Uiteindelijk komt het er op neer dat je een paar spelers (of consumables) moet vinden die je onder de gangbare "buy now" kunt kopen. En die verkoop je dan met een redelijke marge door.
In mijn geval is de marge klein, gemiddeld maar 300 coins oid, maar door veel transacties te doen, kun je toch al redelijke winst maken. Ik geloof dat ik nu volgens de console (kan het niet meer zien op de webapp) al op ongeveer 400k winst zit. Een deel daarvan heb ik geïnvesteerd in SBC's waabij ik niets noemenswaardigs gepacked heb. Helaas, gegokt en (een beetje) verloren.
Toch heb wel al een mooie basis voor mijn Belgische team gelegd: de Bruyne, Dembele, Vertonghen en Alderweireld zijn binnen. Het volgende doelwit is Nainggolan, maar dat duurt waarschijnlijk nog wel even. Zit nu op 60k.
Nu is het natuurlijk een probleem dat als iemand zijn specifieke geheim met je deelt, dat eigenlijk niet meer werkt, omdat de rest van de wereld (of in ieder geval iedereen die dit forum leest) ook op eens op de hoogte is.
En dan werkt de 'truc' natuurlijk niet meer. Ik heb eerder 'mijn geheim' aan een aantal mensen verteld; hierdoor kreeg ik er uiteindelijk alleen maar concurrentie bij

.
Ik zou zeggen: lees je een beetje in op reddit en het officiele forum. Misschien is het handelen in informs of het juist voorspellen (en daardoor verdienen) aan toekomstige Marquee Matchups een optie.