Dat komt inderdaad ook voor. Daarnaast stijgen IF kaarten altijd omdat ze na een week uit de packs verdwijnen. Hierdoor is de vraag/aanbod situatie anders. Wat de prijzen op natuurlijke manier verhoogd. Verder zijn voor veel verschillende SBC en PoTM kaarten vaak IF nodig. En stijgt de prijs binnen uur naar 200%
Vorig jaar op 1 dag 80 IF verkocht met 6K winst per stuk door een SBC. Alle winst die je aan het begin maakt moet je opnieuw investeren. Zodra je er 100 hebt kan je je winsten gaan gebruiken om teams te bouwen.
De prijzen van de spelers vind ik nu toch te hoog en ik speel voorlopig offline met een budget team om alle coin boosters vrij te spelen. Alle coins ik binnen hark investeer ik in gouden IF die rond discard waarde te koop zijn. Hierdoor kan je nooit verlies maken en als je toch coins nodig hebt, quicksell je gewoon of match je de laagste bin.
Bijvoorbeeld die IF Valbuena kon je kopen voor 10.250 en discard is 10.248. Zijn prijs is na 1 dag uit de packs al bijna 13K! Dat is 30% winst. Zal me niets verbazen als hij richting het weekend al rond de 17K zit.
Check dat topic is op EA. Komen veel voorbeelden en keiharde bewijzen dat dit gewoon werkt als je geduld hebt.