• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Exodus FC schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:06:
[...]

Inderdaad. Zo zie je maar hoe moeilijk de markt in te schatten is. Ik heb vanochtend mijn team maar gekocht want heb de prijzen enkel zien stijgen sinds afgelopen dinsdag. Dinsdag tm vrijdag waren de prijzen het gunstigst, sinds de officiële release gister zijn de prijzen enkel aan het stijgen. Ze komen weer omlaag, de vraag is alleen wanneer?
Als ik al mijn spelers nu had verkocht had ik met gemak een miljoentje :) Nu "maar" 700K :D Ik wacht gewoon lekker tot ik dat verdedigen onder de knie krijg en ga daarna pas kopen. Anders word ik helemaal gek :D
RifatSahin schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:08:
[...]

Als ik al mijn spelers nu had verkocht had ik met gemak een miljoentje :) Nu "maar" 700K :D Ik wacht gewoon lekker tot ik dat verdedigen onder de knie krijg en ga daarna pas kopen. Anders word ik helemaal gek :D
Zoals eerder vermeld, EA heeft geen specials packs / lightening rounds gedaan met OTW.
Ik verwacht dat dit pas volgend weekend gaat gebeuren, en dan ga je sowieso pricedrops zijn, vooral als er lightening rounds zijn met player packs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
RifatSahin schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:08:
[...]

Dat is het mooie van de markt, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Ik dacht dat de markt 1 oktober zou gaan dalen, maar zie hem ook wel doorstijgen eigelijk. En je wordt vanzelf beter met verdedigen. Het timen en en drukzetten is net even anders, kwestie van wennen.

I like how you keep the mouse running...

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Gisteren toch maar 2x Mertens IF gekocht van het geld toen ik Aubemayan heb verkocht daar ga ik geen spijt van krijgen, markt is gewoon niet in te schatten. Overigens Lallana is nu op pc voor cheap te krijgen, die zou ik met het oog op WL kopen!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:00

Oekol

waka waka hey hey

Freshnub schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:53:
[...]

Ik denk dat je twee type spelers hebt die zo rijk zijn. Zij die actief handelen, dus speuren naar koopjes en dan met winst doorverkopen. En zij die een keer Neymar/Messi etc uit een pakje trekken en in een klap binnen zijn.

Voor actief traden heb ik geen tijd, en geluk heb ik nog nooit gehad in een pakje, over alle Fifa edities heen. Ik speel UT al sinds de eerste editie, 8 jaar geleden ofzo? En heb nooit zoveel munten gehad of een speler a la Messi.

Ik heb altijd het idee dat je alleen met echt geld ertegen aan te gooien, ook zo ver kan komen, en dat weiger ik. Tot die tijd speel ik maar met wat ik in de gratis pakjes krijg. (99 vd 100 keer rommel, soms een oke speler)
Hm ja traden is best makkelijk, nu alleen kut dat je laptop en mobiel niet gebruiken kunt.. Heb nog nooit points gekocht en 2 jaar geleden MSN o.a. Afgelopen jaar 5 mln transfer profit.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:17
RifatSahin schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:38:
Voor de mensen die zeiden "Vrijdag zullen de prijzen dalen omdat iedereen gaat packen"...
Voorspel aub nooit meer IETS :D... De prijzen zijn alleen maar gestegen
Dat is echt niet waar. Daar kaarten die ik heb gekocht zijn 20% tot 30% gezakt in prijs gisteren om 20.00. En ja die zijn na de OTW crash weer gestegen.

Bijvoorbeeld IF Fabianski van 19K naar 13K en nu naar 19.750. en IF Mustafi onder de 40K gezien en nu 55K. Deze crash heeft ongeveer 2 uur geduurd.

Verwijderd

chengbondkwok schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:54:
[...]

Ik heb gisteren ook maar mijn team gekocht voor 25K:
http://www.futhead.com/18/squads/531673/

Overigens net North London Lacazette SBC gedaan en Heung Min Son gepacked :) Dat is toch weer 21K in de pocket :)

Die heb ik overigens gedaan met alleen Eredivisie spelers, dus de totale kosten waren ~3K
Ik heb ook Bonaventura en Parolo gehaald omdat ik ze vorig jaar fijn vond spelen. Dit jaar is dat niet veranderd. Leuke spelers voor een beginners team.
Wat vinden jullie?
Ik ga of Ramos halen of Griezmann (twijfel nog). Maar als ik Ramos haal zal ik dan of Umtiti of Godin eruit halen? Ik neig naar de laatste omdat de eerste meer pace heeft en dat is altijd wel belangrijk met fifa. (ik heb op beide overigens een shadow kaart staan).

https://www.futbin.com/18/squad/43178

real links altijd handig in toekomstige 4321 hybrids.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• RifatSahin
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:51:
[...]

Dat is echt niet waar. Daar kaarten die ik heb gekocht zijn 20% tot 30% gezakt in prijs gisteren om 20.00. En ja die zijn na de OTW crash weer gestegen.

Bijvoorbeeld IF Fabianski van 19K naar 13K en nu naar 19.750. en IF Mustafi onder de 40K gezien en nu 55K. Deze crash heeft ongeveer 2 uur geduurd.
Kijk eens naar Mbappe die eerst voor 110K gekocht kon worden :)
En Mane was 70K en nu 180K ... Dus ik weet niet waar jij het over hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door RifatSahin op 30-09-2017 13:34 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:14
Freshnub schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:00:
[...]

Misschien is dat mn fout, ik hou het na drie maanden meestal voor gezien, als ik het gevoel krijg niet op te schieten kwa spelers en wel tegen de messi's van de wereld moet spelen. In PES heb ik altijd wel snel een paar grote namen in mn team.

Ik hoef maar een topper en wil daar dan een team ombouwen. Het is me alleen nooit gelukt. Mijn beste speler was Higuain in Fifa 16 ooit. Beter dan hem heb ik nooit gekregen.
Hoe lekker is het om met B garnituur de messi's naar huis te sturen?! Heerlijk

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:03
Wat ik trouwens écht jammer vind is dat ze ervoor hebben gekozen om vanaf 2017 eigenlijk online niets meer te doen met brons en zilver teams.
Voorheen had je namelijk in FUT ook toernooien voor brons/zilver teams maar die zijn er niet meer, waardoor iedereen natuurlijk met goud speelt. De bronzen en zilveren kaarten zijn daardoor vrij overbodig, behalve in het begin. Over een tijd wil niemand ze meer.
Ik vond het juist leuk ook door elftallen voor te maken en mee te spelen.

Correct me if I’m wrong maar volgens mij heb je er tegenwoordig na de eerste maand dus niets meer aan.. (online)

• Lekkerboeie86
RifatSahin schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:20:
[...]

Kijk eens naar Mbappe die eerst voor 110K gekocht kon worden :)
En Mane was 70K en nu 180K ... Dus ik weet niet waar jij het over hebt.
Mane dropte van 140 naar 70 omdat hij niet nodig was voor zijn SBC. Toen de panicsell voorbij was klom hij inderdaad terug. Eigenlijk zoals verwacht :>

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:44:
[...]

Mane dropte van 140 naar 70 omdat hij niet nodig was voor zijn SBC. Toen de panicsell voorbij was klom hij inderdaad terug. Eigenlijk zoals verwacht :>
Hij is wel nodig, in 'Mane's Reis' ;)

• RifatSahin
Ik had al mijn geld in Mane moeten investeren :) 10x voor 70K kopen en nu voor 170K verkopen :) Tel uit je winst... pffff

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
RifatSahin schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:51:
Ik had al mijn geld in Mane moeten investeren :) 10x voor 70K kopen en nu voor 170K verkopen :) Tel uit je winst... pffff
Als je alles van te voren wist... vorig jaar is op Xbox dankzij een Marc Overmars challenge GEHEEL Go Ahead Eagles extinct geweest. Als je die van te voren gekocht had......

• RifatSahin
Skann schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:52:
[...]

Als je alles van te voren wist... vorig jaar is op Xbox dankzij een Marc Overmars challenge GEHEEL Go Ahead Eagles extinct geweest. Als je die van te voren gekocht had......
Achteraf idd makkelijk lullen :D Maar alleen die gedachte al :D

• Lekkerboeie86
Skann schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:46:
[...]

Hij is wel nodig, in 'Mane's Reis' ;)
Je hebt gelijk. Dan kan ik die crash niet verklaren. Hij dropte echt hard direct na aankondiging van de SBC. My bad

• Purehz
  • Laatst online: 22-09 15:35
remzor schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:44:
Wat ik trouwens écht jammer vind is dat ze ervoor hebben gekozen om vanaf 2017 eigenlijk online niets meer te doen met brons en zilver teams.
Voorheen had je namelijk in FUT ook toernooien voor brons/zilver teams maar die zijn er niet meer, waardoor iedereen natuurlijk met goud speelt. De bronzen en zilveren kaarten zijn daardoor vrij overbodig, behalve in het begin. Over een tijd wil niemand ze meer.

Correct me if I’m wrong maar volgens mij heb je er tegenwoordig na de eerste maand dus niets meer aan.. (online)
Gebruik eigenlijk nooit bronzen spelers, heel soms zilver in het begin.
Als je 1 dag handelt en een paar wedstrijden speelt kun je toch al gouden team halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
chengbondkwok schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:47:
[...]

Ik zou dan kijken naar Mirallas of Son. De eerste is stuk goedkoper, maar wel 4* skill moves en 4* weak foot. De tweede is stuk duurder (~22K) maar heeft 5* weak foot.
Son gekocht. Wat een heerlijke speler. Al 7 goals gemaakt in 2 wedstrijden.

• El Profesor
remzor schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:44:

Dat is zonde, want het is hartstikke leuk om ook met zilveren/bronzen teams te spelen. Maar zolang er geen toernooien of een filter voor is zullen ze weinig gebruikt worden. Enkel voor offline en soms WL kwalificatie.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
chengbondkwok schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:47:
[...]

Ik zou dan kijken naar Mirallas of Son. De eerste is stuk goedkoper, maar wel 4* skill moves en 4* weak foot. De tweede is stuk duurder (~22K) maar heeft 5* weak foot.
Ik heb zowel Mirallas en Son. Moet zeggen dat Mirallas wel lekker speelt, Son is ook behoorlijk goed en fijn met finishen. Maar bij beide mis ik toch een beetje die agility en snelheid. Op de andere flank heb ik sterling staan en door zijn snelle draaien en versnelling zorgt hij voor meer gaten. Iets wat ik denk dat Sane ook kan doen op de linkerflank, dus wss ga ik Sane wel halen.

PSN/Steam: Xamsix

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:54:
[...]

Je hebt gelijk. Dan kan ik die crash niet verklaren. Hij dropte echt hard direct na aankondiging van de SBC. My bad
De achteraf verklaring: mensen die Mane al hadden waren serieuze spelers. Die wilden de potm sbc doen. Ze verwachten dat meer mensen de sbc gingen doen en dat mane dus zou zakkenomdat iedereen na de upgrade zijn kaart zou verkopen. Dat verklaart de prijsdaling voor release.

Na release moest iedereen mane opnieuw kopen. Daarnaast verdwenen er mane kaartjes in de sbc. Vraag om hoog en aanbod omlaag betekent stijgende prijs.

Viola, uw verklaring.

Handelen in zulke spelers is voor mij nu te riskant. Heb nu door twee spelers gevonden die je op open bid voor 350 koopt en voor 700 verkoopt. Heb nu 240k.Straks maar twee starter teams maken en met de rest door traden. Gaat veel makkelijkerdan vorig jaar. Al was ik toen volgens ene Niels een irritante noob. ;)
Heb inmiddels al genoeg troll kaartjes gepacked inclusief de volgende Suarez (Barcelona, niet luis), Higuain, Dembele :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Bossie schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:41:
Heb inmiddels al genoeg troll kaartjes gepacked inclusief de volgende Suarez (Barcelona, niet luis), Higuain, Dembele :)
Denis suarez speelt btw wel gewoon lekker

Angelo NL / Global Cargo VTC

• remzor
  • Laatst online: 22:03
Purehz schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:55:
[...]
Gebruik eigenlijk nooit bronzen spelers, heel soms zilver in het begin.
Als je 1 dag handelt en een paar wedstrijden speelt kun je toch al gouden team halen?
Ja, dat is nu juist exact mijn punt. Dat is dus zo jammer. Al die kaarten zitten er dus voor jan joker in, waar je ‘vroeger’ nog gewoon brons vs brons en zilver vs zilver toernooien had etc.
Exodus FC schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:49:
[...]

Dat is zonde, want het is hartstikke leuk om ook met zilveren/bronzen teams te spelen. Maar zolang er geen toernooien of een filter voor is zullen ze weinig gebruikt worden. Enkel voor offline en soms WL kwalificatie.
Inderdaad dus precies wat ik duidelijk probeer te maken. Er zijn geen online matches/toernooien meer voor, wat mij betreft echt een gemiste kans.

Ik stop er geen 1637836 uren in, €1000,-, etc. Hierdoor loop je in FUT altijd achter de feiten aan, doordat EA er gewoon een vervelend verdien model op na houdt (met heel veel games tegenwoordig though). Met gewoon een normaal aantal coins kon je voorheen dus bijvoorbeeld een Eredivisie team bouwen met de beste bronzen spelers. Die beste gouden spelers ga ik nooit krijgen.
Dan had je het plezier van 2 gelijkwaardige teams tegen elkaar en FUT, dus zelf een team bouwen.

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Weten jullie ook hoe je nou profit kan maken op fut 18 PC? :>

[ Voor 20% gewijzigd door Julian-AMD op 30-09-2017 16:21 ]

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Bancomer SBC eindelijk af, veel reward packs geopenend maar voornamelijk spelers in de range van 1-8k, en een draft token zonder echt iets voor mijn team.

https://www.futbin.com/18/squad/10777
Een Laca/Mbappe OTW zou perfect passen in dit team, maar dat zit er qua prijs helaas niet in.
Een Martial, Dembele zou eventueel wel kunnen als L/RCAM, maar eerst maar eens zien hoe Gignac speelt.

Wat zijn de meningen mbt Tolisso/Hernandez OTW, ik zou ze kunnen halen maar verwacht niet dat beide spelers echt realistische kansen hebben op upgrades waarbij hernandez zonder upgrade sowieso niet bruikbaar is.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:29:
Bancomer SBC eindelijk af, veel reward packs geopenend maar voornamelijk spelers in de range van 1-8k, en een draft token zonder echt iets voor mijn team.

https://www.futbin.com/18/squad/10777
Een Laca/Mbappe OTW zou perfect passen in dit team, maar dat zit er qua prijs helaas niet in.
Een Martial, Dembele zou eventueel wel kunnen als L/RCAM, maar eerst maar eens zien hoe Gignac speelt.

Wat zijn de meningen mbt Tolisso/Hernandez OTW, ik zou ze kunnen halen maar verwacht niet dat beide spelers echt realistische kansen hebben op upgrades waarbij hernandez zonder upgrade sowieso niet bruikbaar is.
Het gaat niet zo goed met Bayern dus Tolisso lijkt me niet zo verstandig om te halen. Voor Hernandez lijkt me hetzelfde, hij moet strijden met Marcelo op die plek.. en als er iemand een goede LB is :p Misschien wel mooi als investering mocht het ooit gebeuren. Hij is op dit moment 15k. Neem aan dat er nog wel meer op de markt komen wat zijn prijs nog beter maakt voor ons.

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Hoeveel kostten lacazette en lukaku op xbox voor OTW? Ik wil ze eigenlijk voor mn team maar ze zijn nu max prijs :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Stefan_99 op 30-09-2017 17:06 ]

Stefan_99 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:00:
Hoeveel kostten lacazette en lukaku op xbox voor OTW? Ik wil ze eigenlijk voor mn team maar ze zijn nu max prijs :-(
FUTBIN?

@niels89, correct maar misschien als de prijzen volgend weekend iets gezakt zijn dan zou het een leuke optie kunnen zijn maar verwacht er niet veel van.

Mbappe/Lacazette gaan zeker upgrades krijgen maar dat is ook in de prijs terug te zien.

[ Voor 33% gewijzigd door Bossie op 30-09-2017 17:12 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Aaargh zo frustrerend. Komende dagen weg van ps4 dus kan direct niet meer handelen. Zo vervelend! Heb een NL team en een Turkse team. In m'n NL team is Lozano zo'n harde held. Speelt echt super fijn, en Locadia IF is ook fijn. Aanradertjes!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Krijg je nog een speciale reward als je alle daily of wekelijkse challenges haalt? Want dan is het het misschien nog waard om 2 spitsen van de portugeese competitie in m'n franse team te stoppen tot dat ik een keer met ze score.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:26:
Krijg je nog een speciale reward als je alle daily of wekelijkse challenges haalt? Want dan is het het misschien nog waard om 2 spitsen van de portugeese competitie in m'n franse team te stoppen tot dat ik een keer met ze score.
Dagelijkse niet. De beloning die je krijgt is ook gewoon random trouwens. Weekly heb ik nog geen idee van.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Kan pas woensdag weer spelen op de xbox one.
Zag dat david luiz al 77.000 waard is. Dat is lekker.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Iemand die een beetje creatief is en een Team kan samenstellen om tolisso OTW?
240 K te besteden.

4-3-2-1 of 4-3-1-2 bij voorkeur.

ben zelf beetje aan het kijken maar kom er niet echt uit.

edit: of tolisso verkopen en rond de 310K besteden aan een ander leuk team?

[ Voor 16% gewijzigd door StaafM op 30-09-2017 17:36 ]

StaafM schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:34:
Iemand die een beetje creatief is en een Team kan samenstellen om tolisso OTW?
240 K te besteden.

4-3-2-1 of 4-3-1-2 bij voorkeur.

ben zelf beetje aan het kijken maar kom er niet echt uit.

edit: of tolisso verkopen en rond de 310K besteden aan een ander leuk team?
Misschien handig om aan te geven wat voor spelers je leuk vindt of er in ieder geval er in wilt hebben. Wil je Frans, La liga, hybrid, bundesliga? Aardig wat opties nog ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• StaafM
Bean77 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:55:
[...]

Misschien handig om aan te geven wat voor spelers je leuk vindt of er in ieder geval er in wilt hebben. Wil je Frans, La liga, hybrid, bundesliga? Aardig wat opties nog ;)
Dat is het probleem een beetje haha. weet niet precies wat ik wil. ben zelf beetje aan het kloten met een hybrid met franse spelers en Calcio 1. vind het lastig. geen specifieke spelers die ik er heel graag in wil hebben. Tolisso is ook geen must aangezien hij niet snel een IF zal krijgen (verwacht ik). lees dat 4-3-1-2 aardig sterk is dit jaar, dus een CAM mag ook wel veel kosten.. keuze's keuze's

• PickMeh
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-07 10:50
Ik heb al enkele jaren geen FIFA meer gespeeld en ben aan het twijfelen of ik de nieuwste in deze reeks wil kopen voor PC. Vroeger altijd gespeeld op PS3.
Indertijd toen (2013-2014) herinner ik mij nog dat ik overal zag dat de prijzen voor spelers op UT veeeeeeeeeele malen hoger waren op PC dan de consoles. Bijgevolg vraag ik mij af of dit nog steeds zo'n groot verschil is tegenwoordig?
Aangezien UT een van de hoofdredenen is voor mij om het aan te schaffen zou het jammer zijn als dit inderdaad bijna 'onspeelbaar' (i.e. spelers kopen) op pc.

Iemand hier die dit toevallig op pc speelt?
StaafM schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 18:08:
[...]

Dat is het probleem een beetje haha. weet niet precies wat ik wil. ben zelf beetje aan het kloten met een hybrid met franse spelers en Calcio 1. vind het lastig. geen specifieke spelers die ik er heel graag in wil hebben. Tolisso is ook geen must aangezien hij niet snel een IF zal krijgen (verwacht ik). lees dat 4-3-1-2 aardig sterk is dit jaar, dus een CAM mag ook wel veel kosten.. keuze's keuze's
Hier een opzet voor een bpl team. Je kan Antonio evt nog upgraden en voor het verschil een cheap russisch team of een ander 2e team samenstellen zodat je geen team fitness kaarten hoeft te gebruiken.

https://www.futbin.com/18/squad/111145

• StaafM
Bean77 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 18:29:
[...]

Hier een opzet voor een bpl team. Je kan Antonio evt nog upgraden en voor het verschil een cheap russisch team of een ander 2e team samenstellen zodat je geen team fitness kaarten hoeft te gebruiken.

https://www.futbin.com/18/squad/111145
thanx, ga hier een beetje op verder borduren! :*)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Aguero is verkocht... Ben nu opzoek naar een Cheap BPL Team om met de rest te kunnen handelen. Wat is jullie mening hierover: https://www.futbin.com/18/squad/112620 (er staat 37k, dat is niet waar. Rond de 80k is hij)...
PetrCech_3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:36:
Aguero is verkocht... Ben nu opzoek naar een Cheap BPL Team om met de rest te kunnen handelen. Wat is jullie mening hierover: https://www.futbin.com/18/squad/112620 (er staat 37k, dat is niet waar. Rond de 80k is hij)...
Ik vind Lanzini meer een CAM dan een CM.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Bean77 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:37:
[...]

Ik vind Lanzini meer een CAM dan een CM.
Ja... Mijn enige twijfelpunt. Ik wil daar perse een M/M speler. Maarja, Dembele is verschrikkelijk duur (zegt Futbin). Toure miss?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:42:
[...]

Ja... Mijn enige twijfelpunt. Ik wil daar perse een M/M speler. Maarja, Dembele is verschrikkelijk duur (zegt Futbin). Toure miss?
Ik zou vooral ook naar stamina kijken h/h zou ook prima kunnen zijn. Denk dan aan vooral Herrera, evt Wijnaldun en Henderson.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:30
Is het de moeite waard om de squad battles te doen? Zitten er rewards aan?
Ik zag toevallig vanmorgen in FUT. Zit op werk dus kan niet echt checken op dit moment :P

[ Voor 38% gewijzigd door llovesoccerx7 op 30-09-2017 20:50 ]

• Stefan_99
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:46:
Is het de moeite waard om de squad battles te doen? Zitten er rewards aan?
Ik zag toevallig vanmorgen in FUT. Zit op werk dus kan niet echt checken op dit moment :P
Ja zeker. Ik heb elke dag gespeeld deze week en ga makkelijk in elite 3 eindigen. Dat is 20k en 3 packs geloof ik

• llovesoccerx7
Stefan_99 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:53:
[...]

Ja zeker. Ik heb elke dag gespeeld deze week en ga makkelijk in elite 3 eindigen. Dat is 20k en 3 packs geloof ik
Een soort offline FUT champs? Hoeveel games speel je?

Verwijderd

Stefan_99 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:53:
[...]

BRONZE 3
  • 1 x Premium Loan Player Pack
BRONZE 2
  • 1 x Ultimate Loan Player Pack
BRONZE 1
  • 1,150 coins
  • 1 x Silver Pack
  • 1 x Gold Pack
SILVER 3
  • 2,000 coins
  • 2 x Gold Packs
SILVER 2
  • 4,850 coins
  • 2 x Gold Packs
  • 1 x Premium Gold Pack
SILVER 1
  • 10,900 coins
  • 2 x Premium Gold Packs
  • 1 x Gold Packs
GOLD 3
  • 12,000 coins
  • 2 x Jumbo Premium Gold Packs
GOLD 1
  • 12,400 coins
  • 1 x Premium Gold Players Pack
ELITE 3
  • 20,800 coins
  • 1 x Jumbo Premium Gold Pack
  • 1 x Rare Gold Pack
ELITE 2
  • 25,200 coins
  • 2 x Mega Packs
ELITE 1
  • 39,800 coins
  • 2 x Mega Packs
Ik zit zelf in Elite 2 (bijna 33k punten).

• Stefan_99
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:56:
[...]

Een soort offline FUT champs? Hoeveel games speel je?
Ja je kan elke dag tegen 4 squads gemaakt door anderen spelen om punten te verdienen. In het weekend vaker.

[ Voor 7% gewijzigd door Stefan_99 op 30-09-2017 21:09 ]

• Stefan_99
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:57:
[...]

BRONZE 3
  • 1 x Premium Loan Player Pack
BRONZE 2
  • 1 x Ultimate Loan Player Pack
BRONZE 1
  • 1,150 coins
  • 1 x Silver Pack
  • 1 x Gold Pack
SILVER 3
  • 2,000 coins
  • 2 x Gold Packs
SILVER 2
  • 4,850 coins
  • 2 x Gold Packs
  • 1 x Premium Gold Pack
SILVER 1
  • 10,900 coins
  • 2 x Premium Gold Packs
  • 1 x Gold Packs
GOLD 3
  • 12,000 coins
GOLD 1
  • 12,400 coins
ELITE 3
  • 20,800 coins
  • 1 x Jumbo Premium Gold Pack
  • 1 x Rare Gold Pack
ELITE 2
  • 25,200 coins
  • 2 x Mega Packs
ELITE 1
  • 39,800 coins
  • 2 x Mega Packs
Ik zit zelf in Elite 2 (bijna 33k punten).
Ik zou bijna zeggen dat elite 3 rewards beter zijn dan elite 1 en 2 rewards

Verwijderd

Stefan_99 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:03:
[...]

Bij WL had je vorig jaar hetzelfde volgens mij. Maar bij mega packs kun je iig minder dubbelen packen ;)

• llovesoccerx7
Om de week krijg je de rewards of?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:04
Elke maandag als het goed is. Mensen met Early Access hadden in ieder geval maandag gekregen, direct nadat de competitie sloot.

Verwijderd

Je kunt ook gewoon even Google gebruiken toch? Kleine moeite

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Ik ben erg benieuwd naar die squad challenges klinkt leuk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Korkss
Heerlijk... op de webapp laatst 2x mané gekocht voor 40k each ongeveer. Vanmiddag voor 155k each verkocht :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

chengbondkwok schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:18:
[...]

Elke maandag als het goed is. Mensen met Early Access hadden in ieder geval maandag gekregen, direct nadat de competitie sloot.
Klopt!
Korkss schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:43:
Heerlijk... op de webapp laatst 2x mané gekocht voor 40k each ongeveer. Vanmiddag voor 155k each verkocht :-D
Dat is het betere cashen.

Ik heb vooral mazzel dat mensen per abuis hele dure bin bedragen betalen voor spelers die dat absoluut niet waard zijn :P

[ Voor 41% gewijzigd door Bean77 op 30-09-2017 21:53 ]

• llovesoccerx7
Wat voor niveau spelen jullie Squad battles?

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
wanneer kan je het beste een traore otw verkopen ?? maximala verkoop nu is 2 ton , gaat momenteel tussen de 15k en max 50k weg .

psn: taker-mart

taker1987 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:36:
wanneer kan je het beste een traore otw verkopen ?? maximala verkoop nu is 2 ton , gaat momenteel tussen de 15k en max 50k weg .
Niemand heeft een glazen bol en kan je het juiste antwoord geven. Misschien komen er tzt nog Franse SBC's waar je een OTW speler moet inruilen, dan zou die veel waard kunnen worden. Maar dit is pure speculatie.

EA kan de markt heel erg beinvloeden met acties.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 30-09-2017 22:43 ]

Verwijderd

Ik ben helemaal nieuw met fut.
Hoe kan ik het beste beginnen en online competitie spelen tegen andere?

• deathnote124
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-04-2021
Heb zojuist ibrahimovic en mane gepackt, zal ik ze nu verkopen of is het beter om te wachten?
deathnote124 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:28:
Heb zojuist ibrahimovic en mane gepackt, zal ik ze nu verkopen of is het beter om te wachten?
Mane zsm verkopen met deze prijzen. Ibra, als je hem wilt gebruiken zou ik hem houden.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:07:
Wat voor niveau spelen jullie Squad battles?
Begon met professional, toen world class en nu legendary. Heb net wel op legendary verloren, dus geen elite 1 vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Vraagje aan iedereen :

Mensen die geblokt zijn van transfermarkt speelde jullie veel fut vorig jaar met de webapp, companion app en PS4 vorig jaar en waren jullie vaak online aan het handelen?

Aan de mensen die niet geblokt waren, speelde jullie weinig tot niet?

EA chat zegt namelijk net tegen mij dat mensen die veel speelden geblokt zijn zodat mensen die minder spelen of nieuwe mensen kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 00:05:
Vraagje aan iedereen :

Mensen die geblokt zijn van transfermarkt speelde jullie veel fut vorig jaar met de webapp, companion app en PS4 vorig jaar en waren jullie vaak online aan het handelen?

EA chat zegt namelijk net tegen mij dat mensen die veel speelden geblokt zijn zodat mensen die minder spelen of nieuwe mensen kunnen spelen..
Onzin, verhaal klopt niet. Typisch liegen van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Vraagje aan iedereen :

Dit jaar heb ik gewoon toegang tot alles (transfermarkt, web app) in tegenstelling tot vorig jaar, toen ik best een tijd niet op de transfermarkt kon in de eerste dagen na release.

Ik heb altijd redelijk wat afgehandeld - niet voor enorme bedragen, vooral veel kleine trades.

Mijn conclusie is dat het totaal random is wie wel en wie niet toegang heeft.

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Squad battles heeft verder zelfde concept als FUT Champs? Je hebt alleen het weekend om te spelen of loopt dit door doordeweeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 02:21:
Squad battles heeft verder zelfde concept als FUT Champs? Je hebt alleen het weekend om te spelen of loopt dit door doordeweeks.
Loopt de hele week. Elke 8 uur worden er 4 nieuwe tegenstanders voor je klaar gezet. Je kunt 1 refresh binnenhalen als je je potjes nog niet af had.

Voor rewards heb je dezelfde opbouw als bij WL.

Squad Battles top 100 en elite 1 is voor de grindhards. Als je elke dag minimaal twee sessies kunt FIFA-en heb je in ieder geval genoeg tijd in je leven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 02:35:
[...]

Loopt de hele week. Elke 8 uur worden er 4 nieuwe tegenstanders voor je klaar gezet. Je kunt 1 refresh binnenhalen als je je potjes nog niet af had.

Voor rewards heb je dezelfde opbouw als bij WL.

Squad Battles top 100 en elite 1 is voor de grindhards. Als je elke dag minimaal twee sessies kunt FIFA-en heb je in ieder geval genoeg tijd in je leven. :)
Klopt dus niet. Maandag t/m Vrijdag heb je 4 wedstrijden per dag. Za/Zo heb je 12 wedstrijden per dag. Als je door de weeks alles speelt op legendary/wereldklasse + in de weekenden minimaal 8 wedstrijden speelt heb je sowieso elite te pakken. Speel je meer maak je kans op elite 2 of 1. Moet je wel alles winnen op legendary of wereldklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18
Het niet werken van de transfermarkt op de webapp begint me wel te irriteren. De handel is goed nu en nou moet ik elke keer die ps4 aanzetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:11
Ik heb in de PlayStation store munten gehaald voor ultimate team. Hoe lang duurt het voordat deze toegevoegd zijn aan je account? Heb ze gisteren rond 1700 al besteld en betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:02
BP14 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:42:
Ik heb in de PlayStation store munten gehaald voor ultimate team. Hoe lang duurt het voordat deze toegevoegd zijn aan je account? Heb ze gisteren rond 1700 al besteld en betaald
Zouden direct al op je account moeten staan. Als het geld is afgeschreven en je hebt niets binnen zou ik sony (of eventueel ea) contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
OnderDeMotorkap schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:44:
[...]

Zouden direct al op je account moeten staan. Als het geld is afgeschreven en je hebt niets binnen zou ik sony (of eventueel ea) contacteren.
Via iDeal betaald. Is nog niet afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BP14 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:58:
[...]

Via iDeal betaald. Is nog niet afgeschreven.
ouch, dan maakt iDeal meteen compleet zinloos indien je bijvoorbeeld ad-hoc ligthening round packs wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Maar het zijn wel 2 verschillende stappen toch?
Je voegt geld toe aan je wallet via iDeal en daarna terug in de PSN store moet je, om de aankoop definitief af te ronden, nog op een knop drukken.

Heb je een mail gehad van de PSN store: "Bedankt voor je aankoop" ?

Ik denk toch dat het probleem bij EA ligt. Ik heb gister volgens mij ook wat topics gezien op het EA forum over problemen met Fifa points. Edit: Blijkbaar niet. Zoekfunctie is ook niet geweldig.

[ Voor 16% gewijzigd door SR8 op 01-10-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In 4231 met Gignac als ST (target-men) maar komend weekend waarschijnlijk alleen maar genoeg muntjes voor OTW Laca of OTW Mbappe, wie zouden jullie kiezen ?

Persoonlijk denk ik dat Mbappe meer kansen heeft op IFs etc, maar ook dat door zijn hoge pace zijn andere stats meer geboost gaan worden met upgrades. Laca heeft al een hogere rating, maar het is nog ff afwachten of hij bij Arsenal op dezelfde manier gaat uitblinken als Lyon, hoewel hij waarschijnlijk nog wel een paar iMotM's gaat krijgen in de EL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:59:
In 4231 met Gignac als ST (target-men) maar komend weekend waarschijnlijk alleen maar genoeg muntjes voor OTW Laca of OTW Mbappe, wie zouden jullie kiezen ?

Persoonlijk denk ik dat Mbappe meer kansen heeft op IFs etc, maar ook dat door zijn hoge pace zijn andere stats meer geboost gaan worden met upgrades. Laca heeft al een hogere rating, maar het is nog ff afwachten of hij bij Arsenal op dezelfde manier gaat uitblinken als Lyon, hoewel hij waarschijnlijk nog wel een paar iMotM's gaat krijgen in de EL.
Lacazette heeft ook een betere basiskaart, dus IF upgrades zullen waarschijnlijk beter zijn dan IF upgrades van Mbappe. Maar ik schat de kans in dat Mbappe een IF kaart krijgt hoger in dan Laca. Inderdaad een lastige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:59:

En die Motm tellen dacht ik niet mee voor OTW. Weet niet 100 procent zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

De Mertens-investering loont zich al met een nette 150k winst.... ga denk ik nog een paar Lallana kaartjes kopen :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Leoon. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:11:
[...]

En die Motm tellen dacht ik niet mee voor OTW. Weet niet 100 procent zeker.
Dat is voor FIFA18 volgens mij anders vergeleken met FIFA17. 17 niet en in 18 nu wel.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 01-10-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
Een tip voor mensen die een spits zoeken in de PL: Martial op 7 chem is geweldig :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
SR8 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:35:
Maar het zijn wel 2 verschillende stappen toch?
Je voegt geld toe aan je wallet via iDeal en daarna terug in de PSN store moet je, om de aankoop definitief af te ronden, nog op een knop drukken.

Heb je een mail gehad van de PSN store: "Bedankt voor je aankoop" ?

Ik denk toch dat het probleem bij EA ligt. Ik heb gister volgens mij ook wat topics gezien op het EA forum over problemen met Fifa points. Edit: Blijkbaar niet. Zoekfunctie is ook niet geweldig.
Ja heb wel een mail gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Stefan_99 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:33:
Een tip voor mensen die een spits zoeken in de PL: Martial op 7 chem is geweldig :Y
Liever Larsson _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJoosterman schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:41:
[...]
Heb je op veel items achter elkaar geboden/gekocht? Zo kreeg ik die straf.

Ikzelf koop nooit punten. Handelen is de key. Een aantal spelers die ik telkens voor 350 coins binnen haalde en voor 600/700 coins verkocht. Nu heb ik zo’n anderhalve ton aan coins en een volle club met spelers die weggaan wanneer de prijzen stijgen. :)
Nee, ik had gewoon 1 wedstrijd gespeeld en 0 transfers.

Dat bericht van schorsing is weggegaan maar nu blijft hij zeggen dat ik met PS moet verder doen om toegang te krijgen tot de transfermarkt. Ik kan alleen op de transfermarkt via PS...

HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

BP14 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:49:
[...]

Ja heb wel een mail gehad
https://help.ea.com/nl/contact-us/

Of toch Sony eerst? Het zou me niet verbazen als EA de schuld legt bij Sony.

[ Voor 18% gewijzigd door SR8 op 01-10-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
Heb Salah OTW gepakt. Wat denken jullie, houden of verkopen? Hij is nu rond de 260k op PS4. Vanmiddag Newcastle-Liverpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan iedereen :

Ja, ik ben geblokt en speelde vorig jaar veel via de webb.
Echter, mijn zoon speelde nog meer via webb en is niet geblokt.

Even serieus, als EA sports dit werkelijk zouden doen mogen ze het spel onmiddellijk terugkopen. We betalen evenveel en hebben dus ook evenveel rechten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 03:04:
[...]

Klopt dus niet. Maandag t/m Vrijdag heb je 4 wedstrijden per dag. Za/Zo heb je 12 wedstrijden per dag. Als je door de weeks alles speelt op legendary/wereldklasse + in de weekenden minimaal 8 wedstrijden speelt heb je sowieso elite te pakken. Speel je meer maak je kans op elite 2 of 1. Moet je wel alles winnen op legendary of wereldklasse.
Dan ben ik een sukkel. Thanks voor de correctie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt het jullie ook op dat er zo vaak per abuis het bin bedrag betaald wordt voor spelers? Zou dat te maken hebben met de layout van de webapp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SR8 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:23:
[...]

Dat is voor FIFA18 volgens mij anders vergeleken met FIFA17. 17 niet en in 18 nu wel.
correct:

Q: When do Ones to Watch items get updated?

A: The items get automatically updated when a new Team of the Week, Man of the Match, European Team of the Tournament, Hero or Record Breaker is released, provided that the player is included.

bron:
https://www.easports.com/.../fut-18-ones-to-watch-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wat zouden jullie aan dit team nog veranderen? https://www.easports.com/...Id=f1gM2aKHnMTf9:FFA18PS4

Heb zo'n 60k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Arwintju schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 03:04:
[...]

Vreemd, ik kon er gisteren maar 4 spelen en toen kreeg ik de melding dat ik moest wachten op de nieuwe squads. Jij kon er dus 12 spelen?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:35:
Valt het jullie ook op dat er zo vaak per abuis het bin bedrag betaald wordt voor spelers? Zou dat te maken hebben met de layout van de webapp?
Ik doe het wel eens als ik een SBC aan het doen ben. Soms is me 300 coins minder waard dan de 2 minuten die het duurt om de reis te maken van uit de SBC, naar de transfer market, terug naar de SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan iedereen :

Als je 3x een EA chat in gaat en dezelfde vraag stelt, geven ze drie keer een ander antwoord. Die weten zelf niet wat ze zeggen joh
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:26:
Nee, zoals gezegd niet bij de daily maar ook niet bij de weekly.
Stefan_99 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:03:
[...]

Vind ik niet :>
RifatSahin schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:38:
Voor de mensen die zeiden "Vrijdag zullen de prijzen dalen omdat iedereen gaat packen"...
Voorspel aub nooit meer IETS :D... De prijzen zijn alleen maar gestegen
Ze zijn best zwaar gedaald, daarna weer gestegen dus veel mensen hebben daar juist heel veel winst mee gepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:04
servival7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:56:
Wat zouden jullie aan dit team nog veranderen? https://www.easports.com/...Id=f1gM2aKHnMTf9:FFA18PS4

Heb zo'n 60k te besteden.
Shaw op de linksback positie? Verdedigend beter en ietsjes sterker. Wel minder snel. Om en nabij de 2K
Smalling op de plek van Stones? ~9K
Fabregas/Gundogan/Bakayoko voor op het middenveld? Allen ~20K per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Open je een pakketje.......zie je een walkout.......Argentinië :9~ ........ Gaitan :'(........Epic fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Is er ook een site die een overzicht heeft van bijvoorbeeld stadions of managers in FUT18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

SR8 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:12:
Is er ook een site die een overzicht heeft van bijvoorbeeld stadions of managers in FUT18?
Futbin had dit vorig jaar dus zal dit jaar ook wel zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:58:
[...]

Ik doe het wel eens als ik een SBC aan het doen ben. Soms is me 300 coins minder waard dan de 2 minuten die het duurt om de reis te maken van uit de SBC, naar de transfer market, terug naar de SBC.
Precies, je kan vanuit de SBC wel een speler van de transfermarkt halen door BIN, maar als je wint door het hoogste bod te hebben dan moet je eerst 15 menu's doorklikken voordat je de speler in je SBC hebt 8)7

edit: Lacazette en Mbappe mogen vooral niet uitblinken tijdens deze speelronde :+

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 01-10-2017 13:32 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs