Hebben we in SQB allemaal dezelfde teams trouwens? Ik had gisteren een team met bronzen spelers die allemaal ook nog eens op een verkeerde plek stonden, op doel stond een spits. Dat was zelfs op legendarisch schieten op open doelhmr schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:18:
[...]
Gisteren 2 potjes gewonnen en twee verloren.. vandaag pas na 23.00 thuis en volgens mij is die SBC dan verlopen
nee want had gisteren minimaal 82 sterren teams, en 2 88+ teams aardig pittigbvbal79 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:22:
[...]
Hebben we in SQB allemaal dezelfde teams trouwens? Ik had gisteren een team met bronzen spelers die allemaal ook nog eens op een verkeerde plek stonden, op doel stond een spits. Dat was zelfs op legendarisch schieten op open doel
die rating vind ik ook een beetje verneukeratief. Soms denk je een lage rating, zitten allemaal brons spelers op de bank...of EAids doet er even nog voor de rust een icon in inplaats van een brons speler, die vervolgens bij zijn eerste schot buiten het 16 hem erin knaltFidoDido schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:23:
[...]
nee want had gisteren minimaal 82 sterren teams, en 2 88+ teams aardig pittig
[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 09-05-2018 10:26 ]
Volgens Futbin heb je nog 32 uur.hmr schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:18:
[...]
Gisteren 2 potjes gewonnen en twee verloren.. vandaag pas na 23.00 thuis en volgens mij is die SBC dan verlopen
Apart in de webapp stond gisteren 24h, kan het alleen niet meer zien omdat ik hem complete heb. Maar wanneer komt de SBC van ROTW dan, dacht dat die ook vanavond zou komen?
Bizar trouwens: https://www.futbin.com/18/tots/TOTS-EFL
Aleen nog maar 2 TOTS EFL te krijgen volgens futbin....dus elke goedkope TOTS zal deze maand goud waard zijn
[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 09-05-2018 10:35 ]
probeer maar eens een penalty serie te winnen tegen de AIbvbal79 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:26:
[...]
die rating vind ik ook een beetje verneukeratief. Soms denk je een lage rating, zitten allemaal brons spelers op de bank...of EAids doet er even nog voor de rust een icon in inplaats van een brons speler, die vervolgens bij zijn eerste schot buiten het 16 hem erin knalt

Waar je online makkelijk een pingel kan scoren is het tegen de cheat AI bijna onmogelijk
Nee joh, gewoon hele tijd wisselen van kant tot het laatste moment. Ik win op legend eigenlijk alle series (als ik ze nodig heb).Terranova schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:41:
[...]
probeer maar eens een penalty serie te winnen tegen de AI![]()
Waar je online makkelijk een pingel kan scoren is het tegen de cheat AI bijna onmogelijk
Hmm, raar ik win toch geregeld wat penalty series, zondag nog een op wereldklasse. AI knalde alles buiten het doel, terecht ook, want ze maakte in de 91ste minuut gelijk door een pingel van ruim buiten het strafschopgebied, die via het hoofd van de verdediger erin gingTerranova schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:41:
[...]
probeer maar eens een penalty serie te winnen tegen de AI![]()
Geen tips dus 
Inmiddels gisteren wel De Ligt IF87 en Vrsaljko IF84 gekocht.
En moet zeggen dat vooral de Ligt goed bevalt.
Snel. kopsterk en ook zijn staande tackles echt meer dan prima.
Je bent ook nogal ongeduldig.Miggell schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:44:
Geen tips dus
Dan ligt het misschien toch aan mijbvbal79 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:43:
[...]
Hmm, raar ik win toch geregeld wat penalty series, zondag nog een op wereldklasse. AI knalde alles buiten het doel, terecht ook, want ze maakte in de 91ste minuut gelijk door een pingel van ruim buiten het strafschopgebied, die via het hoofd van de verdediger erin ging
Was wel 2x op rij op wereldklasse voor die Criscito, 2x had het niet moeten aankomen op penalties, maarja de welbekende EAids in de squad battles kwam natuurlijk weer naar boven nadat ik kans na kans zelf miste op een 2e goal
Verwijderd
Gebruik hem als supersub, maar als hij speelt speelt als cam of als rechterspits in de 4-1-2-1-2roybr schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:56:
[...]
Thnx! Ik twijfel sterk of dat zijn TOTY dan de 180k extra waard is. In welke formatie gebruik je hem?
Ik wil hem in dit elftal opnemen, https://www.futbin.com/18/squad/5133285
Vanavond om 7 uur is de tradeable ROTW SBC. Die kan je prima doen op je mobiel.bvbal79 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:32:
[...]
Apart in de webapp stond gisteren 24h, kan het alleen niet meer zien omdat ik hem complete heb. Maar wanneer komt de SBC van ROTW dan, dacht dat die ook vanavond zou komen?
Bizar trouwens: https://www.futbin.com/18/tots/TOTS-EFL
Aleen nog maar 2 TOTS EFL te krijgen volgens futbin....dus elke goedkope TOTS zal deze maand goud waard zijn
Release schema;
Zondag; league SBC
Dinsdag; league SBC
Woensdag: ROTW SBC
Met DKT/Weekly Objectives/ROTW spelers lijkt mij het niet echt nodig om TOTS spelers te kopen. Voor Lopez, Hoilett, Callejon, Davies zijn er goedkopere alternatieven.
[ Voor 12% gewijzigd door kevinn op 09-05-2018 11:00 ]
Vanwege luiheid toch maar even 80k uitgegeven aan die BPL ToTs nummer 2.. en krijg uiteraard voor de tweede keer vertongen....
#)$(*@#()$@ #$*(
#)$(*@#()$@ #$*(
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb hem net binnen (TOTS Davies), maar gok dat je de SBC al gedaan hebtLeoon. schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:35:
[...]
Oh dan stop ik met hopen. Dan moet ik 'm echt zelfstandig halen en anders duur een tots speler kopen. Wil otamendi eigenlijk wel houden als sbc fodder. Moet alleen nog een sbc kiezen
Pfoe, gisteren in de TOTS SBC kreeg ik Pope.. 
Daarna wat tijd besteed om ongeveer mijn halve club door de PL upgrade te gooien en daar kreeg ik een rits 83 en 84 uit, tot daar ineens David de Gea stond.
Ik ga nog even door, die spelers gebruik ik toch niet meer en dit is wel een van de weinige kansen voor een TOTS speler.. De hoge rated spelers bewaar ik en gooi ik door de TOTS SBC's
Daarna wat tijd besteed om ongeveer mijn halve club door de PL upgrade te gooien en daar kreeg ik een rits 83 en 84 uit, tot daar ineens David de Gea stond.
Ik ga nog even door, die spelers gebruik ik toch niet meer en dit is wel een van de weinige kansen voor een TOTS speler.. De hoge rated spelers bewaar ik en gooi ik door de TOTS SBC's
Toch maar begonnen aan de Zanetti SBC, heb nu alles klaar met uitzondering van de 84 en 85.Bossie schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:38:
[...]
Even afwachten of Ligue One TOTS, anders Zanetti SBC doen.
Lukaku is overigens echt idioot, doet me denken aan mijn POTM Ibra in FUT17, niet van de bal af te krijgen en finished beter dan Prime Crespo
@Gurbuh Robertson was MC TOTS
Enig idee of de screamercard boosts meetellen voor SBC's? (heb Kovacic en Bartra onverhandelbaar)
Anders kan ik die over twee weken gebruiken om de 84 en 85 af te maken, dan heeft Zanetti nagenoeg niets gekost.
Ja hoor, dat werkt. En Zanetti is trouwens echt top.laviolette schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:45:
[...]
Enig idee of de screamercard boosts meetellen voor SBC's? (heb Kovacic en Bartra onverhandelbaar)
Anders kan ik die over twee weken gebruiken om de 84 en 85 af te maken, dan heeft Zanetti nagenoeg niets gekost.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Mooi! Dan hoop ik dat ik nog twee weken kan wachten, dan is volgens mij de volgende volle maan.Exar schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:53:
[...]
Ja hoor, dat werkt. En Zanetti is trouwens echt top.
Verwijderd
Ja dat scheelt gewoon 2 ton ofzo Haha 😅 Maargoed gisteren heeft veel het goedgemaakt met die absurde bedragen voor 82 83 84 spelers die voor 10k gingenJoster schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:26:
[...]
Hahaha hier precies zoWas blij met 13k per stuk maar dat had dus bijna 30k per stuk kunnen zijn
30 x 14k gemiddeld waarvoor ik ze te weinig verkocht heb is volgens mij 420kVerwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:11:
[...]
Ja dat scheelt gewoon 2 ton ofzo Haha 😅 Maargoed gisteren heeft veel het goedgemaakt met die absurde bedragen voor 82 83 84 spelers die voor 10k gingen
Oh echt?! Nee maar wel een speler gesniped voor 55k. Dus team staat klaar. Als m'n vriendin straks thuis komt moet zijj klikken voor gelukbvbal79 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:33:
[...]
Ik heb hem net binnen (TOTS Davies), maar gok dat je de SBC al gedaan hebt
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
83 rated en 80 chem.SR8 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:48:
Weet iemand de requirements voor de ROW TOTS SBC van vorige week nog precies?
83- rated en 70 chem?
Nou lekker je speler weer verkopen dan met winst of je wilt davies houden natuurlijkLeoon. schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:34:
[...]
Oh echt?! Nee maar wel een speler gesniped voor 55k. Dus team staat klaar. Als m'n vriendin straks thuis komt moet zijj klikken voor geluk
Misschien ligt het aan mij maar die sbc van vanavond is toch niet zo interessant? De hoogste die je kan packen is 87, en enige intressante is Arias vind ik.. Of komen er vanavond nieuwe spelers uit?
|Nee, maar je ziet hoe gewild ze zijn om een andere TOTS te krijgen, deze zijn nl wel treadable en de andere SBC's niet, dus ik ga de gok maar wagen, zeker nu met de overlap voor de BPL TOTS SBCDelano1992 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:25:
Misschien ligt het aan mij maar die sbc van vanavond is toch niet zo interessant? De hoogste die je kan packen is 87, en enige intressante is Arias vind ik.. Of komen er vanavond nieuwe spelers uit?
[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 09-05-2018 13:28 ]
Kan hem wel gebruiken op zich. Heb er nu rose en die wordt vierkant door sane sterling Salah en mane en dergelijke voorbijgelopen. Wilde Young TOTS of Roberto Carlos daar kopen.bvbal79 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:23:
[...]
Nou lekker je speler weer verkopen dan met winst of je wilt davies houden natuurlijk
Son gekregen, aardig blij mee! Vriendin heeft geluk gebracht.
[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 09-05-2018 14:03 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
POTM Zaha online, best cheap als je hem wilt hebben.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
SBC 1;Bean77 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:19:
1 TOTS speler
1 Crystal Palace
4 min. PL
82-rated
80 chem
SBC 2:
3 Ivoorkust
81-rated
85 chem
Twijfel om Davies in te ruilen voor Zaha. Voor de TOTS SBC heb ik nog Callejon, Criscito en Lopez.
Prima deal lijkt me. Zijn 86 versie gaat al voor 120k. Enkel zijn weakfoot van 3* is jammer. Maar verder uitstekende Pace Spitsje.kevinn schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:26:
[...]
SBC 1;
1 TOTS speler
1 Crystal Palace
4 min. PL
82-rated
80 chem
SBC 2:
3 Ivoorkust
81-rated
85 chem
Twijfel om Davies in te ruilen voor Zaha. Voor de TOTS SBC heb ik nog Callejon, Criscito en Lopez.
Huppakee, TOTS Young uit een PL upgrade pack, kan de SIF verkocht worden!
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Heb even z'n loan versie gehaald. Ben benieuwd zoek nog een goeie spits. Maar dat wordt denk ik toch een prime icon sbc. Geen idee welke nog. Ronaldo Henry, of toch Crespo die ik zo heerlijk vind?Bean77 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:19:
Of misschien son op 7chem

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 09-05-2018 14:40 ]
Bah dat domme geouwehoer op internet... Ja zaha wordt potm...zaha if wordt interessant...
Dus ik zaha 86 if kopen voor 79k.
Bedacht ea dat het leuker was om een tots voor de zaha potm sbc toe te voegen.
Tjemig zonde van mijn coins, nu is mijn zaha geen zier meer waard..
Laatste keer dat ik luister naar roddels.
Heb trouwens nu 21x die pl premium sbc gedaan. 1x een pl tots.
Ga tot 25 dan kap ik. Blijkbaar is mijn luck op volgens de ea statistieken.
Trouwens die zaha potm ga ik nog niet doen. Heb nog maar 1 tots op stapel en ben niet van plan die weg te doen als daarna iets interessanters komt waarbij je ook een tots nodig hebt. Wacht in elk geval vanavond af.
Vraag me ook wel af in hoeverre deze potm een versterking is voor mijn pl team. Heb Aguero nif, Rooney fb, Wilson if en mane tots
Bedacht ea dat het leuker was om een tots voor de zaha potm sbc toe te voegen.
Trouwens die zaha potm ga ik nog niet doen. Heb nog maar 1 tots op stapel en ben niet van plan die weg te doen als daarna iets interessanters komt waarbij je ook een tots nodig hebt. Wacht in elk geval vanavond af.
Vraag me ook wel af in hoeverre deze potm een versterking is voor mijn pl team. Heb Aguero nif, Rooney fb, Wilson if en mane tots
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 09-05-2018 15:09 ]
Verwijderd
Je houdt er wel van om overal over te zeuren he? Het is en het blijf gewoon geluk of dat je iets packed. Het is zeker niet dat je niks packed omdat je iets leuks hebt gepacked. Verder is potm Zaha zeker beter dan Aguero en if WilsonHarribo schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:07:
Bah dat domme geouwehoer op internet... Ja zaha wordt potm...zaha if wordt interessant...
Bedacht ea dat het leuker was om een tots voor de zaha potm sbc toe te voegen.![]()
Blij dat ik mijn zaha's verkocht heb vanochtend!
https://www.premierleague.com/news/682756038Zwolle schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:15:
[...]
https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/8hynqq/potm_zaha/
Maar of dit ook zo is
Edit: spuit 11 enzo
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 09-05-2018 15:18 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daarom zeggen al die investeerders ook: verkoop in de hype, als je investering niet voor de SBC nodig is klapt logischerwijs je investeringen helemaal in elkaarHarribo schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:07:
Bedacht ea dat het leuker was om een tots voor de zaha potm sbc toe te voegen.![]()
Zaha gehaald. Ik hoefde maar 1 a 2 kaarten halen om de SBC's te doen.
Vanavond maar eens uittesten.
Ik ook, eigenlijk geen plek voor, maar wellicht een goede wissel. Ik hoefde ook maar 1700 munten uit te geven038Zwolle schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:59:
Zaha gehaald. Ik hoefde maar 1 a 2 kaarten halen om de SBC's te doen.
Ivoorkust kaarten gaan als warme broodjes. Dus als je de SBC al gedaan hebt, of niet gaat doen, verkopen:)
ben bezig met de premier league sbc en moet crystal palace o.a nog, die zal nu ook wel duurder worden of al zijn
auba in team van de week op LW.
Kan je een lekkere combo mee maken.
Hier het complete overzicht van totw
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/994215438639747074
Kan je een lekkere combo mee maken.
Hier het complete overzicht van totw
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/994215438639747074
[ Voor 41% gewijzigd door Wii4all op 09-05-2018 16:19 ]
Burp
Help, doe net een PL upgrade en trek ik TOTS Sterling! Normaal super blij mee alleen ik heb al als untradeable. Geen idee wat ik ermee moet. Iemand tips?
dank voor de tip038Zwolle schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:07:
Ivoorkust kaarten gaan als warme broodjes. Dus als je de SBC al gedaan hebt, of niet gaat doen, verkopen:)
Spelers worden gewoon voor 10k weggepakt
dank, had er nog een paar liggen038Zwolle schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:07:
Welke markt stortte nu in? Ik ben gewoon 2 ton rijker geworden in een paar dagen zonder echt te traden.
[ Voor 17% gewijzigd door bvbal79 op 09-05-2018 16:32 ]
Verwijderd
De IF markt wel eens bekeken? Die is niks meer waard... IF trading is voorbij haha...bvbal79 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:31:
[...]
dank, had er nog een paar liggen
Welke markt stortte nu in? Ik ben gewoon 2 ton rijker geworden in een paar dagen zonder echt te traden.
Alles wat nodig is voor de SBC's levert geld op... als je het goed doet heb je binnen een paar weken zo een miljoen winst
Heb de Potm zaha gedaan. Heb hem eigenlijk niet nodig. Deed het meer voor de pakketjes. Krijg ik uit het zeldzame spelerspakket een Nederlandse icon en motm wijnaldum. Helaas was het maar van der sar 87. Maar toch flinke winst gemaakt.
Ik vind het prima al die idiote bedragen, ben flink aan het cashen.
Ivoorkust spelers ook voor jackpot bedragen verkocht. Life is good
Ivoorkust spelers ook voor jackpot bedragen verkocht. Life is good
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Begin van de week nog 40 coins ofzo over. Inmiddels alweer op 350 (Zaha's verkocht , wat PL spelers en Ivoorkust )
Ik begin een redelijk team te krijgen, maar je merkt dat iedereen dit krijgt. Gisteren nog Div 1 gewonnen nu net niet gedegradeerd. Je merkt wel dat de exploits nog erger zijn (Kickoff goals, 1e paal corners etc etc)
En Sterling! wat een verschrikkelijk mannetje om tegen te spelen zeg. Super snel enorm wendbaar en ook nog eens een neus voor de goal. Ook Lukaku is echt verschrikkelijk om tegen te spelen. Die gooit elke verdediger van zich af en kopt alles raak.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over TotS Aguero..........
Ik begin een redelijk team te krijgen, maar je merkt dat iedereen dit krijgt. Gisteren nog Div 1 gewonnen nu net niet gedegradeerd. Je merkt wel dat de exploits nog erger zijn (Kickoff goals, 1e paal corners etc etc)
En Sterling! wat een verschrikkelijk mannetje om tegen te spelen zeg. Super snel enorm wendbaar en ook nog eens een neus voor de goal. Ook Lukaku is echt verschrikkelijk om tegen te spelen. Die gooit elke verdediger van zich af en kopt alles raak.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over TotS Aguero..........
Toch maar het team omgegooid om de BPL mannen in te passen
speelt best lekker zo. https://www.futbin.com/18/squad/3520654
Even een vraagje aan de jullie: ik heb vorige week weekend League voor het eerst gespeeld en zilver 1 geëindigd. Ik vermoed dat ik de PL TOTS SBC niet meer kan doen als ik moet wachten op de WL rewards?
[ Voor 5% gewijzigd door chengbondkwok op 09-05-2018 18:58 ]
Verwijderd
WL-rewards komen morgen om 20.00 uur en die SBC eindigt om 19.00 uur, dus als je daar op moet wachten kan het idd niet meer.chengbondkwok schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 18:57:
Even een vraagje aan de jullie: ik heb vorige week weekend League voor het eerst gespeeld en zilver 1 geëindigd. Ik vermoed dat ik de PL TOTS SBC niet meer kan doen als ik moet wachten op de WL rewards?
Had al zo'n vermoeden. Thanks!Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:03:
[...]
WL-rewards komen morgen om 20.00 uur en die SBC eindigt om 19.00 uur, dus als je daar op moet wachten kan het idd niet meer.
Lol open uur geleden 20 packs waardeloos. En bezig met premier League sbc voor de Bruyne. Denk nog even 1 pl upgrade doen de goedkoopste komt daar tots de Bruyne uitrollen
ik klaag na deze week niet meer, vardy, mahrez, sterling en de Bruyne untreadeble of niet dat is toch veel geluk!!
Heeft iemand de Davies kaart al gehad voor deelname WL?
I like how you keep the mouse running...
Ik klaag niet meer. Nog eens een 10tal pl premium packs geopend en eindelijk een TOTS. Salah! Kan er totaal niet mee overweg maar ik moet maar aan hem wennen denk ik
Sane ik wel een killer trouwens.
Sane ik wel een killer trouwens.
Niemand hier die ROTW sbc al gedaan, zijn wel rendabel toch? Ik heb Arias maar meteen gekocht trouwens hehe.
jupEl Profesor schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 20:47:
Heeft iemand de Davies kaart al gehad voor deelname WL?
Ik ben nu gewoon maximaal die PL SBCs aan het doen. Ook al krijg ik nog geen TOTS. Ik krijg wel steeds meer kaarten om de reguliere competitie SBCs te doen en zo voor KDB te gaan daar
Vanavond ook 28 packs opengemaakt (5x premium BPL en 23 standaard BPL), krijg 1 TOTS: Pope.DeBers schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:21:
Ik ben nu gewoon maximaal die PL SBCs aan het doen. Ook al krijg ik nog geen TOTS. Ik krijg wel steeds meer kaarten om de reguliere competitie SBCs te doen en zo voor KDB te gaan daar
Achja, beter dan niets.
Yup...hier de Saudi Arabier. uiteindelijk heeft het me toch nog 20k gekost. Maar goed ik wacht gewoon geduldig weer tot volgende week dinsdag om hem te cashen als de markt zo loopt als gisteren waar er geen TOTS te vinden meer was op de markt. De BPL league is ook te doen door deze nieuwe TOTS.Joster schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:12:
Niemand hier die ROTW sbc al gedaan, zijn wel rendabel toch? Ik heb Arias maar meteen gekocht trouwens hehe.
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 09-05-2018 21:34 ]
Krijgt niet iedereen zijn Davies kaart op hetzelfde moment?

Ik heb mijn 2e TOTS Young maar gebruikt voor Zaha. Twijfel of hij wel in de basis komt als ik mijn geld heb uitgeven aan TOTS spelers maar wilde van de dubbele untradable af zodat ik nog wat packs kon openen.
Was precies hetzelfde aan het doen tot dat ik dus tots de Bruyne in een pack kreeg moest nog aan de duurdere beginnen. Hoop dat je net zoveel geluk hebtDeBers schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:21:
Tots David Silva is echt een god met finess shots.
Waarom is iedereen altijd sneller dan mijn snelste spelers... zelfs de langzaamste verdedigers houden mijn sane vardy etc bij... ik snap er niets van en zal wel wat fout doen.. kom echt nergens meer voorbij
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb hem hier ook gepackt en is fijner dan ik dacht. Leg binnen de 20 meter die bal voor zijn linker en het is 99% een goal.stomley schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:38:
Tots David Silva is echt een god met finess shots.
In welke formatie en welke positie gebruik jij hem?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ben terug gegaan naar 41212 en silva op cam. Deze formatie omdat ik ook otamendi uit de sbc had. Maar Silva speelt echt heerlijk en is ook super behendig.GAITii schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:44:
[...]
Heb hem hier ook gepackt en is fijner dan ik dacht. Leg binnen de 20 meter die bal voor zijn linker en het is 99% een goal.
In welke formatie en welke positie gebruik jij hem?
Iemand nog een tip welke CDM ik kan gebruiken naast petit? Speelde met Blanc en heb die ingeruild voor fernandinho maar tot op heden valt die mij tegen voor het aantal coins dat hij cost
Ik zat zelf te denken aan rijkaard vieira 86 tots matic.
Verwijderd
Fernandinho TOTS kan mij op de een of andere manier als CDM ook niet zo bekoren. Als CM dan weer wel, al zou ik nooit de munten betalen die hij nu waard is als ik hem niet had gepackt uit die SBC.
Matic TOTS? Ik ga hem morgen uitproberen038Zwolle schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:18:
Iemand nog een tip welke CDM ik kan gebruiken naast petit? Speelde met Blanc en heb die ingeruild voor fernandinho maar tot op heden valt die mij tegen voor het aantal coins dat hij cost
Matic, Rijkaard zijn onopvallend goed.038Zwolle schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:18:
Heb zelf Rijkaard erg lang gebruikt, maar heb nu SBC KDB als RCDM naast Petit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik had Leonardo was ook rond de 20k kwijtbvbal79 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:31:
[...]
Yup...hier de Saudi Arabier. uiteindelijk heeft het me toch nog 20k gekost. Maar goed ik wacht gewoon geduldig weer tot volgende week dinsdag om hem te cashen als de markt zo loopt als gisteren waar er geen TOTS te vinden meer was op de markt. De BPL league is ook te doen door deze nieuwe TOTS.
Dalijk voor la liga gebruiken
Alleen hoop dat er nog genoeg 83 rated kaarten zijn
Ik ben op zoek naar vervanging voor kante 87 op cdm voor bpl de enige die overblijft volgens mij is tots matic toch of zijn er nog andere opties?
[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 10-05-2018 09:28 ]
Burp
Matic is me met anker te traag, wordt weggetikt door behendige cams met finesse, gebruik hem nu als cm. Misschien met schaduw weer naar cdmBossie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:53:
[...]
Matic, Rijkaard zijn onopvallend goed.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik zou kijken of er weer een weekly objectives is met een TOTS...wrs weer 4x op wereldklasse voor SQB. Tenzij je 2x de SBC wilt doen natuurlijk.Wii4all schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:24:
[...]
Ik had Leonardo was ook rond de 20k kwijt
Ik ben op zoek naar vervanging voor kante 87 op cdm voor bpl de enige die overblijft volgens mij is tots matic toch of zijn er nog andere opties?
TOTS Doucoure?Wii4all schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:24:
[...]
Ik had Leonardo was ook rond de 20k kwijt
Toch ook maar de TOTS BPL SBC gedaan ook al past er niemand van in m'n team behalve Azpi (en eventueel Salah). Ik blijf gewoon vast houden aan mijn Gullit tribute met (ex) spelers van PSV, Milan en Chelsea
Leverde Criscito in, dus elke speler zou een hogere rating worden. Verder was de SBC niet zo duur voor me, haalde Otamendi eruit.
Heb Davies inmiddels ontvangen door het gebruik van de kwalificatie-link voor de SBC van EA.
Zo, mijn team is klaar: https://www.futbin.com/18/squad/5056255
Vooral TOTS Son en Aguero zijn geweldenaren.
Ik heb voor het eerst de link eerder in het forum gepost misbruikt om kwalificatie aan het WL af te dwingen en met name voor de TOTS kaart. Er stond in het scherm dat ik in aanmerkinmg kwam. Ik zie ingame ook dat ik gekwalificeert ben. Enig idee wanneer ik daadwerkelijk ook de kaart krijg? Ik heb dit gisteravond 0:00 gedaan.
Ik ben erg jaloers op jouJAtech schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:09:
Zo, mijn team is klaar: https://www.futbin.com/18/squad/5056255
Ik moet het toch nog doen met NIF spitsen.
Ik ga een dezer dagen die Zaha halen.
Davies zojuist ontvangen. Die gaat in de LaLiga SBC straks.
Duurde bij mij 3 dagen. Denk wel dat je de kaart krijgt als de WL start.DeBers schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:21:
Ik heb voor het eerst de link eerder in het forum gepost misbruikt om kwalificatie aan het WL af te dwingen en met name voor de TOTS kaart. Er stond in het scherm dat ik in aanmerkinmg kwam. Ik zie ingame ook dat ik gekwalificeert ben. Enig idee wanneer ik daadwerkelijk ook de kaart krijg? Ik heb dit gisteravond 0:00 gedaan.
https://www.futbin.com/18/squad/5153043
Rijkaard opgepikt ipv tots fernandinho. Ik ben benieuwd:)
Ik heb buiten vardy ook aguero 93 nog die wil ik op den duur inwisselen voor de tots versie maar daar heb ik niet genoeg coins voor.
Aguero was ik heel blij mee, maar vardy presteerde beter op het moment. Misschien toch aguero maar verkopen en (eindelijk) mijn verdedigers vervanger voor Ferdinand 88 en 89 Blanc oid
Rijkaard opgepikt ipv tots fernandinho. Ik ben benieuwd:)
Ik heb buiten vardy ook aguero 93 nog die wil ik op den duur inwisselen voor de tots versie maar daar heb ik niet genoeg coins voor.
Aguero was ik heel blij mee, maar vardy presteerde beter op het moment. Misschien toch aguero maar verkopen en (eindelijk) mijn verdedigers vervanger voor Ferdinand 88 en 89 Blanc oid
voor het eerst online gespeeld, maar ik verdedig echt als een drol.
uiteindelijk op penalty's verloren na 5-5 stand
was trouwens een dkt wedstrijd want wil eigenlijk die davies kaart maar lijkt me vrij onmogelijk als ik zo verdedig 
qua aanvallen een verademing vergeleken met squad battles maar verdedigen is toch even wat anders haha
iemand misschien nuttige tips voor verdedigen? of is het net zoals auto rijden spelen spelen en spelen
uiteindelijk op penalty's verloren na 5-5 stand
qua aanvallen een verademing vergeleken met squad battles maar verdedigen is toch even wat anders haha
iemand misschien nuttige tips voor verdedigen? of is het net zoals auto rijden spelen spelen en spelen
Het is wel zoiets als autorijden. Maar de beste tip die ik je kan geven is niet te veel verdedigen met je verdedigers. Gebruik je middenvelders en laat de CPU je verdedigers positioneren en passes blokken.FidoDido schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:18:
voor het eerst online gespeeld, maar ik verdedig echt als een drol.
uiteindelijk op penalty's verloren na 5-5 standwas trouwens een dkt wedstrijd want wil eigenlijk die davies kaart maar lijkt me vrij onmogelijk als ik zo verdedig
Moet zeggen na 5 potjes dat rijkaard nu al 10x beter bevalt dan fernandinho. Sterk , lange benen en een goede pass . Ook nog eens 4star weak foot. Goede tip;)Bossie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:53:
[...]
Matic, Rijkaard zijn onopvallend goed.
TOTS Davies geruild voor ZAHA POTM.
Had ik dat ook maar gedaan ik kreeg sterling uit een pakketEl Profesor schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 15:46:

Exact mijn plan inderdaad. Denk dat Zaha veel effectiever is dan die Davies.El Profesor schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 15:46:
Speelde net tegen TOTS Davies. Hij komt wel sterk op hoor. Net wat je nodig hebt. Zaha speelt lekker, net potje 4-3 gewonnen in D3 tegen een team met TOTS Son en TOTS Aguero. 1 goal en 2 assists van Zaha.DeBers schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:01:
[...]
Exact mijn plan inderdaad. Denk dat Zaha veel effectiever is dan die Davies.
TOTS Sterling of gewone sterling?goosche schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:00:
[...]
Had ik dat ook maar gedaan ik kreeg sterling uit een pakketPL sbs gedaan stuk of 10 geen enkele if of boven de 80 rating
ben nu hele blut
Dat is naar, krijg je zo maar TOTS sterling, wat is de wereld oneerlijk.goosche schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:00:
[...]
Had ik dat ook maar gedaan ik kreeg sterling uit een pakketPL sbs gedaan stuk of 10 geen enkele if of boven de 80 rating
ben nu hele blut

Misschien dat ik inderdaad even wacht tot de nieuwe doelstellingen. Dan pak ik die TOTS en gooi ik die in de Zaha SBC. Dan heb ik 4 BPL TOTS. Ik heb nu Robinson, Otamendi, Alli en Davies. Zonde om een BPL weg te doen als ik een volledig BPL team heb.El Profesor schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:04:
[...]
Speelde net tegen TOTS Davies. Hij komt wel sterk op hoor. Net wat je nodig hebt. Zaha speelt lekker, net potje 4-3 gewonnen in D3 tegen een team met TOTS Son en TOTS Aguero. 1 goal en 2 assists van Zaha.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs