Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:31:
EA kennende zal het wel een ICON zijn met een hele rits andere dure spelers. Let er wel op dat een hogere algemene rating niet persé betere stats inhoudt.
Okocha zijn eerste kaart is het beste bijvoorbeeld. Wat ik zo heb gelezen moest je de eerste 2 versies inleveren voor de prime icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me niet voorstellen dat je een specifieke Icon nodig hebt, wordt veel te duur dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:33:
Ik kan me niet voorstellen dat je een specifieke Icon nodig hebt, wordt veel te duur dan.
Als je kijkt naar Pele en dergelijke spelers dan moet het wel een behoorlijk bedrag kosten om ze te bemachtigen. Het is niet dat je een 98 rated speler voor 200k kunt oppikken (ook al is hij untradeable).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:33:
"Te duur" heeft EA nog nooit tegengehouden.. Genoeg gekken met een creditcard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:36:
[...]

Als je kijkt naar Pele en dergelijke spelers dan moet het wel een behoorlijk bedrag kosten om ze te bemachtigen. Het is niet dat je een 98 rated speler voor 200k kunt oppikken (ook al is hij untradeable).
Klopt, maar Pele z'n beide kaarten zijn al 7,5 miljoen samen en zullen nog dik stijgen als die SBC komt. Net geen 200K, lijkt me een beetje teveel van 't goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-09 09:28
Even een snel gewetens vraagje. Ik speel met een premier league elftal en ben op zoek naar een goede rechtsback. Ik zit te twijfelen tussen Walker van 83 rated (60k) en Valencia van 83 rated (45k). Ze zouden allebei naast Davinson Sanchez komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaringen met Mandzukic dit jaar? Ik ben nog op zoek voor een aanvalspartner naast Mertens en Dybala in mijn 4-1-2-1-2 (2) die niet 1,65 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaAresX schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:40:
Even een snel gewetens vraagje. Ik speel met een premier league elftal en ben op zoek naar een goede rechtsback. Ik zit te twijfelen tussen Walker van 83 rated (60k) en Valencia van 83 rated (45k). Ze zouden allebei naast Davinson Sanchez komen te staan.
Ze zijn redelijk vergelijkbaar maar Walker lijkt mij verdedigend sterker en Valencia aanvallend. Vooral zijn de hogere stats voor dribbels & crossing zijn dit jaar wel een wapen voor Valencia. Speel je met een goede kopper zou ik daar voor gaan. Heb je een kleine spits is Walker misschien de betere optie. Maar het ontloopt elkaar allemaal niet veel. Ik moet zeggen dat ik dit jaar ook veel moeite heb met Clyne, mocht je een 'budget' optie willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:38:
[...]

Klopt, maar Pele z'n beide kaarten zijn al 7,5 miljoen samen en zullen nog dik stijgen als die SBC komt. Net geen 200K, lijkt me een beetje teveel van 't goede ;)
Ik vermoedt dat Pele 1 van de laatste SBCs wordt. Waarbij er elke donderdag een andere icon upgrade komt.

Tegen de tijd dat ze bij Pele zijn, is er genoeg diversiteit aan kaarten. Icons, OTW, Scream, TOTW, TOTY en misschien zelfs al wel TOTS. Dus ik denk dat je zeker 1 icon moet inleveren en grote kans dat dat dezelfde is speler moet zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Vissert op 12-10-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 09:46
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:40:
Iemand ervaringen met Mandzukic dit jaar? Ik ben nog op zoek voor een aanvalspartner naast Mertens en Dybala in mijn 4-1-2-1-2 (2) die niet 1,65 is.
Altijd belotti gebruiken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik, maar ik vind hem vaak een beetje ondersneeuwen. Zijn 5* WF is natuurlijk heerlijk maar mist volgens mij net wat lengte/kracht om echt als targetman te fungeren voor Mertens/Dybala. Daarnaast is zijn passing bagger waardoor hij in de combinatie niet de beslissende steekbal kan geven.

Lijkt mij wel een heerlijke spits voor een 1-spitsensysteem verder maar komt volgens mij in de 4-1-2-1-2 (2) niet zo uit de verf. Hij is wel de beste optie tot nu toe. Higuain vond ik al helemaal bagger spelen. Kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom deze tegen op Twitter. Geen idee of het fake news is :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DL4X_IcX0AEjssx.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 26-09 09:46
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:53:
[...]

Die heb ik, maar ik vind hem vaak een beetje ondersneeuwen. Zijn 5* WF is natuurlijk heerlijk maar mist volgens mij net wat lengte/kracht om echt als targetman te fungeren voor Mertens/Dybala. Daarnaast is zijn passing bagger waardoor hij in de combinatie niet de beslissende steekbal kan geven.

Lijkt mij wel een heerlijke spits voor een 1-spitsensysteem verder maar komt volgens mij in de 4-1-2-1-2 (2) niet zo uit de verf. Hij is wel de beste optie tot nu toe. Higuain vond ik al helemaal bagger spelen. Kan ook aan mij liggen.
Ik gebruik hem in combi Gomez + Icardi en moet zeggen dat ik nooit problemen heb met passing. Ik gebruik hem zelf ook in 4-1-2-1-2 (2) systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-09 09:28
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Ze zijn redelijk vergelijkbaar maar Walker lijkt mij verdedigend sterker en Valencia aanvallend. Vooral zijn de hogere stats voor dribbels & crossing zijn dit jaar wel een wapen voor Valencia. Speel je met een goede kopper zou ik daar voor gaan. Heb je een kleine spits is Walker misschien de betere optie. Maar het ontloopt elkaar allemaal niet veel. Ik moet zeggen dat ik dit jaar ook veel moeite heb met Clyne, mocht je een 'budget' optie willen.
Ik speel 4-5-1 en ik wil in het centrum Alderweireld en Sanchez hebben met nu nog Dost in de spits. Uiteindelijk wil ik hier een spits uit de PL hebben als Kane (alleen die is 90k..).

Is Clyne wellicht een goed alternatief voor 6k en 82 rating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel Dost als Kane zijn natuurlijk wel goede koppers, ik zou dan persoonlijk doorsparen voor een Valencia. Zonde om nu 6k uit te geven aan een Clyne als je later toch weer iemand anders wilt, dit kan uiteraard wel als tussenoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
Je zou Clyne tegen die tijd dan ook weer kunnen verkopen, veel verlies zal je er niet op maken.
Nu 40k+ uitgeven aan een back terwijl je je team ook van andere impulsen kan voorzien, is ook zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:02:
Je zou Clyne tegen die tijd dan ook weer kunnen verkopen, veel verlies zal je er niet op maken.
Nu 40k+ uitgeven aan een back terwijl je je team ook van andere impulsen kan voorzien, is ook zonde.
Coleman was altijd mijn go-to RB voor BPL, hoewel de bekende RBs een upgrade hebben gehad lijkt hij juist verlaagd te zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:40:
Higuain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belotti word hier ook regelmatig genoemd, hoewel ik niet helemaal up to date ben mbt zijn lengte.
Een andere goedkope optie is Icardi.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Ik vermoedt dat Pele 1 van de laatste SBCs wordt. Waarbij er elke donderdag een andere icon upgrade komt.

Tegen de tijd dat ze bij Pele zijn, is er genoeg diversiteit aan kaarten. Icons, OTW, Scream, TOTW, TOTY en misschien zelfs al wel TOTS. Dus ik denk dat je zeker 1 icon moet inleveren en grote kans dat dat dezelfde is speler moet zijn.
Icon lijkt me wel realistisch, maar twee van dezelfde speler lijkt me wat té. Eentje kan, al heb je dikke kans dat die extinct raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Riemer schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:00:
[...]

Speel je met een aangepaste CT?
Amelandbor schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:01:
[...]

Misschien iets doen aan je pressure/aggression in custom tactics.
Aggression staat op 50 maar dat moet dus nog lager?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Bossie schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:16:
[...]

Wat zijn je ervaringen tot nu toe met deze formatie?
Nog te weinig mee gespeeld om echt iets over te kunnen zeggen, speelde hiervoor 4-3-3 (5) met Bergkamp op CF (false 9) en dat werkte bizar goed. Alleen miste ik dan een echte spits. Daarom nu even dit proberen. Aankomend weekend weer proberen ongeveer 20 potjes WL te spelen en dan laat ik wel mijn ervaringen weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:54:
Kom deze tegen op Twitter. Geen idee of het fake news is :+

[afbeelding]
Is echt, was van dat event waar alles bekend werd. Is maar de vraag of het in de echte game hetzelfde wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:18:
[...]

[...]

Aggression staat op 50 maar dat moet dus nog lager?
Welke workrates hebben ze? Als je backs met H/M hebt dan gaan ze garant altijd wel een keertje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:41
Ik heb heel veel non rare golds in mijn club. Zal ik die allemaal vekopen of wat doen jullie ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:19:
Ik heb heel veel non rare golds in mijn club. Zal ik die allemaal vekopen of wat doen jullie ermee?
Bewaren voor een mogelijke SBC ;) Levert altijd wel wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Zou ze in de gold upgrade kunnen gooien of bewaren voor eventuele SBC's wat ik zelf doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
Wat is uberhaupt het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Sommige zijn nu al wat waard. Vooral obscure nationaliteiten in bekende competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het geld direct nodig kun je ze eventueel verpatsen. Anders zou ik ze bewaren voor SBC's. Ik bewaar ze meestal, met wel het risico dat je straks 1.000 spelers in je club hebt waar je niets mee doet 8)7 . Verder kun je ze ook slimmer verkopen door bijvoorbeeld op te letten welke SBC's geïntroduceerd worden. Is er bijvoorbeeld zoals nu een SBC waar australische spelers gevraagd worden, gooi je alle australiërs op de market. De meest middelmatige spelers gaan dan een paar keer van de snelverkoopwaarde over de kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:20:
[...]

Zou ze in de gold upgrade kunnen gooien of bewaren voor eventuele SBC's wat ik zelf doe
Die gold upgrade heeft mij persoonlijk nooit wat opgeleverd. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:20:
[...]

Bewaren voor een mogelijke SBC ;) Levert altijd wel wat op.
Uhm ik doe nooit SBCs.
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

Kun je die spelers verhandelen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

Neymar vorig jaar, dit jaar Vertonghen en Son.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-09 08:10
Zijn er nog mensjes met bundesliga teampies? Kom ze vrij weinig tegen en heb een beetje inspiratie nodig voor mijn eigen team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

Uhm ik doe nooit SBCs.
[...]

Kun je die spelers verhandelen of niet?
Sommige SBC's zijn echt wel de moeite waard. Buiten dat ik het puzzelen leuk vind kun je voor een relatief kleine investering al mooie promo-packs krijgen. Het is allemaal verder afhankelijk van geluk wat je krijgt maar je gaat er bijna nooit op achteruit. Je moet wel opletten wat de moeite waar is. Bijvoorbeeld de huidige SBC's doen waar je een kit en een silver premium pack krijgt is pure geldverspilling.

De gouden upgrade is niet verhandelbaar.

Aanvulling: Over promopacks gesproken, weet iemand wanneer de volgende weer komen? Mijn punten staan stof te vergaren.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2017 13:31 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:28:
Zijn er nog mensjes met bundesliga teampies? Kom ze vrij weinig tegen en heb een beetje inspiratie nodig voor mijn eigen team :+
Ik denk dat door het gebrek aan goede backs de Bundesliga links wordt gelaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Is er een simpele manier om te checken welke spelers veel worden gebruikt voor de SBC? Of moet je echt even de prijze ngaan vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
http://www.futhead.com/squad-building-challenges/

Hier kan je veel uithalen qua SBC en teams die gebouwd worden voor deze challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tillietom schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:28:
https://www.futbin.com/18/squad/93462

Dit is mijn goedkope 2e team. De snelheid voorin is prima en de IF is echt fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:17:
[...]

Icon lijkt me wel realistisch, maar twee van dezelfde speler lijkt me wat té. Eentje kan, al heb je dikke kans dat die extinct raakt.
We gaan het zien. 2 lijkt mij idd ook fanatiek. Maar kan best zijn dat je 2 verschillende icons in moet leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand een idee als er een site is waarop staat welke spelers meest gekocht/verkocht worden op 1 console?

Kan niks vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Weet iemand voor hoeveel je in het weekend zilveren squad fitness kaarten kan verkopen?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:49:
Iemand een idee als er een site is waarop staat welke spelers meest gekocht/verkocht worden op 1 console?

Kan niks vinden helaas.
Futbin heeft heel veel informatie over de transfermarkt. Mogelijk vind je daar wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Welke workrates hebben ze? Als je backs met H/M hebt dan gaan ze garant altijd wel een keertje op.
https://www.futbin.com/18/squad/3825

Ze hebben H/M inderdaad. Maar het probleem is niet dat ze een keer opkomen, het probleem is dat ze bij een lange bal van de tegenstander uit zichzelf instappen waardoor er een enorm gat achter ze ontstaat.
Als ik dan het duel om de bal verlies is die aanvallen (meestel met een pac van min 90) meteen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
llovesoccerx7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:39:
Is er een simpele manier om te checken welke spelers veel worden gebruikt voor de SBC? Of moet je echt even de prijze ngaan vergelijken?
Ansjo schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:41:
http://www.futhead.com/squad-building-challenges/

Hier kan je veel uithalen qua SBC en teams die gebouwd worden voor deze challenges.
Persoonlijk vind ik Futbin fijner aangezien hier de prijzen van de squads bij staan. (natuurlijk wel even controleren of ze ook daadwerkelijk verkocht worden voor die prijzen, meestal is het meer een richtlijn voor mij).

https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:46
laviolette schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

[...]

Persoonlijk vind ik Futbin fijner aangezien hier de prijzen van de squads bij staan. (natuurlijk wel even controleren of ze ook daadwerkelijk verkocht worden voor die prijzen, meestal is het meer een richtlijn voor mij).

https://www.futbin.com/squad-building-challenges
Prijzen kloppen nog niet, zo zou siggy voor 72k verkocht worden terwijl ik hem gisteren voor 110k kwijt was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
SlqmLqck schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

Prijzen kloppen nog niet, zo zou siggy voor 72k verkocht worden terwijl ik hem gisteren voor 110k kwijt was
Hij is ontzettend hard gedropped qua prijs hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laviolette
[...]

Begin a.u.b. niet over Siggy. Ik heb gegokt en verkeerd gegokt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:00
Iemand nog tips wat ik moet doen met 50K om dit flink te verbeteren?
https://www.easports.com/...Id=kGXuiCbWnM2lf:FFA18PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Purehz schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:08:
Iemand nog tips wat ik moet doen met 50K om dit flink te verbeteren?
https://www.easports.com/...Id=kGXuiCbWnM2lf:FFA18PS4
Manolas? Perisic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manolas zou een hele goede zijn inderdaad. Aanvullend: Florenzi, Lukaku, Gomez (evt als CAM), Borja Valero.. Eventueel Douglas Costa als LM maar dan verlies je wel wat power op het middenveld. En donnaruma op goal.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
laviolette schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Wat heb je gedaan knul? te laat gekocht of te vroeg verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Manolas zou een hele goede zijn inderdaad. Aanvullend: Florenzi, Lukaku, Gomez (evt als CAM), Borja Valero.. Eventueel Douglas Costa als LM maar dan verlies je wel wat power op het middenveld. En donnaruma op goal.
Zojuist Manolas en Perisic gehaald. nog een LB nodig. Lukaku boven Dalbert verkiezen?
Volgens Futbin compare weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:49:

Kan niks vinden helaas.
Futbin, most popular ff selecteren op de frontpage.
Weet alleen niet of dit overal of per console gaat etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
SlqmLqck schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:22:
[...]

Wat heb je gedaan knul? te laat gekocht of te vroeg verkocht?
laviolette schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

Eens! Heb nu het duo Antonio-Firmino in de spits staan, ben er super tevreden over. Alleen zijn standaard celebration is de 10k al waard :P
De CAM-positie was ik minder tevreden over en heb gisteravond zelfs getwijfeld om OTW Sigurdsson te verkopen maar ben blij dat ik hem gehouden heb! (Cazorla bevalt mij voor ~2k beter op CAM).
Dinsdag las ik ergens dat hij bij de TOTW4-predictions zat, toen steeg hij van ~75k naar ~100k. Ik heb toen gegokt dat hij nog verder zou gaan stijgen bij bekendmaking TOTW. Maar helaas is hij toen heel snel gedaald van ~100k naar 70k. Achteraf had ik hem beter voor 100k kunnen verkopen, dan had ik nu 87 Eriksen gehad.

Maarja, heb hem oorspronkelijk gekocht voor 38k. Dus mag niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Sigurdsson kost inmiddels geen drol meer. Gisteren gingen ze inderdaad voor max bin weg maar toen was de hype het hoogst, nu gaan ze regelmatig onder de 70k weg.

Heb gisteren 8 gesniped voor tussen de 50 en 75k omdat hij niet op de totw lijst stond en mensen niet naar de aparte tweet hadden gekeken en dus uit paniek gingen vekopen, heb rond de 300k verdiend.

Gisteren alle Liga Nos zilvers gekocht die ik nodig heb voor Liga nos sbc en een hele lading Russian League zilvers zodat ik enigszins prepared ben. Kostte me 130k maar dat moet terug te halen zijn uit de Liga Nos alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laviolette schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

[...]

Dinsdag las ik ergens dat hij bij de TOTW4-predictions zat, toen steeg hij van ~75k naar ~100k. Ik heb toen gegokt dat hij nog verder zou gaan stijgen bij bekendmaking TOTW. Maar helaas is hij toen heel snel gedaald van ~100k naar 70k. Achteraf had ik hem beter voor 100k kunnen verkopen, dan had ik nu 87 Eriksen gehad.

Oh dat valt wel mee :P Gegokt en verloren klonk als of je hem kocht voor 100k en verkocht voor 70k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mc-koenoe schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Nog te weinig mee gespeeld om echt iets over te kunnen zeggen, speelde hiervoor 4-3-3 (5) met Bergkamp op CF (false 9) en dat werkte bizar goed. Alleen miste ik dan een echte spits. Daarom nu even dit proberen. Aankomend weekend weer proberen ongeveer 20 potjes WL te spelen en dan laat ik wel mijn ervaringen weten.
Top, ik speel dezelfde formatie maar dan narrow, maar wil nog twee wingers halen zodat ik afhankelijk van de tegenstander naar de wide variant kan switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:33
servival7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:50:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/3825

Ze hebben H/M inderdaad. Maar het probleem is niet dat ze een keer opkomen, het probleem is dat ze bij een lange bal van de tegenstander uit zichzelf instappen waardoor er een enorm gat achter ze ontstaat.
Als ik dan het duel om de bal verlies is die aanvallen (meestel met een pac van min 90) meteen weg.
Probeer ze eens op 'conservative' (weet niet of daar interception of tackling) achter moet maar dat zou al moeten schelen. 50 agressie is prima. Ik heb hem zelfs op 75. Ik merk juist dat middenvelders en backs opkomen als je de passing hoog doet. Dus bijv. 65+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Wanneer kwamen ook alweer de WL beloningen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
laviolette schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

[...]

Nog steeds prima deal, Tip voor de volgende keer.
Om 4 uur komt ie op twitter online en later in de avond in de game. Om 5/10 over 3 dus op max bin zetten en daardoor was hij om 10 over 4 bij mij vrijwel bovenaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
Vissert schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:41:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/93462

Dit is mijn goedkope 2e team. De snelheid voorin is prima en de IF is echt fantastisch :)
Bruma! niet eens aan gedacht, tnx!
Werner staat indd op mijn verlanglijstje _/-\o_ . Die IF maar eens gaan proberen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Riemer schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

Probeer ze eens op 'conservative' (weet niet of daar interception of tackling) achter moet maar dat zou al moeten schelen. 50 agressie is prima. Ik heb hem zelfs op 75. Ik merk juist dat middenvelders en backs opkomen als je de passing hoog doet. Dus bijv. 65+.
Ik zal hem eens op conservative zetten. Passen staat bij mij ook wel hoog. Dat ze een keer opkomen maakt mij ook niet zoveel uit. Alleen het instappen is erg irritant. Hopelijk is dat bij conservative verholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 26-09 07:43
Heeft iemand met Pjanic gespeeld? Zoja, is hij de coins waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Vissert schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:33:
[...]

Oh dat valt wel mee :P Gegokt en verloren klonk als of je hem kocht voor 100k en verkocht voor 70k :+
Nee gelukkig valt het allemaal wat mee.

Speel op dit moment met het volgende team:
https://www.futbin.com//18/squad/431982

Twijfel heel erg over Aurier gezien de stats van Valencia. Valencia is op dit moment ongeveer 39k en Aurier 69k. Daarnaast lijkt mij de kans niet heel erg groot dat Aurier een IF krijgt dit seizoen.

Iemand met goede adviezen (Aurier/Valencia of andere verbeteringen)?:) Heb nog 90k coins liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
laviolette schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Nee gelukkig valt het allemaal wat mee.

Speel op dit moment met het volgende team:
https://www.futbin.com//18/squad/431982

Twijfel heel erg over Aurier gezien de stats van Valencia. Valencia is op dit moment ongeveer 39k en Aurier 69k. Daarnaast lijkt mij de kans niet heel erg groot dat Aurier een IF krijgt dit seizoen.

Iemand met goede adviezen (Aurier/Valencia of andere verbeteringen)?:) Heb nog 90k coins liggen.
prima team, zou hem dit weekend iig nog ff holden. Ze moeten tegen bournemouth en staan niet bepaald hoog. De 0 houden moet wel lukken, hopen op assist dus ;)
Heb sanchez ook trouwens, vind hem fijner spelen dan vvd

wellicht G. Jesus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort vraagje, wie zouden jullie als CVM kiezen in de 4-1-2-1-2 (2) opstelling? Gueye of Matic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
YouR schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:51:
[...]

https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/

Het is volgens mij een soort algoritme wat bepaald of je "goed genoeg" bent voor de WL als je om een of andere reden niet gekwalificeerd bent.

[...]

Daily knockout tournament, het toernooi dat je speelt om in de weekend league te komen.
Hahaha, sinds ik dit gisteren zag maar een paar keer geprobeerd en nu bingo! Ik mag WL spelen.

Wat zijn normaal de voorwaarden? Ik heb nog geen game online gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:49:
Kort vraagje, wie zouden jullie als CVM kiezen in de 4-1-2-1-2 (2) opstelling? Gueye of Matic?
Bakayoko

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:49:
Ligt er aan of je de lengte of de snelheid nodig hebt. Of idd een tussenoptie als Bakayo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:28

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Jawel, jij hebt hem gewoon op het juiste moment verkocht.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/xWkRC/ecbcda7df7.png
YouR schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:01:
[...]

Hij is ontzettend hard gedropped qua prijs hoor
Klopt inderdaad, weer een gevalletje verkopen tijdens de hype.
laviolette schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Sorry ;w

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GQAH
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 12:58

GQAH

King Tux

Momenteel toch al weer een stuk of 100 wedstrijden er op zitten, en in mijn ogen ondertussen een leuk duits team bij elkaar gespeeld. https://www.futbin.com/18/squad/433288

Waar Werner gewoon weg geweldig is, en Kruse de ene bal na de andere er schiet. Ben ik nog niet heel erg te spreken over de buitenspelers. Ik mis toch wat aan het spel, al kan ik nog niet echt ondervinden wat het precies is.

Schweinsteiger is in combinatie met Kampl in mijn ogen een gouden koppel. Schweinie die gigantisch veel onderschept en Kampl die er met zijn snelheid als een speer er van door is en veel gaten dichtloopt.

Achterhoede ben ik echt over te spreken. De fysiek sterke Tah naast Mustafi houden de meeste aanvallers wel op afstand. Flanken zijn relatief snel, lopen veel dicht en doen in de opbouw mee.

Trapp is in mijn ogen een net iets fijnere keeper dan Sommer.

Nu zou ik opzich wel willen sparen voor 2 (of eerst 1) nieuwe buitenspeler. Ik heb alleen echter geen idee welke ik moet gaan halen.

Daarnaast als mensen nog tips hebben, hoor ik deze natuurlijk graag :)

GQAH - Good, Quick and Helpful

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 17:09
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dJZMFD2l.png

Ik heb nu dit teampje en bijna 200K, wat zal ik als eerste veranderen?

- Chiellini & hamsik
- Varane, Marcelo & Modric
- Matuidi, koulibally, hamsik
- Nainggolan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GQAH schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:06:
Momenteel toch al weer een stuk of 100 wedstrijden er op zitten, en in mijn ogen ondertussen een leuk duits team bij elkaar gespeeld. https://www.futbin.com/18/squad/433288

Waar Werner gewoon weg geweldig is, en Kruse de ene bal na de andere er schiet. Ben ik nog niet heel erg te spreken over de buitenspelers. Ik mis toch wat aan het spel, al kan ik nog niet echt ondervinden wat het precies is.

Schweinsteiger is in combinatie met Kampl in mijn ogen een gouden koppel. Schweinie die gigantisch veel onderschept en Kampl die er met zijn snelheid als een speer er van door is en veel gaten dichtloopt.

Achterhoede ben ik echt over te spreken. De fysiek sterke Tah naast Mustafi houden de meeste aanvallers wel op afstand. Flanken zijn relatief snel, lopen veel dicht en doen in de opbouw mee.

Trapp is in mijn ogen een net iets fijnere keeper dan Sommer.

Nu zou ik opzich wel willen sparen voor 2 (of eerst 1) nieuwe buitenspeler. Ik heb alleen echter geen idee welke ik moet gaan halen.

Daarnaast als mensen nog tips hebben, hoor ik deze natuurlijk graag :)
Gezien je duitse linkerkant zijn Sané en Draxler een optie mits je budget toereikend is, just saying :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakkertje_01 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:10:
[afbeelding]

- Chiellini & hamsik
- Nainggolan
Chiellini, Matuidi en Naingollan heb ik in mijn huidige team en bevallen zeer goed. Het mooie van een Chiellini / Nainggollan is dat je i.i.g. niet meer hoeft te twijfel of iemand beter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
IF Zuber ziet er netjes uit! iemand al mee gespeeld? Zit er namelijk over te twijfelen om em te kopen aangezien ie maar voor 10/15k gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:14:
[...]

Chiellini, Matuidi en Naingollan heb ik in mijn huidige team en bevallen zeer goed. Het mooie van een Chiellini / Nainggollan is dat je i.i.g. niet meer hoeft te twijfel of iemand beter is..
Nainggolan is toch veel te duur voor wat hij kan? Of ben ik nou gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Laatst online: 30-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:17:
[...]

Ik heb nu ongeveer 30 potten gespeeld met Nainggolan en speelt echt super. Zeker mijn beste middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GQAH

GQAH

King Tux

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:12:
[...]

Gezien je duitse linkerkant zijn Sané en Draxler een optie mits je budget toereikend is, just saying :) .
Ik heb inderdaad ook over Sane zitten denken, echter heb ik geen idee hoe deze man speelt. Als iemand ervaring heeft met Sane dan hoor ik het graag. Draxler is in mijn ogen net te langzaam voor op de flank. Tevens is zijn stamina ook niet echt heel hoog. Sane daar in tegen heeft zeker goede eigenschappen, vind hem alleen wel lichtelijk aan de prijs gezien zijn kwaliteiten. Wellicht dat er nog iemand een optie heeft waar de prijs iets meer in de richting van de speler zijn stats komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimmf schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Ik heb nu ongeveer 30 potten gespeeld met Nainggolan en speelt echt super. Zeker mijn beste middenvelder.
Voor mij ook. Hij is overal en kan alles zowel aanvallend als verdedigend. Ideale CM. En ja, hij is veel te duur maar dat is de hele PL ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2017 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GQAH schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:22:
[...]

Ik heb inderdaad ook over Sane zitten denken, echter heb ik geen idee hoe deze man speelt. Als iemand ervaring heeft met Sane dan hoor ik het graag. Draxler is in mijn ogen net te langzaam voor op de flank. Tevens is zijn stamina ook niet echt heel hoog. Sane daar in tegen heeft zeker goede eigenschappen, vind hem alleen wel lichtelijk aan de prijs gezien zijn kwaliteiten. Wellicht dat er nog iemand een optie heeft waar de prijs iets meer in de richting van de speler zijn stats komen.
Bruma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GQAH

GQAH

King Tux

Kijk, aan die had ik dus nog niet gedacht. Die gaan we eens even proberen. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09 21:33
tillietom schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:17:
IF Zuber ziet er netjes uit! iemand al mee gespeeld? Zit er namelijk over te twijfelen om em te kopen aangezien ie maar voor 10/15k gaat
Zojuist vanaf Web app gekocht voor CM in me bundesliga squad, goeie stats!
Vanavond ermee aan de gang.. ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:17:
[...]
Volgens mij heb je met Allan van Napoli nagenoeg dezelfde speler op zijn schot na. Dat verschil is mij geen 215k waard.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Exodus FC schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:03:
[...]

Volgens mij heb je met Allan van Napoli nagenoeg dezelfde speler op zijn schot na. Dat verschil is mij geen 215k waard.
(En hij zorgt voor een mooie hybrid ;) https://www.futbin.com/18/squad/307836)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
Daniel221 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:58:
[...]

Zojuist vanaf Web app gekocht voor CM in me bundesliga squad, goeie stats!
Vanavond ermee aan de gang.. ben benieuwd :)
Maar het is een LM en dat haalt zn chem omlaag? 🤔 of heb ik nou verkeerd gekeken 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Bakkertje_01 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:10:
[afbeelding]

- Chiellini & hamsik
- Nainggolan

3 directe versterkingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09 21:33
tillietom schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:07:
[...]

Maar het is een LM en dat haalt zn chem omlaag? 🤔 of heb ik nou verkeerd gekeken 🤣
Geen problemen hier daarmee.. maar dat kan voor jou natuurlijk anders zijn, ik merk weinig verschil, zeker met een strong link..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Exodus FC schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:03:
[...]

Dat lijkt me heel erg sterk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 14:44
Er is net een leak getweet door futwatch over ThrowbackThursday SBCs, Overmars en nog 2, sla snel goedkoop spelers in als je profit wilt!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Laatst online: 28-06 11:39
jordyyyys schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:04:
Er is net een leak getweet door futwatch over ThrowbackThursday SBCs, Overmars en nog 2, sla snel goedkoop spelers in als je profit wilt!
Ja welke dan

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Ik gok op de spelers van de clubs waar hij gespeeld heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Willem 2 bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimmf schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Maar is hij zijn prijs waard. Ik heb Inzaghi bijvoorbeeld. Een dure speler maar die kan echt het verschil tussen winst en verlies bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:06
Heb momenteel dit team http://www.futhead.com/18/squads/845893/ dus dat kan nog wel wat beter. Heb zonet echter matuidi IF gepackt na het winnen van draft. Dus ik vroeg mij af of iemand al met de IF heeft gespeeld tov de NIF. Zit te twijfelen of ik m moet houden of niet. Indien ik hem ga gebruiken ga ik een switch maken naar een ander team. Ben zelf wel te spreken over de voorste linie dus die blijven staan. Ik kom dan op zoiets uit: http://www.futhead.com/18/squads/845932/ Zouden jullie ook zoiets doen? Of wat zal ik moeten veranderen? Het budget ligt tussen de 150 en 200k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die Icon SBCs zijn duur zat zonder een eerdere icon :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
Ik blij dat ik 30 w2 spelers heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Je hebt er maar één nodig. Zal niet heel veel business in zijn gok ik. Helemaal als je ziet wat een bizarre challenges je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb jullie advies nodig, waar krijg ik het meeste plezier van in m'n bundesliga 4-1-2-1-2 team. James rodrigues (heb muller al op cam), tiago (heb keita en goretzka) of vidal (heb daar bender staan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 18:25
jordyyyys schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:04:
Inmiddels live, je hebt aan 1 Willem 2 speler genoeg. >:)
Wel een hoop andere challanges die je moet zien op te lossen...
Pagina: 1 ... 35 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs