Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel een beetje op als jullie fitness kaartjes inkopen jongens. :)

Fitness

Voel me een beetje vies maar wel rijk. Thanks nog voor de tip @Bean77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:31
MustacheNick schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:52:
Ik volg dit topic wel redelijk en probeer waar ik kan antwoord te geven op vragen.. maar nu heb ik zelf een vraag....

Ik heb dit team gebouwd en het speelt wel redelijk. Zal ik dit team houden of verkopen? ik zit eraan te denken om een BPL te bouwen mocht ik mijn huide Calcio A team verkopen.

http://www.futhead.com/18/squads/595228/
Wat is je tweede team of heb je er maar een? om de fitness van je team hoog te houden kun je het beste 2 teams hebben. BPL is momenteel redelijk duur naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
SlqmLqck schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Wat is je tweede team of heb je er maar een? om de fitness van je team hoog te houden kun je het beste 2 teams hebben. BPL is momenteel redelijk duur naar mijn mening.
Ik hoef niet echt een fitness team...

ik heb nog 53 gouden, 21 zilveren en 4 bronzen selectie conditie kaarten.

Daarnaast heb ik nog 211 gouden fitness kaarten voor losse spelers. :| :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik ben toch wel enig sinds teleur gesteld... Ik had Mane gepacked voor de normal release, gesuggereerd werd dat de markt zou dalen na de normal release omdat er veel meer packs zouden worden geopend. Ik heb hem dus 1 dag voor release verkocht voor 78k bin. Echter gaat hij op dit moment voor 142k bin. Baleeeeeennnn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:53:

[afbeelding]

Haha netjes, ik zag al gisteren dat ik daarbij goed moest opletten. Grappig om te zien dat toch veel mensen het fout doen. Dat verdient natuurlijk wel lekker bij. Kaartjes gekocht voor 200?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
RemkoDJ schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:05:
Ik ben toch wel enig sinds teleur gesteld... Ik had Mane gepacked voor de normal release, gesuggereerd werd dat de markt zou dalen na de normal release omdat er veel meer packs zouden worden geopend. Ik heb hem dus 1 dag voor release verkocht voor 78k bin. Echter gaat hij op dit moment voor 142k bin. Baleeeeeennnn!
Ik heb ditzelfde met Mbappe gehad.. Ik had hem gekocht voor 120k en daarna weer verkocht voor 130k.. 2 uur daarna was hij opeens 180k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
RemkoDJ schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:05:
Dat heeft niks met 'de markt' te maken, maar met dat hij is uitgeroepen tot Player of the Month in the Premier League. Er is nu dus een speciale SBC waarbij hij nodig is, om een ge-upgradet kaart van hem te krijgen.

Staat er dus in wezen los van, maar blijft wel zuur voor je :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
sirkeith schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

Dat heeft niks met 'de markt' te maken, maar met dat hij is uitgeroepen tot Player of the Month in the Premier League. Er is nu dus een speciale SBC waarbij hij nodig is, om een ge-upgradet kaart van hem te krijgen.

Staat er dus in wezen los van, maar blijft wel zuur voor je :(
Ah oke is dat het! Ik vond het ook al zo overdreven een verdubbeling van zijn waarde maar dit verklaard het een beetje! Thanx voor je response

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-09 15:02
Ricloo86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:49:
[...]

De reden dat de kaarten gelijk zijn heb ik geen idee van.

Prijs ligt rond de 24k BIN
Ones to watch kaarten worden geupgrade als er een In Form kaart van de betreffende speler uitkomt. Dus het is een investering (soort gokken). Als Kessie straks 4 IF's krijgt waarvan de beste 88 bijvoorbeeld, dan is je 30k Ones To Watch kaart waarschijnlijk meer dan 150k waard. De prijzen willen ook wel eens stijgen als Kessie bijvoorbeeld een hele goede wedstrijd speelt en mensen massaal zijn OTW willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Jaap. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:24:
[...]

Die vind ik zelf juist heel erg tegen vallen dit jaar; mist snelheid, is net niet behendig en zijn schot voelt veel minder dan vorig jaar. Ik kan juist niet wachten om hem te vervangen door Hazard.
Bij mij schiet hij deze 2 toch lekker binnen, en zo doet hij dat telkens:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:07:
[...]

Haha netjes, ik zag al gisteren dat ik daarbij goed moest opletten. Grappig om te zien dat toch veel mensen het fout doen. Dat verdient natuurlijk wel lekker bij. Kaartjes gekocht voor 200?
Heb er 80 ofzo uit alle packs die ik geopend heb. Eindigde FUT 17 met iets van 600 van die kaartjes dus dacht: 'laten we ze nu maar per 10 verpatsen'. Mijn smerige truk is dat ik ze net ietsjes lager prijs dan squad fitness zodat mensen denken dat ze een topdeal sluiten.

Van dat plaatje was denk ik een verkeerd ingestelde bot. Gooide er direct weer 10 op die verkocht werden binnen 10 seconden. Toen ik het later weer probeerde, kocht niemand ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Vraagje: Wanneer komen er weer nieuwe SBC’s uit met tradeble player packs? Zit daar een vast patroon in?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ

[afbeelding]

Wat was die tip? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
servival7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:26:
[...]

Bij mij schiet hij deze 2 toch lekker binnen, en zo doet hij dat telkens:
[video]
Nette goal, zie wel dat jij veel smaller speelt dan ik; 4321? Ikzelf speel 4334, waardoor hij sowieso eerst naar binnen moet komen voor hij zoiets kan proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 19:42
Ricloo86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:28:
Vraagje: Wanneer komen er weer nieuwe SBC’s uit met tradeble player packs? Zit daar een vast patroon in?
Er komt als het goed is wekelijks een Marque Matchup uit maar voor de rest is het afwachten op een soort gelijke SBC als een hybrid nations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Jaap. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Nette goal, zie wel dat jij veel smaller speelt dan ik; 4321? Ikzelf speel 4334, waardoor hij sowieso eerst naar binnen moet komen voor hij zoiets kan proberen.
4-3-2-1 inderdaad. Voor deze fifa nog nooit gespeeld maar moet zeggen dat het best lekker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je ziet op het plaatje. :9

Single fitness items er op mikken voor dezelfde prijs als squad fitness. Werkt overigens niet continu voordat iedereen denkt een briljante nieuwe trading methode ontdekt te hebben. Is meer voor af en toe wat gratis cointjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58

[afbeelding]

En om deze reden houd ik van de squad fitness altijd een verlopen transferkandidaat in mijn lijst staan. Ga dan in de companion app via vergelijken gewoon een aantal pagina's af om de goedkoopste te vinden, op die manier kan je gelukkig deze dingen voorkomen.

Verder staren veel mensen zich stuk op de gouden versies terwijl de bronzen en zilveren versie ook genoeg is als je het na 2/3 wedstrijden doet en genoeg bonus krijgt van je staf. Deze zijn op moment ook nog goedkoper te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Pompi op 02-10-2017 14:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:04
Zo, Cavani voor 40K BIN verkocht en nu 61K aan coins.

En dan te bedenken dat ik vanavond nog mijn Squad Battles rewards moet ophalen. Ik ben volgens mij nog nooit met zoveel coins gestart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
Ricloo86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:28:
Eind van deze maand wss. Vorig jaar kwam er om de 3 weken een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Ik verkoop inderdaad ook al m'n speler fitness voor 550-600 op die manier, werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie die mane sbc challenge gedaan? Zit er aan te denken om hem te gaan doen. Maar ik zie het alweer voor me dat ik straks 50k heb uitgegeven en dat ik hem alsnog niet kan voltooien door iets onverwachts ofzo Hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:10:
Hebben jullie die mane sbc challenge gedaan? Zit er aan te denken om hem te gaan doen. Maar ik zie het alweer voor me dat ik straks 50k heb uitgegeven en dat ik hem alsnog niet kan voltooien door iets onverwachts ofzo Hehe.
Ik niet, wil niet nu al zoveel uitgeven voor een untradable. Maar in ieder geval kijken of je genoeg geld hebt om Mane te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:10:
Volgens mij kost die hele challenge samen echt 200k+. Heb hem niet gedaan, vond het het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:18:
[...]

Volgens mij kost die hele challenge samen echt 200k+. Heb hem niet gedaan, vond het het niet waard.
Klopt, na de release was hij redelijk goedkoop (70-100K).
Maar binnen een uur hadden de traders hun werk alweer gedaan en was de SBC alweer ge-pricefixed waar mogelijk en kost deze nu minimaal 200K.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33
Moet zeggen dat er wel redelijk wat scripted in die squad battle zit. Je merkt opeens dat je spelers niet meelopen of buitenspel opheft etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
stomley schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:31:
Moet zeggen dat er wel redelijk wat scripted in die squad battle zit. Je merkt opeens dat je spelers niet meelopen of buitenspel opheft etc
Dat is wss niet squad battles specifiek, maar meer hoe de AI werkt. Moet zeggen overigens dat ik elke game probleemloos op wereldklasse win. Merk ik wel dat je de tegenstander moet 'breken'. Als ik de 2-0 scoor is het redelijk gelopen en krijg ik veel ruimte om uit te lopen naar 4 of 5-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handige tips, dank u, dan begin ik er niet aan.
Heb met trots 130k coins bij elkaar gesprokkeld en een middelmatig team dus dan spendeer ik me coins liever aan nuttigere dingen.

Mijn dank is weer groot :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:31:
Hou maar op. Ik speel al jaren niet meer tegen de computer met FIFA en ik weet ook weer waarom. Gescripte rotzooi.. 10 passes in 10 sec op 4 vierkante meter.. ja computer goed verhaal lekker realistisch. Wil je de bal afpakken, elke x heeft ie precies de goede timing om om te draaien etc. Dan zit je weer in zon fase dat je de bal niet mag hebben..
Ik denk ook niet dat ik nog een x die sbc battles ga doen. Wat een ergernis was dat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:34:
[...]

Dat is wss niet squad battles specifiek, maar meer hoe de AI werkt. Moet zeggen overigens dat ik elke game probleemloos op wereldklasse win. Merk ik wel dat je de tegenstander moet 'breken'. Als ik de 2-0 scoor is het redelijk gelopen en krijg ik veel ruimte om uit te lopen naar 4 of 5-0.
Merk ik ook enorm! Heb de vorige ronde 45 potjes gespeeld, meeste op wereldklasse.
Als het 1-0 of 1-1 bleef, was de AI lastiger te breken. Werd het snel 2-0, dan liep ik er telkens weer met 4-0, 5-0, 6-0 overheen. Komt waarschijnlijk omdat ze dan aanvallender gaan spelen, waardoor er gaten ontstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

Klopt, na de release was hij redelijk goedkoop (70-100K).
Maar binnen een uur hadden de traders hun werk alweer gedaan en was de SBC alweer ge-pricefixed waar mogelijk en kost deze nu minimaal 200K.
Op de PC kost alleen Mane al 170-180k en dan heb je 1 speler van de 4 opdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Hou maar op. Ik speel al jaren niet meer tegen de computer met FIFA en ik weet ook weer waarom. Gescripte rotzooi.. 10 passes in 10 sec op 4 vierkante meter.. ja computer goed verhaal lekker realistisch. Wil je de bal afpakken, elke x heeft ie precies de goede timing om om te draaien etc. Dan zit je weer in zon fase dat je de bal niet mag hebben..
Ik denk ook niet dat ik nog een x die sbc battles ga doen. Wat een ergernis was dat...
True story! Maar daar kun je weinig aan doen, duurt nog wel even voordat de AI aanvoelt als een persoon.
Al is de algemene opinie nu dat de AI realistischer aanvoelt dan ooit te voren. En daar ben ik het grotendeels wel mee eens.

Ik zie het ook meer als een afwisseling of om even in te komen. Tegen een echt persoon is het gewoonweg stukken boeiender. Al kom je soms mensen tegen, die zijn zo goed.. dat lijkt net een computer tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33
Dan krijg je uit je squad battle rewards Gabriel Jesus :) toch weer 50k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
masterjula schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Merk ik ook enorm! Heb de vorige ronde 45 potjes gespeeld, meeste op wereldklasse.
Als het 1-0 of 1-1 bleef, was de AI lastiger te breken. Werd het snel 2-0, dan liep ik er telkens weer met 4-0, 5-0, 6-0 overheen. Komt waarschijnlijk omdat ze dan aanvallender gaan spelen, waardoor er gaten ontstaan?
Ja precies, zodra ze switchen naar aanvallend is het feest. Krijg je ook lekker veel punten. In het begin is het dus erg opletten, zorgen dat je geen tegengoal krijgt. Als je dan zelf tweemaal scoort lekker los gaan voor de punten haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
masterjula schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:47:
[...]

True story! Maar daar kun je weinig aan doen, duurt nog wel even voordat de AI aanvoelt als een persoon.
Al is de algemene opinie nu dat de AI realistischer aanvoelt dan ooit te voren. En daar ben ik het grotendeels wel mee eens.

Ik zie het ook meer als een afwisseling of om even in te komen. Tegen een echt persoon is het gewoonweg stukken boeiender. Al kom je soms mensen tegen, die zijn zo goed.. dat lijkt net een computer tegenstander.
Idd, hoewel tegen de AI wel veel minder frustrerend is dan online spelen.
De AI heeft dan wel een paar issues, maar ik durf in dit soort potjes ook een doeltrap of een vrije trap kort te geven zonder dat een tegenstander die op het moment van spelen uit beeld was de bal onderschept, scoort en dabt :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[afbeelding]

sssst ;)

Weet je wat ook erg vies is? Gouden contractkaarten aanbieden voor min 1500 en max 2000 :P zoveel mensen die denken dat het een koopje is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:58
Ik heb vanmiddag de SBC gedaan, alles bij elkaar was ik 300.000 kwijt..
Ben benieuwd of hij fijn speelt.

Iemand nog goede suggesties voor een LB ?

Ik dacht zelf aan Salah.

4-3-3 (4)

Mane Lukaku Salah

Firmino Gundogan

Kante
Aanholt Luiz Azpilicuata Walker
de Gea

Iemand suggesties?
Jaap. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:45:
[...]

Op de PC kost alleen Mane al 170-180k en dan heb je 1 speler van de 4 opdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:08
masterjula schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Bij mij net andersom. Eerste helft 3-0 voor. Tweede helft binnen 20 minuten 3-3. En niet 1 keer, maar bijna elk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Is Hazard 320.000 waard? Zat er al aan te denken om door te sparen totdat ik hem kan betalen. Heb daar overigens nu Son staan, die ook wel erg chill is.
Alles is natuurlijk subjectief. Son is geen verkeerde speler, maar Hazard is wel aanmerkelijk beter. Of dat het verschil in coins waard is, waarschijnlijk niet, maar het heet natuurlijk niet voor niets Ultimate team :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:03:
[...]

sssst ;)

Weet je wat ook erg vies is? Gouden contractkaarten aanbieden voor min 1500 en max 2000 :P zoveel mensen die denken dat het een koopje is.
Hehehehe. Thanks. Ik verdien mijn geld het liefst door fouten van anderen.

Divisies is wel weer leuk nu je zonder lag kan spelen (wel opletten in startscherm op balkjes). SPeel alleen maar tegen Nederlanders. Nu ik verdedigen iets beter begrijp en een beetje op RB ram af en toe ga ik vrij vlot omhoog.

Iemand nog een tip voor een cheap ass sterke BPL verdediger voor naast Roja? Enige eis: mag niet van Liverpool zijn (al hebben die volgens mij niet eens verdedigers).

Moet ook een andere spits hebben voor naast Antonio. Batshuayi lijkt te veel op hem.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2017 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
[...]

sssst ;)

Hoezo trappen mensen hier in? Zijn de fitness selectie kaarten zo duur dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:12

Pykow

Angelo OTR

Delano1992 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:26:
[...]

Hoezo trappen mensen hier in? Zijn de fitness selectie kaarten zo duur dan?
vooral voor de WL (weekend league) kopen veel spelers fitness kaartjes, zodat ze 40 wedstrijden kunnen knallen. Als je er dus genoeg overhebt, dan kan je veel verdienen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 12:11
[...]

sssst ;)

Ook er maar eens wat voor die prijs opgezet, hopen dat er wat in trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JAtech schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:32:
[...]

Ook er maar eens wat voor die prijs opgezet, hopen dat er wat in trappen.
Als ik niet actief aan het handelen ben, dan gooi ik vaak mijn hele transferlijst (100) vol met zulke kaarten. Kan makkelijk verdienen zijn terwijl je niet eens actief aan het handelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens even serieus is het niemand opgevallen dat fut18 traag is. Bij 17 kon je spelsnelheid snel zetten. Waarom nu niet? Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Jammer, heb net alle packs geopend. Had er 3 vanwege de Elite 3 Squad Battles en 2 vanwege de ICON editie. Maar het beste wat ik kreeg was Cillessen :') Volgende week beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 23-09 14:08
Ik hoorde dat 2vs2 er uit is in fut

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
25k speler packs! Beter dan al die kansloze gold packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:30:
25k speler packs! Beter dan al die kansloze gold packs.
True, maar om er nou 25.000 coins per pack voor betalen... Betwijfel dat je als je 4 packs opent, dat je voor 100k eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:35:
[...]

True, maar om er nou 25.000 coins per pack voor betalen... Betwijfel dat je als je 4 packs opent, dat je voor 100k eruit haalt.
Packs uit de store open je dan ook nooit met coins.

Ik hanteer de 50% regel voor sbc packs.kan ik sbc voltooien voor 50%,van de waarde van de reward dan doe ik hem. Anders niet.

Edit: lol Martial en Goretzka in 1 pack. Dat is een prima 25k pakketje. Mooie was: ik zag geen billboards en zei hardop Martial dan maar. Lachen gieren brullen hiero. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2017 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Huh. Vanmorgen stond er nog een Jumbo pack klaar (ivm Ronaldo edition) en nu is ie weg. Enig idee hoe dit kan?

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Salah OTW uit mn gold 1 SB rewards d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:59:
[...]

Packs uit de store open je dan ook nooit met coins.

Ik hanteer de 50% regel voor sbc packs.kan ik sbc voltooien voor 50%,van de waarde van de reward dan doe ik hem. Anders niet.

Edit: lol Martial en Goretzka in 1 pack. Dat is een prima 25k pakketje. Mooie was: ik zag geen billboards en zei hardop Martial dan maar. Lachen gieren brullen hiero. :)
Ah ik dacht dat je had erover had dat die pack nu ook beschikbaar was in de store. De SBCs die goede packs geven heb ik helaas al allemaal gedaan haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik krijg elke week een pakketje, op maandag. Ik zag hem vandaag ook op de webapp maar wou hem op de console openen. Maar als fut open staat hij er niet meer en ook niet meer in de webapp. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Nu online
RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:42:
Ik krijg elke week een pakketje, op maandag. Ik zag hem vandaag ook op de webapp maar wou hem op de console openen. Maar als fut open staat hij er niet meer en ook niet meer in de webapp. Meer mensen hier last van?
Echt precies hetzelfde hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 16:00

Oekol

waka waka hey hey

MustacheNick schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Ik heb ditzelfde met Mbappe gehad.. Ik had hem gekocht voor 120k en daarna weer verkocht voor 130k.. 2 uur daarna was hij opeens 180k..
Dat is 3.5k winst op een speler van 120k, dat is echt toch ook totaal niet waard. Veels te veel risico voor zo'n kleine winst. Die had je sowieso al voor 150 we minimaal op moeten zetten

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is zo'n Premium-goud pakket van 7.500 munten het waard? Of kan ik beter mn munten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Nu online
Grudgie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:48:
Is zo'n Premium-goud pakket van 7.500 munten het waard? Of kan ik beter mn munten houden.
Beter je munten houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:41:
[...]

Ah ik dacht dat je had erover had dat die pack nu ook beschikbaar was in de store. De SBCs die goede packs geven heb ik helaas al allemaal gedaan haha.
Klopt ook. Die packs moet je nooit met muntjes kopen. Tenminste niet als je graag meer muntjes wil maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24
Maarja, als je messi of ronaldo packed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathnote124
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-04-2021
Gaan ze denken jullie de max BIN van Harry Kane laten stijgen? Momenteel geen enkele te vinden op de transfermarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Nu online
ff gechat met EA. Zijn op de hoogte van het probleem en gaan het z.s.m. proberen op te lossen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Maurice079 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:05:
[...]

ff gechat met EA. Zijn op de hoogte van het probleem en gaan het z.s.m. proberen op te lossen. :|
Waar is die chat? Dan doe ik het ook nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:45
Handelen in de app is nog steeds locked. Meer mensen last van? Iemand een oplossing? Of is het wachten op ea....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThijsM schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:07:
Handelen in de app is nog steeds locked. Meer mensen last van? Iemand een oplossing? Of is het wachten op ea....
Blijf gewoon zeuren bij EA. Niemand hier werkt voor EA hier en zou dus wat voor je kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:57
Uhm welke formatie gebruiken jullie met wingers? Ik speel altijd met 2 spitsen maar wil eens wat anders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Nu online
RR21 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Waar is die chat? Dan doe ik het ook nog even :)
https://help.ea.com/uk/co...s&isChannelSelection=true
Je locatie ff op de UK zetten, de helpdesk is enkel in het Engels beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:24
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:52:
[...]

Klopt ook. Die packs moet je nooit met muntjes kopen. Tenminste niet als je graag meer muntjes wil maken. :)
Hoe koop je dan packs? Kan toch alleen met munten...
Tenzij je die groene coins koopt, wat ik nog nooit van mijn leven gedaan heb en ook nooit ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Dus net even mijn SB rewards geopend. Helaas Gold 1 geëindigd, maar dit maakt het een klein beetje goed :)

OTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Jap, heb het ook al gedaan. Alleen zijn de FIFA 15 punten nu niet meer te koop bij g2play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Laatst online: 05-07 15:37
Ik heb nu een team met spaanse nationaliteiten als start en kan nu wat meer gaan sparen en een team opbouwen waarmee ik echt wil spelen. Echter weet ik nog niet wat ik moet, graag hoor ik tips / jullie mening. Ik hou ervan om langs de zijkanten op te komen en dan vanaf de corners steekballen terug te leggen de 16 in.
Dit is wat ik nu heb: Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/2b99bf58a8.png

Zou ik op bovenstaande team verder bouwen? Zo ja wat zijn goede volgende stappen, zo nee welke richting / spelers zijn handig om een team omheen te bouwen. Heb momenteel z'n 50k te besteden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:52:
[...]

Klopt gewoon fifapoints als je het de moeite waard vindt (altijd pas achteraf te bepalen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:24
Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:40:
[...]

Klopt gewoon fifapoints als je het de moeite waard vindt (altijd pas achteraf te bepalen :P )
Zijn die fifa points die betaalde punten? Dus echt geld betalen voor virtuele kaartjes? Enige manier om buiten de reguliere coins om pakketten te openen dan toch?

Maar daar pas ik voor. Bij alle games die ik ooit heb gespeeld pas ik daarvoor.. houd niet zo van het ‘pay to win’ concept, helaas wel het meest gangbaar vandaag de dag. Die game companies lachen de lul uit de broek denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat voor "cheap" teams gebruiken jullie om beetje offline te kutten?
Ik wil meeste geld houden voor het handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Klaarblijkelijk gaat de lock van de transfermarkt als je fifa points koopt. Heb aantal points gekocht en opeens is de transfermarkt unlocked. Hoe doorzichtig kan het zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
remzor schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Zijn die fifa points die betaalde punten? Dus echt geld betalen voor virtuele kaartjes? Enige manier om buiten de reguliere coins om pakketten te openen dan toch?

Maar daar pas ik voor. Bij alle games die ik ooit heb gespeeld pas ik daarvoor.. houd niet zo van het ‘pay to win’ concept, helaas wel het meest gangbaar vandaag de dag. Die game companies lachen de lul uit de broek denk ik :P
Ja inderdaad, heb bijvoorbeeld al 90 euro voor de ICON editie neergeteld. Nu zal er in die 40 free packs niks zitten zodat ik meer ga uitgeven. Maar goed, ik ga dat ook niet doen. Probeer beetje te kijken wat het meest rendabel is. Omdat ik geen tijd heb voor de Weekend League lijkt dat voor mij op dit moment Squad Battles. Helaas dus niet tegen echte tegenstanders, maar wel degelijke prijzen. Eventueel zou ik nog 15.000 coins neerleggen om een keer te draften. That said, ik zou nog eerder echt geld neerleggen voor drafts dan om zomaar pakjes uit de store te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Dus na Cavani en OTW Balde Diao heb ik een disconnect omdat de servers van EA eruit knallen midden in een wedstrijd..... Geluk moest een keer op :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:21
Ja had ik ook, bewust niet geopend in de app maar eenmaal in de console kreeg ik alleen de beloning van de squad battles, en in de app is ie nu ook weg. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:49
Wie zou me kunnen helpen met het maken (en het geven van tips) van een hybrid met Locadia IF en Neuer (die ik beiden momenteel heb). Dit heb ik tot nu toe in gedachte:

http://www.futhead.com/18/squads/611497/

Met loyalty en Koeman als manager zou ik iedereen op 10 chem krijgen en Van Dijk en Klaassen op 8 chem als het goed is. Is 8 chem te doen op twee spelers?

[ Voor 5% gewijzigd door AntraXxX op 02-10-2017 22:58 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Bossie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:28:
[...]

Ik gebruik Squad battles voornamelijk om ff bekend te raken met FUT18, de eerste paar dagen met **-team in online seasons waren echt genadeloos :+

Speel overigens prima met de @MrMistral custom zoals het merendeel van FUT17 gespeeld heb.
Met SBC Gignac heb ik weer een speler in de spits die rol die Ibra in mijn team kan vervullen en tot nu toe loopt hij 1:1. Low-drivens zijn top met hem, bizar dat ik dit eigenlijk niet in FUT17 gebruikte maar Ibra schoot ook normale schoten door het netje :+
Zelf niet veel tijd gehad nog jammer genoeg :P Eerst ff the journey finishen en daarna met leenspelers en coinboosts aan de slag en een teampie bouwen :Y)

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
AntraXxX schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:57:
Wie zou me kunnen helpen met het maken (en het geven van tips) van een hybrid met Locadia IF en Neuer (die ik beiden momenteel heb). Dit heb ik tot nu toe in gedachte:

http://www.futhead.com/18/squads/611497/

Met loyalty en Koeman als manager zou ik iedereen op 10 chem krijgen en Van Dijk en Klaassen op 8 chem als het goed is. Is 8 chem te doen op twee spelers?
http://www.futhead.com/18/squads/612124/
Positie van wijnaldum is niet optimaal maar je zou naar een 433 kunnen gaan in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Laatst online: 05-07 15:37
Ik denk oke nog even een pakketje voordat ik ga slapen nadat ik de hele dag een beetje meh pakketjes gehad had. Komt er Mbappe uit, weet alleen niet of ik hem moet verkopen of bewaren en een team erom heen bouwen. Wat denken jullie?
Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/bfd309ced9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
llovesoccerx7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:25:
Wat voor "cheap" teams gebruiken jullie om beetje offline te kutten?
Ik wil meeste geld houden voor het handelen.
Dit is mijn squad om squad battles te spelen, heb de manager van Porto dan gaat chem naar de 98.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Exodus FC schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:19:
[...]

Dit is mijn squad om squad battles te spelen, heb de manager van Porto dan gaat chem naar de 98.
Ziet er leuk uit. Speelt het ook een beetje?

Is het de moeite waard om drafts offline te spelen qua rewards? Ik heb eigenlijk nog nooit draft gedaan maar sinds de SB ben ik wel benieuwd.

[ Voor 18% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-10-2017 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroendedoem schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:17:
Ik denk oke nog even een pakketje voordat ik ga slapen nadat ik de hele dag een beetje meh pakketjes gehad had. Komt er Mbappe uit, weet alleen niet of ik hem moet verkopen of bewaren en een team erom heen bouwen. Wat denken jullie?
[afbeelding]
Je zou daar het hele seizoen plezier van kunnen hebben, waarschijnlijk kun je al een kleine winst pakken door vandaag te kopen en de laatste dagen van OTW terugkopen.

Onder voorbehoud natuurlijk, als er geen special pack offers / lightening rounds komen om OTW tijdens de laatste dagen te boosten dan zul de prijs weinig dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik heb OTW Aurier gepacked.. verstandig om te houden of nu verkopen? dilemma..
Verder packte ik Sundren totw.. die man gaat niet eens voor ze nu-verkoopprijs weg pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 23-09 14:08
Jeroendedoem schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:17:
[afbeelding]
ik zou verkopen bijna 700.000 waard

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:26
Iemand aanraders om mijn teams te versterken? Ik heb 50k te spenderen.

https://www.easports.com/...Id=ieZxxMYonMUZX:FFA18PS4

https://www.easports.com/...Id=fFtYp6LhnMUZ0:FFA18PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
llovesoccerx7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:34:
[...]
Ziet er leuk uit. Speelt het ook een beetje?

Is het de moeite waard om drafts offline te spelen qua rewards? Ik heb eigenlijk nog nooit draft gedaan maar sinds de SB ben ik wel benieuwd.
Ja speelt uitstekend, alleen Salvio vind ik niet fijn spelen, die gaat er nog uit voor Gelson Martins. Offline Draft kunnen andere je beter een antwoord op geven, ik speel alleen squad battles offline.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Als je denkt dat je team goed genoeg is voor squad battles en/of WL dan zou ik verkopen want over 3 weken is volgens mij al TOY en zullen de prijzen wel naar bedenen gaan schat ik in.

Ik heb een bundesliga team goed genoeg afgelopen week voor elite 3 en dan had ik maandag nog gemist. Nu zijn wel meer spelers dus denk ik gold 1 mooi is als dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Weet iemand hoevaak er een Price Range update is? Is dit iedere week op een vaste dag, of op een andere frequentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
homernt schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:56:
Als je denkt dat je team goed genoeg is voor squad battles en/of WL dan zou ik verkopen want over 3 weken is volgens mij al TOY en zullen de prijzen wel naar bedenen gaan schat ik in.

Ik heb een bundesliga team goed genoeg afgelopen week voor elite 3 en dan had ik maandag nog gemist. Nu zijn wel meer spelers dus denk ik gold 1 mooi is als dat lukt.
Ik vind dat eigenlijk tegenvallen aangezien het merendeel van de populatie vanaf vrijdag heeft gespeeld.
Mijn verwachting is dat je dadelijk vrijwel alle games moet spelen, hopelijk zit ik er naast en kan ik twee extra packs per week binnen slacken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyad
  • Laatst online: 30-06 23:56
Niet per se een antwoord op je vraag. Maar hoe vind je deze formatie spelen? Speel zelf nu 4-3-2-1 maar vind dat de buitenspelers een beetje te weinig ruimte krijgen.
Ik vind je centrum achterin vrij traag, daar zou ik misschien wat aanpassen. Aangezien Griezmann een loan speler is, moet je denk ik op zoek naar een andere spits. Misschien Gameiro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Bossie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:38:
[...]

Ik vind dat eigenlijk tegenvallen aangezien het merendeel van de populatie vanaf vrijdag heeft gespeeld.
Mijn verwachting is dat je dadelijk vrijwel alle games moet spelen, hopelijk zit ik er naast en kan ik twee extra packs per week binnen slacken :+
Het wilde niet echt lukken. Normaal gesproken moet professioneel te doen zijn maar ging niet en op semi pro levert een 2-1 of 3-1 overwinning minder op dan 5-0 op amateur zo doende. Het gaat nu beter ik moest eerst ook nog wat dingen afleren uit PES.

[ Voor 5% gewijzigd door homernt op 03-10-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Exodus FC schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:46:
[...]

Ja speelt uitstekend, alleen Salvio vind ik niet fijn spelen, die gaat er nog uit voor Gelson Martins. Offline Draft kunnen andere je beter een antwoord op geven, ik speel alleen squad battles offline.
Ik zal het eens overwegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Hoe maak je z'n publieke link naar jouw webapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Gister de eerste de SB's gewonnen op Wereldklasse niveau, best een leuke feature in de game. Zoals volgens mij @Bossie als zei; Ik word in ieder geval minder gestoord dan wanneer er online allerlei rare dingen gebeuren. Desalniettemin eindigde een wedstrijd gister tegen de AI in 6-6... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
huis-r schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:53:
Gister de eerste de SB's gewonnen op Wereldklasse niveau, best een leuke feature in de game. Zoals volgens mij @Bossie als zei; Ik word in ieder geval minder gestoord dan wanneer er online allerlei rare dingen gebeuren. Desalniettemin eindigde een wedstrijd gister tegen de AI in 6-6... :-)
Precies hetzelfde, alleen soms lijkt het dat het onmogelijk is om de bal af te pakken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

homernt schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:53:
[...]

Hoe maak je z'n publieke link naar jouw webapp?
Naar 'teams' op de web app, op een team klikken en dan staat er onder 'openen' 'deel'. Daar kan je de link kopiëren.
overdoseh schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:37:
Weet iemand hoevaak er een Price Range update is? Is dit iedere week op een vaste dag, of op een andere frequentie?
Is niet vast volgens mij, gewoon als spelers een poosje extinct zijn. Ik heb Douglas Costa, weet niet of ik hem moet verkopen, denk dat ik het maar ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:55:
[...]
Precies hetzelfde, alleen soms lijkt het dat het onmogelijk is om de bal af te pakken..
Wat ik merkte na een paar games is dat als je tussen de spelers loopt met l2 (op ps4 iig) gaat hij niet pasen naar de spelers. als er niemand vrij staat geeft hij een bal helemaal naar de andere kant. Daarnaast moet je zorgen dat je binnen de eerste 20 of 30 min scoort. dan wordt de AI slechter lijkt het wel.
Pagina: 1 ... 22 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs