Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Nieuwevolger schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:37:
Ik heb jullie advies nodig, waar krijg ik het meeste plezier van in m'n bundesliga 4-1-2-1-2 team. James rodrigues (heb muller al op cam), tiago (heb keita en goretzka) of vidal (heb daar bender staan)?
Vidal

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
dutchgio schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:38:
[...]

Inmiddels live, je hebt aan 1 Willem 2 speler genoeg. >:)
Wel een hoop andere challanges die je moet zien op te lossen...
Ik kan hier even niet op de app of in de game maar tot hoe lang blijft die sbc actief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

KookSpook schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:54:
[...]

Ik kan hier even niet op de app of in de game maar tot hoe lang blijft die sbc actief?
Geen einde. Dus denk niet dat de prijzen veel stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Heeft iemand al zijn/haar rewards van de Weekend League? Heb nog niks en ben dus ook niet geplaatst voor morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Fraaank schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:15:
Heeft iemand al zijn/haar rewards van de Weekend League? Heb nog niks en ben dus ook niet geplaatst voor morgen!
Ja ik, je kan ze claimen sinds 20.00

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Was mij toch iets te duur. Heb maar Thiago en hummels gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Wow, heb Sane gehaald op LM als vervanger van Son.

Wat een snelheid, wat een klasse, erg blij mee

Wie spelen er nog meer met Sane?

WL kwalificatie gaat niet lekker, paar keer finale al verloren :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Royz schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:19:
[...]

Ja ik, je kan ze claimen sinds 20.00
Nog niks gehad. Speel trouwens op PC. Hoorde al geluiden over het feit dat er een hoop cheaters zijn geweest die van een no-loss glitch gebruik hebben gemaakt.

En op dat moment:

Weekend League Rewards on PC have been delayed. Please stay tuned for updates on release timing.
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/918542550352277504

[ Voor 22% gewijzigd door Fraaank op 12-10-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 09:46
KookSpook schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:54:
[...]

Rest van de game. Zit geen tijd aan lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand een potje spelen nu?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Mars18 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:28:
Wow, heb Sane gehaald op LM als vervanger van Son.

Wat een snelheid, wat een klasse, erg blij mee

Wie spelen er nog meer met Sane?

WL kwalificatie gaat niet lekker, paar keer finale al verloren :(
Ik speel ook met Sane. Lekker snel en ook fijn dat hij linksbenig is ivm een goede voorzet.

Kreeg hem gelukkig uit een pack, dus heeft me niks gekost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04:22
Ik heb wel gegokt en keihard verloren. Voor 105k Siggy gekocht.... In de hoop dat zijn max BIN omhoog zou gaan. En hype door bleef gaan. Helaas.
Maar zijn er ook mensen die er mee gespeeld hebben? Zijn stats zien er niet verkeerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ben de ene na de andere 83 rated speler voor 800 BIN aan het binnenharken. Iedereen gooit ze erop. Helaas nu time out van de transferlist.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Xo61gCIjZuSfz6kdn3iWpMdq/thumb.png

[ Voor 60% gewijzigd door Kidjuh op 12-10-2017 21:42 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Rui Costa SBC maakt mijn IF Rui Patricio en Brahimi een hoop meer geld waard!! Wat denken jullie? Sell? Of even wachten tot morgen avond? Lekker druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Gold pack en player pack in men WL rewards, hoe rare is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

YouR schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 23:17:
Gold pack en player pack in men WL rewards, hoe rare is dat dan?
Bijzonder raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 23:04:
Rui Costa SBC maakt mijn IF Rui Patricio en Brahimi een hoop meer geld waard!! Wat denken jullie? Sell? Of even wachten tot morgen avond? Lekker druk!
Valt wel mee toch, merk er weinig van mbt Rui Patricio.
Toen ik ze inkocht stond er overigens maar een pagina met deze in de transfer marker, nu stond de buy-out timer na 5 paginas nog steeds op <1 Minute.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 14:44
dutchgio schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:38:
[...]

Inmiddels live, je hebt aan 1 Willem 2 speler genoeg. >:)
Wel een hoop andere challanges die je moet zien op te lossen...
Dat snap ik, maar de spelers die ik voor 300-400 coins kocht, verkocht ik de eerste 5 minuten voor 7k of meer

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Hoe lang duurt de block van transferlist? Gisteravond al het geval en nu nog: u heeft teveel gebruik gemaakt van .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 25-09 22:54
Eindelijk een beetje pack luck, na alle sbc challenges. Heb nu bakayoko, sane, fernandinho, Kevin gameiro, Gabriel jesus uit de pakjes gehaald. Speel eigenlijk met een NL team, dus moet kijken hoe ik een hybrid team kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:35
Tot afgelopen week kon ik geen gebruik maken van Transfermarkt via web-/mobiele app.
Kreeg de melding, blijf FUT spelen via PS4 platform.
Even daarna kreeg ik de melding, dat mijn account in strijd was met de dienstvoorwaarden van EA.

Had afgelopen woensdag een terugbelverzoek achtergelaten bij EA, werd even later teruggebeld door een behulpzame medewerker. Hij vertelde mij dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en "gewoon FUT moest blijven spelen op PS4, dat dan vanzelf de blokkade eraf ging".
Heb hem toen verteld dat ik erg opmerkelijk vind en mijn spelervaring beperkt. Bij navraag, om hoeveel tijd spenderen het gaat, vertelde hij dat het om ongeveer 25-30 wedstrijden spelen gaat.

Volgende dag was de blokkade opgeheven, zonder 1 minuut op PS4 te hebben gezeten.
Erg opmerkelijk.... Zat pas op 10 potjes.

Totale willekeur, of is het wel een switch die zij om hebben gezet. Gelukkig kan ik nu gaan traden via webapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilverNL schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:21:
Tot afgelopen week kon ik geen gebruik maken van Transfermarkt via web-/mobiele app.
Kreeg de melding, blijf FUT spelen via PS4 platform.
Even daarna kreeg ik de melding, dat mijn account in strijd was met de dienstvoorwaarden van EA.

Had afgelopen woensdag een terugbelverzoek achtergelaten bij EA, werd even later teruggebeld door een behulpzame medewerker. Hij vertelde mij dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en "gewoon FUT moest blijven spelen op PS4, dat dan vanzelf de blokkade eraf ging".
Heb hem toen verteld dat ik erg opmerkelijk vind en mijn spelervaring beperkt. Bij navraag, om hoeveel tijd spenderen het gaat, vertelde hij dat het om ongeveer 25-30 wedstrijden spelen gaat.

Volgende dag was de blokkade opgeheven, zonder 1 minuut op PS4 te hebben gezeten.
Erg opmerkelijk.... Zat pas op 10 potjes.

Totale willekeur, of is het wel een switch die zij om hebben gezet. Gelukkig kan ik nu gaan traden via webapp.
Ik zit veel de requests van de Web-app door te spitten op zoek naar informatie die ik kan gebruiken voor mijn applicatie. In 1 van de responses kwam ik wel een boolean tegen of je de transferlist mocht gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Freshnub schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:21:
Eindelijk een beetje pack luck, na alle sbc challenges. Heb nu bakayoko, sane, fernandinho, Kevin gameiro, Gabriel jesus uit de pakjes gehaald. Speel eigenlijk met een NL team, dus moet kijken hoe ik een hybrid team kan maken.
Welke heb je gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wtf is er met walcott gebeurd, had hem gister gepackt en ik dacht ik rijk zou worden. Nu is die voor 1.5k te krijgen nu kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 26-09 18:25
Slecht seizoen gedraaid, kleine downgrade en dus minder waard.
Op 17 kon je er ook al niet echt op cashen.

[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 13-10-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:52:
Wtf is er met walcott gebeurd, had hem gister gepackt en ik dacht ik rijk zou worden. Nu is die voor 1.5k te krijgen nu kopen.
Ik had dzeko 84 ovr, dan denk je hoppa eindelijk wat coins.....maar die gaat gewoon voor maar 2,2 k

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Ik had dzeko 84 ovr, dan denk je hoppa eindelijk wat coins.....maar die gaat gewoon voor maar 2,2 k
Verkoopt wel voor meer wanneer er goede SBCs zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:33
Trouwens tip voor mensen die wel eens BPM via de webapp doen. https://github.com/martellaj/shortfuts

Ideaal shortcuts gebruiken om spelers naar de club te sturen of voor 200 te listen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Wii4all schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Zet hem eens voor 4,5k op de market, relist elk uur en na een dag krijg je het er gewoon voor, zo verdien ik al mijn coins tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 23:45:
[...]

Valt wel mee toch, merk er weinig van mbt Rui Patricio.
Toen ik ze inkocht stond er overigens maar een pagina met deze in de transfer marker, nu stond de buy-out timer na 5 paginas nog steeds op <1 Minute.
Kocht hem voor discard, gaat nu voor 30k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Inmiddels een leuk team weten samen te stellen.

https://www.futbin.com//18/squad/454402

Ik was eerst bezig met een Ligue 1 team maar ben daar vanaf gestapt nadat ik Rakitic, Carvajal en Carrasco in verschillende packs kreeg. Nu dus bezig met een LaLiga team maar heb wat hulp nodig.

De volgende spelers wil ik graag vervangen en heb 50K te besteden.
- Rami
- Torres
- En eventueel Ederson. Of is het slimmer om deze te bewaren? Hij is wel echt goed alleen geen link met mn centrum.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Symon1989 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:51:
Inmiddels een leuk team weten samen te stellen.

https://www.futbin.com//18/squad/454402

Ik was eerst bezig met een Ligue 1 team maar ben daar vanaf gestapt nadat ik Rakitic, Carvajal en Carrasco in verschillende packs kreeg. Nu dus bezig met een LaLiga team maar heb wat hulp nodig.

De volgende spelers wil ik graag vervangen en heb 50K te besteden.
- Rami
- Torres
- En eventueel Ederson. Of is het slimmer om deze te bewaren? Hij is wel echt goed alleen geen link met mn centrum.

Iemand tips?
https://www.futbin.com/18/player/15489/Zaza/ In plaats van Torres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 00:40
Fraaank schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

Nog niks gehad. Speel trouwens op PC. Hoorde al geluiden over het feit dat er een hoop cheaters zijn geweest die van een no-loss glitch gebruik hebben gemaakt.

En op dat moment:

Weekend League Rewards on PC have been delayed. Please stay tuned for updates on release timing.
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/918542550352277504
Daarom ben ik gekapt op om de PC te spelen. Ik snap echt niet dat EA deze glitch er nog steeds niet uitgehaadl heeft. Is al mogelijk sinds Fifa 14 geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hoeveel games moet je spelen om je loyalty omhoog te krijgen van je spelers? En ik neem aan dat dat gewoon kan met squad battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 26-09 18:25
10. Ja, dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Iemand (op aardig niveau) ervaring met Boateng? Zijn acc en agility zijn nogal laag, dus ben bang dat kleine snelle spitsen zo wegdraaien/lopen van hem.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of het vorig jaar ook zolang duurde voordat de gouden team conditie duurder werd? Ik weet dat je met fut17 in het weekend soms 2000 betaalde voor zon kaartje. Nu zit het nog maar rond de 950-1000.. en ik heb er best veel in gekocht😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff 10 wedstrijden. Dat wordt zweten vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:16:
Iemand enig idee of het vorig jaar ook zolang duurde voordat de gouden team conditie duurder werd? Ik weet dat je met fut17 in het weekend soms 2000 betaalde voor zon kaartje. Nu zit het nog maar rond de 950-1000.. en ik heb er best veel in gekocht😭
Duurt altijd ff. Ik gok over 5/6 weken op z'n vroegst. Iedereen heeft er nog een hoop omdat erop het begin veel pakketen zijn open gemaakt door bijvoorbeeld SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:16:
Denk ook vooral omdat heel veel mensen dat doen/hebben gedaan. Dan gaat iedereen elkaar onder bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 25-09 22:54
Alle advances sbc, dus hybrid leagues, hybrid landen en hybrid leagues & landen samen. Met de guides op futbin is het simpel om ze te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Vissert Toch 10k gepakt op IF Rui Costa t.o.v. zijn marktwaarde toen ik hem maandag packte. Das snel verdiend haha.

Nu sparen voor KdB, hopelijk nog wat winst pakken dit weekend en dinsdag op wat investeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelers met ratings boven 83 beginnen te stijgen. Ik zie een hele hoop Gliks en Lenos binnenkort uitvliegen.

Die Dzeko waar het eerder over ging zit net boven de 3k inmiddels. Ik wacht vanavond af en ga dan ook verkoopmodus.

En morgen natuurlijk otw net voor de wedstrijd verpatsen om ze na de pot terug te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1nm5Bsa.jpg

Paar van mijn sales die met inflated prijzen verkocht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff mn gouden team condities zijn tussen de 350 en 550 coins verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Zo dadelijk in m'n pauze maar is alle 82+ die ik niet gebruik erop zetten dan maar.
heb nu 60k en van het weekend van plan maar is wat SBC te doen. Heb alleen nations tot nu toe voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlqmLqck schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:19:
[...]

Duurt altijd ff. Ik gok over 5/6 weken op z'n vroegst. Iedereen heeft er nog een hoop omdat erop het begin veel pakketen zijn open gemaakt door bijvoorbeeld SBC.
Laten we het hopen! Heb er 630 in mijn club zitten.. en wil ze graag voor minimaal 1500 verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Laten we het hopen! Heb er 630 in mijn club zitten.. en wil ze graag voor minimaal 1500 verkopen..
Non de knetter. Gewoon lekker holden, of 1 voor 1 erop zetten en dan over een uur allemaal tegelijk relist. Dan ga je de prijs wel beinvloeden ;)

EDIT zorg dat je 100 op je transfer list kan zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door SlqmLqck op 13-10-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:41:
Spelers met ratings boven 83 beginnen te stijgen. Ik zie een hele hoop Gliks en Lenos binnenkort uitvliegen.

Die Dzeko waar het eerder over ging zit net boven de 3k inmiddels. Ik wacht vanavond af en ga dan ook verkoopmodus.

En morgen natuurlijk otw net voor de wedstrijd verpatsen om ze na de pot terug te kopen.
Otw verkopen voor de match is wel het verstandigst inderdaad! Maar als ze dan goed spelen is het wel heel zuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Momenteel weet ik even niet wat ik met me geld moet doen...
Speel de WL met de volgende teams:

BPL:
https://www.futbin.com/18/squad/455743

Cacio A:
https://www.futbin.com/18/squad/455789

Heb momenteel 210k op de bank staan en alweer hard onderweg om richting goud 1/ elite 3 te gaan met de WL.

Tips zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlqmLqck schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Non de knetter. Gewoon lekker holden, of 1 voor 1 erop zetten en dan over een uur allemaal tegelijk relist. Dan ga je de prijs wel beinvloeden ;)

EDIT zorg dat je 100 op je transfer list kan zetten.
Thuis maar eens proberen.. de lijst staat nu vol met dubbele spelers voor de hopelijk aankomende marque matchups 😂😂😂
Ja er kunnen er 100 op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:00
Luncatic12 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:02:

BPL:

Cacio A:

Heb momenteel 210k op de bank staan en alweer hard onderweg om richting goud 1/ elite 3 te gaan met de WL.

Tips zijn welkom
Florenzi/Lichtsteiner ipv Karsdorp.
Chielini ipv Benatia
Higuan als spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Luncatic12 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:02:

BPL:

Cacio A:

Tips zijn welkom
Andere LB? of dusmatig tevreden met Mendy. Lukaku is idd een beest op die plek.
Ik heb zelf OTW bernardeschi, als investment maar ook een mooie allround rechtsmid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:45
Ik zou ook Bonaventura en Marchisio omruilen van positie. Bonaventura is echt goed als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:14:
Ik zou ook Bonaventura en Marchisio omruilen van positie. Bonaventura is echt goed als CAM.
En anders brozovich IF ipv bonaventura, die bevalt mij echt zwaar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
YouR schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

Andere LB? of dusmatig tevreden met Mendy. Lukaku is idd een beest op die plek.
Ik heb zelf OTW bernardeschi, als investment maar ook een mooie allround rechtsmid
Ik ben echt dik tevreden over Mendy en Lukaku. Wat een beesten zijn dat!
Twijfel zelf om na mijn elite 3 squad battle rewards gewoon Naingolan te halen. Maar stiekem vind ik dat ook weer zo zonde, omdat die zoveel minder waard gaat worden komende periode....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
YouR schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:15:
[...]

Sounds like a plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt er trouwens op dat Kane POTM wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luncatic12 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:15:
[...]

Ik ben echt dik tevreden over Mendy en Lukaku. Wat een beesten zijn dat!
Twijfel zelf om na mijn elite 3 squad battle rewards gewoon Naingolan te halen. Maar stiekem vind ik dat ook weer zo zonde, omdat die zoveel minder waard gaat worden komende periode....
Lijkt me niet dat Nainggolan zoveel waard is (zoals ik ook al eerder zei). Ik maar denken dat hij nog rond de 200k zat maar inmidels is het al 260+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Vissert schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:16:
Lijkt er trouwens op dat Kane POTM wordt
Klopt, zijn al wat dingen geleaked. Zal het ff terug zoeken, zal dit bericht zo editten.

EDIT: https://www.reddit.com/r/...tm_kane_itshaber_twitter/
Daarnaast is er een user op reddit die tot nu toe alles van dit jaar goed heeft geleakt.
ironaldo_fut, https://www.reddit.com/user/IRONALDO_FUT omdat het eigenlijk niet mag wordt alles asap van hem verwijderd. Wellicht intressant om hem in de gaten te houden.

[ Voor 41% gewijzigd door SlqmLqck op 13-10-2017 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SlqmLqck schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:18:
[...]

Klopt, zijn al wat dingen geleaked. Zal het ff terug zoeken, zal dit bericht zo editten.
https://www.reddit.com/r/.../?st=j8poma44&sh=b00c8379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:17:
[...]

Lijkt me niet dat Nainggolan zoveel waard is (zoals ik ook al eerder zei). Ik maar denken dat hij nog rond de 200k zat maar inmidels is het al 260+ 8)7
Op een gegeven moment kom je wel op een punt dat je andere plekken gewoon niet zo kan verbeteren, maar wel coins over hebt, dan lijkt me nainggolan een mooie uitbreiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

Op een gegeven moment kom je wel op een punt dat je andere plekken gewoon niet zo kan verbeteren, maar wel coins over hebt, dan lijkt me nainggolan een mooie uitbreiding
Dan nog vind ik het teveel coins voor een box-to-box speler. De Serie A heeft zoveel box-to-box spelers dat er echt wel een alternatief is die net zo presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Dan nog vind ik het teveel coins voor een box-to-box speler. De Serie A heeft zoveel box-to-box spelers dat er echt wel een alternatief is die net zo presteert.
Komt door zijn total stats, die zijn echt heel hoog in vergelijking met Matuidi bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:15:
[...]

Hmm IF Brozovic klinkt goed voor mijn Calcio A upgrade. Voordeel is ook wel dat Calcio A lekker cheap is, dus ook zulke spelers nog betaalbaar zijn.

Wow, zie dat mijn bpl team echt iets van bijna 500k meer waard is geworden... Komt dit door de WL, Icon SBC of mis ik wat?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:37:
[...]

Hmm IF Brozovic klinkt goed voor mijn Calcio A upgrade. Voordeel is ook wel dat Calcio A lekker cheap is, dus ook zulke spelers nog betaalbaar zijn.

Wow, zie dat mijn bpl team echt iets van bijna 500k meer waard is geworden... Komt dit door de WL, Icon SBC of mis ik wat?
Ik denk door POTM Kane die er wss komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:37:
[...]

PL is altijd belachelijk duur. Is ook de competitie waarvoor EA veruit de meeste aandacht geeft (denk aan POTM, IFs) en ook de meeste SBC's etc zijn. Qua niveau is het ook de competitie met de meeste variatie, ondanks dat ik geen PL tegenkom zonder Bako (de nieuwe Kanté).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Ik denk door POTM Kane die er wss komt
Kan ook idd. Maar 500k is echt wel veel hoor. Volgens futbin is mijn bpl team nu 3,1mln waard. OTW Lukaku, De Gea, Pogba en Hazard zijn flink gestegen.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:39:
[...]

PL is altijd belachelijk duur. Is ook de competitie waarvoor EA veruit de meeste aandacht geeft (denk aan POTM, IFs) en ook de meeste SBC's etc zijn. Qua niveau is het ook de competitie met de meeste variatie, ondanks dat ik geen PL tegenkom zonder Bako (de nieuwe Kanté).
Bako heb ik niet. Kante weer wel. HIj leek mij altijd te duur, maar moet zeggen dat hij echt wel als stofzuiger zijn 200k wat ik betaalde waard is.

[ Voor 47% gewijzigd door Bean77 op 13-10-2017 11:41 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bean77 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:39:
[...]

Kan ook idd. Maar 500k is echt wel veel hoor. Volgens futbin is mijn bpl team nu 3,1mln waard. OTW Lukaku, De Gea, Pogba en Hazard zijn flink gestegen.
Ik zou bijna zeggen, verkopen, maar dan heb je niks voor het weekend, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Ik heb nu een normale Kane die ik eigenlijk wil verkopen, want hij valt de laatste week flink door de mand 1 op 1 bij mij. Als ik hem nu voor max BIN eropzet zal die binnen 5 seconden gekocht zijn. Is er een verwachting dat zijn max BIN verhoogt zal gaan worden als hij daadwerkelijk POTM wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Waarom steigen die prijzen ineens zo?
Als ik futbin moet geloven is Suarez 43k meer waard,
Griezmann 35k,
Modric 26k,
en marcello 15k meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

Ik zou bijna zeggen, verkopen, maar dan heb je niks voor het weekend, haha
Daar dacht ik ook aan en later weer terugkopen. Maar ja EA belasting komt ook nog voorbij en dan verdampt de winst weer een beetje. Misschien morgen maar eens kijken of het nog verder gestegen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
servival7 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:41:
Waarom steigen die prijzen ineens zo?
Als ik futbin moet geloven is Suarez 43k meer waard,
Griezmann 35k,
Modric 26k,
en marcello 15k meer waard.
Komt naar alle waarschijnlijkheid door SBC waar je 85, 86 en 87+ nodig hebt. Daarnaast staat WL weer voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
Lijstje van mijn investeringen voor Kane POTM

Zijn goals:
Everton, West ham en Huddelsfield

Carriere:
Spurs, Norwich, Millwall, Leicester

Land:
Engeland

en die laatste gok ik een 84+ rated bpl team

Edit:
Zonde... alleen Spurs en Engeland goed gegokt

[ Voor 11% gewijzigd door Luncatic12 op 13-10-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk al de vereiste IF's voor icon SBC's en POTM, lekker cashen met m'n IF's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:11:
Heerlijk al de vereiste IF's voor icon SBC's en POTM, lekker cashen met m'n IF's :+
Had mijn granqvuist op de markt staan voor 13k. Waren vrij snel weg. Nouja 3k winst per speler dus mag niet klagen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 26-09 18:06
Ahahahahahahaha, net even de hybrid league SBC afgerond. Krijg ik Perisic, Walker, IF Wagner en..... Hazard.

$$$$$$$ =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:20:
[...]

Had mijn granqvuist op de markt staan voor 13k. Waren vrij snel weg. Nouja 3k winst per speler dus mag niet klagen :+
Ik zou IF's van die rating niet zo laag listen, kan je altijd voor minimaal 15 verkopen, maar goed dat ben ik. Profit is profit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
chengbondkwok schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:20:
Ahahahahahahaha, net even de hybrid league SBC afgerond. Krijg ik Perisic, Walker, IF Wagner en..... Hazard.

$$$$$$$ =D
Man man man, delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Ik zou IF's van die rating niet zo laag listen, kan je altijd voor minimaal 15 verkopen, maar goed dat ben ik. Profit is profit :)
Ik ben nog een amateur IF handelaar :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bbblije schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:40:
[...]

Kocht hem voor discard, gaat nu voor 30k..
Yep, heb die van mijn gisteravond ook verkocht voor 30k (x4).
Verbaasde me om eerlijk te zijn, aangezien er op dat moment nog een enorm aantal voor 20k te krijgen was.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GQAH
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 12:58

GQAH

King Tux

Na een advies gisteren hier van [Verwijderde gebruiker] om Bruma te halen als vervanger van Schurrle, deze maar eens aangeschaft. Daarnaast Leno ook direct als vervanger van Trapp gehaald.

Moet zeggen dat Bruma mij zeker bevalt, zijn explosiviteit is echt een genot om mee te spelen.

Ginter toch in de basis 11 gezet in plaats van Mustafi, bevalt tot nu toe ook zeer goed.

4 wedstrijden Squad Battle gespeeld. Alle 4 gewonnen, waarvan 2 op professioneel met in totaal 3 doelpunten tegen en stuk of 14 voor.

Hier mijn huidige team.

Nu alleen nog in eerste instantie een vervanger voor Bellarabi zien te vinden. Vind ik tot nu toe 1 van de minderen in het team.

Ondertussen bijna weer 30k aan coins. Nu maar eens even een periode van sparen in, en dan maar eens verder kijken. Wellicht dat er nog een leuke vervanger voor Bellarabi uit een pack komt strompelen.

GQAH - Good, Quick and Helpful

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is de Harry Kane SBC toch. Maar liefst 5 TOTW players nodig! je bent wel spekkoper als je die ingeslagen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Matuidi begin van FIFA voor 16,5 gekocht en gisteren voor 75k (max) verkocht.

Ga toch de IF van hem halen, want speelt echt heerlijk.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 26-09 18:06
Gewoon een half miljoen aan coins..... man man man wat ben ik blij zeg hahahaha

Je mag Hazard hebben :P 400.000 coins aftikken svp :+

Met een beetje geluk gaat de price range van Walker ook omhoog vanwege het feit dat de laagste BIN gelijk staat aan zijn max en je Walker echt wel nodig gaat hebben voor de Kane SBC.

[ Voor 24% gewijzigd door chengbondkwok op 13-10-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:28

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:52:
Daar is de Harry Kane SBC toch. Maar liefst 5 TOTW players nodig! je bent wel spekkoper als je die ingeslagen hebt.
Is er minimale rating voor totw?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:59:
Matuidi begin van FIFA voor 16,5 gekocht en gisteren voor 75k (max) verkocht.

Ga toch de IF van hem halen, want speelt echt heerlijk.
Vind de minimale upgrade van de IF de meerprijs eigenlijk niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Bossie schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

Vind de minimale upgrade van de IF de meerprijs eigenlijk niet waard.
Ach voor de coins hoef ik het niet te laten, en verwacht dat hij toch wel weer keer meer waard gaat worden.

En wil uiteindelijk een IF team hebben staan (met eventueel een icon of 2 )

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

Ach voor de coins hoef ik het niet te laten, en verwacht dat hij toch wel weer keer meer waard gaat worden.

En wil uiteindelijk een IF team hebben staan (met eventueel een icon of 2 )
Inzaghi (85) zou ik dan naar kijken. Ik heb nu 3 icons (Overmars, Litmanen) maar hij heeft echt zo'n belachelijk schot. Hij is wel stukken duurder geworden. Ik zat nog te kijken naar Blanc (CAM versie) als CDM maar zijn prijs is ook met 100k om hoog gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Is me net opgevallen dat deze IF echt super goedkoop is: https://www.futbin.com/18/player/15574/Zuber/

Waarom zou dat zijn? Hij heeft toch fantastische stats voor een LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lichtsteiner if zou die prijs nog gaan stijgen straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:11:
[...]

Inzaghi (85) zou ik dan naar kijken. Ik heb nu 3 icons (Overmars, Litmanen) maar hij heeft echt zo'n belachelijk schot. Hij is wel stukken duurder geworden. Ik zat nog te kijken naar Blanc (CAM versie) als CDM maar zijn prijs is ook met 100k om hoog gegaan.
Ik heb Petit 85 op mijn wishlist staan, voornamelijk omdat ik een franse team speel.
Echter kan ik op een strong link krijgen met Alex Sandro, die qua stats gelijkwaardig is maar simpelweg 1/3 van de prijs.

@servival7 Prijzen stijgen altijd aan het begin van de WL, om vervolgens weer te dalen na afloop.
De nieuwe SBCs hebben ongetwijfeld ook invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lichtsteiner if zou die prijs nog gaan stijgen straks?
En zuber inderdaad goede stats je zou hem zelfs als back kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Ik heb Petit 85 op mijn wishlist staan, voornamelijk omdat ik een franse team speel.
Echter kan ik op een strong link krijgen met Alex Sandro, die qua stats gelijkwaardig is maar simpelweg 1/3 van de prijs.

@servival7 Prijzen stijgen altijd aan het begin van de WL, om vervolgens weer te dalen na afloop.
Zat daar ook op te azen. Vooral omdat dat wel een icon is die duur genoeg is om later voor de prime SBC in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Bossie schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

ik kwalificeer mij toch niet voor de WL is het dan niet slim om elke vrijdag je elftal te verkopen om hem maandag weer in te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Vond dit wel een mooi moment om te cashen, dus ben/heb m'n hele PL team verkocht.
Vorig jaar had ik een Calcio team, nu twijfel ik tussen een Bundesliga team (dat zal voornamelijk Bayern zijn dus eigenlijk niet zo leuk) een ligue 1 team of een LaLiga team (met als enige eis dat Suarez erin staat).
Welke competitie zouden jullie aanraden? Ik speel het liefst zonder echte buitenspelers want die vind ik telkens veel te breed staan ingame.
Overigens heb ik 900k te besteden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door PeacockSR4 op 13-10-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Iemand die weet of de loyalti glitch nog werkt met de team of the weak? Ben er na 3 wedstrijden wel klaar mee en moet er dus nog 7.

En zit ik dus squad battles te spelen, wordt opeens alex hunter (!) erin gewisseled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 00:40
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:30:
Iemand die weet of de loyalti glitch nog werkt met de team of the weak? Ben er na 3 wedstrijden wel klaar mee en moet er dus nog 7.

En zit ik dus squad battles te spelen, wordt opeens alex hunter (!) erin gewisseled.
Welk Platform? Maar werkt nog lees een paar pagina's terug staan verschillende manieren.

Mijn team conditie kaarten gaan nu voor 1500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
Murrays schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:33:
[...]

Welk Platform? Maar werkt nog lees een paar pagina's terug staan verschillende manieren.

Damn, op welk platform verkoop je? Mijne gaan amper voor 1200-1300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Murrays schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:33:
[...]

Op de ps4. Zal het nu maar proberen.
Pagina: 1 ... 36 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs