Je kunt hem wel in 1 van de Icon-SBCs inleveren voor een 100k pack als je er toch niks meer mee gaat doen. Verwacht geen wonderen van dat pack, maar het is beter dan hem te laten staan tot het einde van FIFA.RR21 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:17:
Gister TOTS Aguero uit de SBC. In de spits had ik untradeable prime Larsson en TOTS Higuain.
Nu wil ik Larsson uit mijn team halen maar deze is dus intradeable. Kan ik hier nog wat mee? Heb namelijk ook niet veel coins meer, circa 15K, dus kan hem ook niet in een SBC stoppen.
Wie heeft een helder scherp momentje km mij te helpen..
Dit team wil ik samenstellen..
https://www.futbin.com/18/squad/5474997
Krijg het niet voor elkaar om in welke opstelling dan ook te starten of te switchen ofzo..
Ik wil best 1a2 wissels ingame toepassen maar geen 3.
Iemand een idee?
Son moet zoiezo ingame erin gezet worden..
Maar had liever niet nog meer wissels gehad..
Nou kan ik ook fernandinho en david silva erin zetten voor casemiro en talisca maar dan ga ik er op achteruit denk ik..
Ben benieuwd naar jullie ideeën.
Krijg het niet voor elkaar om in welke opstelling dan ook te starten of te switchen ofzo..
Iemand een idee?
Nou kan ik ook fernandinho en david silva erin zetten voor casemiro en talisca maar dan ga ik er op achteruit denk ik..
Firmino en Telles/Marcelo/Felipe Luis?Razz89 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:01:
Wie heeft een helder scherp momentje km mij te helpen..
Iemand een idee?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eerlijk gezegd: Geen idee. Heb die puur zodat de spelers die jij zei op 9 chem konden staandennisbos schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:01:
Die is wel creatief. Ik zal er als ik uit het werk kom eens naar kijken. Alleen de keeper en fabregas ben ik niet zo enthousiast over. Of is fabregas wel goed.
[...]
Dan blijven alsnog spelers niet op de juiste chem en er zitten een aantal untradebles in me team vandaar dat ik het team in de link ook echt wel gebruiken.. misschien op 1 verandering na maar oke..
En anders maar silva en fernandinho er in als het niet anders kan.
Razz89 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:38:
[...]
Dan blijven alsnog spelers niet op de juiste chem en er zitten een aantal untradebles in me team vandaar dat ik het team in de link ook echt wel gebruiken.. misschien op 1 verandering na maar oke..
En anders maar silva en fernandinho er in als het niet anders kan.

Dit kan ook nog.
Die sbc’s in WC slaan ook nergens op, op hetmemt dat je in staat bent 11 spelers van het betreffende land op te hoesten, heb je de speler die je kunt winnen waarschijnlijk ook al wel...
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Dan doet hij het al beter dan bij mij. Hier 37 goals in 67 wedstrijden. Voor mijn gevoel had dit het dubbele kunnen zijn.Shreddaaa schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:03:
[...]
Ik heb inmiddels een aantal wedstrijden met 'm gespeeld.
Ben gematigd positief.
Ik speel 4-2-3-1 waarin Salah als ST start op 7 chem en Firmino als rechter CAM.
Bij start wedstrijd gaat Salah naar LCAM, Firmino op CCAM, Larsson op RCAM en Muller ST.
Als de tegenstander dan zo dom is om Salah niet dubbel te dekken of te anticiperen, scoort ie alles. Dan is het echt een ziekelijk beest.
Op het moment dat bijv een Debuchy TOTS constant op zn huid zit, is ie slechts bliksemafleider en heb je totaal niks aan hem.
Desondanks, 3 DKT gespeeld, alledrie gewonnen met gemak en Salah 7 goals en 3 assists.
Tots Promes valt mij erg positief op.
Ik vind deze SBC's ook niet boeiend, maar het concept wel prima. Sommige spelers pack je gewoon nooit. Ikzelf heb Ronaldo 3x bijvoorbeeld, maar aas al een hele tijd op Ramos en Alba. Ik hoop wel dat ze wat originelere SBC's gaan releasen.peeweeherman schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:08:
Die sbc’s in WC slaan ook nergens op, op hetmemt dat je in staat bent 11 spelers van het betreffende land op te hoesten, heb je de speler die je kunt winnen waarschijnlijk ook al wel...
Zal ook aan de speelstijl liggen die je hanteert. Ik speel vrij compact met snelle uitvallen. Sowieso heb ik regelmatig dat Vrsjalko eroverheen komt en de voorzet bij de 2e paal geeft. Hier staat altijd Salah. Ook gebruik ik Muller in de spits als target man, dus die geeft meer assists dan dat ie goals maakt.Vissert schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:13:
[...]
Dan doet hij het al beter dan bij mij. Hier 37 goals in 67 wedstrijden. Voor mijn gevoel had dit het dubbele kunnen zijn.
Tots Promes valt mij erg positief op.
Helaas valt Larsson door zijn rol als RCAM wel terug qua productie. Liep bij mij ruim 1 op 1 qua goals en 1 op 2 qua assists, maar dat is inmiddels niet meer.
Alba heb ik al 4x, ik wacht nog steeds op Dani Alves en Ramos. Echt raar hoe dat kan.038Zwolle schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:14:
[...]
Ik vind deze SBC's ook niet boeiend, maar het concept wel prima. Sommige spelers pack je gewoon nooit. Ikzelf heb Ronaldo 3x bijvoorbeeld, maar aas al een hele tijd op Ramos en Alba. Ik hoop wel dat ze wat originelere SBC's gaan releasen.
Ik heb Alba al meermaals gehad, maar ik mis bijvoorbeeld weer 2 goede CDM's.038Zwolle schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:14:
[...]
Ik vind deze SBC's ook niet boeiend, maar het concept wel prima. Sommige spelers pack je gewoon nooit. Ikzelf heb Ronaldo 3x bijvoorbeeld, maar aas al een hele tijd op Ramos en Alba. Ik hoop wel dat ze wat originelere SBC's gaan releasen.
De SBC moet simpelweg niet per land zijn, maar bijvoorbeeld per confed met een hogere rating requirement.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha en Dani Alves heb ik minimaal 4xSkann schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:35:
[...]
Alba heb ik al 4x, ik wacht nog steeds op Dani Alves en Ramos. Echt raar hoe dat kan.

Met icons zat het ook niet mee. Starter was Matthaus en verder had ik geen Icons.
3x raden wie er in mijn pack zat......

Zijn er momenteel nog manieren om wat coin te maken in de 'normale' FUT? Er is niet veel wat nog verkoopt en de SBCs heb ik ook wel zo'n beetje gedaan.
Heb 109 duplicates maar heb maar 3 spelers van Polen haha. Heb godin 4x bijvoorbeeld. Krijg maar geen goede aanvallers stik van de verdedigers en middenvelders.
En geen coins meer Transfermarkt is kapot tenzij je nog wat speciale kaarten heb, vorige week tots talisca verkocht dacht die stijgt niet meer is nu het dubbele waard.... You win some you lose some
En geen coins meer Transfermarkt is kapot tenzij je nog wat speciale kaarten heb, vorige week tots talisca verkocht dacht die stijgt niet meer is nu het dubbele waard.... You win some you lose some
je kunt ze allemaal in de europa upgrade doen en kijken hoeveel polen je dan krijgtFidoDido schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:00:
Heb 109 duplicates maar heb maar 3 spelers van Polen haha. Heb godin 4x bijvoorbeeld. Krijg maar geen goede aanvallers stik van de verdedigers en middenvelders.
Nee de SBC is niet over nagedacht. Alleen Polen en Colombia zijn nog de moeite waard. De overige 2 kun je beter voor meer coins de Afrika en Azie upgrade doen met spelers van die landen. Krijg je meer coins.
Alle goede spelers krijg je uit packs. Gisteren weer Neymar en Griezmann en Icon Klose gepackt uit 4 premium packjes....
Als ik ze in de upgrade doe mis ik weer andere spelers voor de komende sbcbvbal79 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:06:
[...]
je kunt ze allemaal in de europa upgrade doen en kijken hoeveel polen je dan krijgt
Nee de SBC is niet over nagedacht. Alleen Polen en Colombia zijn nog de moeite waard. De overige 2 kun je beter voor meer coins de Afrika en Azie upgrade doen met spelers van die landen. Krijg je meer coins.
Alle goede spelers krijg je uit packs. Gisteren weer Neymar en Griezmann en Icon Klose gepackt uit 4 premium packjes....
Die krijg ik dus allemaal niet, als ik zie hoeveel packs ik al heb geopend. Heb 0 icons... Denk ongeveer nu ,400k aan packs en geen neymar griezmann, Ronaldo of Messi. En sommige trekken met 50k al een icon of een 1 van deze
Ik heb zon 1.5m uitgegeven in totaal. 1x een Icon (Dubbele) geen Neymar, Griezman. Wel Ronaldo en Messi.FidoDido schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:21:
[...]
Als ik ze in de upgrade doe mis ik weer andere spelers voor de komende sbc
Die krijg ik dus allemaal niet, als ik zie hoeveel packs ik al heb geopend. Heb 0 icons... Denk ongeveer nu ,400k aan packs en geen neymar griezmann, Ronaldo of Messi. En sommige trekken met 50k al een icon of een 1 van dezedaarom verwacht ik maar niets meer
Ik heb 8 duplicates, daar zit o.a. een Neymar en 2x een Marquinhos tussen....
Het wordt pas interessant als er straks dynamische ratings zijn, voorlopig blijf ik bij de normale FUT
Misschien een idee om een aparte fut wc topic te starten?
Voor dat maandje dat mensen het spelen? Lijkt mij persoonlijk overbodig.Harribo schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:45:
Misschien een idee om een aparte fut wc topic te starten?
Ik zat eens te kijken, maar david silva kan ook nog. Moet ik wel op zijn minst de 92 versie hebben. Heb nog 160k.
Fraaank schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:21:
[...]
Vond Herrera beter spelen, die past daar ook!
Mooi Team in elkaar gezet..
2 spitsen Henry (prime) & Aguero (tots) Beide onverhandelbaar.
Gullit (prime) op cam... pack ik uit de Ultimate TOTS Dybala.. Gullit naar cm Dybala erin.
Afgelopen dinsdag de 2e Tots squadbuilder.. pack ik Ronaldo
Dit houdt in dat ik er een op de bank moet zetten, wat een luxe.
Gullit (prime) op cam... pack ik uit de Ultimate TOTS Dybala.. Gullit naar cm Dybala erin.
Niks moet!Kanters85 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:45:
https://www.futbin.com/18/squad/5477485
Is niet nodig https://www.futbin.com/18/squad/5478175. In game kan je ze gewoon omwisselenKanters85 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:45:
Ik heb eindelijk mijn 1e 4 potjes in de WC mode gespeeld. Voor de leuke uitdaging mag ik van mezelf geen pakjes kopen (twijfel nog over SBC's), geen conditiekaarten en geen chem-kaarten gebruiken. Zo blijft het leuk om elk potje een nieuwe speler te krijgen. Zo hoop al 4 wedstrijden op een rechtsback want die heb ik nog helemaal niet! Had wel wat geluk met mijn startersquad met Aguero, Gomez en Pique maar dat was niks in vergelijking met wat ik tot nu tegen kwam. Had snel door dat ik de pressure en aggression een stuk lager moest zetten met mijn max. 60 speed verdedigers zonder anchor of shadow maar dan was het ook te doen, ook tegen de 2 Ronaldo's en Ronaldinho enz. Merk wel dat ik weer echt moet verdedigen. Met de TOTS verdedigers kan je wel eens mis zitten of veel te vroeg drukken en dan nog de bal hebben.
1e twee potjes makkelijk gewonnen dus kon ik het 3e potje al mijn reserves laten spelen omdat ik toch al geplaatst was. De beste speler van mijn team was 78 en bijna alleen maar rode lijnen en spelers op verkeerde posities... En zelfs met dat team won ik nog gemakkelijk de laatste groepswedstrijd. Dat leverde een gratis pakje op met de Gea en Kompany! En daarna won ik met mijn 1e team ook de 8e finale... Na de weekend league maar weer verder, op deze manier is het best leuk. Voelt weer een beetje als toen ik in november met FUT begon en iedereen een beter team dan mij had.
1e twee potjes makkelijk gewonnen dus kon ik het 3e potje al mijn reserves laten spelen omdat ik toch al geplaatst was. De beste speler van mijn team was 78 en bijna alleen maar rode lijnen en spelers op verkeerde posities... En zelfs met dat team won ik nog gemakkelijk de laatste groepswedstrijd. Dat leverde een gratis pakje op met de Gea en Kompany! En daarna won ik met mijn 1e team ook de 8e finale... Na de weekend league maar weer verder, op deze manier is het best leuk. Voelt weer een beetje als toen ik in november met FUT begon en iedereen een beter team dan mij had.
Ik krijg de neiging om weer mijn Franse tots team te verkopen en een standaard pl team te kopen.
Ik win en verlies net zo veel als mijn vorige pl team. En mijn keeper laat ongeveer de helft door terwijl die toch een rating heeft van 93.
Ik ben gewoon niet in staat om 6 wedstrijden in de dkt te winnen.
Het lijkt nu wel 1 grote ren je rot spel.
Ik win en verlies net zo veel als mijn vorige pl team. En mijn keeper laat ongeveer de helft door terwijl die toch een rating heeft van 93.
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 08-06-2018 00:09 ]
ander team, zelfde spelerHarribo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 00:07:
Ik krijg de neiging om weer mijn Franse tots team te verkopen en een standaard pl team te kopen.
Gister nog even snel TOTS De Ligt binnen gehaald. Speelde al met zijn 86 rated kaart, ben benieuwd hoe zijn TOTS speelt.
I like how you keep the mouse running...
This is ten percent packluck
Fifty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent torture
Thirty percent EA letting you win a game
Ligt niet aan je team. Ik heb met Khedira NIF en Casemiro NIF allebei op 7 chem de DKT 2x gewonnen voor die TOTS de Ligt. De enige echte topper die ik op dat moment gebruikte was Larsson, Muller TOTS en Ter Stegen TOTS.Harribo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 00:07:
Maar wat voor teams kwam je tegen?Shreddaaa schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:54:
[...]
Ligt niet aan je team. Ik heb met Khedira NIF en Casemiro NIF allebei op 7 chem de DKT 2x gewonnen voor die TOTS de Ligt. De enige echte topper die ik op dat moment gebruikte was Larsson, Muller TOTS en Ter Stegen TOTS.
Wat een onzin, betere spelers is idd in jouw voordeel maar als de persoon achter de knoppen dezelfde fouten blijft maken / zichzelf niet verbeterd dan zal er niet veel veranderen.Gurbuh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:00:
[...]
Fifty percent skill
Five percent torture
Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld Neymar toevoegen aan je team. Voor de gemiddelde speler zal dit een merkbare verbetering zijn omdat finishen simpelweg makkelijk is door zijn 5*WF. Maar iemand die ook goed gebruik maakt van zijn 5*SM zal nog veel meer resultaat boeken. Het gaat erom dat je extra capaciteiten van je nieuwe spelers ook optimaal kan benutten.
Iemand nog ideeën voor het laatste plekje in mijn team? https://www.futbin.com/18/squad/5481793
Heb rond de 50 - 100k te besteden en denk zelf aan Kante, Alli TOTS (iets duurder) of IF Gueye. Alle drie verschillende spelers maar ben nog zoekende nadat ik van de week de Gullit SBC gedaan heb. Matic komt regelmatig voor de goal samen met Gullit dus een hakbijl zoals Gueye zou wat meer balans brengen denk ik.
Heb rond de 50 - 100k te besteden en denk zelf aan Kante, Alli TOTS (iets duurder) of IF Gueye. Alle drie verschillende spelers maar ben nog zoekende nadat ik van de week de Gullit SBC gedaan heb. Matic komt regelmatig voor de goal samen met Gullit dus een hakbijl zoals Gueye zou wat meer balans brengen denk ik.
Goretzka, neem aan dat Max untradeable is?roybr schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:33:
Iemand nog ideeën voor het laatste plekje in mijn team? https://www.futbin.com/18/squad/5481793
Matic zal wel mee naar voren gaan, maar zou hem voornamelijk verdedigend gebruiken.
Dat begrijp ik, maar dan heb ik spelers als Vieira en Mathhaus (beide onverhandelbaar)
Maar thnx voor de tip
Heb rond de 150k uitgegeven aan de WC mode (75k offline draft, 75k packs). Vraag mij af of ik het nog weer ga spelen, de lol is er inmiddels wel af. https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/8635
Ik denk dat ik nog even terug ga naar ultimate team om te sparen voor TOTS Ter Stegen. Kom nog 60k tekort, 20k wanneer ik mijn TOTGS Ter Stegen verkoop. Dan is mijn team compleet en kan ik door naar FIFA 19
https://www.futbin.com/18/squad/5126739
Of zou het beter zijn om Adan te kopen? Hij komt dan op 10 chem in plaats van Ter Stegen op 7. Heb ze vergeleken met deze chem maar dan lijkt Ter Stegen beter?
Ik denk dat ik nog even terug ga naar ultimate team om te sparen voor TOTS Ter Stegen. Kom nog 60k tekort, 20k wanneer ik mijn TOTGS Ter Stegen verkoop. Dan is mijn team compleet en kan ik door naar FIFA 19
Of zou het beter zijn om Adan te kopen? Hij komt dan op 10 chem in plaats van Ter Stegen op 7. Heb ze vergeleken met deze chem maar dan lijkt Ter Stegen beter?
Thnx! Vanmiddag Goretzka IF eens proberen! Max is idd untradeable, zonde om hem niet te gebruiken en linkt mooi met Goretzka en Sane.Bossie schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:41:
[...]
Goretzka, neem aan dat Max untradeable is?
Matic zal wel mee naar voren gaan, maar zou hem voornamelijk verdedigend gebruiken.
Twijfel wel aan 4-3-3 (4), ik merk dat Sane en Sterling vaak in de dekking staan en hierdoor weinig aan de bal komen. Iemand ervaring met 4-4-2? Voor mijn gevoel speel je dan meer vanuit het middenveld?
Je kunt ook met RB/R1 een speler in de bal laten komen (met LB/L1 kun je hem de diepte in sturen). Misschien helpt dit om ze uit de dekking te laten komen?roybr schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:34:
[...]
Thnx! Vanmiddag Goretzka IF eens proberen! Max is idd untradeable, zonde om hem niet te gebruiken en linkt mooi met Goretzka en Sane.
Twijfel wel aan 4-3-3 (4), ik merk dat Sane en Sterling vaak in de dekking staan en hierdoor weinig aan de bal komen. Iemand ervaring met 4-4-2? Voor mijn gevoel speel je dan meer vanuit het middenveld?
wat zijn je instructies op deze spelers?roybr schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:34:
[...]
Thnx! Vanmiddag Goretzka IF eens proberen! Max is idd untradeable, zonde om hem niet te gebruiken en linkt mooi met Goretzka en Sane.
Die 10 procent packluck haal ik zeker niet. Heb in november een icon gehad, verder een nif Kane, hoger niet. Terwijl ik alle leagues, mm's etc doe. Snap ook niet dat mensen hier zo maar ff totsen trekken.Gurbuh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:00:
[...]
Fifty percent skill
Five percent torture
Verder ben ik het wel eens.
Maar zit nu toch te kijken naar mijn team.
Ik zie dat ik bepaalde spelers met verkeerde work rates heb staan.
Zo is tots Cavani meer een ca/cam dan een sp zie ik. En fekir heeft zelfs een m/l work rate.
En de populaire fabinho staat te boek als cdm ook gezien zijn stats maar heeft m/m en loopt er vaak wat verloren bij als cdm in mijn team. Wat toch een zeer belangrijke positie is in mijn team, daar moet een goede verdedigende cdm staan. Gelukkig heb ik Kante nif nog.
Enige die goed op zijn plek staat, is de Depay. Dat klopt ook met alle stats. Dat was gisteren ook de enige die zich nog aan de malaise onttrok en scoorde.
Blijft toch vreemd dat mijn kp lecomte doodleuk meer dan de helft doorliet. Ook tegen mindere aanvallers. Tja ea systeem..
Goretzka tots schijnt super te zijn.roybr schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:34:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 08-06-2018 11:55 ]
Ben benieuwd wat ze morgen gaan laten zien. Zal wel een filmpje worden van een Ronaldo die wat dribbelt en scoort. Ik had bijna heel mijn team Al verkocht zover mogelijk was is in UT en heb gisteren ook tots Formino verkocht. Ik vind UT echt niks meer aan nu iedereen met volledige TOTS spelers loopt. Je zou bijna een aanval krijgt van het spel en de afstandschoten zijn echt bizar. Iedereen kan scoren en de keepers blijven matig.
WC gisteren nog 2x gehaald en eindelijk alba erbij. Had ook nog een nieuwe icon hidetoshi..... wat een waardeloze speler is dat. WC vind ik tot nu toe wel echt leuk door het verschil in kwaliteit. Je hebt hele goede en hele slechte spelers. Ook merk je dat mensen war meer voor de lol spelen. Vrije trappen worden weer gewoon genomen en mensen proberen wat 'mooier te spelen. Je merkt wel echt een gigantisch verschil in verdedigen met UT.
WC gisteren nog 2x gehaald en eindelijk alba erbij. Had ook nog een nieuwe icon hidetoshi..... wat een waardeloze speler is dat. WC vind ik tot nu toe wel echt leuk door het verschil in kwaliteit. Je hebt hele goede en hele slechte spelers. Ook merk je dat mensen war meer voor de lol spelen. Vrije trappen worden weer gewoon genomen en mensen proberen wat 'mooier te spelen. Je merkt wel echt een gigantisch verschil in verdedigen met UT.
Maximale weerstand. Teams met full tots en gullit en r9 primes.
Cavani is toch wel een spits hoor. En Fabinho hoort bij de beste CDM’s.Harribo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:52:
[...]
Die 10 procent packluck haal ik zeker niet. Heb in november een icon gehad, verder een nif Kane, hoger niet. Terwijl ik alle leagues, mm's etc doe. Snap ook niet dat mensen hier zo maar ff totsen trekken.
Verder ben ik het wel eens.
Maar zit nu toch te kijken naar mijn team.
Ik zie dat ik bepaalde spelers met verkeerde work rates heb staan.
Zo is tots Cavani meer een ca/cam dan een sp zie ik. En fekir heeft zelfs een m/l work rate.
En de populaire fabinho staat te boek als cdm ook gezien zijn stats maar heeft m/m en loopt er vaak wat verloren bij als cdm in mijn team. Wat toch een zeer belangrijke positie is in mijn team, daar moet een goede verdedigende cdm staan. Gelukkig heb ik Kante nif nog.
Enige die goed op zijn plek staat, is de Depay. Dat klopt ook met alle stats. Dat was gisteren ook de enige die zich nog aan de malaise onttrok en scoorde.
Blijft toch vreemd dat mijn kp lecomte doodleuk meer dan de helft doorliet. Ook tegen mindere aanvallers. Tja ea systeem..
[...]
Goretzka tots schijnt super te zijn.
Workrates zijn allemaal leuk en aardig, maar zeggen niet alles over een speler.
Notabene de meest gebruikte OP cdm is bakayoko, die heeft ook medium/medium workrates.
Larsson heeft bijv High/high workrates, maar heeft er bij mij 279 goals in 310 wedstrijden in liggen, waarvan t grootste deel als spits.
Ik vind ze allebei goed. Ter Stegen is voor de meeste de beste keuze, maar Adan is ook zeker een hele goede keeper, met ook nog veel snelheid.laviolette schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:04:
Heb rond de 150k uitgegeven aan de WC mode (75k offline draft, 75k packs). Vraag mij af of ik het nog weer ga spelen, de lol is er inmiddels wel af. https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/8635
Ik denk dat ik nog even terug ga naar ultimate team om te sparen voor TOTS Ter Stegen. Kom nog 60k tekort, 20k wanneer ik mijn TOTGS Ter Stegen verkoop. Dan is mijn team compleet en kan ik door naar FIFA 19![]()
Ben WC vorige week direct begonnen en moet zeggen dat ik het een heerlijke toevoeging vind. Heb een tijdje geen FIFA gespeeld, waardoor FUT echt drama ging. Had heel veel moeite met verdedigen, terwijl ik het gevoel had het precies hetzelfde te doen.
Nu bij WC krijg ik heel weinig goals tegen en scoor ik gemakkelijk 3/4/5/6 goals tegen makkelijke tegenstanders, maar soms ook gewoon in de knock-out rondes. Dit verschil met de gewone FUT zal ook wel komen door het feit dat ik op de WC vaak een beter team heb dan tegenstanders en bij FUT was dit vrijwel altijd minder. Inmiddels door het spelen en packs openen die ik door het spelen heb verdiend, dit team vrijgespeeld:
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/8762
Nu nog Ronaldo/Messi packen!
Nu bij WC krijg ik heel weinig goals tegen en scoor ik gemakkelijk 3/4/5/6 goals tegen makkelijke tegenstanders, maar soms ook gewoon in de knock-out rondes. Dit verschil met de gewone FUT zal ook wel komen door het feit dat ik op de WC vaak een beter team heb dan tegenstanders en bij FUT was dit vrijwel altijd minder. Inmiddels door het spelen en packs openen die ik door het spelen heb verdiend, dit team vrijgespeeld:
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/8762
Nu nog Ronaldo/Messi packen!
Get in behind. Ben er nu een beetje mee aan het spelen. Werkt nu een stuk beter.
Ps, wat een speler die Gullit! Na een middagje staat hij op 14 goals uit 11 wedstrijden (online). Zijn SBC valt mee om te doen, zeker een aanrader!
Hoezo valt mee? 2 icons en tm 89 sbc's.roybr schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:14:
[...]
Ps, wat een speler die Gullit! Na een middagje staat hij op 14 goals uit 11 wedstrijden (online). Zijn SBC valt mee om te doen, zeker een aanrader!
Of mis ik iets?
3 Icons volgens mij maar de prijzen zijn enorm laag op het moment! Eerst ging hij rond de 2 miljoen nu rond de 1.1 miljoen. Blijft alsnog een pittige maar zeker de moeite waard.Harribo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:30:
[...]
Hoezo valt mee? 2 icons en tm 89 sbc's.
Of mis ik iets?
Ik heb nauwelijks een ton nu dus voor mij onbereikbaar dat soort spelers.roybr schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:37:
[...]
3 Icons volgens mij maar de prijzen zijn enorm laag op het moment! Eerst ging hij rond de 2 miljoen nu rond de 1.1 miljoen. Blijft alsnog een pittige maar zeker de moeite waard.
Zal een genot zijn om mee te spelen
Niet elke keer van mijn team wisselen
. Of gaan sparen voor Gullit. Of Tots spelers goedkoop inkopen en duurder verkopen. Ben je nu te laat voor. Had Tots Talisca voor 42000 gekocht verkocht voor 115000. Ook mijn Nederlandse Tots spelers voor veel winst verkocht. Heb nu weer 600000 en nog meer dan 2000 spelers in mijn club staan. Maar zie weinig verbeterpunten in mijn team meer. En ben wel een beetje klaar met deze FIFA.
Harribo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:44:
[...]
Ik heb nauwelijks een ton nu dus voor mij onbereikbaar dat soort spelers.
Zal een genot zijn om mee te spelen
Ik heb maar weinig untradable TOTS spelers in de SBC shredder gegooid en kreeg er ook nog eens 12 uit de monthly rewards. Wat zou het beste team (of beste 2 teams) zijn die ik uit onderstaande spelers kan samenstellen? Alle spelers zijn TOTS met uitzondering van degenen waar iets anders achter staat:
ST: Kane (TOTY), Firmino, Zaha (AW), Sanchez (SBC)
LW: Son, Overmars (90), Sessegnon, Bailey, Neymar (NIF)
RW: Sterling, Thauvin, Rony Lopes, Willian (PTG), Bale (NIF)
CAM: Talisca, Rodriguez, Alli, Rui Costa (90), Modric (TOTY)
CDM: Goretzka, Milinkovic-Savic, Matic, Allan, Fernandinho, Parejo, Doucoure, van Ginkel
LB: Alba, Young, Filipe Luis, Kolarov, Gaya
RB: Kimmich, Mbabu, Aurier (IF)
CD: Ramos, Naldo, de Ligt, Marcelo, Desailly (87), Kimpembe, de Vrij
GK: ter Stegen, de Gea (SIF), Oblak, Alisson
Ik heb daarnaast ook nog 1,5 miljoen voor eventuele extra aankopen...
Dit is het beste wat ik nu kan bedenken: https://www.futbin.com/18/squad/5485126
CDM: Goretzka, Milinkovic-Savic, Matic, Allan, Fernandinho, Parejo, Doucoure, van Ginkel
Dit is het beste wat ik nu kan bedenken: https://www.futbin.com/18/squad/5485126
[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 08-06-2018 18:40 ]
Verwijderd
Is dit iets?sjakieman schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:25:
Ik heb maar weinig untradable TOTS spelers in de SBC shredder gegooid en kreeg er ook nog eens 12 uit de monthly rewards. Wat zou het beste team (of beste 2 teams) zijn die ik uit onderstaande spelers kan samenstellen? Alle spelers zijn TOTS met uitzondering van degenen waar iets anders achter staat:
https://www.futbin.com/squad-builder
in game dit
Je hebt ze nog niet opgeslagen... Ben wel benieuwd! Ben trouwens heel flexibel met mijn opstellingen. Speel 442, 4222, 4231, 41212(2), 4312, 4411, 352, 3421 en 3412. Het ligt er vooral aan hoe mijn tegenstander speelt (en soms waar ik zin in heb).Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:43:
[...]
Is dit iets?
in game dit
[ Voor 25% gewijzigd door sjakieman op 08-06-2018 18:48 ]
lekkere packluck met wc omg eerste icon sbc deco en nu de 2de yashin.... grappenmakers bij ea
MooreFidoDido schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:33:
lekkere packluck met wc omg eerste icon sbc deco en nu de 2de yashin.... grappenmakers bij ea
Wist niet eens van het bestaan van deze icon, maar hij gaat wel meteen in de basis.
Zie links en rechts iedereen over packluck bij de WC-mode. Heb zelf alleen Salah en Lloris gepacked, die 87+ rated zijn, verder niets bijzonders.FidoDido schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:33:
zie net dat die icon sbc herhaalbaar is dus nog 3 keer gedaan 2 keer deco....
en lothar mattheus
dus van de 5 sbc 3 keer deco dat is ook knap haha

dus van de 5 sbc 3 keer deco dat is ook knap haha
[ Voor 26% gewijzigd door FidoDido op 08-06-2018 20:28 ]
Herhaalbaar? Nice , dat was mij ook niet opgevallen. Ik had pele in de pack wel blij mee. Zat steeds kdb en hazard om te wisselen als CAM. Ik heb nu Matthaus pele en die Japanner (naam vergeten)
Kan het nu niet meer terug vinden maar las deze week ergens dat de custom tactics niet meer werken sinds WC mode er is. Zeker niet in WC maar misschien ook in FUT. De enige manier om dit op te lossen is iets te veranderen aan de custom tactics tijdens de wedstrijd.
Weet niet zeker of dit klopt maar doe dit nu elke wedstrijd tot nu toe tijdens de weekend league en heb nog nooit zo'n makkelijke start gehad. Elke wedstrijd is een ragequit van de tegenstander bij 3,4 of 5 doelpunten voorsprong tot nu toe.
Wie weet heeft dat er wat mee te maken...
Weet niet zeker of dit klopt maar doe dit nu elke wedstrijd tot nu toe tijdens de weekend league en heb nog nooit zo'n makkelijke start gehad. Elke wedstrijd is een ragequit van de tegenstander bij 3,4 of 5 doelpunten voorsprong tot nu toe.
Wie weet heeft dat er wat mee te maken...
Die upgradable icon sbc
Ik heb een 92 rated squad, alleen maar omdat ik 85 umtiti nog moet gebruiken
Edit: Rating zegt niets. Maradona lijkt die 97 rating wel gekocht te hebben, wat een intense bagger speler voor die positie

Ik heb een 92 rated squad, alleen maar omdat ik 85 umtiti nog moet gebruiken

Edit: Rating zegt niets. Maradona lijkt die 97 rating wel gekocht te hebben, wat een intense bagger speler voor die positie
[ Voor 36% gewijzigd door Terranova op 08-06-2018 21:42 ]
Het lijkt wel of de EA de turbo mode heeft aangezet vandaag in Squad Battles, word van alle kanten voorbij gevlogen
.
Wat dat betreft is de WC mode toch wel iets prettiger.
edit: repeatable icons bc -> Ronaldo, Ronaldinho, Lineker, Hernandez
Wat dat betreft is de WC mode toch wel iets prettiger.
edit: repeatable icons bc -> Ronaldo, Ronaldinho, Lineker, Hernandez
[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 08-06-2018 22:21 ]
WC mode is nu kapot denk ik. Het is meer Icon simulator geworden.
https://www.futhead.com/18/squads/3378012/
Ik speel nu hier mee. En bijna elke tegenstander heeft minimaal 3 icons. Vaak meer
https://www.futhead.com/18/squads/3378012/
Ik speel nu hier mee. En bijna elke tegenstander heeft minimaal 3 icons. Vaak meer
als je goede icons krijgt wel ja
en uiteindelijk de juiste packed
Uiteindelijk kreeg ik deze uit de sbc's en heb nu de spelers en coins niet meer om meer te doen.
yashin, rui costa, mathaus, nakanta en 3x deco
500k aan packs geopend dit is tot nu toe het beste resultaat (speel geen online vandaar 3 verdedigers)
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/1774
Uiteindelijk kreeg ik deze uit de sbc's en heb nu de spelers en coins niet meer om meer te doen.
500k aan packs geopend dit is tot nu toe het beste resultaat (speel geen online vandaar 3 verdedigers)
Haha inderdaad, maar het hielp ook wel dat ik snel Yashin kreeg, kon ik Neuer en De Gea voor hele makkelijke icons omruilen.FidoDido schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:00:
als je goede icons krijgt wel jaen uiteindelijk de juiste packed
Hier 2x Pele, Rui Costa en Lineker. Had al Blanc en Klose. Laatste zit op de bank trouwens want heb met Griezmann een betere spits.
Hier ook een paar keer de Icon SBC gedaan:
Onder andere Rondaldo, Pele, Ronaldinho, Maradona, Yashin en Blanc gepackt.
Dit is mijn WK-team:
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/8947
Onder andere Rondaldo, Pele, Ronaldinho, Maradona, Yashin en Blanc gepackt.
Dit is mijn WK-team:
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/8947
Packluck is weer om te janken.. Deco, 2x Yashin, Moore, Klose en Nakata
Oei WC is nu wel verpest denk ik. Heb inmiddels puyol blanc matthaus pele . Ik mis natuurlijk Ronaldo en Ronaldinho nog maar verder is het aardig compleet aangevuld met alba walker hazard Ronaldo neuer en boateng
Ik denk dat de andere spelers straks ook in rap tempo upgrades krijgen, zodat de icons weer minder dominant worden. Ik heb nu Puyol, Blanc en Ronaldo
Ik had Blanc al, daar zijn nu Klose, Okocha (2x), Moore, Ronaldinho, Maradona en Pele bijgekomen. Leuk om zo'n team te maken maar vraag mij af wat het idee van EA hierachter was? De WC is nog niet eens begonnen.

Ik wil dit team samenstellen..
https://www.futbin.com/18/squad/5488456
Wie zouden jullie op cdm zetten?
Nog andere verbeteringen?
Alba en pique zijn untradeable..
Budget op dit na nog 300k.
Start in 41212 switch ingame naar 41212(2)
https://www.futbin.com/18/squad/5488456
Wie zouden jullie op cdm zetten?
Nog andere verbeteringen?
Alba en pique zijn untradeable..
Budget op dit na nog 300k.
Start in 41212 switch ingame naar 41212(2)
Heb ze beide, maar wil graag nog een CDM, helaas krijg ik inmiddels alleen maar Deco / Nakata.038Zwolle schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:33:
Oei WC is nu wel verpest denk ik. Heb inmiddels puyol blanc matthaus pele . Ik mis natuurlijk Ronaldo en Ronaldinho nog maar verder is het aardig compleet aangevuld met alba walker hazard Ronaldo neuer en boateng
Moet haast wel 4222/4231 om al deze icons te kunnen gebruiken.
Ik ben heel benieuwd naar de ratingen tijdens de WC. Het kan niet anders dan dat de normale kaarten erg hoog worden.
Het was wel.leuker geweest als.ea de icon sbc niet herhaalbaar had gemaakt. Of misschien een restrictie dat je max 2 of 3 icons kan gebruiken in je team.
Het was wel.leuker geweest als.ea de icon sbc niet herhaalbaar had gemaakt. Of misschien een restrictie dat je max 2 of 3 icons kan gebruiken in je team.
Had sick veel spelers (alle coins verbrast aan packs in de WC mode) dus nu iets van 15 van die Icon upgrade gedaan.
3x Klose en Nakata iig. 2x Maradona, Pelé, Ronaldinho, Mattheus en Blanc. Ook nog een paar keer Okocha en Hernandez.
Het spelen is niet echt leuk meer, iedereen heeft nu superteams. Speel nu zo;
--------- Pele - CR7 ------------
------------Maradona ------------
-Nainggolan - Mattheus - Pogba -
Alaba - Blanc - Varane - Walker
----------De Gea----------------
3x Klose en Nakata iig. 2x Maradona, Pelé, Ronaldinho, Mattheus en Blanc. Ook nog een paar keer Okocha en Hernandez.
De enige reden die ik kan bedenken is dat mensen hierdoor meer packs gaan kopen om de SBC te kunnen doen. Het lijkt haast wel een experiment om de impact van toegankelijkheid high rated players voor iedereen te testen op de gebruikers ervaring / sales.038Zwolle schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 08:47:
Ik ben heel benieuwd naar de ratingen tijdens de WC. Het kan niet anders dan dat de normale kaarten erg hoog worden.
Wat dat betreft is de WC mode ideaal (ge-isoleerd, geen impact, live gebruikers), aangezien normaal FUT inmiddels bijna afgelopen is maar ze nog wel feedback/input kunnen binnenhalen voor de strategie voor FUT19 in Q3.
Ik hoop dat de gameplay in FIFA19 wel de kant op gaat van de WC-mode. Weet niet wat het is, maar speelt voor mij lekkerder dan de huidige WL in FIFA18.Bossie schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:01:
[...]
De enige reden die ik kan bedenken is dat mensen hierdoor meer packs gaan kopen om de SBC te kunnen doen. Het lijkt haast wel een experiment om de impact van toegankelijkheid high rated players voor iedereen te testen op de gebruikers ervaring / sales.
Wat dat betreft is de WC mode ideaal (ge-isoleerd, geen impact, live gebruikers), aangezien normaal FUT inmiddels bijna afgelopen is maar ze nog wel feedback/input kunnen binnenhalen voor de strategie voor FUT19 in Q3.
Ik nog lang niet hoorSkann schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:00:
Had sick veel spelers (alle coins verbrast aan packs in de WC mode) dus nu iets van 15 van die Icon upgrade gedaan.
Idd, het is simpelweg veel rustiger, vind het vreselijk om tegen 100 aggression/pressure/speed te spelen aangezien het spel dan gewoon voorbij flitst.Fraaank schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:47:
[...]
Ik hoop dat de gameplay in FIFA19 wel de kant op gaat van de WC-mode. Weet niet wat het is, maar speelt voor mij lekkerder dan de huidige WL in FIFA18.
[...]
Ik nog lang niet hoor. Vermaak me juist tegen teams als jouwe om daar van te winnen. Had trouwens uit de Icon SBC Hernandez!
Icon SBC is repeatable
Zag het inderdaad, speelde net ook tegen teams met 4-5 Icons. Voor mij is dan de aardigheid voor de WC-mode wel voorbij als je zo speelt. Ik speel het omdat het me doet denken aan Panini-albums van vroeger. Wil "sparen". Als ik dan al 5 icons heb, kan ik mijn spelers niet kwijt met wie ik zou willen spelen.Bossie schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:58:
[...]
Idd, het is simpelweg veel rustiger, vind het vreselijk om tegen 100 aggression/pressure/speed te spelen aangezien het spel dan gewoon voorbij flitst.
Icon SBC is repeatable
ben ook wel klaar met die icon SBC krijg gewoon weer die schijt deco van de 8x nu 4x deco klote EA
bewaar wel portugezen, brazlianen en argentijnen voor de nation sbc's 
en andere packen ronaldo dubbel etc.. zie er ook inderdaad het nut niet van in normale fut is de transfermarkt gewoon kapot. WC lopen super squads rond
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze gewoon willen dat je fifa points koopt ze hebben deze fifa letterlijk nog meer de nek omgedraaid in mijn ogen.
Daarin tegen is de gameplay voor mijn gevoel wel lekkerder en anders in de WC mode
en andere packen ronaldo dubbel etc.. zie er ook inderdaad het nut niet van in normale fut is de transfermarkt gewoon kapot. WC lopen super squads rond
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze gewoon willen dat je fifa points koopt ze hebben deze fifa letterlijk nog meer de nek omgedraaid in mijn ogen.
Daarin tegen is de gameplay voor mijn gevoel wel lekkerder en anders in de WC mode
[ Voor 8% gewijzigd door FidoDido op 09-06-2018 14:49 ]
Tots Cavani en tots Fabinho kan ik weinig mee.
Cavani is te houterig en Fabinho te traag op de een of andere manier.
Doe ik daarvoor in de plaat tots Mariano en nif Kante, is het probleem opgelost.
Toch raar, de stats zijn bij die spelers enorm goed.
Cavani is te houterig en Fabinho te traag op de een of andere manier.
Doe ik daarvoor in de plaat tots Mariano en nif Kante, is het probleem opgelost.
Toch raar, de stats zijn bij die spelers enorm goed.
Iemand ervaring met TOTS Hummels? Twijfel om Otemendi of Vertonghen ervoor in te wisselen.
https://www.futbin.com/18...0,10,10&schem=100,100,100
Heb er een tijdje mee gespeeld, prima verdediger die daarnaast ook een zeer goede passing heeft.roybr schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:10:
Iemand ervaring met TOTS Hummels? Twijfel om Otemendi of Vertonghen ervoor in te wisselen.
Gebruikte hem als CCB in 3 ATB formaties, in 4ATB heb ik liever verdedigers met minder aanvallende workrates.
Ik heb overigens de Griezman SBC gedaan in de hoop nog een TOTS te mee te pakken.
Zouden jullie Prime Okocha of TOTS Fekir gebruiken om hem in te passen ?
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 09-06-2018 16:30 ]
Ik wil EA graag bedanken voor de repeatable Icon SBC in de WC-mode. Kom nu alleen nog maar teams met 6,7 of 8 Icons tegen. Weinig WC nog aan zo...
Thnx! Vertonghen staat nu op 8 chem en ik kan Hummels kwijt op 10 chem. Iemand met beide gespeeld?Bossie schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:27:
[...]
Heb er een tijdje mee gespeeld, prima verdediger die daarnaast ook een zeer goede passing heeft.
Gebruikte hem als CCB in 3 ATB formaties, in 4ATB heb ik liever verdedigers met minder aanvallende workrates.
Ik heb overigens de Griezman SBC gedaan in de hoop nog een TOTS te mee te pakken.
Zouden jullie Prime Okocha of TOTS Fekir gebruiken om hem in te passen ?
Verwijderd
Haha wat een idioten bij EA. Eerst een glitch in je wc mode hebben waardoor je +- 1 speler pack per minuut kunt krijgen. En dan vervolgens deze icon upgrade repeatable maken.
Heb nu, dankzij de vele spelers vanwege de glitch, een team rating van 92
Hoorde dat custom tactics kapot zijn in WC mode, misschien dat het daardoor anders aanvoelt? Minder pressie spelers etc
?
?
Verwijderd
Het speelt ook met tactics anders. Vind dit echt niks. Kan ook max 3 potten achter elkaar spelen. Er zit namelijk zoveel onzin in. Aannames die elke kant opvliegen. Middenvelders die geen ballen kunnen onderscheppen terwijl ze goede interceptions horen te hebben. Ook voelt het erg onrealistisch aan. Een bal er over heen en je bent weg. Doe mij maar de normale gameplay waarin ik amper een pass verkeerd geef, waarin je ook kan scoren met een verdediger in de buurt... want in de WC mode wordt bijna elk schot gebloktGurbuh schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:35:
Hoorde dat custom tactics kapot zijn in WC mode, misschien dat het daardoor anders aanvoelt? Minder pressie spelers etc
?
Je zegt met tactics maar ik hoorde dat de custom tactics niks doen in WC mode dus iedereen speelt met default tenzij je het tijdens de wedstrijd instelt.Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:41:
[...]
Het speelt ook met tactics anders. Vind dit echt niks. Kan ook max 3 potten achter elkaar spelen. Er zit namelijk zoveel onzin in. Aannames die elke kant opvliegen. Middenvelders die geen ballen kunnen onderscheppen terwijl ze goede interceptions horen te hebben. Ook voelt het erg onrealistisch aan. Een bal er over heen en je bent weg. Doe mij maar de normale gameplay waarin ik amper een pass verkeerd geef, waarin je ook kan scoren met een verdediger in de buurt... want in de WC mode wordt bijna elk schot geblokt
Verwijderd
Had ik al gelezen. Doe daarom snelheid +1 in het potje.Gurbuh schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:51:
[...]
Je zegt met tactics maar ik hoorde dat de custom tactics niks doen in WC mode dus iedereen speelt met default tenzij je het tijdens de wedstrijd instelt.
Volgens mij is WK al een soort beta voor 2019. Het valt me op dat je RA en LA al veel minder van positie switchen (gebeurt nog wel). Ik had een tijdje niet gespeeld en startte WK op en het voelde alsof ik een ander spel speelde. Player models iets groter / fysieker. Dat alleen al zou een geweldige verbetering zijn voor 2019. Als je bijv. PES speelt voelen spelers veel unieker aan. Ik hoop dat EA daar meer aandacht in gaat steken de komende jaren. Ook de wat tragere gameplay is welkom.Fraaank schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:47:
[...]
Ik hoop dat de gameplay in FIFA19 wel de kant op gaat van de WC-mode. Weet niet wat het is, maar speelt voor mij lekkerder dan de huidige WL in FIFA18.
I like how you keep the mouse running...
Nou bassie had ook een lumineus idee....
Had het idee om fifa 18 te gaan verkopen. Kijk ik net de E3 conferentie, is die vanaf nu het hele spel gratis te downloaden of zo. Weg restwaarde spel
Had het idee om fifa 18 te gaan verkopen. Kijk ik net de E3 conferentie, is die vanaf nu het hele spel gratis te downloaden of zo. Weg restwaarde spel

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Hoe ik het nu zie op stream is het een stuk sneller, maar het ziet er leuk uit. Vooral voorzetten lijken goed te werkenEl Profesor schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:37:
[...]
Volgens mij is WK al een soort beta voor 2019. Het valt me op dat je RA en LA al veel minder van positie switchen (gebeurt nog wel). Ik had een tijdje niet gespeeld en startte WK op en het voelde alsof ik een ander spel speelde. Player models iets groter / fysieker. Dat alleen al zou een geweldige verbetering zijn voor 2019. Als je bijv. PES speelt voelen spelers veel unieker aan. Ik hoop dat EA daar meer aandacht in gaat steken de komende jaren. Ook de wat tragere gameplay is welkom.
Verwijderd
Die WC icon packs zijn lachen. Heb Henry (x2), Ronaldinhio en Maradonna er vanavond uitgeplukt. (En Klose x2 en Rui Costa).
Edit ouwe Ronaldo nu ook binnen.
Edit ouwe Ronaldo nu ook binnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2018 22:49 ]
Normaal ligt Fifa na 3 maanden al voor 5 euro bij Gamemania in de bakken toch...?Leoon. schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:24:
Nou bassie had ook een lumineus idee....
Beetje overdreven vind je zelf ook niet?Gurbuh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 01:21:
[...]
Normaal ligt Fifa na 3 maanden al voor 5 euro bij Gamemania in de bakken toch...?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hier 2x lineker, puyol en Hernandez uit de SBC packs. Ik heb een leuk team alleen geen motivatie voor de wc 
Wl gaat echt briljant. Ik speel weer old school 4321 en wordt er bij vlagen uitgecounterd maar met Sane Suarez Salah voorin creër je minimaal 5 kansen. Stuk voor stuk leuke potjes.
Wl gaat echt briljant. Ik speel weer old school 4321 en wordt er bij vlagen uitgecounterd maar met Sane Suarez Salah voorin creër je minimaal 5 kansen. Stuk voor stuk leuke potjes.
Is die glitch nog 'actief'?Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:08:
Haha wat een idioten bij EA. Eerst een glitch in je wc mode hebben waardoor je +- 1 speler pack per minuut kunt krijgen. En dan vervolgens deze icon upgrade repeatable maken.

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs