Zelfs met 'cheaten' word ik genaaid. Ik kan me gewoon niet meer via die link plaatsen. Heb het nu al 10 keer geprobeerd. Werkt niet meer voor mij. Klote EA
komt dat ik daarvoor 6 0 had verloren is de grootste nederlaag die ooit heb gehad. en zaha maakte er 4.Bean77 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:06:
[...]
Dat is naar, krijg je zo maar TOTS sterling, wat is de wereld oneerlijk.
Heb 25x de pl premium upgrade sbc gedaan. De 6e keer kreeg ik tots otamendi.
Daarna dus niets meer. Tis wel ok zo, geen coins meer erin steken.
Heb verder zaha gehaald en zat te denken aan tots Kane of tots Firminho. Moeilijke keuze...?
Kane loopt goed en ijzersterk, Firminho super snel. Kane iets goedkoper nu.
Van de andere kant... Kan wel flink spenderen maar over een aantal weken zakt de markt wrs in elkaar vanwege de wc
Daarna dus niets meer. Tis wel ok zo, geen coins meer erin steken.
Heb verder zaha gehaald en zat te denken aan tots Kane of tots Firminho. Moeilijke keuze...?
Kane loopt goed en ijzersterk, Firminho super snel. Kane iets goedkoper nu.
Van de andere kant... Kan wel flink spenderen maar over een aantal weken zakt de markt wrs in elkaar vanwege de wc
???goosche schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:28:
[...]
komt dat ik daarvoor 6 0 had verloren is de grootste nederlaag die ooit heb gehad. en zaha maakte er 4.
Ik snap de vergelijking echt totaal niet. Hoogstens dat je probeert te zeggen dat je de tots sbc niet had willen doen, maar geloof je dit nu echt zelf?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik geloof dat iedereen een beetje verwend geraakt is tijdens de TOTS weken...Bean77 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:38:
[...]
???
Ik snap de vergelijking echt totaal niet. Hoogstens dat je probeert te zeggen dat je de tots sbc niet had willen doen, maar geloof je dit nu echt zelf?
Heb inmiddels ruim 4,5 miljoen en daar kan ik bijna een volledig TOTS team van maken. En dan heb ik ook nog mijn huidige 1e team waar ik 1-2 versterkingen voor kan halen. Maar wat ik me wel af vraag... Wordt het spel niet snel saai als je eenmaal het beste van het beste hebt? Het leuke was juist steeds een leuke IF te vinden om je team net wat beter te maken... Maar wat moet ik hierna nog?? Hoop dat het mee valt maar de TOTS spelers zijn wel erg goed en wel erg makkelijk te verkrijgen. Dan was TOTY denk ik toch beter waar je met moeite 1 speler kon halen. Nu speelt straks iedereen met dezelfde spelers.
Verwijderd
Klote EA? Het is gewoon terecht als je je zo wilt plaatsen.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:28:
Zelfs met 'cheaten' word ik genaaid. Ik kan me gewoon niet meer via die link plaatsen. Heb het nu al 10 keer geprobeerd. Werkt niet meer voor mij. Klote EA
Mag ook hopen dat ze je bij alles blokkeren als je het voor de zoveelste keer doet.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:28:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Koop alsjeblieft nooit geen FIFA meer. Bij deze wil ik jouw post nomineren voor grootste onzinpost van het jaar.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:28:
Ik hoop dat je er een ban aan over houd van EA. Zou terecht zijn!
Dat geloof ik ook heel ergsjakieman schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:48:
[...]
Ik geloof dat iedereen een beetje verwend geraakt is tijdens de TOTS weken...
Heb inmiddels ruim 4,5 miljoen en daar kan ik bijna een volledig TOTS team van maken. En dan heb ik ook nog mijn huidige 1e team waar ik 1-2 versterkingen voor kan halen. Maar wat ik me wel af vraag... Wordt het spel niet snel saai als je eenmaal het beste van het beste hebt? Het leuke was juist steeds een leuke IF te vinden om je team net wat beter te maken... Maar wat moet ik hierna nog?? Hoop dat het mee valt maar de TOTS spelers zijn wel erg goed en wel erg makkelijk te verkrijgen. Dan was TOTY denk ik toch beter waar je met moeite 1 speler kon halen. Nu speelt straks iedereen met dezelfde spelers.
Maar EA heeft het spel gewoon compleet kapot gemaakt door die 'gratis' TOTS spelers dmv DKT en goedkope sbc's. Bij fut birthday etc kon er niks van af en nu dit allemaal. Spelers die fifa points kopen zullen ook wel driemaal achter de oren krabben bij fifa 19 nu de inflatie zo bizar hoog is.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zal wel meevallen, iedereen heeft toegang tot de 'gratis' TOTS Spelers en vanaf kun je dus ook bij elke tegenstander minimaal 2 blauwe kaartjes verwachten. De lat is simpelweg weer een stukje omhoog gelegd, en dat is prima aangezien het spel waarschijnlijk in drie weken toch dood is.Bean77 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:37:
[...]
Dat geloof ik ook heel erg
Maar EA heeft het spel gewoon compleet kapot gemaakt door die 'gratis' TOTS spelers dmv DKT en goedkope sbc's. Bij fut birthday etc kon er niks van af en nu dit allemaal. Spelers die fifa points kopen zullen ook wel driemaal achter de oren krabben bij fifa 19 nu de inflatie zo bizar hoog is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tsjah kan me voorstellen dat als je een team hebt zoals bean het vervelend is dat iedereen opeens met een tots team speelt.
Voor zover mijn ervaringen zijn er maar een paar tots speler die echt goed zijn, net zoals de icons ook enorm verschillen.
Ik heb gisteren eindelijk eens div1 gewonnen en zojuist op 2 punten na nog een keer. Eindelijk kan ik eens tegen de teams opboksen met Ronaldo's Gullit etc.
Tots vardy is een baas scoort meer dan mijn 93 aguero
Fernandinho is echt verschrikkelijk
Otamendi ook slecht
Firmino is een held vooral als cam
Son valt me enigzins tegen. Maar prima
Mahrez is echt een hele leuke speler.
Ik hoop dat ze ij FIFA 19 wel wat eerder de icon prime's releasen of gelijk in het begin al. En wat aan de chemistry doen.
Voor zover mijn ervaringen zijn er maar een paar tots speler die echt goed zijn, net zoals de icons ook enorm verschillen.
Ik heb gisteren eindelijk eens div1 gewonnen en zojuist op 2 punten na nog een keer. Eindelijk kan ik eens tegen de teams opboksen met Ronaldo's Gullit etc.
Otamendi ook slecht
Ik hoop dat ze ij FIFA 19 wel wat eerder de icon prime's releasen of gelijk in het begin al. En wat aan de chemistry doen.
Nu wel, heb je mijn ps4 account naam gestuurd.Vissert schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:19:
Iemand een potje op de PS4?
Dus volgens jou is Vardy een topper? Moet ik die maar halen ipv Kane/Firminho niet? Scheelt ook coins038Zwolle schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:45:
Tsjah kan me voorstellen dat als je een team hebt zoals bean het vervelend is dat iedereen opeens met een tots team speelt.
Otamendi ook slecht
Inderdaad, dat valt reuze mee. Meeste teams die ik tegenkom hebben ook 1 of 2 TOTS kaarten. Vind het juist goed van EA dat ze het verkrijgen van wat speciale kaarten wat toegankelijker maken voor de recreatieve gebruiker.Bossie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:45:
[...]
Zal wel meevallen, iedereen heeft toegang tot de 'gratis' TOTS Spelers en vanaf kun je dus ook bij elke tegenstander minimaal 2 blauwe kaartjes verwachten. De lat is simpelweg weer een stukje omhoog gelegd, en dat is prima aangezien het spel waarschijnlijk in drie weken toch dood is.
I like how you keep the mouse running...
Fernandinho, Otamendi en Son zijn alles behalve verschrikkelijk. Alleen moet je deze spelers leren gebruiken, ipv dat t een instant boost is zoals Aguero, Firmino etc038Zwolle schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:45:
Otamendi ook slecht
Verwijderd
Zou mn reactie wat nuanceren. Heb tot nu toe inderdaad 8 keer onterecht een plaatsing geclaimd, 2 keer had ik daadwerkelijk een disconnect. Dit over een periode van 2 maanden. Ik lees hier dat mensen zich 'al maanden' op deze manier (onterecht) kwalificeren.
EA geeft een tool om je matsen wanneer je een disconnect hebt, wat netjes is. Echter kan er ook misbruik van gemaakt worden aangezien zij niet consequent de gevallen checken.
Het is niet netjes van me maar dat andere zich wel kunnen plaatsen op deze manier maar ik niet is dus meten met 2 maten. Waar ik niet tegen kan.
Zelfde als dat keepers alles eruit halen maar wanneer een icon schiet opeens de makkelijkste schoten erin vliegen.
Al is het één gescripte gameplay en het ander gewoonweg inconsequentie.
Neemt niet weg dat ik niet mag bitchen
EA geeft een tool om je matsen wanneer je een disconnect hebt, wat netjes is. Echter kan er ook misbruik van gemaakt worden aangezien zij niet consequent de gevallen checken.
Het is niet netjes van me maar dat andere zich wel kunnen plaatsen op deze manier maar ik niet is dus meten met 2 maten. Waar ik niet tegen kan.
Zelfde als dat keepers alles eruit halen maar wanneer een icon schiet opeens de makkelijkste schoten erin vliegen.
10x in 2 maanden is meer dan 1x per week, dat is nog altijd ronduit schandalig.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:19:
Zou mn reactie wat nuanceren. Heb tot nu toe inderdaad 8 keer onterecht een plaatsing geclaimd, 2 keer had ik daadwerkelijk een disconnect. Dit over een periode van 2 maanden. Ik lees hier dat mensen zich 'al maanden' op deze manier (onterecht) kwalificeren.
Toegevoegd!sjakieman schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:01:
[...]
Nu wel, heb je mijn ps4 account naam gestuurd.
Doe je goed. Ik had al 2 maanden een online seizoen div 1 open staan en door gebrek aan tijd nog geen wedstrijd gespeeld. Vandaag 5 potjes en 5 keer kansloos038Zwolle schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:45:
Otamendi ook slecht
Verwijderd
Het dieptepunt is wel bereikt als je gaat klagen over iets dat je niet krijgt waar je totaal maar dan ook totaal geen recht op hebt..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2018 18:38 ]
Toch nog wat packluck na de dubbele Young TOTS. In ongeveer 10-15 BPL SBC's Sterling eruit gehaald.
Dit is nu mijn idee voor mijn 1e team:
https://www.futbin.com/18/squad/5156683
Goretzka en Hummels (of Ginther of Boateng) staan er nu in met de IF versies maar dit moeten de toekomstige TOTS versies worden. Goretzka is 1 van mijn favo spelers deze fifa dus die wil ik erin hebben. Dit maakt het allemaal wel wat lastiger want eigenlijk wil ik liever Firminho TOTS ipv Vardy en liever Fabinho TOTS ipv Matic. Maar dat gaat me onmogelijk lukken helaas.
Mijn 2e team (dat is eigenlijk mijn huidige 1e team met wat wijzigingen) wordt dan:
https://www.futbin.com/18/squad/4510863
Ramos TOTS zal ik wel niet kunnen betalen maar daar kan ook een andere Spaanse TOTS speler staan (Fernandez bijvoorbeeld). Ook Suarez en Bale staan nog niet vast en kunnen makkelijk ingeruild worden voor een leuke La Liga TOTS.
Wat vinden jullie hiervan? Nog andere leuke ideeën? Ik speel meestal 4-4-2 of 4-2-2-2. En ja ik weet dat ik ook al mijn geld in 1 team kan stoppen maar ik vind de afwisseling leuker dan dat ik nog 1-2 spelers van 2 miljoen per stuk kan halen.
Son, Vardy, Matic, Suarez, Petit, Ramos en Vrsalko heb ik op dit moment trouwens nog niet. Die zou ik dan moeten kopen met de 2 bundesliga TOTS spelers en de eventuele La Liga spelers voor 4,5 miljoen.
Dit is nu mijn idee voor mijn 1e team:
https://www.futbin.com/18/squad/5156683
Goretzka en Hummels (of Ginther of Boateng) staan er nu in met de IF versies maar dit moeten de toekomstige TOTS versies worden. Goretzka is 1 van mijn favo spelers deze fifa dus die wil ik erin hebben. Dit maakt het allemaal wel wat lastiger want eigenlijk wil ik liever Firminho TOTS ipv Vardy en liever Fabinho TOTS ipv Matic. Maar dat gaat me onmogelijk lukken helaas.
Mijn 2e team (dat is eigenlijk mijn huidige 1e team met wat wijzigingen) wordt dan:
https://www.futbin.com/18/squad/4510863
Ramos TOTS zal ik wel niet kunnen betalen maar daar kan ook een andere Spaanse TOTS speler staan (Fernandez bijvoorbeeld). Ook Suarez en Bale staan nog niet vast en kunnen makkelijk ingeruild worden voor een leuke La Liga TOTS.
Wat vinden jullie hiervan? Nog andere leuke ideeën? Ik speel meestal 4-4-2 of 4-2-2-2. En ja ik weet dat ik ook al mijn geld in 1 team kan stoppen maar ik vind de afwisseling leuker dan dat ik nog 1-2 spelers van 2 miljoen per stuk kan halen.
Son, Vardy, Matic, Suarez, Petit, Ramos en Vrsalko heb ik op dit moment trouwens nog niet. Die zou ik dan moeten kopen met de 2 bundesliga TOTS spelers en de eventuele La Liga spelers voor 4,5 miljoen.
[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 10-05-2018 18:51 ]
Zei ook niet dat son verschrikkelijk was. Maar viel me tegen(had te hoge verwachtingen)Shreddaaa schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:16:
[...]
Fernandinho, Otamendi en Son zijn alles behalve verschrikkelijk. Alleen moet je deze spelers leren gebruiken, ipv dat t een instant boost is zoals Aguero, Firmino etc
Otamendi en fernandinho zijn in mijn ogen echt slecht. Otamendi was oké, maar niet beter dan bailly of smalling in mijn ogen en fernandinho was echt een enorme teleurstelling. Zeker voor 600k coins Blanc en baka zijn beter als cam (voor mij)
Graag wil ik wat advies inwinnen bij mijn mede-tweakers en fifa spelers. Promes is op dit moment wel de zwakste schakel en daarvoor wil ik een andere speler.
Ik zit te twijfelen tussen Tots Kane of Tots Sterling. Bij Kane zal Tots Son naar de rechterkant (RM) verhuizen, als ik Sterling koop dan blijft Son in de spits.
https://www.futbin.com/18/squad/5156981
Thanks!
Ik zit te twijfelen tussen Tots Kane of Tots Sterling. Bij Kane zal Tots Son naar de rechterkant (RM) verhuizen, als ik Sterling koop dan blijft Son in de spits.
Thanks!
Ik vind het juist geweldig dat EA dit doet. Ik heb persoonlijk geen euro extra gestoken in FIFA 18 en speel FUT 1 a 2x per week en dan vaak squad battles. DKT heb ik nog nooit gedaan en het handelen daar heb ik simpelweg de tijd niet voor. Ik merk dat ik in vergelijking met jullie daarom veel minder te besteden heb. Ik heb nu dankzij de TOTS SBC een leuk team kunnen samenstellen en ik moet creatief zijn om deze untradeables in te passen. Zo heb ik momenteel dit team samengesteld en heb ik nog 300K te besteden! Dit is momenteel mijn team: https://www.futbin.com/18/squad/5157036Bean77 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:37:
[...]
Dat geloof ik ook heel erg
Ben wel benieuwd wat wijs is. De 300K gebruiken voor toekomstige SBCs (heb nog TOTS Criscito in de club zitten) en een gokje wagen of toch nu al TOTS Fabinho te kopen als upgrade voor zijn Futmas versie.
Het zijn totaal verschillende spelers en qua stats allebei gewoon top. Het hangt dus 100% van je speelstijl af. Wil je een beweeglijkere spits en rechtsbuiten of kies je voor de sterkere variant? Wat waren eerder je favo aanvallers en welke vielen tegen? Dan is er wat meer over te zeggen.Cormo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:51:
Graag wil ik wat advies inwinnen bij mijn mede-tweakers en fifa spelers. Promes is op dit moment wel de zwakste schakel en daarvoor wil ik een andere speler.
Thanks!
Klopt, ik heb ook iets van 10 potjes nodig gehad om te wennen aan TOTS Pique. Maar hij speelt echt als een baas nu.Shreddaaa schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:16:
[...]
Fernandinho, Otamendi en Son zijn alles behalve verschrikkelijk. Alleen moet je deze spelers leren gebruiken, ipv dat t een instant boost is zoals Aguero, Firmino etc
Verwijderd
Naja. Je kan ook gewoon zoals de meesten een beetje moeite gaan doen.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:19:
Aan de ene kant wel. Ik zou wel wat vaker goedkope/gratis untradables willen zien door het jaar heen. Dat maakt het ook leuk om je team omheen te bouwen als ze echt goed zijn. Het probleem is alleen dat de TOTS spelers ook maar weinig kosten (mede door het bijna gratis weggeven). Ik kan gemakkelijk een team met alleen maar TOTS spelers bij elkaar kopen en dan ben ik eigenlijk ook klaar want er valt dan zo goed als niets meer te verbeteren. Ik heb nooit geld uitgegeven aan FUT, ben geen trader (probeer alleen mijn gepackte spelers op de juiste momenten te verkopen), heb ook geen packluck gehad (duurste speler ooit was Firminho SIF voor TOTS voor ongeveer 250k, de rest was onder de 100k) en ben pas begonnen in november... En zelfs dan kan ik nog zo'n team maken.lwd-kevin schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:53:
[...]
Ik vind het juist geweldig dat EA dit doet. Ik heb persoonlijk geen euro extra gestoken in FIFA 18 en speel FUT 1 a 2x per week en dan vaak squad battles. DKT heb ik nog nooit gedaan en het handelen daar heb ik simpelweg de tijd niet voor. Ik merk dat ik in vergelijking met jullie daarom veel minder te besteden heb. Ik heb nu dankzij de TOTS SBC een leuk team kunnen samenstellen en ik moet creatief zijn om deze untradeables in te passen. Zo heb ik momenteel dit team samengesteld en heb ik nog 300K te besteden! Dit is momenteel mijn team: https://www.futbin.com/18/squad/5157036
Ben wel benieuwd wat wijs is. De 300K gebruiken voor toekomstige SBCs (heb nog TOTS Criscito in de club zitten) en een gokje wagen of toch nu al TOTS Fabinho te kopen als upgrade voor zijn Futmas versie.
Ik ben niet echt een skillmoves man. Ik houd van aanvallend combinatie voetbal met snelheid op de vleugels. Vorig jaar was POTM Son mijn favoriete speler, maar ook fan van Higuain waar 1 kans een goal was, balvast waardoor andere konden aansluiten.sjakieman schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:54:
[...]
Het zijn totaal verschillende spelers en qua stats allebei gewoon top. Het hangt dus 100% van je speelstijl af. Wil je een beweeglijkere spits en rechtsbuiten of kies je voor de sterkere variant? Wat waren eerder je favo aanvallers en welke vielen tegen? Dan is er wat meer over te zeggen.
Ja vardy speelt bij mij als een baas. Snel relatief sterk en heel klinisch. Alleen wel 3 weak foot.Harribo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:09:
[...]
Dus volgens jou is Vardy een topper? Moet ik die maar halen ipv Kane/Firminho niet? Scheelt ook coins
Kane is niet mijn type spits maar wel prima denk ik als je ermee kunt spelen.
Firmino is een held maar speelt voor mij fijner als CAM.
Dan zou ik eerder denken aan Kane. Maar is Promes niet de zwakke schakel door zijn lagere chem? Waarom niet met 4-3-3 beginnen met Kane in de spits en Son op links en Promes op rechts (met Rijkaard daarachter). Bij de start wissel je naar de opstelling die je wilt. Het voordeel is dat iedereen op full chem zit en dat maakt wel een verschil.Cormo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:07:
[...]
Ik ben niet echt een skillmoves man. Ik houd van aanvallend combinatie voetbal met snelheid op de vleugels. Vorig jaar was POTM Son mijn favoriete speler, maar ook fan van Higuain waar 1 kans een goal was, balvast waardoor andere konden aansluiten.
Overmars moet je er dan wel uithalen en dat is wel zonde (bij mij staat hij ook al maanden in de basis dus ik weet hoe goed hij is) maar dan past het wel allemaal wat beter.
Edit: zo dus https://www.futbin.com/18/squad/5157439
Waarschijnlijk is Son dan nog een stuk beter!
[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 10-05-2018 19:19 ]
Als de tool het niet doet, heb dan de kloten om EA-support te bellen. Die kunnen je namelijk ook helpen met zulk soort feiten. Denk wel dat ze je dan aanraden om wat aan je internet thuis te doen met je vele "disconnects".Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:19:
Blijkbaar ben je de WL ook niet waard. Zilver 2 halen kan zo goed als iedereen met een beetje effort en zorgt ervoor dat je de week erop ook weer geplaatst bent.
Thanks man, maar ik houd er niet van om te wisselen in-game. En overmars heb ik een zwak voor, jeugdcentiment.sjakieman schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:16:
[...]
Dan zou ik eerder denken aan Kane. Maar is Promes niet de zwakke schakel door zijn lagere chem? Waarom niet met 4-3-3 beginnen met Kane in de spits en Son op links en Promes op rechts (met Rijkaard daarachter). Bij de start wissel je naar de opstelling die je wilt. Het voordeel is dat iedereen op full chem zit en dat maakt wel een verschil.
Overmars moet je er dan wel uithalen en dat is wel zonde (bij mij staat hij ook al maanden in de basis dus ik weet hoe goed hij is) maar dan past het wel allemaal wat beter.
Edit: zo dus https://www.futbin.com/18/squad/5157439
Waarschijnlijk is Son dan nog een stuk beter!
Son doet het trouwens ook prima op RM ondanks zijn 7 chem
Ik wil Vardy ook weer terug, ik vond hem al bizar goed naast Crespo, maar nu ik ook Lukaku heb lijkt het me de ideale tweede spits038Zwolle schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:12:
[...]
Ja vardy speelt bij mij als een baas. Snel relatief sterk en heel klinisch. Alleen wel 3 weak foot.
Kane is niet mijn type spits maar wel prima denk ik als je ermee kunt spelen.
Firmino is een held maar speelt voor mij fijner als CAM.
Ik kom echter wel even iets teveel tekort, en heb nog 3 Cavani IF's voor een Ligue 1 POTY SBC.
Ben bang dat als ik deze juist nu verkoop, dat ik dan volgende week de boot in ga als de SBC uitkomt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat ben ik wel met je eens. Wat vaker en gespreid 'cadeautjes' krijgen is leuker dan ineens heel veel achter elkaar. Wat betreft packluck doe je het nog beter dan ik. Ik heb voor het hele TOTS gebeuren maar 1x een speler gepackt van meer dan 100K in waarde en ook nog untradable (was in een upgrade SBC) dit was Willian (86) en ik speel daar nog steeds meesjakieman schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:03:
[...]
Aan de ene kant wel. Ik zou wel wat vaker goedkope/gratis untradables willen zien door het jaar heen. Dat maakt het ook leuk om je team omheen te bouwen als ze echt goed zijn. Het probleem is alleen dat de TOTS spelers ook maar weinig kosten (mede door het bijna gratis weggeven). Ik kan gemakkelijk een team met alleen maar TOTS spelers bij elkaar kopen en dan ben ik eigenlijk ook klaar want er valt dan zo goed als niets meer te verbeteren. Ik heb nooit geld uitgegeven aan FUT, ben geen trader (probeer alleen mijn gepackte spelers op de juiste momenten te verkopen), heb ook geen packluck gehad (duurste speler ooit was Firminho SIF voor TOTS voor ongeveer 250k, de rest was onder de 100k) en ben pas begonnen in november... En zelfs dan kan ik nog zo'n team maken.
Vandaag trouwens OTW Mbappe (87) gekocht. Wát een aanrader is dat. Wou hem altijd al eens uitproberen maar hij is altijd te duur geweest voor mij. Nu opgepikt voor 200K vormt een heerlijk aanvalstrio met Lemar TOTS en IF Willian (86).
Na een dagje onderhandelen transferverbod gekregen pff. Iemand enig idee hoelang dit duurt? Pak ik een x 150k winst, stoppen ze het zo af
Verwijderd
Dan gaat het de laatste weken echt al gigantisch dramatisch met mijn team en vooral hoe ik speel. Ben er na 6 maanden wel achter dat ik het gewoon echt niet kan en ook echt nix leer. Nu verbreekt hij de laatste 6 wedstrijden ook nog eens 3x de verbinding met ea en terwijl ik voor de rest 0,0 problemen heb met internet. Trek mezelf definitief terug van online spelen. Ga nog alleen maar de ssu doen en sb is beter denk ik
Vardy of Prime Owen?
Workrates vs traits
Workrates vs traits
Welkom bij de club ;-)Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:09:
Dan gaat het de laatste weken echt al gigantisch dramatisch met mijn team en vooral hoe ik speel. Ben er na 6 maanden wel achter dat ik het gewoon echt niet kan en ook echt nix leer. Nu verbreekt hij de laatste 6 wedstrijden ook nog eens 3x de verbinding met ea en terwijl ik voor de rest 0,0 problemen heb met internet. Trek mezelf definitief terug van online spelen. Ga nog alleen maar de ssu doen en sb is beter denk ik
Ik ben vandaag voor het eerst weer aan online begonnen. Ik moet zeggen dat het me wel weer bevalt als je gewoon even de verwachtingen laag hebt staan en in div 9 begint ;-)
Verwijderd
Paar weken geleden ging het heerlijk met mij zat ik in divisie 6 met een beetje pech gedegradeerd wat ik nu zeg ik kan het gewoon totaal niet meer kan steeds minder en slechter verdedigen en dan is winnen gewoon heel lastigDeBers schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:50:
[...]
Welkom bij de club ;-)
Ik ben vandaag voor het eerst weer aan online begonnen. Ik moet zeggen dat het me wel weer bevalt als je gewoon even de verwachtingen laag hebt staan en in div 9 begint ;-)
Je gaat niet zomaar van 6 naar 9, wat heb je anders gedaan deze week ivm toen je naar 6 bent gepromoveerd?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:53:
[...]
Paar weken geleden ging het heerlijk met mij zat ik in divisie 6 met een beetje pech gedegradeerd wat ik nu zeg ik kan het gewoon totaal niet meer kan steeds minder en slechter verdedigen en dan is winnen gewoon heel lastig
Verwijderd
Nee i knowBossie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Je gaat niet zomaar van 6 naar 9, wat heb je anders gedaan deze week ivm toen je naar 6 bent gepromoveerd?
Ik heb echt geen idee opstelling is hetzelfde gebleven spelers zijn hetzelfde gebleven.
Denk ik kan eerst proberen een constante 7 divisie speler te worden maar dan zit er ook niet in ben bijna terug naar de 8ste.
Wat ik zeg verdedigen het luk mij gewoon niet
Probeer zoveel mogelijk mee te lopen met een verdedigende middenvelder zodat mijn centrum in tak blijft maar met simpele bewegingen van de tegenstander ga ik constant makkelijk het bekende bos in word er gewoon gek van
Tja, wat dat betreft is het hetzelfde als met echt voetbal, centrum afdekken, tegenstanders naar de zijkanten drijven en vooral niet happenVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:11:
[...]
Nee i know
Ik heb echt geen idee opstelling is hetzelfde gebleven spelers zijn hetzelfde gebleven.
Denk ik kan eerst proberen een constante 7 divisie speler te worden maar dan zit er ook niet in ben bijna terug naar de 8ste.
Probeer zoveel mogelijk mee te lopen met een verdedigende middenvelder zodat mijn centrum in tak blijft maar met simpele bewegingen van de tegenstander ga ik constant makkelijk het bekende bos in word er gewoon gek van
Daarnaast is doordeweeks het niveau in Online seasons hoger, terwijl in het weekend het merendeel WL doet.
Verwijderd
Tja het klinkt zo makkelijk had net ook nog een potje tegen visxd gedaan die zal misschien nog wel met wat tips komenBossie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:14:
[...]
Tja, wat dat betreft is het hetzelfde als met echt voetbal, centrum afdekken, tegenstanders naar de zijkanten drijven en vooral niet happen![]()
Daarnaast is doordeweeks het niveau in Online seasons hoger, terwijl in het weekend het merendeel WL doet.
Pffff inderdaad het niveau ik ben al niet goed maar mijn tegenstanders zijn dan ook nog een een klasse of 6 beter in de wedstrijden
Ach ik heb daarin tegen wel bijna 6 ton op de bank maar ja wat moet je er mee als je het spelletje toch niet snapt
Meelopen met een middenvelder is goed, maar je moet natuurlijk wel op tijd ingrijpen.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:11:
[...]
Nee i know
Voor aanvallend spel raad ik je aan de drag back, ball rolls en heel to heel flick zo goed mogelijk inde vingers te krijgen
Verwijderd
Welke knoppen gebruiken jullie in het algemeen met verdedigen dan? Heb al 100 filmpjes bekeken op you tube en elke x lees ik wat anders038Zwolle schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:21:
[...]
Meelopen met een middenvelder is goed, maar je moet natuurlijk wel op tijd ingrijpen.
Voor aanvallend spel raad ik je aan de drag back, ball rolls en heel to heel flick zo goed mogelijk inde vingers te krijgen
Die bewegingen kan ik neem ik aan ook op you tube vinden ff kijken
Ik gebruik meestal de contain button (l2) . Ik gebruik nooit dat de teammate mee verdedigt. Als je x indrukt doe je ook een soort contain, alleen tegen goede spelers leg je het af. Je moet alleen naar je verdedigers schakelen in geval van nood of als ze te dichtbij dr goal komen. Ook is het handig om je spelers te selecteren met je stick ipv L1Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:28:
[...]
Welke knoppen gebruiken jullie in het algemeen met verdedigen dan? Heb al 100 filmpjes bekeken op you tube en elke x lees ik wat anders
Die bewegingen kan ik neem ik aan ook op you tube vinden ff kijken
Ja op YouTube staat genoeg. Drag back is R1 en naar achteren bewegen. Ball roll is alleen je rechter stick naar boven of beneden bewegen en flick is met rechter stick naar voren En naar achteren ' flicken'. Deze skills zijn eigenlijk de enige die je nodig hebt en zeer effectief zijn
Vardy is een goede koop, scoort makkelijk, zeer actief.
Potm Zaha kan ik weinig mee even als Mane. Ze staan te boek als snel maar komen geen man voorbij, zo raar. Lijkt wel alsof die statistieken totaal niet kloppen. Vardy wel.
Dkt ging leuk totdat ik een team tegen kwam met Ronaldo nif voorin. Mijn verdedigers kregen zo maar kaarten waar ik niets van af wist. Dus ook snel een rode en twee penalty's. Tja dan houdt het op.
Die bal viel ook steeds voor Ronaldo....heel toevallig allemaal
Kom erachter dat snelle middenvelders wel een must is nu iedereen een beter team heeft. Pogba nif is een goede speler maar helaas te traag dan. Oxlade Chamberlain if 83 is dan echt heel fijn daar. Best wel een topspeler eigenlijk, scoort regelmatig. Kost niets tegenwoordig.
Potm Zaha kan ik weinig mee even als Mane. Ze staan te boek als snel maar komen geen man voorbij, zo raar. Lijkt wel alsof die statistieken totaal niet kloppen. Vardy wel.
Dkt ging leuk totdat ik een team tegen kwam met Ronaldo nif voorin. Mijn verdedigers kregen zo maar kaarten waar ik niets van af wist. Dus ook snel een rode en twee penalty's. Tja dan houdt het op.
Kom erachter dat snelle middenvelders wel een must is nu iedereen een beter team heeft. Pogba nif is een goede speler maar helaas te traag dan. Oxlade Chamberlain if 83 is dan echt heel fijn daar. Best wel een topspeler eigenlijk, scoort regelmatig. Kost niets tegenwoordig.
Verwijderd
L2 dan de hele tijd ingedrukt houden tijdens het verdedigen?038Zwolle schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:34:
[...]
Ik gebruik meestal de contain button (l2) . Ik gebruik nooit dat de teammate mee verdedigt. Als je x indrukt doe je ook een soort contain, alleen tegen goede spelers leg je het af. Je moet alleen naar je verdedigers schakelen in geval van nood of als ze te dichtbij dr goal komen. Ook is het handig om je spelers te selecteren met je stick ipv L1
Ja op YouTube staat genoeg. Drag back is R1 en naar achteren bewegen. Ball roll is alleen je rechter stick naar boven of beneden bewegen en flick is met rechter stick naar voren En naar achteren ' flicken'. Deze skills zijn eigenlijk de enige die je nodig hebt en zeer effectief zijn
Dat schakelen met de jockey is ook wel iets ja, lukt mij totaal niet zeg maar, maar ja dat is mijn
niveau natuurlijk
Ik heb ze net bekeken ze lijken niet lastig maar dat heb ik met zoveel dingen in FIFA ze lijken te doen tot ik het moet doen zeg maar ;-)
Ja l2 ingedrukt houden en meebewegen. Als je dan denkt de bal te kunnen pakken tackelen. Eventueel l2 loslaten als hij langs je heen rent.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:39:
[...]
L2 dan de hele tijd ingedrukt houden tijdens het verdedigen?
Dat schakelen met de jockey is ook wel iets ja, lukt mij totaal niet zeg maar, maar ja dat is mijn
niveau natuurlijk
Ik heb ze net bekeken ze lijken niet lastig maar dat heb ik met zoveel dingen in FIFA ze lijken te doen tot ik het moet doen zeg maar ;-)
Dat zou eigenlijk niet uitgelegd moeten worden, misschien is het een goed idee om de (verdedigende) skill-games te gaan doen.038Zwolle schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:41:
[...]
Ja l2 ingedrukt houden en meebewegen. Als je dan denkt de bal te kunnen pakken tackelen. Eventueel l2 loslaten als hij langs je heen rent.
Eerste keer WL gedaan en Pope uit m'n zilver 1 packs gekregen (de rest was waardeloos). De slechtste PL TOTS en maar goed, toch weer 60K m'n account in. Beter dan m'n Squad Battles rewards
tjonge jonge wat zijn de verbindingen weer slecht...zo'n enorme vertragingen in het passen etc...pffff
Wil je de PL SBC eindelijk afmaken met Manchester United...is Matic 84 nergens te krijgen 🤨
Ik heb je helaas de laatste weken niet meer op positiefs kunnen betrappen. Al je comments zijn negatief.Harribo schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:30:
tjonge jonge wat zijn de verbindingen weer slecht...zo'n enorme vertragingen in het passen etc...pffff
Zoals hier wel vaker gezegd, als je doorslaat in het negatieve, leg dan het spelletje even een dagje weg.
We proberen het hier allemaal samen gezellig en motiverend te houden, en dan werkt de constante negativiteit behoorlijk tegen.
Wat betreft de spelers, zoals ik al wel eens meer heb benoemd is Vardy bijv een direct upgrade speler. Iedereen kan met m over weg, blinkt uit in de basiskwaliteiten van zijn positie.
Een Zaha, in dit geval POTM, is een speler die meer geschikt is voor skillers en dribbelaars.
En uit het niks rode kaarten en penalty's tegen bestaat niet, dan zou ik graag een herhaling zien.
Is altijd een aanleiding voor, en de truc zit m in die aanleiding te voorkomen, ipv het spel de schuld te geven.
speel normaal squad battles en gisteren voor het eerst online gespeeld aantal potjes. Positief online scoren ging me makkelijker af dan de legendary squad battles, sterling was echt mijn held online.
Heb denk ik potje of 8 DKT gedaan en had 2 keer penalty shoot out die ik verloor want heb daar niet veel ervaring mee:P wel bizar uitslagen 4-4 en 5-5
zodra ik beter wordt met verdedigen had ik deze wel gewonnen.
Had wel 1 potje waar ik me twijfels had, elke keer als de tegenstander scoorde had ik dat me scherm bevroor en daarna opeens in fast forward verder ging. Bal lag er eigenlijk in voordat ik het zag beetje vreemd.
Buiten dit ging het me beter af dan verwacht
alleen wat wel jammer was dat de potjes dat ik 3-0 voorstond de tegenstander weg ging.
Heb denk ik potje of 8 DKT gedaan en had 2 keer penalty shoot out die ik verloor want heb daar niet veel ervaring mee:P wel bizar uitslagen 4-4 en 5-5
Had wel 1 potje waar ik me twijfels had, elke keer als de tegenstander scoorde had ik dat me scherm bevroor en daarna opeens in fast forward verder ging. Bal lag er eigenlijk in voordat ik het zag beetje vreemd.
Buiten dit ging het me beter af dan verwacht
Verwijderd
Toch raar dat ze geen man voorbij komen. Denk dat het aan jou ligt.Harribo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:38:
Vardy is een goede koop, scoort makkelijk, zeer actief.
Ja daar heb je wel gelijk in.Bossie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:48:
[...]
Dat zou eigenlijk niet uitgelegd moeten worden, misschien is het een goed idee om de (verdedigende) skill-games te gaan doen.
Mij heeft het enorm geholpen om wat gameplay filmpjes te bekijken van mensen die het wel kunnen. BorasLegend heeft dit heel duidelijk uitgelegd. (Enige Youtuber die ik wel eens volg ook)
Ik hoop dat het dit weekend meevalt met de Sterlings etc. Ik heb nog meer moeite met de Sterling, Salah en co voorhoede dan met de Ronaldo's. Wat is dat ventje snel en bewegelijk zeg

[ Voor 16% gewijzigd door 038Zwolle op 11-05-2018 07:47 ]
Verwijderd
Ik kan juist totaal niet met Vardy overweg. Hij heeft 3 star weak foot en dat is een enorme beperking. Net als zn 3 star skillmoves. Toch wel fijn dat je ook een actie kan maken 1 op 1 met een verdediger. Gebruikt daarom liever TOTS Son en TOTS Firmino voorinShreddaaa schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 02:23:
[...]
Ik heb je helaas de laatste weken niet meer op positiefs kunnen betrappen. Al je comments zijn negatief.
Zoals hier wel vaker gezegd, als je doorslaat in het negatieve, leg dan het spelletje even een dagje weg.
We proberen het hier allemaal samen gezellig en motiverend te houden, en dan werkt de constante negativiteit behoorlijk tegen.
Wat betreft de spelers, zoals ik al wel eens meer heb benoemd is Vardy bijv een direct upgrade speler. Iedereen kan met m over weg, blinkt uit in de basiskwaliteiten van zijn positie.
Een Zaha, in dit geval POTM, is een speler die meer geschikt is voor skillers en dribbelaars.
En uit het niks rode kaarten en penalty's tegen bestaat niet, dan zou ik graag een herhaling zien.
Is altijd een aanleiding voor, en de truc zit m in die aanleiding te voorkomen, ipv het spel de schuld te geven.
Verwijderd
Daar begon het voor mij ook mee. Ik was met fifa 16 ook nog een gewone div 4 speler. Fifa 17 begon ik vaker in div 1 te komen en haalde ik aan het einde van het jaar ook elite. En nu word ik bijna elke x kampioen van div 1. Als je echt beter wilt worden moet je veel oefenen en kijken/ spelen tegen betere spelers.038Zwolle schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:43:
[...]
Ja daar heb je wel gelijk in.
Mij heeft het enorm geholpen om wat gameplay filmpjes te bekijken van mensen die het wel kunnen. BorasLegend heeft dit heel duidelijk uitgelegd. (Enige Youtuber die ik wel eens volg ook)
Altijd geinig om te zien hoe dit verschilt bij spelers. Ik vind Vardy ook een held.Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:45:
[...]
Ik kan juist totaal niet met Vardy overweg. Hij heeft 3 star weak foot en dat is een enorme beperking. Net als zn 3 star skillmoves. Toch wel fijn dat je ook een actie kan maken 1 op 1 met een verdediger. Gebruikt daarom liever TOTS Son en TOTS Firmino voorin
De meest gebruikelijke skillmoves kan hij wel en hij is enorm snel en relatief sterk.
Gisteren heb ik Mahrez en Son geprobeerd in de Spits. Ook zeker fijne spelers.
Firmino vond ik als Spits wel oke, maar als CAM heel fijn. KDB zit op de bank door hem.
Vardy krijgt in de formaties die ik speel heel veel ruimte en kan daardoor vaak door een combinatie ontsnappen. Het is ontzettend meta, maar hij legt ze er wel allemaal in038Zwolle schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:50:
[...]
Altijd geinig om te zien hoe dit verschilt bij spelers. Ik vind Vardy ook een held.
De meest gebruikelijke skillmoves kan hij wel en hij is enorm snel en relatief sterk.
Firmino vond ik als Spits wel oke, maar als CAM heel fijn. KDB zit op de bank door hem.
Zojuist mijn resterende coins geïnvesteerd in La Liga 83's, ben benieuwd.
Verwijderd
Ik vind Firmino idd ook beter op cam, maar kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om KDB Sbc te laten banken (als er op de bank plek is dan).038Zwolle schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:50:
[...]
Altijd geinig om te zien hoe dit verschilt bij spelers. Ik vind Vardy ook een held.
Tussen al dit icon/tots geweld, is baby Gullit nog steeds OP?Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:25:
https://www.futbin.com/18/squad/5164450 dit is mijn team trouwens. Iemand tips?
Paar dagen geleden packte ik Sane uit de TOTS, zo blij als een vogel, alleen kan ik maar niet effectief met hem worden.
Ik speel normaal altijd 1-2'tjes met de 2 voorin (4-3-1-2 of 4-1-2-1-2), hiervoor waren dat Firmino en Jesus. Sinds afgelopen week heb ik de Larsson SBC voltooid en daarbij dan Sane.
Met Firmino en Jesus ging dit altijd vrij goed, alleen de combinatie Sane en Larsson voelt toch minder goed aan in deze speelstijl.
Nu begrijp ik dat Sane een type speler is waarmee je moet leren spelen en niet een instant feelgood speler is als Jesus en Firmino. Maar kan iemand mij misschien wat tips geven over hoe met hem te spelen?
Dit is momenteel mijn team: https://www.futbin.com/18/squad/4407950
Andere mogelijke tips over de rest is ook altijd welkom.
Ik speel normaal altijd 1-2'tjes met de 2 voorin (4-3-1-2 of 4-1-2-1-2), hiervoor waren dat Firmino en Jesus. Sinds afgelopen week heb ik de Larsson SBC voltooid en daarbij dan Sane.
Met Firmino en Jesus ging dit altijd vrij goed, alleen de combinatie Sane en Larsson voelt toch minder goed aan in deze speelstijl.
Nu begrijp ik dat Sane een type speler is waarmee je moet leren spelen en niet een instant feelgood speler is als Jesus en Firmino. Maar kan iemand mij misschien wat tips geven over hoe met hem te spelen?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Speel je hem wel als linkerspits? Ik heb hem een paar potjes naast Kane in de spits gezet en ben zeer te spreken over hem. Vind hem fijner als 98 Salah.GAITii schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:43:
Paar dagen geleden packte ik Sane uit de TOTS, zo blij als een vogel, alleen kan ik maar niet effectief met hem worden.
Ja links naast Larsson.Vissert schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:55:
[...]
Speel je hem wel als linkerspits? Ik heb hem een paar potjes naast Kane in de spits gezet en ben zeer te spreken over hem. Vind hem fijner als 98 Salah.
Speel jij met hem ook in een twee spits opstelling? Of met 3?
En met welke instructies speel jij met hem? Ikzelf blijf centraal + kruip achter de linies.
Verwijderd
Heb hem meer als aanspeelpunt op het middenveld. Hij wint elk kopduel waardoor ik het spel snel kan hervatten, verder is zn 5 star weak foot erg fijn. Na een uur wissel ik hem wel voor ptg Milinkovic SavicBossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:35:
[...]
Tussen al dit icon/tots geweld, is baby Gullit nog steeds OP?
Verwijderd
Komt waarschijnlijk door de lage passing van Larsson. Verder kan je met Jesus en Firmino met beide voeten passen. En met Sane gaat dat lastigerGAITii schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:43:
Das jammer, want ik meld ook genoeg positieve /neutrale dingenShreddaaa schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 02:23:
[...]
Ik heb je helaas de laatste weken niet meer op positiefs kunnen betrappen. Al je comments zijn negatief.
Moet eens bekijken wanneer de verbindingen weer normaal zijn, scheelt frustratie. En moet toch weer beter verdedigen.
En Mane wordt bij mij door elke verdediger ingehaald. Vardy bijvoorbeeld niet. Oxlade ook niet. Blijft vreemd. Mane heeft topstats.
Young is een aanwinst.
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 11-05-2018 09:12 ]
Daarnaast zijn het beide lopers, Sane rendeert waarschijnlijk naast een playermaker of target-man type spits zoals visser met Kane.Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:04:
[...]
Komt waarschijnlijk door de lage passing van Larsson. Verder kan je met Jesus en Firmino met beide voeten passen. En met Sane gaat dat lastiger
DDG upgraden voor een NIF vrij teamVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:25:
https://www.futbin.com/18/squad/5164450 dit is mijn team trouwens. Iemand tips?
Ik speelde hem in een 41212 2 en in de 4222 formatie naast Kane. Met kane op balanced en stay central. Sane op get in behind en press back line.GAITii schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:57:
[...]
Ja links naast Larsson.
Speel jij met hem ook in een twee spits opstelling? Of met 3?
En met welke instructies speel jij met hem? Ikzelf blijf centraal + kruip achter de linies.
Nu trouwens geswitched naar een 4321 formatie vanwege het packen van TOTS Salah
[ Voor 8% gewijzigd door Vissert op 11-05-2018 09:32 ]
Met 4-3-2-1 wordt je dan niet totaal overlopen op het middenveld online?Vissert schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:32:
[...]
Ik speelde hem in een 41212 2 en in de 4222 formatie naast Kane. Met kane op balanced en stay central. Sane op get in behind en press back line.
Nu trouwens geswitched naar een 4321 formatie vanwege het packen van TOTS Salah
Vindt dat zelf de meest gevaarlijkste, fijnste, en de meest kansrijkste opstelling in balbezit, totdat ik de bal verlies dan wordt ik totaal overlopen.
Bedankt voor je tip trouwens (naast Sane een targetman).
Compleet overlopenGAITii schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:40:
[...]
Met 4-3-2-1 wordt je dan niet totaal overlopen op het middenveld online?
Vindt dat zelf de meest gevaarlijkste, fijnste, en de meest kansrijkste opstelling in balbezit, totdat ik de bal verlies dan wordt ik totaal overlopen.
Bedankt voor je tip trouwens (naast Sane een targetman).
Geen fan van Salah maar zonde om hem niet te gebruiken. Wel fan van Sane en Kane is geen discussie punt.
Ik denk dat ik ingame ga switchen naar 41212 met Salah als cam of naar een 4222 met Salah als linkercam en rui Costa als rcam. Misschien een 4231 proberen...?
352/442/4411/4231 WideVissert schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:02:
[...]
Compleet overlopenDus ik ben ook nog zoekende naar de juiste formatie. Voorkeur voor een 2 spitsenformatie.
Geen fan van Salah maar zonde om hem niet te gebruiken. Wel fan van Sane en Kane is geen discussie punt.
Ik denk dat ik ingame ga switchen naar 41212 met Salah als cam of naar een 4222 met Salah als linkercam en rui Costa als rcam. Misschien een 4231 proberen...?
Twee spitsen met wingers, daarnaast zijn ze allemaal vooral erg leuk om te spelen en is het vooral kiezen welke het beste bij je past.
Ik heb Salah in al deze formaties als RM, waarbij zijn pace voornamelijk word gebruikt om anderen te laten scoren maar eenmaal in de 16 finished hij zelf ook vrijwel elke kans
Ik vind zelf 4411 wel echt fijn hoor. Wingers die je kan laten doen wat je wil (naar binnen snijden, breed houden, voorin blijven, mee terug zakken). Een spits die je als targetman kan inzetten maar ook als iemand die de gaten juist in duikt en een CA / CAM die je 2e spits kan laten zijn, de gaten in kan laten duiken maar ook lekker tussen de linies kan laten lopen. Daarachter 2 centrale middenvelders die de balans bewaken
Ik kan niet echt kiezen tussen 4411/442, het is vooral afhankelijk van je CF/ST.Joster schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:24:
Ik vind zelf 4411 wel echt fijn hoor. Wingers die je kan laten doen wat je wil (naar binnen snijden, breed houden, voorin blijven, mee terug zakken). Een spits die je als targetman kan inzetten maar ook als iemand die de gaten juist in duikt en een CA / CAM die je 2e spits kan laten zijn, de gaten in kan laten duiken maar ook lekker tussen de linies kan laten lopen. Daarachter 2 centrale middenvelders die de balans bewaken
Waarschijnlijk zal Lukaku als target-man/balanced mijn 4411 veel beter later werken dan Crespo, ADP als CF was sowieso al top.
442 met 2 CVM speelt erg fijn. Titel in D3 gepakt, nu aan D2 gaan beginnen. Verdedigend valt het me niet tegen met de LH en RH op altijd meeverdedigen. Geheel zakt goed terug.
Speel je dan met je target man als cf of als st in de 4411?Bossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:30:
[...]
Ik kan niet echt kiezen tussen 4411/442, het is vooral afhankelijk van je CF/ST.
Waarschijnlijk zal Lukaku als target-man/balanced mijn 4411 veel beter later werken dan Crespo, ADP als CF was sowieso al top.
Goede tip Bossie. Heb een 150k aan 83 rated LaLiga spelers gekocht. Ben benieuwd wat de prijzen gaan doen. Wanneer komt de LaLiga TOTS?Bossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:57:
[...]
Zojuist mijn resterende coins geïnvesteerd in La Liga 83's, ben benieuwd.
Ik vind 4-4-2 nog steeds de leukste opstelling om te spelen. Je moet wel kunnen verdedigen want je mist de CDM. Ik speel deze vooral als ik scherp ben, als ik dat minder ben dan speel ik 4-2-2-2.
Ik ga met deze teams de weekend league in. Grappig dat Obiang IF (ooit gekocht voor discard) nog steeds goed mee kan in het TOTS geweld. Die gaat waarschijnlijk pas vervangen worden na de Bundesliga TOTS week.
https://www.futbin.com/18/squad/5165410
https://www.futbin.com/18/squad/4456707
Desailly 87 speelt in beide teams omdat van Dijk Futmas wat te langzaam bleek tegen al die nieuwe TOTS spelers.
Ik ga met deze teams de weekend league in. Grappig dat Obiang IF (ooit gekocht voor discard) nog steeds goed mee kan in het TOTS geweld. Die gaat waarschijnlijk pas vervangen worden na de Bundesliga TOTS week.
https://www.futbin.com/18/squad/5165410
https://www.futbin.com/18/squad/4456707
Desailly 87 speelt in beide teams omdat van Dijk Futmas wat te langzaam bleek tegen al die nieuwe TOTS spelers.
Ik kan totaal niet overweg met 4411. Sinds kort speel ik 4231 (wide en narrow) of 4222 en dit bevalt erg goed. Als ik acherkom en iets moet forceren is het geen fijne formatie aangezien je moeilijke druk kan zetten. Vaak wissel ik dan naar een 4312 of 352 formatie.
https://www.futbin.com/18/squad/5165431 4231
https://www.futbin.com/18/squad/5165445 4312
https://www.futbin.com/18/squad/5165466 442
https://www.futbin.com/18/squad/5165506 4222
https://www.futbin.com/18/squad/5165431 4231
https://www.futbin.com/18/squad/5165445 4312
https://www.futbin.com/18/squad/5165466 442
https://www.futbin.com/18/squad/5165506 4222
[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 11-05-2018 10:52 ]
De La Liga TOTS is gelekt, dit is zeer waarschijnlijk de TOTS:
Starting XI
Marc-Andre ter Stegen
Sergio Ramos
Gerard Pique
Lucas Hernandez
Jordi Alba
Toni Kroos
Parejo
Saul
Cristiano Ronaldo
Antoine Griezmann
Lionel Messi
Bench & Reserves
Filipe Luis
Diego Godin
Rodrigo
Iago Aspas
Isco
Jan Oblak
Sergi Roberto
Adan
Casemeiro
Luis Suarez
Goncalo Guedes
Sergio Busquets
24th Player (DKT)
Thomas Partey
Starting XI
Marc-Andre ter Stegen
Sergio Ramos
Gerard Pique
Lucas Hernandez
Jordi Alba
Toni Kroos
Parejo
Saul
Cristiano Ronaldo
Antoine Griezmann
Lionel Messi
Bench & Reserves
Filipe Luis
Diego Godin
Rodrigo
Iago Aspas
Isco
Jan Oblak
Sergi Roberto
Adan
Casemeiro
Luis Suarez
Goncalo Guedes
Sergio Busquets
24th Player (DKT)
Thomas Partey
als ST, zodat Del Piero met hem kan ping-pongen.Vissert schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:35:
[...]
Speel je dan met je target man als cf of als st in de 4411?
@El Profesor
La Liga TOTS komt vandaag
Loont het nog om nu nog 82/83 la liga spelers te kopen?Bossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:52:
[...]
als ST, zodat Del Piero met hem kan ping-pongen.
@El Profesor
La Liga TOTS komt vandaag
Misschien als er vanavond nog lightning rounds zijn? De SBC is pas op zondag en dinsdag.The DenMan schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:52:
[...]
Loont het nog om nu nog 82/83 la liga spelers te kopen?
Tot nu toe hoefde de 82/83 spelers niet per se uit de league van de SBC te komen toch?The DenMan schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:52:
[...]
Loont het nog om nu nog 82/83 la liga spelers te kopen?
Is het mogelijk dat een speler zowel in de Community als de league TOTS zit? (zie Sergio Busquets)JAtech schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:51:
Starting XI
Marc-Andre ter Stegen
Sergio Ramos
Gerard Pique
Lucas Hernandez
Jordi Alba
Toni Kroos
Parejo
Saul
Cristiano Ronaldo
Antoine Griezmann
Lionel Messi
Bench & Reserves
Filipe Luis
Diego Godin
Rodrigo
Iago Aspas
Isco
Jan Oblak
Sergi Roberto
Adan
Casemeiro
Luis Suarez
Goncalo Guedes
Sergio Busquets
24th Player (DKT)
Thomas Partey
[ Voor 54% gewijzigd door laviolette op 11-05-2018 10:59 ]
Dat klopt, alleen je had bv wel 2 of 3 spelers uit de BPL nodig en aangezien de meeste vrij lui zijn, schoten de prijzen van 82/83 bpl als een gek omhoog.laviolette schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:56:
[...]
Tot nu toe hoefde de 82/83 spelers niet per se uit de league van de SBC te komen toch?
Ah, klopt inderdaad! Ga toch maar inzetten op een paar Gameiro's (ivm Thomas Partey).The DenMan schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:58:
[...]
Dat klopt, alleen je had bv wel 2 of 3 spelers uit de BPL nodig en aangezien de meeste vrij lui zijn, schoten de prijzen van 82/83 bpl als een gek omhoog.
waar heb je dit vandaan?JAtech schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:51:
Starting XI
Marc-Andre ter Stegen
Sergio Ramos
Gerard Pique
Lucas Hernandez
Jordi Alba
Toni Kroos
Parejo
Saul
Cristiano Ronaldo
Antoine Griezmann
Lionel Messi
Bench & Reserves
Filipe Luis
Diego Godin
Rodrigo
Iago Aspas
Isco
Jan Oblak
Sergi Roberto
Adan
Casemeiro
Luis Suarez
Goncalo Guedes
Sergio Busquets
24th Player (DKT)
Thomas Partey
In m'n ene team heb ik Crespo als clinical finisher als ST en in de andere Zlatan 92 als targetman, vind het allebei geweldigBossie schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:30:
[...]
Ik kan niet echt kiezen tussen 4411/442, het is vooral afhankelijk van je CF/ST.
Lukaku is beideJoster schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:21:
[...]
In m'n ene team heb ik Crespo als clinical finisher als ST en in de andere Zlatan 92 als targetman, vind het allebei geweldig
Zo.. Eerste weekend dat ik WL speel. Dit is wel even wat anders. eerste wedstijd er van langs gekregen met 5-0. Tweede wedstrijd ging beter. 2-0 verloren.
Ik gebruik nu het volgende team: https://www.futbin.com/18/squad/5166142
Dit doordat ik Silva en Otamendi uit de SBC had gehaald. Zien jullie nog spelers waarvan je zoiets zeg dat moet je echt niet doen?
Dit doordat ik Silva en Otamendi uit de SBC had gehaald. Zien jullie nog spelers waarvan je zoiets zeg dat moet je echt niet doen?
Zet er een echte RA neer die op chem zit, walker bvstomley schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:11:
Ik gebruik nu het volgende team: https://www.futbin.com/18/squad/5166142
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Perreira zit op full chem toch?simons schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:02:
[...]
Zet er een echte RA neer die op chem zit, walker bv
Ik opende op foon daar zag ik rode lijntjes maar walker goud is beter daar lijkt mij
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ja maar een groene heft een rode opsimons schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:05:
[...]
Ik opende op foon daar zag ik rode lijntjes maar walker goud is beter daar lijkt mij
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs