Maar het is echt iets sinds de laatste update toch? Merkte het echt toen ik dit weekend weakend league speelde. Dacht eerst dat het aan mijzelf lag, maar vrienden hadden het ook..servival7 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:53:
[...]
Hou erover op. Alsof er een magneet in de bal zit. Elke wedstrijd wel een keer of 4 op de paal of lat. En vervolgens verlies je met 1 doelpunt verschil![]()
Persoonlijk schiet ik sinds de update vaker met r1 aan, daardoor merk ik dat ik veel minder tegen de lat en paal aan schiet. Driven shots zijn ook een optie. Zorg wel dat deze hard genoeg geschoten worden.
Brozovic IF is echt een machine trouwens. Hopelijk krijgt siggy een IF, heb z'n OTW.
Brozovic IF is echt een machine trouwens. Hopelijk krijgt siggy een IF, heb z'n OTW.
Eigenlijk niet. Gebruik veel low driven finish.pimmf schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:52:
Ik heb (sinds de update vorige week?) het 'probleem' dat ik werkelijk ELK potje wel een of twee keer de paal/lat raak.
Meer mensen last van?..
Heb je toevallig ook ervaring met Hamsik om hem te kunnen vergelijken met Brozovic? Ik heb hem nu, maar twijfel om Brozovic te halen ipv.SlqmLqck schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:58:
Persoonlijk schiet ik sinds de update vaker met r1 aan, daardoor merk ik dat ik veel minder tegen de lat en paal aan schiet. Driven shots zijn ook een optie. Zorg wel dat deze hard genoeg geschoten worden.
Merk het wel meer sinds de update ja. Nu schiet ik maar vaker hard en laag. Dat werkt sowieso beter.pimmf schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:57:
[...]
Maar het is echt iets sinds de laatste update toch? Merkte het echt toen ik dit weekend weakend league speelde. Dacht eerst dat het aan mijzelf lag, maar vrienden hadden het ook..
Nee helaas niet, maar eerlijk kom ik ook niet zo veel Hamsik's tegen. Ik speel wel 41212 met 2 cm's niet iets wat veel mensen doen merk ik op het moment.pimmf schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:59:
[...]
Heb je toevallig ook ervaring met Hamsik om hem te kunnen vergelijken met Brozovic? Ik heb hem nu, maar twijfel om Brozovic te halen ipv.
https://www.futbin.com/18/compare/15545/125
EDIT: brozovic is 'maar' 30k in vergelijking met hamsik en ik (verwacht) het verschil niet grood 19 wedstrijd 10 goals 7 assist. allemaal online.
[ Voor 13% gewijzigd door SlqmLqck op 10-10-2017 09:02 ]
Ja ik heb hamsik al, maar misschien dat ik ook naar 41212 toe ga. Dan zet ik brozovic op CAM en hamsik met ... op CM.SlqmLqck schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:01:
[...]
Nee helaas niet, maar eerlijk kom ik ook niet zo veel Hamsik's tegen. Ik speel wel 41212 met 2 cm's niet iets wat veel mensen doen merk ik op het moment.
https://www.futbin.com/18/compare/15545/125
EDIT: brozovic is 'maar' 30k in vergelijking met hamsik en ik (verwacht) het verschil niet grood 19 wedstrijd 10 goals 7 assist. allemaal online.
Heb nu dit team: https://www.easports.com/...Id=6IO3GY0TnM0DW:FFA18PS4
Zeker proberen waard. Aan jou team te zien zit je niet zo krap bij kas als mij haha.pimmf schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:09:
[...]
Ja ik heb hamsik al, maar misschien dat ik ook naar 41212 toe ga. Dan zet ik brozovic op CAM en hamsik met ... op CM.
Heb nu dit team: https://www.easports.com/...Id=6IO3GY0TnM0DW:FFA18PS4
Heeft er iemand nog tips voor mijn team?
https://www.futbin.com/18/squad/369669
Loopt wel aardig, Klaassen loopt veel door in de 16 met z'n hoge workrates.
Kan er ook nog een 4-2-3-1 van maken met Shaqiri en N'koulou op de vleugels maar dat is minder.
Verder heb ik ook nog wat Italiaanse spelers (Koulibaly, Milik) maar nog geen compleet team.
https://www.futbin.com/18/squad/369669
Loopt wel aardig, Klaassen loopt veel door in de 16 met z'n hoge workrates.
Kan er ook nog een 4-2-3-1 van maken met Shaqiri en N'koulou op de vleugels maar dat is minder.
Verder heb ik ook nog wat Italiaanse spelers (Koulibaly, Milik) maar nog geen compleet team.
Ik heb nu een best oke team staan, niet zo goed als de meesten, maar als beginner mag ik zeker niet klagen.
ik speel 4231, maar het loopt niet super, ik vermoed dat het aan mij ligt (ik suck), maar ik kan ook niet lekker met de spits overweg.
mijn team:
musa
son - firminho - zaha
ferdadinho - mesa
rose - stones - rudiger - clyne
schmeigel
Hebben jullie een beter alternatief voor musa?
Ik zoek dan niet in een te groot budget, ik heb nu maar 40k, maar wil best even doorsparen.
Overigens vind ik mesa een erg goede low budget middenvelder! Ook voor jurgen misschien wel een optie.
ik speel 4231, maar het loopt niet super, ik vermoed dat het aan mij ligt (ik suck), maar ik kan ook niet lekker met de spits overweg.
mijn team:
musa
son - firminho - zaha
ferdadinho - mesa
rose - stones - rudiger - clyne
schmeigel
Hebben jullie een beter alternatief voor musa?
Ik zoek dan niet in een te groot budget, ik heb nu maar 40k, maar wil best even doorsparen.
Overigens vind ik mesa een erg goede low budget middenvelder! Ook voor jurgen misschien wel een optie.
[ Voor 9% gewijzigd door JMaster op 10-10-2017 09:31 ]
Gister 9 packs geopend uit SBC rewards en Squad Battles, IF Fabricio was het meest bijzonder.... Nu maar hopen dat ie nog gaat stijgen als hij uit de packs gaat.
Welke spits bevalt jullie het meest uit de BPL? Ik speel nu 4321 met Son - Firmino - Willian.
Welke spits bevalt jullie het meest uit de BPL? Ik speel nu 4321 met Son - Firmino - Willian.
@hmr Oke, dan ga ik die eens proberen. Bedankt!hmr schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:21:
[...]
Ben zelf erg tevreden over Shane Long!![]()
Zoals reeds gemeld is mijn Rayed Mahrez opeens verdwenen van mijn FUTbest vreemd want heb gewoon two factor auth etc... Ben nog niet online geweest op de xbox, maar in mijn app staat hij niet meer.
@Bossie Dat meen je niet.... dan heeft het minder zin om af te wisselen tussen 2 teams. Dan maar wat fitness kaartjes goedkoop inslaan om team op peil (boven 75) te houden.Bossie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:58:
[...]
Alleen spelers op de bank bouwen conditie op.
Rashford, al is hij niet goedkoop. Heb eigenlijk de meesten wel geprobeerd voor een paar wedstrijden, maar kom eigenlijk elke keer bij hem terug. De beweeglijkheid, maken van runs etc.. Enige die ik nog wel moet/wil proberen is Aguero, maar ik heb mijn coins geïnvesteerd atm.huis-r schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:43:
Gister 9 packs geopend uit SBC rewards en Squad Battles, IF Fabricio was het meest bijzonder.... Nu maar hopen dat ie nog gaat stijgen als hij uit de packs gaat.
Hoezo? Team A in de starters 11, Team B (11 man) op de bank en daarmee twee/drie wedstrijden spelen. Vervolgens als Team A moe is, Team B twee/drie wedstrijden laten spelen met Team A op de bank.SilverNL schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:59:
[...]
@hmr Oke, dan ga ik die eens proberen. Bedankt!
[...]
@Bossie Dat meen je niet.... dan heeft het minder zin om af te wisselen tussen 2 teams. Dan maar wat fitness kaartjes goedkoop inslaan om team op peil (boven 75) te houden.
@Jaap. Heb Rashford weten te snipen voor 38k, scheelt er toch weer 3. Ga hem vanavond is even proberen, ik heb Aguero overigens als leenspeler gehad... Man man man, wat was dat genieten zeg!
Mocht je Salah IF afgelopen week gekocht hebben is nu je moment om te verkopen, ziek gestegen.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Man man, wat valt http://www.futhead.com/18/players/2855/kevin-gameiro/ tegen in de spits. Doet werkelijk helemaal niks voor me.
http://www.futhead.com/18/players/1109/williams/ op RW doet alles. Heeft al 26 goals op z'n naam. Zeker een lekker spelertje!
http://www.futhead.com/18/players/1109/williams/ op RW doet alles. Heeft al 26 goals op z'n naam. Zeker een lekker spelertje!
Hoe schiet je hard en laag?servival7 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:00:
[...]
Merk het wel meer sinds de update ja. Nu schiet ik maar vaker hard en laag. Dat werkt sowieso beter.
Ja dat kan wel, alleen was voorheen dacht ik anders ingeregeld.chengbondkwok schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:10:
[...]
Hoezo? Team A in de starters 11, Team B (11 man) op de bank en daarmee twee/drie wedstrijden spelen. Vervolgens als Team A moe is, Team B twee/drie wedstrijden laten spelen met Team A op de bank.
Vandaar dat ik even verbaasd reageerde.
Wissel zelf altijd 3 spelers, vaak vaste. Even uitvogelen hoe het dan met de fitness gesteld is.
Denk dat voor mij, speel niet super veel, de fitness kaarten een betere uitkomst bieden.
Ik heb aguero nu, maar heb wat moeite om goed met hem te spelen terwijl ik weet dat anderen van hem genieten. Naast hem heb ik Larsson icon en die scoort echt aan de lopende band. Hmmm wat doe ik fout...huis-r schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:25:
@Jaap. Heb Rashford weten te snipen voor 38k, scheelt er toch weer 3. Ga hem vanavond is even proberen, ik heb Aguero overigens als leenspeler gehad... Man man man, wat was dat genieten zeg!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Schot eerst laden en dan nog een keer het schietknopje indrukken.
Dit werkt vooral in de 16, daarbuiten heeft het weinig nut.
[ Voor 12% gewijzigd door servival7 op 10-10-2017 11:02 ]
Tja, ik zie mensen met Gabriel Jesus ook van alle hoeken en standen binnen schieten, maar die doet het voor mij ook niet. Ligt voornamelijk aan je speelstijl; wat vind je wel prettig en wat niet. Dat is ook de reden dat ik nog steeds met Rashford speel; kan er wel een grote naam neer zetten, maar als het niet loopt heb je er ook niets aan.Royz schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:59:
[...]
Ik heb aguero nu, maar heb wat moeite om goed met hem te spelen terwijl ik weet dat anderen van hem genieten. Naast hem heb ik Larsson icon en die scoort echt aan de lopende band. Hmmm wat doe ik fout...
Precies!Jaap. schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:09:
[...]
... kan er wel een grote naam neer zetten, maar als het niet loopt heb je er ook niets aan.
Van mijn 3 middenvelders (ozil, silva, lallana), speelt lallana verruit het lekkerst en knalt alles erin buiten de 16. Waar ozil en silva vaak de lat/paal raken.. Damn Fifa
Ik speel op mijn middenveld met Pogba, Eriksen (CAM) en .... Sanches. Had daar eerst Bakayoko en hoewel die ook wel prima speelde voelt Sanches nog net wat beweeglijker en flexibeler dan de wat loggere Bakayoko. Rating is soms ook maar weinig zeggend.. Pogba is wel een (dure) aanrader. Die gast is overal op het veld..SilverNL schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:11:
[...]
Precies!
Van mijn 3 middenvelders (ozil, silva, lallana), speelt lallana verruit het lekkerst en knalt alles erin buiten de 16. Waar ozil en silva vaak de lat/paal raken.. Damn Fifa
Ik heb nog steeds de meeste moeite met de wingers; ik krijg ze maar niet echt rendabel (speel 433(4)). Op links toch maar weer teruggevallen op Son nadat Sanchez, Arnautovic, Coutinho en Sane allen gewogen en te licht zijn bevonden. Martial en Hazard staan nog op de rol om te testen. En op rechts speel ik nu met Mkhitaryan nadat eigenlijk alle andere opties afvielen. Mahrez vond ik het fijnst spelen, alleen krijg ik de bal er met hem niet in. Sterling is juist het tegenovergestelde; speelt naar mijn idee ruk, maar scoorde wel regelmatig. Mkhitaryan zit bij beide een beetje tussen in.
[ Voor 32% gewijzigd door Jaap. op 10-10-2017 11:19 ]
Speel zelf met bakayoko en schneiderlin achter mijn 3tal.Jaap. schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:15:
[...]
Ik speel op mijn middenveld met Pogba, Eriksen (CAM) en .... Sanches. Had daar eerst Bakayoko en hoewel die ook wel prima speelde voelt Sanches nog net wat beweeglijker en flexibeler dan de wat loggere Bakayoko. Rating is soms ook maar weinig zeggend.. Pogba is wel een (dure) aanrader. Die gast is overal op het veld..
Merk dat ik echt een blok achterin moet hebben, met een voetballend centrum (3 CAM's) voor 2 CDM's.
Zijn de prijzen ineens omhoog geschoten? Gister met moeite IF Brozovic voor 29k verkocht. Net opnieuw gekocht (had weer wat coins) voor 35k.
Bij mij scoort hij alle goals samen met Pastore. Buitenspelers Coman en Lemar vallen dan weer tegen. Zal grotendeels wel aan de speel stijl liggen.rolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:57:
Man man, wat valt http://www.futhead.com/18/players/2855/kevin-gameiro/ tegen in de spits. Doet werkelijk helemaal niks voor me.
Gameiro 20 wedstrijden 38 goals. Pastore 30 wedstrijden 22 goals. De rest om te huilen.
Ja ik snap het niet, hij heeft stats om heerlijk te scoren. Maar hij doet het gewoon niet. Komt ook maar weinig aan de bal, en als hij dan de bal heeft is het huilen... Welke formatie speel je?Clown1 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:30:
[...]
Bij mij scoort hij alle goals samen met Pastore. Buitenspelers Coman en Lemar vallen dan weer tegen. Zal grotendeels wel aan de speel stijl liggen.
Gameiro 20 wedstrijden 38 goals. Pastore 30 wedstrijden 22 goals. De rest om te huilen.
Hij doet bij heel goed wel is waar in 2 spitsen system 4312 om precies te zijn. De ene spits doet het beter met buiten spelers de andere in een twee spitsen system. Misschien heb meer aan Aduriz als je veel voorzetten geeft.rolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:57:
http://www.futhead.com/18/squads/694786/homernt schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:38:
[...]
Hij doet bij heel goed wel is waar in 2 spitsen system 4312 om precies te zijn. De ene spits doet het beter met buiten spelers de andere in een twee spitsen system. Misschien heb meer aan Aduriz als je veel voorzetten geeft.
Dit is mijn squad, deulofeu doet het redelijk maar williams is een ballenmachine. Ik wil griezmann
Speel 433-2. Pastore en Rabiot komen vaak dribbelend op en vaak gaat Gameiro dan lopen. Perfect moment voor de steekbal. Helaas lopen mijn wingers vaak verkeerd.rolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:35:
[...]
Ja ik snap het niet, hij heeft stats om heerlijk te scoren. Maar hij doet het gewoon niet. Komt ook maar weinig aan de bal, en als hij dan de bal heeft is het huilen... Welke formatie speel je?
Wat doen de prijzen van IF's zodra er een nieuwe TOTW is? Dalen die dan of stijgen ze juist omdat ze niet meer in packs zitten? Wil mijn Isco IF dumpen om Suarez te halen maar weet niet of dit een goed moment is.
Zijn er meer mensen met last van het niveauverschil in het toernooitje voor de plaatsing van de Weekend League? Ik heb ondertussen 6 keer het toernooi doorlopen en kom elke keer zonder vrij veel moeite de 1e 3 rondes door. Zodra ik de finale speel ga ik er kansloos vanaf. Vrij irritant!
Hoe speel je? Ik speel de bal rond en dan heb ik de spitsen op stay central/get in behind staan en dan wachten dat ze een run maken. Of ik ga buiten om met mij backs en dan voorzetten zowel hoog of over de grond.rolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:40:
[...]
http://www.futhead.com/18/squads/694786/
Dit is mijn squad, deulofeu doet het redelijk maar williams is een ballenmachine. Ik wil griezmann
Vardy-Jesus koningskoppel.Jaap. schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:08:
[...]
Rashford, al is hij niet goedkoop. Heb eigenlijk de meesten wel geprobeerd voor een paar wedstrijden, maar kom eigenlijk elke keer bij hem terug. De beweeglijkheid, maken van runs etc.. Enige die ik nog wel moet/wil proberen is Aguero, maar ik heb mijn coins geïnvesteerd atm.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Waarom zitten er geen vrouwen in FUT? Misschien raken die minder vaak de paal.
[ Voor 35% gewijzigd door SlqmLqck op 10-10-2017 12:06 ]
Diepe steekpas of over de flank naar binnen draaien. Soms een voorzet.homernt schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:59:
[...]
Hoe speel je? Ik speel de bal rond en dan heb ik de spitsen op stay central/get in behind staan en dan wachten dat ze een run maken. Of ik ga buiten om met mij backs en dan voorzetten zowel hoog of over de grond.
Waarschijnlijk omdat je dan heel weinig keus hebt. Je mag geen vrouwen in je team als je mannen hebt en vise versa.SlqmLqck schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:05:
Waarom zitten er geen vrouwen in FUT? Misschien raken die minder vaak de paal.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Iemand enig idee of de prijs nog gaat stijgen van de gouden team conditie kaartjes?
Helaas Walker gister verkocht voor 190k niet verwacht dat hij in de predictions van totw 4 zou komen op futhead😭😭
Prijzen van alle spelers zijn nu gestegen wat is daar de reden van?
Helaas Walker gister verkocht voor 190k niet verwacht dat hij in de predictions van totw 4 zou komen op futhead😭😭
Prijzen van alle spelers zijn nu gestegen wat is daar de reden van?
Zo. Dit werkte deze week weerSkann schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:04:
Voor de nachtbrakers; zondagnacht toen de Squad Battle rewards uit waren zakken alle non rare golds als een dolle. Heb 30x mijn favoriete tradespeler opgepikt voor 350 open bid! Gaat nu voor 1600 direct weg. Helaas gisteravond allemaal voor 900 weggedaan... Dit is voor meerdere kaarten zo. VB: Arias (PSV)
Edit: Dit is 2 uur Nederlandse tijd.
Ruim 200k gepakt!! Netjes hoorSkann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:31:
[...]
Zo. Dit werkte deze week weer. 100x Arias gekocht voor max 500 en gisteravond allemaal weg voor 2700. Makkelijk verdienen zo.
![]()
En wat is de nieuwe investering?
Geen idee. Denk dat ik deze zondag weer opblijf en dan hetzelfde uithaal. Maar er zijn meer spelers waarmee dit werkt. Botteghin bijvoorbeeld. Rond 3.15 NL tijd wordt de markt overspoeld met non rare golds vanwege de Squad Battle rewards.Ricloo86 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:37:
[...]
Ruim 200k gepakt!! Netjes hoor
En wat is de nieuwe investering?
Hmmm dit is wel interessant. Had ik eerder moeten wetenSkann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:31:
[...]
Zo. Dit werkte deze week weer. 100x Arias gekocht voor max 500 en gisteravond allemaal weg voor 2700. Makkelijk verdienen zo.
![]()

Maar is wel een risico, want voor hetzelfde geld word hij niks waard.
[ Voor 10% gewijzigd door rolandos582 op 10-10-2017 12:42 ]
Yep, voornamelijk in Squadbattles en soms vanuit posities waarin het simpelweg moeilijker is om de paal te raken dan te scoren.servival7 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:53:
[...]
Hou erover op. Alsof er een magneet in de bal zit. Elke wedstrijd wel een keer of 4 op de paal of lat. En vervolgens verlies je met 1 doelpunt verschil![]()
Er worden ook bizar veel schoten geblocked.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Bij mij vliegt alles naast bij finesseshots. Ook met spelers die het vorig jaar briljant deden. Finesse low driven gaat wel als een dolle. Zo scoor ik meer dan 50% van mijn goals.SlqmLqck schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:58:
Quicksell is 310 of zo. Dus ja dat is je risico. Meeste waren wel voor 350 binnen tbh. Kijk maar wat ie nu waard is. 2k geloof ik.rolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:41:
[...]
Hmmm dit is wel interessant. Had ik eerder moeten weten
Maar is wel een risico, want voor hetzelfde geld word hij niks waard.
Jongens, niet verder vertellen he. Dadelijk gaat m'n handel naar de maan
Als je veel naar binnen draaid dan zou verwachten dat Deulofeu het beter doet met zijn 4* weakfoot. Misschien een spits proberen met high atticking workrates.rolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:09:
[...]
Diepe steekpas of over de flank naar binnen draaien. Soms een voorzet.
Ja maar hoe weet je nu welke speler uiteindelijk ook weer gaat stijgen. Moet ik toch maar eens in verdiepen.Skann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:00:
[...]
Quicksell is 310 of zo. Dus ja dat is je risico. Meeste waren wel voor 350 binnen tbh. Kijk maar wat ie nu waard is. 2k geloof ik.
Jongens, niet verder vertellen he. Dadelijk gaat m'n handel naar de maan
Welke spits uit la liga is dat dan?homernt schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:04:
[...]
Als je veel naar binnen draaid dan zou verwachten dat Deulofeu het beter doet met zijn 4* weakfoot. Misschien een spits proberen met high atticking workrates.
Mja doordeweeks zijn een paar spelers die ik in het vizier houd standaard boven de 1500. Vorige week per toeval gezien dat ze voor 350 op te halen zijn. Besloot er 30 te proberen. Dat pakte wonderlijk uit. Daarom deze week maar zo'n 45k geinvesteerd in 100 stuks.rolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Ja maar hoe weet je nu welke speler uiteindelijk ook weer gaat stijgen. Moet ik toch maar eens in verdiepen.
[...]
Welke spits uit la liga is dat dan?
'Finesse low driven shot', is dat dan R1 + finesse shot? Of hoe moet ik dat zienVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:57:
[...]
Bij mij vliegt alles naast bij finesseshots. Ook met spelers die het vorig jaar briljant deden. Finesse low driven gaat wel als een dolle. Zo scoor ik meer dan 50% van mijn goals.
Dus gewoon kijken naar gouden kaartjes boven de 1,5k. En dan zondagnacht na squad rewards zo goedkoop mogelijk oppikken? En dan hoelang bewaren en verkopen?Skann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:08:
[...]
Mja doordeweeks zijn een paar spelers die ik in het vizier houd standaard boven de 1500. Vorige week per toeval gezien dat ze voor 350 op te halen zijn. Besloot er 30 te proberen. Dat pakte wonderlijk uit. Daarom deze week maar zo'n 45k geinvesteerd in 100 stuks.
Ja. Ja. Meestal maandag of dinsdagavond. Ik bepaal van te voren wat voor winst ik wil pakken. Als ie daaroverheen gaat, verkoop ik ze. Zag dat Arias uiteindelijk nog voor 3100 ging. Mja, je kan niet altijd geluk hebben.rolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Dus gewoon kijken naar gouden kaartjes boven de 1,5k. En dan zondagnacht na squad rewards zo goedkoop mogelijk oppikken? En dan hoelang bewaren en verkopen?
Lallana heeft ook 5*WF, dat is eer dan Ozil en Silva samenSilverNL schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:11:
[...]
Precies!
Wat finishing betreft, is mijn spits wel redelijk doeltreffend met low driven-shots, zeker als ik diagonaal kan schieten. https://www.futbin.com/18...m=hawk&pchem=10&schem=100
Nieuwe aanwinst Pogba heeft inmiddels ook al een paar long-shots keurig in het mandje gelegd, nu nog 250k extra grinden voor Griezman om het voorin af te maken. Hoop overigens wel dat Frankrijk vanavond goed uithaalt om de poule af te sluiten
[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 10-10-2017 13:21 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Top, ga ook maar eens wat in de gaten houden en kijken of ik zondag wat kan oppikken. Beetje spreiden, 100k erin en we zullen zien. Hopen op het beste.Skann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:19:
[...]
Ja. Ja. Meestal maandag of dinsdagavond. Ik bepaal van te voren wat voor winst ik wil pakken. Als ie daaroverheen gaat, verkoop ik ze. Zag dat Arias uiteindelijk nog voor 3100 ging. Mja, je kan niet altijd geluk hebben.
Je moet wel echt laat kijken. Tussen 3 en 4 's nachts. Ik heb maandags vrij dus mij maakt het niet uitrolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:24:
[...]
Top, ga ook maar eens wat in de gaten houden en kijken of ik zondag wat kan oppikken. Beetje spreiden, 100k erin en we zullen zien. Hopen op het beste.
Dont worry, dan ben ik er altijd welSkann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:25:
[...]
Je moet wel echt laat kijken. Tussen 3 en 4 's nachts. Ik heb maandags vrij dus mij maakt het niet uit
Omdat hier veel coins mee gemaakt werden. EA heeft gewoon meer contract kaarten in de pakjes gestopt, zodat de prijs laag blijft. Nu ligt de schaarste veel meer bij bijvoorbeeld Fitness kaarten. Reden: EA wil dat je coins koopt met echt geld en niet door handelen leuk bijverdiend naast je verdiende coins door wedstrijden te spelen en te winnen.Nieuwevolger schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:46:
Hoezo zijn contracten zo goedkoop eigenlijk? Bij de oudere fifa's betaalde je op het begin meestal meer dan 300 coins. Nu heb je een gouden voor 150. Ik snap dat er veel packs worden gekocht, maar de vraag zal toch ook heel hoog moeten zijn?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Griezmann en Suárez maar die zijn duur maar betaalbare zijn er genoeg maar veel met High/High workrates. Dat vond ik in Fifa17 wel fijn nu niet. Ik zou kijken naar Aduriz en/of Lucas Pérez maar die zijn minder snel al kun Lucas Pérez met een Hunter of een catalyst wel snel krijgen.rolandos582 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Ja maar hoe weet je nu welke speler uiteindelijk ook weer gaat stijgen. Moet ik toch maar eens in verdiepen.
[...]
Welke spits uit la liga is dat dan?
Verwijderd
Hmm ik pm jou zondag nacht als dat mag, ben zelf ook vaak op dat soort tijden online.Skann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:38:
[...]
Geen idee. Denk dat ik deze zondag weer opblijf en dan hetzelfde uithaal. Maar er zijn meer spelers waarmee dit werkt. Botteghin bijvoorbeeld. Rond 3.15 NL tijd wordt de markt overspoeld met non rare golds vanwege de Squad Battle rewards.
Maar handel in spelers...ik heb het nog niet helemaal door hoe dat nou werkt..
Wat ik bv niet snap. Waarom wil eerst niemand hem kopen en kan jij ze dus goedkoop scoren en dan de volgende dag is hij opeens gewild?
Of komt dat omdat hij gewild is onder Nederlanders die dan slapen en hij gedumpt wordt op de markt door mensen die de Nederlandse competitie amper kennen?
Moet ik dat zo een beetje zien?
Me enige inkomsten zijn op moment Squad battles en het verkopen van conditie kaartjes.. maar dat schiet niet echt op
Wel net al me Squad battles gewonnen. 3x 3-0 en een 2-0, gewoon 0 tegen en in totaal 5500 punten erbij verdiend. Bijna in elite 1. Maar ja straks mis ik weer wat wedstrijden en dan daal ik weer en dat scheelt me aan inkomsten die al schaars voor me zijn..
Ik begrijp echt die hype van Michail Antonio niet echt. Speel er nu een paar potjes mee maar hij kan mij niet erg bekoren. Denk dat ik een upgrade naar Vardy of Firmino ga doen. Zitten ogv in dezelfde prijsklasse, welke raden jullie mij aan?
Komt door een YT kanaal, had hem de eerste dag gehypt. De rest is geschiedenis.RemkoDJ schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:02:
Ik begrijp echt die hype van Michail Antonio niet echt. Speel er nu een paar potjes mee maar hij kan mij niet erg bekoren. Denk dat ik een upgrade naar Vardy of Firmino ga doen. Zitten ogv in dezelfde prijsklasse, welke raden jullie mij aan?
De prijs wordt bepaald door vraag en aanbod. Zoals eigenlijk met alles. Dit kan door van alles beïnvloed worden.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:54:
[...]
Hmm ik pm jou zondag nacht als dat mag, ben zelf ook vaak op dat soort tijden online.
Maar handel in spelers...ik heb het nog niet helemaal door hoe dat nou werkt..
Wat ik bv niet snap. Waarom wil eerst niemand hem kopen en kan jij ze dus goedkoop scoren en dan de volgende dag is hij opeens gewild?
Of komt dat omdat hij gewild is onder Nederlanders die dan slapen en hij gedumpt wordt op de markt door mensen die de Nederlandse competitie amper kennen?
Moet ik dat zo een beetje zien?
Me enige inkomsten zijn op moment Squad battles en het verkopen van conditie kaartjes.. maar dat schiet niet echt op
Wel net al me Squad battles gewonnen. 3x 3-0 en een 2-0, gewoon 0 tegen en in totaal 5500 punten erbij verdiend. Bijna in elite 1. Maar ja straks mis ik weer wat wedstrijden en dan daal ik weer en dat scheelt me aan inkomsten die al schaars voor me zijn..
Denk aan een hype wanneer een speler er meerdere in schiet, een speler in TOTW dus minder kaarten op de markt, meer aanbod 's ochtends vroeg omdat al die Europeanen hun transferlijsten opnieuw aanzetten als ze wakker worden, wanneer er veel packs worden geopend (rewards WL/SB, speciale packs/kaarten).
Maar ook luiheid van spelers. Ik herken mijzelf er ook in dat ik wanneer ik bezig ben met een SBC ik altijd spelers koop voor hun buy now prijs. Deze ligt hoger dan wanneer je open biedingen doet. Ook hier kan je mee handelen. Kijk wat de buy now is van bepaalde spelers en probeer er een hoop te scoren via open biedingen. Ik had vanochtend geluk en kocht er een aantal in voor 350 tot 700 coins die daarna weer voor 1500/1600 weg gingen.
Wie is dat geweest dan? Ik moet zeggen dat ik voor 10k niet ontevreden ben over Antonio. Er zijn weinig goede betaalbare spitsen in de BPL nu.SlqmLqck schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:04:
[...]
Komt door een YT kanaal, had hem de eerste dag gehypt. De rest is geschiedenis.
Eens! Heb nu het duo Antonio-Firmino in de spits staan, ben er super tevreden over. Alleen zijn standaard celebration is de 10k al waardVissert schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:10:
[...]
Wie is dat geweest dan? Ik moet zeggen dat ik voor 10k niet ontevreden ben over Antonio. Er zijn weinig goede betaalbare spitsen in de BPL nu.
De CAM-positie was ik minder tevreden over en heb gisteravond zelfs getwijfeld om OTW Sigurdsson te verkopen maar ben blij dat ik hem gehouden heb! (Cazorla bevalt mij voor ~2k beter op CAM).
Lallana doet het bij mij echt briljant op die positie.laviolette schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:14:
[...]
Eens! Heb nu het duo Antonio-Firmino in de spits staan, ben er super tevreden over. Alleen zijn standaard celebration is de 10k al waard![]()
De CAM-positie was ik minder tevreden over en heb gisteravond zelfs getwijfeld om OTW Sigurdsson te verkopen maar ben blij dat ik hem gehouden heb! (Cazorla bevalt mij voor ~2k beter op CAM).
Gisteren middag 2 Sigurdsons gekocht voor 40k en vanmiddag beide voor 86k verkocht. Reddit in de gaten houden en hopen dat ze het goed doen in de wedstrijden is super handig. Coins meer dan verdubbeld!
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Aj3, MattHD en Nepenthez dacht ik.Vissert schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:10:
[...]
Wie is dat geweest dan? Ik moet zeggen dat ik voor 10k niet ontevreden ben over Antonio. Er zijn weinig goede betaalbare spitsen in de BPL nu.
Heb hem vorige week gekocht voor 38k en zag hem eerder vandaag voor 95k BIN gaan (xbox).jordyyyys schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:24:
Gisteren middag 2 Sigurdsons gekocht voor 40k en vanmiddag beide voor 86k verkocht. Reddit in de gaten houden en hopen dat ze het goed doen in de wedstrijden is super handig. Coins meer dan verdubbeld!
Hij zit nu in de TOTW4 prediction van futhead (http://www.futhead.com/18/squads/777529/)
Precies op PS4 steeg die naar 90 en toen daalde die weer, gelijk verkocht. Nu gaat die voor 85K op ps4 ongeveer.laviolette schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:29:
[...]
Heb hem vorige week gekocht voor 38k en zag hem eerder vandaag voor 95k BIN gaan (xbox).
Hij zit nu in de TOTW4 prediction van futhead (http://www.futhead.com/18/squads/777529/)
Nog een tip trouwens, kijk even naar de wedstrijden en investeer in wat marquee SBC spelers, heb ik net ook gedaan. Om 7 uur Nederlandse tijd worden ze bekend.
Ik heb geinvesteerd in de wedstrijden;
Utd - Liverpool
Atletico - Barca
Inter - Milan
grootste cashcow; Melbourne Victory - Melbourne City. Victory spelers zijn nu al 1600 BIN (Ps4)jordyyyys schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:45:
[...]
Precies op PS4 steeg die naar 90 en toen daalde die weer, gelijk verkocht. Nu gaat die voor 85K op ps4 ongeveer.
Nog een tip trouwens, kijk even naar de wedstrijden en investeer in wat marquee SBC spelers, heb ik net ook gedaan. Om 7 uur Nederlandse tijd worden ze bekend.
Utd - Liverpool
Atletico - Barca
Inter - Milan
Dankje! Maar had ik al gedaan. Heb mijn transferlijst vol staan met Atleti-Barça spelers.jordyyyys schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:45:
[...]
Precies op PS4 steeg die naar 90 en toen daalde die weer, gelijk verkocht. Nu gaat die voor 85K op ps4 ongeveer.
Utd - Liverpool
Atletico - Barca
Inter - Milan
Zal Sigurdsson morgen niet nog iets gaan stijgen dan? Wanneer hij definitief in TOTW zit?
Zou goed kunnen maar ik was al tevreden met 40K profit per kaart, kan nu weer verder traden.laviolette schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:49:
[...]
Dankje! Maar had ik al gedaan. Heb mijn transferlijst vol staan met Atleti-Barça spelers.
Zal Sigurdsson morgen niet nog iets gaan stijgen dan? Wanneer hij definitief in TOTW zit?
Voor 5k maar even een paar gehaald. Ben altijd te laat met goedkoop inslaanSkann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:46:
[...]
grootste cashcow; Melbourne Victory - Melbourne City. Victory spelers zijn nu al 1600 BIN (Ps4)
Fck yea, hybrid competities sbc gedaan, VIDAL GEPACKED!!! eerste keer zo'n goede speler!
edit: heb een Calcio A team, dus even kijken wat we gaan doen
edit: heb een Calcio A team, dus even kijken wat we gaan doen
[ Voor 27% gewijzigd door Bakkertje_01 op 10-10-2017 15:02 ]
Moeten voor deze SBC's de spelers die gebruikt worden een bepaalde rating hebben?jordyyyys schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:45:
[...]
Utd - Liverpool
Atletico - Barca
Inter - Milan
Sigurdsson OTW gekocht voor 40k en wordt morgen verwacht in TOTW. Hij is nu +- 90k op PS4. Zouden jullie hem nu verkopen? Of zou je denken dat de max van 110k nu verhoogd gaat worden als zijn IF uit is en zijn prijs nog stuk hoger uit zal komen.... btw lekker spelertje hoor(alleen beetje traag)!
Zou het waard zijn om Higuain te halen voor 130k ofzo?
Denk dat je beter kan verkopen op hype en jezelf afvragen of die upgrade die prijs waard is.Nevels schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:08:
Sigurdsson OTW gekocht voor 40k en wordt morgen verwacht in TOTW. Hij is nu +- 90k op PS4. Zouden jullie hem nu verkopen? Of zou je denken dat de max van 110k nu verhoogd gaat worden als zijn IF uit is en zijn prijs nog stuk hoger uit zal komen.... btw lekker spelertje hoor(alleen beetje traag)!
Met een beetje pech zit die er niet in en krijg je er niks voor.
Of te vroeg met het verkopen van 'overbodige' spelersVissert schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:54:
[...]
Voor 5k maar even een paar gehaald. Ben altijd te laat met goedkoop inslaan
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja denk het ook maar vorig jaar was dat mijn fout bij OTW Depay.. had anders wel 100k extra gemaakt als ik iets langer had gewacht. Dus zit nu wat te twijfelenYouR schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:11:
[...]
Denk dat je beter kan verkopen op hype en jezelf afvragen of die upgrade die prijs waard is.
Met een beetje pech zit die er niet in en krijg je er niks voor.
Lekker wachten, lager dan 40 zal ie echt niet worden! Ik heb er zelf ook 2, maar ik ga er zelf een gebruiken wss.Nevels schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:08:
Lekker, pack net even Morata uit een 5K gold pack
Kan ik eindelijk Alaba kopen voor mijn Bundesliga team.
Nu nog sparen voor Reus en Thiago/Vidal en dan hebben we wel zo ongeveer het team wat ik wil.
Uiteindelijk toch van 4-3-3 (2) geswitcht naar 5-2-2-1 want kreeg teveel goals tegen.
Iemand nog tips/aanbevelingen?
https://www.easports.com/...ffId=bxhuQLV7zVH:FFA18XBO
Kan ik eindelijk Alaba kopen voor mijn Bundesliga team.
Nu nog sparen voor Reus en Thiago/Vidal en dan hebben we wel zo ongeveer het team wat ik wil.
Uiteindelijk toch van 4-3-3 (2) geswitcht naar 5-2-2-1 want kreeg teveel goals tegen.
Iemand nog tips/aanbevelingen?
https://www.easports.com/...ffId=bxhuQLV7zVH:FFA18XBO
Verwijderd
R1+ B+B. Dus low driven icm finesseknop. Bijna konamicode hen je tegenwoordig nodig voor een voetbal spel. ;-)pimmf schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:11:
[...]
'Finesse low driven shot', is dat dan R1 + finesse shot? Of hoe moet ik dat zien
Net weer een bronzen speler verkocht voor 10k. Iemand heeft per ongeluk op de koop nu knop gedrukt
.
FCG
Of een coin buyer die de verkeerde bronzen speler kochtjeka schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:38:
Net weer een bronzen speler verkocht voor 10k. Iemand heeft per ongeluk op de koop nu knop gedrukt.
Ik weet niet wat er aan de hand is met Aguero (vanwege PotM??) maar hij is ineens gestegen naar 580k? Mooi moment om hem te verkopen denk ik zoJaap. schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:09:
[...]
Tja, ik zie mensen met Gabriel Jesus ook van alle hoeken en standen binnen schieten, maar die doet het voor mij ook niet. Ligt voornamelijk aan je speelstijl; wat vind je wel prettig en wat niet. Dat is ook de reden dat ik nog steeds met Rashford speel; kan er wel een grote naam neer zetten, maar als het niet loopt heb je er ook niets aan.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nee, want dan gaan mensen undercutten en direct verkopen.laviolette schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:49:
[...]
Dankje! Maar had ik al gedaan. Heb mijn transferlijst vol staan met Atleti-Barça spelers.
@Vissert Jammer, ik heb er een stuk of 6 tegen 150 per stuk
Ja jij kan er wel winst mee maken. Mijn hoofddoel is om niet 10k per speler te betalen als de MM eventjes uit isSkann schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:52:
[...]
Nee, want dan gaan mensen undercutten en direct verkopen.
@Vissert Jammer, ik heb er een stuk of 6 tegen 150 per stuk
Gelijk heb je. Vorig jaar werd de Australische league afschuwelijk gepricefixed op het moment dat die in de Marquee Matchups zaten.Vissert schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:54:
[...]
Ja jij kan er wel winst mee maken. Mijn hoofddoel is om niet 10k per speler te betalen als de MM eventjes uit is
Zoiets en dan een paar keer per dag.

Inmiddels een miljoen winst als ik al mijn kaarten voor de laagste bin zou verkopen. En dat binnen 3 weken.

Inmiddels een miljoen winst als ik al mijn kaarten voor de laagste bin zou verkopen. En dat binnen 3 weken.
Netjes! Ingekocht voor? Ik wil mij komende TOTW ook weer gaan focussen op discard IFs. Ruim 200k te besteden dus moet wat mogelijk zijnLekkerboeie86 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:59:
[afbeelding]
Is dit PS4? Want Fabianski gaat toch niet voor 41?Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:59:
[afbeelding]
Ik voel me wel een grote gier, maar ik zit nu bronze packs te kopen van 400 coins en lijk er winst uit te halen. Net zelfs een pakketje gehad waar 2 zilveren spelers inzaten haha. Sowieso verkopen alle Engelse spelers vrij goed en spelers in de grote 5 compities en nationaliteiten ook wel. conditie kaarten kan je ook wel slijten.
Ik had een leuk stapeltje Fabianski gekocht voor 14K. Maar dat was 1 van mijn eerste investeringen. Ik ben deze dus al bijna 3 weken aan het relisten en op dit moment heb ik nog 1 Fabianski op mijn lijst staan. Valbuena was in TOTW 1 precies 10K en nu dubbel.Vissert schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:00:
[...]
[...]
Netjes! Ingekocht voor? Ik wil mij komende TOTW ook weer gaan focussen op discard IFs. Ruim 200k te besteden dus moet wat mogelijk zijn
Mustafi had ik 3x voor 40K en ging weg voor 84K
Op dit moment heb ik:
10x OTW Traore (12K -->18K)
10x IF Ginter (10.5K en nog in packs)
10X IF Alberto (10K en nog in packs)
6x IF Valbuena (10K --> 20K)
7x IF Joaqin (10K -->21K)
7x IF Rui Patricio (15K)
10x IF Adan (11k --> 17K)
1x IF Perez (14K --> 20K)
1x IF Fabianski (14K --> 34K)
Eigenlijk list ik alles 30% boven de laagste bin minstens. Bij lage IF zoals Ginter en Alberto minimaal 5K winst per kaart pakken. dus 16.750 oid. (50%)
Check ook dit topic:
https://fifaforums.easpor...discard-if-trading-thread
[ Voor 11% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-10-2017 16:21 ]
Verwijderd
Zo dat is een flinke winst met dat discard IF trading. Ik merk soms ook wel dat ik lui wordt maar check toch altijd de laagste verkoop nu waardes.
Even een vraagje. Ik heb met pijn in mijn hart mijn Del Piero verkocht en een serie A team gemaakt, ik merk alleen dat het nog niet zo lekker speelt. Ik speel als volgt (sorry voor de lowtech beschrijving) in een 4-1-2-1-2:
Donnaruma/Alex Sandro/Chiellini/Manolas/Florenzi/Matuidi/Cuadrado/Douglas Costa/Dybala/Belotti/Mertens (IF)
https://www.easports.com/...ffId=hgoM4yuPzWR:FFA18XBO
Ik heb nog 450k aan muntjes en ik ben aan het twijfelen voor Naingollan alleen hij is erg duur. Is hij de investering waard? Ik heb bijvoorbeeld al een Marchisio op de bank. Ik merk vooral dat ik wel wat power mis, vooral voorin. Ik heb even met Higuain gespeeld maar die vind ik te log en ik vind het zonde om zonder Mertens/Dybala te spelen. Nog iemand tips?
aanvulling
Is dit een beetje speelbaar?
http://www.futhead.com/18/squads/799663/
Even een vraagje. Ik heb met pijn in mijn hart mijn Del Piero verkocht en een serie A team gemaakt, ik merk alleen dat het nog niet zo lekker speelt. Ik speel als volgt (sorry voor de lowtech beschrijving) in een 4-1-2-1-2:
Donnaruma/Alex Sandro/Chiellini/Manolas/Florenzi/Matuidi/Cuadrado/Douglas Costa/Dybala/Belotti/Mertens (IF)
Ik heb nog 450k aan muntjes en ik ben aan het twijfelen voor Naingollan alleen hij is erg duur. Is hij de investering waard? Ik heb bijvoorbeeld al een Marchisio op de bank. Ik merk vooral dat ik wel wat power mis, vooral voorin. Ik heb even met Higuain gespeeld maar die vind ik te log en ik vind het zonde om zonder Mertens/Dybala te spelen. Nog iemand tips?
aanvulling
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2017 16:57 ]
Gomez? (mooi team, vergelijkbaar wil ik ook kopen. misschien een icon?)Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:47:
Zo dat is een flinke winst met dat discard IF trading. Ik merk soms ook wel dat ik lui wordt maar check toch altijd de laagste verkoop nu waardes.
aanvulling
Verwijderd
Gomez is een fijne speler. Die heb ik vorig jaar veel gebruikt (vooral zijn TIF) maar Mertens en Dybala zijn vergelijkbaar en allemaal vrij klein/zwak.Ricloo86 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:58:
[...]
Gomez? (mooi team, vergelijkbaar wil ik ook kopen. misschien een icon?)
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs