Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 01:16:
[...]

Past niet echt in mijn team. Maar wellicht een supersub of SBC voer😁
Je zou enorm dom zijn om hem in te leveren bij een sbc. Hij heeft een geweldige kaart en 4 star 4 star. Hij lijkt mij echt een geweldige supersub die echt het verschil kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:42
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5S0zuZF.png

Umm, wat is hier aan de hand? Volgens Futbin is deze gast uit packs maar ik packte hem gister en heb m nu 2x in mn club met dezelfde club. Zou dus een duplicate moeten zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door Gurbuh op 01-05-2018 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:49:
[afbeelding]

Umm, wat is hier aan de hand? Volgens Futbin is deze gast uit packs maar ik packte hem gister en heb m nu 2x in mn club met dezelfde club. Zou dus een duplicate moeten zijn?
Hij heeft ook 3 kaarten op futbin. Twee uit dezelfde club en 1 andere. Ik denk dat het een transferdingetje is ofzo. Verhuurd maar huur gecanceld en dus weer als tranfer terug naar de oude club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:29
038Zwolle schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 01:16:
[...]

Past niet echt in mijn team. Maar wellicht een supersub of SBC voer😁
Lijkt mij een gruwelijke CAM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik heb een vraag.. ik packte gister tots pique en wil hem graag gebruiken.. nu twijfel ik tussen het team wat ik op wou zetten en Piqué niet gebruiken dat is deze
https://www.futbin.com/18/squad/4999501
Of pique wel gebruiken en voor spaans gaan en dan kom ik op deze..
https://www.futbin.com/18/squad/4999656
Wat geeft jullie voorkeur met ingame switchen naar 4231.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:29:
[...]

Je zou enorm dom zijn om hem in te leveren bij een sbc. Hij heeft een geweldige kaart en 4 star 4 star. Hij lijkt mij echt een geweldige supersub die echt het verschil kan maken.
Ik ga het ook zeker proberen. Alleen vraag ik mij af of hij beter is dan Bergkamp Lozano swap sanchez als super sub. Vind het zonde om hem in mn club te laten omdat het zo'n geweldige kaart is. Maar we zullen zien de komende dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Door TOTS mn team aangepast.
Lekker veel OP spelers in t elftal.

https://www.futbin.com/18/squad/4999936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Shreddaaa schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:35:
Door TOTS mn team aangepast.
Lekker veel OP spelers in t elftal.

https://www.futbin.com/18/squad/4999936
Hoe bevalt Lemar? Ik vond zijn Futmas kaart namelijk tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
laviolette schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:43:
[...]

Hoe bevalt Lemar? Ik vond zijn Futmas kaart namelijk tegenvallen.
Ik vind m ook tegenvallen. Hij is beter dan Sessegnon, maar niet zo goed als dat zn stats doen voorkomen.
Hij is voor mij untradable, dus het is goed zo.
Kan overigens wel verassend goed koppen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:44:
[...]

Ik vind m ook tegenvallen. Hij is beter dan Sessegnon, maar niet zo goed als dat zn stats doen voorkomen.
Hij is voor mij untradable, dus het is goed zo.
Kan overigens wel verassend goed koppen!
Daarnaast heeft hij de "young French forward" trait :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Ik heb er echt een hekel aan dat veel spelers die ik nice vind geen goeie sterke links hebben. Bijvoorbeeld Goretzka in 442... Naldo en Boateng vind ik poep, Reus beviel ook niet echt. Sule leek promising tot ik zn acceleratie zag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:51:
Ik heb er echt een hekel aan dat veel spelers die ik nice vind geen goeie sterke links hebben. Bijvoorbeeld Goretzka in 442... Naldo en Boateng vind ik poep, Reus beviel ook niet echt. Sule leek promising tot ik zn acceleratie zag..
Ik zou even rustig wachten op de BL TOTS.

Hummels
Werner
Boateng
Bender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Vissert schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:00:
[...]

Ik zou even rustig wachten op de BL TOTS.

Hummels
Werner
Boateng
Bender
De spelers die ik juist minder interessant vinden (zoals dit lijstje) gaan daar de TotSen krijgen. Zou bijvoorbeeld veel meer geinteresseerd zijn in een Caligiuri..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:29:
[...]

Ik ga het ook zeker proberen. Alleen vraag ik mij af of hij beter is dan Bergkamp Lozano swap sanchez als super sub. Vind het zonde om hem in mn club te laten omdat het zo'n geweldige kaart is. Maar we zullen zien de komende dagen
Denk dat hij 100% beter is dan Lozano. Over Sanchez kan ik geen uitspraken doen, maar het lijkt me fijn als je moet scoren dat je dan iemand kan brengen met 4 star weak foot. Dan kan je elke kant op met die speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Ik verwacht een MM vanavond met een TOTS RoW. Ben benieuwd. Heb al wel soort van ingekocht voor de MM, maar koop nooit met een winstoogmerk, eerder voor mezelf de spelers alvast te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Fraaank schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:48:
Ik verwacht een MM vanavond met een TOTS RoW. Ben benieuwd. Heb al wel soort van ingekocht voor de MM, maar koop nooit met een winstoogmerk, eerder voor mezelf de spelers alvast te hebben.
Ik denk dat er morgen een SBC komt met RoW. Zie onderstaande link:

https://www.easports.com/...ason-rest-of-world-top-50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
laviolette schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:52:
[...]

Ik denk dat er morgen een SBC komt met RoW. Zie onderstaande link:

https://www.easports.com/...ason-rest-of-world-top-50
Heb die link zelf ook al eerder gepost, maar de MM is ook een SBC ;-). EA heeft ook MM met een swap-speler gedaan in het begin, dus ik verwacht zeker nog een TOTS RoW tijdens een MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Fraaank schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:53:
[...]

Heb die link zelf ook al eerder gepost, maar de MM is ook een SBC ;-). EA heeft ook MM met een swap-speler gedaan in het begin, dus ik verwacht zeker nog een TOTS RoW tijdens een MM.
Alleen is het vandaag geen 2 mei? Op 2 mei zou er een nieuwe SBC komen met de volgende 9 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze man misschien ook maar halen voor mijn pl team, over het hoofd gezien, zie hem nu pas
Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.cc/4us6kux6j/Screenshot_2018-05-01-12-35-13_01.png

Voor de tots sbc quote ik ea Twitter :
Weekly #TOTS SBC Schedule: Sunday & Tuesday – Guaranteed League SBCs. Wednesday – Rest Of World Guaranteed SBC
Een sbc voor de community tots is een prima deal. Zijn toppers.
De sbc nr 49-40 van de tots rest of the world kan interessant zijn. Nr 50 was Lopez(?) 84, nu zal het wrs >=84 zijn?
Als de sbc tots efl of de sbc tots rest of the world een tots speler kosten, is het niet interessant vind ik.

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 01-05-2018 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 12:37:
Deze man misschien ook maar halen voor mijn pl team, over het hoofd gezien, zie hem nu pas
[afbeelding]

Voor de tots sbc quote ik ea Twitter :

[...]
Leuke speler, maar word sowieso nog goedkoper als hij tijdens BPL TOTS opnieuw in packs komt.
Als je dit type speler zoekt, kijk dan ook even naar Record Breaker Milner, die tevens high/high heeft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 12:42:
[...]

Leuke speler, maar word sowieso nog goedkoper als hij tijdens BPL TOTS opnieuw in packs komt.
Als je dit type speler zoekt, kijk dan ook even naar Record Breaker Milner, die tevens high/high heeft.
Mmm das geen tots en dus wrs geen handel?
Wel interessante speler, misschien dat ik hem toch maar ga halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 12:47:
[...]

Mmm das geen tots en dus wrs geen handel?
Wel interessante speler, misschien dat ik hem toch maar ga halen
Doucuore is ook geen handel, die zit tijdens BPLS TOTS gewoon weer in packs en zal daardoor alleen nog maar verder in prijs zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Fraaank schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:53:
[...]

Zou er vanavond een nieuwe league tots komen, of loopt dat niet parallel met sbc?

Wat doen jullie met Ptg spelers, zouden die voor world cup nog extra waard worden, of komt er straks weer een ptg-sbc, waardoor de prijs zakt?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Toch maar eens men teams showen:

https://www.futbin.com/18/squad/5002337

https://www.futbin.com/18/squad/5002382

Aardige ploegjes volgens mij.

Versterkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Dilemma. Ik heb nu een TOTS Mohamed Eisa. Gekocht voor 18k. Kan ik nu verkopen voor 38k.
Ik heb deze speler gebruikt om de 11 goals ENG2 challenge mee te halen.

Wat zouden jullie doen? Verkopen en winst pakken?
Dropt de prijs van deze spelers nog? Of houden en later in een SBC stoppen als die er nog komen?

Vragen, vragen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
DeBers schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:24:
Dilemma. Ik heb nu een TOTS Mohamed Eisa. Gekocht voor 18k. Kan ik nu verkopen voor 38k.
Ik heb deze speler gebruikt om de 11 goals ENG2 challenge mee te halen.

Wat zouden jullie doen? Verkopen en winst pakken?
Dropt de prijs van deze spelers nog? Of houden en later in een SBC stoppen als die er nog komen?

Vragen, vragen...
Tenzij er een SBC komt waar je any random TOTS speler in kunt gooien ga je m niet meer kunnen gebruiken daarvoor. En de kans hierop schat ik vrij laag. Maw, ik zou zeker nu de winst pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurbuh schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:31:
[...]

Tenzij er een SBC komt waar je any random TOTS speler in kunt gooien ga je m niet meer kunnen gebruiken daarvoor. En de kans hierop schat ik vrij laag. Maw, ik zou zeker nu de winst pakken.
Vanavond komt er een community tots sbc en daar kan je elke tots in leveren. Dus gewoon bewaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 08:55

kevinn

PSN; southation

peeweeherman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Zou er vanavond een nieuwe league tots komen, of loopt dat niet parallel met sbc?

Wat doen jullie met Ptg spelers, zouden die voor world cup nog extra waard worden, of komt er straks weer een ptg-sbc, waardoor de prijs zakt?
PTG spelers die naar het WK gaan worden automatisch omgezet in PTG Selected spelers. Ik denk dat deze spelers tijdens het WK een boost krijgen alszijnde MOTM. Waarbij de OTW geen upgrades meer krijgen na afloop van het reguliere seizoen.

Zelf bewaar ik PTG Alex Sandro omdat deze zeer waarschijnlijk geen TOTS krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Het zit nog niet echt mee. Kon van zondag tot woensdag niet spelen op ps4. Dus zaterdag net genoeg wins gehaald voor de elite 3 monthly rewards. Geen tijd alleen voor de weekly objectives. Nu mis ik eerst al de gratis tots speler van het kwalificatie toernooi maar ik had ook geen untradable voor de sbc dus moest ik daar ook een speler van 35k voor halen... Krijg ik Fernando uit de sbc, de goedkoopste speler die ik kon krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:29
Inmiddels samen met een vriend op een nieuw account alle SBC's gedaan (Complete Geavanceerde, MM, losse SBC's uit meerdere competities) en heb met zo'n 30 packs met een totale waarde van zo'n 1,5 miljoen coins geen enkele TOTS gepackt. Oeps 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:29
SH-FR schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:38:
Inmiddels samen met een vriend op een nieuw account alle SBC's gedaan (Complete Geavanceerde, MM, losse SBC's uit meerdere competities) en heb met zo'n 30 packs met een totale waarde van zo'n 1,2 miljoen coins geen enkele TOTS gepackt. Oeps 😄
Zaten ook echt 55, 45 en 35k packs tussen dus het is letterlijk wel een klein wonder. 😂

[ Voor 12% gewijzigd door SH-FR op 01-05-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Die sbc is toch sowieso voor een tots untradeable? Vind het risico dat ik er 1 krijg uit een compeitie waar ik niet mee speel dan veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 08:55

kevinn

PSN; southation

sjakieman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:37:
Het zit nog niet echt mee. Kon van zondag tot woensdag niet spelen op ps4. Dus zaterdag net genoeg wins gehaald voor de elite 3 monthly rewards. Geen tijd alleen voor de weekly objectives. Nu mis ik eerst al de gratis tots speler van het kwalificatie toernooi maar ik had ook geen untradable voor de sbc dus moest ik daar ook een speler van 35k voor halen... Krijg ik Fernando uit de sbc, de goedkoopste speler die ik kon krijgen....
Komende weken komen er nog genoeg SBC waarbij TOTS spelers nodig zijn. Callejon gaat toch ook in een SBC want met WF/SM kan ik weinig mee.

Heb ook een speler moeten kopem omdat ik te lui was voor de weekly te doen. Beetje geluk met Fabinho maarja niet echt ruimte voor in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Akinfenwa weekly challange, kan dat alleen met squad batlles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:03:
Die Akinfenwa weekly challange, kan dat alleen met squad batlles?
Correct, minimaal of Prof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Bossie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:15:
[...]

Correct, minimaal of Prof
Dat was voor mij ook een verrassing. Hoe moet je er achter komen dat dit alleen op SB kan?
Ik zie dit in de web versie niet terug en op de Xbox ook niet.
Ik had in offline seasons een wedstrijd gespeeld met 7 doelpunten van een ENG2 speler. Ik dacht dat ik er bijna was. Zag ik ineens 0 progressie.

[ Voor 7% gewijzigd door DeBers op 01-05-2018 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
DeBers schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:06:
[...]

Dat was voor mij ook een verrassing. Hoe moet je er achter komen dat dit alleen op SB kan?
Ik had in offline seasons een wedstrijd gespeeld met 7 doelpunten van een ENG2 speler. Ik dacht dat ik er bijna was. Zag ik ineens 0 progressie.
Staat er bij het overzicht van de objectives letterlijk bij, maar alleen ingame volgens mij. Dus niet in de web of companion app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het helpt ook als je een ENG4 speler gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Vissert schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:11:
[...]

Het helpt ook als je een ENG4 speler gebruikt :+
Haha ja sorry. EFL2 ENG4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
[...]

Genoeg sites die het bijhouden. Even bookmarken, kom je niet voor verrassingen te staan.

https://www.fifauteam.com...ectives-calendar-rewards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

kevinn schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:36:
[...]

PTG spelers die naar het WK gaan worden automatisch omgezet in PTG Selected spelers. Ik denk dat deze spelers tijdens het WK een boost krijgen alszijnde MOTM. Waarbij de OTW geen upgrades meer krijgen na afloop van het reguliere seizoen.

Zelf bewaar ik PTG Alex Sandro omdat deze zeer waarschijnlijk geen TOTS krijgt.
Maar je denkt dat die PTG z'n TOTS waarde overneemt? Dit is niet het geval volgens mij. Dus die kan dan alleen maar dalen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Leoon. schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:39:
[...]

Maar je denkt dat die PTG z'n TOTS waarde overneemt? Dit is niet het geval volgens mij. Dus die kan dan alleen maar dalen.
Ik heb ook de PTG Fermino genomen ipv zijn IF. Ik verwacht hem zeker bij de 23 die naar het WK gaan, echter wat de gevolgen zullen zijn weet niemand, daar laat EA ons lekker in het gewisse. In ieder geval ga ik er vanuit dat de kaart nog upgrades kan krijgen op het WK (los dus van zijn TOTS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

bvbal79 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:41:
[...]

Ik heb ook de PTG Fermino genomen ipv zijn IF. Ik verwacht hem zeker bij de 23 die naar het WK gaan, echter wat de gevolgen zullen zijn weet niemand, daar laat EA ons lekker in het gewisse. In ieder geval ga ik er vanuit dat de kaart nog upgrades kan krijgen op het WK (los dus van zijn TOTS)
Dat wel inderdaad. Hij blijft wel de upgrades can de TOTW krijgen! Heb zelf PTG willian, PTG rashford en PTG firmino omdat ze gewoon toevallig in m'n team zitten. Speel niet meer zo heel veel. Ben aan 't wachten om m'n uiteindelijke team te maken. Wil icon gullit sowieso :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Iemand ervaring met Alisson TOTS van Roma? Goede investering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was weer een kleine hell maar DKT in de eerste poging gehaald. Ik zag ook nu pas dat morgen weer een Tots kaart verkrijgbaar is met DKT. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
038Zwolle schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:56:
Het was weer een kleine hell maar DKT in de eerste poging gehaald. Ik zag ook nu pas dat morgen weer een Tots kaart verkrijgbaar is met DKT. Ik ben benieuwd...
Hoilett TOTS
Volgende week schijnt het om een PL TOTS te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Leoon. schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:43:
[...]

Heb zelf PTG willian, PTG rashford en PTG firmino omdat ze gewoon toevallig in m'n team zitten
Denk er wel aan dat de chem straks anders is, geen league maar continent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

peeweeherman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:16:
[...]

Gaan ze dan bij hun club weg? Staat dit ergens zwart op wit? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Leoon. schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:20:
[...]

Gaan ze dan bij hun club weg? Staat dit ergens zwart op wit? :o
Alleen in de WC modus, Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar was officieel EA. Was overigens in 2014 ook

https://www.easports.com/...rld-cup-update-game-modes

[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 01-05-2018 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:25:
Ik heb een vraag.. ik packte gister tots pique en wil hem graag gebruiken.. nu twijfel ik tussen het team wat ik op wou zetten en Piqué niet gebruiken dat is deze
https://www.futbin.com/18/squad/4999501
Of pique wel gebruiken en voor spaans gaan en dan kom ik op deze..
https://www.futbin.com/18/squad/4999656
Wat geeft jullie voorkeur met ingame switchen naar 4231.
Nobody can help me?😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
peeweeherman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:16:
[...]

Dat geld voor de WC spelers, deze kaarten zijn gewoon FUT kaarten, die kun je daar niet gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 01-05-2018 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:01
Net snel even nog die tots sbc gedaan voor 35k. Martinez, ik mag niet klagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die community TOTS sbc is er nu weer opnieuw voor 48 uur. Heb Vardy TOTS gepacked :), zo'n beetje de beste die je kon krijgen en past uitstekend in m'n BPL-team. Als ik hem moest kopen was die 400k geweest.
Heb die Carlos Lopez ingeleverd die je kon vrijspelen door 4 squad battles potjes op minimaal wereldklasse te winnen en verder allemaal untreadables uit m'n club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De community sbc gedaan en kreeg 88 alison wederom sbc fodder.

[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 01-05-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Laatst online: 17-09 11:55
Giovinco 90 hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak hem morgen open✌🏽

Ik had Robertson dus past goed in mijn team... verder had ik uit een Jumbo goud pakket Baby Shearer😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09 22:21
Hier Robertson, past mooi in mijn Premier League team.
Krijgt mijn uiteindelijke team al mooi vorm.
De rest kan ik vanaf vrijdag gaan invullen.
https://www.futbin.com/18/squad/5007656

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:36:
Ik maak hem morgen open✌🏽

Ik had Robertson dus past goed in mijn team... verder had ik uit een Jumbo goud pakket Baby Shearer😅
Robertson lijkt me ook een geweldige kaart, maar ik wacht even de BPL TOTS af om te zien welke linksback we daar krijgen. En wellicht daalt hij dan nog wat in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
marquee Seoul v Suwon is niet normaal,heb deze spelers niet in me club,de prijzen zijn echt belachelijk.
je krijgt geen eens de kans om er eentje voor een redelijke prijs op de kop te tikken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
FidoDido schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:46:
marquee Seoul v Suwon is niet normaal,heb deze spelers niet in me club,de prijzen zijn echt belachelijk.
je krijgt geen eens de kans om er eentje voor een redelijke prijs op de kop te tikken 8)7
Wow inderdaad. Gelukkig heb ik er 2 van Seoul. Een goud en brons.. Ik denk dat ik er een trade dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
JAtech schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:37:
Hier Robertson, past mooi in mijn Premier League team.
Krijgt mijn uiteindelijke team al mooi vorm.
De rest kan ik vanaf vrijdag gaan invullen.
https://www.futbin.com/18/squad/5007656
Ik had een Giovinco. die heb ik omgetoverd in een Robertson. Gelukkig heb ik een BPL team. Dus hij past er perfect in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/m1xyUS/IMG_6805.png

Weet iemand waarom ik mijn Bergkamp niet op 10
Chem krijg???

Thnx !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:14:
[afbeelding]

Chem krijg???

Thnx !!
Vreemd, maar probeer eens Ronald Koeman met bpl als trainer

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Misschien domme vraag maar sbc van salah en Sane niet meer actier? En paar maanden gelesen zag ik hier voorbij komen hoe je de instellingen kan aanpassen bij een hoge bal dat de spelers niet stil blijven staan, kan het helaas nergens meer terug vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de laatste tijd redelijk bezig wel is waar in de 7e divisie en er wordt nog wel eens verloren maar de winst partijen komen ook steeds vaker en makkelijker.
Ben maar vanuit een verdedigend concept gaan spelen 4-1-2-1-2 (2) met als team order ultra verdedigend.
Opzich bevalt mij het wel vanuit een verdediging voetballen en dan met relatief snelle spitsen (Jesus en Wilson) eruit kunnen komen.
Zijn er nog meer van dat soort opstellingen waarin de verdediging belangrijker is dan de aanval, maar wel aanvallend gevaarlijk eruit te kunnen komen zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Laatst online: 10:56
Hebben jullie misschien tips voor een mooi team op basis van mijn huidige team?:

https://www.futbin.com/18/squad/2093935

Ik heb Pique TOTS (untradable) gepackt en die zou ik graag willen proberen. Maar ik vind het wel lastig om deze in mijn team te bouwen. Ik heb ongeveer 400k budget.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:14:

Chem krijg???

Thnx !!
Stomme vraag misschien, maar hoe kan het dat je twee rete dure icons hebt en dan naast zo'n in mijn ogen slechte spits? Wat is je geheim? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
DeBers schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Stomme vraag misschien, maar hoe kan het dat je twee rete dure icons hebt en dan naast zo'n in mijn ogen slechte spits? Wat is je geheim? :D
Wat dacht je van zijn verdediging ;) Wrs team verkocht voor TOTS?

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 01-05-2018 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:37:
Ben de laatste tijd redelijk bezig wel is waar in de 7e divisie en er wordt nog wel eens verloren maar de winst partijen komen ook steeds vaker en makkelijker.
Ben maar vanuit een verdedigend concept gaan spelen 4-1-2-1-2 (2) met als team order ultra verdedigend.
Opzich bevalt mij het wel vanuit een verdediging voetballen en dan met relatief snelle spitsen (Jesus en Wilson) eruit kunnen komen.
Zijn er nog meer van dat soort opstellingen waarin de verdediging belangrijker is dan de aanval, maar wel aanvallend gevaarlijk eruit te kunnen komen zeg maar?
4231 en 4231 (2) zijnndaar wel geschikt voor met 2 cdm's voor je verdediging heb je een enorm verdedigend blok en je kunt snelle buitenspelers of cam's gebruiken voor dr counter. Het is wel lastiger om 1-2's te spammen maar zeker goed mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Net Callejon gewonnen in 3e poging. Tijdens de 2e run bijna gestopt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:51:
[...]

4231 en 4231 (2) zijnndaar wel geschikt voor met 2 cdm's voor je verdediging heb je een enorm verdedigend blok en je kunt snelle buitenspelers of cam's gebruiken voor dr counter. Het is wel lastiger om 1-2's te spammen maar zeker goed mogelijk
Oke dan bedankt alvast even kijken wat kijn huidige speler selectie doet met deze opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:58:
Net Callejon gewonnen in 3e poging. Tijdens de 2e run bijna gestopt:

[video]
Helaas gaan deze simpele dingen te vaak fout. Zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Zit te twijfelen om Gaya in te leveren in die SBC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:59:
[...]

Oke dan bedankt alvast even kijken wat kijn huidige speler selectie doet met deze opstelling
Om wat aanvallender te spelen moet je wel wat rommelen met de player instructions. Zo vind ik het fijn om de spits get in behind en press back line te geven en de cam's stay forward en free Roam.

4222 zou je ook nog.kunnen proberen.
Maarja instructions is.voor iedereen anders

[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 01-05-2018 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 18:01
Hier Tots Lemar (91) uit de nieuwe TOTS Community SBC :) lastig te linken met Hamsik TOTS en EoE Kaka maar zeker niet verkeerd voor zn 40K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:31:
[...]

Om wat aanvallender te spelen moet je wel wat rommelen met de player instructions. Zo vind ik het fijn om de spits get in behind en press back line te geven en de cam's stay forward en free Roam.

4222 zou je ook nog.kunnen proberen.
Maarja instructions is.voor iedereen anders
Van Shreddaaa heb ik precies hetzelfde qua adviezen gekregen zoals jij hierboven omschrijft.
4222 in de 6e ging redelijk in de 7e totaal niet. Daarom ben ik weer terug gegaan naar 4-1-2-1-2 (2), dat loopt in de 7e beter. Misschien als ik ooit weer terugkom in de 6e schakel ik wel weer terug haar 4222.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:41:
[...]

Van Shreddaaa heb ik precies hetzelfde qua adviezen gekregen zoals jij hierboven omschrijft.
4222 in de 6e ging redelijk in de 7e totaal niet. Daarom ben ik weer terug gegaan naar 4-1-2-1-2 (2), dat loopt in de 7e beter. Misschien als ik ooit weer terugkom in de 6e schakel ik wel weer terug haar 4222.
ipv steeds te wisselen, kun je beter een aan een formatie vasthouden en daarmee verder groeien.
Je kan wel steeds alles omgooien, maar dat zou alleen maar impact hebben als je steeds tegen de exact zelfde tegenstanders speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:08
Bossie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:54:
[...]

ipv steeds te wisselen, kun je beter een aan een formatie vasthouden en daarmee verder groeien.
Je kan wel steeds alles omgooien, maar dat zou alleen maar impact hebben als je steeds tegen de exact zelfde tegenstanders speelt :)
Ik vind het juist wel verfrissend om af en toe een andere formatie te spelen.
Je gaat op een gegeven moment toch vastroesten in bepaalde patronen en die werken niet altijd.
Met andere formaties krijg je ook andere patronen in je spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:03:
[...]

Ik vind het juist wel verfrissend om af en toe een andere formatie te spelen.
Je gaat op een gegeven moment toch vastroesten in bepaalde patronen en die werken niet altijd.
Met andere formaties krijg je ook andere patronen in je spel.
Klopt, doe ik regelmatig tijdens SQB.
Maar als relatief nieuwe speler, zou ik juist eerst patronen gaan inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klopt daarom ga ik even vasthouden aan die 4-1-2-1-2 (2) opstelling en dan misschien mijn team nog wat versterken waar nodig, maar denk dat niet 1,2,3 nodig is maar moet wat met mijn ruim 5 ton haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:06:
[...]

Klopt daarom ga ik even vasthouden aan die 4-1-2-1-2 (2) opstelling en dan misschien mijn team nog wat versterken waar nodig, maar denk dat niet 1,2,3 nodig is maar moet wat met mijn ruim 5 ton haha
Lekker op zak houden en vooral een heel leuk team samenstellen tijdens TOTS :)
Als je BPL speelt, kun je bijvoorbeeld de helft in de KDB SBC stoppen, 20 packs openen tijdens TOTS is altijd een leuk extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:46:
[...]

Lekker op zak houden en vooral een heel leuk team samenstellen tijdens TOTS :)
Als je BPL speelt, kun je bijvoorbeeld de helft in de KDB SBC stoppen, 20 packs openen tijdens TOTS is altijd een leuk extraatje.
Jezus wat een afkortingen, BPL? KDB?
Hoe kom ik aan 20 packs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:16:
[...]

Vreemd, maar probeer eens Ronald Koeman met bpl als trainer
Met Koeman heb ik alles op 10! Thnx man !👌👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBers schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Haha dit is puur voor de Chem, later wissel ik ze in-game.. en heb inderdaad alles verkocht voor TOTS en een 1.5 geïnvesteerd in spelers nog voor TOTS SBC dus speel met een budget-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:00:
[...]

Haha dit is puur voor de Chem, later wissel ik ze in-game.. en heb inderdaad alles verkocht voor TOTS en een 1.5 geïnvesteerd in spelers nog voor TOTS SBC dus speel met een budget-team
Dat heb ik ook nog niet zo door starten met een ander team dan waar je de wedstrijd mee aanvangt wat is daar nou het voordeel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of er nog een periode aan komt met FUT FIFA 18 dat het weer normaal loopt. Normale Online Seizoenen is echt zo'n verademing. Speel ik weer 2 potjes FUT en ik frustreer me helemaal kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:57:
[...]

Jezus wat een afkortingen, BPL? KDB?
Hoe kom ik aan 20 packs?
Door de BPL SBC voor KDB te doen, krijg je naast KDB ook nog eens 20 packs.
Dit is natuurlijk alleen leuk als je een BPL team hebt, maar je natuurlijk ook de SBC voor Calcio, La Liga of BL kunnen doen.

Ahem, afhankelijk van je team zou je kunnen kijken of de League SBC reward voor jouw een versterking is.
Voor mijn team was de Premier League SBC (94 Kevin de Bruyne) een versterking, en heb ik dus behalve de Bruyne ook 20 packs hierdoor kunnen openen afgelopen afgelopen weekend.

Het is natuurlijk niet gegarandeerd, maar als een TOTS uit een van de pakjes trekt is dat een zeer leuk extraatje.

Ik heb deze tijdens de lightning rounds van TOTS MC gedaan en het heeft me uiteindelijk iets van 200k gekost. Momenteel is SBC alweer 70k in prijs gestegen :(

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/446

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het gaat best lekker met m’n nieuwe club. In 9 seizoenen naar div 2 *O*
Callejon binnen in 1x. Ik ben tevreden. Speel nu met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3520654

Helaas geen Calcio A mannen uit de sbc’s. Had graag Chiellini, Hamsik of Gomez gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:38:
Callejon binnen in 1x. Ik ben tevreden. Speel nu met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3520654

Helaas geen Calcio A mannen uit de sbc’s. Had graag Chiellini, Hamsik of Gomez gehad.
Alles uiteindelijk nog terug kunnen krijgen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:45:
[...]

Alles uiteindelijk nog terug kunnen krijgen dus?
Zo goed als, kon via de webapp nog bij mn oude club. Dus coins overgeheveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ben ik het niet mee eens. Sommige formaties werken gewoon erg goed en spelen na verloop van tijd veel minder. 41212 was in het begin DE formatie en daarna de 4231 en nu zie je ook regelmatig 4231(2) 442 en 4222 voorbij komen.

Ikzelf heb ongeveer heel het jaar 41212 gespeeld en kwam hier wel mee in div 1 maar werd er bijna elk seizoen uitgegooid. Ik merkte dat ik te afhankelijk was van 1-2 passes en veel meer rust in mijn spel moest gaan krijgen, Bij 41212 is het prettig als je backs mee opkomen om wat diepgang te krijgen , maar ben je vervolgens heel kwetsbaar aangezien iedereen nu wel een Ronaldo versie heeft of soortgelijke speler.

Sinds ik ben geswitched naar 4231/4222 heb ik veel meer rust in mijn spel gekregen en door de 2 CDM's verdedig ik ook veel beter en kan meer fouten maken. Ik haalde afgelopen weekend ook 21 wins in de WL met nog 10 potjes (Voor mij echt een nieuw record) en speel vast in div 1 waarbij ik vandaag in de beslissende wedstrijd net geen kampioen werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 00:13:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Sommige formaties werken gewoon erg goed en spelen na verloop van tijd veel minder. 41212 was in het begin DE formatie en daarna de 4231 en nu zie je ook regelmatig 4231(2) 442 en 4222 voorbij komen.

Ikzelf heb ongeveer heel het jaar 41212 gespeeld en kwam hier wel mee in div 1 maar werd er bijna elk seizoen uitgegooid. Ik merkte dat ik te afhankelijk was van 1-2 passes en veel meer rust in mijn spel moest gaan krijgen, Bij 41212 is het prettig als je backs mee opkomen om wat diepgang te krijgen , maar ben je vervolgens heel kwetsbaar aangezien iedereen nu wel een Ronaldo versie heeft of soortgelijke speler.

Sinds ik ben geswitched naar 4231/4222 heb ik veel meer rust in mijn spel gekregen en door de 2 CDM's verdedig ik ook veel beter en kan meer fouten maken. Ik haalde afgelopen weekend ook 21 wins in de WL met nog 10 potjes (Voor mij echt een nieuw record) en speel vast in div 1 waarbij ik vandaag in de beslissende wedstrijd net geen kampioen werd.
Rock paper scissors, als de meta verschuift, zullen ook meer mensen de anti-meta gebruiken, met als gevolg dat de meta weer ...

Daarnaast zijn de 4231/442/4222 varianten voor mijn gevoel simpelweg meer afhankelijk van de gebruikte spelers dan bijvoorbeeld een cheesy 41212, waardoor je deze nu ook meer ziet in deze phase van de cycle.

Is het meer rust in je spel hebben, is dat idd doordat je van formatie bent geswitched of doordat je je speelstijl/custom tactic misschien ook veranderd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 00:43:
[...]

Rock paper scissors, als de meta verschuift, zullen ook meer mensen de anti-meta gebruiken, met als gevolg dat de meta weer ...

Daarnaast zijn de 4231/442/4222 varianten voor mijn gevoel simpelweg meer afhankelijk van de gebruikte spelers dan bijvoorbeeld een cheesy 41212, waardoor je deze nu ook meer ziet in deze phase van de cycle.

Is het meer rust in je spel hebben, is dat idd doordat je van formatie bent geswitched of doordat je je speelstijl/custom tactic misschien ook veranderd hebt?
Bij mij is dat de formatie geweest. Niet na 5 games beoordeeld maar echt tientallen potjes gespeeld.
Het heeft natuurlijk wel met speelstijl te maken (custom tactics verander ik niet veel)

Maar met een 4231 merk ik dat het defensiever speelt (een blok met Petit en Blanc helpt ook natuurlijk) Maar als je je cams op aanvallend laat staan is het toch mogelijk om snel om te schakelen of via de flanken te spelen. Ook hielpen de player instructions enorm voor mij door de CAM''s op stay forward te laten staan en Free Roam te gebruiken.

Rock paper scissors ben ik wel met je eens maar ik merkte dat ik met 41212 toch veel meer werd weggespeeld tegen 4231/442/4222/352 etc dan met 4231 of 4222.
442 viel mij persoonlijk wel tegen, maar denk dat dat heerlijk speelt als je spelers hebt als gullit en viera.

Teams nu:
https://www.futbin.com//18/squad/5013170
https://www.futbin.com//18/squad/5013189

Zit er allen aan te denken om nu nog dybala of Vardy te halen en Ferdinand te halen als CB. Wellicht nog meer, maar dat is afhankelijk van mijn packluck aankomende vrijdag. Inmiddels ongeveer 40 packs opgespaard.

[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 02-05-2018 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Het zou wel Nice zijn als EA ook weer eens wat formaties of varianten toe gaat voegen aan FUT. Zo heb je in 'de normale' FIFA ook 4-2-4 en een persoonlijke favoriet van mij 4-1-3-2. Dan heb je dus een echte CDM, met daarvoor een CAM + Wings en dan nog 2 spitsen.

Dat mis ik nu want ik wil met 2 spitsen spelen en vleugels maar 442 en de varianten lijken voor mij toch iets te kwetsbaar. Ook is het gewoon saai, jaar in jaar uit dezelfde opties. Snap wel dat je niet zomaar made up formaties er in moet zetten mjah. Of maak het chem systeem weer als vroegah met 1,5 chemlinks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Gurbuh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 07:42:
Het zou wel Nice zijn als EA ook weer eens wat formaties of varianten toe gaat voegen aan FUT. Zo heb je in 'de normale' FIFA ook 4-2-4 en een persoonlijke favoriet van mij 4-1-3-2. Dan heb je dus een echte CDM, met daarvoor een CAM + Wings en dan nog 2 spitsen.

Dat mis ik nu want ik wil met 2 spitsen spelen en vleugels maar 442 en de varianten lijken voor mij toch iets te kwetsbaar. Ook is het gewoon saai, jaar in jaar uit dezelfde opties. Snap wel dat je niet zomaar made up formaties er in moet zetten mjah. Of maak het chem systeem weer als vroegah met 1,5 chemlinks :)
4-2-4 is 1 van mijn favoriete formaties, zonde dat deze niet in FUT zit inderdaad. Is het jullie ook wel is opgevallen dat sommige formaties anders worden genoteerd in de laadschermen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Afbeeldingslocatie: https://atfifa.files.wordpress.com/2012/05/bund-squad1.jpg

Goede ouwe tijd dat je Spits alleen met de CF (was toen dus nog geen CAM ook) hoefde te linken.

En deze was qua links ook toffer imo:

Afbeeldingslocatie: https://atfifa-files-wordpress-com.cdn.ampproject.org/i/s/atfifa.files.wordpress.com/2013/01/my-brazil-team-works-really-well-in-a-4222-formation.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Nou ik kon het niet laten en heb toch maar mijn packs geopend die ik de afgelopen 2 weken had gespaard. Op zich een redelijk resultaat met 3x een EFL TOTS en 2x een discard IF. Daarnaast uit die most consistent Martinez en van Ginkel gehaald. Martinez heb ik niets mee maar van Ginkel ben ik wel blij mee. Kan zo in mijn team, aangezien die daar al stond omdat ik hem ook had gekocht haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurbuh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 08:02:
[afbeelding]

Goede ouwe tijd dat je Spits alleen met de CF (was toen dus nog geen CAM ook) hoefde te linken.

En deze was qua links ook toffer imo:

[afbeelding]
Toen moest je elke speler een formatiekqart geven om op chem te krijgen toch? In mijn eerste avonturen in fut ben ik snel afgehaakt daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Nachtapotheker schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:38:

Hoe pas je die Ronaldo in qua chem?

Kon het niet laten om zelf ook weer een team terug te kopen.
speel nu met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4491396

Speelt erg elkker moet ik zeggen. Enige minpunt is dat kroos vrij traag is maar dat maakt hij dan weer goed met zijn passing.

[ Voor 23% gewijzigd door servival7 op 02-05-2018 09:46 ]

Pagina: 1 ... 183 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs