Ja want die linkt zo lekker met z'n andere spelers...Harribo schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:37:
Volgens mij is er wel een betere spits daar te krijgen dan Morata? Al is het if Wilson
Morata ook niet echt dus dan eerst maar een betere spits.Gurbuh schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:00:
[...]
Ja want die linkt zo lekker met z'n andere spelers...
Chem zou ik inderdaad meer aan doen
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 28-05-2018 09:10 ]
Verwijderd
Kijk je wel goed? Morata staat gewoon op 10 chemHarribo schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:09:
[...]
Morata ook niet echt dus dan eerst maar een betere spits.
Chem zou ik inderdaad meer aan doen
Je zou Kante en de Bruyne kunnen wisselen en dan Aguero in de spits? Op het eerste oog lijkt iedereen full chem maar heb het nog niet getest.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:23:
[...]
Kijk je wel goed? Morata staat gewoon op 10 chem
Nee hoor. Sandro op 8 chem is prima
Iets misgegaan met quoten. Doelde erop dat Morata gewoon 10 chem heeft.Vissert schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:42:
[...]
Nee hoor. Sandro op 8 chem is primaMaar zoals ik hierboven zei: Aguero ipv Morata is wel stap vooruit.
Ik ben wel zo verschrikkelijk klaar met een deel van FIFA Community. Probeer net weer eens de DKT zoals iedere week. 1e pot, mooie pot gespeeld, gelijk opgaand, ik maak mn kansen beter af dus ik win uiteindelijk met 4-2.
2e pot, tegenstander komt in beeld.... Alles blauw! TOTS, TOTY en Icons. Geen enkele IF of normale speler.
Had onder andere Ronaldinho prime, Ronaldo Prime, Neymar TOTS etc.
Tegenstander was non-stop aan t skillen, en provoceren. Dan valt ook nog eens de scripting zijn kant op en sta je na 50 min met 4-0 achter, na echt volslagen idiote goals. Heb zelf maar RQ gedaan, krijg ik vervolgens een berichtje. Vrij vertaald naar het NL: "Ik had de DKT al 2x gehaald vandaag, jij haalt 'm nooit."
Die mensen mogen ze van mij hun hele team ontbinden en paar weekjes bannen. Bah!
2e pot, tegenstander komt in beeld.... Alles blauw! TOTS, TOTY en Icons. Geen enkele IF of normale speler.
Tegenstander was non-stop aan t skillen, en provoceren. Dan valt ook nog eens de scripting zijn kant op en sta je na 50 min met 4-0 achter, na echt volslagen idiote goals. Heb zelf maar RQ gedaan, krijg ik vervolgens een berichtje. Vrij vertaald naar het NL: "Ik had de DKT al 2x gehaald vandaag, jij haalt 'm nooit."
Die mensen mogen ze van mij hun hele team ontbinden en paar weekjes bannen. Bah!
hebben jullie nu de gehele dag twitch aan ivm beloningen? wat kun je krijgen zoal?
Prime Kluivert, Birthday van Persie of vooral helemaal niks.harrybeuker schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:15:
hebben jullie nu de gehele dag twitch aan ivm beloningen? wat kun je krijgen zoal?
Chu-boi's Fifa tips - "If you have some spare coins, buy Prime R9".....harrybeuker schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:15:
Kan beter een youtube playlist opzetten dan dit gezever
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
waarom schreeuwt iedereen drop op die channel?
Ik loop inmiddels over van TOTS keepers.. Na Courtois, De Gea en Pope gisteren Handanovic uit de TOTS SBC gehaald
Glik en Torreira uit de SBC hier... Gaan morgenavond er weer in. Thauvin TOTS gekocht voor 190K. Geweldige speler. Heb een heerlijke aanval nu met Mbappe OTW en Lemar TOTS. Nu hopen dat ik morgen iets nuttigs pack! (Lees: een braziliaanse middenvelder of een verdediger van formaat.
Je kunt de DKT maar 1x halen...of is er wat veranderd?Shreddaaa schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:15:
Ik ben wel zo verschrikkelijk klaar met een deel van FIFA Community. Probeer net weer eens de DKT zoals iedere week. 1e pot, mooie pot gespeeld, gelijk opgaand, ik maak mn kansen beter af dus ik win uiteindelijk met 4-2.
Misschien meerdere accounts of gestopt in de finale. Maar je hebt idd gelijk, kan maar 1xFraaank schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:46:
[...]
Je kunt de DKT maar 1x halen...of is er wat veranderd?
Hij heeft zijn eerste goals als sub inmiddels gemaakt, hij maakt echt belachelijke runsShreddaaa schreef op maandag 28 mei 2018 @ 00:05:
[...]
Jaloers! Lijkt me samen met Dybala en Savic en Benatia de beste die je kan krijgen. Vind zijn IF al heel moeilijk te verdedigen..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oh ok niet gezien.. Vreemd. Hij heeft hem inmiddels vervangenVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:23:
[...]
Kijk je wel goed? Morata staat gewoon op 10 chem
Is niet vreemd maar ok.
Ik heb die stream wat aangehad vandaag, geen minuut van gezien en nu een Ultimate Pack in mn account. Thx EA
Gratis SBC voer:
Ik heb die stream wat aangehad vandaag, geen minuut van gezien en nu een Ultimate Pack in mn account. Thx EA
Gratis SBC voer:

[ Voor 20% gewijzigd door Gurbuh op 28-05-2018 20:58 ]
lol open 2 packs en krijg 2 tots eruit. Helaas niets waard Glik en Toko-Ekambi maar kan ik goed gebruiken voor de tots ultimate
Vreemd. Valt me op dat de BPL TOTS weer in waarde gaan stijgen. Dacht vanochtend Eriksen wel voor onder de 300K te scoren is hij nu opeens weer 350k.
Fabinho naar Liverpool. Word weer wat makkelijker linken volgend jaar,
Allan als CDM bevalt me toch slecht naast Petit.
Ook een Ultimate pakket gehad van EA. Geen seconde gekeken , maar toch grappig.
IF Larin MoTM Rebic en MoTM Amilton gekregen. (heb er helemaal niet aan , maarja)
IF Larin MoTM Rebic en MoTM Amilton gekregen. (heb er helemaal niet aan , maarja)
[ Voor 40% gewijzigd door 038Zwolle op 28-05-2018 23:41 ]
Heb alle SBC/DKT rewards in de Vieira SBC gestopt, die doet het prima naast Petit038Zwolle schreef op maandag 28 mei 2018 @ 23:21:
Fabinho naar Liverpool. Word weer wat makkelijker linken volgend jaar,
Wel gekeken naar twitch, brrrr, wat een slap *** tussen de wedstrijden door, vind dat ze me ook wel een paar packs schuldig zijn

Gisteren net TOTS Aguero gehaaldBossie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 00:01:
[...]
Heb alle SBC/DKT rewards in de Vieira SBC gestopt, die doet het prima naast Petit
Wel gekeken naar twitch, brrrr, wat een slap *** tussen de wedstrijden door, vind dat ze me ook wel een paar packs schuldig zijn
Fabinho speelde voor mij tot nu toe als beste CDM dus denk da tik hem weer terug haal.
https://www.futbin.com//18/squad/5389524 Moet het maar doen totdat ik coins heb voor Vieira (Gullit) etc.
Wellicht Rijkaard Tussendoor oppikken. Beviel ook erg goed
[ Voor 14% gewijzigd door 038Zwolle op 29-05-2018 00:21 ]
Hier een kleine 2 uur de stream aan gehad. Niks gekregen helaas -,-
Cons:::BB4E
Voor de mensen die een OP TOTS zoeken voor weinig coins is Luis Alberto een aanrader. Als CAM is ie fenomenaal. Enkel zn stamina is kut maar kan op stay forward on defense prima een wedstrijd doorkomen.
Daarom zeg ik vrij vertaald. Hij bedoelt denk ik dat ie zn Weekend League Access al heeft (promotie naar divisie 1 of minimaal silver bij vorige WL).Fraaank schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:46:
[...]
Je kunt de DKT maar 1x halen...of is er wat veranderd?
Ik werd gisteren nog verrot gescholden door iemand die boos was dat ik een RQ deed. STond 1-0 achter maar had 2 (belachelijke ) rode kaarten,. Hij zou toch de win krijgen dus snapte zijn frustratie nietShreddaaa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 00:35:
[...]
Daarom zeg ik vrij vertaald. Hij bedoelt denk ik dat ie zn Weekend League Access al heeft (promotie naar divisie 1 of minimaal silver bij vorige WL).

Gisterenavond op YouTube nog wat wc mode filmpjes gekeken en als een beetje coins hebt dan kun vrij snel een aardig team bij elkaar hebben. Om te beginnen krijg een starter team. Een van youtubers had Pogba o.a. verder zijn er de sbc met drie icon sbc. Een makkelijke met maar een rating van 81, een leen icon en een met rating 84 die herhaalbaar is als ik het goed zag. Er zijn ook sbc voor ieder continent ook herhaalbaar. En een duplicate pile, 100 groot, dus genoeg mogelijkheden om je dubbele kwijt te kunnen.
Krijg je ook weer na elk gespeelde game een kaart? De bedoeling is iig duidelijk of veel geld uitgeven voor FP (krijgt ook een pack met je normale account) Of heeel veel spelen en alles bij elkaar grinden.homernt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 07:02:
Gisterenavond op YouTube nog wat wc mode filmpjes gekeken en als een beetje coins hebt dan kun vrij snel een aardig team bij elkaar hebben. Om te beginnen krijg een starter team. Een van youtubers had Pogba o.a. verder zijn er de sbc met drie icon sbc. Een makkelijke met maar een rating van 81, een leen icon en een met rating 84 die herhaalbaar is als ik het goed zag. Er zijn ook sbc voor ieder continent ook herhaalbaar. En een duplicate pile, 100 groot, dus genoeg mogelijkheden om je dubbele kwijt te kunnen.
Ik ga het wel proberen, maar weet niet hoe leuk het gaat worden.
Je krijgt een pakje terug in Fut of je ook speler krijgt na elke wedstrijd durf ik niet met zekerheid te zeggen. Er zijn nog niet zoveel gameplay beelden.038Zwolle schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:05:
[...]
Krijg je ook weer na elk gespeelde game een kaart? De bedoeling is iig duidelijk of veel geld uitgeven voor FP (krijgt ook een pack met je normale account) Of heeel veel spelen en alles bij elkaar grinden.
Ik ga het wel proberen, maar weet niet hoe leuk het gaat worden.
Ah ja dat wist ik. Maar in Fifa 14 kreeg je ook een speler na de wedstrijd. Was wel een leuke toevoeginghomernt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:14:
[...]
Je krijgt een pakje terug in Fut of je ook speler krijgt na elke wedstrijd durf ik niet met zekerheid te zeggen. Er zijn nog niet zoveel gameplay beelden.
Wat is de beste tijd om een tots team te halen? Prijzen dalen nu al flink en ga dus binnenkort ff toe slaan..
Prijzen zijn nu al schandalig. Vandaag zullen ze denk ik het goedkoopst zijn door de SBC vanavond en mensen die paniek verkopen doen. Mensen die in de SBC iets leuks krijgen zullen hun gekochte spelers verkopen Ook gaan mensen die gehyped zijn door de world cup vandaag waarschijnlijk spelers verkopen.Razz89 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:41:
Wat is de beste tijd om een tots team te halen? Prijzen dalen nu al flink en ga dus binnenkort ff toe slaan..
Goed in de gaten houden vandaag dus. Desnoods in Futbin spelers opzoeken en om het uur ff verversen als het mogelijk is. Ikzelf heb echt heel veel coins verloren, maar daarintegen ook een paar leuke untradeables erbij
Prijzen zijn bizar, zondag De Gea + Ramos gehaald voor de prijs van De Gea een week terugRazz89 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:41:
Had eerst Thiago Silva gekocht ivm zijn hoge agi/balance maar Gea/Ramos waren samen 75k goedkoper.
Volgens mij heb je geen chat functie op de pc, wel zo rustig.038Zwolle schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 00:43:
[...]
Ik werd gisteren nog verrot gescholden door iemand die boos was dat ik een RQ deed. STond 1-0 achter maar had 2 (belachelijke ) rode kaarten,. Hij zou toch de win krijgen dus snapte zijn frustratie niet
Zit nog te denken wat een goed moment is om te verkopen en kopen.
Denk nu niet verkopen maar kopen.
Maar ja moet ook wat verkopen om te kunnen kopen.
Heb Matic verkocht voor 149k. Daar hou ik het maar ff bij.
Wilde Mhkytarian if verkopen, zag dat ik er zelf 250k destijds voor had betaald. Nu niet te slijten voor 45k...😐
De prijzen zullen met de WC mode(wat een naam als dat op z'n Nederlands uitspreekt) nog wat verder zakken. Van wat ik heb begrepen komt de WC mode 12:00 UK time uit dus 13:00 Nederlandse tijd. Hoe dan ook ik kan pas vanavond los ben gelukkig morgen vrij. Waarschijnlijk alleen pakjes optrekken vanavond.
Denk dat de meeste vanavond alleen maar pakketjes openen haha. Heb nu 180k kan ik al redelijk wat pakketjes van openen
eerst keer dat ik WC mode speel dus ben benieuwd
Ik heb bijna 600k zeg maar 80 7,5k pakjes. Maar als ik na 30 á 50 pakjes al de spelers die ik wil dan stop ik gewoon of doorgaan en de icon sbc blijven spammen. Ik zie wel het mag allemaal op. En dan nog 80 pakjes FUT terug.
YouTube: FIFA 18 WORLD CUP ULTIMATE TEAM SECRETS REVEALED - ALL INFO YOU NEED...homernt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:06:
Ik heb bijna 600k zeg maar 80 7,5k pakjes. Maar als ik na 30 á 50 pakjes al de spelers die ik wil dan stop ik gewoon of doorgaan en de icon sbc blijven spammen. Ik zie wel het mag allemaal op. En dan nog 80 pakjes FUT terug.
zag deze video dat je maar ruimte heb voor max 100 spelers en aangezien je ook SBC's misschien de load verdelen
Werkt de webapp straks ook voor wc?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nee deze is niet beschikbaar via webapppeeweeherman schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:37:
Hetzelfde, ik speel FUT sinds 2015FidoDido schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:56:
Denk dat de meeste vanavond alleen maar pakketjes openen haha. Heb nu 180k kan ik al redelijk wat pakketjes van openeneerst keer dat ik WC mode speel dus ben benieuwd
Moet echter wel wachten tot vrijdag helaas.
WC-mode uit FIFA14 was voor mij echt geweldig! Hoop echt dat ze het niet verkloten bij EA.Bossie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:49:
[...]
Hetzelfde, ik speel FUT sinds 2015
Moet echter wel wachten tot vrijdag helaas.
Geen idee. Ik heb er niks over gehoord of gelezen. Zou wel leuk zijn als de sbc op de mobiele app zou kunnen doen. Ik denk van niet er is geen markt en ik schat zo in dat het toch wel een extra investering is, lees kosten, die EA niet gaat maken als het niet nodig is. Kudos aan EA als het wel doen.peeweeherman schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:37:
Ze hebben in ieder geval wel een reeks met nieuwe game faces toegevoegd:
https://www.reddit.com/r/...s_for_the_world_cup_mode/
YouTube: BRAND NEW WORLD CUP PLAYER FACES! | FIFA 18 WORLD CUP
https://www.reddit.com/r/...s_for_the_world_cup_mode/
YouTube: BRAND NEW WORLD CUP PLAYER FACES! | FIFA 18 WORLD CUP
Hoe kun je op de ps een updaten forseren?
Volgens de store is de update er en ingame krijg ik een popup, maar ik kan de update niet downloaden
Volgens de store is de update er en ingame krijg ik een popup, maar ik kan de update niet downloaden
Hier hetzelfdejongf7 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:08:
Hoe kun je op de ps een updaten forseren?
psn: taker-mart
in FIFA kwam wel de melding dat het uit is
psn: taker-mart
Ik lees op Twitter dat de starter squads echt belachelijk goed zijn.
Ik ben wel benieuwd naar hoe jullie starter packs gaan zijn
Ik kan pas als ik thuis ben downloaden en spelen. De app doet het niet om mijn packs te checken
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hier Aguero in starter pack!Vissert schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:33:
Ik lees op Twitter dat de starter squads echt belachelijk goed zijn.
[ Voor 92% gewijzigd door shoombak op 29-05-2018 14:13 ]
Cavani en Jesus in de spits. Verder nog Costa en Fernandinho. Hier kunnen we wat mee😀perpixel schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:34:
Ik ben wel benieuwd naar hoe jullie starter packs gaan zijn
20 packs geopend. Gekozen voor Zuid Amerika zodat ik de spelers uit Europa in de SBC kan stoppen. Nu een redelijk team om mee te starten.
[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 29-05-2018 14:25 ]
Ik had Thiago Silva in een pakketje, gaat waarschijnlijk Zuid Amerikaans team worden met hem en Aguero!
Ik had mazzel helft was Zuid Amerikaanse vlaggen bij openen. O.a. Otamendi en Caudrado erin. Helaas nog geen goede keeper..gaizka schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:26:
Ik had Thiago Silva in een pakketje, gaat waarschijnlijk Zuid Amerikaans team worden met hem en Aguero!
In mijn staterspack zat Aguëro, dus het wordt een zuid amerikaans skill team. Nu nog uitzoeken hoe ik spelers krijg, zag er snel staan dat je potjes moet spelen dan. Gelukkig heb ik daar geen tijd voor
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik had nog centjes over van de gewone FUT. voor 150K open gemaakt. Rest zien we wel. Misschien toch 20 euro aan FIFA points later besteden,. Eerst kijken naar de SBCs vanavond. De eerste icon stelde niks voor als ik zo snel las.Leoon. schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:29:
In mijn staterspack zat Aguëro, dus het wordt een zuid amerikaans skill team. Nu nog uitzoeken hoe ik spelers krijg, zag er snel staan dat je potjes moet spelen dan. Gelukkig heb ik daar geen tijd voor
Mwoah, wil hier niet echt grof geld tegen aan gooien (überhaupt niet, nog nooit gedaan ook).bvbal79 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:32:
[...]
Ik had nog centjes over van de gewone FUT. voor 150K open gemaakt. Rest zien we wel. Misschien toch 20 euro aan FIFA points later besteden,. Eerst kijken naar de SBCs vanavond. De eerste icon stelde niks voor als ik zo snel las.
Heb nu net mijn 'ultimate team' binnen met TOTS Courtois, TOTS Sané, Rijkaard als CB, TOTS Sterling als laatste toevoegingen in m'n team. Met nog 350k over dacht ik even dit uit te geven in de worldcup modus, maar zo werkt dat niet dus.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als ik dit zo lees hoef ik geen 2.5M aan packs aan te schaffen, toch maar weer wat tots kopen vanavond
Haal net Icon Hernandez uit gratis SBC pakketje, lekker hoor!!!
Worden er in wc nog leuke packs aangeboden, of alleen premium goud? Iemand al leuke spelers uit de “gratis” fut packs gehaald, of zijn dit alleen thin packs?
En zojuist Icon SBC afgerond: Sir Bobby Moore! Toevallig vorige week een mooie documentaire over hem gezien, aanvoerder van het Engelse elftal dat wereldkampioen werd in '66, goede speler!gaizka schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:03:
Ik heb als loan icon Pelé gekregen en van die icon SBC helaas Yashin.
Verder nog Marcelo linksback, Miranda centraal en Douglas Costa en Lozano. rest is niet noemenswaardig.
Verder nog Marcelo linksback, Miranda centraal en Douglas Costa en Lozano. rest is niet noemenswaardig.
Heb in gewone FUT met Yashin op goal gespeeld, was voor mij een geweldenaar. Hij was alleen toendertijd 500-600k, dus zonde van de coins.Shreddaaa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:30:
Ik heb als loan icon Pelé gekregen en van die icon SBC helaas Yashin.
Nee WC mode is niet supported voor de webapp zowel de via de website als de applicaties voor mobiel. In de video die ik eerder had gepost stond zag ik dat voorbij komen namelijk.homernt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:54:
[...]
Geen idee. Ik heb er niks over gehoord of gelezen. Zou wel leuk zijn als de sbc op de mobiele app zou kunnen doen. Ik denk van niet er is geen markt en ik schat zo in dat het toch wel een extra investering is, lees kosten, die EA niet gaat maken als het niet nodig is. Kudos aan EA als het wel doen.
En als ik nu in de webapp kijk zie ik ook idd niets.
Mag ik ook op hopen. Mijn favoriete speler in FUT dit jaar, samen met Overmars. Die man is een slangenmens en kan behoorlijk lekker afmaken.gaizka schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:03:
125k pakje gekregen door naar de stream te kijken. Sane 84 en cahill en nog meer bagger
Ben volgende week vrij van werk, wat al een tijdje geleden was geplanned, maar dit is wel een leuk extraatjeFraaank schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:50:
[...]
WC-mode uit FIFA14 was voor mij echt geweldig! Hoop echt dat ze het niet verkloten bij EA.
Wauw, de hele markt zakt in elkaar nu. RIP Ultimate Team
Ik zag het. Ik was te traag bij tikken van reactie. Hoe dan ook ik ben eerder op huis aan van wegen naderend omweer. Kan ik mooi eerder los.FidoDido schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:40:
[...]
Nee WC mode is niet supported voor de webapp zowel de via de website als de applicaties voor mobiel. In de video die ik eerder had gepost stond zag ik dat voorbij komen namelijk.
En als ik nu in de webapp kijk zie ik ook idd niets.
Ja, is weinig meer van over op deze manier. TOTS players krijg je nu al vanaf 20kWSL036 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:13:
Wauw, de hele markt zakt in elkaar nu. RIP Ultimate Team

Alleen niet die ik willaviolette schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:47:
[...]
Ja, is weinig meer van over op deze manier. TOTS players krijg je nu al vanaf 20k
Winkel is nu al niet beschikbaar.. begint goed met de wc mode
Mijn eerste indrukken zijn goed, op het daadwerkelijk spelen van potjes na.
Je kan alleen online tournament of offline tournament doen (draft reken ik niet mee). Van de offline modus weet ik t niveau van de tegenstanders niet maar ik vermoed legendarisch. Door t gebrek aan chem wat je zelf hebt, en de full chem die je tegen krijgt is t heel moeilijk spelen.
Ook merk je sterk t gemis van chem stijl kaarten. De meeste van ons zullen t grootste deel van de echt belangrijke al gebruikt hebben in de normale modus.
Je kan alleen online tournament of offline tournament doen (draft reken ik niet mee). Van de offline modus weet ik t niveau van de tegenstanders niet maar ik vermoed legendarisch. Door t gebrek aan chem wat je zelf hebt, en de full chem die je tegen krijgt is t heel moeilijk spelen.
Ook merk je sterk t gemis van chem stijl kaarten. De meeste van ons zullen t grootste deel van de echt belangrijke al gebruikt hebben in de normale modus.
beginnerShreddaaa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:18:
[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 29-05-2018 18:41 ]
Oei markt is idd ingezakt..blij dat ik gisteren nog wat spelers verkocht heb.
Heb ook nog 150 spelers ingekocht voor de sbc van vanavond. Als het weer zo goed loopt als zondag kan ij wel weer wat spelers halen.
Heb ook nog 150 spelers ingekocht voor de sbc van vanavond. Als het weer zo goed loopt als zondag kan ij wel weer wat spelers halen.
Zelfde hier inderdaad..Delano1992 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:02:
Winkel is nu al niet beschikbaar.. begint goed met de wc mode
Beste in m'n starter pack waren Sommer en Vasquez
Fijn idd eindelijk beginnen store down... starter pack boateng en isco
opzich wel blij mee
lees net iets over een bug dat sommige met 100 packs begonnen
https://www.reddit.com/r/...down_for_anyone_else_ps4/
typisch een ea game...
typisch een ea game...
[ Voor 48% gewijzigd door FidoDido op 29-05-2018 18:04 ]
Grappig joh. Als je niet normaal kan antwoorden, doe t dan ook niet.
zitten gewoon chem stylen kaarten in de packs. Maar kun je dus die van de normale ook gebruiken...wist niet dat daar cross over was.Shreddaaa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:18:
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 29-05-2018 18:18 ]
Cuadrado, icardi en roddrigo als beste spelers.
Had gelijk wel een moment dat ik er alweer klaar mee was. Kies een land dat je steunt....... die heb ik niet?!?!? Je kan wel met icons spelen en hybrides maken maar niet je eigen land supporten. Ah well...
Winkel is niet beschikbaar helaas dus kan geen packs openen die je krijgt. Wilde ook een paar coins spenderen aan packs maar dat is ook niet dus.
Had gelijk wel een moment dat ik er alweer klaar mee was. Kies een land dat je steunt....... die heb ik niet?!?!? Je kan wel met icons spelen en hybrides maken maar niet je eigen land supporten. Ah well...
Winkel is niet beschikbaar helaas dus kan geen packs openen die je krijgt. Wilde ook een paar coins spenderen aan packs maar dat is ook niet dus.
sorry bedoelde offline is beginner niveauShreddaaa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:59:
[...]
Grappig joh. Als je niet normaal kan antwoorden, doe t dan ook niet.
iig bij mij
Bij mij is t legendarisch of ultimate. Zeker geen beginner. Lijkt me ook niet dat je dat kan zien of instellen?cubert20 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:36:
[...]
sorry bedoelde offline is beginner niveau
iig bij mij
Jawel..hij kiest een standaard keuze op basis van team rating. Maar bij instellingen( wijzigingen invoeren) voor je start kun je het aanpassen.Shreddaaa schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:37:
[...]
Bij mij is t legendarisch of ultimate. Zeker geen beginner. Lijkt me ook niet dat je dat kan zien of instellen?
Ik zit naar die SBC te kijken..maar hoe krijg je je spelers op een hogere chem daar. Ik doe heel Europa team maar chem hangt dan op 88. ook groene lijntjes helpen niet...
[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 29-05-2018 18:41 ]
Jup. Zijn veel verhalen van mensen die dat hadden. Vandaar dat de winkel nu dicht is denk ik.... speelde net al tegen iemand met Lewandowski, Ronaldo, martial. Sterling, de Gea, Maradonna, etc.. in een team. Joe.. gelukkig was het echt een noob Haha!FidoDido schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:53:
Fijn idd eindelijk beginnen store down... starter pack boateng en iscoopzich wel blij mee
typisch een ea game...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hier alleen de Gea als fatsoenlijke speler, maar zelfs die wordt weggeblazen door gasten met Pogba's, Salah's etc...
toch maar kijken hoe mijn Europa team eruit ziet dan...heel wat 84+ daar gepackedpeeweeherman schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:42:
hier alleen de Gea als fatsoenlijke speler, maar zelfs die wordt weggeblazen door gasten met Pogba's, Salah's etc...
Had Mbappe en Griezmann uit de pakketjes. Wel lekker om mee te starten. Bakayoko en Mendy zaten al in het team en ik kreeg ook nog Laporte uit een pakketje. Lekker Frans georiënteerd team tot nu toe.
Korte vraag over het XBox event. Ik zit dat nu een tijdje te kijken om tips op te doen voor mijzelf.
Wat me mewt name opvalt is dat die spelers de bal zo dichtbij zich kunnen houden en veel beter aannemen.
Ligt dat echt puur aan de spelers of spelen die pro's ook nog eens met andere settings?
Wat me mewt name opvalt is dat die spelers de bal zo dichtbij zich kunnen houden en veel beter aannemen.
Ligt dat echt puur aan de spelers of spelen die pro's ook nog eens met andere settings?
Ze rennen vrijwel niet, waarschijnlijk icm met goede first touchDeBers schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:49:
Korte vraag over het XBox event. Ik zit dat nu een tijdje te kijken om tips op te doen voor mijzelf.
De markt is erg raar. Vanmiddag TOTS Eriksen voor 199k gekocht, nu gaat hij weer weg voor bijna 300k
Als ik de figuren kijk kun je best rond 12-14h je spelers kopen en vervolgens in de avond te verkopen
100k winst gemaakt
Als ik de figuren kijk kun je best rond 12-14h je spelers kopen en vervolgens in de avond te verkopen
[ Voor 39% gewijzigd door bvbal79 op 29-05-2018 19:02 ]
Had jij ook zoveel pakketjes gekregen of gewoon veel geld uitgegeven?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:10:
Icon pele, icon blanc, Suarez, Messi, aguero en nog meer andere toppers gepackt!
Als iedereen dit krijgt ben ik iig snel klaar met de WC mode. Zeker aangezien Nederland niet meespeelt
Kan zelfs de TOTS Sbc pakketjes niet openen.... EA is weer lekker bezig

[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 29-05-2018 19:14 ]
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs