Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand toevallig ervaring met Demele van Barcelona? Ik twijfel om hem misschien te halen ipv inaki Williams, maar ik hik tegen die 70k aan. Ik kan het wel betalen, maar vraag mij af of die het echt waard is.

Ook iemand ervaring met Pogba op kunnen doen? Ik ben ook in hem geïnteresseerd.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander.vanerp
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2024
Geen toegang tot transfermarkt op web/companion app?

Ik heb gister contact gehad met EA omtrent dit probleem. Gelukkig trof ik behulpzame medewerker die mij uitgebreid heeft geholpen. Sinds vandaag kan ik de transfermarkt weer op buiten de PS4 om. Voer de onderstaande stappen uit en speel vervolgens een aantal matches. De transfermarkt zal dan na (bij mij 5 games) beschikbaar worden.
SYSTEM UPDATE
1. In the main menu XMB, using the controller scroll right to the Settings.
2. Scroll down to System Software Update icon and select it with X button.
3. If there is an update available, choose the option Update Using Internet and select it with X button.Note: You can find other ways to update PlayStation
4. System Software on the Sony Support Site: http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/

RESTORE LICENSES
1. In the main menu XMB, using the controller scroll right to the Settings.
2. Select the option for PlayStation™Network/Account Management.
3. Choose Restore Licenses.
4. Select Restore.
5. Shutdown PS4 and disconnect the power for 2 minutes.

STARTING PS4 ON SAFE MODE (REBUILDING DATABASE)
1. Press and hold the Power Switch for approx.. 10 seconds. The console should chime a notification sound to inform the player it is starting in Safe Mode.
2. When the PlayStation 4 make the notification sound, de-press the Power switch.
3. The PlayStation will now begin in Safe Mode.
4. Select 5th option - Rebuild DatabaseNote: This action scans the drive and creates a new database of all content and may take a long time depending on the type and number of data items.

[ Voor 15% gewijzigd door Sander.vanerp op 04-10-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Sander.vanerp schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:29:
Geen toegang tot transfermarkt op web/companion app?

Ik heb gister contact gehad met EA omtrent dit probleem. Gelukkig trof ik behulpzame medewerker die mij uitgebreid heeft geholpen. Sinds vandaag kan ik de transfermarkt weer op buiten de PS4 om. Voer de onderstaande stappen uit en speel vervolgens een aantal matches. De transfermarkt zal dan na (bij mij 5 games) beschikbaar worden.

[...]
zie eerdere berichten. vanaf vandaag is ie bij veel mensen beschikbaar, ook zonder die stappen te volgen. Werd tijd ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 selecties gemaakt om zo te besparen op fitness kaartjes. Ik speel beurten 3 wedstrijden met team a en dan team B. Echter zie ik dat me team a op lage conditie blijft staan terwijl ik met team B speel..

Ik doe iets fouts maar wat?

Moet je reserve team soms op de bank zitten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Maurice079 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

[...]

Ze hebben een 'ticket' aangemaakt, waarin ik in 24u een update/antwoord op zou ontvangen. Ik denk echter dat we niet de enige zijn met dit probleem, dus vermoed dat ze wel op korte termijn met de oplossing komen. Nog even geduld dus. Als ik een update ontvang, zal ik hem hier wel ff plaatsen.
Al wat gehoord? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Dat is overigens de meest basale 'trial and error' oplossing, updaten dan wel resetten.
Lijkt me ook sterk dat dat het verhelpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:33:
Ik heb 2 selecties gemaakt om zo te besparen op fitness kaartjes. Ik speel beurten 3 wedstrijden met team a en dan team B. Echter zie ik dat me team a op lage conditie blijft staan terwijl ik met team B speel..

Ja. wisselspeler of reserve

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 18:52

Je moet team A bij je wissels van team B doen. Ook de reserves vullen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio

Ja, of als reserve.
Je moet ze in ieder geval 'in je selectie hebben;.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24

Het is maar net wat je fijn vind, maar ik merk na 2 matches dat men spelers echt kapot zijn en dan 2x zo traag spelen, dus ik zou persoonlijk na 2 matches switchen naar je fitness team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Gaat wel prima die Squad Battles, win eigenlijk alles wel op wereldklasse. Zit nu in Elite 2, maar kan vrijdag mn wedstrijden niet doen. Dus ben benieuwd waar ik ergens ga eindigen. De problemen van anderen hier herken ik niet echt terug. AI doet tegen mij geen onverklaarbare dingen, ik verdedig tegen AI gewoon hetzelfde als tegen echte mensen en dat werkt eigenlijk prima. Het belangrijkste is om te zorgen dat je geen tegengoal krijgt en vanuit die gedachte de wedstrijd controleren, met snelle passing mensen vrijspelen en scoren. Hopelijk komt er maandag wel iets fatsoenlijks uit mn pakjes.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Xamsix schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:52:
Gaat wel prima die Squad Battles, win eigenlijk alles wel op wereldklasse. Zit nu in Elite 2, maar kan vrijdag mn wedstrijden niet doen. Dus ben benieuwd waar ik ergens ga eindigen. De problemen van anderen hier herken ik niet echt terug. AI doet tegen mij geen onverklaarbare dingen, ik verdedig tegen AI gewoon hetzelfde als tegen echte mensen en dat werkt eigenlijk prima. Het belangrijkste is om te zorgen dat je geen tegengoal krijgt en vanuit die gedachte de wedstrijd controleren, met snelle passing mensen vrijspelen en scoren. Hopelijk komt er maandag wel iets fatsoenlijks uit mn pakjes.
Je kan de potjes van vrijdag, op zaterdag nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
MyUtd4Life schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Om hier nog even op terug te komen. Denk dat Belotti betere stats heeft met 5* WF en betere stanima. Maar ik heb Icardi nu 16 wedstrijden en 24 goals, zowel links, rechts als koppend maakt hij ze erg makkelijk. Dus prima speler als je niet zoveel coins wilt uitgeven als je voor Belotti moet doen.
Ik moet terug komen wat ik eerder schreef over Icardi, heb Icardi ook gekocht en mee gespeeld naast Belotti. De looplijnen en positionering van Icardi zijn erg goed, zeker in de combinatie. Beter dan Belotti, wat meer een werkpaard is.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wie vinden jullie beter? Kane of Diego costa?

Ik gebruik mijn spits in een 4-3-2-1 formatie vooral om mee te kaatsen naar de buitenspelers. Hij komt vrijwel niet in scoringspositie dus ik merk weinig van de schiet kwaliteiten van Kane.

[ Voor 68% gewijzigd door servival7 op 04-10-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-09 11:42
Xamsix schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:52:
Pff bij mij lukt professional difficulty maar amper. Weet iemand waar ik een goede guide kan vinden over de cpu verslaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:31:

Ik gebruik mijn spits in een 4-3-2-1 formatie vooral om mee te kaatsen naar de buitenspelers. Hij komt vrijwel niet in scoringspositie dus ik merk weinig van de schiet kwaliteiten van Kane.
Ik ben zelf een fan van Kane maar als hij weinig in scoringspositie komt dan kun je misschien ook verder kijken naar middenvelders? Een Silva, Ozil, de Bruyne, Eriksen of Cazorla hebben zeer goede dribbel en pass statistieken. Deze kun je met een paar kaartjes omzetten naar een spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
Mik0s schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Pff bij mij lukt professional difficulty maar amper. Weet iemand waar ik een goede guide kan vinden over de cpu verslaan?
Youtube guides kijken hoe je moet verdedigen, iedere wedstrijd 1 aspect toepassen. Je kan namelijk niet alles in een keer leren. Zijn net skills moves die je moet leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vissert schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

Ik ben zelf een fan van Kane maar als hij weinig in scoringspositie komt dan kun je misschien ook verder kijken naar middenvelders? Een Silva, Ozil, de Bruyne, Eriksen of Cazorla hebben zeer goede dribbel en pass statistieken. Deze kun je met een paar kaartjes omzetten naar een spits.
hmm dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Denk dat mijn spel met een de bruyne in de spits wel beter zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

hmm dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Denk dat mijn spel met een de bruyne in de spits wel beter zou worden.
Je kan altijd voor een echte target-man gaan om je wingers/middenvelders nog beter te bedienen.
Je zou daarvoor zelfs Fellaini kunnen gebruikten (target forward/backs into player)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

De bruyne is wel 3x zo duur als Kane maar toch :+ Zlatan is dan misschien ook een optie? Kan een balletje vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wat ik nu vooral doe met mijn 4-3-2-1 is met de back rechtsstreeks de vleugelspeler aanspelen. Deze kaatst dan met de spits en dan heb ik ruimte voor een actie/schot of voorzet. Waarbij de voorzet vaak ingekopt wordt door met name Herrera.

https://www.easports.com/...Id=hne2X0SvnMV7G:FFA18PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 07:13
Grr probeer heel de ochtend al Wijnaldum te krijgen met bieden. Alles gaat goed tot de laatste minuut dan schieten de prijzen omhoog. En ik maar hopen dat ik m goedkoop er tussen uit kon vissen. Misschien dat ik t vanacht maar eens ga proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Iemand enig idee waarom Hamsik niet te vinden is op de Transfermarkt??

PC

[ Voor 4% gewijzigd door RifatSahin op 04-10-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik lees soms over fitness? Wat bedoelen jullie daarmee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:51
PC price ranges nog steeds niet veranderd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
De formatie omgegooid van 433-4 naar 41212 met een LM en RM en moet zeggen speelt heerlijk vergeleken met 433-4. Twee spitsen deze Fifa speelt erg fijn, en één CDM centraal is ook echt ideaal als stofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Exodus FC schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:27:
De formatie omgegooid van 433-4 naar 41212 met een LM en RM en moet zeggen speelt heerlijk vergeleken met 433-4. Twee spitsen deze Fifa speelt erg fijn, en één CDM centraal is ook echt ideaal als stofzuiger.
Heb je niet het gevoel dat je overlopen wordt op het middenveld omdat je middenvelders zo wijd staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Exodus FC schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:27:
Staat je LM en RM wel diep genoeg voor een buitenspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Heb gisteren Gomez (Calcio A) uit de spits omgebouwd naar CAM, en moet zeggen dat dit super bevalt.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
YouR schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:29:
[...]
Heb je niet het gevoel dat je overlopen wordt op het middenveld omdat je middenvelders zo wijd staan?
Vind het wel lekker compact staan eigenlijk. Die RM en LM spelen echt als middenvelders, dus minder ver dan vleugelaanvallers maar zekken verdedigend ook goed terug. Heb mijn verdediging op 33 breed gezet waardoor het team echt compact staat in de inschakeling. Heb pas 2 potjes gespeeld, maar 3-0 en 3-1 ragequit gewonnen. Maar moet nog meer spelen om echt een goed oordeel over de formatie te geven. Maar tot nu toe speelt het erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mensen die met 4-4-1-1 spelen? Deze lijkt mij wel goed omdat je met een target man de bal vasthoudt en dan CF erover heen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
RR21 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:29:
[...]
Aanzienlijk minder diep dan een buitenspeler, maar komen wel goed mee op. Moet wel zeggen dat mijn custom setting staan op balbezit. Weet niet hoe ze bewegen als je de snelheid omhoog gooit, zoals bijvoorbeeld counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

iemand nog custom tactics die ze willen sharen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:32:
Heb gisteren Gomez (Calcio A) uit de spits omgebouwd naar CAM, en moet zeggen dat dit super bevalt.
Ik zat ook naar hem te kijken. Tot nu toe bevalt Perotti (4*,5*) me te goed om het prijsverschil te rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
servival7 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:31:

Ik speel 4-3-3 nu. Voorheen 4-2-1-2-1. 25 wedstrijden met Diego Costa: +-13 goals. 5 wedstrijden met Kane: 11 goals (3 hattricks en 2 wedstrijden 1 doelpunt). Kane is voor mij zoveel fijner dan Diego Costa. Waarschijnlijk omdat hij veel meer agility heeft. Costa is toch best een trage vrachtwagen in het draaien en hierdoor niet behendig. Schoten van Kane gaan er bij mij bijna allemaal in.

Hierdoor heb ik Costa verkocht (met 20k winst).

Bovenstaande is gebasseerd op Squad battles op Legendary niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
llovesoccerx7 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:17:
PC price ranges nog steeds niet veranderd xD
Idd, hopelijk vergeten ze dit niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:53
RR21 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:29:
[...]

Aanvallend opzicht gedragen ze zich wel als buitenspelers.
Speel net als Exodus FC 4-1-2-1-2 en op balbezit. Alle voorzetten komen van de LM & RM. Na combineren en driehoekje met de CVM/CAM garantie op voorzetten voor je 2 spitsen.

Verdedigend is het prima te doen met een goede CVM. Gebruik zelf De Rossi, geweldige stofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 15:07

rSNNN

Titel ondertitel

Ik speel zelf ook met 4-1-2-1-2 met Matuidi als CVM. Voor mij persoonlijk is dit de beste formatie. Gebruik deze eigenlijk al elke fifa met succes

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Ik vond 4-1-2-1-2 veel te smal. Won er overigens wel veel mee, maar vond de manier van spelen niet leuk.
4-3-3 met snelle wingers daarentegen wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
overdoseh schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Ik speel 4-3-3 nu. Voorheen 4-2-1-2-1. 25 wedstrijden met Diego Costa: +-13 goals. 5 wedstrijden met Kane: 11 goals (3 hattricks en 2 wedstrijden 1 doelpunt). Kane is voor mij zoveel fijner dan Diego Costa. Waarschijnlijk omdat hij veel meer agility heeft. Costa is toch best een trage vrachtwagen in het draaien en hierdoor niet behendig. Schoten van Kane gaan er bij mij bijna allemaal in.

Hierdoor heb ik Costa verkocht (met 20k winst).

Bovenstaande is gebasseerd op Squad battles op Legendary niveau.
met 4-3-2-1 wordt je spits bijna altijd gedekt waardoor hij amber in scoringspositie komt.
Zo had wellback in zijn 1e 10 wedstrijden maar 1 goal, en kane in zijn 1e 5 ook maar 1.
Terwijl Son en Willian er samen al 25 hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Is het mogelijk op b.v. een poll in de startpost te zetten welke opstelling je gebruikt? Ik ben erg benieuwd welke het meest favoriet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 21:54
llovesoccerx7 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:47:
Mensen die met 4-4-1-1 spelen? Deze lijkt mij wel goed omdat je met een target man de bal vasthoudt en dan CF erover heen kan komen.
Ja ik, speel sinds vorig jaar met deze formatie. Bevalt mij heel goed ;)

Gomez + Bellotti = OP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 17:16
Zojuist weer ff gechat. Geen heel verrassend antwoord, haha.
"I just checked and would like to tell you that the case was under specialist team but due to technicalities it is now under studio team and will be fixed very soon:)" :z

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RR21
Maurice079 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

"I just checked and would like to tell you that the case was under specialist team but due to technicalities it is now under studio team and will be fixed very soon:)" :z
Haha bedankt. Mooi afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:41
RemkoDJ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:03:
Is het mogelijk op b.v. een poll in de startpost te zetten welke opstelling je gebruikt? Ik ben erg benieuwd welke het meest favoriet is.
In de startpost en hier ook:

Poll: Welke formatie gebruik jij het liefst
3-4-1-2
3-4-2-1
3-4-3
3-5-2
4-1-2-1-2
4-1-2-1-2 (2)
4-1-4-1
4-2-2-2
4-2-3-1
4-2-3-1 (2)
4-3-1-2
4-3-2-1
4-3-3
4-3-3 (2)
4-3-3 (3)
4-3-3 (4)
4-3-3 (5)
4-4-1-1
4-4-2
4-4-2 (2)
4-5-1
4-5-1 (2)
5-2-1-2
5-2-2-1
5-3-2
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399402&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:59
Pff echt typisch ea. Laatste squad battle op proffesional en ik sta 2-0 voor. Opeens krijg ik zijn hazard en ibra niet meer gestopt en lopen ze overal doorheen. En ja hoor 5-4 verloren.. zo bullshit hoe ze opeens de ai aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Er is voor mijn gevoel weinig activiteit mbt team fitness kaarten, ze zijn nu met wat geluk te krijgen voor 700/800 coins (xbox) :)

Afgelopen jaar liepen die kaarten in het weekend op naar 1800 BIN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Paar frustraties over de AI komt nu wel naar boven, o.a. de scheids die ontzettend slecht positie kiest in SB. Hij staat of in de weg van een speler die naar de tegenstander met bal wil lopen of in een passlijn naar de aanval. Verder ook de vleugelverdedigers die bijna automatisch de verkeerde kant opstappen als er vanuit het midden een diepte pass wordt gegeven naar de ruimte achter hun, in het echt hadden ze al een stap naar binnen gezet.

In 17 kwamen bij mij in 4-3-3 de vleugelverdedigers bijna altijd zo ver op dat ze zowat op de hoekpunt van penaltygebied stonden, maar nu in 18 blijven ze eigenlijk alleen maar achter en moet ik ze met L1(PS4) naar voren laten komen terwijl ik de instellingen hetzelfde heb gelaten. Iemand een idee hoe ik zorg dat bij een aanval van mij ze niet op 1 lijn met de CV's blijven staan maar meer ondersteuning bieden voor de L/RV / aanvallender opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Maurice079 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

Waar zit die chat?

Ik heb nog meer probleempjes, kan enkel vinden dat ik ze kan bellen maar er is anderhalf uur wachttijd... heb wel wat beters te doen :P

op twitter reageren ze ook niet. (ea help)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 17:16
cypher21 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:24:
[...]

Waar zit die chat?

Ik heb nog meer probleempjes, kan enkel vinden dat ik ze kan bellen maar er is anderhalf uur wachttijd... heb wel wat beters te doen :P

op twitter reageren ze ook niet. (ea help)
ff je locatie wijzigen naar UK, dan komt de chatfunctie beschikbaar.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Laatst online: 23-09 07:13
De companion app is buggy? Mijn playstation thuis staat uit en kan op kantoor geen spelers swappen? Krijg dan de error op m'n telefoon:

'Disconnected Gameplay Session'

Iemand anders al last gehad van deze error?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:37
bbblije schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:12:
Iemand al een update over de verdwenen pre-order/icon/Ronaldo packs?
Hier vrijdag meteen de pre-order code ingelost, maar toen kreeg ik de Ronaldo leenspeler al niet, maandag ook geen pack gehad.

De aanschaf is niet terug te vinden in mijn ingeloste codes bibliotheek. Als ik nu de code opnieuw probeer in te voeren, geeft de PlayStation Store aan dat de code al is gebruikt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:41
Exodus FC schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:57:
[...]

Ik dacht dus dat ik de enige was gister, maar jij hebt een soortgelijke ervaring. Dat je team compleet still staat, waar je normaal de bal afschermt en je middenvelders doorlopen moet je echt 1-2tjes geven om je spelers de ruimte in te laten bewegen.
Precies dat. En iedere speler die tegen jouw speler aan loopt neemt meteen de bal over, zonder enige moeite. Ook al scherm je af en heeft je speler 90 strength.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Wauw die nieuwe Marquee Matchups in de SBC zijn het totaal niet waard. Kun je met je coins net zo goed direct pakjes kopen xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:04
ind0mi schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:29:
iemand nog custom tactics die ze willen sharen? :)
Ik heb de waardes uit de onderstaande video's overgenomen, bevalt goed tot nu toe:
YouTube: BEST CUSTOM TACTICS IN FIFA 18 - WORKS WITH ALL FORMATIONS (ALL VALU...

[ Voor 31% gewijzigd door MyUtd4Life op 04-10-2017 14:34 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Laatst online: 22-09 19:42
Xamsix schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:32:
Wauw die nieuwe Marquee Matchups in de SBC zijn het totaal niet waard. Kun je met je coins net zo goed direct pakjes kopen xD
Ja dat is voor iedere SBC zo. De een packt wat goeds de ander weer niet, ik had ditmaal Iniesta uit de15k pack. Ik hoor ook veel goede verhalen over de gold upgrade maar daaruit heb ik nog niet goeds gepackt, na een stuk of 15 a 20 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bledismauw schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

Ja dat is voor iedere SBC zo. De een packt wat goeds de ander weer niet, ik had ditmaal Iniesta uit de15k pack. Ik hoor ook veel goede verhalen over de gold upgrade maar daaruit heb ik nog niet goeds gepackt, na een stuk of 15 a 20 keer.
Nouja moet zeggen dat je bv bij Hybrids etc nog wel aardige pakjes krijgt. Nu krijg je ook gewoon slechte pakjes. Betaal je ong 5000 coins aan spelers om een Premium Gold Pack te krijgen. Mweh. En de Silver pack reward voor de NL uitdaging slaat al helemaal nergens op.

Maar goed, je hoeft ze niet te doen natuurlijk, dus ik sla deze ook over. Heb er verder wel al veel gedaan. Gold update 1x geprobeerd, dat was zo slecht, dat ik het maar niet meer doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ik was er gelukkig op tijd bij en kon nog veel voor onder de 750 coins kopen, tot nu toe ongeveer 20.000 coins winst gemaakt en koulibaly staat nog voor 20.000 coins op transferlijst. Dus voor mij was het zeker wel waard. Al was het lastig om het ook nog met die van Lukaku te combineren, want zag soms even niet meer het bos door de bomen zo veel transfers tegelijk. Wel gemerkt dat sommige mensen heel dom en kortzichtig zijn. Gisteravond 350 coins geboden voor gouden speler die nog 30 minuten te gaan had omdat de andere te veel inflatie hadden gehad naar mijn idee, laatste minuut begon iemand mee te bieden en ik besloot op 600 te stoppen met bieden en kijken over andere goedkope waren. En wat bleek, in dezelfde minuut stond er nog 1 waarop nog niet geboden was dus die voor 350 opgepikt en die andere is uiteindelijk voor 1100 coins gegaan :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Pompi schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:44:
[...]

Ik was er gelukkig op tijd bij en kon nog veel voor onder de 750 coins kopen, tot nu toe ongeveer 20.000 coins winst gemaakt en koulibaly staat nog voor 20.000 coins op transferlijst. Dus voor mij was het zeker wel waard. Al was het lastig om het ook nog met die van Lukaku te combineren, want zag soms even niet meer het bos door de bomen zo veel transfers tegelijk. Wel gemerkt dat sommige mensen heel dom en kortzichtig zijn. Gisteravond 350 coins geboden voor gouden speler die nog 30 minuten te gaan had omdat de andere te veel inflatie hadden gehad naar mijn idee, laatste minuut begon iemand mee te bieden en ik besloot op 600 te stoppen met bieden en kijken over andere goedkope waren. En wat bleek, in dezelfde minuut stond er nog 1 waarop nog niet geboden was dus die voor 350 opgepikt en die andere is uiteindelijk voor 1100 coins gegaan :X.
Haha lekker, dat soort mensen zorgen er tegelijkertijd ook voor dat deze nu niet rendabel is. Als je 1000+ voor elke speler moet betalen is het zinloos om te doen. Maar het lijkt erop alsof sommigen koste wat het kost toch die SBC's willen doen. Ga even afwachten, miss daalt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Xamsix schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

Haha lekker, dat soort mensen zorgen er tegelijkertijd ook voor dat deze nu niet rendabel is. Als je 1000+ voor elke speler moet betalen is het zinloos om te doen. Maar het lijkt erop alsof sommigen koste wat het kost toch die SBC's willen doen. Ga even afwachten, miss daalt het nog.
Precies, gewoon een waarde bepalen die je maximaal voor bepaalde speler wil betalen en anders gewoon wachten. Als ik 1 speler voor minimum kan krijgen ga ik bij sommige andere wel iets over dat bedrag, omdat het elkaar dan beetje opheft. Nog 6 dagen en WL tussen door dus daalt misschien wel.
Had ook per ongeluk op twee dezelfde spelers geboden omdat ik dacht dat de eerste nog overboden zou worden, wat niet gebeurde en toen die maar met paar honderd coins hoger op BIN gezet zodat ik tenminste al mijn coins nog had en was als nog binnen de minuut weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Iemand nog meer last van het niet kunnen verbinden met PS network?
Voor de rest werkt alles in het netwerk naar behoren, kan alleen niet verbinden met PS network. Zij geven echter aan dat alles functioneert vanuit hun kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
Lightthunder schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:02:
Voor de rest werkt alles in het netwerk naar behoren, kan alleen niet verbinden met PS network. Zij geven echter aan dat alles functioneert vanuit hun kant?
Zag toevallig net een post op reddit voorbij komen dat meer mensen hier last van hadden.
Kijk ff of deze oplossing helpt: https://www.reddit.com/r/...psn_down_for_anyone_else/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lightthunder schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:02:
Moet je niet de recentste update nog installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
dutchgio schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

Moet je niet de recentste update nog installeren?
En daarna die nieuwe Privacy voorwaarden accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Je moet nog akkoord gaan met de nieuwe voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Nachtapotheker schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:29:
[...]

Precies dat. En iedere speler die tegen jouw speler aan loopt neemt meteen de bal over, zonder enige moeite. Ook al scherm je af en heeft je speler 90 strength.
Klopt, met een zee van ruimte tussen je verdedigers waardoor je tegenstander relatief makkelijk er doorheen loopt/combineert. Dit is iets wat we zullen moeten accepteren, is gewoon scripting, zolang het maar niet te vaak voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
SlqmLqck schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:03:
[...]

Zag toevallig net een post op reddit voorbij komen dat meer mensen hier last van hadden.
Kijk ff of deze oplossing helpt: https://www.reddit.com/r/...psn_down_for_anyone_else/
Top, bedankt allemaal! Gisteren geüpdate, daarna nog gespeeld dus zocht het probleem dan ook niet daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind vrijwel elke SBC het waard, zolang je het maar slim genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:11:
[...]

Ik vind vrijwel elke SBC het waard, zolang je het maar slim genoeg.
Tjsa, je kan de pakjes goedkoper krijgen inderdaad. Maar stel het scheelt je op een pakje van 7500 coins, 1500 coins. Dan is het wellicht sneller om 3-4 potjes te spelen, en van die winst een pakje te kopen. Afijn. Er zijn er die rendabeler zijn dan anderen in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:41
Exodus FC schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:05:
[...]

Klopt, met een zee van ruimte tussen je verdedigers waardoor je tegenstander relatief makkelijk er doorheen loopt/combineert. Dit is iets wat we zullen moeten accepteren, is gewoon scripting, zolang het maar niet te vaak voorkomt.
Juist, laten we het hopen. Het moet scripting zijn, het gebeurt mij al fifa's lang. Haal je bijv. vrij eenvoudig (ook scripting denk ik, maar dan in positieve zin) een hoge divisie en als je teveel gewonnen hebt dan krijg je het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
  • Registratie: September 2017
ind0mi schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:07:
Iemand die een leuk (hybrid)team weet te bouwen om Arjen Robben heen? Kom er niet uit :D
Heb 140k te besteden.

Heb nu dit gebouwd in Futbin > https://www.futbin.com//18/squad/202090
Gaaf dat je zelf ook Robben hebt, speelt echt lekker!
Ik heb nu zelf dit;
https://www.easports.com/...ffId=j45gnhXHyMe:FFA18XBO

Zoek alleen voor nu nog een goede linksbuiten en linksback..
Uiteindelijk moeten op LW - Reus en LB - Alaba komen te staan en moet ook Castro nog plaatsmaken voor Thiago.

Suggesties zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 04:26
Protax schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Ja ik, speel sinds vorig jaar met deze formatie. Bevalt mij heel goed ;)

Gomez + Bellotti = OP
Ik speel er ook mee sinds dit jaar.
Bevalt me super.

Dit is voorlopig mijn team:

Afbeeldingslocatie: https://wefut.com/squads/image/13996160/6

En dit is mijn 2e team:

Afbeeldingslocatie: https://wefut.com/squads/image/13997786/7

[ Voor 10% gewijzigd door Drossie op 04-10-2017 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Vanmiddag pijnlijk een wedstrijd met 10-0 verloren en daarna gedegradeerd. De degradatie pakte dan wel weer goed uit want met 5 overwinningen en een gelijkspel meteen weer kampioen geworden in divisie 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:07:
Iemand die een leuk (hybrid)team weet te bouwen om Arjen Robben heen? Kom er niet uit :D
Heb 140k te besteden.

Heb nu dit gebouwd in Futbin > https://www.futbin.com//18/squad/202090
Koschelny ipv Rudiger en Koemn Bundesliga maken en iedereen heeft 10 chem toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLTIrDjVAAQzaRb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Geen kaartjes die ik in mijn eigen team zou gebruiken. Wel een aantal met wat doorverkoop waarde. Voornamelijk Kane, Fellani, Isco en de Bruyne dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:57:
[...]

Koschelny ipv Rudiger en Koemn Bundesliga maken en iedereen heeft 10 chem toch?
Dan zakt Gabriel Jesus ook weer. :)
Die is sowieso een vreemde eet in de bijt, wellicht kun je die ook nog vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

dutchgio schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Die is sowieso een vreemde eet in de bijt, wellicht kun je die ook nog vervangen.
Suggesties? Heb nu nog Bas Dost / Falcao voorin lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
  • Registratie: September 2017
https://www.easports.com/...ffId=j45gnhXHyMe:FFA18XBO

Ik zoek dus voor nu nog een goede linksbuiten en linksback..
Uiteindelijk moeten op LW - Reus en LB - Alaba komen te staan en moet ook Castro nog plaatsmaken voor Thiago.

Suggesties zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 05:26
Misschien een domme vraag, maar mijn laatste FIFA was 09, is het bij FUT het handigste om zoveel mogelijk spelers uit dezelfde competitie in een elftal te krijgen? Of wanneer worden de lijnen binnen je team groen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Gynnad schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:01:
Misschien een domme vraag, maar mijn laatste FIFA was 09, is het bij FUT het handigste om zoveel mogelijk spelers uit dezelfde competitie in een elftal te krijgen? Of wanneer worden de lijnen binnen je team groen?
Ze kijken voor de links naar competitie, club en land waar ze vandaan komen :) Als je twee van de drie kunt combineren krijg je een perfecte (groene) link. Hoe hoger je teamgeest hoe beter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Gynnad schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:01:
Chem werkt op 3 onderdelen: Nationaliteit, Club en Competitie. Als er 1 overeenkomst is tussen de spelers zie je een oranje lijn, bij twee of meer overeenkomsten een groene. Drie overeenkomsten wordt een hyperchem genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 12:18
Wat is het beste moment op pakketjes te halen? Normaal verspil ik geen coins aan pakketjes maar ik heb nog een aantal groene FIFA punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Het invoeren van een prijs op de app en webapp werkt ook klote zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:33:
Het invoeren van een prijs op de app en webapp werkt ook klote zeg...
Bij de app gaat het bij mij vaak mis, maar de webapp is prima :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:10:
[...]

Die formatie (en je team ;)) ziet er ook wel erg mooi uit moet ik zeggen. Dybala en Inzagi, prachtige spelers. Welke tactics en instructies vind je lekker spelen met die opstelling om het vooral defensief goed te hebben? En welke instructies geef je mee? RA, LA en CDM achterblijven tijdens aanval?

Ik voel me momenteel een beetje Frank de Boer bij Inter met mijn Serie A team. Mooie spelers maar krijg het niet draaiend. Maar goed, eerst nog even wat sleutelen. Dan zou mijn team er zo uitzien. Ik vind Manolas trouwens echt spelen als een tank, erg log. Zit er zelf aan te denken hem weer te vervangen voor Caceres of Juan Jesus.
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Vandaag werkte het totaal niet met squad battles met het team en de formatie. Ik speel op dit moment nog zonder custom tactics, denk dat ik er morgen of zondag naar ga kijken aangezien ik dan iets meer tijd heb om de effecten te bekijken.

Ik heb bij spelers instructies gewoon dat Perisic mee naar voren moet komen samen met Dybala, Allan en Candreva staan op stay back,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 05:26
ErnstMid schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:10:
[...]

Ze kijken voor de links naar competitie, club en land waar ze vandaan komen :) Als je twee van de drie kunt combineren krijg je een perfecte (groene) link. Hoe hoger je teamgeest hoe beter :)
Exodus FC schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:10:
[...]

Chem werkt op 3 onderdelen: Nationaliteit, Club en Competitie. Als er 1 overeenkomst is tussen de spelers zie je een oranje lijn, bij twee of meer overeenkomsten een groene. Drie overeenkomsten wordt een hyperchem genoemd.
Thanks beide, dat was het antwoord wat ik zocht, zal ik daar eens wat beter op letten. :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:13:
[...]

Tjsa, je kan de pakjes goedkoper krijgen inderdaad. Maar stel het scheelt je op een pakje van 7500 coins, 1500 coins. Dan is het wellicht sneller om 3-4 potjes te spelen, en van die winst een pakje te kopen. Afijn. Er zijn er die rendabeler zijn dan anderen in ieder geval.
Nou, ik doe geen uur over een SBC voltooien, dus ik vind dat niet rendabeler :+ Maar uiteraard zijn niet alle SBC's even rendabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Gynnad schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:49:
[...]

[...]
Thanks beide, dat was het antwoord wat ik zocht, zal ik daar eens wat beter op letten. :)
Let naast je team chem ook op je player chem, een speler heeft namelijk individueel ook een chem. Kort samengevat: team chem bepaald hoe goed je team samenspeelt, de player chem zorgt ervoor dat je speler een boost krijgt op zijn stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Dammit gemist! Wel grappig hoe duur Jesus is dit jaar. Zit volgens mij best veel hype achter. Zo goed is hij toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:12:
[...]

Dammit gemist! Wel grappig hoe duur Jesus is dit jaar. Zit volgens mij best veel hype achter. Zo goed is hij toch niet?
Het ging eigenlijk over de chemistry, niet de prijs. ;)

Lijkt vooral hype ja, zo'n goeie kaart is het niet. Net als alle PL spelers die over het algemeen duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:12:
[...]

5* SM toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 zelfs. Voor zo ver ik weet is er geen 5* BPL spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 04:26
Welke website gebruiken jullie om prijzen te bekijken?
Ik gebruikte Futbin, maar die prijzen worden amper geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Volgens mij wordt die nog als meest ge-update...

De opstellingen poll resultaten ligt er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Wie spelen met een BPL team, en welke goedkope spelers zou je echt aanbevelen? De meeste spitsen zijn me nu nog te duur, dus wacht ik tot de markt daalt. Zit te denken als tweede team dit BPL team te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Drossie schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:40:
[...]

Ik speel er ook mee sinds dit jaar.
Bevalt me super.

Dit is voorlopig mijn team:

[afbeelding]

En dit is mijn 2e team:

[afbeelding]
Wat voor div of niveau speel je met deze teams?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:59
Moet zeggen dat belotti, icardi en gomez in een 41212 (2) wel heel erg heerlijk Is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
stomley schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:41:
Moet zeggen dat belotti, icardi en gomez in een 41212 (2) wel heel erg heerlijk Is!
Heb Belotti en Icardi naast elkaar maar die twee schieten ze er van alle kanten in. Laatste wedstrijd online hebben ze er beide 2 gescoord, dus ze delen de doelpunten mooi :)

Pagina: 1 ... 25 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs