Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:25:
[...]

De prijzen liggen nu nog "laag". BIN gaat nu rond 900/950 gok ik. Ik ga de prijs in de gaten houden en bij een prijs van 1500/2000 gooi ik er een zooi op de markt. Ik verwacht zondag al meer schaarste.

En anders bewaar ik ze. Heb de coins niet direct nodig en met die 200k kan ik zondagavond weer inslaan.
Ben nu ook rustig aan het handelen met gouden contract kaarten. Had er nog een hele voorraad van, dus met bin 400 erop gezet en elke ronde verkoop ik er wel 7 tot 10. Ik heb geen haast, dus lekker rustig marges pakken zo.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:58:
[...]

Gebruik de l1 en r1 knoppen of de LB RB.

Als je de bal hebt en je doet L1 gaat je medespeler in je zichtveld diep.
Als je de bal hebt en je doet R1 dan komt je medespeler IN de bal.

Ik gebruik veel r1 en passen zodat je 1-tweetjes doet. Of ik doe stuur me voorhoede speler gewoon diep met R1.
L1 stuur je zoch een speler weg of denk ik nu verkeerd :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Ben nu ook rustig aan het handelen met gouden contract kaarten. Had er nog een hele voorraad van, dus met bin 400 erop gezet en elke ronde verkoop ik er wel 7 tot 10. Ik heb geen haast, dus lekker rustig marges pakken zo.
28 of 13 variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
28 variant

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:25:
[...]

De prijzen liggen nu nog "laag". BIN gaat nu rond 900/950 gok ik. Ik ga de prijs in de gaten houden en bij een prijs van 1500/2000 gooi ik er een zooi op de markt. Ik verwacht zondag al meer schaarste.

En anders bewaar ik ze. Heb de coins niet direct nodig en met die 200k kan ik zondagavond weer inslaan.
Ik verkoop ze nu met een prijs van 1500, worden regelmatig al een paar kaartjes opgepikt terwijl dit tijdens het weekend nog meer gaat toenemen.

Heb er nog 280 op voorraad :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Ik verkoop ze nu met een prijs van 1500, worden regelmatig al een paar kaartjes opgepikt terwijl dit tijdens het weekend nog meer gaat toenemen.

Ik ook zoiets. Wordt aardig verdienen als ze rond de 1500 of meer waard gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bossie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Sorry heb het even gemist. Gaat om gouden squad fitness? Oppikken doordeweek voor 800 en in het weekend weg doen voor 1500?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:14
Welk platform? PS4, XBO of PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
[...]

400 buy now? En misschien idee om zoals Niels al aangaf die conditie kaarten er tegelijk op te knallen voor 1500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD EA fix je servers een keer man. Wat gebeurd er bij dat bedrijf zitten ze steeds daar maar te luieren voor hun money's??? FUT server druk bezet... slecht slecht slecht dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevo92
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:28
Ik kon ook al niks meer doen in de fut 18 web app :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sevo92 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:31:
Ik kon ook al niks meer doen in de fut 18 web app :(
Hier geen problemen in de web app.
servival7 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

400 buy now? En misschien idee om zoals Niels al aangaf die conditie kaarten er tegelijk op te knallen voor 1500?
Ja 400 bin.
Fitness te koop aanbieden heb ik nog geen haast mee. Eens zien hoe het loopt na de eerste WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 04:26
[...]

Ik ben je even gevolgd en heb een deel contractkaarten gekocht voor 200BIN. Opnieuw te koop gezet voor 400. En direct enkele verkocht!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Drossie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:42:
[...]

Ik ben je even gevolgd en heb een deel contractkaarten gekocht voor 200BIN. Opnieuw te koop gezet voor 400. En direct enkele verkocht!
Als je dat met een volle transferlijst van 100 doet dan verkoop je er altijd wel wat. Niet de grootste winsten, maar als je het druk hebt hoef je alleen af en toe snel te relisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Wat is jullie ervaring met BPL keepers? Ik heb nu Sergio Romero op doel en die keept de ene wedstrijd als een muur en de andere als een zoutzak.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Laatst online: 24-09 04:26
Bean77 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:47:
[...]

Als je dat met een volle transferlijst van 100 doet dan verkoop je er altijd wel wat. Niet de grootste winsten, maar als je het druk hebt hoef je alleen af en toe snel te relisten.
Hoeveel winst maak je zo op een dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik doen Walker OTW verkopen en dan 50-60k bijleggen en Salah OTW kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Jeroendedoem schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Als er mensen op pc dit ook willen doen, count me in aswell.
Wat willen we doen zit ook op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:14
Drossie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

Hoeveel winst maak je zo op een dag?
Doe de math :) Een dag bestaat uit 24 uur per ronde is 1 uur. Dus 24 x 7 a 10. En het ligt eraan of je de kaarten al had gepacked of voor 200 koopt. :)

Maar ik neem aan dat je niet 24 uur per dag elk uur relist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Hoe geef je een goed indraaiende voorzet vanaf de flank? Ik zie regelmatig dat de keeper hierbij niet uit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Hoe zorgen jullie er bij 4-1-2-1-2 (2) voor dat er voor ruimte ontstaat? Ik loop gewoon elke keer vast tegen een muur van 6 tegenstanders. Ik krijg totaal geen ruimte voor een schot.

Ook zie ik overal dat mensen met deze opstelling de backs opdracht geven om achter te blijven. Maar hierdoor worden de ruimtes voorin alleen nog maar kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Pre order pack die was verdwenen is terecht! Nog meer mensen deel van dit goede nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Nadat ik Kevin de Bruyne IF heb verkocht voor zo'n 600k dit team samengesteld:
http://www.futhead.com/18/squads/700951/

Vooral de driehoek Zlatan Eriksen Kane speelt heerlijk, tikken tegenstanders helemaal zoek.
Heb nu nog 70k over, kan ik hopelijk snel een goede keeper komen, want merk dat Mignolet toch tekort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:07
PeacockSR4 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:31:

Vooral de driehoek Zlatan Eriksen Kane speelt heerlijk, tikken tegenstanders helemaal zoek.
Heb nu nog 70k over, kan ik hopelijk snel een goede keeper komen, want merk dat Mignolet toch tekort komt.
Cech? Lloris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:27

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Kanté? Wat natuurlijk geen keeper is, want ik lees niet goed .. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door FraxleNL op 06-10-2017 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:11
FraxleNL schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:39:
[...]

Kanté? Wat natuurlijk geen keeper is, want ik lees niet goed .. |:(
Hij houdt wel veel tegen, maar zou m niet op goal zetten. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens, slechtste WL-start ooit, 3-8. Dacht juist dat ik het nieuwe verdedigen wel redelijk onder de knie tov van de gemiddelde spelers, weet wel dat ik geen topper ben, maar dit is wel echt dramatisch. Vorig jaar in eerste maand op PS4 goud 2 gehaald. Speel wel met heel matige teams, maar dat is niet eens waar het per se aan ligt naar mijn gevoel.

De game blijft natuurlijk ook lachwekkend, bij m'n eerste tegengoal onderschepte ik de bal drie keer, maar rolde hij toch onder m'n voet door oid, terwijl het hele zachte ballen over lange afstand waren, ik kon ze echt makkelijk bewust onderscheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
PeacockSR4 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:31:

Op dit moment gebruik ik Cech (gepackt). Kost maar ~30k en heeft de trait Long Thrower.
Enige nadeel is dat hij bij corners alles wegstompt.

Edit: Ben er super tevreden over, pakt enorm veel ;).

[ Voor 4% gewijzigd door laviolette op 06-10-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Otw salah wat is jullie idee daarover? Gaat hij het goed blijven doen bij Liverpool of is het een groot risico hem te kopen. Hij is 225k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:58:
Otw salah wat is jullie idee daarover? Gaat hij het goed blijven doen bij Liverpool of is het een groot risico hem te kopen. Hij is 225k
Ik vind het een erg groot risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Wij hebben geen glazen bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Gezien zijn eerste wedstrijden gaat hij denk ik wel goed doen bij Liverpool. Alleen of de prijs het waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het zelf ook veel coins. Heb liever een lukaku otw maar zoveel coins zijn er helaas niet. Walker denk ik zowieso maar verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Risico is hoog omdat hij nu heel veel kost. 1 langdurige blessure en dat kaartje valt terug naar 60k kid. Mogelijk rendement is ook hoog omdat hij nog enorm veel duurder kan worden. Nog 3 informs (wat niet ontdenkbaar is) en hij kost een miljoen.

Vergelijk met Kessie of Semedo. Die kosten nu niet veel maar na 3 informs nog steeds niet. Je terugval is minder maar je mogelijke remdement ook.

Is net echt beleggen; hoeveel risico accepteer je en welk doel heb je met je belegging? Grote verschil met echt beleggen is dat het eigenlijk allemaal niet uitmaakt als je er naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Ondertussen bij de vijfde formatie beland, 41212-2, en dat lijkt vooralsnog het meest stabiel qua aanval en verdediging. Maar wat is het anders dan vorig jaar, waar ik vorig jaar zonder probleem in één keer door stoomde naar divisie 4 lijkt het er op dat ik divisie 8 nog een keer opnieuw mag gaan doen :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Exodus FC schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:50:
Ondertussen bij de vijfde formatie beland, 41212-2, en dat lijkt vooralsnog het meest stabiel qua aanval en verdediging. Maar wat is het anders dan vorig jaar, waar ik vorig jaar zonder probleem in één keer door stoomde naar divisie 4 lijkt het er op dat ik divisie 8 nog een keer opnieuw mag gaan doen :|
Ik ben het zelfde van plan. Ik spee nu 4-3-3 met de punt naar achter maar als ik tegen een 4-3-1-2 speel staan de spitsen van de tegenstander altijd vrij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:54:
[...]

Ik ben het zelfde van plan. Ik spee nu 4-3-3 met de punt naar achter maar als ik tegen een 4-3-1-2 speel staan de spitsen van de tegenstander altijd vrij.
Precies dit, voorhoede van de tegenstander staat altijd 3 meter voor mijn verdediging om zo makkelijk de bal aan te nemen. What to do hieraan? CT veranderen of de formatie op de schop gooien?!

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:00:
[...]

Precies dit, voorhoede van de tegenstander staat altijd 3 meter voor mijn verdediging om zo makkelijk de bal aan te nemen. What to do hieraan? CT veranderen of de formatie op de schop gooien?!
CT veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Pressure omhoog? of ook Aggression?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:09:
[...]

Pressure omhoog? of ook Aggression?
Ik heb het 55-65-40-cov staan. Agressie zou ik niet veel hoger doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:59
Wat moet je eigenlijk doen om de transferlist op de webapp te unlocken? Heb toch zeker al redelijk wat potjes gespeeld.

Edit, overigens geheel nieuwe speler. Dus geen fifa17 etc gespeeld.

[ Voor 22% gewijzigd door rolandos582 op 06-10-2017 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik heb nu otw sanchez otw aurier en otw walker gepackt.. wat is jullie visie bij alle 3? Verkopen of toch nog ff gokje wagen op hopelijk een if? Twijfel vooral bij walker.. sanchez en aurier opzich goed gevoel over maar heb coins nodig voor me main team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:57:
Ik heb nu otw sanchez otw aurier en otw walker gepackt.. wat is jullie visie bij alle 3? Verkopen of toch nog ff gokje wagen op hopelijk een if? Twijfel vooral bij walker.. sanchez en aurier opzich goed gevoel over maar heb coins nodig voor me main team
Ik heb Aurier en Sanchez en bewaar ze beide. Ze spelen bij 1 van de betere PL teams. Blijft ook PL dus ze blijven sowieso wel waardevast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:09
Vind het ultimate team maar lastig.
Altijd moeite met het zoeken naar de juiste spelers voor een goede chemistry. Ik merk dat ik steeds teveel spelers aanpas waardoor het geheel niet meer klopt.

Iemand tips? 1 sterspeler en daar een team omheen bouwen?
Daarnaast. Welke opstelling is ideaal?

Met 1 spits kom ik te weinig tot scoren. Twee spitsen werkt beter, maar ik speel altijd met een CAM voor de verbindende factor. Echter met twee op de vleugel word ik weer overlopen op het middenveld en met 3 CM mis ik juist de breedte in het veld.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:27
@RR21 bij mij is het pack inmiddels weer beschikbaar! Bij jou ook? :-)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Lacazette OTW gepacked :)
Het is niet de speler die ik wilde, maar ga zeker niet klagen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:54:
[...]

Speelt erg fijn tot dusver. 41212-2 staat erg compact. Ik vond 41212 ook al niet slecht spelen maar met een LH en RH ligt er toch veel ruimte. Door met CM te spelen staat het team goed compact. Instellingen op counter dan zakt het team goed in, staat het compact en speelt het snel naar voren. Ben er tot nu toe tevreden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Maurice079 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:04:
@RR21 bij mij is het pack inmiddels weer beschikbaar! Bij jou ook? :-)
Bij mij ook! Mag ook wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:54:
[...]
L1 stuur je zoch een speler weg of denk ik nu verkeerd :P ?
Klopt, het was wat vroeg vanmorgen.
Met L1 stuur je medespeler diep, met R1 komt ie in de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Met fut draft offline, is het dan zo dat hoe hoger level je kiest hoe meer gold packs je krijgt na vier gewonnen wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Had een gare simpele fut beginners doelstelling gedaan en kreeg coutinho als beloning. Heb ik al gekocht. Dus nu 40.000 muntjes rijker

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KookSpook schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:54:
Met fut draft offline, is het dan zo dat hoe hoger level je kiest hoe meer gold packs je krijgt na vier gewonnen wedstrijden?
Dat staat er gewoon bij het kiezen van niveau: de coins per wedstrijd worden hoger bij een hoger, de prijzen na je eindklassering veranderen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:41
Exodus FC schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:50:
Hier precies hetzelfde.. vorig jaar jojode ik grotendeels tussen 2 en 3, af en toe een keer 1 en heel af en toe een keer 4. Nu in div6 de eerste 6 potten kansloos verloren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:08:
[...]

Dat staat er gewoon bij het kiezen van niveau: de coins per wedstrijd worden hoger bij een hoger, de prijzen na je eindklassering veranderen niet.
O sorry overheen gelezen, iets met te weinig koffie... thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:10:
[...]

Hier precies hetzelfde.. vorig jaar jojode ik grotendeels tussen 2 en 3, af en toe een keer 1 en heel af en toe een keer 4. Nu in div6 de eerste 6 potten kansloos verloren :/
Je moet wel beseffen dat nu fifa net uit is het moeilijker in hogere divisies te komen is. Omdat er veel goeie concurrentie na verloop van tijd wordt dit steeds makkelijker omdat de goeie spelers steeds hoger raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nieuwevolger schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 08:51:
[...]

Je moet wel beseffen dat nu fifa net uit is het moeilijker in hogere divisies te komen is. Omdat er veel goeie concurrentie na verloop van tijd wordt dit steeds makkelijker omdat de goeie spelers steeds hoger raken.
Ja dat is ook wel weer zo, maar het contrast is zo groot, eerst win je 20 potten op rij en nu zit ik op een lose streak van 16. Met een enkele winstpartij of gelijk spel tussendoor. Het is ook niet zo dat ik alle potjes nipt verlies, word soms gewoon weggespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:10
Kan ik Draxler als RF gebruiken in een franse 4-3-2-1 formatie ivm zijn chem? Ik vind Di Maria te duur en voor de rest zijn er weinig smaken in de Ligue 1, op Lucas na misschien. Als LF ben ik van plan om Payet te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:37:
Kan ik Draxler als RF gebruiken in een franse 4-3-2-1 formatie ivm zijn chem? Ik vind Di Maria te duur en voor de rest zijn er weinig smaken in de Ligue 1, op Lucas na misschien. Als LF ben ik van plan om Payet te gaan gebruiken.
Zie squadbuilder op FUTBIN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 07:10
Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:48:
[...]

Zie squadbuilder op FUTBIN :)
Ik verwoorde het niet helemaal goed. Ik bedoelde meer van is Draxler nog speelbaar als hij maar 6 chem heeft :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:24:
[...]

Ja dat is ook wel weer zo, maar het contrast is zo groot, eerst win je 20 potten op rij en nu zit ik op een lose streak van 16. Met een enkele winstpartij of gelijk spel tussendoor. Het is ook niet zo dat ik alle potjes nipt verlies, word soms gewoon weggespeeld :D
Volgens mij kijkt de matchmaking er ook naar als jij er 20 wint dat je gematcht wordt aan spelers die procentueel een soortgelijke winstmarge hebben. Dus kom je automatisch tegen veel sterkere tegenstanders. Van de eerste 10 won ik er ook iets van de 7. Daarna werden de tegenstands veel sterker, dus denk ik dat ik gewoon gematcht wordt met andere spelers met een 70% winstratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
rolandos582 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:52:
Wat moet je eigenlijk doen om de transferlist op de webapp te unlocken? Heb toch zeker al redelijk wat potjes gespeeld.

Edit, overigens geheel nieuwe speler. Dus geen fifa17 etc gespeeld.
EA even mailen. Collega heeft dit ook gehad en na een mailtje had hij weer toegang tot de transfermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:54:
[...]

Ik verwoorde het niet helemaal goed. Ik bedoelde meer van is Draxler nog speelbaar als hij maar 6 chem heeft :-)
Zou wel goed gaan, kleine stat penalty maar daar merk je ingame weinig van.
Lijkt me wel een speler die de laatste 20/30m op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hoezo zijn contracten zo goedkoop eigenlijk? Bij de oudere fifa's betaalde je op het begin meestal meer dan 300 coins. Nu heb je een gouden voor 150. Ik snap dat er veel packs worden gekocht, maar de vraag zal toch ook heel hoog moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/uy9ucjevs8rl3.png

Mijn huidige team, nog 50.000 te besteden. Wat zou je aanpassen? #fut #fifa18

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Mars18 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:05:
[afbeelding]

Je keeper en een goede CAM. Cech voor een kleine 30K. Hou je nog 20K over voor een CAM zoals Cazorla (beweeglijker) /Rooney (betere stamina en strength).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Laatst online: 23-09 16:10
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l7Urc3q.jpg

Huidige squad. Heb pas potje of 4 a 5 gespeeld. Heb enorm veel geluk gehad met packs van SBCs.

Ketia, fellaini en eriksen uit pakje. Verder nog Kessie en Sigurðsson OTW uit pakjes gekregen en die weer verkocht voor Bonnuci OTW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:30:
[...]

Je keeper en een goede CAM. Cech voor een kleine 30K. Hou je nog 20K over voor een CAM zoals Cazorla (beweeglijker) /Rooney (betere stamina en strength).
Cazorla heeft stamina voor 30 minuten, aangezien een CAM erg belangrijk is in deze formatie zou ik simpelweg daar in investeren (Eriksen, KDB, Fabrepass (sorry bean), etc

Als je compact verdedigd, kan je altijd Fellaini IF eens proberen, dat was in FUT17 een slopert terwijl je hem door zijn traits altijd veilig kan aanspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb forsberg gehaald voor op de cam positie voor mijn bundisliga team. Maar ik vertrouw er al niks van aangezien die zo goedkoop is (1000 coins (!)). Ik ga maar doorsparen voor thomas muller op cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:24:
[...]

Cazorla heeft stamina voor 30 minuten, aangezien een CAM erg belangrijk is in deze formatie zou ik simpelweg daar in investeren (Eriksen, KDB, Fabrepass (sorry bean), etc

Als je compact verdedigd, kan je altijd Fellaini IF eens proberen, dat was in FUT17 een slopert terwijl je hem door zijn traits altijd veilig kan aanspelen.
Klopt, alleen heeft hij maar een budget van 50K. Verder is een goede keeper ook belangrijk en dat is Bravo echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Klopt, alleen heeft hij maar een budget van 50K. Verder is een goede keeper ook belangrijk en dat is Bravo echt niet.
My bad, ik zie nu pas linksboven de waarde van zijn team is ipv zijn coins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:09
Heb zelf Ross Barkley als CAM. Goede stamina, hard schot en goedkoop :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Exodus FC schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Volgens mij kijkt de matchmaking er ook naar als jij er 20 wint dat je gematcht wordt aan spelers die procentueel een soortgelijke winstmarge hebben. Dus kom je automatisch tegen veel sterkere tegenstanders. Van de eerste 10 won ik er ook iets van de 7. Daarna werden de tegenstands veel sterker, dus denk ik dat ik gewoon gematcht wordt met andere spelers met een 70% winstratio.
Daar lijkt het wel op idd, dan zal het bij de volgende speelsessie wel weer een stuk beter gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Nu online
Mars18 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:05:
[afbeelding]

David luiz verkopen, coutinho verkopen.

Rudiger terugkopen en eriksen kopen _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:59
chengbondkwok schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
EA even mailen. Collega heeft dit ook gehad en na een mailtje had hij weer toegang tot de transfermarkt.
Oh meen je? Gewoon het algemene emailadres en een mooi verhaaltje verzinnen of gewoon straight to the point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

rolandos582 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:10:
[...]

Oh meen je? Gewoon het algemene emailadres en een mooi verhaaltje verzinnen of gewoon straight to the point?
Wel even erbij vertellen wat je van het weekend gaat doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Nu online
Ik speel 4-2-3-1 (2) dus met een LM en RM. Vind deze opstelling echt lekker spelen, maar heb soms het gevoel, dat mijn spelers er niet snel genoeg uit komen om aan te vallen.
Verdedigend staat het dan wel weer prima.
Iemand nog tips om dit wat te tweaken via custom tactics?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:29:
[...]

Daar lijkt het wel op idd, dan zal het bij de volgende speelsessie wel weer een stuk beter gaan :+
Vaak is dat wel zo, tenminste bij mij. Ik herinner me dat ik vorig jaar me moeiteloos door divisie 2 speelde, en in divisie 1 alle wedstrijden achter elkaar verloor. Daarna kreeg ik weer tegenstanders van gelijk niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Soms is mijn team niet vooruit te branden en dan lukt de AI alles. Kan overal doorheen lopen, mijn spelers doen niks. En als ik iets wil dan krijg ik een dikke beuk ofzo maar kan gewoon. Soms is het niet te geloven. Best wel frusterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Grudgie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:10:
Soms is mijn team niet vooruit te branden en dan lukt de AI alles. Kan overal doorheen lopen, mijn spelers doen niks. En als ik iets wil dan krijg ik een dikke beuk ofzo maar kan gewoon. Soms is het niet te geloven. Best wel frusterend.
Heeft allemaal te maken met hoeveel druk de tegenstander zet, ook vanwege zijn opstelling. Opstellingen werken een beetje zoals "Pokémon", sommige zijn sterker tegen andere, andere weer zwakker of gaan gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Wat is jullie ervaring met Renato Sanchez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Exodus FC schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:07:
[...]

Vaak is dat wel zo, tenminste bij mij. Ik herinner me dat ik vorig jaar me moeiteloos door divisie 2 speelde, en in divisie 1 alle wedstrijden achter elkaar verloor. Daarna kreeg ik weer tegenstanders van gelijk niveau.
Klopt dat heb ik ook ervaren vorig jaar. Ben daarbij ook wel eens terug gevallen van 1 naar 4. Ik had (tegen beter weten in) gehoopt dat het dit jaar wat minder extreem zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Exodus FC schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:06:
Wat is jullie ervaring met Renato Sanchez?
Uitstekend!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Iemand die weet of rv/lv's een hogere chemistry in de spits hebben dan lb/rb's?

Aangezien zondag nacht de squad battle's afloopt. Wordt op 18:00 zondag ook nog de teamroosters gerefreshed?

[ Voor 41% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-10-2017 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Nieuwevolger schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:22:
Iemand die weet of rv/lv's een hogere chemistry in de spits hebben dan lb/rb's?

Aangezien zondag nacht de squad battle's afloopt. Wordt op 18:00 zondag ook nog de teamroosters gerefreshed?
Op Futbin in de Squad Builder kun je de speler positie aanpassen en zien wat het doet met de chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Korkss schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:41:
[...]

David luiz verkopen, coutinho verkopen.

Rudiger terugkopen en eriksen kopen _/-\o_
gaat lekker met dit team nu. Ruiz is lekker bezig ook.

Nu 3x op rij gewonnen, begin is er

Wat is rudiger zijn voordeel?

Heb shaw als links back standin gehaald.
Vorig jaar was die erg goed, al heeft die nu een downgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:03:
Ik speel 4-2-3-1 (2) dus met een LM en RM. Vind deze opstelling echt lekker spelen, maar heb soms het gevoel, dat mijn spelers er niet snel genoeg uit komen om aan te vallen.
Verdedigend staat het dan wel weer prima.
Iemand nog tips om dit wat te tweaken via custom tactics?
Naar de versie switchen met CAMS, en vervolgens de L/RCAM op free roam zetten.
4231-2 speelt leuk, maar je LM/RM zijn vergelijk als met 4212, waardoor je echt met de combinatie diep met sturen om ze te kunnen gebruiken terwijl in 4231 de CAMs simpelweg al diep staan.

edit: gaan we geen mega-player packs krijgen etc met OTW?

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 07-10-2017 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Ik wil ga eens een met wingers spelen alleen ik heb niet een mega budget. Wat zijn jullie ervaring met specifieke wingers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Mensen ervaring met een 41212(2) opstelling? Heb nu 4411 maar loopt totaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Na de patch geen enkele online wedstrijd meer gewonnen. :(
Speelt toch weer heel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 14:33
Razz89 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:06:
Mensen ervaring met een 41212(2) opstelling? Heb nu 4411 maar loopt totaal niet..
Speelt heerlijk. Ik heb mijn cm's en cam op free roam staan en je merkt dat ze overal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:27:
Na de patch geen enkele online wedstrijd meer gewonnen. :(
Speelt toch weer heel anders.
Kijk voor de grap eens de wedstrijd terug als je ook squad battles speelt (knop naast resume match). Je gaat dan wel zien wat er mis is met het spel. Naar mijn mening is de passing er echt op achteruit gegaan zoals je hier bijvoorbeeld ziet.

Enige wat je nu nog kunt doen, zowel online als offline is afwachtend spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Offline lukt het nog wel, maar als ik online probeer op te bouwen gaat het inderdaad fout op zo'n ineens raar afwijkende pass en de tegenstander knalt er dan met pace en steekballen zo doorheen.

Het is veel meer dan alleen de keepers en schoten wat ze aangepast hebben, in een noodgreep om de 'korfbaluitslagen' te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:55
Hoe checken jullie snel de prijzen om spelers te listen? Heb heel veel spelers van SBC's, die ik allemaal wil verkopen.

Het probleem is =namelijk dat ik elke spelers handmatig opzoeken wel erg lang vind duren.. Voorheen gebruikte ik hier futbin voor, maar die is verre van up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Heerlijk weer ouderwets 10 x op de paal schieten. Zo kennen we FIFA weer.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daimen schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:14:
Hoe checken jullie snel de prijzen om spelers te listen? Heb heel veel spelers van SBC's, die ik allemaal wil verkopen.

Het probleem is =namelijk dat ik elke spelers handmatig opzoeken wel erg lang vind duren.. Voorheen gebruikte ik hier futbin voor, maar die is verre van up to date.
Futbin om te kijken wel spelers interessant zijn, vervolgens handmatig checken op de transfermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Razz89 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:06:
Ik heb er ondertussen 5 geprobeerd en 4121-2 speelt verreweg het beste voor mij. En dat terwijl ik normaal altijd met wingers / brede formaties speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Exodus FC schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:58:
[...]

Ik heb er ondertussen 5 geprobeerd en 4121-2 speelt verreweg het beste voor mij. En dat terwijl ik normaal altijd met wingers / brede formaties speel.
Ja ik zelf speel ook altijd met wingers maar ben met deze formatie geëindigd in fifa 17 en beviel me goed.. dus dan zal ik vanaf morgen toch terugstappen naar 41212 (2). Thanqs voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:44:
[...]

Kijk voor de grap eens de wedstrijd terug als je ook squad battles speelt (knop naast resume match). Je gaat dan wel zien wat er mis is met het spel. Naar mijn mening is de passing er echt op achteruit gegaan zoals je hier bijvoorbeeld ziet.

Enige wat je nu nog kunt doen, zowel online als offline is afwachtend spelen.
Eens. Soms heb je 10 minuten dat spelers makkelijk de bal onderscheppen en de andere keer loopt de ai er een beetje dom bij en missen ze ballen die makkelijk onderschept had kunnen worden of lopen er rustig bij ipv hun man te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:42:
Nou jongens, slechtste WL-start ooit, 3-8. Dacht juist dat ik het nieuwe verdedigen wel redelijk onder de knie tov van de gemiddelde spelers, weet wel dat ik geen topper ben, maar dit is wel echt dramatisch. Vorig jaar in eerste maand op PS4 goud 2 gehaald. Speel wel met heel matige teams, maar dat is niet eens waar het per se aan ligt naar mijn gevoel.

De game blijft natuurlijk ook lachwekkend, bij m'n eerste tegengoal onderschepte ik de bal drie keer, maar rolde hij toch onder m'n voet door oid, terwijl het hele zachte ballen over lange afstand waren, ik kon ze echt makkelijk bewust onderscheppen.
Van 3-9 naar 9-9, hopelijk kan ik dat nog een paar potjes doortrekken. De 40 ga ik nooit halen, maar dat is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff dan verlies je de van de ai in squad battles omdat ze 4x acher elkaar scoren uit een een hoekschop scoren over 2 wedstrijden en zelf mis je de ene grote kans naar de ander door een keeper met onmogelijke reddingen.
Pagina: 1 ... 29 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs