Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 23:27:
[...]

Echt niemand?
Ik denk niet dat dit zichzelf gaat oplossen ...
Bel EA ff...die helpen je wel verder (hoop ik voor je). Niemand hier kan dit probleem voor je oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:30

Turfschipper

Hup NAC

De dagelijkse chat hier gaat over de ps4 he? Of ook iemand die op de Switch FUT aan het spelen is? Zoja, hoe bevalt die kwa opties ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:40
Nou de transfermarkt op m’n webapp is eindelijk open gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benat en Mario Gomez in 2 mega packs van de SB. Ik weet het nu wel zeker dat Elite 3 beter is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 07:19:
Benat en Mario Gomez in 2 mega packs van de SB. Ik weet het nu wel zeker dat Elite 3 beter is 8)7
Bij mij zat er ook troep in

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:27:
[...]

Dat sowieso met 4231, ik heb nog te weinig snelheid voorin om echt te kunnen counteren, dat zou dan via mijn R/LCAMS moeten gaan. Dat zijn helaas erg dure posities om te vullen (LCAM -> Griezman, RCAM -> Laca/Bappe).

Gignac is mijn aanspeelpunt, speelt dan een van de CAMs aan om vervolgens zelf weer in de punt beschikbaar te komen.

Upgrades voor mijn team zijn helaas bizar duur, maar er is nog bijna een heel seizoen te spelen :)

@llovesoccerx7 daar zou beweging genoeg in moeten zitten :? , bizar.
Zo werkt het ook :) En precies wat je zegt, het is pas het begin van het seizoen.
Zoals ik gisterenavond al schreef, zonde van de tijd dus ;), behalve voor @Exodus FC dus 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 02-10-2017 07:48 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Mag niet klagen met mijn Eilte 3 beloning, naast Zappacosta en Pedro kreeg ik:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2wltu7b.jpg

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Salah gaat momenteel voor 193k. Zien jullie hem stijgen of dalen de komende dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:13:
Salah gaat momenteel voor 193k. Zien jullie hem stijgen of dalen de komende dagen?
Ik ben geen kenner, maar als je hem redelijk snel wil verkopen, zou ik dat ook zsm doen, aangezien hij alleen maar meer gepackt gaat worden. Vind het ook een best hoog bedrag voor een 83 rated zonder upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-09 16:00
llovesoccerx7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

Oke maar het normale kaartje gaat niet veranderen dus waarom wil iedereen hem dan?
Aangezien zijn normale kaart dan als die een inform krijgt een week lang niet in de pakketjes zit is het aanbod heel snel kleiner, dus gaan mensen er meer voor vragen. En krijgt die een POTM dan is hij nodig voor een van de SBC’s en dan wil iedereen hem ook hebben.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Ik heb gewoon nog altijd geen access tot de transfermarkt op de webapp -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik ben met SBC bezig. Ik moet hierbij 100 teamgeest hebben. Alle spelers hebben nu 9. Ik totaal zou ik er dus 99 moeten hebben. Echter geeft hij 98 aan. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat verwachten jullie dat de prijs voor team fitness kaarten gaan doen dit weekend?

@Bean77 Jij bent altijd actief met team fitness kaarten?
RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:33:
Ik ben met SBC bezig. Ik moet hierbij 100 teamgeest hebben. Alle spelers hebben nu 9. Ik totaal zou ik er dus 99 moeten hebben. Echter geeft hij 98 aan. Hoe kan dit?
Niet ergens een speler gemist die 8 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:16:
[...]
Ik ben geen kenner, maar als je hem redelijk snel wil verkopen, zou ik dat ook zsm doen, aangezien hij alleen maar meer gepackt gaat worden. Vind het ook een best hoog bedrag voor een 83 rated zonder upgrade.
*Edit heb het al gevonden. De OTW kaarten stijgen mee met IF kaarten. Dus iedere keer dat Salah een IF krijgt stijgt de OTW mee.

In brief, Ones to Watch cards work by changing according that player's in-form cards in Ultimate Team. It means that if, say, Neymar picks up a new Team of the Week card with improved stats of an Overall 94, compared to his usual 92, his One to Watch card will change to a 94 rating.

[ Voor 33% gewijzigd door El Profesor op 02-10-2017 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:36:
Wat verwachten jullie dat de prijs voor team fitness kaarten gaan doen dit weekend?

[...]

Er is nu sowieso nog een overschot aan fitness kaarten. Ik heb zelf 90 gouden squad fitness kaarten dus kan de prijs wel wat ophogen als ik er maar genoeg list gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:37:
[...]

Is het geen vormkaart gaat die mee stijgt met de IF kaarten? Iedere keer als hij een IF upgrade krijgt dat zijn kaart meestijgt?
Hij stijgt mee met upgrades, maar Salah heeft op dit moment nog geen special card dus deze kaart is nu nog even goed als zijn normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21

[...]

Nee alles is 9. Snap er niks van... En ik moet 100 hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:41:
[...]
Hij stijgt mee met upgrades, maar Salah heeft op dit moment nog geen special card dus deze kaart is nu nog even goed als zijn normale.
Thanks, lastig in te schatten dus. Misschien kies ik wel eieren voor mijn geld met 200k. Een hoop coins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24
Toch nog elite 3 gepakt gelukkig, al stond er een elite 1 icon, mogen ze wel fixen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Team begint aardig vorm te krijgen. Ben weer eens voor Serie A gegaan, redelijke spelers voor weinig geld. Ziet er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/REHm0iX.jpg

Perotti is wel echt de spelmaker, heb niet eerder een CAM gehad die zoveel doelpunten en assists maakt. Borja Valero speelt op die positie als Perotti moe is en die doet het echt fantastisch. Over de RW ben ik niet tevreden. Heb ook Felipe Anderson maar die weet ook geen potten te breken. Suso doet aardig mee qua goals en assists maar die is non-rare ;(

Verdediging kan ik nog versterken, die zijn redelijk goedkoop. Voor de rest moet ik denk ik gaan sparen.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Vrijdag Tolisso gepacked (normale kaart) die ging toen voor 20k, heb 'm mooi bewaard en zag dat hij nu voor minimaal 35 gaat, das toch lekker verdiend. Nu heb ik uiteraard wel geluk dat ie niet meer in de packs zit vanwege zijn OTW kaart dus dat hij lekker stijgt.

Wacht het nog een dagje denk ik. Hebben jullie nog mooie SBC's gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Beltoni schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:45:
Team begint aardig vorm te krijgen. Ben weer eens voor Serie A gegaan, redelijke spelers voor weinig geld. Ziet er nu zo uit:

[afbeelding]

Perotti is wel echt de spelmaker, heb niet eerder een CAM gehad die zoveel doelpunten en assists maakt. Borja Valero speelt op die positie als Perotti moe is en die doet het echt fantastisch. Over de RW ben ik niet tevreden. Heb ook Felipe Anderson maar die weet ook geen potten te breken. Suso doet aardig mee qua goals en assists maar die is non-rare ;(

Verdediging kan ik nog versterken, die zijn redelijk goedkoop. Voor de rest moet ik denk ik gaan sparen.

Iemand nog tips?
Belotti in de spits is echt een held voor mij, wel redelijk duur voor een 83 rated

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Elite 1 gehaald. OTW LB van Real en Fahrmann waren de beste twee uit de pakjes.

https://www.futbin.com/18/squad/41046

Dit is nu het team, met 180k op de bank en Robben die nog verkocht moet worden. Dus moet even na gaan denken over de versterkingen voor ongeveer 300k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Laatst online: 13:09
RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:33:
Staat er waarschijnlijk één niet op de goede positie, waardoor je 8 ipv 9 krijgt. Als je een cdm op cm zet heb je dus 1 te weinig. Wat je kan doen is of met 1 speler loyalty gaan doen (match starten tegen cp) en position modifer halen voor desbetreffende speler of 2 loyalty gaan uitvoeren.

Van het weekend met lapadulla gespeeld, lekkere spelert 5* weak foot, samen met niang en felipe op de zij kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:42:
[...]

Nee alles is 9. Snap er niks van... En ik moet 100 hebben 8)7
Schijnt ook wel eens een bug te zijn, ff via console (of web app) proberen of spelers omdraaien en terugdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
YouR schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:47:
[...]

Belotti in de spits is echt een held voor mij, wel redelijk duur voor een 83 rated
Ik vind het wel een koopje vergeleken met bijvoorbeeld Mbappe. Voor 10-15k heb je echt een heel goede spits met een 5 star WF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
SlqmLqck schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:48:
[...]

Staat er waarschijnlijk één niet op de goede positie, waardoor je 8 ipv 9 krijgt. Als je een cdm op cm zet heb je dus 1 te weinig. Wat je kan doen is of met 1 speler loyalty gaan doen (match starten tegen cp) en position modifer halen voor desbetreffende speler of 2 loyalty gaan uitvoeren.

Van het weekend met lapadulla gespeeld, lekkere spelert 5* weak foot, samen met niang en felipe op de zij kanten.
Dus als ik met 2 spelers 10 wedstrijden speel kom ik aan de 100? En kan ik deze spelers dan ook gewoon in de 89 minuut in het veld doen? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:54:
[...]

Dus als ik met 2 spelers 10 wedstrijden speel kom ik aan de 100? En kan ik deze spelers dan ook gewoon in de 89 minuut in het veld doen? :9
Goeie vraag, dat weet ik eigenlijk niet. Deze 2 spelers moet je niet gepackt hebben. Anders google even op Fifa loyalty trick zijn er zat.
Dit vind ik zelf een redelijk goede uitleg. https://nl.fifacoinsgo.co...-spelen-10-games-and-loss

Wat ik altijd doe is een bronze team opstellen (of zilver) en dan leaven en opnieuw opstarten. Je kan het beste de applicatie gewoon sluiten.EDIT: met die 2 spelers erin dan he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
SlqmLqck schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:59:
[...]

Goeie vraag, dat weet ik eigenlijk niet. Deze 2 spelers moet je niet gepackt hebben. Anders google even op Fifa loyalty trick zijn er zat.
Dit vind ik zelf een redelijk goede uitleg. https://nl.fifacoinsgo.co...-spelen-10-games-and-loss

Wat ik altijd doe is een bronze team opstellen (of zilver) en dan leaven en opnieuw opstarten. Je kan het beste de applicatie gewoon sluiten.EDIT: met die 2 spelers erin dan he :p
Maar als ik met 2 spelers 10 hele wedstrijden speel krijg ik sowieso die 2 teamgeestpunten erbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:05:
[...]

Maar als ik met 2 spelers 10 hele wedstrijden speel krijg ik sowieso die 2 teamgeestpunten erbij?
Wisselen is ook genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:05:
[...]

Als je deze 2 spelers niet gepackt hebt of al 10 wedstrijden mee gespeeld hebt, ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, ik heb tot op heden een kleine 300 fitness kaarten opgekocht. Wat je ziet is dat bij beide launch data's veel packs zijn geopend, maar omdat er geen WL is geweest zijn er nog geen veel kaarten gebruikt. Ik verwacht dat bij de 3e of 4e WL de prijzen echt interessant gaan worden.
Ondertussen probeer ik nog wat fitnesskaarten in te slaan, wel wat duurder helaas dan in de eerste dagen (90% tot max 500 coins gekocht, nu wel duurder helaas).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Salah ging hard omlaag. Ging al van 199k terug naar 189k, snel verkocht voor 196k. En El Shaarawy IF gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007

Oekol

waka waka hey hey

sirkeith schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:30:
Ik heb gewoon nog altijd geen access tot de transfermarkt op de webapp -_-'
Me too. Word er chagrijnig van :')

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Leoon. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:24:
[...]

Same here... Iemand die al van plan is om verdere acties te ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
pff wil Kane halen maar als hij al op de transferlijst staat is hij er al weer af voor ik op buy now kan klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastru
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-09 13:17
Zijn hier mensen die goede tips voor me hebben om wat coins te maken ? ik heb 20k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

PetrCech_3 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:25:
[...]

Same here... Iemand die al van plan is om verdere acties te ondernemen?
Niks helpt, EA chat heb ik ze al 3 keer gesproken haalt niks uit. Ze zijn dit jaar ineens allemaal zelf gamers en snappen het heel goed. Het is gewoon zo oneerlijk.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Beltoni schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:45:

Iemand nog tips?
Hoe spelen Strootman en De Rossi? Zelf speel ik ook 433-3 met een Calcio A en vind Milinkovic-Savic erg fijn spelen op het middenveld. Verder Belotti is met zijn 5 star WF onmisbaar in de spits, en bovendien erg snel met een jager kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Klopt, ik heb tot op heden een kleine 300 fitness kaarten opgekocht. Wat je ziet is dat bij beide launch data's veel packs zijn geopend, maar omdat er geen WL is geweest zijn er nog geen veel kaarten gebruikt. Ik verwacht dat bij de 3e of 4e WL de prijzen echt interessant gaan worden.
Ondertussen probeer ik nog wat fitnesskaarten in te slaan, wel wat duurder helaas dan in de eerste dagen (90% tot max 500 coins gekocht, nu wel duurder helaas).
Wellicht stijgen ze inmiddels ook omdat meer mensen de Squad Battles spelen (waaronder ik) en daarvoor fitness kaarten kopen (waaronder ik). Zit er overigens aant denken om een 2e team te kopen, zodat ik die fitness kaarten niet meer nodig heb. Maar eigenlijk wil je toch altijd met je A-team spelen haha.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Exodus FC schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:30:
[...]

Hoe spelen Strootman en De Rossi? Zelf speel ik ook 433-3 met een Calcio A en vind Milinkovic-Savic erg fijn spelen op het middenveld. Verder Belotti is met zijn 5 star WF onmisbaar in de spits, en bovendien erg snel met een jager kaart.
Beetje zoals je kan verwachten. Verdedigend erg sterk en qua opbouw doen ze ook goed mee. Pakken ook nog doelpuntjes mee. Ben Jorginho als wisselspeler en die speelt ook fijn. Staat na 17 wedstrijden op 6 goals, niet verkeerd voor een CM. (Strootman 1 uit 7, De Rossi 4 uit 10). Lekker allround allemaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:57:
[...]
Wellicht stijgen ze inmiddels ook omdat meer mensen de Squad Battles spelen (waaronder ik) en daarvoor fitness kaarten kopen (waaronder ik). Zit er overigens aant denken om een 2e team te kopen, zodat ik die fitness kaarten niet meer nodig heb. Maar eigenlijk wil je toch altijd met je A-team spelen haha.
Voor minder dan 10k heb je best een aardig gouden team, en je kunt dan eventueel de wedstrijd één niveau lager spelen met Squad Battles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Zo na 2003184 pogingen toch Kane kunnen kopen.
Bizar dat zo'n goede spits maar een max prijs van 55k heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Exodus FC schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:19:
[...]

Voor minder dan 10k heb je best een aardig gouden team, en je kunt dan eventueel de wedstrijd één niveau lager spelen met Squad Battles :)
Dat klopt helemaal. En dan voor de weekend league toch maar fitness kaartjes gebruiken? Als ik die uberhaupt ga spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
Leoon. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:24:
[...]

Zijn er al mensen waarbij het is 'verholpen' en zo ja hoe? Na hoeveel potten bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:38:
[...]
Dat klopt helemaal. En dan voor de weekend league toch maar fitness kaartjes gebruiken? Als ik die uberhaupt ga spelen haha.
Of lekker afwisselen. Potje WL dan een potje SB. Heb je geen fitnesskaarten nodig speel je voor dubbele prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sirkeith schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Zijn er al mensen waarbij het is 'verholpen' en zo ja hoe? Na hoeveel potten bijvoorbeeld?
Ja, maar volgens mij was dat ook puur toeval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:07
De SB rewards moet je via de game zelf ophalen en kan niet via de Web app? Of was mijn score dermate laag dat ik zelfs brons 3 niet heb gehaald? :+

Anyway, in mijn wekelijkse pakje zat een Edison Cavani in dus dat was weer extra coins erbij :)

[ Voor 5% gewijzigd door chengbondkwok op 02-10-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh vraagje, zijn de packs van de icon editie al uitgedeeld? Dan krijg je toch elke maandag 2 packs?

Zie via de webapp dat ik wel 2 pakketjes erbij heb. Maar nu weet ik niet of die gekregen heb vanwege me icon versie of vanwege me Squad battle score elite 3..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:56:
Euh vraagje, zijn de packs van de icon editie al uitgedeeld? Dan krijg je toch elke maandag 2 packs?

Zie via de webapp dat ik wel 2 pakketjes erbij heb. Maar nu weet ik niet of die gekregen heb vanwege me icon versie of vanwege me Squad battle score elite 3..
Die zijn van je icon editie
chengbondkwok schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:55:
De SB rewards moet je via de game zelf ophalen en kan niet via de Web app? Of was mijn score dermate laag dat ik zelfs brons 3 niet heb gehaald? :+

Anyway, in mijn wekelijkse pakje zat een Edison Cavani in dus dat was weer extra coins erbij :)
Je moet ze claimen via de game zelf. Zal ook al te zoeken via de Web app

[ Voor 31% gewijzigd door servival7 op 02-10-2017 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck

Ik heb nog niks van SB iig, had goud 3 gehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gosdamnnit, serieus. Mazzel man! Gefeliciteerd. Ik heb wel een gold pack gehad maar dat zal m'n pre order pack geweest zijn dan? Ik zal in gold 3, moet sowieso iets krijgen, ook geen geld gekregen dus 't zal later komen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix

Volgens mij zijn ze er wel bij. Ik zie namelijk en de pakketjes van mn Elite 3, en de pakketjes van de ICON editie. De pakjes van je Elite 3 zijn zwart gedeeltelijk trouwens, en krijg je pas als je op je PS4 FUT opstart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die van de icon editie zijn in de store, dat zijn de packs die je op de web app ziet. Op de console moet je je SB rewards claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reacties :)

Zal zo eens uit bed en de ps4 aan doen om de pakjes van Squad op te eisen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:57:
[...]

Haha klopt, maar ik speel meestal zo'n 3x met mijn A team en dan een keer met mijn B team.
Alleen dat kan ik met mijn huidige A en B team niet maken en speel ik ze om en om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:26
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:48:
[...]

Ja, maar volgens mij was dat ook puur toeval.
Bij mij was het na enkele dagen in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
Drossie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:11:
[...]

Bij mij was het na enkele dagen in orde.
Had je iets gedaan? Veel gespeeld? Of gewoon pure random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
sirkeith schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Had je iets gedaan? Veel gespeeld? Of gewoon pure random?
Tussen de 10 en 20 wedstrijden gespeeld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 20:38
Het loopt voor geen meter met mijn team, dus heb gisteravond de TOTW Locadia gekocht voor 10k. Zijn eerste wedstrijd direct belangrijk met 2 goals en de winnende. Lekkere spits, relatief snel, sterk en fijn schot.

Kreeg vandaag mijn reward voor de SQB, was pas silver (weinig punten). Wie krijg ik in mijn pakje...weer TOTW Locadia. Vraag me af of het vaker zo gaat, als je nooit TOTW spelers trekt, en nu ik een heb gekocht, krijg ik direct een dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wat is snelste manier om loyalty te krijgen voor sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freshnub schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:42:
Het loopt voor geen meter met mijn team, dus heb gisteravond de TOTW Locadia gekocht voor 10k. Zijn eerste wedstrijd direct belangrijk met 2 goals en de winnende. Lekkere spits, relatief snel, sterk en fijn schot.

Kreeg vandaag mijn reward voor de SQB, was pas silver (weinig punten). Wie krijg ik in mijn pakje...weer TOTW Locadia. Vraag me af of het vaker zo gaat, als je nooit TOTW spelers trekt, en nu ik een heb gekocht, krijg ik direct een dubbele.
Dat is zeker geen standaard hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Freshnub schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:42:

9.5k is toch prima?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 20:38
Ja ben er tevreden mee hoor, had niets verwacht aangezien ik pas Silver 1 was. Denk dat ik deze week serieus squad battles ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Freshnub schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

Ja ben er tevreden mee hoor, had niets verwacht aangezien ik pas Silver 1 was. Denk dat ik deze week serieus squad battles ga spelen :)
jij krijgt betere rewards dan ik en ik zat in gold 2 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:42
servival7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

jij krijgt betere rewards dan ik en ik zat in gold 2 :+
Er is dan ook geen garantie dat als je beter presteert je betere spelers uit de packs krijgt. Ik had 2 mega packs en de beste speler was Slimani ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
  • Laatst online: 11:02
Zo, best tevreden over mijn huidige team na 1 week WebApp en één weekendje FIFA18..

https://www.easports.com/...ffId=jFqIKa3vycm:FFA18XBO

Nu even lekker spelen de komende weken en sparen voor Alaba en uiteindelijk Reus. Denk dat ik wel een aardig team heb zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:08
Dacht even Van Dijk te halen. Verdediger, 83 rated. Moet lukken dacht ik. 25k.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:36
Alle PL spelers zijn nogal overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Iemand een idee waarom Gomez (84) uit Serie A zo stijgt in prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Niet verkeerd, na 4 squad battle matches waarvan 3 op semi prof en 1 op proffesioneel kreeg ik 2 normale gouden pakket, een premium goud pakket en 4850 coins! Meteeb alle opbrengsten weggegooit aan een slecht jumbo pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:36
servival7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:43:
Spelers uit een pakje inzetten of er 10 wedstrijden mee spelen, dan hebben/krijgen ze loyalty.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeeHaaa
servival7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:43:
dutchgio schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Spelers uit een pakje inzetten of er 10 wedstrijden mee spelen, dan hebben/krijgen ze loyalty.
Kan nog sneller via de Loyalty Glitch :)
Iedere keer als je Team vd Week uitdaagt met het team waarmee je loyalty wilt, telkens als de wedstrijd begint uitloggen en opnieuw aanmelden. Je spelers krijgen er dan steeds een 'gespeelde wedstrijd' bij, maar je statistieken geen verloren wedstrijd. Zie filmpje:
YouTube: FIFA 18 LOYALTY GLITCH!

[ Voor 44% gewijzigd door JeeHaaa op 02-10-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
€20 uitgegeven aan het spel voor startkapitaal en nu op 400k zonder echt bijzondere spelers (Diego Costa als beste).
Dus traden loopt wel weer redelijk.

Het vinden van de juiste trade items vind ik een stuk lastiger dan 16 (dat is mijn laatste keer FUT geweest). Iemand nog tips?

Het spel ansich met FUT valt me echt zwaar tegen, verlies met een erg goed team de meeste potjes. Het verdedigen nekt mij iedere keer weer, krijg het niet goed onder de knie en vind het verre van realistisch helaas.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
JeeHaaa schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

[...]

Kan nog sneller via de Loyalty Glitch :)
Iedere keer als je Team vd Week uitdaagt met het team waarmee je loyalty wilt, telkens als de wedstrijd begint uitloggen en opnieuw aanmelden. Je spelers krijgen er dan steeds een 'gespeelde wedstrijd' bij, maar je statistieken geen verloren wedstrijd. Zie filmpje:
YouTube: FIFA 18 LOYALTY GLITCH!
Kijk dit zocht ik. Thanks _/-\o_
Ricloo86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:19:
€20 uitgegeven aan het spel voor startkapitaal en nu op 400k zonder echt bijzondere spelers (Diego Costa als beste).
Dus traden loopt wel weer redelijk.

Het vinden van de juiste trade items vind ik een stuk lastiger dan 16 (dat is mijn laatste keer FUT geweest). Iemand nog tips?

Het spel ansich met FUT valt me echt zwaar tegen, verlies met een erg goed team de meeste potjes. Het verdedigen nekt mij iedere keer weer, krijg het niet goed onder de knie en vind het verre van realistisch helaas.
400k?? Hoe dan? Ik vind nooit van die goede trading items |:(

[ Voor 37% gewijzigd door servival7 op 02-10-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@Ricloo86 Ik vind het juist wel realistisch, zeker in tegenstelling tot vorig jaar. Als je te laat instapt ben je gezien, dat gebeurd in het voetbal ook. Er doen zich minder vreemde en totaal onrealistische situaties voor als in 17. Tenminste; dat is uiteraard zoals ik dit afgelopen weekend heb ervaren.

Wie is jullie favoriete speler op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
huis-r schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:22:
@Ricloo86

Tolisso, zonder twijfel! Echt een beest in game, loopvermogen, goed schot en fysiek sterk in duels. Wat je zegt, verdedigen en duels stuk realistischer. Je zet iemand echt goed van de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-09 15:02
@Ricloo86 Ik vind het juist wel realistisch, zeker in tegenstelling tot vorig jaar. Als je te laat instapt ben je gezien, dat gebeurd in het voetbal ook. Er doen zich minder vreemde en totaal onrealistische situaties voor als in 17. Tenminste; dat is uiteraard zoals ik dit afgelopen weekend heb ervaren.

Heb nu een Super Lig en Liga Nos squad, momenteel steekt Kucka met kop en schouder boven de rest uit. Wat een speler voor een starter squad. Heb zo net een Serie A team gemaakt maar nog niet getest. Ben wel benieuwd naar de ervaringen van overige Tweakers. Vraag me af welke spelers OP zijn (denk aan Martial, Kante, Peres, etc. van FUT 17).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hazard! wat een dribbelkoning is dat zeg. Overigens is De Gea een goede 2e en Griezmann een goede 3e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:38:
[...]

Hazard! wat een dribbelkoning is dat zeg. Overigens is De Gea een goede 2e en Griezmann een goede 3e.
Is Hazard 320.000 waard? Zat er al aan te denken om door te sparen totdat ik hem kan betalen. Heb daar overigens nu Son staan, die ook wel erg chill is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
JeeHaaa schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:00:
Zo, best tevreden over mijn huidige team na 1 week WebApp en één weekendje FIFA18..

https://www.easports.com/...ffId=jFqIKa3vycm:FFA18XBO

Nu even lekker spelen de komende weken en sparen voor Alaba en uiteindelijk Reus. Denk dat ik wel een aardig team heb zo! :)
Hoe speelt Robben? Aanrader voor 90-100k?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeeHaaa
AntraXxX schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:53:
[...]

Hoe speelt Robben? Aanrader voor 90-100k?
Persoonlijk erg tevreden over! Nu na 32 wedstrijden 17 assists en 22 goals. Verder goede versnelling en schot uit 2e lijn wat er best vaak in vliegt. Wel af en toe makkelijk van de bal gezet als verdediger goed timed, maar dat is met alle spelers eigenlijk wel. Denk dat je voor 90K geen betere flankspeler koopt met deze kwaliteiten.

Good luck! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
JeeHaaa schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:59:
[...]

Persoonlijk erg tevreden over! Nu na 32 wedstrijden 17 assists en 22 goals. Verder goede versnelling en schot uit 2e lijn wat er best vaak in vliegt. Wel af en toe makkelijk van de bal gezet als verdediger goed timed, maar dat is met alle spelers eigenlijk wel. Denk dat je voor 90K geen betere flankspeler koopt met deze kwaliteiten.

Good luck! 8)
En de blessure gevoeligheid? Het valt mij opdat het in Fifa18 veel minder voorkomt tot nu toe in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
Zijn mooie namen mannen, persoonlijk voor mij op dit moment; Gabriel Jesus. Moet alleen nog uitvinden wie ik daar naast ga zetten, denk na de verkoop van Tolisso dat ik Firmino eens ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Lukaku is echt een beest ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Zonder twijfel Eriksen, wat een dribbelkoning. Daarnaast eervolle vermeldingen voor Bakayoko en Aurier die verdedigend echt ijzersterk zijn. Daarnaast heeft Rashford (mijn spits tot ik Aguero kan betalen) mij enorm verrast: voor de goal dodelijk, dribbelt lekker en heeft ook een degelijk afstandsschot! Zijn statistieken bewijzen dat ook met bijna 1,5 goal per wedstrijd. (let wel; ik heb voornamelijk squad battles gespeeld, weliswaar op legendary, maar wel offline dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@Jaap. Voor hoeveel heb je Rashford opgepikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Is Hazard 320.000 waard? Zat er al aan te denken om door te sparen totdat ik hem kan betalen. Heb daar overigens nu Son staan, die ook wel erg chill is.
Son _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Die scoort echt uit alle hoeken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
homernt schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

En de blessure gevoeligheid? Het valt mij opdat het in Fifa18 veel minder voorkomt tot nu toe in ieder geval.
Nog geen geblesseerde Robben meegemaakt... Wel steeds Squad Fitness hoog gehouden dus denk dat het daar ook wel mee te maken heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door JeeHaaa op 02-10-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
huis-r schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:14:
@Jaap. Voor hoeveel heb je Rashford opgepikt?
Voor nop; had hem in mijn loyalty pack's dus zelf gepackt :)
servival7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:16:
[...]

Son _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Die scoort echt uit alle hoeken bij mij.
Die vind ik zelf juist heel erg tegen vallen dit jaar; mist snelheid, is net niet behendig en zijn schot voelt veel minder dan vorig jaar. Ik kan juist niet wachten om hem te vervangen door Hazard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:52
Zit er trouwens een tijdslimiet op het claimen van je Squad Battles beloningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Jaap. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:24:
[...]

Voor nop; had hem in mijn loyalty pack's dus zelf gepackt :)

[...]

Die vind ik zelf juist heel erg tegen vallen dit jaar; mist snelheid, is net niet behendig en zijn schot voelt veel minder dan vorig jaar. Ik kan juist niet wachten om hem te vervangen door Hazard.
Ja huhu, volgens mij had 80% van hem een IF of die andere editie. Die hadden ook veel betere stats dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Marmo schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:26:
Zit er trouwens een tijdslimiet op het claimen van je Squad Battles beloningen?
Als het net als WL rewards is dan totaal niet, gewoon wanneer je inlogt komt het ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JeeHaaa schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:25:
[...]

Tolisso, zonder twijfel! Echt een beest in game, loopvermogen, goed schot en fysiek sterk in duels. Wat je zegt, verdedigen en duels stuk realistischer. Je zet iemand echt goed van de bal.
Eens, het voelt wat dat betreft veel maar aan als echt voetbal hoewel het wel even wennen is in het begin.

Ik gebruik Tolisso ook (CAM) en ben erg tevreden, maar uiteindelijk moet daar toch echt Poggy komen :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
SlqmLqck schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:26:
[...]

Ja huhu, volgens mij had 80% van hem een IF of die andere editie. Die hadden ook veel betere stats dan.
Fair enough. Desondanks vind ik 'm dit jaar niet zo prettig spelen als bijvoorbeeld Wallcott of Sterling, die enigszins vergelijkbaar zijn. Overigens vind ik Sterling qua dribbel ook een beetje 'meh', maar hij staat wel verdomd vaak op de goede plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Goedemiddag,

Ik ben een actief volger van dit topic en heb nu zelf eens een vraag. Ik heb zojuist een OTW Kessié gepacked. Ik zie dat de prijzen van deze kaart op de transfermarkt erg veel verschillen. Van 20K tot zelfs over de 100K.

Daarnaast zie ik dat deze kaart en de gewone kaart qua stats volledig hetzelfde zijn. Kan iemand de prijs en het verschil in deze kaarten verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
Zodra hij een keer uitblinkt in het weekend, kan hij in het Team van de Week komen met een upgrade. De OTW Kessié krijgt dan ook een upgrade, gelijk aan zijn beste IF (In Form). De normale kaar van Kessié zal ten alle tijden normaal blijven.

Persoonlijk denk ik dat Kessié wel een veilige investering is, want hij speelt alles en gaat echt nog wel een IF krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Symon1989 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:40:
Goedemiddag,

Ik ben een actief volger van dit topic en heb nu zelf eens een vraag. Ik heb zojuist een OTW Kessié gepacked. Ik zie dat de prijzen van deze kaart op de transfermarkt erg veel verschillen. Van 20K tot zelfs over de 100K.

Daarnaast zie ik dat deze kaart en de gewone kaart qua stats volledig hetzelfde zijn. Kan iemand de prijs en het verschil in deze kaarten verklaren?
De reden dat de kaarten gelijk zijn heb ik geen idee van.

Prijs ligt rond de 24k BIN

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
De kaarten zijn gelijk omdat Kessié nu dus nog geen upgrade (IF) heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
Ik volg dit topic wel redelijk en probeer waar ik kan antwoord te geven op vragen.. maar nu heb ik zelf een vraag....

Ik heb dit team gebouwd en het speelt wel redelijk. Zal ik dit team houden of verkopen? ik zit eraan te denken om een BPL te bouwen mocht ik mijn huide Calcio A team verkopen.

http://www.futhead.com/18/squads/595228/
Pagina: 1 ... 21 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs