Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
PeacockSR4 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:29:
Vond dit wel een mooi moment om te cashen, dus ben/heb m'n hele PL team verkocht.
Vorig jaar had ik een Calcio team, nu twijfel ik tussen een Bundesliga team (dat zal voornamelijk Bayern zijn dus eigenlijk niet zo leuk) een ligue 1 team of een LaLiga team (met als enige eis dat Suarez erin staat).
Welke competitie zouden jullie aanraden? Ik speel het liefst zonder echte buitenspelers want die vind ik telkens veel te breed staan ingame.
Overigens heb ik 900k te besteden. :)
https://www.futbin.com/18...hunter&pchem=10&schem=100
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

misschien heb je wat aan mijn LaLiga team:
https://www.futbin.com/18/squad/3825

[ Voor 5% gewijzigd door servival7 op 13-10-2017 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor 60k even kane opgepikt. Die wordt nu massaal verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
De normale glitch doet het niet meer, nu geef ik gewoon de game meteen op. Telt wel als een verlies, maar dat kan me verder gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:57:
De normale glitch doet het niet meer, nu geef ik gewoon de game meteen op. Telt wel als een verlies, maar dat kan me verder gestolen worden.
Je kunt nog tegen het TOTW spelen en dan gewoon de applicatie sluiten dacht ik. Maar dat kost aanzienlijk veel meer tijd om 10 keer de applicatie te sluiten en Fifa weer op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Vissert schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:50:
Nu dus een verstandig moment om er een te kopen voor in mijn team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Murrays schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:33:
[...]

Welk Platform? Maar werkt nog lees een paar pagina's terug staan verschillende manieren.

Mijn team conditie kaarten gaan nu voor 1500 :)
De gouden team conditie?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ja op PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Netjes, zit even te kijken, maar ik zie squad fitness kaartjes van 950 coins nog verlopen. Wellicht had je geluk met echt ongeduldige mensen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
  • Nu online
Xamsix schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Netjes, zit even te kijken, maar ik zie squad fitness kaartjes van 950 coins nog verlopen. Wellicht had je geluk met echt ongeduldige mensen :P
Haha ja denk het wel ik dacht eerst dat het geluk was maar naar 3x relisten toch 8 verkocht het gaat nog niet super hard maar blijkbaar wat ongeduldige WL spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laviolette schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Nu dus een verstandig moment om er een te kopen voor in mijn team?
Kan geen kwaad denk ik :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:12
Dikke Payday vandaag voor IF trading!

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/1072c28.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik weet niet wat het is, maar alle goedkope goude spelers worden alleen maar minder waard en de duurdere spelers duurde. Net een pack met allemaal snelle spelers erin, geen een was nog 2k waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:20:
Ik weet niet wat het is, maar alle goedkope goude spelers worden alleen maar minder waard en de duurdere spelers duurde. Net een pack met allemaal snelle spelers erin, geen een was nog 2k waard.
Ja alle spelers onder de 82 rating zakken onwijs. De rest blijft hoog of wordt duurder. Merk dit voornamelijk ook op BPL spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:20:
Vraag & aanbod? Wellicht heeft iedereen zijn 'basisteam' staan en alleen nog op zoek naar echte verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 07:43
Vissert schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:50:
Waarom wordt hij ineens massaal verkocht? Ben nog niet zo thuis in het hele trading gebeuren.
Ik dacht dat je altijd maar 1 zelfde speler in je 'My club' kon hebben?

[ Voor 35% gewijzigd door jaihel op 13-10-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Zou je dit eens toe kunnen lichten? Heb je deze bijvoorbeeld eerder ingekocht en verkoop je ze nu duurder?

Zo ja, hoe 'gokte' je dat dan? Waar was dat op gebaseerd als ware? :D

Of hoe gaat dit in zijn werk?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Nu online
jaihel schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Waarom wordt hij ineens massaal verkocht? Ben nog niet zo thuis in het hele trading gebeuren.

[...]

Ik dacht dat je altijd maar 1 zelfde speler in je 'My club' kon hebben?
Iedereen had Kané ingekocht omdat de verwachting was dat hij POTM werd. Is die ook geworden maar je hebt voor de SBC niet Kané nodig vandaar dat die nu weer verkocht wordt. Je hebt juist 5 TOTW spelers nodig vandaar dat de IF's nu goed en voor meer verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:18:
[...]

Zat daar ook op te azen. Vooral omdat dat wel een icon is die duur genoeg is om later voor de prime SBC in te leveren.
Idd, hoewel ik dat juist niet zou doen omdat zijn upgrades geen LB meer zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Elke maand wordt er in de engelse competitie een Player of the month gekozen. Die krijgt een extra hoge kaart binnen ultimate team. Daar koppelen ze dus een mooie SBC aan vast.

In FIFA 17 moest je voor een aantal van die SBCs ook een variantie van de gewonnen speler inleveren.

Als een speler dus een paar in schiet dan begint er een hype en wordt zijn kaart meer waard. 50k meer waard in dit geval in een paar dagen. Nu de POTM SBC uit is blijkt de speler niet nodig te zijn en worden ze massaal verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 07:43
Vissert schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

Elke maand wordt er in de engelse competitie een Player of the month gekozen. Die krijgt een extra hoge kaart binnen ultimate team. Daar koppelen ze dus een mooie SBC aan vast.

In FIFA 17 moest je voor een aantal van die SBCs ook een variantie van de gewonnen speler inleveren.

Als een speler dus een paar in schiet dan begint er een hype en wordt zijn kaart meer waard. 50k meer waard in dit geval in een paar dagen. Nu de POTM SBC uit is blijkt de speler niet nodig te zijn en worden ze massaal verkocht.
Ahh! Ik vond het al zo raar dat Kane ineens 100k was. Het is me duidelijk, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Idd, hoewel ik dat juist niet zou doen omdat zijn upgrades geen LB meer zijn.
Krijg hem toch niet voor een zacht prijsje :p

Zanetti (88) is trouwens wel een super RB. Ik had hem een keer in de ochtend voor 410k gekocht, in de middag mee gespeeld en tegen de avond voor 480k verkocht. Zijn sliding tackles waren echt goed maar de prijs is veel te hoog voor een verdediger.

Edit:
Nevermind heb hem onbewust gekocht voor 335k ;( Die web applicatie is echt zo slecht.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Otw verkopen voor de match is wel het verstandigst inderdaad! Maar als ze dan goed spelen is het wel heel zuur..
All part of the game. Zo vaak krijgen verdedigers en keepers geen totw. Wedden dat Ederson en Semedo flink in prijs stijgen in de aanloop naar de wedstrijd. Ik verdien liever betrouwbaar 10k per ronde dan maanden hopen op een goal van een verdediger waardoor het 100k wordt (deed ik vorig jaar met Bailly). Zelfs als City tegen Stoke speelt zal Ederson stijgen. Terwijl hij onmogelijk een totw voor die pot kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 10:07
Dit zijn mijn 2 teams.
Kan iemand me spelers aanraden die echt het verschil gaan maken?

Ik dacht om bij het eerste team Lemar te wisselen voor Carrasco, Seri voor Verrati, Evra voor Filipe Luis en Perrin voor Thiago Silva.

Iemand ervaring met Carrasco?

Afbeeldingslocatie: https://wefut.com/squads/image/13997786/14

Afbeeldingslocatie: https://wefut.com/squads/image/13996160/12

[ Voor 28% gewijzigd door Drossie op 13-10-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schietdiebal
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-06 07:47
Ik zou graag een hybrid 4321 willen maken met de linkerkant calcio A en de rechterkant Liga Santander (of een andere league, zolang het maar geen BPL is want daar heb ik al een team mee).

Op dit moment is dit mijn team:

http://www.futhead.com/18/squads/862558/

Ik heb iedereen al behalve Perisic, maar die schijnt weer goed te zijn dus wil hem wel proberen.

Verder dacht ik aan Belotti in de spits, maar ik vond hem minder fijn dan bijvoorbeeld een Balotelli. Denk nu dus eerder aan een Higuain oid.

Maar nu kom ik er dus niet uit wat mijn rechterkant moet worden. Bonaventura, karsdorp en bv Benatia verkopen en dan daar een andere competitie, omdat de Calcio A geen goede RV heeft.

Maar ik kom er gewoon niet uit om een fatsoenlijk team te maken. Ik speel op de PS4 en mijn budget is rond de 500.000. Als ik andere calcio A spelers moet gebruiken is dit ook geen probleem.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:55
Kolere, die heb ik gisterenavond tijdens icon hype verkocht voor 27 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
schietdiebal schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:59:
Ik zou graag een hybrid 4321 willen maken met de linkerkant calcio A en de rechterkant Liga Santander (of een andere league, zolang het maar geen BPL is want daar heb ik al een team mee).

Op dit moment is dit mijn team:

http://www.futhead.com/18/squads/862558/

Ik heb iedereen al behalve Perisic, maar die schijnt weer goed te zijn dus wil hem wel proberen.

Verder dacht ik aan Belotti in de spits, maar ik vond hem minder fijn dan bijvoorbeeld een Balotelli. Denk nu dus eerder aan een Higuain oid.

Maar nu kom ik er dus niet uit wat mijn rechterkant moet worden. Bonaventura, karsdorp en bv Benatia verkopen en dan daar een andere competitie, omdat de Calcio A geen goede RV heeft.

Maar ik kom er gewoon niet uit om een fatsoenlijk team te maken. Ik speel op de PS4 en mijn budget is rond de 500.000. Als ik andere calcio A spelers moet gebruiken is dit ook geen probleem.

Bedankt alvast!
Lastig, je kan natuurlijk met 2 spitsen spelen en dan Perisic op 7 chem daar neerzetten (is imo toch beter in de spits dan op links). Dan kun je 4 man op het middenveld stoppen (zonder wingers), heb zo ff niet helder welke opstelling dat kan zijn, denk 4-2-2-2.

Je kan anders ook nog een di maria, dani alves en fabinho rechterkant doen verder geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 12:08
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Je kunt nog tegen het TOTW spelen en dan gewoon de applicatie sluiten dacht ik. Maar dat kost aanzienlijk veel meer tijd om 10 keer de applicatie te sluiten en Fifa weer op te starten.
De sneller manier is om tegen TOTW te spelen, na de aftrap naar je PS4 menu te gaan (zonder af te sluiten) en dan je netwerkverbinding uit en weer aan zetten. Dan hoef je de hele game niet opnieuw te starten maar alleen te reconnecten daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audiowaste schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

De sneller manier is om tegen TOTW te spelen, na de aftrap naar je PS4 menu te gaan (zonder af te sluiten) en dan je netwerkverbinding uit en weer aan zetten. Dan hoef je de hele game niet opnieuw te starten maar alleen te reconnecten daarna.
Is mij ook teveel werk. Ik krijg mijn kabel er ook maar wat moeilijk uit. Zit op 60 losses waarvan er +-45 zijn voor loyalty of even snel de daily rewards (3 keer met een Russische speler scoren bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 12:08
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:21:
[...]

Is mij ook teveel werk. Ik krijg mijn kabel er ook maar wat moeilijk uit. Zit op 60 losses waarvan er +-45 zijn voor loyalty of even snel de daily rewards (3 keer met een Russische speler scoren bijvoorbeeld).
Je hoeft niet de kabel eruit te trekken, alleen via instellingen > Netwerk. connectie uit en weer aan zetten.
Dan krijg je wel loyalty maar telt het niet als een verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schietdiebal
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-06 07:47
YouR schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Lastig, je kan natuurlijk met 2 spitsen spelen en dan Perisic op 7 chem daar neerzetten (is imo toch beter in de spits dan op links). Dan kun je 4 man op het middenveld stoppen (zonder wingers), heb zo ff niet helder welke opstelling dat kan zijn, denk 4-2-2-2.

Je kan anders ook nog een di maria, dani alves en fabinho rechterkant doen verder geen idee
Thanks voor je reactie!

Hmm ja ik wil toch graag 4321 als opstelling. Ik zit nu te denken aan Dembele (van Barcelona) die linkt dan met Gonalon (Frankrijk) maar verder heb ik nog geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
schietdiebal schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:26:
[...]

Thanks voor je reactie!

Hmm ja ik wil toch graag 4321 als opstelling. Ik zit nu te denken aan Dembele (van Barcelona) die linkt dan met Gonalon (Frankrijk) maar verder heb ik nog geen idee...
Ja zat ook al te kijken naar links met dembele, maar geen idee wat je dan op de RB positie wil krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schietdiebal schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:59:
Ehm, Caudrado, Candreva om er twee te noemen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Thanks, daar kan ik wel wat mee inderdaad, hoewel jouw team in totaal nog zo'n 500k te duur is voor mij.
Suarez heb ik nu gekocht voor 580K dus van de overige 320k moet ik nu nog 10 andere spelers vinden. :+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
PeacockSR4 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Thanks, daar kan ik wel wat mee inderdaad, hoewel jouw team in totaal nog zo'n 500k te duur is voor mij.
Suarez heb ik nu gekocht voor 580K dus van de overige 320k moet ik nu nog 10 andere spelers vinden. :+ :*)
Suarez lijkt mij zo heerlijk om mee te spelen.. Ik had helaas niet genoeg coins, maar heb nu Auba ipv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pimmf schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Suarez lijkt mij zo heerlijk om mee te spelen.. Ik had helaas niet genoeg coins, maar heb nu Auba ipv.
Persoonlijk vind ik Auba veel vervelender om tegen te spelen, die is zo bijzonder snel dat je verdedigend altijd op je hoede moet zijn, zeker als hij ook nog pressed tijdens de opbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Bossie schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Persoonlijk vind ik Auba veel vervelender om tegen te spelen, die is zo bijzonder snel dat je verdedigend altijd op je hoede moet zijn, zeker als hij ook nog pressed tijdens de opbouw.
Ja is natuurlijk ook een topspits, maar Suarez zou meer bij mijn stijl passen - Alles op z'n tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Joster schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

Kolere, die heb ik gisterenavond tijdens icon hype verkocht voor 27 :'(
Zoiets deed ik met mijn Valbuena's. Had er 6 verkocht voor 26K en die gaan nu voor 38K. Dat is wel btje zuur. Het scheelt dat ik ze voor 10.250 had ingekocht in week 1, maar hier had ik een veel grotere klapper moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:06:
[...]

Zoiets deed ik met mijn Valbuena's. Had er 6 verkocht voor 26K en die gaan nu voor 38K. Dat is wel btje zuur. Het scheelt dat ik ze voor 10.250 had ingekocht in week 1, maar hier had ik een veel grotere klapper moeten maken.
Maar ja in week 1 had je niet de coins die je nu hebt ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Aangezien hier volgens mij best veel mensen meelezen die nog niet zoveel te besteden hebben hier een tip: doe de Harry Kane 'Vanaf de grond' SBC. Je moet er een team met een minimale rating van 67 voor inleveren en je krijgt er een Elektrum pakketje voor terug.

Als je zilveren spelers van 1 competitie koopt voor 150 (ik had ze bijvoorbeeld van de RSL) kost het je maximaal 1650 en de spelers die je uit het pakketje haalt zijn gegarandeerd voor meer te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb alle basis en advanced sbc's gedaan, de slechte menu's van ultimate team waren nog je ergste vijand. Ben er ook nog steeds verbaast van hoeveel crap je krijgt uit packs met een waarde van 50k. Ben een heleboel keepers rijker.

En nog een vraagje, tolliso als cvm, zou dat wat zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-10-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ik dacht mn stoute schoenen aan te trekken... verkoop er net zowaar 3 voor 38K. Maar ik vind de prijzen nog te absurd hoog om een team te bouwen. Speel opzich lekker met Liga NOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben voor de leuk even een paar potjes geswitched naar 352 nav van onderstaande guide:
https://www.reddit.com/r/...update_to_weekend_league/

Tot nu toe ben ik aangenaam verrast, achterin ben wel iets kwetsbaarder door het gebrek aan backs tegen wingers, maar ik heb voorin zelf ook ontzettend veel ruimte om te combineren doordat mijn LM/RM het veld breed houden.

Iemand hier die 352 speelt, en wat ervaringen kan delen, deze settings zouden waarschijnlijk ook prima werken met 41212 wide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Overigens gaat ook de gewone kaart van Rui Patricio hard! Van 1,5 naar 3k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
bbblije schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:27:
[...]

Ik dacht mn stoute schoenen aan te trekken... verkoop er net zowaar 3 voor 38K. Maar ik vind de prijzen nog te absurd hoog om een team te bouwen. Speel opzich lekker met Liga NOS.
Doe een beetje hetzelfde. Speel nu met een eredivisie team wat voornamelijk uit Feyenoord spelers bestaat. Deze komen ongetwijfeld weer in een SBC ivm. de klassieker volgende week, en kan ik weer met winst verkopen. Verder nog een russen league wat aan het begin hier is gepost. Deze speelt prima en kost geen drol.

Speel vooral offline series om die pakjes te krijgen begin van de week. En af en toe is online. Vind het vooral leuk om veel coins bij elkaar te traden.

Zit nu nog met 10x OTW Traore. Vanavond speelt hij tegen Monaco. Ik heb ze allemaal voor 12K gekocht na het verlies van Bukina Faso. En nu zit hij op 20K. Zou nu 76K winst kunnen pakken, maar ik gamble hem gewoon. Als hij niet scoort en hij crashed weer naar de 13/14K dan koop ik er nog 10 bij :D

Als hij wel scoort, gaat hij makkelijk 50K per stuk opbrengen. Maar dat is dus de gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:23:
[...]

Doe een beetje hetzelfde. Speel nu met een eredivisie team wat voornamelijk uit Feyenoord spelers bestaat. Deze komen ongetwijfeld weer in een SBC ivm. de klassieker volgende week, en kan ik weer met winst verkopen. Verder nog een russen league wat aan het begin hier is gepost. Deze speelt prima en kost geen drol.

Speel vooral offline series om die pakjes te krijgen begin van de week. En af en toe is online. Vind het vooral leuk om veel coins bij elkaar te traden.

Zit nu nog met 10x OTW Traore. Vanavond speelt hij tegen Monaco. Ik heb ze allemaal voor 12K gekocht na het verlies van Bukina Faso. En nu zit hij op 20K. Zou nu 76K winst kunnen pakken, maar ik gamble hem gewoon. Als hij niet scoort en hij crashed weer naar de 13/14K dan koop ik er nog 10 bij :D

Als hij wel scoort, gaat hij makkelijk 50K per stuk opbrengen. Maar dat is dus de gok.
Achja, anders stijgt die volgende week voor de volgende wedstrijd wel weer naar 20k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 26-09 17:56
Speelt er iemand anders nog wel eens Draft Online? Ik vind het hartstikke leuk om te doen, maar ik kan echt gewoon totaal niet winnen. Maakt niet uit wat voor team ik heb, ik kom altijd tegen mensen die van 40 meter ballen de kruising lijken te jagen. Terwijl ik met Ronaldo of Messi oid echt amper een in de goal krijg vanuit de 16. De rest vlieg tegen de paal enzo.

Is er toevallig iets anders aan het spel tijdens draft wat ik mis ofzo? Het is niet dat ik echt een goede FIFA speler ben, maar bij draft kom ik er gewoon echt nooit aan toe terwijl er tijdens de WL kwalificaties of de weinige keren dat ik de WL haal verlies ik zat wedstrijden, maar lijkt het nooit zo fout te gaan als tijdens de Draft wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
Terranova schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:34:
Speelt er iemand anders nog wel eens Draft Online? Ik vind het hartstikke leuk om te doen, maar ik kan echt gewoon totaal niet winnen. Maakt niet uit wat voor team ik heb, ik kom altijd tegen mensen die van 40 meter ballen de kruising lijken te jagen. Terwijl ik met Ronaldo of Messi oid echt amper een in de goal krijg vanuit de 16. De rest vlieg tegen de paal enzo.

Is er toevallig iets anders aan het spel tijdens draft wat ik mis ofzo? Het is niet dat ik echt een goede FIFA speler ben, maar bij draft kom ik er gewoon echt nooit aan toe terwijl er tijdens de WL kwalificaties of de weinige keren dat ik de WL haal verlies ik zat wedstrijden, maar lijkt het nooit zo fout te gaan als tijdens de Draft wedstrijden.
heb het idee dat bij draft online de Chem geen reet uitmaakt. Erger me kapot aan de gameplay en verlies geregeld van teams met 60 chem ofzo die gewoon alle IF's of beste spelers hebben gekozen.

https://www.futbin.com/18/squad/477662

speel nu met dit team. vind de OTW's leuk om te gebruiken in de hoop dat ze ooit een upgrade krijgen.
die voorhoede is ongekend _/-\o_ (Lees: Snel! :P )
heb nog 113K te besteden voor échte verbeteringen..iemand tips?

[ Voor 6% gewijzigd door StaafM op 14-10-2017 05:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StaafM schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 03:49:
[...]

heb het idee dat bij draft online de Chem geen reet uitmaakt. Erger me kapot aan de gameplay en verlies geregeld van teams met 60 chem ofzo die gewoon alle IF's of beste spelers hebben gekozen.

https://www.futbin.com/18/squad/477662

speel nu met dit team. vind de OTW's leuk om te gebruiken in de hoop dat ze ooit een upgrade krijgen.
die voorhoede is ongekend _/-\o_ (Lees: Snel! :P )
heb nog 113K te besteden voor échte verbeteringen..iemand tips?
Niet echt, ziet er erg goed uit.
Misschien Paulinho vervangen door een meer aanvallender middenvelder, of in ieder geval dribbelaar/playmaker voor op de bank als optie?

edit: nieuw persoonlijk record, 5 maal scoren in de verlenging van een SQ :o

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 14-10-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Ok, ik ben wat lost in alle afkortingen. Misschien speel ik het niet genoeg:
IF??
SBC??
OTW?
...

Kan iemand het toelichten?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ongeloofelijk wat een kaarten uit de packs ik had vorige week dzeko verkocht. Nieuw te openen pack met huurspelers... Hoppa weer dzeko wtf

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:39
Valandil schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:42:
Ok, ik ben wat lost in alle afkortingen. Misschien speel ik het niet genoeg:
IF??
SBC??
OTW?
...

Kan iemand het toelichten?
IF: in form. Elke woensdagavond komt het team of the week (TOTW), waarin spelers zitten die 'in form' zijn op basis van hun prestaties de afgelopen week in de competitie/interland.

SBC: squad builder challenge. Dit is te vinden bij 'single player' in het FUT menu. Dit zijn opdrachten waarbij je een bepaald team moet inleveren in ruil voor diverse pakketten of coins.

OTW: one to watch. Dit zijn spelers die afgelopen zomer een grote transfer hebben gemaakt. En het voordeel van deze kaarten zijn dat ze automatisch meestijgen naar de TOTW/IF kaart van deze speler. Heb je dus een OTW Neymar 92 rated en hij zit in de TOTW, dan stijgt je kaart dus mee naar de 93 rated versie. Mocht Neymar bijv 4x in de TOTW zitten en dus uiteindelijk 96 rated zijn, dan wordt je OTW Neymar ook 96 rated.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Wow. Vorig jaar niet veel geluk gehad, krijg ik dit jaar dubbel en dwars terug. Eerste dag Aguero, gisteravond Dybala! Gelijk verkocht en dit team van gemaakt: https://www.futbin.com/18/squad/482680

Met de rest vd coins handelen. Hopen dat de Squad Fitness dit weekend een beetje gaat lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:39
Kidjuh schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:15:
[...]
Ps: gister 70 De ligt/VD Heijden/ Huntelaars gekocht en nu al in prijs verdubbelt. Zouden ze verder omhoog gaan? Of haalt iedereen deze dagen vast z'n investeringen?
Even een vraag, hoe kan dit eigenlijk? Want de duplicates moeten naar de transferlist en in principe heb je dus nu zo'n 200 duplicates (70 x 3 spelers). Maar de transferlist is toch maar max 100 spelers? Waar moeten die andere 100 stuks dan naartoe?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 26-09 20:15
Vraagje, afgelopen week heb ik onwijs veel zilveren Liga NOS spelers gekocht.
Wanneer is het moment om te verkopen? Of is het slimmer wat van de SBC's te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AntraXxX schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:41:
[...]

Even een vraag, hoe kan dit eigenlijk? Want de duplicates moeten naar de transferlist en in principe heb je dus nu zo'n 200 duplicates (70 x 3 spelers). Maar de transferlist is toch maar max 100 spelers? Waar moeten die andere 100 stuks dan naartoe?
Gewoon in de transferlist gooien. Hij heeft in totaal 70 spelers gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zal de belangrijkste/duurste MM zijn volgend weekend?
En kan je maximaal tot 100 spelers je transfer lijst uitbreiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Wauw, ik heb dit jaar ook niet te klagen over packs... auba uit een pack gehaald :D Met een strikje erom naar de transferlijst gemikt.

Misschien dit jaar dan toch maar aan een bpl team beginnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:25
Snap al die packluck niet, ik speel al vanaf het begin en heb werkelijk nog nooooiiiit een topper gekregen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:21

Oekol

waka waka hey hey

Kidjuh schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:15:
[...]

Probeerde het even voor de lol :) :

You qualify for access.
Check your account for access before the next Weekend League.

Betekend dit dat ik WL acces heb dit weekend? of voor de volgende pas.

Ps: gister 70 De ligt/VD Heijden/ Huntelaars gekocht en nu al in prijs verdubbelt. Zouden ze verder omhoog gaan? Of haalt iedereen deze dagen vast z'n investeringen?
Waar is die investering voor van de ligt, heijden en huntelaar?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
biertje79 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:44:
Snap al die packluck niet, ik speel al vanaf het begin en heb werkelijk nog nooooiiiit een topper gekregen. :'(
Ik speel sinds 2011 fut en dit jaar voor het eerst een speler van boven de ton gepackt.
Ik steek er nooit extra geld in, dus dat beperkt het aantal pakjes dat je opent wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 18:06
ErnstMid schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:24:
Wauw, ik heb dit jaar ook niet te klagen over packs... auba uit een pack gehaald :D Met een strikje erom naar de transferlijst gemikt.

Misschien dit jaar dan toch maar aan een bpl team beginnen...
Zou gewoon Serie A pakken. Veel meer waar voor je geld.
jongf7 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Ik speel sinds 2011 fut en dit jaar voor het eerst een speler van boven de ton gepackt.
Ik steek er nooit extra geld in, dus dat beperkt het aantal pakjes dat je opent wel.
Ik heb normaal gesproken ook matige pack luck hoor, maar wat vooral hielp zijn de SBC's en Squad Battles waarbij je veel pakjes kan openen. De risk/reward voor dit soort dingen zijn zo scheef, dat het zo makkelijk is om coins te krijgen. Je moet ook de juiste SBC's doen. De Marquee Matchups laat ik bijvoorbeeld links liggen omdat er veel te veel investeerders zijn. De Hybrid Leagues / Nations / Leagues + Nations zijn bijvoorbeeld geweldig als je verstandig inkoopt (lees: niet letterlijk van FUTBIN kopiëren, maar dezelfde links met andere spelers kopen). Ook de 'Started from the Bottom' van Harry Kane is erg goedkoop om te doen, en je krijgt er een leuk pakje ervoor terug.

Doordat ik dus dit jaar zoveel meer pakjes heb geopend via SBC's en Squad Battles is de verhouding/kans om een betere speler in theorie ook groter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstant85
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-11-2020
Misschien een stomme vraag?
Maar wat is het verschil tussen een special kaart bijv: Douglas costa, en een gouden kaart douglas costa?
Want hun eigenschappen zijn exact hetzelfde. Alleen de prijzen bij de special zijn veel hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickstant85 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:28:
Misschien een stomme vraag?
Maar wat is het verschil tussen een special kaart bijv: Douglas costa, en een gouden kaart douglas costa?
Want hun eigenschappen zijn exact hetzelfde. Alleen de prijzen bij de special zijn veel hoger?
Dan kan het alleen over OTW gaan, zie onderstaande link (of startpost topic):
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/ones-to-watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstant85
Bossie schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Dan kan het alleen over OTW gaan, zie onderstaande link (of startpost topic):
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/ones-to-watch
Miss nog een stomme vraag, wat betekent OTW?
Speel fut nog maar net...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:55
In tegenstelling tot de voorgaande edities, heb ik dit jaar wat packluck mogen ervaren: Aguero, Vidal, Tolisso OTW, Dembélé, Brozovic IF, Arslan IF en Bigalke IF.

Daar heb ik dit team voor teruggekocht:

Squadra

Ik heb nog zo'n 170.000 coins over, voornemens om Nainggolan te kopen, vervolgens sparen voor een leuke IF t.z.t.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstant85
rickstant85 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:34:
[...]

Miss nog een stomme vraag, wat betekent OTW?
Speel fut nog maar net...
Weet het al. heb het even opgezocht.
Voor nieuwelingen die het ook niet weten:

WAT MAAKT OTW KAARTEN ZO BIJZONDER?
OTW kaarten zullen het gehele FIFA seizoen live updaten. Dit betekend dus dat je kaart beter en meer waard kan worden, als Pogba een goed seizoen heeft kan die van 89 naar 91 ge-upgrade worden! Wanneer je een OTW kaart krijgt is het belangrijk om na te denken over hoe goed deze speler het zal doen dit seizoen. De prijs kan flink oplopen als een OTW kaart een goed seizoen speelt. Het is ook belangrijk om te weten, dat een OTW niet naar beneden ge-upgrade kan worden. Dus de kaart zal nooit slechter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 25-09 11:36
rickstant85 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:39:
[...]

Weet het al. heb het even opgezocht.
Voor nieuwelingen die het ook niet weten:

WAT MAAKT OTW KAARTEN ZO BIJZONDER?
OTW kaarten zullen het gehele FIFA seizoen live updaten. Dit betekend dus dat je kaart beter en meer waard kan worden, als Pogba een goed seizoen heeft kan die van 89 naar 91 ge-upgrade worden! Wanneer je een OTW kaart krijgt is het belangrijk om na te denken over hoe goed deze speler het zal doen dit seizoen. De prijs kan flink oplopen als een OTW kaart een goed seizoen speelt. Het is ook belangrijk om te weten, dat een OTW niet naar beneden ge-upgrade kan worden. Dus de kaart zal nooit slechter worden.
De kaart zal niet slechter worden maar wanneer bijvoorbeeld Lukaku zijn kruisband afscheurt, en dus zeker de komende 6/9 maanden geen upgrade krijgt, zal de waarde van zijn OTW wel kelderen.

Leuk om mee te handelen dus, doordeweeks inkopen en net voor de wedstrijd of tijdens de wedstrijd verkopen (of erna als hij zeker een IF krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niet ergens een overzichtje met de kaarten en hun betekenis? Maar vooral ook om duidelijk de verschillen even te zien.
Je hebt team of the week kaarten, one to watch kaarten, etc etc.

de 1 is zwart met goud ofzo en de andere is blauw? Ik zou het verschil qua uiterlijk van een tea of the week kaartje of een one to watch kaartje niet weten..

En ja dit kan ik googlen, maar dan moet ik allemaal verschillende paginas door lezen etc etc.

Het zou wel handig zijn als ik op 1 blad alle soorten kaarten met afbeeldingen kan zien. Dus niet de spelers individueel maar de kaartjes zelf.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:59:
is er niet ergens een overzichtje met de kaarten en hun betekenis? Maar vooral ook om duidelijk de verschillen even te zien.
Je hebt team of the week kaarten, one to watch kaarten, etc etc.

de 1 is zwart met goud ofzo en de andere is blauw? Ik zou het verschil qua uiterlijk van een tea of the week kaartje of een one to watch kaartje niet weten..

En ja dit kan ik googlen, maar dan moet ik allemaal verschillende paginas door lezen etc etc.

Het zou wel handig zijn als ik op 1 blad alle soorten kaarten met afbeeldingen kan zien. Dus niet de spelers individueel maar de kaartjes zelf.
Je kan ook gewoon Googlen op de juiste trefwoorden..

Hit nummer 1:

https://www.fifauteam.com...yers-cards-guide-colours/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Je kan ook gewoon Googlen op de juiste trefwoorden..

Hit nummer 1:

https://www.fifauteam.com...yers-cards-guide-colours/
Geen verschil in fifa 17 en 18?

Googlen in het engels is niet mijn sterkste punt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Geen verschil in fifa 17 en 18?

Googlen in het engels is niet mijn sterkste punt :P
Haha vooruit dan.

Nee, geen verschil met vorig jaar. Toen had je movember enzo en het is natuurlijk nog niet zeker of dat dit jaar weer is, maar dat zien we vanzelf :)

De belangrijkste op dit moment om te weten zijn IF, inform. OTW, ones to watch. POTM, player of the month (alleen Engelse competitie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Tips wat te doen met Mbappe OTW?? .. hij gaat nu richting 900K en wordt toch wel heel verleidelijk om hem te verkopen. Vaak is de hype vóór een wedstrijd of net vóór de TOTW uitkomt groter dan daarna en levert ie daarvoor dus ook meer op.

(Vorig jaar Jesus OTW half uur vóór de TOTW waar hij inzat verkocht. vanaf het moment dat het TOTW uit was was ie direct 200K minder waard ofzo) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
StaafM schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:26:
Tips wat te doen met Mbappe OTW?? .. hij gaat nu richting 900K en wordt toch wel heel verleidelijk om hem te verkopen. Vaak is de hype vóór een wedstrijd of net vóór de TOTW uitkomt groter dan daarna en levert ie daarvoor dus ook meer op.

(Vorig jaar Jesus OTW half uur vóór de TOTW waar hij inzat verkocht. vanaf het moment dat het TOTW uit was was ie direct 200K minder waard ofzo) ..
Ik vind het sowieso een belachelijke prijs voor hem, misschien als we 4 if's verder zijn..

Aan de andere kant is er een grote kans dat ie er daadwerkelijk 4 gaat krijgen dit jaar en kan je met hem wel een leuke hybrid maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb nu dit duiste team https://www.futbin.com//18/squad/487292 . Wat denken jullie, is het het waard om overstappen naar een braziliaans team als deze: https://www.futbin.com//18/squad/487298

[ Voor 31% gewijzigd door Nieuwevolger op 14-10-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg er gisteren al een bericht over in fifa, maar dat was al diep in de nacht dus wist het niet meer zeker. Maar voor de WL spelers, je hebt een dag EXTRA. Geen idee meer waarom, maar maandag kan er dus ook nog gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Ik vind het sowieso een belachelijke prijs voor hem, misschien als we 4 if's verder zijn..

Aan de andere kant is er een grote kans dat ie er daadwerkelijk 4 gaat krijgen dit jaar en kan je met hem wel een leuke hybrid maken.
Op zich geen gekke OTW, ik zou die van Mbappe houden. ZEker omdat de kans groot is dat hij de nodige IF's gaat krijgen.

Een week geleden ofzo OTW Lukaku gekocht en gisteren tikte hij zelfs even de 400k winst op. De hype is strong!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:06:
[...]

Op zich geen gekke OTW, ik zou die van Mbappe houden. ZEker omdat de kans groot is dat hij de nodige IF's gaat krijgen.

Een week geleden ofzo OTW Lukaku gekocht en gisteren tikte hij zelfs even de 400k winst op. De hype is strong!
Juist zoals ik aangeef in een van m'n vorige reacties, heerlijk om mee te handelen rondom de wedstrijden. Lukaku zal nu wel wat dalen omdat hij niet heeft gescoord tegen liverpool (nog 2 min). Vanavond zal die 400k wel weer wat minder zijn :+

Overigens weet ik niet of je ps4 speelt maar daar gaat ie nu voor 1 mln, goedkoopste ooit was 750k, 12 dagen geleden.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 14-10-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Juist zoals ik aangeef in een van m'n vorige reacties, heerlijk om mee te handelen rondom de wedstrijden. Lukaku zal nu wel wat dalen omdat hij niet heeft gescoord tegen liverpool (nog 2 min). Vanavond zal die 400k wel weer wat minder zijn :+

Overigens weet ik niet of je ps4 speelt maar daar gaat ie nu voor 1 mln, goedkoopste ooit was 750k, 12 dagen geleden.
Ik speel ps4, heb hem voor 800k gekocht. Is ook wel een lange termijn investering, maar was verbaasd dat hij opeens zoveel waard was geworden zonder directe aanleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:22:
[...]

Ik speel ps4, heb hem voor 800k gekocht. Is ook wel een lange termijn investering, maar was verbaasd dat hij opeens zoveel waard was geworden zonder directe aanleiding.
Dat is die heerlijke hype met OTW spelers :)
Gisteren ging traore nog voor 20k, ik heb er net even 10 opgepikt voor 14k, volgende week gaat ie toch net voor de wedstrijd weer voor 20k, makkelijk 60k winst toch.

Dan kan je nog de eerste helft afwachten en als hij dan scoort is het helemaal kassa.

Bij Lukaku natuurlijk hetzelfde, een winnende goal tegen liverpool is een 100% IF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:09
Voor het eerst in jaren me weer aan FIFA gewaagt. Goede keuze want zit er weer helemaal in. Voor het eerst ook aan fut begonnen. Heb gekozen voor een bpl team :

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/zwlqv4.png

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2d9zsqx.png

Iemand tips voor mijn team ? Ik wil zeker nieuwe spitsen hebben, opzicht zijn chicharito en jesus niet slecht Maar tegen iedere verdediger liggen ze zo op de grond. Daarbij vind ik me backup Batshuayi echt verschrikkelijk spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met Mbappe? Heb hem zojuist gekocht en hij lijkt mij HEEL chill. Heeft iemand al met hem gespeeld en wat zijn jullie ervaringen? Lijkt jullie Mbappe beter dan Gabriel Jesus?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2017 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

Dat is die heerlijke hype met OTW spelers :)
Gisteren ging traore nog voor 20k, ik heb er net even 10 opgepikt voor 14k, volgende week gaat ie toch net voor de wedstrijd weer voor 20k, makkelijk 60k winst toch.

Dan kan je nog de eerste helft afwachten en als hij dan scoort is het helemaal kassa.

Bij Lukaku natuurlijk hetzelfde, een winnende goal tegen liverpool is een 100% IF
Geen goal en gelijk gedropt in prijs haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:13:
[...]

Haha vooruit dan.

Nee, geen verschil met vorig jaar. Toen had je movember enzo en het is natuurlijk nog niet zeker of dat dit jaar weer is, maar dat zien we vanzelf :)

De belangrijkste op dit moment om te weten zijn IF, inform. OTW, ones to watch. POTM, player of the month (alleen Engelse competitie).
Geen verschil met vorig jaar? Er zijn allemaal nieuwe kaarten en de kaart designs van veel kaarten zijn anders. Of begrijp ik je verkeerd?

Overigens, voor de liefhebber: Futhead heeft nu ook spelersprijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Mijn eerste keer in de WL sta echt versteld hoe makkelijk andere scoren. 5 kansen 5 goals tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
PeacockSR4 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:26:
Aangezien hier volgens mij best veel mensen meelezen die nog niet zoveel te besteden hebben hier een tip: doe de Harry Kane 'Vanaf de grond' SBC. Je moet er een team met een minimale rating van 67 voor inleveren en je krijgt er een Elektrum pakketje voor terug.

Als je zilveren spelers van 1 competitie koopt voor 150 (ik had ze bijvoorbeeld van de RSL) kost het je maximaal 1650 en de spelers die je uit het pakketje haalt zijn gegarandeerd voor meer te verkopen.
Bedankt voor deze tip! Ik heb hem uitgevoerd met de Jupiler Pro League en toch wat winst binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youri1986 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:34:
Mijn eerste keer in de WL sta echt versteld hoe makkelijk andere scoren. 5 kansen 5 goals tegen.
Had het even voor de grap gespeeld maar direct een BS penalty en eigen goal :p Niks voor mij zolang het spel zo slecht in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 10:07
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:37:
[...]

Had het even voor de grap gespeeld maar direct een BS penalty en eigen goal :p Niks voor mij zolang het spel zo slecht in elkaar steekt.
Ik heb het nog nooit gespeeld.
Wat is daar anders aan tov andere wedstrijden misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drossie schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:47:
[...]

Ik heb het nog nooit gespeeld.
Wat is daar anders aan tov andere wedstrijden misschien?
Niks maar heb echt teveel pech online met eigen doelpunten en penalty's tegen. Het voelt voor mij persoonlijk anders ook al zit er niet meer druk achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:27:
[...]

Geen verschil met vorig jaar? Er zijn allemaal nieuwe kaarten en de kaart designs van veel kaarten zijn anders. Of begrijp ik je verkeerd?

Overigens, voor de liefhebber: Futhead heeft nu ook spelersprijzen
Ik zou zeggen leg maar uit wat er anders is dan vorig jaar dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

Nou, kaart designs zijn anders en er zijn nieuwe kaarten, zoals ik al zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 18:25
Los van de squad battles is FUT verder wel redelijk hetzelfde ja, niks mis mee ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

Tot de eerste patch was idd anders, nu voelt het qua gameplay meer aan als 17.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik zit atletico - barca te kijken. Als griezman zo blijft spelen, begin maar alvast met hem in te kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/90UQohw.png?1

Met een beetje geluk is mijn Futsync applicatie morgen klaar voor het grote publiek. Ik ben van mening dat deze tool voor elk type handelaar wel geschikt is om snel spelers te zoeken die waardevol zijn. Uiteindelijk is het een tabel waarin je kunt filteren op type kaarten (goud, zilver, brons, noem het maar op) en uiteraard de huidige prijs (laatst bekende prijs).
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:57:
Ik zit atletico - barca te kijken. Als griezman zo blijft spelen, begin maar alvast met hem in te kopen.
Ik zal er even 20 halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:57:
Vaker kijken, dit is gewoon zijn niveau en hij speelt eigenlijk niet bijzonder vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bossie schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:07:
[...]

Vaker kijken, dit is gewoon zijn niveau en hij speelt eigenlijk niet bijzonder vanavond.
Was iets the enthousiast, op het begin had hij 2 goeie acties, maar daarna inderdaad niet echt goed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:53:
Heeft iemand hier ervaring met Mbappe? Heb hem zojuist gekocht en hij lijkt mij HEEL chill. Heeft iemand al met hem gespeeld en wat zijn jullie ervaringen? Lijkt jullie Mbappe beter dan Gabriel Jesus?
Jup. 40 wedstrijden met hem gespeeld en zo uit men hoofd 55 goals en 45 assists. (4-3-2-1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:53:
Ik heb mbappe verkocht en Messi gehaald, een veel betere speler dag en nacht verschil, alleen al die wendbaarheid!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
simons schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:39:
[...]

Ik heb mbappe verkocht en Messi gehaald, een veel betere speler dag en nacht verschil, alleen al die wendbaarheid!
Ja, prijskaartje verschilt ook niet zoveel..
Pagina: 1 ... 37 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs