DKT ook gewonnen na 3 pogingen.
Gebruik de DKT vaak om eens een andere formatie te proberen en begon met de 4222.
Speelde tegen een waardeloos team en verloor keihard. Snel geswitched naar 4312 met de opkomende backs. 3 ragequits later in de finale verloren van een god- team die op alle spelers attributen kaarten had.....
4 schoten vanaf de middenlijn (lichtelijk overdreven) vlogen er in en na 30 minuten stond het 4-0 voor hem.
Ronde hierna ook met de 4312 gespeeld en weer 2 ragequits en de 3e stopte met spelen in de 50ste minuut (stand 4-1 voor mij) en wilde maar niet leaven. Opzich vind ik dat een goede zaak, maar als je niet speelt, kun je beter leaven ipv onze tijd te verdoen...
Finale toch maar op de oude vertrouwde 4231 teruggevallen en stond met 24 minuten met 4-0 voor. Ik kreeg daarna de bekende berichten als: Paytowin, OMG you cheater etc etc. Maar aangezien hij ook een prima team had en weer attributen op zijn spelers had , had ik weinig medelijden met hem:)
Oh en ook Wendell als linksback laten spelen en Pavlenka laten keepen. Viel me beide erg tegen en Sandro en Begovic staan er weer in:)
[
Voor 6% gewijzigd door
038Zwolle op 23-05-2018 04:14
]