sjakieman schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:48:
[...]
Ik heb nooit ergens last van. Nou ja soms in seasons dat het spel echt steeds even stil staat maar dat bedoelen jullie vast niet.
Ik gok dat jullie beginnen met een opstelling en daarmee blijven spelen of het nou loopt of niet, Ik heb namelijk ook wedstrijden dat niks lijkt te lukken. Maar sinds ik mezelf heb aangeleerd om met dezelfde spelers meerdere opstellingen te kunnen spelen draai ik deze wedstrijden vaak om. Ik weet inmiddels precies welke opstelling goed werkt tegen de opstelling van de tegenstander en pas deze vaak aan in de wedstrijden. Zo speelde ik gisteren in de weekend league een kansloze wedstrijd de 1e 30 minuten. Ik kon de bal geen 5 seconden in mijn ploeg houden en hij kreeg kans na kans. Na de wijziging was de tegenstander helemaal nergens meer. Hij heeft geen enkele keer meer op doel geschoten (zelfs bijna niet meer over de middenlijn) en ik won na de 0-1 achterstand met 3-1 en een ragequit in de 60e minuut.
Ik was nog niet zo blij met Young TOTS maar wat een speler is dat!! Elke voorzet is perfect en verdedigend erg sterk. Ik was best wat gewend met Telles 85 maar dit is echt veel en veel beter! Laatste paar wedstrijden ook maar eens op het middenveld gezet en hij speelt serieus beter dan Modric TOTY... Echt ongelovelijk! Net nog een pass waar ik eigenlijk gelijk spijt van had maar de bal draaide perfect langs de tegenstander en zette mijn spits vrij voor de keeper. Was bijna te verbaasd om nog te schieten. De kwalificatie was weer te makkelijk, 1 wedstrijd kwam ik nog tot de 2e helft voor de tegenstander er mee stopte maar de andere 3 wedstrijden waren binnen 15 minuten klaar (zelfs de finale!).
Nou ik heb van alles geprobeerd. 8 potjes met verschillende opstellingen, instructies en verschillende spelers. Uiteraard ook afhankelijk van de tegenstander zijn formatie etc. Heb hier laatst goede tips gekregen maar die werken ook niet meer.
Er was geen beginnen aan. Als bijvoorbeeld een Salah niet meer kan rennen en overal een vertraging in zit en er geen bal in gaat en bij jou elke bal.... Om nog maar te zwijgen van de scheidsrechter, elk duwtje is een overtreding of strafschop, dan houdt het op.
Wat ik zei, zelfs een middelmatig duits team was ik niet tegen bestand.
Heb ik topspelers waaronder 3 tots. Tja waar doe je het dan voor? Waarom zoek je dan steeds naar topspelers?
In hoeverre het eaids is of de servers, ik weet het niet. Weet wel dat wat ik ook probeer dan, ik ben in elk geval niet iemand die daar onder uit weet te spelen.
Op een gegeven moment ging ik ook maar alles afjagen, maar dan graaf je helemaal je eigen kuil. Onrustig of opgefokt spelen moet je sowieso niet doen dan.
Maar ik weet het dan niet meer, hoop op een betere dag.
In SB weet ik er wel mee om te gaan de laatste tijd. Win bijna alles. Krijg daarom dan echt het idee dat het verbinding is, welke dat dan ook mag zijn. Bagger.
Maar merk het eigenlijk al in de menu's : bijv als ik op een speler een verbruiksitem toepas, duurt dat langer dan normaal. Dan gebeurt dit vaak ook. (pc)
El Profesor schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:08:
TOTS Sane speelt echt geweldig. Heb hem nu 7 wedstrijden laten invallen na rust in WL kwalificatie wedstrijden (dus heeft hij 3.5 wedstrijd gespeeld) 9 goals en 2 assists, en dan heb ik nog een aantal goede kansen flink verprutst.
Mag ik jouw opstelling? Ik heb hem ook misschien dat hij dan beter rendeert
Btw speel nu ook D3, maar Dkt is voor mij ook moeilijk. 2 potjes winnen ok... Maar 4 achter elkaar valt voor mij niet mee
[
Voor 13% gewijzigd door
Harribo op 07-05-2018 19:17
]