Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
L1 stuur je zoch een speler weg of denk ik nu verkeerdVerwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:58:
[...]
Gebruik de l1 en r1 knoppen of de LB RB.
Als je de bal hebt en je doet L1 gaat je medespeler in je zichtveld diep.
Als je de bal hebt en je doet R1 dan komt je medespeler IN de bal.
Ik gebruik veel r1 en passen zodat je 1-tweetjes doet. Of ik doe stuur me voorhoede speler gewoon diep met R1.
28 of 13 variant?Bean77 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:52:
[...]
Ben nu ook rustig aan het handelen met gouden contract kaarten. Had er nog een hele voorraad van, dus met bin 400 erop gezet en elke ronde verkoop ik er wel 7 tot 10. Ik heb geen haast, dus lekker rustig marges pakken zo.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik verkoop ze nu met een prijs van 1500, worden regelmatig al een paar kaartjes opgepikt terwijl dit tijdens het weekend nog meer gaat toenemen.Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:25:
[...]
De prijzen liggen nu nog "laag". BIN gaat nu rond 900/950 gok ik. Ik ga de prijs in de gaten houden en bij een prijs van 1500/2000 gooi ik er een zooi op de markt. Ik verwacht zondag al meer schaarste.
En anders bewaar ik ze. Heb de coins niet direct nodig en met die 200k kan ik zondagavond weer inslaan.
Heb er nog 280 op voorraad
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ook zoiets. Wordt aardig verdienen als ze rond de 1500 of meer waard gaan worden.Bossie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:32:
[...]
Ik verkoop ze nu met een prijs van 1500, worden regelmatig al een paar kaartjes opgepikt terwijl dit tijdens het weekend nog meer gaat toenemen.
Sorry heb het even gemist. Gaat om gouden squad fitness? Oppikken doordeweek voor 800 en in het weekend weg doen voor 1500?Bossie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:32:
[...]
Ik verkoop ze nu met een prijs van 1500, worden regelmatig al een paar kaartjes opgepikt terwijl dit tijdens het weekend nog meer gaat toenemen.
PSN/Steam: Xamsix
400 buy now? En misschien idee om zoals Niels al aangaf die conditie kaarten er tegelijk op te knallen voor 1500?Bean77 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:52:
[...]
Ben nu ook rustig aan het handelen met gouden contract kaarten. Had er nog een hele voorraad van, dus met bin 400 erop gezet en elke ronde verkoop ik er wel 7 tot 10. Ik heb geen haast, dus lekker rustig marges pakken zo.
Verwijderd
Hier geen problemen in de web app.
Ja 400 bin.servival7 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:10:
[...]
400 buy now? En misschien idee om zoals Niels al aangaf die conditie kaarten er tegelijk op te knallen voor 1500?
Fitness te koop aanbieden heb ik nog geen haast mee. Eens zien hoe het loopt na de eerste WL.
Ik ben je even gevolgd en heb een deel contractkaarten gekocht voor 200BIN. Opnieuw te koop gezet voor 400. En direct enkele verkocht!Bean77 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:52:
[...]
Als je dat met een volle transferlijst van 100 doet dan verkoop je er altijd wel wat. Niet de grootste winsten, maar als je het druk hebt hoef je alleen af en toe snel te relisten.Drossie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:42:
[...]
Ik ben je even gevolgd en heb een deel contractkaarten gekocht voor 200BIN. Opnieuw te koop gezet voor 400. En direct enkele verkocht!
I like how you keep the mouse running...
Hoeveel winst maak je zo op een dag?Bean77 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:47:
[...]
Als je dat met een volle transferlijst van 100 doet dan verkoop je er altijd wel wat. Niet de grootste winsten, maar als je het druk hebt hoef je alleen af en toe snel te relisten.
Wat willen we doen zit ook op de pc?Jeroendedoem schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:51:
[...]
Als er mensen op pc dit ook willen doen, count me in aswell.
Doe de math
Maar ik neem aan dat je niet 24 uur per dag elk uur relist
Ook zie ik overal dat mensen met deze opstelling de backs opdracht geven om achter te blijven. Maar hierdoor worden de ruimtes voorin alleen nog maar kleiner.
http://www.futhead.com/18/squads/700951/
Vooral de driehoek Zlatan Eriksen Kane speelt heerlijk, tikken tegenstanders helemaal zoek.
Heb nu nog 70k over, kan ik hopelijk snel een goede keeper komen, want merk dat Mignolet toch tekort komt.
Cech? Lloris?PeacockSR4 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:31:
Nadat ik Kevin de Bruyne IF heb verkocht voor zo'n 600k dit team samengesteld:
Vooral de driehoek Zlatan Eriksen Kane speelt heerlijk, tikken tegenstanders helemaal zoek.
Heb nu nog 70k over, kan ik hopelijk snel een goede keeper komen, want merk dat Mignolet toch tekort komt.
Kanté? Wat natuurlijk geen keeper is, want ik lees niet goed ..

[ Voor 16% gewijzigd door FraxleNL op 06-10-2017 16:39 ]
Hij houdt wel veel tegen, maar zou m niet op goal zetten.FraxleNL schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:39:
[...]
Kanté? Wat natuurlijk geen keeper is, want ik lees niet goed ..
Verwijderd
De game blijft natuurlijk ook lachwekkend, bij m'n eerste tegengoal onderschepte ik de bal drie keer, maar rolde hij toch onder m'n voet door oid, terwijl het hele zachte ballen over lange afstand waren, ik kon ze echt makkelijk bewust onderscheppen.
Op dit moment gebruik ik Cech (gepackt). Kost maar ~30k en heeft de trait Long Thrower.PeacockSR4 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:31:
Nadat ik Kevin de Bruyne IF heb verkocht voor zo'n 600k dit team samengesteld:
Enige nadeel is dat hij bij corners alles wegstompt.
Edit: Ben er super tevreden over, pakt enorm veel
[ Voor 4% gewijzigd door laviolette op 06-10-2017 16:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het een erg groot risico.Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:58:
Otw salah wat is jullie idee daarover? Gaat hij het goed blijven doen bij Liverpool of is het een groot risico hem te kopen. Hij is 225k
Wij hebben geen glazen bol.Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:58:
Otw salah wat is jullie idee daarover? Gaat hij het goed blijven doen bij Liverpool of is het een groot risico hem te kopen. Hij is 225k
Gezien zijn eerste wedstrijden gaat hij denk ik wel goed doen bij Liverpool. Alleen of de prijs het waard is?Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:58:
Verwijderd
Verwijderd
Risico is hoog omdat hij nu heel veel kost. 1 langdurige blessure en dat kaartje valt terug naar 60k kid. Mogelijk rendement is ook hoog omdat hij nog enorm veel duurder kan worden. Nog 3 informs (wat niet ontdenkbaar is) en hij kost een miljoen.Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:58:
Vergelijk met Kessie of Semedo. Die kosten nu niet veel maar na 3 informs nog steeds niet. Je terugval is minder maar je mogelijke remdement ook.
Is net echt beleggen; hoeveel risico accepteer je en welk doel heb je met je belegging? Grote verschil met echt beleggen is dat het eigenlijk allemaal niet uitmaakt als je er naast zit.
Ik ben het zelfde van plan. Ik spee nu 4-3-3 met de punt naar achter maar als ik tegen een 4-3-1-2 speel staan de spitsen van de tegenstander altijd vrij.Exodus FC schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:50:
Ondertussen bij de vijfde formatie beland, 41212-2, en dat lijkt vooralsnog het meest stabiel qua aanval en verdediging. Maar wat is het anders dan vorig jaar, waar ik vorig jaar zonder probleem in één keer door stoomde naar divisie 4 lijkt het er op dat ik divisie 8 nog een keer opnieuw mag gaan doen
Precies dit, voorhoede van de tegenstander staat altijd 3 meter voor mijn verdediging om zo makkelijk de bal aan te nemen. What to do hieraan? CT veranderen of de formatie op de schop gooien?!Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:54:
[...]
Ik ben het zelfde van plan. Ik spee nu 4-3-3 met de punt naar achter maar als ik tegen een 4-3-1-2 speel staan de spitsen van de tegenstander altijd vrij.
PSN: Kidjuh
CT veranderenKidjuh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:00:
[...]
Precies dit, voorhoede van de tegenstander staat altijd 3 meter voor mijn verdediging om zo makkelijk de bal aan te nemen. What to do hieraan? CT veranderen of de formatie op de schop gooien?!
Pressure omhoog? of ook Aggression?
PSN: Kidjuh
Ik heb het 55-65-40-cov staan. Agressie zou ik niet veel hoger doen.
Edit, overigens geheel nieuwe speler. Dus geen fifa17 etc gespeeld.
[ Voor 22% gewijzigd door rolandos582 op 06-10-2017 18:53 ]
Verwijderd
Ik heb Aurier en Sanchez en bewaar ze beide. Ze spelen bij 1 van de betere PL teams. Blijft ook PL dus ze blijven sowieso wel waardevast.Razz89 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:57:
Ik heb nu otw sanchez otw aurier en otw walker gepackt.. wat is jullie visie bij alle 3? Verkopen of toch nog ff gokje wagen op hopelijk een if? Twijfel vooral bij walker.. sanchez en aurier opzich goed gevoel over maar heb coins nodig voor me main team
Altijd moeite met het zoeken naar de juiste spelers voor een goede chemistry. Ik merk dat ik steeds teveel spelers aanpas waardoor het geheel niet meer klopt.
Iemand tips? 1 sterspeler en daar een team omheen bouwen?
Daarnaast. Welke opstelling is ideaal?
Met 1 spits kom ik te weinig tot scoren. Twee spitsen werkt beter, maar ik speel altijd met een CAM voor de verbindende factor. Echter met twee op de vleugel word ik weer overlopen op het middenveld en met 3 CM mis ik juist de breedte in het veld.
wijze woorden
PSN: xMaurice93
Het is niet de speler die ik wilde, maar ga zeker niet klagen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Speelt erg fijn tot dusver. 41212-2 staat erg compact. Ik vond 41212 ook al niet slecht spelen maar met een LH en RH ligt er toch veel ruimte. Door met CM te spelen staat het team goed compact. Instellingen op counter dan zakt het team goed in, staat het compact en speelt het snel naar voren. Ben er tot nu toe tevreden over.Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:54:
[...]
Ik ben het zelfde van plan. Ik spee nu 4-3-3 met de punt naar achter maar als ik tegen een 4-3-1-2 speel staan de spitsen van de tegenstander altijd vrij.
Bij mij ook! Mag ook wel een keerMaurice079 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:04:
@RR21 bij mij is het pack inmiddels weer beschikbaar! Bij jou ook? :-)
Verwijderd
Klopt, het was wat vroeg vanmorgen.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:54:
[...]
L1 stuur je zoch een speler weg of denk ik nu verkeerd?
Met L1 stuur je medespeler diep, met R1 komt ie in de bal.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Dat staat er gewoon bij het kiezen van niveau: de coins per wedstrijd worden hoger bij een hoger, de prijzen na je eindklassering veranderen niet.KookSpook schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:54:
Met fut draft offline, is het dan zo dat hoe hoger level je kiest hoe meer gold packs je krijgt na vier gewonnen wedstrijden?
Hier precies hetzelfde.. vorig jaar jojode ik grotendeels tussen 2 en 3, af en toe een keer 1 en heel af en toe een keer 4. Nu in div6 de eerste 6 potten kansloos verlorenExodus FC schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:50:
Ondertussen bij de vijfde formatie beland, 41212-2, en dat lijkt vooralsnog het meest stabiel qua aanval en verdediging. Maar wat is het anders dan vorig jaar, waar ik vorig jaar zonder probleem in één keer door stoomde naar divisie 4 lijkt het er op dat ik divisie 8 nog een keer opnieuw mag gaan doen

O sorry overheen gelezen, iets met te weinig koffie... thanksVerwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:08:
[...]
Dat staat er gewoon bij het kiezen van niveau: de coins per wedstrijd worden hoger bij een hoger, de prijzen na je eindklassering veranderen niet.
Je moet wel beseffen dat nu fifa net uit is het moeilijker in hogere divisies te komen is. Omdat er veel goeie concurrentie na verloop van tijd wordt dit steeds makkelijker omdat de goeie spelers steeds hoger raken.Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:10:
[...]
Hier precies hetzelfde.. vorig jaar jojode ik grotendeels tussen 2 en 3, af en toe een keer 1 en heel af en toe een keer 4. Nu in div6 de eerste 6 potten kansloos verloren
Ja dat is ook wel weer zo, maar het contrast is zo groot, eerst win je 20 potten op rij en nu zit ik op een lose streak van 16. Met een enkele winstpartij of gelijk spel tussendoor. Het is ook niet zo dat ik alle potjes nipt verlies, word soms gewoon weggespeeldNieuwevolger schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 08:51:
[...]
Je moet wel beseffen dat nu fifa net uit is het moeilijker in hogere divisies te komen is. Omdat er veel goeie concurrentie na verloop van tijd wordt dit steeds makkelijker omdat de goeie spelers steeds hoger raken.
Zie squadbuilder op FUTBINjaihel schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:37:
Kan ik Draxler als RF gebruiken in een franse 4-3-2-1 formatie ivm zijn chem? Ik vind Di Maria te duur en voor de rest zijn er weinig smaken in de Ligue 1, op Lucas na misschien. Als LF ben ik van plan om Payet te gaan gebruiken.
Ik verwoorde het niet helemaal goed. Ik bedoelde meer van is Draxler nog speelbaar als hij maar 6 chem heeft :-)
Volgens mij kijkt de matchmaking er ook naar als jij er 20 wint dat je gematcht wordt aan spelers die procentueel een soortgelijke winstmarge hebben. Dus kom je automatisch tegen veel sterkere tegenstanders. Van de eerste 10 won ik er ook iets van de 7. Daarna werden de tegenstands veel sterker, dus denk ik dat ik gewoon gematcht wordt met andere spelers met een 70% winstratio.Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:24:
[...]
Ja dat is ook wel weer zo, maar het contrast is zo groot, eerst win je 20 potten op rij en nu zit ik op een lose streak van 16. Met een enkele winstpartij of gelijk spel tussendoor. Het is ook niet zo dat ik alle potjes nipt verlies, word soms gewoon weggespeeld
EA even mailen. Collega heeft dit ook gehad en na een mailtje had hij weer toegang tot de transfermarkt.rolandos582 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:52:
Wat moet je eigenlijk doen om de transferlist op de webapp te unlocken? Heb toch zeker al redelijk wat potjes gespeeld.
Edit, overigens geheel nieuwe speler. Dus geen fifa17 etc gespeeld.
Zou wel goed gaan, kleine stat penalty maar daar merk je ingame weinig van.jaihel schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
Ik verwoorde het niet helemaal goed. Ik bedoelde meer van is Draxler nog speelbaar als hij maar 6 chem heeft :-)
Lijkt me wel een speler die de laatste 20/30m op is.

Mijn huidige team, nog 50.000 te besteden. Wat zou je aanpassen? #fut #fifa18
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je keeper en een goede CAM. Cech voor een kleine 30K. Hou je nog 20K over voor een CAM zoals Cazorla (beweeglijker) /Rooney (betere stamina en strength).Mars18 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:05:
[afbeelding]

Huidige squad. Heb pas potje of 4 a 5 gespeeld. Heb enorm veel geluk gehad met packs van SBCs.
Ketia, fellaini en eriksen uit pakje. Verder nog Kessie en Sigurðsson OTW uit pakjes gekregen en die weer verkocht voor Bonnuci OTW.
Cazorla heeft stamina voor 30 minuten, aangezien een CAM erg belangrijk is in deze formatie zou ik simpelweg daar in investeren (Eriksen, KDB, Fabrepass (sorry bean), etcchengbondkwok schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:30:
[...]
Je keeper en een goede CAM. Cech voor een kleine 30K. Hou je nog 20K over voor een CAM zoals Cazorla (beweeglijker) /Rooney (betere stamina en strength).
Als je compact verdedigd, kan je altijd Fellaini IF eens proberen, dat was in FUT17 een slopert terwijl je hem door zijn traits altijd veilig kan aanspelen.
Klopt, alleen heeft hij maar een budget van 50K. Verder is een goede keeper ook belangrijk en dat is Bravo echt niet.Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:24:
[...]
Cazorla heeft stamina voor 30 minuten, aangezien een CAM erg belangrijk is in deze formatie zou ik simpelweg daar in investeren (Eriksen, KDB, Fabrepass (sorry bean), etc
Als je compact verdedigd, kan je altijd Fellaini IF eens proberen, dat was in FUT17 een slopert terwijl je hem door zijn traits altijd veilig kan aanspelen.
My bad, ik zie nu pas linksboven de waarde van zijn team is ipv zijn coinschengbondkwok schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:52:
[...]
Klopt, alleen heeft hij maar een budget van 50K. Verder is een goede keeper ook belangrijk en dat is Bravo echt niet.
wijze woorden
Daar lijkt het wel op idd, dan zal het bij de volgende speelsessie wel weer een stuk beter gaanExodus FC schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:00:
[...]
Volgens mij kijkt de matchmaking er ook naar als jij er 20 wint dat je gematcht wordt aan spelers die procentueel een soortgelijke winstmarge hebben. Dus kom je automatisch tegen veel sterkere tegenstanders. Van de eerste 10 won ik er ook iets van de 7. Daarna werden de tegenstands veel sterker, dus denk ik dat ik gewoon gematcht wordt met andere spelers met een 70% winstratio.
David luiz verkopen, coutinho verkopen.Mars18 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:05:
[afbeelding]
Rudiger terugkopen en eriksen kopen
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Oh meen je? Gewoon het algemene emailadres en een mooi verhaaltje verzinnen of gewoon straight to the point?chengbondkwok schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
EA even mailen. Collega heeft dit ook gehad en na een mailtje had hij weer toegang tot de transfermarkt.
Wel even erbij vertellen wat je van het weekend gaat doen ja.rolandos582 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:10:
[...]
Oh meen je? Gewoon het algemene emailadres en een mooi verhaaltje verzinnen of gewoon straight to the point?
Verdedigend staat het dan wel weer prima.
Iemand nog tips om dit wat te tweaken via custom tactics?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Vaak is dat wel zo, tenminste bij mij. Ik herinner me dat ik vorig jaar me moeiteloos door divisie 2 speelde, en in divisie 1 alle wedstrijden achter elkaar verloor. Daarna kreeg ik weer tegenstanders van gelijk niveau.Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:29:
[...]
Daar lijkt het wel op idd, dan zal het bij de volgende speelsessie wel weer een stuk beter gaan
Heeft allemaal te maken met hoeveel druk de tegenstander zet, ook vanwege zijn opstelling. Opstellingen werken een beetje zoals "Pokémon", sommige zijn sterker tegen andere, andere weer zwakker of gaan gelijk op.Grudgie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:10:
Soms is mijn team niet vooruit te branden en dan lukt de AI alles. Kan overal doorheen lopen, mijn spelers doen niks. En als ik iets wil dan krijg ik een dikke beuk ofzo maar kan gewoon. Soms is het niet te geloven. Best wel frusterend.
Klopt dat heb ik ook ervaren vorig jaar. Ben daarbij ook wel eens terug gevallen van 1 naar 4. Ik had (tegen beter weten in) gehoopt dat het dit jaar wat minder extreem zou zijn.Exodus FC schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:07:
[...]
Vaak is dat wel zo, tenminste bij mij. Ik herinner me dat ik vorig jaar me moeiteloos door divisie 2 speelde, en in divisie 1 alle wedstrijden achter elkaar verloor. Daarna kreeg ik weer tegenstanders van gelijk niveau.
Uitstekend!Exodus FC schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:06:
Wat is jullie ervaring met Renato Sanchez?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Aangezien zondag nacht de squad battle's afloopt. Wordt op 18:00 zondag ook nog de teamroosters gerefreshed?
[ Voor 41% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-10-2017 18:37 ]
Op Futbin in de Squad Builder kun je de speler positie aanpassen en zien wat het doet met de chem.Nieuwevolger schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:22:
Iemand die weet of rv/lv's een hogere chemistry in de spits hebben dan lb/rb's?
Aangezien zondag nacht de squad battle's afloopt. Wordt op 18:00 zondag ook nog de teamroosters gerefreshed?
gaat lekker met dit team nu. Ruiz is lekker bezig ook.Korkss schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:41:
[...]
David luiz verkopen, coutinho verkopen.
Rudiger terugkopen en eriksen kopen
Nu 3x op rij gewonnen, begin is er
Wat is rudiger zijn voordeel?
Heb shaw als links back standin gehaald.
Vorig jaar was die erg goed, al heeft die nu een downgrade
Naar de versie switchen met CAMS, en vervolgens de L/RCAM op free roam zetten.Korkss schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:03:
Ik speel 4-2-3-1 (2) dus met een LM en RM. Vind deze opstelling echt lekker spelen, maar heb soms het gevoel, dat mijn spelers er niet snel genoeg uit komen om aan te vallen.
Verdedigend staat het dan wel weer prima.
Iemand nog tips om dit wat te tweaken via custom tactics?
4231-2 speelt leuk, maar je LM/RM zijn vergelijk als met 4212, waardoor je echt met de combinatie diep met sturen om ze te kunnen gebruiken terwijl in 4231 de CAMs simpelweg al diep staan.
edit: gaan we geen mega-player packs krijgen etc met OTW?
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 07-10-2017 19:52 ]
Speelt toch weer heel anders.
Speelt heerlijk. Ik heb mijn cm's en cam op free roam staan en je merkt dat ze overal zijn.Razz89 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:06:
Mensen ervaring met een 41212(2) opstelling? Heb nu 4411 maar loopt totaal niet..
Verwijderd
Kijk voor de grap eens de wedstrijd terug als je ook squad battles speelt (knop naast resume match). Je gaat dan wel zien wat er mis is met het spel. Naar mijn mening is de passing er echt op achteruit gegaan zoals je hier bijvoorbeeld ziet.dutchgio schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:27:
Na de patch geen enkele online wedstrijd meer gewonnen.
Speelt toch weer heel anders.
Enige wat je nu nog kunt doen, zowel online als offline is afwachtend spelen.
Het is veel meer dan alleen de keepers en schoten wat ze aangepast hebben, in een noodgreep om de 'korfbaluitslagen' te voorkomen.
Het probleem is =namelijk dat ik elke spelers handmatig opzoeken wel erg lang vind duren.. Voorheen gebruikte ik hier futbin voor, maar die is verre van up to date.
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Futbin om te kijken wel spelers interessant zijn, vervolgens handmatig checken op de transfermarkt.Daimen schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:14:
Hoe checken jullie snel de prijzen om spelers te listen? Heb heel veel spelers van SBC's, die ik allemaal wil verkopen.
Het probleem is =namelijk dat ik elke spelers handmatig opzoeken wel erg lang vind duren.. Voorheen gebruikte ik hier futbin voor, maar die is verre van up to date.
Ik heb er ondertussen 5 geprobeerd en 4121-2 speelt verreweg het beste voor mij. En dat terwijl ik normaal altijd met wingers / brede formaties speel.Razz89 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:06:
Mensen ervaring met een 41212(2) opstelling? Heb nu 4411 maar loopt totaal niet..
Ja ik zelf speel ook altijd met wingers maar ben met deze formatie geëindigd in fifa 17 en beviel me goed.. dus dan zal ik vanaf morgen toch terugstappen naar 41212 (2). Thanqs voor de reactiesExodus FC schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:58:
[...]
Ik heb er ondertussen 5 geprobeerd en 4121-2 speelt verreweg het beste voor mij. En dat terwijl ik normaal altijd met wingers / brede formaties speel.
Eens. Soms heb je 10 minuten dat spelers makkelijk de bal onderscheppen en de andere keer loopt de ai er een beetje dom bij en missen ze ballen die makkelijk onderschept had kunnen worden of lopen er rustig bij ipv hun man te dekken.Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:44:
[...]
Kijk voor de grap eens de wedstrijd terug als je ook squad battles speelt (knop naast resume match). Je gaat dan wel zien wat er mis is met het spel. Naar mijn mening is de passing er echt op achteruit gegaan zoals je hier bijvoorbeeld ziet.
Enige wat je nu nog kunt doen, zowel online als offline is afwachtend spelen.
Verwijderd
Van 3-9 naar 9-9, hopelijk kan ik dat nog een paar potjes doortrekken. De 40 ga ik nooit halen, maar dat is niet anders.Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:42:
Nou jongens, slechtste WL-start ooit, 3-8. Dacht juist dat ik het nieuwe verdedigen wel redelijk onder de knie tov van de gemiddelde spelers, weet wel dat ik geen topper ben, maar dit is wel echt dramatisch. Vorig jaar in eerste maand op PS4 goud 2 gehaald. Speel wel met heel matige teams, maar dat is niet eens waar het per se aan ligt naar mijn gevoel.
De game blijft natuurlijk ook lachwekkend, bij m'n eerste tegengoal onderschepte ik de bal drie keer, maar rolde hij toch onder m'n voet door oid, terwijl het hele zachte ballen over lange afstand waren, ik kon ze echt makkelijk bewust onderscheppen.
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs