Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:52
Leoon. schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:21:
Is TOTS sterling op RM goed? Heb daar nu Willian PTG staan, qua stats is het vooruitgang alleen wel 3 weakfoot.
heb tots sterling en ben er wel tevreden mee heb hem alleen wel aan de linkerkant staan omdat ik ook tots mahrez heb.
En vanaf links heb ik er toch aardig doelpunten mee gemaakt, is een kleine kanonskogel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Snap nog steeds niet wat iedereen zo goed vindt aan Sandro... Is gewoon een veredelde LM :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Van het weekend tijdens de wl me elftal verkopen en vanaf dinsdag me vol docussen op de wk mode. Meerdere mensen die dit gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delano1992 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:03:
Van het weekend tijdens de wl me elftal verkopen en vanaf dinsdag me vol docussen op de wk mode. Meerdere mensen die dit gaan doen?
Kan je beter op Donderdagavond doen dan zijn de meeste spelers het duurst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Kunnen jullie mij aub helpen?
Ik knutsel een eind heen maar kon niet tot een chill team met de juiste chemistry..

https://www.futbin.com/18/squad/5318896

Deze moet aangevuld worden..
Alles in untradable behalve saul.. maar die staat wel goed daar volgens mij..
Ingame switch ik het liefst naar 4231 narrow of wide..
Heb nog 1.1mill ter beschikking..

Wie o wie kan mij helpen😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:57
Shreddaaa schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:11:
Bah, DKT zit wederom weer vol try-hards en rotvolk.
Vingertje voor de mond, PTB spelen en dan in de 89e minuut met een counter eruit komen met TOTS Aguero of iets in die richting.

3 pogingen ondernomen, 1x in de finale verloren en 2x in de halve finale eruit. Alle potjes minimaal 3 goals gemaakt en de meest achterlijke goals tegen gekregen, ondanks dat ik De Gea TOTS in de goal heb staan.

Terecht verliezen vind ik niet erg, maar met 70% balbezit, gemiddeld 15 schoten op goal en minimaal 3 goals per potje, mag je niet spreken van een terechte nederlaag.
Ik had idd dezelfde ervaring gisteren. Volgens mij speelt het DKT halverwege de week leuker. De eerste dag heb je deze categorie tegenstanders 8)7 en de laatste avond mensen die nog snel even willen kwalificeren.
Toen ik de halve finale bereikt had en tegen een 94 rated squad met PTB moest was ik er klaar mee :D en heb mijn seizoen in div2 afgemaakt (6-0-1) dus ben gekwalificeerd.
Morgen maar even opnieuw proberen, wil die tots speler toch nog wel hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had Hazard gisteren uit de tots bundesliga packs. Had Guedes ervoor ingeleverd omdat ik hem nooit gebruikte. Hazard zal ook wel in de volgende sbc gaan.
Tot nu toe:
BPL: Young en Sane
Laliga: Ter Stegen en Ramos
Bundesliga: Goretzka en Hazard

Nergens een echte jackpot zoals messi, suarez, ronaldo, aguero, Reus etc. Maar ik ben er tevreden mee.
Wel kom je nu spelers tegen met goede tots spelers die er vervolgens totaal niet mee om weten te gaan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:28:
Had Hazard gisteren uit de tots bundesliga packs. Had Guedes ervoor ingeleverd omdat ik hem nooit gebruikte. Hazard zal ook wel in de volgende sbc gaan.
Tot nu toe:

Nergens een echte jackpot zoals messi, suarez, ronaldo, aguero, Reus etc. Maar ik ben er tevreden mee.
Wel kom je nu spelers tegen met goede tots spelers die er vervolgens totaal niet mee om weten te gaan.
Hazard hier ook weer in geleverd. Gnabry er uit! Lijkt mij een leuke super sub. Gelukkig heb ik er daar pas 10 van ofzo :+

Laliga: Rodrigo en Adan
Bundesliga: Hazard en Gnabry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 04:13:
DKT ook gewonnen na 3 pogingen.
Gebruik de DKT vaak om eens een andere formatie te proberen en begon met de 4222.
Speelde tegen een waardeloos team en verloor keihard. Snel geswitched naar 4312 met de opkomende backs. 3 ragequits later in de finale verloren van een god- team die op alle spelers attributen kaarten had.....
4 schoten vanaf de middenlijn (lichtelijk overdreven) vlogen er in en na 30 minuten stond het 4-0 voor hem.

Ronde hierna ook met de 4312 gespeeld en weer 2 ragequits en de 3e stopte met spelen in de 50ste minuut (stand 4-1 voor mij) en wilde maar niet leaven. Opzich vind ik dat een goede zaak, maar als je niet speelt, kun je beter leaven ipv onze tijd te verdoen...

Finale toch maar op de oude vertrouwde 4231 teruggevallen en stond met 24 minuten met 4-0 voor. Ik kreeg daarna de bekende berichten als: Paytowin, OMG you cheater etc etc. Maar aangezien hij ook een prima team had en weer attributen op zijn spelers had , had ik weinig medelijden met hem:)

Oh en ook Wendell als linksback laten spelen en Pavlenka laten keepen. Viel me beide erg tegen en Sandro en Begovic staan er weer in:)
Soms is het vingertje toch wel fijn om te doen. Doe het af en toe als zijn keeper een wereld wedstrijd keept of zoals gisteren die een gast met attribute cards. Voor zo 1 heb ik dan geen genade. Die mag lekker kijken naar het vingertje en de dab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:46
Twijfel om otamendi in te ruilen voor de sbc bundesliga. Wat zouden jullie zeggen? Heb al lewandowski uit de eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bpl : young, mane
Liga: oblak, saul
Bundesliga : wendel, Kimmich

Kimmich is op papier wel een topper maar moeilijk in te passen in mijn bpl team.
Aas nog op Mahrez of Sterling.
Neig naar Sterling vanwege zijn betere verdedigende aspecten.

Uit de mm een 84er en 2 83s. Heb al maanden geen toppers meer daaruit.
Heb sowieso weinig packluck maar dat kan ook veranderen. Had vorig jaar na 3 maanden pech opeens een icon van een paar miljoen.

Zit nu wel ff denken hoe ik packs erbij ga krijgen. Sb vind ik weinig aan, dkt kwalificeer ik mij niet altijd voor en de sbc's zijn wat op.
Dat wordt dan kopen vrees ik.
Heb nu 60 spelers op de transfermarkt waar ik die lijst eerder vol had.

Eigenlijk jammer dat de wc komt. Ik weet niet hoe leuk dat is maar speel nu op dit moment liever met mijn eigen team waar ik al die maanden moeite voor heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 21:43
Harribo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:50:
Bpl : young, mane
Liga: oblak, saul
Bundesliga : wendel, Kimmich

Kimmich is op papier wel een topper maar moeilijk in te passen in mijn bpl team.
Aas nog op Mahrez of Sterling.
Neig naar Sterling vanwege zijn betere verdedigende aspecten.

Uit de mm een 84er en 2 83s. Heb al maanden geen toppers meer daaruit.
Heb sowieso weinig packluck maar dat kan ook veranderen. Had vorig jaar na 3 maanden pech opeens een icon van een paar miljoen.

Zit nu wel ff denken hoe ik packs erbij ga krijgen. Sb vind ik weinig aan, dkt kwalificeer ik mij niet altijd voor en de sbc's zijn wat op.
Dat wordt dan kopen vrees ik.
Heb nu 60 spelers op de transfermarkt waar ik die lijst eerder vol had.

Eigenlijk jammer dat de wc komt. Ik weet niet hoe leuk dat is maar speel nu op dit moment liever met mijn eigen team waar ik al die maanden moeite voor heb gedaan
Heb zelf TOTS Mahrez opgepikt voor 200K op de PS4, speelt opzich wel fijn en actief in een 4-2-3-1 wide opstelling. Aan de andere kant heb ik TOTS Sane, welke volgens iedereen de sterren van de hemel zou moeten spelen, maar valt mij wat tegen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Tot nu toe:

Ik heb tot nu toe:

BPL; Robertson Sane
Laliga: Pique Felipe Luis
Bundesliga: Hazard en Bailey

Met name Bailey lijkt me een leuke suber sub... mensen ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:30:
[...]

Hazard hier ook weer in geleverd. Gnabry er uit! Lijkt mij een leuke super sub. Gelukkig heb ik er daar pas 10 van ofzo :+

Laliga: Rodrigo en Adan
Bundesliga: Hazard en Gnabry
Jij had wel wat meer geluk mogen hebben.

ja supersubs..... jammer dat je er maar 3 mag wisselen :P

Dit speel ik nu en switch ingame naar 41212(2) met Ronaldinho als cam. Backs wissel ik dan ook nog van kant. https://www.futbin.com/18/squad-builder/4878104

Kan het team nog wel flink upgraden, maar bewaar mijn 4,5mln coins voor de world cup. Eigenlijk wel zonde dat de normale versie min of meer de nek omgedraaid wordt door het invoeren van de wc mode. Maar voor EA is dit weer veel meer extra geld.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAITii schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:10:
[...]

Heb zelf TOTS Mahrez opgepikt voor 200K op de PS4, speelt opzich wel fijn en actief in een 4-2-3-1 wide opstelling. Aan de andere kant heb ik TOTS Sane, welke volgens iedereen de sterren van de hemel zou moeten spelen, maar valt mij wat tegen.
Volgens mij moet je Sane ook als aanvaller gebruiken, sp of lv. Heb je dat ook?
En sommige spelers hebben zeker een 12 wedstrijden nodig eer ze renderen.
Zo heb ik tots mane, rendeert ook pas na zoveel wedstrijden hoewel ik het nog steeds geen echte topper vind. Fb Rooney is dat bij mij met de vliegensvlugge Vardy ernaast. En Kdb sbc 94 ook nog altijd blij mee.

Kom erachter dat de verdediging eigenlijk nog belangrijker is als je tegen betere tegenstanders speelt.
Speel nu 4312 met een middenveld met tots matic, kante nif, Fernandinho nif. Dat geeft wel rust.
Samen met verdediging : azpi fb 88, aké if 84 (heb afgezien van tots geen betere bpl cv ervaren), tots otamendi, tots young

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 23-05-2018 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:28:
[...]

Jij had wel wat meer geluk mogen hebben.

ja supersubs..... jammer dat je er maar 3 mag wisselen :P

Dit speel ik nu en switch ingame naar 41212(2) met Ronaldinho als cam. Backs wissel ik dan ook nog van kant. https://www.futbin.com/18/squad-builder/4878104

Kan het team nog wel flink upgraden, maar bewaar mijn 4,5mln coins voor de world cup. Eigenlijk wel zonde dat de normale versie min of meer de nek omgedraaid wordt door het invoeren van de wc mode. Maar voor EA is dit weer veel meer extra geld.
Ach met 3 gepackte icons, 98 Salah en normale Suarez mag ik niet klagen.

Ik heb trouwens wel besloten om volgend jaar met 2 accounts te spelen. 1 puur om te handelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vissert op 23-05-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Vissert schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:51:
[...]

Ach met 3 gepackte icons, 98 Salah en normale Suarez mag ik niet klagen.

Ik heb trouwens wel besloten om volgend jaar met 2 accounts te spelen. 1 puur om te handelen.
Wat is daar het voordeel van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 14:37
MC: Hamsik en Lemar
BPL: Pope en Walker
Liga: Guedes en Guedes
Bundesliga: Pavlenka en Uth

Walker, Hamsik en Lemar staan in de basis. De rest gebruik ik voor elke volgende SBC.
Mijn laatste aanwinst Uth gaat daar ook weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Weten jullie toevallig of er de Ultimate TOTS SBC tradable zal zijn of ook untradable als de overige SBC? Dan gok ik maar op de TOTS ROTW 10-1 en daar maar mijn winst uit te halen. Heb nu 50K geinvesteerd in een 86+ team met TOTS en IF kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gregoritsch uit TOTS PACK
Max uit de MM rewards

Kan ik lekker op vakantie 2x de SBC doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Razz89 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:21:
Ik knutsel een eind heen maar kon niet tot een chill team met de juiste chemistry..

https://www.futbin.com/18/squad/5319898

Kost je wel ongeveer je hele budget en Sané staat met de juiste manager op 7 chem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
TimoVeld schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:43:
[...]

Kost je wel ongeveer je hele budget en Sané staat met de juiste manager op 7 chem.
https://www.futbin.com/18/squad/5319948
Zo zou het ook nog kunnen? Alleen Eriksen op 7 chem.
Wanneer je Eriksen vervangt door Silva (of een Icon) kom je beter uit.

Heb tot nu toe het volgende gepackt:
MC: Fernando en Lemar
BPL: Mané en Aguero (Pope uit upgrade pack)
Liga: Iago Aspas en Sergio Ramos
Bundesliga: Sané en Gregoritsch

Heb daarmee deze hybrid gemaakt:
https://www.futbin.com/18/squad/5126739

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
TimoVeld schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:43:
[...]

Ik zou echt ver uit de buurt blijven van welke versie van Dani Alves dan ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:53:
[...]

Wat is daar het voordeel van dan?
Dat ik gewoon lekker kan spelen op mijn fun account en geen rekening hoef te houden met coins en verkoopwaarde. Lekker lange termijn handelen op mijn tweede account en tegen de tijd dat toty/tots er aan komt switch ik naar een allesvernietigende 65miljoen coins team op mijn 2e account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naldo maakt het wel lastig. Je zou hem als super sub kunnen gebruiken om als CDM in te brengen bij een voorsprong in de laatste minuten. Fernadinho TOTS als cm. Dan heb je Sane op full chem. Rest gewoon invullen als BPL team met de Gea als keeper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:33
Heb van het weekend maar eens de Ronaldo SBC gedaan.

Dit is het team nu: https://www.futbin.com//18/squad/3761096

Nu even sparen voor suarez denk ik, of ik ga voor de nu te betalen optie Lukaku/Werner TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Vissert schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:21:
[...]

Dat ik gewoon lekker kan spelen op mijn fun account en geen rekening hoef te houden met coins en verkoopwaarde. Lekker lange termijn handelen op mijn tweede account en tegen de tijd dat toty/tots er aan komt switch ik naar een allesvernietigende 65miljoen coins team op mijn 2e account.
wat is dan een fun account? Hoe zie ik dat voor me? Je moet toch je spelers kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 15:36
bvbal79 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:18:
[...]

wat is dan een fun account? Hoe zie ik dat voor me? Je moet toch je spelers kopen?
Soms wil je graag spelen met een speler en koop je hem voor 200k en is ie een week later nog maar 150k waard. Zonde van die 50k.

Als je het apart houdt en je speelt met een account met de spelers die je graag wilt hebben, dan hoef je over de waardevermindering van je spelers dus geen rekening mee te houden.

Zorg wel dat je geen coins overzet want je wordt vaak gepakt ;) Ik heb zelf de ervaring niet maar 4 jongens in mijn omgeving wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Idd! Ik bedoel idd wat hierboven gezegd wordt. Nu zit ik continu te peilen van moet ik mijn team niet verkopen?

Straks gewoon lekker voetballen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Vissert schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:35:
Idd! Ik bedoel idd wat hierboven gezegd wordt. Nu zit ik continu te peilen van moet ik mijn team niet verkopen?

Straks gewoon lekker voetballen :+
Ik speel met mijn enige account altijd al zo...

Waarom mijn team verkopen als het lekker speelt? Dan verkoop ik mijn team en kan ik bijvoorbeeld een paar dagen niet met een goed team spelen, om dan een week later een iets beter team te spelen of om "geen verlies" te maken. Over dat laatste heb ik vaak ook zoiets: als speler x met 40k daalt, dan is degene die ik daar voor terug haal vast ook wel 40k gedaalt. Werkt niet altijd zo natuurlijk, maar vaak wel. Alleen met de WC-mode van nu is het wat lastig inschatten. Aangezien de WL toch al toxic als de neten is, ga ik straks alleen nog WC-mode spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
WSL036 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:30:
[...]

Soms wil je graag spelen met een speler en koop je hem voor 200k en is ie een week later nog maar 150k waard. Zonde van die 50k.

Als je het apart houdt en je speelt met een account met de spelers die je graag wilt hebben, dan hoef je over de waardevermindering van je spelers dus geen rekening mee te houden.

Zorg wel dat je geen coins overzet want je wordt vaak gepakt ;) Ik heb zelf de ervaring niet maar 4 jongens in mijn omgeving wel..
Maar die spelers waar je mee wilt spelen moet je toch ook ergens van betalen? Of mis ik hier ergens iets... je kunt toch neit zomaar even Salah QIF in je team opnemen?

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 23-05-2018 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje minder gedaan met het spel. Laatste 2 weken veel luck met TOTS, Kroos, James en Prime ronaldinho uit packs door sbc's waardoor ik ronaldo etc kon kopen. Nu zit ik vast met onderstaande squad en weinig cash maar eigenlijk niet helemaal happy met thiago op rechts mid. Iemand leuke suggesties?

https://www.futbin.com/18/squad/5322320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:28:
Tijdje minder gedaan met het spel. Laatste 2 weken veel luck met TOTS, Kroos, James en Prime ronaldinho uit packs door sbc's waardoor ik ronaldo etc kon kopen. Nu zit ik vast met onderstaande squad en weinig cash maar eigenlijk niet helemaal happy met thiago op rechts mid. Iemand leuke suggesties?

https://www.futbin.com/18/squad/5322320
wat voor suggesties geeft futbin zelf :) weet niet hoeveel cash je hebt. Ik vind dat lampje soms wel heel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waarom speel ik ook zo laat op de dag....tis 1 en al stroop het spel, wat een lag
morgen eerder spelen

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 23-05-2018 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40

Alles op 10 chem, van ter Stegen kan je ook nog een goedkopere versie kopen en je kan Saul verkopen. Goretzka IF lijkt misschien wat slecht maar zelfs tijdens het TOTS geweld is dit nog een geweldige speler!
https://www.futbin.com/18/squad/5323718

Je kan ook voor Kimmich kiezen, dan staat Naldo op 8 chem (heb ik nu ook). Of de Gea als keeper op 8 chem.

[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 23-05-2018 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Tot nu toe:

BPL: Young en Young :/
La Liga: Filipe Luis en Ramos
Bundesliga: Naldo en Bailey

Op dit moment heb ze allemaal in de basis behalve Bailey als supersub in mijn twee teams. Kan straks ook beetje wisselen en een team maken met Bailey, Bender en Volland bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Vind het wel grappig om te zien dat mensen die blijkbaar later begonnen zijn of nooit zoveel coins hebben gemaakt enzo nu ook een standaard BPL team hebben met 1 of 2 BPL Tots en soms een slim gelinkte TotS uit een andere competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Gurbuh schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:46:
Vind het wel grappig om te zien dat mensen die blijkbaar later begonnen zijn of nooit zoveel coins hebben gemaakt enzo nu ook een standaard BPL team hebben met 1 of 2 BPL Tots en soms een slim gelinkte TotS uit een andere competitie.
Ik kwam vandaag een bijna basic team tegen met Cristiano Ronaldo TOTS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd4v79_U8AAiSng.jpg:large

Dit moet wel het slechtste TOTW van deze hele FIFA zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:48:
[afbeelding]

Dit moet wel het slechtste TOTW van deze hele FIFA zijn
Meestal als de competities afgelopen zijn. Dan bloedt FIFA meestal een beetje toot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach TotW is uberhaupt niet interessant meer. Bijvoorbeeld een Malcom heeft ook een 89 TOTS kaartje.
Ik ga me niet zo in de WK editie storten. Ik vermaak me nog wel met Fifa en Proclubs.

Heeft misschien ook te maken dat Nederland niet aan het toernooi mee doet. Leeft bij mij een stuk minder

[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 23-05-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Maicon uit de rotw. Toch weer makkelijk 60k binnen want ik had de spelers al.
En Volland is ook weer binnen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 23-05-2018 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:32:
TOTS Maicon uit de rotw. Toch weer makkelijk 60k binnen want ik had de spelers al.
En Volland is ook weer binnen.
Ik verkoop mijn spelers voor meer dan die 60K dus veel winst is het hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb Jahanbaks getrokken. Leuke speler maar proberen maar weer te verkopen. 60k is best wel een koopje gezien zijn stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:03:
Heb Jahanbaks getrokken. Leuke speler maar proberen maar weer te verkopen. 60k is best wel een koopje gezien zijn stats
Ik sla deze SBC over. Al is Dost natuurlijk wel een Icon.

Ga nu wel 36k verdienen aan 86 rated IF Schmeichel, dus dat is bijna weer een Icon verdiend. Overigens heb ik er al 2 over voor eventuele SBC's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Fraaank schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:26:
[...]

Ga nu wel 36k verdienen aan 86 rated IF Schmeichel, dus dat is bijna weer een Icon verdiend. Overigens heb ik er al 2 over voor eventuele SBC's.
die 36K is hij toch al een tijdje...goedkopere 86 IF te vinden trouwens :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
Heb Djaniny uit de ROTW SBC dacht weet je wat laat ik toch maar 1 keer de bundesliga SBC doen.
Krijg ik daar Lewandowski uit :)

Heb alleen een volledig BPL team hoe ga ik die daar inpassen? Of meer een super super sub :P
https://www.futbin.com/18/squad/5325870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:48
sjakieman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:43:
[...]

BPL: Young en Young :/
La Liga: Filipe Luis en Ramos
Bundesliga: Naldo en Bailey

Op dit moment heb ze allemaal in de basis behalve Bailey als supersub in mijn twee teams. Kan straks ook beetje wisselen en een team maken met Bailey, Bender en Volland bijvoorbeeld.
Rest of the World: Fabinho & Courtois
Premier League: Aguero & Youngh
BBVA: Ter Stegen & Saul
Bundes liga: Kimich & Pavlenka

Niet slecht als je 't mij vraagt. Alleen gebruik ik Courtois, Aguero, Saul en Kimmich.

De rest gebruik ik voor SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:26:
[...]

Dost kan je ook gewoon kopen natuurlijk.

Icon? Voor 36k?

Btw...ik zit nu rond te kijken naar de tots. Aangezien ik een pl team heb, zijn de tots vrij prijzig. Een sane of aguero tots zijn mij simpelweg te duur.
Zit erover te denken of het mogelijk is een (tots) top team te bouwen als ik nu mijn team verkoop. Met tots van verschillende competities inclusief Row.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Net nog even tegen de verveling een draft gedaan, slechts 2 potjes gewonnen.
Wel vreemd om te zien dat je met Prime Ronaldo minder goed uit de voeten kunt dan NIF Jesus...

Als je die ratings ziet van de WC, dan lijkt me dat straks iedereen met een UEFA team gaat spelen

[ Voor 22% gewijzigd door peeweeherman op 23-05-2018 22:20 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Harribo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:11:
[...]

Icon? Voor 36k?

Btw...ik zit nu rond te kijken naar de tots. Aangezien ik een pl team heb, zijn de tots vrij prijzig. Een sane of aguero tots zijn mij simpelweg te duur.
Zit erover te denken of het mogelijk is een (tots) top team te bouwen als ik nu mijn team verkoop. Met tots van verschillende competities inclusief Row.
Voor 1,1 miljoen kan je al een volledig TOTS team maken (eigenlijk goedkoper als je 2x de SBC doet). Dan zitten er wel geen echte toppers tussen maar volgens mij speelt dit best goed. Een maand geleden zou dit gewoon een top team zijn!

https://www.futbin.com/18/squad/5270997

Met meer budget dan 1,1 miljoen kan je de spitsen nog upgraden. Verder zit het al best goed in elkaar en je speelt ook nog eens met spelers die niemand gebruikt! :)

Edit: Zie dat het zelfs nog goedkoper kan, Uth ipv Keita.

[ Voor 15% gewijzigd door sjakieman op 23-05-2018 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Harribo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:11:
[...]

Icon? Voor 36k?
Wordt ook de planning. Niet Icon Schmeichel, maar z'n zoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
sjakieman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:25:
[...]

Voor 1,1 miljoen kan je al een volledig TOTS team maken (eigenlijk goedkoper als je 2x de SBC doet). Dan zitten er wel geen echte toppers tussen maar volgens mij speelt dit best goed. Een maand geleden zou dit gewoon een top team zijn!

Met meer budget dan 1,1 miljoen kan je de spitsen nog upgraden. Verder zit het al best goed in elkaar en je speelt ook nog eens met spelers die niemand gebruikt! :)

Wel een beetje de saaist mogelijke oplossing zo met 1 league :P

Edit: Het is toch nog wel vrij lastig als je 11/11 TotS wilt zonder de echt dure.

[ Voor 5% gewijzigd door Gurbuh op 24-05-2018 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
sjakieman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:25:
[...]

Ik zie niet helemaal hoe dit een maand geleden een top team zou zijn? Qua ratings natuurlijk wel, maar qua spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Ik mag niet klagen tot nu toe:

ROTW - Courtois en iemand die ik later heb ingeleverd, geloof ik :)
BPL - Son & Pope uit de SBC, daarnaast nog een tradeable Pope en een untradeable De Gea
Laliga - Pique & Rodrigo uit de SBC en nog een untradeable Jordi Alba
Bundesliga - Lewandowski & Kimmich uit de SBC, een tradeable Uth en een untradeable Gnabry

Son, Pique, Alba en Kimmich gebruik ik nu in mijn team. Lewa ben ik helaas niet zo onder de indruk van. Het is hem voor mij net niet of ik moet nog aan hem wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
WSL036 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:44:

BPL - Son & Pope uit de SBC, daarnaast nog een tradeable Pope en een untradeable De Gea
Bundesliga - Lewandowski & Kimmich uit de SBC, een tradeable Uth en een untradeable Gnabry

Son, Pique, Alba en Kimmich gebruik ik nu in mijn team. Lewa ben ik helaas niet zo onder de indruk van. Het is hem voor mij net niet of ik moet nog aan hem wennen..
Die untradeables allemaal uit de upgrade packs? Hoeveel heb je er opengemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
laviolette schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:46:
[...]

Die untradeables allemaal uit de upgrade packs? Hoeveel heb je er opengemaakt?
Ja en veel, met name bij de LaLiga en BPL (ivm hogere kans op topspelers).

Mijn club is van 1500 spelers naar 300 gegaan en heb waarschijnlijk voor zo'n 100k aan gouden spelers gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:24
Hoe zijn de ervaringen met TOTS Kane?
Ik speel nu met NIF Ibra in de spits vooral als aanspeelpunt maar wil op deze plek eigenlijk toch iets beters.

Team waarmee ik dan zou gaan spelen wordt:
https://www.futbin.com//18/squad/5331239

Iemand verder nog suggesties voor updates?
Kane niet meegeteld heb ik dan nog een budget van 400k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
https://www.futbin.com/18/player/18225/Willian/

Wat gaat deze kaart doen met het WK aangezien het een PTG is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Joster schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:02:
https://www.futbin.com/18/player/18225/Willian/

Wat gaat deze kaart doen met het WK aangezien het een PTG is?
Zou leuk zijn als je die PTG kaartjes mee kon nemen naar WK modus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Kan niet wachten op de WC modus daarom alles verkocht heb alleen nog Sessegnon de non-tradable versie. En als daar de lol af is dan ben ik ook klaar met Fifa18. Zo veel mogelijk pakjes openen tot dat ik een leuk WC team heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:21:
[...]

Zou leuk zijn als je die PTG kaartjes mee kon nemen naar WK modus..
Enige wat erover in de FAQ staat is dit:
Q: What is a PTG Selected Item?

A: Once 23-man national squads are announced in early June, players who have made their country’s final squad will have their Path to Glory Contender item automatically updated to be a Path to Glory Selected item. The selected items will continue to get upgrades based on certain national team performances throughout the summer.
https://www.easports.com/.../fut-18-path-to-glory-faq

Ik ga er dus niet vanuit dat je er iets mee kan in WC mode zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
WC mode is op zich zelf stand modus zonder ruilmarkt dus pakjes optrekken en hopen dat iets leuks er uit haalt.

Edit:
https://www.easports.com/...rld-cup-update-game-modes

All-New ICONS: FIFA World Cup Ultimate Team will feature some of the most iconic players from the tournament's history.
Chemistry System: Link your favorite international players; instead of clubs and leagues, nationalities and confederations will be key chemistry components to consider when building and organizing your squad.
FIFA World Cup™ Player Pool: Featuring up-to-date squads from every qualified nation with refreshed ratings, [RA1] you’ll have everything you need to build your international dream squad.
Dynamic Items: Built to match real world performance, these items will update based on the performances of players who stood out on matchday, with upgraded stats, ensuring a fresh and relevant experience for the entire tournament.
Double Pack Incentive: For every Standard or Premium pack you purchase in FIFA World Cup Ultimate Team, you will receive equivalent pack value in FUT 18.
Ultimate Team Game Modes: Experience several exciting ways to play with your international dream squad.
Single Player and Online Tournament
Single Player & Online Draft
Squad Building Challenges

[ Voor 101% gewijzigd door homernt op 24-05-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
homernt schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:37:
WC mode is op zich zelf stand modus zonder ruilmarkt dus pakjes optrekken en hopen dat iets leuks er uit haalt.

Edit:
https://www.easports.com/...rld-cup-update-game-modes

All-New ICONS: FIFA World Cup Ultimate Team will feature some of the most iconic players from the tournament's history.
Chemistry System: Link your favorite international players; instead of clubs and leagues, nationalities and confederations will be key chemistry components to consider when building and organizing your squad.
FIFA World Cup™ Player Pool: Featuring up-to-date squads from every qualified nation with refreshed ratings, [RA1] you’ll have everything you need to build your international dream squad.
Dynamic Items: Built to match real world performance, these items will update based on the performances of players who stood out on matchday, with upgraded stats, ensuring a fresh and relevant experience for the entire tournament.
Double Pack Incentive: For every Standard or Premium pack you purchase in FIFA World Cup Ultimate Team, you will receive equivalent pack value in FUT 18.
Ultimate Team Game Modes: Experience several exciting ways to play with your international dream squad.
Single Player and Online Tournament
Single Player & Online Draft
Squad Building Challenges
TLDR; dus dubbele packs tijdens ultimate TOTS?
klinkt als zeer winstgevende free content :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:17:
[...]

ultimate TOTS? Hoe kom je daar nu weer bij. Gaat om de WC modus,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
bvbal79 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:30:
[...]

ultimate TOTS? Hoe kom je daar nu weer bij. Gaat om de WC modus,
Als er een ultimate TotS komt en dat tegelijk valt met WC modus dan heb je dus voor elke gratis pack die je in FUT krijgt kans op zo'n TotS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Gurbuh schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:31:
[...]

Als er een ultimate TotS komt en dat tegelijk valt met WC modus dan heb je dus voor elke gratis pack die je in FUT krijgt kans op zo'n TotS..
Op die fiets...tja, die kans beschouw ik voor mezelf op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
WSL036 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:44:

in ROTW zit toch geen Courtois?
https://www.futbin.com/18/tots/TOTS-ROTW

Verbaasd me trouwens dat deze kaarten totaal geen waardeverschil hebben, of je nu nr 11 bent of nr 49

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 24-05-2018 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Dat waardeverschil komt nog wel (enigszins). Voor nu zijn het vrijwel allemaal spelers die niemand echt in zijn beste XI wil hebben. De prijs is enkel zo gelijk doordat ze nodig zijn voor (dezelfde) SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sirkeith schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:46:
Dat waardeverschil komt nog wel (enigszins). Voor nu zijn het vrijwel allemaal spelers die niemand echt in zijn beste XI wil hebben. De prijs is enkel zo gelijk doordat ze nodig zijn voor (dezelfde) SBC's.
Ik ben benieuwd naar de top 10. Wie verwachten jullie? Als ik het lijstje op futbin afga qua IF's buiten de grote competities is er niet veel (zlatan de ligt en wat uit de protugese competitie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Nee, die zat in community :)
Verbaasd me trouwens dat deze kaarten totaal geen waardeverschil hebben, of je nu nr 11 bent of nr 49
Behalve Lozano :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:17:
[...]

totdat je die extra packs opent en er blijkt allemaal 78 rated meuk in te zitten wat bij mij altijd gebeurt ;)

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laviolette
bvbal79 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:59:
[...]

Ik ben benieuwd naar de top 10. Wie verwachten jullie? Als ik het lijstje op futbin afga qua IF's buiten de grote competities is er niet veel (zlatan de ligt en wat uit de protugese competitie)
De Ligt zal echt een beest van een plaatje krijgen. Z'n FIF kost nu trouwens nog maar 26k 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
bvbal79 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:59:
[...]

Ik verwacht De Ligt, Vormer, Pukki, Promes. Heeeeel stiekem hoop ik ook nog op een Berghuis 8)

En binnen nu en een week eigenlijk ook wel de Franse TOTS met daarin Depay (want hij zit nu niet in TOTW met een hattrick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sirkeith schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:26:
[...]

Ik verwacht De Ligt, Vormer, Pukki, Promes. Heeeeel stiekem hoop ik ook nog op een Berghuis 8)

En binnen nu en een week eigenlijk ook wel de Franse TOTS met daarin Depay (want hij zit nu niet in TOTW met een hattrick).
Denk dat 3 Nederlanders in de top 10 wel too much is?
Frankrijk en Italie komen a.s. vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Wii4all schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:06:
[...]

totdat je die extra packs opent en er blijkt allemaal 78 rated meuk in te zitten wat bij mij altijd gebeurt ;)
Precies allemaal thin packs. Het zal er denk ik wel voor zorgen dat de prijzen in FUT nog verder zullen dalen als de markt wordt overspoeld op deze manier. Iedereen probeert extra coins te genereren om nog meer WC packs op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Misschien lees ik niet goed maar heb nu bijvoorbeeld nog wat packs liggen, heeft het nut deze te bewaren voor de wc mode?
Of kan ik die het beste nu nog openen dacht dat er ook nog een tots ultimate kwam na de ligue 1 en calcio tots? Bewaar nu mijn packs nog voor tots ultimate maar deze komt na de release van de world cup mode vraag me af of dat nog nut heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
FidoDido schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:31:
Misschien lees ik niet goed maar heb nu bijvoorbeeld nog wat packs liggen, heeft het nut deze te bewaren voor de wc mode?
Of kan ik die het beste nu nog openen dacht dat er ook nog een tots ultimate kwam na de ligue 1 en calcio tots? Bewaar nu mijn packs nog voor tots ultimate maar deze komt na de release van de world cup mode vraag me af of dat nog nut heeft.
The WC mode is iets aparts met eigen packs. Alleen krijg je voor ieder pack de je opent in de WC mode er één kado in FUT. De packs die nu hebt slaan in FUT kun je bewaren of nu openen dat maakt niet uit.

[ Voor 6% gewijzigd door homernt op 24-05-2018 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
bvbal79 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:45:
[...]

Denk dat 3 Nederlanders in de top 10 wel too much is?
Frankrijk en Italie komen a.s. vrijdag.
Vormer is wel een gokje hoor, maar hij was dit jaar wel echt weer zeer goed bezig in België.

Promes en De Ligt lijken mij wel 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
homernt schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:46:
[...]

The WC mode is iets aparts met eigen packs. Alleen krijg je voor ieder pack de je opent in de WC mode er één kado in FUT. De packs die nu hebt slaan in FUT kun je bewaren of nu openen dat maakt niet uit.
Ok duidelijk bewaar ik ze als nog even voor tots ultimate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
sirkeith schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:52:
[...]

Vormer is wel een gokje hoor, maar hij was dit jaar wel echt weer zeer goed bezig in België.

Ik denk dat Vormer nog een aparte kaart krijgt. Hij was ook speler van het jaar in België volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
sirkeith schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:52:
[...]

Vormer zou van 79 naar 90+ moeten gaan, lijkt me sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
Minime2013 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:07:
[...]

Vormer zou van 79 naar 90+ moeten gaan, lijkt me sterk?
Hurtado ging van 78 naar 91, dus het is zeker mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
sirkeith schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:18:
[...]

Hurtado ging van 78 naar 91, dus het is zeker mogelijk...
Hmm niks gezegd dan :) Maar Promes De Ligt en Vormer lijken me een beetje veel Nederlanders voor de laatste 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Merk dat ik prime Overmars en prime Larsson een beetje zat begin te raken. beide untradeable. Mocht ik ze in een Icon SBS stoppen in ruil voor een 'groot pakket', welke leveren dan het meeste op? (qua pakket waarde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaizka schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:30:
Merk dat ik prime Overmars en prime Larsson een beetje zat begin te raken. beide untradeable. Mocht ik ze in een Icon SBS stoppen in ruil voor een 'groot pakket', welke leveren dan het meeste op? (qua pakket waarde)
Waarom niet in een icon SBC stoppen voor een upgrade?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Bossie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:39:
[...]

Waarom niet in een icon SBC stoppen voor een upgrade?
Voor een andere icon bedoel je? Ik wil liever geen untradeables meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gaizka schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:53:
[...]

Voor een andere icon bedoel je? Ik wil liever geen untradeables meer.
ok, volgens mij geven alle SBC's waar die alleen een icon nodig hebben een 100k pakket.
ik noemde het vooral omdat er ook meerdere SBC's zijn die een icon plus een beetje zijn (Bergkamp, Ferdinand bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Ik zou Larsson nog als CAM kunnen gebruiken in een 4-3-3, maar kan hij daar uit de voeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
WSL036 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:36:
[...]

Ik zie niet helemaal hoe dit een maand geleden een top team zou zijn? Qua ratings natuurlijk wel, maar qua spelers..
Wat bedoel je? Dat deze spelers niet goed spelen? Ze zijn beter dan de icons, zet ze maar eens naast elkaar (met uitzondering van de paar echte top icons die miljoenen kosten). Ik speel nu al een tijdje met Partey en Criscito en die zijn redelijk vergelijkbaar met deze Bundesliga spelers.

Het is dat ik genoeg geld heb voor de echte top TOTS spelers van 300k tot 900k anders had ik zeker een team gemaakt met de mindere en erg goedkope TOTS spelers.

En ik weet dat er genoeg mensen zijn die zeggen dat skills niet echt veel zeggen want waarom waren Gabriel Jesus en Bakayoko dan zo goed? Maar dat is allemaal wel verklaarbaar als je kijkt naar de combinatie van de verschillende skills, traits, wf/wr en lengte.
Gurbuh schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 07:45:
[...]

Wel een beetje de saaist mogelijke oplossing zo met 1 league :P

Edit: Het is toch nog wel vrij lastig als je 11/11 TotS wilt zonder de echt dure.
Je kan wel een leuker/beter hybrid team maken maar goedkoper wordt het niet denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:55:
[...]

ok, volgens mij geven alle SBC's waar die alleen een icon nodig hebben een 100k pakket.
ik noemde het vooral omdat er ook meerdere SBC's zijn die een icon plus een beetje zijn (Bergkamp, Ferdinand bijvoorbeeld).
Thnx voor de tip! Had gisteren een baby Shearer gepacked ( untr.) dus die heb ik nu ingeleverd voor een 100k pack ✌🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:17
Nog wat interessant nieuws over de WC mode gevonden:
Er komt een duplicate storage waar je maximaal 100 spelers kunt opslaan om deze bijvoorbeeld later in een SBC te gooien.
Een voor elke wedstrijd die je in de WC mode speelt krijg je een single player pack, ongeacht het resultaat.
Dit twitterde een van de community managers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
JAtech schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:08:
Nog wat interessant nieuws over de WC mode gevonden:
Er komt een duplicate storage waar je maximaal 100 spelers kunt opslaan om deze bijvoorbeeld later in een SBC te gooien.
Een voor elke wedstrijd die je in de WC mode speelt krijg je een single player pack, ongeacht het resultaat.
Dit twitterde een van de community managers.
Wat is een singleplayer-pack? Krijgen we straks twee verschillende squads in WC-mode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

EA was niet heel creatief bij het bepalen van de icons in WC, ben benieuwd of Klose nog 99 heading heeft 😛

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:17
Fraaank schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:17:
[...]

Wat is een singleplayer-pack? Krijgen we straks twee verschillende squads in WC-mode?
Ik neem aan een pack met 1 speler er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:29
Iemand nog leuke ideeen voor een premier league cm upgrade? Ik heb nu ander Herrera, bakayoko en Fernandinho, maar vind het tijd voor iets nieuws. Heb ca. 50k wie zal ik als eerst upgraden en met wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
perpixel schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:39:
Iemand nog leuke ideeen voor een premier league cm upgrade? Ik heb nu ander Herrera, bakayoko en Fernandinho, maar vind het tijd voor iets nieuws. Heb ca. 50k wie zal ik als eerst upgraden en met wie?
Sissoko FB (34k) zou ik dan voor kiezen. Haal degene eruit die je zelf het minst vindt spelen. Ook kan je kiezen voor Mooy SIF (24k) of 1 van mijn persoonlijke favorieten: Obiang IF (11k). Of alle 3?

Sissoko heb ik nooit mee gespeeld maar ziet er qua stats erg goed uit en was een vervelende speler om tegen te spelen. Mooy SIF heeft het meeste skills onder de 50k en heb ik lang mee gespeeld, gewoon een goede speler maar je mist de lengte t.o.v. de andere 2 spelers. Obiang IF vind ik een verbeterde versie van Bakayoko. Met zijn playmaker trait geeft hij bijna geen enkele bal verkeerd, dat is echt opvallend. Vorige weekend league stond hij nog in de basis in mijn team met Son tots, Kane toty, Sterling tots, Alli tots, Young tots... Nu wel vervangen door Goretzka tots maar dat is geen schande. ;)

Probeer ze binnen te halen met shadow, vaak betaal je daar niet eens meer voor als je even zoekt.

[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 24-05-2018 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:23

kevinn

PSN; southation

Komt van reddit af maar de Calcio A en Ligue 1 TOTS spelers;

TOTS Calcio A
Starting XI
Samir Handanovic
Medhi Benatia
Kalidou Koulibaly
Milan Skriniar
Allan
Miralem Pjanic
Sergej Milinkovic-Savic
Lorenzo Insigne
Ciro Immobile
Mauro Icardi
Paulo Dybala

Bench & Reserves
Gonzalo Higuain
Andrea Masiello
Dries Mertens
Radja Nainggolan
Aleksandar Kolarov
Douglas Costa
Stefan de Vrij
Luis Alberto
Josip Ilicic
Alisson
Lucas Torreira
Federico Chiesa

24th Player (DKT)
Fabio Quagliarella

TOTS Ligue 1
Starting XI
Benjamin Lecomte
Marquinhos
Kamil Glik
Presnel Kimpembe
Karl Toko-Ekambi
Luis Gustavo
Florian Thauvin
Nabil Fekir
Neymar Jr.
Memphis Depay
Edinson Cavani

Bench & Reserves
Mathieu Debuchy
Thiago Silva
Houssem Aouar
Radamel Falcao
Adil Rami
Jerome Roussillon
Anthony Lopes
Marco Verratti
Rony Lopes
Mariano
Adrien Rabiot
Kylian Mbappe

24th Player (DKT)
Marcelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Na 6 finales niet gekwalificeerd. Het gevoel dat er vals gespeeld wordt, je spel is geen pijl op te trekken. Zo vaak op een comfortabele 3-0 komen en via allerlei onmogelijke situaties vliegen er gewoon alsnog 4 in. Of zoals gisteren in een halve finale als de finale onbegrijpelijke rode kaarten.
Als je tegenstander beter is dan is het te begrijpen, dit levert alleen maar frustratie en weinig zin om verder te spelen op.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
Ik ben gisteren ook helaas uitgeschakeld in de finale van de DKT...

Tegenstanders speelde vanaf het begin park the bus of op de counter. Zijn verdedigers (en 2 CDM's ) stonden zó ver terug, dat ik echt een groot gat had tussen mijn middenvelders en aanvallers. Kon helaas geen doelpunt maken waarna mijn tegenstander in de 80e minuut ofzo een counter binnen tike...

Wat kan je het beste doen tegen een dergelijke tegenstander?
Pagina: 1 ... 198 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs