Is die starter nation alleen voor je shirts? Ik vond die van Australie wel aardig maar als dat is nou niet het ideale land waar je wat extra spelers van krijgt...
Nou ik heb 20 packs en mijn hoogste is 89 (cavani), dus dat valt wel mee. Daarnaast ICON blanc uit de SBC. Dus denk dat hij misschien de 100 pack bug heeft gehad038Zwolle schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:13:
[...]
Had jij ook zoveel pakketjes gekregen of gewoon veel geld uitgegeven?
Als iedereen dit krijgt ben ik iig snel klaar met de WC mode. Zeker aangezien Nederland niet meespeelt
Kan zelfs de TOTS Sbc pakketjes niet openen.... EA is weer lekker bezig![]()
Geen idee, koos Brazilie, kreeg wel manager uit Brazilie en 5 spelers van Brazilie...zal wel toeval zijn.sjakieman schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:16:
Is die starter nation alleen voor je shirts? Ik vond die van Australie wel aardig maar als dat is nou niet het ideale land waar je wat extra spelers van krijgt...
Blijkbaar wel, aangezien 1 van mijn betere spelers Moses was en ik Nigeria had gekozen vanwege de kit.sjakieman schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:16:
Wel klasse EA:
De store doet het niet in WC-mode en de nieuwe TOTS-SBC's ziet mijn TOTS-spelers niet als TOTS, waardoor ik hem niet kan invullen...
Mededeling over de store:
https://twitter.com/EAHelp/status/1001499611947712512?s=19
[ Voor 7% gewijzigd door Fraaank op 29-05-2018 19:25 ]
koos belgie en geen enkele belgische speler. Kreeg Isco en Boateng dat zijn geen belgen en mijn manager is die van china
Je kan de TOTS speler packs toch niet openenFraaank schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:19:
[...]
Blijkbaar wel, aangezien 1 van mijn betere spelers Moses was en ik Nigeria had gekozen vanwege de kit.
Wel klasse EA:
De store doet het niet in WC-mode en de nieuwe TOTS-SBC's ziet mijn TOTS-spelers niet als TOTS, waardoor ik hem niet kan invullen...

En holy shit up to 24 hours?! wat een amateurs daar zeg! Als het nu een nieuwe game is kan ik er nog inkomen, maar ze hebben toch al een beetje ervaring dacht ik zo
[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 29-05-2018 19:27 ]
Klopt, maar hebberig!038Zwolle schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:25:
[...]
Je kan de TOTS speler packs toch niet openen
De WebApp accepteert wel SBCs!
[ Voor 8% gewijzigd door Fraaank op 29-05-2018 19:28 ]
Haha voor mij hetzelfde Belgie, maar geen 1 speler uit Belgie. Beste Spelers kwamen uit Zuid AmerikaFidoDido schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:22:
koos belgie en geen enkele belgische speler. Kreeg Isco en Boateng dat zijn geen belgen en mijn manager is die van china
Irritant dat de store het nu niet doet. Heb ongeopende packs op me wachten en speel nu met een standaard team. Koos Brazilië en kreeg William en Mandzukic als beste spelers.
Maar Frankrijk gekozen in dat geval... Maar geen 1 Franse speler maar kan niet anders dan tevreden zijn met: Aguero, Gomez (mooie match ook samen), Pique, Rodrigo en als wissel Lozano!Fraaank schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:19:
[...]
Blijkbaar wel, aangezien 1 van mijn betere spelers Moses was en ik Nigeria had gekozen vanwege de kit.
Wel klasse EA:
Ik mis toch wel een web app voor WC modus
De PS4 "mag hier nog niet aan"
[ Voor 27% gewijzigd door bvbal79 op 29-05-2018 19:32 ]
Is weer eens lekker in balans. Ik heb Yashin en de eerste beste spelers daarna is Marcelo, daarna Lozano...Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:10:
Icon pele, icon blanc, Suarez, Messi, aguero en nog meer andere toppers gepackt!
Neymar uit mijn starting packs, nu even kijken of ik een zuid-amerikaans team ga maken of europees.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Gast...mijn beste speler was Sommer. Wil best wel met je ruilenShreddaaa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:35:
[...]
Is weer eens lekker in balans. Ik heb Yashin en de eerste beste spelers daarna is Marcelo, daarna Lozano...
Verwijderd
De gameplay lijkt best anders in WC ultimate team. Lijkt meer op H2H dan UT. Ook zag ik andere animaties zoals over de bal heen trappen en sliced clearences van verdedigers.
Straks of morgen maar verder als de store het doet. Kan niet eens mijn starter packs openen. En dus ook niet verder met de tutorial. Gekkies daar bij ea.
Straks of morgen maar verder als de store het doet. Kan niet eens mijn starter packs openen. En dus ook niet verder met de tutorial. Gekkies daar bij ea.
Begonnen met de nieuwe World Cup modus en man, wat valt die tegen zeg. Wat een enorme amateurs bij EA. Dat gedoe met die store, omdat ik spelers heb ingeleverd bij de SBC niet eens voldoende spelers om te spelen.
Daarnaast 3 keer draft gespeeld (WC) en serieus, wat een strontirritant slome gameplay. Speelt als stroop. Weet niet of dit komt door drukte aangezien de release vandaag is maar ik kon er totaal niet mee omgaan.
Daarnaast 3 keer draft gespeeld (WC) en serieus, wat een strontirritant slome gameplay. Speelt als stroop. Weet niet of dit komt door drukte aangezien de release vandaag is maar ik kon er totaal niet mee omgaan.
Ik vermoed dat je geen SBC’s hebt gedaan al? Je kan gewoon een gegarandeerde Icon sbc doen..Fraaank schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:41:
[...]
Gast...mijn beste speler was Sommer. Wil best wel met je ruilen?
Store doet het eerste pack met coins Suarez.
Edit:
Tweede pack weer Suarez.
Edit:
Tweede pack weer Suarez.
[ Voor 28% gewijzigd door homernt op 29-05-2018 20:02 ]
Ooo vandaar. Nee was vandaag overdag aan het werk, nu thuis is de store kapoet.Shreddaaa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:56:
[...]
Ik vermoed dat je geen SBC’s hebt gedaan al? Je kan gewoon een gegarandeerde Icon sbc doen..
Voor 100k packs gekocht, Neymar en Coutinho
En had al Felipe Luis, Fabinho en Marquinhos uit starters pack
Ik ben klaar, Edit krijg Godin en Lukaku in mn laatste pakje
[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 29-05-2018 20:10 ]
Vanuit EAhelp: The store is returning to normal for Xbox, Playstation and Nintendo Switch players. We are still investigating an issue on PC, so it remains down for the time being. Stay tuned for more updates, and we apologize for the inconvenience.
Discriminatie!
Heb de WC ook gedaan me zonder handel vind ik het minder leuk merk ik. Je "verdient" niets.
Heb de WC ook gedaan me zonder handel vind ik het minder leuk merk ik. Je "verdient" niets.
[ Voor 77% gewijzigd door Harribo op 29-05-2018 20:18 ]
Wij PC-FIFA-spelers worden altijd gediscrimineerd, maar wat doe je eraan?Harribo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:17:
Discriminatie!
wat voor packs zijn er, nog wat bijzonders?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Gameplay voelt aan als een overijverige manier om te laten zien dat een lage chem niet werkt en je dus aangezet wordt om packs te kopen.
Dus lage chem werkt eindelijk?dutchgio schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:20:
Gameplay voelt aan als een overijverige manier om te laten zien dat een lage chem niet werkt en je dus aangezet wordt om packs te kopen.
Geen idee, misschien speelt het op hoge chem ook wel zo slecht.
Oh wow, ook al Ronaldo...
Waar is die packluck in de normale FUT

Maakt het nog uit op welk niveau je de WC cup speelt die eerste wedstrijden?
Verwijderd
Ik kon een full chem team maken met het eerste pakketje en merkte ook rare gameplay.dutchgio schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:20:
Geen transfer markt is de nieuwe manier om te cashen voor EA. Alle rijke gastjes willen hun mega team in WC dus moet de credit card ingezet worden.
Zijn we niet gewoon teveel gewend met alle TOTS kaarten, shadow en hunter kaartjes e.d.? Is dit niet gewoon FUT 18 maar dan hoe het de 1e weken was?dutchgio schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:20:
Heb zelf overigens nog niet gespeeld. Wil ook met de gewone modus verder dus wil de TOTS speler nog even ophalen met DQT.
Voorhoede 94 Ronaldo - Lacazette en Hazard erachter, kon minder. Nog Pique, Busquets en Azpi achterin lopen.
Speelde net 'normale' FUT DKT daar is het scorebord verneukt omdat ze variabelen uit de WC mode gebruiken die daar niet beschikbaar zijn ofzo.
Speelde net 'normale' FUT DKT daar is het scorebord verneukt omdat ze variabelen uit de WC mode gebruiken die daar niet beschikbaar zijn ofzo.
3 potjes gespeeld met een starters team. Had geen conditie meer bij het laatste potje en de tegenstander had Messi en 90 chem. Ik had een half dood elftal en 20 chem (ong)
Ging gelijk op alleen kreeg een rode kaart en penalty tegen en verloor 3-1.
Toch wat pakketjes gehaald en heb Suárez paulinho Silva cuadrado aan dr ene kant
En eriksen iniesta vardy aan de andere kant
Wel makkelijk dit heb een aantal pakketjes opgemaakt . Speel nu 442 met
Suárez icardi
Paulinho Gustavo cuadrado
Godin Silva Alves
En edersen.
Heb alleen nog een la en lm nodig.
Als super subs eriksen iniesta otamendi alli
Toch wat pakketjes gehaald en heb Suárez paulinho Silva cuadrado aan dr ene kant
Suárez icardi
Godin Silva Alves
En edersen.
[ Voor 23% gewijzigd door 038Zwolle op 29-05-2018 20:58 ]
Hoe kunnen jullie packs kopen? Dat werkt niet eens bij mij.... Zelfs de game pauzeren in een single player game werkt niet..
[ Voor 33% gewijzigd door theman36 op 29-05-2018 21:02 ]
PC? Die heeft nog problemen, consoles werken weer.theman36 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:01:
Hoe kunnen jullie packs kopen? Dat werkt niet eens bij mij....
Ja speel op pc, maar ik sta nu al 10min te wachten tot de rust begint in een offline game maar hij doet echt niks...bvbal79 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:02:
[...]
PC? Die heeft nog problemen, consoles werken weer.
Ik ben al 40minuten dit twitter-account aan het refreshen:theman36 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:01:
Hoe kunnen jullie packs kopen? Dat werkt niet eens bij mij.... Zelfs de game pauzeren in een single player game werkt niet..
https://twitter.com/EAHelp
LA en LM zijn schaars in Zuid-Amerika helaas..., vandaar dat ik nu naar 4-1-2-1-2 (2) ben geswitched038Zwolle schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:50:
3 potjes gespeeld met een starters team. Had geen conditie meer bij het laatste potje en de tegenstander had Messi en 90 chem. Ik had een half dood elftal en 20 chem (ong)
Suárez icardi
Godin Silva Alves
En edersen.
Het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ea zelfs dit kan verprutsen? Het is toch overduidelijk dat iedereen die de game heeft de WC mode gaat uitproberen etc? Daar kunnen zij zich op voorbereiden lijkt me toch?
Die pakketjes die je krijgt in je normale fut zijn wel waardeloos. 20 packs , 1 board
Even voor de PC spelers:
EA heeft gezegd dat het wel tot 24uur kan duren. Dat betekend dat de TOTS SBCs zijn verlopen. Je kunt ze echter wel completen in de WebApp!
EA heeft gezegd dat het wel tot 24uur kan duren. Dat betekend dat de TOTS SBCs zijn verlopen. Je kunt ze echter wel completen in de WebApp!
Je hebt toch nog 1 dag en 21 uur voor de Calcio a tots en ligue 1 tots sbc's?Fraaank schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:13:
Even voor de PC spelers:
O ik dacht 1 day te zien in de SBC, als het langer is, is er niks aan de handtheman36 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:15:
[...]
Je hebt toch nog 1 dag en 21 uur voor de Calcio a tots en ligue 1 tots sbc's?
supertip!Fraaank schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:13:
Even voor de PC spelers:
Linken Icons nog steeds aan iedereen, of in de WC-mode alleen aan continent?
Linken gewoon. Dus je kan met icons mooie combinaties gaan makenFraaank schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:18:
[...]
Linken Icons nog steeds aan iedereen, of in de WC-mode alleen aan continent?
ik krijg maar geen aanvallers wtf had deco uit icon
Denk dat je wel gelijk hebt. Mensen zijn erg verwend met allemaal spelers boven de 90.sjakieman schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:35:
[...]
Zijn we niet gewoon teveel gewend met alle TOTS kaarten, shadow en hunter kaartjes e.d.? Is dit niet gewoon FUT 18 maar dan hoe het de 1e weken was?
Heb zelf overigens nog niet gespeeld. Wil ook met de gewone modus verder dus wil de TOTS speler nog even ophalen met DQT.
Hoe dan? Hier krijg ik ze toch niet optimale chem038Zwolle schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:22:
[...]
Linken gewoon. Dus je kan met icons mooie combinaties gaan maken
Waarschijnlijk mis je loyalty? Icons linken iigbvbal79 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:28:
[...]
Hoe dan? Hier krijg ik ze toch niet optimale chem
Was ik al bang voor. Dus standaard is 8 chem in WC ipv 9?038Zwolle schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:47:
[...]
Waarschijnlijk mis je loyalty? Icons linken iig
Voor degenen die 4 jaar geleden gespeeld hebben, wat is er zo leuk/speciaal aan de WC modus? Het tournament ziet er best leuk uit maar is ook meteen maar de enige optie. Verder is het wel leuk dat je weer vanaf 0 moet starten maar het maken van een goed team lijkt wel erg makkelijk, zeker als je geld hebt van de gewone FUT modus. Voor de rest zie ik er nog niet veel bijzonders aan maar waarschijnlijk mis ik veel...
Maar als het echt tegen valt, gaat niet iedereen gewoon weer weekend league e.d. spelen en gaan de prijzen straks weer hard stijgen?
Maar als het echt tegen valt, gaat niet iedereen gewoon weer weekend league e.d. spelen en gaan de prijzen straks weer hard stijgen?
Elk pakje is een deur in deze modus dat maakt pakjes openen leuker. Mag niet klagen met Suarez Aguero Pogba Matthaus, James Rodriguez, Isco, Busquets als hoogste spelers. Stuk of 20 pakjes geopend.
Heb inmiddels Ronaldinho 91 dubbel.... 
Speel nu met
Isco - Henry (loan) - calejon
Pogba- Ronaldinho-raketic
Monreal- rustideger- howedes-aspulicueta
Smeigel
Speel nu met
Isco - Henry (loan) - calejon
Pogba- Ronaldinho-raketic
Monreal- rustideger- howedes-aspulicueta
Smeigel
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Zat wat te balen dat ik Nakata uit de icon had. Haal ik net Cr7 op. Neuer, Modric, Mertens en Eriksen erbij en de contouren beginnen te kloppen. Mis alleen fatsoenlijke verdedigend ingestelde spelers.
150k aan pakjes opengemaakt. Ik denk dat ik alles er doorheen raus nu. Best leuk om eens met supersterren te ballen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2018 22:12 ]
Mijn loan icon was 98 Pele.
Werkelijk alles vliegt erin.
Verder nog geen pakketten gekocht.
Wat me wel opvalt is dat ik als start heb gekozen voor Belgie en uit m'n eerste gratis pakketjes bijna alleen maar duitsers krijg
Werkelijk alles vliegt erin.
Verder nog geen pakketten gekocht.
Wat me wel opvalt is dat ik als start heb gekozen voor Belgie en uit m'n eerste gratis pakketjes bijna alleen maar duitsers krijg
PC is de WC mode echt zwaar brak.
- 5 wedstrijden gespeeld 3x hangt hij in de rust. Maar je krijgt wel een gratis verlies wedstrijd......
- Winkel werkt niet.
- Naam van de team word niet normaal weergegeven.
- Singel player verschilt weer enorm van de online modus.
- 5 wedstrijden gespeeld 3x hangt hij in de rust. Maar je krijgt wel een gratis verlies wedstrijd......
- Winkel werkt niet.
- Naam van de team word niet normaal weergegeven.
- Singel player verschilt weer enorm van de online modus.
Ik had geen problemen met de wedstrijden, deed ze trouwens ook offline. Online moet ik nog doen.
Zag inderdaad wel rare teamnamen.
Echt bagger dat die winkel steeds dicht is, upgraden is er dan niet bij.
Ook weet ik niet welke tots ik krijg bij de sbc's.
Zwaar irritant dit.
edit: online geen problemen (tot nu toe)
zie nog geen vertragingen en dan ben ik al lang blij
Zwaar irritant dit.
edit: online geen problemen (tot nu toe)
zie nog geen vertragingen en dan ben ik al lang blij
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 29-05-2018 22:42 ]
Hoop voor je dat je die rust bug niet krijgt koste me gewoon 2 wedstrijden waar ik in voor stondHarribo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:24:
Ik had geen problemen met de wedstrijden, deed ze trouwens ook offline. Online moet ik nog doen.
Zwaar irritant dit.
Ik vermaak mij wel! Eindelijk een goed team om mee te spelen. Al moet ik wellicht nog beetje puzzelen met Chem. Vind ook irritant dat je niet meerdere selecties kan maken!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vind het ook wel leuk. Elke game een speler en met de sbc's kun je aardig grinden voor pakketjes of coins. Het is wel makkelijk om goede spelers te krijgen. Heb wel het idee dat het allemaal wat minder soepel loopt en voelt wat stroperig aan.
Maar ik was wel toe aan wat anders. Seasons en WL kwamen me de neus uit
Maar ik was wel toe aan wat anders. Seasons en WL kwamen me de neus uit
Paar packs geopend en al de Bruyne dubbel. Daarnaast nog Sandro, Miranda en navas. Ik klaag niet.
Verwijderd
Geen extra squads is wel pet ja. Ik weet wel waarom. Gebrek aan fitness = fitness kaart. Gebrek aan fitness kaart = pakjes kopen.hmr schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:31:
Ik vermaak mij wel! Eindelijk een goed team om mee te spelen. Al moet ik wellicht nog beetje puzzelen met Chem. Vind ook irritant dat je niet meerdere selecties kan maken!
Packs zijn wel heel aardig in deze modus. Ik heb een aardig topteam voor 250k aan pakketten inmiddels.
Weet alleen niet of ik echt ga spelen. Heb weinig zin in squad management tussen de potjes. En zonder squad fitness kaarten zul je toch handmatig moeten wisselen.
Heb 20 packs geopend, maar toch 32 Squad fitness kaarten ofzo ontvangen. Ook van de objectives kreeg je er nog wat.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:40:
[...]
Geen extra squads is wel pet ja. Ik weet wel waarom. Gebrek aan fitness = fitness kaart. Gebrek aan fitness kaart = pakjes kopen.
Packs zijn wel heel aardig in deze modus. Ik heb een aardig topteam voor 250k aan pakketten inmiddels.
Weet alleen niet of ik echt ga spelen. Heb weinig zin in squad management tussen de potjes. En zonder squad fitness kaarten zul je toch handmatig moeten wisselen.
Daarbij is het best leuk , vind ik, om bijvoorbeeld voor 2 goede teams te gaan. Een zuid Amerikaanse en een Europese. Als je ziet wat voor een team je kan maken in 1 dag/ Paar uur. Moet dit zeker makkelijk gaan lukken
Verwijderd
Dat lukt idd makkelijk. Ik ga alleen niet handmatig spelers wisselen tussen de potjes. Als de fitnesskaarten en de muntjes op zijn, ben ik klaar. Hopelijk verdien je veel packs met spelen! (of voegen ze meerdere squads toe)038Zwolle schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:44:
[...]
Heb 20 packs geopend, maar toch 32 Squad fitness kaarten ofzo ontvangen. Ook van de objectives kreeg je er nog wat.
Daarbij is het best leuk , vind ik, om bijvoorbeeld voor 2 goede teams te gaan. Een zuid Amerikaanse en een Europese. Als je ziet wat voor een team je kan maken in 1 dag/ Paar uur. Moet dit zeker makkelijk gaan lukken
Haha oke! Ik vind het niet zo erg om om de 3 potjes een team om te ruilen. Vind het voor de afwisseling ook wel leuk. Irriteer me meer aan elke game pauzeren tactieken omgooien spelers wisselen en doorgaan. Maarja dat zal nu ook wel gebeuren. Zeker als je een Ronaldo packed en met een ZA land speelt.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:46:
[...]
Dat lukt idd makkelijk. Ik ga alleen niet handmatig spelers wisselen tussen de potjes. Als de fitnesskaarten en de muntjes op zijn, ben ik klaar. Hopelijk verdien je veel packs met spelen! (of voegen ze meerdere squads toe)
Allan en Lecomte uit de SBC. Met Allan kan ik misschien nog wel wat... Lecomte SIF ooit een tijdje getest omdat ik de SIF uit de weekend league monthly rewards had en hij schijnbaar ook de populaire save with feet trait had. Toen was hij echter vrij dramatisch dus ik denk dat ik deze volgende week maar weer in de sbc gooi...
Verwijderd
Yep. Ik word ook zeer moe van dat soort fratsen. Maar ik ben ultra lui. Dus ik wil het niet eens zelf doen tussen wedstrijden door.038Zwolle schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:49:
[...]
Haha oke! Ik vind het niet zo erg om om de 3 potjes een team om te ruilen. Vind het voor de afwisseling ook wel leuk. Irriteer me meer aan elke game pauzeren tactieken omgooien spelers wisselen en doorgaan. Maarja dat zal nu ook wel gebeuren. Zeker als je een Ronaldo packed en met een ZA land speelt.
Ik had Handanovic en Rami nog geen ervaring met Handanovic maar linkt wel mooi met mn TOTS benatia.
Begovic speelt tot nu nog steeds bij mij, dus wellicht word hij nu vervangen?
Begovic speelt tot nu nog steeds bij mij, dus wellicht word hij nu vervangen?
[ Voor 76% gewijzigd door 038Zwolle op 29-05-2018 22:55 ]
Even voor mijn gewone Fut team.
Ik ben nog aan het zoeken naar een spits voor in mijn 4-2-3-1 en twijfel tussen TOTS Kane of Cavani.
Beide kan ik in mijn team kwijt zodat ik op 100 chem blijf.
Iemand ervaringen met 1 van beide of juist een andere aanrader?
Prijzen gaan nu namelijk als een gek omlaag dus wil nog even snel voor een laatste keer wat aankopen doen.
Ik ben nog aan het zoeken naar een spits voor in mijn 4-2-3-1 en twijfel tussen TOTS Kane of Cavani.
Prijzen gaan nu namelijk als een gek omlaag dus wil nog even snel voor een laatste keer wat aankopen doen.
Verwijderd
De prijzen gaan alleen maar meer omlaag gok ik. WC geeft briljante packs en iedereen wil dat gaan proberen. Maar Cavani > Kane wat mij betreft. Meer power en meer snelheid vind ik fijner dan iets clinischer.Miggell schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:07:
Even voor mijn gewone Fut team.
In WC nieuws: CR7 is niet normaal. 7 goals. 3 ragequits en ik zit in de kwartfinales.
Welke briljante packs? Ik zie tot nu toe alleen maar die premium goud packs, daar word ik niet warm van.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:15:
[...]
De prijzen gaan alleen maar meer omlaag gok ik. WC geeft briljante packs en iedereen wil dat gaan proberen.
Ik heb icon Henry 93 te leen, wat een raket.
Speel potjes van 5-5, 4-4 online...mijn verdediging is niet snel.
Verwijderd
In WC mode pack je (ik althans, maar lees online ook van anderen) redelijk snel top spelers.Harribo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:21:
[...]
Welke briljante packs? Ik zie tot nu toe alleen maar die premium goud packs, daar word ik niet warm van.
Packs in WC zijn idd erg sterk. 20 Packs geopend en heb Icardi, Suarez, Erikssen, Iniesta, Paulinho, Thiago Silva, Otamendi, , en een heleboel 83/84 spelers zoals cuadradoHarribo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:21:
[...]
Welke briljante packs? Ik zie tot nu toe alleen maar die premium goud packs, daar word ik niet warm van.
De extra packs in de 'normale' fut zijn om te janken. 20 packs en 1 x boards
[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 29-05-2018 23:29 ]
Oh dat. Ja dat klopt. In wc. In de normale fut blijven het bagger packs maar ach tis bonusVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:25:
[...]
In WC mode pack je (ik althans, maar lees online ook van anderen) redelijk snel top spelers.
Vind ik eigenlijk wel jammer die toppers maar ja het wk duurt niet lang natuurlijk.
Zal de wc ook weer een einddatum hebben dan
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 29-05-2018 23:41 ]
Het zit mij ook nooit mee. Gegandeerde icon SBC krijg ik die keeper met die pet. Helaas. Had ik een keer een kans op een icon in mijn team. R9 als leenspeler wel. Wat een ongelooflijk fijne speler is dat.
Heb me prima vermaakt. Kreeg helaas wel Okocha uit mijn Icon SBC, had gehoopt op een speler waar ik iets meer affiniteit mee had. Verder al Kane, Hummels, Pepe, Boateng, Payet, Carvajal en Alba gepacked. Team begint dus al een beetje vorm te krijgen. Eerste keer online toernooi helaas niet verder dan de kwartfinale gekomen.
Gullit ronaldinho en r9 zijn ook gewoon te halen voor 800-1000k coins met sbc's.
Is er een manier om te disconnecten voor packs? De laatste 3 games werden door mijn tegenstanders beeindigd na het starten en kreeg toch een pack..
Is er een manier om te disconnecten voor packs? De laatste 3 games werden door mijn tegenstanders beeindigd na het starten en kreeg toch een pack..
[ Voor 48% gewijzigd door 038Zwolle op 30-05-2018 00:13 ]
Verwijderd
Update:
550k aan packs:
Cr7 (ST 95)
Blanc 91
Puyol
Nakata (sbc)
Kroos X 3
Modric X 2
Neuer
Ozil
Kante
Griezman
Eriksen X 2
Matuidi, Naingolan, Varane, Vardy, Rashford, Callejon, Matic, Hulk (ouwe baas)
En er zat vast nog wat meer tussen. Dit is wat ik onthouden heb. Enige waar ik nu nog op hoop is Messi, Neymar en icons. Voor de rest zit ik op rozen. Nu ff de 79 pakketjes openen in normale UT
Edit: ff vergeten:
Salah, higuain, Silva x2, Miranda, Isco, Koke, Jesus x 2, Fernandinhio, Firmino, Sterling, Son, Lacazette qua spebare spelers.
Niet normaal die packluck die EA weggeeft. Ik zou er alleen geen echt geld tegen aan gooien. 150 FP per pakje. Voor 80 premium gold pakjes betaal je 100 piek. Of je moet het willen. Dan moet je het vooral doen natuurlijk.Normaal geef ik geen muntjes uit aan paks. Maar de deal is nu zo goed, en fifa 18 is toch eigenlijk al klaar.
550k aan packs:
Cr7 (ST 95)
Blanc 91
Puyol
Nakata (sbc)
Kroos X 3
Modric X 2
Neuer
Ozil
Kante
Griezman
Eriksen X 2
Matuidi, Naingolan, Varane, Vardy, Rashford, Callejon, Matic, Hulk (ouwe baas)
En er zat vast nog wat meer tussen. Dit is wat ik onthouden heb. Enige waar ik nu nog op hoop is Messi, Neymar en icons. Voor de rest zit ik op rozen. Nu ff de 79 pakketjes openen in normale UT
Edit: ff vergeten:
Salah, higuain, Silva x2, Miranda, Isco, Koke, Jesus x 2, Fernandinhio, Firmino, Sterling, Son, Lacazette qua spebare spelers.
Niet normaal die packluck die EA weggeeft. Ik zou er alleen geen echt geld tegen aan gooien. 150 FP per pakje. Voor 80 premium gold pakjes betaal je 100 piek. Of je moet het willen. Dan moet je het vooral doen natuurlijk.Normaal geef ik geen muntjes uit aan paks. Maar de deal is nu zo goed, en fifa 18 is toch eigenlijk al klaar.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2018 00:59 ]
Verwijderd
Ik had mattheus, Ronaldinho( loan), Aguero, Eriksen, Lukaku, kimmich, di Maria, higuain, griezmann, kroos, en nog een zooi andere .. in 15 pakketjes.. best netjes !
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2018 00:30 ]
Zien jullie hier nog verbeteringen? Ik probeer de untradable Bailey, Thauvin en Ramos in 1 team te krijgen en zo is dat wel aardig gelukt (hybrid met de 5 grote competities):
https://www.futbin.com/18/squad/5400870
Daarnaast heb ik nog dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/5281914
https://www.futbin.com/18/squad/5400870
Daarnaast heb ik nog dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/5281914
[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 30-05-2018 00:43 ]
Laatste 5 games in WC verloren. Ik weet niet wat het is maar mijn team is zo ongelovelijk traag.
Ik zou zeggen: open een paar packs.. ow ja, correct!038Zwolle schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 01:03:
Laatste 5 games in WC verloren. Ik weet niet wat het is maar mijn team is zo ongelovelijk traag.
Thx EA!
Best onbegrijpelijk dat ze aankondigen van 24u bezig te zijn met de PC versie!
Pack ik een icon in WC..is het Blanc die ik al heb via de SBC..wanneer komt er een nieuwe ICON SBC met inleveren van een icon😀 De SBC van Europa en ZAmerika waren ook na het open van 20 packs. toch weer even 24k teruggekregen.
In de gewone FUT zijn de prijzen zo laag dat er wat upgrades mogelijk zijn. Twijfel of ik Bailly wel moet vervangen door bv Otamendi TOTS of een van de IFs uit de BPL. Of gaat er niks boven good old Bailly?
In de gewone FUT zijn de prijzen zo laag dat er wat upgrades mogelijk zijn. Twijfel of ik Bailly wel moet vervangen door bv Otamendi TOTS of een van de IFs uit de BPL. Of gaat er niks boven good old Bailly?
[ Voor 58% gewijzigd door bvbal79 op 30-05-2018 01:23 ]
Oke, team omgeswitched en Ipv Suarez Icardi Paulinho speel ik nu met een europees team op 81 chem omdat ik nog geen linksback en CV heb. Speel met Vardy en Gameiro in de spits.
En 3 ragequits en 1 potje uitgespeeld (9-3) ben ik nog ongeslagen. Vardy heeft 3 wedstrijden gespeeld, 5 gescoord en 4 assists. Echt bizar, maar op 81 chem speelt mijn team zoveel fijner dan mijn 100chem team met veel , op papier betere, spelers..
En 3 ragequits en 1 potje uitgespeeld (9-3) ben ik nog ongeslagen. Vardy heeft 3 wedstrijden gespeeld, 5 gescoord en 4 assists. Echt bizar, maar op 81 chem speelt mijn team zoveel fijner dan mijn 100chem team met veel , op papier betere, spelers..
Nog steeds geen store 😕
Ja keek ook al netpeeweeherman schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 06:30:
Nog steeds geen store 😕
Schandalig dit
Zoiets ging er mis:
https://www.reddit.com/r/...0_free_world_cup_premium/
Helaas gebeurde dat niet bij mij
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 30-05-2018 06:59 ]
misschien kijk ik verkeerd in de WC mode, maar kan je echt maar 1 squad maken? Kan namelijk zowel een zuid amerikaans als europees team maken geen zin om steeds speler te gaan switchen.
Mis de functie van meerdere selecties.
Grappig is wel wilde een europees team maar na het openen van packs 180k kreeg ik zoveel zuid amerikanen
Kreeg, FIlipe Luis, Marcelo, Thiago, Godin, Alves, Marquinhos. Mijn verdediging staat 
Probeer nog een hybrid met europa te maken gezien ik Thiago, Lukaku,Isco, Martial heb en Icon Deco
Mis de functie van meerdere selecties.
Grappig is wel wilde een europees team maar na het openen van packs 180k kreeg ik zoveel zuid amerikanen
Probeer nog een hybrid met europa te maken gezien ik Thiago, Lukaku,Isco, Martial heb en Icon Deco
Helaas geen Squad-management, maar 1 Squad.FidoDido schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:09:
misschien kijk ik verkeerd in de WC mode, maar kan je echt maar 1 squad maken? Kan namelijk zowel een zuid amerikaans als europees team maken geen zin om steeds speler te gaan switchen.
Ffs EA ik kan nog steeds de Store niet op PC...is toch belachelijk? Moet je straks opletten: de packweight is straks weer standaard EA en krijg ik bijna niks. Kon gisteravond ook niet spelen, aangezien ik al vrolijk een paar SBC's had ingevuld en nu dus niet genoeg spelers heb. Briljant!
Spelen was toch kansloos met je startersquad tegen gasten die in de middag al toe hadden geslagen.Fraaank schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:38:
[...]
Kon gisteravond ook niet spelen, aangezien ik al vrolijk een paar SBC's had ingevuld en nu dus niet genoeg spelers heb. Briljant!
Vond het trouwens ook erg stroperig, maar kan ook aan de brakke spelers ligggen...
Heb zelf tots Gomis maar binnen geharkt.
Had zelf veel waardevolle spelers verkocht om packs te kunnen kopen, maar als 250k al genoeg is voor en leuk team koop ik maar snel weer wat tots in
Toch maar voor deels hybride gegaan ook in WC
team is nu (4-1-2-1-2)
Canvani- Jesus (Henry loan in game)
Gomez-Paulinho-Fernandinho-Cuadrado (Salah in game)
Guerrero-Pepe-Blanc-Dani Alves
Mandana
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/1782
Linksachter is nog een probleem. Nog geen goede speler daarvoor gekregen, Maar door nu hybride te spelen kan er makkelijker ingepast worden.
team is nu (4-1-2-1-2)
Canvani- Jesus (Henry loan in game)
Gomez-Paulinho-Fernandinho-Cuadrado (Salah in game)
Guerrero-Pepe-Blanc-Dani Alves
Mandana
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/1782
Linksachter is nog een probleem. Nog geen goede speler daarvoor gekregen, Maar door nu hybride te spelen kan er makkelijker ingepast worden.
En nog irritanter is dat je niet snel kunt zien welke je dubbel hebt. Dus bij het invullen van de SBC moet je eerst even wat screenshots/foto's van je pile-up maken...hoe irritant is datFraaank schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:38:
[...]
Helaas geen Squad-management, maar 1 Squad.
Ffs EA ik kan nog steeds de Store niet op PC...is toch belachelijk? Moet je straks opletten: de packweight is straks weer standaard EA en krijg ik bijna niks. Kon gisteravond ook niet spelen, aangezien ik al vrolijk een paar SBC's had ingevuld en nu dus niet genoeg spelers heb. Briljant!
[ Voor 51% gewijzigd door bvbal79 op 30-05-2018 08:23 ]
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/1783
kom tot deze hybrid, moet bepaalde goede kaarten op de bank zetten zoals boateng en thiago. Aangezien ik toch alleen offline speel 4-1-2-1-2 wide gekozen enige manier om de chemistry zo hoog te krijgen.
Twijfel alleen welke keeper beter is romero of rulli, mijn defense en met name de backs zit het wel goed dacht ik zo
alleen nu nog 3kcoins over haha, mis bepaalde chem kaarten zoals ancor en hawk maar kan er niet veel kopen vanavond eindelijk maar is spelen
kom tot deze hybrid, moet bepaalde goede kaarten op de bank zetten zoals boateng en thiago. Aangezien ik toch alleen offline speel 4-1-2-1-2 wide gekozen enige manier om de chemistry zo hoog te krijgen.
Twijfel alleen welke keeper beter is romero of rulli, mijn defense en met name de backs zit het wel goed dacht ik zo
alleen nu nog 3kcoins over haha, mis bepaalde chem kaarten zoals ancor en hawk maar kan er niet veel kopen vanavond eindelijk maar is spelen
[ Voor 16% gewijzigd door FidoDido op 30-05-2018 08:23 ]
https://www.futbin.com/18/world-cup-builder/view/1802
Nu toch al een erg lekker team, alleen het middenveld mist nog iets qua snelheid.
Dybala is echt een fijne speler(:
Nu toch al een erg lekker team, alleen het middenveld mist nog iets qua snelheid.
Dybala is echt een fijne speler(:
Mijn packluck is degelijk! Gisteravond 98 Pele in de WC.
Vanochtend TOTS Koulibaly uit de MM
Vanochtend TOTS Koulibaly uit de MM
Hoezo schandalig? Wij zijn maar de PC-community van FIFA. Je weet wel: degene die zich ook niet kunnen plaatsen voor toernooien e.d.Shreddaaa schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:04:
Store nog steeds plat op PC. Schandalig..
Verwijderd
Ik denk dat iedereen redelijk snel weer richting FUT trekt.. het gaat toch sneller vervelen als gedacht zeker als je zo snel een goed team hebt.. alleen met deze prijzen heeft iedereen zo een full icon team😅
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs