Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:42:
[...]

Dabben doe ik alleen bij noobs :+ O+
Bij de pro's doe ik gewoon mijn spring als een debiel celebration.
Aah lief van je Beans <3 Nou voel ik mij speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
038Zwolle schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:10:
[...]

Die kun je ook terug zien na de wedstrijd bij hoogtepunten. Ik snap het wel hoor, maar irriteer me er kapot aan
Volgens mij ben ik de enige die het irritant vind als de tegenstander zijn eigen goal weg klikt. Ik wil juist zien waar ik fout zat. Het juichen van de tegenstander boeit me helemaal niets, maakt niet uit wat ze doen.
Zelf probeer ik mijn juichen zo snel mogelijk weg te klikken maar de goal wil ik juist wel zien. Als het alleen het laatste schot van dichtbij is dan klik ik wel snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 17:52
Voor 66k zag ik net een tots pope staan denk neem de gok wel die gaat morgen met de sbc vast wel meer waard zijn gezien de weekly objectives, zou zeggen kan er bijna niet op verliezen :P

Afgelopen sbc was die bijna 100k waard of zelf nog even bewaren voor TOTS Ultimate gok dat de weekly objectives er niet makkelijker op gaan worden en de prijzen vast nog kunnen stijgen

[ Voor 24% gewijzigd door FidoDido op 12-05-2018 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:04:
[...]

Aah lief van je Beans <3 Nou voel ik mij speciaal.
Alleen omdat jij het bent he ;)

Iemand al Ronaldo of Messi gepacked?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:53
WL ga ik dit weekend wel completen denk ik, maar man wat blijven 40 wedstrijden toch extreem veel in 3 dagen tijd 😂. Sta momenteel 14-11

Net zo ongeveer de meest frustrerende pot ever gespeeld. Kom tegen een ziek team van minstens 5 miljoen coins. Ik speel zeer sterk en kom op een 3-0 voorsprong.

Tot ver in de 2e helft blijft die stand, daarna ineens heel snel achter elkaar 3-1 en 3-2, 85e minuut 3-3 doordat Handanovic de bal in zijn eigen doel slaat.

Ik krijg in de laatste minuut een corner, kopbal Griezmann van de lijn gehaald. Hij countert en mijn tegenstander een krijgt óók een corner, ver in de extra tijd. En je raad het al: hij kopt hem erin en gaat irritant doen met zijn vingertje voor z'n mond.

Wat een feest 😇

[ Voor 4% gewijzigd door SH-FR op 12-05-2018 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SH-FR
Ik heb de laatste twee potjes verloren omdanks beide gedomineerd te hebben.
Eerste potje krijgt de tegenstander een lucky goal en omdat ik zelf de kansen niet af kon maken eindigt het met penalties. Eerst sta ik 3-1 voor met penalties om vervolgens geen een meer binnen te schieten ...

Tweede potje krijg ik de bal steeds niet binnen omdat Bailly/Rose constant alles neer maait (zelfs TOTS Lukaku kan verliest fysiek van de mighty nincompoop). Tegenstander schiet vervolgens een afvallende bal van buiten de zestien binnen wat vervolgens ook zijn enige doelpoging is in een de eerste helft. Tweede helft is vanaf de aftrap crosspasses tussen zijn beide backs om vervolgens weer steeds terug naar de eigen keeper te gaan.

idd, wat een feest |-(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Had ook een lekkere pot vandaag met 12 schoten op doel. Ederson was net een octopus, en meerdere ballen verdwenen op het houtwerk. Tegenstander 2 halve schoten en gewoon 1-2 verliezen :/

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pique uit de La Liga upgrade SBC :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Die MLS challenge blijkt best makkelijk. De 1e 2 potjes lukte het me al ook al speelde ik tegen normale teams. Daarna gekeken naar de teamnaam en na wat zoeken 3 andere tegenstanders gevonden die bezig waren met de challenge. Nog 5 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:18:
Pique uit de La Liga upgrade SBC :)
Ik heb hem uit de community TOTS. Fantastische aanwinst. *edit, met Jordy Alba een hyperchem, kun je hem in ieder gewenst tean plaatsen.

[ Voor 16% gewijzigd door El Profesor op 12-05-2018 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

weet iemand hoe je iedereen naar voren laat lopen, waarschijnlijk als buitenspelval?
is op zich wel handig voor de mls challenge

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:01:
weet iemand hoe je iedereen naar voren laat lopen, waarschijnlijk als buitenspelval?
is op zich wel handig voor de mls challenge
Twee keer d-pad omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:42:
[...]

Ik heb hem uit de community TOTS. Fantastische aanwinst. *edit, met Jordy Alba een hyperchem, kun je hem in ieder gewenst tean plaatsen.
Ik heb er eigenlijk niet veel aan, tenzij ik mijn team helemaal ga omgooien.
Misschien Neuer omwisselen voor Oblak/De Gea, maar dat is eigenlijk alleen van toepassing als ik 3/5ATB zou willen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol was ik mijn team een beetje aan het opruimen. Was een aantal gold upgrade pakjes aan het doen voor een 2 rare pack. Haal ik uit mijn eerste pack TOTS Ter Stegen lol.
Dank je wel EA :)

Omdat deze untradable is, TOTS de Gea maar verkopen voor de coins.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:25:
Lol was ik mijn team een beetje aan het opruimen. Was een aantal gold upgrade pakjes aan het doen voor een 2 rare pack. Haal ik uit mijn eerste pack TOTS Ter Stegen lol.

Werk jij bij EA??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het bijna ook gaan geloven met deze packluck. De 8 andere pakjes daarna zat helaas niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 21:43
Bean77 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:25:

Bean staat maandagmorgen bij het koffiezetapparaat naast zijn EA-collega; toch mijzelf van het weekend maar weer een Ter Stegen TOTS cadeau gedaan. Zal geen Ronaldo doen want dat valt teveel op.

Zoeken ze nog mensen? :P

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAITii schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:37:
[...]

Bean staat maandagmorgen bij het koffiezetapparaat naast zijn EA-collega; toch mijzelf van het weekend maar weer een Ter Stegen TOTS cadeau gedaan. Zal geen Ronaldo doen want dat valt teveel op.

Zoeken ze nog mensen? :P
Zorgt wel voor 3e wereldproblemen hier.
a) TOTS de Gea verkopen
b) TOTS Azpilicueta verkopen omdat Ter Stegen anders maar 8 chem heeft. Icon Rijkaard 88 maar weer terug gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 08:53
Heb Guedes, Roberto,Ter Stegen en twee keer Garcia TOTW uit de (premium) LaLiga upgrade gepacked. In totaal 80 packs geopend. Ben nu zowat al mn spelers uit mn club kwijt. Heb OTW Coutinho, De Gea 90 en Vrsjalko 84 maar verkocht

Vriend van me Saul en ook TOTW Garcia. Totaal 40 packs.

Erg veel geluk.

Edit: wat denken jullie dat de prijzen van de LaLiga TOTS spelers gaan doen? Nu zijn er natuurlijk erg veel kaarten die aangeboden worden dus is de prijs wellicht laag? Of nu juist hoog vanwege de hype? Of dus in balans haha.

Ik zou Saul en Isco wel willen. Denk dat ik sowieso die twee SSU af ga wachten

[ Voor 42% gewijzigd door Errieseeka op 13-05-2018 05:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Bean77 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:39:
[...]

Zorgt wel voor 3e wereldproblemen hier.
a) TOTS de Gea verkopen
b) TOTS Azpilicueta verkopen omdat Ter Stegen anders maar 8 chem heeft. Icon Rijkaard 88 maar weer terug gehaald.
Denk inderdaad dat kindjes in Afrika zich daar druk over maken 👻

Heb zelf uit de sbc la Liga upgrade pack Hernandez tots gehaald, maar in mijn BPL team past hij totaal niet... is untradeable dus zal hem gaan gebruiken in andere sbc.

[ Voor 18% gewijzigd door hmr op 13-05-2018 10:11 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Zo, toch maar een keer WL gespeeld gisteravond. 2x gewonnen en 7x verloren. Speelt toch totaal anders dan SQB. Maar ik moet zeggen dat ik verdedigend toch redelijk mijn mannetje stond. Nooit meer dan 4 doelpunten tegen gekregen. En van de 7x die verloren had 1x na penalty's en 1x in de laatste minuut van de verlenging. Elke keer bracht ik TOTS Mane in de 2de helft in en toen was de tegenstander steeds duidelijk in paniek. Maar goed dit is niks voor mij. Hoe krijgen jullie het voor elkaar zoveel wedstrijden in het weekend te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 09:46
Vanaf hoeveel chem maakt het niet meer uit voor de statsboost? Heeft 9 chem evenveel boost als 10 of is het altijd handig om 10 te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
stomley schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:20:
Vanaf hoeveel chem maakt het niet meer uit voor de statsboost? Heeft 9 chem evenveel boost als 10 of is het altijd handig om 10 te halen?
Bij futbin kan je chem invullen bij de speler en dan zien welke gevolgen dit heeft. 8-9 is wel te doen maar tien is natuurlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 09:46
sjakieman schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:05:
[...]

Bij futbin kan je chem invullen bij de speler en dan zien welke gevolgen dit heeft. 8-9 is wel te doen maar tien is natuurlijk beter.
Da's waar ook. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
7-8 chem is prima hoor. Je merkt er iig niet veel aan. Het zit meer tusseb de oren. Ik heb ook wel met ddg op 8 chem gespeeld en merkte hier vrijwel niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
DeBers schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:41:
[...]

Jij ook nog geen davies dus..Ik zit ook nog te wachten. Heb de hoop opgegeven eigenlijk.
Ik ga hier eens mee experimenteren: https://www.futbin.com/18/squad/4893912

Die formatie die jij gebruikt heb ik kort gedaan, maar ik kon verdedigend helemaal niks. En dat was tegen de AI. Ik ga het niet meer proberen dus :)
heb jij inmiddels de davies kaart al gekregen? ik nog steeds niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met TOTS Suarez als een CAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
038Zwolle schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:01:
7-8 chem is prima hoor. Je merkt er iig niet veel aan. Het zit meer tusseb de oren. Ik heb ook wel met ddg op 8 chem gespeeld en merkte hier vrijwel niks van
Inderdaad zeker met TOTS spelers. Je wilt alleen niet onder de 5 komen. Mijn Sane heeft als LV 7 chem als CF en is niet te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Tja, dat is dan ook wel de uitzondering, keeper chemstyle voel je minder dan een player chemstyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:45

Oekol

waka waka hey hey

Speel met TOTS Son(aldo) in de spits. Heeeeel fijn. Schoot er in de WL even 5 in tijdens de laatste pot. Is eerste keer trouwens ooit dat ik WL speel. Kan het nu beetje doen doordat in ben gaan samenwonen. 7 potjes gespeeld tot nu toe en 6 gewonnen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Maar veel mensen betalen wel een paar 100k extra voor een SIF/TIF kaart terwijl dat verschil met de voorgaande IF minder groot is dan het verschil tussen 7 en 10 chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
SH-FR schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:48:
Weekend League gaat weer zoals 'gewoonlijk' met 13-9. Moet echter wel zeggen dat ik er helaas gewoon niet in slaag wedstrijden waarin ik minder ben dan mijn tegenstander en toch op voorsprong sta over de streep te trekken. Andersom verlies ik af en toe nog wel potjes waarin ik zelf de bovenliggende partij ben. Verder weinig 'bullshit' tot nu toe.

Heb TOTY Harry Kane gekocht en man, geen betere spits gebruikt dan hem. Kan zo ongeveer alles goed. Dan nog Griezmann 92 ernaast en je hebt een dodelijk duo.

Uit de TOTS BPL Packs Mahrez en Sterling gekregen, had liever Son gehad maar mag zeker niet klagen, want kreeg uit mijn zilver 1 WL rewards donderdag (niet alles kunnen spelen) 87 Pope. 😇
Toevallig! Ik heb gisteren ook TOTY Kane gekocht. Was toch niet helemaal tevreden met Sanchez en Zaha, was toch allemaal teveel van hetzelfde met ook nog TOTS Sterling en Son. Na de komst van Kane alleen nog maar gewonnen:

https://www.futbin.com/18/squad/5193094
Zaha en Son wisselen ingame van positie en dat doe ik ook met Young en Aurier zodat Young met zijn rechterbeen op rechts staat. Young speelt trouwens regelmatig op 4 posities tijdens de wedstrijd: eerst links, dan rechtsback, in de rust gaat Obiang eruit voor Criscito en gaat Young op het middenveld spelen om uiteindelijk als rechtbuiten te eindigen (geweldige voorzetten op Kane en Son!). Zou nooit zoveel geld hebben betaald voor een back maar ben er achteraf erg blij mee dat ik 'm uit de SBC haalde (alleen dan wel helaas 2x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:49:
[...]

Tja, dat is dan ook wel de uitzondering, keeper chemstyle voel je minder dan een player chemstyle.
Toch willen veel mensen geen keeper hebben onder de 10 chem. Maar je voelt het verschil in speler echt niet met 7 of 10 chem. Ik denk dat het tussen de oren van mensen zit.

Gelukkig had ik de 11 wins alweer aangetikt gisteren want vandaag is het drama. 4 gespeeld en 1 gewonnen (terwijl dat dik onverdiend was)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Enigszins getwijfeld, maar dit spel heet niet voor niets ultimate team.
Dus Aguero, De Bruyne en Walker verkocht en een nieuwe spits gehaald.

De Bruyne zal ik wel gaan missen maar we gaan zien hoe het gaat worden.
https://www.futbin.com/18/squad/4878104

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels alweer 300k bijelkaar en met halfvolle transferlist voor de La Liga TOTS SBC later vandaag:
https://www.futbin.com/18/squad/2586574

Ik wissel regelmatig tussen 4231Wide, 442 en 4411.

Het liefst zou ik Sane of Vardy halen, vooral omdat ik Lukaku behalve keihard schieten, voornamelijk veel balverlies heeft en ik dus of Son als ST ga gebruiken (Sane naar LM) of simpelweg een andere ST ga halen (Vardy, Kane?).

Nadat ik Mane een paar maal als tegenstander heb gehad denk ik dat hij mijn volgende aankoop gaat worden, en dan Son door naar ST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Bossie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:32:
Inmiddels alweer 300k bijelkaar en met halfvolle transferlist voor de La Liga TOTS SBC later vandaag:
https://www.futbin.com/18/squad/2586574

Ik wissel regelmatig tussen 4231Wide, 442 en 4411.

Het liefst zou ik Sane of Vardy halen, vooral omdat ik Lukaku behalve keihard schieten, voornamelijk veel balverlies heeft en ik dus of Son als ST ga gebruiken (Sane naar LM) of simpelweg een andere ST ga halen (Vardy, Kane?).

Nadat ik Mane een paar maal als tegenstander heb gehad denk ik dat hij mijn volgende aankoop gaat worden, en dan Son door naar ST.
Wat zijn je ervaringen met TOTS Gomez? Ik heb een serie A team en wil hem misschien gaan halen. Is hij niet te zwak? Heb namelijk ook prime Larsson in de spits in een 4-1-2-1-2 formatie en hij is ook niet de sterkste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RR21 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:48:
[...]

Wat zijn je ervaringen met TOTS Gomez? Ik heb een serie A team en wil hem misschien gaan halen. Is hij niet te zwak? Heb namelijk ook prime Larsson in de spits in een 4-1-2-1-2 formatie en hij is ook niet de sterkste.
Ik gebruik hem vaak als sub, super snel maar je moet hem idd wel uit de duels houden.
Vaak breng ik hem alleen als ik zie dat de tegenstander gaten laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bean77 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:06:

En?? Is hij echt zo goed?? Of zit er uiteindelijk weinig verschil tussen de echte topspitsen van boven de 1,5 miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:44:
[...]

En?? Is hij echt zo goed?? Of zit er uiteindelijk weinig verschil tussen de echte topspitsen van boven de 1,5 miljoen?
Ik heb er nog te weinig mee gespeeld om er echt een oordeel over te hebben.

In zijn algemeenheid heb ik gemerkt dat echte topspitsen/aanvallers echt wel het verschil kunnen maken. Dat heb ik destijds met Ronaldo gemerkt en nu hopelijk ook met cr7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:06:

wil je zoveel mogelijk spelers met Ronaldo in de naam? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Ben met squad battles nu elite 2 met 50.000 punten is dit voldoende om elite 2 te blijven? Heb nog nooit zo hoog gestaan namelijk zou zonde zijn als ik morgen opeens elite 3 ben :P

Voor het eerst alles legendary gespeeld is soms wel frustrerender maar wel meer waard :) Vind het wel apart ene wedstrijd win ik met 6-0 en de andere 20 kansen en niets wil erin en tegenstander 1 kans en klaar :P valt me op dat ik het meest moeite heb met de soms makkelijkere sqb op papier althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Waarin kan je zo vlak voor de La Liga SBC het beste investeren? 82, 83 rated spelers? Die van La Liga zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:10:
[...]

wil je zoveel mogelijk spelers met Ronaldo in de naam? :P
Vandaag toevallig hero Rolando verkocht :P Zou wel erg verwarrend worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 08:53
Ter stegen 94 of ddg 90/91?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Ik wil toch nog een paar upgrades invoeren maar heb geen idee waar ik het best kan beginnen. heb ongeveer 400k te besteden.
aanval: Ik heb mane als goede sub voor in de spits. Maar TOTS Kane een optie naast Lukaku of werkt dat niet?
CDM: Voel dat daar wel verbetering in kan, maar meerdere opties, TOTS Matic, TOTS Doucoure, IF Fernandinho (TOTS is te duur en vind ik niet de moeite waard)
RB: Hector Bellerin IF is ook wel een mooie kaart geworden en niet te duur
Doel: Switchen naar DDG?

Jullie ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ddg 90 is prima genoeg. Ik zou geen extra coins uitgeven als je andere plekken nog kunt upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:55:
https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Ik wil toch nog een paar upgrades invoeren maar heb geen idee waar ik het best kan beginnen. heb ongeveer 400k te besteden.
aanval: Ik heb mane als goede sub voor in de spits. Maar TOTS Kane een optie naast Lukaku of werkt dat niet?
CDM: Voel dat daar wel verbetering in kan, maar meerdere opties, TOTS Matic, TOTS Doucoure, IF Fernandinho (TOTS is te duur en vind ik niet de moeite waard)
RB: Hector Bellerin IF is ook wel een mooie kaart geworden en niet te duur
Doel: Switchen naar DDG?

Jullie ideeen?
Ik heb TOTS Lukaku ook, maar vind hem vooral erg lomp, behalve heel erg hard schieten kan ik er niet zo veel mee. Hij scoort voornamelijk in potjes waar ik sowieso de bovenliggende partij ben, maar zodra de ruimtes klein worden word hij onzichtbaar.

Wat zijn jouw ervaringen met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:30:
[...]

Ik heb TOTS Lukaku ook, maar vind hem vooral erg lomp, behalve heel erg hard schieten kan ik er niet zo veel mee. Hij scoort voornamelijk in potjes waar ik sowieso de bovenliggende partij ben, maar zodra de ruimtes klein worden word hij onzichtbaar.

Wat zijn jouw ervaringen met hem?
Ben er nog niet helemaal over uit. Ik speel graag over de flanken met opkomende backs en dan zitten de voorzetten er meestal wel in bij Lukaku. Maar dat draaien dat lukt me inderdaad niet met hem, daarom staat Arnoutovic ernaast. Wat ik wel merk is dat Mane als valse spits achter Lukaku soms wel heel lekker werkt, zo mijn eerste WL toch mooie doelpunten kunnen maken.

Als Lukaku verder niet bevalt dan upgrade ik hem wel, want hij is gelukkig tradable (TOTS Vardy of Kane)

SBC La liga TOTS is uit..minimale teambeoordeling is van 83 naar 84 gegaan. Ze schroeven de boel wel op :)

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 13-05-2018 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe TOTS online, 84 rated. Zo maar ff pak openen.

Edit: Guedes :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 13-05-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:58:
[...]

Ben er nog niet helemaal over uit. Ik speel graag over de flanken met opkomende backs en dan zitten de voorzetten er meestal wel in bij Lukaku. Maar dat draaien dat lukt me inderdaad niet met hem, daarom staat Arnoutovic ernaast. Wat ik wel merk is dat Mane als valse spits achter Lukaku soms wel heel lekker werkt, zo mijn eerste WL toch mooie doelpunten kunnen maken.

Als Lukaku verder niet bevalt dan upgrade ik hem wel, want hij is gelukkig tradable (TOTS Vardy of Kane)

SBC La liga TOTS is uit..minimale teambeoordeling is van 83 naar 84 gegaan. Ze schroeven de boel wel op :)
De mijne is untradeable (BPL TOTS SBC), dus ik heb niet de luxe om hem kosteloos te swappen.
Denk dat het Vardy gaat worden naar Del Piero, tenzij ik iets meer dan verwacht kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
-O- net geopend krijg Luis

Wanneer is de volgende woensdag?

[ Voor 40% gewijzigd door goosche op 13-05-2018 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
goosche schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:15:
-O- net geopend krijg Luis

Wanneer is de volgende woensdag?
Dinsdag denk ik als het net als de vorige 2 weken is...
84-ers gaan als broodjes weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oblak getrokken
Gaat hwrs weer in de volgende ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:21:
[...]

Dinsdag denk ik als het net als de vorige 2 weken is...
84-ers gaan als broodjes weg
had nog een 84 aspas kaart zet hem erop 2 seconden later munten erbij haha.
heb toch niets aan een laliga untreadable even kijken welke laliga 84 en 83 kaarten ik nog kan verkopen nu kan ik even beetje profiteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FidoDido schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:23:
[...]

had nog een 84 aspas kaart zet hem erop 2 seconden later munten erbij haha.
heb toch niets aan een laliga untreadable even kijken welke laliga 84 en 83 kaarten ik nog kan verkopen nu kan ik even beetje profiteren :)
Inderdaad, ik heb ze allemaal opgespaard nu, de Bundesliga volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:24:
[...]

Inderdaad, ik heb ze allemaal opgespaard nu, de Bundesliga volgende week :)
daar heb ik ook nog behoorlijk wat 84 en 83 kaarten van staan :) en die tots hoef ik ook niet :)
maar wil zelf nog wel wat bewaren voor de ultimate tots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FidoDido schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:26:
[...]

daar heb ik ook nog behoorlijk wat 84 en 83 kaarten van staan :) en die tots hoef ik ook niet :)
maar wil zelf nog wel wat bewaren voor de ultimate tots
Ik verwacht daar wel dat je flink wat mag investeren in wat 85+ kaarten dan, denk dat je weinig aan deze kaarten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Filipe Luis 92 gepackt uit de La Liga SBC. Opzich niet heel ontevreden mee, ziet eruit als een goede kaart.

Echter, wil ik hem starten moet ik Alex Sandro en Chiellini 94 eruit halen, wie zou ik in de plaats van Chiellini erin kunnen zetten? Budget is dan ongeveer 850k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:28:
[...]

Ik verwacht daar wel dat je flink wat mag investeren in wat 85+ kaarten dan, denk dat je weinig aan deze kaarten heb.
eerst keer deze fifa dat ik fut speel dus geen idee wat te verwachten, heb al wat blunders gemaakt op de market maar daar leer ik weer van haha. Vooral het timen van kopen en verkopen wil nog wel is ongelukkig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
SH-FR schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:38:
Filipe Luis 92 gepackt uit de La Liga SBC. Opzich niet heel ontevreden mee, ziet eruit als een goede kaart.

Echter, wil ik hem starten moet ik Alex Sandro en Chiellini 94 eruit halen, wie zou ik in de plaats van Chiellini erin kunnen zetten? Budget is dan ongeveer 850k.
Godin TOTS is de enige goede optie. Of je moet 'm tussen 2 icons zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Roberto hier, wordt waarschijnlijk sbc materiaal

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 14:37
Guedes :( weinig geluk met de SBCs tot nu toe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
lwd-kevin schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:12:
Guedes :( weinig geluk met de SBCs tot nu toe..
Zijn laatste SIF speelde erg lekker! Zou niet ontevreden zijn als ik Guedes krijg. Er zijn veel slechtere opties.

Edit: En een strong link met TOTS Rodrigo zodat je 'm in een non la liga team kwijt kunt.

[ Voor 14% gewijzigd door sjakieman op 13-05-2018 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Tots Saul. Tevreden mee. Denk dat prime Rijkaard eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
TOTS Casemiro uit de SBC. Valt wat tegen. Had ook Sané uit een eerdere SBC, valt ook wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 09:24
Ook de SBC gedaan met Isco TOTS als resultaat.
Toch een mooie upgrade voor de NIF Isco kaart die ik al had in mijn LaLiga team.

Niet heel ontevreden mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:13:
TOTS Casemiro uit de SBC. Valt wat tegen. Had ook Sané uit een eerdere SBC, valt ook wat tegen.
Heel vervelend idd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb TOTS Adan 😓 Gaat dinsdag er weer doorheen hoppaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
TOTS Oblak uit de SBC. Zijn reviews beloven weinig goeds, en hij gaat voor 100k op de transfermarkt. De TOTS heeft me dat ook ongeveer gekost. Had nog wel een LaLiga goalie nodig dus hopen dat hij weet te verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Ronaldo is leuk, maar vraag mij af of hij zoveel beter is dan tots aguero o o o

[ Voor 199% gewijzigd door Bean77 op 13-05-2018 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Hij bedoelt denk ik de marktwaarde. Zo lees ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Sane uiteindelijk binnen, heb vanavond een kleine 100-150k aan la liga kaartjes verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:34:
[...]

Hij bedoelt denk ik de marktwaarde. Zo lees ik het.
Dacht ik ook, vandaar dat ik mijn post al had geedit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:34:
TOTS Sane uiteindelijk binnen, heb vanavond een kleine 100-150k aan la liga kaartjes verkocht :)
Op welke positie gaat Sane spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:58
Zo tweede weekend league achter de rug. 28 gespeeld, 11 gewonnen en 17 verloren. Waar ik vorige week moeite had met Gullit, Ronaldinho en Ronaldo, is het deze week vooral TOTS Salah, Sane, Mane en Zaha. Mijn Serie A team kan het tempo gewoon niet bijbenen. Ik word continu eruit gesprint :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
*edit. Opgelost.

[ Voor 91% gewijzigd door El Profesor op 13-05-2018 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:41:
[...]

Op welke positie gaat Sane spelen?
ST

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:45:
Zo tweede weekend league achter de rug. 28 gespeeld, 11 gewonnen en 17 verloren. Waar ik vorige week moeite had met Gullit, Ronaldinho en Ronaldo, is het deze week vooral TOTS Salah, Sane, Mane en Zaha. Mijn Serie A team kan het tempo gewoon niet bijbenen. Ik word continu eruit gesprint :(
Dan staat je verdediging mogelijk te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
First world problems, I know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bean77 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:49:
[...]

Dan staat je verdediging mogelijk te hoog.
Ik ga sowieso eens een keer kijken naar mijn Custom Tactics. Heb niet het idee dat m'n verdediging heel hoog staat, maar goed, de tegendoelpunten zeggen wat anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:52:
[...]

Ik ga sowieso eens een keer kijken naar mijn Custom Tactics. Heb niet het idee dat m'n verdediging heel hoog staat, maar goed, de tegendoelpunten zeggen wat anders :+
Of post ze hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels TOTS Salah naar het middenveld gedegradeerd. Miste meer kansen dan dat hij raak schoot. Helemaal met zijn WF.. Zo erg dat ik dan gewoon omdraai en maar weer terug ren tot hij Sane of Kane tegenkomt. Als cam kan hij toch minder kansen verpesten :+

Zelfs la liga tots pack Rodrigo doet het beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Vrij simpel blijkbaar, de default settings (aangezien ik alleen maar Squad Battles speel).

Verder speel ik 41212(2) / narrow:
Fanta Donnarumma
Zanetti - IF Benatia - IF Koulibaly - Criscito
IF Allan
IF Nainggolan - FUT Birthday Florenzi
SIF Milinkovic-Savic
IF Belotti - Overmars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:28:
[...]

Vrij simpel blijkbaar, de default settings (aangezien ik alleen maar Squad Battles speel).

Verder speel ik 41212(2) / narrow:
Fanta Donnarumma
Zanetti - IF Benatia - IF Koulibaly - Criscito
IF Allan
IF Nainggolan - FUT Birthday Florenzi
SIF Milinkovic-Savic
IF Belotti - Overmars
op welk niveau speel je SQB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bossie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:35:
[...]

op welk niveau speel je SQB?
Legendarisch :) Op de occasional brons team dat in de 90e minuut de winnende in de kruising schiet gaat me dat prima af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:54:
[...]

Legendarisch :) Op de occasional brons team dat in de 90e minuut de winnende in de kruising schiet gaat me dat prima af.
Ik speel zelf geen 41212, maar wat je regelmatig ziet terugkomen is een combinatie van low pressure + high aggression. Dus bijvoorbeeld 40/60/45 Cover.

Pressure bepaalt hoeveel je backline naar achteren gaat (bij 100 staan ze op de middenlijn), Aggression bepaalt hoe agressief je spelers reageren/ingrijpen. Door dus je pressure te verlagen, verkom je dat je constant door through balls word geklopt zoals hier al eerder werd vermeld.

Het is een kwestie van proberen en wat met de sliders schuiven, maar hoe er rekening mee dat er eigenlijk geen one-size fits all is.

edit: Ligue 1 (Y)POTY SBC's zijn uit, 93 Mbappe en 97 Neymar :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 13-05-2018 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
Had Ter Stegen TOTS uit een premium upgrade pakket. Hem gebruikt in de TOTS SBC en daar kreeg ik Hernandez uit.
Als ik nu kijk zie ik dat enkel Adan, Ter Stegen of nogmaals Hernandez slechter voor mij zouden zijn. Nogmaals de SBC doen of genoegen nemen met Hernandez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:52
Shreddaaa schreef op maandag 14 mei 2018 @ 00:11:
Had Ter Stegen TOTS uit een premium upgrade pakket. Hem gebruikt in de TOTS SBC en daar kreeg ik Hernandez uit.
Als ik nu kijk zie ik dat enkel Adan, Ter Stegen of nogmaals Hernandez slechter voor mij zouden zijn. Nogmaals de SBC doen of genoegen nemen met Hernandez?
Nogmaals doen dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:39
chengbondkwok schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:52:
[...]

Herkenbaar, had zelf dit weekend 8 uit 16. Wegens tijdgebrek potjes waarbij ik meer dan 2-0 achter stond verlaten :+.
Het spelbeeld was vrij saai dit weekend. Iedereen speelde ultra defensief en dan lekker counteren met enkel icons en blauwe kaarten.
De enige remedie die ik kon vinden was zelf ook ultra defensief spelen met de 4231 small formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog weer 5 potjes gespeeld en he echt weer het idee alsof EA je bewust in een rank gooit.

Win 3 potjes op een rij met 2 ragequits.
Speel erna tegen een veel minder team sta 3-1 voor en uiteindelijk word het toch gelijk en penalty's. Ik duik bij elke penalty de goede hoek in maar houdt er maar 1 tegen en hij stopt ongeveer alles.

Potje erna sta ik met 3-0 voor en creëer kans op kans. Na 90 minuten spelen verlies ik met 4-3 en scoort hij alles in 15 minuten. Vooral de laatste was heel erg lelijk. Benatia loopt tegen bailly aan en ze vallen beiden op de grond. Zijn Salah loopt door en scoort.....

Het begint me ook op te vallen hoeveel kickoff goals er vallen. Het is echt niet normaal hoe vaak ik scoor en tegen mij gescoord word.

Oké laatste potje (stond op 17 wins. Kan nog 10 games ofzo maar geen tijd meer.
Eerste minuut penalty tegen terwijl ik alleen l2 gebruikte. Het word 1-1, kickoff goal en 2-1 voor hem. Ik scoor met grote moeite 2-2.
Krijg in de 80ste minuut een enorme kans en hij trapt mijn doorgebroken speler neer. Vrije trap en GEEL.
Laatste minuut raak ik zijn speler licht aan in het strafschop gebied ROOD en penalty tegen. Weer een loss.

[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 14-05-2018 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 15:36
038Zwolle schreef op maandag 14 mei 2018 @ 07:55:
Nog weer 5 potjes gespeeld en he echt weer het idee alsof EA je bewust in een rank gooit.
Je wordt volgens mij gematched obv rank prediction (is tenminste mijn ervaring en heb er ook meerdere kerne over gelezen, volgens mij roept EA niets over de matchmaking in de WL). Sta jij 9-0 in de WL krijg je hele andere tegenstanders dan wanneer je 4-5 staat.

Ik heb wel eens 8-1 gestaan en dan kom je ineens tegen full icon teams en wordt je volledig weggevaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op maandag 14 mei 2018 @ 07:55:
Het begint me ook op te vallen hoeveel kickoff goals er vallen. Het is echt niet normaal hoe vaak ik scoor en tegen mij gescoord word.
Ik heb dit idee al een paar weken. De kickoff-goal is gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:52:
[...]

Was die ooit weg dan?

Afgelopen weekend 14-4 geëindigd in de WL. Tot nu toe scoort de echte Ronaldo meer dan CR7. Maar misschien komt het wel omdat tegenstanders meer op cr7 focussen heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Fraaank schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:52:
[...]

Naja, op Reddit was er laatst een topic dat door PL TOTS het spel niet meer in balans is (we hebben een Thanos nodig in FIFA :+ ). De PL TOTS was redelijk goedkoop, en het aantal spelers dat een TOTS Sane, Mane, Salah, Son hebben is vrij hoog. Aan de andere kant, de verdedigers van andere competities zijn niet sneller geworden, en kunnen het tempo niet bijbenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:19:
[...]

Was die ooit weg dan?

Afgelopen weekend 14-4 geëindigd in de WL. Tot nu toe scoort de echte Ronaldo meer dan CR7. Maar misschien komt het wel omdat tegenstanders meer op cr7 focussen heb ik het idee.
Moet zeggen dat het voor mij wel een paar weken wat minder is geweest, maar tegenwoordig is het weer volledig aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 21:43
Afgelopen weekend ging het eindelijk een stuk beter voor mij in de WL, dankzij 1 grote verandering in de manier van spelen / custom tactics. Heb nu een 11-14 gehaald, wat anders altijd 11-20 minimaal was.

Afgelopen vrijdag las ik dit topic op reddit: https://www.reddit.com/r/...st_custom_tactics_player/

Bij het zien van de custom tactics dacht ik echt, whut, hoe is dit in vredesnaam speelbaar. 30 druk, 20 agressie en 70 breed.
Ik heb het een kans gegeven en wat speelt dit rustig en beheerst. De linker en rechterbacks vangen door de breedte perfect de aanvallers op. De LM & RM spelen lekker breed en zijn met de CO-OP cam perfect te zien en aan te spelen waardoor je narrow-formaties helemaal stuk speelt.

Toegeven dat je er niet veel mee scoort, tot de 60-70e minuut. Bij veel potten al gemerkt dat je tegenstander dan stuk ligt en het momentum mijn kant op lijkt te vallen. Volgend weekend maar weer proberen en van de week met SQB het 1 en ander nog meer finetunen.

Afgelopen weekend zonder al teveel frustraties silver 2 11-14 gehaald (geen tijd om meer te spelen) en dat sinds ik in februari dit jaar FUT weer heb opgepakt sinds FIFA 14.

https://www.futbin.com/18/squad/4407950 Mocht er iemand nog tips hebben voor de RM positie hoor ik het graag. Speel daar nu wisselend met Martial, De Bruyne en TOTS Silva met minder chem. Heb er toch liever een echte RM staan.

Oja, TOTS Young is echt een beast, wat een verademing is dat zeg!

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
FidoDido schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:04:
[...]

heb jij inmiddels de davies kaart al gekregen? ik nog steeds niet namelijk
nope. nog niks. Vannochtend nog niet kunnen checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Thomas Parteeeeh is de TOTS die je kunt winnen met de DKT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Hoppa, men 5de untradable LB gekregen met hernandez, ik had robertson vervangen door young, maar hernandez is geen upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAITii schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:24:
Afgelopen weekend ging het eindelijk een stuk beter voor mij in de WL, dankzij 1 grote verandering in de manier van spelen / custom tactics. Heb nu een 11-14 gehaald, wat anders altijd 11-20 minimaal was.

Afgelopen vrijdag las ik dit topic op reddit: https://www.reddit.com/r/...st_custom_tactics_player/

Bij het zien van de custom tactics dacht ik echt, whut, hoe is dit in vredesnaam speelbaar. 30 druk, 20 agressie en 70 breed.
Ik heb het een kans gegeven en wat speelt dit rustig en beheerst. De linker en rechterbacks vangen door de breedte perfect de aanvallers op. De LM & RM spelen lekker breed en zijn met de CO-OP cam perfect te zien en aan te spelen waardoor je narrow-formaties helemaal stuk speelt.

Toegeven dat je er niet veel mee scoort, tot de 60-70e minuut. Bij veel potten al gemerkt dat je tegenstander dan stuk ligt en het momentum mijn kant op lijkt te vallen. Volgend weekend maar weer proberen en van de week met SQB het 1 en ander nog meer finetunen.

Afgelopen weekend zonder al teveel frustraties silver 2 11-14 gehaald (geen tijd om meer te spelen) en dat sinds ik in februari dit jaar FUT weer heb opgepakt sinds FIFA 14.

https://www.futbin.com/18/squad/4407950 Mocht er iemand nog tips hebben voor de RM positie hoor ik het graag. Speel daar nu wisselend met Martial, De Bruyne en TOTS Silva met minder chem. Heb er toch liever een echte RM staan.

Oja, TOTS Young is echt een beast, wat een verademing is dat zeg!
Ga ik ook een proberen als het niet lukt

Tots Young is perfect als rb, ben ik ook zeer blij mee.

Als rm heb ik Willian, eigenlijk al heel lang.

Ik heb Silva if 90 gehad, vond ik matig. Misschien dat zijn tots beter is?
Pagina: 1 ... 193 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs