Gaat hierdoor niet je hele vermenigvuldiger naar de klote?Freshnub schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:33:
[...]
10x tegen FIFA TOTW spelen (starten iig). Laten lopen rond 1:00 - 2:00 minuut ingame. Dan in je ps4 menu, systeem, netwerk, internet connection test. Even laten lopen, dan weer terug in FIFA. Je zult nu zien dat de connectie is verbroken en worden terug geschopt naar het hoofdmenu. Weer inloggen in Ultimate Team, dit 10x herhalen en je hebt je loyalty (groene stropdas naast speler naam). Duurt ongeveer 10 minuutjes, gaat best snel.
Kost je alleen 10 contracten per speler, maar dit zou het je sowieso kosten. En geen verlies op je W-D-L ratio
Wel kost het ook je je coin bonus. Dus zorg dat die uit staat, anders zonde.Freshnub schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:33:
[...]
10x tegen FIFA TOTW spelen (starten iig). Laten lopen rond 1:00 - 2:00 minuut ingame. Dan in je ps4 menu, systeem, netwerk, internet connection test. Even laten lopen, dan weer terug in FIFA. Je zult nu zien dat de connectie is verbroken en worden terug geschopt naar het hoofdmenu. Weer inloggen in Ultimate Team, dit 10x herhalen en je hebt je loyalty (groene stropdas naast speler naam). Duurt ongeveer 10 minuutjes, gaat best snel.
Kost je alleen 10 contracten per speler, maar dit zou het je sowieso kosten. En geen verlies op je W-D-L ratio
Hoe zet je deze uit?Skann schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:51:
[...]
Wel kost het ook je je coin bonus. Dus zorg dat die uit staat, anders zonde.
@Bossie Wanneer heb je die gekocht? Ik zie ze nu gaan voor +/- 18k, had er zelf 1 in mijn packs afgelopen maandag, maar heb hem mooi bewaard. Verwacht dat hij nog gaat stijgen en zeker tijdens eventuele TOTW SBC's een nuttige kaart is.
Ja dat wel, maar die kan je niet uitzetten toch? Als hij eenmaal geactiveerd is? Ik vind het in ieder geval makkelijker dan verplicht 10 potjes spelen met spelers, die ik toch ga dumpen.Skann schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:51:
[...]
Wel kost het ook je je coin bonus. Dus zorg dat die uit staat, anders zonde.
Die kan je neit uitzetten. Hij bedoelt dat je niet 10x 1000 bonus krijgt en dan 9x die bonus mist door je quit. Kost je 9000
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heb in mijn team King omgeruild voor Vardy.
Wat is dat een beest!
https://www.easports.com/...Id=geQ1SuD6nM1G7:FFA18PS4
Wat is dat een beest!
Verwijderd
Je kunt het met loyalty oplossen maar simpeler en sneller is een positiewisselkaart of een andere speler nemen die beter gepositioneerd staat als dat kan. Post anders een link naar wat je hebt, krijg je snel genoeg het juiste antwoord.Swaxie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:14:
Ben een challenge aan het doen met 11 competities en 1 nationaliteit.
Maar ik krijg mijn teamgeest niet op 100.. die blijft steken op 99?
Hoe kan dat?
Vanmiddag voor 18-19k, door zijn rating wilde ik wel een gokje wagen ipv een discard value IF in te kopen.huis-r schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:58:
@Bossie Wanneer heb je die gekocht? Ik zie ze nu gaan voor +/- 18k, had er zelf 1 in mijn packs afgelopen maandag, maar heb hem mooi bewaard. Verwacht dat hij nog gaat stijgen en zeker tijdens eventuele TOTW SBC's een nuttige kaart is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Nee dat is niet helemaal zo, heeft te maken met de team Chemistry. Als die 100 is (en dat is hij in 95% van de gevallen natuurlijk wel), krijgen invallers 6,25 chem, ongeacht de positieVerwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:59:
[...]
Zeker weten dat het zo werkt?
Ik meende gewoon dat je chem blijft hoe deze is zoals je aan de wedstrijd verschijnt.
dus als je met 100 chem begint en je ruilt je lv na 10 sec met je rv om en zet een nieuwe spits erin dat je chem gewoon 100 blijft.
Hier net vrij simpel de DKT gewonnen in de eerste poging, speelde echt heerlijk met m'n Russische team.
@Verwijderd Oeh nice, Russisch team! Heb je een linkje?
Vorige week in 1x DKT gewonnen, nu verloren in de halve finale. Heb een gok gewaagd met de WL tool en die heeft me een kwalificatie gegund, meer tijd voor squad battlesVerwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:33:
[...]
Nee dat is niet helemaal zo, heeft te maken met de team Chemistry. Als die 100 is (en dat is hij in 95% van de gevallen natuurlijk wel), krijgen invallers 6,25 chem, ongeacht de positie![]()
Hier net vrij simpel de DKT gewonnen in de eerste poging, speelde echt heerlijk met m'n Russische team.
@YouR Weekend League tool? Daar ik gister heb verloren in de finale na pingels was ik er wel ff klaar mee, ben benieuwd!
DKT?..YouR schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:39:
[...]
Vorige week in 1x DKT gewonnen, nu verloren in de halve finale. Heb een gok gewaagd met de WL tool en die heeft me een kwalificatie gegund, meer tijd voor squad battles.
Verwijderd
https://www.easports.com/...Id=d4hO5ouZnM1Iq:FFA18PS4huis-r schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:37:
@Verwijderd Oeh nice, Russisch team! Heb je een linkje?
Speelt echt heerlijk, in-game switch ik overigens naar een 4-3-2-1, wil voor dit team geen geld verspillen aan fitness
https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/huis-r schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:41:
@YouR Weekend League tool? Daar ik gister heb verloren in de finale na pingels was ik er wel ff klaar mee, ben benieuwd!
Het is volgens mij een soort algoritme wat bepaald of je "goed genoeg" bent voor de WL als je om een of andere reden niet gekwalificeerd bent.
Daily knockout tournament, het toernooi dat je speelt om in de weekend league te komen.
Vardy speelt inderdaad lekker.SilverNL schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:09:
Heb in mijn team King omgeruild voor Vardy.
Wat is dat een beest!
Dit is mijn team nu:
https://www.futbin.com/18/squad/202090 (ingame switch ik naar 4-3-2-1)
vanavond maar eens voor het eerst online fut seasons testen
[ Voor 3% gewijzigd door ind0mi op 11-10-2017 16:03 ]
Krijgt de OTW van Sigurdsson dan een upgrade of niet?Skann schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:07:
Hero Messi, Sigurdsson en Salah, TOTW Eriksen, Lewandowski en Matuidi. De rest lijkt me discard.
Verwijderd
Jalaviolette schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:09:
[...]
Krijgt de OTW van Sigurdsson dan een upgrade of niet?
Is niet eens nodig. Als je totw uitdaagt kun je gelijk na het aftrappen de homeknop indrukken en applicatie sluiten. Daarna opnieuw opstarten en herhalen. Ik had trouwens niet het idee dat het mijn coinbonus kostte. Maar dat weet ik ook niet 100% zeker.Freshnub schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:33:
[...]
Wat ik doe is sneller dan FIFA opnieuw opstarten. Die internet connection test hoef je ook niet in zijn volledigheid te runnen. Even tot IP adres completed en je kan weer in FIFA. Je komt dan direct terug in het hoofdmenu, ipv alle EA sports / Ronaldo schermen weer zien.038Zwolle schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:31:
[...]
Is niet eens nodig. Als je totw uitdaagt kun je gelijk na het aftrappen de homeknop indrukken en applicatie sluiten. Daarna opnieuw opstarten en herhalen. Ik had trouwens niet het idee dat het mijn coinbonus kostte. Maar dat weet ik ook niet 100% zeker.
Verwijderd
Ik quite gewoon na 1 sec... Waarom het spel helemaal opnieuw opstarten? Het blijft je alsnog contracten etc kosten..
Ik vind het niet wenselijk om me ps4 10x opnieuw een game op te laten starten in 10min...
Ik vind het niet wenselijk om me ps4 10x opnieuw een game op te laten starten in 10min...
Verwijderd
Dan gaat je record niet naar de galemiezen. Overigens doe je wat fout als de game opstarten 10 minuten duurtVerwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:40:
Ik quite gewoon na 1 sec... Waarom het spel helemaal opnieuw opstarten? Het blijft je alsnog contracten etc kosten..
Verkeerd gelezen . Dit dus idd.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:42:
[...]
Dan gaat je record niet naar de galemiezen. Overigens doe je wat fout als de game opstarten 10 minuten duurt
Spel opstarten gaat voor mij sneller dan 1 a 2 minuten spelen, connectie testen en opnieuw inloggen.
[ Voor 36% gewijzigd door 038Zwolle op 11-10-2017 16:50 ]
Verwijderd
Dat weet ik, hij heeft het over quitten038Zwolle schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:47:
[...]
Record gaat ook niet na de kloten. En in 1 a 2 minuten, verbinding checken en opnieuw inloggen ben je echt wel weer terug in het spel.
Ja verkeerd gelezen idd. Reactie aangepastVerwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:49:
[...]
Dat weet ik, hij heeft het over quitten

Is die win - lose ratio nog belangrijk?
Volgens mij krijg je offline iig geen disconnect minpunten ofzo, waardoor je volgende wedstrijden minder munten krijgt.
Ik geef gewoon 10 single player wedstrijden meteen na de aftrap op.
Volgens mij krijg je offline iig geen disconnect minpunten ofzo, waardoor je volgende wedstrijden minder munten krijgt.
Zal ik ook de potjes voor je spelen?Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:51:
Kan Iemand een leuk team maken ? Budget ongeveer 600 k liefst Bundesliga of serie a

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Geen idee waarom, maar here you go: https://www.futbin.com/18/squad/409063Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:51:
Kan Iemand een leuk team maken ? Budget ongeveer 600 k liefst Bundesliga of serie a
Verwijderd
Maakt helemaal niks uit hoor. Als ik loyalty moet hebben daag ik ook gewoon 10 keer het TOTW uit en geef op na de aftrap.jongf7 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:25:
Is die win - lose ratio nog belangrijk?
Enige waarom sommige mensen het niet doen is om hun ego te strelen dat ze zo goed zijn

Verwijderd
Goed lezen. 10x opstarten in 10 minuten.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:42:
[...]
Dan gaat je record niet naar de galemiezen. Overigens doe je wat fout als de game opstarten 10 minuten duurt
Heb me overigens ook geplaatst voor de weekend league. Benieuwd wat het niveau daar is..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2017 18:49 ]
Ik had gelezen dat je coinboost naar de kloten ging als je opgaf, en als je afsloot niet.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:28:
[...]
Maakt helemaal niks uit hoor. Als ik loyalty moet hebben daag ik ook gewoon 10 keer het TOTW uit en geef op na de aftrap.
Enige waarom sommige mensen het niet doen is om hun ego te strelen dat ze zo goed zijn
Als het alleen om de statestieken gaat zie ik er het nut ook niet van in. Dan geef ik ook gewoon op.
Wow lekker, wordt net goed genaaid. Zat in de knockout voor de Weekend League. 3-3 is de stand, extra tijd. Tegenstander haalt in 2e helft extra tijd een speler van me neer, scheids geeft penalty.
Direct 'connection lost'. Dus ik denk prima, krijg mn win wel. Kom ik terug in het overzicht, heb ik de win dus gewoon niet gekregen. Ook geen loss. Maar de wedstrijd is gewoon niet gespeeld... Dramatisch.
Direct 'connection lost'. Dus ik denk prima, krijg mn win wel. Kom ik terug in het overzicht, heb ik de win dus gewoon niet gekregen. Ook geen loss. Maar de wedstrijd is gewoon niet gespeeld... Dramatisch.
PSN/Steam: Xamsix
Verwijderd
Alleen online krijg je zo'n penalty als je ragequit038Zwolle schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:01:
[...]
Ik had gelezen dat je coinboost naar de kloten ging als je opgaf, en als je afsloot niet.
Als het alleen om de statestieken gaat zie ik er het nut ook niet van in. Dan geef ik ook gewoon op.
Probeerde het even voor de lolYouR schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:51:
[...]
https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/
Het is volgens mij een soort algoritme wat bepaald of je "goed genoeg" bent voor de WL als je om een of andere reden niet gekwalificeerd bent.
You qualify for access.
Check your account for access before the next Weekend League.
Betekend dit dat ik WL acces heb dit weekend? of voor de volgende pas.
Ps: gister 70 De ligt/VD Heijden/ Huntelaars gekocht en nu al in prijs verdubbelt. Zouden ze verder omhoog gaan? Of haalt iedereen deze dagen vast z'n investeringen?
[ Voor 13% gewijzigd door Kidjuh op 11-10-2017 19:17 ]
PSN: Kidjuh
Verwijderd
"You qualify for access.Kidjuh schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:15:
[...]
Probeerde het even voor de lol:
You qualify for access.
Check your account for access before the next Weekend League."
Nooit 1 wedstrijd WL kwalificatie gespeeld en online zit ik ook nog maar in divisie 9 omdat ik dat niet speel
@Vissert
Hierbij mijn bijdrage voor de steekpass van de week
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lxX9VwjcQrM]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lxX9VwjcQrM]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Oeh netjes! Ik ben vergeten die van mij op te slaanBean77 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:25:
@Vissert
[video]
Is Maicon een goeie verdedigen? 16k kost ie.
Iemand enig idee of die conditiekaartjes nog in prijs stijgen, had ze toen gekocht om wat coins binnen te harken, maar dat valt tot dusver best tegen...
Verwijderd
Ik verwacht het wel, bijna iedereen had ze ingekocht en probeerde ze te verkopen tijdens WL, denk dat het nog wel een paar weken duurt totdat ze stijgen. Maar in het weekend verkoop ik er best een aantal voor 1800-2200Bakkertje_01 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:10:
Iemand enig idee of die conditiekaartjes nog in prijs stijgen, had ze toen gekocht om wat coins binnen te harken, maar dat valt tot dusver best tegen...
wo dat is best veel eigenlijk, zat te denken aan 1500, maar misschien inderdaad eerst nog even geduld hebben, aangezien iedereen ze heeft.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:13:
[...]
Ik verwacht het wel, bijna iedereen had ze ingekocht en probeerde ze te verkopen tijdens WL, denk dat het nog wel een paar weken duurt totdat ze stijgen. Maar in het weekend verkoop ik er best een aantal voor 1800-2200
Wat is Mandzukic een heerlijke spits om te hebben.
Waarom deze 3 spelers? Je kan toch ook gewoon andere spelers van Ajax en Feyenoord pakken?Kidjuh schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:15:
[...]
Probeerde het even voor de lol:
You qualify for access.
Ps: gister 70 De ligt/VD Heijden/ Huntelaars gekocht en nu al in prijs verdubbelt. Zouden ze verder omhoog gaan? Of haalt iedereen deze dagen vast z'n investeringen?
Special IF voor Salah/Siggy, maar geen OTW upgrade lijkt het. Dacht dat deze onzin juist voorbij was dit jaar?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
OTW heeft gewoon een upgrade hoorBossie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:39:
Special IF voor Salah/Siggy, maar geen OTW upgrade lijkt het. Dacht dat deze onzin juist voorbij was dit jaar?
Iemand enig idee wanneer er weer promo packs komen?
ik zie het, FUTBIN liep blijkbaar een beetje achter
Omdat deze 3 het goedkoopst waren om te kopen.RR21 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:25:
[...]
Waarom deze 3 spelers? Je kan toch ook gewoon andere spelers van Ajax en Feyenoord pakken?
PSN: Kidjuh
Squadbattles is al moeilijk genoeg, het helpt ook niet echt als elk team constant meerdere 90+ aanvallers heeft ...
Verwijderd
Als je het heel lastig vindt, kan je gewoon een niveautje lager spelen toch?Bossie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:16:
Squadbattles is al moeilijk genoeg, het helpt ook niet echt als elk team constant meerdere 90+ aanvallers heeft ...
Verwijderd
Hier mijn bijdrage voor omhaal van de week van een verdedger met 10 finishing en 16 volleyBean77 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:25:
@Vissert
[video]
https://xboxdvr.com/gamer...mindlessdefenselessavians
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2017 21:44 ]
Wow netjes! Ik zie dat je marker krijgt met schieten. Is dat de "trainer"?Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:43:
[...]
Hier mijn bijdrage voor omhaal van de week van een verdedger met 10 finishing en 16 volley
https://xboxdvr.com/gamer...mindlessdefenselessavians
Verwijderd
Yep. Ik ben mezelf aan het aanleren om fatsoenlijk richting te kiezen en fatsoenlijk kracht te bepalen. Daar helpt de trainer bij.Vissert schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:47:
[...]
Wow netjes! Ik zie dat je marker krijgt met schieten. Is dat de "trainer"?
Nadeel is wel dat ik nu niet meer weet hoe je defensiever of aanvallender kan spelen. Dpad bestuurt nu trainer niveau.
En over netjes. Is gewoon puur geluk natuurlijk als Manolas een omhaal van 14 meter erin legt. Maakt het juist een hilarische goal.
Wordt de max BIN voor deze OTW spelers ook omhoog gezet? Heb net Siggy gekocht voor max BIN in de hoop dat ie een update krijgt m.b.t. max BIN.Bossie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:39:
Edit. Laat maar. Is al gebeurd inmiddels.
[ Voor 5% gewijzigd door Clown1 op 11-10-2017 22:18 ]
Ik ben begonnen met een nederlandse club en kom nu erachter dat ik toch wel spelers van Premier League of Italie wil kopen. Kan ik dan beter opnieuw beginnen en worden mijn coins dan meegenomen? Of kan ik gewoon mijn gewenste spelers nu kopen?
NeenVerwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:25:
[...]
Als je het heel lastig vindt, kan je gewoon een niveautje lager spelen toch?
Oefening baart kunst etc, speel op legendary en ben langzaam aan het aanhaken maar vaak is het 50/50.
Vandaag even iets minder, maar 4/5 potjes waren redelijk gelijkwaardig.
Verwijderd
Dan moet je niet zeurenBossie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:23:
[...]
Neen
Oefening baart kunst etc, speel op legendary en ben langzaam aan het aanhaken maar vaak is het 50/50.
Vandaag even iets minder, maar 4/5 potjes waren redelijk gelijkwaardig.
Wel zeurenVerwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:26:
[...]
Dan moet je niet zeurenWat ook kan helpen is een paar potjes op legendary spelen en dan terug naar world class btw
Iets meer variatie zou het een stuk leuker maker, elke maal tegen Pele, Ronaldo (beide), Messi, Bale, Neymar hoeft wat mij betreft ook niet.
Verwijderd
De meeste teams hebben die niet toch? Ik kom daar amper tegen iigBossie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:31:
[...]
Wel zeuren
Iets meer variatie zou het een stuk leuker maker, elke maal tegen Pele, Ronaldo (beide), Messi, Bale, Neymar hoeft wat mij betreft ook niet.
Als de investeringen goed uitpakken dan moet dit het voorlopige eerste team worden. Ik ben nog niet helemaal zeker over het centrale duo maar dat zie ik tegen die tijd wel.
https://www.futbin.com/18/squad/345664
Ik merk wel dat de meeste teams wel wat huurspelers op de bank hebben zitten. Vaak genoeg dat in de tweede helft Ronaldo er in komt.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:10:
[...]
De meeste teams hebben die niet toch? Ik kom daar amper tegen iig
[ Voor 3% gewijzigd door Vissert op 12-10-2017 08:35 ]
Gisteren 5 min na dat het bekend was mijg siggy verkocht voor 110k. Ingekocht voor 40k. Pure winst
Vraag me niet waarom, maar ik maak aardig winst met bronze packs. Zelfs trainers met een b league verkoop ik.
Wat vind je aardig winst? verkoop ook de items uit de 400 bronze pack maar vind t wel lang duren. Elk uur 0-5 items schiet niet heel erg op.Nieuwevolger schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:52:
Vraag me niet waarom, maar ik maak aardig winst met bronze packs. Zelfs trainers met een b league verkoop ik.
Volgens mij was ik zondag begonnen en heb nu iets van 23k en 80 items te koop ( waarvan niet alle zullen verkopen). Als je een team conditie krijgt heb je al bijna 2 packs eruit verdient.Purehz schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:57:
[...]
Wat vind je aardig winst? verkoop ook de items uit de 400 bronze pack maar vind t wel lang duren. Elk uur 0-5 items schiet niet heel erg op.
Verwijderd
Met als bijkomend voordeel dat je kans maakt op A-league spelers. Ik koop ook regelmatig bronze packs maar houd de spelers uit slechtere competities die aan de zijkanten spelen en fitness nog ff. Je weet nooit wat voor sbc komt waardoor de bronzen meuk plotseling veel waard is. Vorig jaar had ik bijvoorbeeld sloten backs uit ligue 1. In totaal iets van 100k verdiend aan de Ligue 1 sbcs.Nieuwevolger schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:08:
[...]
Volgens mij was ik zondag begonnen en heb nu iets van 23k en 80 items te koop ( waarvan niet alle zullen verkopen). Als je een team conditie krijgt heb je al bijna 2 packs eruit verdient.
Welke keeper vinden jullie de beste in de serie A.
Normaal vind ik de long throw aspect wel belangrijk, maar neig nu toch naar Buffon. Of moet ik dit absoluut niet doen?
Ik heb nu nog leen Donnarumma, maar ben er niet echt van onder de indruk.
Normaal vind ik de long throw aspect wel belangrijk, maar neig nu toch naar Buffon. Of moet ik dit absoluut niet doen?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Fraai team!Vissert schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:35:
Als de investeringen goed uitpakken dan moet dit het voorlopige eerste team worden. Ik ben nog niet helemaal zeker over het centrale duo maar dat zie ik tegen die tijd wel.
[...]
Ik merk wel dat de meeste teams wel wat huurspelers op de bank hebben zitten. Vaak genoeg dat in de tweede helft Ronaldo er in komt.
Als je goedkoper wilt maken kan je Laporte in plaats van Umtiti of Varane pakken. Bevalt bij mij prima. Ook zou ik Oblak opnieuw overwegen, want 33k voor een keeper is toch veel coins. Ik verwacht binnen enkele weken dat de hoge prijzen van release ook wel gezakt zullen zijn, waardoor misschien zonde is om nu zoveel te spenderen.
FIFA Benelux Administrator
Thanks! Het zal nog zeker even duren voordat ik dit team haal. Tenzij vanavond de icon gekte losbarst en ik Desailly voor 900k kan slijten.MyUtd4Life schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:13:
[...]
Fraai team!
Als je goedkoper wilt maken kan je Laporte in plaats van Umtiti of Varane pakken. Bevalt bij mij prima. Ook zou ik Oblak opnieuw overwegen, want 33k voor een keeper is toch veel coins. Ik verwacht binnen enkele weken dat de hoge prijzen van release ook wel gezakt zullen zijn, waardoor misschien zonde is om nu zoveel te spenderen.
Iets teveel geinvesteerd gisteren om nu van team te switchen
Ik zou voor Handanovic gaan denk ik. Ondanks dat hij een puncher is heeft hij wel long throw en one vs one. Daarna met 1.93 een goed formaatBean77 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:12:
Welke keeper vinden jullie de beste in de serie A.
[ Voor 24% gewijzigd door Vissert op 12-10-2017 10:22 ]
Ik heb al 2 dagen geen gratis pakketjes meer gekregen via de app. Meer mensen hier last van?
Volgens mij is dat afgelopen. is altijd voor een bepaalde periode.Grudgie schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:22:
Ik heb al 2 dagen geen gratis pakketjes meer gekregen via de app. Meer mensen hier last van?
Ah kijk. Dat is het dus. Dankje.stomley schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:24:
[...]
Volgens mij is dat afgelopen. is altijd voor een bepaalde periode.
Aaaah, wil mijn links en rechtsback (Ansaldi en Karsdorp) vervangen, maar twijfel..
Rechtsback, Lichtsteiner inform of Florenzi....
Linksback, Ghoulam Inform?
Normale Ghoulam voldoet bij mij prima. Een ding geleerd: investeer nooit te veel in je backs... Goed is goed.stomley schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:29:
Aaaah, wil mijn links en rechtsback (Ansaldi en Karsdorp) vervangen, maar twijfel..
Verwijderd
Fullbacks zijn juist super belangrijk maar goed.PetrCech_3 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:32:
[...]
Normale Ghoulam voldoet bij mij prima. Een ding geleerd: investeer nooit te veel in je backs... Goed is goed.
IF Ghoulam speelde voor mij echt super slecht. Heb hem 40 potjes gebruikt en ben daarna weer terug gegaan naar Lukaku. Hij voelt zo ontzettend traag aan en voorzetten waren ook niet om over naar huis te schrijven.stomley schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:29:
Florenzi werkt voor mij prima. Heb anderen geprobeerd maar Florenzi heeft naar mijn mening de beste stats voor die plek.
Omdat...? Bij mij zijn ze verplicht achterin te blijven, daar ga ik mijn K's niet aan besteden.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:35:
[...]
Fullbacks zijn juist super belangrijk maar goed.
Eens. Hier ook zeer tevreden over de normale Ghoulam.PetrCech_3 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:32:
[...]
Normale Ghoulam voldoet bij mij prima. Een ding geleerd: investeer nooit te veel in je backs... Goed is goed.
I like how you keep the mouse running...
Dat ligt aan je speelstijl.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:35:
[...]
Fullbacks zijn juist super belangrijk maar goed.
I like how you keep the mouse running...
Verwijderd
Voorzetten zijn belangrijker dit jaar. Ze moeten snelle wingers tegen kunnen houden. Net als in het echt zijn ze belangrijk voor het functioneren van een team....PetrCech_3 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:39:
[...]
Omdat...? Bij mij zijn ze verplicht achterin te blijven, daar ga ik mijn K's niet aan besteden.
Ik vind backs dit jaar ook belangrijker dan vorig jaar. Ik speel zelf met 4312 en mijn backs hebben bijna elke wedstrijd wel een assist. Ik heb ze niet standaard op stay back maar op balanced attack en hierdoor krijg je best veel diepgang aan de zijkanten die ik anders met deze formatie niet had. Florenzi is een topper op rechts en links heb ik Alex Sandro.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:46:
[...]
Voorzetten zijn belangrijker dit jaar. Ze moeten snelle wingers tegen kunnen houden. Net als in het echt zijn ze belangrijk voor het functioneren van een team....
Had ze eerst op stay back staan aangezien ik dat vorig jaar ook had. Vorig jaar kwamen ze echter nog steeds gewoon op ondanks stay back. Dit jaar niet, dus weer terug gezet naar balanced, alleen het probleem is online dat meer dan de helft van de spelers op de counter speelt. En dat is zeker na de laatste patch weer veel makkelijker gewordenRiemer schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:50:
[...]
Ik vind backs dit jaar ook belangrijker dan vorig jaar. Ik speel zelf met 4312 en mijn backs hebben bijna elke wedstrijd wel een assist. Ik heb ze niet standaard op stay back maar op balanced attack en hierdoor krijg je best veel diepgang aan de zijkanten die ik anders met deze formatie niet had. Florenzi is een topper op rechts en links heb ik Alex Sandro.

Ik zie hier weinig teams met Icons, dus ik dacht laat ik ook maar eens mijn team droppen.
Icons vind ik over het algemeen erg overpriced, maar Bergkamp en Kluivert spelen wel heel erg relaxed!
Icons vind ik over het algemeen erg overpriced, maar Bergkamp en Kluivert spelen wel heel erg relaxed!

[ Voor 4% gewijzigd door mc-koenoe op 12-10-2017 11:45 ]
Zojuist overtuigt van bronze pakketjes verkopen.Nieuwevolger schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:08:
[...]
Volgens mij was ik zondag begonnen en heb nu iets van 23k en 80 items te koop ( waarvan niet alle zullen verkopen). Als je een team conditie krijgt heb je al bijna 2 packs eruit verdient.
Brons speler voor 10k verkocht met koop nu
Mijn backs stappen vrolijk in terwijl ik ze op stay back heb staanAmelandbor schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:35:
[...]
Had ze eerst op stay back staan aangezien ik dat vorig jaar ook had. Vorig jaar kwamen ze echter nog steeds gewoon op ondanks stay back. Dit jaar niet, dus weer terug gezet naar balanced, alleen het probleem is online dat meer dan de helft van de spelers op de counter speelt. En dat is zeker na de laatste patch weer veel makkelijker geworden
Speel je met een aangepaste CT?servival7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:45:
[...]
Mijn backs stappen vrolijk in terwijl ik ze op stay back heb staan![]()
. Word hierdoor telkens kapot gecounterd
Misschien iets doen aan je pressure/aggression in custom tactics.servival7 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:45:
[...]
Mijn backs stappen vrolijk in terwijl ik ze op stay back heb staan![]()
. Word hierdoor telkens kapot gecounterd
Nou heb de keuze gemaakt voor Florenzi en Alex Sandro
nu alleen nog kijken naar mijn keeper
Wauw, heel vet! Wel beetje jammer dat je dan Klaassen hebt, zijn toch wel betere opties?mc-koenoe schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:43:
Ik zie hier weinig teams met Icons, dus ik dacht laat ik ook maar eens mijn team droppen.
[afbeelding]
Wat zijn je ervaringen tot nu toe met deze formatie?mc-koenoe schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:43:
[afbeelding]
Verwijderd
Wanneer komen de sbc's dat je een ICON kan inleveren voor een de beste versie van die ICON (wel untradeable dan)??
Mogelijk vanavondVerwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:24:
Wanneer komen de sbc's dat je een ICON kan inleveren voor een de beste versie van die ICON (wel untradeable dan)??
zolang er niets door EA word aangekondigd blijft dat speculeren.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:24:
Legends waren er al tijdje op de XBOX, maar deze implementatie is simpelweg nieuw.
Verwijderd
Een keer op een donderdag. Dat je een Icon in moet leveren is echter nog helemaal niet bevestigd.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:24:
Niet bevestigd maar wel zo goed als zeker.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:27:
[...]
Een keer op een donderdag. Dat je een Icon in moet leveren is echter nog helemaal niet bevestigd.
Ze gaan geen 98 Pelé weggeven voor een 88 rated team
Verwijderd
U wot m8mc-koenoe schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:43:
[afbeelding]

Verwijderd
EA kennende zal het wel een ICON zijn met een hele rits andere dure spelers. Let er wel op dat een hogere algemene rating niet persé betere stats inhoudt.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs