Let wel een beetje op als jullie fitness kaartjes inkopen jongens.

Voel me een beetje vies maar wel rijk. Thanks nog voor de tip @Bean77

Verwijderd
Wat is je tweede team of heb je er maar een? om de fitness van je team hoog te houden kun je het beste 2 teams hebben. BPL is momenteel redelijk duur naar mijn mening.MustacheNick schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:52:
Ik volg dit topic wel redelijk en probeer waar ik kan antwoord te geven op vragen.. maar nu heb ik zelf een vraag....
Ik heb dit team gebouwd en het speelt wel redelijk. Zal ik dit team houden of verkopen? ik zit eraan te denken om een BPL te bouwen mocht ik mijn huide Calcio A team verkopen.
http://www.futhead.com/18/squads/595228/
Ik hoef niet echt een fitness team...SlqmLqck schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:58:
[...]
Wat is je tweede team of heb je er maar een? om de fitness van je team hoog te houden kun je het beste 2 teams hebben. BPL is momenteel redelijk duur naar mijn mening.
Haha netjes, ik zag al gisteren dat ik daarbij goed moest opletten. Grappig om te zien dat toch veel mensen het fout doen. Dat verdient natuurlijk wel lekker bij. Kaartjes gekocht voor 200?Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:53:
Let wel een beetje op als jullie fitness kaartjes inkopen jongens.![]()
[afbeelding]
PSN/Steam: Xamsix
Ik heb ditzelfde met Mbappe gehad.. Ik had hem gekocht voor 120k en daarna weer verkocht voor 130k.. 2 uur daarna was hij opeens 180k..RemkoDJ schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:05:
Ik ben toch wel enig sinds teleur gesteld... Ik had Mane gepacked voor de normal release, gesuggereerd werd dat de markt zou dalen na de normal release omdat er veel meer packs zouden worden geopend. Ik heb hem dus 1 dag voor release verkocht voor 78k bin. Echter gaat hij op dit moment voor 142k bin. Baleeeeeennnn!
Dat heeft niks met 'de markt' te maken, maar met dat hij is uitgeroepen tot Player of the Month in the Premier League. Er is nu dus een speciale SBC waarbij hij nodig is, om een ge-upgradet kaart van hem te krijgen.RemkoDJ schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:05:
Ik ben toch wel enig sinds teleur gesteld... Ik had Mane gepacked voor de normal release, gesuggereerd werd dat de markt zou dalen na de normal release omdat er veel meer packs zouden worden geopend. Ik heb hem dus 1 dag voor release verkocht voor 78k bin. Echter gaat hij op dit moment voor 142k bin. Baleeeeeennnn!
Ah oke is dat het! Ik vond het ook al zo overdreven een verdubbeling van zijn waarde maar dit verklaard het een beetje! Thanx voor je responsesirkeith schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:14:
[...]
Dat heeft niks met 'de markt' te maken, maar met dat hij is uitgeroepen tot Player of the Month in the Premier League. Er is nu dus een speciale SBC waarbij hij nodig is, om een ge-upgradet kaart van hem te krijgen.
Staat er dus in wezen los van, maar blijft wel zuur voor je
Ones to watch kaarten worden geupgrade als er een In Form kaart van de betreffende speler uitkomt. Dus het is een investering (soort gokken). Als Kessie straks 4 IF's krijgt waarvan de beste 88 bijvoorbeeld, dan is je 30k Ones To Watch kaart waarschijnlijk meer dan 150k waard. De prijzen willen ook wel eens stijgen als Kessie bijvoorbeeld een hele goede wedstrijd speelt en mensen massaal zijn OTW willen kopen.Ricloo86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:49:
[...]
De reden dat de kaarten gelijk zijn heb ik geen idee van.
Prijs ligt rond de 24k BIN
Bij mij schiet hij deze 2 toch lekker binnen, en zo doet hij dat telkens:Jaap. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:24:
[...]
Die vind ik zelf juist heel erg tegen vallen dit jaar; mist snelheid, is net niet behendig en zijn schot voelt veel minder dan vorig jaar. Ik kan juist niet wachten om hem te vervangen door Hazard.
Verwijderd
Heb er 80 ofzo uit alle packs die ik geopend heb. Eindigde FUT 17 met iets van 600 van die kaartjes dus dacht: 'laten we ze nu maar per 10 verpatsen'. Mijn smerige truk is dat ik ze net ietsjes lager prijs dan squad fitness zodat mensen denken dat ze een topdeal sluiten.Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:07:
[...]
Haha netjes, ik zag al gisteren dat ik daarbij goed moest opletten. Grappig om te zien dat toch veel mensen het fout doen. Dat verdient natuurlijk wel lekker bij. Kaartjes gekocht voor 200?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Wat was die tip?Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:53:
[afbeelding]
Nette goal, zie wel dat jij veel smaller speelt dan ik; 4321? Ikzelf speel 4334, waardoor hij sowieso eerst naar binnen moet komen voor hij zoiets kan proberen.servival7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:26:
[...]
Bij mij schiet hij deze 2 toch lekker binnen, en zo doet hij dat telkens:
[video]
Er komt als het goed is wekelijks een Marque Matchup uit maar voor de rest is het afwachten op een soort gelijke SBC als een hybrid nations.Ricloo86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:28:
Vraagje: Wanneer komen er weer nieuwe SBC’s uit met tradeble player packs? Zit daar een vast patroon in?
4-3-2-1 inderdaad. Voor deze fifa nog nooit gespeeld maar moet zeggen dat het best lekker gaat.Jaap. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:30:
[...]
Nette goal, zie wel dat jij veel smaller speelt dan ik; 4321? Ikzelf speel 4334, waardoor hij sowieso eerst naar binnen moet komen voor hij zoiets kan proberen.
Verwijderd
Wat je ziet op het plaatje.
En om deze reden houd ik van de squad fitness altijd een verlopen transferkandidaat in mijn lijst staan. Ga dan in de companion app via vergelijken gewoon een aantal pagina's af om de goedkoopste te vinden, op die manier kan je gelukkig deze dingen voorkomen.Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:53:
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Pompi op 02-10-2017 14:40 ]
Eind van deze maand wss. Vorig jaar kwam er om de 3 weken een nieuweRicloo86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:28:
Vraagje: Wanneer komen er weer nieuwe SBC’s uit met tradeble player packs? Zit daar een vast patroon in?
Verwijderd
Ik verkoop inderdaad ook al m'n speler fitness voor 550-600 op die manier, werkt goedVerwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:53:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Ik niet, wil niet nu al zoveel uitgeven voor een untradable. Maar in ieder geval kijken of je genoeg geld hebt om Mane te kopenVerwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:10:
Hebben jullie die mane sbc challenge gedaan? Zit er aan te denken om hem te gaan doen. Maar ik zie het alweer voor me dat ik straks 50k heb uitgegeven en dat ik hem alsnog niet kan voltooien door iets onverwachts ofzo Hehe.
Volgens mij kost die hele challenge samen echt 200k+. Heb hem niet gedaan, vond het het niet waard.Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:10:
Hebben jullie die mane sbc challenge gedaan? Zit er aan te denken om hem te gaan doen. Maar ik zie het alweer voor me dat ik straks 50k heb uitgegeven en dat ik hem alsnog niet kan voltooien door iets onverwachts ofzo Hehe.
Klopt, na de release was hij redelijk goedkoop (70-100K).Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:18:
[...]
Volgens mij kost die hele challenge samen echt 200k+. Heb hem niet gedaan, vond het het niet waard.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is wss niet squad battles specifiek, maar meer hoe de AI werkt. Moet zeggen overigens dat ik elke game probleemloos op wereldklasse win. Merk ik wel dat je de tegenstander moet 'breken'. Als ik de 2-0 scoor is het redelijk gelopen en krijg ik veel ruimte om uit te lopen naar 4 of 5-0.stomley schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:31:
Moet zeggen dat er wel redelijk wat scripted in die squad battle zit. Je merkt opeens dat je spelers niet meelopen of buitenspel opheft etc
Verwijderd
Verwijderd
Hou maar op. Ik speel al jaren niet meer tegen de computer met FIFA en ik weet ook weer waarom. Gescripte rotzooi.. 10 passes in 10 sec op 4 vierkante meter.. ja computer goed verhaal lekker realistisch. Wil je de bal afpakken, elke x heeft ie precies de goede timing om om te draaien etc. Dan zit je weer in zon fase dat je de bal niet mag hebben..stomley schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:31:
Moet zeggen dat er wel redelijk wat scripted in die squad battle zit. Je merkt opeens dat je spelers niet meelopen of buitenspel opheft etc
Merk ik ook enorm! Heb de vorige ronde 45 potjes gespeeld, meeste op wereldklasse.Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:34:
[...]
Dat is wss niet squad battles specifiek, maar meer hoe de AI werkt. Moet zeggen overigens dat ik elke game probleemloos op wereldklasse win. Merk ik wel dat je de tegenstander moet 'breken'. Als ik de 2-0 scoor is het redelijk gelopen en krijg ik veel ruimte om uit te lopen naar 4 of 5-0.
Op de PC kost alleen Mane al 170-180k en dan heb je 1 speler van de 4 opdrachten.Bossie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:24:
[...]
Klopt, na de release was hij redelijk goedkoop (70-100K).
Maar binnen een uur hadden de traders hun werk alweer gedaan en was de SBC alweer ge-pricefixed waar mogelijk en kost deze nu minimaal 200K.
True story! Maar daar kun je weinig aan doen, duurt nog wel even voordat de AI aanvoelt als een persoon.Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:44:
[...]
Hou maar op. Ik speel al jaren niet meer tegen de computer met FIFA en ik weet ook weer waarom. Gescripte rotzooi.. 10 passes in 10 sec op 4 vierkante meter.. ja computer goed verhaal lekker realistisch. Wil je de bal afpakken, elke x heeft ie precies de goede timing om om te draaien etc. Dan zit je weer in zon fase dat je de bal niet mag hebben..
Ik denk ook niet dat ik nog een x die sbc battles ga doen. Wat een ergernis was dat...
Ja precies, zodra ze switchen naar aanvallend is het feest. Krijg je ook lekker veel punten. In het begin is het dus erg opletten, zorgen dat je geen tegengoal krijgt. Als je dan zelf tweemaal scoort lekker los gaan voor de punten haha.masterjula schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:44:
[...]
Merk ik ook enorm! Heb de vorige ronde 45 potjes gespeeld, meeste op wereldklasse.
Als het 1-0 of 1-1 bleef, was de AI lastiger te breken. Werd het snel 2-0, dan liep ik er telkens weer met 4-0, 5-0, 6-0 overheen. Komt waarschijnlijk omdat ze dan aanvallender gaan spelen, waardoor er gaten ontstaan?
Idd, hoewel tegen de AI wel veel minder frustrerend is dan online spelen.masterjula schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:47:
[...]
True story! Maar daar kun je weinig aan doen, duurt nog wel even voordat de AI aanvoelt als een persoon.
Al is de algemene opinie nu dat de AI realistischer aanvoelt dan ooit te voren. En daar ben ik het grotendeels wel mee eens.
Ik zie het ook meer als een afwisseling of om even in te komen. Tegen een echt persoon is het gewoonweg stukken boeiender. Al kom je soms mensen tegen, die zijn zo goed.. dat lijkt net een computer tegenstander.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
sssstVerwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:53:
[afbeelding]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Jaap. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:45:
[...]
Op de PC kost alleen Mane al 170-180k en dan heb je 1 speler van de 4 opdrachten.
Bij mij net andersom. Eerste helft 3-0 voor. Tweede helft binnen 20 minuten 3-3. En niet 1 keer, maar bijna elk potje.masterjula schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:44:
[...]
Merk ik ook enorm! Heb de vorige ronde 45 potjes gespeeld, meeste op wereldklasse.
Als het 1-0 of 1-1 bleef, was de AI lastiger te breken. Werd het snel 2-0, dan liep ik er telkens weer met 4-0, 5-0, 6-0 overheen. Komt waarschijnlijk omdat ze dan aanvallender gaan spelen, waardoor er gaten ontstaan?
Alles is natuurlijk subjectief. Son is geen verkeerde speler, maar Hazard is wel aanmerkelijk beter. Of dat het verschil in coins waard is, waarschijnlijk niet, maar het heet natuurlijk niet voor niets Ultimate teamXamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:46:
[...]
Is Hazard 320.000 waard? Zat er al aan te denken om door te sparen totdat ik hem kan betalen. Heb daar overigens nu Son staan, die ook wel erg chill is.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Hehehehe. Thanks. Ik verdien mijn geld het liefst door fouten van anderen.Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:03:
[...]
sssst
Weet je wat ook erg vies is? Gouden contractkaarten aanbieden voor min 1500 en max 2000zoveel mensen die denken dat het een koopje is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2017 17:30 ]
Hoezo trappen mensen hier in? Zijn de fitness selectie kaarten zo duur dan?Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:03:
[...]
sssst
Weet je wat ook erg vies is? Gouden contractkaarten aanbieden voor min 1500 en max 2000zoveel mensen die denken dat het een koopje is.
vooral voor de WL (weekend league) kopen veel spelers fitness kaartjes, zodat ze 40 wedstrijden kunnen knallen. Als je er dus genoeg overhebt, dan kan je veel verdienen.Delano1992 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:26:
[...]
Hoezo trappen mensen hier in? Zijn de fitness selectie kaarten zo duur dan?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ook er maar eens wat voor die prijs opgezet, hopen dat er wat in trappen.Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:03:
[...]
sssst
Als ik niet actief aan het handelen ben, dan gooi ik vaak mijn hele transferlijst (100) vol met zulke kaarten. Kan makkelijk verdienen zijn terwijl je niet eens actief aan het handelen ben.JAtech schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:32:
[...]
Ook er maar eens wat voor die prijs opgezet, hopen dat er wat in trappen.
Verwijderd
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
True, maar om er nou 25.000 coins per pack voor betalen... Betwijfel dat je als je 4 packs opent, dat je voor 100k eruit haalt.Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:30:
25k speler packs! Beter dan al die kansloze gold packs.
Verwijderd
Packs uit de store open je dan ook nooit met coins.Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:35:
[...]
True, maar om er nou 25.000 coins per pack voor betalen... Betwijfel dat je als je 4 packs opent, dat je voor 100k eruit haalt.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2017 20:03 ]
PSN: xMaurice93
Ah ik dacht dat je had erover had dat die pack nu ook beschikbaar was in de store. De SBCs die goede packs geven heb ik helaas al allemaal gedaan haha.Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:59:
[...]
Packs uit de store open je dan ook nooit met coins.
Ik hanteer de 50% regel voor sbc packs.kan ik sbc voltooien voor 50%,van de waarde van de reward dan doe ik hem. Anders niet.
Edit: lol Martial en Goretzka in 1 pack. Dat is een prima 25k pakketje. Mooie was: ik zag geen billboards en zei hardop Martial dan maar. Lachen gieren brullen hiero.
Echt precies hetzelfde hier..RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:42:
Ik krijg elke week een pakketje, op maandag. Ik zag hem vandaag ook op de webapp maar wou hem op de console openen. Maar als fut open staat hij er niet meer en ook niet meer in de webapp. Meer mensen hier last van?
Dat is 3.5k winst op een speler van 120k, dat is echt toch ook totaal niet waard. Veels te veel risico voor zo'n kleine winst. Die had je sowieso al voor 150 we minimaal op moeten zettenMustacheNick schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:08:
[...]
Ik heb ditzelfde met Mbappe gehad.. Ik had hem gekocht voor 120k en daarna weer verkocht voor 130k.. 2 uur daarna was hij opeens 180k..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Beter je munten houden.Grudgie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:48:
Is zo'n Premium-goud pakket van 7.500 munten het waard? Of kan ik beter mn munten houden.
Verwijderd
Klopt ook. Die packs moet je nooit met muntjes kopen. Tenminste niet als je graag meer muntjes wil maken.Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:41:
[...]
Ah ik dacht dat je had erover had dat die pack nu ook beschikbaar was in de store. De SBCs die goede packs geven heb ik helaas al allemaal gedaan haha.
ff gechat met EA. Zijn op de hoogte van het probleem en gaan het z.s.m. proberen op te lossen.RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:42:
Ik krijg elke week een pakketje, op maandag. Ik zag hem vandaag ook op de webapp maar wou hem op de console openen. Maar als fut open staat hij er niet meer en ook niet meer in de webapp. Meer mensen hier last van?
Waar is die chat? Dan doe ik het ook nog evenMaurice079 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:05:
[...]
ff gechat met EA. Zijn op de hoogte van het probleem en gaan het z.s.m. proberen op te lossen.
Verwijderd
Blijf gewoon zeuren bij EA. Niemand hier werkt voor EA hier en zou dus wat voor je kunnen betekenen.ThijsM schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:07:
Handelen in de app is nog steeds locked. Meer mensen last van? Iemand een oplossing? Of is het wachten op ea....
https://help.ea.com/uk/co...s&isChannelSelection=true
Hoe koop je dan packs? Kan toch alleen met munten...Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:52:
[...]
Klopt ook. Die packs moet je nooit met muntjes kopen. Tenminste niet als je graag meer muntjes wil maken.
Jap, heb het ook al gedaan. Alleen zijn de FIFA 15 punten nu niet meer te koop bij g2play.
Klopt gewoon fifapoints als je het de moeite waard vindt (altijd pas achteraf te bepalenVerwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:52:
[...]
Klopt ook. Die packs moet je nooit met muntjes kopen. Tenminste niet als je graag meer muntjes wil maken.
Zijn die fifa points die betaalde punten? Dus echt geld betalen voor virtuele kaartjes? Enige manier om buiten de reguliere coins om pakketten te openen dan toch?Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:40:
[...]
Klopt gewoon fifapoints als je het de moeite waard vindt (altijd pas achteraf te bepalen)
Ja inderdaad, heb bijvoorbeeld al 90 euro voor de ICON editie neergeteld. Nu zal er in die 40 free packs niks zitten zodat ik meer ga uitgeven. Maar goed, ik ga dat ook niet doen. Probeer beetje te kijken wat het meest rendabel is. Omdat ik geen tijd heb voor de Weekend League lijkt dat voor mij op dit moment Squad Battles. Helaas dus niet tegen echte tegenstanders, maar wel degelijke prijzen. Eventueel zou ik nog 15.000 coins neerleggen om een keer te draften. That said, ik zou nog eerder echt geld neerleggen voor drafts dan om zomaar pakjes uit de store te kopen.remzor schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:08:
[...]
Zijn die fifa points die betaalde punten? Dus echt geld betalen voor virtuele kaartjes? Enige manier om buiten de reguliere coins om pakketten te openen dan toch?
Maar daar pas ik voor. Bij alle games die ik ooit heb gespeeld pas ik daarvoor.. houd niet zo van het ‘pay to win’ concept, helaas wel het meest gangbaar vandaag de dag. Die game companies lachen de lul uit de broek denk ik
Ja had ik ook, bewust niet geopend in de app maar eenmaal in de console kreeg ik alleen de beloning van de squad battles, en in de app is ie nu ook weg.RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:42:
[ Voor 5% gewijzigd door AntraXxX op 02-10-2017 22:58 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zelf niet veel tijd gehad nog jammer genoegBossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:28:
[...]
Ik gebruik Squad battles voornamelijk om ff bekend te raken met FUT18, de eerste paar dagen met **-team in online seasons waren echt genadeloos
Speel overigens prima met de @MrMistral custom zoals het merendeel van FUT17 gespeeld heb.
Met SBC Gignac heb ik weer een speler in de spits die rol die Ibra in mijn team kan vervullen en tot nu toe loopt hij 1:1. Low-drivens zijn top met hem, bizar dat ik dit eigenlijk niet in FUT17 gebruikte maar Ibra schoot ook normale schoten door het netje
PSN: MrMistral
http://www.futhead.com/18/squads/612124/AntraXxX schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:57:
Wie zou me kunnen helpen met het maken (en het geven van tips) van een hybrid met Locadia IF en Neuer (die ik beiden momenteel heb). Dit heb ik tot nu toe in gedachte:
http://www.futhead.com/18/squads/611497/
Met loyalty en Koeman als manager zou ik iedereen op 10 chem krijgen en Van Dijk en Klaassen op 8 chem als het goed is. Is 8 chem te doen op twee spelers?
Dit is mijn squad om squad battles te spelen, heb de manager van Porto dan gaat chem naar de 98.llovesoccerx7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:25:
Wat voor "cheap" teams gebruiken jullie om beetje offline te kutten?
Ik wil meeste geld houden voor het handelen.
I like how you keep the mouse running...
Ziet er leuk uit. Speelt het ook een beetje?Exodus FC schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:19:
[...]
Dit is mijn squad om squad battles te spelen, heb de manager van Porto dan gaat chem naar de 98.
[ Voor 18% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-10-2017 23:39 ]
Je zou daar het hele seizoen plezier van kunnen hebben, waarschijnlijk kun je al een kleine winst pakken door vandaag te kopen en de laatste dagen van OTW terugkopen.Jeroendedoem schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:17:
Ik denk oke nog even een pakketje voordat ik ga slapen nadat ik de hele dag een beetje meh pakketjes gehad had. Komt er Mbappe uit, weet alleen niet of ik hem moet verkopen of bewaren en een team erom heen bouwen. Wat denken jullie?
[afbeelding]
ik zou verkopen bijna 700.000 waardJeroendedoem schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:17:
Ik denk oke nog even een pakketje voordat ik ga slapen nadat ik de hele dag een beetje meh pakketjes gehad had. Komt er Mbappe uit, weet alleen niet of ik hem moet verkopen of bewaren en een team erom heen bouwen. Wat denken jullie?
[afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja speelt uitstekend, alleen Salvio vind ik niet fijn spelen, die gaat er nog uit voor Gelson Martins. Offline Draft kunnen andere je beter een antwoord op geven, ik speel alleen squad battles offline.llovesoccerx7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:34:
[...]
Ziet er leuk uit. Speelt het ook een beetje?
Is het de moeite waard om drafts offline te spelen qua rewards? Ik heb eigenlijk nog nooit draft gedaan maar sinds de SB ben ik wel benieuwd.
I like how you keep the mouse running...
Ik vind dat eigenlijk tegenvallen aangezien het merendeel van de populatie vanaf vrijdag heeft gespeeld.homernt schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:56:
Als je denkt dat je team goed genoeg is voor squad battles en/of WL dan zou ik verkopen want over 3 weken is volgens mij al TOY en zullen de prijzen wel naar bedenen gaan schat ik in.
Ik heb een bundesliga team goed genoeg afgelopen week voor elite 3 en dan had ik maandag nog gemist. Nu zijn wel meer spelers dus denk ik gold 1 mooi is als dat lukt.
Niet per se een antwoord op je vraag. Maar hoe vind je deze formatie spelen? Speel zelf nu 4-3-2-1 maar vind dat de buitenspelers een beetje te weinig ruimte krijgen.Drossie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:41:
Iemand aanraders om mijn teams te versterken? Ik heb 50k te spenderen.
https://www.easports.com/...Id=ieZxxMYonMUZX:FFA18PS4
https://www.easports.com/...Id=fFtYp6LhnMUZ0:FFA18PS4
Het wilde niet echt lukken. Normaal gesproken moet professioneel te doen zijn maar ging niet en op semi pro levert een 2-1 of 3-1 overwinning minder op dan 5-0 op amateur zo doende. Het gaat nu beter ik moest eerst ook nog wat dingen afleren uit PES.Bossie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:38:
[...]
Ik vind dat eigenlijk tegenvallen aangezien het merendeel van de populatie vanaf vrijdag heeft gespeeld.
Mijn verwachting is dat je dadelijk vrijwel alle games moet spelen, hopelijk zit ik er naast en kan ik twee extra packs per week binnen slacken
[ Voor 5% gewijzigd door homernt op 03-10-2017 08:50 ]
Ik zal het eens overwegenExodus FC schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:46:
[...]
Ja speelt uitstekend, alleen Salvio vind ik niet fijn spelen, die gaat er nog uit voor Gelson Martins. Offline Draft kunnen andere je beter een antwoord op geven, ik speel alleen squad battles offline.
Hoe maak je z'n publieke link naar jouw webapp?Drossie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:41:
Iemand aanraders om mijn teams te versterken? Ik heb 50k te spenderen.
https://www.easports.com/...Id=ieZxxMYonMUZX:FFA18PS4
https://www.easports.com/...Id=fFtYp6LhnMUZ0:FFA18PS4
Precies hetzelfde, alleen soms lijkt het dat het onmogelijk is om de bal af te pakken..huis-r schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:53:
Gister de eerste de SB's gewonnen op Wereldklasse niveau, best een leuke feature in de game. Zoals volgens mij @Bossie als zei; Ik word in ieder geval minder gestoord dan wanneer er online allerlei rare dingen gebeuren. Desalniettemin eindigde een wedstrijd gister tegen de AI in 6-6... :-)
Verwijderd
Naar 'teams' op de web app, op een team klikken en dan staat er onder 'openen' 'deel'. Daar kan je de link kopiëren.homernt schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:53:
[...]
Hoe maak je z'n publieke link naar jouw webapp?
Is niet vast volgens mij, gewoon als spelers een poosje extinct zijn. Ik heb Douglas Costa, weet niet of ik hem moet verkopen, denk dat ik het maar ga doen.overdoseh schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:37:
Weet iemand hoevaak er een Price Range update is? Is dit iedere week op een vaste dag, of op een andere frequentie?
Wat ik merkte na een paar games is dat als je tussen de spelers loopt met l2 (op ps4 iig) gaat hij niet pasen naar de spelers. als er niemand vrij staat geeft hij een bal helemaal naar de andere kant. Daarnaast moet je zorgen dat je binnen de eerste 20 of 30 min scoort. dan wordt de AI slechter lijkt het wel.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:55:
[...]
Precies hetzelfde, alleen soms lijkt het dat het onmogelijk is om de bal af te pakken..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq