Verwijderd

Enige wat ik nog wil doen is gebruik maken van caching en ervoor zorgen dat de prijs alleen getoond wordt bij spelers. Op dit moment doet hij dat ook voor consumables waar Futbin de prijs ook niet van weet.

Uiteindelijk wil ik ook nog andere dingen toevoegen zoals het direct linken naar een SBC uitkomst op Futbin. Hopelijk kan ik vanavond een eerste versie uploaden.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:00

Oekol

waka waka hey hey

Zie het van de zonnige kant. Ik kan nog steeds de markt niet op. Kijk even naar die potentiele winst :'(

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Leoon. schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:22:
[...]

Zie het van de zonnige kant. Ik kan nog steeds de markt niet op. Kijk even naar die potentiele winst :'(
Hier nog 1... Betaal 90 euro voor een speciale editie en kan al spelen maar toegang tot de markt is teveel gevraagd.

Wat moet ik dan op mijn werk doen? :+

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:51:
Weer lekkere start gemaakt afgelopen 2 dagen. Wat potjes offline gespeeld en wat tientjes aan packs weggegooid! Nu weer verder waar ik vorig jaar miljoenen mee heb verdiend.

Discard IF Trading
http://fifaforums.easport...-if-trading-thread#latest

Geen risico en gegarandeerd winsten. Het enige wat je moet hebben is geduld en je geinvesteerde coins niet nodig hebben.

Vooralsnog heb ik:

6x IF Valbuena 10.250
5x IF Joaquin 10.250
3x IF Aranquiz 12.250
1x IF Fabienski 14.000
1x IF Philipp (packed)

Minimaal met 5k winst listen na EA tax en je zal zien dat ze je gewoon verkoopt. Niet elk uur en elke dag. Maar zodra je 100 IF op je trade pile hebt gaat het echt heel hard lopen.

Verder heb ik 2 goedkope teams gemaakt om de coin boosts vrij te spelen. Kosten nog geen 20K maar stelt ook niets voor :p
Dus als ik het goed begrijp maak je winst op de mensen die te lui zijn om de goedkoopste te zoeken en dan bijvoorbeeld jouw pagina met IF's als eerste tegenkomt en dan gewoon 1 koopt?

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Vissert schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:27:
[...]

Hier nog 1... Betaal 90 euro voor een speciale editie en kan al spelen maar toegang tot de markt is teveel gevraagd.

Wat moet ik dan op mijn werk doen? :+
Hier hetzelfde probleem haha. Kan nu wel puzzelen in Futbin door de prijzen, maar helaas niet handelen of iets. Al 25+ potjes gespeeld en nog steeds locked :(.
Gisterenavond nog wat gesleuteld aan mijn bpl team. Nog twijfel tussen Son of Mane maar eerstgenoemde krijg voorlopig de kans.
https://www.futbin.com/18/squad/43031

Nu maar weer focus op mijn la liga team.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:40:
Gisterenavond nog wat gesleuteld aan mijn bpl team. Nog twijfel tussen Son of Mane maar eerstgenoemde krijg voorlopig de kans.

Nu maar weer focus op mijn la liga team.
Waar haal je de coins toch weer vandaan?

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Is morgen een goede dag om packs te openen. Dan komen die OTW kaartjes toch?

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
En dan pack ik MANE!!! Tering die is veel waard WTF!!!
94K rijker!! :D Ik heb die gozer toch niet nodig :D

[ Voor 32% gewijzigd door RifatSahin op 28-09-2017 09:45 ]

Vissert schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:42:
[...]

Waar haal je de coins toch weer vandaan?
Ik had wat fifa points maar het is vooral de packluck met SBC's. En ik realiseer mij ook wat voor invloed kan hebben als je niks packed of opeens een paar toppers hebt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
Wat zijn jullie bevindingen mbt tot een fijne opstelling?
RobPete89 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:48:
Wat zijn jullie bevindingen mbt tot een fijne opstelling?
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar vind 433-4 het meest vervelend om tegen te spelen omdat je dan vaak 1 vs 1 achterin komt te staan terwijl de wingers je verdediging breed houden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bean77 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:44:
[...]

Ik had wat fifa points maar het is vooral de packluck met SBC's. En ik realiseer mij ook wat voor invloed kan hebben als je niks packed of opeens een paar toppers hebt.
Dat verklaard :P Ik heb er al bijna 8k fifa punten tegen aan gegooid. Bijna 600 spelers in de club maar weinig waardevols..

Alleen IF Falcao, Renato Sanches en Matic.
Vissert schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:03:
[...]

Dat verklaard :P Ik heb er al bijna 8k fifa punten tegen aan gegooid. Bijna 600 spelers in de club maar weinig waardevols..

Alleen IF Falcao, Renato Sanches en Matic.
150 fifa points packs zijn echt waardeloos, packs uit sbc's zijn veel waardevoller en maak je een betere kans mee (ook geen garantie uiteraard).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:08:
[...]

150 fifa points packs zijn echt waardeloos, packs uit sbc's zijn veel waardevoller en maak je een betere kans mee (ook geen garantie uiteraard).
Ik moet alleen hybrid nations nog. Rest leverde niks op.

Inmiddels wel 30 gouden teamfitness. Dus ik hoop een start bedragje te hebben na de eerste WL.

• JeeHaaa
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-08 09:56
Ik heb mijn 2 SBC 'Though' & 'Hybrid Master' klaar staan om te verzenden als ik morgen eindelijk de loyalty glitch nog even kan doen :)

Dat worden nog 2 mega rare player packs + 12K reward.. Hopen dat daar nog wat leuks uitkomt!

Packluck tot nu toe;

- Dele Alli
- Robben
- Kimmich IF
- Tolisso
- Werner
- en een CB IF die niet voor meer dan 13K ging..

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Lachen, Filipe Luis in de eerste 25k pack van een SBC. Toch even 23k erbij. 100k gepasseerd, nu nog een team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Elke.dag.weer.die.k*t.bronze.pack.beloning.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Leoon. schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:17:
Elke.dag.weer.inloggen.in.de.hoop.dat.we.de.transfermarkt.op.mogen. Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
Leoon. schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:17:
Zo, inderdaad. Gewoon een 2500 coins bonus is er niet meer bij tegenwoordig

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:12
PetrCech_3 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:23:
[...]

Elke.dag.weer.inloggen.in.de.hoop.dat.we.de.transfermarkt.op.mogen. Zucht...
Spatiebalk zit in het midden.

Heb nu 2x 2,5k, 2x gold pack en 2x silver pack >:)

• RobPete89
Mijn tweede team (sort of PSV :P) heeft gister Locadia IF gekregen. Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/bRJVPQ/fut2.jpg

Die Locadia schiet echt alles van alle hoeken raak en niet van de bal te krijgen. Poor man's Lukaku is het.

Gister ook mijn BPL met een leuke winst verkocht en een Frans team voor terug gekocht. Deze speelt echt :9~
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/ePrmW5/FUT.jpg

Twijfel alleen om voor het Franse team 4-3-2-1 te gaan spelen met Martial en Ousmane Dembele als LF en RF. Wat zouden jullie doen?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:21
YouR schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:29:
[...]

Dus als ik het goed begrijp maak je winst op de mensen die te lui zijn om de goedkoopste te zoeken en dan bijvoorbeeld jouw pagina met IF's als eerste tegenkomt en dan gewoon 1 koopt?
Dat komt inderdaad ook voor. Daarnaast stijgen IF kaarten altijd omdat ze na een week uit de packs verdwijnen. Hierdoor is de vraag/aanbod situatie anders. Wat de prijzen op natuurlijke manier verhoogd. Verder zijn voor veel verschillende SBC en PoTM kaarten vaak IF nodig. En stijgt de prijs binnen uur naar 200%

Vorig jaar op 1 dag 80 IF verkocht met 6K winst per stuk door een SBC. Alle winst die je aan het begin maakt moet je opnieuw investeren. Zodra je er 100 hebt kan je je winsten gaan gebruiken om teams te bouwen.

De prijzen van de spelers vind ik nu toch te hoog en ik speel voorlopig offline met een budget team om alle coin boosters vrij te spelen. Alle coins ik binnen hark investeer ik in gouden IF die rond discard waarde te koop zijn. Hierdoor kan je nooit verlies maken en als je toch coins nodig hebt, quicksell je gewoon of match je de laagste bin.

Bijvoorbeeld die IF Valbuena kon je kopen voor 10.250 en discard is 10.248. Zijn prijs is na 1 dag uit de packs al bijna 13K! Dat is 30% winst. Zal me niets verbazen als hij richting het weekend al rond de 17K zit.

Check dat topic is op EA. Komen veel voorbeelden en keiharde bewijzen dat dit gewoon werkt als je geduld hebt.

• Skann
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:35:
[...]

Dat komt inderdaad ook voor. Daarnaast stijgen IF kaarten altijd omdat ze na een week uit de packs verdwijnen. Hierdoor is de vraag/aanbod situatie anders. Wat de prijzen op natuurlijke manier verhoogd. Verder zijn voor veel verschillende SBC en PoTM kaarten vaak IF nodig. En stijgt de prijs binnen uur naar 200%

Vorig jaar op 1 dag 80 IF verkocht met 6K winst per stuk door een SBC. Alle winst die je aan het begin maakt moet je opnieuw investeren. Zodra je er 100 hebt kan je je winsten gaan gebruiken om teams te bouwen.

De prijzen van de spelers vind ik nu toch te hoog en ik speel voorlopig offline met een budget team om alle coin boosters vrij te spelen. Alle coins ik binnen hark investeer ik in gouden IF die rond discard waarde te koop zijn. Hierdoor kan je nooit verlies maken en als je toch coins nodig hebt, quicksell je gewoon of match je de laagste bin.

Bijvoorbeeld die IF Valbuena kon je kopen voor 10.250 en discard is 10.248. Zijn prijs is na 1 dag uit de packs al bijna 13K! Dat is 30% winst. Zal me niets verbazen als hij richting het weekend al rond de 17K zit.

Check dat topic is op EA. Komen veel voorbeelden en keiharde bewijzen dat dit gewoon werkt als je geduld hebt.
+1 met dit en Premier League IF's zijn helemaal mooi, zoals Fabianski. Die heb ik voor 10250 opgepikt, gaat nu voor 17,5. Met de Mané SBC hype gaat die nog verder omhoog :)

• Lekkerboeie86
Skann schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:39:
[...]

+1 met dit en Premier League IF's zijn helemaal mooi, zoals Fabianski. Die heb ik voor 10250 opgepikt, gaat nu voor 17,5. Met de Mané SBC hype gaat die nog verder omhoog :)
Helaas heb ik er van hem maar 1, maar die gaat makkelijk naar 40K. Misschien wel meer. Gewoon vast houden tot de hype op zijn hoogtepunt is.

• YouR
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:35:
[...]

Aah top, heb de openingspost gelezen en kwam uiteindelijk ook uit bij de non-IF variant tegen van deze methode, die is wel puur op lazy buyers gericht. Heb nu nog niet genoeg om veel IF's te halen, maar ik kan er idd wel naartoe grinden op jouw manier.

• RifatSahin
En dan pack ik daarna nog even Mane die voor 94K verkocht is:) Dus dat wordt Falcao verkopen en Mbappe ervoor terug in de plaats!!!

• YouR
Skann schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:39:
[...]

Maar het lijkt me dat de kans van een discard PL IF niet zo groot is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
YouR schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:44:
[...]

Aah top, heb de openingspost gelezen en kwam uiteindelijk ook uit bij de non-IF variant tegen van deze methode, die is wel puur op lazy buyers gericht. Heb nu nog niet genoeg om veel IF's te halen, maar ik kan er idd wel naartoe grinden op jouw manier.
Die non IF werkt ook, maar daar zou ik wel mee oppassen. Er gaat vanaf vandaag een shitload aan packs open en dan dalen de prijzen.

Discard IF zijn 100% waarde stijgend en omdat je ze kan quicksellen loop je geen risico op verlies. Maar het is wel investering van 10K per kaart. Dus je kan het helaas niet gelijk groot aanpakken.

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Eindelijk wat waardevols gepacked! Gundokan. Hij gaat op die moent voor ogv 32k bid en 37k buyout. Wat zal ik doen, nog even vasthouden of meteen verpatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
YouR schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:49:
[...]

Maar het lijkt me dat de kans van een discard PL IF niet zo groot is
Klopt maar nu zijn er nog weinig coins in omloop en kon je dus Fabianski met 83 rating tegen discard ophalen. Gewoon goed in de gaten houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

SlqmLqck schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:24:
[...]

Spatiebalk zit in het midden.

Heb nu 2x 2,5k, 2x gold pack en 2x silver pack >:)
Je kent Rumag niet? Maakt ook niet uit. Weet heel goed hoe het toetsenbord werkt. Bijzonder dat jij zulke goeie packs krijgt.

• JeeHaaa
Ik heb nu dus al een paar dagen geleden Robben gepackt en zie dat die nu voor ongeveer 100k gaat, slim om die nu te verkopen of wachten tot morgen? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
JeeHaaa schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:14:
Ik heb nu dus al een paar dagen geleden Robben gepackt en zie dat die nu voor ongeveer 100k gaat, slim om die nu te verkopen of wachten tot morgen? |:(
Morgen daalt de prijs juist wegens alle packs die worden geopend. Of nu verkopen en morgen leuke spelers kopen, of wachten tot voor de komende WL want dan is er veel vraag.

• JeeHaaa
Stefan_99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:17:
[...]

Morgen daalt de prijs juist wegens alle packs die worden geopend. Of nu verkopen en morgen leuke spelers kopen, of wachten tot voor de komende WL want dan is er veel vraag.
Thanks! Dan even zelf mee spelen vanaf morgen en evt. voor de WL even kijken wat de prijs doet.

Ben nu al een week via de Web App alle SBC's en daily rewards aan het doen, echt tevreden over de app! Vermaak me de hele week al tussen het studeren door terwijl ik morgen de game pas thuisbezorgd krijg.

Wel echt jeukende handen nu.. ;)

• RifatSahin
Nu zit ik te denken. Ik heb een super goed Frans team en een goed Turks team. Ik heb 160K op de bank staan. En deze spelers in mijn bezit ( beetje van waarde )

Cavani
Falcao IF
Valbuena IF
Verrati

Deze allemaal verkopen en dan over 2 weken tegen een veel lager bedrag terug kopen. Of gewoon houden en doen met wat ik heb.

• YouR
http://fifaforums.easport...low-coin-start-early-hype

Dit schijnt nog te werken ook, heb net walcott 1k boven BIN verkocht

Als je het gaat doen, neem dit wel mee in gedachte:
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:50:
[...]

Die non IF werkt ook, maar daar zou ik wel mee oppassen. Er gaat vanaf vandaag een shitload aan packs open en dan dalen de prijzen.

[ Voor 10% gewijzigd door YouR op 28-09-2017 11:48 ]

Verwijderd

Lekker zeg, Fabianski al 18K zie ik. Ga proberen van elk TOTW de discards op te pikken, van ieder eentje waardoor het geen TL ruimte kost (tenzij het echt diamantjes zijn, BPL bijvoorbeeld). Heb inmiddels 14 IF's in m'n club.

Verwijderd

Ik heb net de Ronaldo edition gekocht op de Playstation Store.

Kan je de Ronaldo edition op meerdere accounts gebruiken? Dus de Leenspeler Ronaldo,20 Jumbo Premium Goud-pakketten (1 per week gedurende 20 weken) enz.

• RifatSahin
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:08:
Ik heb net de Ronaldo edition gekocht op de Playstation Store.

Kan je de Ronaldo edition op meerdere accounts gebruiken? Dus de Leenspeler Ronaldo,20 Jumbo Premium Goud-pakketten (1 per week gedurende 20 weken) enz.
Denk het niet he :) Anders kan je op 4 accounts 20 packs openen. Dat worden er dan 80 :)))

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:49
Nee zo werkt het niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:53:
Eindelijk wat waardevols gepacked! Gundokan. Hij gaat op die moent voor ogv 32k bid en 37k buyout. Wat zal ik doen, nog even vasthouden of meteen verpatsen?
Ik zou nog even wachten tot vanavond rond uurtje of 20:00. Dat zijn de wat populaire tijden. Een paar uur later zal er wel een daling komen aangezien dan fifa officieel uit komt ( normale versie ) en er dus behoorlijk wat pakketjes geopend zullen worden.

Echter is dit slechts hoe ik het zie, echt ervaring heb ik er niet mee...

Ik zit zelf met bv Casemiro, eergisteren toen ik hem kreeg ging die weg voor ongeveer 32.5k en nu al bijna voor 40k. Ik zet hem denk vanavond rond 19:00 op de transferlijst en dan maar hopen dat het wat op gaat leveren.
Ik heb voor de rest ook niks zinvols gepackt... Mijn beste was Keko.. heb ik 9k voor gekregen. Nou poepoe :(
Volgens mij heb je ook een tweedeling qua spelers en prijzen.
Je hebt de overgrote bulk van spelers tot ca 86 rated (uitzonderingen daar uiteraard) die relatief duur zijn voor de kaart. Daarnaast zijn er 86+ rated spelers die dan weer relatief goedkoop zijn voor de kaart die ze hebben.

• RifatSahin
Uit een SBC net Pjanic IF gepackt! Lekker heurrr!!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Ik pack nog vrij weinig... sbc's heb ik best wat moeite mee...
hoe komen jullie allemaal aan die spelers.. (geluk?)..

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• JeeHaaa
Hedster schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:19:
Ik pack nog vrij weinig... sbc's heb ik best wat moeite mee...
hoe komen jullie allemaal aan die spelers.. (geluk?)..
Ja geluk... Uit ervaring (jaren FUT gespeeld en uiteindelijk €€€€ voor packs) doe ik dit jaar voor de 1e keer SBC. Pack meteen Alli, Robben, Kimmich IF en Tolisso uit die packs! 8)

Lijkt wel alsof je SBC packs betere kans geven op goede spelers/rewards. Tot nu toe nog geen minuut F18 gespeeld, maar wel al 200K aan spelers/consumables en moet nog 2 rare player packs + 12K claimen morgen.
RifatSahin schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:16:
Uit een SBC net Pjanic IF gepackt! Lekker heurrr!!
Nice! Voor hoeveel gaat die?

[ Voor 15% gewijzigd door JeeHaaa op 28-09-2017 14:23 ]

• RifatSahin
JeeHaaa schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:22:
[...]

Ja geluk... Uit ervaring (jaren FUT gespeeld en uiteindelijk €€€€ voor packs) doe ik dit jaar voor de 1e keer SBC. Pack meteen Alli, Robben, Kimmich IF en Tolisso 8)

[...]

Nice! Voor hoeveel gaat die?
Geen idee hij is niet verhandelbaar :'( hahaha.. Maar zo kan ik wel een leuk Italiaans teampje bouwen. Ik had Icardi, Mandzukic en Calejon al :D

Verwijderd

De laatste 2 challenges bij SBC van competitie/landen hybr. Dat zijn tough en master. Om die te completen moet je spelers met loyalty hebben als ik het goed door heb.
Wat een gepuzzel.. Kom steeds 4 puntjes te kort door loyalty..

Moet ik door gaan met puzzelen, heb nog 2 pakketjes die ik kan openen. Hopen dat daar wat tussen zit zodat ik alsnog aan me loyalty kom? Of moet ik bepaalde spelers gaan opstellen en eerst mee gaan spelen om ze te kunnen completen? Helemaal geen zin om met zulke spelers 10 wedstrijden te gaan spelen :P en het 10x quiten verhaal vs TOTW vind ik ook een beetje lame? En daardoor gaat mijn multipler points omlaag?

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Servers zijn lekker traag vandaag, zoeken op de market duurt net wat te lang

• JeeHaaa
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:08:
De laatste 2 challenges bij SBC van competitie/landen hybr. Dat zijn tough en master. Om die te completen moet je spelers met loyalty hebben als ik het goed door heb.
Wat een gepuzzel.. Kom steeds 4 puntjes te kort door loyalty..

Moet ik door gaan met puzzelen, heb nog 2 pakketjes die ik kan openen. Hopen dat daar wat tussen zit zodat ik alsnog aan me loyalty kom? Of moet ik bepaalde spelers gaan opstellen en eerst mee gaan spelen om ze te kunnen completen? Helemaal geen zin om met zulke spelers 10 wedstrijden te gaan spelen :P en het 10x quiten verhaal vs TOTW vind ik ook een beetje lame? En daardoor gaat mijn multipler points omlaag?
Hier precies hetzelfde, ik zit ook met zowel Tough als Hybrid Master met chem dat je net wat te kort komt. Die moet je helaas toch fixen via Loyalty en ja, dat gaat het snelste via de glitch.. Ik moet ook even wachten tot morgen, heb beide teams klaar staan en dan hopelijk 2x iets moois packen + 12K cashen.

Succes!

Trouwens voor de mensen die deze 2 nog moeten doen;

Though:
https://www.easports.com/...ffId=OQAMEr0Rxli:FFA18XBO
Master:
https://www.easports.com/...ffId=ilY1EOZ0xlh:FFA18XBO

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Dan wel wachten tot na de MM, want anders wordt het wel heel duur met 3 spelers van Roma

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Pompi schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:39:
[...]

Dan wel wachten tot na de MM, want anders wordt het wel heel duur met 3 spelers van Roma
MM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Marquee Matchups - een tijdelijke SBC met daarin op dit moment ook een SBC waar je spelers van Roma of Milan voor nodig hebt.

Butt-kicking! For goodness!

• JeeHaaa
Pompi schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:39:
[...]

Oh, die heb ik al gedaan.. :)
En van AS Roma gaat niemand Strootman (5k) De Rossi (2,5K) of Dzeko (1,5K) gebruiken met een beetje verstand, als je ook Moreno voor 750 kunt kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door JeeHaaa op 28-09-2017 15:52 ]

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:39
Al meerdere mensen hier last van gehad met bieden op spelers?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/n4Qxow/Knipsel.png

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Shark08
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-10-2021
Verwachten jullie dat de prijs van gold Squad fitness kaarten na morgen zal stijgen? Dan wacht ik namelijk nog even met verkopen

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
welke tijden raden jullie aan om packs te openen ? heb nog 900 coins en wil daar wel wat leuks voor terug :P

psn: taker-mart

• YouR
Shark08 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:22:
Verwachten jullie dat de prijs van gold Squad fitness kaarten na morgen zal stijgen? Dan wacht ik namelijk nog even met verkopen
Denk pas rond de WL volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kleine update:
https://www.futbin.com/18/squad/10777

Nu vooral coinboosts grinden en de Gignac SBC beginnen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Hoere loyalty...

https://afbeelding.im/CTvUVY9G

:(

wat een gepuzzel met wat ik al heb en waardoor ik wat extra loyalty krijg maar nog steeds niet genoeg ffs.. :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:14
taker1987 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:25:
welke tijden raden jullie aan om packs te openen ? heb nog 900 coins en wil daar wel wat leuks voor terug :P
Meestal is precies om 18:17 uur een goede tijd! Let wel, niet vroeger en niet later!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• taker1987
Korkss schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:50:
[...]

Meestal is precies om 18:17 uur een goede tijd! Let wel, niet vroeger en niet later!
want ?

• RifatSahin
Thiago Silva gekocht voor 67K verkocht voor 81k
Mane uit een pack verkocht voor 94K die is nu al voor 81K te krijgen.. Ik heb echt NIETS te klagen voorlopig!! :D

• RifatSahin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:47:
Hoere loyalty...

https://afbeelding.im/CTvUVY9G

:(

wat een gepuzzel met wat ik al heb en waardoor ik wat extra loyalty krijg maar nog steeds niet genoeg ffs.. :(
Huh maar je kan hem toch indienen? Hoeveel wedstrijden heb je moeten spelen voor die loyality?

• Garion
Murrays schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:07:
[...]

Huh maar je kan hem toch indienen? Hoeveel wedstrijden heb je moeten spelen voor die loyality?
10 wedstrijden maakt een speler "loyal" (of je moet hem natuurlijk packen).

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-06 18:05
GAITii schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:22:
Al meerdere mensen hier last van gehad met bieden op spelers?

[afbeelding]
Ja, gister op de mobiele app.Dat duurde toch wel een aantal uurtjes voordat ik weer kon bieden op mijn telefoon. Via de website werkte het dan weer wel tijdens mijn “straf”.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
DKT gewonnen, dus we zijn er weer bij in de WL volgende week.

Moet zeggen dat het wel behoorlijk pittig was. Maar langzamerhand gaat het steeds beter, voordeel dat ik voorgaande jaren nooit de ai liet verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RifatSahin
Ik moet zeggen dat de Franse markt mij voorlopig wel meezit! Mbappe voor 108 gekocht en direct voor 124 weten te verkopen! Edit : En nu net weer voor 102 weten te bemachtigen!

Normaal heb ik dat geluk niet met de transfermarkt

[ Voor 13% gewijzigd door RifatSahin op 28-09-2017 18:43 ]

• Korkss
Een wijs man heeft dat ooit verteld. Grote youtuber ofzo. Dat heeft mij geen windeieren gelegd. Heb al 3 icons op het moment _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 11:21
Morgen inkopen doen als alles gaat dalen ;D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RifatSahin
WHAT THE FFF!!!

Gewoon 12k voor iemand die 120 waard is!!! :D

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
RifatSahin schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:12:
[afbeelding]

Gewoon 12k voor iemand die 120 waard is!!! :D
Lucky! Lekker man, dat is wss een typo geweest. Helaas heb ik bij de vorige Fifa aan de andere kant gezeten met een typo.

PSN/Steam: Xamsix

• RifatSahin
Xamsix schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:15:
[...]

Lucky! Lekker man, dat is wss een typo geweest. Helaas heb ik bij de vorige Fifa aan de andere kant gezeten met een typo.
Ja denk het ook.. Die dacht waarschijnlijk dat hij 127 invulde ipv 12,7 :D Happy me!!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:49
haha iemand is nu flink aan het balen. :)

• RifatSahin
dutchgio schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:16:
haha iemand is nu flink aan het balen. :)
En ik heb nu nog 1 Mbappe op transferlijst die SOWIESO 120K gaat maken, en nog een bod van 96K op een andere Mbappe! Damnnnnn ik ben niet te houden hahahah!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 11:21
Helaas gaat dat minder hard op de PC winst maken.. xD

• taker1987
Korkss schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:00:
[...]

Een wijs man heeft dat ooit verteld. Grote youtuber ofzo. Dat heeft mij geen windeieren gelegd. Heb al 3 icons op het moment _/-\o_
wil je nu een koekje? _/-\o_

• RifatSahin
llovesoccerx7 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:18:
Helaas gaat dat minder hard op de PC winst maken.. xD
Zou je denken :) Ik had een Mbappe voor 100 gekocht en voor 124 verkocht daarna weer een van 102 kunnen kopen en die staat nu op de TL voor 125.

En nu dit geluksmomentje 12K voor een speler die letterlijk 10x meer waard is. O-) O-) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Ik zeg het maar.. 18:17 een draftje starten. Moet jij eens zien wat er voorbij komt oOo

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:50
Iemand al ervaring met een van de icons?
Heb ong 1000000 te besteden op ps4 lijkt me wel lache om een keer een een icon te gebruiken

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Welke camera spelen jullie? Gister beetje geswitcht maar kan niet dezelfde vinden die ik lekker vond in FIFA 17 (al opgestart maar stond op standaard :/). Co-op vind ik niks (speel op tv, te klein).

PS: ben nieuw met traden maar net 5 locadia's IF voor Discard gekocht, geen idee of die morgen omhoog gaat met alle NL'ers die een NL team willen maken. Gaan het zien.

[ Voor 30% gewijzigd door Kidjuh op 28-09-2017 19:50 ]

PSN: Kidjuh

Vandaag wat meevallers gehad doordat kopers per abuis de BIN prijs betaalden ipv een normaal bod te doen. Toch grappig bij een speler als Jesus :P
Nu wel redelijk klaar met mijn 1e team. Luiz gaat er tzt nog inkomen voor Rudiger, maar ik wacht nog even voordat de prijzen wat zakken.

Mijn 2e team staat ook redelijk. Voorhoede is wat beperkt, maar dan heb ik nog wat te upgraden :P Dembele is een wat hype speler voor dat bedrag, dus mijn huidige rechtsvoor mag voorlopig blijven.
https://www.futbin.com/18/squad/43178

Kidjuh schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:49:
Welke camera spelen jullie? Gister beetje geswitcht maar kan niet dezelfde vinden die ik lekker vond in FIFA 17 (al opgestart maar stond op standaard :/). Co-op vind ik niks (speel op tv, te klein).

PS: ben nieuw met traden maar net 5 locadia's IF voor Discard gekocht, geen idee of die morgen omhoog gaat met alle NL'ers die een NL team willen maken. Gaan het zien.
Coop, max height, 0 zoom.

Verwijderd

JJoosterman schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:05:
[...]

Ja, gister op de mobiele app.Dat duurde toch wel een aantal uurtjes voordat ik weer kon bieden op mijn telefoon. Via de website werkte het dan weer wel tijdens mijn “straf”.
Op mijn telefoon staat ook dat mijn transferactiviteiten geschorst zijn. Ik vraag me echt af wat ik verkeerd gedaan zou hebben. Op de PS kan ik wel transfereren ....

Hoe komen jullie aan dergelijke goede spelers? Jullie kopen FIFA punten?

Verwijderd

Murrays schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:07:
[...]

............. ik zie het nu pas.. was hele tijd in de veronderstelling dat ik hem nog niet compleet had.. Heb hem nu ingediend :p

Heb 0 wedstrijden gespeeld, heb het team aangepast op de spelers die ik al had van packs..

Misschien wat minder roken :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2017 21:45 ]

• RemkoDJ
RemkoDJ schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:53:
BAM! Nu Mané gepacked! Gaat voor 79k atm. Het geluk is omgedraaid. Wat is de verwachting verder qua transfermarkt met de normal edition release morgen, gaat de prijs dalen of zakken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:16:
[...]

Op mijn telefoon staat ook dat mijn transferactiviteiten geschorst zijn. Ik vraag me echt af wat ik verkeerd gedaan zou hebben. Op de PS kan ik wel transfereren ....

Hoe komen jullie aan dergelijke goede spelers? Jullie kopen FIFA punten?
Op de PS wel echt uitgelogd uit UT? Je moet als je op de ps4 speelt en je stopt er met UT dan moet je hem echt afsluiten, dus uit UT gaan, terug naar het gewone fifa hoofdmenu.

• Kidjuh
Kleine tip; Portugal is de enige optie voor de squad loyalty SBC.. Veel mensen die voor buy now kopen, ben op sommige spelers bijna 1000 munten per speler aan het pakken simpelweg door te bieden en direct aan te bieden voor min. bin.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:34:
[...]

Op de PS wel echt uitgelogd uit UT? Je moet als je op de ps4 speelt en je stopt er met UT dan moet je hem echt afsluiten, dus uit UT gaan, terug naar het gewone fifa hoofdmenu.
Ja. IS PS3 maar maakt niet uit vermoed ik.
In het geval hij ingelogd zou zijn dat komt er ook de boodschap dat je ergens anders ingelogd bent. Nu staat er dat de transferactiviteiten van mij geschorst zijn.

Verwijderd

Kidjuh schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:35:
Kleine tip; Portugal is de enige optie voor de squad loyalty SBC.. Veel mensen die voor buy now kopen, ben op sommige spelers bijna 1000 munten per speler aan het pakken simpelweg door te bieden en direct aan te bieden voor min. bin.
Wat is Bin?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat is het beste moment om wat zooitje gold player cards te verkopen? Rating tussen de 75/82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garion
Een afkorting voor 'buy now'

Verwijderd

Garion schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:56:
[...]

Een afkorting voor 'buy now'
ok bedankt.

Ben beginneling.

• RemkoDJ
Is er een mogelijkheid om spelers met loyalty te kopen op de transfermarkt of moet je ze echt packen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
Beter gezegd: "Buy it now" wat de laagste prijs op de transfermarkt is op dit moment voor een bepaalde speler.

www.futbin.com kan je dit goed zien.

• RifatSahin
edit

[ Voor 98% gewijzigd door RifatSahin op 28-09-2017 23:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Damn eindelijk packluck! Desailly uit een SBC pack.

Eerste Tweaker met een icon?

530k waard dus gaat morgen in de verkoop gok ik.

@Bean77 eindelijk :+

[ Voor 8% gewijzigd door Vissert op 28-09-2017 22:21 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs