Hoe zit het eigenlijk met je staff?
wat doen die?
en zijn die automatisch geactiveerd als deze in je club zitten?
wat doen die?
Die vermeerderen de waarde van consumables. Zoals bijvoorbeeld dat een +28 contract +42 wordt.Swaxie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:06:
Hoe zit het eigenlijk met je staff?
wat doen die?
En zijn automatisch geactiveerd in de club, hoef je niks voor te doen.Skann schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Die vermeerderen de waarde van consumables. Zoals bijvoorbeeld dat een +28 contract +42 wordt.
Verwijderd
Zou je hem niet gewoon verpatsen en daar een overall beter team van halen? Dit ziet er (persoonlijk) echt niet uit....Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:31:
Hallo allemaal,
Als fervent FUT liefhebber kwam ik dit actieve draadje tegen en ik dacht laat ik maar eens account aanmaken en mijzelf in de discussie mengen. Vooralsnog speel ik veel offline, de nieuwe modus is de moeite waard en ik moet nog al eens pauzeren. Mijn bevindingen bij de nieuwe fifa is dat lange afstandschoten een stuk effectiever is geworden. De geplaatste schoten zijn weer minder en de vleugelspelers ogen wat slimmer. Voorheen speelde ik voornamelijk met 4-3-3 formaties maar dit jaar ga ik eens voor de 4-1-2-1-2 smal. Ik merk dat bij een 1-spits systeem deze vast zit en je hebt dit jaar (net als '16) echt een VM nodig.
Momenteel speel ik met deze formatie:
https://www.futbin.com//18/squad/229960
Ik heb het geluk gehad een del Piero 90 te packen (naar mijn mening de beste ADP, sneller en hij heeft haar) en gebruik hem nu in de spits. Als 10 lijkt hij mij effectiever maar dan moet ik nog een nieuwe spits. Iemand ervaring met bijvoorbeeld Dost of een andere aanvaller die in mijn systeem past?
Verwijderd
In principe zijn het percentages. Dus een staflid is dan +10% dus dan wordt het 10+10%=11 en niet 20.Swaxie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:10:
Dus als ik een consumable voor passen in zet?
en ik heb een gouden stafflid voor passen +10 krijgen de spelers +10 passen en wat de consumable waard is?
Dus de consumable is +15 en mijn staf +10 krijgt dan krijgt die bepaalde speler +25?
Verwijderd
Haha ja dat dacht is al. Maar ik ben redelijk eigenwijs en houd er niet van om met de standaard PL teams te spelen. Ik vind het altijd wel leuk om iets aparts te hebben (hybrids/nederlanders). Dat ik nooit ver kom in WL accepteer ik dan maar.PetrCech_3 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:33:
[...]
Zou je hem niet gewoon verpatsen en daar een overall beter team van halen? Dit ziet er (persoonlijk) echt niet uit....
Kerel, waarom verkoop je niet del Piero? Wat voor team je wel niet kan maken..Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:31:
Hallo allemaal,
Als fervent FUT liefhebber kwam ik dit actieve draadje tegen en ik dacht laat ik maar eens account aanmaken en mijzelf in de discussie mengen. Vooralsnog speel ik veel offline, de nieuwe modus is de moeite waard en ik moet nog al eens pauzeren. Mijn bevindingen bij de nieuwe fifa is dat lange afstandschoten een stuk effectiever is geworden. De geplaatste schoten zijn weer minder en de vleugelspelers ogen wat slimmer. Voorheen speelde ik voornamelijk met 4-3-3 formaties maar dit jaar ga ik eens voor de 4-1-2-1-2 smal. Ik merk dat bij een 1-spits systeem deze vast zit en je hebt dit jaar (net als '16) echt een VM nodig.
Momenteel speel ik met deze formatie:
https://www.futbin.com//18/squad/229960
Ik heb het geluk gehad een del Piero 90 te packen (naar mijn mening de beste ADP, sneller en hij heeft haar) en gebruik hem nu in de spits. Als 10 lijkt hij mij effectiever maar dan moet ik nog een nieuwe spits. Iemand ervaring met bijvoorbeeld Dost of een andere aanvaller die in mijn systeem past?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2017 13:42 ]
Hoeft toch niet? Er zijn mooie hybrids te maken hoor... Heb nu zelf een Calcio/LaLiga hybrid.Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:38:
[...]
Haha ja dat dacht is al. Maar ik ben redelijk eigenwijs en houd er niet van om met de standaard PL teams te spelen. Ik vind het altijd wel leuk om iets aparts te hebben (hybrids/nederlanders). Dat ik nooit ver kom in WL accepteer ik dan maar.
Verwijderd
Ik heb gehoord dat als je een bronze zilveren en gouden hebt dat dit extra opwaardeerd? klopt dit? of is dat allemaal bullshit?Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:35:
[...]
In principe zijn het percentages. Dus een staflid is dan +10% dus dan wordt het 10+10%=11 en niet 20.
Groet Roy
Verwijderd
Verwijderd
Elke positie verschillend. Stamina is bij elke speler belangrijk, dit geld ook voor workratesGrudgie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:35:
Naar welke stats kijken jullie bij de spelers?
[ Voor 3% gewijzigd door SlqmLqck op 05-10-2017 14:42 ]
Staff is vrij zinloos muv fitness, maar fitness kaartjes worden vaak al gebruikt boven 75% dus dat maakt eigenlijk ook geen verschil.Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:35:
[...]
In principe zijn het percentages. Dus een staflid is dan +10% dus dan wordt het 10+10%=11 en niet 20.
Groet Roy
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Doe je goed, gaat ook om de fun. Mocht ik R9 or Ronaldinho packen zou ik hem ook echt niet verkopen. Speelt Del Piero fijn?Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:38:
[...]
Haha ja dat dacht is al. Maar ik ben redelijk eigenwijs en houd er niet van om met de standaard PL teams te spelen. Ik vind het altijd wel leuk om iets aparts te hebben (hybrids/nederlanders). Dat ik nooit ver kom in WL accepteer ik dan maar.
I like how you keep the mouse running...
Ah oke. Thanks. En chem kaartjes?SlqmLqck schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:41:
[...]
Elke positie verschillend. Stamina is bij elke speler belangrijk, dit geld ook voor workrates
Aanval: pace shooting en dribbel. Fysiek neem ik mee als alle 3 dicht bij elkaar liggen.
Middenveld: fysiek dribbel en shooting. bij een cvm ook nog verdediging uiteraard.
Achterin: defence, fysiek en pace
Pasen kan iedereen wel redelijk en let ik dus eigenlijk niet heel vaak op. Vergeet niet chem kaartjes toe te voegen aan een speler die je fijn vind om te spelen
EDIT: lengte bij een keeper en reflex!
Verwijderd
Dat ga ik niet allemaal zelf uitleggen sorry. Hier heb je een linkje lees die even door. Staat wel nuttige informatie in bijvoorbeeld hoe het zit met het aantal chem dat je speler kan hebben en hoeveel bonus die dan krijgt van de chem kaarten. https://www.fifauteam.com/fifa-18-chemistry-styles-cards/
[ Voor 10% gewijzigd door SlqmLqck op 05-10-2017 14:53 ]
Verwijderd
Kijk ook op sites zoals futhead om te controleren of je wel optimaal gebruik maakt van een chem-kaartje. Het heeft bijvoorbeeld weinig zin om een hele sneller speler nog sneller te maken als je dan tegen het maximum aankomt.SlqmLqck schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:53:
[...]
Dat ga ik niet allemaal zelf uitleggen sorry. Hier heb je een linkje lees die even door. Staat wel nuttige informatie in bijvoorbeeld hoe het zit met het aantal chem dat je speler kan hebben en hoeveel bonus die dan krijgt van de chem kaarten. https://www.fifauteam.com/fifa-18-chemistry-styles-cards/
EDIT: als dit nog niet duidelijk is kijk ff op Youtube daar heb je ook veel mensen die het uitleggen.
Iedereen lijkt stamina te vergeten. Je speler kan nog zo goed zijn, maar als hij na de 70e minuut kapot is, kun je wat gevoelige goals incasseren of een eventuele comeback vergeten.Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:41:
Dat ligt er helemaal aan op welke positie ze spelen uiteraard en met welke formatie je speelt. Als je met twee spitsen zul je vaker een targetman zoeken (lang, sterk en goede kopper) en een behendige jongen (snelheid, bewegelijkheid).
Kijk naast de scores voor snelheid e.d. ook naar zaken zoals lengte, workrates en skillmoves/wrong foot. Vooral lengte wordt nog wel eens onderschat, een klein middenveld kan bijvoorbeeld als snel overpowered worden tegen de 'beasts'.
PSN/Steam: Xamsix
Wat is een acceptabele stamina om 90 min vol te gaan? Volgens mij is 80 wel het minimum wat dat betreft.Xamsix schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:57:
[...]
Iedereen lijkt stamina te vergeten. Je speler kan nog zo goed zijn, maar als hij na de 70e minuut kapot is, kun je wat gevoelige goals incasseren of een eventuele comeback vergeten.
Goede vraag, dat weet ik eigenlijk niet 100%. Maar bijvoorbeeld flankspelers en middenvelders heb ik het wel het liefst op minimaal 80 stamina staan.Exodus FC schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:05:
[...]
Wat is een acceptabele stamina om 90 min vol te gaan? Volgens mij is 80 wel het minimum wat dat betreft.
El Shaarawy (75 stamina) loopt bij mij na 75 minuten met de tong op zijn knieen in 41212.Xamsix schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:07:
[...]
Goede vraag, dat weet ik eigenlijk niet 100%. Maar bijvoorbeeld flankspelers en middenvelders heb ik het wel het liefst op minimaal 80 stamina staan.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2017 15:20 ]
Ik heb nog geen hoge druk gespeeld, maar als iemand goed hoge druk speelt is het moeilijk er door heen te spelen valt me op. Gister speelde ik tegen iemand die hoge druk speelde (ik druk 33). Kwam 0-1 achter maar in de tweede helft nadat ik 1-1 maakte ging ik er wel met 3-1 overheen. Probleem met hoge druk vind ik vaak dat je veel balbezit en (halve) kansen hebt maar uiteindelijk toch er aan gaat tegen een stug verdedigende tegenstander.Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:19:
Stamina is inderdaad erg belangrijk geworden, maar dat is ook geheel afhankelijk van je speelstijl. Wat dat betreft is dat wel beter want de hele wedstrijd met 'hoge druk' spelen zoals in fut16 is hierdoor wel een stuk lastiger.
Mijn Fosu-Mensah past ook totaal niet in mijn 4-1-2-1-2 (2) systeem omdat hij de hele flank moet bestrijken met 64 stamina. Haps daarentegen met 91 houdt dit 'gemakkelijk' een hele wedstrijd vol.
Ja klopt in 16 was dit nog op. In 17 merkte je dit echt extreem ik vind het nu in 18 al iets beter maarja ik zou wel rond de 78/80 aanhouden minimaal. Voornamelijk voor het middenveld. En het ligt maar net aan je speelstijl qua opkomende backs. Je centrale verdedigers en spitsen is dit al minder van belangVerwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:19:
Stamina is inderdaad erg belangrijk geworden, maar dat is ook geheel afhankelijk van je speelstijl. Wat dat betreft is dat wel beter want de hele wedstrijd met 'hoge druk' spelen zoals in fut16 is hierdoor wel een stuk lastiger.
Mijn Fosu-Mensah past ook totaal niet in mijn 4-1-2-1-2 (2) systeem omdat hij de hele flank moet bestrijken met 64 stamina. Haps daarentegen met 91 houdt dit 'gemakkelijk' een hele wedstrijd vol.
Ik speel ook met 4-3-2-1. Zorg ervoor dat je middenvelders H/H als workrates hebben, dan komen ze ook teruggesprint om te verdedigen. Daarnaast heb ik bij de middelste CM ingesteld dat deze achterblijft bij het aanvallen. Heb hier ook een CDM staan namelijk, op de CM positie dus.Reyad schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:37:
Vraagje voor de kenners, speel momenteel 4-3-2-1, offline speelt dit lekker maar ging gister even online en dan ben je verdedigend toch wel kwetsbaar. Ik speel toch wel graag met 3 forwards, zou het dan verstandiger zijn om te switchen naar 4-3-3 (2) met een CDM?
de rossi en khedirallovesoccerx7 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:49:
Ik ga denk ik maar eens de 4231 (2) lijkt me zeer balanced. Alleen geen idee welke CDMs ik van de Calcio A wil gebruiken
Thanks, ga ik dat even proberen. Maar je hebt de positie van de CDM speler wel aangepast naar CM neem ik aan, anders zit je weer met mindere chemistry?Xamsix schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:41:
[...]
Ik speel ook met 4-3-2-1. Zorg ervoor dat je middenvelders H/H als workrates hebben, dan komen ze ook teruggesprint om te verdedigen. Daarnaast heb ik bij de middelste CM ingesteld dat deze achterblijft bij het aanvallen. Heb hier ook een CDM staan namelijk, op de CM positie dus.
In principe heeft ie gewoon 10 chem, heb een BPL team, dus oranje/groene lijntjes. Maar om zeker te zijn kan je er wel een CM kaartje op zetten iddReyad schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:57:
[...]
Thanks, ga ik dat even proberen. Maar je hebt de positie van de CDM speler wel aangepast naar CM neem ik aan, anders zit je weer met mindere chemistry?
Ik zie niet echt wat de link is tussen The Journey en FUT. Vorig jaar was het wel zo dat je Hunter toen kreeg als speler in je club, maar die raakte toch geen bal.. Denk dat het goed voor je is om op YouTube wat filmpjes te kijken, het is niet zo ingewikkeld als jij denkt.Noq schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:11:
Iemand een total beginners guide voor FUT? Als ik zo dit topic skim is het toch wel een behoorlijke modus aan tactiek en kennis. Ik ben nu over de helft met The Journey en las dat het goed is om deze eerst af te ronden voordat iemand begint aan FUT.
Verwijderd
Het kan ook wel handig dat deze CDM een hogere verdedigende workrate heeft. Ik merkte vorig jaar nog wel eens dat mijn 'verdedigende middenvelder' ineens bij de cornervlag van de tegenstander opdook. 4-3-2-1 is aanvallend een heerlijke formatie (vooral bij counters) maar inderdaad verdedigend kwetsbaar. Het vereist wel wat van je defensieve kwaliteiten, maar zolang je meer scoort dan de tegenstander..Xamsix schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:41:
[...]
Ik speel ook met 4-3-2-1. Zorg ervoor dat je middenvelders H/H als workrates hebben, dan komen ze ook teruggesprint om te verdedigen. Daarnaast heb ik bij de middelste CM ingesteld dat deze achterblijft bij het aanvallen. Heb hier ook een CDM staan namelijk, op de CM positie dus.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zie onderstaande:Noq schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:11:
Iemand een total beginners guide voor FUT? Als ik zo dit topic skim is het toch wel een behoorlijke modus aan tactiek en kennis. Ik ben nu over de helft met The Journey en las dat het goed is om deze eerst af te ronden voordat iemand begint aan FUT.
Is griezmann zijn 340k waard? Ik wil hem ook gaan halen.Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:17:
Welke volgende aanwinst zouden jullie halen?
Pogba voor mijn A team ipv Herrera https://www.futbin.com/18/squad/43031
Of Bale in mijn B team voor Williams https://www.futbin.com/18/squad/43178
?
Bale heeft de meeste impact, maar is voor mijn reserves, maar ik neig naar Pogba, ook al is die minder dan fifa17.
Pogba is de 500k echt niet waard. Ik zit er aan te denken om dit allemaal te verkopen en met mijn Serie A team te gaan spelen, dat speelt uiteraard veel fijnerBean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:17:
?
Bale heeft de meeste impact, maar is voor mijn reserves, maar ik neig naar Pogba, ook al is die minder dan fifa17.
[ Voor 20% gewijzigd door shoombak op 05-10-2017 16:23 ]
Ik zou voor Pogba gaan en zo je 1e team sterker maken!Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:17:
?
Zo duur al?servival7 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:19:
[...]
Is griezmann zijn 340k waard? Ik wil hem ook gaan halen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Poggy for Poggoals, Pogpasses and Pogtricks!Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:17:
?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik wil hem hierin zetten: https://www.futbin.com/18/squad/3825Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:21:
[...]
Zo duur al?![]()
Maar niet als spits, misschien als CAM wel.
Vergeet de Pogdabs niet.Bossie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:23:
[...]
Poggy for Poggoals, Pogpasses and Pogtricks!
Heb overigens met Bale gespeeld in draft, maar dat is simpelweg een stoomwals, maar zou altijd het primaire team upgraden.
Verwijderd
Dat heet 'bronze benching' en zijn gasten die proberen een voordeel te halen door tegen zwakkere teams te spelen. Het maakt je in ieder geval geen betere speler. Hoe de matchmaking hier mee omgaat is niet duidelijk.Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:30:
Wat ik mij verder afvroeg: Je ziet vaak teams met bronze spelers op de bank. Heeft dit echt effect voor je rating en zo ja wordt je dan tegen 'mindere' tegenstanders geloot? Zo heeft de ED/NL wel een paar leuke zilveren CV's (St. Juste/Luckassen) met een "lage OVR" die ik zou kunnen gebruiken om de rating van mijn team te drukken, maar heeft dat echt zin.
Ik speel (nog) niet met een CAM om er iets over te kunnen zeggen. Als spits is hij goed als je uit de duels kan blijven, maar ik hou zelf wel van fysieke spitsen. Enkel was Suarez nog duurder.servival7 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:24:
[...]
Ik wil hem hierin zetten: https://www.futbin.com/18/squad/3825
Maar volgens jou is hij dan dus beter als CAM?
Ja, in het hoofdmenu van FUT op R3 drukken en dan scrollen tot je ergens ziet transferlijst uitbreiden ofzo. Je moet wel voldoende punten hebben dit te unlocken.servival7 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:53:
Is er een manier om je transferlijst te vergroten? Mijn limiet is 30 maar dat zit telkens vol.
ja je kunt items kopen in je fifa winkel ding, op xbox is dat r-3 -> dan naar fut itemsservival7 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:53:
Is er een manier om je transferlijst te vergroten? Mijn limiet is 30 maar dat zit telkens vol.
suarez is niet te betalen voor mij. Begin wel met griezmann als spits. Kan hem dan altijd nog terughalen naar het middenveld.Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:53:
[...]
Ik speel (nog) niet met een CAM om er iets over te kunnen zeggen. Als spits is hij goed als je uit de duels kan blijven, maar ik hou zelf wel van fysieke spitsen. Enkel was Suarez nog duurder.
[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 05-10-2017 16:55 ]
Ik had dezelfde gedachteservival7 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:54:
[...]
suarez is niet te betalen voor mij. Begin wel met griezmann als spits. Kan hem dan altijd nog terughalen naar het middenveld.
LCAM voor mij
Verwijderd
Gaat nog wel even door. Vorig jaar was het pas naar anderhalf maand / 2 maand dat de eerste echte dip kwam dacht un.Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:00:
Spelers worden maar duurder en duurder... Ik heb nog geen echte daling gezien op de spelers die ik wil, maar misschien wil ik te gewilde spelers...
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Je ziet in een week ook altijd wel een stijging, maandag is de transferwaarde van de spelers relatief laag en op donderdag/vrijdag is deze op z'n top ivm weekend league. Misschien dat je maandag dus meer geluk hebt met je spelers;)Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:00:
Spelers worden maar duurder en duurder... Ik heb nog geen echte daling gezien op de spelers die ik wil, maar misschien wil ik te gewilde spelers...
Probeer eens verder te kijken dan bayern. Je kan nu net zo goed gewoon seizoenen spelen ipv FUT1987Michael1987 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:16:
[afbeelding] Iemand die robben heeft en mij kan zeggen hoe hij speeld wil hem hier bij kopen andere tips zijn ook welkom
[ Voor 0% gewijzigd door Oekol op 05-10-2017 17:36 . Reden: Als = dan ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Wat raad je aan om te veranderen dan ?? Sta open voor andere dingenLeoon. schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:30:
[...]
Probeer eens verder te kijken als bayern. Je kan nu net zo goed gewoon seizoenen spelen ipv FUT
Je kunt met de 3 voorhoede spelers bijvoorbeeld uitwijken naar de la liga (ben yedder) of ligue 1 met 1000 en 1 opties. Vind ik persoonlijk leuker. Gebruik futbin/fut head om je team te maken de squadbuilder geeft ook opties aan als je al spelers geselecteerd hebt1987Michael1987 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:33:
[...]
Wat raad je aan om te veranderen dan ?? Sta open voor andere dingen
Verwijderd
Squad battles speel ik ook, offline seizoenen echter enkel voor daily objectives.Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:21:
[...]
Ik speel eigenlijk ook alleen maar squad battles hoor. Weekend league is super saai en seizoenen is echt niks aan. Vorig jaar in divisie 1 gezeten maar ga het dit jaar niet eens proberen.
[...]
Bonucci gaat niet zoveel IFs pakken gok ik.
Verwijderd
Nou, ik zou persoonlijk niet Lacazette iniwsselen voor Ben Yedder, maar dat ben ikLeoon. schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:35:
[...]
Je kunt met de 3 voorhoede spelers bijvoorbeeld uitwijken naar de la liga (ben yedder) of ligue 1 met 1000 en 1 opties. Vind ik persoonlijk leuker. Gebruik futbin/fut head om je team te maken de squadbuilder geeft ook opties aan als je al spelers geselecteerd hebt
Hou wel rekening mee dat je Ribery na 30 minuten kan vervangen qua staminaNieuwevolger schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:14:
Wat is een slimmere zet, mn middenveld versterken met Tolliso of leon goretzka (en dan welke van de 2) of m'n aanval met ribery? Op de plek van Ribery heb ik al wel bruna die een stuk sneller is.
Dat klinkt veel belovend haha.Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:19:
[...]
Hou wel rekening mee dat je Ribery na 30 minuten kan vervangen qua stamina
PSN: MrMistral
Vandaag Hybride landen afgerond. Voor de challenge Nationale trots keek ik even op YouTube en voor wat tips en leverde nagenoeg dezelfde selectie in (op 3 spelers na) als de YouTubber en 'toevallig' kregen we beide Casillas uit ons mega pack. Verder kreeg ik uit de complete challenge wel Manolas, Navas, Parolo, en nog wat spelers. Denk alles bij elkaar 40-50k.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:28:
Dikke vieze scam die SBC allemaal. Iemand die wel blij aan het worden is van de resultaten? Kom echt veel pricefixed rommel tegen en je beloning is meestal om te huilen.
Ik wil nog graag "selectie doelen / squad goals" doen om dat groepje compleet te maken. Iemand die daar de gouden tip voor heeft?
Had vandaag een team tegen met brozo. Die gast ziet er nog steeds gevaarlijk uitVissert schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:35:
En volgende stap in de packluck. IF Brozovic.
Modric, IF Falcao en IF el sharaawy verkocht. 220k op de bank en daarvan mijn teams iets geupgrade.
Bruna gehaald en IF Anagruiz ofzo. Die CM uit de Bundesliga.
PSN: MrMistral
Verwijderd
Zeker als je Hamsik er naast zet. Go go Mohicans!MrMistral schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:40:
[...]
Had vandaag een team tegen met brozo. Die gast ziet er nog steeds gevaarlijk uit
Verwijderd
Ik ook niet. Had het ook over middenveldersVerwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:15:
[...]
Nou, ik zou persoonlijk niet Lacazette iniwsselen voor Ben Yedder, maar dat ben ik
Is snelle spits is anders wel lekker hoor.dutchgio schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:47:
Je speelt met een fifa 15 voorhoede.
Pace is ook niet alles...
https://www.easports.com/...squad-building-challengesVerwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:49:
Hallo allemaal,
Ik heb een ps3 en heb FIFA 18 gekocht. Waarom kan ik de SBC van quaresma en Gignac niet spelen?
Hoor graag
Groet koos
PSN: Kidjuh
Wat zou je veranderen dan?dutchgio schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:47:
Je speelt met een fifa 15 voorhoede.
Pace is ook niet alles...
Deze gemaakt voor "squad goals"Exodus FC schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:20:
[...]
Vandaag Hybride landen afgerond. Voor de challenge Nationale trots keek ik even op YouTube en voor wat tips en leverde nagenoeg dezelfde selectie in (op 3 spelers na) als de YouTubber en 'toevallig' kregen we beide Casillas uit ons mega pack. Verder kreeg ik uit de complete challenge wel Manolas, Navas, Parolo, en nog wat spelers. Denk alles bij elkaar 40-50k.
Verwijderd
Wow, sorry dat mensen proberen te helpen..Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:13:
Ik heb een ps3 en heb FIFA 18 gekocht. Waarom kan ik de SBC van quaresma en Gignac niet spelen?
Graag duidelijk antwoord
[ Voor 12% gewijzigd door llovesoccerx7 op 05-10-2017 20:18 ]
Heb maar 2 verkocht in afgelopen 4 dagen.. xDLekkerboeie86 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:18:
Gelukkig genoeg handige Harry's online om mensen slapend rijk te maken
Discard IF trading
[afbeelding]
Verwijderd
Sorry maar uit die link wordt ik niet veel wijzer...llovesoccerx7 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:18:
[...]
Wow, sorry dat mensen proberen te helpen..
https://www.easports.com/...squad-building-challenges
Verwijderd
Net een Martinez IF verkocht voor 32K, terwijl je hem ook voor 20K kan krijgen. En had 'm voor 10.250 gekochtLekkerboeie86 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:18:
Gelukkig genoeg handige Harry's online om mensen slapend rijk te maken
Discard IF trading
[afbeelding]
Wat heb je er zelf al aan gedaan?Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:25:
[...]
Sorry maar uit die link wordt ik niet veel wijzer...
Verwijderd
Gelezen maar staat niks over sbc op ps3Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:31:
[...]
Wat heb je er zelf al aan gedaan?
Pogba is inmiddels ook binnen. https://www.futbin.com/18/squad/43031
Voorlopig ben ik nu wel klaar.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq