Start je ook in deze opstelling?Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:58:
[...]
https://www.futbin.com/18/squad/2200993
Ik wissel Benatia er in
Geen last van son en je rb op 7chem?
Start je ook in deze opstelling?Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:58:
[...]
https://www.futbin.com/18/squad/2200993
Ik wissel Benatia er in
Verwijderd
Dat is juist mijn probleem. Ik mis de weekend league eigenlijk. Heb totaal geen uidaging in de world cup. Heb nu 3x de world cup gespeeld en 3x easy gewonnen. Park the bus moet je ook tegen leren spelen. Als mensen iets gebruiken wat niet in het spel hoort te zitten snap ik de frustratie maar PTB hoort erbij hoe irritant het soms ook is. Over die formatie switchen mag ik niet klagen. Doe het namelijk zelf ook. Zolang EA niet aanpast dat dat niet werkt blijven mensen het gebruiken.038Zwolle schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 18:52:
[...]
Heb juist gestopt met de normale fut omdat ik klaar was met die onzin. Pauzes , formatie change, ptb spelers, de bal als ze 1-0 voorstaan rustig rondtikken. Of het spel pauzeren als ze achterstaan. Controller wegleggen. Begovic die voor mij nog steeds beter was dan DDG. En elke speler kan de bal er van 30 meter inschieten. En nu 2 WL edities met alleen nationale speler waardoor je je net gekochte icons of tots spelers niet kan gebruiken.
Het begon me meer te frustreren dan dat ik er plezier in had. De gameplay in WC vind ik tot nu toe fijner. Het is allemaal wat trager en mensen zijn veel relaxter. Formatie switchen komt nauwelijks voor. Ik ga WC speler tot ik er klaar mee ben (ik hoop dat ea nog het een en ander gaat toevoegen)
I like how you keep the mouse running...
[ Voor 22% gewijzigd door sjakieman op 02-06-2018 22:13 ]
Ben het met je eens hoor. Speel FUT sinds release en probeer elke week de WL mee te pakken. Alleen 40 games lukt mij niet en speel meestal een potje op 15 tot 20. Ik snap dat het in het spel zit en dat het erbij hoort.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:00:
[...]
Dat is juist mijn probleem. Ik mis de weekend league eigenlijk. Heb totaal geen uidaging in de world cup. Heb nu 3x de world cup gespeeld en 3x easy gewonnen. Park the bus moet je ook tegen leren spelen. Als mensen iets gebruiken wat niet in het spel hoort te zitten snap ik de frustratie maar PTB hoort erbij hoe irritant het soms ook is. Over die formatie switchen mag ik niet klagen. Doe het namelijk zelf ook. Zolang EA niet aanpast dat dat niet werkt blijven mensen het gebruiken.
Verwijderd
Ja ik start ook zo. Inmiddels de bruyne gewisseld voor Gullit, toch wat meer fysiek.Razz89 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 19:46:
[...]
Start je ook in deze opstelling?
Geen last van son en je rb op 7chem?
Nee gelukkig niet, dan zou ik ermee stoppensimons schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:30:
[...]
Dan hoop ik dat je niet op PC speelt want daar heb je ook nog figuren die dmv stats-cheats de boel frusteren. Figuren waar je op een comfortabele 2/3-0 komt om vervolgens vanaf de 65 minuut weggespeeld te worden met een team waar alle stats op 99 staan.
Dat gebeurt op 25 wedstrijden zeker 5 a 6x
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 03-06-2018 09:06 ]
Misschien moet je daar over nadenken voordat je aan een SBC begintHarribo schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:03:
Heb nu een paar delen van de icon Zanetti sbc gedaan.
Maar ik vraag me af waarom ik er mee door zal gaan.
Ik heb in mijn Frans team Debuchy 91 met minstens zulke goede stats.
Daarnaast staan die untradables mij enorm tegen. Zodra je andere spelers wilt of je team omgooien kan je ze alleen nog gebruiken voor een sbc.
En ik kreeg een mega pack alleen maar 1 83 er. Heb ik nb 2 90ers voor ingeleverd!
Doodzonde allemaal
Denk dat het het wijste dan is om gewoon te handelen in spelers en al die tussentijdse redelijk goedkope sbc's mee te pikken. Nu weer die fgs Amsterdam, zeer fijn.
Heb helaas geen tijd om te spelen, ga wat dagen op vakantie. Ben benieuwd hoe die tots Cavani speelt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jij zei gisteren dat je de Gullit SBC wilde doen maar dat Icons zo duur zijn op de PC. Toen gaf ik als tip om dat de Zanetti SBC te doen en die daarna in de Gullit SBC te gooien... Maar nu wil je de speler opeens gebruiken?Harribo schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:03:
Heb nu een paar delen van de icon Zanetti sbc gedaan.
Maar ik vraag me af waarom ik er mee door zal gaan.
Ik heb in mijn Frans team Debuchy 91 met minstens zulke goede stats.
Daarnaast staan die untradables mij enorm tegen. Zodra je andere spelers wilt of je team omgooien kan je ze alleen nog gebruiken voor een sbc.
En ik kreeg een mega pack alleen maar 1 83 er. Heb ik nb 2 90ers voor ingeleverd!
Doodzonde allemaal
Denk dat het het wijste dan is om gewoon te handelen in spelers en al die tussentijdse redelijk goedkope sbc's mee te pikken. Nu weer die fgs Amsterdam, zeer fijn.
Heb helaas geen tijd om te spelen, ga wat dagen op vakantie. Ben benieuwd hoe die tots Cavani speelt.
Verwijderd
Net toch maar weer de groepsfase gespeeld. En weer 4-0, 6-0 en 11-0... gaat me veel te makkelijk weer dus dan is de lol er snel vanaf.038Zwolle schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 23:32:
[...]
Ben het met je eens hoor. Speel FUT sinds release en probeer elke week de WL mee te pakken. Alleen 40 games lukt mij niet en speel meestal een potje op 15 tot 20. Ik snap dat het in het spel zit en dat het erbij hoort.
Het is mij echter opgevallen de de community veel zuurder is geworden. Als je 2-0 voorstaat is het 9 van de 10 keer een ragequit en ik merk zelf ook dat ik veel sneller een rq doe dan voorheen.
Het Formatie Switchen doe ik zelf ook, mede door de untradeables die ik heb zoals TOTS son , maar vind ik echt een nadeel aan het spel. Ook merk je dat spelers irritanter worden . Regelmatig leggen spelers hun controller weg of gaan extreem tijdrekken. Als je dan naar 3-5-2 switched en toch vol op de aanval speelt lijkt dit soms weinig uit te maken. En dan die 30+ meter goals die elke speler kan maken, terwijl de keepers waardeloos blijven TOTS de Gea of Handanovic waren voor mij niet (veel) beter dan Begovic...)
Seasons vind ik echt heel saai. De rewards zijn slecht en na div 1 een x aantal keer gewonnen te hebben zie ik daar de uitdaging ook niet meer in.
De WC mode vind ik tot op heden wel een leuke toevoeging, alleen denk ik idd wel dat dit ook relatief snel gaat vervelen. (Wat opzich ook grappig is, het hele jaar door word EA verrot gescholden omdat hun packs zo waardeloos zijn voor het geld/coins die je erin steekt. In de WC mode is het misschien te makkelijk en is iedereen weer boos.....)
Ik heb de WC inmiddels 2x gehaald, maar ben toch wel een paar keer uitgeschakeld door goede spelers. Het leuke eraan vind ik dat je goede en slechte spelers treft. Ik weet niet hoe goed jij bent , maar ik heb toch wel erg lastige potjes gespeeld.
Mbt het aanpassen van EA. Ik ga zeker fifa 19 halen, maar als het chem systeem niet word aangepast ga ik geen FUT spelen volgend jaar
Die Zanetti tip was ook een goede daar niet van. het is de goedkoopste icon op dit moment.sjakieman schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:32:
[...]
Jij zei gisteren dat je de Gullit SBC wilde doen maar dat Icons zo duur zijn op de PC. Toen gaf ik als tip om dat de Zanetti SBC te doen en die daarna in de Gullit SBC te gooien... Maar nu wil je de speler opeens gebruiken?
Dat heb ik gedaan. Daarom heb ik de rest van de deelsbc's ook niet gedaan.Bossie schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Misschien moet je daar over nadenken voordat je aan een SBC begint![]()
Het gaat om de speler, al het andere moet je voor discard meerekenen.
[ Voor 65% gewijzigd door Harribo op 03-06-2018 11:09 ]
Doe je het beter dan ikVerwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:56:
[...]
Net toch maar weer de groepsfase gespeeld. En weer 4-0, 6-0 en 11-0... gaat me veel te makkelijk weer dus dan is de lol er snel vanaf.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Harribo schreef op zondag 3 juni 2018 @ 11:01:
[...]
Die Zanetti tip was ook een goede daar niet van. het is de goedkoopste icon op dit moment.
De Gullit SBC is mij gewoon sowieso veel te duur kom ik achter, ook mét Zanetti, daar vragen ze al minimaal 2 icons dus dan kijk ik of de speler Zanetti te gebruiken is en vergeet ik Gullit voorlopig.
[...]
Dat heb ik gedaan. Daarom heb ik de rest van de deelsbc's ook niet gedaan.
Ik had alleen gehoopt op meer dan 1 83er uit zo'n pack. Ik ging dus al met al voor een betere pack dan wat ik normaal verdien. Wat je zegt je moet al het andere voor discard mee rekenen zo blijkt wel weer.
Ik heb nu mijn nieuwe Franse team kunnen testen maar toen ik 2-0 voor stond , konden ze opeens niets meer. Dan voel je het aankomen dat het systeem je dwars zit en ja hoor weer een penalty in de laatste minuut. Daar heb ik sinds de update abonnement op lijkt het.
Tots Lecomte maakt geen blunders, is een topkeeper tot nu toe dus dan gaat het zo denk ik dan.
Toch zeer tevreden met dit team. Kan er nog wat aan sleutelen in de toekomst maar hier kan ik mee vooruit.
Verwijderd
Ik speel 4-2-2-2 of 4-2-3-1. Custom tactics stuur ik later vandaag wel even. En verder merk ik dat trucjes als de ball rol en de heel to heel flick erg goed werken dus die gebruik ik vaak. Verder kloot ik vooral als ik ruim voor sta. Scoorde daardoor nog een el tornado vanochtend.Bossie schreef op zondag 3 juni 2018 @ 11:20:
[...]
Doe je het beter dan ik
Ik ben altijd nieuwsgierig naar formaties, custom tactics en manier van spelen, dus als je misschien daar iets over kan vertellen.
Hmm ben ik ook wel benieuwd naar dan. Die uitslagen heb ik ook wel eens maar verlies ook echt wel regelmatig.Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 12:37:
[...]
Ik speel 4-2-2-2 of 4-2-3-1. Custom tactics stuur ik later vandaag wel even. En verder merk ik dat trucjes als de ball rol en de heel to heel flick erg goed werken dus die gebruik ik vaak. Verder kloot ik vooral als ik ruim voor sta. Scoorde daardoor nog een el tornado vanochtend.
Verwijderd
27/28 , maar veel topspelers maak ik het erg moeilijk.038Zwolle schreef op zondag 3 juni 2018 @ 16:02:
[...]
Hmm ben ik ook wel benieuwd naar dan. Die uitslagen heb ik ook wel eens maar verlies ook echt wel regelmatig.
Waar eindig je normaal in de WL?
3 zelfs..Feesterd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 12:01:
Het zijn 3 icons in plaats van 2. Hij is het wel waard.
[...]
Ik heb nog geld voor een middenvelder maar twijfel tussen Gullit SBC of Milinkovic-Savic TOTS. Denk de 2e want Gullit kom je in de WL bijna elk potje al tegen. Milinkovic-Savic is een wat originelere keus maar wel een stuk lastiger in te passen.Harribo schreef op zondag 3 juni 2018 @ 17:11:
[...]
3 zelfs..
Heb wel eens tegen hem gespeeld, inderdaad extreem goed.
Maar ook extreem duur voor iemand die weinig coins heeft
Nee dat kan niet. Maar als je alles wint speel je ook 8 wedstrijden dus dan haal je het ook.DeBers schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:49:
Kan je knockout wedstrijden spelen terwijl je al gekwalificeerd bent trouwens? Vroeg me dat af voor de doelstelling van De Ligt. Anders moet ik bewust maar wat knockout wedstijden quitten.
Ik eindig altijd boven de 21 (gemiddeld 24-25). Maar waar ik in het begin van de WL nog een winrate heb van 80% zakt dat naar het einde toe behoorlijk af. Hoe hoger je komt hoe moeilijker het wordt. 21 en 18 is ook een groter verschil dan het lijkt.harrybeuker schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:02:
kan iemand mij vertellen hoe je in vredesnaam op 21 wins of meer kan komen? Ik kom nooit verder dan 18 wins. Ik had al 14 wins en nog 14 matches staan. dan denk je dat je makkelijk op de 21 uit gaat komen. Uiteindelijk 10 op een rij verloren en ik heb er nu nog 4 staan. Als dit nu 1 keer is dan geloof ik het wel. Maar het is elke week hetzelfde riedeltje. Zelfde geldt voor een maat van mij. Komt ook altijd op de 18 uit. Switchen jullie op een gegeven moment van opstelling of wat is het geheim? Het zijn allemaal van die schijt losses van 3-2 of 2-1 met de meest kansloze goals die je maar kan verzinnen. Vind het maar een bizar
[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 03-06-2018 19:25 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Ik ook helaasRazz89 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:19:
Ik pak kroos eruit.. iemand ervaring met hem? Ik speel 41212narrow
Shadow erop en gaan, lijkt me een ontzettend bruikbare kaart als playmaker CDM of als CCAM in 4231.
Tot morgen wachten en dan goedkoop 2 TOTS spelers inkopen?Shreddaaa schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:36:
Gezien mijn packluck durf ik t eigenlijk niet aan om Ultimate TOTS SBC te doen. Ik heb op t moment Verratti, Muller en Kimpembe van de TOTS spelers. De Ligt komt daar deze week nog bij.
Iemand advies wat te doen?
Wat is je team? Het is meestal best te doen om een rechtsbuiten in je team te krijgen. Zonde om als supersub te gebruiken.bvbal79 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:40:
Eindelijk packluck...Messi TOTS uit de ultimate gehaald...alleen hoe laat die nu in een BPL team..dan maar een supersub
https://www.futbin.com/18/squad/4167266sjakieman schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:44:
[...]
Wat is je team? Het is meestal best te doen om een rechtsbuiten in je team te krijgen. Zonde om als supersub te gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 03-06-2018 19:55 ]
Zoiets? https://www.futbin.com/18/squad/5444199bvbal79 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:50:
[...]
https://www.futbin.com/18/squad/4167266
Lukaku en Kane zijn tradable.
Messi is trouwens spits. Niet RB
[ Voor 19% gewijzigd door sjakieman op 03-06-2018 20:29 ]
Had al gekeken naar Suarez inderdaad, alleen dan moet Kante ook vervangen worden en heb geen geld voor Petit op dit momentsjakieman schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:17:
[...]
Zoiets? https://www.futbin.com/18/squad/5444199
Met minder budget kan je Suarez wisselen voor een goedkopere versie. Je kan ook een Barca middenvelder halen maar die zijn wat langzaam.
Ik had Alba uit de SBC.
Edit: Was er best blij mee want dacht aan de goede link met Ramos. Maar ik had al 4 untradable TOTS LB's... En had net Milinkovic-Savic gehaald en dan moet Kolarov als linksback.
[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 03-06-2018 20:54 ]
Verkoop je ze weer, Ramos is een game-changerHarribo schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:29:
Ramos, topverdediger.
Niet zo snel in te passen in mijn Frans team helaas
Tots sonBossie schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:38:
Welke LM voor een BPL team, Sanchez 92 of TOTS Mane?
Als CAM is het een beest. Veel met hem gespeeld en merk niet zoveel van zijn snelheid.Razz89 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:19:
Ik pak kroos eruit.. iemand ervaring met hem? Ik speel 41212narrow
[ Voor 4% gewijzigd door Fraaank op 03-06-2018 21:29 ]
Ik had hem in de 1e pot als cam in een 41212narrow en wat denk je... Vanaf 30 meter onderkantje latFraaank schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:24:
[...]
Als CAM is het een beest. Veel met hem gespeeld en merk niet zoveel van zijn snelheid.
Had zelf TOTS Salah!
Joster schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:01:
Iemand een (lange) ervaring met prime Crespo? Het doen van zijn SBC kost evenveel (voor packs) als het verkopen van zijn 85 versie..
Dat is een ST
[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 03-06-2018 23:38 ]
Verwijderd
Gebruik nu zijn 85 versie en daar ben ik uitermate tevreden over. Daarnaast houdt ik voor de lol vast aan mijn (ex) Chelsea, Milan en PSV strategie omdat ik Gullit gepacked heb. Krijg er echt niet het beste team door, maar vind het leuk om origineel te blijven en niet met zo'n standaard team te komenFeesterd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 23:02:
Prima spits! Waarom wil je prime crespo? Zijn betere spitsen voor de coins. Geweldige afmaker dat dan weer wel. Alleen moet je niet teveel passen met hem. Daarin vind ik hem minder. Hij staat er bij mij alleen niet meer in.
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door Joster op 04-06-2018 07:37 ]
Rustig afwachten en dan vervolgens Ramos, Casemiro en een La Liga back.bvbal79 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:44:
https://www.futbin.com/18/squad-builder/4167266
Oke toch team hybride gemaakt voor Messi. Wat denken jullie nog is het de moeite om Moses te vervangen door Roberto TOTS? Moet dan nog wel even wat geld bij elkaar harken. Heb zelf 33k nog, kan Firmino verkopen voor 33 k. Maar dan is de kraan toch echt leeg.
Tot nu toe doet Suarez het beter dan Messi op de CAM positie. Lukaku wissel ik inderdaad af met Mane als de ruimtes te klein worden en ik wat meer behendigheid nodig heb. Maar Lukaku maakt ze wel af. Ik moest hem houden vanwege de link met de Bruyne, dus Kane verkocht en Suarez en Busquets gehaald. Ik hebBossie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:54:
[...]
Rustig afwachten en dan vervolgens Ramos, Casemiro en een La Liga back.
Vraag me overigens wel af of Suarez of het beste gebruikt word als CAM, neem aan dat Messi als false nine inzakt? Een goedkope optie voor CAM zou bijvoorbeeld Yedder 86 kunnen zijn.
Ik had zelf overigens zeer wisselende ervaringen met TOTS Lukaku, hij is een erg sterke finisher maar behalve dat vertraagde hij vooral mijn aanvallen totdat ik hem uiteindelijk weer terug in de TOTS SBC heb gedaan.
Afhankelijk van de wedstrijd/tegenstander heb je met Mane een prima sub voor hem.
Of je houd Vertonghen, en dan Azpi voor Ramos ivm de Gea. Ivm met Chem.bvbal79 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:15:
[...]
Tot nu toe doet Suarez het beter dan Messi op de CAM positie. Lukaku wissel ik inderdaad af met Mane als de ruimtes te klein worden en ik wat meer behendigheid nodig heb. Maar Lukaku maakt ze wel af. Ik moest hem houden vanwege de link met de Bruyne, dus Kane verkocht en Suarez en Busquets gehaald. Ik heb
Om Messi hoog te houden heb ik een Barca speler nodig als CDM of CAM. Voorlopig dus maar zo. Maar Vertonghen kan vervangen worden door Ramos inderdaad en dan switch ik hem met Azpilicueta, maar dan moet ik ook Sergi Roberto halen. Maar kijk eerst even hoe dit speelt. Moses doet het voorlopig prima
Dat kan ook inderdaad, Vertonghen word dan maar chem 8, dus dat valt mee. Alleen geen centjes, dus dat moet maar 1 voor 1...eerst Sergi Roberto halen, dan Ramos en dan Casimero. Gezien weinig centjes zal dat nog wel op zich wachtenBossie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:38:
[...]
Of je houd Vertonghen, en dan Azpi voor Ramos ivm de Gea. Ivm met Chem.
Je zult het wel allemaal gelijktijdig moeten doen helaas ivm chem.
https://www.futbin.com/18/squad/5449316
[ Voor 25% gewijzigd door bvbal79 op 04-06-2018 10:49 ]
Joster schreef op maandag 4 juni 2018 @ 06:55:
[...]
Gebruik nu zijn 85 versie en daar ben ik uitermate tevreden over. Daarnaast houdt ik voor de lol vast aan mijn (ex) Chelsea, Milan en PSV strategie omdat ik Gullit gepacked heb. Krijg er echt niet het beste team door, maar vind het leuk om origineel te blijven en niet met zo'n standaard team te komen
Dit zouden m'n teams dan worden:
https://www.futbin.com/18/squad/5271125 (Desailly en Ginkel wisselen van plek) Met deze spelers speel ik ook regelmatig zo: https://www.futbin.com/18/squad/5299225 (Als ik met deze formatie start dan wissel ik Depay erin voor Hazard die dan begint voor Chem)
https://www.futbin.com/18/squad/4355958 (Tweede team)
En dan heb ik nog een non chem team voor de fun, gebruik ik wel eens bij squad battles: https://www.futbin.com/18/squad/5448715
meerdere? Zijn er toch maar 2, wat je normaal ook in een team hebt met reservesShreddaaa schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:43:
Tegen beter weten in toch de Ultimate TOTS sbc gedaan. Krijg ik Ter Stegen eruit..
Vind het eigenlijk ook raar dat ze meerdere keepers in de Ultimate doen..
Hoe bevalt de Gea? Staat hij zijn mannetje verdedigend?Feesterd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:25:
Had Tots Walker.
Mijn team nu. Baal alleen dat ik niet voor Tots de Ligt kan gaan. Helaas geen tijd voor deze week. Misschien dat ik Alba in ga ruilen voor Toty Marcelo.
https://www.futbin.com/18/squad/5450218
[ Voor 5% gewijzigd door Vissert op 04-06-2018 12:30 ]
Haha prima. Nieuwe keeper vind ik onzin. Ze kunnen er allemaal niks vanVissert schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:29:
[...]
Hoe bevalt de Gea? Staat hij zijn mannetje verdedigend?
Zijn lengte is wel handig op die positie of niet?Feesterd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:32:
[...]
Haha prima. Nieuwe keeper vind ik onzin. Ze kunnen er allemaal niks van.
Zolang ze allemaal nog steeds opzij vallen ipv duiken maakt het idd allemaal niet veel uitFeesterd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:32:
[...]
Hij bedoeld dat je m cdm hebt staan..Feesterd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:32:
[...]
Ik wou kijken hoe lang ik hier nog mee door kon gaan
[ Voor 7% gewijzigd door Vissert op 04-06-2018 13:07 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Feesterd op 04-06-2018 14:06 ]
Vissert schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:06:
[...]
Ik wou kijken hoe lang ik hier nog mee door kon gaanIk had nog wel een paar vragen
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Had ik dus hetzelfde...GAITii schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:22:
Pff Ter Stegen uit de SBC met al De Gea in mijn team... Komt er woensdag weer een UT SBC uit?
vooral omdat ik nu 2x TOTS moet kopen voor morgen, dadelijk alvast maar eens gaan kijken naar de goedkope opties (tenzij vandaag de Ligt nog even kan binnenharken..Shreddaaa schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:27:
[...]
Had ik dus hetzelfde...
Ter Stegen is overigens stukke betrouwbaarder dan De Gea.
Wel shit dat je bij de ultimate 2x ToTS in moet leveren.
Niet lelijk gaan doen héFeesterd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:00:
Haha had deze gelijk aangepast. Ronaldo stond ook verkeerd zag ik.Vissert zit blijkbaar heel de dag op deze site en heeft blijkbaar niks anders te doen met dit mooie weer dan op deze site te zitten
. Zie het nu pas dat hij cdm staat.
[...]
Zie daar voor mezelf helaas niet de winst van in op dit moment. Ben weer bang elftal om te moeten gooien als ik er zo een bundesliga TOTS eruit haalBossie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:31:
[...]
vooral omdat ik nu 2x TOTS moet kopen voor morgen, dadelijk alvast maar eens gaan kijken naar de goedkope opties (tenzij vandaag de Ligt nog even kan binnenharken..
Zijn diverse upgrades in Ultimate TOTS die leuk zouden passen in mijn team, dus sla deze niet over.
[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 04-06-2018 15:16 ]
Heel vervelend dat je 50k nodig had voor een gratis TOTS Messi, fwp enzobvbal79 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:14:
[...]
ik moet ook 2x TOTS halen, maar zie daar helaas niet de winst van in op dit moment. Ben weer bang elftal om te moeten gooien als ik er zo een bundesliga TOTS eruit haalTOTS Messi was leuk, maar ben wel 50k armer voor het ombouwen van het elftal (en dus eingelijk nu blut)
Bossie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:16:
[...]
Heel vervelend dat je 50k nodig had voor een gratis TOTS Messi, fwp enzo
[ Voor 15% gewijzigd door Fraaank op 04-06-2018 15:57 ]
Het behalen van De Ligt is mij nog niet helemaal duidelijk. Je hebt normaliter (8?) pogingen per dag voor het DKT? Stel je wint 6x de eerste ronde en vliegt er dan in de tweede ronde uit, krijg je hem dan alsnog?Bossie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:31:
[...]
vooral omdat ik nu 2x TOTS moet kopen voor morgen, dadelijk alvast maar eens gaan kijken naar de goedkope opties (tenzij vandaag de Ligt nog even kan binnenharken..
Zijn diverse upgrades in Ultimate TOTS die leuk zouden passen in mijn team, dus sla deze niet over.
dan heb je toch 6 DKT matches gewonnen?laviolette schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:04:
[...]
Het behalen van De Ligt is mij nog niet helemaal duidelijk. Je hebt normaliter (8?) pogingen per dag voor het DKT? Stel je wint 6x de eerste ronde en vliegt er dan in de tweede ronde uit, krijg je hem dan alsnog?
Dat was dus mijn insteek maar was niet zeker of dit ook werkte (aangezien de daily objectives soms niet alle informatie geven).
Dat is voldoende!laviolette schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:13:
[...]
Dat was dus mijn insteek maar was niet zeker of dit ook werkte (aangezien de daily objectives soms niet alle informatie geven).
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2018 16:38 ]
waarom waarom waarom waarom...lees je het roze balkje onder de topic nietVerwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:37:
Waarom waarom waarom waarom waarom waarom is het switchen van spelers soms niet mogelijk!!!!!!!!!!!! Wat een idioten werken toch bij EA. Evenals dat handmatig switchen niet 100% handmatig is. Dan ben je toch gestoord al EA zijnde?
En de intentie van een hoge voorzet zien veranderen een sliding wanneer er een verdediger tussenkomt is ook verre van briljant
Vissert schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:59:
[...]
Niet lelijk gaan doen héWat moet je anders doen op het werk?
Nee ik was benieuwd hoeveel vragen ik moest stellen voordat je door had dat hij op cdm stond
TOTS Kane schiet ze er inderdaad vaak in. Snap ook niet dat hij zo goedkoop is. Hij is alleen een beetje traagBossie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:01:
Mocht ik morgen geen Aguero uit de TOTS SBC halen, wat zijn de ervaringen hier mbt TOTS/TOTY Kane?
Elke keer als ik tegen hem speel lijkt elke schot vrijwel een gegarandeerd doelpunt.
Dan doe ik iets verkeerd, 1e wedstrijd met Kane en echt al 5x latbvbal79 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:18:
[...]
TOTS Kane schiet ze er inderdaad vaak in. Snap ook niet dat hij zo goedkoop is. Hij is alleen een beetje traag
Verwijderd
Ik had hem, maar vond hem te traag en miste de skillmoves. Hij heeft ook een draaicirkel van een vrachtwagenBossie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:01:
Mocht ik morgen geen Aguero uit de TOTS SBC halen, wat zijn de ervaringen hier mbt TOTS/TOTY Kane?
Elke keer als ik tegen hem speel lijkt elke schot vrijwel een gegarandeerd doelpunt.
4/6 inmiddels, maar heb tussendoor potjes waarbij het soms gewoon een onmogelijke missie lijkt omdat het elk longshot tegen in het netje ligt.Terranova schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:09:
Ok dit gaat geen De Ligt Tots voor mij worden met deze belachelijke objective. Ik ben absoluut geen goede speler, maar meestal kom ik nog wel tot de halve finale van de DKT. 6 wins zou wel easy moeten zijn dus, niet dus. Je speelt echt tegen alleen maar monster teams die er alles aan doen om te winnen. Voor komen en gelijk park the bus.
Het erge is nog dat ik daadwerkelijk echt De Ligt gebruik en hem niet voor het hebben wil(zoals 95% van iedereen die voor die kaart gaat, inpassen is lastig namelijk).
Ja dat, maar ik heb normaal ook altijd wel moeite met de DKT, dus dit is voor mij bijna altijd een onmogelijke missieBossie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:24:
[...]
4/6 inmiddels, maar heb tussendoor potjes waarbij het soms gewoon een onmogelijke missie lijkt omdat het elk longshot tegen in het netje ligt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq