Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Perreira is een van de beste backs ingame, hetzelfde voor Telles aan de andere kant.simons schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:12:
[...]
Ben ff achter pc gekropen en dan zie ik het beter![]()
Staat idd op 9 chem. Maar Walker is wel meta RB en bevalt mij enorm goed mede ook door zijn lengte.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zijn H/H wr zou mij niet bekoren.Bossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:18:
[...]
Perreira is een van de beste backs ingame, hetzelfde voor Telles aan de andere kant.
Juist voor Pereira gekozen, omdat ik hem wat completer vind dan Walker (naast het feit dat iedereen Walker gebruikt).
Telles wil ik ook nog een keer inpassen in het team, maar moet daar nog over nadenkenBossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:18:
[...]
Perreira is een van de beste backs ingame, hetzelfde voor Telles aan de andere kant.
Ik vraag me af waar ik moet en kan verbeteren. Zouden jullie voor een betere keeper gaan? En zo ja, welke?
Of zouden jullie gaan voor een betere spits? Ik heb 70k in de bank met ongeveer 40k op de transferlijst.
https://www.futbin.com/18/squad/5167441
Mijn tegenstanders flitsen over het veld, en ik kan nog geen twee passes op rij goed laten gaan, alles reageert vertraagd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb zelf cech, ben er zelf wel tevreden mee heeft aardig wat belangrijke saves gemaakt en weinig echte fouten had daarvoor begovic. Denk dat daarboven alleen de gea value heeft de rest is niet super veel beter van wat ik lees en begrijpDeBers schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:31:
Goed.. TOTS BPL bijna voorbij en helaas nog niet zoveel kunnen bemachtigen. Maar ik ben er wel op vooruit gegaan. Ik wil nu even vooruit kijken.
Ik vraag me af waar ik moet en kan verbeteren. Zouden jullie voor een betere keeper gaan? En zo ja, welke?
Of zouden jullie gaan voor een betere spits? Ik heb 70k in de bank met ongeveer 40k op de transferlijst.
Dat wilde ik doen tot ik zag dat Cech een puncher is. Volgens mij is dat geen hele goeie trait of wel?FidoDido schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:41:
[...]
Heb zelf cech, ben er zelf wel tevreden mee heeft aardig wat belangrijke saves gemaakt en weinig echte fouten had daarvoor begovic. Denk dat daarboven alleen de gea value heeft de rest is niet super veel beter van wat ik lees en begrijp
nooit opgelet eigenlijk maar verklaard nu wel sommige actiesDeBers schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:51:
[...]
Dat wilde ik doen tot ik zag dat Cech een puncher is. Volgens mij is dat geen hele goeie trait of wel?

kreeg zelf het advies om voor de gea te gaan maar die heeft een prijs kaartje zijn goedkoopste kaart is 160K ongeveer
misschien dat iemand anders beter advies heeft voor een BPL goallie
Begovic! Kost bijna niks en is maar een beetje minder dan de Gea. Ik kom in de weekend league ook genoeg miljoenenteams tegen met hem op doel.FidoDido schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:01:
[...]
nooit opgelet eigenlijk maar verklaard nu wel sommige actiesben nog redelijk nieuwe met fut
![]()
kreeg zelf het advies om voor de gea te gaan maar die heeft een prijs kaartje zijn goedkoopste kaart is 160K ongeveer
misschien dat iemand anders beter advies heeft voor een BPL goallie
https://www.futbin.com/18/squad/4974719
Wil nu eigenlijk mijn gold players vervangen voor beter IF etc.. Wat zijn goede upgrades? Hoop als ik thuis ben ik Davies krijg voor de LB positie heb me gekwalificeerd voor WL maar de kaart nog niet gekregen.
Erikssen is fijn maar zat te denken om daar een speler met iets meer body neer te zetten aangezien kante vrij klein is en ik met lange ballen kop duels verlies op het middenveld. Er zijn zoveel kaarten vind het moeilijk om een goede keuze te maken.
Heb voor dat geld David Silva & Jan Vertonghen TOTS gekocht, ben benieuwd!
Voor een BPL team heeft het upgraden van de keeper niet zo'n hoge prioriteit, Begovic kan inderdaad prima mee in de betere teams van wat ik heb gezien. Zelf heb ik wel net Begovic vervangen door Ederson OTW (omdat die goedkoper was dan de SIF variantDeBers schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:31:
Goed.. TOTS BPL bijna voorbij en helaas nog niet zoveel kunnen bemachtigen. Maar ik ben er wel op vooruit gegaan. Ik wil nu even vooruit kijken.
Mijn BPL team ziet er nu zo uit en speelt prima: https://www.futbin.com/18/squad/5167879
In jouw situatie zou ik eerst Lukaku of Gundogan vervangen. Als het binnen je budget past zou ik zeker voor de Zaha SBC gaan. Hij is echt een beest in de spits, scoorde bij mij een hattrick tijdens zijn debuut. Daarvoor had ik Callum Wilson IF en dat was ook een goede spits voor zijn prijs. Gundogan komt wat mij betreft verdedigend en fysiek te kort voor een CDM plek. Misschien kan je hem vervangen met Mooy SIF of Emre Can IF.
https://pbs.twimg.com/media/Dc6_ORQUwAAwgHW.jpg
beetje jammer dat ze spelers gebruiken welke al in de community TOTS zitten
Felipe Luis in TOTS

Inderdaad ja, vrij vreemd. Bij BPL deden ze dit niet, had ik persoonlijk wel graag gehad in de vorm van Courtois voor Popestomley schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:06:
[...]
[ Voor 45% gewijzigd door Joster op 11-05-2018 17:09 ]
Had best wat La Liga spelers in mijn team kwijt gekund maar hier kan ik eigenlijk weinig mee. Maar 1 rechtsbuiten en helaas geen Fernandez waar ik op gehoopt had.
De spitsen zijn natuurlijk leuk maar waarschijnlijk veel te duur. Dan maar packen of uit de SBC halen.
[ Voor 13% gewijzigd door sjakieman op 11-05-2018 17:10 ]
Dat is altijd al zo geweest, hoewel niet elke TOTS MC in de league TOTS zal zitten.stomley schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:06:
[...]
Heb je je gekwalificeerd via de DKT of via de Link? Als het via DKT is dan krijg je deze altijd gelijk na de finale.FidoDido schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:31:
ik heb nog steeds mijn davies card niet gekregen, die hoor ik nu toch al wel te krijgen ?? eerste keer dat ik me heb gekwalificeerd dus geen idee wanneer je de reward normaal krijgt.
Ik ook nog niet. Via de link gedaan. Toen ik zojuist WL startte moest ik eerst regio bevestigen etc.stomley schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:35:
[...]
Heb je je gekwalificeerd via de DKT of via de Link? Als het via DKT is dan krijg je deze altijd gelijk na de finale.
Verwijderd
Er is in ieder geval geen La Liga soort pope dus ke trekt altijd wel een redelijke kaart !
Het laatste potje dat ik verloor stond ik met 4-1 voor en verlies uiteindelijk met 4-6 door 4 goals van sane.... die tot de 4-1 compleet onzichtbaar was.
Omdat ik toch positief wilde afsluiten nog 1 potje gespeeld en gewonnen (dik en dik onverdiend) vooral de beslissende 3-2 was een grap YouTube: Ea......
Ik heb wel weer de grootst mogelijk moeite met sterling vandaag wat is hij snel en bewegelijk zeg. Maak veel overtredingen op hem. Ook kan hij de bal opeens vanaf 25 meter er in rammen. Sane scoort ook veel tegen me. Vooral veel kopgoals.
Edit: verkeerde link .. Dit was hem YouTube: FIFA 18 Eaids
[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 11-05-2018 18:20 ]
Ik speel meestal op balbezit, en dan probeer ik via passing mijn aanvallers in de diepte te bereiken of via de vleugels gevaarlijk te worden.
[ Voor 51% gewijzigd door gaizka op 11-05-2018 18:35 ]
I like how you keep the mouse running...
Ja dat is vervelend als t gebeurd. Alhoewel je die kans tot t eerste schot wel makkelijk weggeeft. Nu gaat ie er zo in, maar anders was ie er mss direct ingegaan.038Zwolle schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:19:
Zo WL staat 7-4 en dat is mooi voor vandaag. Ik verloor de eerste 3 potjes gelijk waarbij ik veel meer kansen kreeg maar de bal er niet in wilde. En ik in 2 games discutabele rode kaarten kreeg.
Het laatste potje dat ik verloor stond ik met 4-1 voor en verlies uiteindelijk met 4-6 door 4 goals van sane.... die tot de 4-1 compleet onzichtbaar was.
Omdat ik toch positief wilde afsluiten nog 1 potje gespeeld en gewonnen (dik en dik onverdiend) vooral de beslissende 3-2 was een grap YouTube: Ea......
Ik heb wel weer de grootst mogelijk moeite met sterling vandaag wat is hij snel en bewegelijk zeg. Maak veel overtredingen op hem. Ook kan hij de bal opeens vanaf 25 meter er in rammen. Sane scoort ook veel tegen me. Vooral veel kopgoals.
Edit: verkeerde link .. Dit was hem YouTube: FIFA 18 Eaids
Ik was de gene die scoorde😉Shreddaaa schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:44:
[...]
Ja dat is vervelend als t gebeurd. Alhoewel je die kans tot t eerste schot wel makkelijk weggeeft. Nu gaat ie er zo in, maar anders was ie er mss direct ingegaan.
Verwijderd

Lozano wordt echt een geniaal kaartje zeg, die wil ik zeker hebben. Zijn SIF gebruik ik ook al het hele seizoen als supersub. De Jong had ik niet verwacht eigenlijk.
Verwijderd
Lozano gaat uitverkocht raken die wil iedereen Haha ! Denk zeker 2 a 3 tonVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:21:
[afbeelding]
Lozano wordt echt een geniaal kaartje zeg, die wil ik zeker hebben. Zijn SIF gebruik ik ook al het hele seizoen als supersub. De Jong had ik niet verwacht eigenlijk.
Verwijderd
Weekly objective is wel erg vervelend, TOTS Giovinco is inmiddels al in prijs verdubbeldVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:21:
[afbeelding]
Berghuis had 3 x een if afgelopen seizoen die verwacht ik eigenlijk nogVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:30:
Ik verwacht sowieso De Ligt nog wel, verder heel misschien Ziyech. Dat was het wel uit de Eredivisie denk ik.
Burp
Daar had je beter je een Neres/Ziyech/Jahanbakhsh voor kunnen doen.
Sowieso De Ligt nog inderdaad.
Die weekly is meestal toch een x aantal wedstrijden spelen. Of SQB, wat momenteel nu toch handig is om te doen.038Zwolle schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:57:
Voor die weeklys ga ik de moeite niet eens doen. Hoe verzinnen ze het zeg
Het is "minimaal twee goals scoren met MLS spelers in 10 verschillende Online Seasons games".dutchgio schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:59:
Het is nu scoren in online seasons met MLS spelers.
Vooral dat laatste zorgt ervoor dat dit vrijwel niet te doen is, zonder er bizar veel tijd voor op te offeren.
@El Profesor
Laatste potje WL ook maar eens 41212 meta cheese gedaan, ook meteen driemaal gescored en gewonnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 11-05-2018 20:03 ]
pfff en dat in divisie 1Bossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:01:
[...]
Het is "minimaal twee goals scoren met MLS spelers in 10 verschillende Online Seasons games".
Vooral dat laatste zorgt ervoor dat dit vrijwel niet te doen is, zonder er bizar veel tijd voor op te offeren.
@El Profesor
Laatste potje WL ook maar eens 41212 meta cheese gedaan, ook meteen driemaal gescored en gewonnen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Haal je Ibra toch
Je m’excuse!
Dan is t nog meer gerechtigheid, eerste bal hoort normaal al te hangen, 2e keer alsnog goed!
Weer een MLS-challenge dus. Had leuker geweest als het Lozano was geweest met Eredivisie of iets anders. Beetje afwisseling.Bossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:01:
[...]
Het is "minimaal twee goals scoren met MLS spelers in 10 verschillende Online Seasons games".
@El Profesor
de link deze keer, nog nooit gebruikt maar deed het nu even puur voor de davies kaart, gaat beetje tegen me principe in want is gewoon een smerige glitch en als je je niet kwalificeert hoor je er niet bijstomley schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:35:
[...]
Heb je je gekwalificeerd via de DKT of via de Link? Als het via DKT is dan krijg je deze altijd gelijk na de finale.
shame on me

Ben ik blij dat ik een BPL team heb en ook nog de SB ROTW woensdag gedaan heb om nog een TOTS te krijgen...even kijken wat handiger is. Cashen de la Liga SBC woensdag (want deze de vraag zal hoger zijn met deze eisen) of weer de TOTS ROTW doen... of wachten want dit zijn pas nr 21 t/m 30.Fraaank schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:16:
[...]
Weer een MLS-challenge dus. Had leuker geweest als het Lozano was geweest met Eredivisie of iets anders. Beetje afwisseling.
Heb nog tot woensdag
Degradeer je toch een paar seizoenen
hahaah maar we kunnen toch ook gewoon samen werken met ze allen
heb me Martínez binnen
[ Voor 5% gewijzigd door goosche op 11-05-2018 20:38 ]
[ Voor 9% gewijzigd door El Profesor op 11-05-2018 20:40 ]
Zondag..zoals de afgelopen weken ook zo was😉El Profesor schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:40:
Komt er geen La Liga TOTS SBC?
Laat ik deze toevallig nog hebben van de mls sbc

Luuk de Jong tots... Ik eet mijn schoen op hahaha

Iedereen die een bal er in kan struikelen krijgt ook zijn eigen kaart
Krijg uit de laatste pl premium sbc nog ff Pope... Toch een tots...
Edit : 10 wedstrijden
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 11-05-2018 20:55 ]
De TOTS worden ook weer duurder...niet meer onder 60k een te krijgen en het is pas vrijdag. Ga er toch maar een proberen te snippen.
2 x 10.. of eerder 10 wedstrijden met min 2 doelpunten.Harribo schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:51:
2 doelpunten van een mls speler?
Laat ik deze toevallig nog hebben van de mls sbc![]()
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 11-05-2018 20:52 ]
Pfff!! Nou dit team kan ik maken met voornamelijk untradables: https://www.futbin.com/18/squad/4872411bvbal79 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:51:
[...]
2 x 10.. of eerder 10 wedstrijden met min 2 doelpunten.
Maar zal een lastig verhaal worden in divisie 1...
Op welke camera settings spelen jullie trouwens? Nog een leuke tip?
[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 11-05-2018 21:07 ]
Verwijderd
Ja echt klote, vanmorgen waren ze nog 45k en had het idee dat ze we naar 30 35 gingen maar nee dus ... gelukkig heb ik er nog 3 🙄bvbal79 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:51:
[...]
De TOTS worden ook weer duurder...niet meer onder 60k een te krijgen en het is pas vrijdag. Ga er toch maar een proberen te snippen.
Meerdere spelers een bericht gestuurd dat ik ze laat winnen als ik 2 goals mag maken. Maar ze gaan alle herhalingen afkijken en dabben over het veld
Toch maar een potje gespeeld tegen een psv'er maar die liep ook gelijk met een ssssst gebaar rond en reageerde dat hij sowieso wel ging winnen. Scoorde nog 1 x met altidore , maar verloor met 4-1 en moest wederom de dab bekijken en alle herhalingen. Ik probeer het echt meer helaas
Had zelfs eenmaal balverlies bij de aftrap, Zaha was sneller bij de bal dan de speler die de aftrap in middencirkel moest ontvangen |-(
Scoor net in de 93ste minuut uit een penalty de 4-4 om daarna in de 94ste minuut de 5-4 tegen te krijgen. Ben meteen toe aan een nieuwe controller
Ik heb ook meer moeite met sane en sterling dan met Salah aguero of zelfs Ronaldo vandaag.Vissert schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:40:
Groot fan inmiddels van Sane. Scoort aan de lopende band. Liever Sane dan Salah op dit moment!
Scoor net in de 93ste minuut uit een penalty de 4-4 om daarna in de 94ste minuut de 5-4 tegen te krijgen. Ben meteen toe aan een nieuwe controller
Sane is ook nog eens kopsterk
Gelukkig de sbc gedaan waardoor ik er nog een heb om in te. Leveren
Bij de la liga tots kan je bijna niet misgrijpen
Burp
Sane heeft ook de "spiderleg/bakayoko" trait, onderschept elke bal in zijn richting.038Zwolle schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:45:
[...]
Ik heb ook meer moeite met sane en sterling dan met Salah aguero of zelfs Ronaldo vandaag.
Sane is ook nog eens kopsterk
Ik heb vanavond precies hetzelfde. Alleen dan in seizoenen. Had al ff niet gespeeld maar stond op 5 wins uit 5 in divisie 4. Nog 1 punt nodig dus om naar div 3 te promoveren. Je raad het al. Verlies 5x achter elkaar. 2x meer dan terecht, tegenstander was gewoon beter. Maar in die andere 3 potjes was ik zeker de betere, maar alsof mijn spelers stroop onder hun voetbalschoenen hebben zitten. Niet vooruit te branden en mijn tegenstanders rennen iedereen eruit en winnen continu de bal in kluts situaties. Alsof Ea heeft bepaald jij balt gewoon nog een lekker een seizoen in divisie 4. Zal je zien dat ik zo probleemloos weer promoveer. Ach ik jojo sowieso tussen DIV 3 en 4. Geen probleem verder, maar vond dit wel weer typisch.Bossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:40:
Na een reeks overwinningen in WL een korte pauze genomen om daarna 15 tegengoals te krijgen in twee potjes. Vind het prima als iemand simpelweg beter is, maar niet als een team simpelweg 2/3 maal sneller dan mijn spelers over het veld flitst ...
Had zelfs eenmaal balverlies bij de aftrap, Zaha was sneller bij de bal dan de speler die de aftrap in middencirkel moest ontvangen |-(
Wat een feest, die scoren vrij gemakkelijk een paar doelpunten.
Gisteren 8 potjes gedaan, zit nu op 5 vd 10 benodigde wedstrijden.
Wat ik hierboven lees:
Ik heb ook weer een paar potjes gehad die een lag hadden. Bijna onmogelijk te winnen dan. Het is dan een wedstrijd uitzitten.
Sane moet ik ook naar kijken. Die scoort altijd tegen mij lijkt het wel en rent over het veld.
Nu eerst Matic gekocht, verdedigend staat het nu echt beter met hem.
Mijn opstelling is nu 4-4-2(2) geworden, instructie counter. Werkt beter.
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 12-05-2018 09:53 ]
Geeft ook echt iets aan over het publiek met Fifa. Ik skip celebrations en replays 9 van de 10 keer. Soms heb ik het idee dat men het spel meer speelt om een ander te irriteren dan te genieten van een leuke / mooie pot voetbal.038Zwolle schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:30:
Dacht toch te proberen om met wat suffe mls spelers een paar goals te scoren met een fitness teampje. Naam veranderd in weekly MLS enzo.
Meerdere spelers een bericht gestuurd dat ik ze laat winnen als ik 2 goals mag maken. Maar ze gaan alle herhalingen afkijken en dabben over het veld
Toch maar een potje gespeeld tegen een psv'er maar die liep ook gelijk met een ssssst gebaar rond en reageerde dat hij sowieso wel ging winnen. Scoorde nog 1 x met altidore , maar verloor met 4-1 en moest wederom de dab bekijken en alle herhalingen. Ik probeer het echt meer helaas
https://www.futbin.com/18/player/19070/Kevin%20Mbabu/
Als je een icon CB en middenvelder hebt gaat het wel, anders: veel succes!Feesterd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:04:
Leuke speler dit.... Alleen beetje lastig in te passen in je team.
https://www.futbin.com/18/player/19070/Kevin%20Mbabu/
Die heb ik ook. En zo ken ik er nog wel 10. Gewoon laten invallen na een minuut. Zelfde geldt voor Tots Lozano. Kan je ook bijna niet linken... ja Tots Arias or Tots van Ginkel.Fraaank schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Als je een icon CB en middenvelder hebt gaat het wel, anders: veel succes!
Ik ben overigens nog op zoek naar een sterke rechtsbuiten. Ik speel met Mahrez birthday versie, maar die kerel wordt zo makkelijk weggezet. Komt niet eens in de buurt van het goal. Iemand een tip voor een goeie aanvaller max 150k die wel technical dribbler is, maar sterker dan Mahrez?
Misschien ga ik IF Sane eens proberen.
[ Voor 34% gewijzigd door DeBers op 12-05-2018 12:28 ]
Als ik een mooie goal maak wil ik die wel 1 of 2 keer terug zien, als de tegenstander een mooie goal maakt kijk ik daar ook graag naar!El Profesor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:58:
[...]
Geeft ook echt iets aan over het publiek met Fifa. Ik skip celebrations en replays 9 van de 10 keer. Soms heb ik het idee dat men het spel meer speelt om een ander te irriteren dan te genieten van een leuke / mooie pot voetbal.
Verwijderd
Welk platform?Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:55:
Helaas kom ik er net achter dan mn fut gehacked is. Weet iemand of dat EA er iets aan zou doen als je ze Maandag opbelt?
Die kun je ook terug zien na de wedstrijd bij hoogtepunten. Ik snap het wel hoor, maar irriteer me er kapot aangaizka schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:35:
[...]
Als ik een mooie goal maak wil ik die wel 1 of 2 keer terug zien, als de tegenstander een mooie goal maakt kijk ik daar ook graag naar!
2-tal kleine wijzigingen in mijn team. https://www.futbin.com/18/squad/4878104
Ronadinho is naar de bank gegaan ten gunste van Sane
Daarnaast heeft De Gea een upgrade gehad. De TOTS versie omdat ik handling wel belangrijk vind.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
No, the technology just isn't there yetDeBers schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:02:
Misschien kijk ik er overheen, maar is er een manier om individuele orders en teamorders (de sliders) bij je selectie te geven in de web app of telefoon? Ik kan het in ieder geval niet vinden.
Ik dacht dat two-factor authentication tegenwoordig verplicht was?Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:55:
Helaas kom ik er net achter dan mn fut gehacked is. Weet iemand of dat EA er iets aan zou doen als je ze Maandag opbelt?
Dan hebben ze je email ook gehacked?
Verwijderd
Mijn email is niet gehacked. Heb mailtjes gekregen dat hij Ea heeft gebeld om de gegevens te wijzigen... snap er niks van dat ea het zo makkelijk laat gebeuren...SR8 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:26:
[...]
Ik dacht dat two-factor authentication tegenwoordig verplicht was?
Dan hebben ze je email ook gehacked?
Ik weet niet hoe je engels is, maar je kan de EA UK help ook op zaterdag bellen of gebeld worden.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:29:
[...]
Mijn email is niet gehacked. Heb mailtjes gekregen dat hij Ea heeft gebeld om de gegevens te wijzigen... snap er niks van dat ea het zo makkelijk laat gebeuren...
https://help.ea.com/uk/contact-us/
FIFA 18 --> Manage my account --> Hacked account --> Select contact option.
Bij Get a call kan je bij country code ook voor The Netherlands kiezen, dus ik neem aan dat dit mogelijk is.Get a call
Anders zelf bellen:
Call EA Help
If you prefer to call EA directly and don't mind the possibility of having to wait on hold, our Advisors are available to take your call Monday to Saturday, between the hours of 9:00 a.m. and 9:00 p.m. GMT.* * Telephone: If you are in the UK, you can dial 0203 014 1818 and if you are outside the UK calling internationally, the number is +44 203 014 1818.
Snap ik maar ik wil winnen. Ik ga niet zo ver dat ik penalties herhaal maar het mentale spelletje is ook een onderdeel van voetbal. Als ik je uit de wedstrijd kan halen dan doe ik dat. Net als Beans bijvoorbeeld die gaat dabben in vriendschappelijke wedstrijd038Zwolle schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:10:
[...]
Die kun je ook terug zien na de wedstrijd bij hoogtepunten. Ik snap het wel hoor, maar irriteer me er kapot aan
Ja snap ik ook wel hoor. Ik kijk nu meestal gewoon op mijn telefoon of pak wat drinken als mensen pauzeren of herhalingen door blijven kijken. Dabben vind ik nog niet zo erg. Het sssssst gebaar en de bal uit de goal plukken daarin tegenVissert schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:26:
[...]
Snap ik maar ik wil winnen. Ik ga niet zo ver dat ik penalties herhaal maar het mentale spelletje is ook een onderdeel van voetbal. Als ik je uit de wedstrijd kan halen dan doe ik dat. Net als Beans bijvoorbeeld die gaat dabben in vriendschappelijke wedstrijd

Net 5 potjes gespeeld en 5 gewonnen. Son en mahrez spelen bij mij steeds beter nu ik weet hoe ik ze moet gebruiken. Mahrez is echt een baas als CAM.
Heb TOTY Harry Kane gekocht en man, geen betere spits gebruikt dan hem. Kan zo ongeveer alles goed. Dan nog Griezmann 92 ernaast en je hebt een dodelijk duo.
Uit de TOTS BPL Packs Mahrez en Sterling gekregen, had liever Son gehad maar mag zeker niet klagen, want kreeg uit mijn zilver 1 WL rewards donderdag (niet alles kunnen spelen) 87 Pope. 😇
[ Voor 16% gewijzigd door SH-FR op 12-05-2018 15:50 ]
2 kansloos verloren en de andere 2 domme pech 2 a 3 keer op de lat of de paal en aan de andere kant gaat die er wel in
die nieuwe manier vaan verdedigen ligt mij voor geen meter ik kan die toets combinatie gewoon niet maken heb na 1 potje gewoon verkrampte vingers en de oude manier van verdedigen leg je het gewoon af.
Misschien iemand nog tips om het toch een beetje aan te leren ziet er op de youtube filmpjes altijd zo makkelijk uit
Daar is ook niets mis mee als het een mooie goal is. Maar dabben na iedere goal, vooral als je al 3 of 4-0 voorstaat en alles dan terugkijken om gewoon je tegenstander te irriteren / vernederen is gewoon kinderachtig.gaizka schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:35:
[...]
Als ik een mooie goal maak wil ik die wel 1 of 2 keer terug zien, als de tegenstander een mooie goal maakt kijk ik daar ook graag naar!
Ik heb zelf R1 en L2 omgewisseld, had zelf ook dat ik die combinatie niet kon maken.FidoDido schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:13:
voor het eerst 6 potjes WL maar ben hier gewoon weg te slecht voor. 2x gewonnen uiteraard als je zelf goed speelt gaat de tegenstander meteen weg??
2 kansloos verloren en de andere 2 domme pech 2 a 3 keer op de lat of de paal en aan de andere kant gaat die er wel in
die nieuwe manier vaan verdedigen ligt mij voor geen meter ik kan die toets combinatie gewoon niet maken heb na 1 potje gewoon verkrampte vingers en de oude manier van verdedigen leg je het gewoon af.
Misschien iemand nog tips om het toch een beetje aan te leren ziet er op de youtube filmpjes altijd zo makkelijk uitja gewoon deze toetsen gebruiken haha
probleem is dat aanvallen me buttons ook veranderen dan zit me finess shot op l2 dat wil ik dan dus weer niet. Je kan dus niet alleen de knop voor verdedigen aanpassen? Speel op ps4cubert20 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:21:
[...]
Ik heb zelf R1 en L2 omgewisseld, had zelf ook dat ik die combinatie niet kon maken.
Ben er nog steeds niet achter of Son mijn nieuwe ST is of op LM blijft, beide doet hij erg goed.038Zwolle schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:37:
[...]
Ja snap ik ook wel hoor. Ik kijk nu meestal gewoon op mijn telefoon of pak wat drinken als mensen pauzeren of herhalingen door blijven kijken. Dabben vind ik nog niet zo erg. Het sssssst gebaar en de bal uit de goal plukken daarin tegen![]()
Net 5 potjes gespeeld en 5 gewonnen. Son en mahrez spelen bij mij steeds beter nu ik weet hoe ik ze moet gebruiken. Mahrez is echt een baas als CAM.
Daarnaast gebruik ik de WL vooral om formaties te testen.
Het blijft sowieso 4231 Wide of 4411.
TOTS Davies is overigens erg goed als LB maar ook als CB. Prime Crespo/TOTS Gomez doen het ook prima als subs.:
edit:
Belgie in world cup mode is gereleased:
https://www.easports.com/...id=46383&ts=1526134662654
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 12-05-2018 16:55 ]
Ik ga altijd voor de 11 wins in de weekend league en daarna als ik tijd heb probeer ik formaties uit. Ik merk dat ik niet goed genoeg ben in verdedigen met 442 . Wellicht moet ik de 442 met 2 cdm's nog een keer proberen. 41212 is voor mij compleet afgelopen. In seasons werkt het prima maar in de WL werkt het niet voor mij.
Momenteel switch ik heel veel tussen 4231 narrow en wide en 4222. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik fijner vind. Son vind ik als striker prima, maar mist wel wat fysiek . Aan de andere kant schiet hij de bal wel vanuit elke hoek erin.
Ik zit zelf heel erg te switchen met aguero, vardy , firmino , son en mahrez. Opzich kan ik wel wat coins gebruiken om bailly en benatia eens te vervangen, maar ik kan er nog geen van allen weg doen,.
Volgens mij kan je dat voor verdedigen en aanvallen los van elkaar instellen, toch?FidoDido schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:30:
[...]
probleem is dat aanvallen me buttons ook veranderen dan zit me finess shot op l2 dat wil ik dan dus weer niet. Je kan dus niet alleen de knop voor verdedigen aanpassen? Speel op ps4
Wat is de nieuwe manier van verdedigen? Ik verdedig met L2. Zijn er nog mensen die tweede man dekking (A) gebruiken?FidoDido schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:13:
voor het eerst 6 potjes WL maar ben hier gewoon weg te slecht voor. 2x gewonnen uiteraard als je zelf goed speelt gaat de tegenstander meteen weg??
Misschien iemand nog tips om het toch een beetje aan te leren ziet er op de youtube filmpjes altijd zo makkelijk uitja gewoon deze toetsen gebruiken haha
Ik speel nu voor het eerst WL en merk dat iedereen gewoon heel goed is in het afdekken van de passlijnen. Ze rennen al voordat ik door heb dat ik er naar toe kan passen. Scheelt ook dat ik nu alleen nog maar volle TOTS en icon teams tegen me heb gehad. Die gasten zijn allemaal zo snel.
bedoel inderdaad L2 maar ook speler wisselen met de stick in plaats van de button. En vervolgens nog is met r1 druk zetten die combo lukt mij niet is te veel tegelijk heb die handelings snelheid simpelweg nietDeBers schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 17:54:
[...]
Wat is de nieuwe manier van verdedigen? Ik verdedig met L2. Zijn er nog mensen die tweede man dekking (A) gebruiken?
Ik speel nu voor het eerst WL en merk dat iedereen gewoon heel goed is in het afdekken van de passlijnen. Ze rennen al voordat ik door heb dat ik er naar toe kan passen. Scheelt ook dat ik nu alleen nog maar volle TOTS en icon teams tegen me heb gehad. Die gasten zijn allemaal zo snel.
En inderdaad hoe sommige verdedigen of passlijnen afdekken sta er van te kijken, mij lukt het niet haha. Voelt soms als legendary squad battles zo erg zitten ze er boven op.
Stond met 1-0 achter door een kickoff goal (echt bizar veel nu trouwens met die enorm snelle tots spelers)
Daarna kreeg ik kans op kans maar ze willen er niet in. Uiteindelijk krijg ik 2 penalty's mee die zijn keeper heeft ze allebei , maar ik kan ze beiden in de rebound inschieten. Kort hierna scoor ik 3-1 en dacht ik de wedstrijd binnen te hebben... eind 2e helft schiet hij er opeens 3 in waarbij zijn spelers mijn verdediging compleet overlopen. (Hij had zijn formatie niet eens veranderd) en ik verlies 3-4.
25 schoten op goal van mij, 6 schoten tegen

Ah. Die stick ken ik dus niet. En R1 ook niet. Dat ga ik maar eens proberenFidoDido schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:00:
[...]
bedoel inderdaad L2 maar ook speler wisselen met de stick in plaats van de button. En vervolgens nog is met r1 druk zetten die combo lukt mij niet is te veel tegelijk heb die handelings snelheid simpelweg nieten de toetscombinatie voelt gewoon niet prettig
En inderdaad hoe sommige verdedigen of passlijnen afdekken sta er van te kijken, mij lukt het niet haha. Voelt soms als legendary squad battles zo erg zitten ze er boven op.
Als jullie dit team zien: https://www.futbin.com/18/squad/5167441
Heb ik dan wel het recht om in WL te spelen? Ik heb nog geen pot gewonnen.
Ik zit te twijfelen of ik voor een 41212 te gaan met dan Zaha en Lukaku in de spits en KDB/Pogba er achter.
Met mijn huidige formatie wordt het vaak gewoon te druk in de 16 op een gegeven moment.
vind het een aardig team, speel zelf online 4321 ipv 433DeBers schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:26:
[...]
Ah. Die stick ken ik dus niet. En R1 ook niet. Dat ga ik maar eens proberen![]()
Als jullie dit team zien: https://www.futbin.com/18/squad/5167441
Heb ik dan wel het recht om in WL te spelen? Ik heb nog geen pot gewonnen.
Ik zit te twijfelen of ik voor een 41212 te gaan met dan Zaha en Lukaku in de spits en KDB/Pogba er achter.
Met mijn huidige formatie wordt het vaak gewoon te druk in de 16 op een gegeven moment.
https://www.futbin.com/18/squad/5183623
zit zelf ook te denken om pogba te kopen ipv eriksen en wacht nog op mijn davies kaart ipv rose
Jij ook nog geen davies dus..Ik zit ook nog te wachten. Heb de hoop opgegeven eigenlijk.FidoDido schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:37:
[...]
vind het een aardig team, speel zelf online 4321 ipv 433
https://www.futbin.com/18/squad/5183623
zit zelf ook te denken om pogba te kopen ipv eriksen en wacht nog op mijn davies kaart ipv rose
Ik ga hier eens mee experimenteren: https://www.futbin.com/18/squad/4893912
Die formatie die jij gebruikt heb ik kort gedaan, maar ik kon verdedigend helemaal niks. En dat was tegen de AI. Ik ga het niet meer proberen dus
Dabben doe ik alleen bij noobsVissert schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:26:
[...]
Snap ik maar ik wil winnen. Ik ga niet zo ver dat ik penalties herhaal maar het mentale spelletje is ook een onderdeel van voetbal. Als ik je uit de wedstrijd kan halen dan doe ik dat. Net als Beans bijvoorbeeld die gaat dabben in vriendschappelijke wedstrijd
Bij de pro's doe ik gewoon mijn spring als een debiel celebration.
[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 12-05-2018 18:43 ]
Heb vandaag onderhand meer de paal en de lat geraakt dan doelpunten gemaakt het is zo typische fifa dag dat je moet stoppen
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs