Exodus FC schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:40:
Weet iemand of de computer de moeilijkheidsgraad van de squad battles ook zelf aanpast? Ik win mijn eerste 3 squad battles van de dag met speels gemak op wereldklasse, en de laatste wedstrijd verlies ik met 6-1. Ik had 10 schoten op doel maar 2x het houtwerk en DeGea die alles pakt. En de cpu ramt er de ene na de andere bal in, onverdedigbaar.
Officieel gebeurt dit niet beweert EA, maar ik geloof hier al jaren niet meer in. Scripting is zeker aanwezig, ook al wil ik wel een kleine kanttekening plaatsen. Veel verloren potjes zijn ook te wijten aan bijbehorende frustratie en daardoor het verlies aan concentratie. Ook pech speelt een rol, in het echte voetbal wint immers ook niet altijd het beste team. Toch kan ik vaak aanvoelen als de tegenstander gaat scoren, pass is ineens veel te zacht, spelers lopen raar/totaal uit formatie etc.
Bij SB stond ik gisteren in de 84e minuut comfortabel met 2-0 voor, heb de wedstrijd nog met 2-3 verloren doordat de AI onhoudbaar was. Erg veel druk, driven passes en onrealistisch snelle pingpongpasses. Alles lijkt ook tegen te zitten, spelers struikelen opeens over elkaar, de scheidsrechter loopt mijn speler omver. Ik heb er geen verklaring voor. Soms is het beter om even wat anders te doen.
Overigens nog een klacht, het gat tussen Professional & Word Class is echt belachelijk. Op Professional is er weinig uitdaging, win ik elke wedstrijd met meerdere doelpunten verschil. World Class heb ik 4 a 5 wedstrijden gespeeld, allemaal verloren (enkelen waren close). Is dit nu zo moeilijk voor EA? Dit is volgens mij al jaren een probleem (Google dit probleem maar eens).
MyUtd4Life schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:48:
[...]
Om hier nog even op terug te komen. Denk dat Belotti betere stats heeft met 5* WF en betere stanima. Maar ik heb Icardi nu 16 wedstrijden en 24 goals, zowel links, rechts als koppend maakt hij ze erg makkelijk. Dus prima speler als je niet zoveel coins wilt uitgeven als je voor Belotti moet doen.
Goede opmerking, stamina maakt voor mijn gevoel erg veel verschil dit jaar. Vooral in het laatste kwartier merk ik dat fitte spelers veel fijner voetballen. Ik wissel ook elke wedstrijd halverwege de 2e helft drie spelers met de minste energie.