We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
60k uit 15euro is volgens mij best degelijkRicloo86 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:36:
Gisteren €15 uitgegeven aan pakketjes, bij elkaar zo'n 60k (geen vetpot dus helaas).
Vandaag 6e SBC afmaken door nog 6 potjes er mee te ballen voor chem 100.
Heb een braziliaans team gemaakt voor die SBC en pakte gisteren prima spelers om erbij te doen, dus beetje in dubio om misschien hier wel mee door te spelen als tweede team.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mwah, Mag wel iets meer gaan opleverenYouR schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:38:
[...]
60k uit 15euro is volgens mij best degelijk
Vannacht twee potjes gespeeld, 1 nergens last van 2e iedere keer lag stootjes (erg hinderlijk)hmr schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:39:
Ben ik de enige die veel last heeft van lagg in FUT potjes... het is uitzonderlijk dat ik een potje heb zonder lagg
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Nu kopen prijs 4200 per opbod gaat hij weg voor 3700~3800.RobPete89 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:36:
Ik kan pas vanavond spelen en geen toegang tot transfermarkt. Zou iemand ook voor mij prijsje kunnen kijken van Marquinos?
Das waar, maar met fifa ga ik maar nergens vanuit, blijft altijd een gok.Ricloo86 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:41:
[...]
Mwah, Mag wel iets meer gaan opleveren
[...]
Ik ga vandaag of morgen draft spelen met mijn 1600 punten.
Ben van plan wat points te halen en deze te besteden aan de draft (wat FIFA 18 ervaring opdoen + spelers verzamelen om te verkopen na de release).
Is het de moeite waard? Of beter om gewoon packs te openen?
PSN/Steam: Xamsix
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Zo werkt vraag en aanbodXamsix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:58:
Had beter mn coins kunnen houden gisteren en nu een team kunnen kopen. Waarde van spelers is echt enorm gedaald!
Heb nu een redelijk Premier League team en ongeveer het hele huidige Ajax team waarmee ik om en om speel om de condities op pijl te houden!
Ziyech is wel echt een lekker spelertje hoor!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Haha lekker, heb ook een redelijk Premier League team. Genoeg selectie om ook te switchen van formatie, vond 4-3-3(2) nog niet echt geweldig bevallen gisteren.hmr schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:01:
[...]
Zo werkt vraag en aanbod.
Heb nu een redelijk Premier League team en ongeveer het hele huidige Ajax team waarmee ik om en om speel om de condities op pijl te houden!
Speel je dan met ajax offline?hmr schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:01:
[...]
Zo werkt vraag en aanbod.
Gister de Hybrid Nations SBC's afgerond en in de mega rare pack Pogba
Tot op heden IF Mustafi, IF Valbuena, IF Sorloth, Barzagli, Koscielny en Nelson Samedo gepackt.
Enkel door het doen van SBC's nog geen euro gespendeerd.
Hoe werkt dat SBC precies? Alvast bedanktValux7_ schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:09:
Tot ergernis van vrienden toe heb ik erg veel geluk met m'n packs gehad tot nu toe.
Tot op heden IF Mustafi, IF Valbuena, IF Sorloth, Barzagli, Koscielny en Nelson Samedo gepackt.
Het zijn allemaal Squad Built Challenges. Je moet dan teams maken die voldoen aan een aantal voorwaarden (zoals max 3 nationaliteiten, min teamgeest 40 etc). Dat team moet je dan indienen en je spelers ben je dan kwijt. Je krijgt hiervoor wel mooie beloningen. SBC is ideaal als je wat spelers uit pakjes haalt die je niet echt voor veel kunt verkopen en opslaat in je club.
Via de Ultimate Team Web App kan je Squad Building Challenges doen, de opdrachten spreken voor zich.
Op reddit.com/r/FIFA/ kan je ook voorbeelden vinden al stijgen die spelers vaak snel ik prijs omdat iedereen die teams al voorbeeld gebruikt.
Waaraan zie je dat? Futbin laat helaas nog niks zien.Xamsix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:58:
Had beter mn coins kunnen houden gisteren en nu een team kunnen kopen. Waarde van spelers is echt enorm gedaald!
De webappYouR schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:37:
[...]
Waaraan zie je dat? Futbin laat helaas nog niks zien.
Zie dat hier al bizarre teams voorbij komen hoe krijgen jullie dit voor elkaar ? ik ben al blij met mignolet uit mijn gold pack xD
Mazzel hebben met pakjes en handelen. Sommige zijn daar zo goed in dat ik het vermoeden heb dat ze een bijbaantje op het damrak hebben.Traeces schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:40:
Voor het eerste me gewaagd aan FUT, iemand tips voor een Noob ?
Zie dat hier al bizarre teams voorbij komen hoe krijgen jullie dit voor elkaar ? ik ben al blij met mignolet uit mijn gold pack xD
Wat ook helpt is om muntbonus in de catalogus aan te zetten. Hier kan je al tot 1k muntjes per wedstrijd meer krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door servival7 op 26-09-2017 10:45 ]
Ja dat snap ik, maar welke spelers zijn bijvoorbeeld hard gedaald?Xamsix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:39:
[...]
De webappMaar goed, maakt ook niet zoveel uit.
Met offline drafts krijg je altijd meer voor je fifa points dan simpelweg packs kopen, daarnaast kun je ook meteen je coinboosts gebruiken om snel muntjes te grinden.laviolette schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:45:
Iemand ervaring met de single player draft?
Ben van plan wat points te halen en deze te besteden aan de draft (wat FIFA 18 ervaring opdoen + spelers verzamelen om te verkopen na de release).
Is het de moeite waard? Of beter om gewoon packs te openen?
Het enige nadeel is dat het nogal saai is, maar een prima optie om vanavond te doen terwijl je op een andere scherm champions league kijkt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En vanaf hoeveel wins is het, het waard om online draft te doen?Bossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:51:
[...]
Met offline drafts krijg je altijd meer voor je fifa points dan simpelweg packs kopen, daarnaast kun je ook meteen je coinboosts gebruiken om snel muntjes te grinden.
Het enige nadeel is dat het nogal saai is, maar een prima optie om vanavond te doen terwijl je op een andere scherm champions league kijkt
nooit geprobeerd, offline kun je redelijk eenvoudig 4 wins halen terwijl online het nog maar afwachten of je sowieso de eerste pot wint.YouR schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:54:
[...]
En vanaf hoeveel wins is het, het waard om online draft te doen?
Mooie beloningen is wel schromelijk overdrevenRobPete89 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:21:
[...]
Het zijn allemaal Squad Built Challenges. Je moet dan teams maken die voldoen aan een aantal voorwaarden (zoals max 3 nationaliteiten, min teamgeest 40 etc). Dat team moet je dan indienen en je spelers ben je dan kwijt. Je krijgt hiervoor wel mooie beloningen. SBC is ideaal als je wat spelers uit pakjes haalt die je niet echt voor veel kunt verkopen en opslaat in je club.
Ik zou goed kijken naar de beloningen die je krijgt @RR21 . Soms zijn er inderdaad SBC's waar je 'waar voor je geld' krijgt maar veel vaker ook niet. Dan moet je geluk hebben dat er wat uit de pakketjes komt rollen die je krijgt als beloning
PSN: MrMistral
Speel seizoenen nu ook online met Ajax. In het begin schommelt het niveau ook nog erg en wil ik vooral veel spelen voor de muntjes!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
2x premium jumbo goud
1x zeldzaam goud
1x mega pakket
1x zeldzaam mega pakket
2x goud spelers premium
1x gouden top spelers
Ga aankomende vrijdag ze openen wanneer OTW in de pakketjes zitten. Zit nu nog op 527 munten dus voorlopig even niks meer doen.
Team voor nu is:
Immobile - Eder
Perotti
Donsah Allan
Milinkovic-Savic
Lukaku - Tonelli - Juan Jesus - Karsdorp
Donnaruma
Verwijderd
Muntjes verdienen door met Ajax te spelen? Je krijgt geen fut muntjes voor seasons buiten fut he.hmr schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:01:
[...]
Speel seizoenen nu ook online met Ajax. In het begin schommelt het niveau ook nog erg en wil ik vooral veel spelen voor de muntjes!
Ik heb een Ajax team in FUTVerwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:29:
[...]
Muntjes verdienen door met Ajax te spelen? Je krijgt geen fut muntjes voor seasons buiten fut he.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr

[ Voor 3% gewijzigd door Xamsix op 26-09-2017 11:34 ]
Is OTW confirmed voor vrijdag??wildcardxl schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:13:
Heb de afgelopen dagen zoveel mogelijk SBC gedaan en heb nu:
2x premium jumbo goud
1x zeldzaam goud
1x mega pakket
1x zeldzaam mega pakket
2x goud spelers premium
1x gouden top spelers
Ga aankomende vrijdag ze openen wanneer OTW in de pakketjes zitten. Zit nu nog op 527 munten dus voorlopig even niks meer doen.
Team voor nu is:
Immobile - Eder
Perotti
Donsah Allan
Milinkovic-Savic
Lukaku - Tonelli - Juan Jesus - Karsdorp
Donnaruma
Je hoeft niet te spelen:Xamsix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:34:
Hmmm ben bezig aan de SBC Tough challenge, maar niet goed opgelet dat dit squad ook loyalty nodig (moet 89 chem halen) heeft. Moet ik nu echt perse 10 games met dit team spelen (en contracten gebruiken) om ze in te kunnen wisselen?
[afbeelding]
1. start TOTW challenge met dit team.
2. zodra je in de game bent en je de bal een keer rond hebt gespeeld geef je op.
3. repeat.
15 minuten werk voor 10 potjes.
Mocht je er 1 hebben uit pack kun je die gebruiken en heb je wel 100.RemkoDJ schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:31:
Ik heb nu echt al een zooitje SBC's voltooid en een stuk of 5 gold packs geopend maar er zit werkelijk waar niks bruikbaars in. Allemaal crap spelers die voor 350 gaan.
Je kan ook 10 keer tegen cpu starten en spel uitgaan 10x (heb je wel 10x lost op je naam, but who cares)
Thanks, ga ik vanavond even doen!wildcardxl schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:45:
[...]
Je hoeft niet te spelen:
2. zodra je in de game bent en je de bal een keer rond hebt gespeeld geef je op.
3. repeat.
Dit levert je wel een loss op, dit kan ook zonder losses
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Werkt opgeven? Ik dacht dat je moest disconnecten van het internet. Dat deed ik vorig jaar (als dit waar is voel ik me zo stomwildcardxl schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:45:
[...]
Je hoeft niet te spelen:
3. repeat.
Yes opgeven werkt, maar je krijgt een loss, ik geef persoonlijk niet zo om mijn e-penischengbondkwok schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:56:
[...]
Werkt opgeven? Ik dacht dat je moest disconnecten van het internet. Dat deed ik vorig jaar (als dit waar is voel ik me zo stom)
Op de playstation deed ik elke keer dat ding uit en weer opnieuw opstarten tot ik hier achter kwam

Ik had ze vanochtend al.Stefan_99 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:09:
Wanneer krijgen we de wekelijkse packs?
Hij doet het gewoon hoor!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Cool, had een paar Fifa points gekocht maar dan wacht ik nog even met packs openen,SR8 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:54:
Dat de OTW's de 29e komen heeft EA toen aangekondigd tijdens de FUT Live show van 1 augustus.
Heb inmiddels al een paar squad battles gespeeld, maar vind het toch een beetje raar omdat je simpelweg merkt wanneer de AI moet scoren maar ook andersom dat je opeens voorin alle ruimte krijgt om kansen te creëren.
Had ook een potje waarbij de eerste aanval van de AI er altijd inging (na aftrap, na rust, begin verlenging, tweede helft verlenging).
Eerste indrukken zijn in ieder geval positief, hoeveel ik vooral moet wennen aan mijn nieuwe spelers (geen Ibra /Son!). Denk dat ik toch eerst ga switchen naar 4231 om simpelweg verdedigend iets minder kwetsbaar te zijn.
Dan heb je veel geluk, als je daadwerkelijk de standaard editie hebt. Net zoals sommigen hier met hun pack-luck.
[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 26-09-2017 12:19 ]
Als het goed is maakt dat niets uit, aangezien je de spelers in gaat ruilen voor de SBC (je moet dan hooguit +3 contracten toevoegen per speler, dat zal de wereld ook niet kosten).YouR schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:55:
[...]
Kost ook nog steeds contracten, dus even kijken of dat het waard is.
Klopt, maar begin van het spel en niet iedereen heeft de coins nog, stel je voor dat je een heel team gekocht hebt, 0 coins over hebt en dan nog erachter komt dat je die contracten moet kopenlaviolette schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:29:
[...]
Als het goed is maakt dat niets uit, aangezien je de spelers in gaat ruilen voor de SBC (je moet dan hooguit +3 contracten toevoegen per speler, dat zal de wereld ook niet kosten).
Haha, daar heb je gelijk in. Maar je hebt wel bronzen/zilveren contracten gekregen uit de starter packs neem ik aan? Als we een aantal weken verder zijn ga je die toch niet meer gebruiken (doe ik in ieder geval nooitYouR schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:31:
[...]
Klopt, maar begin van het spel en niet iedereen heeft de coins nog, stel je voor dat je een heel team gekocht hebt, 0 coins over hebt en dan nog erachter komt dat je die contracten moet kopen.
Hoe heb jij het spel bemachtigd dan? Aangezien alle winkels de "standaard editie" van het spel pas de 29e verkopen.
Morata krijgt waarschijnlijk een inform volgende week. Is het verstandig om in hem te investeren?
Lastig te zeggen nog, heb gisteren 2 potjes gespeeld. Wat vooral belangrijk lijkt is een sterke defensie. Het is echt absurd lastig om te verdedigen. Heb nu Gueye gehaald als CDM, maar misschien ga ik uiteindelijk wel met 2 CDM's spelen. Het is nog een beetje kijken hoe/wat.RR21 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:34:
En wat vinden jullie van FIFA 18? Raden jullie aan om met buitenspelers te spelen? Of met 2 spitsen?
Verwijderd
Join the club! Had precies hetzelfde en heb nog 2 SBC's niet kunnen voltooien ivm loyaliteit.. Geen coins meer om verder te gaan.. Heb bijna alles moeten verkopen en zo heel goedkoop opnieuw aan het beginnen..RemkoDJ schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:31:
Ik heb nu echt al een zooitje SBC's voltooid en een stuk of 5 gold packs geopend maar er zit werkelijk waar niks bruikbaars in. Allemaal crap spelers die voor 350 gaan.
Ik speel ook echt met een drama team.. Maarja, gewoon 4x die ofline squad challenge potjes spelen en je hebt weer coins, althans dat hoop ik
Verwijderd
Gaat dit niet ten koste van je beloning? Er zit toch een koppelsysteem aan vast? Hoe vaker je wint hoe hoger de winstbonus is, deze gaat elke x omhoog, tenzij je quit dan gaat die weer omlaag.wildcardxl schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:45:
[...]
Je hoeft niet te spelen:
3. repeat.
Of is dat alleen in de online potjes?
Ik zit met hetzelfde probleem dat ik een squad klaar heb staan om in te dienen bij me SBC maar ik mis ook loyaliteit en daardoor kom ik niet hoog genoeg uit.
Ik dacht zelf er aan, om die spelers ( het zijn er maar 6 ) mee te nemen als wisselspeler, echter laat ik ze gewoon hele wedstrijd bankie zitten.
Op den duur hebben ze het aantal wedstrijden gehad en lever ik het team in? Of krijgen ze niet loyaliteit erbij door hele wedstrijden op de bank te zitten als wissel?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2017 13:29 ]
ik heb ze ook nog niet gehad. Xbox of PS?Stefan_99 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:10:
Zal wel weer iets fout gegaan zijn bij mij dan😒
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
neen, ze moeten daadwerkelijk op het veld staan.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:27:
[...]
Gaat dit niet ten koste van je beloning? Er zit toch een koppelsysteem aan vast? Hoe vaker je wint hoe hoger de winstbonus is, deze gaat elke x omhoog, tenzij je quit dan gaat die weer omlaag.
Ik zit met hetzelfde probleem dat ik een squad klaar heb staan om in te dienen bij me SBC maar ik mis ook loyaliteit en daardoor kom ik niet hoog genoeg uit.
Ik dacht zelf er aan, om die spelers ( het zijn er maar 6 ) mee te nemen als wisselspeler, echter laat ik ze gewoon hele wedstrijd bankie zitten.
Op den duur hebben ze het aantal wedstrijden gehad en lever ik het team in? Of krijgen ze niet loyaliteit erbij door hele wedstrijden op de bank te zitten als wissel?
Zonder flauw te doen, maar misschien is het handig om je iets meer te gaan inlezen in de vele guides die overal te vinden zijn (reddit, futbin, futhead) om simpelweg te voorkomen dat je "dure" fouten gaat maken of SBCs zonder redelijke kans op winst.
Ik denk dat het inderdaad verstandig is dat je de basis even inleest van FUT.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:27:
[...]
Gaat dit niet ten koste van je beloning? Er zit toch een koppelsysteem aan vast? Hoe vaker je wint hoe hoger de winstbonus is, deze gaat elke x omhoog, tenzij je quit dan gaat die weer omlaag.
Hoe vaker je wint hoe hoger je beloning --> squad battles en weekend league.
Met alle andere game types maakt dit niet uit en staat er alleen bij je signature hoeveel wins-draws-losses je hebt en dus goed voor je e-penis.
Op de bank laten zitten is geen optie, gewoon team maken met deze spelers, totw uitdaging 10 keer doen en voila.
Overigens zijn er maar een paar die niet te doen zijn zonder loyaliteit.
Verwijderd
Ja ik wil niet te veel op reddit komen. Ik wil de puzzels toch grotendeels zelf uitvogelen.Bossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:33:
[...]
neen, ze moeten daadwerkelijk op het veld staan.
Zonder flauw te doen, maar misschien is het handig om je iets meer te gaan inlezen in de vele guides die overal te vinden zijn (reddit, futbin, futhead) om simpelweg te voorkomen dat je "dure" fouten gaat maken of SBCs zonder redelijke kans op winst.
Na een tip gebruik ik futbin ook. Erg handig inderdaad en het bespaart geld. Echter meende ik dat loyaliteit daar niet mee genomen wordt?
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL
ps.
Het quiten kost je toch ook geld? Je winst ratio gaat omlaag?
edit: Ah alleen in squad battles en WL telt dat. Dat wist ik niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2017 13:41 ]
Niet doen. Kost alleen maar tijd en geld. Kijk hoe anderen het doen en kijk of je een andere soortgelijke combinatie kan maken (andere land, zelfde rating). Op Reddit kijken is handig voor een richtlijn, maar niet een op een over nemen, want er zijn pricefixers op de loer.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:39:
[...]
Ja ik wil niet te veel op reddit komen. Ik wil de puzzels toch grotendeels zelf uitvogelen.
Na een tip gebruik ik futbin ook. Erg handig inderdaad en het bespaart geld. Echter meende ik dat loyaliteit daar niet mee genomen wordt?
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL
ps.
Het quiten kost je toch ook geld? Je winst ratio gaat omlaag?
Quitten kost je alleen de multiplier offline (als je het tegen TOTW speelt). Als je je daar echt zorgen om maakt, kan je ook internetkabel eruit en dan weer erin steken. Geen loss, wel disconnect en een wedstrijd gespeeld.
Alles op rood en ogen dicht doenYouR schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:50:
Dus iemand nog wat geheime trading tips met 20k?
Vorige jaren dealde ik veel in fitness en contractpakketjes. Daar is in het begin veel vraag naar. Ik probeerde ze goedkoop te hamsteren en voor duurder weg te zetten
[ Voor 29% gewijzigd door KookSpook op 26-09-2017 13:56 ]
Mensen zullen niet snel hun cash cows vertellen, ik ook niet haha. Wat ik wel als tip kan meegeven is dat als jij een SBC doet en er zijn eisen bv qua land of competitie, anderen hebben daar ook mee van te doen. Daar kan je dus naar kijken en investeren in consumables vooral fitness en healing en tijdens de WL verkopen.YouR schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:50:
Dus iemand nog wat geheime trading tips met 20k?
[ Voor 4% gewijzigd door Bledismauw op 26-09-2017 13:59 ]
Op Xbox gaat hij momenteel voor 400-500K op de markt.
Raden jullie aan om hem te houden tot de WL start of nu verkopen met het idee dat hij in prijs gaat dalen?
Ik zou nu sowieso wachten, vandaag is de early release uitgekomen wat zorgt voor een flinke daling van de prijs. Dit omdat meer mensen gaan spelen, meer gaan openen en er dus meer spelers op de markt komen. Dat zal aanstaande vrijdag wederom gebeuren. Even vasthouden dus, zijn prijs zal nog stijgen.Valux7_ schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:57:
Zoals ik eerder posten heb ik gisteravond dus Pogba gepackt.
Op Xbox gaat hij momenteel voor 400-500K op markt.
Raden jullie aan om hem te houden tot de WL start of nu verkopen met het idee dat hij in prijs gaat dalen?
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door PrinsPils op 26-09-2017 14:18 ]
ik kreeg te horen van anderen dat ze vanmorgen niets hadden en zojuist wel. dus als je nog een keer opnieuw kan kijken...
SBC;sPrinsPils schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:17:
NVM, reeds antwoord op m'n vraag gevonden ;-)
[ Voor 25% gewijzigd door Royz op 26-09-2017 14:19 ]
Verwijderd
Bewaren tot je ze een keer kan inleveren in een SBCPrinsPils schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:17:
NVM, reeds antwoord op m'n vraag gevonden ;-)
Zelfde probleem hier gehad, contact opgenomen met EA zodat ze mijn vertrouwde console van ps4 naar xbox konden aanpassen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:02:
Ik heb de overstap gemaakt van PS4 naar PC. Nu ben ik ingelogd op de Web app, maar zo te zien is mij EA account gekoppeld aan m'n PS login. Kan ik ook alvast gebruik maken van de PC web app?
Nog geen toegang tot de webapp echter, dit komt omdat de early access voor de webapp alleen is voor de mensen die een fut account hadden gemaakt voor 1-8 op de desbetreffende console
PSN: Europhea
Nope nog steeds nietRoyz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:18:
[...]
ik kreeg te horen van anderen dat ze vanmorgen niets hadden en zojuist wel. dus als je nog een keer opnieuw kan kijken...
Heb je wel de additional packs geinstalleerd op je xbox?

Is dit een nieuw account? Merk dat mensen met een nieuw account meer geluk hebben, mijn broertje had vorig jaar een xbox one gekocht met FIFA er bij en ging alleen even een team maken om te kijken waar ik het altijd over had.Valux7_ schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:09:
Tot ergernis van vrienden toe heb ik erg veel geluk met m'n packs gehad tot nu toe.
Eerste pack: Reus
Tweede pack: Messi
Dit was in december dus de prijzen waren toen al wat gezakt maar ffs die gast had bijna a la direct een gelijkwaardig team als mij.
m.b.t Pogba, niet verkopen. Wachten op Weekend league, als je hem niet geburikt en het daardoor een 'fresh' pogba is zal hij iets meer waard zijn maar persoonlijk zou ik er eerst maximaal gebruik van maken. Samen met Mustafi en koscielny centraal in 4-1-2-1-2 hem bij start wedstrijd cdm, Semedo ra en een barca cm doen dan heb je je team al aardig in elkaar.
De enige manier voor jou is nu nog Origin Access nemen zodat je de 10-urige FIFA trial kan spelen en kan inloggen op je FUT account op de PC.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:02:
Ik heb de overstap gemaakt van PS4 naar PC. Nu ben ik ingelogd op de Web app, maar zo te zien is mij EA account gekoppeld aan m'n PS login. Kan ik ook alvast gebruik maken van de PC web app?
Als je daarna dan weer naar de webapp gaat, dan kan je switchen tussen PS4 en PC op de webapp.
Via de companion app op mijn gsm kan ik nog steeds geen transfers doen.
Wanneer komt dit in orde?
Las ergens dat je nog een aantal weken moet spelen op je console om dit te unlockenDrossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:51:
Ik heb de Icon edittion.
Een aantal weken?RobPete89 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:52:
[...]
Las ergens dat je nog een aantal weken moet spelen op je console om dit te unlockenHeb hetzelfde probleem!
Dit kan toch niet serieus zijn?
Je moet nu gewoon wedstrijden gaan spelen. Bij sommige unlocked ie dan vrij snel, anderen moesten vorig jaar zelfs iets van 30 wedstrijden spelen. Dus het verschilt wel.Drossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:51:
Ik heb de Icon edittion.
Verwijderd
Is echt niet het geval hoor, hooguit een paar dagen.Drossie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:53:
[...]
Een aantal weken?![]()
![]()
![]()
Dit kan toch niet serieus zijn?
Dat verschilt dus per persoon. De ene moet veel meer wedstrijden spelen dan de andere. Dat is weer typisch EA, complete willekeur.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:54:
[...]
Is echt niet het geval hoor, hooguit een paar dagen.
Verwijderd
Kan ook met andere dingen te maken hebben dan enkel potjes. Maar als je gewoon wat speelt de komende dagen duurt het echt niet meerdere weken.SR8 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:55:
[...]
Dat verschilt dus per persoon. De ene moet veel meer wedstrijden spelen dan de andere. Dat is weer typisch EA, complete willekeur.
Verwijderd
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
Verwijderd
Hier maar een paar keer mee proberen te promoveren.
Hier hetzelfdeVerwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:04:
Krijg alleen maar rommel.. me account is nog geen jaar oud. Dus " nieuw" maar krijg bijna alleen maar keepers...
Welke speler ?Skann schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:23:
Eindelijk een speler gevonden die elke keer 500 coins winst oplevert. Met beetje traden nu al op 26k. Vanavond even verder, dan komt het startteam vanzelf.
Mijn spaanse team, die het redelijk doet.

en mijn BPL team waar ik nog niet zo tevreden over ben.
Tadic (CAM) schiet niet heel hard en Gabbiadini (SP Rechts) is fysiek wat zwakjes

Nu kan ik nog het volgende wisselen:
Gabbiadini naar Welbeck

Alleen zoek ik dan nog een BPL CAM speler.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs