Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 10:06
Deze week ook maar eens wat meer online seasons gespeeld ter afwisseling op de SB.
Zat nog in divisie 9 maar moet zeggen dat ik nu met een alleen maar easy kampioenschappen inmiddels in divisie 6 ben aanbeland.

Toch maar eens kijken waar we kunnen uitkomen.

En mensen nog een goede aanrader voor een CAM in m'n LaLiga Squad?
Heb daar nu de NIF Isco staan, maar wil hier eigenlijk wel iets beters.
Optie zou zijn 90 Bergkamp, of iemand betere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben Yedder POTT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:39:
[...]

Altijd handig. Ben al die SBC's al doorgelopen met 120-125 packs die nu klaar staan. Maar het is wel goed om het even door te lopen of ikiets gemist heb.
Waar zie jij 120-125k packs in die lijst? Ik zoek me een rotje, maar kan ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 13:49:
[...]

Waar zie jij 120-125k packs in die lijst? Ik zoek me een rotje, maar kan ze niet vinden.
Ik heb in mijn club al 125 packs opgespaard voor de tots. In die lijst heb ik een kleine 10 tal clubs gezien die ik nog ga bekijken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 13:51:
[...]

Ik heb in mijn club al 125 packs opgespaard voor de tots. In die lijst heb ik een kleine 10 tal clubs gezien die ik nog ga bekijken.
Ah, op die fiets... Vandaag komt het TOTS uit geloof ik of niet? Dan ga ik toch snel nog even een aantal packs bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 13:52:
[...]

Ah, op die fiets... Vandaag komt het TOTS uit geloof ik of niet? Dan ga ik toch snel nog even een aantal packs bemachtigen.
Het begin van TOTS, niet met de beste spelers. Ik wacht nog met openen tot de BPL uit is denk ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
YouR schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 13:02:
Als iemand de oplossing heeft voor input delay.. alvast bedankt
Ik pas vaak m'n speelstijl dan aan door de directe passing te gebruiken, dus alvast pasen en mikken als de bal onderweg is. Verdedigen doe ik dan maar op gevoel door te hopen dat de tegenstander doet wat ik denk en dan alvast maar de B in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Fraaank schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 14:17:
[...]

Ik pas vaak m'n speelstijl dan aan door de directe passing te gebruiken, dus alvast pasen en mikken als de bal onderweg is. Verdedigen doe ik dan maar op gevoel door te hopen dat de tegenstander doet wat ik denk en dan alvast maar de B in te drukken.
gelukkig was het maar 3 potjes dat ik het had, nu is de enige frustratie nog mijn eigen manier van verdedigen.

Sta nu 7-3, waar ik niet over mag klagen met een gemiddelde gold 2 finish, maar had toch liever mijn 4-0 doorgezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 13:59:
[...]

Het begin van TOTS, niet met de beste spelers. Ik wacht nog met openen tot de BPL uit is denk ik.
Ik wacht ook tot de Tots Bpl. Heb ook 125 packs om te openen. Kijken wie er de beste speler uithaalt ;). Hoop op Tots Aguero of Tots Azpilicueta. Maar zal wel niets worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich is het normaal toch als je fifa18 al 7 maanden speelt en nog steeds in divisie 7/8 hangt en er geen hout van kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 14:33:
Opzich is het normaal toch als je fifa18 al 7 maanden speelt en nog steeds in divisie 7/8 hangt en er geen hout van kan?
Wil je een vriendelijk antwoord of een eerlijk antwoord? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 14:44:
[...]

Wil je een vriendelijk antwoord of een eerlijk antwoord? :+
Ik word er zo moe van twee weken geleden degradeerde ik uit de 6de divisie toen dachtnik echt van ik heb het een klein beetje onder de knie. Maar de laatste weken is het weer huilen met de pet op hoe ik ook speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
@Verwijderd Je bent niet de enige hoor. Ik bak er niets van, blijf in de 6e a 7e hangen. Hoogst haalbare, nu moet ik ook zeggen dat ik niet handel, geen wl en geen sb doe. Mijn stagneert dan nu ook wel een beetje.

Overigens heb ik als meest waardevolle speler mkitariejanogwattes otw. Maar ik vind hem niet echt beter spelen dan zaha ofzo.
Misschien maar verkopen en willian er voor terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miggell schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 13:04:
Deze week ook maar eens wat meer online seasons gespeeld ter afwisseling op de SB.
Zat nog in divisie 9 maar moet zeggen dat ik nu met een alleen maar easy kampioenschappen inmiddels in divisie 6 ben aanbeland.

Toch maar eens kijken waar we kunnen uitkomen.

En mensen nog een goede aanrader voor een CAM in m'n LaLiga Squad?
Heb daar nu de NIF Isco staan, maar wil hier eigenlijk wel iets beters.
Optie zou zijn 90 Bergkamp, of iemand betere tips?
Ik heb dat ook gedaan! Inmiddels van divisie 9 naar divisie 4 gaat prima ! Alleen veel lag... meer als met FUT helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
JMaster schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 15:47:
@Verwijderd Je bent niet de enige hoor. Ik bak er niets van, blijf in de 6e a 7e hangen. Hoogst haalbare, nu moet ik ook zeggen dat ik niet handel, geen wl en geen sb doe. Mijn stagneert dan nu ook wel een beetje.

Overigens heb ik als meest waardevolle speler mkitariejanogwattes otw. Maar ik vind hem niet echt beter spelen dan zaha ofzo.
Zou ik doen als ik jou was. Willian speelt veel fijner dan mkitaryan. Ik heb dat oranje 87 kaartje van Willian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
7-2 op dit moment waarvan ik 1x compleet ben afgemaakt 1-5.

Het laatste potje dat ik won, was verder ook de moeilijkste , was tegen een jesus Martial squad. Stond 2-2 en eigenlijk was hij beter maar in de 95ste minuut stond het 4-2 voor mij en stopte hij met spelen.

Man van het weekend tot nu toe heel opvallend Swap Sanchez. Staat nu op 8 goals en 3 assists. Hij scoorde in 2 games een hattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet eigenlijk nu WL spelen maar heb allemaal andere plannen,zoals Willempie kijken in Groningen, eigenlijk geen tijd voor... Wel jammer

Over Mhkytarian... Die fungeert het beste als spits in een 2 spitsen systeem. Probeer maar eens uit, knalt ie ze erin

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 27-04-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes met TOTS iedereen✌🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Hmm had op een hogere rating voor van Ginkel gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Hmm. Ik heb een BPL team. Als ik het zo zie op de fifa website is dat het TOTS die het eerst uit komt of heb ik dat mis? https://www.easports.com/nl/fifa/team-of-the-season

Wanneer is dat ongeveer? Dan hou ik mijn packs nog even dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daboytim schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 19:14:
Hmm had op een hogere rating voor van Ginkel gehoopt.
Damn Chielini en Fabinho 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer zover. De laatste match die ik speelde kon ik gewoon niet scoren. Low drivens , afstandschoten, curved het maakt niet uit alles had zijn begovic.

Uiteindelijk met nog 10 minuten te gaan staat het 1-1 krijg ik een penalty en rood tegen. Duik de goede kant op maar DDG trekt zn arm in en goal tegen.
Kort daarna krijg ik een corner lat, nog 1 via zijn keeper achter en vervolgens mis ik de bal en dacht de computer mij te helpen en kopte de bal binnen.

Verlenging word het uiteindelijk 4-4 en penalty's. Ik duik 8 van de 9 strafschoppen goed, maar houd er bij geen een tegen. Uiteindelijk strafschop 10 houd ik wel tegen en win...

Ik heb het wel eens eerder aangegeven maar ik duik meestal de richting op van de kijkrichtinf van de tegenstander. Omdat je geen pijl hebt merk je dat in de weekend league bijna iedereen een kant opmikt en schiet. Je ziet dan de speler ook een hoek in kijken en 9/10 keer duik jr de goede kant op. Soms tref je iemand die het truukje doorheeft maar dat merk je gelijk na 1 strafschop.

Verder krijg ik enorm veel doelpunten tegen van Ronaldo met corners. Als ze een corner trappen naar de eerste paal en hij staat daar is het echt 9 van de 10 keer een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van Ginkel met zijn 77 voor penalties lol (TOTS kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Weet iemand hoe dit werkt? Ik heb vaker gelezen dat de kans dat je zo'n speciale speler packt net zo groot is als de kans dat je 'm in een andere week packt. Betekend dit dat de EFL spelers die oorspronkelijk zilveren spelers zijn, maar nu boven de rating van een gouden speler zitten, uit zilveren pakjes komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me wel af hoeveel mensen spijt hebben die hun team verkocht weken geleden. Als je veel untradeables hebt snap ik het maar nu tots is begonnen duurt het ook nog wel even voordat de 'leuke league's aan bod komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Sergio busquets tots kaart is wel lekker voor wie een Spaanse cdm zoekt

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd wat de eisen zijn bij die tots sbc?
Voorlopig verzamel ik daarom 83s en discard if's.

Deze week tots niet echt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand nog twijfelen om packs te kopen. Kijk 5 minuten naar de live stream van castro. Ben je gelijk genezen.

Wat een waardeloze packs weer. Alweer 50k aan FIFA points en niks.

[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 27-04-2018 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
voor de fun 3 pakketjes geopend, kreeg een totw viktor fisher.
wacht toch echt even op de premier league :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 15:12
sjakieman schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 19:52:
Weet iemand hoe dit werkt? Ik heb vaker gelezen dat de kans dat je zo'n speciale speler packt net zo groot is als de kans dat je 'm in een andere week packt. Betekend dit dat de EFL spelers die oorspronkelijk zilveren spelers zijn, maar nu boven de rating van een gouden speler zitten, uit zilveren pakjes komen?
Yup, heb toevallig afgelopen week die zilveren inform ( naam vergeten) uit een bronzen pack gehaald. Dus blijft in zijn originele pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Giovinco gesniped. Voorlopig mag hij als CAM aan de slag, op termijn een leuke supersub voor op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:10:
TOTS Giovinco gesniped. Voorlopig mag hij als CAM aan de slag, op termijn een leuke supersub voor op de bank.
Wel erg zwak lijkt het 163cm en 49 strenght. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:16:
[...]

Wel erg zwak lijkt het 163cm en 49 strenght. 8)7
Klopt, zolang hij maar snel voorbij de spelers rent komt het wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JMaster schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 15:47:

Ik speel wl kom er alleen nooit doorheen
Handel wel
Speel altijd al mijn sb's
Munten zat

Maar alles is gewoon een drame qua spel e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.futbin.com/18/player/18235/Jamie%20Vardy/

Foutje van futbin (was te verwachten) maar de prijs is wel veel hoger geworden

[ Voor 52% gewijzigd door 038Zwolle op 27-04-2018 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09 22:21
Vijf van mijn opgespaarde packjes geopend: TOTS Giovinco:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BPM is toch soms ook wel leuk om wat makkelijk te traden. Net Najem (59) verkocht voor 9k

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JAtech schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:36:
Vijf van mijn opgespaarde packjes geopend: TOTS Giovinco:-)
Scoort bij zijn debuut bij mij in de WL gelijk 2x.

Zijn eerste: YouTube: FIFA 18_20180427205530
Hij is echt een hele leuke spelers om vooral de ruimtes in te rennen en van afstand te schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:17:
[...]

Klopt, zolang hij maar snel voorbij de spelers rent komt het wel goed ;)
Heeft backs into player trait, dus dat gaat wel goed komen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Zeer slechte WL voor mij 4 gewonnen 6 verloren... 3x dat ik snel op 2-0 voor kom en dan diegene rond de 70e minuut gas gaat geven en in de 90e de winnende maakt. Wat is daar nu leuk aan anders dan je tegenstander te frustreren, speel gewoon meteen voluit dan kan ik tenminste snel ragequitten.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu 5 potjes WL, 1 gewonnen.
Maar het lijkt weer alsof mijn mannetjes niet vooruit komen, en de tegenstander heeft louter snelle spelers.

1 potje die ik won, die tegenstander was niet goed. tweede potje terecht verloren. derde potje was spannend totdat mijn keeper gewoon de bal wegstompt naar een spits....tja dan ben je ook gezien. Vierde potje weer wegstompen naar een spits.
5e potje was ik beter, 7 kansen maar zijn keeper Fahrmann hield alles tegen. En uiteraard 2 kansen en 1 goal tegen.
Tja dan sta je slechts op 1 potje winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Alleen mijn zilveren en bronzen pakjes nog geopend maar helaas nog geen succes. Wel haalde ik een gouden 83 speler uit een 100% zilveren pakje, dat was wel bijzonder! Had ik nou maar een gouden rare pakje geopend met die packluck, dan was het vast mijn 1e icon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:30:
Ik heb nu 5 potjes WL, 1 gewonnen.
Maar het lijkt weer alsof mijn mannetjes niet vooruit komen, en de tegenstander heeft louter snelle spelers.

1 potje die ik won, die tegenstander was niet goed. tweede potje terecht verloren. derde potje was spannend totdat mijn keeper gewoon de bal wegstompt naar een spits....tja dan ben je ook gezien. Vierde potje weer wegstompen naar een spits.
5e potje was ik beter, 7 kansen maar zijn keeper Fahrmann hield alles tegen. En uiteraard 2 kansen en 1 goal tegen.
Tja dan sta je slechts op 1 potje winst.
Keeper heeft toevallig "puncher" trait?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Aangezien er Pro League spelers zitten bij de eerste 10 van in totaal 50 TOTS ROTW kaarten, is de kans op een TOTS Eredivisie op eens een stuk kleiner geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 27-04-2018 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik schiet vanaf de zijkant vaak gewoon op goal. De meeste keepers stoppen de bal wel maar dan loopt mijn 2e spits er wel tegen aan. Vaak effectiever dan een cross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
SR8 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:08:
Aangezien er Pro League spelers zitten bij de eerste 10 van in totaal 50 TOTS ROTW kaarten, is de kans op een TOTS Eredivisie op eens een stuk kleiner geworden.
Lijkt er inderdaad niet op: https://www.easports.com/fifa/team-of-the-season

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel inmiddels al een tijdje 442 en vandaag ook naar D3 gepromoveerd met deze formatie :)
https://www.futbin.com/18/squad-builder/2586574

Nu zit ik er aan te denken om Rijkaard te vervangen, in 4231/4222 etc is het prima om twee slopers te hebben, maar zit nu te denken om een meer een aanvallende speler te halen.

Is het wijsheid om nu bijvoorbeeld SBC De Bruyne te halen, of kan ik toch beter even afwachten wat TOTS verder gaat brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Die link had ik nog niet gezien. Dat betekent dat de Serie A niet eens een eigen TOTS krijgt.
Wat zijn ze daar in Canada nu weer allemaal aan het snuiven. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
SR8 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:20:
[...]

Die link had ik nog niet gezien. Dat betekent dat de Serie A niet eens een eigen TOTS krijgt.
De Serie A staat er gewoon bij hoor, maar geen Nederlandse, Portugese of Turkse ook. Jammer, was van plan een Braziliaans team te maken, dat wordt dan ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:19:
Ik speel inmiddels al een tijdje 442 en vandaag ook naar D3 gepromoveerd met deze formatie :)
https://www.futbin.com/18/squad-builder/2586574

Nu zit ik er aan te denken om Rijkaard te vervangen, in 4231/4222 etc is het prima om twee slopers te hebben, maar zit nu te denken om een meer een aanvallende speler te halen.

Is het wijsheid om nu bijvoorbeeld SBC De Bruyne te halen, of kan ik toch beter even afwachten wat TOTS verder gaat brengen?
Je team doet het niet.
Maar ik heb zojuist Rijkaard gekocht om voorlopig met Ferdinand mijn verdediging te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Calcio A staat er gewoon op samen met Ligue 1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JAtech
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:58:
[...]

Scoort bij zijn debuut bij mij in de WL gelijk 2x.

Zijn eerste: YouTube: FIFA 18_20180427205530
Hij is echt een hele leuke spelers om vooral de ruimtes in te rennen en van afstand te schieten.
Mooie goal :) :)
Ondertussen al mijn slechte opgespaarde pakketjes opgemaakt::
TOTS Giovinco
Icon Ferdinand (88)
TOTS Maddison
TOTS Dack
TOTS Akinfewa

Over packluck dus niks te klagen ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:22:
[...]

Je team doet het niet.
Maar ik heb zojuist Rijkaard gekocht om voorlopig met Ferdinand mijn verdediging te vormen.
https://www.futbin.com/18/squad/2586574

Rijkaard is prima als CDM, CM gaat overigens ook niet verkeerd maar een high/high gaat waarschijnlijk veel meer impact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:30:
[...]

https://www.futbin.com/18/squad/2586574

Rijkaard is prima als CDM, CM gaat overigens ook niet verkeerd maar een high/high gaat waarschijnlijk veel meer impact hebben.
Mister Icon ;)
Maar qua team zit je wel goed, misschien nog Crespo vervangen door een leuke tots, maar verder goed in balans.
Alleen Roberto Carlos vond ik altijd wat onzeker vanwege zijn lengte.

Ik bedoelde Rijkaard 88 als CB. Fuji (streamer) is er erg enthousiast over en ziet er goed uit in zijn stream. Voor 370k is er weinig risico om het eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

sjakieman schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:22:
[...]

De Serie A staat er gewoon bij hoor, maar geen Nederlandse, Portugese of Turkse ook. Jammer, was van plan een Braziliaans team te maken, dat wordt dan ook niks.
De Serie A staat er bij ja, maar niet alleen, gezamenlijk met Ligue 1.
Dat betekent dus maar 12 Serie A TOTS spelers. En als EA net zoals vorig jaar de spelers uit de MC TOTS re-released in de League TOTS, dan zijn Hamsik, Callejon, Chiellini, Allison en Gomez al bekend. Dan hoop ik maar dat ze dat dit jaar ook anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:35:
[...]

Mister Icon ;)
Maar qua team zit je wel goed, misschien nog Crespo vervangen door een leuke tots, maar verder goed in balans.
Alleen Roberto Carlos vond ik altijd wat onzeker vanwege zijn lengte.

Ik bedoelde Rijkaard 88 als CB. Fuji (streamer) is er erg enthousiast over en ziet er goed uit in zijn stream. Voor 370k is er weinig risico om het eens te proberen.
Crespo blijft maar scoren, die gaat nergens heen, hoewel ik soms wel Prime Jesus gebruik als sub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker frustrerend dat WL. Meeste potjes ben ik beter maar zijn keeper houdt alles tegen en de mijne niet. Tja...dan houdt het op .....enfin ik speel tenminste goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SR8 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:36:
[...]

Dat betekent dus maar 12 Serie A TOTS spelers. En als EA net zoals vorig jaar de spelers uit de MC TOTS re-released in de League TOTS, dan zijn Hamsik, Callejon, Chiellini, Allison en Gomez al bekend. Dan hoop ik maar dat ze dat dit jaar ook anders doen.
Callejon was vorig jaar ook een DKT-reward, maar kwam niet terug in de Calcio A squad volgens mij. Als ik de link van hierboven mag geloven wordt het een stomme TOTS. Wat is het voor moeite om een eredivisie TOTS te maken? Op komt het door de kansspelcommissie >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
SR8 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:36:
[...]

Waar staat dat gezamenlijk dit betekend? Vandaag was toch ook de EFL en de community tegelijk?
Verder vertrouw ik die site ook niet qua volledigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:42
Kon het niet laten om een paar van mn opgespaarde 2-player packs te openen, uit 3 toch een blauwe: Mulgrew. Is zowat discard maar beter dan niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel momenteel met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4878104
3 potjes WL gespeeld, 3 gewonnen en Giovinco heeft er 5 doelpunten gemaakt. 2 binnen de 16 en 3 er buiten. Zover bevalt die helemaal prima. BIN is inmiddels ook al weer flink opgelopen (had hem voor 175K, ps4).

De 3 potjes met Rijkaard bevielen ook erg goed. Hij heeft een paar keer goede intercepties gemaakt. Qua stats kan ik het niet verklaren en spreekt hij mij minder aan dan een Blanc 89 die ik eerder wilde kopen, maar hij doet het vooralsnog boven verwachtingen goed. Ik laat hem voorlopig maar staan.

Met nog de nodige coins op de bank ga ik met de tots op zoek naar een RB, LB. Makkelijk want met de icons kan dit alles zijn. Robertson 'Carlos' ziet er leuk uit, maar ik vermoed dat er nog betere komen.
En dan 1 of 2 goede middenvelders voor Bergkamp en Giovinco. Genoeg om de komende weken nog naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:56:
De 3 potjes met Rijkaard bevielen ook erg goed. Hij heeft een paar keer goede intercepties gemaakt. Qua stats kan ik het niet verklaren en spreekt hij mij minder aan dan een Blanc 89 die ik eerder wilde kopen, maar hij doet het vooralsnog boven verwachtingen goed. Ik laat hem voorlopig maar staan.
Bij Blanc speelt zijn body model natuurlijk ook mee, speel anders eens met mijn team, aangezien ik zowel Blanc en Desailly als CB heb.

edit:
New MotM Cards:
https://i.redd.it/rlx6j4gy7ju01.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 28-04-2018 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feesterd
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08-2020
Bean77 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:56:
Speel momenteel met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/4878104
3 potjes WL gespeeld, 3 gewonnen en Giovinco heeft er 5 doelpunten gemaakt. 2 binnen de 16 en 3 er buiten. Zover bevalt die helemaal prima. BIN is inmiddels ook al weer flink opgelopen (had hem voor 175K, ps4).

Met nog de nodige coins op de bank ga ik met de tots op zoek naar een RB, LB. Makkelijk want met de icons kan dit alles zijn. Robertson 'Carlos' ziet er leuk uit, maar ik vermoed dat er nog betere komen.
En dan 1 of 2 goede middenvelders voor Bergkamp en Giovinco. Genoeg om de komende weken nog naar uit te kijken.
Heb prime zanetti als rechtsback. Doet het uitstekend bij mij. Kost bijna niks.. Enige minpunt is dat hij af en toe een kopduel verliest. Al zullen er vast wel goedkopere Tots rechtsback komen zoals Tots Ricardo pereira.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op minimaal prof 11 doelpunten maken met efl 4 spelers scoren hoe krijgen jullie dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:30:
Op minimaal prof 11 doelpunten maken met efl 4 spelers scoren hoe krijgen jullie dat voor elkaar?
Dat is toch niet zo moeilijk? Sessegnon maakt er bij mij in 1 wedstrijd op prof al 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:20:
[...]

Ben benieuwd wat die Ultimate TOTS is... allemaal gekke spelers bij elkaar ofzo... Ik hoop nog steeds op een Lozano TOTS.. vooral omdat die 99 pace gaat hebben denk ik en erg goed zal zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:30:
Alle beloningen in de weekly challenges zijn NIET verhandelbaar. Dat je het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:40:
[...]

Ben benieuwd wat die Ultimate TOTS is... allemaal gekke spelers bij elkaar ofzo... Ik hoop nog steeds op een Lozano TOTS.. vooral omdat die 99 pace gaat hebben denk ik en erg goed zal zijn O-)
Dat is dus een TOTS team waarin de beste TOTS kaarten nogmaals ge-released wordt :)
Ik had het al een paar maal genoemd, maar kon steeds niet op de naam komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Iemand een idee van wanneer de BPL uit komt in TOTS? Ik heb nog wat packs staan waar ik mijzelf eigenlijk niet in kan houden om ze te openen. Als BPL nog een week duurt ga ik dat misschien wel alvast doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:03:
[...]

Dat is dus een TOTS team waarin de beste TOTS kaarten nogmaals ge-released wordt :)
Ik had het al een paar maal genoemd, maar kon steeds niet op de naam komen.
O oke top ! Dat wordt dus hét interessants denk ik en ook wanneer de grootste crash gaat komen hoop ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Zou baby Blanc de komende weken nog veel zakken? Lijkt me een goede CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:48:
[...]

Alle beloningen in de weekly challenges zijn NIET verhandelbaar. Dat je het weet
Owh goed dat je het zegt dan ga ik er geen energie meer insteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:21:
[...]

Dat is toch niet zo moeilijk? Sessegnon maakt er bij mij in 1 wedstrijd op prof al 11.
Owh echt nee sorry dat red ik niet die speler heb ik niet en moet echt met spelers uit de efl 4 spelen drie spitsen zet ik dan in mijn sterkste team maar dat is redelijk kansloos zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:09:
[...]

Owh echt nee sorry dat red ik niet die speler heb ik niet en moet echt met spelers uit de efl 4 spelen drie spitsen zet ik dan in mijn sterkste team maar dat is redelijk kansloos zeg maar
Daarnaast speelt Sessegnon niet in de juiste competitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:09:
[...]

Je kunt die Mohamed Eisa oppikken voor bijna discard en die hiervoor gebruiken evt. Die heeft nog wel OK stats en kun je dan wss nog wel voor profit wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had Giovinco opgepikt voor de "score 10 goals with TOTS players" objective, maar denk erover om hem simpelweg te houden.

Eerste 10 games zowel op een op een met goals en assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:14:
[...]

Daarnaast speelt Sessegnon niet in de juiste competitie :)
O je moet EFL 4 speler hebben? Dat wist ik niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Bossie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:02:
Had Giovinco opgepikt voor de "score 10 goals with TOTS players" objective, maar denk erover om hem simpelweg te houden.

Eerste 10 games zowel op een op een met goals en assists.
Lekker :D maar die gaat nog best wel zakken in prijs denk ik komende week. Gewoon stug houden dan of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:10:
[...]

Lekker :D maar die gaat nog best wel zakken in prijs denk ik komende week. Gewoon stug houden dan of?
Inmiddels alweer verkocht, maar hij is zeker de moeite waard zeker icm Del Piero.
Verwacht idd dat zijn prijs nog wel gaat zakken en ondertussen de PL SBC doen om simpelweg packs te kunnen openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Bossie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:11:
[...]

Inmiddels alweer verkocht, maar hij is zeker de moeite waard zeker icm Del Piero.
Verwacht idd dat zijn prijs nog wel gaat zakken en ondertussen de PL SBC doen om simpelweg packs te kunnen openen.
Ah met ADP issie vast wel relaxed denk ik ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ik loop me helemaal suf te googlen naar predictions van de TOTS van wanneer ze uit komen. Iemand al iets gezien? Ik ben enorm benieuwd naar de BPL TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bpl Tots is nog niet duidelijk. Alleen de EFL en de Tots van de voting.
Daar zitten ook een paar leuke bpl bij he?
Vardy en die linksback van Liverpool.

Wat ik mij meer afvraag,... Wat zullen de eisen zijn voor een tots sbc?
Je hebt gegarandeerd een topspeler dus de eisen zullen wrs hoger zijn.
Wat je normaal bij een totw sbc hebt, 2 totw spelers en gemiddeld 83 rating, dat zal hier wrs hoger zijn

Want dan kan ik nu alvast sparen. Beter coins steken in een gegarandeerde tots dan in tig packs

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 28-04-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:39:
Bpl Tots is nog niet duidelijk. Alleen de EFL en de Tots van de voting.
Daar zitten ook een paar leuke bpl bij he?
Vardy en die linksback van Liverpool.

Wat ik mij meer afvraag,... Wat zullen de eisen zijn voor een tots sbc?
Je hebt gegarandeerd een topspeler dus de eisen zullen wrs hoger zijn.
Wat je normaal bij een totw sbc hebt, 2 totw spelers en gemiddeld 83 rating, dat zal hier wrs hoger zijn

Want dan kan ik nu alvast sparen. Beter coins steken in een gegarandeerde tots dan in tig packs
Vergis je niet. De kans dat je een goede speler packed die ook echt bruikbaar is, is vrij klein.

Vorig jaar was het 83 rated met 2 tots spelers. Investeren in tots spelers kan dus geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:09:
[...]

Vergis je niet. De kans dat je een goede speler packed die ook echt bruikbaar is, is vrij klein.

Vorig jaar was het 83 rated met 2 tots spelers. Investeren in tots spelers kan dus geen kwaad.
Dus je moet dan 2 tots spelers inleveren om er 1 te krijgen?
En uit die sbc heb je dus de kans dat je een slechte tots packt? Klinkt als coinsink.

Wordt dan zeker hetzelfde als de totw sbc. Daar krijg ik tenminste altijd standaard/discard if's uit, nog nooit een topper gehad.

Mmm zal er over denken, thanks.

WL gaat trouwens beter maar ik merk dat ik top geconcentreerd moet zijn, dan win ik 1 op 2. Maar na een 5 tal potjes wordt ik moe en dan maak ik fouten of word onrustig.
Zeer inspannend dat WL. Doe liever zomer avond voetbal potjes 😀
Heb in elk geval silver 2 dus volgend weekend maar weer proberen.
En Aurier otw op linksback ipv Kolasinac fb daar scheelt doelpunten.

Had ook een paar keer het geluk mee. En mijn keeper houdt opeens alles tegen. Tja ik leef dan mee met de tegenstander.

Laatste pot bijna geen kans, gooit zijn keeper in de laatste minuut niet ver genoeg uit. Komt bij Rooney die snoeihard uithaalt 0-1. Wat een gestolen overwinning.

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 28-04-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motm en TOTW in een pack, beetje jammer dat het 78 en 81 is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:45
Maar even serieus, komt er géén eredivisie tots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap de tots niet helemaal slechts 23 spelers krijgen maar zo een kaartje toch?
Maar die spelers die je nu kan winnen bij de wekelijkse doelstelling, die staan toch niet in tots elftal of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb maar even wat tots van de efl gekocht met het oog op de sbc's die komen.

Zijn best te betalen. 85,86 rating zijn gewoon 25k. Terwijl gelijk verkopen 20k is, dus kan geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:00:
Maar even serieus, komt er géén eredivisie tots?
Lijkt er niet op, aangezien er ook spelers uit de Belgische competitie in TOTS ROW zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 22:55
Komen er nu nog wel gewoon TOTW? Weet niet of Depay een TOTS gaat krijgen, maar die man is wel in briljante vorm. Verdient eigenlijk weer een TOTW..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Bossie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:43:
[...]

Lijkt er niet op, aangezien er ook spelers uit de Belgische competitie in TOTS ROW zitten.
Begrijp ik nu goed dat de TOTS ROW niet in packs zitten maar via objectives en SBC te krijgen zijn...vaag systeem allemaal dit jaar bij FIFA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAtech
POTY Salah en YPOTY Sane gehaald, wat een heerlijke spelers!!
Salah kostte me iets van 600k door een untradable IF Salah en wat middelmatig rewards uit de packs.
Sane kostte me 400k door packluck, Record Breaker Milner en TOTS Ruben Neves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:03
Mooi dat Draft, 2 goals voor. Zegt de commentator nog dat 2 goals verschil de gevaarlijkste voorsprong is en dan natuurlijk door EAids in de blessure tijd 2 goals tegen krijgen en eruit gaat.

Ben ik nog heel erg pissed, krijg ik TOTS Robertson uit mijn rewards :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
bvbal79 schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:00:
[...]

Begrijp ik nu goed dat de TOTS ROW niet in packs zitten maar via objectives en SBC te krijgen zijn...vaag systeem allemaal dit jaar bij FIFA
Hier staat het antwoord:
https://www.easports.com/...ason-rest-of-world-top-50

En hier staat volgens mij dat EA ook TOTS om zeep heeft geholpen door oa de eredivisie niet los te doen maar in de ROW te steken:
https://www.easports.com/fifa/team-of-the-season

In de Community TOTS zat alleen van Ginkel als Nederlander/eredivisie-speler:
https://www.easports.com/fifa/team-of-the-season/community

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:21:
[...]

Je kunt die Mohamed Eisa oppikken voor bijna discard en die hiervoor gebruiken evt. Die heeft nog wel OK stats en kun je dan wss nog wel voor profit wegdoen.
Gedaan met Eisa en Kee, maar wat een irritante grind :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Bossie schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:47:
[...]

Ja die zijn echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
mijn teampie ff showen _/-\o_ *O* :Y) 8) _/-\o_ :9~

https://www.futbin.com/18/squad/4962897

wil meer tots spelers hebben duurt me allemaal telang. 5 a 6 weken en daarna ook nog het WK oOo _O-

BTW: wie speelt er met van Basten 93 of Bergkamp 90? de prijzen zijn nu goed laag. Ik neig naar Bergkamp is ook 100k goedkoper.

[ Voor 24% gewijzigd door goosche op 29-04-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Bossie schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:47:
[...]

Er staat toch geen moeilijkheidsgraad? Ga gewoon op amateur tegen de TOTW en je haalt hem in 1 wedstrijd 3 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm, muntjes op zak houden voor eventueel een leuke maar cheape TOTS spits of Prime Zanetti SBC doen?

Verwacht dat een BPL TOTS RB sowieso buiten mijn budget zit, dus Zanetti zou een stevige upgrade zijn.

@DeBers ingame wel, minimaal SQB op Prof.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 29-04-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
DeBers schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:44:
[...]

Er staat toch geen moeilijkheidsgraad? Ga gewoon op amateur tegen de TOTW en je haalt hem in 1 wedstrijd 3 keer.
Nope, moet op minimaal prof in squad battles.
Pagina: 1 ... 181 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs