Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:13
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:55:
[...]
Precies hetzelfde, alleen soms lijkt het dat het onmogelijk is om de bal af te pakken..
Geduld is het toverwoord deze fifa, zoals eigenlijk elk jaar, alleen dit jaar nog meer aangezien je minder door de AI geholpen wordt met verdedigen.

En dat geld voor aanval en verdedigen. Gewoon blijven rondpassen als je niet een opening kunt vinden, zolang je balbezit hebt kan de tegenstander niet scoren. En bij verdedigen is het van belang om niet te happen als je bijvoorbeeld geen rugdekking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:00:
[...]

Naar 'teams' op de web app, op een team klikken en dan staat er onder 'openen' 'deel'. Daar kan je de link kopiëren.
Bedankt,
Voor de geïnteresseerde mijn Bundeliga team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Bij de squad battles heb je bepaald aantal punten nodig voor bepaalde ranking, verandert dat per dag? Dus als hun zien dat veel mensen spelen dat je meer punten nodig hebt voor een elite 1 bijv? Of is dat alleen bij de top 100 dat het uiteraard kan verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/adhnadx2dhpuq.png Iemand die nog leuke verbeteringen weet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:47
Delano1992 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:18:
Bij de squad battles heb je bepaald aantal punten nodig voor bepaalde ranking, verandert dat per dag? Dus als hun zien dat veel mensen spelen dat je meer punten nodig hebt voor een elite 1 bijv? Of is dat alleen bij de top 100 dat het uiteraard kan verschillen?
Volgens mij verschilt het inderdaad per hoeveel er gespeeld wordt.
Je zou dus na dag 1 Elite kunnen halen, maar als je daarna niet meer speelt zak je uiteindelijk af naar een lagere rang, omdat de rest van de spelers wel meer punten halen en de vereisten voor de rangen daarmee ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Zo, even een 10-tal squad fitness kaartjes opgehaald voor 800 ps. Verwacht dat die dit weekend toch wel rond de 1200/1300 zullen zijn.. Hopelijk mooie winst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1987Michael1987
huis-r schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:25:
Zo, even een 10-tal squad fitness kaartjes opgehaald voor 800 ps. Verwacht dat die dit weekend toch wel rond de 1200/1300 zullen zijn.. Hopelijk mooie winst!
Ik heb er ook 260 klaar staan om te verkopen en heb nog 150 herstel kaartjes +4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:14
1987Michael1987 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Hoeveel items kan je maximaal verkopen in je list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:33:
[...]

Hoeveel items kan je maximaal verkopen in je list?
Ik kan 100 verkopen tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:26
Reyad schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:44:
[...]

Niet per se een antwoord op je vraag. Maar hoe vind je deze formatie spelen? Speel zelf nu 4-3-2-1 maar vind dat de buitenspelers een beetje te weinig ruimte krijgen.
Ik vind je centrum achterin vrij traag, daar zou ik misschien wat aanpassen. Aangezien Griezmann een loan speler is, moet je denk ik op zoek naar een andere spits. Misschien Gameiro?
De formatie speelt erg goed vind ik.
Ik heb wel nog niet online gespeeld. Je hebt geen verdedigende middenvelder, dus op de tegenaanval ben je wel kwetsbaar. Maar door de buitenspelers kan je het veld breed houden en heb je steeds veel opties om te passen.

Ik dacht ook aan Gameiro. Nadat de leenbeurt van Griezmann ten einde is, wil ik eerst Lacazette nog eens lenen. En daarna Gameiro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Lol gisteren kane gekocht voor 55k nu is zijn max prijs verhoogt naar 95k.
lacazette heeft dan weer een veel hogere max prijs terwijl zijn kaartje minder is.
Waar baseren ze dat op?

[ Voor 42% gewijzigd door servival7 op 03-10-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
servival7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:37:
Lol gisteren kane gekocht voor 55k nu is zijn max prijs verhoogt naar 95k.
lacazette heeft dan weer een veel hogere max prijs terwijl zijn kaartje minder is.
Waar baseren ze dat op?
Dat is nog niet toegepast in UT zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:40:
[...]

Dat is nog niet toegepast in UT zelf?
Geen idee, Ik kijk via de webapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
servival7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:42:
[...]

Geen idee, Ik kijk via de webapp.
Hij is bij mij nog 55k op de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:45:
[...]
Hij is bij mij nog 55k op de app.
Vreemd. en als je hem zoekt op de transfermarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 19:42
Zitten jullie wel over hetzelfde platform te praten want ik zie prijzen over de 55k op de X1. Price ranges kunnen volgens mij per platform verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bledismauw schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:54:
Zitten jullie wel over hetzelfde platform te praten want ik zie prijzen over de 55k op de X1. Price ranges kunnen volgens mij per platform verschillen.
Ik kijk op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Amelandbor schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:06:
[...]

Geduld is het toverwoord deze fifa, zoals eigenlijk elk jaar, alleen dit jaar nog meer aangezien je minder door de AI geholpen wordt met verdedigen.

En dat geld voor aanval en verdedigen. Gewoon blijven rondpassen als je niet een opening kunt vinden, zolang je balbezit hebt kan de tegenstander niet scoren. En bij verdedigen is het van belang om niet te happen als je bijvoorbeeld geen rugdekking hebt.
Deze reactie moet eigenlijk een 'groen randje'. Wat dit is precies hoe deze Fifa in elkaar zit. Merk als ik tegen mensen speel die dit doorhebben, de wedstrijden ook veel spannender en closer zijn. Dan kom je daarna tegen de steeds instappende/happende tegenstander, of de tegenstander die alleen maar naar voren speelt, dan ben je snel klaar.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24
Xamsix schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:58:
[...]

Deze reactie moet eigenlijk een 'groen randje'. Wat dit is precies hoe deze Fifa in elkaar zit. Merk als ik tegen mensen speel die dit doorhebben, de wedstrijden ook veel spannender en closer zijn. Dan kom je daarna tegen de steeds instappende/happende tegenstander, of de tegenstander die alleen maar naar voren speelt, dan ben je snel klaar.
Zeker mee eens, het spel voelt voor mij wat "eerlijker" dan vorig jaar.
Dan moet ik wel zeggen dat de afstandsschoten er wel iets te vaak inknallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hopelijk heeft iemand hier misschien antwoorden of ervaring met het volgende;

Ik speel al FUT sinds 2009 op de xbox 360 destijds (FUT Founder dus)
Deze status heb ik altijd netjes gehouden.
FIFA 16 voor het laatst op de xbox360 nog even gespeeld, toen een PS4 aangeschaft. FUT op FIFA 17 heb ik nagenoeg niet gespeeld, wel even ingelogd en een beveiligingsvraag ingesteld zodat ik hopelijk de WEB App kon gebruiken. Dit werkte echter voor FIFA 18 uit was nog niet.

Inmiddels een paar potjes gespeeld en een matig team in elkaar geflanst, maar via de web app kan ik nog steeds geen transfermarkt openen. Er staat "Blijf FUT 18 spelen op playstation 4 om toegang te krijgen"

Iemand hier bekend mee? En hoe is dit op te lossen? Op de PS4 werkt het prima.

En heeft iemand die FUT Founder status terug gekregen?

Ik heb wel Level behouden met mijn EA account

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Ha, eindelijk packluck uit SBC's. Voor de Hybrid Nations kreeg ik;

Bakayoko
Son
Bernardo Silva
Ricardo Quaresma
Inaki Williams

Niet slecht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 01:12:
Ik heb OTW Aurier gepacked.. verstandig om te houden of nu verkopen? dilemma..
Verder packte ik Sundren totw.. die man gaat niet eens voor ze nu-verkoopprijs weg pff
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:52
Zo veel dat ik Musa vorige jaar zag, zo weinig zie ik er nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 07:13
Ik heb een (domme) vraag over FUT Seasons.

Wat is het nou het verschil tussen titel pakken en promotie? Tot nu toe ben ik er alleen achter gekomen dat als je de titel pakt het seizoen gelijk is afgelopen en je naar de volgende divisie gaat. Is dit het enige of is er ook nog verschil in rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
ThaAresX schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:20:

Wat is het nou het verschil tussen titel pakken en promotie? Tot nu toe ben ik er alleen achter gekomen dat als je de titel pakt het seizoen gelijk is afgelopen en je naar de volgende divisie gaat. Is dit het enige of is er ook nog verschil in rewards?
Yup rewards zit altijd een verschil in, hoe hoger je komt hoe hoger het verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
ThaAresX schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:20:

Je krijgt meer munten als je de titel pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
100% wachten. One to Watch principe betekent dat hij bij iedere in form of wat dan ook maar stijgt in kwaliteit.

Dus hij wordt (als het goed is) gedurende het jaar steeds beter en dus ook steeds meer waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
Bean77 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:03:
[...]

sssst ;)

Weet je wat ook erg vies is? Gouden contractkaarten aanbieden voor min 1500 en max 2000 :P zoveel mensen die denken dat het een koopje is.
Nu even geprobeerd met 5 contracten! Ben zeer benieuwd.. of moet je dat op 'drukke' tijden doen bijvoorbeeld? Sowieso mensen, tips zoals dit; heerlijk! Rijke tweakertjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
Clown1 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:14:
[...]

Bij mij net andersom. Eerste helft 3-0 voor. Tweede helft binnen 20 minuten 3-3. En niet 1 keer, maar bijna elk potje.
Welk niveau? Heb ik ook wel eens gehad trouwens. Klinkt lullig, maar dat heeft nog even met oefenen te maken. Net iets zakelijker de bal vast houden en rond laten gaan bijvoorbeeld. Als ze de bal niet hebben.. kunnen ze ook niet scoren zij een oude legende eens ;) Nee maar ik had het ook eerder, nu niet meer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
masterjula schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:25:
[...]

100% wachten. One to Watch principe betekent dat hij bij iedere in form of wat dan ook maar stijgt in kwaliteit.

Dus hij wordt (als het goed is) gedurende het jaar steeds beter en dus ook steeds meer waard :)
Is het dan bv. een goede investering om nu de Aurier OTW te kopen en op het moment als hij gestegen is naar IF weer te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1987Michael1987 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

ik had dat nog niet eens gechecked, voornamelijk omdat ik mijn huidige kaartjes ook nu al regelmatig verkoop voor 1500-1800 :)

Tijd om een voorraadje op te gaan bouwen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
masterjula schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:27:
[...]

Nu even geprobeerd met 5 contracten! Ben zeer benieuwd.. of moet je dat op 'drukke' tijden doen bijvoorbeeld? Sowieso mensen, tips zoals dit; heerlijk! Rijke tweakertjes >:)
Thanqs! Zat meer in twijfel omdat ik niet weet of hij ooit wel een IF zal krijgen.. nooit echt aurier in ee gaten gehouden :p maar ik bewaar hem toch maar even als ik dit zo hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:44
Nice eindelijk mijn Coca-Cola kits, nummertje 2 en Coke Zero! Rare as *piep*!!!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
jordyyyys schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:56:
Nice eindelijk mijn Coca-Cola kits, nummertje 2 en Coke Zero! Rare as *piep*!!!
Hoe kom je hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:26
masterjula schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:29:
[...]

Welk niveau? Heb ik ook wel eens gehad trouwens. Klinkt lullig, maar dat heeft nog even met oefenen te maken. Net iets zakelijker de bal vast houden en rond laten gaan bijvoorbeeld. Als ze de bal niet hebben.. kunnen ze ook niet scoren zij een oude legende eens ;) Nee maar ik had het ook eerder, nu niet meer..
Ik herken het ook.
4-0 voorstaan en plots scoort de tegenstander 4 keer zonder dat ik ook maar iets kan doen. De bal is plots ongrijpbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:57
Drossie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

Ik herken het ook.
4-0 voorstaan en plots scoort de tegenstander 4 keer zonder dat ik ook maar iets kan doen. De bal is plots ongrijpbaar.
Ik weet eigenlijk niet beter ik ben vervloekt ik verlies altijd met 4-3 of 5-4 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 15:37
huis-r schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:25:
Geen dom idee, heb meteen zelf ook maar een aantal kaartjes die voor 800 en 850 weg gingen binnen geharkt meteen er weer voor 1200 - 2000 erop gezet. Toch nog ruimte over op de transferlijst en als ze verkocht worden is het makkelijk verdient. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Is er een makkelijke manier om stadions te zoeken? Ik wil graag de Johan Cruijff ArenA maar kan hem niet vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeeHaaa
  • Laatst online: 21:08
servival7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:20:
Is er een makkelijke manier om stadions te zoeken? Ik wil graag de Johan Cruijff ArenA maar kan hem niet vinden.
Is dit jaar Silver en heet nog steeds Amsterdam ArenA. Gewoon stadion zoeken en dan zilver, kom je vrij snel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
JeeHaaa schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

Is dit jaar Silver en heet nog steeds Amsterdam ArenA. Gewoon stadion zoeken en dan zilver, kom je vrij snel tegen.
ah tanks, ik zat nog bij goud te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Hebben jullie ook last van die laggy menu's op de PS4 transfermarkt?
Heeft mij gisteren 10.000 coins gekost, omdat ik iets te snel wilde. (Per ongeluk BIN gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 15:35
Naast mn Franse team gisteren even een Calcio A / italiaans team gemaakt:

https://www.easports.com/...Id=dPPwcfIinMU66:FFA18PS4

Lapadula is werkelijk een meesterlijke spits, 4 wedstrijden samen met Immobile in de spits. Stand Lapadula 6 goals ; Immobile 0 8)7
Dus opzoek naar een vervanger, Eder gehaald maar nog niet mee gespeeld.
Nu even doorsparen voor Belotti

Iemand nog tips voor (betaalbare) versterkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Gisteren Arjen Robben gepackt. Advies nu te verkopen? Of zal de nog duurder worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Gister viel me iets op mbt 'momentum'. Mijn tegenstander schoot de bal verkeerd uit met zijn keeper waarna ik scoorde. Daarna leek zijn team uit positie en scoorde ik er nog 2. Stond met 3-0 voor maar verdedigde slordig uit waardoor hij kon scoren. Kort daarna schoot hij er zijn tweede in. Het lijkt wel of je team 'uit positie' staat als je een fout maakt achterin, dus door slordig uitverdedigen of een verkeerde doeltrap. De tweede helft stonden beide teams weer goed in positie en werd er niet meer gescoord.

[ Voor 4% gewijzigd door El Profesor op 03-10-2017 11:41 ]

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:35:
[...]

Is het dan bv. een goede investering om nu de Aurier OTW te kopen en op het moment als hij gestegen is naar IF weer te verkopen?
Risicovol. Als hij (langdurig) geblesseerd raakt daalt zijn kaart (enorm). Hoe vaak krijgt een back een inform?

Otw handelen is best intensief. Wat ik er van begrijp is dat je steeds op hype moet verkopen. Als een otw scoort dan stijgt hij gelijk. Sterker nog prijzen stijgen in de aanloop naar wedstrijden. Als die speler fan niet speelt, daalt de prijs direct. Je moet dus goed de echte wedstrijden volgen om goed te handelen in otw.

Overigens kun je natuurlijk prima minder scherp handelen als je gokt dat iemand een of gaat krijgen. In de regel zal de prijs van de otw omhoog gaan als de of wordt aangekondigd. Maar ja, Bailly had bijvoorbeeldnul informs vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Heb mijn OTW sigurdsson meteen verkocht voor 40k. Verwacht weinig van everton en al helemaal van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
YouR schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

Zeker mee eens, het spel voelt voor mij wat "eerlijker" dan vorig jaar.
Dan moet ik wel zeggen dat de afstandsschoten er wel iets te vaak inknallen
Inderdaad, afwerken/long shots mogen wat mij betreft iets moeilijker. Als ze dat eventueel nog zouden updaten, dan is deze Fifa voor mij zeker een stuk beter dan vorig jaar.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Risicovol. Als hij (langdurig) geblesseerd raakt daalt zijn kaart (enorm). Hoe vaak krijgt een back een inform?

Otw handelen is best intensief. Wat ik er van begrijp is dat je steeds op hype moet verkopen. Als een otw scoort dan stijgt hij gelijk. Sterker nog prijzen stijgen in de aanloop naar wedstrijden. Als die speler fan niet speelt, daalt de prijs direct. Je moet dus goed de echte wedstrijden volgen om goed te handelen in otw.

Overigens kun je natuurlijk prima minder scherp handelen als je gokt dat iemand een of gaat krijgen. In de regel zal de prijs van de otw omhoog gaan als de of wordt aangekondigd. Maar ja, Bailly had bijvoorbeeldnul informs vorig seizoen.
Klopt, maar het seizoen is echt net op gang he! Maar als je enorm twijfelt, hij gaat nu voor 49,500.. pak je dat lekker. Zelf vind ik dat dusdanig weinig dat ik sowieso zou wachten, kan eigenlijk alleen maar beter worden toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SlqmLqck
UPDATE : https://fifaforums.easpor.../313085/fifa-title-update

Belangrijkste punt(en):
- Betere keepers
- Moeilijkheid van amateur en semi pro naar beneden

Oja, en schieten is moeilijker, vraag me niet hoe

[ Voor 12% gewijzigd door SlqmLqck op 03-10-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 15:35
SlqmLqck schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:07:

Belangrijkste punt(en):
- Betere keepers

Moeilijkheid amateur & semi pro naar beneden?

Iemand die hierbij een uitleg heeft?
Heb zelf niet het idee dat het veel moeilijker is dan andere jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR

Belangrijkste punt(en):
- Betere keepers

Ze zijn er snel bij dit jaar, mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Belangrijkste punt(en):
- Betere keepers

only on pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Xamsix schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Inderdaad, afwerken/long shots mogen wat mij betreft iets moeilijker. Als ze dat eventueel nog zouden updaten, dan is deze Fifa voor mij zeker een stuk beter dan vorig jaar.
Nou, hopen dat deze update dan doet wat die zegt dat die doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Amateur en Semi pro niveau wordt makkelijker... dat is echt voor kinderen onder de 8 jaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:44
Eens in de zoveel tijd de 5000 BIN markt zoeken bij kits, en soms ligt er eentje met smacht te wachten haha

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:12

Pykow

Angelo OTR

Belangrijkste punt(en):
- Betere keepers

- Tuned down the difficulty for Amateur and Semi-Pro difficulties
Are u kidding me. Semi-pro is nu al makkelijker dan in Fifa 17 (ik heb the journey op dit niveau gespeeld om lekker alles te kunnen halen)

- Improvements to the goal net animations
Ja die bal gaat soms gewoon door het net heen, dat ziet er echt vaag uit.

- keepers tuned
Goed om te horen dat de keepers nu al aangepakt worden.
Want ik kom situaties tegen dat een keeper in het midden opspringt, terwijl de bal in de hoek gaat.
sterker nog bij een rebound is het 9 van de 10 een tegendoelpunt. dat was in fifa 17 stukken beter.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat zijn beetje de spelers die je moet hebben in je La Liga team?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Grudgie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:32:
Messi en Ronaldo kan ik je aanraden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zalaroth schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Messi en Ronaldo kan ik je aanraden. :+
Hehe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Messi, C. Ronaldo, Griezman, Ramos, Marcelo, Suarez, Modric...

Misschien een iets specifiekere vraag stellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Nu online
Met andere woorden wat is je budget, wil je snelle wingers en goede voorzetten of speel je liever op balbezit.. Verschilt allemaal nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Besteed je 20k aan een sbc voor een megapack krijg je schneiderling als beste speler #FML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Grudgie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:32:
Ben Yedder en Luis Muriel.

Als supersub; IF Martinez (van Atalanta United). Wat een geweldige speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:45

Oekol

waka waka hey hey

SR8 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:24:
Hebben jullie ook last van die laggy menu's op de PS4 transfermarkt?
Heeft mij gisteren 10.000 coins gekost, omdat ik iets te snel wilde. (Per ongeluk BIN gedaan)
Ik heb vooral een probleem dat het lijkt dat met de sticks wel vloeiend is en als ik de pijltjes toetsen gebruikt dat het 9vd10 keer niet registreerd heel irritant.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Gister Kane kunnen halen voor 55k. Zie nu dat de prijzen omhoog zijn gegaan:D. Al gaat hij voorlopig niet weg uit mijn team. Wat een heerlijke speler is dat zeg! Vond hem in 17 juist helemaal niet fijn. Nog meer mensen die hem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Leoon. schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:15:
[...]
Ik heb vooral een probleem dat het lijkt dat met de sticks wel vloeiend is en als ik de pijltjes toetsen gebruikt dat het 9vd10 keer niet registreerd heel irritant.
Dacht dat het aan mijn controller lag, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:16
RobPete89 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:33:
Gister Kane kunnen halen voor 55k. Zie nu dat de prijzen omhoog zijn gegaan:D. Al gaat hij voorlopig niet weg uit mijn team. Wat een heerlijke speler is dat zeg! Vond hem in 17 juist helemaal niet fijn. Nog meer mensen die hem hebben?
Kane niet, heb wel z'n maatje op 10: Alli. Echt een heerlijke speler vind ik dat ook. Loopt bij mij nu 2 op 1 als middenvelder. _/-\o_

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Exodus FC schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:34:
[...]

Dacht dat het aan mijn controller lag, niet dus.
Ik dacht precies hetzelfde: redelijk nieuwe controller, doet ie het nu al niet meer :F Ook ik heb al een keer iemand pre ongeluk voor bin gekocht...

Maar 'goed' om te lezen dat ik niet de enige ben die dit opvalt.

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Garion schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:37:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde: redelijk nieuwe controller, doet ie het nu al niet meer :F Ook ik heb al een keer iemand pre ongeluk voor bin gekocht...

Hier ook inderdaad. Pijltjestoetsen en fifa gaan niet zo lekker samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Garion schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:37:
[...]

Ik heb een speler die ik een paar bronzen contracten wilde geven een contract van 99 gegeven omdat ik een keer te vaak drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:58
hmm Icardi of Belotti welke kiezen jullie en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Tip! (PS4)

Tolisso <83k kopen , verkopen +/- 91/92k (op cvm voor meer aan te bieden, echter daar wel kaartje nodig en zitten volgens mij autobuyers op).

Wellicht kunnen we elkaar hier nog meer helpen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Weet iemand of de BPM werkt net zoals vorige jaar. Lees er tot nu toe nog maar weinig over namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Nu online
stomley schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:43:
hmm Icardi of Belotti welke kiezen jullie en waarom?
Belotti, sneller en sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ricloo86 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:46:
Tip! (PS4)

Tolisso <83k kopen , verkopen +/- 91/92k (op cvm voor meer aan te bieden, echter daar wel kaartje nodig en zitten volgens mij autobuyers op).

Wellicht kunnen we elkaar hier nog meer helpen.
Tolisso otw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Zalaroth schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:49:
[...]
En zijn stamina en die 5 star WF, schiet ze er met beide voeten even makkelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Iemand nog interessante tips hoe je munten kan verdienen op de transferlijst (buiten het verkopen van je spelers en andere items).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Maurice079 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:16:
[...]

https://help.ea.com/uk/co...s&isChannelSelection=true
Je locatie ff op de UK zetten, de helpdesk is enkel in het Engels beschikbaar :)
Ik had hetzelfde probleem en wou ook even contact opnemen, bij mij blijft de knop van request live chat helaas grijs in verschillende browsers. Dus wat zeiden ze over een oplossing behalve dat ze er van op de hoogte waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
  • Laatst online: 21:08
MauT86 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:00:
Iemand nog interessante tips hoe je munten kan verdienen op de transferlijst (buiten het verkopen van je spelers en andere items).
Niet..

Munten verdienen op de transferlijst doe je enkel door het aan- en verkopen van spelers en andere items om je maar even te quoten ;) Wat bedoel je eigenlijk? Transferlijst is enkel kopen en verkopen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
JeeHaaa schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:01:
[...]

Niet..

Munten verdienen op de transferlijst doe je enkel door het aan- en verkopen van spelers en andere items om je maar even te quoten ;) Wat bedoel je eigenlijk? Transferlijst is enkel kopen en verkopen. O-)
Je hebt gelijk, niet goed omschreven 😉. Anders gezegd hoe kan je sneaky verdienen aan de transfermarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Ik weet niet of dit hier hoort maar goed. Wanneer ik FUT speel en kaarten aan het doorbladeren ben dan blaast mijn PS4 pro als een malle. Hebben er meer hier last van? Wellicht dat het door boost mode komt, maar dat heb ik nog niet kunnen uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
iemand er al achter wat die live items voor de OTW kaartjes inhoud ?
Blijkbaar tot 9 oktober verkrijgbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Pompi schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:00:
[...]

Ik had hetzelfde probleem en wou ook even contact opnemen, bij mij blijft de knop van request live chat helaas grijs in verschillende browsers. Dus wat zeiden ze over een oplossing behalve dat ze er van op de hoogte waren?
Zelfde hier. Iemand al antwoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:39
Zalaroth schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:49:
[...]

Kan ik beamen. Belotti is echt een beest bij mij. Heb hem met een Hawk kaart (= 89 Pac, 89 Sho, 89 Phy) en de beste man schiet ze erin vanuit alle hoeken en standen. 5* WF is erg fijn bij een spits.

Hier zijn zijn IG stats na het toepassen van de Hawk kaart:

https://www.futbin.com/18...m=hawk&pchem=10&schem=100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
MauT86 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Je hebt gelijk, niet goed omschreven 😉. Anders gezegd hoe kan je sneaky verdienen aan de transfermarkt?
Uiteindelijk komt het er op neer dat je een paar spelers (of consumables) moet vinden die je onder de gangbare "buy now" kunt kopen. En die verkoop je dan met een redelijke marge door.

In mijn geval is de marge klein, gemiddeld maar 300 coins oid, maar door veel transacties te doen, kun je toch al redelijke winst maken. Ik geloof dat ik nu volgens de console (kan het niet meer zien op de webapp) al op ongeveer 400k winst zit. Een deel daarvan heb ik geïnvesteerd in SBC's waabij ik niets noemenswaardigs gepacked heb. Helaas, gegokt en (een beetje) verloren.

Toch heb wel al een mooie basis voor mijn Belgische team gelegd: de Bruyne, Dembele, Vertonghen en Alderweireld zijn binnen. Het volgende doelwit is Nainggolan, maar dat duurt waarschijnlijk nog wel even. Zit nu op 60k.

Nu is het natuurlijk een probleem dat als iemand zijn specifieke geheim met je deelt, dat eigenlijk niet meer werkt, omdat de rest van de wereld (of in ieder geval iedereen die dit forum leest) ook op eens op de hoogte is.
En dan werkt de 'truc' natuurlijk niet meer. Ik heb eerder 'mijn geheim' aan een aantal mensen verteld; hierdoor kreeg ik er uiteindelijk alleen maar concurrentie bij ;).

Ik zou zeggen: lees je een beetje in op reddit en het officiele forum. Misschien is het handelen in informs of het juist voorspellen (en daardoor verdienen) aan toekomstige Marquee Matchups een optie.

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s1ck schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:08:
Ik weet niet of dit hier hoort maar goed. Wanneer ik FUT speel en kaarten aan het doorbladeren ben dan blaast mijn PS4 pro als een malle. Hebben er meer hier last van? Wellicht dat het door boost mode komt, maar dat heb ik nog niet kunnen uitsluiten.
Die PS4 Pro is een F**** stofzuiger wat lawaai betreft idd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
RR21 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Zelfde hier. Iemand al antwoord?
Pompi schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:00:
[...]

Ze hebben een 'ticket' aangemaakt, waarin ik in 24u een update/antwoord op zou ontvangen. Ik denk echter dat we niet de enige zijn met dit probleem, dus vermoed dat ze wel op korte termijn met de oplossing komen. Nog even geduld dus. Als ik een update ontvang, zal ik hem hier wel ff plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 14:14
Iemand verwachtingen voor aankomende totw?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Fellainii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 20:38
Bossie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:24:
[...]

Ik mis mijn oude PS4 slim wel wat dat betreft. Die was muisstil in de meeste games, en al helemaal in de menu's, waar volgens mij niet veel rekenkracht voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:47
Bossie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:24:
[...]

Hier andersom hoor, PS Pro is muisstil waar m'n oude PS4 van launchday een behoorlijke stofzuiger was.
Ligt denk ik meer aan bijvoorbeeld the thermal paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Misschien ligt het aan mij, omdat ik nog ouderwets met de pijltjestoetsen de spelers bestuur, maar met hoge ballen lijkt het wel of ik de speler niet kan bewegen. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Zojuist voor het eerst in mijn 6 jaar FUT een degelijke speler uit een pakje :)

Morata OTW.

Daarmee kan ik mijn Ajax-allstar team mooi versterken.

Ik denk hier aan: https://www.futbin.com//18/squad/181831

(Alleen Zlatan en Eriksen heb ik hiervan niet)

Maar ik zou ook iets rond een Icon kunnen bouwen (Overmars, Bergkamp, Kluivert)

Edit: van de Icons kan ik alleen Overmars en Litmanen betalen :)

[ Voor 8% gewijzigd door jongf7 op 03-10-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
jongf7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:59:
Zojuist voor het eerst in mijn 6 jaar FUT een degelijke speler uit een pakje :)

Morata OTW.

Jammer dat die een blessure heeft, anders had je wel meer kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
jongf7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:59:

Edit: van de Icons kan ik alleen Overmars en Litmanen betalen :)
En is van der Sar geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Pompi schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:05:
[...]

En is van der Sar geen optie?
Ik wist eerlijk gezegd niet dat die in FIFA zat :)

Maar om nu al mijn geld in de keeper te stoppen gaat me te ver, maar op termijn, als ik nog eens geluk heb met een pakketje dan wil ik die zeker ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Denken jullie dat Ibra een goede investering is? Kost 150k (ps4), vorig jaar meer dan 500k rond deze tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
Exodus FC schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:17:
Denken jullie dat Ibra een goede investering is? Kost 150k (ps4), vorig jaar meer dan 500k rond deze tijd.
Zijn pace ligt nu veel lager. Maar de markt is niet te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:11
masterjula schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:29:
[...]

Op professioneel. Was inderdaad ook een korte periode, maar uitermate vervelend als je net ff die 3 punten nodig bent.

Overigens ben ik ook nog een keer door de ai met 8-0 naar huis gestuurd op Semi-pro, terwijl mijn niveau meestal een beetje schommelt tussen professioneel en wereldklasse. Kwam er niet aan te pas. Snap er nog niks van. XD
Pagina: 1 ... 23 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs