Echt de makkelijkste DKT gewonnen ooit. 2-0 RQ, 2-1 (lastigste pot), 4-1 RQ, Finale RQ toen ik na 6 minuten met 2-0 voor stond

de 55k packs?Vissert schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:35:
Team is prima! Dus maar een 10tal la liga packs geopend met coins. Alleen TOTS Godin. Had gehoopt op een Suarez
je hebt net 550.000 coins aan la liga packs uit gegeven?
Als je toch tevreden bent met je team en niet weet wat je met je coins moet...Ik had ze persoonlijk in de WC-mode gestoken over 2 weken, maar daar zal hij vast nog wel genoeg coins voor hebben.bvbal79 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:47:
[...]
je hebt net 550.000 coins aan la liga packs uit gegeven?
daar heb je gelijk in, Voor mij zijn dit enorme bedragenFraaank schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:50:
[...]
Als je toch tevreden bent met je team en niet weet wat je met je coins moet...Ik had ze persoonlijk in de WC-mode gestoken over 2 weken, maar daar zal hij vast nog wel genoeg coins voor hebben.
Thanks dit is de goeie, helaas wordt het een beetje duur om akinfenwa in te passen. Wellicht komt er nog een mooie kansSR8 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:42:
https://jscalc.io/calc/FoqUy5MHAiWA2Ivd
zoiets dus, geen idee of dit een goede/betrouwbare is.
Voor mij ook. Ben blut nubvbal79 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:51:
[...]
daar heb je gelijk in, Voor mij zijn dit enorme bedragen
Mbabu moet ook tradeable zijn toch, je hebt hem uit een tradeable SBC of je hebt hem gekochtVissert schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:01:
[...]
Voor mij ook. Ben blut nu
Heb nog 200k aan investeringen liggen en daarvoor haal tots Alli of Matic als hij gedaald is. Speel nu met dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/4797155
Waarbij alleen Courtois, obiang en kolasinac tradeable zijn.
Switch je ingame naar 4-1-2-1-2 gezien je slechte chem van Sane en Salah?Vissert schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:01:
[...]
Heb nog 200k aan investeringen liggen en daarvoor haal tots Alli of Matic als hij gedaald is. Speel nu met dit team:
Scherp en correctJoster schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:04:
[...]
Mbabu moet ook tradeable zijn toch, je hebt hem uit een tradeable SBC of je hebt hem gekocht
Ik begin in 4321 idd en switch naar 4222/41212/4231bvbal79 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:04:
[...]
Switch je ingame naar 4-1-2-1-2 gezien je slechte chem van Sane en Salah?
hoe speelt die? zieke stats zeg! heb zanetti daar staan maar deze lijkt mij aardig beter en niet duur voor 60kJoster schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:04:
[...]
Mbabu moet ook tradeable zijn toch, je hebt hem uit een tradeable SBC of je hebt hem gekocht
Dat moet je aan Vissert vragen, ik heb hem niet want gebruik daar Arias TOTS en Moses SIFharrybeuker schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:22:
[...]
hoe speelt die? zieke stats zeg! heb zanetti daar staan maar deze lijkt mij aardig beter en niet duur voor 60k
Verwijderd
me, meMiggell schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:59:
De 2e LaLiga tots SBC leverde me helaas Busquets op.
Vooral z'n snelheid is toch wel een groot minpunt.
Over TOTS Isco uit de eerste SBC wel erg tevreden.
Iemand hier nog het geluk gehad om Messi, CR7 of Griezmann uit de SBC te krijgen?
Optie 2!Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:45:
[...]
me, megisteren CR7 gepacked, maar ik heb verder nog 6 miljoen coins ook + genoeg untradeables om 1 van Prime Pele, Prime Ronaldo of Prime Gullit voor 1 miljoen of minder te doen. Nou moet ik uitmaken wat ik ga doen (vooral welke untradeable want de rest kan ik terug verkopen)? Wat zou het beste of leukste zijn, iets als:
1) TOTS Cristiano Ronaldo (ST) + Prime Ronaldo (ST) + Prime pele (CAM)
2) TOTS Cristiano Ronaldo (ST) + Prime Ronaldo (ST) + Prime gullit (CAM)
3) TOTS Neymar (LW) + TOTS Cristiano Ronaldo (ST) + TOTS Messi (RW)
4) ... (misschien iets met TOTS De Bruyne)?
Ik heb ook nog een boel untradeables die misschien nog nuttig kunnen zijn (zonder deze in de SBC te smijten): TOTS Aspas, TOTS Sterling, TOTS Vertonghen, OTW Walker, OTW Mkhitaryan, Icon overmars, PTG Goretzka, SBC Promes
keuzes, keuzesmaar om terug op men eerste vraag te komen, welke prime SBC zou ik nou doen (dus welke kan je het minste spijt van hebben)? Prime Gullit omdat die overal kan?
Ik zou iets doen met Gullit/Viera en dan idd een variant van een topaanvaller.038Zwolle schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:47:
Gullit idd halen! Wat een verschrikkelijk speler om tegen te spelen! Ook nog eens een indrukwekkend poppetje in je veld.
Het is dat ik mijn halve team moet verkopen om hem te financieren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Waarom niet Saul? Doordat je in 4-3-2-1 start kan je ook TOTS Saul op 10 chem inpassen. Die kost minder dan Alli en Matic maar is zeker niet veel minder.Vissert schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:01:
[...]
Nee, het waren non-rares uit pakjes die niet gebruikt worden om mee te spelen. Alleen om de La Liga SBC mee te doen.ajaxalex schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:56:
[...]
Wellicht hangt er aan de speler een chemstyle die wat duurder is?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jazeker.. Tot nu toe heerlijke speler.Bossie schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:48:
Behave al het TOTS geweld, is er ook iemand die POTM Zaha heeft gehaald?
Prima speler, maar precies zoals je zegt, naast al het TOTS geweld...Bossie schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:48:
Behave al het TOTS geweld, is er ook iemand die POTM Zaha heeft gehaald?
Ben je gekwalificeerd via de welbekende link of heb je het DKT toernooi gewonnen?DeBers schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:54:
[...]
Jazeker.. Tot nu toe heerlijke speler.
Vraagje overigens.
Ik heb nog steeds Davies niet gehad en ook geen packs gehad uit de vorige WL. Hoor ik die wel al te hebben?
En zo ja, waar kan ik hier melding van maken?
De link. Maar ik heb het over het afgelopen weekend. Geen Davies. En geen packs voor deelname.WSL036 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:55:
[...]
Ben je gekwalificeerd via de welbekende link of heb je het DKT toernooi gewonnen?
Idd, heb waarschijnlijk nog wel genoeg om de SBC te doen maar niet voor een extra TOTS upgradeWSL036 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:54:
[...]
Prima speler, maar precies zoals je zegt, naast al het TOTS geweld...
Gebruik hem af en toe als invaller als het me met Son of Higuain even niet lukt
Verwijderd
De packs krijg je altijd op donderdag om 8 uur.DeBers schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 19:04:
[...]
De link. Maar ik heb het over het afgelopen weekend. Geen Davies. En geen packs voor deelname.
Iedereen wil hem hebben voor de WLJoster schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 20:51:
Damn zeg, zit ik vandaag een beetje de prijzen van Lozano in de gaten te houden met de gedachte: als ie weer 210k is dan koop ik hem. Zakt ie vanmiddag van 230k naar 218-220k, is hij nu ineens gestegen naar 245k
Zal die na het weekend dalen denk je ja?Bossie schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:33:
[...]
Iedereen wil hem hebben voor de WL
Zelf een draft-token in mijn WL rewards.
[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-05-2018 00:16 ]
[ Voor 102% gewijzigd door 038Zwolle op 18-05-2018 02:03 ]
MOTM ik zou m verkopen met winst als dat lukt.Gurbuh schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 07:58:
Zie net dat mn 89 Griezmann gestegen is van 250k naar (volgens Futbin) 395k. Zn andere kaarten zijn ook omhoog. Heeft dit te maken met mensen die anticipeerden op een MotM oid voor de EL finale? Of gewoon vanwege WL? Iemand ideetje?
Nu de vraag voor mezelf of ik cash of m hou. Vind m super fijn maar ben niet gekwalificeerd dus heb m niet per se nodig nu. En dan kan ik als de boel weer wat zakt misschien de 90 halen
Verwijderd
Waarschijnlijk komt het doordat mensen graag zn tots wouden halen, waarvoor ze zijn speciale kaarten hebben verkocht. Nu komen ze erachter dat zn tots te duur is, waardoor zn special cards weer stijgenGurbuh schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 07:58:
Zie net dat mn 89 Griezmann gestegen is van 250k naar (volgens Futbin) 395k. Zn andere kaarten zijn ook omhoog. Heeft dit te maken met mensen die anticipeerden op een MotM oid voor de EL finale? Of gewoon vanwege WL? Iemand ideetje?
Nu de vraag voor mezelf of ik cash of m hou. Vind m super fijn maar ben niet gekwalificeerd dus heb m niet per se nodig nu. En dan kan ik als de boel weer wat zakt misschien de 90 halen
Vanavond kom zeer waarschijnlijk TOTS Bundesliga inderdaad.laviolette schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:34:
Komt vandaag de TOTS Bundesliga uit?
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 18-05-2018 12:28 ]
90 acceleratie zonder boost van een hawk etc card. Ik zie wel een optie voor hem op de vleugel met zijn passing.DeBers schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:17:
Iemand ervaring met SIF Lanzini? Net gepacked. Ik heb een bpl team. Ben benieuwd of hij wat kan. Hij is niet extreem snel en fysiek komt hij ook tekort. Neig dus naar verlopen.
geen SBC vanavond, wel nr 20 als weekly objective. Ze worden wel vandaag om 18h bekend gemaakt naast de TOTS Bundesliga. De SBC is volgende woensdag normaal, of ze moeten dat aangepast hebben.Harribo schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:58:
Als het goed is vanavond sbc row.
Wanneer weet ik welke spelers daarin zitten? Twitter?
Nr 11-20 als ik het goed heb.
[ Voor 84% gewijzigd door sjakieman op 18-05-2018 17:49 ]
Woensdag tot en met vrijdag inderdaad.Harribo schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:02:
Ben het ff kwijt hoor... Sbc row is alleen woensdag?
Twitter 18 uur?
Goretzka en Bailey (+Bats, Wendell) zijn sowieso sick, Goretzka gaat dúúr worden!sjakieman schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:34:
De eerste 11 spelers:
https://www.futbin.com/18/tots/TOTS-Bundesliga
Voor de TOTS had ik al een opstelling gemaakt waarin Goretzka en Hummels zouden moeten komen en dat gaat 'm ook worden denk ik! Eventueel Kimmich als die niet te duur is maar op zich is de versie die ik daar nu van heb al goed genoeg. Zou zomaar kunnen dat de Bundesliga TOTS veel interessanter wordt dan La Liga waarin een paar onbetaalbare en een aantal niet zo erg bijzondere TOTS spelers zaten.
Hij is echt goed ja maar weet niet of hij echt heel duur gaat worden. Er zijn weinig Bundesliga teams en ik zie ook maar weinig hybrids. Maar anders is het nog geen probleem, heb nog 3,3 miljoen voor Hummels en Goretzka en 3 andere spelers dus dat moet goed te doen zijn.Joster schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:55:
[...]
Goretzka en Bailey (+Bats, Wendell) zijn sowieso sick, Goretzka gaat dúúr worden!
Speel momenteel met Toni Kroos en Sané, dus daar kunnen altijd wel wat Duitsers bij.sjakieman schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 18:06:
[...]
Hij is echt goed ja maar weet niet of hij echt heel duur gaat worden. Er zijn weinig Bundesliga teams en ik zie ook maar weinig hybrids. Maar anders is het nog geen probleem, heb nog 3,3 miljoen voor Hummels en Goretzka en 3 andere spelers dus dat moet goed te doen zijn.
Als iemand met Matthaus en nog een andere Icon / Duitser / Bundesliga speler speelt is er een hele hoop mogelijk.sjakieman schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 18:06:
[...]
Hij is echt goed ja maar weet niet of hij echt heel duur gaat worden. Er zijn weinig Bundesliga teams en ik zie ook maar weinig hybrids. Maar anders is het nog geen probleem, heb nog 3,3 miljoen voor Hummels en Goretzka en 3 andere spelers dus dat moet goed te doen zijn.
Kom je over 5 minuten achter 😉Harribo schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 18:37:
Ik probeer erachter te komen wie nr 20 is vd row. Hwrs weer een doelstelling daarmee
Holy shit Lozano wat een monster. Nu weer 2 goals in de laatste game. De perfecte supersub. Ij heb het idee dat hij ong hetzelfde is als zijn IF maar klinischer. En dat is precies wat zij IF miste. 220k voor een super sub is daarentegen misschien wat gek.
[ Voor 7% gewijzigd door 038Zwolle op 18-05-2018 19:01 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Fraaank op 18-05-2018 19:05 ]
Oef wel een heerlijk team zeg!Fraaank schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:04:
Volland via de DKT, rest Bundlesliga ook bekend:
[afbeelding]
Weekly Objective: TOTS Marega
Maar snel Jonas SIF gehaald, had Soares al...passen hopelijk mooi in mijn BPL team met Fermino als CAM erachter...We gaan het zien.SR8 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:55:
Online Seasons en je moet die 5 wedstrijden ook winnen.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 18-05-2018 20:07 ]
Marega (de nomale versie) ook. Helaas had ik die gisteren in de La Liga ABC gegooid...
[ Voor 29% gewijzigd door 038Zwolle op 18-05-2018 21:49 ]
Tis wel een gratis tots die je kunt gebruiken voor de sbc row die je weer kunt verkopen038Zwolle schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:19:
Ik ga er geen moeite voor doen iig. Zo geweldig lijkt hij niet enen ik heb nog wel een paar spelers die in de sbc molen kunnen.
Wel slim van EA dat dat nu ook moet winnen. De vorige challenge sloeg nergens op
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 19-05-2018 09:56 ]
Voor 352 moet je simpelweg erg goede verdedigers/CDM's hebben, tegen wide formaties is het sowieso altijd lastig omdat je daar overlopen op de vleugels word. Zet sowieso de LM/RM op come back on defence.Delano1992 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 09:09:
Het verdedigen is echt drana bij me sinds het veranderd is. Elke wedstrijd 5-4 of 4-3 enz. Ben van 41212 overgestapt naar 352 maar ben bang dat het gewoon aan mezel ligt. Iemand nog tips? Behalve zoveel mogelijk met je middenvelders verdedigen
Ik ben een mega aanvallende 3412 aan het proberen, druk op 90, agressie op 95, iedereen op agressief tackelen, aanvallers op druk op achterste linie, amc voorin blijven, wingers voorin blijvenBossie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:07:
[...]
Voor 352 moet je simpelweg erg goede verdedigers/CDM's hebben, tegen wide formaties is het sowieso altijd lastig omdat je daar overlopen op de vleugels word. Zet sowieso de LM/RM op come back on defence.
Ik ga weer 352 proberen, het blijft simpelweg de leukste formatie, maar ook de formatie die het best past bij mij spelers.Joster schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:47:
[...]
Ik ben een mega aanvallende 3412 aan het proberen, druk op 90, agressie op 95, iedereen op agressief tackelen, aanvallers op druk op achterste linie, amc voorin blijven, wingers voorin blijven![]()
Als je 2-0 voor komt en de tegenstander merkt dat ie niet van eigen helft af komt dan heb je een RQ te pakken. Heb je een goede tegenstander dan wordt het 5-5 of 0-8
3-5-2 of 3-4-1-2 maakt toch niet zoveel verschil? Of heb jij om een bepaalde reden echt een voorkeur voor 3-5-2?Bossie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:09:
[...]
Ik ga weer 352 proberen, het blijft simpelweg de leukste formatie, maar ook de formatie die het best past bij mij spelers.
Ik heb echter wel een LCB nodig, denk dat ik eerst Hummels TOTS + Neuer ga proberen.
Mocht dat tegenvallen dan ik Ramos of vertonghen nog altijd met de Gea of TOTY Bonucci + handa
Daarna Zaha nog ff meepakken
[ Voor 12% gewijzigd door Fraaank op 19-05-2018 11:30 ]
Heb twee icon CDM's, met 352 kunnen die ook als CDM ingezet worden.Joster schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:29:
[...]
3-5-2 of 3-4-1-2 maakt toch niet zoveel verschil? Of heb jij om een bepaalde reden echt een voorkeur voor 3-5-2?
Hmm ja, misschien ook eens overwegen dan. Heb er sowieso ook 1 en 1 die het kan..Bossie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:51:
[...]
Heb twee icon CDM's, met 352 kunnen die ook als CDM ingezet worden.
Petit en Rijkaard, Petit schuift sowieso altijd mee door zijn workrates (high/high).Joster schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:27:
[...]
Hmm ja, misschien ook eens overwegen dan. Heb er sowieso ook 1 en 1 die het kan..
Je had gelijk dat Goretzka duur ging worden. Had toch wat goedkoper verwacht, ook omdat ik zijn ratings wat minder had verwacht want hij heeft nou niet echt veel gespeeld dit jaar.Joster schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:55:
[...]
Goretzka en Bailey (+Bats, Wendell) zijn sowieso sick, Goretzka gaat dúúr worden!
En ik heb bijna 100k gemaakt met het verkopen van Ligue 1 spelersFidoDido schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:15:
zie dat er een sbc staat FGS-Paris 9 uur geldig krijg je Mega Pakket van en de eisen zijn simpel
Ik red het gewoon niet om elite 2 te halen want kan in weekend niet alles spelen helaas. Dus ik ben al blij met elite 3. 3 packs en 20k. Vind ik zat ook.FidoDido schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:15:
zie dat er een sbc staat FGS-Paris 9 uur geldig krijg je Mega Pakket van en de eisen zijn simpel
Ben trouwens wel benieuwd hoe ver mensen hier gaan met de Squad Battles? Ben nu elite 3 maar vraag me af of het het waard is om elite 2 te halen?
Denk qua rewards dat er niet veel verschil zit tussen 2 mega packs en de 3 soorten gold packs die je krijgt?
Vorige week voor het eerst elite 2 gehaald maar zelfs op Legendary aardig wat wedstrijden en her en der de frustratie van de Squad Battles aan zich
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 19-05-2018 16:05 ]
Merk ook dat met m'n TOTS-spelers het ineens een kwestie van schieten is en bijna niet mikken om een goal te maken.038Zwolle schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 16:01:
5 potjes gespeeld en weer 4 gewonnen. Helaas 1 verloren door zo'n indirecte vrije trap. Ik kan ze maar niet goed verdedigen. Als ze langs de muur lopen gaat het nog, maar als ze afleggen kan elke tots speler de bal erin trappen .
Ja echt het? Heb son firmino mahrez en sane rondlopen. Ze rammen hem er allemaal in. Nu weet ik hoe die full icon teams zich voelden voorheenFraaank schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 16:41:
[...]
Merk ook dat met m'n TOTS-spelers het ineens een kwestie van schieten is en bijna niet mikken om een goal te maken.
TOTS Community is voted by the communityFraaank schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:05:
Kan iemand mij uitleggen waarom Süle niet in TOTS Bundlesliga zit, maar wel in TOTS-Community? Zie dat bijvoorbeeld Pique wel in TOTS La Liga zit én in TOTS-Community...
Ja maar had gedacht dat ze daarna ook wel bij de normale TOTS zouden zitten. Was met de most consistent vorig jaar ook toch?
Geen idee, maar nu in ieder geval dus niet.Fraaank schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:14:
[...]
Ja maar had gedacht dat ze daarna ook wel bij de normale TOTS zouden zitten. Was met de most consistent vorig jaar ook toch?
Je hebt inderdaad gelijk! Waarschijnlijk net de enige gezien die in beide zat...Bossie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:15:
[...]
Geen idee, maar nu in ieder geval dus niet.
Hetzelfde toch ook voor Courtois en Vardy in BPL?
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 20-05-2018 11:47 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq