Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:47:
Ik heb nog 450k aan muntjes en ik ben aan het twijfelen voor Naingollan alleen hij is erg duur. Is hij de investering waard? Ik heb bijvoorbeeld al een Marchisio op de bank. Ik merk vooral dat ik wel wat power mis, vooral voorin. Ik heb even met Higuain gespeeld maar die vind ik te log en ik vind het zonde om zonder Mertens/Dybala te spelen. Nog iemand tips?
Je kunt Naingolan als leenspeler krijgen als je in het hoofdmenu op R3 drukt, staat tussen de beloningen die je kunt unlocken. Dan kun je hem een aantal wedstrijden uitproberen. Mijn ervaring is dat een team vol hoger gerate spelers niet altijd perse veel beter is. Ik speel ook met een Serie A team met dit middenveld, en dat speelt heerlijk vind ik.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:01:
[...]

Gomez is een fijne speler. Die heb ik vorig jaar veel gebruikt (vooral zijn TIF) maar Mertens en Dybala zijn vergelijkbaar en allemaal vrij klein/zwak.
Toen ik vorig jaar Serie-A speelde had ik daardoor een IF variant van Icardi as Target-man.
Aanspellen, ff balletje terug kaatsen naar de doorlopende dribbeldwerg, of de andere dribbeldwerg of gewoon zelf schieten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Fijn MLS startersteampje gemaakt :D

https://www.futbin.com//18/squad/320687

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Leuk team, ga je er ook online mee spelen? Nu Pirlo heeft aangekondigd te stoppen ga ik denk ik ook een MLS team maken voor de fun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Holy, Mbappe OTW is al veel gestegen. gekocht voor 580, gaat nu laagste buy now voor 780 (+/-) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mane lange tijd uitgeschakeld vanwege een hamstring blessure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StaafM schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:54:
Holy, Mbappe OTW is al veel gestegen. gekocht voor 580, gaat nu laagste buy now voor 780 (+/-) ..
Uiteraard, die gaat vanavond zich plaatsen met Frankrijk en een iMotM verdienen :)
Ik hou de mijne in ieder geval nog ff, tenzij ik hem eventueel kan inruilen voor Griezman + laca OTW :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, achteraf heb ik te vroeg verkocht. Maar toch 5x Sigurdson verkocht voor 75k gisterenavond. Ik dacht mooi verkopen op hype die handel. Volgende keer wacht ik ff wat langer. Kennelijk komt de echte hype pas een dag na de wedstrijd. (Ze kosten nu 90k BIN op de One). Toch mooi tussen de 30 en 35k winst per kaartje. :) (Vorig jaar bleef ik te lang kaartjes vasthouden in de hoop dat ze een keer in de TOTW kwamen. Nu heb ik mezelf voorgenomen om vooraf marges te bedenken en me daar ook aan te houden.) (Lijk wel een echte belegger ipv een speculant :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 14:44
pimmf schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:59:
[...]

Moeten voor deze SBC's de spelers die gebruikt worden een bepaalde rating hebben?
Dat is nog niet bekend, ze komen over ongeveer 50 minuten uit volgens mij, ik heb gekocht wat mij het beste qua profit marge leek, nu duimen dat er wat tussen zit!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Exodus FC schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:40:
[...]

Leuk team, ga je er ook online mee spelen? Nu Pirlo heeft aangekondigd te stoppen ga ik denk ik ook een MLS team maken voor de fun.
Thnx! Jazeker! Sterk nog, al gedaan! Bevalt prima. Standaard CT, dus moet dat nog even finetunen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Exodus FC schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:16:
[...]

Je kunt Naingolan als leenspeler krijgen als je in het hoofdmenu op R3 drukt, staat tussen de beloningen die je kunt unlocken. Dan kun je hem een aantal wedstrijden uitproberen. Mijn ervaring is dat een team vol hoger gerate spelers niet altijd perse veel beter is. Ik speel ook met een Serie A team met dit middenveld, en dat speelt heerlijk vind ik.
Kan het niet vaak genoeg zeggen. Borja Valero als cam, die kerel is echt briljant!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Beltoni schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:32:
[...]

Kan het niet vaak genoeg zeggen. Borja Valero als cam, die kerel is echt briljant!!
Als je Dos Santos kan inbouwen in je team; dat is ook een geweldenaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Momenteel heb ik dit team http://www.futhead.com/18/squads/802285/ en zo'n 200k. (allemaal uit packs)
Zelf heb ik mijn club knettertje vol met van allerlei gouden spelers. Zo'n 50 rare en zo'n 250 non rare. Uiteraard ook veel zilveren en bronzen spelers. Is het gezien de huidige markt verstandig om ze te slijten of om te houden? Nogal een lastige keuze.... (Pc trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
theman36 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:42:
Momenteel heb ik dit team http://www.futhead.com/18/squads/802285/ en zo'n 200k. (allemaal uit packs)
Zelf heb ik mijn club knettertje vol met van allerlei gouden spelers. Zo'n 50 rare en zo'n 250 non rare. Uiteraard ook veel zilveren en bronzen spelers. Is het gezien de huidige markt verstandig om ze te slijten of om te houden? Nogal een lastige keuze.... (Pc trouwens)
Ik zou even kijken of je wat gunstige SBC's kan doen. En anders bewaren voor toekomstige SBC's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:09
theman36 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:42:
zou er wel voor zorgen dat je team full chem heeft denk ik, en een rb kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Beltoni schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:32:
[...]
Welke stijl heb je op hem? Heb hem ondertussen gekocht met een Havik kaart. Wat een heerlijke speler zeg. Zijn debuut wedstrijd online direct 7-1 gewonnen waarvan 2 treffers voor Borja Valero. Die gast is ongrijpbaar, goeie dribbel, lekkere pass en met havik kaart snel en een prima afronding. Zijn er nog andere Calcio A spelers die je goed vind?

[ Voor 42% gewijzigd door El Profesor op 10-10-2017 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

kijk s aan, dat is even lekker winst pakken op de melbourne spelers en sloot Keitas die ik had gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:19
Welke idioot die golden requirement heeft verzonnen bij de MM mag ook even buikgriep krijgen hoor. Allemensen wat een prijzen |:(

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
Exodus FC schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

Welke stijl heb je op hem? Heb hem ondertussen gekocht met een Havik kaart. Wat een heerlijke speler zeg. Zijn debuut wedstrijd online direct 7-1 gewonnen waarvan 2 treffers voor Borja Valero. Die gast is ongrijpbaar, goeie dribbel, lekkere pass en met havik kaart snel en een prima afronding. Zijn er nog andere Calcio A spelers die je goed vind?
Bij mij heeft hij nog basic kaartje. Havik is misschien nog wel een goede, dat zijn wel zijn zwaktes. Zie nu pas dat hij maar 69 shooting heeft. :o Hij loopt bij mij 1 op 1, voor een CAM niet verkeerd al zeg ik het zelf.

Waren verder niet echt uitschieters in Calcio A. Perotti deed het goed maar die speelt op dezelfde positie bij mij. Perisic speelde wel lekker maar Nani deed het ook prima als LW. De Rossi is elk jaar goed (13 wedstrijden 5 goals 6 assists). Higuain en Nainggolan waren fantastisch als leenspelers maar liggen helaas ver buiten mijn budget...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:45
Exodus FC schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

Ik speel altijd met Serie A teams, dit jaar is Bonaventura een hele fijne speler die je voor een prikje kunt krijgen. Ook Belotti is bij mij erg productief(met hawk kaart), die scoort evenveel als Rashford en Vardy bij mij maar kost toch veel minder.

In de verdediging is naar mijn mening Benatia weer de topper, voor weinig te krijgen maar speelt als een geweldenaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice079 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:27:
Welke idioot die golden requirement heeft verzonnen bij de MM mag ook even buikgriep krijgen hoor. Allemensen wat een prijzen |:(
Had 5 keer Mooy gekocht als investering voor POTM september. Die zijn allemaal weg voor zeer prettige prijzen. :)

Heb ook een inzicht gekregen vandaag. LB inhouden bij het van richting veranderen bij het dribblen. Nu snap ik waarom mijn tegenstanders als god dribbelen en ik als houten Klaas. :)

Edit; wat Serie A betreft kan ik Brozovic if aanbevelen. Kan me niet voorstellen dat die lang op deze prijs blijft. Et zit geen serie A speler in totw4 naar het lijkt en mensen willen upgraden. Daarnaast speelt hij heerlijk. Zeer vergelijkbaar met vprig jaar maar betere dribbel.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:45
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:56:
[...]

Had 5 keer Mooy gekocht als investering voor POTM september. Die zijn allemaal weg voor zeer prettige prijzen. :)

Heb ook een inzicht gekregen vandaag. LB inhouden bij het van richting veranderen bij het dribblen. Nu snap ik waarom mijn tegenstanders als god dribbelen en ik als houten Klaas. :)

Edit; wat Serie A betreft kan ik Brozovic if aanbevelen. Kan me niet voorstellen dat die lang op deze prijs blijft. Et zit geen serie A speler in totw4 naar het lijkt en mensen willen upgraden. Daarnaast speelt hij heerlijk. Zeer vergelijkbaar met vprig jaar maar betere dribbel.
Je vergeet Matuidi, die schijnt een goede kans te maken voor TOTW4. Ik heb Brozovic IF trouwens ook, maar hij is bij mij tot nu toe erg ongelukkig in de afstandsschoten en afwerking. Hamsik beleeft bij mij een betere beginfase in het team, die kost overigens wel makkelijk dubbel zoveel. Brozovic IF voor rond de 30k is echt een koopje op papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

Je vergeet Matuidi, die schijnt een goede kans te maken voor TOTW4. Ik heb Brozovic IF trouwens ook, maar hij is bij mij tot nu toe erg ongelukkig in de afstandsschoten en afwerking. Hamsik beleeft bij mij een betere beginfase in het team, die kost overigens wel makkelijk dubbel zoveel. Brozovic IF voor rond de 30k is echt een koopje op papier.
Oh ja, goede als dat zo is. Zag hem nog niet in predictions langs komen. Dan maar ff wat normale gouden kaartjes van Matuidi fixen. :-)

Bij mij heeft Brozovic if al 4 goals in 2 potjes seasons. Weliswaar divisie 7 maar dan nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik wil mijn team verkopen en een serie A team gaan kopen. Wanneer is het juiste moment om te verkopen en om in te kopen? In de avond of in de ochtend? Of maakt dat niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al suggesties voor de marque matchups van volgende week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 23:11:
Heeft iemand al suggesties voor de marque matchups van volgende week?
http://fifa-analytics.com...e-matchups/f99smqY/week-5

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Team upgrade gedaan en het speelt natuurlijk weer helemaal kut.. het is ook elk jaar hetzelfde |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Gister Bailly gehaald voor 60.000, samen met Luiz nu mijn duo. Smalling en Koscielny op de bank.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 22:54
Wanneer komen de normale versies van een otw speler weer op de markt? Ik heb een speler nodig voor een sbc, maar hij is nu te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 13:22
voor wie een goede spits zoekt in la liga: koop Zaza IF! Geweldenaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freshnub schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:00:
Wanneer komen de normale versies van een otw speler weer op de markt? Ik heb een speler nodig voor een sbc, maar hij is nu te duur.
zijn inmiddels alweer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 07:43
Hoe weet ik wanneer het de juiste tijd is om een speler te verkopen?
Voorbeeld: 2 dagen geleden krijg ik Neuer uit een pakje. Ik verkoop hem voor 192k, met moeite. Nu kijk ik op futbin en is zijn prijs gestegen naar 209k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:13:
Hoe weet ik wanneer het de juiste tijd is om een speler te verkopen?
Voorbeeld: 2 dagen geleden krijg ik Neuer uit een pakje. Ik verkoop hem voor 192k, met moeite. Nu kijk ik op futbin en is zijn prijs gestegen naar 209k..
Wanneer stijgen de aandelen op de beurzen? De transfermarkt is net een beurs, is moeilijk te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:58:
[...]

Gelijk heb je. Vorig jaar werd de Australische league afschuwelijk gepricefixed op het moment dat die in de Marquee Matchups zaten.
5 kaarten gekocht voor 5/6k in totaal. 2 gebruikt en 30k gepakt op de andere 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:10
Gisteren toch ffe lekker 50k winst gemaakt met sbc spelers. :9 en zelf IF meunier gepackt. Toch wel een fijn gevoel om na 2 weken hoger te komen dan die irritante 20k :X .

Alleen nu dacht ik een goede deal te doen door brozovic te kopen voor 38k per stuk. Zie ik zijn waarde alleen maar dalen. iets te enthousiast i think 8)7 Of zal ie weer stijgen nadat ie uit de totw gaat? :?

[ Voor 3% gewijzigd door tillietom op 11-10-2017 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Exodus FC schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:14:
[...]

Wanneer stijgen de aandelen op de beurzen? De transfermarkt is net een beurs, is moeilijk te zeggen.
Ik snap je punt, maar in 2 dagen stijgt zijn prijs met bijna 10%. Heb geen verstand van de beurs, maar lijkt me niet dat het zo fluctueert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:20:
[...]

5 kaarten gekocht voor 5/6k in totaal. 2 gebruikt en 30k gepakt op de andere 3 :+
Misschien ook gelijk investeren in de Zuid Korea league, dat was vorig jaar ook zo'n vreselijk dure sbc

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:21:
[...]

Ik snap je punt, maar in 2 dagen stijgt zijn prijs met bijna 10%. Heb geen verstand van de beurs, maar lijkt me niet dat het zo fluctueert.
Klinkt als of je rond maandag Neuer hebt verkocht?

Op zondagavond komen de rewards van de Squad battles. Dus meer kaarten op de markt. Op zondag en maandag gooien mensen hun weekend league spelers in de verkoop. En op maandag worden de wekelijkse packs van de Icon/ronaldo edition geopend. Oftewel er zullen meer Neuers op de markt zijn en de vraag zal minder zijn.

Als je de tijd hebt om te wachten dan kan je een speler beste rond donderdag verkopen. Dan kopen mensen hun spelers in voor de WL.
Bean77 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:36:
[...]

Misschien ook gelijk investeren in de Zuid Korea league, dat was vorig jaar ook zo'n vreselijk dure sbc
Ja dat is een goede. Ik heb vanochtend even een zooi Ajax en Feyenoord spelers ingekocht voor 500/600. Volgende week de klassieker.

[ Voor 19% gewijzigd door Vissert op 11-10-2017 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:20:

Alleen nu dacht ik een goede deal te doen door brozovic te kopen voor 38k per stuk. Zie ik zijn waarde alleen maar dalen. iets te enthousiast i think 8)7 Of zal ie weer stijgen nadat ie uit de totw gaat? :?
Op de One kon je hem deze week meerdere malen voor 30k krijgen. Soms zelfs iets daaronder. Ik zie hem wel stijgen als hij uit packs is maar dat zal niet met grote sprongen gaan gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:48:
[...]

Op de One kon je hem deze week meerdere malen voor 30k krijgen. Soms zelfs iets daaronder. Ik zie hem wel stijgen als hij uit packs is maar dat zal niet met grote sprongen gaan gok ik.
Klopt! Gooi hem nu gewoon ieder uur op de transferlijst in de hoop dat ik m nog kan verkopen voor 38k..gaat mn winst :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:21:
[...]
Wat je kunt doen als je een speler uit een pakketje krijgt is een paar dagen wachten en kijken wat hij doet, als hij 5%> naar beneden gaat kun je verkopen en als hij 5%> stijgt kun je hem vasthouden. Maar dan zijn er nog steeds factoren die er bij komen, zoals krijgt de speler een IF kaart. Daarnaast zijn spelers vaak duurder rond het weekend ivm WL. Ik heb mijn Salah OTW vorige week voor 196k verkocht en is nu 380k. Sommige aandelen op de beurs beurs knalt ook geregeld eens flink in elkaar na slecht nieuws of slechte resultaten, het blijft onvoorspelbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door El Profesor op 11-10-2017 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Vissert schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:47:
[...]

Klinkt als of je rond maandag Neuer hebt verkocht?

Op zondagavond komen de rewards van de Squad battles. Dus meer kaarten op de markt. Op zondag en maandag gooien mensen hun weekend league spelers in de verkoop. En op maandag worden de wekelijkse packs van de Icon/ronaldo edition geopend. Oftewel er zullen meer Neuers op de markt zijn en de vraag zal minder zijn.

Als je de tijd hebt om te wachten dan kan je een speler beste rond donderdag verkopen. Dan kopen mensen hun spelers in voor de WL.

[...]

Ja dat is een goede. Ik heb vanochtend even een zooi Ajax en Feyenoord spelers ingekocht voor 500/600. Volgende week de klassieker.
Ahh, kijk daar heb ik iets aan. Bedankt! Hij kwam idd uit mijn SB reward en had coins nodig. Weet ik dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
Bossie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:06:
[...]

zijn inmiddels alweer terug
Ik zie nog steeds alleen de dure versie. Hij is zwart met een gouden rand, dat is zeker TOTW? Worden die nog normaal?

Hoe zit het eigenlijk met spelers die tijdens de winterstop van club veranderen? Verandert hun kaartje dan automatisch mee of krijg je twee versies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Yes! uiteindelijk geen keuze hoeven maken tussen Suarez of Griezmann. Met de winst op Isco IF heb ik ze gewoon allebei gehaald.

https://www.futbin.com/18/squad/3825

Griezmann nu als CAM gezet. Maakt position nog iets uit als je al 100 chem hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
servival7 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:25:
Yes! uiteindelijk geen keuze hoeven maken tussen Suarez of Griezmann. Met de winst op Isco IF heb ik ze gewoon allebei gehaald.

https://www.futbin.com/18/squad/3825

Griezmann nu als CAM gezet. Maakt position nog iets uit als je al 100 chem hebt?
Je moet Griezmann wel converten naar CAM. Zoals je ziet heeft Griezmann nu als ST op de CAM positie maar 3 chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:56:
[...]

Welke knop is LB op de PS4? Is dat L1 of L2?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:06
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

Je moet Griezmann wel converten naar CAM. Zoals je ziet heeft Griezmann nu als ST op de CAM positie maar 3 chem.
CF is voldoende :) Scheelt je weer een chem kaartje. En dan kan je hem zowel op ST als CAM op 9 CHEM spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Leoon. schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Welke knop is LB op de PS4? Is dat L1 of L2?
L1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaihel
chengbondkwok schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:33:
[...]

CF is voldoende :) Scheelt je weer een chem kaartje. En dan kan je hem zowel op ST als CAM op 9 CHEM spelen.
Je hebt gelijk, maar OCD he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
Afgelopen weekend met oog op de MM SBC 30 Aleix Vidals' gekocht voor 900 p/s. Gaan nu weg voor 1900, zou ik nog even wachten? Of allemaal verkopen?

Ik las ook ergens wanneer je een groot aantal dezelfde spelers bezit je de markt eventueel iets kan laten veranderen, iemand ervaring? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:57

Noq

Hoe krijgen jullie voor elkaar dat de chemistry tussen spelers oranje/groen is, ondanks dat diegene niet dezelfde nationaliteit en club hebben?

Ik ben nu paar dagen begonnen aan FUT en was heel erg gefixeerd op het halen van Nederlandse spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

Maar uiteindelijk haalt het hele team wel 100 teamgeest. Maakt het dan nog uit dat Griezmann 3 heeft?
Of gaat hij beter spelen als hij meer chem heeft?

[ Voor 7% gewijzigd door servival7 op 11-10-2017 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:12:
[...]

Maar uiteindelijk haalt het hele team wel 100 teamgeest. Maakt het dan nog uit dat Griezmann 3 heeft?
Of gaat hij beter spelen als hij meer chem heeft?
Op Futbin kun je mooi het verschil zien.

https://www.futbin.com/18/player/103/Griezmann/

Rechts even basic selecteren en player chem veranderen.

[ Voor 19% gewijzigd door Vissert op 11-10-2017 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Noq schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:11:
Hoe krijgen jullie voor elkaar dat de chemistry tussen spelers oranje/groen is, ondanks dat diegene niet dezelfde nationaliteit en club hebben?

Ik ben nu paar dagen begonnen aan FUT en was heel erg gefixeerd op het halen van Nederlandse spelers.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamer-network.net/2017/usgamer/Fifa-18-Ultimate-Team-Chemistry-Lines.png/EG11/resize/608x-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:57

Noq

Thanks! _/-\o_ Bij opstarten van de modus las ik het wel door, maar als je geheel nieuw bent ontgaan sommige dingen.

Dan ga ik nu beginnen om te focusen op league en niet club. Gaan gelijk veel meer mogelijkheden voor mij open nu ik dit zo zie.

[ Voor 14% gewijzigd door Noq op 11-10-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Nu online
Noq schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:16:
[...]

Thanks! _/-\o_ Bij opstarten van de modus las ik het wel door, maar als je geheel nieuw bent ontgaan sommige dingen

Dan ga ik nu beginnen om te focusen op league en niet club. Gaan gelijk veel meer mogelijkheden voor mij open nu dit zo zie.
Geen probleem ik ken ook nog niet alles. Ik weet bijvoorbeeld dat in deze dagen ergens Team of the week uit komt, maar wanneer zou ik echt niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vissert schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:14:
[...]

Op Futbin kun je mooi het verschil zien.

https://www.futbin.com/18/player/103/Griezmann/

Rechts even basic selecteren en player chem veranderen.
ah thanks! Nooit geweten dat je dat daar kon zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SlqmLqck schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Geen probleem ik ken ook nog niet alles. Ik weet bijvoorbeeld dat in deze dagen ergens Team of the week uit komt, maar wanneer zou ik echt niet weten.
Woensdagavond vanaf 19:00 zijn de TOTW kaarten op de markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimmf
SlqmLqck schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Altijd woensdag avond, 19.00u!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Nu online
Ik weet niet of dit al gepost is, maar Gast modus is/komt terug in FUT!
https://twitter.com/easportsfifa/status/918012633898352641

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Christus, die Melbourne spelers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noq schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:16:
[...]

Thanks! _/-\o_ Bij opstarten van de modus las ik het wel door, maar als je geheel nieuw bent ontgaan sommige dingen.

Dan ga ik nu beginnen om te focusen op league en niet club. Gaan gelijk veel meer mogelijkheden voor mij open nu ik dit zo zie.
En dan heb je ook nog de hyper/super link. Zelfde nationaliteit en zelfde club. Bijvoorbeeld Dybala en Higuain.

https://www.futbin.com/18/squad/399550

Alleen bij 3 rode links is een hyperlink niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
jordyyyys schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:11:
[...]

Dat is nog niet bekend, ze komen over ongeveer 50 minuten uit volgens mij, ik heb gekocht wat mij het beste qua profit marge leek, nu duimen dat er wat tussen zit!
Had je geluk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer die ICON sbc's komen waarin je een ICON moet inleveren voor een betere versie van die ICON? Bijvoorbeeld bij Yashin. Krijg je ook de 94 Yashin als je de 89 versie inlevert of moet je per sé de 91 versie inleveren voor die 94 rated Yashin? Wanneer komen die sbc's en gaan de ICONs op dit moment stijgen of dalen? Met die sbc's gaan ze stijgen maar nu al of dalen ze eerst nog een beetje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freshnub schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:24:
[...]

Ik zie nog steeds alleen de dure versie. Hij is zwart met een gouden rand, dat is zeker TOTW? Worden die nog normaal?

Hoe zit het eigenlijk met spelers die tijdens de winterstop van club veranderen? Verandert hun kaartje dan automatisch mee of krijg je twee versies?
Dat kan, aangezien ze sinds maandagavond (einde OTW) pas weer in packs zitten, ik verwacht weinig nieuwe kaartjes tot donderdagavond (WL rewards).

Als een speler in de winterstop een transfer maakt, dan gaat de kaartje van zijn oude club uit packs en word deze vervangen door een nieuw kaartje met de nieuwe club. Bestaande kaartjes van de oude club blijven onveranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 09:46
Hmm gomez of mertens. Wie zouden jullie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
stomley schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:31:
ik zou voor mertens gaan
https://www.futbin.com/18/compare/222/155

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Zelfs meer dan 120k duurder daarom ben ok benieuwd of hij het verschil waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Geld is ook maar relatief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik zat met hetzelfde 'dilemma'. Ben voor gomez gegaan en ik vind m prima spelen. Ja, Mertens is beter. Maar ook niet zoveel beter dat het het verschil in prijs rechtvaardigt (imo anyway).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Gomez. Van de week gesniped voor 27.5k op de PS4. Heerlijke dribbelaar. Mertens was vorig jaar mijn lievelingsspeler maar denk niet dat hij (veel) beter is dan Gomez, zeker omdat die 160k bmoet kosten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Heb dan nu het volgende: https://www.easports.com/...Id=hBf5itcxnM1yP:FFA18PS4

Nog 200k over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Ik heb een vergelijkbaar team, alleen dan brozo als CAM en gomez ipv icardi, omdat die me toch te traag is.
Kan je eventueel Nainggolan kopen wat wel echt een beest is (heb hem in draft gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben tevreden met mijn team, maar als je ziet dat onderstaand ook een optie is dan ga je toch twijfelen :)
https://www.futbin.com/18/squad/401492

Bij team is de waarde ook redelijk verdeeld over de posities, terwijl bijvoorbeeld in mijn huidig team twee spelers samen ruim 2/3 van de waarde zijn (Poggy / OTW Mbappe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
YouR schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Ik heb een vergelijkbaar team, alleen dan brozo als CAM en gomez ipv icardi, omdat die me toch te traag is.
Kan je eventueel Nainggolan kopen wat wel echt een beest is (heb hem in draft gehad).
Nainggolan is 225k, dus dat gaat m niet worden aangezien hij maar 200k te besteden heeft.
Ik kan je team niet zien (op het werk) maar ik speel met Matuidi, Bonaventura, Parolo en IF Brozovic. Parolo gaat waarschijnlijk vervangen worden door Marchisio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Bossie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:45:
Ik ben tevreden met mijn team, maar als je ziet dat onderstaand ook een optie is dan ga je toch twijfelen :)
https://www.futbin.com/18/squad/401492

Bij team is de waarde ook redelijk verdeeld over de posities, terwijl bijvoorbeeld in mijn huidig team twee spelers samen ruim 2/3 van de waarde zijn (Poggy / OTW Mbappe)
Hoe speelt 4-2-3-1 met 3 CAM's? Ben zelf nooit fan geweest van spelen met wingers dus speel atm 4-3-1-2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:47:
[...]

Hoe speelt 4-2-3-1 met 3 CAM's? Ben zelf nooit fan geweest van spelen met wingers dus speel atm 4-3-1-2..
Iets minder direct dan 4312/4321 maar daarvoor krijg je meer defensieve zekerheid voor terug met de twee CDMs. Je central CAM moet een playmaker zijn met een goed schot om het te laten werken, en je L/R CAMs kun je ook vergelijkbaar als wingers gebruiken, maar staan logischerwijs minder diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Weet iemand op hoeveel spelers je kunt bieden? Ik kreeg een korte ban van de transfermarkt omdat ik op teveel spelers bood (rond de 100). Hoe bieden jullie? Steeds batches van X en dan even een pauze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Bossie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:50:
[...]

Iets minder direct dan 4312/4321 maar daarvoor krijg je meer defensieve zekerheid voor terug met de twee CDMs. Je central CAM moet een playmaker zijn met een goed schot om het te laten werken, en je L/R CAMs kun je ook vergelijkbaar als wingers gebruiken, maar staan logischerwijs minder diep.
Wat vind je hiervan?
https://www.futbin.com/18/squad/402306

Ik heb niet de coins om Nainggolan te kopen, anders was die op de plek van Allan gekomen. Op de plek van Bonaventura had ik natuurlijk liever Dybala gehad maar ook daar heb ik geen coins voor. Ik heb nog 150k te besteden overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:58:
[...]

Wat vind je hiervan?

Ik heb niet de coins om Nainggolan te kopen, anders was die op de plek van Allan gekomen. Op de plek van Bonaventura had ik natuurlijk liever Dybala gehad maar ook daar heb ik geen coins voor. Ik heb nog 150k te besteden overigens
Dat kan natuurlijk, het is simpelweg belangrijker om te proberen of 4231 een formatie is die voor je werkt en vervolgens te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Wat is het beste moment om een team de verkopen en te kopen? In het weekend of doordeweeks? In de ochtend of juist in de avond? etc. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Nainggolan is 225k, dus dat gaat m niet worden aangezien hij maar 200k te besteden heeft.
Ik kan je team niet zien (op het werk) maar ik speel met Matuidi, Bonaventura, Parolo en IF Brozovic. Parolo gaat waarschijnlijk vervangen worden door Marchisio.
Ah excuses, zat bij Xbox te kijken waar die net onder 200k zit. Al moet 25k extra verdienen goed te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:09
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HtjQsjnl.png

wat zijn dit voor praktijken :P

Zet hem er net op voor 1000 - 10000, binnen 2 minuten weg :P

[ Voor 27% gewijzigd door Bakkertje_01 op 11-10-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Bakkertje_01 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:32:
[afbeelding]

wat zijn dit voor praktijken :P

Zet hem er net op voor 1000 - 10000, binnen 2 minuten weg :P
SBC. Gisteren ook 2 gekocht voor 6500. Echter omdat de rest van de hyndai league ook zo schreeuwens duur is vannacht ook voor 10.000 verkocht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:58:
[...]

Wat vind je hiervan?

Heb je Borja Valero al geprobeerd op CAM? Beltoni hier gaf die tip gister, ik heb hem gister gekocht en moet zeggen: wat een geweldenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Exodus FC schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:43:
[...]

Heb je Borja Valero al geprobeerd op CAM? Beltoni hier gaf die tip gister, ik heb hem gister gekocht en moet zeggen: wat een geweldenaar.
Ja heb ik geprobeerd, volgens mij nav jouw tip. Hij is oke, maar niet speciaal. Had er overigens geen chem style op. Misschien dat dat verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 10:40
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:46:
[...]

Ja heb ik geprobeerd, volgens mij nav jouw tip. Hij is oke, maar niet speciaal. Had er overigens geen chem style op. Misschien dat dat verschil maakt?
Ik had Valero ook in mijn begin team. Ik moet zeggen dat hij redelijk speelt niet super zoals heer gezegd wordt. Goede dribbel helaas slecht schot en wordt snel van de bal gezet. Heb 'm nu vervangen door Brozovic IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
Zijn er nog mensen die nog paar spelers kennen om mee te traden? :$ Ik trade momenteel veel met nacho fernandez maar ben op zoek naar een betere trade speler :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:56:
Zijn er nog mensen die nog paar spelers kennen om mee te traden? :$ Ik trade momenteel veel met nacho fernandez maar ben op zoek naar een betere trade speler :')
De pest is dat niemand zo specifiek het deelt omdat de markt al snel verpest wordt als meerderen het doen.

Zoeken van een tradespeler is echter niet zo moeilijk. Zoek bijvoorbeeld iemand met een nationaliteit die in veel landen voorkomt en redelijk uniek is qua nationaliteit in zijn competitie. Die speler zal vaak gekocht worden vanwege sbcs. Als het een non rare is, nog beter dan wordt ie vaak lui gelist. Bekijk het verloop van prijs van die speler over een dag of het liefst meerdere dagen. En kies vervolgens je aan en verkoopmomenten. Er zijn echt tientallen spelers waar dit bij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Ben maar begonnen met de Russische league bij elkaar te kopen, zodat ik de 86 Promes SBC zo goedkoop mogelijk kan gaan doen. De prijzen zijn nu nog redelijk normaal, in tegenstelling tot de 2 teams (America, Cruz Azul) die ik nog moet van de mexicaanse SBC. Daar gaan bronzen en zilveren spelers nu voor 3.500+, vind dat te absurd om mij aan te branden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tillietom schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:56:
Ik heb vandaag een stapeltje rui Patricio IF ingekocht, ben benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.
Het is 85 rated speler, dus vond het wel een gokje waard ipv voor simpelweg discard value in te kopen.

Misschien is het weer een stapje dichterbij Griezman, misschien niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ben een challenge aan het doen met 11 competities en 1 nationaliteit.
Maar ik krijg mijn teamgeest niet op 100.. die blijft steken op 99?

Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Swaxie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:14:

Hoe kan dat?
Hebben je spelers al loyalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaxie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:14:

Hoe kan dat?
Een speler die niet op de correcte positie speelt of misschien heb je er 1 nodig met loyaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
servival7 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Hebben je spelers al loyalty?
Domme vraag, maar hoe krijg ik dat bij een speler?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimmf
Swaxie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:16:
[...]

Óf tien wedstrijden die speler meenemen in je selectie, óf je moet een speler hebben gepackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
Swaxie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:16:
[...]

10x tegen FIFA TOTW spelen (starten iig). Laten lopen rond 1:00 - 2:00 minuut ingame. Dan in je ps4 menu, systeem, netwerk, internet connection test. Even laten lopen, dan weer terug in FIFA. Je zult nu zien dat de connectie is verbroken en worden terug geschopt naar het hoofdmenu. Weer inloggen in Ultimate Team, dit 10x herhalen en je hebt je loyalty (groene stropdas naast speler naam). Duurt ongeveer 10 minuutjes, gaat best snel.

Kost je alleen 10 contracten per speler, maar dit zou het je sowieso kosten. En geen verlies op je W-D-L ratio :D

[ Voor 8% gewijzigd door Freshnub op 11-10-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
pimmf schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:20:
[...]

Óf tien wedstrijden die speler meenemen in je selectie, óf je moet een speler hebben gepackt.
Hij moet ook spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:46:
[...]
Ik heb hem met Havik kaart. Moet wel zeggen dat ik maar één potje gespeeld heb online. Ga de komende dag nog wat meer met hem spelen. Vond hem iig veel fijner spelen dan Bonaventura die ik daar normaal heb.

Pagina: 1 ... 33 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs