Verwijderd

Heh al mijn sbcs af. Nu openen met iets hogere prijzen of wachten op otw morgen?

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

RifatSahin schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:18:
Ik stel daarom eerst de vraag zodat ik zeker weet dat ik niet "illegaal" bezig ben. Ik heb 2x 12000 points uitgegeven aan spelers en heb nu 160K aan "contanten" en zeker wel 3x zoveel aan spelers als ik die verkoop. Als er iemand is die ik tegen een leuk bedrag blij kan maken met de coins, graag. ( Nogmaals als dit niet is toegestaan hoor ik het graag).
Dat is tegen de voorwaarden van EA en word je ook voor geband als ze het ontdekken.

Laat FIFA anders even een paar weken liggen, EA patcht altijd het een en ander en de gameplay kan dan weer anders aanvoelen.

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:20:
Damn eindelijk packluck! Desailly uit een SBC pack.

Eerste Tweaker met een icon?

530k waard dus gaat morgen in de verkoop gok ik.

@Bean77 eindelijk :+
hard hoor! Moest hem wel ff opzoeken, want ik ken de speler helemaal niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:48:
[...]

HEt kan dat je hem niet kent. Hij is echter vrij bekend. :)

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:43
RifatSahin schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:18:
Beste heren na 10 potjes Fifa merk ik gewoon dat het spel dit jaar niet voor mij is weggelegd. Wat een DRAMATISCHE AI en wat een bagger verdedig systeem. Het zal hoogstwaarschijnlijk aan mij liggen maar ik had en heb meer plezier aan Fifa 17.

Ik stel daarom eerst de vraag zodat ik zeker weet dat ik niet "illegaal" bezig ben. Ik heb 2x 12000 points uitgegeven aan spelers en heb nu 160K aan "contanten" en zeker wel 3x zoveel aan spelers als ik die verkoop. Als er iemand is die ik tegen een leuk bedrag blij kan maken met de coins, graag. ( Nogmaals als dit niet is toegestaan hoor ik het graag). Maar voor mij geen fifa dit jaar :) Ik heb er alles behalve plezier in..
Absoluut niet toegestaan en staat ook in de begin post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
chengbondkwok schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:55:
[...]

Absoluut niet toegestaan en staat ook in de begin post.
Ik heb mijn post meteen gewijzigd.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:45
Vind het best leuk om die SBC allemaal te doen, maar daar gaan nog best veel coins in zitten. Het is maar afwachten of je er iets uit gaat halen om de kosten te dekken. Morgen zullen de prijzen wel iets lager en dan wil ik er eigenlijk wel een paar doen.

Waar kijken jullie voor welke teams je moet kopen voor SBC?

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:12:
Vind het best leuk om die SBC allemaal te doen, maar daar gaan nog best veel coins in zitten. Het is maar afwachten of je er iets uit gaat halen om de kosten te dekken. Morgen zullen de prijzen wel iets lager en dan wil ik er eigenlijk wel een paar doen.

Waar kijken jullie voor welke teams je moet kopen voor SBC?
FUTbin of ik zie toevallig wat langskomen op Twitter, meestal doe ik het echter zelf. Kijk dan hooguit naar de 'formule'

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:48:
[...]

Morgen gaat de prijzen juist dalen toch? Athans dan kan je beste inkopen doen of?

• Lekkerboeie86
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:14:
[...]

FUTbin of ik zie toevallig wat langskomen op Twitter, meestal doe ik het echter zelf. Kijk dan hooguit naar de 'formule'
Okej! Nou bij de MM SBC zijn er niet zoveel combi's mogelijk die betaalbaar zijn zo lijkt het. Maar ik ga maar is op futbin kijken. Die tijdelijk zijn moet ik morgen eigenlijk wel even doen.

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:18:
[...]

Okej! Nou bij de MM SBC zijn er niet zoveel combi's mogelijk die betaalbaar zijn zo lijkt het. Maar ik ga maar is op futbin kijken. Die tijdelijk zijn moet ik morgen eigenlijk wel even doen.
MM's doe ik juist altijd zelf, daar gebruik ik altijd zoveel mogelijk spelers uit m'n club (tenzij ze veel waard zijn). Heb ik ze niet, koop ik de goedkoopste speler van die club en bouw ik er wat goedkoops omheen. De hybrid nation/league dingen doe ik wel vaak via zo'n site, zodat ik niet zelf hoef te puzzelen :p

• RifatSahin
SR8 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:34:
[...]

Dat is tegen de voorwaarden van EA en word je ook voor geband als ze het ontdekken.

Laat FIFA anders even een paar weken liggen, EA patcht altijd het een en ander en de gameplay kan dan weer anders aanvoelen.
Ik ben al 630K rijker :) F*ck it. Dit spel is gewoon serieus niet voor mij gemaakt :)

• llovesoccerx7
RifatSahin schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:43:
[...]

Ik ben al 630K rijker :) F*ck it. Dit spel is gewoon serieus niet voor mij gemaakt :)
Jij speelt ook de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team begint te draaien, blijkbaar maken chemistry kaartjes een enorm verschil in deze fase van de game :)
Daarnaast een draft gedaan met Bakayoko in de reward packs en inmiddels de eerste 2 SBCs voor Gignac af.

Laat OTW maar komen morgen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik een 6 tal wedstrijden in FUT gespeeld. Ook al wat handel gedaan via de PS.
Als ik weer op de foon ga krijg ik bij de transfer nog steeds volgend bericht:
"Blijft FUT 18 spelen op PS3 om toegang te krijgen tot de transfermarkt".

GRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Ehh,

Heb op instant gaming de game gepreorderd, code is geaccepteerd door origin, deze geeft ook aan dat ik em in bezit heb, maar de download is nergens te zien, mis ik iets?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:11
Vissert schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:20:
Damn eindelijk packluck! Desailly uit een SBC pack.

Eerste Tweaker met een icon?

530k waard dus gaat morgen in de verkoop gok ik.

@Bean77 eindelijk :+
Ik had Inzaghi op de PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook een leuke kaart :)

Verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vissert schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:49:
[...]

Ook een leuke kaart :)

Verkocht?
Nog niet, moet mijn transferlijst nog vrij spelen op de PS4.
Beschouw de PC dit jaar als mijn main... PS4 wordt meer voor als vrienden over de vloer komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:51:
[...]

Nog niet, moet mijn transferlijst nog vrij spelen op de PS4.
Beschouw de PC dit jaar als mijn main... PS4 wordt meer voor als vrienden over de vloer komen :)
Ze zeggen dat de Icons mega gaan stijgen als de upgrade SBCs online komen. Ik denk dat ik die van mij bewaar tot dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Yep. Wel met controller uiteraard. Maar de manier hoe mijn spelers niet de moeite nemen om naar de bal toe te gaan. En het afpakken van de bal al helemaal onmogelijk is voor mij, heeft gezorgd voor deze keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vissert schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:18:
[...]

Ze zeggen dat de Icons mega gaan stijgen als de upgrade SBCs online komen. Ik denk dat ik die van mij bewaar tot dat moment.
Ok, interessant! Ik wilde op de PS4 eigenlijk een Bundes Liga team bouwen, gezien ik hier ook Tolliso / Tiago en Pisczek heb gepacked. Maar ik denk dat ik maar een Italiaans team ga bouwen en voorlopig ga spelen met Inzaghi. Echter geen idee of die past in mijn 4-4-1-1 opstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 17:17

c0burn

Feed your head

Jelte,89 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 00:41:
Ehh,

Heb op instant gaming de game gepreorderd, code is geaccepteerd door origin, deze geeft ook aan dat ik em in bezit heb, maar de download is nergens te zien, mis ik iets?
Ik heb hetzelfde, net als vele vele anderen

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Origin helemaal afsluiten en opnieuw opstarten. Dat fix dit soort problemen meestal.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 15:34
Ik zie dat veel mensen weer FUT spelen op de PC. Ik ben naar Fifa 16 overgestapt naar PS4 omdat ik de Glitch zat was dat je in een online FUT potje bijvoorbeeld 3-0 voorstond en de tegenstander rage-quitte dat je dan alsnog een lose had. Is dit inmiddels gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ah, had het nog niet gegoogled...
Pykow schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:44:
[...]

Origin helemaal afsluiten en opnieuw opstarten. Dat fix dit soort problemen meestal.
Hmm, vanmorgen de computer opnieuw opgestart, maar mocht niet baten, zit nu opt werk en zal vanmiddag nog eens proberen.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Is de game inmiddels te downloaden via origin?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 18:17
Julian-Intel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:39:
Is de game inmiddels te downloaden via origin?
Vanochtend rond 8uur nog gecontroleerd. Maar nee...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik heb mijn vrouw even gevraagd of ze straks even wil kijken op Origin...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Murrays schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:52:
Ik zie dat veel mensen weer FUT spelen op de PC. Ik ben naar Fifa 16 overgestapt naar PS4 omdat ik de Glitch zat was dat je in een online FUT potje bijvoorbeeld 3-0 voorstond en de tegenstander rage-quitte dat je dan alsnog een lose had. Is dit inmiddels gefixt?
Nee, helaas al drie jaar lang deze glitch! Waardeloos bedrijf EA...

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Jelte,89 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:02:
Ik heb mijn vrouw even gevraagd of ze straks even wil kijken op Origin...
Zolang bij het volgende topic er pagina's bij blijven komen hoeft ze niet te kijken:

http://answers.ea.com/t5/...ton/td-p/6287166/page/159

En bekijk even de topicwaarschuwing onderaan, dit heeft niks met FUT te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik wil graag voordat ik vanavond de game heb opgehaald een redelijk BPL team hebben om te spelen. Ik wil niet meer dan ogv 8k per speler uitgeven. Nu kwam ik tot onderstaand team. Graag jullie mening en wellicht suggesties voor spelerswisselingen die ik beter kan doen.

https://www.futbin.com//18/squad/76264

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeeHaaa
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-08 09:56
RemkoDJ schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:20:
Ik wil graag voordat ik vanavond de game heb opgehaald een redelijk BPL team hebben om te spelen. Ik wil niet meer dan ogv 8k per speler uitgeven. Nu kwam ik tot onderstaand team. Graag jullie mening en wellicht suggesties voor spelerswisselingen die ik beter kan doen.

Ik had Sturridge eruit gehaald voor Batshuayi, persoonlijk speel ik liever met hem. Trouwens EA heeft Sturridge ook zwaar gedowngrade qua pace! Gewoon -13 :O

[ Voor 3% gewijzigd door JeeHaaa op 29-09-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
Ik zou sowieso wat fysiek toevoegen aan je voorhoede, met bijvoorbeeld een Batshuati. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33

ik zou 1 van je middenvelders vervangen voor een middenvelder met Mid/High workrate om niet een te groot gat te hebben tussen middenveld en verdediging bij een counter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
My god... Pack ik dus Aguero. WHAT TO DO???! Ik wil sowieso flink handelen, maar is het handig om hem nu te sellen???! Man, adrenaline level 100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
PetrCech_3 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:09:
My god... Pack ik dus Aguero. WHAT TO DO???! Ik wil sowieso flink handelen, maar is het handig om hem nu te sellen???! Man, adrenaline level 100!
Hij speelt dit weekend niet tegen Chelsea, een bepalende invloed in die wedstrijd had de prijs nog wat omhoog gehaald;
https://www.nu.nl/voetbal...ongeluk-in-amsterdam.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Wat zouden jullie doen? Vanavond ga ik beginnen met fifa 18 en wil beginnen met of 30 packs open van 7500 of 15 keer draft offline doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 10:00
Zouden de prijzen van pacey Premier League spelers zoals Zaha, Moreno, Narsingh ook dalen ? Ik vermoed dat ze juist gaan stijgen aangezien iedereen snelle spelers wilt in hun start team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik krijg nog steeds de melding, blijf fut 18 spelen voor toegang tot de transfermarkt, anderen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Ik nen met SBC bezig maar heb nu loyalty nodig staat er. Moet er 10 wed mee spelen maar weet iemand hoe dit precies zit? Je kan toch 10 wed tegen comp vroegtijdig afsluiten met deze spelers erin en dan klaar of niet? Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MENACExz
  • Laatst online: 17:18
Delano1992 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:24:
Ik nen met SBC bezig maar heb nu loyalty nodig staat er. Moet er 10 wed mee spelen maar weet iemand hoe dit precies zit? Je kan toch 10 wed tegen comp vroegtijdig afsluiten met deze spelers erin en dan klaar of niet? Bedankt alvast
Op Xbox heb ik dit ook gedaan. Wedstrijd tegen TOTW opstarten, na aftrap op pauze, via home je profiel afmelden, wachten op disconnected bevestiging en weer inloggen en proces herhalen.
Enige nadeel is dat het wel ten kosten van contracten gaat maar dat is niet te omzeilen.
Bovenstaande is ook als tutorial op youtube te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Delano1992 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:24:
Je kan ze ook gewoon inzetten in de laatste seconde van een wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
stomley schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:38:
[...]

ik zou 1 van je middenvelders vervangen voor een middenvelder met Mid/High workrate om niet een te groot gat te hebben tussen middenveld en verdediging bij een counter.
Thanks voor de reacties! Dan zou het dit worden ogv? https://www.futbin.com//18/squad/76264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Valux7_ schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:27:
[...]

Op Xbox heb ik dit ook gedaan. Wedstrijd tegen TOTW opstarten, na aftrap op pauze, via home je profiel afmelden, wachten op disconnected bevestiging en weer inloggen en proces herhalen.
Enige nadeel is dat het wel ten kosten van contracten gaat maar dat is niet te omzeilen
Ik dacht dat je de game helemaal moest afsluiten? En hoe coin boosts ben je kwijt dan of niet?

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
dutchgio schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:31:
Ik zou sowieso wat fysiek toevoegen aan je voorhoede, met bijvoorbeeld een Batshuati. :)
Ik had ook Wellbeck op de bank. Die is fysiek nog 4 punten sterker van Batshuayi. Of is Batshuayi echt beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

hoelaat kunnen we de OTW kaartjes verwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:56:
hoelaat kunnen we de OTW kaartjes verwachten?
7 uur Nederlandse tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MENACExz
  • Laatst online: 17:18
EnzymeNL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:36:
[...]

Ik dacht dat je de game helemaal moest afsluiten? En hoe coin boosts ben je kwijt dan of niet?
Over de coinboosts durf ik niks te zeggen, ik heb dit enkel even snel gedaan via EA Access omdat ik dan m'n SBC compleet had en een mega rare pack kon krijgen.
Staat me bij dat de PS manier ook verschilt van de Xbox manier, of je de PS echt moet afsluiten weten weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe staat het met de markt? Dalen de prijzen al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:24:
Ze stijgen in ieder geval nog niet, verwacht pas in de loop van volgende week echt een sterke stijging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeeHaaa
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:24:
Zover ik nu kan zien nog niet echt.. Maar wellicht vanavond rond 7 uur, als OTW uitkomen.. En dit weekend zal er wel enorm veel gespeeld/getrade worden dus dan zal de eerste daling wel komen als iedereen packs gaat openen en transfermarkt overspoeld gaat worden met heel veel spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:39
Pfff, sinds 14 geen FUT meer gedaan. Dacht nu met de icons weer leuk om op te pakken.

Maar in al die jaren tijd is die webapp nog steeds ruk. Constant "Er is een fout opgetreden" met bieden (dus niet de melding dat er is overboden). Daarnaast ook steeds de fout "Deze functie is in overvloed gebruikt".

Drama -,-

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
GAITii schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:29:
Pfff, sinds 14 geen FUT meer gedaan. Dacht nu met de icons weer leuk om op te pakken.

Maar in al die jaren tijd is die webapp nog steeds ruk. Constant "Er is een fout opgetreden" met bieden (dus niet de melding dat er is overboden). Daarnaast ook steeds de fout "Deze functie is in overvloed gebruikt".

Drama -,-
Nog geen seconde last van gehad.. Thuis/mobiel/werk werkt het overal echt top, ben er juist heel tevreden over dit jaar. Misschien je pc/internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Laatst online: 16-10-2021
Ik heb nog heel veel fitness kaartjes wanneer kan ik die het beste verkopen dacht dat ze met fifa 17 vorig jaar op een begeven moment wel rond de 2500 per stuk kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kalloewase schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:16:
Zouden de prijzen van pacey Premier League spelers zoals Zaha, Moreno, Narsingh ook dalen ? Ik vermoed dat ze juist gaan stijgen aangezien iedereen snelle spelers wilt in hun start team.
De lage rateds (nog) niet, aangezien ze heeeel vaak gepackt gaan worden vandaag, die gaan dik dalen juist denk ik. Woensdag zullen ze weer vrij sterk gaan stijgen met WL in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
1987Michael1987 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:31:
Ik heb nog heel veel fitness kaartjes wanneer kan ik die het beste verkopen dacht dat ze met fifa 17 vorig jaar op een begeven moment wel rond de 2500 per stuk kosten
Tijdens/voor WL verkopen, dan is er veel vraag naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:39
JeeHaaa schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:30:
[...]

Nog geen seconde last van gehad.. Thuis/mobiel/werk werkt het overal echt top, ben er juist heel tevreden over dit jaar. Misschien je pc/internet?
Ik was er in het begin wel vol lof over, het zag er beter uit, reageert vlotter, navigeert fijner.

Maar die fouten met het bieden, blergh... Maakt niet uit of PC, laptop, smartphone.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
RifatSahin schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:20:
[...]

Yep. Wel met controller uiteraard. Maar de manier hoe mijn spelers niet de moeite nemen om naar de bal toe te gaan. En het afpakken van de bal al helemaal onmogelijk is voor mij, heeft gezorgd voor deze keuze
Handel jij ook op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Zit nog even te twijfelen of ik hem ga halen. Het hele idee van FUT is leuk, maar ik heb ook het idee dat het allemaal weinig uitmaakt welke spelers je in je team hebt. Kon in FIFA 17 weinig verschil ontdekken tussen mijn premier league team van 30k en mijn La Liga team van 1 miljoen. Toch blijft dat pakjes openen verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejockey schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:18:
Zit nog even te twijfelen of ik hem ga halen. Het hele idee van FUT is leuk, maar ik heb ook het idee dat het allemaal weinig uitmaakt welke spelers je in je team hebt. Kon in FIFA 17 weinig verschil ontdekken tussen mijn premier league team van 30k en mijn La Liga team van 1 miljoen. Toch blijft dat pakjes openen verslavend.
Je kunt ook gewoon beter spelen met een team wat voor jou gemaakt is. Ik zit op zo'n 200k maar speel nog gewoon met Brozovic en Lulic die ik voor beide 350 coins heb gekocht. Veel mensen gaan ook te snel over naar dure spelers waardoor je team uit balans raakt (tenminste zo zie ik het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 22-09 10:24
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:29:
[...]

Je kunt ook gewoon beter spelen met een team wat voor jou gemaakt is. Ik zit op zo'n 200k maar speel nog gewoon met Brozovic en Lulic die ik voor beide 350 coins heb gekocht. Veel mensen gaan ook te snel over naar dure spelers waardoor je team uit balans raakt (tenminste zo zie ik het).
Denk dat het zeker hiermee te maken heeft. Vorig jaar voor het eerst fanatiek FUT gespeeld en merkte het zeker wel toen ik mijn team upgrades gaf en betere spelers kreeg, ook al bleven spelers als martial en kanté (NIF) altijd presteren. Dat zal dit jaar niet veel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:35:
[...]

Denk dat het zeker hiermee te maken heeft. Vorig jaar voor het eerst fanatiek FUT gespeeld en merkte het zeker wel toen ik mijn team upgrades gaf en betere spelers kreeg, ook al bleven spelers als martial en kanté (NIF) altijd presteren. Dat zal dit jaar niet veel anders zijn.
Zal niet veel anders zijn. Ik speel nu zelf met dit en vind het wel redelijk gebalanceerd voor mijzelf: http://www.futhead.com/18/squads/509119/

Ik speel eigenlijk alleen maar squad battles op wereldklasse omdat ik het online echt behoorlijk kut vind nu met de slechte AI van zowel verdedigers als keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeHaaa
Mijn starter voor FUT18! Vanavond na het werk hopelijk mijn eerste potjes spelen als FIFA in de brievenbus ligt..

https://www.easports.com/...ffId=eyWpJxglxAE:FFA18XBO

Iemand nog tips/aanbevelingen voor mijn team?

Ben nu aan het sparen voor Alaba, daarna misschien Hummels i.p.v. Tah. Dan is de volgende goal Reus op LM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:42:
[...]

Zal niet veel anders zijn. Ik speel nu zelf met dit en vind het wel redelijk gebalanceerd voor mijzelf: http://www.futhead.com/18/squads/509119/

Ik speel eigenlijk alleen maar squad battles op wereldklasse omdat ik het online echt behoorlijk kut vind nu met de slechte AI van zowel verdedigers als keepers.
Volgens mij is gonalons ook wel een mooie SBC speler, fransman in de serie A zie je niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:42:
[...]
Ik zou squad battles eens op legendary proberen; persoonlijk vind ik die moeilijkheidsgraad makkelijker dan wereldklasse, hoe gek het misschien ook klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:58:
[...]

Volgens mij is gonalons ook wel een mooie SBC speler, fransman in de serie A zie je niet veel.
Klopt. Had hem eigenlijk als investering gehaald sinds ik hem voor 650 kon kopen maar hij bevalt mij prima. Het enige probleem wat ik soms heb is dat hij als L/H nog steeds teveel mee naar voren kruipt. Maar dit is een Fifa dingetje.

Ilicic is daarnaast ook wel een leuke speler voor een starter team al moet je er wel rekening mee houden dat hij alleen met links kan schieten.
Jaap. schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:04:
[...]

Ik zou squad battles eens op legendary proberen; persoonlijk vind ik die moeilijkheidsgraad makkelijker dan wereldklasse, hoe gek het misschien ook klinkt.
Zal wel eens kijken. Dit was tegen 80 rated teams, danwel met volledige chemistry. Heb nu alleen nog 2 85 teams over voor vandaag en ben een beetje huiverig om die ook op wereldklasse/legendary te spelen :p Zit op dit moment in het midden van Elite 3

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Jaap. schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:04:
[...]

Heb tot dusver ook alleen wereldklasse gedaan. Ga eerst kijken of ik daarmee Gold 1 of Elite 3 kan halen. Dan bij de volgende week eens legendary proberen!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
stomley schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:30:
[...]

Je kan ze ook gewoon inzetten in de laatste seconde van een wedstrijd :)
Helemaal goud thanks! Helaas niet veel overgehouden aan de sbc. Door middel van draft zit ik nu na een dag op 100k. Die Gabriel Jesus is wel een lekkere speler zeg.

Ik ben er nog niet uit wat je precies met de squad battles kan doen, staan hier goede beloningen tegenover? Of is het just fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delano1992 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:03:
[...]

Helemaal goud thanks! Helaas niet veel overgehouden aan de sbc. Door middel van draft zit ik nu na een dag op 100k. Die Gabriel Jesus is wel een lekkere speler zeg.

Ik ben er nog niet uit wat je precies met de squad battles kan doen, staan hier goede beloningen tegenover? Of is het just fun
Het is gewoon tegen de computer. Moet je even bij "Your rank" wat deze precies zijn mar volgens mij krijg je 2 mega packs en 25k voor Elite 2. Dit is een stuk rustiger voor je hart dan weekend league geloof me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
[...]

In het spel zelf ff checken. Het werkt als volgt; elke dag zijn er 4 samengestelde teams waar jij (singeplayer) tegen kan spelen. Hoe hoger het niveau (wereldklasse bv), hoe meer punten je kan verdienen. Met als risico natuurlijk dat je voor een te hoog niveau gaat, verliest en minder punten pakt dan wanneer je op een lager niveau had gewonnen.

Hoe meer punten je haalt, hoe hoger je in de ranking komt, zelfde zoals bij de weekend league. Verschil is dat hier wordt gekeken naar hoeveel punten andere spelers hebben gehaald, en op basis daarvan wordt je ingeschaald. De beloningen zijn minder hoog dan de Weekend League, maar nu hoef je geen 40 matches per weekend te spelen, maar gewoon 4 singleplayers per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
[...]

https://www.fifauteam.com/fifa-18-squad-battles-rewards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Ozil uit pakje gehaald, mn beste speler tot nu toe uit een pakje. Helaas niet supergek veel waard, maar ben toch tevreden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen vanavond met OTW ook eindelijk Special packs?? Ik bedoel in ieder geval betere packs dan 7.5k packs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Heuuy, Ik zie dat futbin ook eindelijk voor PC de prijzen heeft. Is dit uptodate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Help.. ik heb de laatste tijd via ea acces de demo gespeeld, me tijd is vanmorgen verlopen.. nu heb ik FIFA net gekocht en stop de disc net in mijn xbox one maar gebeurde niks.. ik dacht oke ik moet hem dus installeren(na 1 uur is hij op 30%, klaar voor gebruik) dus ik start hem op geeft hij aan je proefperiode is verlopen.. doe ik nu wat verkeerd? of installeer ik nou de demo weer opnieuw.. snap er even helemaal niks van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:46:
Komen vanavond met OTW ook eindelijk Special packs?? Ik bedoel in ieder geval betere packs dan 7.5k packs..
Dat verwacht ik wel, de koe word natuurlijk gemolken :)
Echter ben ik meer verbaast dat ik nog geen OTW aankondiging ingame of op het twitter account.

@llovesoccerx7
Staat er toch gewoon bij ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
Heb zojuist de game binnengekregen. Tot mijn schrik zit er geen code bij voor FUT. Volgens bol.com zat die wel bij de pre-order van de normale versie(twv 15euro). Weet iemand hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:00
Iemand hier al een Coca Cola kit bemachtigd? Speur heel de kit markt al af deze middag..

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:00

Oekol

waka waka hey hey

q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:56:
Heb zojuist de game binnengekregen. Tot mijn schrik zit er geen code bij voor FUT. Volgens bol.com zat die wel bij de pre-order van de normale versie(twv 15euro). Weet iemand hoe dat zit?
Hier kan bol.com je beter mee helpen dan wij. Bij mij bij gamemania werd de code er appartement bij gegeven.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Heel fijn als je geen starterspack krijgt. Heb nu een bij elkaar geschaapr brons team met leenspelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Heb nu ongeveer 170.000 coins door SBC. Wanneer denken jullie dat de prijzen ook alweer droppen? Waarschijnlijk na het weekend?

Dit is mn goal;
https://www.futbin.com/18/squad/86885

Moet wel lukken na wat geschuif met huidige spelers. Hebben jullie nog aanbevelingen om iets anders te doen? Iedereen heeft vrij laag in schieten, maar dat lijkt deze Fifa toch niet uit te maken.

[ Voor 50% gewijzigd door Xamsix op 29-09-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 22-09 17:54

Zelf speel ik met het volgende BPL team, die in een vergelijkbare prijscategorie ligt:

https://www.futbin.com/18/squad/85478

Tot dusver ben ik zeker tevreden met hoe het team speelt. De grootste verrassing voor mij is Ross Barkley. Echt een complete speler: heeft lengte, fysiek sterk, snel voor een CAM en met zijn 5* WF kan hij zowel met links als rechts heerlijk uithalen. Ik weet niet of hij is in te passen in jouw 4-3-2-1 formatie, misschien in de as van het veld op CM positie. Je zou ook 4-3-3 (4) kunnen uitproberen, lijkt goed te werken in Fifa 18.

Andere aanraders zijn Izquierdo, een soort Speedy Gonzalez op de vleugel en spits Gray, die een stuk sneller en ook nog eens sterker is dan je huidige keuze Batshuayi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Heeft iemand een leuk team voor 750k (ja je leest het goed)? Ik heb nu een calcio a team in 4231
85 hernandez
Insigne - gomez - cuadrado
Matuidi - nainggolan
Alex sandro - manolas - barzagli - florenzi
Donnaruma.

Vooral de aanval loopt niet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Stefan_99 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:42:
Heeft iemand een leuk team voor 750k (ja je leest het goed)? Ik heb nu een calcio a team in 4231
85 hernandez
Insigne - gomez - cuadrado
Matuidi - nainggolan
Alex sandro - manolas - barzagli - florenzi
Donnaruma.

Vooral de aanval loopt niet lekker
Wat mij vorig jaar beviel was switchen naar 4-1-2-1-2 met insigne als cam, wat een held is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvr1986 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:23:
Ik krijg nog steeds de melding, blijf fut 18 spelen voor toegang tot de transfermarkt, anderen ook?
Ik ook nog altijd. Kan wel kopen en verkopen via PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Xamsix schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:27:
Heb nu ongeveer 170.000 coins door SBC. Wanneer denken jullie dat de prijzen ook alweer droppen? Waarschijnlijk na het weekend?

Dit is mn goal;
https://www.futbin.com/18/squad/86885

Moet wel lukken na wat geschuif met huidige spelers. Hebben jullie nog aanbevelingen om iets anders te doen? Iedereen heeft vrij laag in schieten, maar dat lijkt deze Fifa toch niet uit te maken.
Nu! Over een half uurtje is denk ik het moment om te kopen :)

https://www.reddit.com/r/..._time_first_market_crash/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OTW :)
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/ones-to-watch

Geen special packs meteen lijkt het :(

[ Voor 89% gewijzigd door Bossie op 29-09-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik kan niet wachten op mijn team te kunnen kopen :P
Is het verstandig om nu gelijk wat populaire spelers in te kopen om later te verkopen als de prijzen stijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door llovesoccerx7 op 29-09-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
POTM Mane overigens ook nu :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q8iRfuN.jpg
Niet de beste maar ik heb nu geen idee wat verstandig is. Bewaren of nu verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:20:
Niet de beste maar ik heb nu geen idee wat verstandig is. Bewaren of nu verkopen?
Verkopen, kijk maar naar zijn prijsontwikkeling vorig jaar: https://www.futbin.com/17/player/84/Inzaghi/

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Lekker hoor! gefeliciteerd @Verwijderd

Net wat SBC pakketjes geopend en kreeg OTW Bruma.. kan wel wat worden, maar als ik hem nu kwijt raak voor een goeie prijs heb ik daar wel vrede mee.

Edit: En hij is weg voor 45K. Lastig schatten wat zijn waarde is op korte termijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 29-09-2017 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exodus FC schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:30:
[...]

Verkopen, kijk maar naar zijn prijsontwikkeling vorig jaar: https://www.futbin.com/17/player/84/Inzaghi/
Kan beter even wachten denk ik zelf. Zie ook dat niemand een bod doet op andere kaarten van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:33:
Lekker hoor! gefeliciteerd @Verwijderd

Net wat SBC pakketjes geopend en kreeg OTW Bruma.. kan wel wat worden, maar als ik hem nu kwijt raak voor een goeie prijs heb ik daar wel vrede mee.
Bruma is wel lekker om te houden denk ik als je een bundesliga team hebt.

Ik ga dit jaar vol voor een BPL team (al 99% klaar tot de TOTY) en een Laliga team.
Heb inmiddels al flink geïnvesteerd in fitness kaarten dus daar gaan we hele flinke winsten mee maken als de WL begint te komen.
Nu maar wachten op betere packs en dat spelers als Griezmann wat beginnen te zakken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
Gabriel jesus net voor 30k gepackt, vanochtend stond die er nog voor 41 op. Aurier en Coulibaly ook gedaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Alles begint te dalen, weet niet wanneer ik precies wil inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:37:
[...]

Bruma is wel lekker om te houden denk ik als je een bundesliga team hebt.

Ik ga dit jaar vol voor een BPL team (al 99% klaar tot de TOTY) en een Laliga team.
Heb inmiddels al flink geïnvesteerd in fitness kaarten dus daar gaan we hele flinke winsten mee maken als de WL begint te komen.
Nu maar wachten op betere packs en dat spelers als Griezmann wat beginnen te zakken.
In dat geval, ga je Mane ook halen?
De SBC lijkt niet bijzonder prijzig, echter je moet nu wel al 100k hebben aangezien dadelijk waar mogelijk alles gepricefixed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:34:
[...]

Kan beter even wachten denk ik zelf. Zie ook dat niemand een bod doet op andere kaarten van hem.
Als er niet geboden wordt op andere kaarten, betekend dat zijn populariteit laag is en zal hij enkel blijven dalen de komende periode verwacht ik. Maar goed, de transfermarkt is moeilijk in te schatten soms. Mooie kaart trouwens.

I like how you keep the mouse running...

Pagina: 1 ... 17 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs