Dit dusBossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:31:
[...]
edit: Lacazette en Mbappe mogen vooral niet uitblinken tijdens deze speelronde

Dit dusBossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:31:
[...]
edit: Lacazette en Mbappe mogen vooral niet uitblinken tijdens deze speelronde
Verwijderd
Gaitan is geen walk-out toch?Exodus FC schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:08:
Open je een pakketje.......zie je een walkout.......Argentinië........ Gaitan
........Epic fail
Ik heb het met waardeloze gold spelers die voor 300-350 gaan en waar dus de bin van 10k voor betaald wordt. Nu al een aantal keer.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:58:
[...]
Ik doe het wel eens als ik een SBC aan het doen ben. Soms is me 300 coins minder waard dan de 2 minuten die het duurt om de reis te maken van uit de SBC, naar de transfer market, terug naar de SBC.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
[ Voor 7% gewijzigd door JJoosterman op 01-10-2017 13:53 ]
Verwijderd
Hoezo niet dan. In 2 mega packs zitten meer consumables en die zijn op dit moment nog niet veel waard.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2017 13:58 ]
Verwijderd
MaandagNieuwevolger schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:00:
Hoe gaat dat met de rewards van squad battle, krijg je die 1x per week?
Die worden heel snel heel veel duurder. 1ste weekend league stijgen ze wel naar 1000 per stuk verwacht ik. Daarna tussen de 12 en 1500. Kan een leuke investering zijn hoor! De vraag is enorm als de weekend league gestart is.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:54:
Dat mensen teveel betalen heeft denk ik ook te maken omdat Futbin zwaar verouderde prijzen heeft.
[...]
Hoezo niet dan. In 2 mega packs zitten meer consumables en die zijn op dit moment nog niet veel waard.
Hoewel ik zelf al bezig ben met 100+ squad fitness kaartjes inslaan denk ik niet dat ze zo snel veel duurder worden.
Is mij ook al overkomen dat ik max heb betaald door die achterlijke delay wanneer je de dpad gebruikt.Bean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:49:
[...]
Ik heb het met waardeloze gold spelers die voor 300-350 gaan en waar dus de bin van 10k voor betaald wordt. Nu al een aantal keer.
Verwijderd
Ah zo. Dat is wel raar. Maar misschien miskliks? Hoewel dat zou niet meermaals jou moeten overkomen. Ik gooi er snel ff wat op.Bean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:49:
[...]
Ik heb het met waardeloze gold spelers die voor 300-350 gaan en waar dus de bin van 10k voor betaald wordt. Nu al een aantal keer.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2017 14:14 ]
Bij mij verschenen er twee schermen rechts en links voor het kaartje met Argentinie, LM, Atletico.
I like how you keep the mouse running...
Klopt is inderdaad erg verwarrend. Werk voor EA nog op dit gebied.Amelandbor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:08:
[...]
Is mij ook al overkomen dat ik max heb betaald door die achterlijke delay wanneer je de dpad gebruikt.
Nu elite 1 in squad battles, hopelijk vasthouden tot het eind, maar als ik zo naar de rankings kijk moet dat wel lukken.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
thanks! Shaw en Smalling gehaald. Ook Wanyama vervangen voor Gundogan. vind het berschil tussen Matic en Bakayoko en tussen Fabregas en Herriera te klein om daar zoveel aan uit te geven.chengbondkwok schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Shaw op de linksback positie? Verdedigend beter en ietsjes sterker. Wel minder snel. Om en nabij de 2K
Smalling op de plek van Stones? ~9K
Fabregas/Gundogan/Bakayoko voor op het middenveld? Allen ~20K per stuk.
Verwijderd
Maar in een premium gold players pack zitten ook maar 3 rare gouden spelers, in de andere 25K pack ook 3 en in een 15K pack waarschijnlijk nog minder. In een 35K pack heb ik er vaak 7-10 en ook nog team conditie etc. En Elite 3 is ook nog bijna 20K extra coins.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:54:
[...]
Fabregas was mijn standaard CAM in FUT17, belachelijke passing / finishing door zijn hoge composure (92).servival7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:19:
[...]
thanks! Shaw en Smalling gehaald. Ook Wanyama vervangen voor Gundogan. vind het berschil tussen Matic en Bakayoko en tussen Fabregas en Herriera te klein om daar zoveel aan uit te geven.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Dat heeft elke 83+, maar Gaitan komt niet aangelopenExodus FC schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:15:
[...]
Bij mij verschenen er twee schermen rechts en links voor het kaartje met Argentinie, LM, Atletico.
Verwijderd
Ja oke. Ik kan volgens mij al niet eens meer Elite 3 halen ook zal zou ik niet meer spelen vandaag. We gaan het zien morgenVerwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:25:
[...]
Maar in een premium gold players pack zitten ook maar 3 rare gouden spelers, in de andere 25K pack ook 3 en in een 15K pack waarschijnlijk nog minder. In een 35K pack heb ik er vaak 7-10 en ook nog team conditie etc. En Elite 3 is ook nog bijna 20K extra coins.
Oke, dat wist ik niet. Dacht dat als je 2 schermen ziet het altijd een walkout is. Drukte door toen ik Gaitan zag.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:34:
[...]
Dat heeft elke 83+, maar Gaitan komt niet aangelopen
ik speel met een 4-3-2-1 opstelling dan heb ik geen cam. Rechter CM heeft wel als instructie dat hij mee op moet komen. Middelste blijft achter en linker gebalanceerd.Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:33:
[...]
Fabregas was mijn standaard CAM in FUT17, belachelijke passing / finishing door zijn hoge composure (92).
@squadbattles discussie, ik kan er ook maar 4 per dag spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door servival7 op 01-10-2017 15:11 ]
Volgens mij is het zo dat iedere keer als je tegenstanders refresht je meer punten moet halen voor een bepaalde rank. Gister moest ik 22.000 voor Elite 2 halen en nu 28.000. Weet jij hoe dat werkt?Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:54:
[...]
Ja oke. Ik kan volgens mij al niet eens meer Elite 3 halen ook zal zou ik niet meer spelen vandaag. We gaan het zien morgen
Het is percentage based, oftewel de score die je moet halen voor een bepaalde rank is dynamisch.Exodus FC schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:29:
[...]
Volgens mij is het zo dat iedere keer als je tegenstanders refresht je meer punten moet halen voor een bepaalde rank. Gister moest ik 22.000 voor Elite 2 halen en nu 28.000. Weet jij hoe dat werkt?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Het is gewoon gebaseerd op de hoeveelheid mensen die het speelt. Er staat rechts ook wel "4% van de wereld" ofzo. Dit betekent dat het aantal punten wat je moet halen gebaseerd is op het totaal aantal punten wat er gehaald is door de mensen die het spelen.Exodus FC schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:29:
[...]
Volgens mij is het zo dat iedere keer als je tegenstanders refresht je meer punten moet halen voor een bepaalde rank. Gister moest ik 22.000 voor Elite 2 halen en nu 28.000. Weet jij hoe dat werkt?
Zaterdag en zondag heb je 3x4 games, zit nu hoog in Elite 1, dus geloof het wel voor de laatste 4 games vandaagBossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:33:
[...]
Het is percentage based, oftewel de score die je moet halen voor een bepaalde rank is dynamisch.
Ik had het mis overigens met de max 4 games, heb zojuist 4 gedaan en na de "refresh" kan ik gewoon de volgende vier weer doen.
Heb gisteren dus nog veel meer kunnen spelen, but he, thats how you learn
Gold 3, maar heb het vrijwel niet gespeeld doordeweeks, maar probeer vandaag toch nog ff wat potjes mee te pakken.shoombak schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:46:
[...]
Zaterdag en zondag heb je 3x4 games, zit nu hoog in Elite 1, dus geloof het wel voor de laatste 4 games vandaag
Het enige wat je moet hebben is pack luck. Maar extra packs zijn altijd fijn. Morgen weer de wekelijkse packsBossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:19:
[...]
Gold 3, maar heb het vrijwel niet gespeeld doordeweeks, maar probeer vandaag toch nog ff wat potjes mee te pakken.
Gold player packs zijn natuurlijk altijd welkom
Komt zo nog een release van de laatste 4 teams volgens mij. Ik zit in Elite 3 maar kan Elite 2 nog halen.Toch maar even voor die twee mega packs gaan danshoombak schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:46:
[...]
Zaterdag en zondag heb je 3x4 games, zit nu hoog in Elite 1, dus geloof het wel voor de laatste 4 games vandaag
PSN/Steam: Xamsix
Dat is al 7 jaar zo in ultimate team dat dat regelmatig gebeurd.llovesoccerx7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:46:
Hebben jullie ook last van als de game is afgelopen en je hebt gewonnen dat hij je uit FUT gooit..
7jaar?Nieuwevolger schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:53:
[...]
Dat is al 7 jaar zo in ultimate team dat dat regelmatig gebeurd.
Zolang bestaat ultimate team z'n beetje. Heel vervelend dat EA nog steeds geen oplossing ervoor heeft. Het best is gewoon dat je er rekening mee houd dat je 1 van de 10 games er door gaat verliezen.
werkt het echt?MiliaanR schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:05:
Vriend van me heeft een leuke manier gevonden om voor een tientje 2200 FIFA 18 FUT punten te krijgen, en het is herhaalbaar!
Let niet op zijn Nengels
[video]
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Nope, hier nog niet. Al kon ik met mijn 2de account wel al vorige week de transfermarkt op. Mijn main account met ps+ nog steeds niet..MauT86 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:12:
Iemand al voor elkaar gekregen om die transfermarket lock eraf te krijgen? Kansloos verhaal, de game eerder kopen 3 dagen en vervolgens kan je transfermarkt niet gebruiken op de app.
Verwijderd
Ik herken dit totaal niet om eerlijk te zijn.Nieuwevolger schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:05:
[...]
Zolang bestaat ultimate team z'n beetje. Heel vervelend dat EA nog steeds geen oplossing ervoor heeft. Het best is gewoon dat je er rekening mee houd dat je 1 van de 10 games er door gaat verliezen.
Inderdaad, zonder te refreshen gaat die rank gewoon omhoog. Moest toch nog een paar potjes spelen om Elite 3 te behouden. Is het door de weeks wel gewoon 4 potjes per dag?Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:33:
[...]
Het is percentage based, oftewel de score die je moet halen voor een bepaalde rank is dynamisch.
Ik had het mis overigens met de max 4 games, heb zojuist 4 gedaan en na de "refresh" kan ik gewoon de volgende vier weer doen.
Heb gisteren dus nog veel meer kunnen spelen, but he, thats how you learn
Zie dit artikel voor een uitgebreide uitleg.Exodus FC schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:36:
[...]
Inderdaad, zonder te refreshen gaat die rank gewoon omhoog. Moest toch nog een paar potjes spelen om Elite 3 te behouden. Is het door de weeks wel gewoon 4 potjes per dag?
Verwijderd
Zoals ik al eerder zei hier. Er staat rechts van een rank een percentage (1%=Elite 1, 4%=Elite 2, enz.) van het aantal spelers (wat SB speelt) wat in die rank (of hoe je het wil noemen) eindigt.Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:46:
[...]
Zie dit artikel voor een uitgebreide uitleg.
https://www.fifauteam.com/squad-battles-guide-fifa-18/
De vraag blijft hoe de refresh werk, is dit een ronde zoals in dit artikel beschreven of is het simpelweg een re-shuffle van je tegenstanders.
Misschien is er meer info ingame beschikbaar?
Zal wel over de PC gaan. Daar kon je elkaar disconnecten.Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:34:
[...]
Ik herken dit totaal niet om eerlijk te zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Stefan_99 op 01-10-2017 20:08 ]
Het ging voornamelijk over de hoeveelheid wedstrijden die beschikbaar zijn, de ranking is duidelijkVerwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:51:
[...]
Zoals ik al eerder zei hier. Er staat rechts van een rank een percentage (1%=Elite 1, 4%=Elite 2, enz.) van het aantal spelers (wat SB speelt) wat in die rank (of hoe je het wil noemen) eindigt.
[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 01-10-2017 20:11 ]
Verwijderd
Doordeweeks 4 per dag en in het weekend 3 keer 4 per dag.Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:09:
[...]
Het ging voornamelijk over de hoeveelheid wedstrijden die beschikbaar zijn, de ranking is duidelijk
Klopt, staat ook in het artikel wat ik eerder had gelinked.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:10:
[...]
Doordeweeks 4 per dag en in het weekend 3 keer 4 per dag.
Verwijderd
Je kunt 1 dag terug gaan. Als je op tijd bent kun je de wedstrijden van maandag nog op dinsdag spelen. Gewoon even zorgen dat je op tijd op dat spelers verversen drukt. In het weekend is dat op zich wel klote dat je voor 10 uur hem ververst moet hebben om niet de wedstrijden die tussen 02:00 en 10:00 gespeeld zou moeten hebben verliest.Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:14:
[...]
Klopt, staat ook in het artikel wat ik eerder had gelinked.
Maar zijn deze rondes gekoppeld aan de refresh of staat dat los van elkaar?
Bijvoorbeeld, ik speel maandag niet, doe vier op dinsdag, kan ik dan bijvoorbeeld de 4 gemist op maandag dan inhalen (refresh opponents) of is het simpelweg 4 per dag / niet gespeeld = pech.
Burp
Uit welk land komt je leenspeler?Wii4all schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:22:
Pfff je geeft eerst bij fut aan dat dat je Engeland kiest als thuisland en dan krijg je bonus pakketjes met allemaal Spanjaarden uit la. Liga
Verwijderd
Speel je defensief of lager?llovesoccerx7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:49:
Ik word echt gek van mijn team.. Niemand beweegt loopt in ruimtes.. man man
Haha ik heb hetzelfde.. is erg onvoorspelbaar nog. Heb er zelf 40,026 en zit nu met 4000+ over de grens van Elite 2. Met nog twee wedstrijden, maar of het genoeg is voor behoud..YouR schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:43:
Lastig, heb nog 6 potjes over van squad battles, maar ben niet van plan om de hele avond door te spelen. Zit nu met 30,565 in elite 3 (29,444) en vraag me af of dat genoeg is om de avond/nacht door te komen.
Ik gebruik Deulefeu, bevalt prima voor zijn kaart.Grudgie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:03:
Ik ben opzoek naar een goeie La Liga LV. Iemand suggesties? Kan 30k spenderen.
Ben ook nog opzoek naar een LA. Haha..Bean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:09:
[...]
Ik gebruik Deulefeu, bevalt prima voor zijn kaart.
Waar moet ie aan voldoen?Grudgie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:03:
Ik ben opzoek naar een goeie La Liga LV. Iemand suggesties? Kan 30k spenderen.
Deze staat er niet tussen, geen idee waarom, maar dit lijkt de beste optie! Top tipje.Bean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:09:
[...]
Ik gebruik Deulefeu, bevalt prima voor zijn kaart.
Daar heb ik Marcelo lol, maar LA is wel wat lastig. Maar als je een spaanse CB hebt dan is marcos alonso misschien wel wat.
Ehm whut, bij mij was 25.000 Elite 3masterjula schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:02:
[...]
Elite 3 is nu 26594, dus met 30,565 zou je daar toch wel boven moeten blijven zou je zeggen?
Laten we het afwachten!Sowieso; prrrriijjjj-zen mensen, prijzen!
Ach, ik heb in fifa17 mensen zien janken om hun WL packs lol. Als je ziet hoeveel tijd je er in moet gooien en dan is het maar afwachten of het iets oplevert.chengbondkwok schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:18:
[...]
Ehm whut, bij mij was 25.000 Elite 3
Daar gaan mijn prijzen
Ik gebruik Squad battles voornamelijk om ff bekend te raken met FUT18, de eerste paar dagen met **-team in online seasons waren echt genadeloosBean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:20:
[...]
Ach, ik heb in fifa17 mensen zien janken om hun WL packs lol. Als je ziet hoeveel tijd je er in moet gooien en dan is het maar afwachten of het iets oplevert.
Squad battles laat ik lekker gaan en WL speel ik ook nooit 40 wedstrijden. Er zijn leukere dingen in het leven dat EA![]()
Gewoon balancedBossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:00:
[...]
Speel je defensief of lager?
Bij deze presets gaan je spelers steeds behoudener (is dit een woord?) spelen en moet je ook vrijwel alle runs zelf triggeren.
* Bossie begint altijd ultra-def.
custom tactic/fitness?
Helaas, op de xbox zit elite 3 al bijna op de 30.000, heb nu nog een potje gespeeld en er zit 3.000 punten tussen, zal ik de gok wagen??masterjula schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:02:
[...]
Haha ik heb hetzelfde.. is erg onvoorspelbaar nog. Heb er zelf 40,026 en zit nu met 4000+ over de grens van Elite 2. Met nog twee wedstrijden, maar of het genoeg is voor behoud..
Vind sowieso dat je wel bizar veel potjes moet spelen om een fatsoenlijke prijs te winnen.
Bijna geneigd om het niet nog eens op te gaan pakken op deze manier. Voor m'n gevoel al 40 potjes ofzo gespeeld.. En vind het raar dat je je eigen statistieken niet iets gedetailleerder kunt zien. Op je punten na dan.
Elite 3 is nu 26594, dus met 30,565 zou je daar toch wel boven moeten blijven zou je zeggen?
Laten we het afwachten!Sowieso; prrrriijjjj-zen mensen, prijzen!
Verwijderd
Dat is waar. Aan de andere kant: ik krijg packs zonder coins of echt geld uit te geven. WL is te stressvol; 40 games in een weekend spelen is gekkenwerk. En dan heb ik het nog niet eens over het kwalificeren ervoor. Nee, SB is een prima alternatief om aan het begin coins te verzamelen, daarna ga ik wel over op seasons.Bean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:20:
[...]
Ach, ik heb in fifa17 mensen zien janken om hun WL packs lol. Als je ziet hoeveel tijd je er in moet gooien en dan is het maar afwachten of het iets oplevert.
Squad battles laat ik lekker gaan en WL speel ik ook nooit 40 wedstrijden. Er zijn leukere dingen in het leven dat EA![]()
Hoe bevalt Gignac? Fifa18 is echt wel weer anders denken. Niet zo counter vriendelijk zoals ik meestal speel.Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:28:
[...]
Ik gebruik Squad battles voornamelijk om ff bekend te raken met FUT18, de eerste paar dagen met **-team in online seasons waren echt genadeloos
Speel overigens prima met de @MrMistral custom zoals het merendeel van FUT17 gespeeld heb.
Met SBC Gignac heb ik weer een speler in de spits die rol die Ibra in mijn team kan vervullen en tot nu toe loopt hij 1:1. Low-drivens zijn top met hem, bizar dat ik dit eigenlijk niet in FUT17 gebruikte maar Ibra schoot ook normale schoten door het netje
Verwijderd
Vind counteren juist super fijn deze FIFABean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:38:
[...]
Hoe bevalt Gignac? Fifa18 is echt wel weer anders denken. Niet zo counter vriendelijk zoals ik meestal speel.
Ik moet dan nog ff wennen aan 4321 met een 3 mans middenveld.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:43:
[...]
Vind counteren juist super fijn deze FIFA
Verwijderd
Nou ik speel niet op de counter, maar wanneer ik de bal verover op mijn helft ben ik vaak heel snel aan de overkantBean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:47:
[...]
Ik moet dan nog ff wennen aan 4321 met een 3 mans middenveld.
Ik probeer mijn tactic aan te passen elke keer om iets leuks te vinden maar zover.. xD
Verwijderd
Je krijgt per opdracht een beloning, geen extra beloning als je ze allemaal hebt voltooid. De beloningen zijn voor iedereen anders.Beltoni schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:50:
Krijg je een beloning als je de wekelijkse opdrachten voltooid? Weet iemand wat die beloning is?
Welke custom gebruik je nu?, aangezien er hier 2/3 sliders in zitten die de loopacties van je spelers beïnvloeden.llovesoccerx7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:49:
[...]
Ik probeer mijn tactic aan te passen elke keer om iets leuks te vinden maar zover.. xD
Hoe ervaar je de pace? Gewoon geduldig rondtikken tot die in positie is?Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:55:
[...]
Welke custom gebruik je nu?, aangezien er hier 2/3 sliders in zitten die de loopacties van je spelers beïnvloeden.
@Bean77 Gignac is qua vergelijkbaar met Ibra, groot, sterk en een zeer goede finisher.
Ibra is natuurlijk een geval apart en heeft ook meer traits dan Gignac, maar de laatste is door zijn workrates meer in het spel betrokken en heeft ook nog "tries to beat defensive line".
http://www.futhead.com/18...rre-gignac/?chemType=hawk
Geen extra beloning, wel iets betere beloningen dan je dagbeloning.Beltoni schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:50:
Krijg je een beloning als je de wekelijkse opdrachten voltooid? Weet iemand wat die beloning is?
Waarschijnlijk omdat die best aardig heeft gespeeld en iedereen zinspeelt op een IF kaart.llovesoccerx7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:00:
Waarom zijn er geen kane meer op de markt? Ik wou hem upgraden?
@Bossie Dit is wat ik nu heb: https://gyazo.com/5fb9a9f...5c98bde2ba97da7656f6cd163
Oh oke, Ik kijk geen voetbal verder.. Sorry van de vraag..Bean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:00:
[...]
Waarschijnlijk omdat die best aardig heeft gespeeld en iedereen zinspeelt op een IF kaart.
[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 01-10-2017 22:02 ]
Ik gok omdat hij net als Aguero kans maakt op een POTM kaart en een IFllovesoccerx7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:00:
Waarom zijn er geen kane meer op de markt? Ik wou hem upgraden?
@Bossie Dit is wat ik nu heb: https://gyazo.com/5fb9a9f...5c98bde2ba97da7656f6cd163
Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:54:
[...]
Je krijgt per opdracht een beloning, geen extra beloning als je ze allemaal hebt voltooid. De beloningen zijn voor iedereen anders.
Thanks! Duidelijk. Dan kan ik die uitdagingen links laten liggen. Geen zin om offline potjes te spelen.Exodus FC schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:00:
[...]
Geen extra beloning, wel iets betere beloningen dan je dagbeloning.
Oke maar het normale kaartje gaat niet veranderen dus waarom wil iedereen hem dan?Vissert schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Ik gok omdat hij net als Aguero kans maakt op een POTM kaart en een IF
Dat sowieso met 4231, ik heb nog te weinig snelheid voorin om echt te kunnen counteren, dat zou dan via mijn R/LCAMS moeten gaan. Dat zijn helaas erg dure posities om te vullen (LCAM -> Griezman, RCAM -> Laca/Bappe).Bean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:59:
[...]
Hoe ervaar je de pace? Gewoon geduldig rondtikken tot die in positie is?
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 01-10-2017 22:29 ]
Verwijderd
Lijkt me sterk aangezien Mane het nu is en Aguero geblesseerd is.Vissert schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Ik gok omdat hij net als Aguero kans maakt op een POTM kaart en een IF
Volgens mij is Mané nog van Augustus en moet die van September nog bekend worden gemaakt.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:35:
[...]
Lijkt me sterk aangezien Mane het nu is en Aguero geblesseerd is.
Verwijderd
Zal vooral POTM zijn. Voor IF investering ga je natuurlijk niet naar max BIN. Mane was POTM voor augustus. Kane, Aguero en Lukaku maken de grootste kans voor september. Ik gok op Kane (want Engels en een paar hattricks) of Lukaku (want grote aankoop van United en veel doelpunten (ook al was er geen 1 echt belangrijk en mist hij enorme kansen)).Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:35:
[...]
Lijkt me sterk aangezien Mane het nu is en Aguero geblesseerd is.
[ Voor 12% gewijzigd door Drossie op 01-10-2017 22:40 ]
Verwijderd
Maar dan nog. Hij heeft de laatste van september niet gespeeld. Lijkt me sterk dat Aguero wint dan.YouR schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:37:
[...]
Volgens mij is Mané nog van Augustus en moet die van September nog bekend worden gemaakt.
Verwijderd
Echt niemand?Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:14:
[...]
Nee, ik had gewoon 1 wedstrijd gespeeld en 0 transfers.
Dat bericht van schorsing is weggegaan maar nu blijft hij zeggen dat ik met PS moet verder doen om toegang te krijgen tot de transfermarkt. Ik kan alleen op de transfermarkt via PS...
HELP
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq