Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:13
laviolette schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:29:
[...]

Helemaal niemand.. Zie wel dat ik mij geplaatst heb voor de WL maar heb er geen beloning voor gekregen.
Duurde bij mij vorige keer met swap ook 2 dagen. Komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu via de doelstelling die bronzen 64 speler gekregen door 11x te scoren met een speler uit de efl 4.

Maar... Wat kan /moet ik ermee? Dat is een tots of zo ? Of moet ik die ergens inleveren?
Mis ik iets... Hij is qua rating erg laag natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:10:
Ik heb nu via de doelstelling die bronzen 64 speler gekregen door 11x te scoren met een speler uit de efl 4.

Maar... Wat kan /moet ik ermee? Dat is een tots of zo ? Of moet ik die ergens inleveren?
Idd, dat is een TOTS, dus je kun je in een van TOTS SBC’s gebruiken

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Thauvin en Depay als beste spelers uit de Elite 3 monthly rewards... Qua rating niet slecht maar kan er ook weer niet zoveel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de vooravond van de BPL TOTS gekt nog even geinvesteerd in 21 85 rated TOTS spelers. Hopelijk gaan die bpl tots sbc's flink prijzig worden met minimaal 2 tots inleveren :P

Inmiddels 143 packs klaar staan om komende week te gaan openen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-05 20:36
Bean77 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:37:
Aan de vooravond van de BPL TOTS gekt nog even geinvesteerd in 21 85 rated TOTS spelers. Hopelijk gaan die bpl tots sbc's flink prijzig worden met minimaal 2 tots inleveren :P

Inmiddels 143 packs klaar staan om komende week te gaan openen.
Voor hoeveel pik jij de TOTS spelers op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goud 2 montly en had Moses van Aken en nog iemand. Achja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JAtech schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:50:
[...]

Voor hoeveel pik jij de TOTS spelers op?
Ik heb ze tot 28500 ps4 opgepikt met snipen. Wel de 85 rated dan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-05 18:03
Bean77 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:08:
[...]

Ik heb ze tot 28500 ps4 opgepikt met snipen. Wel de 85 rated dan.
de 85 rated hebben al bins van tussen de 28 en 30k (als ik op futbin kijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:48:
[...]

de 85 rated hebben al bins van tussen de 28 en 30k (als ik op futbin kijk)
Dack, Isquir... en Sels beginnen rond de 29-30k. De anderen lijken mij lastig te linken vanwege nationaliteit en/of competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1025825

Is het geen optie dat je een pl tots nodig hebt voor de pl tots sbc? Anders zal het wel weer erg goedkoop gaan worden aangezien de hoge tots spelers van dkt/ vorige sbc de hogere rating van de sbc zullen compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 15:35
Harribo schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:10:

Het is Akinfenwa maat! Legendarisch gemaakt door KSI! Daarom zit hij ook in de Community TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:13:
[...]

Het is Akinfenwa maat! Legendarisch gemaakt door KSI! Daarom zit hij ook in de Community TOTS.
Ah KSI van gangnam style? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1025825 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:11:
Is het geen optie dat je een pl tots nodig hebt voor de pl tots sbc? Anders zal het wel weer erg goedkoop gaan worden aangezien de hoge tots spelers van dkt/ vorige sbc de hogere rating van de sbc zullen compenseren.
Je zal een overall flink hogere team rating moeten hebben. Mogelijk dat je ook meerdere TOTS moet inleveren. Er zijn meerdere opties om het duur te maken.

Maar zoals bij elke investering is het een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Zo balen. Ik moest nog 1 doelpunt maken met zo’n division 2 speler om die speler vrij te spelen en had al een team klaar staan om m in te leveren voor die tots SBC. Was laat thuis, doe een potje scoor, denk inleveren dat team. Is die tots afgelopen :(

Dan maar bewaren voor een volgende SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marzou
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-07-2020
En zo heb je nog minimaal 3 punten nodig om jezelf te handhaven in de 7 divisie het is weer 1 grote drama.
Elke wedstrijd gemiddeld 65% balbezit, kansen en mogelijkheden zat gewoon te triest elke,kans tegen is bijna altijd een doelpunt voor mijn tegenstander afstandschoten gemiddeld 1 per wedstrijd valt er wel in.
Ben er zo klaar mee aan het raken kan gewoon totaal net verdedigen wat ik ook probeer en doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:13:
[...]

Oh ja tuurlijk... Jahooo! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05 14:19
Bean77 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:17:
[...]

Je zal een overall flink hogere team rating moeten hebben. Mogelijk dat je ook meerdere TOTS moet inleveren. Er zijn meerdere opties om het duur te maken.

Maar zoals bij elke investering is het een gok.
Maar hij zal net zoals community en efl niet herhaalbaar zijn. Dus je kan hem maar twee keer doen. 21 spelers inkopen is dan wat veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
DeBers schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:47:
[...]

Maar hij zal net zoals community en efl niet herhaalbaar zijn. Dus je kan hem maar twee keer doen. 21 spelers inkopen is dan wat veel ;)
Hij wilt ze voor meer dat hij heeft ingekocht verkopen. Heb 25 Tots 85 voor 27000 ingekocht.. Kijken of ik er winst op maak of verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Om 16u wordt bpl tots bekend gemaakt, ben benieuwd of Vardy herhaald wordt of dat ie niet meer gaat zakken

Had woensdag de link voor dkt ook gebruikt, krijg zojuist helaas een 2de Hoilett ipv Callejon

[ Voor 31% gewijzigd door peeweeherman op 04-05-2018 08:53 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-04 18:53
Gurbuh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:41:
[...]

Duurde bij mij vorige keer met swap ook 2 dagen. Komt vanzelf.
peeweeherman schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:07:
Om 16u wordt bpl tots bekend gemaakt, ben benieuwd of Vardy herhaald wordt of dat ie niet meer gaat zakken

Had woensdag de link voor dkt ook gebruikt, krijg zojuist helaas een 2de Hoilett ipv Callejon
Heb zojuist ook de reward binnengekregen (via de webapp), helaas ook Hoilett. Maar toch beter dan niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fifaflaws
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16-04-2020
Opzich ook wel logisch. Ma en di Callejon, woe en do Hoillet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben ik de enige die zich kapot irriteert aan het auto switchen van spelers?

Ik speelde altijd met switchen bij hoge ballen en dat werkte altijd prima. Je bent in controlle maar je hebt toch het voordeel met kopballen van het snellere auto switchen.

In deze FIFA begonnen het drama dat hij ook bij korte ballen begon te auto switchen zelfs nu ik auto switchen volledig uit heb staan. Dit kost mij gewoon wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 16:48
Vissert schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:00:
Ben ik de enige die zich kapot irriteert aan het auto switchen van spelers?

Ik speelde altijd met switchen bij hoge ballen en dat werkte altijd prima. Je bent in controlle maar je hebt toch het voordeel met kopballen van het snellere auto switchen.

In deze FIFA begonnen het drama dat hij ook bij korte ballen begon te auto switchen zelfs nu ik auto switchen volledig uit heb staan. Dit kost mij gewoon wedstrijden.
Ja dat werkt niet helemaal vlekkeloos. Het zelfde is met als een speler gelocked is op de bal en je niet kan switchen naar een andere speler die dichterbij is. Dan blijft je speler er maar naar toe rennen terwijl je weet dat de tegenstander je inhaalt als je niet met een andere speler de bal pak, maar je kan dan gewoon niet switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat cursor switchen is inderdaad knap irritant.
Volgens mij onderdeel van de eaids/cheat ai?
Het kost mij ook wedstrijden.

En andersom nog vaker : het NIET auto switchen.
Komt er een hoge bal naar de spits van de tegenstander die vlakbij mijn doel staat.
Mijn verdediger staat er naast maar de cursor switcht er niet naar toe. Dat weigert hij. Uiteraard een tegen doelpunt. Gek wordt je er dan van.
Heb later in dat soort situaties binnen die luttele seconden geprobeerd om zelf te switchen maar vergeet het maar.
Zo nu en dan is fifa gewoon een fu*k spel

Ik heb nu voor de bpl sbc, als die komt, een 4 tal tots waarvan 2 Engelse.
Ook nog een paar betere pl spelers gekocht. Liefst ook Engels.
Robertson tots heb ik als vijfde maar die ga ik niet zo maar inleveren.
Ben echt enorm benieuwd. Als de sbc extreem duur wordt, zeker voor een untradable, koop ik wel rechtstreeks.
Zijn 4 dingen wat de prijs kan ophogen mi : chem, verplicht Engelse en of pl spelers, rating, aantal tots.
Heb geprobeerd om op elk van deze 4 voorbereid te zijn alsmede een buffer van 80k.

[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 04-05-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
stomley schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:06:
[...]

Ja dat werkt niet helemaal vlekkeloos. Het zelfde is met als een speler gelocked is op de bal en je niet kan switchen naar een andere speler die dichterbij is. Dan blijft je speler er maar naar toe rennen terwijl je weet dat de tegenstander je inhaalt als je niet met een andere speler de bal pak, maar je kan dan gewoon niet switchen.
Ja, echt zo irritant! Ik ervaar dit ook bij bijvoorbeeld doeltrappen (of vrije trappen ) van de tegenstander. Als hij een doeltrap hoog neemt op een van z'n backs en ik had een winger als actieve speler, dan gaat die automatisch naar die speler toe rennen. Dat ik liever de pass lijn afscherm of switch naar een andere speler wordt compleet genegeerd. Mijn winger kan ik gewoon even totaal niet besturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Joster schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:25:
[...]

Ja, echt zo irritant! Ik ervaar dit ook bij bijvoorbeeld doeltrappen (of vrije trappen ) van de tegenstander. Als hij een doeltrap hoog neemt op een van z'n backs en ik had een winger als actieve speler, dan gaat die automatisch naar die speler toe rennen. Dat ik liever de pass lijn afscherm of switch naar een andere speler wordt compleet genegeerd. Mijn winger kan ik gewoon even totaal niet besturen 8)7
Haha ja dat precies en de spelers in de buurt staan er simpelweg naar te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja! heel irritant ik herken het zeker ook.

Wat mij ook vaak gebeurd is dat ik zie aankomen dat de tegenstander een 1-2 gaat doen, ik hier op probeer te anticiperen maar met l1 of met de stick een verkeerde speler geselecteerd word, of mijn verdediger instapt zodat de weg naar het goal vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-05 18:29
Dat niet alleen, het automatisch een sliding nemen van van een speler om een pass te onderscheppen is soms ook een bron van ergenis. Ik wil niet dat hij een sliding neemt, al helemaal niet als deze mislukt, laat mij dat zelf even bepalen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JMaster schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:48:
Dat niet alleen, het automatisch een sliding nemen van van een speler om een pass te onderscheppen is soms ook een bron van ergenis. Ik wil niet dat hij een sliding neemt, al helemaal niet als deze mislukt, laat mij dat zelf even bepalen! :)
Ook heel herkenbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
JMaster schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:48:
Volgens mij is dat het gevolg van je instellingen bij de custom tactics. Als je de agressiviteit een stuk lager zet dan gebeurd dit niet / veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
Heb net een Tots 85 speler voor 20.500 gekocht. Verkoopwaarde 20.400. Vind het eigenlijk wel zielig voor degene die hem verkocht heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Feesterd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:46:
Heb net een Tots 85 speler voor 20.500 gekocht. Verkoopwaarde 20.400. Vind het eigenlijk wel zielig voor degene die hem verkocht heeft...
Eigen schuld toch? Moet je maar hoger listen en wat meer geduld hebben. Ik verkoop zojuist Wilson SIF voor 87k! Waarde op futbin is 47k...
Heb ik er uiteindelijk nog winst op gemaakt ook terwijl ik 'm kocht toen ie net een dag in packs zat.

Nu bijna 3,7 miljoen plus nog een goed team van een paar miljoen. Gaat lekker!

[ Voor 18% gewijzigd door sjakieman op 04-05-2018 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Voor diegene die nog hoop hadden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ol9xsWT.png

http://fifaforums.easport.../7096866/#Comment_7096866

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lozano gaat zo duur worden lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ligt er alleen nog aan wat ze onder "smaller leagues" verstaan ;)

Wat zouden ze trouwens bedoelen met 8 locations?

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/992358180855394305

[ Voor 46% gewijzigd door Joster op 04-05-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.futhead.com/n...the-season-stats-ratings/

Het zijn predictions maar je zal na al die sbc moeite maar Pope 84 pakken, ben je mooi zuur :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:13:
https://www.futhead.com/n...the-season-stats-ratings/

Het zijn predictions maar je zal na al die sbc moeite maar Pope 84 pakken, ben je mooi zuur :P
Raar want robertson carlos staat er niet bij, maar vardy en ederson wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Bean77 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:19:
[...]

Raar want robertson carlos staat er niet bij, maar vardy en ederson wel.
Predictions zijn van voor TOTS MC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:19:
[...]

Predictions zijn van voor TOTS MC..
Ouwe meuk dus? Ach nog een paar uurtjes en dan weten we het zeker.
Heb er zin in zo'n 145 packs klaar staan om te gaan openen. Zal blij zijn als er 1 tots uit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Joster schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:06:
Ligt er alleen nog aan wat ze onder "smaller leagues" verstaan ;)

Wat zouden ze trouwens bedoelen met 8 locations?

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/992358180855394305
De basiself van de PL TOTS bestaat uit spelers van 8 clubs? En de spelers krijgen ergens bij hun club waarschijnlijk zo'n mooie grote spelerskaart uitgedeeld. Of zoiets.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 04-05-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb inmiddels 40 pakketjes, ik verwacht er niks van Maar heb wel zin in te openen. Ben benieuwd of er ook weer eventuele bpl packs komen. Zou nog flink schelen met eventuele bpl sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Feesterd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:01:
[...]

Hij wilt ze voor meer dat hij heeft ingekocht verkopen. Heb 25 Tots 85 voor 27000 ingekocht.. Kijken of ik er winst op maak of verlies.
ah goeie. Ga ik ook doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Ouwe meuk dus? Ach nog een paar uurtjes en dan weten we het zeker.
Heb er zin in zo'n 145 packs klaar staan om te gaan openen. Zal blij zijn als er 1 tots uit komt.
24 april 2018 staat er bij. whatever.
ben benieuwd wat het wordt, nog meer hoe de sbc wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Laatst online: 24-05 00:55
Buiten alle TOTS gekte om met de WL begonnen en begin goed met 2-0 terwijl ik echt goede tegenstanders trof. De eerste had een 94 FUT Champs Hazard en de tweede bijna alleen maar icons. Kwartje viel gelukkig in beide wedstrijden de goede kant op, was wel iets beter maar heb dit soort wedstrijden vaak genoeg verloren.

Verder nu Chiellini TOTS en Fabinho TOTS in mijn team verwerkt. Chiellini top en Fabinho valt tegen; vind Rijkaard zelf beter. Van Chiellini vond ik zijn 89 al een van de beste verdedigers dus hoefde niet lang te twijfelen.

Speel nu 4-4-2 met:
90 Handanovic - PTG Sandro - 94 Chiellini - 96 Bonucci - 92 Zanetti - Neymar - Fabinho 91 - Rijkaard 90 - Bale - Larsson - Griezmann 92

Wissel in game naar 4-1-2-1-2(2) Bale eruit, Neymar op CAM en KDB 94 op CM. Speelt grandioos tot dit moment.

Tot zover mijn lange post, hoop dat iedereen hier gelukkig is met de packs bij de PL TOTS; zelf tot nu toe 3 TOTS gepackt maar allen rond 40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
Heb 130 packs om te openen... Hoop op in in ieder geval 1 Tots Bpl... Heb alleen nog weinig pack luck. Wel aantal jumbo rare packs en ultimate packs denk 8? Hoop dat daar iets moois uitkomt. Wel tevreden met het team wat ik nu heb. Alleen verdediging en middenveld wil ik nog aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1007821

Als iedereen zo lekker packs gaat openen en SBC's gaat doen kan ik lekker goedkope hoge rated en hoge IF's snipen ✌🏽✌🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessante post over de mogelijke ratings van de bpl vanavond. Gebaseerd op welke conceptkaarten er duplicate zijn nu.

https://amp.reddit.com/r/...__twitter_impression=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1007821 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:16:
Als iedereen zo lekker packs gaat openen en SBC's gaat doen kan ik lekker goedkope hoge rated en hoge IF's snipen ✌🏽✌🏽
Die zal iedereen wel opsparen voor de dure bpl sbcs die vermoedelijk gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil toch een even melden dat Walker gisteravond zijn 750ste wedstrijd voor mijn club heeft gespeeld. Destijds 42.250 voor betaald en zal in het team blijven tot het het einde <3

45 gele kaarten
3 rode
5 goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond word ook veel geopend waardoor de prijs weer gaat zakken. Ik denk dat je tijdens de lightning rounds het beste kunt inkopen. Mensen zijn nu al dagen bezig met oppotten.

Welicht voor mensen met een lager budget spelers als baka in de gaten houden. Gaat nu voor 1800, maar zulke spelers zullen dit weekend massaal gaan droppen. Heb al meerdere periodes baka's kunnen inslaan voor 1000-1200 en uiteindelijk een week later voor het dubbele kunnen verkopen. Zit ook weinig risico aan

[ Voor 46% gewijzigd door 038Zwolle op 04-05-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Ben ik de enige die niet gaat openen tijdens BPL TOTS? Ik wacht wel op de Calcio A + Bundesliga. Vind BPL vrij saai in elke FIFA. Zie die spelers al elke wedstrijd tegenover me haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Fraaank schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:29:
Ben ik de enige die niet gaat openen tijdens BPL TOTS? Ik wacht wel op de Calcio A + Bundesliga. Vind BPL vrij saai in elke FIFA. Zie die spelers al elke wedstrijd tegenover me haha.
Maar als je er 1 pack verdien je er wel het meeste geld aan ;) Calcia en Bundesliga zijn toch vaak goedkopere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No loss glitch bestaat ook nog steeds hoor 4 potjes gespeeld en 2 spelers deze de no loss glitch. Sta nog steeds op 38 resterende wedstrijden. Wat een tijd verspilling zeg.... eerst formatie veranderen en dan leaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit speelde net tegen iemand cam_baldwin7 oid. Hij sp3elde niet eens heel goed maar liep overal doorheen en ik stond 6-0 achter met rust. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt

Edit: nu weer ingemaakt, het was echt gatenkaas in mijn team. Leek wel alsof zijn team 10x sneller was dan mijn team. Heel apart

[ Voor 26% gewijzigd door 038Zwolle op 04-05-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
stomley schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:31:
[...]

Maar als je er 1 pack verdien je er wel het meeste geld aan ;) Calcia en Bundesliga zijn toch vaak goedkopere spelers.
Klopt, maar het zit in m'n kop dat als iedereen z'n packs gaat openen als BPL TOTS uit is, dat je minder kans hebt in tegenstelling tot de mindere leaugue's die minder mensen zullen openen. Is meer een gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bean77 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:18:
[...]

Die zal iedereen wel opsparen voor de dure bpl sbcs die vermoedelijk gaan komen.
True! De 85 86 87 88 idd ... maar ik bedoel bijv een Aguero NIF etc en de TOTS laatste informs die mensen denk ik gaan dumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Anoniem: 1007821 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:08:
[...]

True! De 85 86 87 88 idd ... maar ik bedoel bijv een Aguero NIF etc en de TOTS laatste informs die mensen denk ik gaan dumpen
Komt er eigenlijk vanmiddag ook meteen weer een league SBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laviolette schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:23:
[...]

Komt er eigenlijk vanmiddag ook meteen weer een league SBC?
Ik denk het niet, denk dat die er niet meer gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Heb zelf 27 pakketjes klaarstaan voor vanavond, waaronder 3 mega pakketten. Ben benieuwd of ik een tots speler eruit ga halen. Wens iedereen veel geluk met het packen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:14
Ik denk dat vanavond dikke pet is met die packs, packluck zal voor TOTS BPL echt vrij laag zijn gok ik.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ik heb 15 packs klaar staan voor vanavond. Ik verwacht echt helemaal niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Packluck moet je nooit vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
http://totswatch.easports.com/
Live reveal van de PL TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Ik leer nu van alles over de bruiloft van Prins Harry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Wat een verschrikkelijk slechte onthulling zeg, kolere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze weten het wel weer uti te melken. Kijk de timer af, moeten ze in de UK spelers zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Ik zag in ieder geval al wel 97 De Gea voorbij komen, ik had ook niemand anders verwacht als PL TOTS GK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joster schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:19:
[...]

Hij heeft 2x de community en 1x de EFL SBC gedaan denk ik hehe.

[...]

Deze week deden ze Community TOTS, EFL TOTS en ROW TOTS 41 t/m 49 waarbij 50 via een wekelijkse doelstelling gehaald kom worden. Waarom zouden ze dan morgen alleen BPL en ROW 31 t/m 39 doen met 40 via een doelstelling? Waarom zou EFL de enige kleine league zijn met een TOTS?
EFL heeft een als sponsor EA sports...dus logisch dat vanwege die verhouding ze een TOTS apart krijgen.
Waarom ze vandaag alleen BPL doen weet ik ook niet, maar ze doen het :) wrs vanwege de opcoming WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
038Zwolle schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:23:
Vanavond word ook veel geopend waardoor de prijs weer gaat zakken. Ik denk dat je tijdens de lightning rounds het beste kunt inkopen. Mensen zijn nu al dagen bezig met oppotten.

Welicht voor mensen met een lager budget spelers als baka in de gaten houden. Gaat nu voor 1800, maar zulke spelers zullen dit weekend massaal gaan droppen. Heb al meerdere periodes baka's kunnen inslaan voor 1000-1200 en uiteindelijk een week later voor het dubbele kunnen verkopen. Zit ook weinig risico aan
Wat houden de lightning rounds in, en waar staat dat ze vanavond zijn?

Hebben ze die verdediger in Manchester nog niet gevonden :)

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 04-05-2018 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, als ik evenveel geluk heb met mn packs vanavond als in de WL op dit moment..... Word het weer huilen met de pet op.

Loss nummer 3.. Speelde hem weg, verlies uiteindelijk op penaltys (Die ik allemaal mis )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://d2hyfonqrnwe2r.cloudfront.net/assets/5a/5a661f09-29a2-4620-8e08-b3fb1c8e6901/1/Walker.png?_src=lvis
bvbal79 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:17:
[...]

Wat houden de lightning rounds in, en waar staat dat ze vanavond zijn?

Hebben ze die verdediger in Manchester nog niet gevonden :)
Melkkoe van EA. Gooien ze Ultimate packs etc online zodat iedereen weer massaal fifa points gaat spenderen. Meestal om het uur

http://d2hyfonqrnwe2r.clo...01/1/Walker.png?_src=lvis

[ Voor 23% gewijzigd door 038Zwolle op 04-05-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:14
Walker (RB) is ook ontdekt.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
BPL TOTS is altijd het meest saaie van allemaal kwa spelers. Je kunt ze bijna blindelings invullen, zeker de starting XI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Fraaank schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:31:
[...]

BPL TOTS is altijd het meest saaie van allemaal kwa spelers. Je kunt ze bijna blindelings invullen, zeker de starting XI.
Ik ben meestal meer geinteresseerd in spelers uit andere leagues die nu ineens 'bruikbaar' worden door hun dikke boost of een position change inderdaad. BPL is gewoon de usual suspects die al 6 IFs hebben plus nog wat extra boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:33:
[...]

Ik ben meestal meer geinteresseerd in spelers uit andere leagues die nu ineens 'bruikbaar' worden door hun dikke boost of een position change inderdaad. BPL is gewoon de usual suspects die al 6 IFs hebben plus nog wat extra boost.
Ik hoop op een leuke LB en RB die vanwege icons niet uitmaken uit welke competitie ze komen.
Ben erg benieuwd naar TOTS Telles bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:37:
[...]

Ik hoop op een leuke LB en RB die vanwege icons niet uitmaken uit welke competitie ze komen.
Ben erg benieuwd naar TOTS Telles bijvoorbeeld.
Nou, deze Walker lijkt me echt een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:40:
[...]

Nou, deze Walker lijkt me echt een beest!
Met een beestachtige prijs.
Als ik hem pack zal ik hem wel houden denk ik, maar anders ga ik geen jackpot bedragen uitgeven aan backs. Dat geld investeer ik liever in de as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Bean77 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:45:
[...]

Als ik hem pack zal ik hem wel houden denk ik, maar anders ga ik geen jackpot bedragen uitgeven aan backs. Dat geld investeer ik liever in de as.
Verpatsen en Vrsaljko halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:47:
[...]

Verpatsen en Vrsaljko halen :)
Tijdje met zijn SIF gespeeld, maar vond NIF Valencia toch prettiger. Ben benieuwd of en zo ja hoe zijn TOTS kaart eruit ziet.

Die TOTS bpl reveal is toch van de firma open deuren intrappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:00:
[...]

Tijdje met zijn SIF gespeeld, maar vond NIF Valencia toch prettiger. Ben benieuwd of en zo ja hoe zijn TOTS kaart eruit ziet.

Die TOTS bpl reveal is toch van de firma open deuren intrappen?
Klopt helemaal, zei ik ook al eerder: super saai.

Kan niet wachten op de andere league's en de RoW! Moet echt een de Ligt, Zoet en Lozano hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son toch tots lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Fraaank schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:02:
[...]

Klopt helemaal, zei ik ook al eerder: super saai.

Kan niet wachten op de andere league's en de RoW! Moet echt een de Ligt, Zoet en Lozano hebben.
Ik reken echt niet op Zoet als (een van de) beste keeper(s) van RoW, zie dan eerder een Arias komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son? bij mij alleen nog maar Walker Otamendi Silva en Vertonghen. Son zou heel tof zijn.

Wel echt een heel lelijk event van EA. Lijkt echt heel amateuristisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:45:
[...]

Daarom ik heb de Zanetti SBC gedaan, een BPL TOTS back is toch niet te betalen.
Roberto Carlos is vooral leuk, en daarnaast een assistmachine als je hem door laat schuiven (of als LM gebruikt in 352).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
038Zwolle schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:24:
Son? bij mij alleen nog maar Walker Otamendi Silva en Vertonghen. Son zou heel tof zijn.

Wel echt een heel lelijk event van EA. Lijkt echt heel amateuristisch
Dit worden ze toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U65GJRyOwBQwtFMmoaINM1Zr/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweNL
  • Laatst online: 25-02 14:20
Dat worden ze inderdaad. Weinig verassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja dat verwachten ze (en is waarschijnlijk ook zo, want tot nu toe is het erg voorspelbaar).
Volgens hun event is KdB net bevestigd.

Wel heel lelijk trouwens dat KdB en DDG bijna exact dezelfde kaarten zijn als TOTY. Heel goedkoop gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
BlauweNL schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:30:
[...]

Dat worden ze inderdaad. Weinig verassingen.
Maar 3 kaarten buiten de huidige top 4 hehe.

Whaha, alles van BPL staat al op de site: https://www.easports.com/...the-season/premier-league

Davies dus als DKT reward.

[ Voor 24% gewijzigd door Joster op 04-05-2018 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Wanneer kan ik ze in packs verwachten? :) Dan ga ik er even lekker voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
is de RTOW 40 tot 31 al bekend? ik verwacht wel weer een weekly objective

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Uit nieuwsgierigheid. Wat is het verschil tussen de lightningrounds waar iedereen het over heeft en de promo offers die er nu al een aantal dagen in de winkel staan? Worden de packs een uur lang goedkoper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Niet eens SBC's 😑😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was afgelopen week toch ook op zondag/dinsdag?
Heb 4/5 spelers gepacked die ik een volgende TOTS verwacht, heerlijke troll :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:11:
[...]

Was afgelopen week toch ook op zondag/dinsdag?
Heb 4/5 spelers gepacked die ik een volgende TOTS verwacht, heerlijke troll :+
Zitten de BPL TOTS al in de packs? Weer een TOTS ROTW te krijgen door 4 SB op wereldklasse te spelen.

Niet duidelijk wat de 10 Blue assists nu oplevert.

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 04-05-2018 19:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-05 20:36
bvbal79 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:13:
[...]

Zitten de BPL TOTS al in de packs? Weer een TOTS ROTW te krijgen door 4 SB op wereldklasse te spelen.
Ja ze zitten in al de packs, heb TOTS Otamendi gepackt uit mijn 15 opgespaarde packs. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Arias, de 2e Eredivisie TOTS speler.
Available via Weekly Objective on May 4 

40. Domenico Criscito, LB, Zenit St. Petersburg

Available on Wednesday, May 9 via Squad Building Challenge 

39. Abdullah Ateef, CDM, Al Hilal

38. Bobô, ST, Sydney FC

37. Léo Matos, RB, PAOK FC

36. Yu Kobayashi, ST, Kawasaki Frontale

35. Leonardo, LM, Al Ahli

34. Santiago Arias, RB, PSV

33. Lautaro Martinez, ST, Racing Club de Avellaneda

32. Hans Vanaken, CM, Club Brugge

31. Carlos Villanueva, CAM, Al Ittihad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
35 packs geopend, Otamendi en Pereiro(untradeable) en nog 1 85
Pagina: 1 ... 185 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs