• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:37:
[...]

Het schijnt dat 4-2-3-1 een goede opstelling is in fifa 18, waar je dus met twee CDM's speelt. Moet je natuurlijk wel doelpunten kunnen maken met een wat minder talrijke aanval.
Heb die opstelling nog niet geprobeerd, maar kan inderdaad goed werken. Speel zelf nu 4-3-2-1. Vind het fijn dat de wingers dan niet zo breed staan. Jammer dat er geen CDM is, maar ik heb mijn CDM op CM gezet en die dezelfde instructies meegegeven (achterblijven bij aanval) en dat lijkt tot dusver prima te werken. Als ik hoger kom ik in divisions (gisteren naar 8 gepromoveerd) dan zal ik waarschijnlijk wel een formatie met CDM moeten vinden.

PSN/Steam: Xamsix

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Xamsix schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:22:
[...]

Van 40 euro ga je ook niet opeens beter spelen. Hoge uitslagen ligt ook echt niet alleen aan je spelers. Kom team tegen met Hazard en dergelijke voorin, maar spelen simpelweg niks klaar. Heb geduld, probeer te wennen aan de game. Stap niet te snel in met je verdedigers en dergelijke ;)
Precies dit. Gister tegen twee volwaardige PL teams van 100.000> munten gespeeld met mijn team van 8.000 coins. Beide redelijk gemakkelijk gewonnen. Je merkt het kwaliteit in teams pas zodra je tegen gelijkwaardige tegenstanders speelt.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
SlqmLqck schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:52:
[...]

Hou er rekening mee dat de meeste mensen nog niet kunnen spelen en dat er naar alle waarschijnlijkheid nog veel slechte spelers bij komen.
Klopt ik kan vrijdag pas aan de slag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:24:
[...]

Dat viel mij ook op tijdens een offline draft. Ik verwacht dat EA dit nog wel gaat patchen tot het wat 'normaler' is.

Voorlopig is dit mijn team.
https://www.futbin.com/18/squad/43031
Er zijn nog upgrade mogelijkheden, maar gelet op de prijzen vind ik het zo wel prima. De Gea was mijn beste pack tot nu toe.

edit: Mijn la liga team https://www.futbin.com/18/squad/43178 Nog veel te doen nog.
Er zijn simpelweg erg veel leuke opties dit jaar, Frans bijvoorbeeld met Yedder, Dembele en Martial voorin en Kante, Bakayoko, Matuidi (arfa indien cam) etc maar de echt leuke spelers zijn nog erg duur.

Ik speel nu gewoon om coinboosts erdoor te knallen en te ontdekken welke formatie het leukst speelt.
Als vrijdag OTW in packs zit wil ik er een stapeltje fifa points gaan gebruiken en dan zien we wel hoe het verder gaat.

Overigens realiseer ik ook me dat de offline tegenstanders vaak ook de die-hard fifa spelers zijn, waarvan het merendeel ook in voorgaande fifa's simpelweg in hogere divisies speelden, dit maakt de leercurve echter wel iets stijler dan hoe het bijvoorbeeld na de officiële release zou gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Nog een trade tip. Bruno 84 rated gaat voor zo'n 1300 coins. Lijkt mij een ideale kaart voor toekomstige SBC's.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• servival7
OTW is de vervanger van TOTW of hoe moet ik dat zien?
servival7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:09:
OTW is de vervanger van TOTW of hoe moet ik dat zien?
Zie de startpost :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• servival7
ah thanks, lees zo'n startpost nooit 8)7
servival7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:11:
[...]

ah thanks, lees zo'n startpost nooit 8)7
Laat @chengbondkwok dat maar niet horen :+

Dit topic is echt niet meer bij te houden qua posts, het lijkt wel een chat :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Mensen die nog een team zoeken: heb dit team voor nog geen 11K gekocht, weet niet of het nu nog zo goedkoop is maar het speelt heel fijn :)

https://www.easports.com/...Id=j52aChIvnMPQB:FFA18PS4

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:18:
Mensen die nog een team zoeken: heb dit team voor nog geen 11K gekocht, weet niet of het nu nog zo goedkoop is maar het speelt heel fijn :)

https://www.easports.com/...Id=j52aChIvnMPQB:FFA18PS4
Zelfde als die op reddit?

Verwijderd

Ik heb al heel lang niet op Reddit gekeken, heb deze zelf gemaakt. Maar Russische league lijkt redelijk populair voor starters dit jaar

• Xamsix
Kan hier op het werk niet kijken, maar weet iemand toevallig wat de Weekend League requirements ook alweer zijn? Geloof dat het iets was van max 4 spelers uit 1 competitie in je squad?

Verwijderd

Xamsix schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:26:
Kan hier op het werk niet kijken, maar weet iemand toevallig wat de Weekend League requirements ook alweer zijn? Geloof dat het iets was van max 4 spelers uit 1 competitie in je squad?
Dit weekend is er nog geen WL toch?

• Xamsix
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:28:
[...]

Nope, maar je kan je wel al kwalificeren voor volgende week :D

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:28:
[...]

Gister gekeken toevallig. Gister waren er wel nog voorwaarden. Komende dagen niet.
Heb nog even 3x Valbuena IF gehaald voor <12k, gezien zijn nationaliteit en stats (passing/agi/balance) zal deze nog wel in prijs gaan stijgen :), zo niet dan is het een klein verlies.

https://www.futbin.com/18/player/256/Valbuena/

• YouR
Bossie schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:11:
Heb nog even 3x Valbuena IF gehaald voor <12k, gezien zijn nationaliteit en stats (passing/agi/balance) zal deze nog wel in prijs gaan stijgen :), zo niet dan is het een klein verlies.

Heb hem gekocht, want hij past toch in mijn Franse team en anders idd een klein verlies.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verval weer in mn oude gewoontes, spel is voor mij nog niet begonnne en heb hele zooi alweer verkocht en ander team gekocht.

Had een ligue 1 team en vanwege MM waren prijzen omhoog gegaan, alles dus verkocht en een brazil/liga nos hybrid voor terug gekocht.

• YouR
wildcardxl schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:34:
Verval weer in mn oude gewoontes, spel is voor mij nog niet begonnne en heb hele zooi alweer verkocht en ander team gekocht.

Had een ligue 1 team en vanwege MM waren prijzen omhoog gegaan, alles dus verkocht en een brazil/liga nos hybrid voor terug gekocht.
Achja, beter dan met verlies verkopen, omdat je toch wat anders wil.
Zit zelf te denken aan een frans team en daarnaast een calcio a team.
Frans voor squad battles/fitness en de andere voor eventueel WL als ik daar tijd voor heb.

• Terranova
  • Laatst online: 01:36
Heerlijk, ben aant idlen om die singleplayer matches door te komen voor de tasks enzo. Krijg ik 2 penalties in 1 wedstrijd tegen zonder ook maar de controller aan te raken 8)7 _O-

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00
Bossie schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:11:

valbuena gaat denk ik wel stijgen. 84 rated inform kan je altijd nodig hebben tijdens een SBC , zelfde geldt voor de hogere rated spelers IFs.

hoi

• El Profesor

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Exodus FC schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:25:
[...]

Nu al zo'n sterk Frans team. Packluck gehad?
James Rodriguez verkocht voor 100K , Mustafi verkocht voor 40K :D en Falcao en Dani Alves had ik al. Verder is mijn team niet zo duur. Di Maria gekocht voor 24K dus daar geluk gehad en Verrati 11K. Dus valt reuze mee..

PS leuk om te zien dat Di Maria nu 39K waard is :D Misschien hem weg doen en dan Mbappe erbij halen :P

[ Voor 11% gewijzigd door RifatSahin op 27-09-2017 14:44 ]

• El Profesor
RifatSahin schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:43:
[...]

James Rodriguez verkocht voor 100K , Mustafi verkocht voor 40K :D en Falcao en Dani Alves had ik al. Verder is mijn team niet zo duur. Di Maria gekocht voor 24K dus daar geluk gehad en Verrati 11K. Dus valt reuze mee..

PS leuk om te zien dat Di Maria nu 39K waard is :D Misschien hem weg doen en dan Mbappe erbij halen :P
Dat is lekker starten met James voor 100k. Mbappe voor DiMaria zou ik wel weten. Direct doen. DiMaria gaat denk alleen omlaag als er meer packs geopend worden en Mbappe zal heel populair zijn verwacht ik. Vond DiMaria vorig jaar trouwens niet echt lekker spelen, maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Exodus FC schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:49:
[...]

Dat is lekker starten met James voor 100k. Mbappe voor DiMaria zou ik wel weten. Direct doen. DiMaria gaat denk alleen omlaag als er meer packs geopend worden en Mbappe zal heel populair zijn verwacht ik. Vond DiMaria vorig jaar trouwens niet echt lekker spelen, maar dat is persoonlijk.
Tis wel klote dat ik Fifa niet heb afgesloten gisteren op mijn PC anders had ik idd nu meteen Di Maria verkocht met een dikke 15K winst! Mja..... Dan maar wachten tot ik thuis ben :D

• YouR
1 rare mega pack, 1 mega pack, 2-0 draft en nog wat investments, kijken hoeveel ik er vnv uit haal, stage duurt lang...

• JeeHaaa
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-08 09:56
Ik ben ook nog altijd aan het wachten tot ik vrijdag eindelijk kan spelen! Sinds vorige week donderdag wel al iedere dag via de webapp daily rewards claimen en aan het puzzelen met alle interessante SBC challenges.

Tot nu toe alle SBC op 2 na (Hybrid League & Nation - Though + Hybrid Master) al gehaald.
Voor de overige 2 staat het team klaar, maar moet ik nog loyalty boost krijgen dus even wachten tot vrijdag.

Ook wel wat packluck gehad, waardoor ik nu dus dit team heb:
http://www.futhead.com/18/squads/413779/

Alleen even een vraagje; wat is een slim moment om Robben, Kimmich IF, Tolisso en Werner te verkopen? Nu? Net na de release vrijdag? Volgende week? Of wachten tot over een paar maanden?

• RobPete89
JeeHaaa schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:10:
Ik ben ook nog altijd aan het wachten tot ik vrijdag eindelijk kan spelen! Sinds vorige week donderdag wel al iedere dag via de webapp daily rewards claimen en aan het puzzelen met alle interessante SBC challenges.

Tot nu toe alle SBC op 2 na (Hybrid League & Nation - Though + Hybrid Master) al gehaald.
Voor de overige 2 staat het team klaar, maar moet ik nog loyalty boost krijgen dus even wachten tot vrijdag.

Ook wel wat packluck gehad, waardoor ik nu dus dit team heb:
http://www.futhead.com/18/squads/413779/

Alleen even een vraagje; wat is een slim moment om Robben, Kimmich IF, Tolisso en Werner te verkopen? Nu? Net na de release vrijdag? Volgende week? Of wachten tot over een paar maanden?
Ik had geen idee dat Werner gewild was en zette hem gister op de transferlijst voor de standaardwaarden. Hij werd na 2 seconden voor de maximale buy now prijs meteen gekocht. Ik zou het bij die nu doen, zal minder waard worden als er meer van op de markt komen.

Verwijderd

Weet iemand de requirements voor aankomend WL? Ik kreeg eerder vandaag trouwens een mailtje dat mijn bestelling is verzonden, hopelijk krijg ik hem dan morgen al! :D

• RobPete89
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:14:
Weet iemand de requirements voor aankomend WL? Ik kreeg eerder vandaag trouwens een mailtje dat mijn bestelling is verzonden, hopelijk krijg ik hem dan morgen al! :D
Komende dagen zijn er geen requirements. WL start volgende week vrijdag.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

RobPete89 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:15:
[...]

Komende dagen zijn er geen requirements. WL start volgende week vrijdag.
Serieus? ik dacht a.s. vrijdag al :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 11:20
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:14:
Waar heb je besteld?

• Pompi
  • Laatst online: 22-09 09:58
Van mij mag die Marquee Matchup SBC nog wel een tijdje doorlopen, want heb handeltje ontdekt waardoor ik bij elke listing die ik doe minimaal 500 coins verdien. Its like taking candy from a baby :9~. Wel jammer dat ik nog niet de transferlist uitbreiding heb kunnen kopen.

Verwijderd

Heb Casemiro van Madrid. 4231 wordt een steeds populairdere opstelling, hopelijk gaat ie nog wat stijgen, ik wil hem verkopen en het moet mijn dikke op brenger gaan worden :P

• YouR
Pompi schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:19:
Van mij mag die Marquee Matchup SBC nog wel een tijdje doorlopen, want heb handeltje ontdekt waardoor ik bij elke listing die ik doe minimaal 500 coins verdien. Its like taking candy from a baby :9~. Wel jammer dat ik nog niet de transferlist uitbreiding heb kunnen kopen.
Nu ben ik wel nieuwsgierig, haha, heeft het te maken met snipen/mass bidden?

• Pompi
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:24:
[...]

Nu ben ik wel nieuwsgierig, haha, heeft het te maken met snipen/mass bidden?
Ja beetje mass bidden en dan voor de laagste mogelijke waarde van die soort kaarten, want is niet 1 bepaalde speler

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:21
Mensen die op de PC spelen en handelen?

Ik heb nu zo'n 100k maar de markt op de PC is wat anders.. xD

• JeeHaaa
  • Laatst online: 13-08 09:56
Hoe bevalt bij jullie alle SBC challenges trouwens? Ik heb me inmiddels al sinds de Web App er is dagelijkse de SBC gespeeld en bijna alles gehaald.

Ik heb volledig behaald:
- Hybrid Nations
- Hybrid Leagues
- League & Nation Basics
- League & Nation Hybrid (THE PUZZLER, INTERMEDIATE)
- Kick Off
- Let's Start
- Marquee-Matchups

Ik heb klaar staan om te verzenden na Loyalty (vrijdag)
- League & Nation Hybrid TOUGH
- League & Nation Hybrid HYBRID MASTER

Dus vrijdag nog even 2x mega rare player pack + 12K claimen :)

Inmiddels dus ook redelijk wat pack luck gehad:
- Robben
- Kimmich IF
- Werner
- Tolisso

Dat werd na een paar aankopen een mooi Bundesliga team.

Voor mensen die nog tips nodig hebben, kijk via Futhead een beetje naar de basis maar zoek zelf alternatieve spelers uit zelfde league/nation.. Dat scheelt je nogal t.o.v. alle overpriced spelers die iedereen wilt n.a.v. Futhead voorbeelden.

Good Luck!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

TOTW2

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f36Je7K.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
Stats van het kaartje van Locadia zijn echt ziek! Overall +5. Shooting en Passing +11. Tank

• Pompi
Heeft iemand die al kan spelen toevallig al gespeeld met Promes? Want twijfel beetje over welke chemstyle ik op hem moet toepassen, want zou hem op zich iets sterker willen hebben maar als ik op futbin kijk zijn er chemstyles die hem beter maken dan de chemstyles waar fysiek in zit.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Pjanic nu ook IF, Dat heeft even verkeerd uitgepakt voor mij.
Nu heb ik 40.500 Coins gekregen ipv 60k waarvoor hij nu weggaat, omdat die van mij nog op de transfer lijst stond.
Ik heb nu wel 84k coins.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 11:16
Mijn BPL team nu:

https://www.easports.com/...Id=h7ZDe1AtnMP8L:FFA18PS4

Nu sparen voor Kanté en Gundogan om naast Wijnaldum te laten spelen, en voorin Lukaku of Lacazette.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Verwijderd

Pompi schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:52:
Heeft iemand die al kan spelen toevallig al gespeeld met Promes? Want twijfel beetje over welke chemstyle ik op hem moet toepassen, want zou hem op zich iets sterker willen hebben maar als ik op futbin kijk zijn er chemstyles die hem beter maken dan de chemstyles waar fysiek in zit.
Tjah wat wil je er over weten? Ik heb in begin dik op hem verdiend met traden. Maar heb hem ook in me opstelling staan. Speelt wel aardig, maar het is duidelijk geen robben.. Ik heb hem op RV staan. Vind hem in duels erg matig..

• Pompi
Dus jij zou hem wel iets meer strength/body geven als dat kan? Want vond vorig jaar dat de normale versie van hem soms een beetje te makkelijk van de bal werd gezet, zeker als ik hem vergeleek met Depay. Maar zou natuurlijk ook graag wat betere passing en dribbeling hebben, dus dat is beetje mijn afweging.

Verwijderd

Pompi schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:25:
[...]

Dus jij zou hem wel iets meer strength/body geven als dat kan? Want vond vorig jaar dat de normale versie van hem soms een beetje te makkelijk van de bal werd gezet, zeker als ik hem vergeleek met Depay. Maar zou natuurlijk ook graag wat betere passing en dribbeling hebben, dus dat is beetje mijn afweging.
Toevallig heb ik Depay ook, die speelt op links bij mij en ik speel echt 10x liever met hem. Net als wat je zegt, is sterker en moeilijker van de bal af te krijgen heb ik het idee. Zijn schot daarna is bijna altijd gevaarlijk :)

Depay koste me 1,5k promes 2k. Viel best mee, ps4 overigens.

• llovesoccerx7
Mensen die met Sterling en Sane spelen. Zo ja ervaring?

• 1987Michael1987
  • Laatst online: 16-10-2021
Iemand die het mij beetje kan leren het wil niet lukken vooral het verdedigen en dribbelen

[ Voor 24% gewijzigd door 1987Michael1987 op 27-09-2017 17:58 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:14
llovesoccerx7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:34:
Sterling nooit fan van geweest in fifa. Sane heb ik nu op LM staan en die gaat prima O+

Ik ben benieuwd naar mensen met ervaring met Gabriel Jesus in de spits. Zag high/high workrate, dat sprak mij tegen..

[ Voor 18% gewijzigd door Korkss op 27-09-2017 18:00 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:11
llovesoccerx7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:34:
Sane, Sterling en Gabriel Jesus vormen samen mijn aanvalstrio. Bevalt prima.

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Twijfel om Bergkamp of Larsson te kopen. Bergkamp is alleen maar gestegen sinds gister. Denken jullie dat ze alleen maar verder stijgen komende weken of niet? Hoe ging dat op de Xbox vorig jaar?

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Pfff al veel snipes gemist doordat de controller soms niet doet wat je wilt in de menu's. Lees dat meer mensen hier last van hebben

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 10:45
mc-koenoe schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:36:
Twijfel om Bergkamp of Larsson te kopen. Bergkamp is alleen maar gestegen sinds gister. Denken jullie dat ze alleen maar verder stijgen komende weken of niet? Hoe ging dat op de Xbox vorig jaar?
Ik zou sowieso tot vrijdag wachten, dan komen er weer een hoop bij die elkaar gaan undercutten :)

Daarna zullen ze wel stijgen

• llovesoccerx7
Is het slim om vanavond in kopen te doen of op de release dag?

• Thomas18GT
  • Laatst online: 18-09 10:45
llovesoccerx7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:52:
Is het slim om vanavond in kopen te doen of op de release dag?
Vrijdagmiddag, nu is alles juist een beetje aan het stijgen tot vrijdag alles weer tot de grond kapot maakt >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Thomas18GT op 27-09-2017 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 13:20
Thomas18GT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:56:
[...]

Vrijdagmiddag, nu is alles juist een beetje aan het stijgen tot vrijdag alles weer tot de grond kapot maakt >:)
Ik zat net op de transfermarkt te kijken.... Wat een bedragen ;w
Laatste keer dat ik een startpost maak :+ :'(

• llovesoccerx7
Thomas18GT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:56:
[...]

Dus spelers die een beetje van waarde zijn kan je beter morgen verkopen?

• YouR
llovesoccerx7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:09:
[...]
Dus spelers die een beetje van waarde zijn kan je beter morgen verkopen?
Denk morgen voor TOTW uit is.

• chengbondkwok
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:10:
[...]

Denk morgen voor TOTW uit is.
TOTW is al uit hè :P

• YouR
ook al in packs? is toch normaal pas donderdag

• chengbondkwok
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:12:
[...]

ook al in packs? is toch normaal pas donderdag
Nope, woensdag 19 uur Nederlandse tijd.

• YouR
chengbondkwok schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:12:
[...]

Nope, woensdag 19 uur Nederlandse tijd.
Excuus, in de war met WL rewards, krijg je als je een tijdje niet meer speelt haha

• El Profesor
Weet iemand wanneer al op welke dag de Squad Challenge packs standaard uitgekeerd gaan worden?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik heb 2200 fifapoints ingeslagen en werkelijk helemaal niks uit packs gekregen.. ben zelf waardeloos in sbc.. zit nu dus met een flinke aantal gold/silver spelers waar ik weinig mee kan en geen coins zowat..

Wat kan ik het beste doen nu? meeste spelers nu de transfermarkt op knallen en maar squad battles doen om packs te verdienen? weet niet of dat squad battles wat is maar moet nu toch gauw coins binnen slepen..

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:24
Is het voordeliger om de Icon versie van 90 euro te halen of de normale versie van 55 euro en 40 euro aan fifa punten te kopen? (PC trouwens)

• El Profesor
theman36 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:15:
Is het voordeliger om de Icon versie van 90 euro te halen of de normale versie van 55 euro en 40 euro aan fifa punten te kopen? (PC trouwens)
De icon editie bevat 120 euro aan packwaarde. Je krijgt ze alleen wel verspreid over 20 weken.

Verwijderd

Heb inmiddels 11 IF's in m'n club zitten, waarvan één untradable (Philips) en één silver. Hopelijk gaan ze een beetje leuk stijgen. Nu weer handelen om spelers uit de nieuwe TOTW te kopen en wat 83/84's te kopen.
Pompi schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:52:
Ik speel met 'm, prima speler, vooral erg fijn op de counter met R1 steekpass. Ik ga overigens geen chemstyle op hem zetten, aangezien ik niet heel lang met hem ga spelen.

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Iemand een idee waarom ik op campanion app bij transferlijst de melding krijg: blijf fut 18 spelen op playstation 4 om toegang tot de transferlijst te krijgen?

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:24
Exodus FC schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:21:
[...]

De icon editie bevat 120 euro aan packwaarde. Je krijgt ze alleen wel verspreid over 20 weken.
Hmm wat is wijsheid... Heb jij één van de 2 gedaan of?

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
MauT86 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:31:
Iemand een idee waarom ik op campanion app bij transferlijst de melding krijg: blijf fut 18 spelen op playstation 4 om toegang tot de transferlijst te krijgen?
Ik heb precies hetzelfde, heel irritant.

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Ik heb vanavond al fut 18 gespeeld. Iemand een oplossing, want wil men spelers lozen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, voor wie het nog niet doet: zorg dat je transferlijst altijd bijna vol zit, hooguit een paar lege plekken voor spelers die je later eventueel nog wil verkopen. List investements/anders items/spelers voor veel te hoog(eventueel de prijs waarvoor je ze later wil verkopen) en je zult zien dat je af en toe nog wat verkoopt ook. Verrati voor 5K boven z'n waarde, random non rares voor 1500+, team conditie voor 2100 en spelers conditie voor 550-600, heb het allemaal al verkocht :D
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:52:
Trouwens, voor wie het nog niet doet: zorg dat je transferlijst altijd bijna vol zit, hooguit een paar lege plekken voor spelers die je later eventueel nog wil verkopen. List investements/anders items/spelers voor veel te hoog(eventueel de prijs waarvoor je ze later wil verkopen) en je zult zien dat je af en toe nog wat verkoopt ook. Verrati voor 5K boven z'n waarde, random non rares voor 1500+, team conditie voor 2100 en spelers conditie voor 550-600, heb het allemaal al verkocht :D
Dat gaat een stuk minder worden zodra futbin geüpdate word :(

De game is nog niet eens gereleased of ik heb mijn eerste team alweer verkocht :)
Inmiddels doorgeselecteerd en een frans team gebouwd:
https://www.futbin.com/18/squad/10777

Met de coin boosts wil ik nog het volgende veranderen:
- Bakayoko halen om Arfa te vervangen in de basis
- Varane / Adan IF halen (kosc + ruffier eruit)
- Gignac SBC

Vervolgens kan het team eigenlijk gewoon blijven en zijn tot het einde van het jaar erg leuke upgrade opties :D (Kante, Pogba, Griezman etc)

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Iemand nog tips?
https://www.futbin.com/18/squad/50641
Uiteindelijk ga ik Hernandez wel verkopen denk ik en waarschijnlijk Dybala of Mertens halen. Nainggolan hoop ik vrijdagmiddag te scoren. Ik heb zo'n 100k nu

Verwijderd

Doe 1 gouden upgrade met spelers in m'n club omdat ik veel goede 2 player packs zie, krijg ik Pique en Falcao. Niet bruikbaar om mee te spelen, wel voor SBC's :)

• El Profesor
theman36 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:41:
[...]
Hmm wat is wijsheid... Heb jij één van de 2 gedaan of?
Ik heb de Icon edition gekocht. Met de nieuwe Squad Challenge kun je makkelijk een paar packs verdienen. Dan heb je al snel 4 jumbo packs per week.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:35:
Doe 1 gouden upgrade met spelers in m'n club omdat ik veel goede 2 player packs zie, krijg ik Pique en Falcao. Niet bruikbaar om mee te spelen, wel voor SBC's :)
Open er nog maar eentje: IF :D Niet de beste (die Spaanse keeper) maar toch ruim waar voor je geld :)

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:19:
Ik heb 2200 fifapoints ingeslagen en werkelijk helemaal niks uit packs gekregen.. ben zelf waardeloos in sbc.. zit nu dus met een flinke aantal gold/silver spelers waar ik weinig mee kan en geen coins zowat..

Wat kan ik het beste doen nu? meeste spelers nu de transfermarkt op knallen en maar squad battles doen om packs te verdienen? weet niet of dat squad battles wat is maar moet nu toch gauw coins binnen slepen..
Iemand??

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Squad battles en coin boosts aanzetten.

Edit: Zoals al 3x gezegd: lees wat beginner guides op Reddit.

[ Voor 12% gewijzigd door Kidjuh op 27-09-2017 23:05 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Weer lekkere start gemaakt afgelopen 2 dagen. Wat potjes offline gespeeld en wat tientjes aan packs weggegooid! Nu weer verder waar ik vorig jaar miljoenen mee heb verdiend.

Discard IF Trading
http://fifaforums.easport...-if-trading-thread#latest

Geen risico en gegarandeerd winsten. Het enige wat je moet hebben is geduld en je geinvesteerde coins niet nodig hebben.

Vooralsnog heb ik:

6x IF Valbuena 10.250
5x IF Joaquin 10.250
3x IF Aranquiz 12.250
1x IF Fabienski 14.000
1x IF Philipp (packed)

Minimaal met 5k winst listen na EA tax en je zal zien dat ze je gewoon verkoopt. Niet elk uur en elke dag. Maar zodra je 100 IF op je trade pile hebt gaat het echt heel hard lopen.

Verder heb ik 2 goedkope teams gemaakt om de coin boosts vrij te spelen. Kosten nog geen 20K maar stelt ook niets voor :p

• Terranova
  • Laatst online: 01:36
Ik denk ga eens draft doen, moet ik met een decent Premier League team tegen iemand met 3 icons(Ronaldo, Ferdinand en Yashin). Dat heb je geluk :P

Jammer dat ik voor ongeveer elke ingreep een penalty tegen lijk te krijgen in deze FIFA :( Wedstrijd was al vrij snel over door een snelle achterstand.
Terranova schreef op donderdag 28 september 2017 @ 00:06:
Ik denk ga eens draft doen, moet ik met een decent Premier League team tegen iemand met 3 icons(Ronaldo, Ferdinand en Yashin). Dat heb je geluk :P

Jammer dat ik voor ongeveer elke ingreep een penalty tegen lijk te krijgen in deze FIFA :( Wedstrijd was al vrij snel over door een snelle achterstand.
Ik heb vanmiddag en vanavond een paar potjes gespeeld, vanmiddag was het echt leuk maar vanavond was het weer arcade fifa waarbij de tegenstander de bal probleemloos 360/gedekt in een razend tempo rond laat gaan en schoten van de meest bizarre posities/afstanden er in gaan.

Zelf ben ik al blij als een paar passen kan doen zoals bedoelt, of na hard werken eens een bal scoor.
Low-driven voorzetten zijn ook opeens stuk en resulteren standaard in een bal naar de keeper ipv een inkomende medespeler.

Lijkt wel of ik aan het beta-testen ben, of is dit is het dan :X

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Bossie schreef op donderdag 28 september 2017 @ 00:19:
[...]

Ik heb vanmiddag en vanavond een paar potjes gespeeld, vanmiddag was het echt leuk maar vanavond was het weer arcade fifa waarbij de tegenstander de bal probleemloos 360/gedekt in een razend tempo rond laat gaan en schoten van de meest bizarre posities/afstanden er in gaan.

Zelf ben ik al blij als een paar passen kan doen zoals bedoelt, of na hard werken eens een bal scoor.
Low-driven voorzetten zijn ook opeens stuk en resulteren standaard in een bal naar de keeper ipv een inkomende medespeler.

Tsja, je moet er weer aan wennen. Dus ipv zo te zeuren zou je ook kunnen spelen zodat je beter wordt...zomaar een tip hoor...

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Acht wacht sbc gedaan: Gouden top spelers als reward.
Neuer 92 (159k)
En if locadia (12k) + nog wat spelers

:D

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arwintju schreef op donderdag 28 september 2017 @ 00:25:
[...]

Tsja, je moet er weer aan wennen. Dus ipv zo te zeuren zou je ook kunnen spelen zodat je beter wordt...zomaar een tip hoor...
ipv van bijdehand te zijn, zou je ook op andere forums kunnen rondkijken en zien dat heel veel spelers opmerkingen maken hoe aanvallers bijzonder veel voordeel lijken te krijgen en passing / schieten toch redelijk fout staat afgesteld.

Verwijderd

Wanneer komen de eerste special packs eigenlijk? Vrijdag met OTW release?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:49

Oekol

waka waka hey hey

shameblaster schreef op donderdag 28 september 2017 @ 00:26:
Acht wacht sbc gedaan: Gouden top spelers als reward.
Neuer 92 (159k)
En if locadia (12k) + nog wat spelers

:D
Hoeveel kostte die Sbc je?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

7400 omdat ik al wat spelers had.

https://ibb.co/jKPOuQ
https://ibb.co/kRmsok

Hier het team wat ik heb gebruikt en de pack :D

[ Voor 7% gewijzigd door shameblaster op 28-09-2017 08:24 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op donderdag 28 september 2017 @ 00:19:
[...]

"Er zijn veel dichters in het voetbal. Maar dichters winnen weinig prijzen" - Jose Mourinho

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RytFK-r6PZ8]
Nu Futbin eindelijk prijzen toont kan ik het in mijn extensie werkend laten zien :)

Voor betere kwaliteit: https://streamable.com/ok1j8

• YouR
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:42:
[video]
Nu Futbin eindelijk prijzen toont kan ik het in mijn extensie werkend laten zien :)

Hoe heb je dat gefixed dan? futbin extension in de web browser? Kan je dit ook op mobiel krijgen?
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:42:
[video]

We hebben het er al vaker over gehad maar zijn deze prijzen gebaseerd op de huidige laatste BIN of op de gemiddelde prijs?

Verwijderd

YouR schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:56:
[...]

Hoe heb je dat gefixed dan? futbin extension in de web browser? Kan je dit ook op mobiel krijgen?
Chrome extensie geschreven die de prijzen van Futbin gebruikt. Is niet voor de mobiel (als ik erover nadenk gaat het er ook niet echt mooi uit zien op de mobiel).
Vissert schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:57:
[...]

We hebben het er al vaker over gehad maar zijn deze prijzen gebaseerd op de huidige laatste BIN of op de gemiddelde prijs?
Puur random :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2017 09:05 ]

• chengbondkwok
Ik voel me zo kut nu..... Ik vond Belotti gisteren te duur met een BIN van 10K. Nu hebben ze zijn price range omhoog gegooid naar 20K...... FML

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:49

Oekol

waka waka hey hey

chengbondkwok schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:08:
Ik voel me zo kut nu..... Ik vond Belotti gisteren te duur met een BIN van 10K. Nu hebben ze zijn price range omhoog gegooid naar 20K...... FML
Kop op mop. Komt allemaal goed O+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:04:
[...]

Chrome extensie geschreven die de prijzen van Futbin gebruikt. Is niet voor de mobiel (als ik erover nadenk gaat het er ook niet echt mooi uit zien op de mobiel).

[...]

Puur random :+
Haha zo hoort het

• chengbondkwok
Leoon. schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:15:
[...]

Kop op mop. Komt allemaal goed O+
Maar de potentiële winst :'(
Pagina: 1 ... 15 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs