Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:59:
Wil Douglas Costa TOTS halen maar die is alweer 70 k gestegen😓😓
Ze stijgen allemaal, behalve die uit ultimate, betere spelers komen we niet meer uit, op wat futties na

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:00:
[...]

Ze stijgen allemaal, behalve die uit ultimate, betere spelers komen we niet meer uit, op wat futties na
Ja dat is waar! Zelfs alle 86 87 88 stijgen weer redelijk .. ik had Cech , Reus , Ozil etc allemaal
Voor rond de 1000 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan vanzelf ook een keer zakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Harribo schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:38:
Gaan vanzelf ook een keer zakken
En dan weer omhoog. Binnenkort eens kijken wat m'n FUT17 spelers waard zijn nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:05
nog steeds geen ronaldo, neymar of messi of een icon na ongeveer 300k totaal te hebben gespendeerd aan packs in wc mode, maar vandaag klaag ik niet na 100k aan packs geopend te hebben.

Kroos, Kane ,Salah zie dat Salah nu 3 star weakfoot heeft ipv 2 dus ideale supersub :)

Toch geen verkeerde opstelling Ronaldo zou wel de kers op de taart worden :) hoop dat ik die een keer pack
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/1783

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:32
Bizar wat er bij mij gebeurd is de afgelopen week. Door de Wc modus was mijn selectie niks meer waard, toen ik vervolgens voor de tweede keer Glik TOTS uit de Ligue 1 SBC pakte was ik het zat. Alle TOTS SBCs gedaan nooit wat leuks. Alles verkocht (met dik verlies) en uitgegeven in de World Cup FUT. Eerste speler die ik krijg uit de startpack: Ronaldo. Met de packs direct een leuk team kunnen samenstellen. Icon Hernandez erbij dikke prima. Vandaag zie ik de ultimate SBC. Met TOTS Glik, de gratis packs van Wc modus en mijn laatste coins kon ik hem nog net doen. Natuurlijk nu ineens geluk: TOTS Ronaldo. Nu alleen geen coins meer voor een ultimate team :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Ligt is inmiddels binnen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FidoDido schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:24:
nog steeds geen ronaldo, neymar of messi of een icon na ongeveer 300k totaal te hebben gespendeerd aan packs in wc mode, maar vandaag klaag ik niet na 100k aan packs geopend te hebben.

Kroos, Kane ,Salah zie dat Salah nu 3 star weakfoot heeft ipv 2 dus ideale supersub :)

Toch geen verkeerde opstelling Ronaldo zou wel de kers op de taart worden :) hoop dat ik die een keer pack
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/1783
Je linksback is kapot. :) Mendy is echt ziek in WC modus. Hij rent iedereen eruit, vooral met de bal aan de voet.

Ik blijf WC tof vinden. Heb bijna alle Europese toppers. Wil eigenlijk alleen nog Pogba en Walker. En een squad selectie menu zodat ik andere teams kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Terranova schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:09:
Ok dit gaat geen De Ligt Tots voor mij worden met deze belachelijke objective. Ik ben absoluut geen goede speler, maar meestal kom ik nog wel tot de halve finale van de DKT. 6 wins zou wel easy moeten zijn dus, niet dus. Je speelt echt tegen alleen maar monster teams die er alles aan doen om te winnen. Voor komen en gelijk park the bus. :(

Het erge is nog dat ik daadwerkelijk echt De Ligt gebruik en hem niet voor het hebben wil(zoals 95% van iedereen die voor die kaart gaat, inpassen is lastig namelijk).
Same here. Sta al wel op 3 wins, maar gebruikt de Ligt ook echt! Neeeed it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:23:
[...]

Je linksback is kapot. :) Mendy is echt ziek in WC modus. Hij rent iedereen eruit, vooral met de bal aan de voet.

Ik blijf WC tof vinden. Heb bijna alle Europese toppers. Wil eigenlijk alleen nog Pogba en Walker. En een squad selectie menu zodat ik andere teams kan maken.
Squad managment is idd een gemis, heb geen zin om steeds een andere squad te maken dus laat zuid amerika voor wat het is. Pogba zou voor body op het middenveld nog wel goed zijn ja :)

dat van mendy wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 19:11
Heb inmiddels 4 van de 6 benodigde wedstrijden gewonnen (na 6 wedstrijden gespeeld te hebben). Valt me op dat er weer veel van de sweaty gasten aanwezig zijn. Laatste potje wel heerlijk van FC Alaska van Mishustix gewonnen. Is een top 100 speler van Fut Champions, die met een compleet TOTS en icon team speelt met R9 in de spits.
Mijn tijdelijke team voor de challenges werkt op t moment perfect. Speel nu tijdelijk zo:

https://www.futbin.com/18/squad/5454954

Breng dan in de 2e helft Zaha voor Larsson en Rooney voor James. Promes is evt backup mocht iemand moe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:16:
[...]

Ja dat is waar! Zelfs alle 86 87 88 stijgen weer redelijk .. ik had Cech , Reus , Ozil etc allemaal
Voor rond de 1000 haha
Zucht.. geloof je het zelf?
Al die spelers hebben nooit in de buurt van de 1000 gezeten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Shreddaaa schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:33:
[...]

Denk dat hij 10.000 bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team in world cup is middels ongeveer klaar. Wil alleen ramos en alba nog. Gisteren had ik tots ramos in een 5k pack die je gratis krijgt bij packs in de WC mode. Vervolgens Hummels, Boateng, Salah , Hazard erbij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Cech is 6k nu maar tijdens de chaos van de WC rond de 2.5k? Dan is open bid van 1k zeker mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-09 14:39
De Ligt is hier ook binnen. Vervolgens weer al mijn coins verspilt aan waardeloze packs.

Zit te denken om maar te gaan sparen voor wat Nederlanders zodat ik een leuk NL-team/Eredivisie team om hem heen kan bouwen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 06:00:
[...]

Cech is 6k nu maar tijdens de chaos van de WC rond de 2.5k? Dan is open bid van 1k zeker mogelijk.
Precies! Kan wel een PS sturen hoor maar nee sorry ga me niet verantwoorden omdat een paar mensen slecht gelovig zijn 😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan heb je echt liggen slapen kerel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
GAITii schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:21:
De Ligt is hier ook binnen. Vervolgens weer al mijn coins verspilt aan waardeloze packs.

Zit te denken om maar te gaan sparen voor wat Nederlanders zodat ik een leuk NL-team/Eredivisie team om hem heen kan bouwen.
Speel ik nu zelf mee. Is leuk voor de afwisseling, zeker aan het einde van FIFA. Je moet wel beginnen met 3 CBs, want buiten Zeegelaar om is er niet echt een goeie back (Karsdorp was nog wel leuk om mee te spelen, maar met alle TOTS is het niet te doen). Dus speel nu met IF Aké, TOTS de Vrij en (straks) TOTS de Ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:30:
[...]

Speel ik nu zelf mee. Is leuk voor de afwisseling, zeker aan het einde van FIFA. Je moet wel beginnen met 3 CBs, want buiten Zeegelaar om is er niet echt een goeie back (Karsdorp was nog wel leuk om mee te spelen, maar met alle TOTS is het niet te doen). Dus speel nu met IF Aké, TOTS de Vrij en (straks) TOTS de Ligt.
Ik heb Zoet inmiddels ook gehaald, die kunnen samen gezellig in de SBC vanavond.
Dat zou het merendeel van de rating en chem requirement ook meteen moeten oplossen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:16:
[...]

Dan heb je echt liggen slapen kerel
Heb je die spelers nog in je club dan? Ben dan toch wel benieuwd hoe je voor 1000 coins aan bijv een Ozil komt. Ging constant via open bid naar 3000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar Jordi Alba verwerkt in het team:

https://www.futbin.com/18/squad/5458287

Hopen op TOTS Walker of Aguero vanavond :+ Eigenlijk niet veel Ultimate spelers die in mijn team passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:35:
Toch maar Jordi Alba verwerkt in het team:

https://www.futbin.com/18/squad/5458287

Hopen op TOTS Walker of Aguero vanavond :+ Eigenlijk niet veel Ultimate spelers die in mijn team passen.
6/7 spelers die in mijn team passen, dus ik weet al dat ik nogmaals Ter Stegen ga krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:39:
[...]

Ik heb Zoet inmiddels ook gehaald, die kunnen samen gezellig in de SBC vanavond.
Dat zou het merendeel van de rating en chem requirement ook meteen moeten oplossen.
Zonde man! TOTS Zoet is een prima keepert!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Fraaank schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:30:
[...]

Ik speel met Zoet, Ake en Zanetti, ook alles op 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdewolf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-03-2019
Vanaf volgend weekend mag er max 1 nationaliteit in je weekend leaque selectie zitten. (beetje world cup dus) Welk land kiezen jullie? ik heb nu duitsland en brazilie. zijn een van de weinige landen die op iedere positie de juiste speler heeft voor zover ik zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdewolf schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:28:
Vanaf volgend weekend mag er max 1 nationaliteit in je weekend leaque selectie zitten. (beetje world cup dus) Welk land kiezen jullie? ik heb nu duitsland en brazilie. zijn een van de weinige landen die op iedere positie de juiste speler heeft voor zover ik zie
Ik denk dat iedereen met Duitsland Brazilië of Frankrijk gaat spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Zojuist ook Ultimate TOTS sbc gedaan, had Sergio Ramos, niet verkeerd!

Moest er wel TOTS Firminho (tjidelijk) voor verkopen, heb hem nu vervangen voor TOTS Vardy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdewolf
038Zwolle schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:55:
[...]

Ik denk dat iedereen met Duitsland Brazilië of Frankrijk gaat spelen :)
Denk ik ook. van de ene kant is het leuk dat ze verandering brengen in de WL zodat niet iedereen dezelfde spelers gebruikt, maar juist door deze wijziging gaat iedereen dezelfde spelers gebruiken....

Al zie je dan denk ik nog weinig ronaldo, messi, bale , gullit, enz zoals nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!
markdewolf schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:06:
[...]

Denk ik ook. van de ene kant is het leuk dat ze verandering brengen in de WL zodat niet iedereen dezelfde spelers gebruikt, maar juist door deze wijziging gaat iedereen dezelfde spelers gebruiken....

Al zie je dan denk ik nog weinig ronaldo, messi, bale , gullit, enz zoals nu
Ik heb juist een omgekeerde mening, dit soort restricties moeten gewoon niet als ze fifa als een e-sport in de markt willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Nederland natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb je daar een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Kan je in Ultimate team zelf zien:

Fut Hub --> Fut Champions --> Schedule --> WL --> Requirements.

Edit: Je valt zeker over het woordje 'vanaf'.
Over de weken daarna weet ik het ook niet.

[ Voor 15% gewijzigd door SR8 op 05-06-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdewolf
SR8 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:31:
[...]

Kan je in Ultimate team zelf zien:

Fut Hub --> Fut Champions --> Schedule --> WL --> Requirements.

Edit: Je valt zeker over het woordje 'vanaf'.
Over de weken daarna weet ik het ook niet.
Voor de weken daarna is het inderdaad niet bekend.

Toch heb ik alvast maatregelen genomen en een duits en braziliaans team neer gezet.
Vooral met PTG spelers omdat daar de prijzen nog erg laag van zijn, en waarschijnlijke een flinke boost gaan krijgen.

Voor brazilie: jesus, willian, firminho PTG
Voor duitsland: Goretzka en gundogan PTG

en vorige week met de crash nog dembele, silva, sterling, carvajal, en lemar voor 10k paar keer opgepikt.
Prijzen stijgen al behoorlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks uit de MM... Uruguayaanse vlag bij de tots SBC. Ik begon al te vloeken want verdomme ik dacht meteen (heel logisch) aan Cavani. En toen een vloek van pure shock. Tots Suarez welkom in de club :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:56:
Niks uit de MM... Uruguayaanse vlag bij de tots SBC. Ik begon al te vloeken want verdomme ik dacht meteen (heel logisch) aan Cavani. En toen een vloek van pure shock. Tots Suarez welkom in de club :+
Gefeliciteerd :), ik had zelf Hummels, waardoor TOTS Ramos overbodig werd.
Heb TOTS Telles + Firmino teruggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Lekker, hier Ter Stegen, past wel in mijn Duitse TOTS team, met Süle, Bender, Goretzka, Werner en Petersen

Mijn PTG spelers zijn verkleurd!

[ Voor 14% gewijzigd door peeweeherman op 05-06-2018 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:00:
[...]

Gefeliciteerd :), ik had zelf Hummels, waardoor TOTS Ramos overbodig werd.
Heb TOTS Telles + Firmino teruggehaald.
Zeg je nou echt dat je tots Hummels verkiest boven tots Ramos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bossie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:57:
[...]

Ik heb juist een omgekeerde mening, dit soort restricties moeten gewoon niet als ze fifa als een e-sport in de markt willen zetten.
Hoezo? Als e-sporter moet je toch juist met veranderingen om kunnen gaan? Je kan niet meer met je team spelen waar je zo gewend aan bent. Laat dan maar zien of je nog steeds zoveel skills hebt!

Hoewel ik komend weekend juist mijn beste selectie ooit zou hebben, vind ik dit een leuke regel. Van mij mag dit om de week (met steeds verschillende restricties) in de WL. Heb nu wel spijt dat ik Volland in de laatste SBC gegooid heb. Dan maar een Braziliaans team, mijn verdediging + keeper en middenveld staat al met met untradables. In de aanval alleen William en Jesus 81...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
ik had zondag hummels ik ruil hem weer in want had er niets aan krijg ik weer hummels.... had ik liever die tradeable tots die ik nog had op de markt gezet :P maar ja dat is achteraf :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Had eigenlijk het idee om die MM maar te laten, heb eigenlijk de laatste tijds niks fatsoenlijks gepacked, toch maar ff doen... luck
Afbeeldingslocatie: https://i308.photobucket.com/albums/kk341/simonsscj/neymaar_2.jpg

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Kroos, gekkenhuis! Behalve dat ik hem al had. Ook uit de SBC. Lekker untradable dubbel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:18:
[...]

Zeg je nou echt dat je tots Hummels verkiest boven tots Ramos?
Ramos is wel beter maar was tradeable, dus verkocht om wat te experimenteren met een andere spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:50
Agueerooo!

Nu nog inpassen in het team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 09:20
immobile 96. Gaat zondat weer de sbc in. Past niet in mijn team :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:37:
[...]

Ramos is wel beter maar was tradeable, dus verkocht om wat te experimenteren met een andere spits :)
Ik schrok al een beetje hahaha. Dacht dat beide untradeble waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrybeuker schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:23:
immobile 96. Gaat zondat weer de sbc in. Past niet in mijn team :(
Dit was waarschijnlijk de laatste sbc. Wellicht dat er nog een gegarandeerde tots sbc komt, maar daar reken ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
peeweeherman schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:00:
Lekker, hier Ter Stegen, past wel in mijn Duitse TOTS team, met Süle, Bender, Goretzka, Werner en Petersen

Mijn PTG spelers zijn verkleurd!
Ben inderdaad benieuwd naar PTG verkleuring😀 Zal wrs betekenen dat ze geselecteerd zijn.

Hier weer packluck. Eerst TOTS Messi. Team verbouwd op allen advies hier. Nu TOTS Ramos om team compleet te maken😀

https://www.futbin.com/18/squad/4167266

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 05-06-2018 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog tips/suggesties?
https://www.futbin.com/18/squad/10777

Behalve 352 speel ik ook regelmatig beide 4231 formaties vandaar de 2 backs op de bank.
Firminho + Telles zijn in te wisselen, het zou leuk zijn om nog met een topspits/icon (Henry/Aguero etc) te eindigen, maar kon daarvoor ondanks de crash nog tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Heb TOTS ultimate toch nog gedaan, de Ligt en Ter Stegen ingeleverd en Salah eruit gekregen. Team draaide net lekker, maar Salahs kaart lijkt me te goed om niet in te bouwen. Nu dus James en Lewandowski verkopen en Firmino en Ter Stegen halen om t team weer compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:18:
Heb TOTS ultimate toch nog gedaan, de Ligt en Ter Stegen ingeleverd en Salah eruit gekregen. Team draaide net lekker, maar Salahs kaart lijkt me te goed om niet in te bouwen. Nu dus James en Lewandowski verkopen en Firmino en Ter Stegen halen om t team weer compleet te maken.
Ik ben benieuwd wat je van Salah vind. Grote kans dat hij bij mij naar de bank verhuisd nu Suarez binnen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Heb Tots Dybala gekregen uit de Tots ultimate team. Blij mee. Had al verwacht dat ik Tots Dybala zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Feesterd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 07:48:
Heb Tots Dybala gekregen uit de Tots ultimate team. Blij mee. Had al verwacht dat ik Tots Dybala zou krijgen.
Ik had verwacht TOTS Ronaldo te krijgen.

Kreeg een duplicate Kroos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:39

Oekol

waka waka hey hey

Koulibaly eerst en daarna weer gebruikt kreeg ik kroos. Beide kan ik niks mee. Mehhh

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Ter Stegen en Koulibaly ingeleverd krijg ik weer ter Stegen :'( Huilen met de pet op dit.

Wel door de lage prijzen prime Ferdinand kunnen doen door de baby versie te verkopen. Deed wel ff pijn: meer dan een ton verlies op die kaart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 06:46:
[...]

Ik ben benieuwd wat je van Salah vind. Grote kans dat hij bij mij naar de bank verhuisd nu Suarez binnen is :+
Ik heb zijn POTM die ik meermaals tijdens het jaar heb ge-upgraded, zijn WF blijft gewoon een dingetje vooral in centrale posities. Gebruik voornamelijk om de gaten in te duiken, anders was TOTS Mahrez een simpele upgrade geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Balen zeg. Maar wat doe je er tegen? Heb geen een keer een dubbele Tots gehad gelukkig.
Fraaank schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 07:56:
[...]

Ik had verwacht TOTS Ronaldo te krijgen.

Kreeg een duplicate Kroos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Feesterd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:16:
Balen zeg. Maar wat doe je er tegen? Heb geen een keer een dubbele Tots gehad gelukkig.

[...]
Geen verwachtingen hebben bij pack openings d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Fraaank schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:19:
[...]

Geen verwachtingen hebben bij pack openings d:)b
Of 3 dagen bidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Helpt allemaal niet haha gewoon in de stoel zitten en denken is toch allemaal zooi kan het alleen meevallen.
Met wc mode spaar ik nu packs en me coins heb 83 duplicates wachten op sbc maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:12:
[...]

Ik heb zijn POTM die ik meermaals tijdens het jaar heb ge-upgraded, zijn WF blijft gewoon een dingetje vooral in centrale posities. Gebruik voornamelijk om de gaten in te duiken, anders was TOTS Mahrez een simpele upgrade geweest.
Ja zijn wf is echt killing.. Het voelt als of ik meer rendement heb met TOTS Promes dan Salah..

Dit wordt voorlopig het team. Promes voor dembele bij de start. Het doet wel pijn om legend Kane naar de bank te sturen... Zanetti is nog niet binnen. Moet de 84 en 85 rated teams nog. Met nog 11k op de bank wordt dat puzzelen :+

https://www.futbin.com/18/squad/5466506

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:43:
[...]

Ja zijn wf is echt killing.. Het voelt als of ik meer rendement heb met TOTS Promes dan Salah..

Dit wordt voorlopig het team. Promes voor dembele bij de start. Het doet wel pijn om legend Kane naar de bank te sturen... Zanetti is nog niet binnen. Moet de 84 en 85 rated teams nog. Met nog 11k op de bank wordt dat puzzelen :+

https://www.futbin.com/18/squad/5466506
Heb Sane meermaals geprobeerd, maar Mane heeft voor mijn gevoel meer impact op mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-09 14:39
Zojuist uit de SBC TOTS De Gea, ben er wel blij mee, beste keeper voor in een BPL team.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:50
TOTS Pique als duplicate uit de WL monthlies gehaald. Gisteren zijn normale TOTS ingeleverd bij de TOTS SBC. Ga ik gisteren de 87 SBC van Vieira afmaken, lever ik daar per ongeluk de rooie kaart van Pique bij in 8)7 Dag Pique |:( terwijl ik hem best lekker vond spelen.

Nu de Ligt maar zien in te passen in het team....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:10
EA SPORTS FIFA

Geverifieerd account

@EASPORTSFIFA
1 u1 uur geleden
Meer
#FUT and EASFC will be offline at 12:00 AM PT on June 6th for maintenance, with FUT Match Creation being disabled 30 minutes prior. All services estimated to return at 1:30 AM PT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
GAITii schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:56:
Zojuist uit de SBC TOTS De Gea, ben er wel blij mee, beste keeper voor in een BPL team.
Heb hem 10 wedstrijden gebruikt na de weekly objective. Voor mij was hij echt wel een verbetering tov zijn NIF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Voor de WK mode zijn er vanavond om 19.00 uur nieuwe SBC Nations. Elke 48 uur een nieuwe!

Kunnen we eindelijk onze duplicate lijst legen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:05:
Voor de WK mode zijn er vanavond om 19.00 uur nieuwe SBC Nations. Elke 48 uur een nieuwe!

Kunnen we eindelijk onze duplicate lijst legen 8)
heb jij van elk land dan een heel team in te leveren? :)
Wie heeft er trouwens een snelle modus gevonden om te kijken wat de duplicates zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 14:47
Ik zat te denken, zullen er tijdens de WK ook WK IF's enzo komen? Vast wel...(want EA.... :) )

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
bvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:15:
[...]

heb jij van elk land dan een heel team in te leveren? :)
Wie heeft er trouwens een snelle modus gevonden om te kijken wat de duplicates zijn?
Nee dat heb ik niet, maar kom vast wel een aardig eind.

ik heb een redelijk fotografisch geheugen... dus daar moet ik het meedoen wat betreft duplicates.. ( wel zwak van EA dat ze hier niet wat voor hebben gevonden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Maichel schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:17:
Ik zat te denken, zullen er tijdens de WK ook WK IF's enzo komen? Vast wel...(want EA.... :) )
Dat zijn je PTG kaarten. Die krijgen een boost op basis van de performance op het WK (hoe en wat weten we alleen nog niet)
En verder zal er vast wat in de TOTW opgenomen worden

[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 06-06-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
bvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:19:
[...]

Dat zijn je PTG kaarten. Die krijgen een boost op basis van de performance op het WK (hoe en wat weten we alleen nog niet)
Ahhh ja, logisch...

Zullen ook wel nog speciale (als in grotere) WK packs komen enzo, denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
[...]

Of het worden MOTM-kaarten en geen IF-kaarten. Aan de andere kant...Wie moet er nog een IF krijgen in deze tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Vanmorgen even de MM en die Ultimate TOTS SBC gedaan. Kreeg ik uit de Prime Players Pack van de MM TOTS Dybala :D En uit de Ultimate Tots kreeg ik Salah. Lekker hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Kan iemand mij uitleggen waarom de PTG kaartjes zo inmens stijgen? kocht gisteren PTG Firmino voor 45k is nu 210K waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:35:
Kan iemand mij uitleggen waarom de PTG kaartjes zo inmens stijgen? kocht gisteren PTG Firmino voor 45k is nu 210K waard...
[...]

Die gaan dus stijgen aan de hand van WK prestaties.

:)

[ Voor 4% gewijzigd door Maichel op 06-06-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:35:
damn... van de week verkocht, wat jammer nou, maar had de centjes nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Maichel schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:38:
[...]

[...]

Die gaan dus stijgen aan de hand van WK prestaties.

:)
Oké dat weet ik , maar specifiek firmino is nu niet normaal veel waard...

Edit; er staat er trouwens ook maar 1 Firmino te koop :?

[ Voor 10% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 06-06-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:02:
[...]

Oké dat weet ik , maar specifiek firmino is nu niet normaal veel waard...

Edit; er staat er trouwens ook maar 1 Firmino te koop :?
Alleen op de PS4 ook. Denk dat mensen hem proberen te pricefixen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik raak James SIF onder geen beding kwijt. Ik heb m voor 45k erop staan en de eerstvolgende is pas 65k. Toch wordt ie niet verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Shreddaaa schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:17:
Ik raak James SIF onder geen beding kwijt. Ik heb m voor 45k erop staan en de eerstvolgende is pas 65k. Toch wordt ie niet verkocht...
Rodriguez? Welke platform?

https://www.futbin.com/18...4/James%20Rodr%C3%ADguez/

Voor PS en XBOX zitten de bins veel lager.

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 06-06-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
bvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:19:
[...]

Rodriguez? Welke platform?

https://www.futbin.com/18...4/James%20Rodr%C3%ADguez/

Voor PS en XBOX zitten de bins veel lager.
PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Apart gezien er volgens futbin de afgelopen nacht 2 voor veel meer zijn verkocht 120k en 60k...heb je een te hoge direct verkopen prijs eraan zitten waardoor hij niet in de search komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
bvbal79 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Apart gezien er volgens futbin de afgelopen nacht 2 voor veel meer zijn verkocht 120k en 60k...heb je een te hoge direct verkopen prijs eraan zitten waardoor hij niet in de search komt?
Nee stond op 48.5k. Inmiddels verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:49
Ik heb nu als enige tots kaarten pique en koulibaly. Wil er op zich wel mee spelen, want heb nog nooit met zulke hoge rating gespeeld. Maar is hier wel makkelijk een hybrid mee te maken? Of zal ik vast houden aan mijn PL-team met oa birthday rooney, otw morata, de bruyne normal en kante normal? Dan zal ik nog een gok moeten nemen met de SBC. Ik heb nog 300k. kan ik ook in wc packs stoppen. Iemand advies?

[ Voor 6% gewijzigd door dennisbos op 06-06-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
dennisbos schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:33:
Ik heb nu als enige tots kaarten pique en koulibaly. Wil er op zich wel mee spelen, want heb nog nooit met zulke hoge rating gespeeld. Maar is hier wel makkelijk een hybrid mee te maken? Of zal ik vast houden aan mijn PL-team met oa birthday rooney, otw morata, de bruyne normal en kante normal? Dan zal ik nog een gok moeten nemen met de SBC. Ik heb nog 300k. kan ik ook in wc packs stoppen. Iemand advies?
Daar is wel makkelijk een hybrid mee te maken ja.
Welke opstelling + welke spelers heb je al die je eventueel ook wil gebruiken?

EDIT: Even snel een opstelling gemaakt met de spelers die je ook zei. Misschien dat je in game dan wel nog Morata en De Bruyne even van positie moet wisselen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NzGzAt2.png

[ Voor 14% gewijzigd door sirkeith op 06-06-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Ik heb ooit een calcio a team gehad en stom genoeg toen niet verkocht. Speelde met mertens, gomez, if ljalic, matuidi, marchisio, pjanic, florenzi, lukaku, manolas, koulibaly. Spaans/Bbva niks noemenswaardigs behalve otw morata dus.

Ik speel met mijn bpl 4312, maar wil ook best 4231 of 4-3-3 proberen (die laatste lijkt mij het makkelijkst te hybriden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Die is wel creatief. Ik zal er als ik uit het werk kom eens naar kijken. Alleen de keeper en fabregas ben ik niet zo enthousiast over. Of is fabregas wel goed.
sirkeith schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:39:
[...]

Daar is wel makkelijk een hybrid mee te maken ja.
Welke opstelling + welke spelers heb je al die je eventueel ook wil gebruiken?

EDIT: Even snel een opstelling gemaakt met de spelers die je ook zei. Misschien dat je in game dan wel nog Morata en De Bruyne even van positie moet wisselen.
[afbeelding]

[ Voor 7% gewijzigd door dennisbos op 06-06-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Skann schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:50:
[...]

Alleen op de PS4 ook. Denk dat mensen hem proberen te pricefixen of zo
De price ranges zijn aangepast. Firmino PTG is niet te verkrijgen aangezien zijn BIN nu is gezet op max 50k :?

Dit zelfde geld voor Isco PTG ook max 50K...

Gaat wel lekker daar bij EA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:53:
[...]

De price ranges zijn aangepast. Firmino PTG is niet te verkrijgen aangezien zijn BIN nu is gezet op max 50k :?

Dit zelfde geld voor Isco PTG ook max 50K...

Gaat wel lekker daar bij EA :(
Is terecht in mijn ogen.
De PTG lag op een gegeven moment hoger dan ie ooit was geweest terwijl er gewoon een TOTS voor is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Shreddaaa schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:06:
[...]

Is terecht in mijn ogen.
De PTG lag op een gegeven moment hoger dan ie ooit was geweest terwijl er gewoon een TOTS voor is..
Snap jou redenatie maar de inform die net zo hoog ligt als dezelfde ptg heeft een hogere max bin.. dan gaat er denk ik iets niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Shreddaaa schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:06:
[...]

Is terecht in mijn ogen.
Dat is niet waar PTG Fermino ging voor meer dan 250k. Heb hem toen voor 200K gekocht in april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Nou dit moet 'm gaan worden voor het weekend als we maar 1 nationaliteit mogen opstellen. Ik had al een mooi begin met 6 untradable TOTS Brazilianen en vandaag nog Firmino TOTS en Neymar NIF erbij gehaald. Verder Talisca MOTM vervangen voor de TOTS versie (die de laatste dagen wel behoorlijk in prijs gestegen was helaas...).

https://www.futbin.com/18/squad/5462375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Vissert schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 06:46:
[...]

Ik heb inmiddels een aantal wedstrijden met 'm gespeeld.
Ben gematigd positief.
Ik speel 4-2-3-1 waarin Salah als ST start op 7 chem en Firmino als rechter CAM.
Bij start wedstrijd gaat Salah naar LCAM, Firmino op CCAM, Larsson op RCAM en Muller ST.
Als de tegenstander dan zo dom is om Salah niet dubbel te dekken of te anticiperen, scoort ie alles. Dan is het echt een ziekelijk beest.
Op het moment dat bijv een Debuchy TOTS constant op zn huid zit, is ie slechts bliksemafleider en heb je totaal niks aan hem.

Desondanks, 3 DKT gespeeld, alledrie gewonnen met gemak en Salah 7 goals en 3 assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine update, Telles/Firmino met winst verkocht. Firmino is echt bizar goed maar Son moet simpelweg in de spits ipv ergens anders.

Ipv te kiezen tussen Mane/Sane, heb ik dit keer Hazard gehaald :)
https://www.futbin.com/18/squad/10777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:24:
Kleine update, Telles/Firmino met winst verkocht. Firmino is echt bizar goed maar Son moet simpelweg in de spits ipv ergens anders.

Ipv te kiezen tussen Mane/Sane, heb ik dit keer Hazard gehaald :)
https://www.futbin.com/18/squad/2102855
Firmino tots? Die kon je toch ook achter Son zetten dan? Speel je 4231? Heb je dan niet 1 aanvallende speler teveel? Dan had ik liever een meer allround speler gehaald ipv Hazard want nu moet de Bruyne als cdm en dat is nu niet zijn meest ideale positie. En dan speel je met centrale verdedigers als backs, hoe is dat? Of zegt de titel niks en speel je ook echt 352? Dan ziet het er wel logischer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Na wat testen met een Duits elftal, en wat bouwen met verschillende nationaliteiten ben ik uitgekomen op Italië! Een snelle wendbare spits is voor mij essentieel en insigne 88 voorziet daar in. Verder is een goede CDM voor mij belangrijk, dat gaat prima met FB Florenzi. 1e dkt gelijk gewonnen, tegen teams zonder die restrictie, dus dat moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:33:
[...]

Firmino tots? Die kon je toch ook achter Son zetten dan? Speel je 4231? Heb je dan niet 1 aanvallende speler teveel? Dan had ik liever een meer allround speler gehaald ipv Hazard want nu moet de Bruyne als cdm en dat is nu niet zijn meest ideale positie. En dan speel je met centrale verdedigers als backs, hoe is dat? Of zegt de titel niks en speel je ook echt 352? Dan ziet het er wel logischer uit.
Ik speel echt 352, blijkbaar in mijn 4231 layout aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
dennisbos schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:01:
Die is wel creatief. Ik zal er als ik uit het werk kom eens naar kijken. Alleen de keeper en fabregas ben ik niet zo enthousiast over. Of is fabregas wel goed.
[...]
Vond Herrera beter spelen, die past daar ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Gister TOTS Aguero uit de SBC :). In de spits had ik untradeable prime Larsson en TOTS Higuain.

Nu wil ik Larsson uit mijn team halen maar deze is dus intradeable. Kan ik hier nog wat mee? Heb namelijk ook niet veel coins meer, circa 15K, dus kan hem ook niet in een SBC stoppen.
Pagina: 1 ... 205 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs