Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:57
Pykow schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:39:
Ik heb nu 2 teams

Mijn spaanse team, die het redelijk doet.
[afbeelding]

en mijn BPL team waar ik nog niet zo tevreden over ben.
Tadic (CAM) schiet niet heel hard en Gabbiadini (SP Rechts) is fysiek wat zwakjes
[afbeelding]

Nu kan ik nog het volgende wisselen:
Gabbiadini naar Welbeck
[afbeelding]

Alleen zoek ik dan nog een BPL CAM speler.
BPL spelers schieten al de lucht in qua prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:10
If it’s a sub-account that shares Xbox Live Gold or PlayStation Plus, you won’t be able to connect it to your EA Account to play online.
Ik heb gold op mijn Xbox, staat ook ingesteld als mijn home xbox. Maar betekend dit nou dat mijn broertje geen online kan spelen op zijn eigen account op dezelfde xbox? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Murrays schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:48:
[...]

BPL spelers schieten al de lucht in qua prijzen.
Sigurdsson nu op de plek van Tadic geplaatst.
Schieten, passen en Fysiek sterker, Alleen wat langzamer en ietsjes slechter in dribbelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00
Komt er eigenlijk nog een sbc Mane? Heb er flink in geïnvesteerd , nu maar hopen dat het goed uitpakt 🤗

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Royz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:25:
[...]

Heb je wel de additional packs geinstalleerd op je xbox?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hebben jullie trouwens ook al wat potjes gehad met een monster score en hoe die er dan in gaan is gewoon gek af en toe.
Hieronder was mijn eerste FUT wedstrijdje met echt ziek veel doelpunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Pykow schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:25:
Hebben jullie trouwens ook al wat potjes gehad met een monster score en hoe die er dan in gaan is gewoon gek af en toe.
Hieronder was mijn eerste FUT wedstrijdje met echt ziek veel doelpunten
[video]
Mwoah 5-2 valt nog mee. Heb vannacht 1 potje online gedaan, dat werd 7-3 voor mij. Afronden is te makkelijk, verdedigen te moeilijk. Dus ik verwacht eigenlijk veel van dit soort uitslagen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kr44nVogel schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:04:
Komt er eigenlijk nog een sbc Mane? Heb er flink in geïnvesteerd , nu maar hopen dat het goed uitpakt 🤗
Soon :)

Ligt het overigens aan mij of is passing nog makkelijker geworden, daarnaast lijkt elke aanvaller wel super wendbaar en verdedigers nog lomper en trager.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Nu 2 teams kunnen maken na wat handelen en mazzel met de 2 premium jumbo packs bij de editie.
Vanavond uitproberen met de coinboosts aan.

https://imgur.com/a/M2CX8

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De beloning voor de Quads SBC :9 :

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/258mi36.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Xamsix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:31:
[...]

Mwoah 5-2 valt nog mee. Heb vannacht 1 potje online gedaan, dat werd 7-3 voor mij. Afronden is te makkelijk, verdedigen te moeilijk. Dus ik verwacht eigenlijk veel van dit soort uitslagen.
Long shots moeilijker maken en keepers beter maken en je bent al een heel eind. Ik verwacht dit bij de eerste patch al, dus dat zal de 29ste zijn. Verder is verdedigen echt een kwestie van wennen. Ik heb 10 potjes online gedaan, 8 doelpunten tegen en 20 voor ofzo. Verdedigen gaat me wel redelijk af. Potjes waren trouwens in online seizoenen en 1 DKT toernooi tijdens de early acces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:08
Wanneer zullen de eerste spelers dalen morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog mogelijk om met FUT 18 met 2 spelers te spelen ik en een vriend wouden net samen spelen maar we konden geen gast toevoegen heeft iemand een idee of het nog kan en zo ja hoe moet ik het dan doen

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Xamsix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:31:
[...]

EUJ Damn hij heeft het laatste stuk eraf gekapt.
Heb orgineel hier nog staan,
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NaaBJBX.png

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 26-09-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:43:
Is het nog mogelijk om met FUT 18 met 2 spelers te spelen ik en een vriend wouden net samen spelen maar we konden geen gast toevoegen heeft iemand een idee of het nog kan en zo ja hoe moet ik het dan doen

Thx
Is er inderdaad uitgehaald.

http://fifaforums.easport...-removed-from-fut-fifa-18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leon14 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:54:
[...]

Ik heb gold op mijn Xbox, staat ook ingesteld als mijn home xbox. Maar betekend dit nou dat mijn broertje geen online kan spelen op zijn eigen account op dezelfde xbox? :/
Dat kan gewoon. Geen idee waar dat stukje tekst dat je quote vandaan komt, maar je kunt wel met meerdere accounts op 1 xbox games en gold delen.

Edit: marquee match ups zijn online. Rewards zijn niet spectaculair. Voor mij niet zinvol om te doen omdat ik te veel sbc open heb en al spelers te kort kom om die te kunnen doen helaas.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Op welk moment is het beste om je spelers te verkopen? Vandaag nog omdat er morgen packs komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:19:
[...]

Dat kan gewoon. Geen idee waar dat stukje tekst dat je quote vandaan komt, maar je kunt wel met meerdere accounts op 1 xbox games en gold delen.

Edit: marquee match ups zijn online. Rewards zijn niet spectaculair. Voor mij niet zinvol om te doen omdat ik te veel sbc open heb en al spelers te kort kom om die te kunnen doen helaas.
https://help.ea.com/en/he...your-psn-id-and-gamertag/

Hiervan, ik dacht zelf ook wel dat het kon dus vond het wel raar om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:19:
[...]
Hier in hetzelfde bootje, maar heb wel al wat goedkope conceptteams voor de MM gemaakt. Ga die denk ik dan over ongeveer 5 dagen ofzo doen, want dan zijn de meeste mensen er wel al klaar mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Arena is een silver stadium :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Hoe lopen de servers bij jullie? Heb nu 5 potjes divisies online gespeeld en 2 potjes waarbij is echt hapering en vertraging had.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Een tip voor wie op zoek is naar een goedkope sterke spits, koop Soares soort de goedkope versie van Suarez. Groot, sterk snel een goede afronding en onvermoeibaar.

[ Voor 16% gewijzigd door El Profesor op 26-09-2017 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-09 08:05
Ik heb 2 potjes gespeeld.
Veel haperingen, dus houdt het nu bij traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Carlo Ancelotti een non-rare silver manager 8)7 en Molton Road een generiek stadion is (rare-)gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Arwintju schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:03:
[...]

Long shots moeilijker maken en keepers beter maken en je bent al een heel eind. Ik verwacht dit bij de eerste patch al, dus dat zal de 29ste zijn. Verder is verdedigen echt een kwestie van wennen. Ik heb 10 potjes online gedaan, 8 doelpunten tegen en 20 voor ofzo. Verdedigen gaat me wel redelijk af. Potjes waren trouwens in online seizoenen en 1 DKT toernooi tijdens de early acces.
Je hebt gelijk, heb net wat meer kunnen spelen en ben al goed gewend aan het verdedigen. Doe seasons en heb niet meer dan 1 goal per wedstrijd tegen gekregen. Kwestie van niet te snel happen of instappen, veel ook met CDM doen.

Moet zeggen, hoe meer ik de game speel, hoe beter het me bevalt. Long shots zijn wel nog beetje overpowered, maar inderdaad, proberen zoveel mogelijk een open schot te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Verwachten jullie dat de prijzen de komende dagen omhoog of omlaag gaan? Heb net Carvajal (84) gehad en gaat nu voor rond de 6000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik ken geen Arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:14:
[...]

Je hebt gelijk, heb net wat meer kunnen spelen en ben al goed gewend aan het verdedigen. Doe seasons en heb niet meer dan 1 goal per wedstrijd tegen gekregen. Kwestie van niet te snel happen of instappen, veel ook met CDM doen.

Moet zeggen, hoe meer ik de game speel, hoe beter het me bevalt. Long shots zijn wel nog beetje overpowered, maar inderdaad, proberen zoveel mogelijk een open schot te voorkomen.
Same here. Al blijf ik het moeilijk vinden om niet de fifa 17 stijl toe te passen. Daar was ik vooral aardig in onderscheppen. Als ik dat nu doe zoals in 17 trek ik grote gaten in het middenveld. Zorgen dat er steeds een man vlak voor de tegenstander staat en dan pas gaan pogen te onderscheppen lijkt nu het meest effectief. Ook is jockey nog belangrijker geworden lijkt het.

De nieuwe skill move the bridge is wel erg gaaf om mee door de verdediging te breken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:17
Vandaag non-stop gespeeld. Eindelijk begint dat verdedigen te lopen, gelijk ook de wins aan elkaar geregen.
Heb nu ook een heerlijk team (4-2-3-1) met LM en RM.

Hart
Walker-Azpilicueta-Smalling-Rose
Kante-Matic
Salah-Eriksen-Sane
Vardy

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:46:
Vandaag non-stop gespeeld. Eindelijk begint dat verdedigen te lopen, gelijk ook de wins aan elkaar geregen.
Heb nu ook een heerlijk team (4-2-3-1) met LM en RM.

Hart
Walker-Azpilicueta-Smalling-Rose
Kante-Matic
Salah-Eriksen-Sane
Vardy
Heb je er ook echt geld in gestopt?
En hoe verdedig jij dan? Ik begin mij bijzonder aan mijzelf te ergeren wanneer er weer eens iemand door het midden door kan dribbelen recht op de keeper af. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:52:
[...]

Heb je er ook echt geld in gestopt?
En hoe verdedig jij dan? Ik begin mij bijzonder aan mijzelf te ergeren wanneer er weer eens iemand door het midden door kan dribbelen recht op de keeper af. :')
Ja heb wel wat points gekocht.. verder vanaf de 20e al de webapp gebruikt om te handelen.
Tja lastig uitleggen, meer op gevoel.
Niet happen, niet te snel een 2e speler bijroepen, de juiste speler selecteren. En op het juiste moment timen om in te stappen.
Tuurlijk heb ik ook nog van die wtf waar zijn mn verdedigers ineens heen momenten. Maar sinds ik dat veel minder heb, win ik echt veel.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Laatst online: 22-05 21:19
Ik zie op Twitter dat veel mensen met de icon edition geen packs ed hebben ontvangen dus ik ben niet de enige _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb nu een 85k op de PC. Maar geen idee waar je op de PC kan investeren omdat de markt anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Nog een vraagje (niet fut gerelateerd)

Ik heb via de xbox store de standaard editie gekocht. Kan ik die nog upgraden naar de icon editie? Of is zoiets niet meer mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn de ervaringen met formaties/customs in FUT18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:15:
Ik ben op dezelfde toer doorgegaan als Fifa 17. Speel 433-4 met counter. Verdedigen is wel even wennen met het timen (heb ook een maand of 4 niet gespeeld dus ben was roestig). Maar vooralsnog gaat het best lekker met de 433-4. Eerste 6 wedstrijden in divisies online 5 gewonnen en 1 gelijk. De Eredivisie tandem Haps - Vilhena - Lozano loopt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 10:45
Korkss schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:09:
Nog een vraagje (niet fut gerelateerd)

Ik heb via de xbox store de standaard editie gekocht. Kan ik die nog upgraden naar de icon editie? Of is zoiets niet meer mogelijk?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Wanneer komt Futbin eigenlijk met zijn prijzen online?

Ps. Beste Left Back voor PL nu?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Kidjuh schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:35:

Ik vind Rose wel prima als backie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:40
Ik mag toch echt niet klagen met mn eerste aanwinsten. Alli, Ozil en Chech. Daarnaast nog een niet boeiende inform uit Zuid Amerika, maar toch een lekkere start! Kan ik zeker mee uit de voeten.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:35:

Futview heeft een aantal prijzen online staan: https://futview.com/players/fifa18

Wel verouderd dus ik denk niet dat je er veel mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:15:
Lol zover ben ik nog niet. Druk aan het handelen, spelers kopen/verkopen want ik wil mijn bpl team nog een beetje oppimpen voordat ik echt ga beginnen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Aduriz 84 gaat voor 1400 op PS4, misschien een goede investment voor de OTW SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritske23 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:15:
Aduriz 84 gaat voor 1400 op PS4, misschien een goede investment voor de OTW SBC.
Als die komt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:12:
[...]

Lol zover ben ik nog niet. Druk aan het handelen, spelers kopen/verkopen want ik wil mijn bpl team nog een beetje oppimpen voordat ik echt ga beginnen.
Slim, ik heb de hele avond gespeeld maar ik weet niet wat ik er van moet vinden.
De veranderingen aan het verdedigen zijn goed, maar verdedigers zijn simpelweg te dom gemaakt terwijl passing een flipperkast is en de meest bizarre schoten erin vliegen.

Ik weet niet wat EA in gedachten heeft, maar verwachten ze nou echt dat ik mijn hele verdediging zelf organiseer dat terwijl aanvallers nog niet zo sterk/behendig/wendbaar zijn geweest en verdedigers nog steeds zo wendbaar als een vrachtwagen zijn....

Verwijderd

Hmm ik denk ik mijn eerste "goede " speler heb gepackt. Casemiro..

Eens zien hoeveel die mij gaat opleveren.
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 01:53:
Hmm ik denk ik mijn eerste "goede " speler heb gepackt. Casemiro..

Eens zien hoeveel die mij gaat opleveren.
Hier hetzelfde. Ongeveer 35 7.5k packs geopend + resultaat van een draft + de meeste SBCs en tot nu toe alleen 1 IF Falcao en een Benatia gepacked. Wel meer dan 500 spelers in de club nu :+

• El Profesor
Die nieuwe 'Squad Challenges' vind ik echt geweldig als tegenhanger van de WL offline. Ik heb simpelweg de tijd niet om WL te spelen. Nu is het toch mogelijk mooie prijzen te verzamelen.

[ Voor 18% gewijzigd door El Profesor op 27-09-2017 07:53 ]

Verwijderd

Exodus FC schreef op woensdag 27 september 2017 @ 07:48:
Die nieuwe 'Squad Challenges' vind ik echt geweldig als tegenhanger van de WL offline. Ik heb simpelweg de tijd niet om WL te spelen. Nu is het toch mogelijk mooie prijzen te verzamelen.
Ik heb er nog steeds gewoon 12 :+

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Gisteravond Robben uit de Marquee Matchups gehaald. Denk dat ik die volgende week ergens maar verkoop.

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Wanneer krijg je toegang tot de transfermarkt op de webapp? inmiddels als 9 wedstrijden gespeeld.
Duurde voorgaande jaren niet zo lang
fritske23 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:16:
Wanneer krijg je toegang tot de transfermarkt op de webapp? inmiddels als 9 wedstrijden gespeeld.
Duurde voorgaande jaren niet zo lang
Ik heb ook nog geen toegang terwijl ik ook al 8 potjes gespeeld heb.

• YouR
  • Laatst online: 22-09 10:24
Sta 2-0 in draft, dus ik kan vanmiddag vertellen wat voor rewards je eventueel krijgt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Man.... Wat huil ik toch hard dat ik die verrekte transfermarkt nog steeds niet op mag als ik al deze posts lees :'(

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik zat een guide te zoeken waarom bijna iedere pro speler met een 4-1-2-1-2 (2) formatie speelt.
Nu kwam ik deze tegen van gorillia: https://fifaforums.easpor...gorilla-4-1-2-1-2-2-guide

Maar wat houd dat W/R (High/Medium, Medium/Medium, High/High) in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
servival7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:45:
Ik zat een guide te zoeken waarom bijna iedere pro speler met een 4-1-2-1-2 (2) formatie speelt.
Nu kwam ik deze tegen van gorillia: https://fifaforums.easpor...gorilla-4-1-2-1-2-2-guide

Workrate, (aanvallend/verdedigend of andersom, ben het ff kwijt)

Dus high/medium betekent dat de speler vaak mee naar voren gaat en gemiddeld meeverdedigd.

• El Profesor
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:01:
[...]

Ik heb er nog steeds gewoon 12 :+
Klopt helemaal. Nadat ik het schreef realiseerde ik me dat ik 1 keeper voor twee teams had. Had de post alweer aangepast.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

Amelandbor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:05:
Gisteravond Robben uit de Marquee Matchups gehaald. Denk dat ik die volgende week ergens maar verkoop.
Wat heeft je dit gekost alles bij elkaar?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• servival7
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:50:
[...]

Workrate, (aanvallend/verdedigend of andersom, ben het ff kwijt)

Dus high/medium betekent dat de speler vaak mee naar voren gaat en gemiddeld meeverdedigd.
Zijn dit instellingen of moet een speler dat gewoon hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
servival7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:45:

Je moet je afvragen werkt die formatie voor jou persoonlijk? Vorig jaar ben ik van 433-4 naar 41212 geswitcht maar verloor er alles mee. Ben weer terug gegaan naar 433-4 en daar uiteindelijk D1 mee gehaald. Zou vooral een formatie nemen die jouw spel ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
servival7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:17:
[...]

Zijn dit instellingen of moet een speler dat gewoon hebben?
Heeft een speler van zichzelf, je hebt ook nog in-game instructies, maar de work rates zullen overheersen heb ik gemerkt uit ervaring.

• Amelandbor
Oxigeon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:14:
[...]

Wat heeft je dit gekost alles bij elkaar?
Denk dat ik ongeveer iets van 7k heb uitgegeven voor alle 4. Had weinig spelers van Nice/OM en Roma/Milan.
Bossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:57:
[...]

Slim, ik heb de hele avond gespeeld maar ik weet niet wat ik er van moet vinden.
De veranderingen aan het verdedigen zijn goed, maar verdedigers zijn simpelweg te dom gemaakt terwijl passing een flipperkast is en de meest bizarre schoten erin vliegen.

Ik weet niet wat EA in gedachten heeft, maar verwachten ze nou echt dat ik mijn hele verdediging zelf organiseer dat terwijl aanvallers nog niet zo sterk/behendig/wendbaar zijn geweest en verdedigers nog steeds zo wendbaar als een vrachtwagen zijn....
Dat viel mij ook op tijdens een offline draft. Ik verwacht dat EA dit nog wel gaat patchen tot het wat 'normaler' is.

Voorlopig is dit mijn team.
https://www.futbin.com/18/squad/43031
Er zijn nog upgrade mogelijkheden, maar gelet op de prijzen vind ik het zo wel prima. De Gea was mijn beste pack tot nu toe.

edit: Mijn la liga team https://www.futbin.com/18/squad/43178 Nog veel te doen nog.

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 27-09-2017 09:27 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• servival7
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:18:
[...]

Heeft een speler van zichzelf, je hebt ook nog in-game instructies, maar de work rates zullen overheersen heb ik gemerkt uit ervaring.
Hoe kom ik achter de workrates dan? zie ze niet op het kaartje staan.
Bean77 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:24:
[...]
Er zijn nog upgrade mogelijkheden, maar gelet op de prijzen vind ik het zo wel prima. De Gea was mijn beste pack tot nu toe.
Die Son kijkt echt veel te blij

[ Voor 35% gewijzigd door servival7 op 27-09-2017 09:26 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Amelandbor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:20:
[...]

Denk dat ik ongeveer iets van 7k heb uitgegeven voor alle 4. Had weinig spelers van Nice/OM en Roma/Milan.
Dat heb je dan netjes gedaan. Ik heb compleet niks van allemaal. Probleem bij mij is die loyalty de hele tijd.

servival7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:24:
[...]

[...]

Die Son kijkt echt veel te blij
Hij heeft ook een flinke kaart upgrade gehad natuurlijk :P

• YouR
servival7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:24:
[...]

Hoe kom ik achter de workrates dan? zie ze niet op het kaartje staan.

[...]
Ja dat probleem heb ik zelf ook, op futbin.com kan je ze wel zien als je op de speler zoekt.

• Amelandbor
Bean77 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:24:
[...]

Dat viel mij ook op tijdens een offline draft. Ik verwacht dat EA dit nog wel gaat patchen tot het wat 'normaler' is.

edit: Mijn la liga team https://www.futbin.com/18/squad/43178 Nog veel te doen nog.
Ben wel benieuwd hoe Rudiger speelt. Net Smalling uit een SBC pack, maar ik verwacht dat hij toch minder goed is als vorig jaar.
Oxigeon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:25:
[...]

Dat heb je dan netjes gedaan. Ik heb compleet niks van allemaal. Probleem bij mij is die loyalty de hele tijd.
Makkelijkste is om maar 1 competitie te gebruiken. Dan heb je nooit problemen met loyalty. Persoonlijk verkoop ik ook nooit spelers die niet voor een hoog bedrag gaan. Dan heb je altijd zat spelers in je club voor alle SBC's.

• SlqmLqck
  • Laatst online: 08:23
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:28:
[...]

Ja dat probleem heb ik zelf ook, op futbin.com kan je ze wel zien als je op de speler zoekt.
Het is vrijwel in elk opzicht verstandiger om eerst op futbin te kijken naar bijvoorbeeld de prijs, maar ook de WR. Daarnaast kun je tegelijk zien of er nog betere andere opties zijn in die prijs categorie of wellicht minder. de Bruyne vond ik persoonlijke vorige jaar minder dan Eriksen.

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Met FIFA 18 ga ik waarschijnlijk weer met de formatien 4-1-2-1-2 spelen. Helemaal omdat verdedigen moeilijk is (cvm) en omdat van afstand schieten loont (cam). Maar wat raden jullie aan. Deze formatie met 2 cm's of met een LM en RM?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Gister Draft gespeeld voor 300 coins op semi prof omdat ik hoorde dat het niet uitmaakte voor de beloning.. maar dat kost ongeveer een uur en dan krijg je een gold pakket en een gold jumbopakket... weet niet of dat de moeite en tijd waard is. Zat ook nog een jack shit in..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
hmr schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:38:
Gister Draft gespeeld voor 300 coins op semi prof omdat ik hoorde dat het niet uitmaakte voor de beloning.. maar dat kost ongeveer een uur en dan krijg je een gold pakket en een gold jumbopakket... weet niet of dat de moeite en tijd waard is. Zat ook nog een jack shit in..
Voor maar 300 coins? Dan krijg je toch 2 pakketjes naast match rewards die je normaal niet zou krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

hmr schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:38:
Ik denk dat je hiermee meer verdient dan door te handelen. Gold pakje is 5k? Jumbo 12 of 15k ofzo?
Laten we dan zeggen dat je dan een goede investering hebt gedaan en van 300 coins er 17.5K van hebt gemaakt.

• hmr

hmr

YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:42:
[...]

Voor maar 300 coins? Dan krijg je toch 2 pakketjes naast match rewards die je normaal niet zou krijgen?
Ja die coins.. Maar feitelijk toch alleen een jumbopakket ipv gold pakket aangezien je voor 300 coints ook twee gold pakketten kan krijgen. Ik kan zelf maar een uurtje fifa ofzo per dag spelen en dan is een uur tegen de computer spelen op medium niveau nou ook niet echt het leuskte om te doen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• YouR
hmr schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:45:
[...]

Ja die coins.. Maar feitelijk toch alleen een jumbopakket ipv gold pakket aangezien je voor 300 coints ook twee gold pakketten kan krijgen. Ik kan zelf maar een uurtje fifa ofzo per dag spelen en dan is een uur tegen de computer spelen op medium niveau nou ook niet echt het leuskte om te doen :)
Oh je bedoelt fifa points? Dat is wat anders dan coins

• hmr

hmr

YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:46:
[...]

Oh je bedoelt fifa points? Dat is wat anders dan coins
Sorry ja, ik bedoel points :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• YouR
hmr schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:55:
[...]

Sorry ja, ik bedoel points :)
Haha, vandaar, was al helemaal in de war, maar dan is het erg karig ja. Online draft niet iets voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Gister begonnen met mijn FUT jaar. Zoals ieder jaar 20 euro aan packs er doorheen gejast en met geluk. Ibra, Asensio en Carrasco. Bij elkaar goed voor zo'n 250k. Als eerste mijn (zoals altijd) mijn PSV team gemaakt en wat potjes gedaan in Online seizoen. Ging beter dan gedacht. Twee winst met gemiddeld 5 doelpunten per wedstrijd. Daarna mijn Engels team gebouwd. Zie hieronder.

Mijn bevindingen qua spel en opstellingen en spelers:
Eerst 4-3-3 ivm voorzetten geprobeerd, maar te weinig mensen op het middenveld waardoor verdediging wat kwetsbaarder wordt.

Toen terug naar mijn vertrouwde 4-3-1-2 opstelling. Je merkt goed dat het verdedigend wat sterker staat (zeker met de juiste spelers). Ik heb verdedigend niet heel lastig gehad en ik zet hem standaard op 1 tikje verdedigend. Een CAM in dit spel zorgt in dit spel voor veel doelpunten dus als je hier mee speelt kijk dan naar iemand die een goed afstandschot heeft. Je merkt dat PACE bij de aanvallers toch wel weer belangrijk is, maar ook kracht. Ik heb daarom een snelle en een wat sterkere spits en deze combinatie werkt perfect. Op de backs staan twee snelle jongens die de voorzetten verzorgen en Roberto Firmino heeft er al veel ingekopt voor mij. Jesus maakt de meeste veld goals.

8 winst 0 verloren, Divisie 8 nu :)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/28ahtae.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik begin zo langerzamerhand overal te lezen dat 4-3-1-2 de bazenopstelling is. Ben nu bezig in de web-app met de 4-3-3. Maar als ik het zo lees moet ik hem toch gaan omgooien naar de 4-3-1-2. Maar zodra ik om ben gegaan zal er wel een patch ofzo komen waardoor ik weer om kan gaan naar 4-3-3

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
RobPete89 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:02:
Gister begonnen met mijn FUT jaar. Zoals ieder jaar 20 euro aan packs er doorheen gejast en met geluk. Ibra, Asensio en Carrasco. Bij elkaar goed voor zo'n 250k. Als eerste mijn (zoals altijd) mijn PSV team gemaakt en wat potjes gedaan in Online seizoen. Ging beter dan gedacht. Twee winst met gemiddeld 5 doelpunten per wedstrijd. Daarna mijn Engels team gebouwd. Zie hieronder.

Eerst 4-3-3 ivm voorzetten geprobeerd, maar te weinig mensen op het middenveld waardoor verdediging wat kwetsbaarder wordt.

Toen terug naar mijn vertrouwde 4-3-1-2 opstelling. Je merkt goed dat het verdedigend wat sterker staat (zeker met de juiste spelers). Ik heb verdedigend niet heel lastig gehad en ik zet hem standaard op 1 tikje verdedigend. Een CAM in dit spel zorgt in dit spel voor veel doelpunten dus als je hier mee speelt kijk dan naar iemand die een goed afstandschot heeft. Je merkt dat PACE bij de aanvallers toch wel weer belangrijk is, maar ook kracht. Ik heb daarom een snelle en een wat sterkere spits en deze combinatie werkt perfect. Op de backs staan twee snelle jongens die de voorzetten verzorgen en Roberto Firmino heeft er al veel ingekopt voor mij. Jesus maakt de meeste veld goals.

[afbeelding]
Mooi team heb je nu. Waarom gekozen voor 2 cm's en niet een Lm en Rm?
Amelandbor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:32:
[...]

Ben wel benieuwd hoe Rudiger speelt. Net Smalling uit een SBC pack, maar ik verwacht dat hij toch minder goed is als vorig jaar.
Overigens viel ook Otamendi buiten de boot, die viel mij echt tegen toen ik ging vergelijken.
Smalling heb ik ook in mijn club, maar Rudiger/Keane lijken mij iets beter. Ik ga het eerst proberen en dan kan ik altijd nog switchen. Hetzelfde overigens voor Darmian/Baines en Mkhitaryan/Salah.

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 27-09-2017 10:32 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Weet iemand nog een goedkope Squad Building challenge? Ben eigenlijk op zoek naar eentje die ik nog kan uitvoeren voor een mooie prijs.

Ik heb afgerond:
Laten we beginnen/Lets start (compleet klaar)
Viertjes/Quads
De Puzzelaar/The puzzler
Beetje van dit/Intermediate

• 91Nick
  • Laatst online: 26-03-2023
Iemand die me kan vertellen hoe ik de rewards kan claimen van de Ronaldo Editie? Heb de code ingevuld in de PS store maar dan vind ik het niet terug in FUT?

• SlqmLqck
Oxigeon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:26:
Weet iemand nog een goedkope Squad Building challenge? Ben eigenlijk op zoek naar eentje die ik nog kan uitvoeren voor een mooie prijs.

Ik heb afgerond:
Laten we beginnen/Lets start (compleet klaar)
Viertjes/Quads
De Puzzelaar/The puzzler
Beetje van dit/Intermediate
zes en acht (hybrid nations) zijn voor 5-7k te doen. Tien is ongeveer 8-9k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

91Nick schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:27:
Iemand die me kan vertellen hoe ik de rewards kan claimen van de Ronaldo Editie? Heb de code ingevuld in de PS store maar dan vind ik het niet terug in FUT?
Die krijg je automatisch elke maandag, dus de pack zou je gister al gekregen moeten hebben. Is dat niet het geval, krijg je die vrijdag bij de release voor de normale versie en vanaf dan elke maandag.

• YouR
SlqmLqck schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:34:
[...]

zes en acht (hybrid nations) zijn voor 5-7k te doen. Tien is ongeveer 8-9k.
Waar haal je dat vandaan? reddit geeft soms wel goede oplossingen, maar die worden toch gepricefixed.

Verwijderd

YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:37:
[...]

Waar haal je dat vandaan? reddit geeft soms wel goede oplossingen, maar die worden toch gepricefixed.
Gewoon zelf even naar de requirements en eventueel een voorbeeldje kijken en je eigen oplossing zoeken :)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Op futhead kun je ook vaak vanalles zien. Maar die prijzen kloppen vaak niet. Op Futhead kun je bijvoorbeeld de Squad Challenge optie aanvinken en dan krijg je daar een aantal opties te zien wat je kunt doen.

• YouR
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:39:
[...]

Gewoon zelf even naar de requirements en eventueel een voorbeeldje kijken en je eigen oplossing zoeken :)
Is ook weer zo, moet wel zeggen dat je soms geduld moet hebben om de juiste spelers te halen en niet teveel te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:37:
[...]

Joh, zo zit de wereld in elkaar en ik doe er zelf aan mee.
Zodra ik er hier een post zullen hiervan ook de prijzen stijgen. Word goed in het 'nabouwen' van SBC en prijs deze aan op Futbin, futhead en eventueel anders forums en cashen maar.

Heb een PM gestuurd met hoe je het zou kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Di Maria gekocht voor 24K nu is hij minimaal 38K waard :) lekker heurrrr!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
RR21 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:10:
[...]

Mooi team heb je nu. Waarom gekozen voor 2 cm's en niet een Lm en Rm?
Ik wilde eerst even met een verdedigend sterk middenveld spelen om het nieuwe spelletje te leren kennen. Als ik eenmaal gewend ben aan het spel zal ik het middenveld wat aanvallender gaan maken :)
Zo, toch even 40EUR uitgegeven aan packs en er niks noemenswaardigs voor teruggekregen.
Normaal geef ik (Bijna) geen geld uit, maar na 4-1,-6-2 en 5-0 (bij rust, ragequit van mijn kant) toch maar wat points gehaald. Nu alweer spijt van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
RobPete89 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:02:

[afbeelding]
Probeer ook eens Klaassen. Heb hem op mijn middenveld staan en is echt de ideale box-to-box player, geen onverdienstelijk schot ook. Heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
038Zwolle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:17:
Zo, toch even 40EUR uitgegeven aan packs en er niks noemenswaardigs voor teruggekregen.
Normaal geef ik (Bijna) geen geld uit, maar na 4-1,-6-2 en 5-0 (bij rust, ragequit van mijn kant) toch maar wat points gehaald. Nu alweer spijt van
Van 40 euro ga je ook niet opeens beter spelen. Hoge uitslagen ligt ook echt niet alleen aan je spelers. Kom team tegen met Hazard en dergelijke voorin, maar spelen simpelweg niks klaar. Heb geduld, probeer te wennen aan de game. Stap niet te snel in met je verdedigers en dergelijke ;)

Xamsix schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:22:
[...]

Van 40 euro ga je ook niet opeens beter spelen. Hoge uitslagen ligt ook echt niet alleen aan je spelers. Kom team tegen met Hazard en dergelijke voorin, maar spelen simpelweg niks klaar. Heb geduld, probeer te wennen aan de game. Stap niet te snel in met je verdedigers en dergelijke ;)
Dat snap ik :) echter was mijn team zo beroerd (ik heb geen tijd om te handelen en alles in de gaten te houden) dat het leek alsof ik met de plaatselijke amateurs speelde.
Uiteraard ligt het ook aan mijn skillz (Die ik duidelijk niet heb, zeker niet met verdedigen |:( ) Maar een paar redelijke spelers leek mij niet verkeerd.

De enige banners die ik kreeg waren van 2 keepers uit een waardeloze competitie..... 8)7 8)7 |:( Zelfs als ik alles verkoop hou ik vrij weinig over. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
038Zwolle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:29:
[...]

Dat snap ik :) echter was mijn team zo beroerd (ik heb geen tijd om te handelen en alles in de gaten te houden) dat het leek alsof ik met de plaatselijke amateurs speelde.
Uiteraard ligt het ook aan mijn skillz (Die ik duidelijk niet heb, zeker niet met verdedigen |:( ) Maar een paar redelijke spelers leek mij niet verkeerd.

De enige banners die ik kreeg waren van 2 keepers uit een waardeloze competitie..... 8)7 8)7 |:( Zelfs als ik alles verkoop hou ik vrij weinig over. :+
Hmmm lukt het om ongeveer 10.000 - 15.000 coins te verzamelen als je alles verkoopt? Daarvan kun je wel een redelijk basisteam kopen. Achterin wil je vooral kijken naar workrates (bijvoorbeeld M/H voor verdedigers zodat ze niet instappen), pace, lengte, kracht en stamina. Spelen met een CDM zal ook al veel helpen. Daarnaast, zorg ervoor dat je backs achterblijven bij de aanval, en je CDM ook. Zo heb je altijd een blok achterin terwijl je voorin je ding doet. Blijven ze direct ook wat fitter op het einde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Xamsix schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:33:
[...]

Hmmm lukt het om ongeveer 10.000 - 15.000 coins te verzamelen als je alles verkoopt? Daarvan kun je wel een redelijk basisteam kopen. Achterin wil je vooral kijken naar workrates (bijvoorbeeld M/H voor verdedigers zodat ze niet instappen), pace, lengte, kracht en stamina. Spelen met een CDM zal ook al veel helpen. Daarnaast, zorg ervoor dat je backs achterblijven bij de aanval, en je CDM ook. Zo heb je altijd een blok achterin terwijl je voorin je ding doet. Blijven ze direct ook wat fitter op het einde.
Het schijnt dat 4-2-3-1 een goede opstelling is in fifa 18, waar je dus met twee CDM's speelt. Moet je natuurlijk wel doelpunten kunnen maken met een wat minder talrijke aanval.
Bedankt voor de tips, ik ga na mijn werk eens kijken of ik een leuk team kan bouwen in een 4-2-3-1 opstelling.
433 is duidelijk (nog) niet voor mij weggelegd

• SlqmLqck
038Zwolle schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:43:
Bedankt voor de tips, ik ga na mijn werk eens kijken of ik een leuk team kan bouwen in een 4-2-3-1 opstelling.
433 is duidelijk (nog) niet voor mij weggelegd
Hou er rekening mee dat de meeste mensen nog niet kunnen spelen en dat er naar alle waarschijnlijkheid nog veel slechte spelers bij komen.
Pagina: 1 ... 14 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs