Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier bij EA

Waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen straks met dezelfde squads speelt.

[ Voor 15% gewijzigd door peeweeherman op 15-05-2018 22:29 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:08
peeweeherman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:19:
[...]

Nope, alleen Argentinie heeft al 30 spelers... (geen idee waarom |:( )
Ratings lijken wel laag na al dit TOTS geweld, ben benieuwd hoe het straks speelt, heb er wel echt zin in.
Denk dat de markt voor de gewone modus wel inkakt als je straks bij elk WC pakje dat je koopt, er ook eentje in de gewone modus krijgt.
Ik vond het al vrij makkelijk voor EA's doen :+

Het addertje onder het gras gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
Ik pack net Roberto tots tradeable. Aangezien mijn huidige club waarde misschien 100k is. Een aanzienlijke meevaller. Nu wil ik natuurlijk mijn winst maximaliseren, wanneer zou ik die het best kunnen verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:50:
Helaas. Hier tots busquets van de community sbc ingeleverd en krijg er 92 adan uit.
Ik had het andersom😓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is die Saul tots een beetje een goeie voor op cm? Iemand ervaring mee?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Wii4all schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:12:
Is die Saul tots een beetje een goeie voor op cm? Iemand ervaring mee?
Prima speler! Staat bij mij cdm. Doet het bij mij beter als prime Rijkaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feesterd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:15:
[...]

Prima speler! Staat bij mij cdm. Doet het bij mij beter als prime Rijkaard.
Kreeg hem via de sbc maar helaas past hij niet in mijn pl team. Maar weer voor andere sbc, tis niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Uit de BPL TOTS packs Mané en Aguero gepackt, uit LaLiga Iago Aspas en Sergio Ramos. Mag niet klagen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
La liga.. 1e kreeg ik adan.. toen de sbc van gister gedaan en de mm. Uit pakje van de mm kreeg ik saul tots en uit de sbc jordi alba. Zeker niey ontevreden! Bpl kreeg ik harry kane en eriksen.

Ga is even een mooi team maken met deze klappers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
Harribo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:49:
[...]

Kreeg hem via de sbc maar helaas past hij niet in mijn pl team. Maar weer voor andere sbc, tis niet anders
La Liga team is wel goedkoper dan een bpl team. Tots Pique, Tots Parejo en jou Tots Saul en weet niet of je de coins hebt maar in de goal De Gea en Tots Azpilicueta en je hebt al een leuk begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Feesterd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:09:
[...]

La Liga team is wel goedkoper dan een bpl team. Tots Pique, Tots Parejo en jou Tots Saul en weet niet of je de coins hebt maar in de goal De Gea en Tots Azpilicueta en je hebt al een leuk begin.
Ik vind het wel bijzonder hoe makkelijk iedereen top TOTS spelers weer in de volgende SBC gooit. Ter Stegen zag ik al een aantal keer voorbij komen terwijl de gewone versie daarvan al goed is en dit ook nog een speler is die vrij makkelijk in een team gezet kan worden. En zelfs al kan je dit op dit moment nog niet, wie weet haal je wel 2 Duitse Bundesliga verdedigers uit de volgende SBC. Nu dan weer TOTS Saul waarmee je makkelijk een driehoekje kan maken met 1 van de 2 linksbacks van Atletico en bijvoorbeeld Godin. Ook de gratis Partey kan je hiermee mooi linken.

Ik heb altijd 2 teams, hier hoop ik de meeste untradable TOTS spelers in kwijt te kunnen. Niet alleen spaar je veel geld uit aan conditiekaarten door het jaar heen maar het is ook leuk voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
sjakieman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:22:
[...]

Ik vind het wel bijzonder hoe makkelijk iedereen top TOTS spelers weer in de volgende SBC gooit. Ter Stegen zag ik al een aantal keer voorbij komen terwijl de gewone versie daarvan al goed is en dit ook nog een speler is die vrij makkelijk in een team gezet kan worden. En zelfs al kan je dit op dit moment nog niet, wie weet haal je wel 2 Duitse Bundesliga verdedigers uit de volgende SBC. Nu dan weer TOTS Saul waarmee je makkelijk een driehoekje kan maken met 1 van de 2 linksbacks van Atletico en bijvoorbeeld Godin. Ook de gratis Partey kan je hiermee mooi linken.

Ik heb altijd 2 teams, hier hoop ik de meeste untradable TOTS spelers in kwijt te kunnen. Niet alleen spaar je veel geld uit aan conditiekaarten door het jaar heen maar het is ook leuk voor de afwisseling.
Vind het ook bijzonder. Alleen sommige hebben de coins niet he om van team te switchen. En heb zelf ook maar 1 team. Vorige Fifa's had ik wel meer teams.Switch wel regelmatig van spelers. Conditiekaarten boeit me niet. Heb er nog 180. Wil straks wel een Nederlands team erbij hebben. Maar blijf erbij je kan nog zulke goede spelers hebben als je er zelf niets van kan. Maakt het ook niks uit welke spelers je hebt of krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
sjakieman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:22:
[...]

Ik verbaas me er altijd over dat mensen met 2 teams kunnen spelen. Heb het ook geprobeerd, maar kan niet elke 2 wedstrijden weer wennen aan een ander team. Op die manier verlies ik ook coins. Niet aan fitness maar door slechter resultaat in de WL bijvoorbeeld.

Overigens duurt FIFA18 eigenlijk niet zo lang meer, zeker met de WC-mode die eraan komt. Ik verwacht dat de game daarna dood is voor dit jaar. Daarom probeer ik nu gewoon zo'n leuk mogelijk team te scoren voor de laatste paar weekjes. Als ik daarvoor m'n TOTS Kroos moet inleveren, dan is dat maar zo. Ga niet meer m'n complete team omgooien voor 1 speler, of het moet Ronaldo zijn natuurlijk....

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 16-05-2018 09:56 . Reden: Verbaasd...rly ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:06
Ik heb ook rabiot die ik straks in de calcio a sbc flikker. Ik ga niet m'n team ombouwen voor 1 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ik heb nu voor de 2e keer Felipe Luis ( non tradable ) gepackt, en staat nu nog bij te ontvangen items? Wat is verstandig te doen? Vanavond deze in te ruilen met ROTW SBC ?

[ Voor 5% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 16-05-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:26:
ik heb nu voor de 2e keer Felipe Luis ( non tradable ) gepackt, en staat nu nog bij te ontvangen items? Wat is verstandig te doen? Vanavond deze in te ruilen met ROTW SBC ?
Zou ik wel doen inderdaad, anders is het zonde.

Net de MM gedaan voor ik denk 5k. Heb zoveel La Liga upgrade packs geopend, dat je complete teams kan vullen met La Liga spelers. Eerst de requirements invullen en dan de chemistry pakken door spaanse La Liga spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Tot nu toe heb je geen TOTS nodig gehad voor de ROTW SBC, maar dat kan veranderen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:29:
[...]

Net de MM gedaan voor ik denk 5k. Heb zoveel La Liga upgrade packs geopend, dat je complete teams kan vullen met La Liga spelers. Eerst de requirements invullen en dan de chemistry pakken door spaanse La Liga spelers.
La liga league sbc al gedaan? Ik had hetzelfde met premium PL packs dat ik de goedkoopste 15 SBCs van de PL SBC met winst kon voltooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Fraaank schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:29:
[...]

Behlave bij OM-AM, maar de rest is een makkie inderdaad, kan gewoon een bronzen en zilveren team inleveren.

Verder helaas verkeerd gegokt met de TOTS kaarten. Die ik heb (ateef) is in 24 met 20K in prijs gedaald :(
Dan maar bewaren als ik er nog een keer een TOTS kaart nodig heb.

[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 16-05-2018 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 17:56
bvbal79 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:32:
[...]

Tot nu toe heb je geen TOTS nodig gehad voor de ROTW SBC, maar dat kan veranderen natuurlijk
nee maar dat maakt het wel heel simpel om een 83 rated team in te leveren, de kaart moet anders toch gediscard worden. Of je moet wachten tot zondag voor de volgende TOTS sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 09:18
pfff mijn team is een beetje een bende geworden met de TOTS.

Iemand ideeën om dit een beetje op een goede chem te krijgen? Verwijs gerust een untradable naar de bank. Heb evt nog wel 200-300K los zitten.
https://www.futbin.com/18/squad/5234590

[ Voor 8% gewijzigd door K-Toppah op 16-05-2018 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Terranova schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:39:
[...]

nee maar dat maakt het wel heel simpel om een 83 rated team in te leveren, de kaart moet anders toch gediscard worden. Of je moet wachten tot zondag voor de volgende TOTS sbc
Ben benieuwd of de TOTS vanavond anders is qua requirements. De vorige 2 waren gewoon identiek. Lijkt me niet dat dit zo doorgaat tot de laatste ronde. En als je daar wel een TOTS voor nodig hebt kun je hem dan gebruiken en krijg je een hogere rated speler eruit die je meer oplevert op het einde. Ik hoop dus op een TOTS 85+ team in de laatse ronde, want dat heb ik dan klaar liggen :)

[ Voor 42% gewijzigd door bvbal79 op 16-05-2018 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:45

Oekol

waka waka hey hey

Hoe zit het met PTG kaarten. Die worden geconverteerd naar world cup kaarten? Past willian dan nog wel in mijn team of moet hij dan ineens Braziliaanse mensen rondom hem hebben?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Ronaldo bevalt op zich prima. Hoewel het wel opvalt dat Ronaldo vaak scoort terwijl Ronaldo juist de assists geeft en Ronaldinho ook her en der zijn doelpunten meepakt.

In mijn team is TOTS Ronaldo de enige untradable. Ik denk eraan om hem na de WL te verkopen zodat ik de coins kan gebruiken voor de WC (als ik mag geloven dat de coins overgeboekt kunnen worden).
TOTS Ronaldo kan ik dan in de spits vervangen door TOTS Sane op 7 chem. Dat lijkt mij op zich nog wel te doen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
Bean77 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:52:
TOTS Ronaldo bevalt op zich prima. Hoewel het wel opvalt dat Ronaldo vaak scoort terwijl Ronaldo juist de assists geeft en Ronaldinho ook her en der zijn doelpunten meepakt.

In mijn team is TOTS Ronaldo de enige untradable. Ik denk eraan om hem na de WL te verkopen zodat ik de coins kan gebruiken voor de WC (als ik mag geloven dat de coins overgeboekt kunnen worden).
TOTS Ronaldo kan ik dan in de spits vervangen door TOTS Sane op 7 chem. Dat lijkt mij op zich nog wel te doen.
Dit bericht is zo verschrikkelijk onduidelijk. Zeg dan bij de braziliaanse Ronaldo R9, en bij Cristiano Ronaldo CR7. Dan word je verhaal al wat duidelijker. En je zegt dat CR7 untradable is maar je gaat m toch verkopen?? Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:43
Fraaank schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:55:
[...]

Ik verbaas me er altijd over dat mensen met 2 teams kunnen spelen. Heb het ook geprobeerd, maar kan niet elke 2 wedstrijden weer wennen aan een ander team. Op die manier verlies ik ook coins. Niet aan fitness maar door slechter resultaat in de WL bijvoorbeeld.
Ik heb wel 2 teams die een beetje hetzelfde spelen, maar weet eigenlijk ook niet wat ik ermee aan moet :D Misschien maar 1 "beste" team maken en daarmee verder gaan, of gewoon 2 gelijke teams houden omdat ik het allemaal toffe spelers vind. Heb nog steeds de Gullit tribute:

GK: Courtois NIF, Donnaruma MOTM
RB: Arias TOTS, Moses SIF
CB: Maldini, Bonucci OTW, Azpi Futmas, David Luiz NIF
LB: Rodriguez TOTGS, Alonso IF
CDM: Dessaily
CM: Gullit, Pirlo EOAE, van Ginkel TOTS, Wijnaldum Futmas
CAM: Rui Costa, Kaka EOAE,
RW: Lozano SIF (wordt TOTS), Robben NIF
LW: Hazard NIF, Depay IF
ST: Crespo, Zlatan SBC, Mertens NIF (en nog Locadia IF, Andre Silva TOTGS)

En dan heb ik nog untradeables als Schweinsteiger Birthday, Otamendi TOTS, Javi Martinez TOTS, Promes SIF, Munier Futmas. Geen idee wat ik daar mee moet als ik mn Gullit methode wil behouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bijzondere reward voor het winnen van het kwalificatietournooi:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zci3YyGY1GU5wBjz5cYWgVFE/full.jpg

Die Munir had ik nog als dubbele untradable bij mijn nog toe te wijzen items staan. Schrok wel even toen ik Partey ook echt niet had gekregen maar met uitloggen en opnieuw inloggen had ik 'm gelukkig alsnog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Dit bericht is zo verschrikkelijk onduidelijk. Zeg dan bij de braziliaanse Ronaldo R9, en bij Cristiano Ronaldo CR7. Dan word je verhaal al wat duidelijker. En je zegt dat CR7 untradable is maar je gaat m toch verkopen?? Wtf?
Eerste alinea was ook om te trollen met alle Ronal(dinho's)do's :P
Maar R9 maakt nog steeds de doelpunten en cr7 geeft voornamelijk de assists.

Maar TOTS Ronaldo is de enige tradable, mijn fout. Alle andere zijn untradable.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Kan ook voor Zaha als je die nog niet gemaakt hebt. Dat heb ik vorige week gedaan met mijn dubbele Young.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:07:
[...]

Kan ook voor Zaha als je die nog niet gemaakt hebt. Dat heb ik vorige week gedaan met mijn dubbele Young.
Is het de moeite waard om Zaha POTM te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
sjakieman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:07:
[...]

Zaha heb ik ook al... :/

Iemand nog een makkelijke manier om die Weekly challenge voor Valleri TOTS te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 15:36
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:17:
[...]

Zaha heb ik ook al... :/

Iemand nog een makkelijke manier om die Weekly challenge voor Valleri TOTS te halen?
Zet in je teamnaam MLS2Goals oid en speel tegen iemand met hetzelfde, scoor 2 goals beiden dan het potje afmaken.

Een andere oplossing behalve gewoon spelen en 2x scoren met MLS spelers is er helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
WSL036 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:32:
[...]

Zet in je teamnaam MLS2Goals oid en speel tegen iemand met hetzelfde, scoor 2 goals beiden dan het potje afmaken.

Een andere oplossing behalve gewoon spelen en 2x scoren met MLS spelers is er helaas niet
Hoe kun je iemand kiezen aan de hand van team naam? of moet j gewoon steeds starten en dan kijken wie je tegenstander is en dan weer terug als het niet goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:14:
[...]

Hangt van je team af. Het is een goede speler maar er zijn betere TOTS spelers. Bij mij paste ie in het team maar dan wel i.p.v. Sanchez swap. Niet zo'n heel grote verbetering maar toch. Als je toch nog TOTS kaarten over hebt dan is ie ook niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
bvbal79 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:34:
[...]

Hoe kun je iemand kiezen aan de hand van team naam? of moet j gewoon steeds starten en dan kijken wie je tegenstander is en dan weer terug als het niet goed is?
Dat laatste. In online seizoenen krijg je gewoon de teamnaam van de tegenstander te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:34:
[...]

Ja, maar 50% is wel bezig met die challenge (iig in divisie 1 was dat zo). Ik haalde het in 10 potjes ook al speelde ik de 1e twee tegen normale teams en was er een tegenstander die ik liet scoren, toen hij mij, ik hem weer en toen normaal ging spelen bij een 1-2 stand... Gelukkig had ik 5 MLS aanvallers en middenvelders in mijn team dus dan was het nog goed te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
[...]

Overigens duurt FIFA18 eigenlijk niet zo lang meer, zeker met de WC-mode die eraan komt. Ik verwacht dat de game daarna dood is voor dit jaar. Daarom probeer ik nu gewoon zo'n leuk mogelijk team te scoren voor de laatste paar weekjes. Als ik daarvoor m'n TOTS Kroos moet inleveren, dan is dat maar zo. Ga niet meer m'n complete team omgooien voor 1 speler, of het moet Ronaldo zijn natuurlijk....
Ik snap wat je bedoeld. Dat kan inderdaad wat lastiger zijn maar ik heb dat juist nodig om zelf scherp te blijven. Ik verlies namelijk eerder een potje omdat ik zelf niet scherp ben dan dat de spelers niet doen wat ik verwacht.

Verder gebruik ik wel ongeveer dezelfde type spelers in de 2 teams. Als je wel 2 verschillende types hebt dan zie je ook sneller welk type wel werkt en dan haal ik later vaak ook een zelfde type speler voor het andere team. Mijn 2e team bestond ook altijd uit veel untradables dus het kost ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:37:
[...]

Hangt van je team af. Het is een goede speler maar er zijn betere TOTS spelers. Bij mij paste ie in het team maar dan wel i.p.v. Sanchez swap. Niet zo'n heel grote verbetering maar toch. Als je toch nog TOTS kaarten over hebt dan is ie ook niet duur.
Ok, dan ga ik maar door voor TOTS Kane

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feesterd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:09:
[...]

Ja dat weet ik.
Maar de gea is niet goedkoop of het wordt een nif.
En tots azpi is helemaal duur.
Ik vind het serieus echt zonde van tots saul lijkt me een topper maar ik weet het even niet anders.
[...]
Overigens duurt FIFA18 eigenlijk niet zo lang meer, zeker met de WC-mode die eraan komt. Ik verwacht dat de game daarna dood is voor dit jaar.
Ja heel zonde, vrees dat ook
Ga niet meer m'n complete team omgooien voor 1 speler, of het moet Ronaldo zijn natuurlijk....
Inderdaad zo dacht ik ook.
Zelfs zijn nif is onverslaanbaar

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 16-05-2018 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:33:
[...]

Ja dat weet ik.
Maar de gea is niet goedkoop of het wordt een nif.
En tots azpi is helemaal duur.
Ik vind het serieus echt zonde van tots saul lijkt me een topper maar ik weet het even niet anders.
De Gea 90 is prima zat. Meer coins uitgeven aan een betere versie is naar mijn ervaring het niet waard. Tenzij je al een topteam hebt en niet weet wat je met je coins moet gaan doen, dan kan je altijd een betere de Gea halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:14:
[...]

Ik heb maanden niet gespeeld. Gisteren Zaha gedaan voor mijn Ajax/United team. (Hij heeft daar een jaartje of wat op de bank gezeten dus ik vind het wel kunnen). Twee dingen vielen op:

-ik kan er niks meer van. Vooral verdedigend.
-Zaha is rete sterk aan de bal en zeer snel. Hij kan echt niks met zijn weakfoot.

Ik vond hem lekker spelen. Hij vervangt FUT birthday RvP dus op zich is alles een verbetering. Maar hij speelde wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Bean77 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:37:
[...]

De Gea 90 is prima zat. Meer coins uitgeven aan een betere versie is naar mijn ervaring het niet waard. Tenzij je al een topteam hebt en niet weet wat je met je coins moet gaan doen, dan kan je altijd een betere de Gea halen.
Inderdaad, de TOTS De Gea maakt af en toe echt bizarre fouten en merk wel dat je niet altijd op hem kan rekenen. Het is dat ik daar TOTS De Gea en TOTS Courtois untradeable heb, anders had daar gewoon Begovic gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 09:24
De 2e LaLiga tots SBC leverde me helaas Busquets op.
Vooral z'n snelheid is toch wel een groot minpunt.
Over TOTS Isco uit de eerste SBC wel erg tevreden.

Iemand hier nog het geluk gehad om Messi, CR7 of Griezmann uit de SBC te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Leoon. schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:52:
Hoe zit het met PTG kaarten. Die worden geconverteerd naar world cup kaarten? Past willian dan nog wel in mijn team of moet hij dan ineens Braziliaanse mensen rondom hem hebben?
Goede vraag, EA heeft er eenmaal vaag naar gerefereerd, toen die sbc was. Indien ze echt bruikbaar zijn voor WC, denk ik dat er ook wel weer een sbc komt. De duurdere zakken dan en de goedkopere worden dan duurder, mits je er weer 1 in moet leveren. Heb zelf duurdere verkocht (Jesus) en wat goed kopers gekocht die ik dan ook echt zou kunnen gebruiken (bijv Vardy) Heb Sterling ook, maar die is al zoveel gezakt en staat nog in de basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WSL036 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:51:
[...]

Inderdaad, de TOTS De Gea maakt af en toe echt bizarre fouten en merk wel dat je niet altijd op hem kan rekenen. Het is dat ik daar TOTS De Gea en TOTS Courtois untradeable heb, anders had daar gewoon Begovic gestaan.
De keuze voor de Gea en zijn meerprijs tov Begovic zou ik nog wel kunnen verdedigen.
Maar als je op een hoog niveau speelt weet de tegenstander ook wel hoe die moet afronden. Dan maakt het geen zier uit of je nu TOTS of NIF De Gea op goal hebt staan is mijn ervaring. Verschil met Begovic vind ik wel aanwezig en kan net het verschil zijn. Speel je lager of heb je minder coins, dan is Begovic wel een van de beste prijs/kwaliteit keepers in het spel (okee Fahrmann ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vanavond is toch de RotW-SBC waar Lozano inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu Courtois nif 89, ook wel aardige keeper. Heb nu 70k en de gea is een 190k ongeveer. Dus best een uitgave dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Fraaank schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:22:
Yes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Fraaank schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:22:
Volgens mij wel, ben benieuwd wat die gaat kosten; blijft een supersub maar wel een heel effectieve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
peeweeherman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:27:
[...]

Volgens mij wel, ben benieuwd wat die gaat kosten; blijft een supersub maar wel een heel effectieve!
Leuk driehoekje met van Ginkel en Arias, gaat denk ik prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Je kan ondertussen een prima Eredivisie team bouwen. Met SBC Younes(echt goddelijk om mee te spelen, dribbelt zo fijn) en Lozano op de flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Terranova schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:55:
Je kan ondertussen een prima Eredivisie team bouwen. Met SBC Younes(echt goddelijk om mee te spelen, dribbelt zo fijn) en Lozano op de flanken.
Younes? Overmars! Of eventueel IF Promes kan daar ook nog.

Spits is eerder een probleem, of moeten we TOTS de Jong echt serieus gaan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Fraaank schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:07:
[...]

Spits is eerder een probleem, of moeten we TOTS de Jong echt serieus gaan nemen?
En kwa centrale verdedigers is er behalve IF de Ligt ook niet echt een goede 2e te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Miggell schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:12:
[...]

En kwa centrale verdedigers is er behalve IF de Ligt ook niet echt een goede 2e te krijgen.
Klopt, daarom gaat mijn eigen voorkeur ook uit naar Eredivisie/NL-hybrid, waarbij je IF Aké + IF Zeegelaar zou kunnen gebruiken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Ben trouwens aan het kijken naar een Hybrid tussen PL en LaLiga, alleen in de opstelling die ik in gedachten heb kom ik dan met TOTS Salah op 5 chem.
Totaal chem zit wel op 100.
Zou dat een probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff speelde een wedstrijd, stond voor, dacht doe ff tots Saul erin, Azpi fb rb erachter. De chemie ging daardoor een 10 (?) naar beneden.
Daarna....compleet geen verdedigend middenveld meer! Ze vlogen er doorheen en Courtois liet opeens elke bal door. Dat doe ik dus niet weer.

Daarna potje, ieder ff zijn mls goaltjes laten pakken.
Na het wisselen bracht hij tots Suarez in. Niet normaal zo goed als die was. 6 schoten, 5 goals. In 15 minuten. Courtois hield niets tegen maar volgens mij kwam dat meer door Suarez dan door Courtois.
Suarez liep ook iedereen op snelheid voorbij.
Ik kon er niets tegen beginnen.

Maar ff wat rondgetikt dan, dacht wil niet 10-2 verliezen of zo. Kwam hij ook totaal niet meer aan de bal.
Als bijna elke kans goal is...
Miggell schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:12:
[...]
Heb Ake if 84, doet het beter dan betere pl if's . Staat bij mij er standaard in. Beweeglijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 16-05-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Fraaank schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:07:
[...]

Ja Younes, die sbc kaart is echt te ziek. Qua dribbling stats te vergelijken met normale messi en nog eens 96 stamina ook. Alleen z'n schoten zijn niet echt super, al zijn z'n geplaatste schoten dan weer wel redelijk goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feesterd
Harribo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:42:
Pfff speelde een wedstrijd, stond voor, dacht doe ff tots Saul erin, Azpi fb rb erachter. De chemie ging daardoor een 10 (?) naar beneden.
Daarna....compleet geen verdedigend middenveld meer! Ze vlogen er doorheen en Courtois liet opeens elke bal door. Dat doe ik dus niet weer.

Daarna potje, ieder ff zijn mls goaltjes laten pakken.
Na het wisselen bracht hij tots Suarez in. Niet normaal zo goed als die was. 6 schoten, 5 goals. In 15 minuten. Courtois hield niets tegen maar volgens mij kwam dat meer door Suarez dan door Courtois.
Suarez liep ook iedereen op snelheid voorbij.
Ik kon er niets tegen beginnen.

Maar ff wat rondgetikt dan, dacht wil niet 10-2 verliezen of zo. Kwam hij ook totaal niet meer aan de bal.
Als bijna elke kans goal is...

[...]

Heb Ake if 84, doet het beter dan betere pl if's . Staat bij mij er standaard in. Beweeglijk.
Denk dat het dan toch echt aan jezelf ligt. Misschien je instructies en taktieken aanpassen. En je bent misschien niet zo heel goed. Je klaagt wel erg veel. Zou als ik jou was meer naar jezelf kijken. Is volgens mij al door meerdere hier gezegd. 10-2 verliezen is wel erg veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feesterd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:23:
[...]

Denk dat het dan toch echt aan jezelf ligt. Misschien je instructies en taktieken aanpassen. En je bent misschien niet zo heel goed. Je klaagt wel erg veel. Zou als ik jou was meer naar jezelf kijken. Is volgens mij al door meerdere hier gezegd. 10-2 verliezen is wel erg veel...
Ik klaag niet, wilde zeggen dat tots Suarez extreem goed is
10-2 verliezen? Dat voorkwam ik he? Lezen?

Online spelen gaat prima zolang het maar niet avonds is lijkt het wel. Dan is de verbinding vaak k.

Speelde overigens ook heel toevallig tegen iemand met dezelfde opstelling en op precies dezelfde positie Saul. Was makkie om er doorheen te komen. Verdedigend in een pl team wil hij gewoon niet.
Ook aan de bal vind ik hem overrated maar misschien moet hij meer tijd hebben.
Kortom toch maar weg doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feesterd
Harribo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:34:
[...]

Ik klaag niet, wilde zeggen dat tots Suarez extreem goed is
10-2 verliezen? Dat voorkwam ik he? Lezen?

Online spelen gaat prima zolang het maar niet avonds is lijkt het wel. Dan is de verbinding vaak k.

Speelde overigens ook heel toevallig tegen iemand met dezelfde opstelling en op precies dezelfde positie Saul. Was makkie om er doorheen te komen. Verdedigend in een pl team wil hij gewoon niet.
Ook aan de bal vind ik hem overrated maar misschien moet hij meer tijd hebben.
Kortom toch maar weg doen
Nee dan had je met 15-2 verloren. Haha je gaat rond tikken terwijl je achter staat? Tots Saul doet het bij mij uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 17:52
Ik mag hopen dat ze in fifa 19 die squad battles gaan fixen, het slaat deze week echt als kut op dirk. Het is normaal al bizar maar heb nu wedstrijden waar ik echt totaal geen controle heb. Ik win ze wel maar daar is alles mee gezegd en vorige week met 2 vingers in de neus.
Vind niet erg om te verliezen maar op ze minst met het gevoel dat het aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar eens geëxperimenteerd met de 4312 opstelling en heel aanvallend ingesteld. Ik had op internet een formatie gezien van iemand van futwiz en was wel benieuwd. 8 van de 10 games gewonnen in div 1.

Ik werd weggespeeld door 2 tegenstanders die mijn zwakke punten wisten bloot te leggen maar de overige games eindige bijna allemaal in een RQ. Ik ga het dit weekend ook maar eens proberen aangezien steeds meer mensen leaven als ze achterkomen.

Het verschil voor mij was het de backs altijd laten opkomen. Petit rijkaard en Ferdinand kunnen dit prima opvangen en je overloopt je tegenstander echt met je backs. Als de tegenstander het doorheeft schakel ik vaak terug naar een 4231 opstelling . Tot nu toe bevalt het prima (maar zal niet de eerste keer zijn dat het goed bevalt en ik opeens alles verlies in de WL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
038Zwolle schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:51:
Vandaag maar eens geëxperimenteerd met de 4312 opstelling en heel aanvallend ingesteld. Ik had op internet een formatie gezien van iemand van futwiz en was wel benieuwd. 8 van de 10 games gewonnen in div 1.

Ik werd weggespeeld door 2 tegenstanders die mijn zwakke punten wisten bloot te leggen maar de overige games eindige bijna allemaal in een RQ. Ik ga het dit weekend ook maar eens proberen aangezien steeds meer mensen leaven als ze achterkomen.

Het verschil voor mij was het de backs altijd laten opkomen. Petit rijkaard en Ferdinand kunnen dit prima opvangen en je overloopt je tegenstander echt met je backs. Als de tegenstander het doorheeft schakel ik vaak terug naar een 4231 opstelling . Tot nu toe bevalt het prima (maar zal niet de eerste keer zijn dat het goed bevalt en ik opeens alles verlies in de WL)
Klinkt interessant. Wat zijn de overige instellingen dan? Zoveel verschil zit er toch niet tussen 4-1-2-1-2(2) en 4-3-1-2? Het die aanvallende backs lijkt de 1e opstelling juist logischer met een CDM ook.

[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 16-05-2018 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:16
Zo die ROTW SBC is wel een stuk duurder geworden zeg dan vorige week.
Vorige week was het nog 83 rated, nu 84 rated én een TOTW speler.
Dat van die TOTW speler is niet zo erg, hebben we daar ook nog wat aan, maar 84 rated is toch veel te duur hiervoor? Nu moet je wel Lozano packen zeg. 8)7

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:00:
[...]

Klinkt interessant. Wat zijn de overige instellingen dan? Zoveel verschil zit er toch niet tussen 4-1-2-1-2(2) en 4-3-1-2? Het die aanvallende backs lijkt de 1e opstelling juist logischer met een CDM ook.
Ik.weet ook niet of het blijft bevallen hoor. Heb bij a het hele jaar 41212 gespeeld en de laatste tijd 4231 wide en narrow. Ik zag dat iemand van futwiz met deze formatie 40-0 Had gehaald en was wel eens benieuwd. Het bevalt tot nu toe prima.

Instructies zijn verder redelijk standaard. Striker get in behind, CAM stay forward free roam
CCM stay back while attacking en de backs dus op always overlap.

70
55
Org

70
40
60
Free form

50
50
45
Cover.

Ik speel met :
Sane son
Petit matic bruyne
Sandro Ferdinand rijkaard walker
Begovic

Voordeel aan deze spelers is dat een 4231 ook zo gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Exar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:20:
Dat van die TOTW speler is niet zo erg, hebben we daar ook nog wat aan, maar 84 rated is toch veel te duur hiervoor? Nu moet je wel Lozano packen zeg. 8)7
zit hem voor de grap is in te vullen, maar ben het met je eens veels te duur gezien er eigenlijk maar 1 is die nuttig is.
Skip deze denk ik maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach prijs valt toch wel mee voor een tots speler? Volgens mij zijn we zwaar verpest door de veel te goedkope tots sbc van de bpl en de la liga.

Ik packed de verkeerde PSV'er :( Luuk de Jong. Ach kan ik nu wel omhaal doelpunten maken :P
Lozano maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
038Zwolle schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:22:
[...]

Ik speel met :
Sane son
Petit matic bruyne
Begovic
Ik zou toch wel met 11 spelers beginnen :+

En wat een lelijke keeper zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Exar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:20:
Koste mij 2.4k, dus niet duur voor een TOTS. Helaas Farfan en niet Lozano :-(. Die laatste is trouwens over de 400k nu op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
038Zwolle schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:22:
[...]

Ik.weet ook niet of het blijft bevallen hoor. Heb bij a het hele jaar 41212 gespeeld en de laatste tijd 4231 wide en narrow. Ik zag dat iemand van futwiz met deze formatie 40-0 Had gehaald en was wel eens benieuwd. Het bevalt tot nu toe prima.

Instructies zijn verder redelijk standaard. Striker get in behind, CAM stay forward free roam
CCM stay back while attacking en de backs dus op always overlap.

70
55
Org

70
40
60
Free form

50
50
45
Cover.

Ik speel met :
Sane son
Petit matic bruyne
Begovic

Voordeel aan deze spelers is dat een 4231 ook zo gemaakt is.
1 striker maar op get behind? CCM? Alle Cm's op stay back of alleen de middelste? Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Toch de gok genomen, krijg dabbur eruit. heb ik nu 2 tots achter de hand voor komende sbc's. Als die te duur worden voor mij kan ik aan deze 2 tots toch weer geld verdienen.

Misschien ook wel een leuke pinchhitter tot die tijd :)

[ Voor 14% gewijzigd door FidoDido op 16-05-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat 250k redelijk is voor Lozano TOTS? Hoop dat die daalt naar 200k en dan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Uit de categorie wonderlijke fut gebeurtenissen: Ik heb soms 2x dezelfde speler op de transferlijst staan, soms zet de ene wat hoger en de ander wat lager (ging deze keer om spelers van 82 en lager). Ze stonden erop voor 1400 en 1900 en 3800 en 4400. De spelers liepen ook tegelijk af maar de laatste 3 keer is steeds de duurste versie verkocht en de goedkope niet (de goedkope staat trouwens ook al voor 2x BIN).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:19:
Denken jullie dat 250k redelijk is voor Lozano TOTS? Hoop dat die daalt naar 200k en dan kopen :)
Nee, de gewone versie was bijzonder goed en goedkoop voor dat moment. Ook een speler waar geen chem kaart voor nodig was dus perfect als invaller. De 84 versie (monthly reward) heb ik nog steeds als wissel. Maar nu is het allemaal niet zo bijzonder meer hoor, er zijn betere spelers uit de grote competities die niet veel meer dan 250k kosten en je gewoon op kan stellen vanaf de start. Ik heb genoeg geld maar voor die prijs denk ik er niet eens over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:37:
[...]

Ik zou toch wel met 11 spelers beginnen :+

En wat een lelijke keeper zeg.
Was firmino /mahrez vergeten 😂
Maar ik heb de Gea weg gedaan. Vind begovic eigenlijk net zo goed en lijkt minder domme fouten te maken. Zat te twijfelen om tots ter stegen dte halen maar die schijnt ook tegen te vallen. Voordeel van 2 icon CB's is wel dat ik alle keepers kan gebruiken

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:52:
[...]

1 striker maar op get behind? CCM? Alle Cm's op stay back of alleen de middelste? Heb je een linkje?
Nee beiden. Alleen je central CM .
YouTube: THE CUSTOM TACTICS THAT GOT ME A 157 QUALIFICATION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lozano TOTS speelt echt abnormaal goed. Ik speel al het hele jaar met zijn SIF, maar dit is echt nog een paar klasses beter. Knalt er werkelijk alles in. Heb hem vanavond gekocht voor 207k. Zal vast nog gaan dalen in de komende weken, maar hij is de munten echt waard. Heb nu een leuk rechterkantje met Lozano TOTS, Van Ginkel TOTS, Arias TOTS en De Ligt 87. Dat loopt erg lekker. En met Farfan TOTS nog een leuke supersub opgepikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

1e potje gelijk RQ, met goal en assist van een back...

2de potje gelijk tegen full LaLigaTOTS team, 2 assists van SIF Moses.
Die gast is bijna niet te stoppen langs de lijn!

[ Voor 15% gewijzigd door peeweeherman op 16-05-2018 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:57:
Lozano TOTS speelt echt abnormaal goed. Ik speel al het hele jaar met zijn SIF, maar dit is echt nog een paar klasses beter. Knalt er werkelijk alles in. Heb hem vanavond gekocht voor 207k. Zal vast nog gaan dalen in de komende weken, maar hij is de munten echt waard. Heb nu een leuk rechterkantje met Lozano TOTS, Van Ginkel TOTS, Arias TOTS en De Ligt 87. Dat loopt erg lekker. En met Farfan TOTS nog een leuke supersub opgepikt.
Ik ga hem morgen ook maar eens kopen, heb Arias en Van Ginkel ook al. Misschien Luuk nog halen, als je die vergelijkt met Zlatan (90) haha: https://www.futbin.com/18/compare/19069/18674

Heb alleen nog geen idee wat m'n eind team moet gaan worden, wil eigenlijk ook nog wel wat coins overhouden voor WC maar ben op de een of andere manier niet tevreden met wat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 22:14:
[...]

Heb alleen nog geen idee wat m'n eind team moet gaan worden, wil eigenlijk ook nog wel wat coins overhouden voor WC maar ben op de een of andere manier niet tevreden met wat ik nu heb.
Doe nu geen gekke dingen, WC is binnen 2 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die rb mbabu ofzo uit de SBC. Speelt prima!

Helaas de finale verloren... 15 kansen.. Paar keer flink pech, paar keer slecht afgemaakt en je gaat er met 3-2 af in de verlenging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
peeweeherman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 22:20:
[...]

Doe nu geen gekke dingen, WC is binnen 2 weken!
Er van uitgaande dat ik Lozano en Luuk de Jong TOTS haal dan zijn dit de teams die ik dan heb:

https://www.futbin.com/18/squad/4358014
https://www.futbin.com/18/squad/4355958

Nog (PSV, Milan, Chelsea gerelateerde) tips? Sta ook open voor reshuffling met deze spelers of een andere formatie bijvoorbeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 22:27:
Die rb mbabu ofzo uit de SBC. Speelt prima!

Helaas de finale verloren... 15 kansen.. Paar keer flink pech, paar keer slecht afgemaakt en je gaat er met 3-2 af in de verlenging...
Ik heb hem ook staan. Had hem graag iets wendbaarder gezien qua draaien, maar doet het hier ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:58:
[...]

1e potje gelijk RQ, met goal en assist van een back...

2de potje gelijk tegen full LaLigaTOTS team, 2 assists van SIF Moses.
Die gast is bijna niet te stoppen langs de lijn!
Moses IF is echt een muur waar je wingers steeds tegen aan lopen :X
Had de Zanetti SBC gedaan, en vervolgens kwam deze kaart uit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet van de aluminium hoedjes maar dit is toch wel erg sterk.

Ik kijk via Futbin welk team goedkoop is voor de MM. Koop een aantal spelers maar ze zijn wel erg duur. Kan redelijk goedkoop beginnen met bieden maar telkens word ik overboden.

Na 6 spelers denk ik dit moet goedkoper kunnen. Koop idd een stuk goedkoper een ander team.

Gooi die 6 spelers in de verkoop, voor het minimale starttarief. En wat denk je. Al 4 uur lang verkoop ik niks!!!

EA is zo'n vies spelletje aan het spelen. Er wordt op deze manier gewoonweg coins van spelers afgetroggeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 01:23:
Ik ben niet van de aluminium hoedjes maar dit is toch wel erg sterk.

Ik kijk via Futbin welk team goedkoop is voor de MM. Koop een aantal spelers maar ze zijn wel erg duur. Kan redelijk goedkoop beginnen met bieden maar telkens word ik overboden.

Na 6 spelers denk ik dit moet goedkoper kunnen. Koop idd een stuk goedkoper een ander team.

Gooi die 6 spelers in de verkoop, voor het minimale starttarief. En wat denk je. Al 4 uur lang verkoop ik niks!!!

EA is zo'n vies spelletje aan het spelen. Er wordt op deze manier gewoonweg coins van spelers afgetroggeld.
Wat een onzin, dat is toch juist logisch!

1. Een opstelling is op een bepaald moment het goedkoopst en staat dus bovenaan in futbin.

2. Net als jij zijn er nog veel mensen die op dat moment de SBC gaan maken en dezelfde opstelling bovenaan zien staan op futbin.
Resultaat: de prijzen stijgen.

3. De prijzen stijgen dus die opstelling zakt uit de lijst bij futbin.
Resultaat: jij verkoopt de spelers niet meer.

Dit is echt geen hogere wiskunde hoor!
Wil je goedkoop uit zijn, doe dan zelf wat moeite en maak zelf een opstelling en anders kies de onderste uit de lijst, die is waarschijnlijk ook goedkoper. Of je geeft ea de schuld van je eigen fouten, dat kan natuurlijk ook en dan doe je volgende keer weer vrolijk hetzelfde zonder er iets van te leren. En als laatste (en waarschijnlijk beste) optie, stop gewoon met het spel als je er toch niets aan vindt want ik zie jou in dit forum alleen maar klagen elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 08:53
sjakieman schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 02:06:
[...]

Wat een onzin, dat is toch juist logisch!

1. Een opstelling is op een bepaald moment het goedkoopst en staat dus bovenaan in futbin.

2. Net als jij zijn er nog veel mensen die op dat moment de SBC gaan maken en dezelfde opstelling bovenaan zien staan op futbin.
Resultaat: de prijzen stijgen.

3. De prijzen stijgen dus die opstelling zakt uit de lijst bij futbin.
Resultaat: jij verkoopt de spelers niet meer.

Dit is echt geen hogere wiskunde hoor!
Wil je goedkoop uit zijn, doe dan zelf wat moeite en maak zelf een opstelling en anders kies de onderste uit de lijst, die is waarschijnlijk ook goedkoper. Of je geeft ea de schuld van je eigen fouten, dat kan natuurlijk ook en dan doe je volgende keer weer vrolijk hetzelfde zonder er iets van te leren. En als laatste (en waarschijnlijk beste) optie, stop gewoon met het spel als je er toch niets aan vindt want ik zie jou in dit forum alleen maar klagen elke dag.
Oke jij hebt gelijk... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En daarnaast worden websites als Futbin niet gerund door EA. Zijn puur fanbased sites.

En je betaald voor de luiheid dat je niet hoeft te puzzelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
En ook nog eens niet real-time. De laagste BIN kan op Futbin hoger/lager liggen dan op de transfermarkt. Ik gebruik Futbin vooral om te kijken wat bepaalde kaartjes op bepaald momenten doen/hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
sjakieman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:21:
Uit de categorie wonderlijke fut gebeurtenissen: Ik heb soms 2x dezelfde speler op de transferlijst staan, soms zet de ene wat hoger en de ander wat lager (ging deze keer om spelers van 82 en lager). Ze stonden erop voor 1400 en 1900 en 3800 en 4400. De spelers liepen ook tegelijk af maar de laatste 3 keer is steeds de duurste versie verkocht en de goedkope niet (de goedkope staat trouwens ook al voor 2x BIN).
Wellicht hangt er aan de speler een chemstyle die wat duurder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Rui costa (prime) In een SBC gegooid omdat ik er wel klaar mee was.
Natuurlijk geen drol gepacked.

Team nu:
OTW ederson
IF Alonso - Bailly - Sif Marcelo - Tots leo Matos
TOTS David silva - IF fernandinho - Tots fabinho
POTM zaha op cam
Tots Lukaku - Prime crespo

Bank: Tots van ginkel - Tots arias - Tots Caputo en wat bronze nobody's

Uit la liga SBC: Hernandez en Guedes, die gaan mooi in de duitse SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 22:42:
[...]

Er van uitgaande dat ik Lozano en Luuk de Jong TOTS haal dan zijn dit de teams die ik dan heb:

https://www.futbin.com/18/squad/4358014
https://www.futbin.com/18/squad/4355958

Nog (PSV, Milan, Chelsea gerelateerde) tips? Sta ook open voor reshuffling met deze spelers of een andere formatie bijvoorbeeld :D
Haal Luuk zojuist uit die ROTW SBC haha :)

Heb echt geen idee hoe ik mijn spelers over 2 teams moet verdelen, weet ook helemaal niet met welke formatie ik nu het beste kan spelen 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:57:
Die 207k lijkt vooralsnog een goede prijs hoor, heb hem nog niet goedkoper aangetroffen. Probeer hem zelf nu ook te pakken te krijgen rond die koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:54:
[...]

Haal Luuk zojuist uit die ROTW SBC haha :)

Heb echt geen idee hoe ik mijn spelers over 2 teams moet verdelen, weet ook helemaal niet met welke formatie ik nu het beste kan spelen 8)7

[...]

Die 207k lijkt vooralsnog een goede prijs hoor, heb hem nog niet goedkoper aangetroffen. Probeer hem zelf nu ook te pakken te krijgen rond die koers.
Lijkt er inderdaad wel op. Hield gisteravond de hele tijd z'n prijs in de gaten en die ging steeds verder omlaag, maar heb hem toen dus wel een beetje op het laagste punt gekocht blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Ik kom er zojuist achter dat ik tots Akinfenwa nog heb. Nu is de vraag is er ergens een calculator zodat ik m kan inpassen in een 84 rated squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ajaxalex schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:09:
Ik kom er zojuist achter dat ik tots Akinfenwa nog heb. Nu is de vraag is er ergens een calculator zodat ik m kan inpassen in een 84 rated squad?
https://www.futbin.com/squad-builder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

https://jscalc.io/calc/FoqUy5MHAiWA2Ivd

zoiets dus, geen idee of dit een goede/betrouwbare is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
WSL036 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:47:
En ook nog eens niet real-time. De laagste BIN kan op Futbin hoger/lager liggen dan op de transfermarkt. Ik gebruik Futbin vooral om te kijken wat bepaalde kaartjes op bepaald momenten doen/hebben gedaan.
Als ik al de SBC opzoek via futbin, maak ik hem altijd eerst even als concept en ga alle prijzen langs. Ik ga niet blind spelers kopen.

Overigens zijn die squads op futbin wel handig om even te kijken hoe je hem het beste kán oplossen. Dus waar je bijvoorbeeld makkelijk hyperlinks kan gebruiken en waar je genoeg hebt aan een rood lijntje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
Fraaank schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:17:
[...]

Als ik al de SBC opzoek via futbin, maak ik hem altijd eerst even als concept en ga alle prijzen langs. Ik ga niet blind spelers kopen.

Overigens zijn die squads op futbin wel handig om even te kijken hoe je hem het beste kán oplossen. Dus waar je bijvoorbeeld makkelijk hyperlinks kan gebruiken en waar je genoeg hebt aan een rood lijntje.
Je kunt trouwens ook jouw club importeren in Futbin (linkje staat hier ergens) waarbij je ook kan checken welke SBCs het voordeligst op te lossen zijn. Hij analyseert je club en kan bijv zien welke SBC oplossing het beste matcht met de spelers in jouw club. Handige tool maar ook weer niet waterdicht.

Zelf ga ik altijd maar wat puzzelen (met zo veel mogelijk untradeables) wat de SBC ook weer vermakelijk maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jippie, 5x gescoord met Portland Timbers spelers en eindelijk mijn top elektrum players pack! :
Afbeeldingslocatie: https://s7.postimg.cc/svtep0mxj/Naamloos.png
8)7
Pagina: 1 ... 195 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs