Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb Adan gepacked uit de La Liga ToTS SBC... heb hem nu op 7 Chem in mijn BPL squad gekregen door hem te linken aan Azpilicueta en de manager Spaans te maken :). .... Weet niet of 8 chem genoeg is, maar ga het maar even proberen als vervanger voor Joe Hart :). Wellicht krijgt hij met loyaliteit wel 9 chem!

[ Voor 15% gewijzigd door hmr op 14-05-2018 10:40 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-09 16:17
Ik heb Jordi Alba gepackt uit de La Liga TOTS SBC, kan mooi naast TOTS Azpilicueta gaan staan.
Vervolgens kwam TOTS Godin uit SQB rewards lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Vraagje over chemistry: ik heb een BPL team aangevuld met een aantal Icons. Nu heb ik vanochtend IF Traore gekocht om als invaller te gebruiken, wat gebeurt er met zijn chemistry als ik hem op zijn eigen positie laat invallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-09 11:23

kevinn

PSN; southation

gaizka schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:11:
Vraagje over chemistry: ik heb een BPL team aangevuld met een aantal Icons. Nu heb ik vanochtend IF Traore gekocht om als invaller te gebruiken, wat gebeurt er met zijn chemistry als ik hem op zijn eigen positie laat invallen?
Invallers krijgen 5 chem ongeacht positie. Het is beter om een ingame formation change te doen denk ik voor full chem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Net uit 7 La Liga Premium Packs: Adan TOTS en Kroos TOTS. Beste packluck van het jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Harribo schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:32:
[...]

Ga ik ook een proberen als het niet lukt

Tots Young is perfect als rb, ben ik ook zeer blij mee.

Als rm heb ik Willian, eigenlijk al heel lang.

Ik heb Silva if 90 gehad, vond ik matig. Misschien dat zijn tots beter is?
Ik heb met TOTS Silva gespeeld in FUT draft deze week (kreeg een gratis toegang via een pack). Speler is niet voorbij te branden zeg. Daarentegen Aubamayang SIF is een beest, liep iedereen er gewoon uit en had nog mooi eindschot ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 21:43
Verschrikkelijk om te bedenken dat ik laatst 5 Al Harbi's had gekocht voor 25K per stuk en verkocht had voor 37K terwijl ze nu dik 85K zijn. *huil, huil*.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GAITii schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:52:
Verschrikkelijk om te bedenken dat ik laatst 5 Al Harbi's had gekocht voor 25K per stuk en verkocht had voor 37K terwijl ze nu dik 85K zijn. *huil, huil*.
Of ze waren later gezakt en had je ze met verlies moeten verkopen.
Ik had in het begin een stuk of 20-25 TOTS gekocht voor 27k en heb ze met 14k winst kunnen verkopen. Dat had nu nog veel meer kunnen zijn, maar ja dat is altijd achteraf.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
GAITii schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:52:
Ik wacht rustig tot dinsdag....dan zijn ze het duurst gok ik net als vorige week. Alleen nu zitten ze al boven de prijs van vorige week :)

Nu net Handanovic 88 uit een pack getrokken, had nog wat 85 rated Calcio A spelers. Mertens 87 maar gekocht en Miranda 86...hopelijk komt er een 85+ rated opdracht voor de volgende TOTW ROTW, ik verwacht dat die kaarten allemaal richting 90+ rating gaan en ik daar weer winst op kan maken.

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 14-05-2018 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:53:
[...]

Ik wacht rustig tot dinsdag....dan zijn ze het duurst gok ik net als vorige week. Alleen nu zitten ze al boven de prijs van vorige week :)
Dat lijkt mij ook het best. Ik wacht nog met het verkopen van 82+ rated spelers ook nog tot dinsdag. Hopelijk zijn de prijzen dan ook flink gestegen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Had ook 25 Tots spelers ... 20 verkocht voor 40000. 12000 winst gemaakt per speler. Met If cavani verlies geleden. Soms maak je winst en soms verlies je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen de efl tots uitkwam, kostten ze 21k gemiddeld. Heb er toen maar 5 gekocht voor de zekerheid.
Achteraf... Tjonge wat als ik er veel meer had gekocht...

Weer paar potjes in online seasons gewonnen, div4.
Serieus, als het maar lag vrij blijft, is het leuk spelen.
Dat 4-4-2(2) met tots young, otamendi, matic en fb azpi, nif kante en ake 84 if is voor veel spelers niet langs te komen. Ook niet door een tots Sane tot nu toe.
Er gaat wel wat mis af en toe maar dat is tenminste nu te corrigeren omdat het lag vrij is, wat een verademing.

Voorin heb ik sbc Giovinco naast Kaka sbc 92.
Kaka kan niemand tot nu toe afstoppen lijkt het wel. Zag dat hij oa een balcontrole van 99 had. Absurd.
Heb nu in 2 potjes weer 2x minimaal gescoord door die mls spelers.
Zal me niets verbazen als Kaka straks bij de tots row 1-10 zit.

Ik laat de tegenstander wat heen en weer rennen en uitrazen in het begin. Tactiek op counter. Laatste kwartier weten ze het vaak niet meer.

Het zit me mee nu misschien, ben huiverig hoe lang dat duurt.
Een team vol tots is heel moeilijk te verslaan kom ik achter. Daarom maar eerst mijn verdediging muurvast gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Parteeeeh is binnen! Moeizaam, maar derde keer was hij binnen. Nu weer m'n tijdelijke Pique TOTS verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:45

Oekol

waka waka hey hey

Hoe zit dat met automatische kwalificatie van WL, krijg je dan ook automatisch de reward van het DKT?

Heb namelijk voor het eerst WL gespeeld en ben bij silver 2 gestopt, niet dat ik dit weekend kan spelen trouwens maar die beloningen waren ook iets beter.. Maar nu vraag ik me af, krijg ik dan ook die TOTS speler van het DKT, dat zou namelijk heel chill zijn!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Leoon. schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:04:
Hoe zit dat met automatische kwalificatie van WL, krijg je dan ook automatisch de reward van het DKT?

Heb namelijk voor het eerst WL gespeeld en ben bij silver 2 gestopt, niet dat ik dit weekend kan spelen trouwens maar die beloningen waren ook iets beter.. Maar nu vraag ik me af, krijg ik dan ook die TOTS speler van het DKT, dat zou namelijk heel chill zijn!
Nee zo werkt het helaas niet. Je moet echt de DKT spelen voor de TOTS-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 15:36
Leoon. schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:04:

Helaas niet, anders was ik vorige week 3x gekwalificeerd. DKT, rang vorige weekend league en promotie naar divisie 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 09:46
bvbal79 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:51:
[...]

Ik heb met TOTS Silva gespeeld in FUT draft deze week (kreeg een gratis toegang via een pack). Speler is niet voorbij te branden zeg. Daarentegen Aubamayang SIF is een beest, liep iedereen er gewoon uit en had nog mooi eindschot ook.
Silva niet vooruit te branden? Bij mij speelt hij als een god. Elke finess shot gaat er wel in en 99 van de 100 passen komen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
stomley schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:23:
[...]

Silva niet vooruit te branden? Bij mij speelt hij als een god. Elke finess shot gaat er wel in en 99 van de 100 passen komen aan.
Ik ben wrs dan te verwend met De Bruyne SBC op die plek :) Maar hier voelde Silva sloom aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:27:
[...]

Ik ben wrs dan te verwend met De Bruyne SBC op die plek :) Maar hier voelde Silva sloom aan.
Die heb ik ook, maar dan nog voelt Silva veel sneller aan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:41:
[...]

Die heb ik ook, maar dan nog voelt Silva veel sneller aan.
Apart, in de draft mode kreeg ik niks met hem voor elkaar. Zal wel aan mij liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Heerlijk, 1e DKT gelijk gewonnen!
Valeri is ook al binnen, heb gewoon de rest van de week vrijaf! :D

Heb sinds dit weekend NIF Aguero als afmaker in de spits, wat een verademing! _/-\o_

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een spel ook. Speel de finale van DKT en krijg 5 kansen . Opeens word ik gedisconnect en dacht eigenlijk dat de tegenstander de glitch deed. Maar niet eens en voor niks gespeeld. Dit spel soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

038Zwolle schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:02:
Wat een spel ook. Speel de finale van DKT en krijg 5 kansen . Opeens word ik gedisconnect en dacht eigenlijk dat de tegenstander de glitch deed. Maar niet eens en voor niks gespeeld. Dit spel soms...
Ik zou die link gewoon eens proberen, kijken of ie ook werkt wanneer het nodig is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:57:
[...]

Dat lijkt mij ook het best. Ik wacht nog met het verkopen van 82+ rated spelers ook nog tot dinsdag. Hopelijk zijn de prijzen dan ook flink gestegen.
Ik zie nu ook dat de TOTS kaarten (meerdere) nodig zijn voor Neymar POTS. Dit zal de prijzen verder doen stijgen. Ik ben benieuwd of ze uiteindelijk 100K gaan aantikken. 85K is al aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
Wie zouden jullie als CDM gebruiken?
TOTS Saul of TOTS Matic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:19
Iemand anders ook last van belachelijk trage servers? Vooral in de menu's bij packs openen en verbruiksitems blijft ie ontzettend lang hangen.

Ben nu bezig met de Weekly Objectives en DKT; maar dat word lastig op deze manier. Had net ook zomaar een disconnect en dat zag ik eerder vandaag op t forum ook al langskomen.

Deze WL trouwens 22/18 gespeeld. Niet heel slecht; maar met het team wat ik heb kan dat wel wat beter. Overigens deze keer weinig te klagen: gewoon meestal terechte uitslagen. Natuurlijk zaten er af en toe wel rare wedstrijden tussen maar dat houd je altijd.

Wel enorm aan t genieten van het spitsenduo Griezmann 92 en TOTY Harry Kane. Speelt geweldig samen, Griezmann ook voor bijna gratis kunnen completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:09:
[...]

Ik zou die link gewoon eens proberen, kijken of ie ook werkt wanneer het nodig is...
Afgewezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Ik ga TOTS Eriksen eens uitproberen, lijkt mij een erg fijne speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Iemand nog tips voor mijn ploeg? Aardig wat geluk gehad met de TOTS sbc's en de upgrade packs van laliga.

https://www.futbin.com//18/squad/5211414

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 09:24
Aantal wedstrijden gespeeld met TOTS Isco, maar bevalt me echt prima.
Schoten van afstand vliegen bijna allemaal binnen.
Enige kleine minpuntje is dat ie niet heel sterk is.

Morgen komt er een volgende SBC voor een LaLiga TOTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
Er worden een aantal variabelen gecheckt. Waarschijnlijk is de verbinding van jouw kant ongelukkig verbroken met de servers. Verder stond t nog 0-0.
Heel lullig, want je zou het verdienen, maar de kans dat je t krijgt is op deze manier niet groter dan iemand die de DKT niet heeft gespeeld.

Als je de finale met 3-0 voorstond en dan D/C dan had je m 100% gekregen.

Nog een keer proberen, als je al tot de finale kwam lukt dat vast nog een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:31:
[...]

Er worden een aantal variabelen gecheckt. Waarschijnlijk is de verbinding van jouw kant ongelukkig verbroken met de servers. Verder stond t nog 0-0.
Heel lullig, want je zou het verdienen, maar de kans dat je t krijgt is op deze manier niet groter dan iemand die de DKT niet heeft gespeeld.

Oh daar ben ik ook niet zo bang voor hoor. Win hem meestal wel in 1 a 2 keer.
Het is alleen waardeloos dat je 3,5 game speelt voor niks. Terwijl je de tegenstander wegspeeld,

Ik heb de link in het verleden ook wel eens gebruikt toen ik verloor in de finale en een RQ deed. Toen werkte hij echter wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Symon1989 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:07:
Iemand nog tips voor mijn ploeg? Aardig wat geluk gehad met de TOTS sbc's en de upgrade packs van laliga.

https://www.futbin.com//18/squad/5211414
Komt op mij over alsof je team uit balans is. Kan je wel verdedigen met Overmars en Aspas op de vleugels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Shreddaaa schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:31:
[...]

Dan heb ik vorige week geluk gehad, want ik voldeed dan aan geen enkele voorwaarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verrassend genoeg heb ik mijn fut terug gekregen. Helaas heeft hij mijn de Gea en Gullit verkocht en de coins overgezet naar zijn acc. Ik krijg de coins gelukkig terug van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Hmm. Ik heb nog steeds mijn WL beloningen niet gehad. Het is de eerste keer dat ik WL heb gespeeld. Komen de beloningen altijd zo laat?

Ik heb me gekwalificeerd via de link (davies niet gekregen) vervolgens heb ik 6 potjes gespeeld en alles verloren. Vervolgens had ik het hele weekend geen tijd meer. Maar ook brons 3 hoort packs te krijgen geloof ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
bvbal79 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:43:
[...]

Dan heb ik vorige week geluk gehad, want ik voldeed dan aan geen enkele voorwaarde.
Ik heb mij vorige week via de link gekwalificeerd. Ik heb toen in de halve finale mijn stekker eruit getrokken bij een 2-0 achterstand in de 75ste minuut. Toch gekwalificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
DeBers schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:07:
Hmm. Ik heb nog steeds mijn WL beloningen niet gehad. Het is de eerste keer dat ik WL heb gespeeld. Komen de beloningen altijd zo laat?

Ik heb me gekwalificeerd via de link (davies niet gekregen) vervolgens heb ik 6 potjes gespeeld en alles verloren. Vervolgens had ik het hele weekend geen tijd meer. Maar ook brons 3 hoort packs te krijgen geloof ik toch?
WL-rewards komen pas op donderdagavond. Squad Battle Rewards op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:39
Dat dkt is me ook weer een vage bedoeling vandaag. De eerste pot win ik steeds met gemak, de tweede telkens enorme buttonlag en geen bal mag er in. Lekker consistente gameplay weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Na 2x Young nu met Filipe Luis de 3e linksback op rij uit de TOTS SBC... Morgen dus nog een keer Filipe Luis of toch Hernandez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Net Parejo TOTS gekocht. Mijn elftal is nu wel af. Op naar Fifa 19
https://www.futbin.com/18/squad/4491396

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 17:52
DeBers schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:07:

Ik logde net in in de webapp, en had davies staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Al eerder gevraagd maar toen geen antwoord gehad en nu weer op belangrijke momenten last van.. Mijn spelers staan stil als de tegenstander een hoge bal geeft. Bij instellingen kan je dit aanpassen maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
Iemand tips of verbeteringen voor mijn huidige team? https://www.futbin.com/18/squad/5219663 (in game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:05

The DenMan

PSN ID: Thedenman

theman36 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:25:
Iemand tips of verbeteringen voor mijn huidige team? https://www.futbin.com/18/squad/5219663 (in game)
Wat is je budget?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Heb momenteel 1,1 miljoen, maar zit wel in dubio of ik een gedeelte moet bewaren voor de World Cup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:06
theman36 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:09:
[...]

Heb momenteel 1,1 miljoen, maar zit wel in dubio of ik een gedeelte moet bewaren voor de World Cup
Ik zou gewoon lekker je geld uitgeven aan de TOTS. Elk team wordt beter en anders blijf je zelf hangen. Mocht je met wc willen investeren kun je alsnog je spelers verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
theman36 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:09:
[...]

kun je je FUT coins dan gebruiken voor de WC, dacht dat dat niet kon en iedereen gewoon op 0 stond....

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 15-05-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:58
bvbal79 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:28:
[...]

kun je je FUT coins dan gebruiken voor de WC, dacht dat dat niet kon en iedereen gewoon op 0 stond....
Jawel, je kan met je coins packs kopen. In de WC mode is er echter geen transfermarkt, dus de enige manier om een speler te krijgen is via packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
chengbondkwok schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:30:
[...]

Jawel, je kan met je coins packs kopen. In de WC mode is er echter geen transfermarkt, dus de enige manier om een speler te krijgen is via packs.
hmm, dus eigenlijk een loterij waar je coins voor inlevert...

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 15-05-2018 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:06
bvbal79 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:31:
[...]

hmm, dus eigenlijk een loterij waar je coins voor inlevert...
Een loterij waar je wel hele goeie spelers kan packen. Althans dat was 4 jaar terug zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
FidoDido schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:18:
[...]

Ik logde net in in de webapp, en had davies staan :)
Hmm. Ik niet niet, maar dit biedt wel hoop :) Ik wacht nog wel even af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gaizka
ajaxalex schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:24:
[...]

Ik zou gewoon lekker je geld uitgeven aan de TOTS. Elk team wordt beter en anders blijf je zelf hangen. Mocht je met wc willen investeren kun je alsnog je spelers verkopen.
Inderdaad, en TOTS spelers zijn niet eens extreem duur vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBers schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:56:
[...]

Hmm. Ik niet niet, maar dit biedt wel hoop :) Ik wacht nog wel even af.
Ik logde net in (mobiele app) en hij was er bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:58
ajaxalex schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:47:
[...]

Een loterij waar je wel hele goeie spelers kan packen. Althans dat was 4 jaar terug zo.
Dit. De poule aan spelers is stukken kleiner (namelijk 32 teams * 23 spelers).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 16:37
Over pack luck heb ik momenteel niks te klagen. Eerst al TOTS Suarez afgelopen zondag. Toen dacht ik gisteren ik haal is zo'n premium LaLiga upgrade pakketje. Komt gewoon meneer Kroos daaruit gelopen. Wat ik vanavond dan ook pack met die nieuwe gegarandeerde LaLiga TOTS SBC maakt me niet zoveel uit. Momenteel is dit m'n team.

https://www.futhead.com/18/squads/292993/

Ik denk dat ik aardig in de buurt kom van een ultimate team. Er zijn niet veel verbeteringen meer mogelijk die het ook echt waard zijn in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:57:
Over pack luck heb ik momenteel niks te klagen. Eerst al TOTS Suarez afgelopen zondag. Toen dacht ik gisteren ik haal is zo'n premium LaLiga upgrade pakketje. Komt gewoon meneer Kroos daaruit gelopen. Wat ik vanavond dan ook pack met die nieuwe gegarandeerde LaLiga TOTS SBC maakt me niet zoveel uit. Momenteel is dit m'n team.

https://www.futhead.com/18/squads/292993/

Ik denk dat ik aardig in de buurt kom van een ultimate team. Er zijn niet veel verbeteringen meer mogelijk die het ook echt waard zijn in mijn ogen.
Hoe ze bij kroos op 99 passing en 95 dribbel zijn uitgekomen is mij een compleet raadsel. Maar het staat wel leuk op het kaartje.

Hoe speelt hij? Valt het mee qua snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Is bij jullie de WL al geupdate want bij mij staat er nog steeds niet gekwalificeerd maar ben wel gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:27
Dat je "MLS weekly" als naam kiest en 2 goals met Giovinco van me krijgt maar vervolgens weigert om Zlatan of Kaka te laten scoren 8)7

Ander potje ging dat wel uitstekend. Lieten elkaar gewoon 2x scoren en vanaf 2-2 maakten we er gewoon een leuke wedstrijd van (die ik helaas met 4-3 verloor, maar dat boeit me dan verder echt niet als het gewoon een leuk potje is en het beide kanten op gegund wordt).

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 15-05-2018 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb de weekly MLS challenge en dus de tots speler binnen. Sommige mensen doen sneu, anderen heel chill. Al met al 12 potjes geduurt. Handig zo'n haarelastiek van je vriendin. Twee goals scoren, elastiek om de duimsticks op controller en dan lekker wat anders doen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
ajaxalex schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:24:
[...]

Azpilicueta en Walker tots goede aanwinsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 16:37
Bean77 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:46:
[...]

Hoe ze bij kroos op 99 passing en 95 dribbel zijn uitgekomen is mij een compleet raadsel. Maar het staat wel leuk op het kaartje.

Hoe speelt hij? Valt het mee qua snelheid?
99 passing kan ik wel inkomen. Die gast is qua passing wel briljant hoor. Dribbelen kan ik ook niet echt begrijpen, net als dat hij wel meer pace verdient dan hij nu heeft vind ik. Zo sloom is hij namelijk helemaal niet.

Hij bevalt tot nu toe wel erg goed. Moet er de WL nog mee in, maar de potjes online seizoenen en SQB die ik met hem gespeeld heb vulde die uitstekend in. Hij blijft bij mij op die CM maar wel op achterblijven tijdens aanval. Shadow kaartje erop en hij heeft 79 pace met 90 acceleratie. Gewoon goed te doen voor een CM die niet teveel loopt. Maar zijn passing is echt fenomenaal ingame. Net als zijn afstandsschoten trouwens. het is gewoon een hele goede verdedigend ingestelde CM. Als je hem maar niet box-to-box laat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:18:
[...]

99 passing kan ik wel inkomen. Die gast is qua passing wel briljant hoor. Dribbelen kan ik ook niet echt begrijpen, net als dat hij wel meer pace verdient dan hij nu heeft vind ik. Zo sloom is hij namelijk helemaal niet.

Hij bevalt tot nu toe wel erg goed. Moet er de WL nog mee in, maar de potjes online seizoenen en SQB die ik met hem gespeeld heb vulde die uitstekend in. Hij blijft bij mij op die CM maar wel op achterblijven tijdens aanval. Shadow kaartje erop en hij heeft 79 pace met 90 acceleratie. Gewoon goed te doen voor een CM die niet teveel loopt. Maar zijn passing is echt fenomenaal ingame. Net als zijn afstandsschoten trouwens. het is gewoon een hele goede verdedigend ingestelde CM. Als je hem maar niet box-to-box laat spelen.
Als je de details van zijn kaart zie dan kom ik nooit tot gemiddeld 99 passing. Eerder 97.

Vanavond maar eens kijken wie ik uit de tots sbc ga halen. Kroos zou ik wel tevreden mee zijn. Het probleem is alleen dat mijn CM altijd box to box is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:25:
[...]

Als je de details van zijn kaart zie dan kom ik nooit tot gemiddeld 99 passing. Eerder 97.

Vanavond maar eens kijken wie ik uit de tots sbc ga halen. Kroos zou ik wel tevreden mee zijn. Het probleem is alleen dat mijn CM altijd box to box is.
Heb TOTS Kroos nu een aantal wedstrijden gebruikt. Zijn snelheid is wel een dingetje. Heb hem als CM en als CAM gebruikt. Bij die laatste komt hij bij mij meer tot z'n recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Zo Partey WL kwalificatie is binnen. Scheelt weer voor la liga upgrade.

Heerlijk om in halve finale en finale naar de camera te rennen met celebration, na 3x gaan ze vanzelf weg. Helemaal ideaal als het gefrustreerde Duitsers zijn 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:14:
[...]

Heb TOTS Kroos nu een aantal wedstrijden gebruikt. Zijn snelheid is wel een dingetje. Heb hem als CM en als CAM gebruikt. Bij die laatste komt hij bij mij meer tot z'n recht.
Als je ook stay forward gebruikt kan ik mij voorstellen dat het een leuke speler is. Maar dan zou ik er een hunter op gooien als cam.
Misschien dat ik hem nog wel eens als cam ga proberen, eerst vanavond maar eens afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:22:
[...]

Als je ook stay forward gebruikt kan ik mij voorstellen dat het een leuke speler is. Maar dan zou ik er een hunter op gooien als cam.
Misschien dat ik hem nog wel eens als cam ga proberen, eerst vanavond maar eens afwachten.
Sowieso Stay Forward inderdaad, als hij terug moet rennen, is hij weer te laat voorin te vinden. Ook neemt anders bijvoorbeeld Rijkaard zijn CAM-positie over, waardoor ik met een trage CM sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand ervaring met pique? Had hem uit de sbc. Als hij bevalt kan ik mijn achterhoede aanpassen voor weinig geld en wellicht wat anders kopen.

Als ik zij stats bekijk ziet hij er goed uit. Alleen erg traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:29:
[...]

Sowieso Stay Forward inderdaad, als hij terug moet rennen, is hij weer te laat voorin te vinden. Ook neemt anders bijvoorbeeld Rijkaard zijn CAM-positie over, waardoor ik met een trage CM sta.
Ik speel nu wisselend met Ronadinho 94 (untradable) en TOTS Sane (gratis) als cam. Maar Kroos heeft wel de passing, de long shots, de 5* WF, 99 composure etc.
Misschien maar hopen dat hij uit de pack komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:33:
[...]

Ik speel nu wisselend met Ronadinho 94 (untradable) en TOTS Sane (gratis) als cam. Maar Kroos heeft wel de passing, de long shots, de 5* WF, 99 composure etc.
Misschien maar hopen dat hij uit de pack komt.
Jij packed toch Suarez, Messi of Ronaldo... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:43:
[...]

Jij packed toch Suarez, Messi of Ronaldo... :+
TOTS Ronaldo heb ik al :P
Maar goed, dan kan ik hem wel weer verkopen en heb ik weer coins ;)

Edit. EA heeft mij overigens al getrolled met Guedes (tots-portugese vlag en dan guedes :( )

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 15-05-2018 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel ik nooit van het formatie switchen was, nu toch maar gedaan de laatste dagen om al mijn spelers in te passen. Resultaat was dat ik voor de 2e keer de Div 1 kampioenschap heb behaalt.
Momenteel speel ik zo:

https://www.futbin.com//18/squad/5224009

Rijkaard had ik week gekocht en bevalt zeer goed (speelt ook prima als CDM op CB) maar wil ik toch inruilen voor de 88 versie aangezien ik dan weer wat aankopen kan doen.

Nu twijfel ik tussen TOTS Fabinho halen en die laten spelen voor Matic .
Pique in de verdediging en een andere speler als Links Back (weet nog niet welke , heb eigenlijk alleen met BPL en Calcio A spelers gespeeld)
En Fahrman wisselen voor Ter Stegen Tots.

Pique lijkt me erg traag en neig daarom het meest naar 88 Rijkaard, TOTS Fabinho en evt ter Stegen.

Nu is mijn vraag (na een veelste lang verhaal) heeft iemand ervaring met Pique, Fabinho en TOts ter Stegen?

In game word het dan zo:

https://www.futbin.com//18/squad/5224087

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:20:
Hoewel ik nooit van het formatie switchen was, nu toch maar gedaan de laatste dagen om al mijn spelers in te passen. Resultaat was dat ik voor de 2e keer de Div 1 kampioenschap heb behaalt.
Momenteel speel ik zo:

Rijkaard had ik week gekocht en bevalt zeer goed (speelt ook prima als CDM op CB) maar wil ik toch inruilen voor de 88 versie aangezien ik dan weer wat aankopen kan doen.

Pique in de verdediging en een andere speler als Links Back (weet nog niet welke , heb eigenlijk alleen met BPL en Calcio A spelers gespeeld)

Pique lijkt me erg traag en neig daarom het meest naar 88 Rijkaard, TOTS Fabinho en evt ter Stegen.

Nu is mijn vraag (na een veelste lang verhaal) heeft iemand ervaring met Pique, Fabinho en TOts ter Stegen?

In game word het dan zo:

Gister een wedstrijd of 10 met TOTS Piqué gespeeld, zeer degelijk. Niet op een echte fout kunnen betrappen die je bijvoorbeeld Bailly nog wel is ziet doen. Pace is volgens mij 72, gooi er een Shadow op, dan is hij wel snel genoeg. Hij rent niet vaak blind naar voren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
038Zwolle schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:20:
Momenteel speel ik zo:

In game word het dan zo:

Fabinho is geweldig zolang je niet met m gaat schieten. Voor de rest kan ie letterlijk alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Denk dat het momentum van de goedkope TOTS kaarten eruit zit..zit zelfs een neerwaarts trend weer in..ga zo toch maar cashen daarna de keuze POTM zaha of TOTS kane.

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 15-05-2018 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 17:52
bvbal79 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:27:
Denk dat het momentum van de goedkope TOTS kaarten eruit zit..zit zelfs een neerwaarts trend weer in..ga zo toch maar cashen daarna de keuze POTM zaha of TOTS kane.
zaterdag kocht ik een pope kaart voor 66k staatnu op futbin voor 90k houd hem voorlopig zelf nog geen idee wat die weekly objectives verder gaan doen. Denk dat verstandig is om tot de tots ultimate te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had mazzel dat ik de TOTS met allemaal untradable spelers heb kunnen afronden.
Haal ik er TOTS Ramos uit. Meer dan tevreden en ook nog een aanvulling van mijn team. Rijkaard en TOTS Arias kunnen weg. Nu wel een rechtsback vinden.

Ondertussen mijn transferlijst (70 82+ dubbele spelers) aan het listen. Vitolo gaat al voor 10k. Volgens mij is dit wel een goede tijd om te cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Laatst online: 12-08-2020
Haha hier ook Tots Ramos. Wat een geluk! Wou hem vanmiddag nog kopen. Past prima in mijn team. Tots Pique of Tots Azpi maar verkopen.

In een keer de dkt gewonnen. In de halve finale tegen een Nederlander 6-3 gewonnen en in de finale tegen een full icon team 5-4 gewonnen. Was duidelijk een goede speler. Speel eigenlijk nooit online meer. In de finale begreep ik waarom. Ontzettend stroperig speelde het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas. Hier tots busquets van de community sbc ingeleverd en krijg er 92 adan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 11:55
Adan ingewisseld voor Parejo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adan ingewisseld voor ... Adan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had de troll ... Guedes. Had het kunnen weten toen ik de portugese vlag zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Partey ingewisseld voor Parejo. Toch van een 86 TOTS naar een 94 TOTS.

Wel gek om te zien, ik zet hem net naast mijn prime van Basten. Die Icons zijn straks ook niet nuttig meer...Misschien maar van Basten en Rui Costa inruilen voor een 100k pack in een SBC of gewoon gebruiken voor de Ultimate TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:01:

Wel gek om te zien, ik zet hem net naast mijn prime van Basten. Die Icons zijn straks ook niet nuttig meer...Misschien maar van Basten en Rui Costa inruilen voor een 100k pack in een SBC of gewoon gebruiken voor de Ultimate TOTS.
Icons blijven toch wel een voordeel houden. Ze zijn met iedereen te linken en daardoor kun je makkelijker een hybrid maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Fraaank schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:01:

Partey lijkt me best een leuke speler eigenlijk. En hij linkt mooi met Luis Filipe. Even kijken of ik die Spaanse spits uit de Poolse competitie vandaag kan gebruiken voor de SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
sjakieman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:09:
[...]

Partey lijkt me best een leuke speler eigenlijk. En hij linkt mooi met Luis Filipe. Even kijken of ik die Spaanse spits uit de Poolse competitie vandaag kan gebruiken voor de SBC.
Dee stats zien er inderdaad niet uit voor een 86 rated speler!
038Zwolle schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:04:
[...]

Icons blijven toch wel een voordeel houden. Ze zijn met iedereen te linken en daardoor kun je makkelijker een hybrid maken.
Klopt, daarom ook de twijfel. Het idee was om een NL/Eredivisie-hybrid te maken. Maar het is zo aanlokkelijk als je ook TOTS Sané, Kroos en in mindere mate Casemiro en Callejon hebt om het niet te doen.

Als TOTS de Ligt en TOTS Zoet een ding worden, ga ik compleet over op NL/Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 08:53
Errieseeka schreef op zondag 13 mei 2018 @ 03:47:
Heb Guedes, Roberto,Ter Stegen en twee keer Garcia TOTW uit de (premium) LaLiga upgrade gepacked. In totaal 80 packs geopend. Ben nu zowat al mn spelers uit mn club kwijt. Heb OTW Coutinho, De Gea 90 en Vrsjalko 84 maar verkocht

Vriend van me Saul en ook TOTW Garcia. Totaal 40 packs.

Erg veel geluk.

Edit: wat denken jullie dat de prijzen van de LaLiga TOTS spelers gaan doen? Nu zijn er natuurlijk erg veel kaarten die aangeboden worden dus is de prijs wellicht laag? Of nu juist hoog vanwege de hype? Of dus in balans haha.

Ik zou Saul en Isco wel willen. Denk dat ik sowieso die twee SSU af ga wachten
Zondag weer Ter Stegen om die vervolgens in te ruilen voor Oblak. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi11
  • Laatst online: 15-09 19:36
Adan ingeruild voor jammer genoeg Oblak.
Schijnbaar al me packluck opgebruikt bij de premier league SBC met Son & alli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 17:56
Ik had al Oblak en nu heb ik een 2e la liga TOTS ernaast...Adan, helemaal niets aan dus. Die kansloze linksback had nog beter geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Terranova schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:25:
Ik had al Oblak en nu heb ik een 2e la liga TOTS ernaast...Adan, helemaal niets aan dus. Die kansloze linksback had nog beter geweest :(
Ach je kunt wel weer een 90+ rated TOTS inleveren bij de volgende SBC, waardoor je niet zoveel high rated spelers nodig hebt voor die SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
sjakieman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:09:
[...]

Ramos! Lekker hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Hier de 2e keer Busquets........waar ik vorige week nog tevreden was met Son en Eriksen is het deze week teleurstellend.

Alleen nu heb ik Busquets in mn te ontvangen menu in de FUT Web App staan waardoor ik geen packs kan openen.. kan ik daar wat mee of moet ik wachten tot ik hem de volgende ronde weer kan inleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 08:53
Errieseeka schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:15:
[...]

Zondag weer Ter Stegen om die vervolgens in te ruilen voor Oblak. |:(
Nu TOTS Ramos uit mijn SQB beloningen. Verhandelbaar dus. Lekker hoor.

Heb 750k op de bank. Heb mijn normale Ramos verkocht.

Alle TOTS op Ramos na zijn 0 coins waard. Iemand ideen voor spelers/formaties?

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/omcr6.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Errieseeka op 15-05-2018 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Errieseeka schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:50:
[...]

Nu TOTS Ramos uit mijn SQB beloningen. Verhandelbaar dus. Lekker hoor.

Heb 750k op de bank. Heb mijn normale Ramos verkocht.

Alle TOTS op Ramos na zijn 0 coins waard. Iemand ideen voor spelers/formaties?

[afbeelding]
Vind die Dembele wel mooi staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FidoDido schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:05:
[...]

zaterdag kocht ik een pope kaart voor 66k staatnu op futbin voor 90k houd hem voorlopig zelf nog geen idee wat die weekly objectives verder gaan doen. Denk dat verstandig is om tot de tots ultimate te wachten.
Ook die zakt nu naar 84K...Ik heb nog een TOTS achter de hand en een 86+ calacio team. Ik wacht tot de top 10 ROTW komt. komen er in TOTS ultimate nog nieuwe spelers of gewoon een upgrade bij enkele spelers van de gewone kaart of pikken ze de beste TOTS bij elkaar nog 1 week aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 14:37
Pfff het mag ook niet bij mij. TOTS Guedes (91) inleveren bij de SBC met 10K aan spelers en wat untradables. Krijg je weer TOTS Guedes... zucht. Wel blij dat ik niet voor 60-70K een TOTS kaart heb gekocht hiervoor. Denk dat ik telkens maar deze kaarten blijf inleveren in de toekomstige SBCs tot ik iets bruikbaars krijg (ST, CV, CM). Tot nu toe Hamsik, Lemar en Walker als bruikbare TOTS en Pope en (2x) Guedes als SBC middel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Het team staat weer klaar voor de sbc nu wachten tot m'n vriendin thuis komt en zij op de knoppen kan drukken. Vorige keer kwamen daar otamendi en son uit. Bij otamendi hartverzakking omdat ik aguero dacht haha :+. Zondag had ze ter stegen gepacked. Past niet direct in m'n team dus wellicht gaat die in de gullit sbc

Felipe Luis geworden, gaan beide denk ik dan maar in gullit sbc

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 15-05-2018 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

chengbondkwok schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:49:
[...]

Dit. De poule aan spelers is stukken kleiner (namelijk 32 teams * 23 spelers).
Nope, alleen Argentinie heeft al 30 spelers... (geen idee waarom |:( )
Ratings lijken wel laag na al dit TOTS geweld, ben benieuwd hoe het straks speelt, heb er wel echt zin in.
Denk dat de markt voor de gewone modus wel inkakt als je straks bij elk WC pakje dat je koopt, er ook eentje in de gewone modus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
peeweeherman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:19:
[...]

Ratings lijken wel laag na al dit TOTS geweld, ben benieuwd hoe het straks speelt, heb er wel echt zin in.
Denk dat de markt voor de gewone modus wel inkakt als je straks bij elk WC pakje dat hje koopt, er ook eentje in de gewone modus krijgt.
Waar zie je dat dan...Futbin is maar een suggestie nog qua mogelijke spelers met rating

MM gedaan. Moest niet teveel investeren. Alleen Alaves vs Sporting kostte me 5k. Als steward uiteindelijk ozil 88 en otamendi 85...investering er flink uit.

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 15-05-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
peeweeherman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:19:
[...]

Denk dat de markt voor de gewone modus wel inkakt als je straks bij elk WC pakje dat hje koopt, er ook eentje in de gewone modus krijgt.
EA twitterde vanmiddag dat alle spelers, van de landen die gekwalificeerd zijn, die in een WK kwalificatiewedstrijd gespeeld hebben in de WK mode zitten
Pagina: 1 ... 194 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs