Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

Gelezen maar staat niks over sbc op ps3
Een van de eerste google hits:

http://answers.ea.com/t5/...ow-up-on-ps3/td-p/6306465

Dus je kan bepaalde SBCs niet zien op de PS3? Dat is je probleem?

Je wil een duidelijk antwoord, maar jouw vraag is alles behalve duidelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door SR8 op 05-10-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:59
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:12:
[...]

Sowieso voor 100 teamgeest gaan.
Ja maar dat heb ik al?
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/c7095b19b7705fc5bf34b977a5414c65.jpg

Ben nieuw met fifa, gisteren voor het eerst begonnen en gaat wel aardig. Maar spelers upgraden etc heb ik geen ervaring mee. Heb nu zo'n 50k beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

Gelezen maar staat niks over sbc op ps3
Welke bronnen heb je zelf al geraadpleegd?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:13
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:30:
[...]

Net een Martinez IF verkocht voor 32K, terwijl je hem ook voor 20K kan krijgen. En had 'm voor 10.250 gekocht :)
Lekker toch. Ik ben echt heel blij met deze methode. Uiteindelijk moet je zorgen dat je 100 IF kan kopen en dan elk uur relisten via je telefoon. Dan verdien je ongeveer 50K per dag en je hoeft er echt niets voor te doen.

Straks of later als de PotM komt waarbij je any IF nodig hebt voor de SBC heb je een de beste payday ooit en verdien je een miljoen op die ene dag mits je genoeg IF hebt ingekocht uiteraard.

Helaas heb ik maar weinig IF Pablo Perez. Deze gaat hard omhoog als Aguero PotM gaat worden. Wel op tijd verkopen, want waarschijnlijk geen Argentijns IF nodig voor de SBC en dan crashed hij naar 10K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:39:
[...]

Lekker toch. Ik ben echt heel blij met deze methode. Uiteindelijk moet je zorgen dat je 100 IF kan kopen en dan elk uur relisten via je telefoon. Dan verdien je ongeveer 50K per dag en je hoeft er echt niets voor te doen.

Straks of later als de PotM komt waarbij je any IF nodig hebt voor de SBC heb je een de beste payday ooit en verdien je een miljoen op die ene dag mits je genoeg IF hebt ingekocht uiteraard.

Helaas heb ik maar weinig IF Pablo Perez. Deze gaat hard omhoog als Aguero PotM gaat worden. Wel op tijd verkopen, want waarschijnlijk geen Argentijns IF nodig voor de SBC en dan crashed hij naar 10K
Zeker lekker, ook andere spelers uit TOTW 1 al voor veel te veel verkocht, en weer teruggekocht omdat ze nog steeds zo goedkoop waren, en Pereira IF voor 18 gekocht en 40 verkocht. Verdien ook veel geld met andere random spelers listen, conditie (team en speler) etc. Zijn zoveel domme/lui mensen, heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

De luck hier, paar dagen geleden mijn Mane opgeofferd voor de POTM versie... dat deed pijn want gepacked en levert een behoorlijke coin op.... open ik de home league heroes beloning en wat denk je? weer een Mane! je zou bijna denken dat het opzet is (wel happy met de hogere Mane prijs inmiddels!!)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:37:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:37:
[...]

Maar ik kan alle challenges zien behalve die van quaresma en gignac, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
rolandos582 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:38:
[...]

Ja maar dat heb ik al?
[afbeelding]

Ben nieuw met fifa, gisteren voor het eerst begonnen en gaat wel aardig. Maar spelers upgraden etc heb ik geen ervaring mee. Heb nu zo'n 50k beschikbaar.
Hmm lastig met z'n hybrid team om versterkingen te kopen. Ik denk dat het handig is te richten op 1 competitie. Ik zou serie a, bundisliga of liga satander aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:38:
[...]

Welke bronnen heb je zelf al geraadpleegd?
Ik zie dat meerdere het probleem hebben maar geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:48:
[...]

Ik zie dat meerdere het probleem hebben maar geen oplossing
Als niemand op Reddit of het EA forum zelf een antwoord kan geven, denk ik dat hier ook niemand het weet. Chat met EA of stuur een mailtje ;)

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTY kwam toch eind oktober al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Wat zijn Welbeck en Defoe een verschrikkelijk slecht duo als je Belotti en Icardi gewend bent. Ga eens even kijken naar een paar andere spitsen en die dan inpassen op een hybride PL. Heeft iemand ervaring met Diego Costa?

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wordt de officiële verkiezing gehouden, dus het is aannemelijk dat dat in FIFA ook gebeurt. Maar nog nergens bevestigd oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:36
Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:31:
[...]

Wat heb je er zelf al aan gedaan?

Pogba is inmiddels ook binnen. https://www.futbin.com/18/squad/43031
Voorlopig ben ik nu wel klaar.
Damn wat een team _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet nu een indicator bij je tegenstander. Je zoet wie hij verdedigend bestuurt. Erg raar dat ze dat hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:36:
Je ziet nu een indicator bij je tegenstander. Je zoet wie hij verdedigend bestuurt. Erg raar dat ze dat hebben toegevoegd.
Ik vind het ook nul toegevoegde waarde. Erg irritant zelfs en afleidend :/.

Iemand die hier ook met een Bundes team speelt? Wat zijn nou de beesten op het middenveld na Vidal? Didavi doet het bij mij op de een of andere manier verbluffend goed, 24 goals uit 25 games.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:47:
[...]

Hmm lastig met z'n hybrid team om versterkingen te kopen. Ik denk dat het handig is te richten op 1 competitie. Ik zou serie a, bundisliga of liga satander aanraden.
Hmm ja, maar dan word het dus wel veel omgooien. Kan wel, misschien focus op serie A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrMistral schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:19:
Zo! Geplaatst voor de WL :D Griezmann is echt een beest _/-\o_

Heb 'm nu als leenspeler, maar ga denk ik echt sparen voor z'n kaartje :D

4231 speelt trouwens prima @Bossie , maar heb nog geen CT's uitgezocht.
Ik ben gewoon verder gegaan met de CT die van jij gedeeld had, en dat gaat prima tot nu.
In het begin had ik wat problemen, maar dat heeft zichzelf voornamelijk opgelost door passende spelers te halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:06
Bossie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:50:
[...]

Ik ben gewoon verder gegaan met de CT die van jij gedeeld had, en dat gaat prima tot nu.
In het begin had ik wat problemen, maar dat heeft zichzelf voornamelijk opgelost door passende spelers te halen.
Wat was die CT :)? Ben ook nog zoekende en testende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al meer mensen in divisie 5 of hoger (online divisions)? In divisie 4 had ik ineens een paar verloren wedstrijden. Verdedigen blijkt nog flink moeilijk. Vorig jaar soms elite in WL maar ik vrees van niet komende WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu deze 2 squads:

https://www.futbin.com/18/squad/241088

https://www.futbin.com/18/squad/241135

(draxler huur)

Speel dan om elke 2 wedstrijden met de andere. Moet zeggen bevalt goed. Heb ook aardig wat tips hier op kunnen doen dus thanks!

Zijn er nog tips omtrent chem styles? Is het puur wat je zelf het fijnste vind of zijn er nog wat OP net als pace back in the day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ik ben toch wel benieuwd wanneer ik mn pre order pack(s) krijg, EA zegt dat ze er mee bezig zijn...

Overigens hoef je dit jaar maar weinig uit te spoken om coins te vergaren. Letterlijk 4 wedstrijden gespeeld: https://www.futbin.com/18/squad/241001

Met alle inlog bonus etc al een redelijk team op de been. Nu nog goed worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fabrepass voor Alli :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:14:
Heb nu deze 2 squads:

https://www.futbin.com/18/squad/241088

https://www.futbin.com/18/squad/241135

(draxler huur)

Speel dan om elke 2 wedstrijden met de andere. Moet zeggen bevalt goed. Heb ook aardig wat tips hier op kunnen doen dus thanks!

Zijn er nog tips omtrent chem styles? Is het puur wat je zelf het fijnste vind of zijn er nog wat OP net als pace back in the day?
Vorig jaar knalde ik overal pace op. Nu merk ik dat ik meer focus op verbeteren van wat een speler al aardig kan. Voor mijn gevoel maakt pace minder uit dan vorig jaar. Als een spits doorgebroken is, wordt hij bij mij niet meer ingehaald. Verdedigend moet je al sterk staan,doorgebroken spitsen haal je toch nauwelijks in. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Vorig jaar knalde ik overal pace op. Nu merk ik dat ik meer focus op verbeteren van wat een speler al aardig kan. Voor mijn gevoel maakt pace minder uit dan vorig jaar. Als een spits doorgebroken is, wordt hij bij mij niet meer ingehaald. Verdedigend moet je al sterk staan,doorgebroken spitsen haal je toch nauwelijks in. :)
Ik loop echt stuk op mijn final third. Ik kan gewoon niet ruimte creeren of loopacties van mijn spelers krijgen..
Als ik dan wat yt'ers kijk hebben gewoon voorin zoveel ruimte om uit te spelen en voor mijn gevoel loop ik tegen een muur aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Iemand een idee waarom ik helemaal geen XP erbij krijg rechtsboven op EASFC, valt me nu ineens op, zat op level 37 vanuit fifa 17 nog maar er is nog niks bijgekomen en heb al aardig wat uren gespeeld in FUT etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:36
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:40:
[...]

Ik loop echt stuk op mijn final third. Ik kan gewoon niet ruimte creeren of loopacties van mijn spelers krijgen..
Als ik dan wat yt'ers kijk hebben gewoon voorin zoveel ruimte om uit te spelen en voor mijn gevoel loop ik tegen een muur aan..
Met wat voor formatie speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:01
Weet iemand of je leen Mane kan inleveren bij Squad builder challenges / Sadio Mané / Mané's Journey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Het zou mooi zijn als je leenspelers kon gebruiken voor SBCs, maar nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat ik vooral doe, als de tegenstander in positie staat, is snel in driehoekjes passen in combinatie met korte loopacties. Als je bij het passen af en toe lb gebruikt weet je tegenstander niet wie hij moet verdedigen. Omdat je ook af en toe de richting verandert met je loopactie trekt zijn verdediging scheef.

En daarnaast; ik schiet veel van afstand. Keepers zijn nog steeds hondsberoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Sky2k schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 02:41:
Weet iemand of je leen Mane kan inleveren bij Squad builder challenges / Sadio Mané / Mané's Journey.
Nee je kunt helaas geen leenspelers inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Nieuw teampje opgebouwd, alles omgegooid. http://www.futhead.com/18/squads/694786/
Is 100% chemistry btw. Alles op 10, idk waarom dat hier niet zo is.

Wat denken jullie voor een starter na 2 dagen?
Costa --> Jordi alba?
Martinez --> Laporte?
Asenjo --> Ter stegen?
Zoiets oid?

[ Voor 13% gewijzigd door rolandos582 op 06-10-2017 08:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:58:
Nieuw teampje opgebouwd, alles omgegooid. http://www.futhead.com/18/squads/694669/

Wat denken jullie voor een starter na 2 dagen?
Costa --> Jordi alba?
Martinez --> Laporte?
Asenjo --> Ter stegen?
Zoiets oid?
Leuk team! Je speelt alleen met een keeper op het middenveld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:04:
[...]
Leuk team! Je speelt alleen met een keeper op het middenveld :+
Nah, verkeerde asenjo geselecteerd zie ik. Gefixed en nieuwe link. Verdere tips? Wat zal ik als eerste halen/vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:06:
[...]

Nah, verkeerde asenjo geselecteerd zie ik. Gefixed en nieuwe link. Verdere tips? Wat zal ik als eerste halen/vervangen?
Ik ben zelf erg tevreden over Adan IF, lange keeper met erg goede stats en toen voor bijna discard gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:06:
[...]

Kijk waar jouw team steekjes laat vallen en upgrade die positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ook maar eens een 2e team aanmaken, alleen weet ik niet echt wat voor 1. Serie A? Of Bundes? Premier? Suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ook lekker handig is dat wanneer ik een lange bal met de keeper naar de spits speel. 2 cm's van mij meteen diep gaan en als ik dan het kop duel verliest is m'n middenveld meteen overlopen. Dit doen ze ook als ik ultra verdedigend speel. En als ik tegen een 4-3-1-2 speel lijkt het wel of de spitsen nooit gedekt worden en is m'n cvm nergens te vinden.

En switchen van speler gaat mij ook altijd kut af. Soms wil ik dan net gaan switchen, maar dan doet hij het ook al automatisch, waardoor ik als nog de knop in druk en de verkeerde speler wordt of ik switch van speler en hij stopt 1 tel met rennen waardoor hij z'n man kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:00
rolandos582 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:58:
Nieuw teampje opgebouwd, alles omgegooid. http://www.futhead.com/18/squads/694786/
Omdat je in FUT waarschijnlijk nog een manager toevoegd uit de competitie, dan gaat de chemistry nog omhoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:10
dutchgio schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:51:
[...]

Omdat je in FUT waarschijnlijk nog een manager toevoegd uit de competitie, dan gaat de chemistry nog omhoog. :)
Of mss loyalty aanvinken, dat kan in futbin tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een flinke update van FIFA. Grootste verandering: Je kunt nu zien welke speler door de tegenstander bestuurt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb mijn hele engelse team in de uitverkoop gedaan en mijn La Liga team fiks verbeterd.
https://www.futbin.com/18/squad/3825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:52:
Gisteren een flinke update van FIFA. Grootste verandering: Je kunt nu zien welke speler door de tegenstander bestuurt wordt.
Heel hinderlijk dit, word veel te makkelijk hierdoor. En als ik met een speler schiet, dan komt er een balkje op het veld oid met waar de bal heen schiet en hoe hard. Vind ik zelf bijzonder irritant en wil het uitzetten maar dit kan schijnbaar niet? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gebruik de l1 en r1 knoppen of de LB RB.

Als je de bal hebt en je doet L1 gaat je medespeler in je zichtveld diep.
Als je de bal hebt en je doet R1 dan komt je medespeler IN de bal.

Ik gebruik veel r1 en passen zodat je 1-tweetjes doet. Of ik doe stuur me voorhoede speler gewoon diep met R1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Bossie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:29:
[...]
Ik ben zelf erg tevreden over Adan IF, lange keeper met erg goede stats en toen voor bijna discard gehaald :)
Hmm tsja, die gaat nu voor zo'n 15k. Daar heb je ook bijna ter stegen voor. Maar zeker goede optie.
Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:29:
[...]
Kijk waar jouw team steekjes laat vallen en upgrade die positie.
True maar er zijn altijd ''betere'' spelers. Even los van je eigen spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:52:
Ik vind het wel raar dat ze dit ineens toevoegen met een patch en het ook niet optioneel is maar meteen aan wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 14:44
Wanneer is het slim om de fitness kaarten te verkopen?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 04:26
Grudgie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:46:
Ook maar eens een 2e team aanmaken, alleen weet ik niet echt wat voor 1. Serie A? Of Bundes? Premier? Suggesties? :)
Serie A kan je voor niet zoveel geld leuke teams in elkaar steken.

Dit is het mijne:

Afbeeldingslocatie: http://wefut.com/squads/image/13996160/8

Maar kan uiteraard nog goedkoper ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:58:
[...]

Gebruik de l1 en r1 knoppen of de LB RB.

Als je de bal hebt en je doet L1 gaat je medespeler in je zichtveld diep.
Als je de bal hebt en je doet R1 dan komt je medespeler IN de bal.

Ik gebruik veel r1 en passen zodat je 1-tweetjes doet. Of ik doe stuur me voorhoede speler gewoon diep met R1.
Nooit geweten dit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Waarom zijn er online toch altijd van die mensen die niet komen om een mooie pot te spelen maar een ander te ergeren? De 1-0 scoren en dan in de 27e min de bal naar je keeper spelen en helemaal niets meer doen, pas als je gaat afjagen naar een verdediger en terug naar de keeper en het spel gewoon verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
dutchgio schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:09:
[...]

Ik vind het wel raar dat ze dit ineens toevoegen met een patch en het ook niet optioneel is maar meteen aan wordt gezet.
Vind het echt heel storend, vooral dat je het niet aan en uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 22:53
Zojuist 4600 Fifa points cadeau gekregen van een collega :)
Hopen dat vanavond iets moois uit de packs komt die ik hiermee ga openen...
Daarna hopelijk mijn Bundesliga team upgraden en Reus, Alaba, Thiago en evt. Vidal/Boateng toevoegen.

Wat zou voor 4600 points een beetje reëel zijn wat ik qua cash hieruit zou mogen slepen? 1 Premium gold pack is 150 points, dus 30 packs en 1 normale gold pack... Zou toch wel 100K minimaal moeten worden toch? Of denken jullie dat er snel special promo packs online komen met alleen players??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeHaaa schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:39:
Daarna hopelijk mijn Bundesliga team upgraden en Reus, Alaba, Thiago en evt. Vidal/Boateng toevoegen.

Wat zou voor 4600 points een beetje reëel zijn wat ik qua cash hieruit zou mogen slepen? 1 Premium gold pack is 150 points, dus 30 packs en 1 normale gold pack... Zou toch wel 100K minimaal moeten worden toch? Of denken jullie dat er snel special promo packs online komen met alleen players??
Je mag blij zijn als je uberhaupt een 83+ speler krijgt. Of je moet gewoon heel veel geluk hebben maar 100k ga je er niet uithalen met 30 pakketjes. Veel zullen toch non rare zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@JeeHaaa zou ff afwachten of er dit weekend nog promo's komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Je mag met 30 pakjes blij zijn als je 1 keer borden te zien krijgt.
Maar wie weet heb je geluk en pack je meteen Ronaldo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:00:
[...]

Hmm tsja, die gaat nu voor zo'n 15k. Daar heb je ook bijna ter stegen voor. Maar zeker goede optie.

[...]

True maar er zijn altijd ''betere'' spelers. Even los van je eigen spel.
Klopt maar in deze tijden zullen alleen de spelers met absolute klasse (Griezmann, Suarez, Modric etc) een groot verschil maken. Upgraden kan nooit kwaad maar ik zou wel de balans van je team in de gaten houden.
dutchgio schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:09:
[...]

Ja jammer dit. Vaak kun je als verdediger gebruik maken van het verrassingseffect door niet de dichtstbijzijnde speler te besturen en dan mooi instappen bij een pass. Dit wordt nu veel lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat Niels zegt. Ik heb er 12000 fifa punten door heen gejaagd en mijn duurste speler was Renato Sanches geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:44:
[...]

Wat Niels zegt. Ik heb er 12000 fifa punten door heen gejaagd en mijn duurste speler was Renato Sanches geloof ik.
Èn ik heb zonder fifa points Inzaghi en Dybala :+ Zonder een echte indicatie hoeveel procent kans je hebt op een bepaalde speler, zoals dat in China verplicht voor spellen is zou ik niet eens de moeite doen om EA nog eens extra te financieren. Het is gewoon gokken en de enige die er op vooruit gaat is EA, omdat naar een jaar elke speler compleet waardeloos is met de release van de volgende Fifa game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:44:
[...]
Ja jammer dit. Vaak kun je als verdediger gebruik maken van het verrassingseffect door niet de dichtstbijzijnde speler te besturen en dan mooi instappen bij een pass. Dit wordt nu veel lastiger.
Klopt ja, ik loop zelf vaak mee met een diepgaande speler en laat de extra man dan druk zetten op de bal, maar dat valt dan dus ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha daar is de fanclub weer ;)

Gevoelsmatig heb ik het nu wel redelijk gevonden.
Mijn 4321 heb ik de backs op stay back gezet evenals alle cm's. LF/RF op get in behind en ST als target man.
CT zijn niet zo bijzonder: 60-50-org / 60-40-70-ff / 55-65-40-cov.
Bij balverlies rustig je team laten inzakken en niet gaan afjagen waar je toch wel wordt weggetikt. Blijven op de ene risicovolle pass en dan er bovenop knallen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:48:
Ook lekker handig is dat wanneer ik een lange bal met de keeper naar de spits speel. 2 cm's van mij meteen diep gaan en als ik dan het kop duel verliest is m'n middenveld meteen overlopen. Dit doen ze ook als ik ultra verdedigend speel. En als ik tegen een 4-3-1-2 speel lijkt het wel of de spitsen nooit gedekt worden en is m'n cvm nergens te vinden.
De tip is eigenlijk heel simpel, als je zo wilt spelen dan moet je simpelweg een lange sterke spits hebben.

Wat formaties betreft, weet bij een aantal formaties niet echt hoe het daar op moet reageren waardoor het soms vrijwel helemaal open ligt.

Met 5ATB tegen een formatie met een spits, zie je dat de spits nooit door een CB word gedekt tenzij je zelf controle overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:48:
[...]

Èn ik heb zonder fifa points Inzaghi en Dybala :+ Zonder een echte indicatie hoeveel procent kans je hebt op een bepaalde speler, zoals dat in China verplicht voor spellen is zou ik niet eens de moeite doen om EA nog eens extra te financieren. Het is gewoon gokken en de enige die er op vooruit gaat is EA, omdat naar een jaar elke speler compleet waardeloos is met de release van de volgende Fifa game.
Gelukkig was mijn packluck uit de SBC :) Mag met Desailly, Modric, IF Falcao, IF Brozovic en OTW Semedo niet klagen :+

Kon de SBCs dan wel weer heel goedkoop doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik wil tolliso (cm van bayern munchen) halen, maar ik zie dat de beste man zwaar overpriced is omdat er ook een one to watch kaartje van hem is. Maar ik begrijp dan niet waarom de normale versie dan ook zo duur moet zijn. Hij kost 37k maar alleen physics zijn boven de 80 bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
Oké, ik hoor al dat iedereen door EA geript is met packs.. Vroeg het me even af, aangezien ik nog nooit packs heb geopend en ook wel vaker verhalen heb gehoord van mensen die juist via betaalde packs veel goede spelers/opbrengsten krijgen.

Puur random packluck dus. Fingers crossed.. Dat wordt dus óf een legend óf 30 rare contracts vanavond.. We'll see! Zal even update posten na m'n packopening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:03:
Ik wil tolliso (cm van bayern munchen) halen, maar ik zie dat de beste man zwaar overpriced is omdat er ook een one to watch kaartje van hem is. Maar ik begrijp dan niet waarom de normale versie dan ook zo duur moet zijn. Hij kost 37k maar alleen physics zijn boven de 80 bij hem.
Heb hem voor de OTW release gehaald voor 20k, het is simpelweg een poor-man's Pogba.
Als hij dadelijk weer in packs zit, zal zijn prijs weer gaan dalen.

Hij speelt overigens prima op CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
Kost veel inmiddels (heb 'm zelf nog voor 16,5K gekocht voordat hij OTW werd) maar is wel tot nu toe de speler die me het meest in positieve zin is opgevallen!

Super sterk in duels, loopvermogen is niet normaal en lange/korte passes heel precies. Ook nog eens scorend vermogen super. Ben echt mega tevreden, dus zou als ik jou was wel (als je 'm voor een beetje normale prijs kunt kopen) zeker doen!

[ Voor 3% gewijzigd door JeeHaaa op 06-10-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Wordt veel minder gepacked doordat de OTW versie nu in packs zit, daardoor blijft de vraag net zo hoog, maar het aanbod kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Gelukkig was mijn packluck uit de SBC :) Mag met Desailly, Modric, IF Falcao, IF Brozovic en OTW Semedo niet klagen :+

Kon de SBCs dan wel weer heel goedkoop doen :+
Dat is wel netjes ja. SBC packs hebben mij ook redelijk geholpen om aan coins te komen. Heb op dit moment dit staan en ben op zich best tevreden: https://www.futbin.com/18/squad/250146
Omdat zijn normale kaart niet in packs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Drossie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:22:
[...]

Serie A kan je voor niet zoveel geld leuke teams in elkaar steken.

Dit is het mijne:

[afbeelding]

Maar kan uiteraard nog goedkoper ook.
Dankje. :) Ziet er goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
JeeHaaa schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:07:
[...]

Kost veel inmiddels (heb 'm zelf nog voor 16,5K gekocht voordat hij OTW werd) maar is wel tot nu toe de speler die me het meest in positieve zin is opgevallen!

Super sterk in duels, loopvermogen is niet normaal en lange/korte passes heel precies. Ook nog eens scorend vermogen super. Ben echt mega tevreden, dus zou als ik jou was wel (als je 'm voor een beetje normale prijs kunt kopen) zeker doen!
hmm heb nu eerst leon goretzka gekocht. Heb het gevoel bij tolliso dat hij na 2 weken bijna de helft minder waar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Hebben meer mensen een langzame companion app? Als ik een speler verkoop moet ik de app vaak opnieuw opstarten om het geld er bij te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
Ik speel nu 41212 narrow versie, merk dat dit af en toe wel goed loopt maar soms dat mijn spitsen te ver van het middenveld staan waardoor de aansluiting mist. Hebben jullie dat ook? Of vangen jullie dat op door de wide versie te spelen?

Overigens is dit nu mijn squad, heb 40k op de bank staan om te investeren maar wilde ff wachten tot de WL van start is gegaan. Denk dat ik dan wel wat goeie aankopen kan snipen ivm het feit dat mensen hun spelers gaan vervangen.

https://www.futbin.com/18/squad/250258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 19:42
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:11:
[...]

hmm heb nu eerst leon goretzka gekocht. Heb het gevoel bij tolliso dat hij na 2 weken bijna de helft minder waar wordt.
Ook een goede optie. Tolisso zit nu in de OTW en je kan dus alleen die packen, vandaar de hoge prijs van de normale versie. In het begin van de game is dat een goede trade techniek, spelers die een IF krijgen, de normale card inkopen en voor meer verkopen nadat er schaarste heerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:11:
[...]

Slim! Ben ook zelf aan het bedenken om juist nu nog even Tolisso te verkopen en over een week als die weer als random card in de packs zit te kopen. Kan er nu 20K winst op maken en over een week weer kopen voor de helft denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:08:
[...]

Dat is wel netjes ja. SBC packs hebben mij ook redelijk geholpen om aan coins te komen. Heb op dit moment dit staan en ben op zich best tevreden: https://www.futbin.com/18/squad/250146

[...]

Omdat zijn normale kaart niet in packs zit.
Leuk team! Hoe speelt overmars?

Ik speel nu met deze 2 teams:

https://www.futbin.com/18/squad/79734
https://www.futbin.com/18/squad/93462

Bewust niet veel geinvesteerd. Nog 200k op de rekening en nog ongeveer 1 miljoen aan spelers/fitness kaarten voor verkoop. Ik ga nu lekker handelen en investeer wel weer als ik begin te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huis-r
@Vissert jij heb het potverdorie wel goed opgepakt met je handel dit jaar, klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:24:
[...]

Leuk team! Hoe speelt overmars?

Ik speel nu met deze 2 teams:

https://www.futbin.com/18/squad/79734
https://www.futbin.com/18/squad/93462

Bewust niet veel geinvesteerd. Nog 200k op de rekening en nog ongeveer 1 miljoen aan spelers/fitness kaarten voor verkoop. Ik ga nu lekker handelen en investeer wel weer als ik begin te verliezen.
Gisteren gehaald. Nog geen idee maar 5* WF en 85+ uithoudingsvermogen is toch wel een stukje fijner dan de meeste wingers. Er gaan ook geruchten dat er een SBC komt om een icon te upgraden. Hierdoor ga je merken dat de prijzen van icons wel stijgen.

Ben na 50+ potjes met Inzaghi overtuigd dat icons echt beter spelen dan hun stats doen vermoeden. Heb nog 400k coins over voor eventuele investeringen dus echt veel pijn zal het niet doen als hij iets daalt in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02

Hoezo haal je er niet wat meer plezier uit? Ik zou eerder 15x FUT Draft proberen. Als je 1 keertje wint heb je al meer pakjes dan als je zo de pakjes koopt. Als je 15x de draft wint heb je pas echt een mooie buit ;)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Ben na 50+ potjes met Inzaghi overtuigd dat icons echt beter spelen dan hun stats doen vermoeden.
Geloof ik helemaal! Speelde deze week tegen iemand met Henry en die was overal en nergens te vinden, geen enkele manier om die af te stoppen. Kreeg er 3 om m'n oren, 3x Henry. Kopbal, schot uit 2e lijn en intikker waarbij die goed voor de verdediger kwam. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huis-r schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:29:
@Vissert jij heb het potverdorie wel goed opgepakt met je handel dit jaar, klasse
Valt nog mee! Vooral packluck gehad :+ Van dat miljoen zit natuurlijk Desailly er ook al bij van 600k.

Ik heb wat fitness kaarten goedkoop ingekocht. Dit zal 180k/200k opleveren. Daarnaast klein beetje verdiend met het open bid op spelers. Er zijn genoeg spelers die gewenst zijn bij SBCs die te scoren zijn voor 350 tot 800 en weggaan voor 1100+.

Daarnaast ook wat geluk gehad met stijgende prijzen.
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Gisteren gehaald. Nog geen idee maar 5* WF en 85+ uithoudingsvermogen is toch wel een stukje fijner dan de meeste wingers. Er gaan ook geruchten dat er een SBC komt om een icon te upgraden. Hierdoor ga je merken dat de prijzen van icons wel stijgen.

Ben na 50+ potjes met Inzaghi overtuigd dat icons echt beter spelen dan hun stats doen vermoeden. Heb nog 400k coins over voor eventuele investeringen dus echt veel pijn zal het niet doen als hij iets daalt in prijs.
Klinkt goed. Ik merk dat idd ook aan Desailly. Die is overal te vinden en echt een blok beton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeHaaa schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Geloof ik helemaal! Speelde deze week tegen iemand met Henry en die was overal en nergens te vinden, geen enkele manier om die af te stoppen. Kreeg er 3 om m'n oren, 3x Henry. Kopbal, schot uit 2e lijn en intikker waarbij die goed voor de verdediger kwam. :X
Inzaghi heeft 97 positionering op zijn basis kaart. Ik heb het nooit zo gemerkt bij spelers dat ze echt nadenken over waar ze het beste kunnen staan. Ook met chemistry stijlen zoals hunter e.d. (waardoor ze 90 positie krijgen) heb ik nog nooit een speler zich zo slim op het veld zien bewegen als hem.

Henry lijkt me echt een heerlijke speler. Maar om nou mijn halve team te verkopen om hem te bemachtigen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
huis-r schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:14:
Ik speel nu 41212 narrow versie, merk dat dit af en toe wel goed loopt maar soms dat mijn spitsen te ver van het middenveld staan waardoor de aansluiting mist. Hebben jullie dat ook? Of vangen jullie dat op door de wide versie te spelen?

Overigens is dit nu mijn squad, heb 40k op de bank staan om te investeren maar wilde ff wachten tot de WL van start is gegaan. Denk dat ik dan wel wat goeie aankopen kan snipen ivm het feit dat mensen hun spelers gaan vervangen.

https://www.futbin.com/18/squad/250258
Hoe speelt Firminho in de spits? Ik heb nu Diego costa en Welbeck, maar Welbeck gaat een transfer maken want dat is online echt een nachtmerrie zo slecht als die speelt. Loopt meer in de weg dan dat hij goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Pfff lastige keuzes, ik speel momenteel 4-3-2-1 met voorin Son - Antonio - Willian. Nu heb ik ongeveer 260.000 coins tot mijn beschikking. Maandag zou ik ervoor kunnen kiezen om Son in te wisselen voor Martial en in het centrum Mbappe te kopen. Maar ik twijfel dus of die aanval wel beter gaat samen spelen. Ik doe vooral samenspelen voorin om een gaatje te vinden, dus ben geen skill koning.

Eventueel kan ik ook Gabriel Jesus kopen, en op de linkerflank voor Hazard sparen. Eventueel Sane plaatsen om wat meer variatie te hebben. Son is wat houterig soms vind ik.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:48:
[...]

Valt nog mee! Vooral packluck gehad :+ Van dat miljoen zit natuurlijk Desailly er ook al bij van 600k.

Ik heb wat fitness kaarten goedkoop ingekocht. Dit zal 180k/200k opleveren. Daarnaast klein beetje verdiend met het open bid op spelers. Er zijn genoeg spelers die gewenst zijn bij SBCs die te scoren zijn voor 350 tot 800 en weggaan voor 1100+.

Daarnaast ook wat geluk gehad met stijgende prijzen.

[...]

Klinkt goed. Ik merk dat idd ook aan Desailly. Die is overal te vinden en echt een blok beton.
Wanneer en voor hoeveel verkoop je die fitness kaarten? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huis-r
@Exodus FC Ik heb 3 potjes met hem gespeeld en het is wel echt een verrijking naast Jesus. Ik vind Jesus echt een heerlijke spits maar die kwam wel wat body te kort in de aanval. Firmino naast hem is net wat sterker, kan koppen en heeft ook een goeie dribbel en passing. Tot op heden ben ik wel tevreden met hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:10:
[...]

Wanneer en voor hoeveel verkoop je die fitness kaarten? :+
De prijzen liggen nu nog "laag". BIN gaat nu rond 900/950 gok ik. Ik ga de prijs in de gaten houden en bij een prijs van 1500/2000 gooi ik er een zooi op de markt. Ik verwacht zondag al meer schaarste.

En anders bewaar ik ze. Heb de coins niet direct nodig en met die 200k kan ik zondagavond weer inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:25:
[...]

De prijzen liggen nu nog "laag". BIN gaat nu rond 900/950 gok ik. Ik ga de prijs in de gaten houden en bij een prijs van 1500/2000 gooi ik er een zooi op de markt. Ik verwacht zondag al meer schaarste.

En anders bewaar ik ze. Heb de coins niet direct nodig en met die 200k kan ik zondagavond weer inslaan.
We kunnen ook gewoon met een aantal lui er 100 op zetten voor die prijs. Als mensen tientallen pagina's zien met 1500/2000 dan kun je de prijs wel omhoog drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Hoe gaat het verdedigen jullie ondertussen af? Persoonlijk vind ik de balans dit jaar ver te zoeken, maar dat zal mijn eigen manco zijn. Aanvallers bewegen veel te gemakkelijk en het nieuwe verdedigen voelt erg log aan. Vooral die goals na de aftrap zijn weer terug, dat hoort bijna onmogelijk te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Exodus FC schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:33:
Hoe gaat het verdedigen jullie ondertussen af? Persoonlijk vind ik de balans dit jaar ver te zoeken, maar dat zal mijn eigen manco zijn. Aanvallers bewegen veel te gemakkelijk en het nieuwe verdedigen voelt erg log aan. Vooral die goals na de aftrap zijn weer terug, dat hoort bijna onmogelijk te zijn.
Gaat wel beter dan in het begin. Het wisselen van speler met de rechter stik helpt wel alleen lukt het nog niet altijd om dan in 1x de goede speler te krijgen. Af en toe zie je ook gewoon een gat ontstaan waar je niks meer aan kan doen en dan weet ik alweer hoe laat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:16
servival7 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:36:
[...]

Gaat wel beter dan in het begin. Het wisselen van speler met de rechter stik helpt wel alleen lukt het nog niet altijd om dan in 1x de goede speler te krijgen. Af en toe zie je ook gewoon een gat ontstaan waar je niks meer aan kan doen en dan weet ik alweer hoe laat het is.
Aanvallende AI is dit jaar in elk geval een stuk sterker en verdedigende AI een stuk zwakker. Er vallen idd. grote gaten op het middenveld. Ik ben daardoor ook nog aan het kijken welke formatie nu het lekkers speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 14:13
Riemer schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

Aanvallende AI is dit jaar in elk geval een stuk sterker en verdedigende AI een stuk zwakker. Er vallen idd. grote gaten op het middenveld. Ik ben daardoor ook nog aan het kijken welke formatie nu het lekkers speelt.
Heb niet het idee dat de aanvallende AI veel sterker is moet ik eerlijk zeggen. Ik heb echt heel vaak het idee, loop in dat gat. Maar m'n middenvelders lopen gewoonweg niet door. Misschien dat het aan de custom tactics ligt, dat moet ik nog eens onderzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Amelandbor schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:45:
[...]

Heb niet het idee dat de aanvallende AI veel sterker is moet ik eerlijk zeggen. Ik heb echt heel vaak het idee, loop in dat gat. Maar m'n middenvelders lopen gewoonweg niet door. Misschien dat het aan de custom tactics ligt, dat moet ik nog eens onderzoeken.
dit heb ik dus ook. Af en toe sta je met je spits gewoon te wachten tot een middenvelder gaat lopen en vervolgens blijft hij voor je neus stil staan. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Thomas18GT schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 02:01:
[...]

Met wat voor formatie speel je?
41212 (2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Woehoe! Eindelijk weer was waardevols in pack. Hamsik! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 15:37
Zojuist Mbappé OTW verkocht voor een mooie 700k. Wil met het geld een Premier League teampje kopen, misschien wel wat te vroeg verkocht want de prijs is de laatste dagen aan het stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Jeroendedoem schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:12:
Zojuist Mbappé OTW verkocht voor een mooie 700k. Wil met het geld een Premier League teampje kopen, misschien wel wat te vroeg verkocht want de prijs is de laatste dagen aan het stijgen.
Investering of gepacked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
Gepacked gelukkig☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

We kunnen ook gewoon met een aantal lui er 100 op zetten voor die prijs. Als mensen tientallen pagina's zien met 1500/2000 dan kun je de prijs wel omhoog drukken.
Waar? hoelaat? hoeveel? Count me in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
servival7 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Waar? hoelaat? hoeveel? Count me in :9
Als er mensen op pc dit ook willen doen, count me in aswell.
Pagina: 1 ... 28 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs