Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Gurbuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:53:
[...]

Nope, moet op minimaal prof in squad battles.
Oh vreemd. Dat geeft de app niet aan. Alleen bij de Galatasaray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
goosche schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:38:
mijn teampie ff showen _/-\o_ *O* :Y) 8) _/-\o_ :9~

https://www.futbin.com/18/squad/4962897

wil meer tots spelers hebben duurt me allemaal telang. 5 a 6 weken en daarna ook nog het WK oOo _O-

BTW: wie speelt er met van Basten 93 of Bergkamp 90? de prijzen zijn nu goed laag. Ik neig naar Bergkamp is ook 100k goedkoper.
Pff die achterhoede. Is toch totaal uit balans, op deze manier? Je hebt een zieke aanval plus middenveld maar een bijzondere zwakke verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
wie moet ik kopen dan net ook verloren 3 0 :'( heb nog 700k over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goosche schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:26:
Wat Shreddaa ook zegt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan Rijkaard 88 proberen. Redelijk cheap voor een icon.
RB kan je ook kijken voor upgrade, maar niet zoveel ervoor betalen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Dani Alves TOTGS en Thiago Silva IF?
Roussilon heb je al dus linkscentraal Marcelo SIF doen?

https://www.futbin.com/18/squad/4969633

[ Voor 8% gewijzigd door Solotov op 29-04-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Vandaag mijn BPL team verkocht en deze hybrid gemaakt: https://www.futbin.com/18/squad/4969852

Speelt erg fijn, eerste 2 wedstrijden met dit team in D3 gewonnen na een paar maanden niet spelen. Heb nog 400k staan en vraag me af of van der Sar met 300k het waard is over Zoet.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Je kunt ook Thiago Silva en Davis Luiz achterin zetten met Dani Alves op rechtsback: https://www.futbin.com/18/squad/4970003

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exodus FC schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:40:
[...]

Je kunt ook Thiago Silva en Davis Luiz achterin zetten met Dani Alves op rechtsback: https://www.futbin.com/18/squad/4970003
Zou dan eerder Sidibe IF pakken, tenzij je back constant moet opkomen zou ik Dani Alves niet nemen.
Hij niet voor niks zo goedkoop, dat heeft alles met zijn work-rates te maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:50:
[...]

Zou dan eerder Sidibe IF pakken, tenzij je back constant moet opkomen zou ik Dani Alves niet nemen.
Hij niet voor niks zo goedkoop, dat heeft alles met zijn work-rates te maken.
Sidibe IF is een betere keuze, alleen dat gaat ten koste van de chem met Fernando.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exodus FC schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:06:
[...]

Sidibe IF is een betere keuze, alleen dat gaat ten koste van de chem met Fernando.
Ff doorsparen voor TOTS Rabiot dan en vervolgens Fernando weer laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Bossie schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:11:
[...]

Ff doorsparen voor TOTS Rabiot dan en vervolgens Fernando weer laten gaan.
Als ik naar zijn stats kijk van TOTS Rabiot is die net iets te langzaam. Had hem bijna gekocht. Maar ik gok dat Talisca, Firmino, Allan en Mariano nog een TOTS krijgen. Dat wil ik zo graag.

Het is allemaal zo lastig lol

En trouwens silva heb ik gehad meteen verkocht en luiz heb ik goeie ervaringen mee dus die neem ik niet :+

Ik denk dat dit het tijdelijk word.

https://www.futbin.com/18/squad/4970882

maar misschien verkoop ik het straks want ik zie een lichte stijging bijv Fabinho is net gekocht voor 240k en ik heb hem gekocht voor 187k.

Dus lastig we gaan het zien ik hou jullie op de hoogte.

En trouwens dit is ook een mooi team.

https://www.futbin.com/18/squad/4971043

Er is trouwens een nieuwe SBC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
ik heb nu die tots lopez en je kan hem inruilen voor een niet verhandelbare community versie, twijfel nog of ik het moet doen :P heb toch een bpl team dus in die zin niet nodig. Mensen de gok al gewaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:42
Spaanse TotS MC gast ingeleverd in die SBC, Fabinho eruit :D echt nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
LOL ik krijg vardy uit me pack!! ik ben blij :) gok genomen en het dubbel en dwars waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
FidoDido schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:56:
LOL ik krijg vardy uit me pack!! ik ben blij :) gok genomen en het dubbel en dwars waard!
Zat net even te kijken, de enige die ik liever niet had gepackt van dit team omdat ik ze nooit zou gebruiken zijn Doucoure, Courtois (van meerdere gehoord dat ie geen bal pakt), Giovinco (vond zn SBC niet veel soeps) en Busquets (toch nog te traag). Dus op zich is het wel value. Sowieso als je die gratis TotS spits gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:28:
[...]

Zat net even te kijken, de enige die ik liever niet had gepackt van dit team omdat ik ze nooit zou gebruiken zijn Doucoure, Courtois (van meerdere gehoord dat ie geen bal pakt), Giovinco (vond zn SBC niet veel soeps) en Busquets (toch nog te traag). Dus op zich is het wel value. Sowieso als je die gratis TotS spits gebruikt.
Ach je krijgt in de worst case gewoon een gratis top bankzitter/supersub.
Ik zal morgen die sbc eens doen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 11:40
Penalty’s tijdens de penaltyserie tellen ook mee als doelpunt! Voor de weekly objectives

[ Voor 4% gewijzigd door Doekje op 29-04-2018 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:36:
[...]

Ach je krijgt in de worst case gewoon een gratis top bankzitter/supersub.
Ik zal morgen die sbc eens doen.
5k uitgeven, Bender gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Gekke huis op de markt net voor 500k spelers gekocht en hopelijk 100k profit tekrijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 11:25
FidoDido schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:56:
Ik heb ook Vardy eruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Tips? :)
goosche schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:12:
Gekke huis op de markt net voor 500k spelers gekocht en hopelijk 100k profit tekrijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:18:
[...]

Ik heb ook Vardy eruit :)
Gefeliciteerd, die zou perfect in mijn team gepast hebben, blijf Jesus/Rooney wel gebruiken als supersub :+
Hoop dat EA dit blijft doen de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 11:25
Bossie schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:21:
[...]

Gefeliciteerd, die zou perfect in mijn team gepast hebben, blijf Jesus/Rooney wel gebruiken als supersub :+
Hoop dat EA dit blijft doen de komende weken.
Ik heb net alles verkocht, en wilde een Serie A gaan bouwen... Ik heb Jesus PTG nog wel (die had ik nog niet verkocht).

Maar afwachten wat er nog voor kaarten gaan komen, om mijn team met de tijd opnieuw op te bouwen.
Nog gehouden:

Milinkovic-Savic (PTG)
Ronaldinho (94) - Untradable
Alex Sandro (PTG)
Florenzi (FB)
Peres (FB)
Dani Alves (TOTY) - Untradable
Kane (93) --> Kan ik niks mee
Kaka (blauw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vardy tots voor al uw doelpunten ... echt OP niet normaal meer! Kan je hem halen dan meteen doen!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
focus op bepaalde spelers bijv Cv Boateng, sandro bied max 50k heb er net 7 gekocht ik verkoop ze voor 62k. En al 4 verkocht. gewoon 10k onder prijs bieden.

Maar ik speel op de pc dus alles gaat wat lastiger als ik op de xbox speelde was allang billionair. Ga denk maar volgend jaar naar de xbox of ps.

JAJA een gelukje in fifa 13k voor Lewandowski direct verkopen voor 88k :D

over een uur volgende Lightning Round? weet iemand dat?

[ Voor 13% gewijzigd door goosche op 29-04-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
goosche schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:47:
[...]

focus op bepaalde spelers bijv Cv Boateng, sandro bied max 50k heb er net 7 gekocht ik verkoop ze voor 62k. En al 4 verkocht. gewoon 10k onder prijs bieden.

Maar ik speel op de pc dus alles gaat wat lastiger als ik op de xbox speelde was allang billionair. Ga denk maar volgend jaar naar de xbox of ps.

JAJA een gelukje in fifa 13k voor Lewandowski direct verkopen voor 88k :D

over een uur volgende Lightning Round? weet iemand dat?
Tja...Op de PS4 ben je ook gek om 50k op Sandro te bieden :) gaan voor 34K weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
bvbal79 schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:30:
[...]

Tja...Op de PS4 ben je ook gek om 50k op Sandro te bieden :) gaan voor 34K weg
Speel pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Larsson gaat steeds eerste paal staan bij corners.. Kan ik dat aanpassen? Behalve door hem m te laten nemen want passen kan ie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Dat was mijn punt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Leuk om te zien dat er weer eens wat hype ontstaat in Fifa land.
Heb zelf ook de SBC gedaan, helaas Lemar uitgekregen.
Kan ik op het moment dus helemaal niets mee, of ik moet van mn PL team afstappen, Malcom halen en een compleet Ligue 1 team bouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een weekend weer zeg. Toch vrijdag maar begonnen met de 41212 en dit liep weer voor geen meter.,
Als ik mijn backs op stay back heb staan word ik overlopen door de salah's en ronaldo's (Lozano etc)
Als ik ze op balanced zet heb ik zo;n smal veld dat ik nauwelijks tot kansen kom.

Vervolgens weer 4222 gespeeld omdat ik hier veel mee geoefend had en het spel liep gelijk veel beter. Ik had in het verleden wel eens last van een gat op het middeveld, maar met wat instellingen die ik van internet geplukt had liep het echt veel beter. Na 11 wins waar ik normaal ongeveer stop met de WL geëxperimenteerd met verschillende formaties.

Eerst met de 442 en merkte dat mijn middenveld niet sterk genoeg was , en ik niet goed genoeg verdedigend was zonder CDM's. Daarna 442 (2) en dat ging al een stuk beter alleen miste ik toch de aansluiten tussen naar de aanval.

Omdat ik van het weekend voor nog geen 200k KdB SBC heb gedaan (ook voor wat extra packs) een 4231 opstelling geprobeerd omdat KdB in 4222 niet echt uit de verf kwam. En wat een baas als CCAM . Ik heb al tijden geen 4231 meer gespeeld omdat ik nooit tot kansen kwam maar het liep echt geweldig. Ik had afgesproken met mezelf om te stoppen als wanneer ik zou verliezen (op dat moment 17 wins).
Echter won ik 5 potjes achter elkaar (gebeurd me bijna nooit , zeker niet als ik rond de 18 wins sta) En besloot in het laatste potje (stond 3-1 voor) te verliezen en de tegenstander de win te geven. Ik speel de bal 3x terug naar mijn verdediging en laat hem scoren. De 3-2 en 3-3 skipte hij netjes door en probeerde natuurlijk te winnen. Bij de 3-4 ging hij opeens uitbundig het sssssst gebaar doen en rende naar de camera's om te laten zien wat een baas hij was. Omdat dit mij toch enorm irriteerde probeerde ik nog een goal te maken maar dat lukte niet. Na de wedstrijd kreeg ik nog een berichtje met Git Gud noob oid.....

Ik geef nooit meer een wedstrijd weg.... |:( |:( |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 30 april 2018 @ 05:58:
Omdat ik van het weekend voor nog geen 200k KdB SBC heb gedaan (ook voor wat extra packs) een 4231 opstelling geprobeerd omdat KdB in 4222 niet echt uit de verf kwam. En wat een baas als CCAM . Ik heb al tijden geen 4231 meer gespeeld omdat ik nooit tot kansen kwam maar het liep echt geweldig. Ik had afgesproken met mezelf om te stoppen als wanneer ik zou verliezen (op dat moment 17 wins).
Echter won ik 5 potjes achter elkaar (gebeurd me bijna nooit , zeker niet als ik rond de 18 wins sta) En besloot in het laatste potje (stond 3-1 voor) te verliezen en de tegenstander de win te geven. Ik speel de bal 3x terug naar mijn verdediging en laat hem scoren. De 3-2 en 3-3 skipte hij netjes door en probeerde natuurlijk te winnen. Bij de 3-4 ging hij opeens uitbundig het sssssst gebaar doen en rende naar de camera's om te laten zien wat een baas hij was. Omdat dit mij toch enorm irriteerde probeerde ik nog een goal te maken maar dat lukte niet. Na de wedstrijd kreeg ik nog een berichtje met Git Gud noob oid.....

Voor mij speelt 4411 nog beter dan 4231, omdat voorin alles niet zo dicht op elkaar staat.
Heb KDB als CM, maar wel met get forward waardoor hij bijna bij elke aanval/opbouw betrokken is.
https://www.reddit.com/r/...ng_wonders_a_big_step_up/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
038Zwolle schreef op maandag 30 april 2018 @ 05:58:
Wat een weekend weer zeg. Toch vrijdag maar begonnen met de 41212 en dit liep weer voor geen meter.,
Als ik mijn backs op stay back heb staan word ik overlopen door de salah's en ronaldo's (Lozano etc)
Als ik ze op balanced zet heb ik zo;n smal veld dat ik nauwelijks tot kansen kom.

Vervolgens weer 4222 gespeeld omdat ik hier veel mee geoefend had en het spel liep gelijk veel beter. Ik had in het verleden wel eens last van een gat op het middeveld, maar met wat instellingen die ik van internet geplukt had liep het echt veel beter. Na 11 wins waar ik normaal ongeveer stop met de WL geëxperimenteerd met verschillende formaties.

Eerst met de 442 en merkte dat mijn middenveld niet sterk genoeg was , en ik niet goed genoeg verdedigend was zonder CDM's. Daarna 442 (2) en dat ging al een stuk beter alleen miste ik toch de aansluiten tussen naar de aanval.

Gebruik je in elke formatie dezelfde spelers...dus standaard LM en RM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09 21:06
Speel vanaf de begin van FIFA 18 al 4411 met een korte uitstap naar 433. Bevalt mij erg goed, met mijn "budget" team draai ik mee in divisie 2. Was eigenlijk altijd vaste div. 1 speler maar vermoed dat het komt omdat ik gewoon een stuk minder speel.

Blijf het leuk vinden wanneer ik met mijn IF Zaza een hattrick scoort en dat mijn tegenstanders met 96 Kane het net niet weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:38
Ben op vakantie maar lees hier nog wel mee. De TOTS Community SBC gedaan via de Companion App nadat ik hier goede verhalen las. Hamsik (93) eruit gehaald voor ongeveer 40K. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:45
Bossie schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:20:
[...]

Voor mij speelt 4411 nog beter dan 4231, omdat voorin alles niet zo dicht op elkaar staat.
Heb KDB als CM, maar wel met get forward waardoor hij bijna bij elke aanval/opbouw betrokken is.
Ik vind 4411 ook super fijn ja, gebruik je ook zijn instructies of heb je zelf lopen spelen met de CT en speler instructies om de beste te vinden? Ik gebruik volgens mij die van BorasLegend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Laatst online: 17-09 11:55
lwd-kevin schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:01:
Ben op vakantie maar lees hier nog wel mee. De TOTS Community SBC gedaan via de Companion App nadat ik hier goede verhalen las. Hamsik (93) eruit gehaald voor ongeveer 40K. Dank!
Hier ook voor 40K Hamsik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 20:58
Wat een frustratie afgelopen weekend met Weekend League. In principe start ik elke pot redelijk goed en kom meestal 2-0 voor. Tot elke keer in de 60e minuut mijn tegenstander alle geluk van de wereld heeft en net die ballen goed vallen of ik net verkeerd instap met mijn verdediger.

Vond het ook wel mooi geweest bij 11-14, waarvan hooguit 2 potten met meer dan 1 doelpunt verschil heb verloren.

Uit alle frustratie uiteindelijk mijn 400K munten verknald aan stomme 50K packs, stom stom stom stom! Zeg altijd tegen mezelf koop geen packs van coins en uit alle verslagenheid van de WL koop ik ze toch.

Zojuist de TOTS Community gedaan en kreeg hieruit Bender, kon beter maar kon ook slechter. Helaas komt die niet tot zijn recht in mijn BPL team...

Nu maar weer gaan handelen om toch wat TOTS spelers bij elkaar te krijgen, iemand nog een beetje tips? Budget is momenteel 100K.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had uit de sbc Malcolm 89.
Kan ik weinig mee. Gaat voor sbc.

Nu had ik 5 efl tots gekocht dagen geleden voor een betere prijs. Allemaal 85/86.
1 kwam dus al van pas. De andere hou ik voorlopig maar even ondanks dat ik nu een 15k winst kan maken per stuk.
Ik ga ze waarschijnlijk nog wel nodig hebben.
Om nu nog extra tots bij te kopen lijkt me onnodig? Heb met Malcolm erbij 5 nu.

Zit nog wel over te denken om tots robertson gewoon te kopen. Of if Kompany 87. Keuzes keuzes...

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 30-04-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Hier ook een Vardy gepackt, niet uit de SBC maar uit een tradeable elektrum pakketje. Vanavond ook de TOTS SBC maar is doen. Hopen op Vardy :P Nadat ik hem packte kon die voor bijna 500k weg. Nu inmiddels alweer gezakt naar 360k.

Weekend league 21 wins behaald met onderstaand team. Iemand nog suggesties voor de rechterkant? Of een suggestie om Vardy in te passen? Als sub is die ook heel fijn. Wissel hem in de 65ste minuut voor Ben Yedder. Griezmann naar CAM en Vardy in de spits.

https://www.futbin.com//18/squad/4982339

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
bvbal79 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:19:
[...]

Die investerings waarden kloppen alleen niet, die MLS MM is bv nu 12k dat je erin moet stoppen.

Dit is het huidige tarief van de MM

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/493

met 33K investeren maak je dus verlies obv de discard waarden. Ik begrijp alleen niet zo goed hoe je aan die 50K komt op basis van deze getallen die je post.
Spelers die ik uit de pakjes kreeg leverde mij bij elkaar 50k op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Harribo schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:11:
Ik had uit de sbc Malcolm 89.
Kan ik weinig mee. Gaat voor sbc.

Nu had ik 5 efl tots gekocht dagen geleden voor een betere prijs. Allemaal 85/86.
1 kwam dus al van pas. De andere hou ik voorlopig maar even ondanks dat ik nu een 15k winst kan maken per stuk.
Ik ga ze waarschijnlijk nog wel nodig hebben.
Om nu nog extra tots bij te kopen lijkt me onnodig? Heb met Malcolm erbij 5 nu.

Zit nog wel over te denken om tots robertson gewoon te kopen. Of if Kompany 87. Keuzes keuzes...
Denk niet echt dat er nog EFL TotS nodig gaan zijn, denk dat deze prijzen zullen zakken en niet snel terugkomen eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Pique uit de TOTS Community SBC gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Gurbuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:07:
[...]

Denk niet echt dat er nog EFL TotS nodig gaan zijn, denk dat deze prijzen zullen zakken en niet snel terugkomen eigenlijk..
Volgens mij komen er nog meer sbc’s, alleen tegen die tijd hebben de meeste wel een untradable uit de huidige sbc of uit een dkt

Ik had Süle, mooi kwa rating alleen is zijn stamina slecht. Binnenkort maar eens testen

[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 30-04-2018 11:25 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
peeweeherman schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:24:
[...]

Volgens mij komen er nog meer sbc’s, alleen tegen die tijd hebben de meeste wel een untradable uit de huidige sbc of uit een dkt

Ik had Süle, mooi kwa rating alleen is zijn stamina slecht. Binnenkort maar eens testen
Inderdaad.Ik verwacht ook bij BPL gewoon een SBC. Daar spaar ik nu alles voor op om maximaal voor BPL spelers te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
peeweeherman schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:24:
[...]

Ja van de andere TOTSen, niet meer van EFL of MC lijkt me. En aangezien je deze keer een specifieke TOTS kaart nodig had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Gurbuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:31:
[...]

Ja van de andere TOTSen, niet meer van EFL of MC lijkt me. En aangezien je deze keer een specifieke TOTS kaart nodig had...
Goed.. Ik let dan inderdaad niet op. Ik wist niet dat je een specifieke kaart nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:07:
[...]

Nou niet zozeer van de efl maar meer tots in het algemeen. Het lijkt me dat je tots ook nodig hebt voor tots calcio, tots bpl etc?
Als ik ze nu goedkoop op kan pikken, is dat natuurlijk wel fijn.

Maar als al die sbc tots eenmalig zijn, heeft dat natuurlijk weinig nut. Heb er nu al 5.
Symon1989 schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:23:
Hier ook een Vardy gepackt, niet uit de SBC maar uit een tradeable elektrum pakketje. Vanavond ook de TOTS SBC maar is doen. Hopen op Vardy :P Nadat ik hem packte kon die voor bijna 500k weg. Nu inmiddels alweer gezakt naar 360k.
Wat voor pakketje was dat? Gekocht of ergens verkregen door sbc?
Dat zijn de betere deals, Vardy is veel waard.

Ik zelf aas niet op Vardy. Heb met Aguero en Rooney fb eigenlijk al 2 klasse spitsen staan.
Eerste wat geupgrade gaat worden is mijn verdediging. Heb nu Aurier otw 84/ Ake if 84 / Mustafi if 87 / Axpi fb 88.
Dat kan beter denk ik, vandaar dat ik Robertson tots 87 overweeg.

[ Voor 58% gewijzigd door Harribo op 30-04-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik kreeg robertson uit de SBC
https://www.futhead.com/18/players/57762/andrew-robertson/

Aardige kaart voor op de LB positie.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:05:
[...]
Ik vind 4411 ook super fijn ja, gebruik je ook zijn instructies of heb je zelf lopen spelen met de CT en speler instructies om de beste te vinden? Ik gebruik volgens mij die van BorasLegend.
Hetzelfde tot nu toe, maar wil het ook nog gaan testen met mijn CT voor 442 die iets langzamer/minder agressief is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Harribo schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:21:
[...]

Nou niet zozeer van de efl maar meer tots in het algemeen. Het lijkt me dat je tots ook nodig hebt voor tots calcio, tots bpl etc?

Maar als al die sbc tots eenmalig zijn, heeft dat natuurlijk weinig nut. Heb er nu al 5.

[...]

Wat voor pakketje was dat? Gekocht of ergens verkregen door sbc?
Dat zijn de betere deals, Vardy is veel waard.

Ik zelf aas niet op Vardy. Heb met Aguero en Rooney fb eigenlijk al 2 klasse spitsen staan.
Eerste wat geupgrade gaat worden is mijn verdediging. Heb nu Aurier otw 84/ Ake if 84 / Mustafi if 87 / Axpi fb 88.
Dat kan beter denk ik, vandaar dat ik Robertson tots 87 overweeg.
Was een pakketje uit een SBC. Heb wat losse league SBC's gedaan waar mooie pakketjes tegenover staan. Koop eigenlijk nooit meer Fifa points, kreeg er meestal toch bagger uit.

Heb mn ultimate pakket van de omruil spelers ook nog staan. Die ga ik openen met Laliga TOTS. Iemand enig idee wanneer die gaat uit komen, of is dat nog niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gisteren een paar keer Marriot gehaald voor 22k. Gaat net weg voor 38k :+ Speelde best aardig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wat efl tots verkocht voor 45k ps. Gekocht voor 25k of minder.
Als ik dat eerder had geweten.... Had ik er nog veel meer gekocht.
Morgenavond weer een paar terugkopen voor minder

Heb inmiddels al een 25 tal 83s. Allemaal voor de tots sbc's of verkoop als de prijzen stijgen.

Ga Robertson hwrs kopen. Krijgt relatief veel thumbs up. Verkoop ik hem later eventueel weer voordat de bpl tots beginnen. Heb ik er nog een paar weken lol van.

[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 30-04-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Harribo schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:21:
[...]

Dan haal je nu bijvoorbeeld Robertson voor BPL TotS? Zou dat werken? Aangezien ie nu deel uitmaakt van TotS MC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:00:
[...]

Dan haal je nu bijvoorbeeld Robertson voor BPL TotS? Zou dat werken? Aangezien ie nu deel uitmaakt van TotS MC..
Denk niet dat zijn prijs gaat stijgen als hij nogmaals in packs komt.
De huidige prijsstijging is waarschijnlijk vooral door de SBC, blijkbaar zijn er genoeg mensen die niet een gratis TOTS kaart middels objectives konden vrijspelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Toppah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:54
Voor die 50K TOTS Van Ginkel maar even aangeschaft voor mijn NL team. Ben benieuwd of die een beetje goed gaat functioneren als box-to-box CDM in mijn teampje.

https://www.futbin.com/18/squad/4986660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
K-Toppah schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:06:
Voor die 50K TOTS Van Ginkel maar even aangeschaft voor mijn NL team. Ben benieuwd of die een beetje goed gaat functioneren als box-to-box CDM in mijn teampje.

Plaats een shadow kaartje op van Ginkel heeft die wel nodig en laat even weten hoe die speelt. En waarschijnlijk krijgt Depay deze week een TOTW kaartje.

Ik ga nu dat gratis TOTS kaartje openen wens me geluk allen.

ik wou vardy hebben krijg ik rabiot kan wel janken

[ Voor 4% gewijzigd door goosche op 30-04-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
goosche schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:10:
[...]

Plaats een shadow kaartje op van Ginkel heeft die wel nodig en laat even weten hoe die speelt. En waarschijnlijk krijgt Depay deze week een TOTW kaartje.

Ik ga nu dat gratis TOTS kaartje openen wens me geluk allen.

ik wou vardy hebben krijg ik rabiot kan wel janken
Ondankbaar much? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
K-Toppah schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:06:

Hij is een high/medium, maar ik zie dat je hem naast Rijkaard hebt. Nothing to worry about d:)b
Heb hem ook al aangeschaft. Het is nog wachten op TOTS de Ligt, Lozano, Zoet en Arias. Als die al komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Welke LaLiga CM raden jullie aan om naast modric te zetten? Zit te twijfelen tussen Kroos IF of Paulinho IF maar ben van beiden niet echt overtuigt.

https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Net een wedstrijd met hem gespeeld. Die gast is redelijk zijn balans is wel slecht pace is ook matig hij is best wel onzichbaar op het veld. Ik geef hem een 7. Sissoko CM vind ik beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
servival7 schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:39:
Welke LaLiga CM raden jullie aan om naast modric te zetten? Zit te twijfelen tussen Kroos IF of Paulinho IF maar ben van beiden niet echt overtuigt.

https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N1xDyeo6EC0]

Paulinho is een BEAST!!! heb hem ook gehad namelijk speelt goed pace is goed en heeft een goed schot. Heb hem verkocht omdat ik denk dat hij een TOTS kaartje krijgt.

BTW Paulinho is mijn Favoriete speler van het spel.

[ Voor 24% gewijzigd door goosche op 30-04-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:20:
[...]

Thnx, 4411 heb ik ook ooit geprobeerd maar werkte niet voor mij. Maar player instructions kunnen erg helpen dus ga deze ook nog proberen.
bvbal79 schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:56:
[...]

Gebruik je in elke formatie dezelfde spelers...dus standaard LM en RM?
Ja ik heb spelers gekocht voor elke formatie.

Met 4222 speelde ik met : ddg aurier bailly benatia sandro Blanc petit sanchez Bergkamp/kdb aguero en Larsson

Met 442: zelfde spelers maar Willian perisic/ Overmars

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
goosche schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:41:
[...]

[video]

Paulinho is een BEAST!!! heb hem ook gehad namelijk speelt goed pace is goed en heeft een goed schot. Heb hem verkocht omdat ik denk dat hij een TOTS kaartje krijgt.

BTW Paulinho is mijn Favoriete speler van het spel.
Raketic niet ipv paulinho?

Fifa world cup update 29 mei gratis
http://t.co/FmkXh2Mtcz

[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 30-04-2018 16:26 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Iemand Callejon al kunnen vrijspelen? Ik wel, maar wees voorbereid. Iedereen speelt extreem smerig :D shielden in de corner, rondpassen, dabben. Alles wordt uit de kast getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Skann schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:39:
Iemand Callejon al kunnen vrijspelen? Ik wel, maar wees voorbereid. Iedereen speelt extreem smerig :D shielden in de corner, rondpassen, dabben. Alles wordt uit de kast getrokken.
Hoe krijg je hem?

Edit gevonden DKT winnen.
Wii4all schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:22:
[...]

Raketic niet ipv paulinho?

Fifa world cup update 29 mei gratis
http://t.co/FmkXh2Mtcz
voor mij niet verdedigend is raketic niet echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Zie dat de markt weer een klein beetje aantrekt. Wordt er nog een crash verwacht na de volgende TOTS? of dit het moment om te gaan kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Zou TOTS dit keer "kleiner" (dus zonder competities als de eredivisie) zijn vanwege de aanstaande World Cup update? Hype van TOTS zou wel eens klaar kunnen zijn met die WC aankondiging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:00:
[...]

Nee die haal ik echt voor mijn eigen team.
Ik vrees alleen dat er nog misschien een betere bpl linksback komt? Die wil ik wrs dan hebben en dan is mijn Robertson een stuk minder interessant en dus hwrs minder waard. Dus kan zijn dat ik hem op tijd weer verkoop.
Tenzij er geen andere bpl tots lb komt.
Audiojunky schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:13:
Zie dat de markt weer een klein beetje aantrekt. Wordt er nog een crash verwacht na de volgende TOTS? of dit het moment om te gaan kopen?
Ik vind maandag middag /avond altijd het moment normaal gesproken om te kopen. Prijzen zijn dan vaak laag ivm de grote hoeveelheid packs die worden geopend na sb.

Maar het klinkt cliché maar kopen doe je als iets goedkoop is en je weet dat het duurder wordt. Verkopen doe je als winst kan maken.
Het verkoopmoment voor mij voor nifs is vaak vlak na mm. Dan wordt er vaak veel gekocht, grotere vraag en dus minder aanbod.

Maar het blijft de helft van de tijd een gok vind ik. 83s investeren nooit verkeerd.

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 30-04-2018 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Prachtig. Ik heb Mohammed Eisa gehaald voor 18k vlak na het uitkomen van de TOTS. Alleen maar om de doelstelling van de week te halen. In de tussentijd is hij 15k waarde gestegen. Mooie bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Zouden veel mensen coins gaan pompen in de WC mode? Coins die je volgens mij niet terug in FUT krijgt?

Oh dat kan dus niet. Je krijgt wel packs voor FUT in de WC game mode.

[ Voor 26% gewijzigd door Gurbuh op 30-04-2018 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Gurbuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:23:
Zouden veel mensen coins gaan pompen in de WC mode? Coins die je volgens mij niet terug in FUT krijgt?
Geen idee. Packs zijn wel dubbel. Een WC pack levert je ook een FUT pack op. Ben wel benieuwd hoe we deze 2 naast elkaar moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
bvbal79 schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:33:
[...]

Geen idee. Packs zijn wel dubbel. Een WC pack levert je ook een FUT pack op. Ben wel benieuwd hoe we deze 2 naast elkaar moeten zien.
Ben benieuwd of een fut pack ook een wc pack geeft. Ik denk het niet. Anders verkoop ik nu alles voor straks packs te kopen die dan werken in wc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
KookSpook schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:40:
[...]

Ben benieuwd of een fut pack ook een wc pack geeft. Ik denk het niet. Anders verkoop ik nu alles voor straks packs te kopen die dan werken in wc
Het is andersom. Je kunt packs kopen met WC coins of FIFA points in de WC mode, en voor elke pack daar krijg je er ook 1 in FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de WC mode de hele markt vern***t, denk dat de speler nog wel 30 tot 50 % kunnen zakken... dus je kan in FUT redelijk goedkoop een dik team bouwen... alleen zou WC mode wel leuker worden denk ik!

Wat wel dom is is dat ze WC mode en TOTS door elkaar heen gaan doen... je kan moeilijk beide spelen denk ik zo...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2018 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Hier Tots Bender uit de community pack. Ik kon het slechter treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Gurbuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:41:
[...]

Het is andersom. Je kunt packs kopen met WC coins of FIFA points in de WC mode, en voor elke pack daar krijg je er ook 1 in FUT.
Maar je kan FUT coins wel gebruiken:

Hey all, quick update: coins and FUT points ARE sharable between FUT 18 and World Cup 18. I just confirmed with the team after some conflicting info this morning. NO PITCH FORKS NEEDED!

Die FUT markt gaat compleet kapot haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier Fernando. Ach je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. Had echter gehoopt op Robertson Carlos.
Kan Fernando tzt in een sbc, want voor de bank is die ook niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Joster schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:30:
[...]

Maar je kan FUT coins wel gebruiken:

Hey all, quick update: coins and FUT points ARE sharable between FUT 18 and World Cup 18. I just confirmed with the team after some conflicting info this morning. NO PITCH FORKS NEEDED!

Die FUT markt gaat compleet kapot haha.
Hele FUT team in de aanbieding en wachten op WC voor mij dan. Was wel beetje klaar met FUT, maar WC klinkt wel leuk om tot Fifa 19 te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KookSpook schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:37:
[...]

Hele FUT team in de aanbieding en wachten op WC voor mij dan. Was wel beetje klaar met FUT, maar WC klinkt wel leuk om tot Fifa 19 te doen
Niets ervan, mijn team staat inmiddels en dat ga ik uitmelken tot FUT19 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Sowieso kan je nu dus beter je hele team verkopen. Maar ik ga dat niet doen man, veel te trots op haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Door Hamsik TOTS dit keer voor een Calcio A team gekozen.

https://www.futbin.com/18/squad/4982055

Met bieden voor een schijntje kunnen halen voor iets minder dan 800K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Audiojunky schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:03:
Door Hamsik TOTS dit keer voor een Calcio A team gekozen.

https://www.futbin.com/18/squad/4982055

Met bieden voor een schijntje kunnen halen voor iets minder dan 800K
Ik wil ook een Serie A team gaan kopen. Wat zijn je ervaringen met Dybala 89 en Savic 87?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben eigenlijk heel benieuwd naar hamsik heb je er al mee gespeeld en wat vind je ervan?

Met de sbc had ik helaas malcom. Gaat maar in een sbc binnenkort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiojunky
RR21 schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:08:
[...]

Ik wil ook een Serie A team gaan kopen. Wat zijn je ervaringen met Dybala 89 en Savic 87?
Ik ben net 10 minuten klaar :) Ga het zo eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
TOTS Rabiot uit de pack, niet verkeerd. 90 rated speler is altijd welkom. Hebben jullie ook dat je maar 30 packs kan zien in FUT zelf die je hebt opgespaard? In de webapp zie ik ze wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:10:
Ben eigenlijk heel benieuwd naar hamsik heb je er al mee gespeeld en wat vind je ervan?

Met de sbc had ik helaas malcom. Gaat maar in een sbc binnenkort
Helaas? Ondanks zijn m/m lijkt me dat toch een hele fijne speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:10
Wat verwachten jullie? Komen er nog meer sbc's voor tots spelers die een hogere rating hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
theman36 schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:03:
Wat verwachten jullie? Komen er nog meer sbc's voor tots spelers die een hogere rating hebben?
100%. De TOTS RoW wordt namelijk als top 50 uitgegeven waarvan nu dan nummer 50-40 uit is in oa SBCs. De ratings lijken mij dus omhoog te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik haal nu TOTS Pique 93 uit de community pack.. nu moet ik toch maar kijken of ik hem in een team ga bouwen ja of nee..
Heb ook nog een tradable diogo jota tots nu 40k waard.. kan je daar nog wat leuks mee denken jullie of lekker verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:42:
Ik haal nu TOTS Pique 93 uit de community pack.. nu moet ik toch maar kijken of ik hem in een team ga bouwen ja of nee..
Heb ook nog een tradable diogo jota tots nu 40k waard.. kan je daar nog wat leuks mee denken jullie of lekker verkopen?
Die gaat in mijn United/Ajax teampje. Eindelijk een waardige vervanger voor Bailly. (Al vind ik Bailly wel een held.) (Blanc vond ik steeds te duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:47:
[...]

Die gaat in mijn United/Ajax teampje. Eindelijk een waardige vervanger voor Bailly. (Al vind ik Bailly wel een held.) (Blanc vond ik steeds te duur)
Je hebt groot gelijk!
Ik had alleen net een calcio a /bpl team gebouwd en daar krijg ik pique lastig in verwerkt zie ik nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Fraaank schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:39:
[...]

100%. De TOTS RoW wordt namelijk als top 50 uitgegeven waarvan nu dan nummer 50-40 uit is in oa SBCs. De ratings lijken mij dus omhoog te gaan.
Aah deze tots sbc even overslaan dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:53:
[...]

Aah deze tots sbc even overslaan dus
deze SBC is voor TOTS MC, voor 5k + weekly objective reward TOTS MC kaartje zou ik gewoon een gokje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:14:
[...]

deze SBC is voor TOTS MC, voor 5k + weekly objective reward TOTS MC kaartje zou ik gewoon een gokje wagen.
Is zeker niet gek nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Heeft iemand nog iets gedaan met die AKinfenwa die je krijgt voor de doelstellingen? Ik heb nu eindelijk, maar eigenlijk is het helemaal niks. Ik denk dat ik hem in de SBC community gooi.. Iemand andere suggesties?

Ik zat aan zoiets te denken: https://www.futbin.com/18/squad/100196465/sbc

Edit: Zojusit gedaan. Akinfenwa + wat 80-83 prem spelers. Giovinco gepacked.
Denk dat ik Mohamed Eisas nu wel kan verkopen. ENG2 speler rating 77 heb ik niet meer nodig denk ik. Die was er alleen maar om de doelstelling mee te halen.

[ Voor 43% gewijzigd door DeBers op 30-04-2018 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
DeBers schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:55:
Heeft iemand nog iets gedaan met die AKinfenwa die je krijgt voor de doelstellingen? Ik heb nu eindelijk, maar eigenlijk is het helemaal niks. Ik denk dat ik hem in de SBC community gooi.. Iemand andere suggesties?

Ik zat aan zoiets te denken: https://www.futbin.com/18/squad/100196465/sbc

Edit: Zojusit gedaan. Akinfenwa + wat 80-83 prem spelers. Giovinco gepacked.
Denk dat ik Mohamed Eisas nu wel kan verkopen. ENG2 speler rating 77 heb ik niet meer nodig denk ik. Die was er alleen maar om de doelstelling mee te halen.
En Giovinco kun je weer gebruiken voor de 10 doelpunten objective

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:49
In één poging de DKT voltooid en Callejon binnengehengeld. Ik moet wel zeggen dat alles meezat want kwam echt tegen tegenstanders die er vrij weinig van konden. 2 keer een RQ en 4-0 in de finale.

Daarna Lopez TOTS 84 vrijgespeeld door 4 SB wedstrijden achter elkaar te winnen. Vervolgens gebruikt voor een Community TOTS en daar kwam tot mijn grote vreugde Gomez 91 uit waar ik hele goede verhalen over hoor. 😁

Geen verkeerde dag zou ik zo zeggen 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:56:
[...]

Helaas? Ondanks zijn m/m lijkt me dat toch een hele fijne speler.
Past niet echt in mijn team. Maar wellicht een supersub of SBC voer😁
Pagina: 1 ... 182 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs