Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Fraaank schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:07:
[...]

Hoe ziet je squad er nu uit? Zijn hier vaak goeie puzzelaars die je kunnen helpen!
https://www.futbin.com//18/squad/5100551

Sane, Overmars, Gullit, Larsson & Alisson zijn niet verhandelbaar.

Heb ook nog 90 Del Piero, deze heb ik op de transferlijst geplaatst omdat ik geen plek voor hem zie, samen met Gullit als CM lijkt mij iets te kwetsbaar?

Ik heb dan ongeveer 500k te besteden, ik dacht aan TOTS Mahrez als RV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09 21:38
Zal er van de week nog een BPL SBC komen? Zag op Reddit al een aantal die uit de SBC Pope hadden getrokken. Dan baal je ook flink...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

GAITii schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:43:
Zal er van de week nog een BPL SBC komen? Zag op Reddit al een aantal die uit de SBC Pope hadden getrokken. Dan baal je ook flink...
Morgen komt de 2e.
@EASPORTSFIFA

#TOTS Premier League Guaranteed SBC Schedule: Sunday & Tuesday. #FUT
Edit: Op het fifa forum loopt er nu een poll met tot nu toe 362 votes. Ongeveer 1 op de 4 packed Pope.

[ Voor 29% gewijzigd door SR8 op 07-05-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Protax schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:32:
Jullie nog ideeën?

https://www.futbin.com/18/squad/5099009

Tradable zijn Sandro / Savic / Sterling en Hamsik.

Kreeg gister echter TOTS De Gea, geen idee wat ik hier nu van moet gaan maken.

Heb ongeveer 1M in coins...
In bijvoorbeeld 4-3-2-1 kun je toch De Gea op doel, David Luiz RCB, Dani Alves RB, Fernandinho CM? Dan moet het verder niet heel lastig zijn een team te maken?

Hamsik en Savic zou ik verkopen aangezien het daar lastig voor wordt een hyperlink te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:08
Protax schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:32:
Jullie nog ideeën?

https://www.futbin.com/18/squad/5099009

Tradable zijn Sandro / Savic / Sterling en Hamsik.

Kreeg gister echter TOTS De Gea, geen idee wat ik hier nu van moet gaan maken.

Heb ongeveer 1M in coins...
Mijn voorstel, moet je wel nog ergens 200k weten te schrapen :) https://www.futbin.com/18/squad/5100784

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja moment van frustratie. Zonde maar was wel even leuk om 5 100k packs te openen en wat mega packs er achter aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Vissert schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:56:
[...]

Ja moment van frustratie. Zonde maar was wel even leuk om 5 100k packs te openen en wat mega packs er achter aan :+
En geen 1 TOTS spelert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Huidig team https://www.futbin.com/18/squad/5101024

Speelde eerst met Aguero en Vardy en dat liep gewoon niet, Vardy er uit en Jesus er in en voila de goal-machine loopt :)
Aguero is waanzinnig, sterk, behendig, snel... Vardy overigens ook niet verkeerd en heel erg betaalbaar (relatief).

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAITii schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:11:
[...]

En geen 1 TOTS spelert?
Nope. Benzema, Pjanic en een heel leger aan 83/84

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:31:
[...]

Hoe zie je dat dan als investering? Moet je daarvoor een IF inleveren?
Dat is de verwachting

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Bossie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:30:
[...]

Had sinds 2POTM SON in FUT17 nog niet weer met Son gespeeld totdat ik gisteren heb uit de SBC haalde.
Viel me meteen op dat ik steeds zodra hij de bal rondom de 16 kreeg, ging schieten, en elk schot is nog steeds gevaarlijk :9

Misschien moet ik hem ook maar in de spits zetten, en vervolgens een andere LM halen.
Heb daarnaast een aantal Cavani IFs gehaald als investering aangezien hij volgens reddit weer Ligeau 1 player of the year gaat worden.
Hoeveel if cavani heb je gehaald dan? En voor welke prijs? Net een if cavani gesnipt voor 71000. Ga er misschien nog een paar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV065
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
Dit is m'n huidige ploeg, meestal in een 4-1-2-1-2 en recent getest met 4-2-2-2.

Larsson - IF Arnautovic
TOTGS De Bruyne
NIF Alli - SIF Mooy / Birthday Sissoko
Kante
IF Young/Zeegelaar - Azpi / IF Vertonghen - Bailly - Valencia/IF Aurier
Lloris

Untradable TOTS Gomez kwam vorige week via SBC, dus ging ik alles omgooien naar een Calcio A team, maar vandaag TOTS Matic gepackt en TOTS Aguero (untradable) uit de SBC gehaald.

Larsson, Arnautovic en De Bruyne waren untouchable, maar aangezien ik Larsson niet op de CAM uitgespeeld krijg met een defige chemistry, wordt Arnautovic the odd man out. Ik zie geen plaats voor Gomez, tenzij als sub - en ik dus irritant pauzeer nog voor de aftrap.

M'n oorspronkelijke plan - pre Aguero TOTS - was m'n middenveld te upgraden en misschien voor De Bruyne - Kante - Matic TOTS - X te gaan in een 4-2-2-2.

Budget van ongeveer 1 miljoen. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SR8 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:46:
[...]

Edit: Op het fifa forum loopt er nu een poll met tot nu toe 362 votes. Ongeveer 1 op de 4 packed Pope.
Dat verbaast mij niet, het systeem is verre van eerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo davies binnen in de eerste poging. Geen een makkelijke wedstrijd gehad maar wel allemaal gewonnen. In de finale kwam ij met 3-2 achter in de 105stw minuut maar won toch met 3-4... hoef ik de dkt iig niet meer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
RV065 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:22:
Dit is m'n huidige ploeg, meestal in een 4-1-2-1-2 en recent getest met 4-2-2-2.

Larsson - IF Arnautovic
TOTGS De Bruyne
NIF Alli - SIF Mooy / Birthday Sissoko
Kante
IF Young/Zeegelaar - Azpi / IF Vertonghen - Bailly - Valencia/IF Aurier
Lloris

Untradable TOTS Gomez kwam vorige week via SBC, dus ging ik alles omgooien naar een Calcio A team, maar vandaag TOTS Matic gepackt en TOTS Aguero (untradable) uit de SBC gehaald.

Larsson, Arnautovic en De Bruyne waren untouchable, maar aangezien ik Larsson niet op de CAM uitgespeeld krijg met een defige chemistry, wordt Arnautovic the odd man out. Ik zie geen plaats voor Gomez, tenzij als sub - en ik dus irritant pauzeer nog voor de aftrap.

M'n oorspronkelijke plan - pre Aguero TOTS - was m'n middenveld te upgraden en misschien voor De Bruyne - Kante - Matic TOTS - X te gaan in een 4-2-2-2.

Budget van ongeveer 1 miljoen. Tips?
https://www.futbin.com/18/squad/5102743
Ingame switchen naar wat je wilt, dan kom je er wel mee weg. Dan moet je alleen nog wel pauzeren :)

Anders even wachten op de Calcio A TOTS (Savic en Sandro zullen er wel een krijgen..), doorsparen tot Ferdinand / Blanc / Desailly en dan deze:
https://www.futbin.com/18/squad/5102515

[ Voor 5% gewijzigd door WSL036 op 07-05-2018 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:11
SR8 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:46:
[...]

Morgen komt de 2e.

[...]

Is ook niet helemaal representatief natuurlijk. De vorige survey die men online had gezet, waren er 800 man die in de top 100 zaten. Er zitten iets teveel lolbroeken bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
chengbondkwok schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:44:
[...]

Is ook niet helemaal representatief natuurlijk. De vorige survey die men online had gezet, waren er 800 man die in de top 100 zaten. Er zitten iets teveel lolbroeken bij.
Hier in dit topic zie je ook niet inderdaad dat 1 op de 4 Pope pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WSL036 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:37:
[...]

Ingame switchen naar wat je wilt, dan kom je er wel mee weg. Dan moet je alleen nog wel pauzeren :)

Anders even wachten op de Calcio A TOTS (Savic en Sandro zullen er wel een krijgen..), doorsparen tot Ferdinand / Blanc / Desailly en dan deze:
Luxeproblemen, Heb TOTS Gomez, Prime Crespo, moet er niet aan denken om morgen dan ook nog eens Aguero uit de SBC te krijgen :9

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV065
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
WSL036 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:37:
[...]

Hartelijk dank voor je reactie. Ik denk niet dat ik voldoende budget heb voor Blanc - dat kost me sowieso al een Icon - maar ik bekijk het eens rustig verder.
Bossie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:58:
[...]

Luxeproblemen, Heb TOTS Gomez, Prime Crespo, moet er niet aan denken om morgen dan ook nog eens Aguero uit de SBC te krijgen :9
Ik had het ook liever anders gezien, maar ik probeer het beste te maken van deze situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:33:
[...]

Dat verbaast mij niet, het systeem is verre van eerlijk
Op dit forum wordt de verhouding 1 op 4 bij lange na niet gehaald.
Hier is Sane volgens mij de meest gekregen speler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:15:
[...]

Op dit forum wordt de verhouding 1 op 4 bij lange na niet gehaald.
Hier is Sane volgens mij de meest gekregen speler.
Ja lolbroeken las ik.
Inderdaad mane.
Daar heb ik mee gespeeld maar al mijn spelers reageerden stroperig en hij kwam geen man voorbij. Niemand trouwens, ook Salah was niet vooruit te branden.
Tegen een 75er duits team werden ze er zelfs uitgerend. Ik kon alleen maar tegenhouden.
Dus ff wachten totdat eaids weer voorbij is, dan krijgt hij een goede test.

Otamendi viel mij niet op, maar ook niet in negatieve zin, wel bruikbaar. Tot nu toe vond ik Ake if 84 beter maar ff zijn tijd geven

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 07-05-2018 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:11:
[...]

Ja lolbroeken las ik.
Inderdaad mane.
Daar heb ik mee gespeeld maar al mijn spelers reageerden stroperig en hij kwam geen man voorbij. Niemand trouwens, ook Salah was niet vooruit te branden.
Tegen een 75er duits team werden ze er zelfs uitgerend. Ik kon alleen maar tegenhouden.
Dus ff wachten totdat eaids weer voorbij is, dan krijgt hij een goede test.

Otamendi viel mij niet op, maar ook niet in negatieve zin, wel bruikbaar. Tot nu toe vond ik Ake if 84 beter maar ff zijn tijd geven
Had je gisteravond moeten spelen. Toen was zelfs mijn team. En ik heb een aardig team. Niet vooruit te branden. Toch apart dat de gameplay met het uur anders kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:16:
[...]

Had je gisteravond moeten spelen. Toen was zelfs mijn team. En ik heb een aardig team. Niet vooruit te branden. Toch apart dat de gameplay met het uur anders kan zijn...
Toch apart dat het zelfs offline ook gebeurt (SQB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:16:
[...]

Ik heb nooit ergens last van. Nou ja soms in seasons dat het spel echt steeds even stil staat maar dat bedoelen jullie vast niet.

Ik gok dat jullie beginnen met een opstelling en daarmee blijven spelen of het nou loopt of niet, Ik heb namelijk ook wedstrijden dat niks lijkt te lukken. Maar sinds ik mezelf heb aangeleerd om met dezelfde spelers meerdere opstellingen te kunnen spelen draai ik deze wedstrijden vaak om. Ik weet inmiddels precies welke opstelling goed werkt tegen de opstelling van de tegenstander en pas deze vaak aan in de wedstrijden. Zo speelde ik gisteren in de weekend league een kansloze wedstrijd de 1e 30 minuten. Ik kon de bal geen 5 seconden in mijn ploeg houden en hij kreeg kans na kans. Na de wijziging was de tegenstander helemaal nergens meer. Hij heeft geen enkele keer meer op doel geschoten (zelfs bijna niet meer over de middenlijn) en ik won na de 0-1 achterstand met 3-1 en een ragequit in de 60e minuut.

Ik was nog niet zo blij met Young TOTS maar wat een speler is dat!! Elke voorzet is perfect en verdedigend erg sterk. Ik was best wat gewend met Telles 85 maar dit is echt veel en veel beter! Laatste paar wedstrijden ook maar eens op het middenveld gezet en hij speelt serieus beter dan Modric TOTY... Echt ongelovelijk! Net nog een pass waar ik eigenlijk gelijk spijt van had maar de bal draaide perfect langs de tegenstander en zette mijn spits vrij voor de keeper. Was bijna te verbaasd om nog te schieten. De kwalificatie was weer te makkelijk, 1 wedstrijd kwam ik nog tot de 2e helft voor de tegenstander er mee stopte maar de andere 3 wedstrijden waren binnen 15 minuten klaar (zelfs de finale!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
038Zwolle schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:36:
Zo davies binnen in de eerste poging. Geen een makkelijke wedstrijd gehad maar wel allemaal gewonnen. In de finale kwam ij met 3-2 achter in de 105stw minuut maar won toch met 3-4... hoef ik de dkt iig niet meer te doen
4 pogingen gedaan, een finale gehaald maar helaas 2-3 verloren. Is geen doorkomen aan, tot drie keer toe kom ik teams full TOTS / TOTY van 4-8 mln tegen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
El Profesor schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:55:
[...]

4 pogingen gedaan, een finale gehaald maar helaas 2-3 verloren. Is geen doorkomen aan, tot drie keer toe kom ik teams full TOTS / TOTY van 4-8 mln tegen.
Vreemd, ik ben echt niet zo goed (goud 1 of 2 in WL en in divisie 1 nog nooit kampioen geworden) maar ik kom echt al 2 maanden geen serieuze tegenstander in de kwalificatie tegen terwijl ik elke week wel speel. Soms zelfs ploegen met alleen wat gouden spelers en een hoop rode lijnen. Natuurlijk speel ik ook wel eens tegen dure teams maar die kunnen er meestal ook niet veel van en die versla ik dan gemakkelijk met mijn fitness team van nog geen 200k (plus sinds kort Sanchez en Rooney).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
TOTS Sane speelt echt geweldig. Heb hem nu 7 wedstrijden laten invallen na rust in WL kwalificatie wedstrijden (dus heeft hij 3.5 wedstrijd gespeeld) 9 goals en 2 assists, en dan heb ik nog een aantal goede kansen flink verprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:48:
[...]

Ik heb nooit ergens last van. Nou ja soms in seasons dat het spel echt steeds even stil staat maar dat bedoelen jullie vast niet.

Ik gok dat jullie beginnen met een opstelling en daarmee blijven spelen of het nou loopt of niet, Ik heb namelijk ook wedstrijden dat niks lijkt te lukken. Maar sinds ik mezelf heb aangeleerd om met dezelfde spelers meerdere opstellingen te kunnen spelen draai ik deze wedstrijden vaak om. Ik weet inmiddels precies welke opstelling goed werkt tegen de opstelling van de tegenstander en pas deze vaak aan in de wedstrijden. Zo speelde ik gisteren in de weekend league een kansloze wedstrijd de 1e 30 minuten. Ik kon de bal geen 5 seconden in mijn ploeg houden en hij kreeg kans na kans. Na de wijziging was de tegenstander helemaal nergens meer. Hij heeft geen enkele keer meer op doel geschoten (zelfs bijna niet meer over de middenlijn) en ik won na de 0-1 achterstand met 3-1 en een ragequit in de 60e minuut.

Ik was nog niet zo blij met Young TOTS maar wat een speler is dat!! Elke voorzet is perfect en verdedigend erg sterk. Ik was best wat gewend met Telles 85 maar dit is echt veel en veel beter! Laatste paar wedstrijden ook maar eens op het middenveld gezet en hij speelt serieus beter dan Modric TOTY... Echt ongelovelijk! Net nog een pass waar ik eigenlijk gelijk spijt van had maar de bal draaide perfect langs de tegenstander en zette mijn spits vrij voor de keeper. Was bijna te verbaasd om nog te schieten. De kwalificatie was weer te makkelijk, 1 wedstrijd kwam ik nog tot de 2e helft voor de tegenstander er mee stopte maar de andere 3 wedstrijden waren binnen 15 minuten klaar (zelfs de finale!).
Nou ik heb van alles geprobeerd. 8 potjes met verschillende opstellingen, instructies en verschillende spelers. Uiteraard ook afhankelijk van de tegenstander zijn formatie etc. Heb hier laatst goede tips gekregen maar die werken ook niet meer.

Er was geen beginnen aan. Als bijvoorbeeld een Salah niet meer kan rennen en overal een vertraging in zit en er geen bal in gaat en bij jou elke bal.... Om nog maar te zwijgen van de scheidsrechter, elk duwtje is een overtreding of strafschop, dan houdt het op.
Wat ik zei, zelfs een middelmatig duits team was ik niet tegen bestand.
Heb ik topspelers waaronder 3 tots. Tja waar doe je het dan voor? Waarom zoek je dan steeds naar topspelers?

In hoeverre het eaids is of de servers, ik weet het niet. Weet wel dat wat ik ook probeer dan, ik ben in elk geval niet iemand die daar onder uit weet te spelen.

Op een gegeven moment ging ik ook maar alles afjagen, maar dan graaf je helemaal je eigen kuil. Onrustig of opgefokt spelen moet je sowieso niet doen dan.
Maar ik weet het dan niet meer, hoop op een betere dag.

In SB weet ik er wel mee om te gaan de laatste tijd. Win bijna alles. Krijg daarom dan echt het idee dat het verbinding is, welke dat dan ook mag zijn. Bagger.
Maar merk het eigenlijk al in de menu's : bijv als ik op een speler een verbruiksitem toepas, duurt dat langer dan normaal. Dan gebeurt dit vaak ook. (pc)
El Profesor schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:08:
TOTS Sane speelt echt geweldig. Heb hem nu 7 wedstrijden laten invallen na rust in WL kwalificatie wedstrijden (dus heeft hij 3.5 wedstrijd gespeeld) 9 goals en 2 assists, en dan heb ik nog een aantal goede kansen flink verprutst.
Mag ik jouw opstelling? Ik heb hem ook misschien dat hij dan beter rendeert

Btw speel nu ook D3, maar Dkt is voor mij ook moeilijk. 2 potjes winnen ok... Maar 4 achter elkaar valt voor mij niet mee

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 07-05-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
sjakieman schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:07:
[...]

Vreemd, ik ben echt niet zo goed (goud 1 of 2 in WL en in divisie 1 nog nooit kampioen geworden) maar ik kom echt al 2 maanden geen serieuze tegenstander in de kwalificatie tegen terwijl ik elke week wel speel. Soms zelfs ploegen met alleen wat gouden spelers en een hoop rode lijnen. Natuurlijk speel ik ook wel eens tegen dure teams maar die kunnen er meestal ook niet veel van en die versla ik dan gemakkelijk met mijn fitness team van nog geen 200k (plus sinds kort Sanchez en Rooney).
Speel zelf D3, aangezien jij D1 speelt zal kwalificatie voor jou makkelijker zijn. En misschien omdat je een TOTS Davies bij kwalificatie WL krijgt dat veel spelers die normaal standaard al gekwalificeerd meedoen. De eerste wedstrijden win ik meestal vrij eenvoudig met ruime cijfers maar loop stuk op de derde ronde of finale. Vanaf woensdag maar weer proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:55:
[...]

BPL TOTS Reward en sowieso een bijzonder goede speler voor een positie die lastig te vullen is in BPL Teams. Zie veel geklaag over Davies zijn stats, maar weinig verdedigers hebben naast de gebruikelijke defensieve stats ook hoge voetballende stats.

Daarnaast als je hem niet kan gebruiken, is het weer een gratis TOTS kaart voor de SBC morgen.

Vraag me af of ik het wel moet gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Harribo schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:08:
[...]

Nou ik heb van alles geprobeerd. 8 potjes met verschillende opstellingen, instructies en verschillende spelers. Uiteraard ook afhankelijk van de tegenstander zijn formatie etc. Heb hier laatst goede tips gekregen maar die werken ook niet meer.

Er was geen beginnen aan. Als bijvoorbeeld een Salah niet meer kan rennen en overal een vertraging in zit en er geen bal in gaat en bij jou elke bal.... Om nog maar te zwijgen van de scheidsrechter, elk duwtje is een overtreding of strafschop, dan houdt het op.
Wat ik zei, zelfs een middelmatig duits team was ik niet tegen bestand.
Heb ik topspelers waaronder 3 tots. Tja waar doe je het dan voor? Waarom zoek je dan steeds naar topspelers?

In hoeverre het eaids is of de servers, ik weet het niet. Weet wel dat wat ik ook probeer dan, ik ben in elk geval niet iemand die daar onder uit weet te spelen.

Op een gegeven moment ging ik ook maar alles afjagen, maar dan graaf je helemaal je eigen kuil. Onrustig of opgefokt spelen moet je sowieso niet doen dan.
Maar ik weet het dan niet meer, hoop op een betere dag.

In SB weet ik er wel mee om te gaan de laatste tijd. Win bijna alles. Krijg daarom dan echt het idee dat het verbinding is, welke dat dan ook mag zijn. Bagger.
Maar merk het eigenlijk al in de menu's : bijv als ik op een speler een verbruiksitem toepas, duurt dat langer dan normaal. Dan gebeurt dit vaak ook. (pc)

[...]

Btw speel nu ook D3, maar Dkt is voor mij ook moeilijk. 2 potjes winnen ok... Maar 4 achter elkaar valt voor mij niet mee
8 opstellingen is ook wat teveel van het goede. Begin met 2 opstellingen waar je helemaal ingespeeld mee raakt. Ik speel bijvoorbeeld vooral 4-4-2 en 4-2-2-2. Dat lijkt qua veldbezetting bijna hetzelfde maar is een wereld van verschil.

Speel je via wifi of via een kabel? Kan me voorstellen dat dat nog wel een verschil maakt. Mijn internet is niet zo snel en via wifi merkte ik wel duidelijke vertraging. Via de kabel geen problemen. Verder kan het helpen om je tv op gamemodus te zetten. Eerlijk gezegd merkte ik weinig verschil maar ging die week mijn winrate wel omhoog. Geen idee of het toeval was of niet. Sindsdien staat ie staandaard op gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:44:
[...]

Toch apart dat het zelfs offline ook gebeurt (SQB).
Ik vraag mij dat echt af, ik heb echt nooit maar enig probleem gehad met SQB.
Het enige waar ik last van heb is dat ik nog steeds die low driven het stadion uitpoeier.
Wel jammer want dat scheelt mij 3 a 4 zekere doelpunten per wedstrijd.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:28:
[...]

BPL TOTS Reward en sowieso een bijzonder goede speler voor een positie die lastig te vullen is in BPL Teams. Zie veel geklaag over Davies zijn stats, maar weinig verdedigers hebben naast de gebruikelijke defensieve stats ook hoge voetballende stats.

Daarnaast als je hem niet kan gebruiken, is het weer een gratis TOTS kaart voor de SBC morgen.

Hij leek mij ook best goed! Met shadow is speed en defending bijna maximaal en had hem ook zeker opgesteld in mijn team als ik niet untradable Young uit de SBC had gekregen.

Fernando TOTS en Bender TOTS uit de community SBC waren trouwens wel echte tegenvallers. Fernando paste in mijn 2e team met 8 chem en ik heb hem de hele WL de kans gegeven maar hij is toch echt veel minder dan Allan IF, Obiang IF en de Wijnaldum futmas kaart. Vreemd, qua stats zou je meer verwachten.

Bender speelde alleen als wissel maar op een gegeven moment speelde ik liever met een vermoeide Milinkovic-Savic 87 en Goretzka IF de wedstrijd uit. Dat zijn natuurlijk wel topspelers maar zelfs Obiang IF wisselde ik liever niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
mijn zwakste plek in mijn BPL team is de linksback,alleen speel altijd squad battles. Dus denk dat ik totaal geen kans maak op de DKT haha,kan donderdag is een poging wagen maar schat mijn kansen zeer laag in :P of ik moet morgen een linksback uit de SBC halen maar hoop toch op wat anders dan :P (wordt het pope :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:35:
[...]

Het enige waar ik last van heb is dat ik nog steeds die low driven het stadion uitpoeier.
Ik heb soms het gevoel dat de moeilijksgraad van je games beïnvloed worden door je ranking, misschien zit ik er naast maar vooral in Elite lijkt de weerstand hoger te zijn dan lager. Kan natuurlijk ook compleet bias zijn, maar zou kunnen dat de curve niet lineair is :)

Mbt low-drivens, daarvoor moet je simpelweg goede spitsen hebben :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:28:
[...]

Mbt low-drivens, daarvoor moet je simpelweg goede spitsen hebben :>
Haha :+
Maar het is serieus irritant dat je ze in de WL aan de lopende band scoort en in SQB met de lopende band het stadion uitschiet. Het verschil is zo bizar groot. Terwijl ik ze in het oude jaar met hetzelfde gemak ze in SQB maakte.

Anyway, de 4 wins zijn binnen op legendary en die gratis tots italiaan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 09:24
Is er al iets bekend over wanneer TOTS Eredivisie?

Ben namelijk benieuwd naar de kaart die de Ligt gaat krijgen hierin.
Moet wel zeggen dat ik ook nu zijn 87 SIF best een prima kaart vindt.

Nog iets anders.
Ik pack net uit de MM pakketjes een MOTM Diego Costa.
Denk eens kijken wat deze waard is, en zie op Futbin dat deze gemiddeld voor 25k gaat.
Echter zie ik er ook een aantal op de tranfer list die voor meer dan 200k gaan.
Iemand enig idee hoe dit zit?
Of is dit een soort afgesproken handel tussen 2 bekenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Harribo schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:08:
[...]

Ik speel:
* Formatie: 41212-2
* Tactiek: counter
* Instructies
- LA, RA, CVM, CM's: achterin blijven tijdens aanval.
- CAM: voorin blijven tijdens

Teams:
- https://www.futbin.com/18/squad/5106937
- https://www.futbin.com/18/squad/5107262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:28:
[...]

Je kunt het sowieso proberen. Misschien vergaat het jou makkelijker of heb je net het geluk een reeks minder goede tegenstanders te matchen. Wil die Davies kaart zelf wel hebben voor toekomstige TOTS SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Ik was helaas diegene die Pope heedt gepackt, in de volgende Sbc maar gooien. Zit te twijfelen om Ferdinand sbc te doen, Larsson 86, Salah 89 en Pope kan ik er dan mooi ingooien doe er namelijk niks mee. Eerst nog ff wachten op nog een bpl sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
@Miggell Futbin geeft de laagste BIN (buy it now) prijzen aan. Je kunt natuurlijk 200k vragen, dan krijg je hem waarschijnlijk niet verkocht. En handel tussen bekenden is verboden door EA, komen ze er achter dan kun je een ban krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi11
  • Laatst online: 28-09 20:54
Met de tots SBC heb ik nu het volgende team:
https://www.futbin.com/18/squad/5108714
In game switch ik naar 4312, erg blij met de son tots.
Iemand nog verbeter tips? Heb nog ongeveer 200k budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:11
Miggell schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:48:
Is er al iets bekend over wanneer TOTS Eredivisie?

Ben namelijk benieuwd naar de kaart die de Ligt gaat krijgen hierin.
Moet wel zeggen dat ik ook nu zijn 87 SIF best een prima kaart vindt.

Nog iets anders.
Ik pack net uit de MM pakketjes een MOTM Diego Costa.
Denk eens kijken wat deze waard is, en zie op Futbin dat deze gemiddeld voor 25k gaat.
Echter zie ik er ook een aantal op de tranfer list die voor meer dan 200k gaan.
Iemand enig idee hoe dit zit?
Of is dit een soort afgesproken handel tussen 2 bekenden?
Er is geen TOTS voor de Eredivisie. Er zullen wel wat Eredivisie spelers in de TOTS ROW 50 komen, zoals Arias bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:41
Wat is er met dat dkt aan de hand? De afgelopen weken vloog ik er telkens in een keer doorheen, nu 4x eruit in de eerste ronde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 7 mei 2018 @ 23:36:
Wat is er met dat dkt aan de hand? De afgelopen weken vloog ik er telkens in een keer doorheen, nu 4x eruit in de eerste ronde :?
Iedereen speelt om niet te verliezen, sta je weer tegen een tegenstander met 9-10 spelers achter de bal waarbij elke onderschepping een threaded through ball is naar Vardy/Larsson/etc.

Vond het vooral erg saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:35:
[...]

Ik speel alleen maar SQB en sinds enkele weken geoefend op de low driven. Gaan best goed eigenlijk, bijna altijd wel erin.

Eindelijk pack luck: Haal ik een keer elite 3, komt er juist uit mijn minste pakej TOTS Lukaku :) Wel wennen zo'n grote man in de voorhoede en klikt niet echt met aguero. Zet ik TOTS Mane naast hem scoort hij wel de nodige doelpunten.

En dan probeer ik het linkje voor de draft quali. En krijg bericht acces allowed, heb natuurlijk niks te zoeken in de weekend league, maar de TOTS is mooi meegenomen in mijn team :)

[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 08-05-2018 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 00:11:
[...]
En dan probeer ik het linkje voor de draft quali. En krijg bericht acces allowed, heb natuurlijk niks te zoeken in de weekend league, maar de TOTS is mooi meegenomen in mijn team :)
Ook even de tool gebruikt en ook access allowed :)
Zal waarschijnlijk niet spelen, maar Davies is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Laatst online: 12-08-2020
Bossie schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 00:38:
[...]

Welke tool is dat dan? Heb je een link voor mij? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:48:
[...]

Naja. Ik speel zeker meerdere formaties. Heb deze wl onder andere de 4-1-2-1-2 small , 4-2-2-2 en de 4-2-3-1 met cams gebruikt,maar ben niet de enige die over de gameplay van Zondag klaag. Spelers kwamen niet in de bal, passes waren enorm stroperig en overal zat 1
sec delay tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 07:01:
[...]

Naja. Ik speel zeker meerdere formaties. Heb deze wl onder andere de 4-1-2-1-2 small , 4-2-2-2 en de 4-2-3-1 met cams gebruikt,maar ben niet de enige die over de gameplay van Zondag klaag. Spelers kwamen niet in de bal, passes waren enorm stroperig en overal zat 1
sec delay tussen
Het was voor mij ook een van de slechtste WL's van het jaar. Heeft misschien wel te maken door de Promo's van de ToTS? :?

Gisteren DKT de eerste poging gehaald en ook 5 games in Div 1 gewonnen. Ook wel eens last van wat lag, en delay natuurlijk. Maar het was zeker een verschil vergeleken met de WL.

Ik speel de laatste tijd veel 4231 en 4222. Het valt mij op dat sinds ik zo speel ik totaal niet meer kan verdedigen met 41212. Ook gespeeld met de 4231 wide. Leek ook prima te spelen. Vandaag maar eens verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Bossie schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 00:38:
[...]

Hier hetzelfde, stond in de halve finale al snel 3-0 achter, kwam nog wel terug tot 3-2 maar merkte dat ik hem niet ging pakken. Heb toen gedisconnect (PS4 -> Instellingen -> Vinkje netwerk uit / aan), link gebruikt en voila gekwalificeerd.

Gisteren redelijk wat packluck maar het was het net niet, IF Dzeko en TOTS Pope uit een pakket van de Larsson SBC.

Wanneer krijg je dan eigenlijk die Davies? Heb hem nog niet ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door GAITii op 08-05-2018 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Dus geen TOTS Eredivisie.
Dan de laatste IF van de Ligt maar eens kopen en testen.

En eindelijk bijna de Rijkaard SBC voltooid.

Verder merk ik, dat nu het weer beter wordt, ik toch een stuk minder speel.
Dus er ook over aan het denken om alle overbodige spelers in m'n club te verkopen en te zorgen voor 1 leuk team om nog zo af en toe mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 07:52:
[...]

Het was voor mij ook een van de slechtste WL's van het jaar. Heeft misschien wel te maken door de Promo's van de ToTS? :?

Gisteren DKT de eerste poging gehaald en ook 5 games in Div 1 gewonnen. Ook wel eens last van wat lag, en delay natuurlijk. Maar het was zeker een verschil vergeleken met de WL.

Ik speel de laatste tijd veel 4231 en 4222. Het valt mij op dat sinds ik zo speel ik totaal niet meer kan verdedigen met 41212. Ook gespeeld met de 4231 wide. Leek ook prima te spelen. Vandaag maar eens verder
Is een optie. Denk meer dat het kwam doordat de laatste kans weekend voor de playoffs in Amsterdam. Samen met het uitkomen van de pl tots moet het de servers hebben overbelast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:05
Miggell schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:44:
Dus geen TOTS Eredivisie.
Dan de laatste IF van de Ligt maar eens kopen en testen.

En eindelijk bijna de Rijkaard SBC voltooid.

Verder merk ik, dat nu het weer beter wordt, ik toch een stuk minder speel.
Dus er ook over aan het denken om alle overbodige spelers in m'n club te verkopen en te zorgen voor 1 leuk team om nog zo af en toe mee te spelen.
Aangezien Arias een TOTS heeft gekregen zal de Ligt die ook wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Joster schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:15:
[...]

Aangezien Arias een TOTS heeft gekregen zal de Ligt die ook wel krijgen.
Daar ging ik eigenlijk wel vanuit.
We wachten af.
En anders verkoop ik zijn laatste IF wel weer, heb deze net gekocht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 21:20
Gisteren de DKT voor het eerst geprobeerd voor de TOTS Davies, direct gehaald. Ging vrij makkelijk, met 14 goals voor en 2 goals tegen. Ook de TOTS BPL SBC gedaan, TOTS Otamendi gekregen, laat die nou net in mijn team passen ;) (had Otamendi z'n eerste IF).

Vind het persoonlijk wel een beetje laf om misbruik te maken van de link om zo TOTS Davies binnen te halen. Blijf het dan gewoon proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:53
Wat denken jullie dat TOTS Dybala gaat kosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Daimen schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:33:
Gisteren de DKT voor het eerst geprobeerd voor de TOTS Davies, direct gehaald. Ging vrij makkelijk, met 14 goals voor en 2 goals tegen. Ook de TOTS BPL SBC gedaan, TOTS Otamendi gekregen, laat die nou net in mijn team passen ;) (had Otamendi z'n eerste IF).

Vind het persoonlijk wel een beetje laf om misbruik te maken van de link om zo TOTS Davies binnen te halen. Blijf het dan gewoon proberen :D
welke link ik wil die link wel gebruiken want ik strand telkens maar de halve finale. 2 keer geprobeerd.
ajaxalex schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:15:
Wat denken jullie dat TOTS Dybala gaat kosten?
reken maar op een milli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:50

kevinn

PSN; southation

goosche schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:19:

welke link ik wil die link wel gebruiken want ik strand telkens maar de halve finale. 2 keer geprobeerd.
https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:31:
[...]

8 opstellingen is ook wat teveel van het goede. Begin met 2 opstellingen waar je helemaal ingespeeld mee raakt. Ik speel bijvoorbeeld vooral 4-4-2 en 4-2-2-2. Dat lijkt qua veldbezetting bijna hetzelfde maar is een wereld van verschil.

Speel je via wifi of via een kabel? Kan me voorstellen dat dat nog wel een verschil maakt. Mijn internet is niet zo snel en via wifi merkte ik wel duidelijke vertraging. Via de kabel geen problemen. Verder kan het helpen om je tv op gamemodus te zetten. Eerlijk gezegd merkte ik weinig verschil maar ging die week mijn winrate wel omhoog. Geen idee of het toeval was of niet. Sindsdien staat ie staandaard op gamemode.
Uiteraard speel ik bekabeld.

Ik heb zo'n opstelling 2x geprobeerd, mee gestart.
Dat zijn opstellingen die ik eerder ook gebruikte.
Maar als je spelers weigeren om op hun niveau te spelen , kan ik er weinig aan doen.
El Profesor schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:11:
[...]

Ik speel:
* Formatie: 41212-2
* Tactiek: counter
* Instructies
- LA, RA, CVM, CM's: achterin blijven tijdens aanval.
- CAM: voorin blijven tijdens

Teams:
- https://www.futbin.com/18/squad/5106937
- https://www.futbin.com/18/squad/5107262
Dank!
Maar waar in die teams staat Mane bij jou?

Grappig, heb precies dezelfde opstelling met dezelfde instructies. Behalve dan dat ik de cam en cm's geen instructie heb gegeven

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 08-05-2018 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:31:
[...]

Uiteraard speel ik bekabeld.

Ik heb zo'n opstelling 2x geprobeerd, mee gestart.
Dat zijn opstellingen die ik eerder ook gebruikte.
Maar als je spelers weigeren om op hun niveau te spelen , kan ik er weinig aan doen.

[...]

Dank!
Ik verlies met mijn team nog regelmatig van gouden teams omdat daar een veel betere speler het spel speelt. Goede spelers zijn geen garantie voor een goed resultaat, de basis ben je toch echt zelf als speler. Zelf maak je de meeste fouten en heb je de meeste invloed op het spel door de keuzes die je maakt (of niet). Het verschil in spelers en pech/geluk zijn de laatste ca 15%.

Overigens hebben tegenstanders ook gewoon last van dezelfde problemen van het spel als wij dat ook ervaren.
Wat dat betreft hoop ik dat EA eens van die honderden miljoenen wat ze elke keer binnen harken met die packs ze eens wat stabielere servers gaan neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
[...]
Dank!
Ik speel met Sane (niet Mane). Ik wissel hem zowel op CAM als CF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Grappig, heb precies dezelfde opstelling met dezelfde instructies. Behalve dan dat ik de cam en cm's geen instructie heb gegeven
Dat is juist funest voor deze formatie.

Zorg ervoor dat sowieso je CDM achter blijft tijdens aanvallen en eventueel je linker en rechter CM ook.
Daarnaast geef je CAM mee dat die voorin blijft tijdens aanvallen en eventueel vrije vorm.

Hiermee sta je niet meteen met enkel je 4 verdedigers nog tegen je tegenstander. Probeer ook met je middenvelders ballen af te pakken i.p.v. in te stappen met je verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
En wat kunnen de gevolgen hiervan zijn? Als je geen disconnect hebt gehad?

Of gaat het altijd goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:33
Jekke schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:14:
[...]

Of gaat het altijd goed?
Bij onjuist gebruik kan een ban het gevolg zijn. Weet niet hoe groot de kans is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
[...]

Of gaat het altijd goed?
Zou er geen misbruik van maken. Ze checken of je een disconnect gehad hebt. Ik heb gister in de finale gehad dat de server van EA er uit klapte in de 10e minuut. Dus heb ik hem wel geclaimd en toegewezen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:50

kevinn

PSN; southation

GAITii schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:02:
[...]

Dat is juist funest voor deze formatie.

Zorg ervoor dat sowieso je CDM achter blijft tijdens aanvallen en eventueel je linker en rechter CM ook.
Daarnaast geef je CAM mee dat die voorin blijft tijdens aanvallen en eventueel vrije vorm.

Hiermee sta je niet meteen met enkel je 4 verdedigers nog tegen je tegenstander. Probeer ook met je middenvelders ballen af te pakken i.p.v. in te stappen met je verdedigers.
4-2-2-2 instructies
LB/RB balanced
CDM1: Cut passing lanes / Forward
CDM2; Cut passing lanes / Stay Back
CAM; Stay Forward / Stay on Edge / Free Roam
ST1; Get in behind / Press back line / Stay Central
ST2; False 9 / Stay Central / Press Back line

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:55:
[...]

Is een optie. Denk meer dat het kwam doordat de laatste kans weekend voor de playoffs in Amsterdam. Samen met het uitkomen van de pl tots moet het de servers hebben overbelast
Dat was het voor mij iig niet. Of de mensen die hun best deden voor de playoffs speelden met 'slechte' teams.
(Jesus, Baka, etc etc) \

Het maakte voor mij echt niet uit hoe goed het team en/of speler was. Het ging gewoon erg slecht. Ook opvallend veel last van lag/delay

[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 08-05-2018 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

[...]

Of gaat het altijd goed?
Gewoon je internetstekkertje eruit trekken of via het menu je internet uitzetten ;)
Ik zou het alleen niet wekelijks doen.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:53
shameblaster schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:01:
[...]

Gewoon je internetstekkertje eruit trekken of via het menu je internet uitzetten ;)
Mocht je het niet kunnen winnen natuurlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

ajaxalex schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:05:
[...]

Mocht je het niet kunnen winnen natuurlijk :X
Zelf proberen blijft het leukste. Dit jaar 2x gebruikt. Laatste keer was na 2 verloren finales, dan is het wel makkelijk ;)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 17:29
Weet niet of het al bekend was, maar kwam net de ratings tegen van de "WK kaarten".

https://www.futbin.com/world-cup

Edit: Ah ***....Predictions :P

[ Voor 14% gewijzigd door Maichel op 08-05-2018 12:10 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Daimen schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:33:

Genoeg geprobeerd (6 pogingen, 1x halve finale), maar ben gewoon niet goed genoeg en zeker niet nu er team meedoen die nooit in de dkt zaten. Dus dan maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had nooit opgemerkt dat Alli in FUT18 "tries to beat defensive line" had gekregen, dat maakt hem een interessante optie als CAM/ST :)

Zit overigens nog te twijfelen of ik Son misschien niet als ST moet gaan gebruiken en dan een nieuwe LM moet gaan halen. Een andere optie is simpelweg doorgronden en bijvoorbeeld Crespo/Rijkaard opofferen voor Henry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
shameblaster schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:01:
[...]

Dus je moet wel daadwerkelijk een potje opstarten en vervolgens je internet verbinding verbreken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
gaizka schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:54:
[...]

Dus je moet wel daadwerkelijk een potje opstarten en vervolgens je internet verbinding verbreken?
Nope. Heb het ook wel gedaan zonder überhaupt gespeeld te hebben die week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:43:
[...]

Dat was het voor mij iig niet. Of de mensen die hun best deden voor de playoffs speelden met 'slechte' teams.
(Jesus, Baka, etc etc) \

Het maakte voor mij echt niet uit hoe goed het team en/of speler was. Het ging gewoon erg slecht. Ook opvallend veel last van lag/delay
Kom ik maar tegen die teams. Kom constant tegen prime R9 en TOTY Ronaldo. Heb er wel aardig wat naar RQ city gestuurd. En ik kan vertellen ik ben zeker geen slechte speler en zoek het vaak bij mezelf, maar dit weekend lag het toch echt aan EA dat ik helaas geen elite heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:03:
[...]

Kom ik maar tegen die teams. Kom constant tegen prime R9 en TOTY Ronaldo. Heb er wel aardig wat naar RQ city gestuurd. En ik kan vertellen ik ben zeker geen slechte speler en zoek het vaak bij mezelf, maar dit weekend lag het toch echt aan EA dat ik helaas geen elite heb gehaald.
Komt misschien omdat ik het na 11 wins opgegeven had;) maar ben normaal ook een gold 2/1 speler. Elite nog nooit gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:37:
[...]

Komt misschien omdat ik het na 11 wins opgegeven had;) maar ben normaal ook een gold 2/1 speler. Elite nog nooit gehaald
Ik snap wel dat je bij de 11 stopt hahaha, ik speel deze maand puur voor het maandelijkse. Wil graag 12 a 15 tots spelers krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:19

Oekol

waka waka hey hey

Klopt het dat vanavond de PL TOTS SBC opnieuw online komt en we dan weer een speler in kunnen leveren voor een (untradable?) TOTS reward?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Leoon. schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:21:
Klopt het dat vanavond de PL TOTS SBC opnieuw online komt en we dan weer een speler in kunnen leveren voor een (untradable?) TOTS reward?
Dat is wel sterk het vermoeden ja...

Vorige week was namelijk hetzelfde met de vorige TOTS en kwam precies dezelfde SBC inclusief reward opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:19

Oekol

waka waka hey hey

WSL036 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:38:
[...]

Dat is wel sterk het vermoeden ja...

Vorige week was namelijk hetzelfde met de vorige TOTS en kwam precies dezelfde SBC inclusief reward opnieuw.
Oh god dat zou chill zijn. Nog 1 extra kans op Pope uh aguero :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Leoon. schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:41:
[...]

Oh god dat zou chill zijn. Nog 1 extra kans op Pope uh aguero :D
Uit de vorige heb ik Son gekregen en hoop hieruit ook nog een mooie te krijgen :)

Wel grappig dat je geen enkel team meer tegenkomt zonder een TOTS speler door die SBC's, doordat ze ze bijna 'gratis' weggeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Speelt er iemand 442-2? Ben benieuwd hoe dit defensief speelt t.o.v. 4121-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
WSL036 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:48:
[...]

Uit de vorige heb ik Son gekregen en hoop hieruit ook nog een mooie te krijgen :)

Wel grappig dat je geen enkel team meer tegenkomt zonder een TOTS speler door die SBC's, doordat ze ze bijna 'gratis' weggeven
Dat doet EA wel goed. Zo zijn TOTS spelers ook toegankelijk voor minder goede en recreatieve spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurbuh schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:57:
[...]

Nope. Heb het ook wel gedaan zonder überhaupt gespeeld te hebben die week.
Grappig. Ben op vakantie en dacht ff die link te gebruiken. Bij mij wordt dat knopje 'Submit' maar niet actief. Hoopte gister ook via die manier Davies te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Leoon. schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:21:
Yup. Staat in de app dat vanavond er weer een is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:50:
Speelt er iemand 442-2? Ben benieuwd hoe dit defensief speelt t.o.v. 4121-2.
Speel de normale 442, een verdedigende CM (Petit) met stay back, en een aanvallende CM (SBC KDB) met go forward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:18:
[...]
Speel de normale 442, een verdedigende CM (Petit) met stay back, en een aanvallende CM (SBC KDB) met go forward.
Staat dat verdedigend niet uit balans met slechts één CVM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
El Profesor schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:34:
[...]

Staat dat verdedigend niet uit balans met slechts één CVM?
Volgens mij sta je dan gewoon hetzelfde als 41212.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Fraaank schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:46:
[...]

Volgens mij sta je dan gewoon hetzelfde als 41212.
Alleen mis je 2 CM's. Mijn CVM en CM's vormen een blok in de omschakeling. Ik kan bij 442-2 natuurlijk beide CVM en de LH en RH oo stay back zetten. Ik vraag me enkel af of het dan zo compact staat als 4121-2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
El Profesor schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:57:
[...]

Dat doet EA wel goed. Zo zijn TOTS spelers ook toegankelijk voor minder goede en recreatieve spelers.
Daarom speel ik eigenlijk ook pas sinds deze fifa fut, heb de mogelijkheid om offline te spelen. En heb nu bijvoorbeeld 2 tots spelers die gewoon redelijk zijn te krijgen.

Heb bijvoorbeeld dit elftal kunnen bouwen en ben eind maart begonnen met FUT
https://www.futbin.com/18/squad/4974719

Voor offline een prima elftal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:05
FidoDido schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:07:
[...]

Daarom speel ik eigenlijk ook pas sinds deze fifa fut, heb de mogelijkheid om offline te spelen. En heb nu bijvoorbeeld 2 tots spelers die gewoon redelijk zijn te krijgen.

Voor online ook joh, lekker meta hehe :) Zou alleen Cech wisselen voor DDG als je de ruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Joster schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:08:
[...]

Voor online ook joh, lekker meta hehe :) Zou alleen Cech wisselen voor DDG als je de ruimte hebt.
Zoek ook nog een goede linksback, dus denk dat ik donderdag is een poging waag met DKT want zou davies wel goed kunnen gebruiken, rose vind ik de zwakste schakel.

En wacht de sbc vanavond af wat daaruit komt, misschien dan is voor een keeper zoeken :) Heb nu denk ik de munten nog niet voor DDG heb 70k over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
FidoDido schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:21:
[...]

Zoek ook nog een goede linksback, dus denk dat ik donderdag is een poging waag met DKT want zou davies wel goed kunnen gebruiken, rose vind ik de zwakste schakel.

En wacht de sbc vanavond af wat daaruit komt, misschien dan is voor een keeper zoeken :) Heb nu denk ik de munten nog niet voor DDG heb 70k over.
Dat is een mooi team. Daar kun je ook gerust online goed mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FidoDido schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:07:
[...]

Inderdaad, hier ook een offliner. Ondertussen dit team bij elkaar gekregen:

https://www.futbin.com//18/squad/4167266

Ik hoor graag jullie mening of in dit elftal TOTS mane is in te passen. Zit te denken om Giovinco TOTS vanavond maar in te ruilen voor een nieuwe TOTS of toch mane inruilen of toch een TOTS kopen om te ruilen, want 2 TOTS op de bank is wel erg too much voor mij :) TOTS Lukaku is trouwens tradable de andere 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo vandaag verder gegaan met de 4231 wide. En voor het eerst div 1 gewonnen!

Ik had eerst aguero 93 in de spits en dat was meestal de held, maar had hem vervangen voor tots vardy ,maar wat een baas is dat. 11 games 15 goals en 11 assists. Het liep zelfs zo goed dat ik er over na denk aguero te verkopen en Son en Mahrez of Salah te halen (speel nu met de 84 versie van mane en willian)

Maar eerst maar kijken naar de sbc van vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
@038Zwolle, van welke formatie kom je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:50:
Zo vandaag verder gegaan met de 4231 wide. En voor het eerst div 1 gewonnen!

Ik had eerst aguero 93 in de spits en dat was meestal de held, maar had hem vervangen voor tots vardy ,maar wat een baas is dat. 11 games 15 goals en 11 assists. Het liep zelfs zo goed dat ik er over na denk aguero te verkopen en Son en Mahrez of Salah te halen (speel nu met de 84 versie van mane en willian)

Maar eerst maar kijken naar de sbc van vanavond
100% TOTS Son halen. Hij schiet alles erin en passeert alsof het niks is. Moet je wel een sterker iemand er naast hebben Zoals TOTS Firmino

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelde 41212, maar de laatste weken 4222 en 4231 narrow.

Tot nu toe heel blij met de wide versie. Als het niet loopt switch ik naar een 4231 narrow, 442 of toch 4312/41212.

Het meeste moeite heb ik met andere spelers die ook 442 oid spelen.

Son heeft al zoveel tegen mij gescoord dat is echt niet normaal. Tot nu toe weet ik zeker dat hij mijn eerst volgende aankoop word
Pagina: 1 ... 188 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs