Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:43:
Ik denk dat iedereen redelijk snel weer richting FUT trekt.. het gaat toch sneller vervelen als gedacht zeker als je zo snel een goed team hebt.. alleen met deze prijzen heeft iedereen zo een full icon team😅
De kaarten zijn dynamisch toch? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze upgrades krijgen als ze goed spelen op het wk. Dat zou het interessant kunnen houden.

Qua teambuilding snap ik wat ze wilden: veel spelen om elk potje 1 kaart te krijgen. Dan denken: dit gaat te traag en dan debken: fifa points. Alleen hebben ze niet bedacht dat mensen hun UT munten er tegenaan gooien. Eigenlijk jammer dat dat kon. Ik heb niet zo veel reden meer om te spelen behalve het testen van mijn eerste zelf gepackt elite speler ooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 23:39

Oekol

waka waka hey hey

Als ik nu een PTG speler koop, komt die dan bij worldcup beschikbaar?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Leoon. schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:50:
Als ik nu een PTG speler koop, komt die dan bij worldcup beschikbaar?
Die vraag is hier al eerder beantwoord :)
Het eerste bericht boven jou bericht als je op PTG searched in dit topic

[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 30-05-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met je eigen fut wk team ook vriendschappelijk spelen tegen vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:00:
Kan je met je eigen fut wk team ook vriendschappelijk spelen tegen vrienden?
https://www.reddit.com/r/...y_fut_wc_friendlies_with/

Overigens. de Fitness cards zijn in prijs omlaag gegaan. Ik heb er net een stuk of 30 voor 200-300 gekocht

[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 30-05-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:02:
Overigens. de Fitness cards zijn in prijs omlaag gegaan. Ik heb er net een stuk of 30 voor 200-300 gekocht
Squad fitness?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:14
Shreddaaa schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:04:
Store nog steeds plat op PC. Schandalig..
Theo Koke

@thkoke
2m2 minutes ago
More
Hey FIFA Fans,

Taking a minute to give an update on some of the questions a lot of you are asking. 1/2

Firstly, PC users. I don't have an ETA on when the PC store will be back up, but trust when I say not a single second goes by where we are not working on this till resolution.
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:07:
[...]

De kaarten zijn dynamisch toch? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze upgrades krijgen als ze goed spelen op het wk. Dat zou het interessant kunnen houden.
Idd, en volgens mij kunnen ze ook verslechteren als ze slecht of niet presteren..
Qua teambuilding snap ik wat ze wilden: veel spelen om elk potje 1 kaart te krijgen. Dan denken: dit gaat te traag en dan debken: fifa points. Alleen hebben ze niet bedacht dat mensen hun UT munten er tegenaan gooien. Eigenlijk jammer dat dat kon. Ik heb niet zo veel reden meer om te spelen behalve het testen van mijn eerste zelf gepackt elite speler ooit. :)
Ja, dit is wel heel anders dan voorgaande jaren. Toen moest je spelen om te packen. Nu is het gewoon €€€ of 1 Mio Coins erin gooien en je hebt een aardig team. Denk niet dat ik al mijn coins hieraan ga spenderen.

Heb uit m'n starter squad / pack, doelstellingen packs, offline winnen van WK packs en een stuk of 7 packs van 7,5k nu dit als beste team denk ik:

https://www.futbin.com/world-cup-builder/view/1736

Wissels zijn ook ingevuld, ik heb nu al teveel goede CV's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

bvbal79 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Die vraag is hier al eerder beantwoord :)
Het eerste bericht boven jou bericht als je op PTG searched in dit topic
Oke, jammer. Dacht even Willian PTG te kopen als winger aangezien ik Agüero als spits heb. -O-

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:30:
[...]
Hey FIFA Fans,

Taking a minute to give an update on some of the questions a lot of you are asking. 1/2

Firstly, PC users. I don't have an ETA on when the PC store will be back up, but trust when I say not a single second goes by where we are not working on this till resolution.
Tis goed mis volgens mij....hoop echt dat de store vandaag terug komt
Fijn dat hij wat liet horen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Harribo schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:39:
[...]

Tis goed mis volgens mij....hoop echt dat de store vandaag terug komt
Fijn dat hij wat liet horen
Kijken wat de compensatie wordt! Al vind ik zelf dat je nooit echt wat te eisen hebt, aangezien dit een gratis extra game-mode is...

Kwalijker is natuurlijk de gewone store het ook niet meer doet.

[ Voor 8% gewijzigd door Fraaank op 30-05-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
bvbal79 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:02:
[...]

https://www.reddit.com/r/...y_fut_wc_friendlies_with/

Verrassend! Had juist verwacht dat de fitness kaarten erg duur zouden worden nu je maar 1 squad kan hebben bij de WC mode. Een tijdje geleden waren ze niet eens te krijgen onder de 1000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:30:
[...]

Theo Koke

@thkoke
2m2 minutes ago
More
Hey FIFA Fans,

[...]

Idd, en volgens mij kunnen ze ook verslechteren als ze slecht of niet presteren..

[...]

Ja, dit is wel heel anders dan voorgaande jaren. Toen moest je spelen om te packen. Nu is het gewoon €€€ of 1 Mio Coins erin gooien en je hebt een aardig team. Denk niet dat ik al mijn coins hieraan ga spenderen.

Heb uit m'n starter squad / pack, doelstellingen packs, offline winnen van WK packs en een stuk of 7 packs van 7,5k nu dit als beste team denk ik:

https://www.futbin.com/world-cup-builder/view/1736

Wissels zijn ook ingevuld, ik heb nu al teveel goede CV's :D
Ik heb bedacht dat ik toch geen normale UT speel en dat mijn muntjes in september waardeloos zijn. Dus alles er door heen gejaagd. Voor uiteindelijk 550k een team die 2 maanden geleden een miljoentje of 5 had gekost schat ik. Wel een prima deal. En mijn eerste team in UT bestaat ook nog. Dus kan altijd terug naar Van Basten en Bergkamp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:21:
[...]

Ik heb bedacht dat ik toch geen normale UT speel en dat mijn muntjes in september waardeloos zijn. Dus alles er door heen gejaagd. Voor uiteindelijk 550k een team die 2 maanden geleden een miljoentje of 5 had gekost schat ik. Wel een prima deal. En mijn eerste team in UT bestaat ook nog. Dus kan altijd terug naar Van Basten en Bergkamp. :)
Ook wel een goed punt :9 Ik ben er ook nogal over in twijfel wat ik nu moet doen... Geen idee of ik nu moet balen van die crash, m'n normale fut teams lekker moet laten voor wat het is, meer tots spelers (Mertens, Depay, Azpi, Courtois) moet halen, m'n icons moet upgraden (Crespo, Maldini) of m'n coins in WK packs moet pleuren :D

Welk team gebruik je nu in de WK modus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:55
Gisteren bij icon pack 94 Ronaldo, vervolgens in een 7.5k pack Henry.

De packs zijn behoorlijk goed dus, prima begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:55
Blijkbaar twee keer dezelfde post verstuurd, excuses..

[ Voor 83% gewijzigd door Daiov97 op 30-05-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Volgens mij zijn er wat mensen over de zeik van het niet fixen van de PC store. Letterlijk na elke tweet van EA: https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1001766118665654272

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 14:20
Joster schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:32:
Volgens mij zijn er wat mensen over de zeik van het niet fixen van de PC store. Letterlijk na elke tweet van EA: https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1001766118665654272
Mss niet onterecht :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 09:20
ik had opeens volland TOTS in mijn webapp. Ik vermoed via de twitchstream? kan niet vinden wat de rewards voor vandaag zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
harrybeuker schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:46:
ik had opeens volland TOTS in mijn webapp. Ik vermoed via de twitchstream? kan niet vinden wat de rewards voor vandaag zijn
DKT gewonnen vorige week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Joster schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:32:
Terecht ook. EA introduceerd een andere gamemode, waardoor FUT crashed. Vervolgend duurt het uren, zonder enige vorm van updates via support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 09:20
bvbal79 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:08:
[...]

DKT gewonnen vorige week?
ooh ja via de link gekwalificeerd. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Fraaank schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:11:
[...]

Terecht ook. EA introduceerd een andere gamemode, waardoor FUT crashed. Vervolgend duurt het uren, zonder enige vorm van updates via support.
Ow eens hoor, maar als je ziet hoeveel mensen op iedere tweet van EA alleen maar "fix PC" reageren... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DecM3syXcAAHfus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zullen hun best wel doen. Blijft een ellende dit.
Dit had ze niet mogen overkomen maar ja...het zijn soms net mensen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-09 19:19

J93

Excuses als ik erover heen heb gelezen maar ik kon het niet vinden:

Begrijp ik nu goed dat je alleen maar spelers kan krijgen via packs? En niks via de ''transfermarkt'' kan kopen? Maakt het voor mij wat minder aantrekkelijker om te spelen. Of vinden jullie het juist een voordeel? Ben benieuwd:)

Groet
Jay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:05
J93 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:50:
Excuses als ik erover heen heb gelezen maar ik kon het niet vinden:

Begrijp ik nu goed dat je alleen maar spelers kan krijgen via packs? En niks via de ''transfermarkt'' kan kopen? Maakt het voor mij wat minder aantrekkelijker om te spelen. Of vinden jullie het juist een voordeel? Ben benieuwd:)

Groet
Jay
je krijgt genoeg packs en moet zeggen heb gister 2 uur langs packs geopend van coins vond het eigenlijk wel leuk ondanks redelijk resultaat.

Ik vind het een voordeel elke keer toch hopen op bepaalde spelers of toch die teleurstelling haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93

J93

FidoDido schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:54:
[...]

je krijgt genoeg packs en moet zeggen heb gister 2 uur langs packs geopend van coins vond het eigenlijk wel leuk ondanks redelijk resultaat.

Ik vind het een voordeel elke keer toch hopen op bepaalde spelers of toch die teleurstelling haha
Ja ik begrijp het, maar de optie transfermarkt komt er dus niet meer begrijp ik? Spelers die je ''over'' hebt moet je gewoon ruilen bij SBC's?

[ Voor 56% gewijzigd door J93 op 30-05-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Nou ben door de crash toch maar begonnen aan de gullit SBC. Voor minder dan een miljoen vind ik dat eigenlijk wel een koopje. En met mijn untradables ben ik ws voor minder dan 500K klaar.

Heb Zanetti gedaan om als Icon te gebruiken in een van de challenges, omdat die heel goedkoop was. Haal ik er Pires en Glik TOTS uit en dus minimaal 100K winst. Jammer dat Pires zo gecrashed is haha maarja ik doe het ervoor.

Dit wordt dan mijn team (zodra Zoet uit is).

https://www.futbin.com/18/squad/5406139

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
J93 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:58:
[...]

Ja ik begrijp het, maar de optie transfermarkt komt er dus niet meer begrijp ik? Spelers die je ''over'' hebt moet je gewoon ruilen bij SBC's?
ja klopt de transfermarkt komt er niet en de start sbc's kan je er al aardig wat krijg hoor, voor een icon en anders voor coins of upgrade packs en denk dat de komende weken er ook wel tijdelijke sbcs komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
J93 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:58:
[...]

Jep. Heb gister met weinig moeite en geen kosten wat SBCs gedaan en wat singleplayer gespeeld en heb best een aardig team :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NO7cBgb.jpg

Inmiddels ook een matige EU keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93

J93

Gurbuh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:03:
[...]

Jep. Heb gister met weinig moeite en geen kosten wat SBCs gedaan en wat singleplayer gespeeld en heb best een aardig team :P

[afbeelding]

Inmiddels ook een matige EU keeper.
Nice !!! De ''echte'' Ronaldo ;) Hoe heb je deze kunnen bemachtigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
J93 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:06:
[...]

Nice !!! De ''echte'' Ronaldo ;) Hoe heb je deze kunnen bemachtigen?
Er is een Icon SBC die je eenmalig kunt doen, is zeer betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
Joster schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Ow eens hoor, maar als je ziet hoeveel mensen op iedere tweet van EA alleen maar "fix PC" reageren... :D
Waarom moeten de PC spelers wééral de dupe zijn van dit verhaal? Consoles waren gisteren al allemaal gefixed, ze houden vlotjes competities voor consoles maar voor PC? ....
Dus ja: "fix PC" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach elk nadeel heb zijn voordeel... Je kunt nu spelers goed verkopen wegens schaarste 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Heb die stream van EA opstaan en zie Ajax Dani spelen, maar zag ik gister ook al: hij heeft een irritante tik met z'n hoofd ofzo. Heb ik ook wel tijdens het gamen, maar het kijkt niet prettig. Hij doet het overigens wel goed!

[ Voor 3% gewijzigd door Fraaank op 30-05-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Fraaank schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:18:
Heb die stream van EA opstaan en zie Ajax Dani spelen, maar zag ik gister ook al: hij heeft een irritante tik met z'n hoofd ofzo. Heb ik ook wel tijdens het gamen, maar het kijkt niet prettig. Hij doet het overigens wel goed!
Haha ik appte net ook al naar een maatje dat ie soms kijkt alsof hij een junk is die er zwaar aan zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93

J93

Bizar dat de SBC voor de ICONS fors in prijs zijn gedaald ineens! Zanetti voor amper een ton, Larsson voor 194...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Nieuwe IF Alessandrini, voor de zweterige spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 14:46
Skann schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:12:
Nieuwe IF Alessandrini, voor de zweterige spelers :)
Ja daar heb je echt niks meer aan. Zal voor discard gaan. Er zijn dan momenteel door TOTS ook zo'n 25 betere opties dan Alessandrini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
J93 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:43:
Bizar dat de SBC voor de ICONS fors in prijs zijn gedaald ineens! Zanetti voor amper een ton, Larsson voor 194...
Totdat je kijkt voor PC, lol:

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ICONS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige worden echt hopeloos... Pik net Firminho if 86 op voor 16k...

Weet trouwens iemand of als ik sbc doe, dat ik nog wel de beloning krijg ondanks dat de store niet werkt?

[ Voor 44% gewijzigd door Harribo op 30-05-2018 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Je krijgt de packs wel, maar kunt niet openen. Had gisteren de weekly tots challenge afgerond en kreeg die gewoon direct

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:28:
[...]

Ook wel een goed punt :9 Ik ben er ook nogal over in twijfel wat ik nu moet doen... Geen idee of ik nu moet balen van die crash, m'n normale fut teams lekker moet laten voor wat het is, meer tots spelers (Mertens, Depay, Azpi, Courtois) moet halen, m'n icons moet upgraden (Crespo, Maldini) of m'n coins in WK packs moet pleuren :D

Welk team gebruik je nu in de WK modus? :)
Uit mijn hoofd:
4231
Ronaldo
Mertens,Eriksen,Nakata
Kante,Modric
Shaw, Puyol, Blanc, Walker
Neuer

Heb ook bijna een compleet ZA team. Die mist alleen echte toppers. Zit verder wel aardig in elkaar.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2018 18:06 . Reden: Pogba zit op de bank, speel met Modric ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Zijn er ook stadions zonder de goals in het donker? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:06:
Je krijgt de packs wel, maar kunt niet openen. Had gisteren de weekly tots challenge afgerond en kreeg die gewoon direct
Ok
Hoewel de spelers nu duur zijn, ik wacht wel met de sbc.
Voelt niet goed dat het zo lang duurt met die store.
Dank zal de weekly challenge nog ff doen, moet nog 1x scoren met visca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gurbuh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:11:
Zijn er ook stadions zonder de goals in het donker? :(
Ik snap je vraag niet echt? Goals in het donker? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:13:
[...]

Ik snap je vraag niet echt? Goals in het donker? 7(8)7
Er zijn veel stadions met debiele schaduwvorming. Ik heb er een zonder. Zal vanavond ff kijken welke dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel echt bizar hoeveel voordeel je hebt als je packs koopt met WC. Ben nu 1x in de finale gekomen en 1x in de halve finale. Maat je komt gewoon mensen tegen met 3 icons en de Ronaldo's etc

Speelde net de halve finale tegen iemand met Ronaldo Ronaldo pele en lineker. Ik sta 2-1 voor, knalt hij Messi er ook nog de bij 4-2 verloren.

Je merkt vooral dat de verdedigers wel erg traag zijn, Maarja je raakt gewend aan Ferdinand benatia enzo. Ik krijg ook enorm veel strafschoppen tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Ik speel nu met twee teams in de WK modus:

Taison, Ronaldinho, Willian
Paulinho, Fernaninho , James,
Filipe Luis, Goddin, Marquinoz, Danilo
Casio Ramos

en een random Europees team met o.a.: Pogba, Alli, Isco, Rakitic, Rashford, Vardy, Aspas,Mautidi, Koke, etc.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
De prijzen zijn echt abnormaal nu, ben benieuwd hoeveel mensen spijt krijgen en later toch weer terug willen omdat de WC tegen valt na een tijdje...

Net Mbabu TOTS voor 22,5k gekocht. Leuke wissel, en zelfs al is het niks dan kan ik 'm quicksellen voor 21k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Eindelijk mijn eerste icon uit een pack (in WC mode) is het *** dezelfde als uit de SBC. Hopelijk komt er nog een SBC om hem in te ruilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
heb meer dan 200k aan packs en me beste aanvaller is lukaku en vind hem persoonlijk niet lekker spelen ik stik van de verdedigers :S zou graag fatsoenlijke aanvallers willen :)

vind jammer dat er offline alleen single player tournament is, lees al dat het geen reet uitmaakt welk niveau je speelt voor de rewards... best wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
FidoDido schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:47:
heb meer dan 200k aan packs en me beste aanvaller is lukaku en vind hem persoonlijk niet lekker spelen ik stik van de verdedigers :S zou graag fatsoenlijke aanvallers willen :)

vind jammer dat er offline alleen single player tournament is, lees al dat het geen reet uitmaakt welk niveau je speelt voor de rewards... best wel jammer
Ik heb nog geen pakje geopend en heb al Aguero en Rodrigo in mijn startersquad... Alleen pas een half wedstrijdje gespeeld (de tegenstander gaf op bij 1-1 toen hij een rode kaart kreeg). Misschien dat ik pas tijdens het WK ga spelen, voorlopig vermaak ik me nog wel met de weekend league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FidoDido schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:47:

serieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
de store werkt weer bij mij! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bij mij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
https://www.reddit.com/r/..._single_player_world_cup/

en er zijn youtube video die laat het ook zien.

I've just won it too. You get a single player pack 6 times. You get 1k coins after the group stage and 5k if you win the final. You get a 5k pack after the group stage and two 5k packs if you win the tournament. Difficulty doesnt matter, apart from the match coins.

Total:

6k coins (+match coins)

6x 1-player pack

3x 5k pack

I think that's pretty good. I like the grind and I'm not going to spend any money or coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FidoDido schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:07:
[...]

https://www.reddit.com/r/..._single_player_world_cup/

en er zijn youtube video die laat het ook zien.

I've just won it too. You get a single player pack 6 times. You get 1k coins after the group stage and 5k if you win the final. You get a 5k pack after the group stage and two 5k packs if you win the tournament. Difficulty doesnt matter, apart from the match coins.

Total:

6k coins (+match coins)

6x 1-player pack

3x 5k pack

I think that's pretty good. I like the grind and I'm not going to spend any money or coins.
Dan is het inderdaad grinden offline. weten we ook al meer over de draft. 15000k is nogal wat als je maar iets magers krijgt...kun je net zo goed zelf packs kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 30-05-2018 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na 3 seizoenen nipte handhaving in divisie 8 en 2 dagen de world cup te hebben getracht te spelen met 3 gekochte paketten heb ik besloten om definitief te stoppen met het online spelen van FIFA. Ben er helemaal klaar mee ik kan het spel gewoon niet hoelang ik dit spel speel hoe slechter ik word. Ben er klaar mee Netflix maar weer een nieuw leven ingeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Store doet het inderdaad weer. De compensatie:

1 draft token en een untradable rare gold pack (untradable natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 13:22
word bij WC Fut helemaal gestoord van een soort versnellingslag. Is echt geen spelen.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Lecombte en Handanovic uit de TOTS upgrades. Gelukkig ook nog Zoet uit de RoW TOTS. Na Adan is dat pas doelman nummer 4 uit de TOTS-packs. Zoet ga ik zeker wel gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

De eerste RQ van de tegenstander is een feit na 27 minuten tegen een team met drie Icons (geen loan, geen idee hoe die dat doet, veel pakjes kopen?)

Heb er zelf ongeveer 250k tegenaan gegooid, speel nu 41212 (2) met

Kane - Rashford
Fekir
Can - Naingolan
Pereira
Alba - Puyol - Boateng - Walker
De Gea

Heb 2x Neymar getrrokken, komt vast nog van pas.

TOTS Zoet gehaald voor 27k 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door peeweeherman op 30-05-2018 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:33:
De eerste RQ van de tegenstander is een feit na 27 minuten tegen een team met drie Icons (geen loan, geen idee hoe die dat doet, veel pakjes kopen?)

Heb er zelf ongeveer 250k tegenaan gegooid, speel nu 41212 (2) met

Kane - Rashford
Fekir
Can - Naingolan
Pereira
Alba - Puyol - Boateng - Walker
De Gea

Heb 2x Neymar getrrokken, komt vast nog van pas.

TOTS Zoet gehaald voor 27k 8)7
Neymar tegen Cr7 ruilen? Die kreeg ik net dubbel (na een verloren online groepswedstrijd _O-) Pack luck is heerlijk hoog tov fut lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben er wel blij mee. Met de normale fut krijg je opeens tots kaarten bij alles wat je doet en worden de beste icons gereleased als het spel ten einde loopt.

Nu kan iedereen snel een leuk team bij elkaar spelen en mee doen met de world cup hype

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net twee pakjes gold premium van WC kunnen openen in FUT: prime Larsson en IF Fischer. Not bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige nadeel aan WC vind ik dat het alleen maar toernooi is. De groepsfase is, afhankelijk van niveau, niet te doen of te makkelijk. En dan zijn de volgende potjes sweatfeestjes. Had net een tijdrekkende dabber. In de achtste finales. Lekker tijd verspillen voor een 5k pack man. Vond het stiekem wel leuk dat ik per ongeluk de winnende scoorde door gewoon op b te duwen met de rug naar de goal. Meneer Ronaldo maakt dat geen drol uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:42:
[...]

Neymar tegen Cr7 ruilen? Die kreeg ik net dubbel (na een verloren online groepswedstrijd _O-) Pack luck is heerlijk hoog tov fut lijkt het.
Je mag ze alle drie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het idee van een toernooi juist wel tof. De groepsfase hoef je niet perse te winnen en daarna heb je een soort van DKT waarbij het niet veel uitmaakt of je kampioen word. Je krijgt al een pack als je doorgaat en elke game een speler.

Maar begrijp ik nou goed dat je offline nog dezelfde rewards krijgt? Ookal speel je op amateur? Anders ga ik dat even grinden ipv steeds verliezen in de finales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:21:
Ik vind het idee van een toernooi juist wel tof. De groepsfase hoef je niet perse te winnen en daarna heb je een soort van DKT waarbij het niet veel uitmaakt of je kampioen word. Je krijgt al een pack als je doorgaat en elke game een speler.

Maar begrijp ik nou goed dat je offline nog dezelfde rewards krijgt? Ookal speel je op amateur? Anders ga ik dat even grinden ipv steeds verliezen in de finales
Klopt over offline. Maar het nadeel van offline is dat het super saai is. Voor packs zou ik liever 5 minuten handelen in normale FUT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:24:
[...]

Klopt over offline. Maar het nadeel van offline is dat het super saai is. Voor packs zou ik liever 5 minuten handelen in normale FUT. :)
Maar dat betekend wel dat je je fitness team offline potjes kan laten spelen en gewoon onder tussen wat drinken pakt oid😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon het nite laten, maar heb TOTS Talisca nog even opgepikt.
Later TOTS Telles, Neymar, PTG Firmino met de TOTS Douglas die ik al heb en dan eens zien hoe dat speelt in 41212/4231 narrow :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg via de sbc ligue 1 naast Aouar afgelopen zondag, nu tots debuchy rb.
Doe daar de Weekly challenge Gomis bij en had een aardig stapel Fransen.

Aangezien ik ook nif Pogba en Kante in mijn pl team heb, heb ik mooi goedkoop tots Kimpembe, Marquinos, Rabiot en als dm Lloris 89 gekocht.

Nu alleen nog tots Roussilon als LA en ik heb een tots achterhoede. DM Lecomte ook leuk.

Uit de calcio sbc kreeg ik Luis Alberto, moeilijk in te passen. Tots higuain hou ik maar als sub.
Zoet kreeg ik uit de rotw. Ook niet handig in te passen.

Al met al wel blij met al die Franse tots, stuk goedkoper dan de pl tots. Heel betaalbaar nu.
Tot nu toe speelt die Aouar ook leuk, ben benieuwd naar de rest nu.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 31-05-2018 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:58
Ik heb t risico genomen en Luis Alberto en De Gea gebruikt voor de SBC’s. Hier kreeg ik Verratti en Ilisic uit. Vervolgens Ilisic en SIF Immobile met een heel goedkoop team eromheen gebruikt voor de ROTW SBC. Hier kreeg ik Telles TOTS uit. Deze verkocht voor 120k en met dat geld een leuk team kunnen bouwen.

Voorlopig door met dit team:

https://www.futbin.com/18/squad/5413119

Voordeel van al die TOTS is dat je met veel meer pressie kan spelen. Speel nu met 75 pressure en 85 agression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WorldCup offline gehaald tijdens het kijken van wat serie's. Toch makkelijk, je zet de game op amateur scoort 1 goal en gaat verder kijken. ENige wat je verder hoeft te doen is een keer de rust doorskippen.
Resultaat:
5k Coins en 2 Pakketjes (En elke wedstrijd een game)
Online speel ik nu 2 games en als ik win stop ik de 3e gelijk. Krijg je geen 1 player pack maar wel je pack die je haalt als je de groepsfase haalt. Dus 2 spelers en een pack voor 2 wedstrijden.

Ze moeten wel wat gaan toevoegen aan WC om het interessant te houden. Daily Objectives, meer SBC's en de optie om meerdere teams te maken. 1 per natie bijvoorbeeld.

Het valt me wel op dat snelle spitsen een enorm voordeel hebben op dit moment. Verdedigers zijn traag en je heb ook nog niet echt veel Schaduw kaarten om het te compenseren. Vooral de Ronaldo's en Henry's lopen door je verdediging zonder moeite. De gameplay vind ik verder wel fijn. Nets iets langzamer lijkt het (Ookal weet niet niet meer hoe Fifa speelde voor alle MOTM TOTS TOTY TOTS kaarten etc.

.... Hmmm net de finale gewonnen. Je krijgt een filmpje te zien dat je de beker vasthoudt (ookal is de beker onzichtbaar) Krijgt 2 pakketjes en 15000 coins. Valt me wat tegen.

Oh en ik wist dit nog niet maar je Squad Fitness kaarten tellen voor je hele club. Dus je kunt gewoon Fitness Kaarten kopen en gebruiken in WC, zodat je ook geen fitness team hoeft te gebruiken. Kaarten kosten nog maar 200-250 op dit moment!

[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 31-05-2018 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henry loan
Pelé Bruyne lingard
Paredes Witsel
Sandro Miranda boateng walker
De gea

En toch vind ik het geen hele interessante spelmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
ik denk dat veel mensen snel op de WC mode zijn uitgekeken ja. Ik speel alleen offline en mis de uitdaging ten opzichte van squad battles. Je niveau wordt niet beloond lijkt mij toch niet heel moeilijk om een dergelijk systeem toe te passen?

En als ik al lees wat sommige mensen voor teams online treffen eerlijk gezegd ben ik dan al kansloos gezien ik weinig online speel dus heb de ervaring al niet. Maar ga dit weekend nog online poging wagen misschien ondanks ik niet ver kom de rewards wat beter zijn en daar wel uitdaging heb gok ik :)

En ik had Deco Icon gekregen maar ben er niet kapot van, die is na 1 helft al moe :S En mis gewoon squad managment ook een kleine moeite dit toe te passen heb weinig zin om telkens dingen aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De SBC's en doelstellingen gaan nog wel komen. Ook krijgen spelers betere raiting icm hun presteren op het WK. Ik vind het echt een leuke toevoeging so far. En het heeft eigenlijk wat ik mis in FUT, een toernooi.
Gisteren nog wel de DKT gedaan en de ballen vliegen over het veld. In de WK modus is het (nog) een stuk rustiger.

Het loont beter om gewoon na de groepsfase te stoppen (3 spelers en 1 pack, of 2 spelers als je 2x wint en quit in de laaste) de 15k coins en 2 packs zijn al die finales bijna niet waard.

Dat mensen goede teams hebben heeft niet te maken met de packs die je krijgt. De packs zijn gewoon goed en veel mensen hebben er coins tegen aangegooid of FP. De offline modus beloont bijna hetzelfde als de online variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:27:
ik denk dat veel mensen snel op de WC mode zijn uitgekeken ja. Ik speel alleen offline en mis de uitdaging ten opzichte van squad battles. Je niveau wordt niet beloond lijkt mij toch niet heel moeilijk om een dergelijk systeem toe te passen?
Je kan de moeilijkheidsgraad gewoon aanpassen voor de offline modus bij je instellingen heh. Ik weet niet hoe je speelt, maar op legendarisch is het vast een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
038Zwolle schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:36:
[...]

Je kan de moeilijkheidsgraad gewoon aanpassen voor de offline modus bij je instellingen heh. Ik weet niet hoe je speelt, maar op legendarisch is het vast een uitdaging
Als ik daar ook een betere rewards door krijg ja dan op legendary. Maar er zit 0,0 verschil tussen amateur en ultimate qua rewards. En ik ben vast niet de enige die 7 wedstrijden legendary gaat spelen als de rewards hetzelfde zijn ;)

In Squad Battles krijg je aanzienlijk meer punten en daardoor uiteindelijk betere packs dus dat loont en motiveert ook om dan legendary te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:50:
[...]

Als ik daar ook een betere rewards door krijg ja dan op legendary. Maar er zit 0,0 verschil tussen amateur en ultimate qua rewards. En ik ben vast niet de enige die 7 wedstrijden legendary gaat spelen als de rewards hetzelfde zijn ;)

In Squad Battles krijg je aanzienlijk meer punten en daardoor uiteindelijk betere packs dus dat loont en motiveert ook om dan legendary te spelen :)
Tsjah als het alleen om de rewards gaat moet he gewoon offline spelen om laag niveau. In squad battles kun je 'maar' 4 games spelen in WC oneindig. Je krijgt elke game een speler en na elke groepsfase een pack. Als je verder gaat meer, en bij winst 2 packs en wat coins.

Als je offline speelt kun je een prima team spelen en verschilt het niet veel online rewards en dat vind ik opzich een hele verbetering.

In SB krijg je misschien wekelijks een paar packs, nu elke game een speler en dus dagelijks genoeg packs te krijgen. Zeker als tijdens het WK sbc's enzo gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Dit is mijn mijn elftal na 100+ 7,5k packs en spammen van de Zuid-Amerikaanse upgrade pack.

Dan heb ik nog De Gea die ik zou willen inpassen maar dan heb icons CB nodig om alles op full chem te krijgen. Goede CB trek ik maar weinig vooral aanvallers en middenvelders bijv. 3x Suarez en 2x Neymar o.a.

Jammer dat je geen tweede elftal kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:33
homernt schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:10:
Dit is mijn mijn elftal na 100+ 7,5k packs en spammen van de Zuid-Amerikaanse upgrade pack.

Dan heb ik nog De Gea die ik zou willen inpassen maar dan heb icons CB nodig om alles op full chem te krijgen. Goede CB trek ik maar weinig vooral aanvallers en middenvelders bijv. 3x Suarez en 2x Neymar o.a.

Jammer dat je geen tweede elftal kan maken.
Je kan eigenlijk je bank als 2e elftal maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:30:
[...]

Kan je nog niet snel wisselen van team.
Beetje onhandig inderdaad

Ik zit nog te denken of ik wc zal gaan spelen. Mis veel tov de normale fut.
Tenzij de rewards in de wc ook gekopieerd worden naar je normale fut.
Naar mijn weten is dat niet het geval tenzij je rechtstreeks packs koopt. (?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
Mijn Ultimate Team is klaar voor dit jaar, eindelijk een compleet Nederlands Elftal:
https://www.futbin.com/18/squad/5414903

Gerucht is dat de laatste RoW die nog uitkomt de Ligt gaat zijn...

Nog even plaatsen voor de WL vandaag en daarna lekker ook WC-mode spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat zouden jullie nog aanpassen aan dit team?
Ik heb nog 400k over...
Ik start in een andere opstelling zodat alles op goede chem. Start.

https://www.futbin.com/18/squad/5415135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
stomley schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:30:
[...]

Ja, maar dan wil ik met twee spitsen spelen en dan moet je niet alleen de opstelling aanpassen maar ook elke keer de speler instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:36
Wat vinden jullie van de WC mode?

Ik vind het een leuke afwisseling, maar denk dat ik er snel op uitgekeken ben. Je gaat van een team wat volledig uit TOTS spelers bestaat terug naar een basic team. Dat maakt het op zich wel leuk maar cash is king op dit moment. Spelers die 100-200k+ in de WC mode hebben gestopt hebben nu al een topteam en zijn dus in feite al klaar.

De afwisseling in game modes valt me ook tegen. De SBC's zijn te makkelijk en de enige online opties zijn draft en een toernooivorm. Gameplay voelt ook iets anders aan en de verdedigers zijn traaaaag. Ik mis een beetje de competitie/uitdaging die je in de WL en DKT wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
WSL036 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:46:
Wat vinden jullie van de WC mode?

Ik vind het een leuke afwisseling, maar denk dat ik er snel op uitgekeken ben. Je gaat van een team wat volledig uit TOTS spelers bestaat terug naar een basic team. Dat maakt het op zich wel leuk maar cash is king op dit moment. Spelers die 100-200k+ in de WC mode hebben gestopt hebben nu al een topteam en zijn dus in feite al klaar.

De afwisseling in game modes valt me ook tegen. De SBC's zijn te makkelijk en de enige online opties zijn draft en een toernooivorm. Gameplay voelt ook iets anders aan en de verdedigers zijn traaaaag. Ik mis een beetje de competitie/uitdaging die je in de WL en DKT wel hebt.
ik heb zelf 200k ongeveer in WK mode gestopt, heb geen top team :'(

Moet het doen met ICON Klose, Salah Hummels dani Alves en Aguero, verder geen 86+ spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
bvbal79 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:16:
[...]

Dan is het inderdaad grinden offline. weten we ook al meer over de draft. 15000k is nogal wat als je maar iets magers krijgt...kun je net zo goed zelf packs kopen.
Ik heb hem nu twee keer gedaan op professional (niveau maakt alleen uit voor de match coins) en kreeg beide keren 6k coins, 1x 7,5k pack, 1x 5k pack en 1x 3 speler pack (EU?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
homernt schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:24:
[...]

Ja, maar dan wil ik met twee spitsen spelen en dan moet je niet alleen de opstelling aanpassen maar ook elke keer de speler instructies.
Dat is ook irritant dat je bij elke wisseling van formatie gelijk ook je instructies kwijt bent.
Zo kom ik online ook vaak tijd tekort om alles om te zetten.
Pes had/heeft daarvoor save slots die je ingame met een sneltoets op kon roepen.
Moeten ze in Fifa ook toevoegen, scheelt tijd en frustratie, ook bij de tegenstander.
Fraaank schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:40:
Mijn Ultimate Team is klaar voor dit jaar, eindelijk een compleet Nederlands Elftal:
https://www.futbin.com/18/squad/5414903

Gerucht is dat de laatste RoW die nog uitkomt de Ligt gaat zijn...

Nog even plaatsen voor de WL vandaag en daarna lekker ook WC-mode spelen.
Cool 😎 ben benieuwd hoe het speelt

Als de Ligt de rotw verassing wordt, ben ik benieuwd hoe je hem krijgt.
Dat zal wrs weer doelpunten worden met een eredivisie speler?
Of sbc met ajax.?
Zou daarop inkopen.

Helaas ben ik nu zelf blut. Heb serieus de afgelopen maanden afgezien van de tots sbc totaaal geen packluck. Dus een beetje extra winst maken zit er niet in.
Heel leuk al die mensen die blij zijn dat ze iets flink winstgevends packen en dat online laten weten maar dat is zeer misleidend : volgens mij is die kans niet meer dan een procent. (normale fut dan)

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 31-05-2018 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:53:
[...]

ik heb zelf 200k ongeveer in WK mode gestopt, heb geen top team :'(

Moet het doen met ICON Klose, Salah Hummels dani Alves en Aguero, verder geen 86+ spelers...
Dan zou ik met de spelers die je kwijt wil de Zuid-Amerikaanse upgrade pack sbc spammen die geeft het meeste kans op goede spelers maar 5 landen waarvan allen Peru geen top land is. Dat hoeven overigens niet perse Zuid-Amerikaanse spelers te zijn chem is ook maar 27 geen rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:14:
Cool 😎 ben benieuwd hoe het speelt

Als de Ligt de rotw verassing wordt, ben ik benieuwd hoe je hem krijgt.
Dat zal wrs weer doelpunten worden met een eredivisie speler?
Of sbc met ajax.?
Zou daarop inkopen.

Helaas ben ik nu zelf blut. Heb serieus de afgelopen maanden afgezien van de tots sbc totaaal geen packluck. Dus een beetje extra winst maken zit er niet in.
Heel leuk al die mensen die blij zijn dat ze iets flink winstgevends packen en dat online laten weten maar dat is zeer misleidend : volgens mij is die kans niet meer dan een procent. (normale fut dan)
Ben ook benieuwd. Heb nog wel een beetje cash achter de hand (voornamelijk nog wat goeie spelers die ik kan verkopen).

Heb nu wel 9 untradable TOTS-spelers waar ik niks meer mee doe. Dus misschien maar proberen de Gullit SBC te completen binnen nu en een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:57
Gisteren Cavani en Mbappe TOTS gekocht voor in m'n team.
Wat een heerlijke spelers zeg!

Nu nog een budget van 275k
Zit nog te denken aan Casemiro TOTS en een CB uit LaLiga.
Met mijn budget zal dat Pique of Godin worden, iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
laviolette schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:10:
[...]

Ik heb hem nu twee keer gedaan op professional (niveau maakt alleen uit voor de match coins) en kreeg beide keren 6k coins, 1x 7,5k pack, 1x 5k pack en 1x 3 speler pack (EU?).
de draft? dus dan betaal je dus 15000 en krijg ~20.000 euro terug in waarde, ook best karig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
038Zwolle schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:08:
[...]

Tsjah als het alleen om de rewards gaat moet he gewoon offline spelen om laag niveau. In squad battles kun je 'maar' 4 games spelen in WC oneindig. Je krijgt elke game een speler en na elke groepsfase een pack. Als je verder gaat meer, en bij winst 2 packs en wat coins.

Als je offline speelt kun je een prima team spelen en verschilt het niet veel online rewards en dat vind ik opzich een hele verbetering.

In SB krijg je misschien wekelijks een paar packs, nu elke game een speler en dus dagelijks genoeg packs te krijgen. Zeker als tijdens het WK sbc's enzo gaan komen.
Dus dat, ik wacht ook met spelers in de upgrade te gooien met het oog op de toekomstige SBC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Razz89 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:22:
Wat zouden jullie nog aanpassen aan dit team?
Ik heb nog 400k over...
Ik start in een andere opstelling zodat alles op goede chem. Start.

https://www.futbin.com/18/squad/5415135
hoe krijg je Mbabu op goede chem dan? ik zou overwegen om daar Sergi Roberto TOTS neer te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Leuk zeg die World Cup mode. Al behoorlijk teampje met die packluck.

Gabriel Jesus - Cristiano Ronaldo

Dybala

Lothar Mattheus - Rui Costa - Paul Pogba

Marcelo - Filipe Luis - Rudiger - Jordi Alba

Neuer

Alleen nog Thiago Silva voor Luis en Boateng voor Rudiger.
Pagina: 1 ... 202 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs