Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 20:58
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:34:
[...]

Toen moest je elke speler een formatiekqart geven om op chem te krijgen toch? In mijn eerste avonturen in fut ben ik snel afgehaakt daardoor.
Dat was echt verschrikkelijk die formatiekaarten op spelers. Dat telde mee in de chemistry.

Volgens mij kon je zelfs in FIFA 12 en daarvoor niet eens zoeken op spelersnaam in de transfer market...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:34:
[...]

Toen moest je elke speler een formatiekqart geven om op chem te krijgen toch? In mijn eerste avonturen in fut ben ik snel afgehaakt daardoor.
Ja dat klopt, was echt heel frustrerend en pleuresduur ook. Aangezien je toen ook al de meta-formaties had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb gister mijn hele squad verkocht (is niet zo bijzonder hoor) en heb nu 300k muntjes. Komt van een La Liga squad, maar was het helemaal zat. Is het nu verstandig om een nieuwe squad te kopen of moet ik wachten nu de markt wat rommelig is... Ik kan gewoon met mijn reserve BPL squad spelen op dit moment.. of moet ik gaan investeren in de TOTS.. ik ben even de kluts kwijt :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:15:
[...]

Dat heb ik ook nog niet zo door starten met een ander team dan waar je de wedstrijd mee aanvangt wat is daar nou het voordeel van?
Voordeel dat je team lekkerder speelt en alles in iedereen op positie is als je begint 👍🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:05:
Heb gister mijn hele squad verkocht (is niet zo bijzonder hoor) en heb nu 300k muntjes. Komt van een La Liga squad, maar was het helemaal zat. Is het nu verstandig om een nieuwe squad te kopen of moet ik wachten nu de markt wat rommelig is... Ik kan gewoon met mijn reserve BPL squad spelen op dit moment.. of moet ik gaan investeren in de TOTS.. ik ben even de kluts kwijt :)
Investeren zou ik op dit moment niet doen IMO, misschien in wat 82 83 84 kaarten enzo maar verder zal ik wachtten totdat de markt nog wat verder gezakt is! Investeren in TOTS? Dat is het domste wat je kunt doen op dit moment 😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:24:
[...]

Investeren zou ik op dit moment niet doen IMO, misschien in wat 82 83 84 kaarten enzo maar verder zal ik wachtten totdat de markt nog wat verder gezakt is! Investeren in TOTS? Dat is het domste wat je kunt doen op dit moment 😌
Dan wacht ik nog maar even en ga ik verder met mijn prima bpl squad :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:38
servival7 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:44:
[...]

Hoe pas je die Ronaldo in qua chem?

Kon het niet laten om zelf ook weer een team terug te kopen.
speel nu met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4491396

Speelt erg elkker moet ik zeggen. Enige minpunt is dat kroos vrij traag is maar dat maakt hij dan weer goed met zijn passing.
Dat ziet er ook goed uit :) Ik begin met Belotti en wissel Ronaldo er meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 16:26
n.v.m

[ Voor 96% gewijzigd door ajaxalex op 02-05-2018 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huh? als ik een single player offline seizoen wil doen, krijg ik steeds oefeningen die ik moet doen. En het gekke is, ik kom er ook niet uit, tenzij ik het spel echt wegklik. op pc.
Is dit iets wat niet klopt of...?
Dacht ga ff wat scoren met EFL 4 spelers voor doelstellingen

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 02-05-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 22:02
Harribo schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:54:
huh? als ik een single player offline seizoen wil doen, krijg ik steeds oefeningen die ik moet doen. En het gekke is, ik kom er ook niet uit, tenzij ik het spel echt wegklik. op pc.
Eis om die te halen is enkel mogelijk in Squad Battles op minimaal professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Harribo schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:54:
Scoren met EFL4 moet op SB.. ;)
die fout heb ik ook gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bledismauw schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:00:
[...]

Eis om die te halen is enkel mogelijk in Squad Battles op minimaal professioneel.
Dat verklaart niet waarom ik niet een single player offline seizoen wedstrijd kan starten???
SB staat trouwens ook niet duielijk bij de eis. Als je klikt op erheen, gaat hij inderdaad wel naar SB.

Maar dat zal lame zijn om dan die modus te blokkeren. En dan nog...leuk als je ook weer terug kan zonder dat het hele spel hoeft weg te klikken. Of meldt het ff van te voren.
DeBers schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:00:
[...]

Scoren met EFL4 moet op SB.. ;)
die fout heb ik ook gemaakt.
Mwah ik heb er al 6 gemaakt. 3 spitsen heb ik. formatie 3-4-3. Spits O'grady 67 is niet snel maar weet tenminste wel hoe hij de ruimtes in moet lopen om wat af te maken.
Doe er wat +10 of +6 eigenschappen kaartjes bij :)

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 02-05-2018 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Malcom 89 en Alisson 88 uit de community packs. Opzich prima maar kan er niks mee in mn LaLiga team.

Callejon wist ik niet te winnen bij de DKT, had ik wel kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:08:
Heb Malcom 89 en Alisson 88 uit de community packs. Opzich prima maar kan er niks mee in mn LaLiga team.

Callejon wist ik niet te winnen bij de DKT, had ik wel kunnen gebruiken.
https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/

Gewoon even linkje proberen, werkte bij mij ook met de swap spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Haha done maar kreeg 3 x te horen dat ik geen recht op een kwalificatie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Helaas, soms helpt het. Wellicht morgen nog een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Laatst online: 19-09 19:26
ajaxalex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:46:
[...]

Helaas, soms helpt het. Wellicht morgen nog een poging.
Ik heb mij zojuist geplaatst via de link. Krijg ik dan Callejon vanzelf een keer in mijn club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:42
[...]

Hoe is je win:loss ratio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
laviolette schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:50:
[...]

Ik heb mij zojuist geplaatst via de link. Krijg ik dan Callejon vanzelf een keer in mijn club?
Yes morgen krijg je m als speler, dan hangt ie als niet toegewezen item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ajaxalex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:15:
[...]

Als je je vandaag geplaatst hebt via de link denk ik dat je Junior Hoillet krijgt als TOTS Reward.

Callejon was namelijk voor maandag en dinsdag de reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
ajaxalex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Wtf? Werkt dat linkje ook altijd om je te plaatsen? Hoef je dan de wedstrijd niet te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
DeBers schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:14:
[...]

Wtf? Werkt dat linkje ook altijd om je te plaatsen? Hoef je dan de wedstrijd niet te spelen?
In principe moet je DKT spelen, en bij een disconnect o.i.d kun je het linkje gebruiken om te kijken of je recht heb.
Alleen het systeem is niet waterdicht dat ie soms random toegang geeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik ook.
Nu heb ik mij al gekwalificeerd voor de WL via de vorige WL als het goed is.

Probeerde DKT te winnen maar ik strand steeds op die standaard PL teams....tjemig wat zijn die snel die gasten...en dat terwijl ik een beter PL team heb.
Ben trouwens niet zo nog te spreken over Milner 85 cm MOTM. Misschien komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
kevinn schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:45:
[...]

Komende weken komen er nog genoeg SBC waarbij TOTS spelers nodig zijn. Callejon gaat toch ook in een SBC want met WF/SM kan ik weinig mee.

Heb ook een speler moeten kopem omdat ik te lui was voor de weekly te doen. Beetje geluk met Fabinho maarja niet echt ruimte voor in mijn team.
Fabinho had ik graag willen hebben! Na Fernando kreeg ik vandaag Bender uit de SBC... Kan ik helaas ook weinig mee. Nou ja iig geen 2e Fernando wat ook nog had gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
ajaxalex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:19:
[...]

In principe moet je DKT spelen, en bij een disconnect o.i.d kun je het linkje gebruiken om te kijken of je recht heb.
Alleen het systeem is niet waterdicht dat ie soms random toegang geeft. :+
Maar kan ik er op klikken zonder vrees voor represailles? ;)
De checkbutton claimt van niet namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:32:
[...]

Nee dat kan je niet.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
[...]

je kan er op klikken de risicos zijn voor jou...

Lijkt mij onwaarschijnlijk dat EA actie onderneemt als je dit sporadisch toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
[...]

Tja, met EA weet je het nooit. Ikzelf heb via deze weg 1x toegang gekregen tot WL. Wel gedaan toen ik zelf had gedisconnect in de finale.
Daarna paar keer geprobeerd toen ik enkel tot de 2e ronde kwam maar kreeg toen geen toegang.

Oftewel, als je in de 80e minuut 3-0 achter staat in de finale, disconnecten en via die link proberen toegang te krijgen. Het is smerig, maarja met die EAaids is het smerig terug doen toch opzich ook wel op z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurbuh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:54:
[...]

Hoe is je win:loss ratio?
Weet niet of ik dat in de webapp kan zien (of uberhaubt waar ik het kan zien) maar denk dat ik 2:1 loop bij DKT.
ajaxalex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:15:
[...]

Neem aan dat hij die Hoilett krijgt? Canadese LM van de EFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:58:
[...]

Weet niet of ik dat in de webapp kan zien (of uberhaubt waar ik het kan zien) maar denk dat ik 2:1 loop bij DKT.
Voor zover ik weet gaat het over je algemene win:loss ratio. Als je die positief hebt dan mag je erin. Kun je volgens mij alleen op de console zien volgens mij sinds ze die compare uit de webapp hebben gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTW met een interessante observatie van een Twitteraar:

Nep. With De Ligt, Alex Telles and Bruno Fernandes on the TOTW we can assume that the minor league coming this friday won't be Liga NOS or Eredivisie. So that leaves us with the combination of BPL/Super Lig or BPL/Russian League

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DcMm-_1UQAAg-BD.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:28
Vissert schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:24:
TOTW met een interessante observatie van een Twitteraar:

Nep. With De Ligt, Alex Telles and Bruno Fernandes on the TOTW we can assume that the minor league coming this friday won't be Liga NOS or Eredivisie. So that leaves us with the combination of BPL/Super Lig or BPL/Russian League

[afbeelding]
Als Liga NOS en Eredivisie überhaupt al komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:25:
[...]

Als Liga NOS en Eredivisie überhaupt al komen..
Dat lijkt wel zeker als ik die Twitter lijst van jouw mag geloven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 08:55

kevinn

PSN; southation

sjakieman schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:29:
[...]

Fabinho had ik graag willen hebben! Na Fernando kreeg ik vandaag Bender uit de SBC... Kan ik helaas ook weinig mee. Nou ja iig geen 2e Fernando wat ook nog had gekund.
Heb Fabinho tijdelijk vervangen voor Petit maar ik ben positief verrast als eigenaar van FUTMAS Fabinho.
Enorme verbetering en voelt niet zo log als de FUTMAS.

Gisteren uit de SBC Malcolm gehaald dus ik mag absoluut niet klagen over de MC SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurbuh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:05:
[...]

Voor zover ik weet gaat het over je algemene win:loss ratio. Als je die positief hebt dan mag je erin. Kun je volgens mij alleen op de console zien volgens mij sinds ze die compare uit de webapp hebben gesloopt.
Algemeen is positief bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Vissert schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:26:
[...]

Dat lijkt wel zeker als ik die Twitter lijst van jouw mag geloven :+
Ik zie dat men vooral verwachtingen en hoop uitspreekt, ze lijken het sowieso niet zeker te weten toch:
NepentheZ @NepentheZ
On this occasion I have no "leak" or anything, just my opinion. Only 40 spots left in RoW isn't enough to cover all leagues, given Spain 2, Polish etc are in there. EFL is a "minor" league. Russia, Nos, Dutch & Turkey haven't featured in RoW, 4 weeks of major leagues left.
NepentheZ @NepentheZ
So for me it's just a guess, but ultimately I highly doubt they will release a full EFL set up, then limit the "big" minor leagues to 1 or 2 spots only through RoW
HunterTrading @FUT18_HUNTER
The Deligt confirms for me, no eredevise TOTS this friday. Hopefully we get them sometime this year. Really locking forward to do an Eredevise team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:30
Damn die 87 rated De Ligt, de Tots moet echt 90+ zijn met echt min 85 pace oid. Zo awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Terranova schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:07:
Damn die 87 rated De Ligt, de Tots moet echt 90+ zijn met echt min 85 pace oid. Zo awesome
Heeft die TOTS nog wel zin straks? Anchor-kaart of Shadow-kaart erop en gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het hele idee van speciale kaarten in DKT stoppen vind ik al belachelijk. Maar je kan gewoon op een linkje klikken en krijgt de kaart toegestuurd en het is nog steeds mogelijk om je console via 4g te verbinden, een goal te maken en te disconnecten d.m.v bellen waarbij je alsnog de win krijgt.

EA moet hier echt eens wat aan doen. Hun manier van problemen oplossen is echt belachelijk. In het begin van het seizoen wilde iedereen thuis spelen, maar om dit aan te pakken kun je niet meer zien of je uit of thuis speelt. De problemen met connectie, lag en button delay zijn nog steeds aanwezig.

Mensen spenderen 100den Euros aan packs en mogen blij zijn dat ze met 100 Euro 200.000 coins kunnen terug verdienen. Als je op een illegale wijze coins koopt kun je voor 100 Euro 1000.000+ coins kopen. Bots zijn nog steeds makkelijk verkrijgbaar en kopen spelers in de 59ste minuut of bieden op alle spelers waar je niks voor hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Nou. Ik heb het maar gewoon gedaan. 7k neer gelegd voor een fc seoul speler. Ik troost me maar met het feit dat ik voor de rest van de challenges geen enkele speler heb hoeven kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:36:
[...]

Door de BPL SBC voor KDB te doen, krijg je naast KDB ook nog eens 20 packs.
Dit is natuurlijk alleen leuk als je een BPL team hebt, maar je natuurlijk ook de SBC voor Calcio, La Liga of BL kunnen doen.

Ahem, afhankelijk van je team zou je kunnen kijken of de League SBC reward voor jouw een versterking is.
Voor mijn team was de Premier League SBC (94 Kevin de Bruyne) een versterking, en heb ik dus behalve de Bruyne ook 20 packs hierdoor kunnen openen afgelopen afgelopen weekend.

Het is natuurlijk niet gegarandeerd, maar als een TOTS uit een van de pakjes trekt is dat een zeer leuk extraatje.

Ik heb deze tijdens de lightning rounds van TOTS MC gedaan en het heeft me uiteindelijk iets van 200k gekost. Momenteel is SBC alweer 70k in prijs gestegen :(

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/446
Kost +/- 4 ton hoeft niet in 1x af natuurlijk maar kost wel wat krijg je alleen maar uit je packs prem league alleen maar Engels spelers nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:26:
Mensen spenderen 100den Euros aan packs en mogen blij zijn dat ze met 100 Euro 200.000 coins kunnen terug verdienen.
Daar hoor ik niet bij, ik ga dat hele commerciële systeem niet spekken. Zouden er meer moeten doen.

Ik had ook weer een top actie. Had uit de eerste sbc community Malcolm 89.
Maar kon ik niets mee dus in de tweede sbc community met wat spelers erbij.
Krijg ik Boateng 86 hahaha
Jahooo!

Die sbc van rest of the world is een lachertje. Je spendeert al snel 35k aan spelers.
Beter om ff te wachten dat de markt wat verzadigd raakt met die oninteressante tots spelers, misschien goedkoop dan 1 oppikken voor een andere sbc

Oh ja alle packs uit de mm bagger. 1 speler 83.

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 02-05-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag niet klagen. Had een aantal packs liggen. Aguero gepacked en lemar uit de tots SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
83 rated squad voor een TOTS RoW 49-41 tradable, best netjes. Denk wel dat hij dan bij de volgende SBC ineens 84 rated squad voor een TOTS RoW 39-31 wordt. Tijd om dus alvast een 87 rated squad bij elkaar te sparen voor de laatste 10.

Kan iemand voor mij even checken of zij hetzelfde hebben: In FUT zie ik in de store onder My Packs dat ik 34packs heb, echter zie ik er maar 30. De andere 4 packs zijn er wel, dat kan ik namelijk zien in de WebApp en ook als ik 1 pakketje open, is er 1 nieuw pakket te zien op het einde van de packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:37:
83 rated squad voor een TOTS RoW 49-41 tradable, best netjes. Denk wel dat hij dan bij de volgende SBC ineens 84 rated squad voor een TOTS RoW 39-31 wordt. Tijd om dus alvast een 87 rated squad bij elkaar te sparen voor de laatste 10.

Kan iemand voor mij even checken of zij hetzelfde hebben: In FUT zie ik in de store onder My Packs dat ik 34packs heb, echter zie ik er maar 30. De andere 4 packs zijn er wel, dat kan ik namelijk zien in de WebApp en ook als ik 1 pakketje open, is er 1 nieuw pakket te zien op het einde van de packs.
Je kunt idd alleen maar 30 packs zien. Hoort zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
ROW #TOTS SBCs for players 49-41 are now live

welke spelers zijn dit?

https://www.futbin.com/18/tots/TOTS-ROTW

deze?

[ Voor 27% gewijzigd door goosche op 02-05-2018 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
goosche schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:10:
ROW #TOTS SBCs for players 49-41 are now live

welke spelers zijn dit?

https://www.futbin.com/18/tots/TOTS-ROTW

deze?
Jazeker.

Is het alleen waard als je reeds een 83 team in had gekocht, anders is hij te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
F....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Zit zelf te twijfelen of ik mn untradeable Gaya TOTS (waarmee ik toch totaal niks doe) in die Community TOTS SBC moet gooien B) Of beter even wachten op een BPL TOTS SBC ofzo.. Hmmm

[ Voor 17% gewijzigd door Joster op 02-05-2018 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Heb momenteel 1 miljoen coins en icon Larsson en Florenzi FB. Wil graag een Seria A team kopen. Ik zat te denken om dit team te kopen:

https://www.futbin.com/18/squad/5026421

Wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie betere suggesties? Ik twijfel aan Dybala als spits (3 star WF). Iemand ervaring met Dybala als spits? en is Hamsik wel 300K waard?

Ik hoor graag jullie mening. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Moet zeggen nu aardig wat potjes rond de 15 met tots vardy gespeeld,maar die speelt echt lekker! Speel zelf alleen squad battles maar sinds ik hem heb gaat het toch een stukje makkelijker :)

Valt me op hoe goed die kan koppen voor zo kleine speler, scoor amper met koppen normaal. En die 3 star weakfoot merk ik weinig van al met al een prima spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Joster schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:32:
Zit zelf te twijfelen of ik mn untradeable Gaya TOTS (waarmee ik toch totaal niks doe) in die Community TOTS SBC moet gooien B) Of beter even wachten op een BPL TOTS SBC ofzo.. Hmmm
Voor zon geweldige Koreaan? Of verwacht je die in de toekomst nog weer nodig te hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vissert schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:48:
[...]

Je kunt idd alleen maar 30 packs zien. Hoort zo :)
Thanks!

Wel irritant, want de bronzen en zilveren packs verdwijnen dan. Stom dat het op de WebApp en CompanionApp wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Gurbuh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:59:
[...]

Voor zon geweldige Koreaan? Of verwacht je die in de toekomst nog weer nodig te hebben? :P
Nah, wil m'n Gaya tots inleveren bij een sbc, maar weet even niet bij welke ik dat het beste kan doen. Ik gebruik alleen (ex) spelers van Milan, PSV en Chelsea (omdat ik Gullit heb gepacked), dus Courtois (MC tots wat er nu is) zou bijvoorbeeld erg welkom zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09 22:21
Joster schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:09:
[...]

Nah, wil m'n Gaya tots inleveren bij een sbc, maar weet even niet bij welke ik dat het beste kan doen. Ik gebruik alleen (ex) spelers van Milan, PSV en Chelsea (omdat ik Gullit heb gepacked), dus Courtois (MC tots wat er nu is) zou bijvoorbeeld erg welkom zijn ;)
Ik zou, als je de spelers in de club er voor heb, eerst de ROW SBC doen, en die dan in de MC TOTS SBC gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
JAtech schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:13:
[...]

Ik zou, als je de spelers in de club er voor heb, eerst de ROW SBC doen, en die dan in de MC TOTS SBC gooien.
Nee, dan kan ik er beter een kopen haha (30k vs. rond de 40k aan spelers nodig voor die sbc). Ben juist wat aan het cashen op 83s en wat high rated backs en wingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
Joster schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:16:
[...]

Nee, dan kan ik er beter een kopen haha (30k vs. rond de 40k aan spelers nodig voor die sbc). Ben juist wat aan het cashen op 83s en wat high rated backs en wingers.
Ja dat kan ook, ik had wat untradable 83's dus die kon ik zo mooi opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:33:
Mag niet klagen. Had een aantal packs liggen. Aguero gepacked en lemar uit de tots SBC.
Gomez voor mij, hoopte op Giovenco Maarten dit is ok prima :)

@Verwijderd
Idd, maar gaat zeker weer goedkoper met lightning rounds met kans op TOTS in je packs

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Wanneer komen er nu nieuwe TOTS?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RR21 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:35:
Heb momenteel 1 miljoen coins en icon Larsson en Florenzi FB. Wil graag een Seria A team kopen. Ik zat te denken om dit team te kopen:

https://www.futbin.com/18/squad/5026421

Wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie betere suggesties? Ik twijfel aan Dybala als spits (3 star WF). Iemand ervaring met Dybala als spits? en is Hamsik wel 300K waard?

Ik hoor graag jullie mening. Alvast bedankt.
Dybala is hele fijne speler maar ik vond het meer een CAM. De 3 star weak foot bij hem is niet zo'n probleem. Hij kan eigenlijk alles behalve koppen en is vrij zwak.

Hamsik heb ik geen ervaring mee.

Als je reviews zoekt.van spelers zou ik een op YouTube kijken naar reviews van MarshallHD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:24:
[...]

Kon het niet laten om toch een efl tots speler te kopen voor de community tots SBC en packte Jamy Vardy! :) :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAtech
peeweeherman schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:42:
Wanneer komen er nu nieuwe TOTS?
Vrijdag komt de PL
http://totswatch.easports.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
hmr schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:26:
[...]

Kon het niet laten om toch een efl tots speler te kopen voor de community tots SBC en packte Jamy Vardy! :) :)
Ga ik ook doen. Kost max 30k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus fack dit ******* spel. Verder naar rechts gaat die ******* knuppel niet hoor EA!!! Kut keeper speelt m recht naar voren terwijl mn RB helemaal vrij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi er even een vraagstuk in.

Persoon A passt een bal succesvol naar persoon B. Persoon C, van de tegenstander, probeert de pass te blokkeren maar faalt hierin. Persoon C beukt in zijn poging de bal te blokken persoon A omver.

Wat dient de scheidsrechter te doen?
A: voordeel geven
B: direct fluiten
C: geen ene reet

Genoeg FIFA voor mij vandaag. Schijt spel

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2018 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
fifa is vies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
[...]

jij luckie man ik krijg Sule.
Shreddaaa schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:14:
[...]

Pff die achterhoede. Is toch totaal uit balans, op deze manier? Je hebt een zieke aanval plus middenveld maar een bijzondere zwakke verdediging.
Achterhoede vervangen ;)

https://www.futbin.com//18/squad/5029681

[ Voor 39% gewijzigd door goosche op 03-05-2018 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
goosche schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 01:12:
[...]

jij luckie man ik krijg Sule.

[...]

Achterhoede vervangen ;)

https://www.futbin.com//18/squad/5029681
Dat zal vast een heel stuk beter spelen!
Hoe bevallen Sule en Rabiot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Alleen PL dus ga ik vanuit. Als ze om 16h bekend maken zitten ze dan gelijk in de packs?

DKT is niet leuk meer helaas. Ik kan al die toppers die nu opeens meedoen niet meer bijbenen. Kijken of ik volgende week voor de PL TOTS een disconnect kan forceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Shreddaaa schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 01:44:
[...]

Dat zal vast een heel stuk beter spelen!
Hoe bevallen Sule en Rabiot?
Met Sule net 1 wedstrijd gespeeld. Een beest omg trap iedereen omver en kan goed lange passe geven en is best snel. Alleen weet ik nauw niet wat voor kaartje ik hem moet geven Shadow of Spil. Rabiot is net een robot is niet echt soepel maar doet zijn ding alles blokken en af en toe een goaltje maken. Alleen Malcom valt een beetje tegen scoort bijna niet of geeft weinig geen assist weg. 21 wedstrijden 5 goals en 2 assists. Misschien een ander kaartje geven heeft nu motor namelijk. Had eerst fysiek en schieten maar dat ook geen succes. Misschien verkopen coins kan ik wel goed gebruiken.

Alleen nog een goeie spits dat is het team compleet. Nog 500k coins moet wel lukken denk ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
May 4
🇬🇧 PL
🌍 ROW (#40 to #31)

May 11
🇪🇸 LaLiga
🌍 ROW (#30 to #21)

May 18
🇩🇪 Bundesliga
🌍 ROW (#20 to #11)

May 25
🇫🇷🇮🇹 Ligue 1 + Serie A
🌍 ROW (#10 to #1)

June 1
💓 Ultimate

Oh en voor de mensen die hoopten op een Eredivisie Tots:

There are only 8 TOTS squads. Lower leagues (NOS, Eredivisie, Bancomer,etc) won't have their own squads. They will feature on the ROW #TOTS. Every Friday, a new league's #TOTS is released and 10 players from the ROW are announced.

In each 1 of the 5 weeks, 1 player will be available via Weekly Objectives and the other 9 via SBC. This SBC will be announced every Wed, is non-repeatable and lasts for 2 days. The reward is a packs containing 1 of these 9 tradeable players (they're not available in other packs)

Bring the hype ;)

En tevens nieuwe packs:
https://pbs.twimg.com/media/DcO1JnSX0AEPt2n.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DcO1GZ5WsAAEYLr.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DcO1DaoX4AEvxEm.jpg

https://pbs.twimg.com/media/DcO2wDFVMAAvc-P.jpg

DKT nog nooit zo makkelijk gewonnen. De eerste 2 potjes RQ, 3 potje 7-0 en finale ging de tegenstander weg na 2-0 en 10 minuten spelen.

[ Voor 50% gewijzigd door 038Zwolle op 03-05-2018 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:36:
[...]

Gomez voor mij, hoopte op Giovenco Maarten dit is ok prima :)

@Verwijderd
Idd, maar gaat zeker weer goedkoper met lightning rounds met kans op TOTS in je packs
Dus dan ga ik er maar mee beginnen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
038Zwolle schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 04:28:
May 4
🇬🇧 PL
🌍 ROW (#40 to #31)

May 11
🇪🇸 LaLiga
🌍 ROW (#30 to #21)

May 18
🇩🇪 Bundesliga
🌍 ROW (#20 to #11)

May 25
🇫🇷🇮🇹 Ligue 1 + Serie A
🌍 ROW (#10 to #1)

June 1
💓 Ultimate

Oh en voor de mensen die hoopten op een Eredivisie Tots:

There are only 8 TOTS squads. Lower leagues (NOS, Eredivisie, Bancomer,etc) won't have their own squads. They will feature on the ROW #TOTS. Every Friday, a new league's #TOTS is released and 10 players from the ROW are announced.

In each 1 of the 5 weeks, 1 player will be available via Weekly Objectives and the other 9 via SBC. This SBC will be announced every Wed, is non-repeatable and lasts for 2 days. The reward is a packs containing 1 of these 9 tradeable players (they're not available in other packs)

Bring the hype ;)

En tevens nieuwe packs:
https://pbs.twimg.com/media/DcO1JnSX0AEPt2n.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DcO1GZ5WsAAEYLr.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DcO1DaoX4AEvxEm.jpg

DKT nog nooit zo makkelijk gewonnen. De eerste 2 potjes RQ, 3 potje 7-0 en finale ging de tegenstander weg na 2-0 en 10 minuten spelen.
Dit zegt een on officiële account he ;) Al klinkt het niet onlogisch moet ik zeggen..

Er zat nog geen enkele TOTS van de Eredivisie en de Russische competitie in de eerste 10 van de ROW TOTS, terwijl ze wel in de Community TOTS zaten. ROW TOTS spelers worden alleen verkrijgbaar middels sbc's of wekelijkse doelstellingen. Hmm, klopt volgens mij nog iets niet.
Dat niet alleen, find it, reveal it, keep it :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Joster op 03-05-2018 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Joster schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:13:
[...]

Dit zegt een on officiële account he ;) Al klinkt het niet onlogisch moet ik zeggen..

Er zat nog geen enkele TOTS van de Eredivisie en de Russische competitie in de eerste 10 van de ROW TOTS, terwijl ze wel in de Community TOTS zaten. ROW TOTS spelers worden alleen verkrijgbaar middels sbc's of wekelijkse doelstellingen. Hmm, klopt volgens mij nog iets niet.

[...]

Dat niet alleen, find it, reveal it, keep it :*)
Wat klopt er dan niet?

Er zijn er maar 50, dus ik verwacht niet veel TOTS per league. Dan hoeven ze dus niet gelijk bij de minste 10 te horen. En dat je ze niet in random packs krijgt maar via objectives en sbcs is ook tot nu toe waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Serie A en Ligue1 krijgen niet eens een eigen TOTS, maar moeten er 1 delen. Vergeet die Eredivisie TOTS, die komt er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:42
Mensen, die SBC Community TOTS is wel de moeite waard.

kleine investering, drie aardige spelers.
Fabinho, Courtois & Joe Bryan

110 k voor deze drie spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kanters85 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:49:
Mensen, die SBC Community TOTS is wel de moeite waard.

kleine investering, drie aardige spelers.
Fabinho, Courtois & Joe Bryan

110 k voor deze drie spelers
3? Heb ik er 1 gemist? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
laviolette schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:50:
[...]

Wie heb je gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Nog niemand. Wilde mij vanmorgen op de XBOX aanmelden maar had daar verbindingsproblemen. Via de mobile app heb ik hem niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
laviolette schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:07:
[...]

Nog niemand. Wilde mij vanmorgen op de XBOX aanmelden maar had daar verbindingsproblemen. Via de mobile app heb ik hem niet gekregen.
Via de webapp wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Ook niet helaas.

Maar volgens mij kun je de SB/WL rewards ook niet claimen vanuit de webapp/mobile app?

[ Voor 21% gewijzigd door laviolette op 03-05-2018 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Hij heeft 2x de community en 1x de EFL SBC gedaan denk ik hehe.
bvbal79 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:05:
[...]

Wat klopt er dan niet?

Er zijn er maar 50, dus ik verwacht niet veel TOTS per league. Dan hoeven ze dus niet gelijk bij de minste 10 te horen. En dat je ze niet in random packs krijgt maar via objectives en sbcs is ook tot nu toe waar.
Deze week deden ze Community TOTS, EFL TOTS en ROW TOTS 41 t/m 49 waarbij 50 via een wekelijkse doelstelling gehaald kom worden. Waarom zouden ze dan morgen alleen BPL en ROW 31 t/m 39 doen met 40 via een doelstelling? Waarom zou EFL de enige kleine league zijn met een TOTS?

[ Voor 60% gewijzigd door Joster op 03-05-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dubbelpost, deed nieuwe quote ipv edit :+

[ Voor 97% gewijzigd door Joster op 03-05-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je hebt meer geluk dan mij, ik had Robertson en Fernando 😤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
laviolette schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:17:
[...]

Ook niet helaas.

Maar volgens mij kun je de SB/WL rewards ook niet claimen vanuit de webapp/mobile app?
WL rewards wel via de webapp. Ik ben benieuwd wie je krijgt, ik gok callejon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:26:
[...]

Je hebt meer geluk dan mij, ik had Robertson en Fernando 😤
Jammer dat EA geen oplossing heeft om untradeable spelers toch alsnog te kunnen traden met alleen vrienden met een max van bijvoorbeeld 1 per dag.

Ik heb bijvoorbeeld Bender gekregen maar daar heb ik totaal niks aan in mijn BPL squad, ondanks dat hij best goed is.

Ja ik kan hem bij een SBC weer inleveren maar de kans is ook groot dat ik een Fernando terug krijg waar ik alsnog weer niks mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
GAITii schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:40:
[...]

Jammer dat EA geen oplossing heeft om untradeable spelers toch alsnog te kunnen traden met alleen vrienden met een max van bijvoorbeeld 1 per dag.

Ik heb bijvoorbeeld Bender gekregen maar daar heb ik totaal niks aan in mijn BPL squad, ondanks dat hij best goed is.

Ja ik kan hem bij een SBC weer inleveren maar de kans is ook groot dat ik een Fernando terug krijg waar ik alsnog weer niks mee kan.
Ik had Gaya uit de eerste en besloot hem in te ruilen in dezelfde sbc omdat er maar 5 spelers een lagere rating hebben dan hem. Kon door z'n 88 rating een heel goedkoop team maken en kreeg er Javi Martinez voor terug. Niet dat ik daar wat mee kan maar voor een paar k toch een 88 speler geruild tegen een 92. Gooi ik Martinez straks wel in een BPL TOTS sbc ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
GAITii schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:40:
[...]

Wat kost het om hem opnieuw in de SBC in te leveren? 10k? Zie geen reden om de SBC niet nog een keer te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Hier ook Callejon ontvangen via de web app. Op maandag de kwalificatie tool van EA gebruikt :).
Scheelde weer een editie van het DKT

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik krijg nu na pique tots.. giovinco tots.. giovinco kan ik onwijs ruk in mijn team droppen.. dus of als supersub of ik gooi die ook weer in een sbc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crab-
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 18:35
Zojuist nogmaals de communitie TOTS gedaan en Fernando ingeleverd.

Je raad het al, nogmaals Fernando 8)7 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
laviolette schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:44:
[...]

Wat kost het om hem opnieuw in de SBC in te leveren? 10k? Zie geen reden om de SBC niet nog een keer te doen.
Thanks voor het van mijn gedachte veranderen :)

TOTS Community nog een keer gedaan Bender ingeleverd en kreeg nu Robertson. Past beter in mijn BPL-team ondanks dat ik SIF Young al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Ik heb het gevoel dat ik helemaal opnieuw kan beginnen :( Weet niet meer wat ik chill vind, DKT vanochtend 3x in ronde 1 eruit tegen niet zulke hele goede tegenstanders. Deze week denk ik écht te vaak gewisseld van formatie en CT en spelers waardoor ik gewoon geen patronen heb. Weet niet meer goed wat ik wil. Gelukkig/helaas ben ik vanaf zondag een week weg van console dus misschien maar gewoon alles wat duur is verpatsen en een beetje traden zo lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff dacht gisteren even een potje te spelen. Kom tegen een team met 96 Ronaldo en Sanchez in de spits. CR7 en poty Salah op de flanken. Had het gevoel dat ik wel beter was. Schiet ik de bal zelf 2x op de paal en zijn R9 schiet hem 3x binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:50:
Pff dacht gisteren even een potje te spelen. Kom tegen een team met 96 Ronaldo en Sanchez in de spits. CR7 en poty Salah op de flanken. Had het gevoel dat ik wel beter was. Schiet ik de bal zelf 2x op de paal en zijn R9 schiet hem 3x binnen :(
R9 _/-\o_ :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Ja het is niet zo dat mensen met goede spelers ook altijd goed zijn, maar het kan wel een stuk helpen. Als de tegenstander met zn R9 vanaf het middenveld m er twee keer inlegt dan kun je er weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:35:
Ja het is niet zo dat mensen met goede spelers ook altijd goed zijn, maar het kan wel een stuk helpen. Als de tegenstander met zn R9 vanaf het middenveld m er twee keer inlegt dan kun je er weinig aan doen.
Ik ben het goede voorbeeld. Zo goede speler ben ik niet, maar door R9 & friends speel ik wel in div1 en speel ik in de WL ook boven niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 20:24
laviolette schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:44:
[...]

Hoe kan je die sbc nog een keer doen Dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
stomley schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:57:
[...]

Hoe kan je die sbc nog een keer doen Dan?
Afgelopen zondag was de eerste en afgelopen dinsdag de tweede als ik mij niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
ajaxalex schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:33:
[...]

WL rewards wel via de webapp. Ik ben benieuwd wie je krijgt, ik gok callejon
Helemaal niemand.. Zie wel dat ik mij geplaatst heb voor de WL maar heb er geen beloning voor gekregen.
Pagina: 1 ... 184 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs