Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Ja dat is waar! Zelfs alle 86 87 88 stijgen weer redelijk .. ik had Cech , Reus , Ozil etc allemaalpeeweeherman schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:00:
[...]
Ze stijgen allemaal, behalve die uit ultimate, betere spelers komen we niet meer uit, op wat futties na
Voor rond de 1000 haha
En dan weer omhoog. Binnenkort eens kijken wat m'n FUT17 spelers waard zijn nuHarribo schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:38:
Gaan vanzelf ook een keer zakken
Kroos, Kane ,Salah zie dat Salah nu 3 star weakfoot heeft ipv 2 dus ideale supersub
Toch geen verkeerde opstelling Ronaldo zou wel de kers op de taart worden
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/1783
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Je linksback is kapot.FidoDido schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:24:
nog steeds geen ronaldo, neymar of messi of een icon na ongeveer 300k totaal te hebben gespendeerd aan packs in wc mode, maar vandaag klaag ik niet na 100k aan packs geopend te hebben.
Kroos, Kane ,Salah zie dat Salah nu 3 star weakfoot heeft ipv 2 dus ideale supersub
Toch geen verkeerde opstelling Ronaldo zou wel de kers op de taart wordenhoop dat ik die een keer pack
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/1783
Ik blijf WC tof vinden. Heb bijna alle Europese toppers. Wil eigenlijk alleen nog Pogba en Walker. En een squad selectie menu zodat ik andere teams kan maken.
Same here. Sta al wel op 3 wins, maar gebruikt de Ligt ook echt! Neeeed it!Terranova schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:09:
Ok dit gaat geen De Ligt Tots voor mij worden met deze belachelijke objective. Ik ben absoluut geen goede speler, maar meestal kom ik nog wel tot de halve finale van de DKT. 6 wins zou wel easy moeten zijn dus, niet dus. Je speelt echt tegen alleen maar monster teams die er alles aan doen om te winnen. Voor komen en gelijk park the bus.
Het erge is nog dat ik daadwerkelijk echt De Ligt gebruik en hem niet voor het hebben wil(zoals 95% van iedereen die voor die kaart gaat, inpassen is lastig namelijk).
Squad managment is idd een gemis, heb geen zin om steeds een andere squad te maken dus laat zuid amerika voor wat het is. Pogba zou voor body op het middenveld nog wel goed zijn jaVerwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Je linksback is kapot.Mendy is echt ziek in WC modus. Hij rent iedereen eruit, vooral met de bal aan de voet.
Ik blijf WC tof vinden. Heb bijna alle Europese toppers. Wil eigenlijk alleen nog Pogba en Walker. En een squad selectie menu zodat ik andere teams kan maken.
dat van mendy wist ik niet
Mijn tijdelijke team voor de challenges werkt op t moment perfect. Speel nu tijdelijk zo:
https://www.futbin.com/18/squad/5454954
Breng dan in de 2e helft Zaha voor Larsson en Rooney voor James. Promes is evt backup mocht iemand moe zijn.
Zucht.. geloof je het zelf?Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:16:
[...]
Ja dat is waar! Zelfs alle 86 87 88 stijgen weer redelijk .. ik had Cech , Reus , Ozil etc allemaal
Voor rond de 1000 haha
Al die spelers hebben nooit in de buurt van de 1000 gezeten...
Denk dat hij 10.000 bedoelde.Shreddaaa schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Zucht.. geloof je het zelf?
Cech is 6k nu maar tijdens de chaos van de WC rond de 2.5k? Dan is open bid van 1k zeker mogelijk.Shreddaaa schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Zit te denken om maar te gaan sparen voor wat Nederlanders zodat ik een leuk NL-team/Eredivisie team om hem heen kan bouwen.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Precies! Kan wel een PS sturen hoor maar nee sorry ga me niet verantwoorden omdat een paar mensen slecht gelovig zijn 😌Vissert schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 06:00:
[...]
Cech is 6k nu maar tijdens de chaos van de WC rond de 2.5k? Dan is open bid van 1k zeker mogelijk.
Verwijderd
Dan heb je echt liggen slapen kerelShreddaaa schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Speel ik nu zelf mee. Is leuk voor de afwisseling, zeker aan het einde van FIFA. Je moet wel beginnen met 3 CBs, want buiten Zeegelaar om is er niet echt een goeie back (Karsdorp was nog wel leuk om mee te spelen, maar met alle TOTS is het niet te doen). Dus speel nu met IF Aké, TOTS de Vrij en (straks) TOTS de Ligt.GAITii schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:21:
De Ligt is hier ook binnen. Vervolgens weer al mijn coins verspilt aan waardeloze packs.
Zit te denken om maar te gaan sparen voor wat Nederlanders zodat ik een leuk NL-team/Eredivisie team om hem heen kan bouwen.
Ik heb Zoet inmiddels ook gehaald, die kunnen samen gezellig in de SBC vanavond.Fraaank schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:30:
[...]
Speel ik nu zelf mee. Is leuk voor de afwisseling, zeker aan het einde van FIFA. Je moet wel beginnen met 3 CBs, want buiten Zeegelaar om is er niet echt een goeie back (Karsdorp was nog wel leuk om mee te spelen, maar met alle TOTS is het niet te doen). Dus speel nu met IF Aké, TOTS de Vrij en (straks) TOTS de Ligt.
Dat zou het merendeel van de rating en chem requirement ook meteen moeten oplossen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb je die spelers nog in je club dan? Ben dan toch wel benieuwd hoe je voor 1000 coins aan bijv een Ozil komt. Ging constant via open bid naar 3000+
https://www.futbin.com/18/squad/5458287
Hopen op TOTS Walker of Aguero vanavond
6/7 spelers die in mijn team passen, dus ik weet al dat ik nogmaals Ter Stegen ga krijgenVissert schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:35:
Toch maar Jordi Alba verwerkt in het team:
https://www.futbin.com/18/squad/5458287
Hopen op TOTS Walker of Aguero vanavondEigenlijk niet veel Ultimate spelers die in mijn team passen.
Zonde man! TOTS Zoet is een prima keepert!Bossie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:39:
[...]
Ik heb Zoet inmiddels ook gehaald, die kunnen samen gezellig in de SBC vanavond.
Dat zou het merendeel van de rating en chem requirement ook meteen moeten oplossen.
Ik speel met Zoet, Ake en Zanetti, ook alles op 10Fraaank schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:30:
[...]
Speel ik nu zelf mee. Is leuk voor de afwisseling, zeker aan het einde van FIFA. Je moet wel beginnen met 3 CBs, want buiten Zeegelaar om is er niet echt een goeie back (Karsdorp was nog wel leuk om mee te spelen, maar met alle TOTS is het niet te doen). Dus speel nu met IF Aké, TOTS de Vrij en (straks) TOTS de Ligt.
Ik denk dat iedereen met Duitsland Brazilië of Frankrijk gaat spelenmarkdewolf schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:28:
Vanaf volgend weekend mag er max 1 nationaliteit in je weekend leaque selectie zitten. (beetje world cup dus) Welk land kiezen jullie? ik heb nu duitsland en brazilie. zijn een van de weinige landen die op iedere positie de juiste speler heeft voor zover ik zie
Moest er wel TOTS Firminho (tjidelijk) voor verkopen, heb hem nu vervangen voor TOTS Vardy.
Denk ik ook. van de ene kant is het leuk dat ze verandering brengen in de WL zodat niet iedereen dezelfde spelers gebruikt, maar juist door deze wijziging gaat iedereen dezelfde spelers gebruiken....038Zwolle schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat iedereen met Duitsland Brazilië of Frankrijk gaat spelen
Al zie je dan denk ik nog weinig ronaldo, messi, bale , gullit, enz zoals nu
Ik heb juist een omgekeerde mening, dit soort restricties moeten gewoon niet als ze fifa als een e-sport in de markt willen zetten.markdewolf schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:06:
[...]
Denk ik ook. van de ene kant is het leuk dat ze verandering brengen in de WL zodat niet iedereen dezelfde spelers gebruikt, maar juist door deze wijziging gaat iedereen dezelfde spelers gebruiken....
Al zie je dan denk ik nog weinig ronaldo, messi, bale , gullit, enz zoals nu
Nederland natuurlijk!markdewolf schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:28:
Vanaf volgend weekend mag er max 1 nationaliteit in je weekend leaque selectie zitten. (beetje world cup dus) Welk land kiezen jullie? ik heb nu duitsland en brazilie. zijn een van de weinige landen die op iedere positie de juiste speler heeft voor zover ik zie
Heb je daar een bron van?markdewolf schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:28:
Kan je in Ultimate team zelf zien:
Fut Hub --> Fut Champions --> Schedule --> WL --> Requirements.
Edit: Je valt zeker over het woordje 'vanaf'.
Over de weken daarna weet ik het ook niet.
[ Voor 15% gewijzigd door SR8 op 05-06-2018 15:39 ]
Voor de weken daarna is het inderdaad niet bekend.SR8 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:31:
[...]
Kan je in Ultimate team zelf zien:
Fut Hub --> Fut Champions --> Schedule --> WL --> Requirements.
Edit: Je valt zeker over het woordje 'vanaf'.
Over de weken daarna weet ik het ook niet.
Toch heb ik alvast maatregelen genomen en een duits en braziliaans team neer gezet.
Vooral met PTG spelers omdat daar de prijzen nog erg laag van zijn, en waarschijnlijke een flinke boost gaan krijgen.
Voor brazilie: jesus, willian, firminho PTG
Voor duitsland: Goretzka en gundogan PTG
en vorige week met de crash nog dembele, silva, sterling, carvajal, en lemar voor 10k paar keer opgepikt.
Prijzen stijgen al behoorlijk!
GefeliciteerdVissert schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:56:
Niks uit de MM... Uruguayaanse vlag bij de tots SBC. Ik begon al te vloeken want verdomme ik dacht meteen (heel logisch) aan Cavani. En toen een vloek van pure shock. Tots Suarez welkom in de club
Heb TOTS Telles + Firmino teruggehaald.
Mijn PTG spelers zijn verkleurd!
[ Voor 14% gewijzigd door peeweeherman op 05-06-2018 20:13 ]
Verwijderd
Zeg je nou echt dat je tots Hummels verkiest boven tots Ramos?Bossie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:00:
[...]
Gefeliciteerd, ik had zelf Hummels, waardoor TOTS Ramos overbodig werd.
Heb TOTS Telles + Firmino teruggehaald.
Hoezo? Als e-sporter moet je toch juist met veranderingen om kunnen gaan? Je kan niet meer met je team spelen waar je zo gewend aan bent. Laat dan maar zien of je nog steeds zoveel skills hebt!Bossie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:57:
[...]
Ik heb juist een omgekeerde mening, dit soort restricties moeten gewoon niet als ze fifa als een e-sport in de markt willen zetten.
Hoewel ik komend weekend juist mijn beste selectie ooit zou hebben, vind ik dit een leuke regel. Van mij mag dit om de week (met steeds verschillende restricties) in de WL. Heb nu wel spijt dat ik Volland in de laatste SBC gegooid heb. Dan maar een Braziliaans team, mijn verdediging + keeper en middenveld staat al met met untradables. In de aanval alleen William en Jesus 81...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ramos is wel beter maar was tradeable, dus verkocht om wat te experimenteren met een andere spitsVerwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:18:
[...]
Zeg je nou echt dat je tots Hummels verkiest boven tots Ramos?
Verwijderd
Ik schrok al een beetje hahaha. Dacht dat beide untradeble warenBossie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:37:
[...]
Ramos is wel beter maar was tradeable, dus verkocht om wat te experimenteren met een andere spits
Verwijderd
Dit was waarschijnlijk de laatste sbc. Wellicht dat er nog een gegarandeerde tots sbc komt, maar daar reken ik niet op.harrybeuker schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:23:
immobile 96. Gaat zondat weer de sbc in. Past niet in mijn team
Ben inderdaad benieuwd naar PTG verkleuring😀 Zal wrs betekenen dat ze geselecteerd zijn.peeweeherman schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:00:
Lekker, hier Ter Stegen, past wel in mijn Duitse TOTS team, met Süle, Bender, Goretzka, Werner en Petersen
Mijn PTG spelers zijn verkleurd!
Hier weer packluck. Eerst TOTS Messi. Team verbouwd op allen advies hier. Nu TOTS Ramos om team compleet te maken😀
https://www.futbin.com/18/squad/4167266
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 05-06-2018 22:44 ]
https://www.futbin.com/18/squad/10777
Behalve 352 speel ik ook regelmatig beide 4231 formaties vandaar de 2 backs op de bank.
Firminho + Telles zijn in te wisselen, het zou leuk zijn om nog met een topspits/icon (Henry/Aguero etc) te eindigen, maar kon daarvoor ondanks de crash nog tekort.
Ik ben benieuwd wat je van Salah vind. Grote kans dat hij bij mij naar de bank verhuisd nu Suarez binnen isShreddaaa schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:18:
Heb TOTS ultimate toch nog gedaan, de Ligt en Ter Stegen ingeleverd en Salah eruit gekregen. Team draaide net lekker, maar Salahs kaart lijkt me te goed om niet in te bouwen. Nu dus James en Lewandowski verkopen en Firmino en Ter Stegen halen om t team weer compleet te maken.
Ik had verwacht TOTS Ronaldo te krijgen.Feesterd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 07:48:
Heb Tots Dybala gekregen uit de Tots ultimate team. Blij mee. Had al verwacht dat ik Tots Dybala zou krijgen.
Kreeg een duplicate Kroos.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Wel door de lage prijzen prime Ferdinand kunnen doen door de baby versie te verkopen. Deed wel ff pijn: meer dan een ton verlies op die kaart
Ik heb zijn POTM die ik meermaals tijdens het jaar heb ge-upgraded, zijn WF blijft gewoon een dingetje vooral in centrale posities. Gebruik voornamelijk om de gaten in te duiken, anders was TOTS Mahrez een simpele upgrade geweest.Vissert schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 06:46:
[...]
Ik ben benieuwd wat je van Salah vind. Grote kans dat hij bij mij naar de bank verhuisd nu Suarez binnen is
Fraaank schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 07:56:
[...]
Ik had verwacht TOTS Ronaldo te krijgen.
Kreeg een duplicate Kroos.
Geen verwachtingen hebben bij pack openingsFeesterd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:16:
Balen zeg. Maar wat doe je er tegen? Heb geen een keer een dubbele Tots gehad gelukkig.
[...]
Met wc mode spaar ik nu packs en me coins heb 83 duplicates wachten op sbc maar
Ja zijn wf is echt killing.. Het voelt als of ik meer rendement heb met TOTS Promes dan Salah..Bossie schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:12:
[...]
Ik heb zijn POTM die ik meermaals tijdens het jaar heb ge-upgraded, zijn WF blijft gewoon een dingetje vooral in centrale posities. Gebruik voornamelijk om de gaten in te duiken, anders was TOTS Mahrez een simpele upgrade geweest.
Dit wordt voorlopig het team. Promes voor dembele bij de start. Het doet wel pijn om legend Kane naar de bank te sturen... Zanetti is nog niet binnen. Moet de 84 en 85 rated teams nog. Met nog 11k op de bank wordt dat puzzelen
https://www.futbin.com/18/squad/5466506
Heb Sane meermaals geprobeerd, maar Mane heeft voor mijn gevoel meer impact op mijn team.Vissert schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:43:
[...]
Ja zijn wf is echt killing.. Het voelt als of ik meer rendement heb met TOTS Promes dan Salah..
Dit wordt voorlopig het team. Promes voor dembele bij de start. Het doet wel pijn om legend Kane naar de bank te sturen... Zanetti is nog niet binnen. Moet de 84 en 85 rated teams nog. Met nog 11k op de bank wordt dat puzzelen
https://www.futbin.com/18/squad/5466506
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Nu de Ligt maar zien in te passen in het team....
Geverifieerd account
@EASPORTSFIFA
1 u1 uur geleden
Meer
#FUT and EASFC will be offline at 12:00 AM PT on June 6th for maintenance, with FUT Match Creation being disabled 30 minutes prior. All services estimated to return at 1:30 AM PT.
Heb hem 10 wedstrijden gebruikt na de weekly objective. Voor mij was hij echt wel een verbetering tov zijn NIF.GAITii schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:56:
Zojuist uit de SBC TOTS De Gea, ben er wel blij mee, beste keeper voor in een BPL team.
Kunnen we eindelijk onze duplicate lijst legen
heb jij van elk land dan een heel team in te leveren?Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:05:
Voor de WK mode zijn er vanavond om 19.00 uur nieuwe SBC Nations. Elke 48 uur een nieuwe!
Kunnen we eindelijk onze duplicate lijst legen
Wie heeft er trouwens een snelle modus gevonden om te kijken wat de duplicates zijn?
PSN: Maichel
Nee dat heb ik niet, maar kom vast wel een aardig eind.bvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:15:
[...]
heb jij van elk land dan een heel team in te leveren?
Wie heeft er trouwens een snelle modus gevonden om te kijken wat de duplicates zijn?
ik heb een redelijk fotografisch geheugen... dus daar moet ik het meedoen wat betreft duplicates.. ( wel zwak van EA dat ze hier niet wat voor hebben gevonden.)
Dat zijn je PTG kaarten. Die krijgen een boost op basis van de performance op het WK (hoe en wat weten we alleen nog niet)Maichel schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:17:
Ik zat te denken, zullen er tijdens de WK ook WK IF's enzo komen? Vast wel...(want EA....)
En verder zal er vast wat in de TOTW opgenomen worden
[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 06-06-2018 10:19 ]
Ahhh ja, logisch...bvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Dat zijn je PTG kaarten. Die krijgen een boost op basis van de performance op het WK (hoe en wat weten we alleen nog niet)
Zullen ook wel nog speciale (als in grotere) WK packs komen enzo, denk ik
Of het worden MOTM-kaarten en geen IF-kaarten. Aan de andere kant...Wie moet er nog een IF krijgen in deze tijden?bvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Dat zijn je PTG kaarten. Die krijgen een boost op basis van de performance op het WK (hoe en wat weten we alleen nog niet)
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:35:
Kan iemand mij uitleggen waarom de PTG kaartjes zo inmens stijgen? kocht gisteren PTG Firmino voor 45k is nu 210K waard...
Die gaan dus stijgen aan de hand van WK prestaties.bvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:19:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Maichel op 06-06-2018 11:39 ]
damn... van de week verkocht, wat jammer nou, maar had de centjes nodigLorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:35:
Kan iemand mij uitleggen waarom de PTG kaartjes zo inmens stijgen? kocht gisteren PTG Firmino voor 45k is nu 210K waard...
Oké dat weet ik , maar specifiek firmino is nu niet normaal veel waard...Maichel schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:38:
[...]
[...]
Die gaan dus stijgen aan de hand van WK prestaties.
Edit; er staat er trouwens ook maar 1 Firmino te koop
[ Voor 10% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 06-06-2018 12:15 ]
Alleen op de PS4 ook. Denk dat mensen hem proberen te pricefixen of zoLorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:02:
[...]
Oké dat weet ik , maar specifiek firmino is nu niet normaal veel waard...
Edit; er staat er trouwens ook maar 1 Firmino te koop
Rodriguez? Welke platform?Shreddaaa schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:17:
Ik raak James SIF onder geen beding kwijt. Ik heb m voor 45k erop staan en de eerstvolgende is pas 65k. Toch wordt ie niet verkocht...
https://www.futbin.com/18...4/James%20Rodr%C3%ADguez/
Voor PS en XBOX zitten de bins veel lager.
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 06-06-2018 13:21 ]
PCbvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:19:
[...]
Rodriguez? Welke platform?
https://www.futbin.com/18...4/James%20Rodr%C3%ADguez/
Voor PS en XBOX zitten de bins veel lager.
Apart gezien er volgens futbin de afgelopen nacht 2 voor veel meer zijn verkocht 120k en 60k...heb je een te hoge direct verkopen prijs eraan zitten waardoor hij niet in de search komt?
Nee stond op 48.5k. Inmiddels verkocht.bvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:31:
[...]
Apart gezien er volgens futbin de afgelopen nacht 2 voor veel meer zijn verkocht 120k en 60k...heb je een te hoge direct verkopen prijs eraan zitten waardoor hij niet in de search komt?
[ Voor 6% gewijzigd door dennisbos op 06-06-2018 15:35 ]
Daar is wel makkelijk een hybrid mee te maken ja.dennisbos schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:33:
Ik heb nu als enige tots kaarten pique en koulibaly. Wil er op zich wel mee spelen, want heb nog nooit met zulke hoge rating gespeeld. Maar is hier wel makkelijk een hybrid mee te maken? Of zal ik vast houden aan mijn PL-team met oa birthday rooney, otw morata, de bruyne normal en kante normal? Dan zal ik nog een gok moeten nemen met de SBC. Ik heb nog 300k. kan ik ook in wc packs stoppen. Iemand advies?
Welke opstelling + welke spelers heb je al die je eventueel ook wil gebruiken?
EDIT: Even snel een opstelling gemaakt met de spelers die je ook zei. Misschien dat je in game dan wel nog Morata en De Bruyne even van positie moet wisselen.

[ Voor 14% gewijzigd door sirkeith op 06-06-2018 15:53 ]
Ik speel met mijn bpl 4312, maar wil ook best 4231 of 4-3-3 proberen (die laatste lijkt mij het makkelijkst te hybriden)
sirkeith schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:39:
[...]
Daar is wel makkelijk een hybrid mee te maken ja.
Welke opstelling + welke spelers heb je al die je eventueel ook wil gebruiken?
EDIT: Even snel een opstelling gemaakt met de spelers die je ook zei. Misschien dat je in game dan wel nog Morata en De Bruyne even van positie moet wisselen.
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door dennisbos op 06-06-2018 16:38 ]
De price ranges zijn aangepast. Firmino PTG is niet te verkrijgen aangezien zijn BIN nu is gezet op max 50kSkann schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:50:
[...]
Alleen op de PS4 ook. Denk dat mensen hem proberen te pricefixen of zo
Dit zelfde geld voor Isco PTG ook max 50K...
Gaat wel lekker daar bij EA
Is terecht in mijn ogen.Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:53:
[...]
De price ranges zijn aangepast. Firmino PTG is niet te verkrijgen aangezien zijn BIN nu is gezet op max 50k![]()
Dit zelfde geld voor Isco PTG ook max 50K...
Gaat wel lekker daar bij EA
De PTG lag op een gegeven moment hoger dan ie ooit was geweest terwijl er gewoon een TOTS voor is..
Snap jou redenatie maar de inform die net zo hoog ligt als dezelfde ptg heeft een hogere max bin.. dan gaat er denk ik iets niet goedShreddaaa schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:06:
[...]
Is terecht in mijn ogen.
De PTG lag op een gegeven moment hoger dan ie ooit was geweest terwijl er gewoon een TOTS voor is..
Dat is niet waar PTG Fermino ging voor meer dan 250k. Heb hem toen voor 200K gekocht in aprilShreddaaa schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:06:
[...]
Is terecht in mijn ogen.
https://www.futbin.com/18/squad/5462375
Ik heb inmiddels een aantal wedstrijden met 'm gespeeld.Vissert schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 06:46:
[...]
Ik ben benieuwd wat je van Salah vind. Grote kans dat hij bij mij naar de bank verhuisd nu Suarez binnen is
Ben gematigd positief.
Ik speel 4-2-3-1 waarin Salah als ST start op 7 chem en Firmino als rechter CAM.
Bij start wedstrijd gaat Salah naar LCAM, Firmino op CCAM, Larsson op RCAM en Muller ST.
Als de tegenstander dan zo dom is om Salah niet dubbel te dekken of te anticiperen, scoort ie alles. Dan is het echt een ziekelijk beest.
Op het moment dat bijv een Debuchy TOTS constant op zn huid zit, is ie slechts bliksemafleider en heb je totaal niks aan hem.
Desondanks, 3 DKT gespeeld, alledrie gewonnen met gemak en Salah 7 goals en 3 assists.
Ipv te kiezen tussen Mane/Sane, heb ik dit keer Hazard gehaald
https://www.futbin.com/18/squad/10777
Firmino tots? Die kon je toch ook achter Son zetten dan? Speel je 4231? Heb je dan niet 1 aanvallende speler teveel? Dan had ik liever een meer allround speler gehaald ipv Hazard want nu moet de Bruyne als cdm en dat is nu niet zijn meest ideale positie. En dan speel je met centrale verdedigers als backs, hoe is dat? Of zegt de titel niks en speel je ook echt 352? Dan ziet het er wel logischer uit.Bossie schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:24:
Kleine update, Telles/Firmino met winst verkocht. Firmino is echt bizar goed maar Son moet simpelweg in de spits ipv ergens anders.
Ipv te kiezen tussen Mane/Sane, heb ik dit keer Hazard gehaald
https://www.futbin.com/18/squad/2102855
Ik speel echt 352, blijkbaar in mijn 4231 layout aangepast.sjakieman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Firmino tots? Die kon je toch ook achter Son zetten dan? Speel je 4231? Heb je dan niet 1 aanvallende speler teveel? Dan had ik liever een meer allround speler gehaald ipv Hazard want nu moet de Bruyne als cdm en dat is nu niet zijn meest ideale positie. En dan speel je met centrale verdedigers als backs, hoe is dat? Of zegt de titel niks en speel je ook echt 352? Dan ziet het er wel logischer uit.
Vond Herrera beter spelen, die past daar ook!dennisbos schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:01:
Die is wel creatief. Ik zal er als ik uit het werk kom eens naar kijken. Alleen de keeper en fabregas ben ik niet zo enthousiast over. Of is fabregas wel goed.
[...]
Nu wil ik Larsson uit mijn team halen maar deze is dus intradeable. Kan ik hier nog wat mee? Heb namelijk ook niet veel coins meer, circa 15K, dus kan hem ook niet in een SBC stoppen.
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs