Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
kevinn schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:21:
Komt van reddit af maar de Calcio A en Ligue 1 TOTS spelers;

TOTS Calcio A
Starting XI
Samir Handanovic
Medhi Benatia
Kalidou Koulibaly
Milan Skriniar
Allan
Miralem Pjanic
Sergej Milinkovic-Savic
Lorenzo Insigne
Ciro Immobile
Mauro Icardi
Paulo Dybala

Bench & Reserves
Gonzalo Higuain
Andrea Masiello
Dries Mertens
Radja Nainggolan
Aleksandar Kolarov
Douglas Costa
Stefan de Vrij
Luis Alberto
Josip Ilicic
Alisson
Lucas Torreira
Federico Chiesa

24th Player (DKT)
Fabio Quagliarella

TOTS Ligue 1
Starting XI
Benjamin Lecomte
Marquinhos
Kamil Glik
Presnel Kimpembe
Karl Toko-Ekambi
Luis Gustavo
Florian Thauvin
Nabil Fekir
Neymar Jr.
Memphis Depay
Edinson Cavani

Bench & Reserves
Mathieu Debuchy
Thiago Silva
Houssem Aouar
Radamel Falcao
Adil Rami
Jerome Roussillon
Anthony Lopes
Marco Verratti
Rony Lopes
Mariano
Adrien Rabiot
Kylian Mbappe

24th Player (DKT)
Marcelo
En de laatste batch van ROTW ook al bekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32

Oekol

waka waka hey hey

Op dit moment dit team:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/AsBe7/4529de6062.png

Prime Gullit sinds gisteren, heb z'n 90 voro 1.5 mln verkocht en de sbc kunnen afronden voor ongeveer 1.1mln. Heb nu nog ongeveer 1 miljoen over aan cash. Zit te denken aan TOTS sterling op de flanken en dan eventueel Kolasinac vervangen voor iemand (icon eventueel?). Iemand idee wat verder aan te passen? Mane kan ook op de schopstoel als er betere vervanging is (2e icon henry?).

Son, KDB, Gullit, Otamendi & Davies zijn untradable. De rest kan ik wel vervangen.

Wat voor chemistry zou ik Gullit geven? Hawk, Hunter? :+ of toch iets heel anders?

edit:

Misschien Mané vervangen voor Sané (alleen maar 3* foot 'n skill), of Hazard 95 :D. Aan de rechter kant stuk minder keuze die betaalbaar zijn met het budget wat ik nog heb. Denk dat ik gewoon sterling daar moet proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 25-05-2018 10:15 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:10:
Op dit moment dit team:

[afbeelding]

Prime Gullit sinds gisteren, heb z'n 90 voro 1.5 mln verkocht en de sbc kunnen afronden voor ongeveer 1.1mln. Heb nu nog ongeveer 1 miljoen over aan cash. Zit te denken aan TOTS sterling op de flanken en dan eventueel Kolasinac vervangen voor iemand (icon eventueel?). Iemand idee wat verder aan te passen? Mane kan ook op de schopstoel als er betere vervanging is (2e icon henry?).

Son, KDB, Gullit, Otamendi & Davies zijn untradable. De rest kan ik wel vervangen.

Wat voor chemistry zou ik Gullit geven? Hawk, Hunter? :+ of toch iets heel anders?

edit:

Misschien Mané vervangen voor Sané (alleen maar 3* foot 'n skill), of Hazard 95 :D. Aan de rechter kant stuk minder keuze die betaalbaar zijn met het budget wat ik nog heb. Denk dat ik gewoon sterling daar moet proberen.
Mijn prime Gullit heeft hawk als CM (al speelde ik hem in het begin als CAM).
Hawk vind ik wel prettig voor de strenght en agressie boost die hij krijgt. Beetje snelheid erbij is altijd prettig en schieten kan ook nooit kwaad :P

Ik zou als eerste upgrade kijken naar Kolasinac. TOTS Azpi zou de beste keuze zijn. Als Icon is Rijkaard 88 niet verkeerd.
Ik blijf op mijn 4,6mln coins zitten en kijken wat volgende week gaat gebeuren.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
kevinn schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:21:
Komt van reddit af maar de Calcio A en Ligue 1 TOTS spelers;

TOTS Calcio A
Starting XI
Samir Handanovic
Medhi Benatia
Kalidou Koulibaly
Milan Skriniar
Allan
Miralem Pjanic
Sergej Milinkovic-Savic
Lorenzo Insigne
Ciro Immobile
Mauro Icardi
Paulo Dybala

Bench & Reserves
Gonzalo Higuain
Andrea Masiello
Dries Mertens
Radja Nainggolan
Aleksandar Kolarov
Douglas Costa
Stefan de Vrij
Luis Alberto
Josip Ilicic
Alisson
Lucas Torreira
Federico Chiesa

24th Player (DKT)
Fabio Quagliarella

TOTS Ligue 1
Starting XI
Benjamin Lecomte
Marquinhos
Kamil Glik
Presnel Kimpembe
Karl Toko-Ekambi
Luis Gustavo
Florian Thauvin
Nabil Fekir
Neymar Jr.
Memphis Depay
Edinson Cavani

Bench & Reserves
Mathieu Debuchy
Thiago Silva
Houssem Aouar
Radamel Falcao
Adil Rami
Jerome Roussillon
Anthony Lopes
Marco Verratti
Rony Lopes
Mariano
Adrien Rabiot
Kylian Mbappe

24th Player (DKT)
Marcelo
Calcio A en Ligue 1 kwamen toch tegelijk uit? Dan zitten er opeens 46 League TOTS spelers tegelijk in de packs + 10 ROTW?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

ROTW zitten niet in packs, alleen via SBC of die ene via weekly objective.

[ Voor 27% gewijzigd door SR8 op 25-05-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Zojuist TOTS Firminho gekocht voor 525K, lijkt me een heerlijke kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:23:
[...]

Mijn prime Gullit heeft hawk als CM (al speelde ik hem in het begin als CAM).
Hawk vind ik wel prettig voor de strenght en agressie boost die hij krijgt. Beetje snelheid erbij is altijd prettig en schieten kan ook nooit kwaad :P

Ik zou als eerste upgrade kijken naar Kolasinac. TOTS Azpi zou de beste keuze zijn. Als Icon is Rijkaard 88 niet verkeerd.
Ik blijf op mijn 4,6mln coins zitten en kijken wat volgende week gaat gebeuren.
Knetter, 5 ton voor azpi.. 87 pace... hell yeah. Qua rijkaard, dacht ik eerst van hm er zijn snellere verdedigers, maar niet zo well rounded. Enige die daarbij in de buurt komt is Matthaüs 88, die is iets sneller, meer verdedigend alleen iets minder fysiek. Allebei iets goedkoper dan azpi, maar ik ga eens berekenen wat ik kan kopen als ik 1 van die drie koop. Sterling TOTS moet sowieso lukken. Wellicht Sane TOTS dan ook nog, denk Hazard 95 net niet.

Qua Gullit is Hawk inderdaad wel nice, verdedigend wordt het dan beton, terwijl aanvallend ook iets extra's komt. De 10 punten er bij voor acceleration is ook wel fijn. Dus een hawkje er op gooien dan maar.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:19:
[...]

Knetter, 5 ton voor azpi.. 87 pace... hell yeah. Qua rijkaard, dacht ik eerst van hm er zijn snellere verdedigers, maar niet zo well rounded. Enige die daarbij in de buurt komt is Matthaüs 88, die is iets sneller, meer verdedigend alleen iets minder fysiek. Allebei iets goedkoper dan azpi, maar ik ga eens berekenen wat ik kan kopen als ik 1 van die drie koop. Sterling TOTS moet sowieso lukken. Wellicht Sane TOTS dan ook nog, denk Hazard 95 net niet.

Qua Gullit is Hawk inderdaad wel nice, verdedigend wordt het dan beton, terwijl aanvallend ook iets extra's komt. De 10 punten er bij voor acceleration is ook wel fijn. Dus een hawkje er op gooien dan maar.
5 ton voor Azpi is normaal gesproken een koopje. Maar omdat EA de hele markt (en spelers) verpest heeft met de goed als gratis zijnde TOTS spelers lijkt TOTS Azpi duur. Maar tot even geleden was een top verdediger nog gewoon 1mln of duurder.
Maar goed je kunt je coins maar 1x uitgeven dus even goed passen en meten.

Als volgende week de WC live gaat en je krijgt elk pakje ook nog eens dubbel in je fut team en je kan gewoon de actuele TOTS packen dan ga ik wel ff los met coins.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:29
Leoon. schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:10:
Op dit moment dit team:

[afbeelding]

edit:

Ik ben vrij nieuw. Dus misschien zie ik iets heel simpels over het hoofd, maar ik hoor ook veel goeds over TOTS walker op rb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:24:
[...]

5 ton voor Azpi is normaal gesproken een koopje. Maar omdat EA de hele markt (en spelers) verpest heeft met de goed als gratis zijnde TOTS spelers lijkt TOTS Azpi duur. Maar tot even geleden was een top verdediger nog gewoon 1mln of duurder.

Als volgende week de WC live gaat en je krijgt elk pakje ook nog eens dubbel in je fut team en je kan gewoon de actuele TOTS packen dan ga ik wel ff los met coins.
Ja, ik vind het ook niet super nee inderdaad. Kan nog even fantaseren over dit alles. Azpi even met die twee icons vergelijken en dan de knoop doorhakken.
perpixel schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:26:
[...]

Ik ben vrij nieuw. Dus misschien zie ik iets heel simpels over het hoofd, maar ik hoor ook veel goeds over TOTS walker op rb?
Is inderdaad een goeie RB daar niet van, ik vind hem alleen heeeeel erg duur voor een rechts back. Zoveel geld geef ik liever of voorin of in het as van het veld uit. Op de zijkant heb je alleen pace nodig dat ze niet langs je rennen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:24:
[...]

Azpi zou naar mijn inziens ook gewoon een plekje moeten krijgen in de Ultimate TOTS.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
ToTS Azpi is wel een baas hoor _O_ Ik heb m untradeable. Als ik tegen grote spitsen speel wissel ik m wel met Desailly btw (die staat normaal CDM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:59:
[...]

Azpi zou naar mijn inziens ook gewoon een plekje moeten krijgen in de Ultimate TOTS.
Wat betekent dat als hij dat krijgt? Heb even geen idee wat dat is. Prijs stijging / daling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Leoon. schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:08:
[...]

Wat betekent dat als hij dat krijgt? Heb even geen idee wat dat is. Prijs stijging / daling?
Daling imo, want er komen meer op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Voor wie zouden jullie kiezen? Een otw van salah of sterling tots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
gaizka schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:16:
Zojuist TOTS Firminho gekocht voor 525K, lijkt me een heerlijke kaart!
Heb inmiddels ongeveer 6 wedstrijden met TOTS Firminho gespeeld, wat een spits!

Huidige team: https://www.futbin.com//18/squad/5335580

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Razz89 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:27:
Voor wie zouden jullie kiezen? Een otw van salah of sterling tots?
Ik heb Salah tots en ik zou hem op elk moment inruilen voor elke willekeurige BPL tots (los van pope). Hij heeft bij vlagen geniale acties maar je schieten met rechts is gegarandeerd naast.

Ik moet wel zeggen dat ik geen dribbeler/skiller ben. Ik kan ook niet overweg met een toty Messi of Maradona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:40:
[...]

Ik heb Salah tots en ik zou hem op elk moment inruilen voor elke willekeurige BPL tots (los van pope). Hij heeft bij vlagen geniale acties maar je schieten met rechts is gegarandeerd naast.

Ik moet wel zeggen dat ik geen dribbeler/skiller ben. Ik kan ook niet overweg met een toty Messi of Maradona.
Eens, als spits zijn er betere opties, als RM doet hij het beter dan TOTS Son die ik als LM heb.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:55
Ik heb Bürki (84 rated) dubbel untradable. :|
Iemand een idee wat ik daar het beste mee kan doen? Toch maar snel die ROTW SBC doen die ik eigenlijk wilde overslaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Exar op 25-05-2018 17:48 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 19:23
Exar schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:48:
Ik heb Bürki (84 rated) dubbel untradable. :|
Iemand een idee wat ik daar het beste mee kan doen? Toch maar snel die ROTW SBC doen die ik eigenlijk wilde overslaan?
Of wachten op zondag voor de Calcio A/ Ligue 1 SBC maar dan kan je in de tussentijd geen packs meer openen.De enige andere optie is discarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Bledismauw schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:55:
[...]

Of wachten op zondag voor de Calcio A/ Ligue 1 SBC maar dan kan je in de tussentijd geen packs meer openen.
Dit ga ik denk ik maar doen dan. Dan maar een paar dagen geen packs open maken. Discarden van 84 rated is wel heel erg. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exar schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:57:
[...]

Dit ga ik denk ik maar doen dan. Dan maar een paar dagen geen packs open maken. Discarden van 84 rated is wel heel erg. :-(
Overdrijven is ook wel een vak. Laten we daar niet dramatisch over doen. Als je het nu had over een speler van 50k, dan was dat idd jammer geweest, maar 3k????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
Geen De Ligt TOTS _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:52
Dan zitten er 3 Nederlanders in de laatste rotw maar geen de ligt LOL zit trouwens geen enkele speler van Ajax bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Bean77 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:36:
[...]

Overdrijven is ook wel een vak. Laten we daar niet dramatisch over doen. Als je het nu had over een speler van 50k, dan was dat idd jammer geweest, maar 3k????
Ja je hebt wel gelijk eigenlijk. Ik denk niet zo in muntjes (dacht meer aan hoe handig een 84 rated speler is voor SBC's), maar zo relativeer je het wel lekker ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Zo goed/bepalend was de Ligt nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
Gurbuh schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 20:07:
Zo goed/bepalend was de Ligt nou ook weer niet.
Volgens EA wel, want 4 informs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Savic nainggolan Alan wat een middenveld!
Verdedigend alleen geen sandro helaas.
Dybala nergens en co zien er ook goed uit...

Keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 20:09:
[...]

Volgens EA wel, want 4 informs.
4 goede wedstrijden is toch niet meteen reden voor een TOTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
Volgens mij speelde De Ligt wel iets meer als 4 goede wedstrijden. Anders kun je er ook geen 60 miljoen voor krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:26:
Volgens mij speelde De Ligt wel iets meer als 4 goede wedstrijden. Anders kun je er ook geen 60 miljoen voor krijgen.
Ach niemand geeft wat om de eredivisie . Psv is kampioen en een paar Tots spelers. De ligt moet het nog maar eens later zien. Speelde een prima seizoen, maar zo sterk wad Ajax ook niet dit seizoen.

[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 25-05-2018 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:26:
Zat al even op vi.nl te kijken, maar blijkbaar heb ik de transfer gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:11:
[...]

4 goede wedstrijden is toch niet meteen reden voor een TOTS?
https://mobile.twitter.co...tatus/1000061016095440896

Er komt nog 1 RoW TOTS bij! Zal vast wel niet de Ligt zijn, maar wie weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Minime2013 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:07:
[...]

Vormer zou van 79 naar 90+ moeten gaan, lijkt me sterk?
Hij is gewoon 93 geworden, wel heel erg overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog ff wat calcio en ligue spelers gekocht voor morgen. Zijn nu wrs beter te betalen.

Mijn coins zijn bijna op. Moet zeggen dat ik een redelijk team heb alleen middenveld kan beter.
Van de andere kant, de dkt winnen is heel moeilijk voor mij. Ik win wel wat maar tegen full tots teams red ik het vaak niet. Vaak een gebrek aan snelheid van mijn spelers heb ik het idee.
De aanvallende middenvelders maakt ea super snel maar de verdedigende middenvelders vaak niet. Wel een uitdaging dan .

En, dat vind ik wel echt zaad, ik heb ook altijd een potje erbij waarbij mijn spelers niets meer kunnen vanwege een lag.
Dkt winnen is praktisch onmogelijk dan.
Net alsof de dkt te druk is voor de servers?

Terwijl ik gewoon lekker mee hobbel in div 2 of 3. Bijna geen lags.
En als ik dan verlies heb ik totaal geen frustratie want dat was de tegenstander vaak beter.
Jammer van de WL.

Maar ach binnenkort ligt alles toch op de kop vanwege WC.
Ben benieuwd hoe dat gaat worden.

Mis de sbc's wel, afkicken.

Mocht ik trouwens een tots super spits nog packen dan verbouw ik mijn hele team voor zover ik kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 26-05-2018 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Heb eigenlijk geen problemen met de dkt. Laatste 4x om een Tots speler te winnen alle 4x in een keer gehaald. Al merk ik wel dat het ene potje niet alles gaat zoals ik het wil maar kan ook aan mij liggen. Prijzen dalen nu wel heel snel van de dure Tots spelers.. aAs ik Tots Suarez of Tots Aguero nu verkoop 300000 verlies. Hou ze dus maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Feesterd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:31:
Heb eigenlijk geen problemen met de dkt. Laatste 4x om een Tots speler te winnen alle 4x in een keer gehaald. Al merk ik wel dat het ene potje niet alles gaat zoals ik het wil maar kan ook aan mij liggen. Prijzen dalen nu wel heel snel van de dure Tots spelers.. aAs ik Tots Suarez of Tots Aguero nu verkoop 300000 verlies. Hou ze dus maar.
Maar met wat voor team doe je de DKT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Iedereen speelt nu met Tots spelers... Heb mijn team hier al eens gepost. Zal deze straks wel weer posten.Gaat er gewoon om hoe goed je bent. Spelers maakt ook wat uit. Zie al vrij snel of iemand wat kan daar kan ik dan mijn spel aan aanpassen als mijn eigen spel niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Harribo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:10:
Nog ff wat calcio en ligue spelers gekocht voor morgen. Zijn nu wrs beter te betalen.

Mijn coins zijn bijna op. Moet zeggen dat ik een redelijk team heb alleen middenveld kan beter.
Van de andere kant, de dkt winnen is heel moeilijk voor mij. Ik win wel wat maar tegen full tots teams red ik het vaak niet. Vaak een gebrek aan snelheid van mijn spelers heb ik het idee.
De aanvallende middenvelders maakt ea super snel maar de verdedigende middenvelders vaak niet. Wel een uitdaging dan .

En, dat vind ik wel echt zaad, ik heb ook altijd een potje erbij waarbij mijn spelers niets meer kunnen vanwege een lag.
Dkt winnen is praktisch onmogelijk dan.
Net alsof de dkt te druk is voor de servers?

Terwijl ik gewoon lekker mee hobbel in div 2 of 3. Bijna geen lags.
En als ik dan verlies heb ik totaal geen frustratie want dat was de tegenstander vaak beter.
Jammer van de WL.

Maar ach binnenkort ligt alles toch op de kop vanwege WC.
Ben benieuwd hoe dat gaat worden.

Mis de sbc's wel, afkicken.

Mocht ik trouwens een tots super spits nog packen dan verbouw ik mijn hele team voor zover ik kan.
Ik heb ook mijn coins maar in wat Fransen en Italianen gestopt. Ook gezien de MM wrs Frankrijk-italië word veel Sagna en Raggi gekocht voor de connectie. tussen beide landen/competities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Feesterd schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:00:
Iedereen speelt nu met Tots spelers... Heb mijn team hier al eens gepost. Zal deze straks wel weer posten.Gaat er gewoon om hoe goed je bent. Spelers maakt ook wat uit. Zie al vrij snel of iemand wat kan daar kan ik dan mijn spel aan aanpassen als mijn eigen spel niet lukt.
Nou hoe goed je bent? Deels hoor. Deels ook niet.
Ik zie bij de full tots/icons team wel heel vaak de bal net goed vallen. Bijv als een verdediger wegwerkt.
Makkelijker praten als je zo'n team hebt. Dan reageert het hele team beter. Tenzij je lag hebt.

Je moet inderdaad wel kijken welke spelers bij je passen. Maar daar moet je dan ook de coins voor hebben. Ik wil ook wel tots azpi hebben bijvoorbeeld maar moet het doen met tots otamendi. Geen slechte speler maar kan bijv niet snel genoeg bij een tots Firminho zijn om te tacklen.
Zo heb ik ook tots matic ipv tots Fernandinho.

Zal ff de mm predictions bekijken scheelt coins

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 26-05-2018 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
Harribo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:33:
[...]

Nou hoe goed je bent? Deels hoor. Deels ook niet.
Ik zie bij de full tots/icons team wel heel vaak de bal net goed vallen. Bijv als een verdediger wegwerkt.
Makkelijker praten als je zo'n team hebt. Dan reageert het hele team beter. Tenzij je lag hebt.

Je moet inderdaad wel kijken welke spelers bij je passen. Maar daar moet je dan ook de coins voor hebben. Ik wil ook wel tots azpi hebben bijvoorbeeld maar moet het doen met tots otamendi. Geen slechte speler maar kan bijv niet snel genoeg bij een tots Firminho zijn om te tacklen.
Zo heb ik ook tots matic ipv tots Fernandinho.

Zal ff de mm predictions bekijken scheelt coins
Vind ‘t jammer dat je de laatste tijd weer zo negatief van je laat horen. Je speelt t spel nog altijd dus kennelijk heb je grotendeels positieve ervaringen. Die hoor ik 10x liever dan t negatieve.

Het ligt wel degelijk grotendeels aan skill, niet aan de spelers. Gasten als Fuji, Castro en andere bekende YT’ers kunnen met iedere speler winnen. Dat een Ronaldinho makkelijker speelt dan een Luuk de Jong is logisch. Maar het vereist skill om daarmee te kunnen winnen.
Skill zal altijd, ongeacht hoe slecht t spel is (zoals dit jaar), belangrijker zijn dan de spelers die je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Shreddaaa schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:00:
[...]

Vind ‘t jammer dat je de laatste tijd weer zo negatief van je laat horen. Je speelt t spel nog altijd dus kennelijk heb je grotendeels positieve ervaringen. Die hoor ik 10x liever dan t negatieve.

Het ligt wel degelijk grotendeels aan skill, niet aan de spelers. Gasten als Fuji, Castro en andere bekende YT’ers kunnen met iedere speler winnen. Dat een Ronaldinho makkelijker speelt dan een Luuk de Jong is logisch. Maar het vereist skill om daarmee te kunnen winnen.
Skill zal altijd, ongeacht hoe slecht t spel is (zoals dit jaar), belangrijker zijn dan de spelers die je hebt.
Natuurlijk kunnen die youtubers winnen, want die spelen veel meer dan de gemiddelde gamer die bijvoorbeeld een baan heeft. Spelers helpen wel degelijk. Skill is helaas niet altijd nodig in deze FIFA. Noem het scriptingen, EAids of iets anders, soms gebeuren er dingen die niet kloppen. Dat ze waarschijnlijk in de helft van de gevallen ook goed voor mij uitvallen wordt vaak minder kenbaar gemaakt. Feit blijft wel dat ik FIFA nog steeds in sommige gevallen te random vind om zichzelf een eSports-titel te noemen.

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 26-05-2018 14:24 . Reden: Spellingsfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:00:
[...]

Ja dat is wel weer zo, dat vind ik echt knap van die YT-ers. Ik vraag me af wat het verschil tussen die gasten is en de rest zeg maar. Zal dat trucjes zijn? Ik ben wel benieuwd waar ik mij nog kan verbeteren.
Nu hou ik het bij standaard tikken en instructies als mede de chem en type speler.

Ja beetje sorry maar ik vind het frustrerend dat de DKT bijna niet te halen voor mij terwijl ik in divisie 3 nu prima kan ballen zonder lags, zij het de servers of de ai. Verklaring ervoor?
In de divisie vertraagt het spel ook wel eens en er gebeuren rare dingen maar dat is niet zo extreem soms als sommige potjes in de dkt. Als ik verlies in de divisie kan dat gebeuren zeg maar maar in de dkt heb ik het gevoel dat ik er absoluut weinig aan kon doen. Mijn spelers lijken slakken bij de snellere spelers, tots of niet.
Daardoor moet ik wel SB spelen om wat te winnen en dat vind ik niets aan, dat offline spelen. En daardoor heb ik dus weinig coins omdat packluck ook ontbreekt in deze periode.

Positieve ervaringen heb ik zeker. Er blijft uitdaging in zitten, dat doet ea heel goed.
Je kunt namelijk heel veel pech hebben lange tijd en dan opeens kan je in de lucht springen als je wel geluk hebt, daar doe je het voor, die kick.
En vind het super dat elke speler ook bijna zo speelt als in het echt, bijvoorbeeld een Pogba die log en sterk is en niet van de bal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:31:
[...]
Ja beetje sorry maar ik vind het frustrerend dat de DKT bijna niet te halen voor mij terwijl ik in divisie 3 nu prima kan ballen.
Ik quote express even dit stukje, om DKT eenvoudig te maken moet je simpelweg een D1/2 speler zijn.
Je geeft zelf aan dat je D3 inmiddels gehaald hebt, tijd om de volgende stap te zetten :)

De enige echte tip die je kan geven is om zoveel mogelijk rust en zekerheid in je spel in te bouwen en te analyseren waarom je wedstrijden verliest / wat tegenstanders doen om hun kansen tegen jouw te creëren.

Voor mij is DKT ook een loterij, ik zit op een niveau waarbij ik bijvoorbeeld 2/3 potjes online win en 1/2 in WL, dus 4 op een rij is een uitdaging opzich :+

Als het daarentegen makkelijk was geweest, dan was ik in september al verveeld/klaar met Fifa :)

edit: ook ff ranten, maar het is nog steeds bizar dat een dc van tegenstander nog steeds geen auto-win is. Nu ook weer eentje die dc-ed bij een gelijkmaken waarbij ik al een goal meet super lig speler heb gemaakt 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 26-05-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:39:
[...]

Ik quote express even dit stukje, om DKT eenvoudig te maken moet je simpelweg een D1/2 speler zijn.
Je geeft zelf aan dat je D3 inmiddels gehaald hebt, tijd om de volgende stap te zetten :)
Ok dan schiet ik tekort. Dan is die dkt echt een hoog niveau.
Dan maakt het wel voor alle spelers, en dat zijn er heel veel, die minder goed zijn, wel heel moeilijk om grote prijzen te winnen.
De enige echte tip die je kan geven is om zoveel mogelijk rust en zekerheid in je spel in te bouwen en te analyseren waarom je wedstrijden verliest / wat tegenstanders doen om hun kansen tegen jouw te creëren.
Dank ben ik mee bezig.
Voor mij is DKT ook een loterij, ik zit op een niveau waarbij ik bijvoorbeeld 2/3 potjes online win en 1/2 in WL, dus 4 op een rij is een uitdaging opzich :+
Heb je beetje leuk team dan ook?

Speelde nu een potje tegen een icon team in divisie 3. Ik kom erachter, dat deed hij dus, dat als ik 4-1-2-2-2 met 2 cm's sta, je de backs op kunt laten komen omdat de tegenstander dan vrij centraal speelt.
Toen ik mijn speelstijl veranderde naar 4-2-2 met 2 cvm's kreeg hij het moeilijk en won ik hem alsnog met 3-2. Laatste minuut.
Zijn Ronaldinho was wel goed trouwens.

Ik speelde eerste helft met Sissoko fb, net gekocht, om de snelle middenvelders af te stoppen. Ben benieuwd. Dit potje liep hij er wat verloren bij had ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:07:
[...]

Ok dan schiet ik tekort. Dan is die dkt echt een hoog niveau.
Dan maakt het wel voor alle spelers, en dat zijn er heel veel, die minder goed zijn, wel heel moeilijk om grote prijzen te winnen.
Het is denk ik ook niet de bedoeling dat iedereen aan de WL meedoet, of dat de DKT rewards makkelijk te halen zijn.

Inmiddels 6/7 voor Gomis, en gepromoveerd naar D2 met Giuliano en Talisca in de spits :+
Als ik Gomis binnen heb, zal ik weer rond de 120k hebben, waar ik 245k totaal nodig heb om de Vieira SBC af te ronden.

Alle TOTS spelers etc die ik tot nu heb gewonnen zijn in die SBC gegaan, beter een echte upgrade in het team dan meerdere high-rated op de bank, of om daarvoor alles om te gooien.

Twijfel overigens om TOTS Hummels + Neuer te verkopen, en dan TOTS Vertongen + BPL Keeper te halen.
Heb nu een rechtsbenige RCB, maar die maakt soms fouten die een linksbenige speler niet zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:20:
[...]
Het is denk ik ook niet de bedoeling dat iedereen aan de WL meedoet, of dat de DKT rewards makkelijk te halen zijn.
Ok maar dat is toch een beetje een VVD gedachte dan? : De rijker rijker en beter , de armere armer en blijven steken?
Het is een harde wereld....:)
Inmiddels 6/7 voor Gomis, en gepromoveerd naar D2 met Giuliano en Talisca in de spits :+
Als ik Gomis binnen heb, zal ik weer rond de 120k hebben, waar ik 245k totaal nodig heb om de Vieira SBC af te ronden.
Moet ik die ook maar kopen Adebayor is nog niet echt je van het. Of Babel.
Gomis is toch untradable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:57:
[...]

Ok maar dat is toch een beetje een VVD gedachte dan? : De rijker rijker en beter , de armere armer en blijven steken?
Het is een harde wereld....:)
Het heeft toch niets met rijker te maken, maar met hoe goed de speler is.

Ik zou idd voor Talisca/Giuliano gaan, voor mij werkt het tenminste.
In D2 gaat het helaas even wat lastiger nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:05:
[...]

Het heeft toch niets met rijker te maken, maar met hoe goed de speler is.

Ik zou idd voor Talisca/Giuliano gaan, voor mij werkt het tenminste.
In D2 gaat het helaas even wat lastiger nu.
Dit is idd waar. Een goed team maakt het wel wat makkelijker, maar ik heb genoeg mensen gekwalificeerd die een team van 20k hebben. Dus het is toch vooral skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach de DKT is ook een loterij. Afgelopen week speelde ik ook in de finale.tegen een enorm goede speler (met attributen kaarten) en stond met 4-0 achter de eerste helft.
Zulke spelers kom ook wel eens tegen in de 1e 3 rondes.

Daarna won ik de dkt heel makkelijk met 4 ragequits en stond ik zelf in de finale voor met 4-0 in 23 minuten.
Ook.heb ik regelmatig gehad dat ik in de eerste rondes betere spelers trof dan in de finale. Je.moet gewoon wat geluk hebben.

Zojuist 6 potjes gespeeld en 5 gewonnen. Het potje dat ik verloor was tegen de slechtste tegenstander en met veel lag. Ok heb echter ook een potje onverdiend gewonnen. Stond ij no time 2-0 achter door een geweldige omhaal van zijn Salah. En vervolgens vloog alles er bij hem in.

Over het algemeen ligt een verlies potje aan jezelf maar ook EA kan wel eens een potje beslissen (of lag ,ik heb nog steeds het idee dat dit vaker gebeurd als.ik uit speel maar kan tussen mijn oren zitten) en dit zie je ook bii bekende youtubers af en toe (wel veel minder, omdat zij gewoon veel beter zijn en de beste squads hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo denk ik dat het zit. Soms zit het tegen en dan heb je weinig aan skill.

Maar het is dus volgens jullie wel vnl kunde. Dan zal ik mij verder moeten verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gomis is inmiddels binnen, Prime Vieira ook en had TOTS Rabiot in een van de reward packs :)
Nu nog een CB uitkiezen voor 300k (of CB+GK voor 350K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 20:38:
Zo denk ik dat het zit. Soms zit het tegen en dan heb je weinig aan skill.

Maar het is dus volgens jullie wel vnl kunde. Dan zal ik mij verder moeten verbeteren.
Als je 25 (pc) of 40 (consoles) wedstrijden speelt sta je na alle wedstrijden aan het einde wel waar je moet staan volgens mij. Je hebt geluk en pech, maar de meeste tegenstanders ook. Je bent pas echt een goeie speler als je gewoon de bugs en flaws beheerst in FIFA en zul je zien dat je meer wint. Probleem is echter dat we vaak kijken naar YouTubers, maar vergeten dan vaak voor het gemak dat die gasten dit soms wel 2x zoveel spelen als wij Tweakers. Hierdoor worden ze uiteraard beter. Daarom vind ik spreuken van bijvoorbeeld super Amerikaan AA9Skills altijd zo irritant: ik ben niet goed, iedereen kan top 100 halen etc. Natuurlijk kan ik dat, als ik 4-5uur per dag FIFA kan spelen zonder me zorgen te hoeven maken over de rekeningen vanwege de YouTube-inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 21:22:
[...]

Als je 25 (pc) of 40 (consoles) wedstrijden speelt sta je na alle wedstrijden aan het einde wel waar je moet staan volgens mij. Je hebt geluk en pech, maar de meeste tegenstanders ook. Je bent pas echt een goeie speler als je gewoon de bugs en flaws beheerst in FIFA en zul je zien dat je meer wint. Probleem is echter dat we vaak kijken naar YouTubers, maar vergeten dan vaak voor het gemak dat die gasten dit soms wel 2x zoveel spelen als wij Tweakers. Hierdoor worden ze uiteraard beter. Daarom vind ik spreuken van bijvoorbeeld super Amerikaan AA9Skills altijd zo irritant: ik ben niet goed, iedereen kan top 100 halen etc. Natuurlijk kan ik dat, als ik 4-5uur per dag FIFA kan spelen zonder me zorgen te hoeven maken over de rekeningen vanwege de YouTube-inkomsten.
2x? Maak hier maar gerust 10x van. Verder ben ik het eens met je post. FIFA is een simulatie game. Als je kijkt naar schieten. Er is een manier (positie, schotkracht, hoek en soort schot) waarop het resultaat het grootste is. Kwestie van dat en alle andere meest effectieve manieren beheersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Wat ik wel kwalijk vind is dat er altijd gezegd werd dat je moest kijken naar de positionering van je spelers etc... Niet schieten als de bal onder je ligt etc. Is dikke BS, die pros wachten express de animatie niet eens af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
de transfermarkt dondert nu wel erg in elkaar zeg...WC mode komt er zeker aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar, het blijft twijfelachtig mbt uit en thuis games. Eerder wilden de pro's ook alleen maar thuis spelen. En ik heb ook vaak het idee dat de lag fouten vaker voorkomen bij een uitgame.

De oplossing van de vond ik lachwekkend . We fixen het niet, maar je kunt het niet meer zien in matchmaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 27 mei 2018 @ 02:20:
Maar, het blijft twijfelachtig mbt uit en thuis games. Eerder wilden de pro's ook alleen maar thuis spelen. En ik heb ook vaak hyet idee dat de lag fouten vaker voorkomen bij een uitgame.

De oplossing van de vond ik lachwekkend . We fixen het niet, maar je kunt het niet meer zien in matchmaking
Dat was juist om te voorkomen dat pro's altijd thuis zullen spelen. Als jij in thuiswedstrijden nooit lag hebt betekend het dat jij goede wifi hebt, want thuis wordt er op jouw wifi gespeeld en uit op de wifi van de tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 07:38:
[...]

Dat was juist om te voorkomen dat pro's altijd thuis zullen spelen. Als jij in thuiswedstrijden nooit lag hebt betekend het dat jij goede wifi hebt, want thuis wordt er op jouw wifi gespeeld en uit op de wifi van de tegenstander.
Dus wil ik graag thuis spelen, maar de tegenstander ook. Het is geen oplossing om het dan maar te verstoppen. Of match mij aan iemand met een gelijkwaardige verbinding of laat EA het zelf goed hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok maar de lags of traagheid die ik krijg in dkt maken wel een verschil. Die heb ik niet in die mate in divisie 3.

Ja inderdaad, die yt gasten doen niets anders dan fifa.
Ik moet sowieso nog tijd vinden om die tots doelstelling te halen. Zeker met dit mooie weer, beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Heb de game nu ff voor paar uurtjes afgesloten.
Ik verlies normaal nooit Squad battles, en nu verlies ik ineens 3x op rij met 3-2.
Heb ze even op mn gemak teruggekeken. Van de in totaal 9 goals die ik tegenkrijg, zijn er 7 blunders van TOTS de Gea. Hebben meer mensen deze ervaring met De Gea?

Verder valt het me op dat al mijn spelers zomaar omvallen. Ook als de bal niet in de buurt is worden ze zomaar omver gelopen.

Ben benieuwd of er meer mensen dit soort rare dingen hebben? Zoals gezegd heb ik al maanden geen problemen met squad battles, en win ik alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat iets minder dan vorige week maar sta toch nog 15w en 4l in de WL.
Ben er ook weer klaar mee, wat een hitte zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
038Zwolle schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:20:
Gaat iets minder dan vorige week maar sta toch nog 15w en 4l in de WL.
Ben er ook weer klaar mee, wat een hitte zeg!
Speel je nog steeds 4-3-1-2 met de opkomende backs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:30:
[...]

Speel je nog steeds 4-3-1-2 met de opkomende backs?
Ja nog steeds en als het niet werkt switch ik naar 4231 narrow . Ligt een beetje aan de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:09:
Ik verlies normaal nooit Squad battles, en nu verlies ik ineens 3x op rij met 3-2.
Heb ze even op mn gemak teruggekeken. Van de in totaal 9 goals die ik tegenkrijg, zijn er 7 blunders van TOTS de Gea. Hebben meer mensen deze ervaring met De Gea?

Verder valt het me op dat al mijn spelers zomaar omvallen. Ook als de bal niet in de buurt is worden ze zomaar omver gelopen.

Ben benieuwd of er meer mensen dit soort rare dingen hebben? Zoals gezegd heb ik al maanden geen problemen met squad battles, en win ik alles.
Hetzelfde dit weekend, bij mij zit het vooral in passing wat regelmatig mijn input negeert waardoor mijn team constant in de problemen komt. De ene game is alles vloeiend en snel, de andere game voelt het allemaal traag en zit er geen kracht in mijn schoten/passes zit en ben ik meer toeschouwer dan speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:13:
[...]

Hetzelfde dit weekend, bij mij zit het vooral in passing wat regelmatig mijn input negeert waardoor mijn team constant in de problemen komt. De ene game is alles vloeiend en snel, de andere game voelt het allemaal traag en zit er geen kracht in mijn schoten/passes zit en ben ik meer toeschouwer dan speler.
En bij mij gaat het dit weekend soepeler dan de laatste 3 weken haha. Maar herken de problemen zeker had dit namelijk begin deze week hele rare passes of er stroop aan de bal zat en soms zelfs dat er een stuiter in zat.

vandaag 6 wedstrijden gedaan en allemaal 4-0 of meer gewonnen op legendary zelfs 1 met 10-0 gewonnen alles vloog erin had 13 schoten op doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Shreddaaa schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:09:

ik heb de normale de gea 90 rated en doet bij mij wat die moet doen. deze week 1 keer gehad dat die zo raar uitgooide recht in de voeten van de tegenstander maar thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Mahrez, Mane of Son als tweede spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Ik maakte geen gebruik meer van Prime Larsson, besloot hem vandaag om te turnen naar CAM in een 4-3-3. Dat bevalt echt uitstekend, duikt veel op in vijandelijke 16 en scoort makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:32:
TOTS Mahrez, Mane of Son als tweede spits?
Ik heb alleen met TOTS Son gespeeld maar die scoort zo gemakkelijk! Meer dan 1 doelpunt per wedstrijd terwijl mijn 2e spits, Kane TOTY, er maar 1 per 2 wedstrijden scoort...

Goud 1 gehaald vandaag en daarmee ook elite 3 maandelijks met nog een aantal wedstrijden over. Had ik eigenlijk helemaal niet op gerekend want had in de rest van de maand ook vaak met mijn op dat moment zwakke 2e team gespeeld. Blijkt maar weer dat het niet zo heel veel uit maakt (al is het verschil met TOTS wel groter geworden).

Nu maar eens kijken of die challenge met Talisca en Babel IF net zo makkelijk gaat als met Telles SIF en wat random gouden spitsen uit Portugal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mahrez is een beest als CAM maar als spits er stuk minder. Son is wel een prima spits. Zijn 5☆ weak foot is echt een wapen.

Calcio A maar een 82 squad. Had toch 83 verwacht.

[ Voor 17% gewijzigd door 038Zwolle op 27-05-2018 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
De Vrij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allan en Mariano

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:17:
[...]

Ik heb alleen met TOTS Son gespeeld maar die scoort zo gemakkelijk! Meer dan 1 doelpunt per wedstrijd terwijl mijn 2e spits, Kane TOTY, er maar 1 per 2 wedstrijden scoort...
Son had ik al, dus die is naar de spits gegaan en Mane gehaald voor LM :)
Sane is momenteel nog even iets te duur ivm een paar andere versterkingen die ik heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Kan iemand mij meer vertellen over de WC-mode van Ultimate Team? Heb je in deze mode ook gewoon seizoenen en WL of is het heel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Allison en Rami

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Aguero nog maar 1m... De crash is echt ziek!

En heel makkelijk geld verdienen atm. Sinds 19:00 uur zo'n 300k verdiend!

[ Voor 44% gewijzigd door 038Zwolle op 27-05-2018 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Rami en Massielo...wilde de Vrij en Depay. Dinsdag nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
Ben met FUT begonnen. Hoe kan je op een snelle manier geld verdienen? Ik lees hierboven 300k van iemand in 30/45 minuten. Hoe de F... Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
038Zwolle schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:48:
TOTS Aguero nog maar 1m... De crash is echt ziek!

En heel makkelijk geld verdienen atm. Sinds 19:00 uur zo'n 300k verdiend!
Waar verdien je even 300k mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:55:
Ben met FUT begonnen. Hoe kan je op een snelle manier geld verdienen? Ik lees hierboven 300k van iemand in 30/45 minuten. Hoe de F... Kan dat?
Ingekocht op zaterdag vandaag verkocht. Zo heb ik bijvoorbeeld Felipe (82) ingekocht voor 1100 en verkocht ze net voor 2100 per stuk. (En nog een aantal spelers die voor 3k gingen:)

Ik heb ook gebruikt gemaakt van de unassignend glitch. Dus meerdere spelers kopen die je niet toewijst en Fifa afsluiten.

Ach, ik kan het hier wel zeggen... Kurzawa was gisteren 1100 ongeveer. Zijn BIN is 2900 op dit moment. Luie buyers kopen ze zelfs voor 3k+. Morgen gaan mensen packs openen en word alles goedkoop en dinsdag komt er weer een SBC. Dus goed in de gaten houden Kuzawa , Felipe etc zijn spelers die goed linken

[ Voor 21% gewijzigd door 038Zwolle op 27-05-2018 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
038Zwolle schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:59:
[...]

Ingekocht op zaterdag vandaag verkocht. Zo heb ik bijvoorbeeld Felipe (82) ingekocht voor 1100 en verkocht ze net voor 2100 per stuk. (En nog een aantal spelers die voor 3k gingen:)

Ik heb ook gebruikt gemaakt van de unassignend glitch. Dus meerdere spelers kopen die je niet toewijst en Fifa afsluiten.

Ach, ik kan het hier wel zeggen... Kurzawa was gisteren 1100 ongeveer. Zijn BIN is 2900 op dit moment. Luie buyers kopen ze zelfs voor 3k+
Thanks voor je reactie. Nu alleen dus achterhalen hoe ik weet welke spelers ik daarvoor kan kopen en weer doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:02:
[...]

Thanks voor je reactie. Nu alleen dus achterhalen hoe ik weet welke spelers ik daarvoor kan kopen en weer doorverkopen.
Nou je ziet dat de Ligue 1 81 rated is en de Calcio A 82, Goed in de gaten houden welke spelers rond die rating morgen weer dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Masielo en Thauvin. De eerste gelijk weer ingeleverd. Thauvin ziet er op zich wel leuk uit. Die ga ik proberen in te passen in mijn 2e team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik heb Batshuayi en Saul ingeleverd. Vond ze allebei stukken minder dan hun IF’s. Kreeg Kimpembe en Luis Alberto. Kimpembe ben ik blij mee, Luis Alberto ga ik inruilen. Muller ben ik nog niet van overtuigd dus die gaat dan mss ook de SBC in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gustavo en Allan. Beide interessante kaarten. Eens kijken hoe ik ze kan combineren met mijn BPL voorhoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:52:
Gustavo en Allan. Beide interessante kaarten. Eens kijken hoe ik ze kan combineren met mijn BPL voorhoede.
Romy Lopez voor Ligue 1 dmv untradebles, Calcio A doe ik later wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:52:
Brazilianen niet? Wel handig.

Ik had mazzel: Higuain 97 :)
Die doe ik dus echt niet meer weg. Heb Aguero nif die kan er naast.
Uit de ligue 1 een voor mij onbekende cm van 90, Aouar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:46
Bossie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:06:
[...]

Romy Lopez voor Ligue 1 dmv untradebles, Calcio A doe ik later wel ff.
Lopez is echt een heerlijke speler. Loopt bij mij in de aanval met lewa en ribery maar is beter dan ik had kunnen dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet alleen nog een betere doelman. Courtois nif laat nu bijna 1 op 1 door met al die tots.
Coins zijn op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
RR21 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:45:
Kan iemand mij meer vertellen over de WC-mode van Ultimate Team? Heb je in deze mode ook gewoon seizoenen en WL of is het heel anders?
Iemand? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:29:
[...]

Lopez is echt een heerlijke speler. Loopt bij mij in de aanval met lewa en ribery maar is beter dan ik had kunnen dromen.
Heb de laatste POTM Salah daar al staan, dus deze gaat weer in de versnipperaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
RR21 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:34:
[...]

Iemand? Alvast bedankt
Je kan op google en Youtube zat vinden over deze modus. Word je nog net niet mee doodgegooid de laatste weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Shreddaaa schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:48:
[...]

Je kan op google en Youtube zat vinden over deze modus. Word je nog net niet mee doodgegooid de laatste weken..
Wc mode in het algemeen, niet specifiek van Ultimate team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Douglas Costa uit Calcio A SBC, dat zou normaal gesproken wel een blijvertje zijn.

Zou eventueel Mane weer kunnen verkopen, en Salah als LST kunnen zetten om hem vervolgens in mijn team te kunnen plaatsen:
https://www.futbin.com/18/squad/10777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
RR21 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:51:
[...]

Wc mode in het algemeen, niet specifiek van Ultimate team.
Dan heb je niet goed genoeg gezocht. Met alle respect, maar bekende youtubers als Fuji, MattHD etc hebben allemaal stukjes gemaakt over de WC mode en dan specifiek UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Bossie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:34:
Douglas Costa uit Calcio A SBC, dat zou normaal gesproken wel een blijvertje zijn.

Zou eventueel Mane weer kunnen verkopen, en Salah als LST kunnen zetten om hem vervolgens in mijn team te kunnen plaatsen:
https://www.futbin.com/18/squad/10777
Jaloers! Lijkt me samen met Dybala en Savic en Benatia de beste die je kan krijgen. Vind zijn IF al heel moeilijk te verdedigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door de winst van vandaag toch Aguero TOTS eerder kunnen kopen dan verwacht.
Dit is het team nu: https://www.futbin.com/18/squad/5376908

Opzich is het voor mij wel mooi zo. Natuurlijk kunnen er nog wat Upgrades als Gullit Vieira Ronaldo en co. Maar ik ben er blij mee zo. Speelt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Laatst online: 17-09 11:55
Gister TOTS Insigne uit de SBC gehaald. Heerlijke speler, die rent echt overal doorheen.

Nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/5168431

Ingame wissel ik Kante met Parejo.

Iemand nog aanbevelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tots Mahrez 95k op de pc. Weken geleden nog een 200k.
Blij dat ik niet zoveel tots heb ingekocht
Markt daalt enorm.
Audiojunky schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:11:
Gister TOTS Insigne uit de SBC gehaald. Heerlijke speler, die rent echt overal doorheen.

Nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/5168431

Ingame wissel ik Kante met Parejo.

Iemand nog aanbevelingen?
Volgens mij is er wel een betere spits daar te krijgen dan Morata? Al is het if Wilson

[ Voor 63% gewijzigd door Harribo op 28-05-2018 08:39 ]

Pagina: 1 ... 199 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs