Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend ruim 100k erbij door SQ rewards en weekly packs.

Had oa Ascensio en Varane, waardoor Griezman sneller dichterbij komt dan verwacht.

Moet overigens nog wel kiezen wat mijn standaard formatie word in FUT18, wat zijn de ervaringen hier mbt formaties?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
Bossie schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:47:

Had oa Ascensio en Varane, waardoor Griezman sneller dichterbij komt dan verwacht.

Moet overigens nog wel kiezen wat mijn standaard formatie word in FUT18, wat zijn de ervaringen hier mbt formaties?
Op dit moment is de meest gebruikte opstelling 4-3-2-1 (met name geschikt voor de pace misbruikers). In mijn optiek zijn 4-3-3 (4), 4-3-3 (5) en 4-2-3-1 absoluut de moeite waard om t uit te proberen.
Mocht je niet van de vleugelspelers zijn is 4-3-1-2 je beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Heb je dan nog tips voor opstellingen met maar 1 spits? Ik merk dan echt dat ik die 2e spits mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 21:46
Shreddaaa schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:10:
[...]

Op dit moment is de meest gebruikte opstelling 4-3-2-1 (met name geschikt voor de pace misbruikers). In mijn optiek zijn 4-3-3 (4), 4-3-3 (5) en 4-2-3-1 absoluut de moeite waard om t uit te proberen.
Persoonlijk vind ik 1 spits vre-se-lijk. Bij 433 had ik het gevoel alsof de twee vleugel spelers staan te wachten totdat ze de bal krijgen. Ik speel ook 41212. Hierbij kan ik eigenlijk altijd een vrij man vinden en heb ik niet van die pace spelers nodig. Uiteraard heb ik er wel één in staan in de aanval, zodat deze diep kan gaan wanneer nodig. CAM loopt vaak door als de spits de bal heeft wat ik wel prettig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:01:
[...]
Koscielny is gewoon een stabiele factor bij hem en bellerin is snel :P
Bellerin gehaald en speelt super fijn in de 41212(2) opstelling. Nu heb ik Rooney als cam maar dat is niks. Is dele alli zijn bijna 60k waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
SlqmLqck schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:15:
[...]

Persoonlijk vind ik 1 spits vre-se-lijk. Bij 433 had ik het gevoel alsof de twee vleugel spelers staan te wachten totdat ze de bal krijgen. Ik speel ook 41212. Hierbij kan ik eigenlijk altijd een vrij man vinden en heb ik niet van die pace spelers nodig. Uiteraard heb ik er wel één in staan in de aanval, zodat deze diep kan gaan wanneer nodig. CAM loopt vaak door als de spits de bal heeft wat ik wel prettig vind.
Dat laatste is precies de reden waarom ik Suarez als CAM heb staan. Hij maakt vaak de meeste goals in een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
@Verwijderd Ik heb van Firminho een CA gemaakt en is happy op de CAM positie en SP, ik ben daar tevreden mee. Erikson en Delle Ali zijn nog te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:22:
[...]

Bellerin gehaald en speelt super fijn in de 41212(2) opstelling. Nu heb ik Rooney als cam maar dat is niks. Is dele alli zijn bijna 60k waard?
Rooney niks? Wat mis je aan hem? In de categorie kleine lompe middenvelders met goede passing en een goed schoot hoeft hij niet onder te doen. Alli is een langere, betere Rooney. Als je Rooney niks vindt omdat hij niet behendig is zou ik voor een andere type speler dan Rooney en Dele Alli gaan. Meer de Suárez, Messi, Griezmann toer zeg maar. Die heb je in de PL alleen niet echt. Lanzini (maar die is echt niet goed genoeg, Ozil/Silva (te slap en kunnen niet schieten) en Fabregas (traag).

Of heeft iemand aanvullingen of suggesties? Na een wl met Wayne wil ik ook wel iets anders (ondanks zijn 17 goals in 33 potjes als cam)

*Firminho ja! Alleen die speelt voor de verkeerde club. Ziet er wel altijd goed uit bij mijn tegenstander.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2017 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 23:54
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Rooney niks? Wat mis je aan hem? In de categorie kleine lompe middenvelders met goede passing en een goed schoot hoeft hij niet onder te doen. Alli is een langere, betere Rooney. Als je Rooney niks vindt omdat hij niet behendig is zou ik voor een andere type speler dan Rooney en Dele Alli gaan. Meer de Suárez, Messi, Griezmann toer zeg maar. Die heb je in de PL alleen niet echt. Lanzini (maar die is echt niet goed genoeg, Ozil/Silva (te slap en kunnen niet schieten) en Fabregas (traag).

Of heeft iemand aanvullingen of suggesties? Na een wl met Wayne wil ik ook wel iets anders (ondanks zijn 17 goals in 33 potjes als cam)

*Firminho ja! Alleen die speelt voor de verkeerde club. Ziet er wel altijd goed uit bij mijn tegenstander.
1 woord; Eriksen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
sirkeith schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:14:
Heb je dan nog tips voor opstellingen met maar 1 spits? Ik merk dan echt dat ik die 2e spits mis :(
Ik speel op dit moment met Izquiero/Redmond - Welbeck/Batshuayi - Walcott/Bolasie.

De truc is dat je een redelijk sterke, niet te kleine spits nodig hebt, die je ook de ruimte in moet kunnen sturen. Balans tussen alles is hierin belangrijk. Dus pace, fysiek en finishing. Deze zet je qua instructies op alles balanced en positie op in t centrum blijven.

Qua buitenspelers heb je dribbelaars nodig met behoorlijk wat pace. 4-2-3-1 heb je meer dribbling nodig, 4-3-3 meer pace. Bij 4-3-3 laat ik ze altijd achter de linies kruipen om mijn CAM na een 1-2 met de spits m achter de verdediging te laten leggen.
4-2-3-1 is in mijn ogen dé counter opstelling. 2 controleurs met een CAM en LM en RM die terugkomen en mee opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Denk dat het komt door de med/med en snelheid wat Rooney te kort komt.
Alli is sneller/langer en heeft med/high wat mij fijn lijkt voor een cam. Firmino misschien proberen al heeft hij wel high/high.. lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 06:45:
[...]

Zo staat mijn middenveld ook :) Al ga ik Marchisio vervangen door Matuidi denk ik, maar ik wacht daar even mee totdat hij uit TOTW is.
Hmm ik vind 4/4 WF/SM wel fijner dan Matuidi.
Ik zit eerder te kijken naar een Hamsik ipv marchisio.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 10:50
Net Varane uit de SB rewards gekregen. Voor de rest was het kut, maar inclusief de coins toch een mooie winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 17:58
Bean77 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

Hmm ik vind 4/4 WF/SM wel fijner dan Matuidi.
Ik zit eerder te kijken naar een Hamsik ipv marchisio.
Marchisio maakt veel fouten voor mijn gevoel. In offensief opzicht komt hij wat tekort voor iemand met een 50K prijskaartje. Nainggolan staat bij mij nu als controleur, maar heb hem liever voor offensief. Matuidi is iemand die de boel op slot moet gooien en de duels moet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de spelers op de maandag en dinsdag het goedkoopst om in te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:34
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:58:
Zijn de spelers op de maandag en dinsdag het goedkoopst om in te kopen?
Ze kunnen dan inderdaad goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:51:
Mensen, kijk even in je club of je toevallig een Ciman hebt. Hij is 6K, dus snel verkopen!
Thanks, heeft me 35k opgeleverd. Alleen die laatste 8 die ik nog heb, raak ik aan de straatstenen niet meer kwijt. Verwachting dat die prijs weer omhoog gaat? Waar kwam die plotselinge hype voor hem vandaan (SBC?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs van de otw Bruma steigt. Is daar die ene assist de reden van?

En weet iemand wanneer de predictions totw5 bekend worden gemaakt op futhead?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09 17:52
Momenteel heb ik dit team: https://www.futbin.com/18/squad/541722
Nu heb ik matuide IF gepacked uit draft en wil ik hem inpassen in mijn team. De voorste linie wil ik graag behouden, omdat deze mij zeer goed bevallen. Nu kwam ik in 1e instantie uit op dit team https://www.futbin.com/18/squad/541754 of dit team https://www.futbin.com/18/squad/541835. Welke zouden jullie doen of wat zouden jullie aanpassen? Edit: heb zo'n 200k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:51
homernt schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 07:40:
[...]

Om 2 uur maandag nacht dus als het goed is staan deze nu al klaar.

Niet veel geluk in de pakjes maar 1 silver australiër voor 10k.
Dank vr je reactie. Ik had vanochtend alleen mn reguliere pakketje van ronaldo edition.kon 4 potjes doen gisteravond, en die heb ik ook gedaan. packs dus niet gehad. snap er niks van...iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Leoleo schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Dank vr je reactie. Ik had vanochtend alleen mn reguliere pakketje van ronaldo edition.kon 4 potjes doen gisteravond, en die heb ik ook gedaan. packs dus niet gehad. snap er niks van...iemand een idee?
Je moet ze 'ophalen' in het squad battle scherm, ze verschijnen niet automatisch naast je edition packs :) Misschien is dat het? Je kunt ze dus niet via de (web) app ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Team van 10K net gekocht. Niet verkeerd voor deze spelers.
http://www.futhead.com/18/squads/906496/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:06

Oekol

waka waka hey hey

theman36 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:57:
Momenteel heb ik dit team: https://www.futbin.com/18/squad/541722
Nu heb ik matuide IF gepacked uit draft en wil ik hem inpassen in mijn team. De voorste linie wil ik graag behouden, omdat deze mij zeer goed bevallen. Nu kwam ik in 1e instantie uit op dit team https://www.futbin.com/18/squad/541754 of dit team https://www.futbin.com/18/squad/541835. Welke zouden jullie doen of wat zouden jullie aanpassen? Edit: heb zo'n 200k
Heb je Eder zelf al geprobeerd? Ik heb hem in mijn team als CAM achter Immobile en Balotelli, maar ga hem wel vervangen voor Bonaventura. (Was sowieso al het plan, maar vind Eder niet super fijn op CAM in ieder geval)

Verder neig ik naar optie 1.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Heeft iemand trouwens de Rui Costa Prime SBC gedaan? Twijfel om hem toe doen, 450K exclusief rewards lijkt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:47:

Waar was je geëindigd? Ik elite 3, heb in 't weekend haast geen tijd tot geen tijd om te spelen.
Beste pull was een Pastore. Die niks waard is helaas.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Leoon. schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:43:
[...]

Heb je Eder zelf al geprobeerd? Ik heb hem in mijn team als CAM achter Immobile en Balotelli, maar ga hem wel vervangen voor Bonaventura. (Was sowieso al het plan, maar vind Eder niet super fijn op CAM in ieder geval)

Verder neig ik naar optie 1.
Eder is bij mij een beest. 130 wedstrijden gespeeld, 135 goals en 74 assists. Perisic en William lopen bij mij ook meer dan 1 op 1. Vandaar dat ik de voorste linie wil houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

theman36 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:07:
[...]

Eder is bij mij een beest. 130 wedstrijden gespeeld, 135 goals en 74 assists. Perisic en William lopen bij mij ook meer dan 1 op 1. Vandaar dat ik de voorste linie wil houden
Zou hem eventueel eens kunnen spelen naast balotelli ipv immobile. Wie weet is die inderdaad beter, klinkt goed iig

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Globale opmerking;

Je kan in principe nooit stellen dat Squad Battles, Weekend League of bijvoorbeeld Draft het niet waard is op basis van hetgeen je uit een pakje haalt. Als je vind dat je bij een bepaalde rank bijvoorbeeld meer pakjes of betere pakjes had moeten krijgen, dan is dat wel een goed argument.

Maar hetgeen je uit die pakjes haalt is gewoon random. Stel je speelt 44 SB wedstrijden en krijgt 2 mega packs + 40.000 coins, dan is dat 110.000 coins aan waarde wat je binnenhaalt. Denk jij dat je in een andere gamemode na 44 wedstrijden meer "waarde" aan prijzen kan vergaren? Speel die dan.

Dus kom aub niet met de stelling; Gamemode A is het niet waard, want ik haalde uit het pakje Ard van Peppen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Xamsix schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:14:
Globale opmerking;

Je kan in principe nooit stellen dat Squad Battles, Weekend League of bijvoorbeeld Draft het niet waard is op basis van hetgeen je uit een pakje haalt. Als je vind dat je bij een bepaalde rank bijvoorbeeld meer pakjes of betere pakjes had moeten krijgen, dan is dat wel een goed argument.

Maar hetgeen je uit die pakjes haalt is gewoon random. Stel je speelt 44 SB wedstrijden en krijgt 2 mega packs + 40.000 coins, dan is dat 110.000 coins aan waarde wat je binnenhaalt. Denk jij dat je in een andere gamemode na 44 wedstrijden meer "waarde" aan prijzen kan vergaren? Speel die dan.

Dus kom aub niet met de stelling; Gamemode A is het niet waard, want ik haalde uit het pakje Ard van Peppen.
Dat is voor de meeste wel bekend. Voortaan hou het kort maar krachtig thx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
deltananie82 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:01:
Heeft iemand trouwens de Rui Costa Prime SBC gedaan? Twijfel om hem toe doen, 450K exclusief rewards lijkt goedkoop.
Hier ook nog twijfel. Ben wel benieuwd idd of er mensen zijn die al met hem hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:16:
[...]
Het is overduidelijk maar mensen blijven het toch zeggen. Net als de "hoe speelt die speler.....". Iedereen speelt anders en voor de 1 is een pacehoer ideaal en voor een ander is het een slome sterke spits om maar een voorbeeld te noemen.
pelidee schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:20:
[...]

Hier ook nog twijfel. Ben wel benieuwd idd of er mensen zijn die al met hem hebben gespeeld.
Ik heb getwijfeld maar Dybala werkt voor mijn team en spel te goed.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2017 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
[...]

Heb zijn Loan uitgeprobeerd en dat speelde wel goed , voelt als een kruising tussen de Bruyne en Eriksen. Nadeel van de SBC is dat hij untradable is en een Bruyne en Eriksen nog wel een aantal IF's kunnen krijgen voor dezelfde prijs in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
llovesoccerx7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:16:
[...]
Blijkbaar niet voor iedereen, vandaar dat ik even duidelijk de uitleg gaf :) (hoop duidelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Laatst online: 23-09-2021
Mijn team met Suarez speelt echt heerlijk, die Uruguayaanse beul draait heerlijk kort weg en haalt vervolgens verwoestend uit. Ik kan met het team dat ik nu heb lekker meedraaien bij de Squad battles op niveau Legendarisch.
Alleen merk ik nu dat ik de teams van 82 rating en 100 chem goed aan kan op dat niveau, maar dat ik dan juist moeite heb met de 78 rated teams met een 80 chem. Hebben meer mensen dat? Het kan natuurlijk mijn eigen concentratie en onderschatting zijn, maar zelfs als ik er op let word ik soms nog door zo'n team weggetikt. Het lijkt wel alsof die teams meer van hun normale posities weglopen en daardoor altijd wel vrij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
PeacockSR4 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:02:
Mijn team met Suarez speelt echt heerlijk, die Uruguayaanse beul draait heerlijk kort weg en haalt vervolgens verwoestend uit. Ik kan met het team dat ik nu heb lekker meedraaien bij de Squad battles op niveau Legendarisch.
Alleen merk ik nu dat ik de teams van 82 rating en 100 chem goed aan kan op dat niveau, maar dat ik dan juist moeite heb met de 78 rated teams met een 80 chem. Hebben meer mensen dat? Het kan natuurlijk mijn eigen concentratie en onderschatting zijn, maar zelfs als ik er op let word ik soms nog door zo'n team weggetikt. Het lijkt wel alsof die teams meer van hun normale posities weglopen en daardoor altijd wel vrij staan.
Welke chem heb je op Suarez? Dat draaien en zijn fysiek zijn echt geweldig _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. Iemand heeft net een Brozovic IF voor 80k van me gekocht. HIj gaat nu voor 35k op BIN. Luiheid snap ik, maar zo erg. :)

Edit: hmm, daar kan ik Eriksen van halen. Alleen die is over een paar weken zo weinig waard.

Edit 2: Wat bezielt mensen toch om in San Siro te spelen. Krijg er gewoon koppijn van met dat rare liucht en overgang van schaduw naar zon.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:12:
Lol. Iemand heeft net een Brozovic IF voor 80k van me gekocht. HIj gaat nu voor 35k op BIN. Luiheid snap ik, maar zo erg. :)
Luiheid kent geen grenzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edit: hmm, daar kan ik Eriksen van halen. Alleen die is over een paar weken zo weinig waard.

Edit 2: Wat bezielt mensen toch om in San Siro te spelen. Krijg er gewoon koppijn van met dat rare liucht en overgang van schaduw naar zon.
Bijna alles is over een paar weken minder waard ;) :P

p.s. Kante is een beest! Zo nog beter dan vorig jaar als ultieme stofzuiger

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix

Vind dat een van de grootste ergernissen als ik online speel; tegenstanders die in een stadion spelen waarbij een groot deel van het veld in een (irritante) schaduw ligt. Aangezien zij 50% van de tijd spelen zullen ze er beter mee om kunnen gaan dan een tegenstander. Beetje oneerlijk voordeel? Of ga ik dan te ver? In ieder geval ontzettend irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Die vraag heb ik ooit eens bij EA neergelegd. Volgens hun zit het in het tempo verschil. In zulke teams zitten altijd een paar lijnen (bijv rechtsback en rechtsvoor, of CAM en spits). Deze spelen plotseling veel beter samen dan de rest van het team wat voor een verassing zorgt.
Zo verlies ik regelmatig van zulke teams, terwijl ik tegen TOTW en de betere SB teams met gemak op legendarisch win met 4/5-0.

Verbaast me trouwens wel dat je Suarez kan betalen maar dan wel aangeeft nu pas lekker mee te kunnen met legendarisch..
Ik heb een BPL team met eigenlijk alleen afdankertjes en win eigenlijk alles tegen legendarisch, en ben alles behalve een hele goede fifa speler.
Overigens vind ik legendarisch makkelijker dan wereldklasse of professioneel. Maar dat is smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Had in fifa 17 en ook in 18 hetzelfde, ik stel me nu van te voren al in als ik zie dat de chem geen 100 is dat ze opeens bijna magisch rond kunnen tikken of dat het bij hun allemaal mee zit (o.a. ballen die naar hun toe springen). Zowel in SB en WL merk ik dit. Ook zoals jij zegt dat ze bijna niet te verdedigen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:18:
[...]

Vind dat een van de grootste ergernissen als ik online speel; tegenstanders die in een stadion spelen waarbij een groot deel van het veld in een (irritante) schaduw ligt. Aangezien zij 50% van de tijd spelen zullen ze er beter mee om kunnen gaan dan een tegenstander. Beetje oneerlijk voordeel? Of ga ik dan te ver? In ieder geval ontzettend irritant.
Het zal best dat zij in het voordeel zijn maar ik heb vooral last van mijn ogen en minder van de gameplay. Kan mijn spelers niet eens fatsoenlijk zien als ik mijn puike Palermo (roze) shirtjes aan heb. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

[...]

Ik heb hem gedaan en wat een fijne speler!! Passing en schoten zijn echt niet normaal. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Laatst online: 23-09-2021
servival7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:12:
[...]

Welke chem heb je op Suarez? Dat draaien en zijn fysiek zijn echt geweldig _/-\o_
Ik heb hem gekocht met een Havik/Hawk kaartje, hij doet het zo lekker dat ik er ook niet aan denk dit te veranderen.

Goed om te lezen dat meer mensen 'last' hebben van de > 100 chem problematiek, ik begon al aan mezelf te twijfelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
fritske23 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Ik heb hem gedaan en wat een fijne speler!! Passing en schoten zijn echt niet normaal. Aanrader!
Maar eens even als Loan speler gemaakt, kijken of het bevalt. Anders is Modric de lul ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen om 1900 toch de nieuwe matchups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:51
ErnstMid schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

Je moet ze 'ophalen' in het squad battle scherm, ze verschijnen niet automatisch naast je edition packs :) Misschien is dat het? Je kunt ze dus niet via de (web) app ophalen.
Ok thanks. Via de playstation zelf nog niet geprobeerd. Straks is ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 23:54
deltananie82 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:01:
Ik weet niet welk platform je speelt, maar 450k lijkt me ietwat optimistisch eigenlijk..
Zelf speel ik PC en ik weet dat de prijzen daar hoger liggen, maar ik was alleen voor de laatste opdracht al tussen de 4 en 5 ton kwijt.. Was weliswaar de Overmars SBC, maar de vereisten van de laatste opdracht lijken hetzelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door Jaap. op 16-10-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
PeacockSR4 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Ik heb hem gekocht met een Havik/Hawk kaartje, hij doet het zo lekker dat ik er ook niet aan denk dit te veranderen.

Goed om te lezen dat meer mensen 'last' hebben van de > 100 chem problematiek, ik begon al aan mezelf te twijfelen. ;)
ah ik heb hem op Hunter. Echt zo'n speler die het verschil tussen winst of verlies maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Mijn investeringen voor Marquee Machtups:
- Feyenoord-Ajax
- PSG - OM
- Austia Wien - Rapid Wien
- Gala - Fener

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:16:
[...]

Bijna alles is over een paar weken minder waard ;) :P

p.s. Kante is een beest! Zo nog beter dan vorig jaar als ultieme stofzuiger
Ja klopt. Maar ik heb liever 5k verlies op Antonio dan 40k op Eriksen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:10:
[...]

ik ben bekend met 4231/4312, hoewel 352 me ook wel bevalt.
Wingers zijn zeker erg bruikbaar, maar ook regelmatig onzichtbaar tegen physiek sterke backs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
hoi,

daarnet kreeg ik godin(88) in een pack en kon hem nie hoger lijsten dan 50k op het ah.
het kan toch niet dat deze speler maar voor max 50k kan verkocht worden of doe ik iets verkeerd?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 11:36
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:21:
[...]

Ja klopt. Maar ik heb liever 5k verlies op Antonio dan 40k op Eriksen. :)
Sowieso maar even wachten met Eriksen, die is al wat duurder omdat hij in het TOTW zit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:15:
[...]

Sowieso maar even wachten met Eriksen, die is al wat duurder omdat hij in het TOTW zit :)
Thanks. Had bijna de trekker overgehaald. :o

Straks nog maar eens 352 proberen. Ben de standaard formaties al een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Luncatic12 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:10:
- Feyenoord-Ajax
- PSG - OM
- Gala - Fener
Wanneer worden de volgende MM's bekend gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
RR21 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:20:
[...]

Wanneer worden de volgende MM's bekend gemaakt?
Morgen 19:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
sutro schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:07:
hoi,

daarnet kreeg ik godin(88) in een pack en kon hem nie hoger lijsten dan 50k op het ah.
het kan toch niet dat deze speler maar voor max 50k kan verkocht worden of doe ik iets verkeerd?
Die prijs klopt wel, heb al een uur geprobeerd om hem te kopen maar worden direct verkocht allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een potje? Ps4

[ Voor 15% gewijzigd door Vissert op 16-10-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 00:37
Luncatic12 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:10:
- Feyenoord-Ajax
- PSG - OM
- Gala - Fener
Had voor die eerste wedstrijd ook 60 spelers gekocht, maar van het weekend de gok genomen om spelers al te verkopen. Met ruim 80k winst denk ik dat het goed gelukt is om wat te verdienen. Vooral El Ahmadi leverde regelmatig 1800 coins op, wat met een aanschafprijs van 350 toch lekker cashen is. Als ik nu zijn prijs zie ben ik blij dat ik bijna alles inmiddels verkocht heb. Benieuwd wat prijs gaat doen als MM daadwerkelijk komt.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 04:11
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:47:
[...]

Gabriel Jesus is niet echt goedkoop maar hij gaat wel wat stijgen door zijn vermoedelijke TOTW deze week. Kun je hem voor nop proberen als je hem nu koopt en halverwege volgende week verpatst.

Antonio is 4*, 4* en best sterk.

________

Wel erg relaxed die verlengde WL. Mogen ze vaker zo doen.
Nogmaals bedankt voor de tip.

Jesus scoort echt aan de lopende band, als koppeltje met King werkt het ook echt fijn.

Mijn BPL team is nu wel leuk geupgrade: http://www.futhead.com/18/squads/947509/

Nog even een betere keeper zoeken en dan staat het als een huis, totdat ik iig genoeg geld weet te sparen voor een Eriksen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik had Firmino ingeruild voor Harry Kane, maar potver die valt tegen voor zijn centen... Heel erg traag! Nu twijfel ik tussen terug gaan naar Firmino of Morata uit proberen... Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RemkoDJ schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:13:
Ik had Firmino ingeruild voor Harry Kane, maar potver die valt tegen voor zijn centen... Heel erg traag! Nu twijfel ik tussen terug gaan naar Firmino of Morata uit proberen... Wat raden jullie aan?
Firmino als je een meer technische speler/dribbelaar zoekt, Morata als je een finisher/diepgaande speler zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik ben nog op zoek naar een spits voor een Calcio A squad, die samen kan spelen met Mandzukic.
Tevens zoek ik nog meer balans voor mijn middenveld met Valero, Zielinski, Allan en Brozovic. En ik zoek een goede centrale verdediger. Prijzen allemaal niet te gek.

Iemand suggesties? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Vandaag op mn vrije dagje casual wat gespeeld, mijn Liga NOS heeft een upgrade ondergaan. Omdat ik bij Soares het klinische afmaken miste, en Jonas te langzaam versneld. Ook 41212 had voor mij zn gebreken. Het is dit geworden: https://www.futbin.com/18/squad/559328

Gomes speelt op het middenveld. Pizzi en Koke zijn echt geniaal! Gameiro is redelijk klinisch. Danilo en Saul staan als een blok.

Voor het casual spelen en nog niet teveel willen investeren ben ik tevreden! Morgen de boel verder inspelen! Sparen voor Griezman dan maar? :Y

[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 16-10-2017 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:18:
Ik ben nog op zoek naar een spits voor een Calcio A squad, die samen kan spelen met Mandzukic.
Tevens zoek ik nog meer balans voor mijn middenveld met Valero, Zielinski, Allan en Brozovic. En ik zoek een goede centrale verdediger. Prijzen allemaal niet te gek.

Iemand suggesties? :p
Best of the budget bak

Spits: Belotti
Middenvelders: Gomez/Perotti/Bonaventura (CAM), Biglia/Kheidera (CDM), Parola (CM)
Verdedigers: Koulibaly/Manolas

Vorig jaar was Parolo niet zo veel. Dit jaar is hij echt beresterk en vernietigend qua schot.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2017 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:35:
[...]

Best of the budget bak

Spits: Belotti
Middenvelders: Gomez/Perotti/Bonaventura (CAM), Biglia/Kheidera (CDM), Parola (CM)
Verdedigers: Koulibaly/Manolas

Vorig jaar was Parolo niet zo veel. Dit jaar is hij echt beresterk en vernietigend qua schot.
Vergeet Eder niet als supersub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Jezus Griezman is zeker die paar ton wel waard wat een heerlijke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theman36 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:39:
[...]

Vergeet Eder niet als supersub!
Sorry. Eder en Immobile horen daar ook bij natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme vraag waarschijnlijk maar klopt het dat als de speler in het totw zit zijn normale kaartje ook stijgt in prijs? En zo ja waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:54:
Domme vraag waarschijnlijk maar klopt het dat als de speler in het totw zit zijn normale kaartje ook stijgt in prijs? En zo ja waarom?
Ja omdat hij dan niet meer in de packs zit maar de IF wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eerste WL erop zitten.. 14 gewonnen 11 verloren. Maar ben er wel klaar mee :P

Overigens is er iets aan te doen op moment dat je transfer lijst vol zit en je spelers moet toewijzen maar je ze nergens kan plaatsen? Transferlijst zit immers vol en in de club mag je geen dubbele items hebben..
Lijkt me een bug? Ik moet daardoor elke x fifa afsluiten en opnieuw opstarten omdat ik niet verder kan..

Dit is mijn team trouwens..

https://www.easports.com/...Id=gIEX6OR5nM4Xm:FFA18PS4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
llovesoccerx7 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:52:
Jezus Griezman is zeker die paar ton wel waard wat een heerlijke speler.
De broer van Antoine? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kon het niet laten. Gisteren vanwege de lage prijzen toch maar POTM Kane gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:31:
Ik kon het niet laten. Gisteren vanwege de lage prijzen toch maar POTM Kane gehaald.
Toch maar ;) alsof het een keuze tussen hagelslag of kaas op je brood is :p investeerdert die je bent! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 13:09

rSNNN

Titel ondertitel

Ik speel op dit moment met dit team:

http://www.futhead.com/18/squads/957643/

Dybala heeft er nu 153 in liggen na 116 wedstrijden. Wat een geweldenaar is dat. Nu maar sparen voor Pogba en Kante ofzo

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
rSNNN schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:34:
Ik speel op dit moment met dit team:

http://www.futhead.com/18/squads/957643/

Dybala heeft er nu 153 in liggen na 116 wedstrijden. Wat een geweldenaar is dat. Nu maar sparen voor Pogba en Kante ofzo
Ik twijfel om mertens te kopen of door te sparen voor dybala, lastige keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

YouR schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:35:
[...]

Ik twijfel om mertens te kopen of door te sparen voor dybala, lastige keus.
Ik heb Mertens ook gehad, ook een goede speler maar Dybala is paar klasse beter voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
rSNNN schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:36:
[...]

Ik heb Mertens ook gehad, ook een goede speler maar Dybala is paar klasse beter voor mijn gevoel.
Ben alleen bang dat ik dan een te "zwakke" voorhoede heb met insigne, cuadrado, gomez als cam en dan nu nog Dzeko.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
Dit weekend iets te vaak Martial tegen gekomen. Er is maar een manier om hem te bestrijden. Dat is met een eigen Martial. Oh ja die G. Jesus heb ik ook zo vaak gezien dat ik vingers te kort kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Bakayoko is ook in elk PL team te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SlqmLqck schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:13:
Dit weekend iets te vaak Martial tegen gekomen. Er is maar een manier om hem te bestrijden. Dat is met een eigen Martial. Oh ja die G. Jesus heb ik ook zo vaak gezien dat ik vingers te kort kwam.
Son zit ook bijna in elk PL team. Ook zo'n naar ventje om tegen te spelen met zijn 5 sterren zwakke been.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
antwaane griezmann volgens Evert ten Napel |:( |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
https://www.futbin.com/18/squad/570270

Best standaard teampje geloof ik, maar die driehoek voorin draait écht als een trein!
De combinatie van Morata en Jesus! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:23:
[...]

Toch maar ;) alsof het een keuze tussen hagelslag of kaas op je brood is :p investeerdert die je bent! :)
Het werd of Griezmann of Kane. Beide even duur en dan heeft Kane op pace na de betere stats.

Daarnaast heeft de normale Kane zich de afgelopen week geprofileerd tot dezelfde klinische finisher als zijn TOTS kaartje afgelopen jaar. Son is ook on fire dus geen reden om voor Griezmann te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

YouR schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:10:
[...]

Ben alleen bang dat ik dan een te "zwakke" voorhoede heb met insigne, cuadrado, gomez als cam en dan nu nog Dzeko.
Ik speelde met Mertens, Dybala, Aguero en Eriksen voorin. Is nou ook niet de meest sterkste voorhoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H_idde schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:42:

Best standaard teampje geloof ik, maar die driehoek voorin draait écht als een trein!
Hoe speelt alli? Wil hem misschien ook halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Alex Sandro is ongeveer 100k. In mijn serie a/psg team 4-1-2-1-2 zoek ik een goede LB, is hij echt 100k waard? Zit nu op 40k dus moet nog even sparen.

Mijn team is nu:
https://www.easports.com/...Id=hJ7f1oKqnM44u:FFA18PS4

Nog andere easy/cheap wins in deze opstelling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
KookSpook schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:55:
Alex Sandro is ongeveer 100k. In mijn serie a/psg team 4-1-2-1-2 zoek ik een goede LB, is hij echt 100k waard? Zit nu op 40k dus moet nog even sparen.

Mijn team is nu:

Geen idee of Alex Sandro goed is, maar Jordan Lukaku is echt een ontzettend goede LB en staat het laagst op mijn lijstje om te gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_idde
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:54:
[...]

Ik ben zeer blij met hem! Heb hem ook op aanraden gehaald en hij heeft me niet teleurgesteld.
Vrij wendbaar, scoort regelmatig van afstand en is op vrij veel plekken op het veld te vinden!
Het zal vast voor iedereen weer anders zijn, maar ik zou hem absoluut aanraden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
KookSpook schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:55:

Mijn team is nu:

Ik heb al 240 wedstrijden gespeeld met Alex Sandro haha.
Heeft alles, snelheid, fysiek, uithoudingsvermogen. Daar ik mijn backs redelijk vaak gebruik in opbouw en overlapping is het voor mij de ideale back.

Ligt er ook aan hoeveel coins je te besteden heb en of je een back van 100k de moeite waard vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:54:
[...]

Goed schot, dribbel en fysiek. Alleen jammer dat ie zo langzaam op gang komt als je de bal diep geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelidee schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

Ik heb al 240 wedstrijden gespeeld met Alex Sandro haha.
Heeft alles, snelheid, fysiek, uithoudingsvermogen. Daar ik mijn backs redelijk vaak gebruik in opbouw en overlapping is het voor mij de ideale back.

Ligt er ook aan hoeveel coins je te besteden heb en of je een back van 100k de moeite waard vindt.
Waar haal je de tijd vandaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Overmars leenspeler unlocked. Wat is dat een speler zeg. Als je denkt dat Messi of Aguero snel is, neem hem eens. Wat een slangenmens ook :D En 5* weak foot.

Laatste 11 potjes in de WL gebruikt als spits, 17 goals 6 assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Vissert schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Waar haal je de tijd vandaan? :+
Iedere avond wel een paar potjes, dan loopt het snel op. Het scheelt ook wel dat ik hem direct in het begin gekocht heb (toen voor nog zo'n 60k) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo net even de Golden Upgrades gedaan met wat overbodige golden cards. Toch met 5 packs Willian, Ali (wilde ik beiden hebben maar waren te duur) en een alves gepacked

[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 17-10-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
H_idde schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:42:

Die workrates van Martial :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Guys, ik heb de laatste 1,5 week ff goed lopen sparen en handelen. Heb nu zo'n 300k tot mijn beschikking, nu vraag ik me alleen af; zal ik 41212(2) blijven spelen en deze coins investeren in KdB. https://www.futbin.com/18/squad/571145

OF:

442(2) gaan spelen (gister 5 potjes gespeeld met deze formatie en 5x gewonnen) en de coins investeren in Lacazette. https://www.futbin.com/18/squad/571125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_idde
Echt geen moment last van! Bakayoko doet het vuile werk wel! :)
Zou trouwens ook niet weten wie ik er anders neer zou moeten zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

SlqmLqck schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:13:
G. Jesus >> Vardy? iemand ervaring met beide?
Pagina: 1 ... 39 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs