Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die dacht dat de SBC 450k ging kosten haha 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik dan wel top van EA. Gewoon hele prima vereisten, waardoor het voor iedereen goed te doen is en de kans op een hele goede speler groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vooraf een heleboel 82 en 83-rated PL-spelers ingeslagen. Die van 82 verkopen nu voor 2500-3500 per stuk, 83 voor 5/6k. Toch lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
TOTS ERIKSEN daar ben ik blij mee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Iemand Pope gepacked? Hier Mané, niet mijn voorkeur maar voor wat het kost prima natuurlijk. Even afwachten wie er woensdag uit komt rollen en dan het team maar weer omgooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
heb net maar even een efl tots speler op de kop getikt voor de volgende sbc :P houd mahrez wel. Beter dan wat ik had :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik had Young. Zit nog niet echt mee nadat ik bij de vorige SBC's al de 2 slechtste packte... Nou ja het is iig geen Pope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Helaas Pope gepacked, het zit me ook niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Vertongen ... niet geweldig maar voor 41 k niet slecht !😍

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tots walker. Toch wel blij mee!

[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 06-05-2018 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Sané

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/mwttnl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 14:37
Pope :( Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik ga hem morgen doen

Hij is niet duur voor 49 k te doen kan bijna niet misgaan

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
sjakieman schreef op zondag 6 mei 2018 @ 19:31:
Ik had Young. Zit nog niet echt mee nadat ik bij de vorige SBC's al de 2 slechtste packte... Nou ja het is iig geen Pope!
Had veel 82's verkocht die ik dit uur op de transferlijst had staan dus weer wat plek om nog een pakje te openen: David Silva TOTS!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 10:58
Ik heb helaas voor mij Otamendi. Wel een goede speler, dus team maar ombouwen denk ik.
Had liever Son, Sterling, Aguero, Salah, Walker, Fernandinho oid dergelijks gehad.

Op naar de volgende SBC, waar ik serieus overweeg om untradable Lemar te gaan gebruiken. Die valt me zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 11:55
Hier ook Otamendi. past totaal niet in mijn team. Dus wordt even puzzelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:49
Hoe duur zou die TOTS Prem ongeveer moeten worden?

Ik heb nu Cricito, Kompany, Martial, Matic, Ederson als duurste spelers. De rest rond de 2k. Wacht nog even met indienen. Kan het goedkoper? Of is dit een prima prijs?

Denk dat ik nu dus rond de 40k zit met alleen spelers die ik al bezit..

Edit: Ah ik lees dat iedereen zon 40k kwijt is. Dus dan doe ik dit maar gewoon.

[ Voor 18% gewijzigd door DeBers op 06-05-2018 20:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 11:25
De Gea TOTS :)
Werkelijk geen idee hoe ik mijn team straks moet neerzetten, heb TOTS Vardy en TOTS de Gea nu untradable.
Sterling had ik laatst al gekocht.

Daarnaast nog Sandro / Savic PTG in bezit, en Ronaldinho untradable... Speel normaal gesproken 4411.

[ Voor 100% gewijzigd door Protax op 06-05-2018 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
DeBers schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:31:
Hoe duur zou die TOTS Prem ongeveer moeten worden?

Ik heb nu Cricito, Kompany, Martial, Matic, Ederson als duurste spelers. De rest rond de 2k. Wacht nog even met indienen. Kan het goedkoper? Of is dit een prima prijs?

Denk dat ik nu dus rond de 40k zit met alleen spelers die ik al bezit..

Edit: Ah ik lees dat iedereen zon 40k kwijt is. Dus dan doe ik dit maar gewoon.
Ja shoppen buiten de BPL. Ik heb vnl La Liga spelers ingepast tussen wat spaanse BPLs (hector bellerin en juan mata)

En ik had de TOTS SB challenge criscito. Ik heb toen al een CB de Zenit ingekocht Ivanovic (82) , zie nu dat die wel voor meer dan 3K wegvliegt....

Hier TOTS Mane, alleen speel 4-2-2-2, past die goed op de LCAM positie denken jullie?

[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 06-05-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Had alles al in m'n club: Kyle Walker! Die past altijd wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:49
Otamendi :(
Ik heb een vol BPL team, dus hij past er prima in. Maar ik had liever wat extra slagkracht voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:40:
[...]

Ja shoppen buiten de BPL. Ik heb vnl La Liga spelers ingepast tussen wat spaanse BPLs (hector bellerin en juan mata)

En ik had de TOTS SB challenge criscito. Ik heb toen al een CB de Zenit ingekocht Ivanovic (82) , zie nu dat die wel voor meer dan 3K wegvliegt....

Hier TOTS Mane, alleen speel 4-2-2-2, past die goed op de LCAM positie denken jullie?
Afhankelijk van welke CAMs je hebt, 442 speelt vrijwel identiek als 4222 maar kost je geen chem.

Ik haal steeds een paar vast franse spelers voor dit soort SBCs (Coman, Tolisso, Arfa, Rami en Mandanda)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:53:
[...]

Afhankelijk van welke CAMs je hebt, 442 speelt vrijwel identiek als 4222 maar kost je geen chem.

Ik haal steeds een paar vast franse spelers voor dit soort SBCs (Coman, Tolisso, Arfa, Rami en Mandanda)
NIF De Bruyne en PTG Firmino. Niet zo makkelijk op RM plek te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:40:
[...]

Die kreeg ik ook. Zo blij dat ik geen Pope kreeg.
Ik speel alleen 4-1-2-1-2....dan moet ik Mane op lm zetten.... Ik probeer het voorlopig maar.
Eigenlijk zou ik met een lv/rv moeten spelen maar dan mis ik middenvelders.
Heb Salah rv 90 ook.

Heb Otamendi gekocht voor 176k. Heb nu 3 tots inclusief Robertson.

Had trouwens ook 83s en wat goede pl spelers
van te voren gekocht, dus ff nog wat winst gemaakt. Nu nog 30k over.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 06-05-2018 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:04:
[...]

Die kreeg ik ook. Zo blij dat ik geen Pope kreeg.
Ik speel alleen 4-1-2-1-2....dan moet ik Mane op lm zetten.... Ik probeer het voorlopig maar.
Eigenlijk zou ik met een lv/rv moeten spelen maar dan mis ik middenvelders.
Heb Salah rv 90 ook.

Heb Otamendi gekocht voor 176k. Heb nu 3 tots inclusief Robertson.

Had trouwens ook 83s en wat goede pl spelers
van te voren gekocht, dus ff nog wat winst gemaakt. Nu nog 30k over.
ik ga eens 4-3-3 (3) proberen, heb ik toch mijn 2 CVM's en de Bruyne ervoor en dan mane en firmino naast aguero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
TOTS Sane uit de BPL SBC. Gemengde gevoelens bij aangezien ik niet met wingers speel en geen BPL team. Supersub als spits?

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:10:
[...]

ik ga eens 4-3-3 (3) proberen, heb ik toch mijn 2 CVM's en de Bruyne ervoor en dan mane en firmino naast aguero
442 :)
KDB als CM met get Forward, tweede CM een CDM heenzetten met stay back

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Hoe kan iedereen die sbc doen voor 50k? Een tots is al minimaal 30k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:33:
Die haal je uit je weekly objectives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Delano1992 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:33:
door de weekly te doen 4 wedstrijden winnen op wereldklasse in squad battles, zelfde als vorige week.
heb je ieder geval minimaal 1 keer per week de sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
FidoDido schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:45:
[...]

door de weekly te doen 4 wedstrijden winnen op wereldklasse in squad battles, zelfde als vorige week.
heb je ieder geval minimaal 1 keer per week de sbc
Is wereldklasse goed te doen of best lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:10:
[...]

Dan is firmino een rv in die opstelling? Die leent zich meer als spits toch? Of als cam?

4-4-2 lijkt me te tricky maar zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Sane, leuk als supersub

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Bean77 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:38:
TOTS Sane, leuk als supersub
Heb hem ook, net even snel potje SQ gespeeld met Sane als supersub. 3 goals in 45min, Sane rent niet maar vliegt over het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09 22:21
Ik heb TOTS Young, lijkt me een geweldige linksback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:22:
[...]

Dan is firmino een rv in die opstelling? Die leent zich meer als spits toch? Of als cam?

4-4-2 lijkt me te tricky maar zal het eens proberen.
Werkte inderdaad niet. Maar met 442 zie ik ook niet hoe ik Fermino, Aguero, Mane en de Bruyne moet plaatsen. Heb nu maar 4222 met Mane als linker spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
RR21 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:57:
[...]

4 potjes heb je zo gewonnen...in het weekend gewoon de 4 laagste teams tegen gespeeld. Maar daar heb je nu niks aan. De 4 teams nu zijn al wat lastiger. Wel voor het eerst elite 3 in SB gehaald (Hoop ik als ze niet teveel punten drainen vannacht) *O* *O*

trouwens voor 10K meer heb je wel een team bij elkaar volgens Futbin.

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 06-05-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
bvbal79 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:00:
[...]

4 potjes heb je zo gewonnen...in het weekend gewoon de 4 laagste teams tegen gespeeld. Maar daar heb je nu niks aan. De 4 teams nu zijn al wat lastiger. Wel voor het eerst elite 3 in SB gehaald (Hoop ik als ze niet teveel punten drainen vannacht) *O* *O*

trouwens voor 10K meer heb je wel een team bij elkaar volgens Futbin.
Hoeveel potten heb je gespeeld?
Kom zelf momenteel tot elite 1 als ik nagenoeg alles speel. Normale weken tot elite 3 a 2 afhankelijk hoeveel zin ik kan maken.
Snak echt naar die World cup mode. Of ik moet toevallig een giga megavaller pakken komende week, dat ik ineens een heel ander team kan kopen (Aguero 97 zou bijv heel leuk zijn)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
bvbal79 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:58:
[...]

Werkte inderdaad niet. Maar met 442 zie ik ook niet hoe ik Fermino, Aguero, Mane en de Bruyne moet plaatsen. Heb nu maar 4222 met Mane als linker spits.
Dat is toch makkelijk? Je speelde 4-1-2-1-2?
Dan speel je 4-4-2 met CM’s KDB en je oorspronkelijke CDM, Firmino met Aguero in de spits en Mane links en Salah rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Hier Vertonghen gekregen... moet nog steeds mijn team verder opbouwen dus wacht nog even op een goed moment om verdere aankopen te doen :) heb nu iig al een leuke BPL Squad met tots vardy en vertonghen .. speel nu ook met sane, jesus, sterling en nog wat niet boeiende gouden spelers.. ga de rest van mijn 200k uitgeven wanneer de markt in een dip zit ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Shreddaaa schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:20:
[...]

Hoeveel potten heb je gespeeld?
Kom zelf momenteel tot elite 1 als ik nagenoeg alles speel. Normale weken tot elite 3 a 2 afhankelijk hoeveel zin ik kan maken.
Snak echt naar die World cup mode. Of ik moet toevallig een giga megavaller pakken komende week, dat ik ineens een heel ander team kan kopen (Aguero 97 zou bijv heel leuk zijn)!
12 door de weeks...maar weekend lukt me dat nooit. Het gewone leven gaat gewoon door :) Nu had ik er 12 doordeweeks en toevallig ook 12 ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Shreddaaa schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:22:
[...]

Dat is toch makkelijk? Je speelde 4-1-2-1-2?
Dan speel je 4-4-2 met CM’s KDB en je oorspronkelijke CDM, Firmino met Aguero in de spits en Mane links en Salah rechts.
Nee dat ben ik niet denk ik :)

ik speel 4222 met Fermino en de Bruyne als CAM en Arnautovic IF en aguero NIF in de spits. Dan moet ik salah maar kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier tots Young. Mag in de basis beginnen deze week. Ook alweer 200k aan investeringen verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:33
Alle spelers moeten kopen en uiteindelijk op 20k ongeveer uitgekomen (alleen de tots niet gekocht). David Silva er uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:15:
[...]

ik speel 4222 met Fermino en de Bruyne als CAM en Arnautovic IF en aguero NIF in de spits. Dan moet ik salah maar kopen...
Ik heb ook Salah. Die had ik in mijn systeem op rm staan. Maar daar benut je niet zijn capaciteiten.
Het is een speler die echt voorin rendeert.
Ik heb zijn if 90 versie, nadeel is dat als hij niet snel weg is bij een verdediger, hij snel tegen de grond wordt aangewerkt vanwege zijn fysiek.

Betere speler voor mij daar is Willian. Die verzet enorm veel werk en kan redelijk goed verdedigen ook nog. Heb zelf de if 86 versie.
Goede snelle allround speler. Eigenlijk niets op aan te merken.

Zoek zelf nog een cdm erbij, naast kante.
Qua stats wat ik zoek, komt Gueye if 85 het best in de buurt, of tots matic.
Fernandinho tots is mij te duur.
Doucoure tots heeft goede stats maar een bedroevende acceleratie, dat is wel belangrijk vind ik. Een cdm moet er snel boven op kunnen zitten

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 07-05-2018 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk die 100k packs. Van de week 30 83s opgepikt voor 900 coins en gaan nu voor 3k weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:18:
[...]

Ik heb ook Salah. Die had ik in mijn systeem op rm staan. Maar daar benut je niet zijn capaciteiten.
Ik heb zijn if 90 versie, nadeel is dat als hij niet snel weg is bij een verdediger, hij snel tegen de grond wordt aangewerkt vanwege zijn fysiek.

Betere speler voor mij daar is Willian. Die verzet enorm veel werk en kan redelijk goed verdedigen ook nog. Heb zelf de if 86 versie.
Ik heb Salah ook als RM, en hij doet het juist prima op die positie.
Laat hem steeds diep gaan en door zijn snelheid wint hij vrijwel elk duel, eenmaal voor het doel finished hij ook nog eens :)

Ik denk echter wel dat hij zo goed rendeert omdat hij bedient word door de Bruyne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:33
hmm heb nu david silva (tots), maar heb niet echt inspiratie om een team te maken om hem heen.. maar een budget van 400k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09 21:38
Hier ooko TOTS David Silva uit de SBC. Niet echt fan van hem, maarja eens kijken in welke formatie hij goed past.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg TOTS Firmino. Gebruik hem als spits omdat ik sbc De Bruyne niet wil laten banken. Ik moet wel zeggen dat TOTS Son en TOTS Firmino een dodelijk duo voorin is. Die 2 hebben ondanks de vreselijke gameplay 27 overwinningen binnen gesleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
RR21 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:57:
[...]

Ben zelf niet erg goed, speel normaal professional en wereldklasse was sommige battles pittig maar sommige won ik vrij makkelijk. En voor 4 wedstrijden had ik het wel over. De battles die onder 80 sterren zit won ik redelijk gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Harribo schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:18:
[...]

Zoek zelf nog een cdm erbij, naast kante.
Qua stats wat ik zoek, komt Gueye if 85 het best in de buurt, of tots matic.
Fernandinho tots is mij te duur.
Doucoure tots heeft goede stats maar een bedroevende acceleratie, dat is wel belangrijk vind ik. Een cdm moet er snel boven op kunnen zitten
Probeer Mooy SIF, hij speelt bij goed als CDM, en gaat ook nog het hele veld over om voorin een bal erin te trappen. Heb ook Henderson SBC, die staat er ook wel goed, maar minder dan Mooy SIF. Maar als je geld heb zou ik de TOTS matic doen :)

denken jullie dat de TOTS BPL SBC weer in herhaling gaat dinsdag of laten ze het hierbij?

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 07-05-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:43:
[...]

Probeer Mooy SIF, hij speelt bij goed als CDM, en gaat ook nog het hele veld over om voorin een bal erin te trappen. Heb ook Henderson SBC, die staat er ook wel goed, maar minder dan Mooy SIF. Maar als je geld heb zou ik de TOTS matic doen :)

denken jullie dat de TOTS BPL SBC weer in herhaling gaat dinsdag of laten ze het hierbij?
Thanks maar ik heb Mooy SIF gehad, prima speler maar in balbezit raakte hij mij teveel de bal kwijt.
Denk dat het Gueye IF of TOTS Matic wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Gisteravond TOTS Mane gepackt. Was ongeveer de eenvoudigste TOTS om in te passen, Sessegnon gewisseld voor Mane. Dan heb ik nu met 6 onverhandelbare spelers onderstaand team weten te maken:
https://www.futbin.com/18/squad/5096607

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
FidoDido schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:42:
[...]

Ben zelf niet erg goed, speel normaal professional en wereldklasse was sommige battles pittig maar sommige won ik vrij makkelijk. En voor 4 wedstrijden had ik het wel over. De battles die onder 80 sterren zit won ik redelijk gemakkelijk
Legendary is eenvoudiger dan WOrld Class. Bij laatsgenoemde is de AI meer verdedigend. Bij Legendary valt de AI meer aan waardoor er meer ruimtes liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Harribo schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:55:
[...]

Thanks maar ik heb Mooy SIF gehad, prima speler maar in balbezit raakte hij mij teveel de bal kwijt.
Denk dat het Gueye IF of TOTS Matic wordt.
Sissoko FUT Birthday is ook rots als CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09 21:38
El Profesor schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:12:
[...]

Sissoko FUT Birthday is ook rots als CDM.
Is deze beter / fijner dan Kante?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Minime2013 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:12:
[...]

Legendary is eenvoudiger dan WOrld Class. Bij laatsgenoemde is de AI meer verdedigend. Bij Legendary valt de AI meer aan waardoor er meer ruimtes liggen.
tenzij je verdedigend niet zo goed bent :) wereldklasse gaat me daarom toch wat makkelijker af. Op legendary gaat die ene kans er bijna altijd in bij de sterkere teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
GAITii schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:17:
[...]
Met Kante heb ik niet gespeeld, en ligt er aan wat je zelf fijn vind spelen. Een kleine bal afpakker of een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAITii schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:17:
[...]

Dat zeker. Toen ik Kante nog gebruikte gingen er veel passes verkeerd door hem. Dat belemmerde mij om mn spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat is jullie mening over deze squad?
Zouden jullie dit houden of iets anders neerzetten?
https://www.futbin.com/18/squad/5096917
Pique en eriksen tots zijn untradable.
Switch ingame naar 4231.

Wacht nog ff tot de prijzen wat zakken en dan wil ik dit halen.

Tips? Welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:08
Razz89 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:33:
Wat is jullie mening over deze squad?
Zouden jullie dit houden of iets anders neerzetten?
https://www.futbin.com/18/squad/5096917
Pique en eriksen tots zijn untradable.
Switch ingame naar 4231.

Wacht nog ff tot de prijzen wat zakken en dan wil ik dit halen.

Tips? Welkom!
Leuk team! Busquets is met 57 pace wel erg traag. Ik heb hem zelf nooit gehad, dus wellicht werkt het wel voor je, maar voor mij zou hij te traag zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ook weer 200+k aan pakketjes gekocht. Ik had wat goede verhalen gelezen over de PL Premium Speler packs dus wilde mijn geluk uitproberen.

Hoogste spelers waren 82 (oa Klaassen)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik had young uit de SBC niet gehaal ontevreden alhoewel ik toch liever een voorhoede speler had gehad...aangezien ik robertson al had.

Nu wachten op de la liga tots en dan kan ik misschien het moet helaa die robertson inleveren....tenzij young ondermaats presteert ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Ik zit inmiddels op het volgende team: https://www.futbin.com/18/squad/5097328 (ik start met alles op 9-10 chem)

Inmiddels is bijna alles untradeable :) Heb een budget van iets meer dan 800k voor wat upgrades, iemand tips?

Hamsik wil ik nog vervangen voor Alli TOTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Na 135 packs te openen. Eindelijk een Tots speler gepackt... Tots Son heb alleen nog 1 Ultimate pakket over. Twijfel om deze te verkopen of te houden. Heb voorin Salah 98 en Tots Mane voorin. Allebei untradeble. Heb ook nog teveel coins en spelers om te verkopen. Weet echt niet wie of wat ik moet kopen. Heeft iemand ervaring met Tots Azpilicueta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
bvbal79 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:15:
[...]

Oh sorry, miscommunicatie. Dan wordt het inderdaad een stukje lastiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:27
Vandaag ook maar mee begonnen. Team met vooral 5x en 6x spelers dus nog wat werk voor de boeg.
Ik zie dat je in single player matchen kan "simuleren". Is dit een snelle manier om fifa coins te verkrijgen en zo betere spelers te kopen ? (heb nog niet alles kunnen uitdokteren)

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingSig op 07-05-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde gisterenavond laat TOTS Sane nog even testen in de WL, maar helaas geen kans voor gehad. De potjes die ik speelde duurde niet langer dan 24 minuten ingame. Wel 14 wins ipv 11 wins.
Binnenkort mijn club maar weer eens gaan uitmesten na al die packs.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Bean77 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:02:
Ik wilde gisterenavond laat TOTS Sane nog even testen in de WL, maar helaas geen kans voor gehad. De potjes die ik speelde duurde niet langer dan 24 minuten ingame. Wel 14 wins ipv 11 wins.
Binnenkort mijn club maar weer eens gaan uitmesten na al die packs.
a oke, ben benieuwd wat jou bevindingen zijn van TOTS Sane, Heb hem ook gepackt uit de SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lorenzoaliandro schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:13:
[...]

a oke, ben benieuwd wat jou bevindingen zijn van TOTS Sane, Heb hem ook gepackt uit de SBC.
Binnenkort maar eens een potje doen dan :P

Weet wel dat ik zijn andere versies altijd vreselijk irritant vond om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:42
Ik heb geluk gehad :D Salah uit de SBC. Nu heb ik dit als squad gemaakt, maar het voelt niet alsof het is wat het zou kunnen zijn. Iemand misschien tips voor speelstijl/custom tactics/andere ideeen?

Sowieso mocht er iemand ooit zin/tijd hebben om online en potje te doen en misschien wat tips te geven zou ik dat erg op prijs stellen. Ik heb het idee dat ik best een redelijk team heb, maar bak er helemaal niks van ;)

Als ik zelf mijn zwakt zou moeten omschrijven is het denk ik vooral spel inzicht, maar ook te snel willen en te voorspelbaar zijn.

https://www.futwiz.com/en/fifa18/squad/875019

Geld is er niet heel veel om te upgraden, maar mocht het nodig zijn is er wel 40/50k los te weken vanuit mijn bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perpixel schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:38:
Ik heb geluk gehad :D Salah uit de SBC. Nu heb ik dit als squad gemaakt, maar het voelt niet alsof het is wat het zou kunnen zijn. Iemand misschien tips voor speelstijl/custom tactics/andere ideeen?

Sowieso mocht er iemand ooit zin/tijd hebben om online en potje te doen en misschien wat tips te geven zou ik dat erg op prijs stellen. Ik heb het idee dat ik best een redelijk team heb, maar bak er helemaal niks van ;)

Als ik zelf mijn zwakt zou moeten omschrijven is het denk ik vooral spel inzicht, maar ook te snel willen en te voorspelbaar zijn.

Geld is er niet heel veel om te upgraden, maar mocht het nodig zijn is er wel 40/50k los te weken vanuit mijn bank.
Ziet er goed en gebalanceerd uit.

In praktijk zul je wel ervaren dat je middenveld misschien wat magertjes is c.q. overlopen gaat worden, maar daar heb je dan ook 3 aanvallers voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:31:
[...]

Binnenkort maar eens een potje doen dan :P

Weet wel dat ik zijn andere versies altijd vreselijk irritant vond om tegen te spelen.
Heb gisteren een paar potjes met de PTG Sane gespeeld en hij pikte minimaal een assist/goal mee per wedstrijd. Erg snel in de omschakeling, door zijn passing ook in staat de spitsen goed te bedienen en door zijn strength ook erg goed in het vasthouden en/of terugwinnen van de bal.

Dat was in 442, hij speelde als hoe Prime Martial altijd speelt bij de tegenstander in Squad Battles :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou van de week wel een potje kunnen. Heb alleen wel een stuk beter team dan die van jou. Is dat een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Minime2013 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:12:
[...]

De potjes wereldklasse had ik soms al de neiging om die controller tegen de vlakte te gooien haha. Vooral met squad battles kan het frustrerend zijn, maar zal het is een keer proberen zit normaal liever onderuit en relax een potje te spelen vooral na een werkdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:50

kevinn

PSN; southation

Ik heb van de week vast wel een keer zin/tijd. Speel zelf meestal div1/gold 3. PSN is southation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:26
Chiellini TOTS is momenteel niet te betalen op de PC ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:42
kevinn schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:01:
[...]

Ik heb van de week vast wel een keer zin/tijd. Speel zelf meestal div1/gold 3. PSN is southation
Top. En idd erbij vergeten te zeggen. Ik speel ook op de ps4. Zal van de week 's avonds wel een invite sturen. Speel zelf nu divisie 8 (wel onderweg naar divisie 7)
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Ik zou van de week wel een potje kunnen. Heb alleen wel een stuk beter team dan die van jou. Is dat een probleem?
Zeker niet. Verliezen ben ik toch wel gewend :+ als je daarna wat tips zou kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
Hier ook TOTS Sane uit de SBC, 'probleem' is alleen dat ik ook prime Overmars heb op die positie. Kanik dat oplossen, en zo ja hoe?

Formatie het liefst 4-3-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
gaizka schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:18:
Hier ook TOTS Sane uit de SBC, 'probleem' is alleen dat ik ook prime Overmars heb op die positie. Kanik dat oplossen, en zo ja hoe?

Overmars inleveren voor een 100k pakket 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
WSL036 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:19:
[...]

Overmars inleveren voor een 100k pakket 8)7
Haha, liever niet ;)

Of 4-4-2 en dan Sane of Overmars als 2e spits ondanks de lage chemistry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:17:
[...]

Top. En idd erbij vergeten te zeggen. Ik speel ook op de ps4. Zal van de week 's avonds wel een invite sturen. Speel zelf nu divisie 8 (wel onderweg naar divisie 7)

[...]

Zeker niet. Verliezen ben ik toch wel gewend :+ als je daarna wat tips zou kunnen geven.
Die tips moeten wel goed komen. Heb je morgenavond rond half 10 tijd? Psn: wesley-hassing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
gaizka schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:18:

Aan de slag met 343 om te kijken of je met bepaalde spelers kan schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
gaizka schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:20:
[...]

Haha, liever niet ;)

Of 4-4-2 en dan Sane of Overmars als 2e spits ondanks de lage chemistry?
Als spits is Overmars geweldig. Speelde bij mij ook als spits. Heb Overmars alleen niet meer. Weet ook niet hoeveel coins je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:19

Oekol

waka waka hey hey

Gelukkig geen pope maar otamendi. Schrok wel even bij die Argentijnse vlag dacht oh shit aguero :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crab-
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 18:35
Na een tijdje het topic gevolgd te hebben en goede tips langs heb zien komen. Ben ik toch nieuwsgierig of jullie nog tips hebben voor mijn huidige team:

https://www.futbin.com/18/squad/5099615

Klein budget over van +- 100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
ik denk dat de meeste denken bij de Engelse vlag GEEN POPE :P please please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV8
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05-2024
Lukaku uit de sbc, zeker geen slechte maandag zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
crab- schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:37:
Na een tijdje het topic gevolgd te hebben en goede tips langs heb zien komen. Ben ik toch nieuwsgierig of jullie nog tips hebben voor mijn huidige team:

https://www.futbin.com/18/squad/5099615

Klein budget over van +- 100k.
been geen expert, maar cazorla zit niet op zijn plek denk ik als CF, je kunt Jesus er dan beter in zetten en Mahrez erachter als CF.
FidoDido schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:38:
ik denk dat de meeste denken bij de Engelse vlag GEEN POPE :P please please
Daarom open ik maar packs in de mobile app, geen vlaggen, gelijk to the point :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:25:
Gelukkig geen pope maar otamendi. Schrok wel even bij die Argentijnse vlag dacht oh shit aguero :+
Niemand met Aguero o o o hier geloof ik?

Ik vind hem echt uber spelen, die gast shouldn't be allowed zoals Itani zou zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
Bean77 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:42:
[...]

Ik vind hem echt uber spelen, die gast shouldn't be allowed zoals Itani zou zeggen.
Twijfel over Tots Aguero. Heb daar nu 98 Salah en Tots Mane staan. Moet Tots Son nog proberen in de spits. Wacht denk even tot hij wat minder kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:42:
[...]

Ik zag zijn prijs en dacht dat ga ik toch nooit redden. Nu ik al 300k heb gepakt en op de helft van de investeringsverkoop zit krijg ik toch een beetje spijt van die 800k coinpacks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Fraaank schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Aan de slag met 343 om te kijken of je met bepaalde spelers kan schuiven?
Oh ja, 343 bestaat natuurlijk ook, helemaal overheen gekeken! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:50:
[...]

Ik zag zijn prijs en dacht dat ga ik toch nooit redden. Nu ik al 300k heb gepakt en op de helft van de investeringsverkoop zit krijg ik toch een beetje spijt van die 800k coinpacks :+
800k aan packs :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
gaizka schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:59:
[...]

Oh ja, 343 bestaat natuurlijk ook, helemaal overheen gekeken! Bedankt!
Hoe ziet je squad er nu uit? Zijn hier vaak goeie puzzelaars die je kunnen helpen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Feesterd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:46:
[...]

Twijfel over Tots Aguero. Heb daar nu 98 Salah en Tots Mane staan. Moet Tots Son nog proberen in de spits. Wacht denk even tot hij wat minder kost.
Had sinds 2POTM SON in FUT17 nog niet weer met Son gespeeld totdat ik gisteren heb uit de SBC haalde.
Viel me meteen op dat ik steeds zodra hij de bal rondom de 16 kreeg, ging schieten, en elk schot is nog steeds gevaarlijk :9

Misschien moet ik hem ook maar in de spits zetten, en vervolgens een andere LM halen.
Heb daarnaast een aantal Cavani IFs gehaald als investering aangezien hij volgens reddit weer Ligeau 1 player of the year gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:30:
[...]

Had sinds 2POTM SON in FUT17 nog niet weer met Son gespeeld totdat ik gisteren heb uit de SBC haalde.
Viel me meteen op dat ik steeds zodra hij de bal rondom de 16 kreeg, ging schieten, en elk schot is nog steeds gevaarlijk :9

Misschien moet ik hem ook maar in de spits zetten, en vervolgens een andere LM halen.
Heb daarnaast een aantal Cavani IFs gehaald als investering aangezien hij volgens reddit weer Ligeau 1 player of the year gaat worden.
Hoe zie je dat dan als investering? Moet je daarvoor een IF inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 11:25
Jullie nog ideeën?

https://www.futbin.com/18/squad/5099009

Tradable zijn Sandro / Savic / Sterling en Hamsik.

Kreeg gister echter TOTS De Gea, geen idee wat ik hier nu van moet gaan maken.

Heb ongeveer 1M in coins...

[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 07-05-2018 14:35 ]

Pagina: 1 ... 187 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs