Varane is ook een aardige. Had hem zelf nooit gebruikt voordat ik hem pack te, maar hij is voor mij ideaal. Zo een ultra snelle verdediger maskeert mijn totale gebrek aan verdedigende kwaliteiten zeer goed.Skann schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:40:
Leuk zeg die World Cup mode. Al behoorlijk teampje met die packluck.
Gabriel Jesus - Cristiano Ronaldo
Dybala
Lothar Mattheus - Rui Costa - Paul Pogba
Marcelo - Filipe Luis - Rudiger - Jordi Alba
Neuer
Alleen nog Thiago Silva voor Luis en Boateng voor Rudiger.
Die laat ik invallen in minuut 1.bvbal79 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:38:
[...]
hoe krijg je Mbabu op goede chem dan? ik zou overwegen om daar Sergi Roberto TOTS neer te zetten...
Laat Pique en Godin lekker zitten en haal NIF RamosMiggell schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:31:
Gisteren Cavani en Mbappe TOTS gekocht voor in m'n team.
Wat een heerlijke spelers zeg!
Nu nog een budget van 275k
Zit nog te denken aan Casemiro TOTS en een CB uit LaLiga.
Met mijn budget zal dat Pique of Godin worden, iemand ervaring mee?
Had Pique uit de TOTS SBC, prima speler alleen te lomp/traag tegen de meta-spitsen die je online in vrijwel elke game tegenkomt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb pique tots en ramos tots als blok achterin en moet zeggen het zijn 2 eindbazen samen. Pique kopt veel binnen ook nog eens!Bossie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:23:
[...]
Laat Pique en Godin lekker zitten en haal NIF Ramos
Had Pique uit de TOTS SBC, prima speler alleen te lomp/traag tegen de meta-spitsen die je online in vrijwel elke game tegenkomt.
Zo, heb ondertussen toch ook enkele pakjes open gemaakt en men gratis token verzilverd. Ik speel met volgend team in de WC mode:
3-4-2-1
Pedro-Lewandowski-Dembele
Lemar-Busquets-Pogba-Martins
Kompany-Puyol-Nacho
Lloris
Op de bank heb ik nog Coutinho, Silva, Higuain, Otamendi zitten, maar het is wel duidelijk dat ik momenteel voor de EU selectie ga
3-4-2-1
Pedro-Lewandowski-Dembele
Lemar-Busquets-Pogba-Martins
Kompany-Puyol-Nacho
Lloris
Op de bank heb ik nog Coutinho, Silva, Higuain, Otamendi zitten, maar het is wel duidelijk dat ik momenteel voor de EU selectie ga
Over dat koppel had ik al meer gelezen inderdaad.Razz89 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:58:
[...]
Ik heb pique tots en ramos tots als blok achterin en moet zeggen het zijn 2 eindbazen samen. Pique kopt veel binnen ook nog eens!
Helaas alleen geen coins meer voor Ramos TOTS.
Ik kreeg vrijwel direct Salah...maar ja, wat moet je ermee he
PSN: Maichel
Op de bank en in laten vallen...werkt prima. Beter dan CuadradoMaichel schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:46:
Ik kreeg vrijwel direct Salah...maar ja, wat moet je ermee he
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 31-05-2018 14:59 ]
TOTS Ramos alleen is waarschijnlijk al voldoendeRazz89 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:58:
[...]
Ik heb pique tots en ramos tots als blok achterin en moet zeggen het zijn 2 eindbazen samen. Pique kopt veel binnen ook nog eens!
Indien mogelijk zou ik eerder voor Azpi gaan dan Pique.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is het puur door de WC Modus dat de conditie selectie kaartjes ineens zo gekelderd zijn in prijs op de markt? Bizar.. je kan ze voor 250 picken terwijl je 2 weken geleden nog minstens 650/700 betaalde..
waarschijnlijk. Ik heb 40 packs opgemaakt in WC mode met coins. Dus krijg je ook 40 packs in FUT. Zat in mijn club te kijken en heb inderdaad 70 team-conditie items (5 maar daarvoor) in FUT en 104 in WCJ93 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:49:
Is het puur door de WC Modus dat de conditie selectie kaartjes ineens zo gekelderd zijn in prijs op de markt? Bizar.. je kan ze voor 250 picken terwijl je 2 weken geleden nog minstens 650/700 betaalde..
Dus als iedereen dat heeft heb je nu een overmaat aan team-conditie items
Logisch inderdaad, waren deze prijzen altijd maar zo laagbvbal79 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:01:
[...]
waarschijnlijk. Ik heb 40 packs opgemaakt in WC mode met coins. Dus krijg je ook 40 packs in FUT. Zat in mijn club te kijken en heb inderdaad 70 team-conditie items (5 maar daarvoor) in FUT en 104 in WC
Dus als iedereen dat heeft heb je nu een overmaat aan team-conditie items
Ik vermaak me prima met de WC mode! Is alleen jammer om sommige goede spelers niet te gebruiken omdat ze uit ander continent komen... spelen jullie met een hybrid of alles uit 1 continent?
En stel ik speel met een Europees team, als ik dan bijvoorbeeld Neymar laat invallen, 'functioneert' hij dan enigszins?
En stel ik speel met een Europees team, als ik dan bijvoorbeeld Neymar laat invallen, 'functioneert' hij dan enigszins?
Mijn Franse team is nog niet je van het.
Uiteraard zat het weer tegen , Mijn nieuwe keeper Lloris presteert het om in 4 wedstrijden 10 schoten te krijgen en er 8 door te laten. Keeper van de tegenstander is weer een held. Heel toevallig allemaal.
Maar ik heb er wat aan gesleuteld en toen liep het beter.
Tots Gomis heb je niets aan. Het gaat tegenwoordig voorin om snelheid, snelheid, snelheid en geluk/kunde.
Had gehoop dat hij tactisch sterk zou zijn maar ook dat is hij niet. Tjonge wat is Rooney fb toch 10 klassen beter.
Tots Rabiot is een aardige speler maar geen hoogvlieger. Aouar is dat wel. Maar die is dan ook snel.
Tots Kimpembe is matig maar bruikbaar.
Moet maar ff doorsparen....Eerst ga ik tots Lecomte kopen, ben zat van de slechte keepers....Lloris 89 is het ook niet.
Ze zijn in elk geval beter te betalen.
Uiteraard zat het weer tegen , Mijn nieuwe keeper Lloris presteert het om in 4 wedstrijden 10 schoten te krijgen en er 8 door te laten. Keeper van de tegenstander is weer een held. Heel toevallig allemaal.
Maar ik heb er wat aan gesleuteld en toen liep het beter.
Tots Gomis heb je niets aan. Het gaat tegenwoordig voorin om snelheid, snelheid, snelheid en geluk/kunde.
Had gehoop dat hij tactisch sterk zou zijn maar ook dat is hij niet. Tjonge wat is Rooney fb toch 10 klassen beter.
Tots Rabiot is een aardige speler maar geen hoogvlieger. Aouar is dat wel. Maar die is dan ook snel.
Tots Kimpembe is matig maar bruikbaar.
Moet maar ff doorsparen....Eerst ga ik tots Lecomte kopen, ben zat van de slechte keepers....Lloris 89 is het ook niet.
Ze zijn in elk geval beter te betalen.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 31-05-2018 18:53 ]
Wow!! Had Elite 3 gehaald voor de maandelijkse rewards maar zag al dat Bale de enige leuke IF speler was bijna dus verwachtte er niets van...
Blijk je 12 Tots spelers te krijgen! Ter Stegen en Fernadinho zijn de beste die ik eruit haalde!
Edit: Ter Stegen, Parejo, Fernadinho, Oblak, de Vrij, Kolarov, Lopes, Gaya, Alisson, Doucoure, van Ginkel en Sessegnon.
Denk dat ik vanaf nu elke week een ander team ga maken van al die untradable spelers. Heb nog bijna geen Tots spelers uit de grote competities in de SBC shredder gegooid dus heb er nu wel genoeg!
Blijk je 12 Tots spelers te krijgen! Ter Stegen en Fernadinho zijn de beste die ik eruit haalde!
Edit: Ter Stegen, Parejo, Fernadinho, Oblak, de Vrij, Kolarov, Lopes, Gaya, Alisson, Doucoure, van Ginkel en Sessegnon.
Denk dat ik vanaf nu elke week een ander team ga maken van al die untradable spelers. Heb nog bijna geen Tots spelers uit de grote competities in de SBC shredder gegooid dus heb er nu wel genoeg!
[ Voor 40% gewijzigd door sjakieman op 31-05-2018 20:35 ]
Misschien dat ik wat over het hoofd zie maar klopt het dat je in world cup fut maar 1 selectie kan hebben?
Dat klopt idd:)KookSpook schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:52:
Misschien dat ik wat over het hoofd zie maar klopt het dat je in world cup fut maar 1 selectie kan hebben?
Als ik Milinkovic-Savic en Azpilicueta koop en de SBC van Ronaldo doe dan kan ik dit team maken:
https://www.futbin.com/18/squad/5420894
Beter dan dit kan toch niet? Goretzka en Milinkovic-Savic zijn de beste middenvelders... Ronaldo en Son zijn geweldige spitsen. Dan heb je nog de 2 beste centrale verdedigers (Ramos en Azpilicueta) en de beste rechtsback (Kimmich) en de Gea op doel. De linksback (Kolarov), middenvelder (Alli) en rechtsbuiten (Sterling) kunnen beter maar moeten daar staan om Milinkovic-Savic en Son in het team te krijgen.
Kan dit nog beter??
Beter dan dit kan toch niet? Goretzka en Milinkovic-Savic zijn de beste middenvelders... Ronaldo en Son zijn geweldige spitsen. Dan heb je nog de 2 beste centrale verdedigers (Ramos en Azpilicueta) en de beste rechtsback (Kimmich) en de Gea op doel. De linksback (Kolarov), middenvelder (Alli) en rechtsbuiten (Sterling) kunnen beter maar moeten daar staan om Milinkovic-Savic en Son in het team te krijgen.
Kan dit nog beter??
Gullit;) kimmich azpili en sterling verschilt natuurlijk. Ikzelf vind walker, benatia en mahrez beter.sjakieman schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:22:
Als ik Milinkovic-Savic en Azpilicueta koop en de SBC van Ronaldo doe dan kan ik dit team maken:
Kan dit nog beter??
Gullit zou ook nog kunnen ja i.p.v. Alli en dan Son en Sterling op 8 chem... Dan zou ik wel weer Thauvin (had ik uit de SBC) of een andere rechtsbuiten kunnen proberen...038Zwolle schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:27:
[...]
Gullit;) kimmich azpili en sterling verschilt natuurlijk. Ikzelf vind walker, benatia en mahrez beter.
Ok Walker kan beter zijn, die heb ik niet getest. Maar Goretzka staat sowieso als 1e in mijn opstelling en Kimmich als perfect link dan ook.
Benatia ook nog niet mee gespeeld maar die zou ook nog kunnen maar heb Ramos als untradable. I.p.v. Azpi worden de CD's en GK dan 8 chem.
Ben benieuwd hoe jij een link noemt tussen spelers van dezelfde club met dezelfde nationaliteitsjakieman schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:35:
[...]
Maar Goretzka staat sowieso als 1e in mijn opstelling en Kimmich als perfect link dan ook.
Ultimate link?Gurbuh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 07:15:
[...]
Ben benieuwd hoe jij een link noemt tussen spelers van dezelfde club met dezelfde nationaliteit
Ok, klopt niet helemaal, maar ik denk vast vooruit naar fut 19 en dan klopt het wel!
Wie vinden jullie de beste cdm met een budget onder de 400k..ik heb nu casemiro tots
Kan het ook zo zijn dat De Ligt in het Ultimate TOTS zit? Dan had hij niet bij 1-9 kunnen zitten omdat er dan overlap is.Fraaank schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:40:
Mijn Ultimate Team is klaar voor dit jaar, eindelijk een compleet Nederlands Elftal:
https://www.futbin.com/18/squad/5414903
Gerucht is dat de laatste RoW die nog uitkomt de Ligt gaat zijn...
Nog even plaatsen voor de WL vandaag en daarna lekker ook WC-mode spelen.
Ik vond zelf 88 Desailly echt een beest als CDM. Lang en sterk maar wel puur voor het verdedigende aspect. Het is geen spelverdeler.Razz89 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:24:
Wie vinden jullie de beste cdm met een budget onder de 400k..ik heb nu casemiro tots
Heb ik ook lang over getwijfeld en niet gedaan omdat toen casemiro tots kwam en zijn stats stukken beter lijken.. maar valt me toch wat tegen dus misschien maar is desailly proberen dan..Vissert schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:34:
[...]
Ik vond zelf 88 Desailly echt een beest als CDM. Lang en sterk maar wel puur voor het verdedigende aspect. Het is geen spelverdeler.
Ik kom er steeds meer achter dat stats nikszeggend zijnRazz89 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:38:
[...]
Heb ik ook lang over getwijfeld en niet gedaan omdat toen casemiro tots kwam en zijn stats stukken beter lijken.. maar valt me toch wat tegen dus misschien maar is desailly proberen dan..
Wat een spel is dit ook. Kreeg nog munten van de WL en had wat kaartjes verkocht.
Opzich vind ik het wel prima met mijn team in FUT dus heb wat packs gekocht en de WC mode.
Pack met 50k coins Lacazette, KdB en Lukaku. Ik speel vervolgens een paar potjes en kom in de halve finale.
Ik word compleet weggespeeld en hij begint wat overdreven truukjes te spammen en ik kom met 3-1 achter. Ook doet hij de bekende ssssssssssssst gebaren en de dab.
In de 2e helft haalt hij en doorgebroken speler neer en krijg ik een penalty en hij rood. Ik kom nog terug tot 3-3 en het wordt verlengen.
Ik scoor 4-3 en krijg kans op kans maar de bal gaat er niet in. Hij pauzeert de game in de 115ste minuut, knalt er nog even een neymar en messi bij en scoort ook nog 2x tegen mij.... Dit nadat ik probeerde de bal rustig rond te spelen... argh!
Ik had nog 5k coins dus dacht ik open een pack. Komt daar Ronaldo uit!
Opzich vind ik het wel prima met mijn team in FUT dus heb wat packs gekocht en de WC mode.
Pack met 50k coins Lacazette, KdB en Lukaku. Ik speel vervolgens een paar potjes en kom in de halve finale.
Ik word compleet weggespeeld en hij begint wat overdreven truukjes te spammen en ik kom met 3-1 achter. Ook doet hij de bekende ssssssssssssst gebaren en de dab.
In de 2e helft haalt hij en doorgebroken speler neer en krijg ik een penalty en hij rood. Ik kom nog terug tot 3-3 en het wordt verlengen.
Ik scoor 4-3 en krijg kans op kans maar de bal gaat er niet in. Hij pauzeert de game in de 115ste minuut, knalt er nog even een neymar en messi bij en scoort ook nog 2x tegen mij.... Dit nadat ik probeerde de bal rustig rond te spelen... argh!
Ik had nog 5k coins dus dacht ik open een pack. Komt daar Ronaldo uit!
Nee, dan zou er namelijk juist al wel een TOTS kaart voor de Ligt moeten zijn.laviolette schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:32:
[...]
Kan het ook zo zijn dat De Ligt in het Ultimate TOTS zit? Dan had hij niet bij 1-9 kunnen zitten omdat er dan overlap is.
Maar misschien dat EA iets onverwachts doet vanavond.
Ik denk dat die wel in de laatste ROW komt:Bossie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:39:
[...]
Nee, dan zou er namelijk juist al wel een TOTS kaart voor de Ligt moeten zijn.
Maar misschien dat EA iets onverwachts doet vanavond.
EA SPORTS FIFA
Verified account
@EASPORTSFIFA
May 25
More
The 50-1 countdown may be over but there is one more ROW 🌍 #TOTS fan favourite surprise coming next Friday 👀 #FUT #FIFA18
Er komt vandaag nog één laatste RoW-speler beschikbaar, geruchten zijn dat het de Ligt zal zijn. In de Ultimate TOTS zitten volgens mij gewoon de beste spelers van alle TOTS-spelers.laviolette schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:32:
[...]
Kan het ook zo zijn dat De Ligt in het Ultimate TOTS zit? Dan had hij niet bij 1-9 kunnen zitten omdat er dan overlap is.
Denken we dat Mertens daarbij zit? Dat zou zijn prijs wellicht weer doen zakken..Fraaank schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:09:
[...]
Er komt vandaag nog één laatste RoW-speler beschikbaar, geruchten zijn dat het de Ligt zal zijn. In de Ultimate TOTS zitten volgens mij gewoon de beste spelers van alle TOTS-spelers.
Denk dat er te veel beter aanvallers zijn, maar wie weet...Joster schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:17:
[...]
Denken we dat Mertens daarbij zit? Dat zou zijn prijs wellicht weer doen zakken..
Verlies je met zo'n team wel eens een potje?Vissert schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:02:
Jaja mijn eerste potje in divisie 1 gewonnen!
https://www.futbin.com/18/squad/5424800

Ik denk dat we deze ROTW speler kunnen verwachten in de weekly objectives..Fraaank schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:09:
[...]
Er komt vandaag nog één laatste RoW-speler beschikbaar, geruchten zijn dat het de Ligt zal zijn. In de Ultimate TOTS zitten volgens mij gewoon de beste spelers van alle TOTS-spelers.
Ik speelde gister de DKT, omdat ik nog niet geplaatst was. Merkte dat ik met mijn deels TOTS-team beter/makkelijker speelde tegen andere TOTS-teams. Speel ik vervolgens tegen een gold-team met OP Jesus en OP Bailly, heb ik het toch weer moeilijker. Depay en Promes worden met eenvoud van de bal gezet.Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:39:
[...]
Tegenwoordig heeft iedereen zo'n team, zegt niks over de kwaliteiten van de gamer![]()
Precies, en met de monthly rewards kom je alleen maar TOTS teams tegen of de beste ICONS die er zijn.,Fraaank schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:47:
[...]
Ik speelde gister de DKT, omdat ik nog niet geplaatst was. Merkte dat ik met mijn deels TOTS-team beter/makkelijker speelde tegen andere TOTS-teams. Speel ik vervolgens tegen een gold-team met OP Jesus en OP Bailly, heb ik het toch weer moeilijker. Depay en Promes worden met eenvoud van de bal gezet.
Idd, we gaan het zien.Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:38:
[...]
Ik denk dat we deze ROTW speler kunnen verwachten in de weekly objectives..
Hopelijk geen de Ligt, heb liever een speler die in te passen is in mijn team
Hopelijk de Ligt, heb liever een speler die in mijn team past.Bossie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:55:
[...]
Idd, we gaan het zien.
Hopelijk geen de Ligt, heb liever een speler die in te passen is in mijn team
2 potjes gespeeld en 2 gewonnen dus tot nu toe niet
Dit dus. Ik ben en blijf een noobLorenzoaliandro schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:39:
[...]
Tegenwoordig heeft iedereen zo'n team, zegt niks over de kwaliteiten van de gamer![]()
Ik ben niks niet beter hoorVissert schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:29:
[...]
2 potjes gespeeld en 2 gewonnen dus tot nu toe niet![]()
[...]
Dit dus. Ik ben en blijf een noob
ik speel divisie 1 met dit team https://www.futbin.com/18/squad/5425514
[ Voor 14% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 01-06-2018 12:04 ]
Zo dit is denk ik mijn eind team dit jaar: https://www.futbin.com/18/squad/2200993
Ik begin met Martial ipv Benatia voor de chem
Tot nu toe speelt wel lekker. Div1 gehaald, in het DKT ging het wat minder gister
Halve finale eruit na verlenging
Ik begin met Martial ipv Benatia voor de chem
Tot nu toe speelt wel lekker. Div1 gehaald, in het DKT ging het wat minder gister
Halve finale eruit na verlenging

Hebben jullie ook het probleem dat de WC league niet lekker soepel loopt, wat in fifa 18 niet het geval is?
Ik heb in totaal 6 wedstrijden gespeeld in div1 waarvan er maar 2 niet verlorenLorenzoaliandro schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:53:
[...]
Ik ben niks niet beter hoor
ik speel divisie 1 met dit team https://www.futbin.com/18/squad/5425514
Verwijderd
Heb gisteren dus tots benatia gekregen in mijn monthly reward. Iemand ervaring met hem? Is hij beter dan prime Blanc?
Dan denk ik dat we redelijke wijs op hetzelfde niveau zitten, ik handhaaf me af en toe in divisie 1 of degradeer.Vissert schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:26:
[...]
Ik heb in totaal 6 wedstrijden gespeeld in div1 waarvan er maar 2 niet verlorenDus je bent minder noob dan ik
om vervolgens weer te promoveren.
Net alweer kansloos verloren.. Kwam 1 van de meest belachelijke teams tegen...Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:45:
[...]
Dan denk ik dat we redelijke wijs op hetzelfde niveau zitten, ik handhaaf me af en toe in divisie 1 of degradeer.
om vervolgens weer te promoveren.
Alleen maar top SBC kaarten. Prime ronaldo, viera, gullit, Neymar, Ferdinand, Maldini. En dan ook nog TOTY Ronaldo... Bracht als supersubs ook nog ronaldinho en TOTS Mertens...
heb nu met wc mode 3 wedstrijden gespeeld 1 gewonnen 1 verloren en 1 disconnect me netwerk viel weg
maar de group stage is nog niet afgelopen. Hoeveel wedstrijden moet je in de group stage spelen?
3FidoDido schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:35:
heb nu met wc mode 3 wedstrijden gespeeld 1 gewonnen 1 verloren en 1 disconnect me netwerk viel wegmaar de group stage is nog niet afgelopen. Hoeveel wedstrijden moet je in de group stage spelen?
moest fifa afsluiten dan zag ik weer een nieuwe vond het al zo vreemd
tnx ieder geval
Dat had ik vorige week vrijdag, speelde me 2e WL wedstrijd. tegen een volledig TOTS Calcio A team. Terwijl deze TOTS kaarten net een uur vrijgegeven warenVissert schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:06:
[...]
Net alweer kansloos verloren.. Kwam 1 van de meest belachelijke teams tegen...
Alleen maar top SBC kaarten. Prime ronaldo, viera, gullit, Neymar, Ferdinand, Maldini. En dan ook nog TOTY Ronaldo... Bracht als supersubs ook nog ronaldinho en TOTS Mertens...

Heb WC-mode net gewonnen tijdens m'n eerste poging met een middelmatig team.
Wat is er nog meer te doen
?
Wat is er nog meer te doen

Niks meer...wachten op sbcFraaank schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 18:24:
Heb WC-mode net gewonnen tijdens m'n eerste poging met een middelmatig team.
Wat is er nog meer te doen?
Ik begrijp niet echt wat mensen hadden verwacht van de WK modus. Je hebt een toernooi en een draft modus en in fut heb je seasons en draft. Seasons vind ik echt verschrikkelijk saai en heb div1 de paar keer gewonnen dus vind het wel prima.
Weekend league sla ik over ben er eigenlijk wel klaar mee. Het leuke aan world cup is dat je heel veel verschillende tegenstanders treft in het toernooi. Niet elke game , pauze , form switch, ptb, counter en los driven.
Ik hoop wel dat EA objectives en Sbc's gaat toevoegen. Maar dat verwacht ik eigenlijk wel
Weekend league sla ik over ben er eigenlijk wel klaar mee. Het leuke aan world cup is dat je heel veel verschillende tegenstanders treft in het toernooi. Niet elke game , pauze , form switch, ptb, counter en los driven.
Ik hoop wel dat EA objectives en Sbc's gaat toevoegen. Maar dat verwacht ik eigenlijk wel
Dat vind ik dus een beetje zonde. Had gelijk mensen gepakt/getrokken door dat te doen, niet nog achteraf een keertje toevoegen als ze zien dat de mensen weglopen.038Zwolle schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 18:53:
Ik begrijp niet echt wat mensen hadden verwacht van de WK modus. Je hebt een toernooi en een draft modus en in fut heb je seasons en draft. Seasons vind ik echt verschrikkelijk saai en heb div1 de paar keer gewonnen dus vind het wel prima.
Kwam in de draft een volledig tots team tegen met alle toppers erin. Dus Ronaldo, Messi, Neymar etc...
Bijzonder dat dat kan
Ik krijg trouwens sinds de update van voor de crash heel makkelijk penalty's tegen. Durf nauwelijks meer wat te doen
Bijzonder dat dat kan
Ik krijg trouwens sinds de update van voor de crash heel makkelijk penalty's tegen. Durf nauwelijks meer wat te doen
Lol de Ligt tots is een weekly objective win 6 dagelijkse knock out wedstrijden

Leuke stats
Beetje off topic maar mooie reclame, cashen voor Ajax
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 01-06-2018 19:12 ]
Damn, geen Mertens in packs dus. Die gaat stijgen (wat ie vanaf woensdag / gisteren al aan het doen was en toen heb ik heb niet gehaald in de hoop dat ie zou dalen wanneer hij in het Ultimate team zou komen..)
Mertens valt nog mee, ik baal vooral van Milinkovic-Savic. Dat leek me een zekerheidje. Die steeg 150k in waarde in 3 minuten.
Krijg je volgende maand ook weer TOTS spelers als monthly rewards? Hoe was dat vorig jaar?
Krijg je volgende maand ook weer TOTS spelers als monthly rewards? Hoe was dat vorig jaar?
Mbt tot de WC mode, wat is een goed stadium zonder irritante schaduwen etc ?
Heb nog steeds dezelfde vraag jaBossie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:11:
Mbt tot de WC mode, wat is een goed stadium zonder irritante schaduwen etc ?
Je hebt dus 6 wins nodig in de dkt. Maar als mensen nu opzettelijk gaan verliezen in de finale bijvoorbeeld dan heb je 4 wins en kun je niet verder met de DKT?
Verwijderd
Je kan beide DKT spelen. Dus dat is geen probleem.038Zwolle schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:28:
Je hebt dus 6 wins nodig in de dkt. Maar als mensen nu opzettelijk gaan verliezen in de finale bijvoorbeeld dan heb je 4 wins en kun je niet verder met de DKT?
Mwah, Mertens van 220k naar 310k, dat vind ik op zijn prijs ook behoorlijk.sjakieman schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:52:
Mertens valt nog mee, ik baal vooral van Milinkovic-Savic. Dat leek me een zekerheidje. Die steeg 150k in waarde in 3 minuten.
Nice, Henry en Deco in world cup mode en TOTS gehaald voor normaal FUT
220K? Wist niet dat hij zo goedkoop geweest was. En was net nog 275k dus dat leek ook wel mee te vallen. 220 naar 310 is zeker ook veel ja.Joster schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:46:
[...]
Mwah, Mertens van 220k naar 310k, dat vind ik op zijn prijs ook behoorlijk.
Voelen jullie verschil tussen de WK FUT gameplay en de normale FUT? WK voelt een beetje me een beetje aan als een soort Beta voor 2019. Spelers lijken wat groter, gameplay net iets trager, etc. Of komt het omdat ik al een paar weken niet gespeeld heb?
I like how you keep the mouse running...
Eindelijk een keertje mazzel met FUT. Icon Pelé gekregen na een SBC en na een pack in de WK modus een TOTS Kimpembe.
Wat is die Mbabu goed! Kocht 'm voor 1,5k boven discard en gebruik 'm als wissel in de 2e helft voor Naldo omdat die niet zoveel stamina heeft. Zeker een aanrader!
Edit: Die Mbabu is de ideale oplossing als de tegenstander in de 2e helft een verse TOTS speler inbrengt. Daarvoor bracht ik Ramos tots wel eens in maar dan mis je toch te snelheid van een chem kaartje als wissel. Dit is beter!
Fernadinho had ik in de weekend league rewards en speelt nu i.p.v. Matic maar ben nog niet overtuigd dat hij beter is ondanks dat hij 3x zo duur is.
Edit: Die Mbabu is de ideale oplossing als de tegenstander in de 2e helft een verse TOTS speler inbrengt. Daarvoor bracht ik Ramos tots wel eens in maar dan mis je toch te snelheid van een chem kaartje als wissel. Dit is beter!
Fernadinho had ik in de weekend league rewards en speelt nu i.p.v. Matic maar ben nog niet overtuigd dat hij beter is ondanks dat hij 3x zo duur is.
[ Voor 26% gewijzigd door sjakieman op 01-06-2018 22:57 ]
De weekendleague is weer leuk deze week. Werkelijk iedereen speelt 4231,park the bus, counter. Iedereen heeft alleen maar blauwe kaarten met 90+ pace (triest als je met zulke teams nog steeds ptb speelt
) Mensen die met 1-0 voor al vroeg in de pot bij de cornervlag gaan staan.. dat je daar lol in hebt. Triest volk. Ben er wel klaar mee.
Speel 4-2-2-2 en blijf rustig spelen dan win je bijna altijd tegen deze tegenstanders. Ik ben altijd wel goed tegen zulke teams, en dan is scoren nog mijn zwakste punt. Maar als je gefrustreerd raakt of al bent dan zijn dit wel verschrikkelijke tegenstanders en kan je beter even stoppen.Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:34:
De weekendleague is weer leuk deze week. Werkelijk iedereen speelt 4231,park the bus, counter. Iedereen heeft alleen maar blauwe kaarten met 90+ pace (triest als je met zulke teams nog steeds ptb speelt) Mensen die met 1-0 voor al vroeg in de pot bij de cornervlag gaan staan.. dat je daar lol in hebt. Triest volk. Ben er wel klaar mee.
ik speel altijd 4-1-2-1-2(2). Gaat als de brandweer! nu 20 potten gehad en 10 win en 10 lossNachtapotheker schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:34:
De weekendleague is weer leuk deze week. Werkelijk iedereen speelt 4231,park the bus, counter. Iedereen heeft alleen maar blauwe kaarten met 90+ pace (triest als je met zulke teams nog steeds ptb speelt) Mensen die met 1-0 voor al vroeg in de pot bij de cornervlag gaan staan.. dat je daar lol in hebt. Triest volk. Ben er wel klaar mee.
Ik speel zelf ook 41212(2). Als het niet loopt ga ik wel eens naar 41212 wide en vervang ik mn cm’s door wingers.
Zal 4222 ook eens testen
thanks voor de tip.
Het was nu letterlijk zo dat 5 van de 7 tegenstanders zo bezig waren, dan ben je op een gegeven moment een beetje gefrustreerd idd
Zal 4222 ook eens testen
Het was nu letterlijk zo dat 5 van de 7 tegenstanders zo bezig waren, dan ben je op een gegeven moment een beetje gefrustreerd idd
[ Voor 34% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-06-2018 22:56 ]
Haha check deze RQ: https://twitter.com/BResports_/status/1002612188370984960
hoe ziet je team er uit?Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:54:
Ik speel zelf ook 41212(2). Als het niet loopt ga ik wel eens naar 41212 wide en vervang ik mn cm’s door wingers.
Zal 4222 ook eens testenthanks voor de tip.
https://www.futbin.com/18/squad/2200993
Ik wissel Benatia er in
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-06-2018 22:58 ]
Ben benieuwd hoe je het vindt. 4-2-2-2 is de ideale counter voor 4-2-3-1, het is niet tegen elke opstelling goed.Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:54:
Zal 4222 ook eens testenthanks voor de tip.
Ik pas 9 van de 10 keer mijn opstelling aan aan de tegenstander. Dat werkt echt perfect. Ik wordt eigenlijk nooit meer kansloos weggespeeld hierdoor.
Heel af en toe heb ik ook een tegenstander die hetzelfde doet, dat wordt dan echt een tactisch schaakspel. Ondanks dat het spel dan soms wel 7x stil ligt zijn dat altijd wel bijzondere wedstrijden!
Dat gevoel heb ik ook. TOTS spelers zijn leuk, maar opzich is voor mij de lol er nu wel aardig vanaf.Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:34:
Ik ben zelfs zover dat ik er over twijfel om al mijn spelers te verkopen (+/- 1.5 sinds de crash) en er gewoon packs voor te halen in de WC mode. Als de WC toch gaat vervelen word het misschien tijd om te stoppen met FUT. Buiten FUT vermaak ik me gelukkig ook nog prima met Profclubs ..
Zie ook dat er WL events komen dat je maar 1 nationaliteit kan gebruiken? Leuk idee hoor, maar spelers worden weer extreem duur en je speelt waarschijnlijk alleen maar tegen TOTS Duitsland, Frankrijk en Brazilie
[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 02-06-2018 00:08 ]
Ik had met draft ook veel topspelers toch was Mkytarian if de grote man. Centraal en aanvallend zeer dodelijk.
Heb nu bijna mijn ligue 1 tots compleet.
Roussilon gekocht die goed is en Fekir.
Depay heeft absurde stats maar nog niet echt opgevallen.
Alleen nog cavani kopen.
Zit nu met een 8 tal untradable toppers. Geen idee wat ik daar mee moet, eigenlijk zonde om ze weg te doen.
Keek naar sbc gullit maar daar worden gewoon bijv 2 icons gevraagd. Superduur.
Als iemand nog een tip heeft voor een goede sbc?
Denk trouwens dat ik veel van die sub sbc's ga doen van die icons. Prijzen zijn nu laag en zat premium jumbo packs.
Alleen nog cavani kopen.
Zit nu met een 8 tal untradable toppers. Geen idee wat ik daar mee moet, eigenlijk zonde om ze weg te doen.
Denk trouwens dat ik veel van die sub sbc's ga doen van die icons. Prijzen zijn nu laag en zat premium jumbo packs.
Vergeet niet dat in die packs ook weinig van waarde zit dan he? Icons zijn overigens niet zo duur meer, die kan je makkelijk vinden voor 150k. Of je maakt Zanetti voor 110k en gooit 'm daarna in de SBC, heb je ook nog extra pakjes.Harribo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:48:
Ik had met draft ook veel topspelers toch was Mkytarian if de grote man. Centraal en aanvallend zeer dodelijk.
Alleen nog cavani kopen.
Zo ik stop met fut voor dit jaar. Hoewel ik 5 potjes gespeeld heb en 4 gewonnen, merk ij dat ik er totaal geen plezier meer uit haal. Je krijgt er bijna epileptsie van hoe de bal heen en weer stuiterd de een is nog sweatier dan de andere. Mensen spelen alleen maar pingpong (kan ik nog mee leven) of ptb en schieten gewoon alles van een meter of 30. Als de bal er niet ingaat , gebeurd dat wel in de rebound.
Ik ga nog wel WC spelen en Pro Clubs, maar de 'normale' FUT is klaar voor mij.
Is nu mijn betaalbare Franse/ligue 1 tots squad
https://www.futbin.com/18/squad/5432205
Moet alleen nog Kante vervangen
Dit elftal was redelijk betaalbaar : meeste spelers tussen de 30 en 60 k. Behalve Cavani heb ik net 127k voor betaald.
Dit elftal was redelijk betaalbaar : meeste spelers tussen de 30 en 60 k. Behalve Cavani heb ik net 127k voor betaald.
Depay ook wel meer neem ik aan?Harribo schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:22:
Is nu mijn betaalbare Franse/ligue 1 tots squad
Ff gecheckt 53k
Heel erg weinig gezien zijn stats
Prijzen gaan wel stijgen denk ik
Zanetti dus doen.sjakieman schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:52:
[...]
Vergeet niet dat in die packs ook weinig van waarde zit dan he? Icons zijn overigens niet zo duur meer, die kan je makkelijk vinden voor 150k. Of je maakt Zanetti voor 110k en gooit 'm daarna in de SBC, heb je ook nog extra pakjes.
Weet niet welk platform jij speelt maar goedkoopste icon nu op de pc is 250k Roberto
Carlos 86
[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 02-06-2018 08:28 ]
53K voor Depay TOTS?Harribo schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:25:
[...]
Ff gecheckt 53k
Heel erg weinig gezien zijn stats
Prijzen gaan wel stijgen denk ik
Speel je op PC of? Ik heb hem gelukkig nog op kunnen pikken voor 115K van de week en hij is nu gestegen naar 160K..
Yep, gisteren gekocht geloof ikJoster schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:28:
[...]
53K voor Depay TOTS?![]()
![]()
Speel je op PC of? Ik heb hem gelukkig nog op kunnen pikken voor 115K van de week en hij is nu gestegen naar 160K..
Zie hem nu voor 63k op de pc.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 02-06-2018 08:41 ]
Verwijderd
Vind de WC mode vooralsnog mislukt. Er zit totaal geen uitdaging in het spel. De gameplay is totaal niet fijn. Dus ik denk dat ik toch terug ga naar normaal fut
Heb het gisteren voor het eerst de WC Modus gespeeld, packs gehaald en vervolgens meer tijd aan de SBC's besteed dan het voetballen zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:22:
Vind de WC mode vooralsnog mislukt. Er zit totaal geen uitdaging in het spel. De gameplay is totaal niet fijn. Dus ik denk dat ik toch terug ga naar normaal fut
Ga waarschijnlijk nog wel wat meer spelen, voornamelijk omdat ik Henry in packs had.
Daarna blijf ik de normale FUT nog wel een tijdje spelen, voornamelijk om het simpelweg wel leuk is om een beetje goedkope TOTS spelers te wisselen om deze uit te proberen.
Dan hoop ik dat je niet op PC speelt want daar heb je ook nog figuren die dmv stats-cheats de boel frusteren. Figuren waar je op een comfortabele 2/3-0 komt om vervolgens vanaf de 65 minuut weggespeeld te worden met een team waar alle stats op 99 staan.Nachtapotheker schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:34:
Dat gebeurt op 25 wedstrijden zeker 5 a 6x
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Kun je hier iets meer over vertellen? Heb dit naar mijn idee nog nooit meegemaakt op PC..simons schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:30:
[...]
Dan hoop ik dat je niet op PC speelt want daar heb je ook nog figuren die dmv stats-cheats de boel frusteren. Figuren waar je op een comfortabele 2/3-0 komt om vervolgens vanaf de 65 minuut weggespeeld te worden met een team waar alle stats op 99 staan.
Dat gebeurt op 25 wedstrijden zeker 5 a 6x
Zelf speel ik ook 4-2-3-1 met af en toe een uitstapje naar 4-3-1-2. Voordeel is dat je met de juiste spelers in 4-2-3-1 alle mogelijkheden van t spel benut.
Kan je niet anders dan gelijk geven. Begon WL erg sterk met 8-1 maar daarna keert de hele gameplay zich weer tegen je. Zojuist bijvoorbeeld 2 wedstrijden achter elkaar tegen echt behoorlijk zwakke tegenstanders (een wedstrijd daarvoor verloor ik overigens terecht) waarin ik een enorm overwicht heb, de keeper van de tegenstander als een soort octopus alle ballen uit het doel houd, en ik in beide wedstrijden in een counter laatste minuut de verliezende goal tegen krijg. WL gaat wat dat betreft dus helemaal nergens over, deze hele editie al.038Zwolle schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:13:
Zo ik stop met fut voor dit jaar. Hoewel ik 5 potjes gespeeld heb en 4 gewonnen, merk ij dat ik er totaal geen plezier meer uit haal. Je krijgt er bijna epileptsie van hoe de bal heen en weer stuiterd de een is nog sweatier dan de andere. Mensen spelen alleen maar pingpong (kan ik nog mee leven) of ptb en schieten gewoon alles van een meter of 30. Als de bal er niet ingaat , gebeurd dat wel in de rebound.
Nu nog maar een beetje plezier halen uit idd profclubs (dat is toch een groter deel voor t plezier in plaats van presteren) en een goed team bouwen in de WC.
Ik weet niets over de systematiek, maar wat er precies gebeurt is dat 2e helft, halverwege het spel compleet verandert. Speler van de tegenstander geen vermoeidheid, trage verdedigers rennen Aguero, Firminio, Sane, Salah er allemaal uit. Elke pass is voor de tegenstander, elke vervolg pass altijd bij een tegenstander en lopen daarna zo door mijn middenveld heen.Shreddaaa schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:57:
[...]
Kun je hier iets meer over vertellen? Heb dit naar mijn idee nog nooit meegemaakt op PC..
Er zijn ook varianten, elke tackle is direct een vrije trap voor de tegenstander, elke tackle op mij is doorspelen. Winnende altijd rond 90e en aansluittreffer meestal rond de 45e.
Vooral op shaddy fora veel te lezen over cheats, kom er liever niet want bezoek is direct een malwarebytes alert of een tijd lang reclames over de buurvrouw die je kan neuken....
Hier een veilige link:
https://www.dreamteamfc.c...t-ultimate-team-99-rated/
Verwijderd
Dit zijn geen cheats. Ea heeft iets gemaakt genaamd momentum. Als je vroeg scoort of 2-0 voor komt kan het zijn dat EA de sliders veranderd, maar af en toe zet EA het ook in jouw voordeel. Ea doet dat zodat de mindere fifa spelers meer kans hebben. En daar moeten wij helaas mee leven...simons schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:18:
[...]
Ik weet niets over de systematiek, maar wat er precies gebeurt is dat 2e helft, halverwege het spel compleet verandert. Speler van de tegenstander geen vermoeidheid, trage verdedigers rennen Aguero, Firminio, Sane, Salah er allemaal uit. Elke pass is voor de tegenstander, elke vervolg pass altijd bij een tegenstander en lopen daarna zo door mijn middenveld heen.
Er zijn ook varianten, elke tackle is direct een vrije trap voor de tegenstander, elke tackle op mij is doorspelen. Winnende altijd rond 90e en aansluittreffer meestal rond de 45e.
Vooral op shaddy fora veel te lezen over cheats, kom er liever niet want bezoek is direct een malwarebytes alert of een tijd lang reclames over de buurvrouw die je kan neuken....
Hier een veilige link:
https://www.dreamteamfc.c...t-ultimate-team-99-rated/
Ik ben er van overtuigd dat het cheats zijn, het is geen geval van dat je tegenstander wordt teruggebracht maar gewoonweg dat je volledig weggespeeld wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:46:
[...]
Dit zijn geen cheats. Ea heeft iets gemaakt genaamd momentum. Als je vroeg scoort of 2-0 voor komt kan het zijn dat EA de sliders veranderd, maar af en toe zet EA het ook in jouw voordeel. Ea doet dat zodat de mindere fifa spelers meer kans hebben. En daar moeten wij helaas mee leven...
Ik speel een aardig potje fifa +/- 900/300 en heb een vrij sterk team, momentum/scripting is geraffineerd uit eigen ervaring, dit is opzichtig. De game verandert totaal, je hebt niks meer in te brengen, je verliest gegarandeerd. Het is mij niet 1 of 2 keer overkomen maar sinds dat ik het merk en er op let velen malen. Elke WL zeker een keer of 5/6. En dit weekend en ik ben halverwege alleen al 7x.
Overigens ik had eerder nog het idee dat het een stel pro's waren die je bewust het idee gaven dat er iets te halen was om je vervolgens te slachten (eerder over gepost) maar dat kan een keertje voorkomen, dit is hardnekkig.
Al mijn fut spelers verkocht voor weinig. Aguero tots werd uiteindelijk voor 250k bin geloof ik? Ik ga benatia petit firmino mahrez en Son er nog opgooien voor.minimale bin met een half uur dus als jullie je nog vervelen succes
Heb juist gestopt met de normale fut omdat ik klaar was met die onzin. Pauzes , formatie change, ptb spelers, de bal als ze 1-0 voorstaan rustig rondtikken. Of het spel pauzeren als ze achterstaan. Controller wegleggen. Begovic die voor mij nog steeds beter was dan DDG. En elke speler kan de bal er van 30 meter inschieten. En nu 2 WL edities met alleen nationale speler waardoor je je net gekochte icons of tots spelers niet kan gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:22:
Het begon me meer te frustreren dan dat ik er plezier in had. De gameplay in WC vind ik tot nu toe fijner. Het is allemaal wat trager en mensen zijn veel relaxter. Formatie switchen komt nauwelijks voor. Ik ga WC speler tot ik er klaar mee ben (ik hoop dat ea nog het een en ander gaat toevoegen)
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs