Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Vanavond Sane, Bakayoko en Sterling uit SBC-packs. Die gaan mooi meteen in mijn BPL team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09 07:59
Man man man waar halen al die mensen hun packluck weg. Ik investeer zo'n 20-25k voor master packs en haal er dan zo'n 40-50k uit. Ja het is profit, maar ik zie mensen met zieke spelers van 100k+ weglopen. EA gunt mij niks |:(

Daarnet ook weer een cech, 28k. :F

Edit, al mijn packs zijn ook doelmannen....
Cech --> Jose reina --> enyeama --> mignolet. Like halloo?

[ Voor 16% gewijzigd door rolandos582 op 08-10-2017 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 01:56:
Pff dan verlies je de van de ai in squad battles omdat ze 4x acher elkaar scoren uit een een hoekschop scoren over 2 wedstrijden en zelf mis je de ene grote kans naar de ander door een keeper met onmogelijke reddingen.
Ik had een leuke serie met constant een goal verschil verlies, door steeds een rebound goal te incasseren.
En dan opeens is het WL-achtig speelstijlen bij de AI, diep verdedigend inzakken, counterspel en de laatste 20minuten tijdrekken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Alle SBC's gedaan en wat een drama zeg. Alleen de leenspelers/silver packs niet gedaan omdat het niet waard is.

Iemand die super lig/liga bancomer/sadio mane gedaan heeft? Daar betaal je ook zieke prijzen voor!!
Iemand heeft het gedaan,
Superlig koste hem 182,400
Liga bancomer was nog meer
Sadio mane zit je ook op 200k ish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:53:
Alle SBC's gedaan en wat een drama zeg. Alleen de leenspelers/silver packs niet gedaan omdat het niet waard is.

Iemand die super lig/liga bancomer/sadio mane gedaan heeft? Daar betaal je ook zieke prijzen voor!!
Iemand heeft het gedaan,
Super lig ben ik zelf mee bezig. Er zijn een aantal dure spelers/teams maar die laat ik nog wel even voor wat het is. Het kan wel zoveel kosten maar je krijgt er ook een boel packs voor terug. Als er wat in zit is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:53:

Iemand heeft het gedaan,
Je moet ze ook doen voordat ze volledig gepricefixed zijn.
Ik heb liga bancomer MX gedaan omdat Gignac een Zlatan achtige spits is, volgens mij ben ik er weinig op achteruit gegaan hoewel het nogal afhankelijk is van wat je uit de reward packs krijgt.

Daarnaast moet je simpelweg ook afvragen of dat verlies ok is ivm wat zn speler als tradeable zou kosten.
Met Manu zou ik bijvoorbeeld skippen en Hazard halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:41:
[...]
Super lig ben ik zelf mee bezig. Er zijn een aantal dure spelers/teams maar die laat ik nog wel even voor wat het is. Het kan wel zoveel kosten maar je krijgt er ook een boel packs voor terug. Als er wat in zit is dat mooi meegenomen.
Met mijn packluck haal ik daar geen 200k uit, en om nou constant bezig te zijn om maar spelers te snipen vind ik ook niks.....
Bossie schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:44:
[...]
Je moet ze ook doen voordat ze volledig gepricefixed zijn.
Ik heb liga bancomer MX gedaan omdat Gignac een Zlatan achtige spits is, volgens mij ben ik er weinig op achteruit gegaan hoewel het nogal afhankelijk is van wat je uit de reward packs krijgt.

Daarnaast moet je simpelweg ook afvragen of dat verlies ok is ivm wat zn speler als tradeable zou kosten.
Met Manu zou ik bijvoorbeeld skippen en Hazard halen.
Tsja, maar dat is lastig om zelf die dingen samen te stellen. Ik pak zelf meestal een voorbeeldje en pas de dure spelers aan. Zo'n manu vind ik dan weer niks, past overigens ook niet in mijn team dus dat helpt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Iemand die weet of het rooster van squad battles nog een keer gereset wordt?

En welke sbc's krijg je het meeste waar voor je coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:08:

Het eerste kan je ingame zien, tweede op reddit (gebaseerd op futbin icm reward pack value).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:52:
[...]

Met mijn packluck haal ik daar geen 200k uit, en om nou constant bezig te zijn om maar spelers te snipen vind ik ook niks.....
Ik bied gewoon massaal op goedkope spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:08:

02:00 tot 10:00 tot 18:00 tot 02:00

Dat zijn de update tijden van SB in het weekend.

Door de weeks wordt hij altijd snacht's geupdate 02:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Heb o.a. Benzema en Sané gepacked dus daar nu een team mee gemaakt. Aangevuld met spelers als Asensio en Toure, team ziet er goed uit maar kost zo veel meer moeite om te scoren. Alleen Sané loopt 1 op 1, de rest (Benzema, Asensio en Vela) is niet vooruit te branden.

Wil of Borja Valero naar mijn eerste team halen, of Perotti weer van de bank halen. Dat zijn 2 CAMS die wedstrijden kunnen beslissen. Moet dus weer even gaan puzzelen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/azfcYWq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Nieuwevolger schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 01:56:
Pff dan verlies je de van de ai in squad battles omdat ze 4x acher elkaar scoren uit een een hoekschop scoren over 2 wedstrijden en zelf mis je de ene grote kans naar de ander door een keeper met onmogelijke reddingen.
SQ is echt zwaar gestript. Je kunt het best alles op professional spelen, dan win je er gewoon 9 van de 10. Op wereldklasse weet je echt niet waar je aan toe bent. Tenminste dat is mijn ervaring :).

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Mensen ervaring met Suarez? Zit erover te denken om Griezmann te vervangen aangezien deze bij een zuchtje wind al om ligt er Suarez fysiek een stuk sterker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Exodus FC schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:36:
[...]

SQ is echt zwaar gestript. Je kunt het best alles op professional spelen, dan win je er gewoon 9 van de 10. Op wereldklasse weet je echt niet waar je aan toe bent. Tenminste dat is mijn ervaring :).
Als ik 1-0 voor kom op proffesionel of wereldklasse win ik meestal wel door op de counter te spelen. Maar als eenmaal achter kom heb ik echt heel veel moeite terug te komen. En meestal onstaat die goal tegen met een perfecte voorzet die ingekopt wordt door een onmogelijke kopbal of hij wordt op een manier ingeschoten die bij jou zelf er nooit zo in zullen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:31
Exodus FC schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:36:
[...]

Op wereldklasse niveau moet je vooral geduld hebben; achterin geduldig rondtikken en vaak genoeg kan je een steekpass via de flanken geven (speel 4321). Of een 1-2 aangaan tussen je spits en middenvelder/vleugelspeler.

Ik heb het met Jur over squad battles gehad, en hij speelt op legendarisch, omdat je er a) meer punten voor kreeg en b) omdat de AI niet als laffe honden alles dichtgooit in tegenstelling tot wereldklasse. Het enige nadeel is wel dat op Legendarisch de AI elke kans scoort, en op wereldklasse ze nog wel eens een kans missen.
Nieuwevolger schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:46:
[...]

Als ik 1-0 voor kom op proffesionel of wereldklasse win ik meestal wel door op de counter te spelen. Maar als eenmaal achter kom heb ik echt heel veel moeite terug te komen. En meestal onstaat die goal tegen met een perfecte voorzet die ingekopt wordt door een onmogelijke kopbal of hij wordt op een manier ingeschoten die bij jou zelf er nooit zo in zullen vliegen.
Geduld en je hoofd koel houden vooral. En als dat niet lukt dan speel ik ultra aanvallend en hoge druk. Moet wel zeggen dat dit makkelijker offline gaat dan online, je hoofd koel houden :P

[ Voor 28% gewijzigd door chengbondkwok op 08-10-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:47
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

02:00 tot 10:00 tot 18:00 tot 02:00

Dat zijn de update tijden van SB in het weekend.

Door de weeks wordt hij altijd snacht's geupdate 02:00
Ah, viel me ook al op dat ik gisteren ineens 2 keer kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:48:
[...]

Op wereldklasse niveau moet je vooral geduld hebben; achterin geduldig rondtikken en vaak genoeg kan je een steekpass via de flanken geven (speel 4321). Of een 1-2 aangaan tussen je spits en middenvelder/vleugelspeler.

Ik heb het met Jur over squad battles gehad, en hij speelt op legendarisch, omdat je er a) meer punten voor kreeg en b) omdat de AI niet als laffe honden alles dichtgooit in tegenstelling tot wereldklasse. Het enige nadeel is wel dat op Legendarisch de AI elke kans scoort, en op wereldklasse ze nog wel eens een kans missen.
Dat valt ook wel weer mee, maar ook hier gooit de AI het dicht als ze eenmaal voorstaan.
Het merendeel van de potjes werd gisteren bij echter steeds beslist door een toevalstreffer bij de AI (rebound, gekraakt schot dat een aanvaller 1:1 zet etc).

Mijn issue is momenteel dat mijn gevaar alleen van de rechterkant komt, links moet ik nog een versterking halen. Het vreemde is wel dat mijn linkerspeler weer vaker scoort dan rechts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Geduld en je hoofd koel houden vooral. En als dat niet lukt dan speel ik ultra aanvallend en hoge druk. Moet wel zeggen dat dit makkelijker offline gaat dan online, je hoofd koel houden :P
Elke kans valt wel mee. Ik speel ook alle niet 85 rated teams met 100 op legendarisch. Je moet gewoon zorgen dat ze niet door het midden kunnen, je drukt/leidt ze dus als het ware elke keer naar de buitenkant dat ze hem voor moeten geven. Als je dan een aantal verdedigers hebt van rond de 190cm dan moet je wel in staat zijn om de bal weg te koppen waarna je kunt counteren. Altans zo probeer ik het vaak als een rustige opbouw niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

Elke kans valt wel mee. Ik speel ook alle niet 85 rated teams met 100 op legendarisch. Je moet gewoon zorgen dat ze niet door het midden kunnen, je drukt/leidt ze dus als het ware elke keer naar de buitenkant dat ze hem voor moeten geven. Als je dan een aantal verdedigers hebt van rond de 190cm dan moet je wel in staat zijn om de bal weg te koppen waarna je kunt counteren. Altans zo probeer ik het vaak als een rustige opbouw niet werkt.
Idd, het is soms echt gewoon echt voetbal qua mindset :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathnote124
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-04-2021
Weet iemand wanneer je precies de rewards krijgt voor de WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Hmmm... Twijfels. Wil een LF en RF voor in mijn Calcio/LaLiga elftal. Wat zouden jullie kiezen:
Squad: https://www.futbin.com/18/squad/307836
RF: https://www.futbin.com/18/compare/382/419/496
LF: https://www.futbin.com/18/compare/202/380/15490

Daarna kan ik mijn middelste CM vast wel kiezen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deathnote124 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:00:
Weet iemand wanneer je precies de rewards krijgt voor de WL?
Vorig jaar donderdagavond. 20u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:21:
Hmmm... Twijfels. Wil een LF en RF voor in mijn Calcio/LaLiga elftal. Wat zouden jullie kiezen:
Squad: https://www.futbin.com/18/squad/307836
RF: https://www.futbin.com/18/compare/382/419/496
LF: https://www.futbin.com/18/compare/202/380/15490

Daarna kan ik mijn middelste CM vast wel kiezen... ;)
Perisic links en Callejon rechts heb ik een tijdje mee gespeeld. Merk weinig van zijn 2* WF: http://www.futhead.com/18/players/1538/jose-callejon/

Heeft ook een goed uithoudingsvermogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff, na 45 minuten staat het 2-2 bij mij. Alweer scoort de ai 2x met een corner tegen mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
[...]

Dat valt me inderdaad op met Wereldklasse dat de CPU het echt compleet dicht gooit in sommige wedstrijden. Ook als de teamsterkte en teamchem laag zijn staat het potdicht. Legendarisch heb ik nog niet geprobeerd, zal een wat potjes proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Nieuwevolger schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:46:
[...]

Wat me vandaag ook opgevallen is tijdens SQ, dat ik in 5 potjes al 3 keer een 'comebackgoal' tegen gekregen heb. Ik scoor, daarna scoort de CPU direct, in alle 3 de wedstrijden scoorde de CPU na 2 minuten. Kort daarna krijg ik dan weer de gelegenheid om uit te breiden, maar dit is wel heel duidelijk in het script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Iemand al met Costa (Chelsea) gespeeld? Ben op zoek naar een spits met een link naar Borja Valero (niet Calcio A). Morata is dan natuurlijk ook een optie maar die prijs gaat nog wel zakken. Vrees ook dat Morata teveel speelt als Benzema en dat vond ik echt helemaal niets.

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 08-10-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:54
Het begint eindelijk een beetje te lopen in squad battles. Van de laatste 8 potjes, 5 gewonnen op legendary, waarvan 1 potje verloren in extra tijd. Hoop dat ik elite 3 nu kan vasthouden. Klopt het dat er nog 1 update komt om 18.00, dit is dan de laatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:45:
Iemand al met Costa (Chelsea) gespeeld? Ben op zoek naar een spits met een link naar Borja Valero (niet Calcio A). Morata is dan natuurlijk ook een optie maar die prijs gaat nog wel zakken. Vrees ook dat Morata teveel speelt als Benzema en dat vond ik echt helemaal niets.
Misschien is David Villa een optie, maar dan zul je waarschijnlijk meer spaanse spelers nodig hebben.

Mbt Squadbattles, ik begin me een beetje irriteren aan de grote hoeveelheid overtredingen die compleet genegeerd worden, het lijkt alsof je elk potje op amateur niveau 6e klas speelt waarbij de scheidsrechter na afloop gewoon een speler van de tegenstander blijkt te zijn.

Ik kan overigens als het een beetje meezit, vandaag Griezman (ipv Fekir) nog halen, of zou het verstandiger te zijn om door te grinden en dan vervolgens Poggy te halen (ipv Tolisso).

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 08-10-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Freshnub schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:53:
Het begint eindelijk een beetje te lopen in squad battles. Van de laatste 8 potjes, 5 gewonnen op legendary, waarvan 1 potje verloren in extra tijd. Hoop dat ik elite 3 nu kan vasthouden. Klopt het dat er nog 1 update komt om 18.00, dit is dan de laatste?
Ja in de game staat dat er nog een update komt over 3 uur en 50 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Ik heb Costa, maar nog weinig online gespeeld met hem. Alleen SQ op professional en wereldklasse. Maar ik vind hem erg fijn spelen, heb er een jager kaart op. Is sterk, snel, goed schot, kan koppen en positionering is top. Maar is wel echt een target man, zijn passing is duidelijk minder. Ik speel er met Firminho naast, die is dan weer stuk dynamischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien ik nog veel team fitness kaarten heb zit ik er aan te denken om gewoon 1 ultimate team te maken ipv het switchen tussen mijn 2 teams.

Welke formaties vinden jullie het fijnst spelen? Ik speel 4321 maar ervaar deze nog als wisselend. Meestal word ik op het middenveld wel weggetikt, maar ben ik dodelijk in de omschakeling.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:39
Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:39:
[...]

Naar de versie switchen met CAMS, en vervolgens de L/RCAM op free roam zetten.
4231-2 speelt leuk, maar je LM/RM zijn vergelijk als met 4212, waardoor je echt met de combinatie diep met sturen om ze te kunnen gebruiken terwijl in 4231 de CAMs simpelweg al diep staan.

edit: gaan we geen mega-player packs krijgen etc met OTW?
Heb deze al getest, vind het te smal. Moet echt de LM en RM in mijn team hebben.
Ga nu wat met custom tactics pielen, maar dat werkt ook nog niet echt.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:19:
Aangezien ik nog veel team fitness kaarten heb zit ik er aan te denken om gewoon 1 ultimate team te maken ipv het switchen tussen mijn 2 teams.

Welke formaties vinden jullie het fijnst spelen? Ik speel 4321 maar ervaar deze nog als wisselend. Meestal word ik op het middenveld wel weggetikt, maar ben ik dodelijk in de omschakeling.
Ik loop vooral voorin vast met 4231, het is vaak simpelweg te druk voorin, ben vooral benieuwd naar de ervaringen met 4312 en 41212 (CMs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Miss domme vraag maar ben al de hele middag aan het handelen. Denk dat ik al
meer dan 150 spelers heb gekocht en verkocht met een winst van rond 70k totaal. Kan je hiervoor geblokt worden omdat je teveel spelers koopt en verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:25:
meer dan 150 spelers heb gekocht en verkocht met een winst van rond 70k totaal. Kan je hiervoor geblokt worden omdat je teveel spelers koopt en verkoopt?
In fifa17 was het dat wanneer je erg actief was je tijdelijk niet kon handelen. Meestal duurde dit iets van een uur geloof ik. Zou mij niet verbazen als dit in fifa18 ook erin zal zitten. Erg irritant.
Bossie schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

Ik loop vooral voorin vast met 4231, het is vaak simpelweg te druk voorin, ben vooral benieuwd naar de ervaringen met 4312 en 41212 (CMs).
Ik heb mijn laliga team verkocht en focus mij nu op een bpl formatie. Ik focus mij wel op 4321 voorlopig. 1mln op de bank en nu maar eens rustig kijken voor upgrades voor mijn bpl team.

[ Voor 29% gewijzigd door Bean77 op 08-10-2017 16:31 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 25-09 14:33
Zo heb nu 24k punten moet genoeg zijn om in gold 2 te blijven. Je merkt wel Als Je alle games kan spelen dat je makkelijk elite moet halen. Heb nu ongeveer 50% van de matches gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Delano1992 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:25:
Ja dat kan, vorig jaar heb ik daar een block van 24 uur voor gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Zo maar mijn laatste 4 squad battles spelen om te zorgen dat ik in goud 1 blijf. Zou mooi kut zijn als dat uiteindelijk niet zou lukken want dan heb ik misschien wel 8 a 10 games voor niks gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 25-09 07:10
Ik speel nu IF Brozovic als CAM. Goeie speler, maar zit eraan te denken om m te verkopen omdat ik niet heel veel coins meer heb. Enige probleem is dat ik zo geen andere speler weet uit de serie A die op CAM kan spelen en ook niet heel veel kost. Hebben jullie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:26:
Ik speel nu IF Brozovic als CAM. Goeie speler, maar zit eraan te denken om m te verkopen omdat ik niet heel veel coins meer heb. Enige probleem is dat ik zo geen andere speler weet uit de serie A die op CAM kan spelen en ook niet heel veel kost. Hebben jullie suggesties?
@Beltoni noemde Borja Valero en Perotti een paar maal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Bossie schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:31:
[...]

@Beltoni noemde Borja Valero en Perotti een paar maal
Zal eens kijken naar Borja Valero! Ik vind de M/H workrate van Perotti heel vervelend op CAM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Iemand die Kane al geprobeerd heeft? Heb 130k om te besteden aan mijn BPL team. Mogelijk dat Kane ook POTM wordt en zijn prijs dan hard gaat stijgen. Heb op dit moment Antonio in de spits.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Valero is een fijne speler ja, zelf ook een spaanse voorhoede gehad.
Heb toen met Villa en Jonathan Viera (SP) gemaakt gespeeld.
Viera bevalt uitstekend. Nu weer terug op de cam positie en is nog steeds topscoorder. Veel goals en assists.
Van Villa inmiddels afscheid genomen.

Valero is weer terug naar mijn Calcio team.

In La liga nu op cam Viera en als spitsen Ben Yedder+ IF Bakambu

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb nu Mn wedstrijden van Squad battles gespeeld, zit met 29.800 punten ongeveer halverwege tussen goud 1 en elite 3. Hoop dat ik het vol hou om in goud 1 te blijven hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
EnzymeNL schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:35:
Iemand die Kane al geprobeerd heeft? Heb 130k om te besteden aan mijn BPL team. Mogelijk dat Kane ook POTM wordt en zijn prijs dan hard gaat stijgen. Heb op dit moment Antonio in de spits.
Wanneer wordt dat bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was helemaal klaar met Fifa gisterenavond. Stond 1-6 in WL. Vanmiddag 3 potjes gedaan. Vanavond nog wat. Sta nu op 11-6. :) Je moet gewoon smerig counter voetbal spelen net zoals 17. Dan is het een simpel spelletje. Ik blijf echter niet snappen hoe je moet verdedigen en hoe je kunt dribblen zoals mijn tegenstanders. Ik kan echt niks met de bal aan de voet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:33
Wanneer is het beste punt om in te kopen? Is dat vanavond of morgen omdat de WL is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:39
Zo vandaag mijn investeringen verkocht. Met die coins mijn team wat versterkt.

Lloris
Walker-azpilicueta-rudiger-rose
Bakayoko-kante
Willian-de bruyne-martial
Kluivert(88)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

RR21 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:11:
[...]

Wanneer wordt dat bekend gemaakt?
Stemmen kan tot dinsdag

[ Voor 3% gewijzigd door EnzymeNL op 08-10-2017 21:27 ]

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:07

Oekol

waka waka hey hey

Heb twee zaad team atm gewoon vanaf begin af aan en wil ook nog niet al te duren omdat ik handelen leuk vind. Nu had ik bedacht om met een OTW achtig teampje te spelen, voor de leuk en als ze update krijgen is het ook leuk voor de handel..

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/xTdfm/b2fc26f069.png

Enige tips voor -cheap- updates? Voor de Rossi twijfel of ik niet Parolo moet doen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
EnzymeNL schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:35:
Ik had m ook nog wel gewild, maar het is nu eigenlijk al te laat. Hij was eerst nog 50K...
Zit nu tegen de 100 aan en als ie Potm wordt kan dat nog wel eens meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ben pas net thuis en dus geen Squad battles kunnen doen vandaag. Nu net me eerste 4 gespeeld maar meende dat je nog 1 van je gemiste reeks nog kon doen? Hoe? Ik kom 500 puntjes te kort voor elite 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:41:
Hmm ben pas net thuis en dus geen Squad battles kunnen doen vandaag. Nu net me eerste 4 gespeeld maar meende dat je nog 1 van je gemiste reeks nog kon doen? Hoe? Ik kom 500 puntjes te kort voor elite 2 :(
Tering hé. Ik heb dinsdag t/m vrijdag alle wedstrijden gespeeld vandaag stuk of 10 en gisteren 4. Kom 4k te kort voor gold 1 heeft dus direct geen zin meer om die andere twee nog te spelen.

Welk niveau speel je? Professioneel wil soms wel soms niet, wereldklasse is echt geen doen :(. Zijn echt veels te veel potjes voor mij, beetje reden dat ik geen WL speel. In het weekend doe ik eigenlijk altijd wel wat anders.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:52:
[...]

Tering hé. Ik heb dinsdag t/m vrijdag alle wedstrijden gespeeld vandaag stuk of 10 en gisteren 4. Kom 4k te kort voor gold 1 heeft dus direct geen zin meer om die andere twee nog te spelen.

Welk niveau speel je? Professioneel wil soms wel soms niet, wereldklasse is echt geen doen :(. Zijn echt veels te veel potjes voor mij, beetje reden dat ik geen WL speel. In het weekend doe ik eigenlijk altijd wel wat anders.
Varieert van proffesional naar wereldklasse.

Baal er echt van, hele week alles gedaan, gisteren ook. Vandaag pas laat thuis en nu mis ik dus 8 wedstrijden..
had met wat geluk elite 1 nog kunnen halen. Maar sowieso 2. Najah tis niet anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:07:
[...]

Varieert van proffesional naar wereldklasse.

Baal er echt van, hele week alles gedaan, gisteren ook. Vandaag pas laat thuis en nu mis ik dus 8 wedstrijden..
had met wat geluk elite 1 nog kunnen halen. Maar sowieso 2. Najah tis niet anders :(
Respect, mij lukt het niet. Speel eigenlijk alles op semi-pro, dan win ik alleen met 6-0+ en als ik dan professioneel doe win ik of 'net' of ik ga er lachend af. Online vorig jaar in FUT speelde ik steady 2e divisie. Denk dus dat het vooraal aan m'n zaadteam ligt. Achja. Als m'n coinboosts op zijn ga ik waarschijnlijk sowieso stoppen. Bij elke 10 wedstrijden in een seizoen verdien ik meer geld bij degradatie/promotie dan via offline squad battles. Vind het helemaal niet leuk om tegen de computer te spelen :+

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/xTg0a/1c2d283f13.png
Uiteindelijk is het dit team geworden, ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 08-10-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
jaihel schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:35:
[...]

Zal eens kijken naar Borja Valero! Ik vind de M/H workrate van Perotti heel vervelend op CAM..
Stond ook te kijken van Perotti maar die speelt echt lekker en kost niets. Valero speelt heel anders maar die is echt goed. loopt volgens mij 1 op 1 qua goals en strooit ook met assists. Zoekt altijd de goede positie, vooral bij crosses. Bal terug leggen op 16 meter en beginnen met je celebration!

Ga mijn team nu omgooien. Touré, Benzema, Asensio en Vela eruit. Herrera, Valero, D. Costa en Pedro (of misschien Callejon) erin. Ben benieuwd, normaal gaat het wel lekker met grote, sterke spitsen. Vorig jaar stond Dzeko in de basis en dat speelde best lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tolisso verkocht voor bijna max prijs, die kan ik wel weer goedkoper terughalen zodra hij weer in packs zit.
Alles bijelkaar geschraapt, en Pogba gehaald, volgende target is Griezman voor LCAM, maar dat word een lange grind helaas.

https://www.futbin.com/18/squad/10777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat kan ik me kapot ergeren aan de AI en de scheids. AI mag alles doen, omver beuken enzo. Ik doe wat en ik krijg vrije trappen tegen. Dit slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 12:54

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok vraagje?

Ik ben sinds deze versie (fifa 18) ook eens begonnen met FUT. Ik snap er geen snars van.

De chemie tussen mijn spelers blijft gewoon laag. Ik heb ze allemaal uit hetzelfde land. Ik heb geen idee welke kenmerken ik moet kijken of mensen bij elkaar passen.

Wat ik al gedaan heb :

Youtube video's bekeken , de ingame help er opna geslagen etc. Maar de meeste video's zijn al te technish voor mij.

We kan mij korte simpele tips geven om een beter elftal te krijgen.

Bovendien vind ik het vrij irritant , dat als ik met mijn squad bezig ben , dat ik alleen mijn active spelers kan zien (basis 11 , subs en reserves).. Is er geen optie dat je je al je spelers kunt zien om zo een goed elftal samen te stellen. Ik probeer wel eens de squad builder , maar dat helpt ook geen zak.

En mijn laatste vraag , de loans die je hebt , als je ze in de basis 11 hebt staan en ze spelen , dan gaat er een wedstrijd af. Maar wat gebeurt met de Loan spelers die je niet opsteld?

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven op mijn vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Beltoni schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:22:
[...]

Ga mijn team nu omgooien. Touré, Benzema, Asensio en Vela eruit. Herrera, Valero, D. Costa en Pedro (of misschien Callejon) erin. Ben benieuwd, normaal gaat het wel lekker met grote, sterke spitsen. Vorig jaar stond Dzeko in de basis en dat speelde best lekker.
Ik zit ook te twijfelen om met een sterke spits te spelen. Speel nu met Vardy en dat gaat prima. Maar denk dat een spits zoals Diego Costa of Kane misschien wel fijner speelt. Heb af en toe met Giroud gespeeld en dat ging wel lekker in combinatie met 2 snelle vleugelspelers (Sane & Sterling).

Wat zijn jullie ervaringen met Diego Costa, Kane of een andere sterke BPL-spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 11:36
Stronkie schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:24:
Ok vraagje?

Ik ben sinds deze versie (fifa 18) ook eens begonnen met FUT. Ik snap er geen snars van.

De chemie tussen mijn spelers blijft gewoon laag. Ik heb ze allemaal uit hetzelfde land. Ik heb geen idee welke kenmerken ik moet kijken of mensen bij elkaar passen.

Wat ik al gedaan heb :

Youtube video's bekeken , de ingame help er opna geslagen etc. Maar de meeste video's zijn al te technish voor mij.

We kan mij korte simpele tips geven om een beter elftal te krijgen.

Bovendien vind ik het vrij irritant , dat als ik met mijn squad bezig ben , dat ik alleen mijn active spelers kan zien (basis 11 , subs en reserves).. Is er geen optie dat je je al je spelers kunt zien om zo een goed elftal samen te stellen. Ik probeer wel eens de squad builder , maar dat helpt ook geen zak.

En mijn laatste vraag , de loans die je hebt , als je ze in de basis 11 hebt staan en ze spelen , dan gaat er een wedstrijd af. Maar wat gebeurt met de Loan spelers die je niet opsteld?

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven op mijn vragen.
Wat is je team? Gebruik even de squad builder op futhead.com of futbin.com dan kunnen we helpen :)

Als je een loan speler op de bank hebt zitten gaat er niks vanaf.

En ja je kan al je spelers zien als je op speler toevoegen klikt en de filter op niks zet, of je gebruikt een van de filters natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:17
dutchgio schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:31:
[...]

Ik had m ook nog wel gewild, maar het is nu eigenlijk al te laat. Hij was eerst nog 50K...
Zit nu tegen de 100 aan en als ie Potm wordt kan dat nog wel eens meer worden.
Dit inderdaad, en daarnaast is er momenteel geen enkele Harry Kane (normaal kaartje) te vinden op de Xbox in ieder geval. Allemaal al opgekocht door pricefixers die hem er pas op zetten als hij POTM is natuurlijk. :P

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:33
Morgen inkopen of nu wat is het slimste mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Iemand ervaring met griezmann?

Zou een leuke upgrade zijn voor : http://www.futhead.com/18/squads/694786/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is de verwachting rondom de icons? Als ik het goed begreep komen er icon upgrade SBCs. Is hier al iets over bekend?

Edit:

Dit vind ik terug op Reddit. De kans dat het deze week is, is vanwege "Throwback Thursday". Iets wat we meer gaan zien de komende weken.

Nobody knows anything for sure yet. My guess is that any icon can be used, but that the more desirable players will require more icons and a higher rated squad. So, for example maybe 1 icon and an 86 rated squad for Schmeichel. Maybe 4 icons and an 88 rated squad for Henry.
I think we could see the first SBC this week.

[ Voor 66% gewijzigd door Vissert op 09-10-2017 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
Vanochtend Bakayoko(?) uit mijn weekly pack, nog even snel SBC gedaan en kreeg Sterling. Weer even 30k erbij. Dan maar Fabregas of Iniesta voor Saul halen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Beltoni op 09-10-2017 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:52:
Vanochtend Bakayoko(?) uit mijn weekly pack, nog even snel SBC gedaan en kreeg Sterling. Weer even 30k erbij. Dan maar Fabregas of Iniesta voor Saul halen :D
Sterling gaat voor 15k nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
rolandos582 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 03:21:
Iemand ervaring met griezmann?

Zou een leuke upgrade zijn voor : http://www.futhead.com/18/squads/694786/
Ja pass, dribbel en schot zijn geweldig. Merk alleen dat hij nogal makkelijk van de bal gezet wordt waardoor ikzelf nog twijfel om hem te vervangen voor suarez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Vissert schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:57:
[...]

Sterling gaat voor 15k nu?
9.5 op Xbox, die andere knakker ging voor 22k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:06:
[...]

9.5 op Xbox, die andere knakker ging voor 22k.
Oh ik had het Bakayo deel gemist. Vond je nogal ambitieus om alleen sterling voor 30k te slijten :+ Iets met maandagochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:45:
Wat is de verwachting rondom de icons? Als ik het goed begreep komen er icon upgrade SBCs. Is hier al iets over bekend?

Edit:

Dit vind ik terug op Reddit. De kans dat het deze week is, is vanwege "Throwback Thursday". Iets wat we meer gaan zien de komende weken.

Nobody knows anything for sure yet. My guess is that any icon can be used, but that the more desirable players will require more icons and a higher rated squad. So, for example maybe 1 icon and an 86 rated squad for Schmeichel. Maybe 4 icons and an 88 rated squad for Henry.
I think we could see the first SBC this week.
Ik hoop het niet, aangezien een van de goedkoopste icons mijn enige echte optie momenteel is voor de Linksback positie (frans team --> Petit 85)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-09 07:34
Met welke spelers traden jullie eigenlijk? Range tussen 2/7k. Aangezien ik veel trade met Nacho Fernández maar die toch in waarde daalt zoek ik nieuwe spelers om mee te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Valt wel mee eigenlijk met de daling van de prijzen op maandagochtend zo lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:10:
[...]

Ik hoop het niet, aangezien een van de goedkoopste icons mijn enige echte optie momenteel is voor de Linksback positie (frans team --> Petit 85)
En die heb je nog niet ingekocht? Ik zou voor de zekerheid hem nu al halen. Ze zullen niet starten met een Ronaldo SBC maar prijzen van alle icons zullen gaan stijgen.

Zeker als je meerdere icons nodig hebt voor een upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
Vissert schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:07:
[...]

Oh ik had het Bakayo deel gemist. Vond je nogal ambitieus om alleen sterling voor 30k te slijten :+ Iets met maandagochtend...
Kan je aub mijn typo aanpassen in de quote? Had hem zelf snel aangepast, blijkbaar niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Wanneer krijg je de beloningen van de squad battles? Ik had vanmorgen alleen het wekelijke pre order pakje en verder niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Bossie schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:18:
Tolisso verkocht voor bijna max prijs, die kan ik wel weer goedkoper terughalen zodra hij weer in packs zit.
Alles bijelkaar geschraapt, en Pogba gehaald, volgende target is Griezman voor LCAM, maar dat word een lange grind helaas.

https://www.futbin.com/18/squad/10777
Zijn niet alle spelers ten alle tijden beschikbaar in packs dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
RemkoDJ schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:17:
Wanneer krijg je de beloningen van de squad battles? Ik had vanmorgen alleen het wekelijke pre order pakje en verder niets...
Heb je Squad Battles zelf geopend en je prijzen geclaimd?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 14:34
RemkoDJ schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:17:
Kan niet via de web app, je zult op je console of pc moeten inloggen en dan kun je ze claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
jaihel schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Zijn niet alle spelers ten alle tijden beschikbaar in packs dan?
In de week van een in-form kaart is alleen die kaart uit packs te halen; de 'gewone' kaart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
SlqmLqck schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:21:
[...]

Kan niet via de web app, je zult op je console of pc moeten inloggen en dan kun je ze claimen.
Ah, vandaar... Logisch eigenlijk ook :) Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
huis-r schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:31:
Valt wel mee eigenlijk met de daling van de prijzen op maandagochtend zo lijkt het...
Precies dit ja.. zag net perisic startprijs 2400 maar net te laat met bod doen en 5 min later bieden zo op elke perisic minimaal 3100😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:26

nexhil

BAM!

Ik heb echt nog nooit zo'n goed team in FUT gehad als wat ik nu heb. Toch verlies ik bijna elk potje. Ik kan mijn vinger er gewoon niet opleggen hoe dat komt. Tegenstanders slalommen gewoon door mijn verdediging heen alsof er sneeuwpoppen staan.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/k4826e.png

Vooralsnog geeft fifa 18 mij alleen frustraties. Ben echt met moeite in divisie acht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Laatst online: 16-10-2021
nexhil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:35:
Ik heb echt nog nooit zo'n goed team in FUT gehad als wat ik nu heb. Toch verlies ik bijna elk potje. Ik kan mijn vinger er gewoon niet opleggen hoe dat komt. Tegenstanders slalommen gewoon door mijn verdediging heen alsof er sneeuwpoppen staan.

[afbeelding]

Vooralsnog geeft fifa 18 mij alleen frustraties. Ben echt met moeite in divisie acht gekomen.
Heb er ook last van

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01:02

[afbeelding]

Als je merkt dat je moeite hebt met verdedigen, ga je je opstelling daar toch iets meer op aanpassen? Je hebt nu 1 verdedigend ingestelde middenvelder, wat ervoor zorgt dat je tegenstander gewoon enorm snel bij je achterste 4 terecht komt. Probeer dus eens een andere opstelling, of wijzig je tactiek. Verdedigen is gewoon een enorm cruciaal onderdeel deze FIFA, dus pas daar je opstelling, tactiek en speelwijze ook op aan :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaihel

[afbeelding]

Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk. Je hebt Verratti als meest defensieve middenvelder, terwijl hij veel beter tot zijn recht zou komen op de plek van Ben Arfa. Dus Verratti op LCM en dan Fabinho op CDM. Dat zou al ongelofelijk veel moeten helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Maurice079 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:41:
[...]

Als je merkt dat je moeite hebt met verdedigen, ga je je opstelling daar toch iets meer op aanpassen? Je hebt nu 1 verdedigend ingestelde middenvelder, wat ervoor zorgt dat je tegenstander gewoon enorm snel bij je achterste 4 terecht komt. Probeer dus eens een andere opstelling, of wijzig je tactiek. Verdedigen is gewoon een enorm cruciaal onderdeel deze FIFA, dus pas daar je opstelling, tactiek en speelwijze ook op aan :)
Gewoon genoeg scoren helpt ook. Tegenstander 4? Scoor jij er 5 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
[...]

Hmm niet alles is natuurlijk opstelling en dergelijke, no offence maar het is ook een kwestie van kwaliteit. Dus pas je aan qua verdedigen aan de huidige Fifa. Probeer niet elke bal te onderscheppen maar kies beter je momenten. Op youtube zijn er genoeg videos te vinden die je uitleggen hoe je het beste kan verdedigen. Kijk daar eens naar. Als je merkt dat het dan al beter gaat, maar het is nog steeds te 'open' achterin, ga dan inderdaad eens kijken om een CDM te plaatsen.

Maar goed, ik heb eerst dus wat videos gekeken, daarna aan de slag gegaan. Promoveer zonder moeite. Verdedig afwachten en scherp zodra een bal net wat te ver van een voet springt bv. Of ik laat de tegenstander zijn draai/trucje doen voor mijn speler (afstand houden) en grijp dan in.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 14:20

[afbeelding]

Welk niveau haal je gemakkelijk met Squad Battles? Met verdedigen is het belangrijk om LT/L2 te gebruiken, daarbij is een standing tackle nu "chargeable". Dus hoe langer je deze indrukt, hoe steviger de tackle is. Dus van belang om niet die button te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01:02
rolandos582 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Gewoon genoeg scoren helpt ook. Tegenstander 4? Scoor jij er 5 😃
Da's ook een manier, maar da's vaak wat minder prettig voor mijn bloeddruk haha :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
dutchgio schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:22:
[...]

In de week van een in-form kaart is alleen die kaart uit packs te halen; de 'gewone' kaart niet.
Maar Tolisso heeft toch geen IF kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Beltoni schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:52:
Iniesta misschien, aanvallend wel leuk maar niks defensiefs. Fabregas is useless. Zeker voor 30-40k
Laat me weten hoe iniesta is

[ Voor 3% gewijzigd door rolandos582 op 09-10-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
  • Laatst online: 24-09 22:53
jaihel schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:48:
[...]

Maar Tolisso heeft toch geen IF kaart?
Nee OTW kaart, dus nog meer waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 14:20
[...]

Vind het dan wel weer zonde dat ze na die patch weer terug zijn gegaan naar iets makkelijker verdedigen, nu is het weer mogelijk om alles met de middenvelders te doen. Waardoor iedereen weer super verdedigend gaat spelen en counteren. Verdedigers blokken wel schoten voor je, dus gewoon zorgen dat je genoeg achterin houdt. Terwijl de keren dat ze door m'n benen passen niet op 1 hand te tellen is. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 91Nick
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik zit nog steeds met het probleem dat ik mijn wekelijkse pakjes niet ontvang, heb het spel fysiek gekocht (Ronaldo edition) en de code ingevoerd in de store, vervolgens is er een bestand gedownload maar tot op heden nog geen wekelijks pakketje gehad. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
JeeHaaa schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:48:
[...]

Nee OTW kaart, dus nog meer waard :)
Ja, dat weet ik. :)
Maar nu is het me niet meer duidelijk.

Er wordt gezegd dat de gewone kaart van Tolisso niet gepulled kan worden tijdens de week van IF kaarten. Maar er zijn in principe toch iedere week IF kaarten beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:23
Jeroendedoem schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Als er mensen op pc dit ook willen doen, count me in aswell.
Ik doe ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend niks in de pakjes, maar dat is ook niet zo verassend :P

Afgelopen weekend iets van 200-250 gouden fitness kaarten verkocht voor 400 bin (95% was bin prijs)

Nu beetje aan het wachten totdat Kante en Luiz wat goedkoper worden en ondertussen kijken naar een epische spits in mijn bpl formatie. Shearer en Hernandez moeten wel leuk lijken. Lukaku OTW vind ik nog wat te prijzig voor zijn stats (maar wat als hij 4 IF's pak :P). Lastig lastig.
Jammer dat je geen rente krijgt over je coins :P

Pagina: 1 ... 30 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs