Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Ja ik denk dat omdat nu iedereen packs opent niemand geinteresseerd is in het kopen van spelers. Ga hem straks wel even proberenExodus FC schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:41:
[...]
Als er niet geboden wordt op andere kaarten, betekend dat zijn populariteit laag is en zal hij enkel blijven dalen de komende periode verwacht ik. Maar goed, de transfermarkt is moeilijk in te schatten soms. Mooie kaart trouwens.
Mochtje OTW willen kopen zou ik zeker even wachten. Het is heel lastig om nu te peilen wat de waardes te zijn. Die Bruma om half 8 verkocht voor 45K en is nu onder 40K te vinden. Ik denk dat de prijzen rond 21.00 een beetje stabiel zijn.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:39:
Alles begint te dalen, weet niet wanneer ik precies wil inkopen.
Ik ga er vanuit dat de echte topspelers duurder zullen gaan worden want iedereen harkt coins bij elkaar om die te kopen. Dus groeiende vraag, kleine aanbod.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:43:
[...]
Mochtje OTW willen kopen zou ik zeker even wachten. Het is heel lastig om nu te peilen wat de waardes te zijn. Die Bruma om half 8 verkocht voor 45K en is nu onder 40K te vinden. Ik denk dat de prijzen rond 21.00 een beetje stabiel zijn.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Het is te druk voor EA gok ik.Bossie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:01:
Twee maal vanavond dat FUT18 letterlijk crashed tijdens een store update, dat heb ik in eerdere edities niet gezien
Ik kom niet eens meer in FUT. Ik kreeg foutmelding van teveel verkeer op de servers.
OTW blijven die in de packs zitten of zit er een datum aan vast?
[ Voor 12% gewijzigd door llovesoccerx7 op 29-09-2017 20:18 ]
Verwijderd
Zelfde. Ik moet nog even 2 squad battles doen om Elite te blijven. Een beetje schalen met servers als je een spel lanceert is ook teveel gevraagd.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:17:
[...]
Ik kom niet eens meer in FUT. Ik kreeg foutmelding van teveel verkeer op de servers
Je krijgt voor 20 weken lang per week 1 pack. Dus niet in 1 keer.Fonzerelli schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:34:
ik heb de ronaldo edition(ps4) maar ik krijg de packs niet. Ik heb m geactiveerd via ´code inlossen´ in de store, er komt dan een vinkje bij de code te staan met de melding: "de promotiecode is ingewisseld". Echter gebeurd er verder niks.. Ook in ultimate team kan ik niks vinden over code inlossen oid. Kijk ik verkeerd? of werkt het gewoon niet?
Nee, ok dat snap ik maar ik zie geen melding in fifa dat het is geactiveerd. Je zou ook Ronaldo als leenspeler en extra tenue's.. ook niks van gezien. Bovendien zou ik dan gelijk al een goldpack krijgen neem ik aan?Grudgie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:36:
[...]
Je krijgt voor 20 weken lang per week 1 pack. Dus niet in 1 keer.
Die krijg je wel. Ik heb ze ook gehad. Misschien duurt het even, ik kreeg ze ook niet direct. Duurde paar uur ofzo.Fonzerelli schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:39:
[...]
Nee, ok dat snap ik maar ik zie geen melding in fifa dat het is geactiveerd. Je zou ook Ronaldo als leenspeler en extra tenue's.. ook niks van gezien. Bovendien zou ik dan gelijk al een goldpack krijgen neem ik aan?
Vreemd, ik had ze wel gelijk, evenals alle packs (voor 1e week, leenspelers, ronaldo)Grudgie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:40:
[...]
Die krijg je wel. Ik heb ze ook gehad. Misschien duurt het even, ik kreeg ze ook niet direct. Duurde paar uur ofzo.
Heb je op veel items achter elkaar geboden/gekocht? Zo kreeg ik die straf.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:16:
[...]
Op mijn telefoon staat ook dat mijn transferactiviteiten geschorst zijn. Ik vraag me echt af wat ik verkeerd gedaan zou hebben. Op de PS kan ik wel transfereren ....
Hoe komen jullie aan dergelijke goede spelers? Jullie kopen FIFA punten?
Ikzelf koop nooit punten. Handelen is de key. Een aantal spelers die ik telkens voor 350 coins binnen haalde en voor 600/700 coins verkocht. Nu heb ik zo’n anderhalve ton aan coins en een volle club met spelers die weggaan wanneer de prijzen stijgen.
Ik heb wel alle packs voor leenspelers, ronaldo en de golden packs.Bean77 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:41:
[...]
Vreemd, ik had ze wel gelijk, evenals alle packs (voor 1e week, leenspelers, ronaldo)
Wanneer is het het beste om die leenspelers te gaan gebruiken? Nu al? Of beter om nog even te wachten?
Ben nog niet zo into FUT. Moet alles nog beetje leren enzo
Bovendien heb ik het eergisteren al geactiveerd en nog steeds niks..ja de standaard pakketten die iedereen volgens mij krijgt. Je moet in FUT niet naar een apart menu ofzo?Bean77 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:41:
[...]
Vreemd, ik had ze wel gelijk, evenals alle packs (voor 1e week, leenspelers, ronaldo)
Normaal gesproken leuk in het begin om gaten in je team tijdelijk op te vullen (zo zou ik ze gebruiken).Grudgie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:42:
[...]
Ik heb wel alle packs voor leenspelers, ronaldo en de golden packs.
Wanneer is het het beste om die leenspelers te gaan gebruiken? Nu al? Of beter om nog even te wachten?
Ben nog niet zo into FUT. Moet alles nog beetje leren enzo
Ronaldo zou ik erg zuinig mee zijn. Misschien in hele belangrijke wedstrijden want die is wel episch goed.
Vergeet niet dat je in de menu's nog coins etc kunt unlocken etc. Ook the journey levert je leuke leenspelers op
t/m 9 oktoberllovesoccerx7 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:47:
Hoelang zitten die OTW's in de packs of is dat voor altijd?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nee je hoeft niet naar een apart menu, ze stonden bij mij gelijk klaar. Misschien wel mee te maken omdat ik fifa17 heb? Wel raar van EA, maar what's new?Fonzerelli schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:43:
[...]
Bovendien heb ik het eergisteren al geactiveerd en nog steeds niks..ja de standaard pakketten die iedereen volgens mij krijgt. Je moet in FUT niet naar een apart menu ofzo?
Hier overigens overal toegang toe op de webapp.
Net wat kansloze gouden spelers ingeruild voor untradable 2 rare spelers packs.
Geen packs gezien om 19:00, 20:00, 21:00Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:39:
Kan iemand mij vertellen of er Special Packs zijn? Ik kom niet op FUT en ook niet op web app... k*t servers weer.

Dat verbaast me om eerlijk te zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kleinere populaire spelers ook verwacht ik. Vanochtend Depay nog voor onder de 3 gekocht en ging nu al richting de 4.Bean77 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:50:
[...]
Ik ga er vanuit dat de echte topspelers duurder zullen gaan worden want iedereen harkt coins bij elkaar om die te kopen. Dus groeiende vraag, kleine aanbod.
I like how you keep the mouse running...
Klopt, je zou verwachten dat EA wat promo packs zou doen. Maar blijkbaar zijn mensen dusdanig ongeduldig dat er massaal 7.5k packs geopend worden. Dat is natuurlijk helemaal kassa voor EA.Bossie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:08:
[...]
Geen packs gezien om 19:00, 20:00, 21:00![]()
Dat verbaast me om eerlijk te zijn.
Waar kiezen jullie voor in FUT qua selectie? Ik denk aan een premier team elftal, maar misschien is Bundesliga of Primera Division beter. Dan bedoel ik met name om voor zo min mogelijk coins een degelijk tot goede selectie te bouwen. Ik koop niets met echt geld en heb nooit het geluk goede spelers in pakjes te hebben zitten, dus de Messi’a en Robben’s van deze wereld zal ik toch nooit krijgen.
Tips zijn welkom!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb zelf een bpl en la liga team.remzor schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:35:
Misschien al voorbij gekomen hier maar kan het zo niet terug vinden in al die pagina’s.
Waar kiezen jullie voor in FUT qua selectie? Ik denk aan een premier team elftal, maar misschien is Bundesliga of Primera Division beter. Dan bedoel ik met name om voor zo min mogelijk coins een degelijk tot goede selectie te bouwen. Ik koop niets met echt geld en heb nooit het geluk goede spelers in pakjes te hebben zitten, dus de Messi’a en Robben’s van deze wereld zal ik toch nooit krijgen.
Tips zijn welkom!
Maar als je goedkoop een redelijk team wilt hebben zou ik je adviseren om te kijken naar een Russisch team (in dit topic al ideeën gepost), een Frans team, Portugees team of een Turks team (of een hybride versie daarvan).
Als je op Futbin kijkt ging hij vorig jaar van 75k naar 150k ging in een paar dagen. En hij heeft dit jaar een upgrade van 88 naar 90 gekregen. Zou hem nog even vasthouden, maar garanties heb je nooitllovesoccerx7 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:01:
Wat kan ik het beste doen met Higuain houden of sellen nu?
Verwijderd
Alle prijzen zijn nu super laag. Ik zou hem nog even bewaren. Neem aan dat zulke spelers wel meer waard gaan worden als de weekend league weer begint.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:01:
Wat kan ik het beste doen met Higuain houden of sellen nu?
Bij mij is de transfermarkt ook nog steeds locked in de compagnion app terwijl ik al verschillende spelers verkocht heb in game op de xbox. In de app zie ik wel de spelers die ik te koop heb staan, maar kan ze niet opnieuw aanbieden. Verkochte items kan ik wel “verwijderen”Reyad schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:05:
Ik kom er momenteel met geen mogelijkheid meer in. De webapp kom ik wel in maar daar is mijn transfermarkt nog steeds locked. Fijn EA..
Verwijderd
31k volgens mij.ThijsM schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:12:
Timo Werner in mijn 1e pack. Verder nog niet gespeeld. Is die speler wat? Voor de ps4...
Verwacht je dat alle prijzen de komende dagen gaan stijgen?Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:03:
[...]
Alle prijzen zijn nu super laag. Ik zou hem nog even bewaren. Neem aan dat zulke spelers wel meer waard gaan worden als de weekend league weer begint.
Verwijderd
Denk het wel. Iedereen loopt nu packs open te maken (gok ik). Dus de prijzen van spelers gaan omlaag omdat er superveel aanbod is. Volgende week begint de WL en zal de vraag naar hoge rated (of goede) spelers hoger zijn.Exodus FC schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:38:
[...]
Verwacht je dat alle prijzen de komende dagen gaan stijgen?
https://www.futbin.com/18/squad/79734
https://www.futbin.com/18/squad/93462
De prijzen zijn nu weer ongeveer hetzelfde als ze eerder al waren. Dus denk dat de dip al geweest is?Exodus FC schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:38:
[...]
Verwacht je dat alle prijzen de komende dagen gaan stijgen?
PSN/Steam: Xamsix
Ik vind het moeilijk te zeggen. Ik heb net Belotti met jager kaart voor 13.000 gehaald. Denk dat die volgende week met de WL wel naar 15-20k gaat. Als de prijzen zo blijven koop ik morgen een Calcio a team.Xamsix schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:39:
[...]
De prijzen zijn nu weer ongeveer hetzelfde als ze eerder al waren. Dus denk dat de dip al geweest is?
Echte dips ga je zien tijdens lightening rounds etc, doordat OTW tot 9 oktober is ben ik bang dat dat misschien komend weekend pas helemaal los gaat.Xamsix schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:39:
[...]
De prijzen zijn nu weer ongeveer hetzelfde als ze eerder al waren. Dus denk dat de dip al geweest is?
Ik had er overigens geen probleem mee gehad om nu special packs te openen met Messi CF in packs
Verwijderd
En dan de bal af pakken, man soms is het enige wat hij doet 100x passen op gebied van 5 bij 5.. Ik mag de bal dan gewoon niet afpakken..
Precies de reden dat ik nooit maar dan ook nooit offline speel, voorgeprogrammeerd rotzooi. Maar ja, ik wil die pakketjes... Ik maak hem deze week nog af maar daarna ook niet weer.
Kan daar echt geen plezier aan beleven om tegen de computer te spelen..
Hmm ik heb met wereldklasse echt geen kind aan de pc, maar ik ben dan ook niet echt een skillmove/pingelaar.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:51:
pfff ik erger me echt kapot als ik op wereldklasse speel met single player squads.. De computer weet altijd wat ik doe, dikke skilmoves het maakt niks uit. Het enige wat werkt tegen de computer is 1000x de bal rond spelen...
En dan de bal af pakken, man soms is het enige wat hij doet 100x passen op gebied van 5 bij 5.. Ik mag de bal dan gewoon niet afpakken..
Precies de reden dat ik nooit maar dan ook nooit offline speel, voorgeprogrammeerd rotzooi. Maar ja, ik wil die pakketjes... Ik maak hem deze week nog af maar daarna ook niet weer.
Kan daar echt geen plezier aan beleven om tegen de computer te spelen..
Verwijderd
Ik ben echt een speler die reageert op hoe een tegenstander hapt, maar de computer hapt niet dus daar sta ik dan elke x.. Doe fake move nergens trapt ie in. Ja een schijntrap achter je standbeen daar trapt die nog wel makkelijk in. Voor de rest? 1 van de 10 werkt de rest pakt die hem altijd..
Online speelde ik in 17 in gewone seasons in div1..
Maar tegen de computer.. ik kan er echt niks mee..
In de online potjes heb ik nog maar 2 goals tegen gekregen in 4 wedstrijden..
Echt een ergernis, maar goed nog 1 potje dan heb ik ze weer gehad voor vandaag..
Hmm ja begrijp wel wat je bedoelt, geloof dat de AI het snelle passen niet bij kan houden, dus zo doe ik het. Daarnaast wordt er dom verdedigd, als ik met een winger naar binnen trek en achter mn spits kruis trek ik alle verdedigers mee. Passje op mn spits en goal. Maar snap idd dat de trucjes etc online beter werken, wordt toch eerder gehapt.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:56:
@Xamsix
Ik ben echt een speler die reageert op hoe een tegenstander hapt, maar de computer hapt niet dus daar sta ik dan elke x.. Doe fake move nergens trapt ie in. Ja een schijntrap achter je standbeen daar trapt die nog wel makkelijk in. Voor de rest? 1 van de 10 werkt de rest pakt die hem altijd..
Online speelde ik in 17 in gewone seasons in div1..
Maar tegen de computer.. ik kan er echt niks mee..
In de online potjes heb ik nog maar 2 goals tegen gekregen in 4 wedstrijden..
Echt een ergernis, maar goed nog 1 potje dan heb ik ze weer gehad voor vandaag..
Waarom is die Belotti zo duur ivm Icardi of Dzeko?Exodus FC schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:42:
[...]
Ik vind het moeilijk te zeggen. Ik heb net Belotti met jager kaart voor 13.000 gehaald. Denk dat die volgende week met de WL wel naar 15-20k gaat. Als de prijzen zo blijven koop ik morgen een Calcio a team.
Ik speel nu met Dzeko en Icardi voorin in een 4-1-2-1-2 narrow. Zou Belotti beter zijn dan één van beide spitsen?
Wat zou het team zijn dat je bouwt?
[ Voor 3% gewijzigd door Drossie op 30-09-2017 00:30 ]
Nu dit team staan:
https://www.futbin.com/18/squad/96894
En nog kleine 10K over.
Iemand nog tips?
Cyprien van Nice op de plek van Rongier? Je hebt Koziello namelijk ook al en Cyprien, hoewel ik hem zelf niet gespeeld heb, lijkt me een relatief goedkope all-rounder.Purehz schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 02:05:
Speel dit jaar voor t eerst FUT.
Nu dit team staan:
https://www.futbin.com/18/squad/96894
En nog kleine 10K over.
Iemand nog tips?
Hij is redelijk rap, heeft 5* weak foot, 80+ stamina en strength. Hij kan dribbelen en afmaken. Verder zijn er weinig snelle spitsen in de serie A.Drossie schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:29:
[...]
Waarom is die Belotti zo duur ivm Icardi of Dzeko?
Ik speel nu met Dzeko en Icardi voorin in een 4-1-2-1-2 narrow. Zou Belotti beter zijn dan één van beide spitsen?
Ohja, ik heb hem ook
Icardi heeft weinig fysiek, heeft geen uithoudingsvermogen, kracht en agressie. Dzeko heeft alleen kracht maar geen uithoudingsvermogen, agressie en is traag. Belotti heeft kracht, agressie, uithoudingsvermogen, redelijk snel en het belangrijkst een 5 star weak foot. Dus die schiet ze er van alle hoeken in. Zal later even een foto van het team dat ik bouw sturen.Drossie schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:29:
[...]
Waarom is die Belotti zo duur ivm Icardi of Dzeko?
@hotdog92 Ik heb een paar potjes met Cyprien gespeeld en was onder de indruk! Aanraderhotdog92 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 02:10:
[...]
Cyprien van Nice op de plek van Rongier? Je hebt Koziello namelijk ook al en Cyprien, hoewel ik hem zelf niet gespeeld heb, lijkt me een relatief goedkope all-rounder.
Je kan ook nog verder handelen met je 10k.
Klopt, ook offline kan niet. Ligt er helemaal uit. Alleen de transfermarkt lijkt te werken.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:43:
Kunnen meer mensen geen online wedstrijd spelen?
Verwijderd
Het is toch belachelijk. Gister ookal en nu weer! Pfff wat slecht dit. Zal nu wel onderhoud zijn maarja het zal niet lang duren voordat hij er dan weer uitligt..Exodus FC schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:53:
[...]
Klopt, ook offline kan niet. Ligt er helemaal uit. Alleen de transfermarkt lijkt te werken.
https://www.reddit.com/r/...n_on_current_sbcs_sep_30/
Ene moment speel je de AI zoek, 3-0 voor. Ineens wordt ik helemaal scheel gespeeld en staat het 3-2. Elk trucje hebben ze door. Scripted as fuck.
Dan maar geen rewards daarvan, ga niet hersendood achter mn tv zitten, terwijl elk stukje plezier uit mijn ziel wordt gezogen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Nee weekend league is goed voor het hartKorkss schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:08:
Dat squad challeges ofzo is me toch gaar. Leuk dat je rewards krijgt. Maar wat kan ik totaal geen plezier halen door tegen de AI te spelen zeg.
Ene moment speel je de AI zoek, 3-0 voor. Ineens wordt ik helemaal scheel gespeeld en staat het 3-2. Elk trucje hebben ze door. Scripted as fuck.
Dan maar geen rewards daarvan, ga niet hersendood achter mn tv zitten, terwijl elk stukje plezier uit mijn ziel wordt gezogen.

Dat is het juist, onverwacht. Er gebeurd niks onverwacht tegen de AI.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:10:
[...]
Nee weekend league is goed voor het hartIk vind de AI echt flink verbeterd, dat je elke keer zo'n onverwacht doelpunt om je oren krijgt hoort er gewoon bij. Dit is bij online seizoenen echt niet anders.
Tuurlijk zal het flink verbeterd zijn en "lijkt" het echter. Maar ik voel gewoon dat alles al bepaald is ofzo.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Helemaal bepaald niet maar er zitten genoeg onverwachte elementen in het spel als je speelt tegen legendarisch. Dat Insigne een kopduel wint en scoort van een verdediger van 1.90 is natuurlijk gewoon dikke onzin maar dat heb je soms met echt voetbal ook.Korkss schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:14:
[...]
Dat is het juist, onverwacht. Er gebeurd niks onverwacht tegen de AI.
Tuurlijk zal het flink verbeterd zijn en "lijkt" het echter. Maar ik voel gewoon dat alles al bepaald is ofzo.
Wat is jullie verwachting dat deze gaat stijgen of dalen?
StijgenKanters85 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:21:
Heb Neymar otw gepacked.
Verwijderd
Speelt in een k*t league met het beste team. Zal dus ongetwijfeld wel IFs/upgrades krijgen.Kanters85 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:21:
Heb Neymar otw gepacked.
Ter compensatie mogen ze wel eens een spelerspack geven vind je nietVerwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:57:
[...]
Het is toch belachelijk. Gister ookal en nu weer! Pfff wat slecht dit. Zal nu wel onderhoud zijn maarja het zal niet lang duren voordat hij er dan weer uitligt..
Verwijderd
Ja dat mogen ze onderhand wel eens doen ja. En niet pas met Chinees nieuwjaar net als vorig jaarExodus FC schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:24:
[...]
Ter compensatie mogen ze wel eens een spelerspack geven vind je niet

idd een klote league.. ik verwacht ook dat hij if's gaat krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:23:
[...]
Speelt in een k*t league met het beste team. Zal dus ongetwijfeld wel IFs/upgrades krijgen.
Weet niet zo goed welke spelers uit de L1 fijn spelen heb eigenlijk alleen ervaring met Serie A of PL.
wtf.. OTW Neymar gepacked.. heel sick! Pack van de SBC?Kanters85 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:21:
Heb Neymar otw gepacked.
Met Neymar kun je altijd nog een braziliaans hybrid maken.Kanters85 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:25:
[...]
idd een klote league.. ik verwacht ook dat hij if's gaat krijgen.
Weet niet zo goed welke spelers uit de L1 fijn spelen heb eigenlijk alleen ervaring met Serie A of PL.
in een 7.5 k packRazz89 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:35:
[...]
wtf.. OTW Neymar gepacked.. heel sick! Pack van de SBC?
Jij hoeft de rest van het jaar niet meer te handelenRazz89 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:35:
[...]
wtf.. OTW Neymar gepacked.. heel sick! Pack van de SBC?
Eigenlijk is handelen wat ik leuk anan het spel vindExodus FC schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:51:
[...]
Jij hoeft de rest van het jaar niet meer te handelen
Hij is nu al 1.5 miljoen waard zo te zien. Je kan wachten tot hij een IF krijgt. Wellicht dat hij dan 2 miljoen aan tikt. Maar ik zie hem eerlijk gezegd niet snel heel veel duurder worden dan 2 miljoen.Kanters85 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:54:
[...]
Eigenlijk is handelen wat ik leuk anan het spel vind
Ik zou hem nu cashen persoonlijk. Maar dan moet je wel een nuttig handels doel hebben met de opbrengst
Ik denk dat je twee type spelers hebt die zo rijk zijn. Zij die actief handelen, dus speuren naar koopjes en dan met winst doorverkopen. En zij die een keer Neymar/Messi etc uit een pakje trekken en in een klap binnen zijn.Grudgie schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:45:
Hoe komen jullie aan zoveel geld? Ik snap het niet hoe sommige al hele goeie spelers kunnen kopen. Spelen jullie zoveel wedstrijden ofzo.
Voor actief traden heb ik geen tijd, en geluk heb ik nog nooit gehad in een pakje, over alle Fifa edities heen. Ik speel UT al sinds de eerste editie, 8 jaar geleden ofzo? En heb nooit zoveel munten gehad of een speler a la Messi.
Ik heb altijd het idee dat je alleen met echt geld ertegen aan te gooien, ook zo ver kan komen, en dat weiger ik. Tot die tijd speel ik maar met wat ik in de gratis pakjes krijg. (99 vd 100 keer rommel, soms een oke speler)
Ik heb gisteren ook maar mijn team gekocht voor 25K:
http://www.futhead.com/18/squads/531673/
Overigens net North London Lacazette SBC gedaan en Heung Min Son gepacked
Die heb ik overigens gedaan met alleen Eredivisie spelers, dus de totale kosten waren ~3K
Vorig jaar had ik op het eind ook een ziek team, bale, ronaldo, messi etc was geen probleem.Freshnub schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:53:
[...]
Ik denk dat je twee type spelers hebt die zo rijk zijn. Zij die actief handelen, dus speuren naar koopjes en dan met winst doorverkopen. En zij die een keer Neymar/Messi etc uit een pakje trekken en in een klap binnen zijn.
Voor actief traden heb ik geen tijd, en geluk heb ik nog nooit gehad in een pakje, over alle Fifa edities heen. Ik speel UT al sinds de eerste editie, 8 jaar geleden ofzo? En heb nooit zoveel munten gehad of een speler a la Messi.
Ik heb altijd het idee dat je alleen met echt geld ertegen aan te gooien, ook zo ver kan komen, en dat weiger ik. Tot die tijd speel ik maar met wat ik in de gratis pakjes krijg. (99 vd 100 keer rommel, soms een oke speler)
Ging pas lopen vanaf de weekendleague. Daarmee zoveel rewards gekregen namelijk, anders zag ik het ook niet gebeuren zonder echt geld te investeren
Misschien is dat mn fout, ik hou het na drie maanden meestal voor gezien, als ik het gevoel krijg niet op te schieten kwa spelers en wel tegen de messi's van de wereld moet spelen. In PES heb ik altijd wel snel een paar grote namen in mn team.Korkss schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:57:
[...]
Vorig jaar had ik op het eind ook een ziek team, bale, ronaldo, messi etc was geen probleem.
Ging pas lopen vanaf de weekendleague. Daarmee zoveel rewards gekregen namelijk, anders zag ik het ook niet gebeuren zonder echt geld te investeren
Ik hoef maar een topper en wil daar dan een team ombouwen. Het is me alleen nooit gelukt. Mijn beste speler was Higuain in Fifa 16 ooit. Beter dan hem heb ik nooit gekregen.
Zelfde hier. Ook geen zin/tijd om actief te traden. En vind het wel leuk om steeds te puzzelen met goedkopere spelers. De uitdaging met zo weinig mogelijk coins een zo goed mogelijk team neer te zetten.Freshnub schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:53:
[...]
Nice, goed gedaan door gister te kopen. Gister waren de prijzen een stuk goedkoper dan vandaag, de prijzen waren 30-40% lager. Mijn team heeft ca. 50 gekost. Moet wel zeggen dat ik wat extra betaald heb voor direct de goede chem kaartjes, zoals Belotti met jager kaart. Die Belotti schiet ze er echt van alle kanten in, 100% tweebenig. Al gespeeld met je team?chengbondkwok schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:54:
[...]
Ik heb gisteren ook maar mijn team gekocht voor 25K:
http://www.futhead.com/18/squads/531673/
Overigens net North London Lacazette SBC gedaan en Heung Min Son gepackedDat is toch weer 21K in de pocket
Die heb ik overigens gedaan met alleen Eredivisie spelers, dus de totale kosten waren ~3K
Vooral Squad Battles gedaanExodus FC schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:14:
[...]
Nice, goed gedaan door gister te kopen. Gister waren de prijzen een stuk goedkoper dan vandaag, de prijzen waren 30-40% lager. Mijn team heeft ca. 50 gekost. Moet wel zeggen dat ik wat extra betaald heb voor direct de goede chem kaartjes, zoals Belotti met jager kaart. Die Belotti schiet ze er echt van alle kanten in, 100% tweebenig. Al gespeeld met je team?
Belotti schiet ze inderdaad van alle kanten erin. Die 5* weak foot helpt echt enorm
Ja ik moet zeggen dat de charme van het spel wel zit in de potjes met goedkopere spelers, tegen andere soortgelijke teams.Exodus FC schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:11:
[...]
Zelfde hier. Ook geen zin/tijd om actief te traden. En vind het wel leuk om steeds te puzzelen met goedkopere spelers. De uitdaging met zo weinig mogelijk coins een zo goed mogelijk team neer te zetten.
Ik had gister wel wat leuke goals met Vincent Janssen. Slimme kopgoals en afstandschoten, degelijke afmaker. Misschien maar een Turks/NL team bouwen.
Voorspel aub nooit meer IETS
Is hij zijn 30k waard? Of zouden jullie eerder een ander kopen?
Ben totaal niet thuis in work rates of dergelijke dus weet niet of de balans in dit team klopt.
Ik zou dan kijken naar Mirallas of Son. De eerste is stuk goedkoper, maar wel 4* skill moves en 4* weak foot. De tweede is stuk duurder (~22K) maar heeft 5* weak foot.servival7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
Ik twijfel erover om Sane te kopen om aan mijn elftal toe te voegen: https://www.easports.com/...Id=bA930HL3nMStg:FFA18PS4
Is hij zijn 30k waard? Of zouden jullie eerder een ander kopen?
Ben totaal niet thuis in work rates of dergelijke dus weet niet of de balans in dit team klopt.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
wauw gefeliciteerdsimons schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:00:
Lekker-lekker Mbappe OTW gepakt!!
Inderdaad. Zo zie je maar hoe moeilijk de markt in te schatten is. Ik heb vanochtend mijn team maar gekocht want heb de prijzen enkel zien stijgen sinds afgelopen dinsdag. Dinsdag tm vrijdag waren de prijzen het gunstigst, sinds de officiële release gister zijn de prijzen enkel aan het stijgen. Ze komen weer omlaag, de vraag is alleen wanneer?RifatSahin schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:38:
Voor de mensen die zeiden "Vrijdag zullen de prijzen dalen omdat iedereen gaat packen"...
Voorspel aub nooit meer IETS... De prijzen zijn alleen maar gestegen
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs