Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:03:
Vanochtend niks in de pakjes, maar dat is ook niet zo verassend :P

Afgelopen weekend iets van 200-250 gouden fitness kaarten verkocht voor 400 bin (95% was bin prijs)

Nu beetje aan het wachten totdat Kante en Luiz wat goedkoper worden en ondertussen kijken naar een epische spits in mijn bpl formatie. Shearer en Hernandez moeten wel leuk lijken. Lukaku OTW vind ik nog wat te prijzig voor zijn stats (maar wat als hij 4 IF's pak :P). Lastig lastig.
Jammer dat je geen rente krijgt over je coins :P
Aguero voorlopig?

Als je een icon wilt halen dan is dit het moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:03:
Vanochtend niks in de pakjes, maar dat is ook niet zo verassend :P

Afgelopen weekend iets van 200-250 gouden fitness kaarten verkocht voor 400 bin (95% was bin prijs)

Nu beetje aan het wachten totdat Kante en Luiz wat goedkoper worden en ondertussen kijken naar een epische spits in mijn bpl formatie. Shearer en Hernandez moeten wel leuk lijken. Lukaku OTW vind ik nog wat te prijzig voor zijn stats (maar wat als hij 4 IF's pak :P). Lastig lastig.
Jammer dat je geen rente krijgt over je coins :P
voor 400 bin? Ik verkoop ze voor 1200 bin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:15:
[...]
Ik gok dat hij niet de selectie fitness verkoopt :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

Aguero voorlopig?

Als je een icon wilt halen dan is dit het moment :+
Hmm normale Aguero? Zou kunnen. Beetje disrespectvol naar Ibra toe want hij loopt 1 op 1, maar al die kansloze park the bus 4231 formaties maken het voor Ibra niet makkelijk om er lekker doorheen te lopen.

Niet het moment voor Icons? Ik heb echt geen idee, heb ik wat gemist? Shearer 89 lijkt mij niet zo heel slecht als spits.
[...]
oeps, contract kaarten ipv fitness, my bad

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 09-10-2017 11:18 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
[...]
Dat zijn de gouden selectietraining items? Afgelopen weekend gingen ze voor 1200-1300?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:25
jaihel schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Ja, dat weet ik. :)
Maar nu is het me niet meer duidelijk.

Er wordt gezegd dat de gewone kaart van Tolisso niet gepulled kan worden tijdens de week van IF kaarten. Maar er zijn in principe toch iedere week IF kaarten beschikbaar?
Het gaat dan wel specifiek om de kaart van Tolisso natuurlijk. :)

Nog een poging:
Zolang je dus een 'speciale' (IF, OTW etc.) kaart van Tolisso uit pakketjes kan halen, zal dat altijd een 'speciale' kaart van Tolisso zijn.
De 'gewone' Tolossi kaart zit dan niet in pakketjes, waardoor ook die kaart duurder wordt omdat ie alleen op de transfermarkt gekocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
Alex Sandro gepacked vanochtend, wat mij direct op het idee bracht om een Calcio A team te maken. Prijzen vallen mij erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik haal nog geen 15k coins uit mijn 2 jumbo packs en een 24 spelers (dacht ik) pack. Je merkt wel dat de prijzen van low tier spelers compleet zijn ingezakt. Kagawa was voor 850 coins te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:49
ThijsM schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:31:
Alex Sandro gepacked vanochtend, wat mij direct op het idee bracht om een Calcio A team te maken. Prijzen vallen mij erg mee.
Met de Serie A kun je inderdaad een heerlijk team bouwen. Belotti en Gomez in de spits. Echt een garantie op veel goals _/-\o_

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 14:20
Hoe heeft iedereen het gedaan in de SB/WL?

Ben gestopt in de WL bij Gold 3 en SB ongeveer 20 gespeeld voor Gold 1. Rewards voor de SB waren matig met als hoogste Marquinhos en Klaassen. Zullen donderdag zien wat de WL rewards opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Amelandbor schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:44:
Hoe heeft iedereen het gedaan in de SB/WL?

Ben gestopt in de WL bij Gold 3 en SB ongeveer 20 gespeeld voor Gold 1. Rewards voor de SB waren matig met als hoogste Marquinhos en Klaassen. Zullen donderdag zien wat de WL rewards opleveren
Had ongeveer 30 SB gespeeld, had dit weekend nauwelijks tijd. Ben Elite 2 geeindigd. Vanavond even de packs openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 19:23
Maandagmorgen is ook een handig moment om de non rares voor de MM in te slaan. Geen risico's aan verbonden en hopelijk rond de 1 a 2k verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
Bledismauw schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:47:
Maandagmorgen is ook een handig moment om de non rares voor de MM in te slaan. Geen risico's aan verbonden en hopelijk rond de 1 a 2k verkopen.
Help me even. MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:13
Marquee Matchup, Squad building challenge (SBC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Verwachtingen voor de MM van deze week? Ik verwacht zelf: Liverpool - United, Milan derby, Atleti - Barca

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 19:23
Maurice079 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:03:
Verwachtingen voor de MM van deze week? Ik verwacht zelf: Liverpool - United, Milan derby, Atleti - Barca
Dit heb ik gebruikt:

Liverpool - Manu

Atletico Madrid - Barcelona

Inter - AC Milan
Roma - Napoli

BVB - RB Leipzig
Leverkusen - Wolfsburg

Lyon - Monaco
EAG - Rennes

Derby - Nottingham Forest
Melbourne Victory - Melbourne City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:43
Eindelijk een beetje pack luck. In de laatste 4 dagen van de SBC zat er een Mane in. Toch nog ff 150k profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Stronkie schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:24:
Ok vraagje?

Ik ben sinds deze versie (fifa 18) ook eens begonnen met FUT. Ik snap er geen snars van.

De chemie tussen mijn spelers blijft gewoon laag. Ik heb ze allemaal uit hetzelfde land. Ik heb geen idee welke kenmerken ik moet kijken of mensen bij elkaar passen.

Wat ik al gedaan heb :

Youtube video's bekeken , de ingame help er opna geslagen etc. Maar de meeste video's zijn al te technish voor mij.

Wie kan mij korte simpele tips geven om een beter elftal te krijgen.

Bovendien vind ik het vrij irritant , dat als ik met mijn squad bezig ben , dat ik alleen mijn active spelers kan zien (basis 11 , subs en reserves).. Is er geen optie dat je je al je spelers kunt zien om zo een goed elftal samen te stellen. Ik probeer wel eens de squad builder , maar dat helpt ook geen zak.

En mijn laatste vraag , de loans die je hebt , als je ze in de basis 11 hebt staan en ze spelen , dan gaat er een wedstrijd af. Maar wat gebeurt met de Loan spelers die je niet opsteld?

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven op mijn vragen.
Hey! Nou je had dus drie vragen:

1. Verdedigen is dit jaar ook echt heel moeilijk. Wat kan helpen is om de verdidigende linie dichter op elkaar te zetten bij tacktiek. Zeg maar rond de 40 of lager, daardoor gaan de back iets meer naar de CB's voetballen en kun je iets meer voor elkaar oplossen. Verder is het voor jou verstandig om mischien met twee cdm's voor de verdediging te voetballen. Denk aan een Fabinho achtige spelers met een kleine Seri achtige speler er naast. 1 voor de lengte en 1 voor de snelheid.

Spelers krijgen maximaal 10chem als ze op hun goeie plek staan met goeie connecties met andere spelers. Een CDM op een CM plek krijgt minder chemistry dus zul je een positie kaartje moeten geven.

2. Als je spelers toevoegt via club kun je selecteren op nationaliteit en op league waar ze in spelen. Dit zijn dus twee factoren waardoor spelers meer chemitry krijgen.

3. Die loan spelers krijgen er alleen een kaartje af al ze spelen, al is het met 2 seconden. Op de bank spelen ze niet en zul je dus die wedstrijden gewoon behouden.

Succes en als je meer vragen hebt gewoon stellen! d:)b

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

Het gaat dan wel specifiek om de kaart van Tolisso natuurlijk. :)

Nog een poging:
Zolang je dus een 'speciale' (IF, OTW etc.) kaart van Tolisso uit pakketjes kan halen, zal dat altijd een 'speciale' kaart van Tolisso zijn.
De 'gewone' Tolossi kaart zit dan niet in pakketjes, waardoor ook die kaart duurder wordt omdat ie alleen op de transfermarkt gekocht kan worden.
Correct, de normale kaart van Tolisso had ik gekocht voor ongeveer 20k, momenteel zit deze niet in packs door de OTW variant, met als gevolg dat zijn gewone kaart nu voor 38k verkocht kon worden :).

@Visser, nee het is een LB en ik ben eerst bezig de spelers te halen die meer impact op mijn team hebben.
Daarnaast is 300k Bin per kaart helaas iets teveel om te investeren :+

Ik hoop dat je geen meerdere icons nodig zult hebben voor de SBCs, maar bijvoorbeeld alleen de kaart je wilt upgraden. Als je wel meerdere nodig zult hebben, dan gaan ze echt bizar zeldzaam worden.

@rolandos582 useless is een groot woord, als je hem op de juiste manier gebruikt is Fabrepass een van de beste playmakers ingame.

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 09-10-2017 12:56 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WL achter de rug en vanochtend mijn team verder geupgrade tot dit team: https://www.futbin.com/18/squad/311582

Had Bellerin nog staan, maar dat was zo sneu dat ik hem ook maar vervangen heb :P
Flinke investering in de otw kaart, maar ik verwacht veel van hem dit seizoen.
Ik denk dat dit het wel moet gaan blijven de komende periode. Ook nog een cheap Russisch team gekocht als soort offline/fitness team.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:10
ik zie hier teams voorbij komen... daar zeg je U tegen :p Ik heb nog geen 20kcoins en een middelmatige bundesteampie. :o hoe? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Bean77 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:58:
WL achter de rug en vanochtend mijn team verder geupgrade tot dit team: https://www.futbin.com/18/squad/311582

Had Bellerin nog staan, maar dat was zo sneu dat ik hem ook maar vervangen heb :P
Ik denk dat dit het wel moet gaan blijven de komende periode. Ook nog een cheap Russisch team gekocht als soort offline/fitness team.
Lekker team man. _/-\o_

Heb zelf na mijn squad battle rewards ook mijn team nog wat geupgrade.
Isco IF ipv Asensio en Carvajal ipv Juanfran

https://www.futbin.com/18/squad/3825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Maurice079 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:03:
Worden de spelers van deze challenge dan meer waard? Of hoe moet ik dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
pimmf schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:16:
[...]

Worden de spelers van deze challenge dan meer waard? Of hoe moet ik dit zien?
De vraag naar die spelers zal, doordat ze nodig zijn voor de SBC, logischerwijs stijgen. (en daarmee natuurlijk ook de prijs). Als je van te voren een beetje kunt gokken welke teams erin verwerkt zitten, kun je jezelf een hoop centjes besparen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:10
Bledismauw schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

Dit heb ik gebruikt:

Liverpool - Manu

Atletico Madrid - Barcelona

Inter - AC Milan
Roma - Napoli

BVB - RB Leipzig
Leverkusen - Wolfsburg

Lyon - Monaco
EAG - Rennes

Derby - Nottingham Forest
Melbourne Victory - Melbourne City
Heb zelf gekozen voor: BVB - RB Leipzig , Liverpool - Manu, Atletico Madrid - Barcelona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Heb zelf momenteel dit team;

https://www.futbin.com/18/squad/342027

Heb 400.000 coins om te upgraden. Maar ben niet zo zeker waar ik voor moet gaan. Hazard misschien, Walker misschien? Middenveld, maar wie dan?

Wellicht ook wat investeren in een 2e team. Al heb ik redelijk wat subs op de bank; Antonio, Sterling, Sane, Guey, Keane etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Xamsix schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:24:
Heb zelf momenteel dit team;

https://www.futbin.com/18/squad/342027

Heb 400.000 coins om te upgraden. Maar ben niet zo zeker waar ik voor moet gaan. Hazard misschien, Walker misschien? Middenveld, maar wie dan?

Wellicht ook wat investeren in een 2e team. Al heb ik redelijk wat subs op de bank; Antonio, Sterling, Sane, Guey, Keane etc.
Walker is zo fijn :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024

Niet tevreden over Bellerin?
Was van plan om hem misschien te halen, al twijfel ik over zijn fysiek.
Andere opties zijn Aurier en Valencia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Afgelopen WL was zo ongelofelijk frustrerend, had vaak rond de 55-60% balbezit omdat ik wel van gestructureerde opbouw houd maar voornamelijk omdat de meerderheid van de teams waar tegen ik speelde een handbalverdediging en counter gebruikte. Kwam er totaal niet door heen en als ze dan ook nog eens 4312 spelen waarmee ze counteren of van circa 30 m de bal in het doel rammen, omdat ze door goed verdedigen niet normaal mijn 16 in kwamen, verlies je toch enigszins het plezier in dit spel. Hoe vaak ik ook niet dezelfde paar aanvallers tegen kwam...
Wel blij dat er nu die SB zijn want daardoor toch nog beetje leuk afgesloten, ook al net uit elite 3 geduikeld. Blij verrast toen Kante uit de jumbo pack van de rewards kwam lopen, nu even kijken voor hoeveel ik hem moet listen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:46
Momenteel dit team: http://www.futhead.com/18/squads/769870/
Heb nu Gomez vervangen voor inform brozovic.

Wat zouden jullie nog vervangen. Budget 75k of zo laten en doorsparen voor icon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wanneer is meestal de 1e market crash? Normaal maakt mij dit niet zo uit maar met een team van 900k zou ik het toch zonder vinden als dat in eens een stuk minder waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

Lekker team man. _/-\o_

Heb zelf na mijn squad battle rewards ook mijn team nog wat geupgrade.
Isco IF ipv Asensio en Carvajal ipv Juanfran

https://www.futbin.com/18/squad/3825
Moet je eens dit zien ;)
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100

Ik heb toen gekozen voor Umtiti omdat de extra pace mij fijner leek.
Jekke schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Niet tevreden over Bellerin?
Was van plan om hem misschien te halen, al twijfel ik over zijn fysiek.
Andere opties zijn Aurier en Valencia.
Nee hoor, hij is prima hoor, maar met al die man utd spelers om hem heen ;) Bellerin + sentinel (geloof ik) om zijn def/phy op te krikken is een prima speler hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar even wat investeren in de MM's, ga alle 10 de bovenstaande potjes coveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:51:
[...]

Moet je eens dit zien ;)
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100

Ik heb toen gekozen voor Umtiti omdat de extra pace mij fijner leek.

[...]

Nee hoor, hij is prima hoor, maar met al die man utd spelers om hem heen ;) Bellerin + sentinel (geloof ik) om zijn def/phy op te krikken is een prima speler hoor.
:o :o Nooit gezien joh. Doei Godin, Hallo umtiti

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

:o :o Nooit gezien joh. Doei Godin, Hallo umtiti
En extra pre is dat Umtiti linksbenig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:02:
[...]

Yes, dat miste ik toch een beetje nu. Uiteindelijk moet daar natuurlijk gewoon Ramos komen te staan maar die is nog zo achterlijk duur |:(

vind 220k voor een verderdiger toch iets teveel van het goede

[ Voor 9% gewijzigd door servival7 op 09-10-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Iemand nog advies voor mijn team? https://www.easports.com/...Id=grH1zTJgnMZVA:FFA18PS4

Heb IF Silva nog te koop staan, hopende komt er dus nog 120/130K bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s1ck schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:06:
Iemand nog advies voor mijn team? https://www.easports.com/...Id=grH1zTJgnMZVA:FFA18PS4

Heb IF Silva nog te koop staan, hopende komt er dus nog 120/130K bij.
Otamendi er direct uit. Daarvoor Rudiger/Baily.
Op Fellaini hoop ik dat je er minimaal catalyst op hebt om zijn snelheid te buffen.
Oxlade vervangen door Salah

qua spits is het altijd persoonlijk of je een snelle of met een fysieke spits speelt.
Als je geld over hebt dan kan je de backs upgraden zoals marcos Alonso voor Mendy en Bellerin voor Clyne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Yes, dat miste ik toch een beetje nu. Uiteindelijk moet daar natuurlijk gewoon Ramos komen te staan maar die is nog zo achterlijk duur |:(

vind 220k voor een verderdiger toch iets teveel van het goede
Ik heb met Ramos gespeeld, maar dat is echt wel een prima verdediger. Of die het waard is, is erg subjectief. Maar als je de coins hebt voor dat niveau team dan is dat een erg fijne aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb net Roberto Firmino en Stones van City gepackt, iemand goede ervaringen met hen?

HUH? Kan het zijn dat er spelers kwijtraken?? Ik ben opeens mijn Rihad Mahrez kwijt op de iPhone app.

[ Voor 64% gewijzigd door hmr op 09-10-2017 14:27 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Ik heb met Ramos gespeeld, maar dat is echt wel een prima verdediger. Of die het waard is, is erg subjectief. Maar als je de coins hebt voor dat niveau team dan is dat een erg fijne aanwinst.
Twijfel heel erg of ik Ramos moet halen of om Griezmann te vervangen voor Suarez. Ben er nog steeds niet uit :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

tillietom schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:13:
ik zie hier teams voorbij komen... daar zeg je U tegen :p Ik heb nog geen 20kcoins en een middelmatige bundesteampie. :o hoe? :X
Haha ja dat heb ik ook hoor! Alhoewel ik moet zeggen dat het handelen nu best prima gaat, vanochtend een slootje macherano's en keita's gehaald voor <1k. Nu alweer een aantal Keita's kwijt voor 2,5k. :*)

Heb nu ook een bundesliga team maar ga denk ik toch overstappen... weet niet alleen niet waarheen. Premier league veel te duur in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 14:20

Vraag me af of kante z'n kaart het dit jaar waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Momenteel mijn team!

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2z4mfco.png

Bank is ook verschrikkelijk sterk maar weet niet goed wie ik daar zou verkopen. Ze kunnen allemaal nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al iemand die met Martial gespeeld heeft? Moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
https://www.futbin.com/18/squad/344286

Mijn team momenteel. Met nog 155k te besteden vind ik het lastig om de laatste 2 posities in te vullen. Kom van een 4-3-2-1 opstelling, maar hier was ik verdedigend écht te kwetsbaar. Elke keer gokken op 1 goal meer maken dan je tegenstander is voor mij geen optie. Mensen met tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
H_idde schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:51:
https://www.futbin.com/18/squad/344286

Mijn team momenteel. Met nog 155k te besteden vind ik het lastig om de laatste 2 posities in te vullen. Kom van een 4-3-2-1 opstelling, maar hier was ik verdedigend écht te kwetsbaar. Elke keer gokken op 1 goal meer maken dan je tegenstander is voor mij geen optie. Mensen met tips?
Op de CAM zou ik voor Alli gaan. Ik vind dat echt een van de beste spelers waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Heerlijke speler! Voor de spitspositie wellicht Kane? Kom je ook precies uit met je centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

Vraag me af of kante z'n kaart het dit jaar waard is.
Ik vroeg/vraag het mij ook af. 200k is serieus geld voor een Kante dat vorig jaar nog zo'n 30k was.
Als hij niet bevalt dan zet ik gewoon mijn untradable Herrera neer. Maar M/H workrate is wel fijn in een 4321 formatie met de Bruyne en Pogba naast hem. Als ik het niet merk met stay back dan gaat die snel weg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Bean77 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:03:
[...]

Ik vroeg/vraag het mij ook af. 200k is serieus geld voor een Kante dat vorig jaar nog zo'n 30k was.
Als hij niet bevalt dan zet ik gewoon mijn untradable Herrera neer. Maar M/H workrate is wel fijn in een 4321 formatie met de Bruyne en Pogba naast hem. Als ik het niet merk met stay back dan gaat die snel weg denk ik.
Voor mij voelt Gueye een beetje als de Kanté van vorig jaar, zit overal tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Maurice079 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Op de CAM zou ik voor Alli gaan. Ik vind dat echt een van de beste spelers waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Heerlijke speler! Voor de spitspositie wellicht Kane? Kom je ook precies uit met je centjes.
Ik haal sowieso Alli vanavond. Kane wordt even lastiger nu i.v.m zijn POTM hype, dus daar zoek ik nog even een ander alternatief voor! Thanks voor je tip! :) .

[ Voor 33% gewijzigd door H_idde op 09-10-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:02:
[...]

Ik gebruik Umtiti ook, maar voornamelijk omdat ik aan Franse spelers vast zit (optie twee was Koscielny).
Deze vergelijking had ik nog niet eerder gezien, maar vind ook Godin zijn stamina simpelweg ook te laag.

@servival7 met TOTY later deze maand zou je logischerwijs een kleine crash kunnen verwachten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:51:
Al iemand die met Martial gespeeld heeft? Moeite waard?
Bijna even goed als vorig jaar. Net niet zo achterlijk snel en sterk. Maar nog steeds een baasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:17:
[...]

Bijna even goed als vorig jaar. Net niet zo achterlijk snel en sterk. Maar nog steeds een baasje.
Dus nog niet de 80k waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Ik gebruik Umtiti ook, maar voornamelijk omdat ik aan Franse spelers vast zit (optie twee was Koscielny).
Deze vergelijking had ik nog niet eerder gezien, maar vind ook Godin zijn stamina simpelweg ook te laag.

@servival7 met TOTY later deze maand zou je logischerwijs een kleine crash kunnen verwachten.
Maar ook zie je dat een veel hogere rated kaart niet per definitie beter hoeft te zijn. Ik vond dit wel een goed voorbeeld daarvan.

Is dat al zeker een TOTY later deze maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:17:
[...]

Hij is twee traits kwijt geraakt helaas, hopelijk krijgt hij later dit seizoen nog een ST kaart :)

@Bean77 De verkiezing waar dit op gebaseerd is, is dit jaar eind oktober.
http://www.fifa.com/the-b...fa-mens-player/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:18:
[...]

Dus nog niet de 80k waard?
Is hij zo duur? Heb hem gepackt maar toen was hij maar 50k. Die gaat de transferlijst op.

Vind aan het begin geen een speler de coins waard. Heb liever een aardig team en veel muntjes voor later dan een prachtteam en dalende prijzen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:21:
[...]

Hij is twee traits kwijt geraakt helaas, hopelijk krijgt hij later dit seizoen nog een ST kaart :)

@Bean77 De verkiezing waar dit op gebaseerd is, is dit jaar eind oktober.
http://www.fifa.com/the-b...fa-mens-player/index.html
Met Lukaku, Ibra en Rashford voor hem op die plek zou ik niet te veel hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:13
Word tijd dat futbin is gefixt word en dat je team kan importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Zojuist alvast even wat inkopen gedaan voor de MM van volgend weekend... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Wow verlies ik dr player squad builder op penalties doordat mijn keeper in de 120ste minuut mijn eigen spelen omver duikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 07:30
Na aardig wat tradings, dit team kunnen samenstellen.
Vooral lallana speelt erg fijn.

Over King als spits ben ik nog niet geheel tevreden. Maargoed je moet roeien met de riemen die je hebt (coins).

https://www.easports.com/...Id=fr8y5XVAnMZ0j:FFA18PS4

p.s. wel vervelend dat ik geen gebruik kan maken van de webapp. Ben geblokkeerd vanwege activiteiten die in strijd gaan met voorwaarden van EA...... Heb EA gemaild, benieuwd naar de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@SilverNL Dat zal wel komen omdat je bent gaan traden, begreep van veel spelers dit weekend dat zij diverse ban's kregen nadat ze druk aan het handelen waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 07:30
@huis-r . Heb het al vanaf de launch. Kreeg eerst het bericht dat ik meer FUT op PS4 moest spelen. Ook die melding slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het traden via laptop/tablet gaat stukken sneller dan met een controller via ps4. Zeker bij het snipen ben je steeds te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@SilverNL Ah oke, dan is het wellicht een andere reden. Ik vind overigens op de PS4 snipen makkelijker haha, jij moet een goede muis hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaihel
Ik had vanmiddag Bakayoko uit mijn squad battle rewards, best blij mee.
Zie ik net dat ik de Neymar SBC nog niet had gedaan, dus even snel gedaan en BAM! Neuer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Ik werd vanochtend ook even van de transfermarkt gegooid nadat ik in korte tijd zo'n 50 spelers gekocht had (op 100> geboden). Kon na een potje spelen er weer op, maar ga even rustig aan doen. Vorig jaar werd ik er 24 uur af gegooid nadat ik na een korte ban direct weer 10> spelers probeerde te kopen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Doel is bereikt: wilde in een week 1 miljoen bij elkaar traden :)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
Ricloo86 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 16:51:
Doel is bereikt: wilde in een week 1 miljoen bij elkaar traden :)
What's your secret? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Proberen, proberen, proberen ;)

En bij SBC niet blind op futbin af gaan, kost teveel coins.
Maar vind de rewards daar wel erg netjes.

Heb overigens geen top packs gehad, hoogste is Sanchez IF.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:22:
[...]

Met Lukaku, Ibra en Rashford voor hem op die plek zou ik niet te veel hopen.
Bizar eigenlijk, hij valt steeds 10-15 minuten in en scoort dan ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Laatst online: 28-06 11:39
Wordt Tolisso deze dagen weer rond zijn oude prijs? Nu zijn OTW uit packs gaat..

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:01:
Wordt Tolisso deze dagen weer rond zijn oude prijs? Nu zijn OTW uit packs gaat..
Tot de 14e zitten ze in packs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:41
Ik heb nu dus 300k coins maar ik begreep dus dat er een dipje gaat komen aan het einde van de maand met toty. Toch zie ik dat er bijna 6 miljoen items op de markt zijn, Maar prijzen gaan nogsteeds omhoog hoe komt dit?

Nu is mijn vraag ook nog is het handiger om een goedkoop team te bouwen of all out te spenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:08:
[...]

Tot de 14e zitten ze in packs toch?
Volgens mij vandaag, EA forum ook paar posts die 9th zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

SilverNL schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:41:
Na aardig wat tradings, dit team kunnen samenstellen.
Vooral lallana speelt erg fijn.

Over King als spits ben ik nog niet geheel tevreden. Maargoed je moet roeien met de riemen die je hebt (coins).

https://www.easports.com/...Id=fr8y5XVAnMZ0j:FFA18PS4

p.s. wel vervelend dat ik geen gebruik kan maken van de webapp. Ben geblokkeerd vanwege activiteiten die in strijd gaan met voorwaarden van EA...... Heb EA gemaild, benieuwd naar de reactie.
Ben zelf erg tevreden over Shane Long! :)

Zoals reeds gemeld is mijn Rayed Mahrez opeens verdwenen van mijn FUT :( best vreemd want heb gewoon two factor auth etc... Ben nog niet online geweest op de xbox, maar in mijn app staat hij niet meer.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Doe ik de hybride 8 landen en krijg ik uit de rewards eriksen! Is toch weer 100k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:18:
[...]

Volgens mij vandaag, EA forum ook paar posts die 9th zeggen.
Staat ook loeigroot op de fifa hub pagina in game. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

Staat ook loeigroot op de fifa hub pagina in game. :P
:X oops. Net ook feestelijk 9900 geboden voor een crappy Mexicaanse LB per ongeluk |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Als je 2 selecties hebt en je speelt met de 1, laad de ander dan conditie op? want ik speel calcio en ligue1 maar ik wil gewoon per selectie van dezelfde league wisselspelers hebben op de bank.

Maar hoe doen jullie dat? ben benieuwd of hij echt conditie opbouwt als je van selectie switcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:47:
Als je 2 selecties hebt en je speelt met de 1, laad de ander dan conditie op? want ik speel calcio en ligue1 maar ik wil gewoon per selectie van dezelfde league wisselspelers hebben op de bank.

Maar hoe doen jullie dat? ben benieuwd of hij echt conditie opbouwt als je van selectie switcht.
Alleen spelers op de bank bouwen conditie op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Van het weekend geen toegang tot mijn ps4 gehad dus maar continue bronze packs kopen wanneer ik ruimte had op transferlijst en de inhoud te koop zetten via mobile app en af en toe wat spelers kopen.

Resultaat: 24.000 coins + Marco Asensio + Carvajal + Koke + Deulofeu erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Waarom pauzeren spelers bij de aftrap om vervolgens hun opstelling aan te passen? Of een goeie speler die op de bank zit erin te zetten. Heeft dat iets met chemistry te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:05
jaihel schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:56:
Waarom pauzeren spelers bij de aftrap om vervolgens hun opstelling aan te passen? Of een goeie speler die op de bank zit erin te zetten. Heeft dat iets met chemistry te maken?
ja, een speler van de bank komt altijd op 6 chem het veld in. Je kunt op deze manier een speler die normaal op minder chem zou staan inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:37
Tering wat is er vanavond aan de hand. Geen pass komt aan, geen schot tussen de palen. Alle ballen in de kluts vallen verkeerd.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaihel schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:56:
Zo kun je mensen op full chem laten spelen op andere posities. Als je bijvoorbeeld start met Martial op linksvoor, Griezman op Spits en Bale op RF in 4321. Switch naar 4312 en Martial en Bale staan in de spits met Griezman op CAM. Allemaal op full chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Iedereen is goed op dreef! Ik wilde net blij melden dat ik met minimaal spelen en minimale tijd mn starter squad met wat goedkope prijsvaste investeringen heb samen weten te stellen: https://www.futbin.com/18/squad/356158

Nu de tijd die ik heb op het veld spenderen en lekker sparen voor als de prijzen wat gunstiger zijn. Ik vind 10-30K voor sommige +/- 83 rated spelers het toch echt niet waard. De free packs zijn bij my overigens waardeloos! Moet het echt hebben van inkoop/verkoop, coin rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dit is op dit moment mijn Serie A Team. https://www.easports.com/...Id=bplYiQsNnM0hu:FFA18PS4

Wat vinden jullie ervan? Nog spelers die erbij moeten? Kan 15k spenderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Grudgie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:05:
Dit is op dit moment mijn Serie A Team. https://www.easports.com/...Id=bplYiQsNnM0hu:FFA18PS4

Wat vinden jullie ervan? Nog spelers die erbij moeten? Kan 15k spenderen.
Belotti!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 22:50

Noq

Is het beter om coins te sparen en packs te kopen aan het begin? Of heb ik sneller een team samengesteld door spelers los van transfer list te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakkertje_01 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:57:
[...]

ja, een speler van de bank komt altijd op 6 chem het veld in. Je kunt op deze manier een speler die normaal op minder chem zou staan inwisselen.
Zeker weten dat het zo werkt?
Ik meende gewoon dat je chem blijft hoe deze is zoals je aan de wedstrijd verschijnt.
dus als je met 100 chem begint en je ruilt je lv na 10 sec met je rv om en zet een nieuwe spits erin dat je chem gewoon 100 blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik beamen. Belotti is een baas.

Er heeft net iemand gescoord bij Ijsland. Ben benieuwd hoeveel zijn otw nu waard is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik heb me zojuist weten te kwalificeren voor WL en ik heb nog 300k coins. Ik wil natuurlijk goed voor de dag komen, wat vinden jullie van dit team?

http://www.futhead.com/18/squads/784273/

Ik zou Gomez, Matuidi, Manolas en Koulibaly moeten kopen. Ik twijfel om eventueel Marchisio erin te zetten omdat ik Parolo erg lekker vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathnote124
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-04-2021
jaihel schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:42:
Ik heb me zojuist weten te kwalificeren voor WL en ik heb nog 300k coins. Ik wil natuurlijk goed voor de dag komen, wat vinden jullie van dit team?

http://www.futhead.com/18/squads/784273/

Ik zou Gomez, Matuidi, Manolas en Koulibaly moeten kopen. Ik twijfel om eventueel Marchisio erin te zetten omdat ik Parolo erg lekker vind spelen.
mertens/dybala inplaats van immobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:24
Heerlijk dat Draft altijd :X , ik heb echt nooit geluk blijkbaar. Heb ik eens een heerlijk team met Litmanen en Pele, kom ik tegen een speler met de volle latency balkjes, en dan heb je 90 minuten een lag wedstrijd.

Ga ik eruit door een penalty die puur komt omdat het spel hangt. :(

EA mag dat echt eens snel gaan fixen die latency bars, want die dingen zijn gewoon compleet nutteloos.

Litmanen speelde overigens heerlijk voor zover ik iets kon doen met die lag. Die ga ik zeker eens op de kop tikken zodra ik geld genoeg heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:58:
Heerlijk dat Draft altijd :X , ik heb echt nooit geluk blijkbaar. Heb ik eens een heerlijk team met Litmanen en Pele, kom ik tegen een speler met de volle latency balkjes, en dan heb je 90 minuten een lag wedstrijd.

Ga ik eruit door een penalty die puur komt omdat het spel hangt. :(

EA mag dat echt eens snel gaan fixen die latency bars, want die dingen zijn gewoon compleet nutteloos.

Litmanen speelde overigens heerlijk voor zover ik iets kon doen met die lag. Die ga ik zeker eens op de kop tikken zodra ik geld genoeg heb.
Zijn 88 rated kaartje ziet er leuk uit idd door zijn uithoudingsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Helaas de WL finale verloren, ging goed tot aan de finale.
Is Son moe geboren?

In de rust heeft die altijd al geen uithouding meer over.

Dit is nu mijn team, https://www.futbin.com/18/squad/367829

ga denk maar voor Alli als CAM, en Sterling of Sane als LM ?
En Bailly als CV, inplaats van Koscielny

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Heb dit er van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xuogB6K.jpg

Gisteren nog een SBC gedaan. Kreeg er helaas IF Rooney uit, dat levert een stuk minder op dan een paar jaar geleden. Vooral omdat deze uit Ierland komt.

Binnenkort maar weer eens wat potjes doen, ben benieuwd hoe dit team speelt. Kan nog aan de verdediging sleutelen maar voor nu is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
Ik heb (sinds de update vorige week?) het 'probleem' dat ik werkelijk ELK potje wel een of twee keer de paal/lat raak.

Meer mensen last van?..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
pimmf schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:52:
Ik heb (sinds de update vorige week?) het 'probleem' dat ik werkelijk ELK potje wel een of twee keer de paal/lat raak.

Meer mensen last van?..
Hou erover op. Alsof er een magneet in de bal zit. Elke wedstrijd wel een keer of 4 op de paal of lat. En vervolgens verlies je met 1 doelpunt verschil |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:25
Verliezen met 1-0 inderdaad nadat je zelf minimaal 2 keer de paal hebt geraakt... :')
Pagina: 1 ... 31 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs