Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Hoe openen jullie zoveel pakjes zonder dat de transferlijst te vol raakt van de dubbele? Of quicksellen jullie veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
had 30 packs beste die ik eruit haalde was cavani, bewaar al me spelers wel voor de sbc's.
heb een bpl team maar heb werkelijk amper een bpl speler uit een pack gehaald, of course :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Arias in RoW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
24 packs...een TOTW uit de 2. bundesliga als beste :) Genoeg speler nu wel om te verkopen en de Premier League SBC maar af te maken. Van een TOTS mag ik blijven dromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JAtech schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:18:
[...]

Ja ze zitten in al de packs, heb TOTS Otamendi gepackt uit mijn 15 opgespaarde packs. :) :)
Das wel geluk.

Nogmaals, nu de bpl tots bekend is, hoop niet dat ik Pope uit de sbc trek.... Brrr..
Vrees het ergste 😛
De rest zijn allemaal goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-05-2018 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:42
15 packs waaronder 2 prime rare player packs... niet eens een keer boards gehad. Zal wel geluk in de liefde hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Welke icon SBC heeft de beste pack reward voor het icon inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typisch fifa eerste wedstrijd met otamendi gewonnen met 3-1 met 2 goals van hem 8)7

Maarja ik speelde nog met bailly dus komt wel goed uit. Ben benieuwd hoe hij bevalt. Het begin is ook sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squadbattles, waarom speel ik het |:(
Tweemaal op rij de tegenstander compleet kapot spelen, maar elke keer gaat de eindpass compleet anders dan geplanned om vervolgens steeds in de 45/90e minuut een tegengoal te krijgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09 22:21
Besloten om nog wat 100k packjes te openen, TOTS Son en Sterling in een pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
JAtech schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:13:
Besloten om nog wat 100k packjes te openen, TOTS Son en Sterling in een pakketje.
wat een packluck heb jij zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog zo'n 30 leuke packs over en tot nu toe tots de bruyne. Zit ook te kijken naar aguero maar had verwacht dat hij wat goedkoper zou zijn rond de 1,4mln.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Njah ik heb 5 200k packs geopend . Niks.. enige speciale kaart was wilczek 78.

Omdat ik morgen en over morgen niet kan spelen geprobeerd wat extra te spelen, tot 8 wins ging het prima. Inmiddels 9 verloren.

Ook de meest zieke tots teams al tegen gekomen zondag maar tot 11 verder en stoppen . Tegen dit geweld kan ik niet op

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:26
Ik packte gullit 86!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:17
Lol, ik rond zojuist man city sbc af, krijg ik uit dat pakje Pope tots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09 22:21
Wanneer kan ik dit team het beste gaan kopen?
https://www.futbin.com/18/squad/5056255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Geweldig inderdaad van FIFA 12000 125K packs even op de markt verkopen :) en de goedkopere maar 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou Matic een upgrade zijn voor Rijkaard 90?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Bossie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 22:53:
Zou Matic een upgrade zijn voor Rijkaard 90?
Ik twijfel ook om matic te halen..
Kaart ziet er sick uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Gister TotS Pope gepackt en meteen voor 70k verkocht toen omdat ie zakte als een malle. Nu is ie rond de 50 en twijfel ik of ik er 1 zal terughalen voor als je specifiek een BPL TotS nodig hebt voor de SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm twijfel enorm om Firmino en Fernandinho te halen. Kan ze als ik Bergkamp en Blanc verkoop halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:47:
Hmmm twijfel enorm om Firmino en Fernandinho te halen. Kan ze als ik Bergkamp en Blanc verkoop halen.
zou eerder voor Matic gaan ivm zijn fysiek.

Ik ben voornamelijk met die "goedkopere" TOTS kaarten aan het experimenteren, vandaag eens met onderstaand team aan de slag:
https://www.futbin.com/18/squad/2102855

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:52:
[...]

zou eerder voor Matic gaan ivm zijn fysiek.

Ik ben voornamelijk met die "goedkopere" TOTS kaarten aan het experimenteren, vandaag eens met onderstaand team aan de slag:
https://www.futbin.com/18/squad/2102855
Ik ben wel benieuwd wat je van Gomez gaat vinden. Twijfelde ik ook over als LCAM.
Maar wilde toch eerst Firmino proberen op die plek.

Matic was ik ooit echt fan van (zijn normale kaart dan) Fernandinho vond ik wel erg fijn spelen. Ookal zal zijn Tots natuurlijk veel beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Wat was ook alweer die site / dat lijstje met profitable SBC's om te doen? Nu er veel packs worden geopend zijn er weer veel spelers op de markt waardoor je lucratieve leauge SBC's best goedkoop kan doen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Prijzen van TotS gaan nog wel zakken toch met nieuwe lightning rounds enzo. Niet zonde om dan nu 100k meer te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben aardig uit ge-sbc-ed, afkicken.
Extreem dure sbc's doe ik niet, spaar nu maar voor Otamendi.
Ik durf niet mijn schamele coins te verdoen aan packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:57:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat je van Gomez gaat vinden. Twijfelde ik ook over als LCAM.
Maar wilde toch eerst Firmino proberen op die plek.

Matic was ik ooit echt fan van (zijn normale kaart dan) Fernandinho vond ik wel erg fijn spelen. Ookal zal zijn Tots natuurlijk veel beter zijn
Had Gomez uit de TOTS SBC, als spits naast Crespo in 41212 ging het prima.
Firmino is teveel voor mij momenteel, maar zijn PTG was erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:58:
Wat was ook alweer die site / dat lijstje met profitable SBC's om te doen? Nu er veel packs worden geopend zijn er weer veel spelers op de markt waardoor je lucratieve leauge SBC's best goedkoop kan doen volgens mij.
Je kan eigenlijk net zo goed gewoon hier kijken: https://www.futbin.com/stc/challenges
En dan sorteren op Value for Coin :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 05-05-2018 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razz89
Wanneer kan je het beste een team inslaan met bpl/laliga spelers tots/ifs. Alles blijft alleen maar stijgen in vergelijking met eergister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:17:
Wanneer kan je het beste een team inslaan met bpl/laliga spelers tots/ifs. Alles blijft alleen maar stijgen in vergelijking met eergister.
Gisteren rond 19:00-19:15 uur.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:17
Wat zouden jullie aanpassen in dit team https://www.futbin.com/18/squad/5063806 (in game)? Vooraf staat het zo, zodat iedereen 10Chem heeft https://www.futbin.com/18/squad/5063831. Ik heb zo'n 500k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Bean77 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:22:
[...]

Gisteren rond 19:00-19:15 uur.
Toen was het niet veel lager als sommige momenten van vandaag.. hou het bij via futbin..

Maar komt er geen periode meer aan dat het wat gaat zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:44:
[...]

Toen was het niet veel lager als sommige momenten van vandaag.. hou het bij via futbin..

Maar komt er geen periode meer aan dat het wat gaat zakken?
29 mei als de WC mode er is kan je alles voor een prikkie kopen 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:04:
[...]

Ja? Zal dat enorm schelen dan? Gaat om een team van 1.6mill wat het kost op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo irritant moet voor de marquee ssu nog 1 speler hebben van Seoul tegen suwon gewoon al 2 dagen niet te vinden op de transfermarkt de spits park chu young. Heb geen zin om een heel nieuw elftal te moeten kopen wacht nog wel eventjes af

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:04:
[...]

Ligt wrs de hele fut op zijn gat? En daarvoor zitten we nu te zweten.... Mmm...
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:19:
Zo irritant moet voor de marquee ssu nog 1 speler hebben van Seoul tegen suwon gewoon al 2 dagen niet te vinden op de transfermarkt de spits park chu young. Heb geen zin om een heel nieuw elftal te moeten kopen wacht nog wel eventjes af
Veel irritanter is dat de sbc bundesliga niet af te maken is. Moet 1 rm/lm van eintracht Frankfurt hebben en die weigert ea op de markt te gooien.

Edit : net nu ik het erover heb... Na dagen staat er 1...27k.... B-tje veel

[ Voor 51% gewijzigd door Harribo op 05-05-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTS Vardy is echt veel te goed. Zo blij mee dat ik hem heb gepacked. 41 goals in 29 potjes WL en seizoen 1 online. Veruit de beste speler waar ik mee gespeeld heb dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog nooit zoveel potjes nodig gehad voor 11 wins volgens mij. Inmiddels 11 wins en 12 loss. Ij speel echt verschrikkelijk. Alsof EA wil aangeven dat ik packs MOET kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:18:
[...]

Ja? Zal dat enorm schelen dan? Gaat om een team van 1.6mill wat het kost op dit moment..
Ja denk het wel veel bekende YouTubers zeggen het en ook verschillende sites
Dat ze verwachtten dat de prijzen nog 30 tot 50 % lager gaan worden als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:51:
[...]

Ligt wrs de hele fut op zijn gat? En daarvoor zitten we nu te zweten.... Mmm...

[...]

Veel irritanter is dat de sbc bundesliga niet af te maken is. Moet 1 rm/lm van eintracht Frankfurt hebben en die weigert ea op de markt te gooien.

Edit : net nu ik het erover heb... Na dagen staat er 1...27k.... B-tje veel
Precies! Is toch slim van EA iedereen koopt ju pakketjes en je moet dat de 29e weer doen voor WC mode wil je een beetje normaal
Team willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog ff ter herinnering... Wc spelers kan je met dezelfde coins van fut kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
pff tegen iemand moeten spelen die vorige week 36 wins had, ik heb nog geeneens gold 1 gehaald deze fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:11
Harribo schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:52:
Nog ff ter herinnering... Wc spelers kan je met dezelfde coins van fut kopen?
Waarschijnlijk wel.
De vorige WC mode stond overigens volledig los van de FUT coins, daar kon je alleen spelers krijgen door te spelen. Dat was veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt bizar hoe slecht ik speel. Het maakt niet uit hoe goed mijn tegenstander is, ik verlies toch. Had hoop na vorige week, maar dat is compleet verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:59:
TOTS Vardy is echt veel te goed. Zo blij mee dat ik hem heb gepacked. 41 goals in 29 potjes WL en seizoen 1 online. Veruit de beste speler waar ik mee gespeeld heb dit jaar.
Ik ga hem dan ook maar eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 16:08:
pff tegen iemand moeten spelen die vorige week 36 wins had, ik heb nog geeneens gold 1 gehaald deze fifa.
Valt nog mee. Ik speelde van de week in de finale van DKT tegen Bryan Hessing (esporter Heracles)😵

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit spel.. Echt..

Speel het laatste potje tegen een God team met alle goede icons En een enorm goede speler. Ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd en kom zwaar onverdiend op 1-0. Even later word het 1-1 En denk ik nu is het voorbij. Scoor ik in de 2e helft elke kans en win met 6-1! Dit terwijl ik veel slechter was en 7 keer op goal geschoten heb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 17:17:
Dit spel.. Echt..

Speel het laatste potje tegen een God team met alle goede icons En een enorm goede speler. Ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd en kom zwaar onverdiend op 1-0. Even later word het 1-1 En denk ik nu is het voorbij. Scoor ik in de 2e helft elke kans en win met 6-1! Dit terwijl ik veel slechter was en 7 keer op goal geschoten heb
EA las je post en liet je winnen ✌🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond nog mijn voorlopige team kunnen samenstellen.
Ik moet alleen nog een leuke rechtsback zien te vinden. Dankzij de icons kan dit iedereen zijn.
Aan de linkerkant blij met Robertson carlos omdat er eindelijk iemand is die enigszins aan de zijkant kan opkomen.

WL loopt netjes met 5 om 1.

Met deze spelers en bank ga ik het voorlopig doen: https://www.futbin.com/18/squad/4878104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 17:47:
Ik moet alleen nog een leuke rechtsback zien te vinden. Dankzij de icons kan dit iedereen zijn.
Aan de linkerkant blij met Robertson carlos omdat er eindelijk iemand is die enigszins aan de zijkant kan opkomen.

Met deze spelers en bank ga ik het voorlopig doen: https://www.futbin.com/18/squad/4878104
Leuk plekje voor Arias TOTS komende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 16:18:
[...]

Waarschijnlijk wel.
De vorige WC mode stond overigens volledig los van de FUT coins, daar kon je alleen spelers krijgen door te spelen. Dat was veel fijner.
Ok thanks

Ik las dat de chemie van een wc team gebaseerd wordt op nationaliteit wat mij ook logisch lijkt.
In dat kader is het misschien handig om nu daar ook alvast rekening mee te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:16:
[...]

Ok thanks

Ik las dat de chemie van een wc team gebaseerd wordt op nationaliteit wat mij ook logisch lijkt.
In dat kader is het misschien handig om nu daar ook alvast rekening mee te houden?
Nationaliteit en continent (Europa/Z amerika etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:17:
[...]

Nationaliteit en continent (Europa/Z amerika etc etc)
Maar handig om daar nu alvast op in te kopen?
Dan ga ik voor Argentinië /Brazilië

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:20:
[...]

Ik zal nog even zoeken, maar het is een extra uitbreiding. Dus je moet weer opnieuw een team bouwen.
Ik geloof dat je net zoals in 2014 na elk gespeelde wedstrijd een kaart krijgt. Je kan packs kopen en krijgt dan een soort gelijke pack in de 'normale' editie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:30
[...]

WK Mode is een aparte spel modus binnen Fifa. Je begint dus weer op 0 maar packs verdienen is zeer makkelijk en je kan al snel een enorm goed team hebben. Tenminste dat was in 2014 zo dus ik hoop nu niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Als ik het goed begrepen heb zijn het allemaal nieuwe kaartjes. Je kan niemand uit fut gebruiken, ook je icons niet. Elke pack die je aanschaft in WC krijg je ook nog eens in FUT.

Overigens erg benieuwd wat de eisen zijn voor de Premier League TOTS SBC morgen. Hopelijk geen Pope..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffffff
Aguero o o o is echt beter dan prime Ronaldo. Wat een kaart is dat zeg. Die gast jast er echt alles in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:53:
Pffffff
Aguero o o o is echt beter dan prime Ronaldo. Wat een kaart is dat zeg. Die gast jast er echt alles in.
Oh man waarom lees ik dit nu. Nu twijfel ik toch weer aan de TotS Aguero.
Wilde eigenlijk Firmino/Vardy/Fernandinho halen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 17:47:

Met dit team vind ik dat je zonder backs zou moeten spelen. Valsspeler! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
[...]

Vorige editie moest je in FUT WC-mode 5k gold packs kopen voor je spelers. Voor de 5k kreeg je 12 kaarten waaronder 1 5k pack die je dan weer in de normale FUT kon openen.

Dus je betaalt in WC-mode 5k voor een pack, waarbij je direct een 5k pack voor in de normale FUT krijgt.

Wijnaldum heeft een MOTM kaart, lachen!
https://www.futhead.com/1...7991/georginio-wijnaldum/

[ Voor 9% gewijzigd door Fraaank op 05-05-2018 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
TOTS Rabiot of normale Pogba? Iemand ervaring met beide?

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
El Profesor schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:28:
TOTS Rabiot of normale Pogba? Iemand ervaring met beide?
Heb gister TOTS Rabiot gebruikt voor een werkt challenge. Beviel prima! Speelde hem als CAM, maar is beter als CM. Is denk ik ook goedkoper dan Pogba of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Fraaank schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 23:47:
[...]

Heb gister TOTS Rabiot gebruikt voor een werkt challenge. Beviel prima! Speelde hem als CAM, maar is beter als CM. Is denk ik ook goedkoper dan Pogba of niet?
Nagenoeg gelijk, TOTS Rabiot 190k, NIF Pogba 170k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Perfect om een NL-BPL hybride mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bak ook niets in de WL. 7 wedstrijden, 1x gewonnen. Er gaat weinig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo tots vardy, firmino, fernandinho gehaald (vond aguero toch iets te veel van.het goede. ) morgen maar ff kijken hoe dat speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 6 mei 2018 @ 00:17:
Ik bak ook niets in de WL. 7 wedstrijden, 1x gewonnen. Er gaat weinig goed.
Ik ben ook van 10-0 naar 12-3 gegaan. De gameplay was erg slecht gisteravond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik het probleem al met een spits voor de marquee ssu van Seoul - suwon nu kan ik totaal geen spelers meer vinden van Seoul voor het oplossen van die ssu ben ik de enige of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 09:24:
Gisteren had ik het probleem al met een spits voor de marquee ssu van Seoul - suwon nu kan ik totaal geen spelers meer vinden van Seoul voor het oplossen van die ssu ben ik de enige of niet?
Dan sla je de SBC toch over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 09:31:
[...]

Dan sla je de SBC toch over?
Ja maar dan krijg ik de laatste 2 packs niet zeg maar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 09:35:
[...]

Ja maar dan krijg ik de laatste 2 packs niet zeg maar
Welkom bij de club van SBC-verslaafden! Ga even staan en stel je netjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op zondag 6 mei 2018 @ 09:40:
[...]

Welkom bij de club van SBC-verslaafden! Ga even staan en stel je netjes voor.
|:( 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
die sbcs als je er inderdaad 3 hebt gedaan dan is het wel zuur als je de laatste niet kan doen, want die levert 2 packs op ;)

Maar goed...ik doe ze helemaal niet meer (die matchups) omdat verkopen mij altijd meer opleverde dan ze daadwerkelijk doen...

EDIT:

Net die futbin link weer geprobeerd....

Zag dat napoli het beste players pack gaf...

net de napoli sbc gedaan...

Ineens aubamayang toch 100k

[ Voor 24% gewijzigd door Wii4all op 06-05-2018 10:22 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Wii4all schreef op zondag 6 mei 2018 @ 09:56:
die sbcs als je er inderdaad 3 hebt gedaan dan is het wel zuur als je de laatste niet kan doen, want die levert 2 packs op ;)

Maar goed...ik doe ze helemaal niet meer (die matchups) omdat verkopen mij altijd meer opleverde dan ze daadwerkelijk doen...

EDIT:

Net die futbin link weer geprobeerd....

Zag dat napoli het beste players pack gaf...

net de napoli sbc gedaan...

Ineens aubamayang toch 100k
welke link? wil ik ook graag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ea heeft vanavond voor 9 vd 10 bpl tots sbc een Pope klaar staan _O-
Gappie he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 6 mei 2018 @ 10:50:
Ea heeft vanavond voor 9 vd 10 bpl tots sbc een Pope klaar staan _O-
Gappie he
Denk je? Ik hoop dat het een beetje in de stijl is van de community sbc. Natuurlijk zullen de vereisten nu wel wat hoger zijn, maar daar kregen toch wel erg veel mensen leuke spelers. Ik had zelf Sule en Vardy bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:11:
[...]

Denk je? Ik hoop dat het een beetje in de stijl is van de community sbc. Natuurlijk zullen de vereisten nu wel wat hoger zijn, maar daar kregen toch wel erg veel mensen leuke spelers. Ik had zelf Sule en Vardy bijvoorbeeld.
Ik zei grapje.

Maar ben benieuwd.
Community sbc had ik weinig aan met mijn pl team. Eerste keer Malcolm 89, 2e keer Boateng 86. Had Vardy ook wel willen hebben.

Vanavond.... I really dont hope for pope

Overzicht tots bpl

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 06-05-2018 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
goosche schreef op zondag 6 mei 2018 @ 10:30:
[...]

welke link? wil ik ook graag proberen.
Hier staan alle sbcs met de rewards
https://www.futbin.com/st...age=1&sort=vfc&order=desc

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Pope al gehad dus mag hopen op een andere dan.. als je geen BPL TotS hoeft in te leveren wordt ie nog zoveel cheaper ook. Maar in principe is het een 1 op 21(?) kans dat je hem trekt tenzij de cardweight verneukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Gurbuh schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:16:
Pope al gehad dus mag hopen op een andere dan.. als je geen BPL TotS hoeft in te leveren wordt ie nog zoveel cheaper ook. Maar in principe is het een 1 op 21(?) kans dat je hem trekt tenzij de cardweight verneukt is.
Dat laatste is sowieso, hoe hoger de rating hoe schaarser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben momenteel mijn club aan het opruimen voor een laatste aankoop :)

https://www.futbin.com/18/squad/2586574

Of een nieuwe spits, TOTS Kane of Vardy om Crespo te vervangen en simpelweg extra dreiging te creëren behalve het pure finishing van Crespo.

Of een nieuwe LM/LW, aangezien Sessegnon veel minder impact op mijn spel heeft dan Salah, zit te denken aan TOTS Sane. Overmars, Mane, 92 Dybala zouden ook kunnen, maar Sane lijkt er toch boven uit te steken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:09:
Ben momenteel mijn club aan het opruimen voor een laatste aankoop :)

https://www.futbin.com/18/squad/2586574

Of een nieuwe spits, TOTS Kane of Vardy om Crespo te vervangen en simpelweg extra dreiging te creëren behalve het pure finishing van Crespo.

Of een nieuwe LM/LW, aangezien Sessegnon veel minder impact op mijn spel heeft dan Salah, zit te denken aan TOTS Sane. Overmars, Mane, 92 Dybala zouden ook kunnen, maar Sane lijkt er toch boven uit te steken :).
TOTS Kane speelt lekker. Even kort gehad voor Aguero o o o en hij maakte een goede indruk. In de 16 schoot hij alles binnen. Had hem voor 470 gekocht en dat was echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:20:
[...]

TOTS Kane speelt lekker. Even kort gehad voor Aguero o o o en hij maakte een goede indruk. In de 16 schoot hij alles binnen. Had hem voor 470 gekocht en dat was echt een koopje.
Dat doet mijn huidige spits ook, Vardy heeft wel een goede indruk achter gelaten maar heb met een Gomez al een soortgelijke speler die ik kan brengen.

Denk dat Sessegnon -> Sane de grootste upgrade zal zijn.

edit: en dan bid je op de verkeerde Sane in de *** laggy webapp, 300k weg

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 06-05-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
@Bossie 300k weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yep, bid is geplaatst op een PTG Sane ipv de TOTS.
Dus PTG gewonnen voor 425k, die gaat voor 125-150k ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:20:
[...]

yep, bid is geplaatst op een PTG Sane ipv de TOTS.
Dus PTG gewonnen voor 425k, die gaat voor 125-150k ofzo :(
Dat is wel heel zuur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
de 84+ BPL spelers stijgen weer in prijs. Snel maar ingeslagen. Kan ze anders ook voor de PL SBC gebruiken die ik nog moet afmaken...of voor het dubbele verkopen in de TOTS SBC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De TOTS Sane is uiteindelijk ook nog voor 426k gegaan, kreeg wel een untradeable premium gold pack van support :+

Dadelijk maar eens kijken hoe ik dit ga oplossen, het ging gelukkig om een upgrade, dus heb nog gewoon dezelfde basis elf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:11:
[...]

De TOTS Sane is uiteindelijk ook nog voor 426k gegaan, kreeg wel een untradeable premium gold pack van support :+

Dadelijk maar eens kijken hoe ik dit ga oplossen, het ging gelukkig om een upgrade, dus heb nog gewoon dezelfde basis elf.
Beter een untradable pack dan niets. Heb je nog veel coins staan of waren dit al je coins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:46:
[...]

Beter een untradable pack dan niets. Heb je nog veel coins staan of waren dit al je coins?
Had 450k, precies genoeg voor Sane TOTS.
Inmiddels wel verder gegaan met opruimen en zit alweer rond de 130k en PTG blijkt ook gewoon een upgrade te zijn in mijn team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
@Bossie, hoe ziet je team er nu uit?

[ Voor 14% gewijzigd door El Profesor op 06-05-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wordt geen Agüero tots gok ik... Ik was zat op de 800k maar had een moment van frustratie en alle coins in packs gestopt :+ Hoop leuke spelers maar geen tots :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Vissert schreef op zondag 6 mei 2018 @ 18:17:
Dat wordt geen Agüero tots gok ik... Ik was zat op de 800k maar had een moment van frustratie en alle coins in packs gestopt :+ Hoop leuke spelers maar geen tots :+
800k packs? Wat was je return in value?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op zondag 6 mei 2018 @ 18:32:
[...]

800k packs? Wat was je return in value?
Exacte value weet ik nog niet. Maar wel flink aantal 83/84 en een paar 85/86/87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Vissert schreef op zondag 6 mei 2018 @ 18:57:
[...]
Exacte value weet ik nog niet. Maar wel flink aantal 83/84 en een paar 85/86/87
Wat was de beste speler die je gehad hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TOTS Salah uit de SBC :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2018 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTS Fernandinho uit de SBC, tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Tots Sterling, zeer tevreden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
krijg tots mahrez uit de sbc ,beetje dubbel gevoel :P niet slecht maar als je ziet wat er allemaal was.
de link met tots vardy is dan wel top :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ahem, ondanks mijn pech eerder vandaag, heb ik nu alsnog een LM gekregen uit de BPL TOTS SBC :)
15k voor TOTS Son, lijkt haast wel een goedmakertje :D

Pagina: 1 ... 186 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs